Франція та електросамокати: Занадто швидка їзда може коштувати до 1500 євро. Рідкий скутер від комарів

Франція і електросамокати: Занадто швидка їзда може коштувати до 1500 євро

Занадто швидка їзда на електросамокаті у Франції може коштувати до 1500 євро штрафу, попереджає жандармерія, оскільки цей вид транспорту стає все більш популярним.

Жандармерія Ланд опублікувала схему, яка нагадує людям про правила дорожнього руху і вартість штрафів, коли мова йде про електросамокати (“троттінетти” французькою мовою).

франція, електросамокати, занадто, швидка

Штрафи та правила включають

  • Перевищення швидкості на 25 км/год: €1,500
  • Обгін пішоходів на тротуарі: €135
  • Їзда на електросамокаті по тротуару: 35 євро (якщо ви перебуваєте за межами населеного пункту, ви можете їздити лише по велодоріжках).
  • Ви повинні бути старше 12 років; батьки ризикують отримати штраф у розмірі 135 євро
  • Ви повинні їздити один (штраф за перевезення пасажирів. 35 євро)
  • Ваш скутер повинен бути обладнаний фарами, звуковим сигналом та світловідбиваючими елементами (штраф 11 євро)
  • Ви повинні носити шолом (штраф 35 євро)
  • Не можна носити навушники або користуватися мобільним телефоном під час їзди (штраф 35 євро)
  • Ви повинні дотримуватися правил дорожнього руху, наприклад, зупинятися на червоне світло.

Ви також повинні повідомити свою страхову компанію про те, що у вас є цей тип транспортного засобу, оскільки скутери підпадають під офіційну категорію EDPM (“les engins de déplacement personnel motorisé”, або моторизовані персональні транспортні пристрої).

Їзда без належного страхування може призвести до штрафу в розмірі до 3 750 євро.

Поліцейські інформаційні кампанії

У вересні поліція Ренна взяла участь в інформаційно-профілактичній кампанії, а 6 жовтня поліція Страсбурга також роздавала штрафи і квитанції з метою підвищення обізнаності.

В результаті цієї поліцейської операції було оштрафовано велику кількість велосипедів та електросамокатів, повідомляє 20 Minutes.

сказав Домінік Шуффенекер, директор офісу префекта Страсбурга: Мета. захистити вразливих людей, тих, хто не має транспортних засобів. Ризик бути вбитим є більшим [при використанні електросамокату]. Багато користувачів не усвідомлюють небезпеку, яку це тягне за собою.”

Під час цієї операції було затримано молодого чоловіка і конфісковано його транспортний засіб, оскільки його електросамокат розвивав швидкість 66 км/год, до того ж він був у навушниках і без шолома.

Машини, які можуть розвивати таку швидкість, іноді продавалися приблизно в 2016 році, коли існував правовий вакуум навколо цих нових транспортних засобів.

Стає дедалі популярнішим

Ця категорія транспортних засобів (EDPM), яка включає в себе скутери і такі предмети, як “ховерборди”, стає все більш популярною у Франції.

За даними Французької федерації страхування (la Fédération française de l’assurance), 11% людей регулярно користуються EDPM, а 72% людей у віці 18-34 років розглядають можливість їх використання для пересування.

Нещасні випадки є поширеним явищем; 40% з них стаються через перевищення швидкості, а 30%. через перебування на тротуарах, повідомляє агентство з безпеки дорожнього руху Securité Routière.

Огляд електричного самоката Horizon Fluidfree Ride: Велика цінність з кількома недоліками

франція, електросамокати, занадто, швидка

Електричний самокат Horizon Fluid Free Ride. це фантастичний самокат за ціною близько 700 доларів, який значно перевершить очікування для початківців на електронних самокатах. Він охоплює майже всі основи, але має кілька недоліків, про які ми поговоримо нижче.

  • Максимальна швидкість: 23-25 миль / год
  • Запас ходу: 20 миль (10).4Ah) / 25miles (13AH)
  • Вага: 40 фунтів (10 Ач) / 42 фунти (13 Ач)
  • Максимальне навантаження: 265 фунтів / 120 кг

Що я думаю:

Наша сім’я користується самокатом Horizon Scooter від Fluidfree Ride, який дуже схожий на Turbowheel Swift, який я розглядав і яким наша сім’я користується протягом останнього року.

Мій 15-річний син, який любить їздити на електричних скутерах, нещодавно використовує Horizon як основний вид транспорту, щоб дістатися до будинків своїх друзів та назад, церковних заходів, шкільних заходів та крос-кантрі-практики.

франція, електросамокати, занадто, швидка

У минулому я рекомендував Turbowheel Swift як чудовий округлий скутер, який перевершує більшість скутерів за своєю ціною. На жаль, Turbowheel Swift часто розпродають, і мене завжди запитують, який електричний самокат я рекомендую.

Що ж, моя сім’я тестувала Horizon, і ось наші думки.

Зовнішній вигляд:

Електросамокат Turbowheel Swift і Horizon по суті є клонами, за винятком кількох відмінностей. Як і Turbowheel Swift, Horizon. це міцний на вигляд самокат, і його не сплутаєш з дешевими прокатними самокатами або бюджетними самокатами. Дизайн Horizon. це той самий дизайн, що використовується в Zero 8 та Turbowheel Swift із задніми барабанними гальмами, підвіскою та ліхтарями, які роблять цей самокат чудовим на вигляд.

франція, електросамокати, занадто, швидка

Прискорення та максимальна швидкість:

Безмасляна їзда Horizon не має тієї потужності, яку мають багато електросамокатів, але наша сім’я насправді цінує більш поступове прискорення, яке робить їзду більш плавною та контрольованою.

Не зрозумійте мене неправильно, електросамокат Horizon не сутулий, і після плавного початкового прискорення зі старту, Horizon комфортно набирає максимальну швидкість, яка дозволить вам проскочити повз більшість інших велосипедистів на велосипедних доріжках.

Максимальна швидкість 25 миль/год була ідеальною для потреб моєї сім’ї, і я міг легко обігнати моноколесо, не відстаючи від більшості електричних моноколес під час сімейних групових поїздок.

Підйом на пагорби та їзда по легкому бездоріжжю також не були для нас проблемою.

Відчуття їзди:

Horizon відчуває себе безпечно і стабільно. Висота скутера не є універсальною. Можливість регулювати висоту вилки. це ключ до комфорту, особливо коли на самокаті катаються люди різного зросту, як, наприклад, у нашій сім’ї.

Передня трубчаста пневматична шина разом з передньою та задньою підвіскою забезпечує плавну їзду, а задня безповітряна шина зменшує ризик спуску колеса.

Гальмування:

Задні барабанні гальма працювали дуже добре. Моєму синові-шибайголові не вистачало передніх і задніх ручних гальм, які є на Turbowheel Swift, коли він летів вниз зі схилу на максимальній швидкості, але задні барабанні гальма працювали добре, а рекуперативне гальмування робить їзду більш ефективною.

Гальмування рівномірне, і ми завжди відчували себе в безпеці та під контролем.

Безпека:

Як людина, яка дбає про безпеку, мені насправді подобається плавне та рівномірне прискорення, навіть якщо Horizon має різке прискорення.

Скутер важкий, але він відчуває себе збалансованим і міцним, що допомагає гонщику відчувати себе в безпеці під час поїздок.

франція, електросамокати, занадто, швидка

Портативність:

Складне кермо та легкість складання скутера для зберігання. це фантастика.

Скутер важкий. 40 фунтів, і мені не вистачало задньої ручки, подібної до тієї, що є на Turbowheel Swift.

Недоліки:

Хоча я перерахував кілька недоліків нижче, будь ласка, зрозумійте, що більшість з них досить тривіальні. Я просто хочу переконатися, що ви розумієте деякі потенційні недоліки цього в іншому випадку добре округленого самоката, перш ніж купувати його.

Дротовий вигляд: Як і в інших електросамокатах, що мають схожу конструкцію, від керма до корпусу та коліс самоката Horizon проходять дроти. Дроти гарно обмотані та з’єднані між собою, але комусь може не сподобатися вигляд дротів.

Ослаблені ручки: Гвинтовий механізм, який фіксує кермо на місці, з часом послаблюється. Хоча кермо ніколи випадково не складалося самостійно під час їзди, просто не забувайте час від часу підтягувати кермо, щоб зменшити брязкіт під час їзди.

Повільне прискорення: хтось каже повільне, я кажу плавне. Незалежно від вибору слова, розгін Horizon схожий на розгін Turbowheel Swift, який подобався більшості членів моєї сім’ї, тому що вони ніколи не відчували, що скутер збирається їх скинути.

Низькі ліхтарі: Ліхтарі гарні та яскраві, але розташування низько на самокаті не забезпечує достатнього освітлення для нічних поїздок і ускладнює водіям бачити вас.

Підставка для ніг: Занадто коротка підставка для ніг є поширеною скаргою на цю модель, але у нас не було жодних проблем з нею.

Зарядний порт: Недоліком, який мають усі самокати з такою конструкцією, є розташування порту для зарядки. Через близькість до переднього колеса, дуже легко зачепити кабель зарядки переднім колесом, якщо ви спробуєте зрушити самокат з місця, коли він підключений до мережі.

франція, електросамокати, занадто, швидка

Нам не вистачало задньої ручки: Найбільшим недоліком, з яким погодилася наша сім’я, була відсутність задньої ручки, подібної до тієї, що є на Turbowheel Swift. Нам не вистачало зручності мати щось швидке та легке, за що можна було б схопитися під час переміщення Horizon вгору та вниз по сходах або в багажнику автомобіля.

Висновок:

Кожен, хто шукає свій перший електричний самокат або хоче перейти з бюджетного самоката початкового рівня, повинен розглянути Horizon від Fluidfree Ride, який є чудовим самокатом за свою ціну. Щоб дізнатись актуальні ціни на Horizon, перегляньте Fluidfree Ride.

Я є афілійованою особою, тому покупки, зроблені за моїми посиланнями, допоможуть підтримати мій веб-сайт та канал YouTube без додаткових витрат для вас. Дякуємо за підтримку!

ЗНАЙОМСТВО З ЛІНІЄЮ S2 GT. GT SL | GT Sport Electric Scooter

Ваші улюблені електросамокати тепер оснащені бездротовою технологією Bluetooth. Самокати GT сумісні зі смарт-додатком, який покращить ваш досвід їзди, а також триматиме вас в курсі останніх новин у світі електромобілів.

СТАНЬ ЧАСТИНОЮ НАШОЇ ЕЛЕКТРИЧНОЇ СПІЛЬНОТИ!

МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ

Номінальна потужність 500 Вт (пікова потужність 700 Вт)

GT SL Рік запуску: 2021 GT Sport Рік запуску: 2022

франція, електросамокати, занадто, швидка

франція, електросамокати, занадто, швидка

Наша мета. зробити незнищенний самокат, тому ми впроваджуємо ряд заходів для запобігання можливим пошкодженням. У лінійці GT використовується вдосконалена система BMS (Battery Management System) з подвійним захистом від перегріву акумулятора. Таким чином, ви можете бути спокійні, знаючи, що батарея завжди знаходиться в межах безпечних параметрів.

Двигун також має термозахист, який зменшує потужність для запобігання перегріву.

Легкі та маневрені самокати GT мають відповідну швидкість для їзди по місту.

Скутери GT мають найвищий крутний момент для скутерів у своїй ваговій категорії, тому ви можете насолоджуватися більшою швидкістю навіть на підйомах.

Примітка! У деяких країнах максимальна швидкість може відрізнятися відповідно до місцевих правил.

Незважаючи на невеликі розміри, самокати GT мають довгу та стійку платформу з нековзним покриттям, що дозволяє їздити в безпечному та комфортному положенні. Міцна ручка виготовлена з гуми, тому її можна легко чистити.

У складеному вигляді: 1060324150мм; Розкладений: 11321075382мм

Самокати GT оснащені задніми барабанними гальмами для додаткової безпеки.

НАЙПОРТАТИВНІШИЙ ЕЛЕКТРИЧНИЙ САМОКАТ

Самокати E-TWOW мають 3-точкову систему складання і важать менше 13 кг, тому займають мало місця і їх можна легко переносити куди завгодно

ШВИДКА 3-ТОЧКОВА СИСТЕМА СКЛАДАННЯ

Однією з найкращих особливостей самокатів E-TWOW є їх особлива система складання. Самокати можна скласти, просто натиснувши на важіль складання, зручно розташований над платформою самоката. Самокати E-TWOW також є одними з небагатьох самокатів у світі, які мають регульоване по висоті кермо та складні ручки. У повністю складеному стані розмір самоката значно зменшується, що дозволяє легко переносити його та зберігати де завгодно. під столом в офісі або в багажнику автомобіля.

франція, електросамокати, занадто, швидка

франція, електросамокати, занадто, швидка

E-TWOW Connect

Завжди залишайтеся на зв’язку зі своїм самокатом! Підготуйтеся до покращення вашого досвіду їзди за допомогою розумного додатку з бездротовою технологією Bluetooth!

франція, електросамокати, занадто, швидка

франція, електросамокати, занадто, швидка

Щоб створити пару між самокатом і смартфоном, спочатку переконайтеся, що Bluetooth на вашому телефоні активовано, а самокат увімкнено і він знаходиться в зоні досяжності.

Для цього знайдіть найближчий пристрій і з’єднайте його з самокатом.

Після встановлення з’єднання у вас буде можливість отримати доступ до наступних функцій самоката:

  • Встановіть обмеження швидкості
  • Увімкнення/вимкнення світла
  • Активуйте функцію нульового запуску
  • Заблокуйте майбутні функції скутера.

ТЕХНОЛОГІЯ KERS

Ми першими впровадили технологію KERS з Формули-1 на електросамокаті, і з роками продовжували вдосконалювати систему рекуперації енергії. GT SE відновлює до 60% енергії гальмування. безповітряні шини забезпечують плавне, безударне гальмування, адаптоване до поведінки людини

СПЕРЕДУ І ЗЗАДУ

Самокат оснащений передніми та задніми амортизаторами, щоб зробити їзду по міських вулицях максимально комфортною. Звичайно, ви можете уникати ям і нерівних доріг, щоб максимально продовжити термін служби вашого скутера, але ви повинні знати, що скутери E-TWOW можуть впоратися з несприятливими умовами водіння.

ПОВНИЙ КОЛІР

Самокат оснащений РК-екраном розміром 30 x 26 мм, на якому відображається кілька типів інформації про стан, наприклад ВІДСОТОК ЗАРЯДУ БАТАРЕЇ | ШВИДКІСТЬ | ПІКТОГРАМА ФАРИ ВІДОБРАЖАЄ ЗАГАЛЬНУ АБО ВІДСТАНЬ ПОЇЗДКИ | ТЕМПЕРАТУРА

БЕЗПОВІТРЯНІ ШИНИ

Головною перевагою безповітряних шин є те, що вони не можуть спустити. Це економить гроші, оскільки безповітряні шини потрібно замінювати рідше. Крім того, транспортні засоби, оснащені безповітряними шинами, можуть переносити більшу вагу та брати участь у більш жорстких видах діяльності.

ВІДКРИЙТЕ ДЛЯ СЕБЕ ДОСВІД E-TWOW

Самокати E-TWOW дозволяють вам контролювати свій час! Більше ніяких нескінченних годин у заторах! Тепер ви можете швидко дістатися до місця призначення і використати вільний час для нових пригод з друзями!

Моделі лінійки E-TWOW S2 GT

Тип двигуна Безколекторний двигун постійного струму
Функція складання Повністю складаний електросамокат (запатентовано). Регульоване по висоті кермо Складається Автоматичне розкладання корпусу
Гальмівна функція Рекуперативне гальмо для переднього колеса Аварійне гальмо для заднього колеса
Амортизатор Передній амортизатор Задній амортизатор
Нульовий старт З міркувань безпеки, ви можете розігнати самокат лише після того, як злегка відштовхнете його
Звуковий сигнал П’єзокерамічний клаксон (електричний)
Дисплей Кольоровий дисплей
UBHI. Електронний дисплей Людський інтеейс UNIBLOCK (патент)
Світловідбивачі Бічні світловідбивачі
Розмір GT Line: розмір в складеному вигляді: 1060330146 мм | розмір в розкладеному вигляді: 11301167386 мм

Обмежені та заборонені предмети

У той час як до перевезення деяких предметів застосовуються певні обмеження, інші предмети взагалі не можна проносити на борт літака.

Будь ласка, перейдіть за посиланнями нижче, щоб дізнатися, що можна і що не можна провозити в ручній поклажі та зареєстрованому багажі.

Ви також можете знайти важливу інформацію на веб-сайті Канадського управління з безпеки повітряного транспорту, що відкривається у новому вікні (CATSA).

Загальні предмети

До них застосовуються наведені нижче правила приймання та пакування:

  • Персональні електронні пристрої (PED), включаючи камери, мобільні телефони, дрони, ноутбуки, планшети та відеокамери.
  • Запасні елементи живлення зазвичай використовуються для фото- та відеокамер, мобільних телефонів, дронів, електроінструментів, павербанків тощо.

Ватт-години

Ват-години (Wh) розраховуються шляхом множення напруги (V) на ампер-години (Ah):

Безпека акумуляторів

Всі елементи живлення та акумуляторні батареї повинні бути індивідуально захищені, щоб запобігти короткому замиканню.g.:

  • Відкриті клеми можна заклеїти скотчем.
  • Окремі елементи або акумуляторні батареї можуть бути в оригінальній роздрібній упаковці або зберігатися в захисному чохлі чи футлярі, або в окремому пластиковому пакеті.

Максимальна кількість

Кожен пасажир може взяти з собою в ручній поклажі максимальну кількість, зазначену нижче:

Максимум 20 запасних елементів/батарейних блоків. З цих 20, не більше:

  • 2 літій-іонні акумулятори номінальною потужністю 100, але не більше 160 Вт
  • 2 герметичні свинцево-кислотні (SLA) акумулятори, що не проливаються, з максимальною номінальною напругою 12 вольт / 8.3 Ампер (100 Вт)

Виняток. У зареєстрованому багажі дозволено перевозити лише перелічені нижче пристрої:

  • Електричні зубні щітки та/або бритви
  • Великі медичні пристрої, такі як портативний апарат для діалізу нирок.

Літій-металеві елементи живлення та акумуляторні батареї

Перелічені нижче акумулятори дозволено перевозити лише в ручній поклажі:

  • Персональні електронні пристрої, що містять літій-металічні елементи або акумуляторні батареї з максимальним вмістом металу літію 2 грами або менше.
  • Запасні літій-металеві елементи або акумуляторні батареї з максимальним вмістом металу літію 2 грами або менше.
  • Якщо елементи або акумуляторні батареї виймаються з пристрою і перевозяться на борту, пристрій може залишатися в зареєстрованому багажі.

Літій-іонні акумуляторні батареї. з номіналом менше 100 Вт-год кожен

Перелічені нижче пристрої дозволяється перевозити лише в ручній поклажі:

  • Персональні електронні пристрої, що містять прийняті літій-іонні елементи або акумуляторні батареї з номінальною потужністю менше 100 Вт-год кожна
  • Запасні літій-іонні елементи або акумуляторні батареї потужністю менше 100 Вт-год кожна

Якщо елементи виймаються з пристрою і перевозяться на борту, пристрій може залишатися в зареєстрованому багажі.

Літій-іонні акумулятори. з номіналом 100, але не більше 160 Вт

  • Одна батарея може залишатися встановленою на пристрої (наприклад.g. відеокамера).
  • Максимум дві (2) індивідуально захищені запасні літій-іонні батареї номінальною потужністю 100 Вт-год, але не більше 160 Вт-год, можуть перевозитися одним пасажиром лише в ручній поклажі, за умови отримання дозволу від агентів аеропорту Air Canada.

Лужно-марганцеві (лужні), цинково-вуглецеві (сухі елементи), нікель-металгідридні (NiMH), нікель-кадмієві (NiCd) та оксидно-срібні акумулятори

  • Пристрої, що містять такі типи елементів живлення або запасні елементи живлення, дозволені тільки в ручній поклажі. Якщо елементи живлення виймаються з пристрою і беруться на борт, пристрій може залишатися в зареєстрованому багажі.

Герметичні свинцево-кислотні (SLA) акумулятори, що не проливаються

  • Максимум дві (2) герметичні свинцево-кислотні (SLA) акумулятори, що не проливаються, з максимальною номінальною напругою 12 вольт / 8.3 Ампер (100 Вт) дозволено перевозити лише в ручній поклажі.
  • Пристрої, що містять такі типи батарей або запасні батареї, дозволені тільки в ручній поклажі. Якщо батарея виймається з пристрою і проноситься на борт, пристрій може залишатися в зареєстрованому багажі.

На невеликих літаках (наприклад, на.g. Jazz Dash-8 або CRJ) з обмеженим об’ємом бортового сховища, вам буде запропоновано покласти ручну поклажу на візок Skycheck під час посадки на борт літака. Пристрої на батарейках Персональні електронні пристрої, що містять батареї та запасні елементи живлення, завжди повинні бути вилучені з ручної поклажі, яка розміщується на таких візках, і повинні бути пронесені в салон літака.

Акумуляторні засоби пересування

  • Розливні, нерозливні та літій-іонні акумулятори для засобів пересування, що живляться від батареї (наприклад, інвалідні візки).g. інвалідні візки) приймаються до перевезення, але вимагають особливого поводження. Для отримання додаткової інформації відвідайте нашу сторінку про інвалідні візки та засоби пересування.

Медичні пристрої, що працюють від батарейок

  • Батареї, що використовуються для живлення портативних медичних пристроїв, що працюють від батарейок[e.g. Персональний кисневий концентратор (POC), апарат постійного позитивного тиску в дихальних шляхах (CPAP)] можна перевозити на борту літака для живлення цих медичних пристроїв, але використання цих пристроїв на борту літака підлягає попередньому дозволу на перевезення від Служби медичної допомоги Air Canada.

Невеликі літієві акумулятори для транспортних засобів, що живляться від батарей

Невеликі транспортні засоби, що працюють на літієвих батареях, не приймаються до перевезення ні в зареєстрованому багажі, ні в ручній поклажі з міркувань безпеки, пов’язаних з літієвими батареями, які їх живлять.

  • Заборонені транспортні засоби включають: гіроборди, AirBoards, електричні скейтборди, аероколеса, міні-сегвеї, балансири, велосипеди на акумуляторах та електросамокати. Моторизований багаж (e.g. Modobag) також заборонено.
  • Для отримання детальної інформації про безпечне перевезення вашого транспортного засобу зверніться до відділу вантажних перевезень Air Canada Cargo Opens in New Window.

Дрони

Дрони приймаються до перевезення в ручній поклажі за умови, що вони весь час залишаються вимкненими та надійно укладеними. Не можна використовувати на борту літака.

Дрони приймаються в зареєстрований багаж: літієві батареї повинні бути вилучені з дрона і перевозитися в ручній поклажі. Дрони повинні бути належним чином упаковані для транспортування.

Перелічені нижче пристрої приймаються до перевезення лише як зареєстрований багаж:

  • Нова невикористана піч для кемпінгу в оригінальній, невідкритій упаковці.
  • Використана похідна піч, яка містила легкозаймисту рідину, таку як гас, зріджений нафтовий газ, пропан, бутан та ізобутан. Використана похідна піч буде прийнята до перевезення лише за умови:
  • паливний бак або паливний елемент знято з пічки;
  • з паливного бака або паливного елемента повністю злито все рідке паливо і промито нейтралізуючим засобом, наприклад, олією;
  • паливний бак закритий кришкою, загорнутий в абсорбуючий матеріал, наприклад, паперовий рушник, а потім поміщений в поліетиленовий або еквівалентний пакет. Верхня частина сумки повинна бути запечатана або зібрана і закрита еластичною стрічкою або шпагатом.

Наступні речі не приймаються ні в ручній поклажі, ні в зареєстрованому багажі:

  • Паливні таблетки
  • газові картриджі для похідної плити, такі як суміш бутан\пропан або балони з пропаном та рідке паливо

засоби від комах (аерозольні та неаерозольні) приймаються до перевезення, якщо вони нетоксичні та незаймисті:

  • у ручній поклажі за умови, що балончик містить не більше 100 мл (3.4 унції);
  • у зареєстрованому багажі за умови, що випускний клапан захищений ковпачком або іншими відповідними засобами для запобігання ненавмисному вивільненню вмісту.

Плойки для завивки:

  • Одна (1) плойка для завивки, що працює на газу, з балоном для вуглеводневого газу приймається до перевезення в зареєстрованому багажі за умови, що захисний кожух надійно закріплений над нагрівальним елементом.
  • У ручній поклажі приймається 1 (одна) плойка без газового балону.
  • Окремі заправки газу для плойок не дозволяються ні в ручній поклажі, ні в зареєстрованому багажі.

запальнички:

Тільки один з наступних предметів, призначених для індивідуального використання, дозволяється перевозити з собою (e).g. в ручній поклажі або сумочці):

Ніякі інші види запальничок не приймаються до перевезення в ручній поклажі або зареєстрованому багажі.

Для вильотів зі Сполучених Штатів Америки, запальнички типу Bic є єдиними запальничками, які приймаються до перевезення через пункти попереднього контролю в США. Заправка пального не дозволяється ні в ручній поклажі, ні в зареєстрованому багажі.

Сухий лід:

Сухий лід часто використовується для упаковки продуктів, що швидко псуються (наприклад.g. риба, морепродукти), щоб зберегти їх у прохолоді. Предмети, упаковані сухим льодом, приймаються до перевезення в ручній поклажі або зареєстрованому багажі за умови, що вони належним чином загорнуті/упаковані для захисту від протікання, а потім поміщені в коробку, картонну коробку або контейнер:

  • належним чином вентилюється, щоб забезпечити виділення вуглекислого газу,
  • знаходиться в хорошому стані і не має жодних пошкоджень.

Сухий лід не повинен перевищувати 2.вагою 5 кг (5 фунтів) (загальна вага 2.5 кг для ручної поклажі та зареєстрованого багажу разом на одного пасажира).

Обмеження для зареєстрованого багажу:

  • Якщо ви подорожуєте з контейнером сухого льоду в якості зареєстрованого багажу, ви повинні це зробити:
  • прибувайте в аеропорт щонайменше за 60 хвилин до рекомендованого часу реєстрації на рейс для належного поводження з сухим льодом, а також
  • підписати декларацію, яка засвідчує, що пакунок знаходиться в належному стані та містить опис вмісту.

Якщо ваш маршрут включає стикувальний рейс з іншою авіакомпанією, ви НЕ можете подорожувати з контейнером сухого льоду в якості зареєстрованого багажу через особливі вимоги до поводження з ним.

Розсіл:

Розсіл, що витікає з риби та морепродуктів, є корозійно агресивним. Лобстери, мідії, устриці тощо. повинні бути упаковані в герметичні контейнери, а потім упаковані в поліетиленові пакети всередині парафінованих коробок.

Пакети з гелем/льодом:

Пакети з гелем та льодом підпадають під усі обмеження щодо рідин та гелів (див. посилання “Рідини та гелі” вище). Якщо вам необхідно зберегти предмет у прохолоді, ви можете використовувати заморожений горошок як альтернативу гелю/пакету з льодом.

Виняток: гелеві пакети/пакети з льодом, які використовуються для охолодження ліків, звільняються від цих обмежень за умови, що ліки мають етикетку або супроводжуються довідкою від лікаря/фармацевта про те, що вони потребують охолодження.

До дозволених предметів належать алкогольні напої, пауми, одеколони, аерозолі та ліки, що містять алкоголь. Випускні клапани на аерозолях повинні бути захищені ковпачком або іншими відповідними засобами, щоб запобігти ненавмисному вивільненню вмісту.

Наступні предмети не приймаються до перевезення в зареєстрованому багажі або ручній поклажі:

  • Консервований кисень (також відомий як рекреаційний або ароматизований кисень)
  • Алкогольні напої з вмістом алкоголю 70% або більше

Ручна поклажа

  • знаходяться в контейнерах по 100 мл/ 100 г (3.4 унції.) або менше.
  • Контейнери об’ємом понад 100 мл/100 г (3.4 унції) будуть конфісковані з ручної поклажі на пункті контролю безпеки.
  • Дозволяється один пластиковий пакет, що запечатується, на одного пасажира.

Зареєстрований багаж

  • Рідини, гелі та аерозолі (понад.g. лак для волосся, ліки, що містять алкоголь, пауми та одеколон) приймаються до перевезення в зареєстрованому багажі за умови надання:
  • Їх загальна ємність не повинна перевищувати 2 л або 2 кг (75 фл). унція.) на одного пасажира.

Алкогольні напої приймаються до перевезення в зареєстрованому багажі залежно від вмісту алкоголю в них:

  • Вміст алкоголю не більше 70% (140 proof): приймаються в зареєстрований багаж
  • Вміст алкоголю понад 70% (140 proof): не приймається до перевезення ні в зареєстрованому, ні в ручній поклажі.

Сухі пайки (MRE). Їжа, готова до вживання. їжа та напої для саморозігріву не приймаються до перевезення на борту наших літаків ні в ручній поклажі, ні в зареєстрованому багажі.

Тільки певні моделі персональних кисневих концентраторів (POC) є прийнятними джерелами медичного кисню для клієнтів, які потребують додаткового кисню під час польоту.

Наступні речі не приймаються до перевезення ні в ручній поклажі, ні в зареєстрованому багажі:

  • Особисті кисневі балони та кисневі генератори;
  • Балончик з киснем (також відомий як рекреаційний або ароматизований кисень);
  • Персональні медичні кисневі пристрої, що використовують рідкий кисень.
  • Ці пристрої також заборонено мати при собі.

Ми рекомендуємо перевозити порошкоподібні речовини об’ємом понад 350 мл (12 унцій).) повинні зберігатися в зареєстрованому багажі.

Дитяча присипка, порошок для ніг або тіла, розпушувач або сода, протеїновий порошок, сухий шампунь і порошкоподібний миючий засіб.

Порошки в ручній поклажі можуть вимагати додаткового огляду, а ті, які не можуть бути чітко ідентифіковані співробітниками служби безпеки, не будуть допущені в салон літака.

Інші обмежені або заборонені предмети

Очищувачі та іонізатори повітря для особистого користування:

  • Приймаються тільки в ручній поклажі і не повинні використовуватися на борту літака в будь-який час.

Очищувачі та іонізатори повітря для домашнього використання:

  • Допускаються до перевезення в ручній поклажі за умови, що вони залишатимуться надійно закритими протягом усього часу.
  • приймаються до перевезення в зареєстрованому багажі за умови, що батареї будуть вилучені та поміщені в ручну поклажу.

Балонний кисень (також відомий як рекреаційний або ароматизований кисень) не приймається до перевезення в зареєстрованому багажі або ручній поклажі.

Рюкзаки для лавинних рятувальних робіт (по одному на пасажира) приймаються до перевезення в якості зареєстрованого багажу тільки за умови, що вони екіпіровані балоном:

  • піротехнічний спусковий механізм, що містить не більше 200 мг вибухової речовини (клас 1.4S);
  • Вибухова речовина повинна бути упакована або сконструйована таким чином, щоб не становити значної небезпеки
  • Балон повинен постійно знаходитися всередині рюкзака. Він може бути як приєднаний, так і від’єднаний і не потребує спорожнення.

Прийнятий рюкзак повинен бути упакований таким чином, щоб його неможливо було випадково активувати. Подушка безпеки в рюкзаку повинна бути обладнана клапанами скидання тиску.

Виняток: Лавинні подушки безпеки JetForce та будь-які запасні літієві батареї приймаються тільки в ручній поклажі за умови, що літієві батареї відповідають умовам приймання. Батареї дивіться у розділі “Батареї” у розділі “Загальні предмети” вище.

Примітка: Лавинні рятувальні рюкзаки не приймаються до перевезення на рейсах до, з або через Сполучені Штати Америки.

Заміна/запасні балони для рятувальних рюкзаків

Запасні балони приймаються до перевезення в зареєстрованому багажі лише за умови, що вони порожні.

Лавинні приймачі

Лавинні трансивери приймаються до перевезення як у ручній поклажі, так і в зареєстрованому багажі за умови, що батареї будуть вилучені з пристрою та зберігатимуться окремо. Батареї у розділі “Загальні предмети” вище.

Будь ласка, дивіться також “Кисень для медичних цілей” у розділі “Загальні предмети

Балони для підводного плавання можуть бути прийняті як зареєстрований багаж за умови, що ви можете показати, що балон порожній.

Балони для пейнтболу можуть бути прийняті до перевезення як зареєстрований багаж за умови, що ви можете показати, що регулятор/клапан було знято з балона.

балони з CO2 та інші пневматичні пристрої, що використовуються в роботі механічних кінцівок, приймаються як в ручній поклажі, так і в зареєстрованому багажі.

  • Наступні предмети не приймаються до перевезення на борту наших літаків:
  • Газові картриджі для кемпінгових плит, такі як суміш бутану\пропану або пропан. (Див. розділ “Кемпінг” вище)
  • Балони з пропаном
  • балони з вуглекислим газом або азотом (під тиском)
  • Вогнегасники

Переносні кисневі балони (крім тих, що постачаються нами на наших літаках)

Корозійні матеріали:

Кислоти, луги, засоби для запобігання або видалення іржі, розчин діоксиду сірки, хімічні набори та ртуть не приймаються до перевезення ні в ручній поклажі, ні в зареєстрованому багажі.

Окислювальні матеріали:

Відбілювач, відбілюючий порошок та перекиси не приймаються до перевезення ні в ручній поклажі, ні в зареєстрованому багажі.

Балончики зі сльозогінним газом, газові балончики та перцевий балончик не приймаються до перевезення ні в ручній поклажі, ні в зареєстрованому багажі.

Репеленти від комах (аерозольні та неаерозольні) приймаються до перевезення:

  • якщо вони нетоксичні та негорючі;
  • у ручній поклажі, якщо балончик містить не більше 100 мл (3.4 унції);
  • у зареєстрованому багажі, якщо випускний клапан захищений ковпачком або іншим відповідним засобом для запобігання ненавмисному вивільненню вмісту.

Легкозаймисті рідини не приймаються до перевезення ні в ручній поклажі, ні в зареєстрованому багажі. До них відносяться, але не обмежуються: бензин, нафтопродукти, фарби на масляній основі, лак, морилки, шелак, олії, деревний спирт, запальнички або паливо для опалення. Легкозаймисті тверді речовини не приймаються до перевезення ні в ручній поклажі, ні в зареєстрованому багажі. Сюди входять, але не обмежуються: сірники, брикети деревного вугілля та будь-які інші легкозаймисті предмети.

Винятки:

  • Тільки один з наступних предметів, призначених для індивідуального використання, дозволяється перевозити з собою (e).g. в сумочці або гаманці):
  • Одна (1) бутанова запальничка бічного типу, АБО
  • Одна (1) USB запальничка, АБО
  • Одна (1) коробка сірників

Дивіться розділ “Плойки та запальнички” вище.

  • Паперові фігурки/піньята приймаються до перевезення в ручній поклажі за умови, що вони перевозяться в запечатаному пластиковому пакеті. Однак, якщо буде виявлено, що від предметів пахне паливом, у їх прийомі буде відмовлено.

Пасажири, які подорожують з вогнепальною зброєю, боєприпасами або патронами, повинні задекларувати ці предмети під час реєстрації на рейс і заповнити декларацію.

Вогнепальна зброя

Зброя та боєприпаси не повинні бути упаковані в одному контейнері. На кожен контейнер необхідно заповнити одну декларацію.

  • Прийнята вогнепальна зброя: Тільки мисливські рушниці, дробовики, пневматичні рушниці, пейнтбольні рушниці, біатлонні рушниці, пневматичні пістолети та деякі види пістолетів приймаються до перевезення в якості зареєстрованого багажу.
  • Ось список забороненої зброї.
  • На одну особу дозволено перевозити не більше трьох одиниць вогнепальної зброї.
  • повинна бути розрядженою: під час реєстрації зброї клієнти повинні підписати декларацію, яка засвідчує, що зброя не заряджена.
  • повинні бути приведені в неробочий стан за допомогою надійного замикаючого механізму (i.e. зброя повинна бути знята зі спускового гачка, але тільки після завершення процесу реєстрації на рейс;
  • повинні бути упаковані та замкнені в спеціально розроблений непрозорий футляр, який не можна легко зламати під час транспортування.
  • Невиконання цієї вимоги може призвести до конфіскації вашої зброї.

Детальні інструкції з пакування, а також важливу інформацію про інші обмеження та збори, що застосовуються до вогнепальної зброї, дивіться в розділі “Мисливське спорядження” на сторінці “Спеціальні предмети”.

Боєприпаси:

Не можна упаковувати зброю та набої в один і той самий контейнер.

  • До перевезення в зареєстрованому багажі приймаються лише гільзи та патрони. Порох і порохові гранули категорично заборонені.
  • Боєприпаси повинні бути упаковані в окремий, надійний і міцний контейнер із пластику, дерева або металу. Оригінальна картонна коробка з ДВП також може бути використана, але рекомендується помістити її у вторинну упаковку, наприклад, пластиковий контейнер, що закривається. Щоб уникнути шокових рухів, належним чином упаковані боєприпаси повинні бути поміщені у валізу та обкладені одягом.

Кількість боєприпасів обмежена до 5 кг (11 фунтів) на одного пасажира. Винагороди для більш ніж одного пасажира не можуть бути об’єднані в один або декілька пакетів.

Приймаються:

Пристрої, паливний бак яких постійно приєднаний до пристрою (наприклад.g. газонокосарки, тримери для трави) приймаються як зареєстрований багаж:

  • Тільки якщо вони нові та в оригінальній невідкритій упаковці.
  • Тільки на рейсах Air Canada та Air Canada Express.

Дивіться розділ “Туристичне спорядження” вище для ознайомлення з конкретними правилами, що стосуються туристичних печей.

Заборонено:

Предмети, що працюють на паливі, незалежно від того, чи знаходяться вони в оригінальному пакуванні, чи ні, не приймаються до перевезення в якості зареєстрованого багажу:

  • Якщо ваш маршрут включає код-шерінговий рейс з іншим перевізником;
  • Якщо ви подорожуєте до, з або через U.S.
  • Якщо ви подорожуєте з або через країну Європейського Союзу.
  • Швейцарія дотримується правил Європейського Союзу щодо заборонених предметів. Предмети, що працюють на паливному двигуні, не приймаються до перевезення з або через цю країну.

Будь-який пристрій, що працює на паливі, який раніше використовувався, не буде прийнятий до перевезення в якості зареєстрованого багажу:

  • Паливні контейнери/баки, що містили паливо (д.g. каністри) та пристрої, що працюють на паливі, які вже використовувалися, містять залишки пального навіть після того, як паливний бак було спорожнено.

Пристрої, що працюють на паливі, які не приймаються як зареєстрований багаж, можуть бути відправлені через Air Canada Cargo відкривається в новому вікні.

Приймаються:

Тюбики з олійними та латексними фарбами, що використовуються художниками, приймаються до перевезення за умови, що вони упаковані в абсорбуючий матеріал та поміщені у важкий пластиковий пакет/контейнер, що не протікає.

Заборонено:

Фарба на масляній основі, латексна фарба, лак, морилка, шелак та олії не приймаються до перевезення в ручній поклажі або зареєстрованому багажі. Будь ласка, зверніться до місцевого офісу Air Canada Cargo Opens in New Window з питань перевезення таких предметів.

Миш’як, ціаніди, інсектициди, пестициди/засоби для знищення бур’янів та інші види отруйних або токсичних речовин не приймаються до перевезення ні в ручній поклажі, ні в зареєстрованому багажі.

Радіоактивні матеріали. включаючи медичні або комерційні ізотопи. а пристрої, що використовують радіоактивні матеріали, не приймаються до перевезення ні в ручній поклажі, ні в зареєстрованому багажі. Всі такі матеріали повинні бути відправлені через Air Canada Cargo відкривається в новому вікні.

“Розумна сумка”. це сумка, яка має вбудований пристрій для зарядки, відстеження місцезнаходження або іншу технологію, що працює від батареї.

  • Ви можете взяти з собою в літак “розумну сумку”, якщо вона відповідає обмеженням щодо розміру ручної поклажі.
  • На невеликих літаках, де ручна поклажа повинна бути розміщена у вантажному відсіку, вам потрібно буде вийняти акумулятор і взяти його з собою в салон літака.
  • Якщо ви плануєте перевіряти свою “розумну сумку”, вам потрібно буде спочатку вийняти акумулятор і взяти його з собою в салон літака. Ми не зможемо прийняти вашу сумку як зареєстрований багаж, якщо батарею не можна буде вийняти.

Подорож до інших країн

Політика Канади щодо обмежених і заборонених предметів може відрізнятися від політики інших країн. Мандрівникам рекомендується перед поїздкою проконсультуватися з місцевим оператором аеропорту.

Подорож до, з або через США.S. або США.K.:

Обмеження, які застосовуються до мандрівників, що вилітають зі Сполучених Штатів або Сполученого Королівства, див. тут:

Подорож до країн Європейського Союзу:

Пасажирів, які подорожують до країн Європейського Союзу (ЄС), просимо звернути увагу на суворі правила, які застосовуються до ввезення обмежених продуктів, таких як м’ясні та молочні продукти для особистого споживання.

Певні м’ясні та молочні продукти, е.g. сухі дитячі суміші, дитяче харчування та спеціальні продукти, необхідні за медичними показаннями, дозволені до ввезення в ЄС за умови, що вони мають відповідний дозвіл:

  • продукт не потребує охолодження перед вживанням;
  • це упакований продукт зареєстрованої торгової марки або власної торгової марки;
  • упаковка не порушена.

Пасажири, які бажають ввезти в ЄС інші види м’ясних або молочних продуктів, повинні

  • отримати перед поїздкою всю необхідну документацію від офіційних ветеринарних служб країни, з якої вони подорожують (у документах має бути зазначено, що товари відповідають усім вимогам для ввезення в ЄС);
  • задекларувати всі такі товари та пред’явити відповідну документацію після прибуття на уповноважений прикордонний інспекційний пост ЄС для проходження ветеринарного контролю.

Всі м’ясні та молочні продукти, які не відповідають чинним нормам, будуть конфісковані та утилізовані на прикордонному контрольно-пропускному пункті ЄС. Недекларування м’ясних та молочних продуктів може призвести до штрафу або кримінального переслідування.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top