Електричний велосипед на 48 вольт. Електричний велосипед на 48 вольт

Чи можна використовувати 48-вольтовий акумулятор з 36-вольтовим електродвигуном?

В індустрії електровелосипедів, на відміну від більш зрілих галузей, спостерігається явний брак стандартизації. Це означає, що компоненти одного електровелосипеда можуть використовувати іншу технологію, напругу та роз’єми, ніж аналогічні деталі іншого електровелосипеда. Заміна, модернізація або додавання електронних деталей на електровелосипеді може бути складним і швидким процесом.

Якщо ви будуєте свій власний велосипед, хочете замінити акумулятор або просто маєте запасну літієву батарею, яку плануєте використовувати на своєму електровелосипеді, вам може бути цікаво, наскільки сумісні ці різні частини між собою. Тож чи можете ви використовувати акумулятор на 48 В з двигуном на 36 В?

Ви можете використовувати 48-вольтовий акумулятор з 36-вольтовим електродвигуном за умови, що контролер сумісний з 48-вольтовими (або вищими) пристроями, а електродвигун сумісний з підвищеною потужністю (вольт х ампер), що генерується 48-вольтовим акумулятором, і не перегрівається.

Давайте розглянемо всі причини, чому це може не спрацювати з точки зору електроніки, і поговоримо про те, на що слід звернути увагу, перш ніж підключати батарею, яка не призначена для вашого велосипеда.

Чи можна використовувати 48-вольтовий акумулятор з 36-вольтовим двигуном?

Так, ви можете використовувати 48-вольтовий акумулятор з 36-вольтовим двигуном електровелосипеда, але це може бути не найкращою ідеєю. Ваш двигун, ймовірно, буде працювати з широким діапазоном напруг і навряд чи буде джерелом будь-яких проблем, з якими ви зіткнетеся.

Підвищення напруги на двигун збільшить швидкість його обертання, що може мати цікаві механічні наслідки і призведе до того, що двигун буде генерувати більше тепла, але це нічого не зламає в короткостроковій перспективі. Насправді, деякі люди навмисно завищують напругу для своїх двигунів, щоб змусити велосипед їхати швидше.

Перш ніж встановлювати високовольтну батарею на ваш електровелосипед, вам потрібно провести невелике дослідження. По-перше, якщо ви можете, спробуйте з’ясувати точні технічні характеристики вашого двигуна і подивіться, для яких діапазонів напруги він був розроблений.

Якщо у вас є двигун, розрахований на 36 вольт, 33% збільшення напруги до 48 вольт, ймовірно, буде нормальним. Якщо у вас є двигун, який призначений для використання при більш низькій напрузі, однак, він, ймовірно, розтягується вже при переході на 36 вольт. У цьому випадку перехід на 48 вольт набагато частіше викликає проблеми.

З іншого боку, якщо ваш двигун використовується при номінальній напрузі, перехід на 48 вольт буде цілком нормальним.

По-друге, що більш важливо, ви повинні перевірити інші компоненти вашого велосипеда і переконатися, що вони сумісні з вашим 48-вольтовим акумулятором.

Ваш двигун буде генерувати більше тепла і обертатися швидше, коли на нього подається більша напруга, але ваш контролер набагато чутливіший до змін в тому, як електрика проходить через ваш велосипед. Це означає, що контролер. це компонент, який потрібно перевірити в першу чергу, якщо ви намагаєтеся встановити на велосипед батарею на 48 В.

Чи можна використовувати акумулятор на 48 В з контролером на 36 В?

Можливо, ви зможете використовувати 48-вольтовий акумулятор з 36-вольтовим контролером електровелосипеда, але спочатку вам потрібно буде провести деякі дослідження. Більшість сучасних контролерів електровелосипедів розраховані на дуже широкий діапазон напруг, тому контролер на 36 В є дещо дивним.

Знайдіть номер моделі вашого контролера (часто його можна знайти на наклейці на пристрої) і спробуйте з’ясувати повний діапазон напруг, з якими він сумісний. Якщо діапазон закінчується на 36 В (наприклад, 24-36 В), вам точно не варто використовувати батарею на 48 В. Якщо напруга 36-48 В або вище, ви можете підключити велику батарею.

Якщо ваш контролер не вказаний як сумісний з установками 48 В або вище, НЕ підключайте акумулятор. Контролери, як правило, мають чутливі компоненти, такі як конденсатори, які дуже швидко виходять з ладу під впливом вищої напруги, ніж вони розраховані.

Підключення 48-вольтової батареї до 36-вольтового контролера та увімкнення велосипеда має дуже високий шанс перегорання конденсаторів та поломки контролера.

Що відбувається, коли я використовую 48-вольтовий акумулятор з 36-вольтовим двигуном?

Терміни “вольти” і “ампер” описують потік електроенергії через систему. Якщо уявити електрику як воду, що протікає по трубах, то напруга описує тиск води в трубі, а сила струму. об’єм води, що протікає по трубі.

Велика, широка труба з повільною течією матиме високу силу струму і низьку напругу, в той час як тонка труба з високим тиском матиме високу напругу і меншу силу струму.

Для роботи двигуну потрібен як тиск, так і об’єм. Чим більше електроенергії він отримує, тим більший крутний момент він може генерувати. Це означає, що для того, щоб піднятися на пагорби або рушити з місця, вам потрібно збільшити силу струму, до якої має доступ ваш двигун, але не обов’язково напругу.

Однак, якщо ви хочете, щоб він обертався швидко, йому потрібне постачання електроенергії під високим тиском, яка швидко рухається, щоб швидко вмикати та вимикати магніти, які змушують ваш двигун працювати. Для цього потрібна велика напруга.

Двигуни чутливі до змін як в амперах, так і в вольтах, але вони, як правило, абсолютно безпечні в експлуатації, якщо ці два параметри не поєднуються небезпечно.

Продовжуючи аналогію з водою, це означає, що вашому двигуну все одно, чи є у вас тонка труба з високим тиском або товста труба з низьким тиском. Ваш двигун просто вироблятиме багато крутного моменту на низьких швидкостях при одному налаштуванні та на високих швидкостях з меншим крутним моментом при іншому налаштуванні.

Однак, якщо ви під’єднаєте до нього товсту трубу з високим тиском, ви ризикуєте піддати двигун більшому загальному електричному навантаженню, ніж він може безпечно витримати, що може спричинити проблеми. Іншими словами, вас в основному турбують вати або напруга, помножена на ампер, а не розподіл між ними. Ось чому багато людей, які перенапружують свої двигуни, змінюють їх налаштування, щоб зменшити силу струму, зберігаючи свої двигуни в безпеці.

Як згадувалося вище, подача на двигун більшої кількості вольт, ніж він розрахований, призведе до того, що він буде генерувати більше тепла. Це часто означає, що ви скоротите термін служби вашого двигуна, хоча і не обов’язково на величезну величину.

Двигуни призначені для роботи з певною кількістю тепла і, як правило, надмірно спроектовані, а це означає, що вони матимуть великі допуски щодо здатності витримувати напругу, розсіювати тепло і справлятися зі зносом.

На практиці, ви, ймовірно, будете в порядку з помірним збільшенням напруги на 25-35%, особливо якщо ви не запускаєте свої двигуни на піковій потужності весь час. Знову ж таки, пам’ятайте про загальну вихідну потужність і переконайтеся, що ви не штовхаєте небезпечну кількість енергії у ваші двигуни.

Коли справа доходить до їзди на роботу велосипедом, SAM. це людина, тому що він не тільки говорить, але й робить це на ділі. або, якщо бути точнішим, атракціон. Я також створюю контент на своєму каналі YouTube на YouTube.com/bikecommuterhero Привітайтеся зі мною на sam@bikecommuterhero.com.

Новий Rhino від Himiway. це великий, потужний всюдихідний електровелосипед з колосальним 1000-ватним двигуном. Замість того, щоб погоджуватися на зменшений діапазон, який зазвичай поставляється з таким високопродуктивним приводом, Himiway має.

Новий Rhino Pro від Himiway. один з найпотужніших електронних велосипедів у світі. З двома акумуляторами та 1000-ватним двигуном середнього приводу, який забезпечує неймовірний крутний момент 160 ньютон-метрів, він має.

Про героя Bike Commuter Hero

Мене звати Сем. Я чоловік і батько 5 дітей, який працює на повну ставку. Поїздки на роботу на велосипеді. мій основний спосіб підтримувати фізичну форму. Спробуйте! Я тут, щоб допомогти вам на цьому шляху. повідомити про це оголошення

Юридична інформація

Bike Commuter Hero належить і управляється компанією B Brothers Media Ltd. B Brothers Media Ltd є учасником Amazon Associates Program, партнерської рекламної програми, призначеної для надання сайтам можливості заробляти рекламні збори шляхом розміщення реклами та посилань на Amazon.com. B Brothers Media Ltd також бере участь у партнерських програмах з Clickbank, CJ, ShareASale та іншими сайтами. B Brothers Media Ltd отримує компенсацію за перенаправлення трафіку та бізнесу до цих компаній.

електричний, велосипед, вольт

Почнемо!

Перш за все, найпоширенішою та найпопулярнішою напругою для електровелосипедів високого класу та комплектів електровелосипедів є 48В або 52В. Це відрізняється від більшості недорогих електровелосипедів та комплектів електровелосипедів, які працюють від 36 В. Це також може відрізнятися в залежності від регіону продажу, оскільки в США 48В 52В є стандартом, тоді як в Європі стандартом є 36В. Батареї нижчої напруги дешевші, але основна відмінність між батареями нижчої та вищої напруги полягає в тому, що чим вища напруга, тим краща потужність та продуктивність!

Примітка: Наші двигуни середнього приводу сумісні з акумуляторами на 48 або 52 В, однак наші двигуни передньої втулки працюють лише з акумуляторами на 48 В.

Чому варто обирати батарею на 52 В замість батареї на 48 В?

діапазон. Батареї на 52 В у порівнянні з батареями на 48 В з однаковою номінальною ємністю А-год мають більший запас ходу, оскільки вони мають більшу ємність (номінальну ємність у Вт-год).

Потужність. Батареї на 52 В можуть забезпечити більшу потужність двигуна, коли двигун цього потребує. Батареї на 52В також забезпечують кращий діапазон напруги для роботи двигуна в порівнянні з батареєю на 48В.

Ефективний. Батареї на 52 В можуть дозволити вашому двигуну працювати при меншому споживанні струму (в амперах) при роботі в тих же умовах, якщо порівнювати з батареєю на 48 В. Це може допомогти зменшити кількість тепла, що накопичується в двигуні, і зменшити перегрів і передчасну поломку

Універсальний. Батареї 52V забезпечать кращу продуктивність, ніж батарея 48V, при використанні в холодну погоду

Чому вам може не знадобитися батарея на 52В, а 48В може бути достатньо?

Вам не потрібна додаткова потужність для їзди по бездоріжжю або підйому на круті пагорби, і ви просто хочете їздити по місту та на роботу.

Ключовим моментом є те, що

52В є більш ефективним, що означає кращу продуктивність.

Причина полягає в тому, що акумулятор 52 В для електровелосипеда забезпечує більшу ефективність, використовуючи менше ампер, генеруючи таку ж або кращу потужність для вашого велосипеда.

Акумулятор для електровелосипеда на 52 В забезпечує більшу швидкість двигуна, ніж 48 В.

Одна з найважливіших відмінностей пов’язана з діапазоном, 52V акумулятор для електровелосипедів пропонує діапазон ширший, ніж 48V.

Акумулятор на 52 В, щойно знятий із зарядного пристрою, видає майже 59 В, тоді як акумулятор на 48 В видає близько 54.5V.

Поєднання напруги акумулятора та роботи двигуна

Майте на увазі, що контролери двигунів BBS02 і BBSHD Mid Drive можуть працювати в діапазоні напруг від 40В до 59В, тому очевидно, що ці пристрої працюють краще в більш високому діапазоні, однак, якщо напруга падає, потужність також падає.

Коли батарея розряджається і напруга падає, гонщик відчуває, що він більше не отримує такої ж потужності від двигуна, що також буде помітно по затримці дросельної заслінки. Ця різниця в потужності буде більш помітною для акумулятора на 48 В, ніж для акумулятора на 52 В.

Який акумулятор краще купити?На жаль, це не так просто, оскільки акумуляторні батареї для електровелосипедів не є універсальним продуктом, тому ми пропонуємо так багато різних варіантів акумуляторів! Для того, щоб побачити приблизний запас ходу на основі двигуна та акумуляторної батареї, які ви розглядаєте, ми рекомендуємо натиснути кнопку нижче, щоб дізнатися більше про наші розрахунки запасу ходу!

Батареї для електровелосипедів: Пояснення вольт, ампер, ват-годин

39 Коментарі та думки власників

Що таке вольти, ампер і ват-години? Як технічні характеристики та ємність акумулятора впливають на його можливості та вартість

електричний, велосипед, вольт

Розуміння батарей для електровелосипедів може бути складним навіть для тих з нас, хто в курсі; в найдрібніших деталях розбираються інженери-електрики з багаторічною освітою і досвідом за плечима. і не дарма, адже це все хімія і математика!

Читаючи про електровелосипеди або дивлячись на технічні характеристики акумуляторів для електровелосипедів, ви зустрінете безліч термінів: розмір, ємність, напруга, ампер-години та ват-години акумулятора. Деякі з цих слів більш-менш взаємозамінні, інші пов’язані, але відрізняються один від одного. Всі вони можуть заплутати, але вони також надзвичайно важливі для розуміння електровелосипедів та їх можливостей. особливо при спробі інтерпретувати, як далеко вони можуть проїхати до того, як їх потрібно буде підзарядити.

У цьому посібнику з акумуляторів для електровелосипедів автори Electric Bike Report допоможуть вам зрозуміти значення поширених термінів, що стосуються акумуляторів, та їхній зв’язок з характеристиками електровелосипедів, які вони живлять.

Пояснюємо акумулятори для електровелосипедів

Батареї є одним з основних елементів електровелосипедів. Вони потрібні для живлення електродвигуна, який, в свою чергу, надає допомогу водієві та зменшує кількість людських зусиль, необхідних для переміщення велосипеда.

Батареї для електровелосипедів бувають різних розмірів і можуть бути встановлені на раму різними способами. Деякі з них є повністю внутрішніми і запечатані всередині рами велосипеда. Як такі, вони не знімаються, за винятком використання спеціальних методів та інструментів, доступних професійним технікам. Інші є знімними для полегшення зарядки та заміни, незалежно від того, чи встановлені вони повністю зовні (поза рамою), частково заглиблені (занурені в раму до певної міри) або повністю заглиблені (занурені повністю і майже непомітні на велосипеді).

Незалежно від типу, всі акумулятори для електровелосипедів насправді є акумуляторними батареями і складаються з груп елементів, подібних до стандартних батарейок типу АА або ААА, які використовуються у повсякденному житті. Кількість елементів і метод, який використовується для їх об’єднання, визначає, як швидко вони можуть забезпечити енергію і як довго вони можуть продовжувати її забезпечувати.

На відміну від стандартних батарейок типу АА або ААА, в електровелосипедах найчастіше використовуються літій-іонні акумулятори, подібні до тих, що використовуються в смартфонах і в акумуляторних інструментах. Літій-іонні батареї є ефективними і можуть бути перезаряджені сотні або навіть тисячі разів, якщо за ними правильно доглядати. Асоціація легких електромобілів, або LEVA, має чудову статтю, яку вони дозволили нам опублікувати, про правильний догляд за акумулятором і безпеку для забезпечення максимального терміну служби.

електричний, велосипед, вольт

Повністю інтегровані батареї, такі як у Velotric Nomad 1, можуть підходити до кольору велосипеда і зникати в рамі.

Терміни та визначення для акумуляторів електровелосипедів

Перш ніж ми заглибимося в деталі, давайте розглянемо кілька прикладів специфікацій батарей для електровелосипедів у тому вигляді, в якому вони зазвичай з’являються:

V = Вольт і Ah = Ампер-години

V = Вольт і Wh = Ватт-години

Обидва приклади передають два основних виміри, хоча і трохи по-різному. В обох прикладах ми бачимо спочатку вольти; це вимірювання відноситься до доступності електричної енергії, яку може доставити батарея. Далі показані ампер-години або ват-години; вони представляють ємність акумулятора або кількість енергії, яку він може зберігати.

Давайте визначимо ці слова (і кілька корисних додаткових термінів) трохи чіткіше:

Струм: потік електроенергії або передача електронів через ланцюг.

Ланцюг: замкнена система проводів та електричних компонентів, через які може проходити струм.

Вольти (В): величина електричної сили або тиску, яку може створити батарея; швидкість виходу струму з батареї. Це також іноді називають електрорушійною силою, а точніше. швидкістю, з якою електрони рухаються через систему.

Зверніть увагу, що це номінальна ємність, яка використовується для класифікації. Насправді напруга акумулятора змінюється залежно від кількості енергії, яка споживається з нього в даний момент, а також від поточного рівня заряду акумулятора. Під час споживання струму від акумулятора його напруга знижується. Це можна побачити на графіку напруги акумулятора електровелосипеда.

Напруга визначається кількістю елементів батареї, розташованих “послідовно”.

Ампер або ампер (А): вимірювання сили вихідного струму акумулятора, або струму. зокрема, об’єм електронів, що проходять через систему. Це обмежується розміром проводів, що складають систему. Більші дроти пропускають більший струм, менші. менший. Як правило, системи з вищою напругою повинні використовувати менші дроти (які обмежують силу струму), щоб запобігти перегріванню.

Ампер-години також можна розглядати як кількість енергії, що споживається з акумулятора тим, що він живить, і може коливатися від моменту до моменту. У випадку з акумуляторами електровелосипедів та їхніми двигунами споживається більша кількість ампер, оскільки двигун працює інтенсивніше (i.e. піднімаючись в гору або використовуючи лише дросельну заслінку).

Ампер-години (А/год): одиниця виміру заряду; кількість енергії, яка може бути передана через електричну систему протягом години.

У випадку акумулятора ємністю 10 А-год, він може видавати 10 ампер потужності за одну годину, або 1 ампер потужності за 10 годин і т.д., залежно від потреб компонента, до якого подається живлення.

Ампер-години визначаються кількістю кластерів елементів батареї, розташованих “паралельно”.

Вати (Вт): одиниця потужності, що визначається вольтами та амперами; кількість роботи, яку може виконати один ампер струму при напрузі 1 вольт. Кількість роботи визначається швидкістю, з якою використовується енергія.

Це вимірювання, як правило, застосовується тільки до двигуна електровелосипеда, але його батарея повинна підтримувати потреби двигуна.

Ват-години (Вт/год): ще одна одиниця виміру потужності. В даному випадку. це кількість роботи, яку можна виконати, або кількість енергії, яка витрачається протягом години. Це прямий результат множення напруги акумулятора на його ампер-години.

Таким чином, батарея на 24 В, 20 А-год і батарея на 48 В, 10 А-год можуть виглядати по-різному на папері, але вони мають приблизно однакову кількість енергії. Це робить ват-години більш надійним показником ємності при порівнянні різних акумуляторів.

Контролер: Пристрій, який обмежує потік електроенергії через ланцюг і не дає акумулятору розрядитися за один раз. З точки зору електровелосипеда, це “мозок”, який регулює систему допомоги при педалюванні, кількість енергії, яку вносить двигун, і швидкість електровелосипеда.

Діапазон заряду акумулятора електричного велосипеда: Як далеко я можу поїхати?

Одне з найпоширеніших запитань покупців. про запас ходу, або про те, як далеко ви можете проїхати на одному заряді акумулятора.

Відповідь на це питання зазвичай така: “Ну, це залежить.”

Це залежить від того, що?

Запас ходу акумулятора залежить від його ємності, а також від характеру поїздки або подорожі.

Тобто, це залежить від характеру акумулятора з точки зору його потужності та здатності зберігати енергію, а також від того, скільки енергії ви використовуєте під час їзди.

Основи електричних велосипедних акумуляторів

Давайте почнемо з базового розуміння того, що таке електровелосипедні акумулятори і чому різні акумулятори мають різні діапазони.

Сучасні акумулятори для електровелосипедів виготовляються з літій-іонних елементів. Це та сама технологія, що використовується у вашому мобільному телефоні, багатьох побутових приладах та електромобілях.

Усередині акумулятора електричного велосипеда є кілька акумуляторних елементів. Окремо ці елементи виглядають дуже схожими на батарейки типу АА, які ви можете вставити в ліхтарик.

Елементи з’єднуються між собою, щоб створити одну батарею.

Якість елементів акумулятора електровелосипеда має значення. Шукайте електровелосипеди з акумуляторами, виготовленими з елементів відомих брендів, таких як Panasonic або Samsung. вони вже давно цим займаються і виробляють літій-іонні акумулятори для цілого ряду застосувань.

Потужність (швидкість) і ємність, або кількість енергії, доступної у вашому акумуляторі, визначається розміром і кількістю елементів, а також тим, як вони з’єднані між собою.

Як дізнатися, на яку швидкість і відстань здатна батарея вашого електровелосипеда? Розуміння специфікацій акумулятора допоможе.

Технічні характеристики акумулятора електричного велосипеда

Технічні характеристики акумуляторів Ebike будуть представлені вам трьома основними факторами:

  • Вольти (потужність, швидкість)
  • Ампер-години (скільки енергії можна доставити)
  • Ват-годин (максимальна ємність)

Що таке вольти?

Вольт означає потужність або швидкість, з якою електрони можуть рухатися через систему. Чим вищі вольти, тим швидше батарея може обертати двигун і колеса.

Вольти мають значення, тому що вони розповідають вам трохи більше про швидкісні можливості акумулятора та двигуна.

36-вольтні та 48-вольтні акумулятори є найпоширенішими на електровелосипедах. У той час як 36-вольтні батареї поширені на менших, легших і бюджетних електровелосипедах, 48-вольтні батареї найкраще підходять для електровелосипедів з товстими шинами і для досягнення швидкості до 25 миль на годину.

Батареї з більшою напругою, наприклад, 52 вольта, як правило, не підходять для більшості електровелосипедів, і більше підходять для “скутерів” або “мотоциклів”, які вимагають більшої потужності і швидкості.

48 Вольт ідеально підходить для більшості електровелосипедів, особливо для електровелосипедів з товстими шинами!

Що таке ампер-години?

Ви також побачите акумулятори, вказані в ампер-годинах. Ампер-години показують, скільки енергії може бути передано за певний час. Ампер. це кількість енергії, що протікає за секунду, а ампер-година. це кількість енергії, що протікає за годину.

Коротше кажучи, ампер-години. це кількість енергії, яка може бути передана від акумулятора до електродвигуна вашого електровелосипеда за певний проміжок часу. Це важливий показник потенційного запасу ходу вашого електровелосипеда.

Напруга та ампер-години разом показують, з якою потенційною швидкістю ви можете їхати, і скільки енергії батарея може забезпечити протягом певного часу.

Батареї Ebike зазвичай мають ємність від 10 до 21 ампер-годин.

Пам’ятайте: ампер-години. це надійний показник кількості енергії, яку акумулятор може забезпечити на одному заряді.

Тож як далеко я можу заїхати на своєму акумуляторі Ebike?

Тут вольти і ампер-години допомагають, тому що ми можемо помножити їх разом і отримати ват-години, що є хорошим показником загальної ємності акумулятора Ємність Це показник ємності акумулятора, і його можна порівнювати між акумуляторами з різними вольтами та різними ампер-годинами. Чим вище ват-годин, тим вища потужність.

Вольти х Ампер-години = Ват-години

А ємність. це те, що насправді говорить нам більше про те, як далеко ви можете поїхати.

Ват-години = ємність

Ось велосипедист, який використовує більше ват-годин під час довгих поїздок на електровелосипеді в горбистому окрузі Самміт, штат Колорадо:

Наприклад, припустимо, у нас є батарея на 48 вольт з 14.5 ампер-годин. Ємність цього акумулятора. 696 Вт-год.

48 Вольт х 14.5 Ампер-годин = 696 Ватт-годин

Або, скажімо, у нас є 48-вольтова батарея з 19.2 ампер-години. Цей акумулятор має ємність 922 ват-годин.

48 Вольт x 19.2 ампер-години = 922 ват-години

Та ж напруга, але на 32% більша ємність. Це означає, що за інших рівних умов ви можете проїхати на 32% далі з цим акумулятором.

На 32% більший запас ходу? Приклад!

Отже, як ват-години та ємність вказують на дальність пробігу мого Ebike?

Ємність акумулятора має прямий вплив на потенційний запас ходу електровелосипеда.

Якщо ми знаємо ємність акумулятора, ми можемо почати оцінювати запас ходу в залежності від того, скільки ват-годин ви використовуєте на милю їзди.

Фактичне використання ємності акумулятора. і ваш результуючий запас ходу. залежить від багатьох факторів, в тому числі від того, наскільки горбистий ваш маршрут, скільки ви крутите педалі, покладаєтесь на режими підвищеної допомоги педалей, використовуєте дросель, вашу вагу, силу вітру та багато іншого.

Скільки енергії ви використовуєте з акумулятора? У найнижчому випадку ваш ebike з товстими шинами буде використовувати десь від 10 до 15 ват-годин на милю. це при рівномірному крученні педалей та помірній підтримці педалей.

У вищому випадку, якщо ви використовуєте багато режимів дросельної заслінки та вищих режимів допомоги педалі, ви будете використовувати від 20 до 25 ват-годин на милю, можливо, навіть більше.

Припустимо, ви любите крутити педалі і використовуєте помірний режим допомоги педалей 3 або 4 більшу частину часу і подорожуєте по помірній місцевості. Ви, ймовірно, використовуєте близько 15 ват-годин на милю.

Це означає, що ваші 48 вольт, 14.Акумулятор на 5 ампер-годин. із загальним запасом 696 ват-годин. дасть вам запас ходу 46 миль за такого рівня використання.

696 ват-годин / 15 ват-годин на милю = 46 миль запасу ходу

Або, скажімо, ви дуже любите швидко прискорюватися за допомогою дросельної заслінки і їхати швидко з постійним рівнем допомоги педалі на рівні 5. Ви, швидше за все, використовуєте щонайменше 20 ват-годин на милю. Це дає вам оцінку запасу ходу. на одному акумуляторі. 35 миль.

696 ват-годин / 20 ват-годин на милю = запас ходу 35 миль

Це більше десяти миль різниці в пробігу, тому ви можете бачити, що ваш стиль їзди дійсно має значення.

Тепер подумайте про ці більші акумулятори на ампер-годину. Акумулятор на 48 вольт з 16 ампер-годин має 768 ват-годин. Це збільшить ваш запас ходу до 51 милі за умови меншого використання педалей, а також до 38-40 миль за умови швидшого прискорення та швидкісних поїздок.

Хочете ще більше ємності та дальності? Акумулятор на 48 вольт 21 ампер-годину має понад 1000 ват-годин. Запас ходу цього акумулятора на 31% більший, ніж у 48-вольтового акумулятора на 16 ампер-годин,

З цим акумулятором ви легко проїдете 67 і більше миль у помірних режимах допомоги педалям, а також 40-50 миль, якщо будете використовувати дросельну заслінку та допомогу педалей більш інтенсивно.

Ось короткий огляд поширених розмірів акумуляторів ebike та оцінок діапазону:

Тож акумулятор якої ємності мені потрібен для мого Ebike?

Ну, це залежить від. Вибачте, просто жартую!

Жарти в сторону, це дійсно залежить від типу їзди, яку ви плануєте робити.

Якщо ви здійснюєте переважно короткі поїздки по місту, вам підійде батарея меншої ємності, хоча, можливо, вам доведеться частіше підзаряджатися і пожертвувати деякою швидкістю та потужністю.

Якщо ви плануєте їздити на роботу або робити довші поїздки заради розваги, більша ємність акумулятора полегшить будь-яке “занепокоєння про запас ходу” та зменшить частоту підзарядки акумулятора. Потрібно багато підзаряджатися? Придбайте високошвидкісний зарядний пристрій для електровелосипеда, щоб скоротити час заряджання.

Тим не менш, часто краще використовувати батарею більшої ємності, ніж ви думаєте, що вам знадобиться, щоб мати максимальну потужність більшу частину часу. Ви також можете придбати запасний або змінний акумулятор для електровелосипеда.

Кілька слів застереження: Багато брендів електровелосипедів будуть вирізати кути, щоб зберегти їх трохи нижчими, а прибуток трохи вищим. Часто це залежить від якості та розміру акумулятора. Невелике зменшення розміру та якості батареї може заощадити вам кілька сотень доларів, але ви пожертвуєте довгостроковим задоволенням і продуктивністю вашого ebike.

Ось ще одна частина відмінності FattE-Bike: Ми пропонуємо високоякісні акумулятори для електровелосипедів відповідної ємності, щоб ви могли дістатися на своєму електровелосипеді туди, куди хочете. і назад.

Готові отримати ebike з відмінною швидкістю та дальністю пробігу? Купити зараз.

1-888-725-4887

Понеділок-П’ятниця 9a-6p EST

електричний, велосипед, вольт
електричний, велосипед, вольт
електричний, велосипед, вольт
електричний, велосипед, вольт
електричний, велосипед, вольт
електричний, велосипед, вольт
електричний, велосипед, вольт
електричний, велосипед, вольт
електричний, велосипед, вольт
електричний, велосипед, вольт
електричний, велосипед, вольт

Велосипед з упевненістю: Електричний велосипед Sedona

Подолайте пагорби з 5-швидкісною інтелектуальною системою підтримки потужності King Meter. Електричний гірський велосипед Sedona з літієвою батареєю на 48 вольт. це електричний велосипед з літієвою батареєю, що працює на 500 Вт від двигуна зчеплення з нульовим опором Bafang з високим крутним моментом та цифровим датчиком крутного моменту. Цей велосипед оснащений легкою, компактною літієвою батареєю LiPo4 48 вольт 10.Вбудований акумулятор на 4 Ач, що забезпечує значно більшу потужність, ніж наші 24-вольтові або 36-вольтові моделі.

Цей велосипед постачається з усім алюмінієвим. кожен болт, кожна гайка, кожен ніпель, кожна спиця. Це означає відсутність іржі! 100% зварений вручну легкий велосипед з алюмінієвої рами має 9-ступінчасту систему перемикання передач Atlus Shimano, передню підвіску Suntour XCT, задню амортизаційну підвіску KS, алюмінієві обода з швидкознімною віссю спереду та водонепроникне швидке від’єднання ззаду.

Sedona оснащений 5-швидкісною інтелектуальною системою підтримки живлення (SPAS) King Meter з USB-портом для зарядки телефону. Електроніка електричного велосипеда X-Treme управляється за допомогою введення даних водієм на РК-екрані, прикріпленому до керма. Smart PAS з 5 швидкостями дозволяє велосипеду працювати майже вдвічі ефективніше, ніж електровелосипед без системи Smart Assistance, оскільки ви обираєте споживання енергії (регулювання швидкості 1-5) на РК-дисплеї під час їзди. Ця функція дозволить вашому велосипеду Sedona 48 Volt, можливо, досягти або перевищити 70 миль на одному заряді, використовуючи низький рівень SPAS, при цьому завжди підтримуючи педалі на рівній місцевості в ідеальних умовах з легким велосипедистом. РК-дисплей також відображає швидкість, відстань та час автономної роботи.

Дискові гальма Tektro передні і задні стандартно встановлюються на 48-вольтовому електричному гірському велосипеді Sedona разом із справжніми гірськими велосипедними сидіннями VELO з ручними ручками.

Цей електричний гірський велосипед поставляється в стандартній комплектації з високоякісним тримачем для напоїв.

Особливості

Додаткові функції

  • Фара: Світлодіод, що працює від акумулятора (не покривається гарантією)
  • Багажник: алюмінієвий задній багажник
  • Тримач для напоїв: Тримач для напоїв на ручках включений
  • Гарантія: 1 рік гарантії X-Treme. 1 рік гарантії на акумулятор

Потрібна збірка

Велосипед з упевненістю: Електричний велосипед Sedona

Підкорюйте пагорби з 5-швидкісною інтелектуальною системою підтримки потужності King Meter. Електричний гірський велосипед Sedona 48 Вольт на літієвих батареях. це електричний велосипед на літієвих батареях, який видає 500 Вт від двигуна зчеплення з високим крутним моментом і нульовим опором Bafang з цифровим датчиком крутного моменту. Цей велосипед оснащений легкою, компактною літієвою батареєю LiPo4 48 вольт 10.Інтегрований акумулятор ємністю 4 Ач, що забезпечує значно більшу потужність, ніж наші 24-вольтові або 36-вольтові моделі.

Цей велосипед постачається з усім алюмінієвим. кожен болт, кожна гайка, кожен ніпель, кожна спиця. Це означає відсутність іржі! На 100% зварений вручну легкий велосипед з алюмінієвою рамою має 9-швидкісну систему перемикання передач Atlus Shimano, передню підвіску Suntour XCT, задню амортизаційну підвіску KS, алюмінієві обода з швидкознімною віссю спереду та водонепроникне швидке роз’єднання ззаду.

Sedona оснащений 5-швидкісною інтелектуальною системою підтримки потужності King Meter (SPAS) з портом для зарядки телефону USB. Електроніка електровелосипеда X-Treme управляється за допомогою введених користувачем даних на РК-екрані, прикріпленому до керма. Smart PAS з 5 швидкостями дозволить велосипеду працювати майже вдвічі ефективніше, ніж електровелосипед без системи Smart Assist, оскільки під час їзди ви обираєте споживання енергії (регулювання швидкості 1-5) на РК-дисплеї. Ця функція дозволить вашому Sedona 48 Volt, можливо, досягти або перевищити 70 миль на одному заряді при використанні низького SPAS, при цьому завжди допомагаючи крутити педалі на рівній місцевості в ідеальних умовах з легким гонщиком. РК-дисплей також відображає швидкість, відстань та заряд акумулятора.

Передні задні дискові гальма Tektro є стандартними для 48-вольтового електричного гірського велосипеда Sedona разом із справжніми гірськими велосипедними сидіннями марки VELO Hand Grips.

Цей електричний гірський велосипед поставляється в стандартній комплектації з високоякісним тримачем для напоїв.

Характеристики

Додаткові функції

  • Фара: Світлодіод, що працює від батареї (не покривається гарантією)
  • Вантажний багажник: алюмінієвий задній багажник
  • Тримач для напоїв: Тримач для напоїв на кермі в комплекті
  • Гарантія: 1 рік X-Treme Warranty. 1 рік гарантії на акумулятор

Потрібна збірка

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top