Harley-Davidson інвестує у виробника електричних велосипедів Alta Motors. Електричний мотоцикл Alta

Harley-Davidson інвестує у виробника електровелосипедів Alta Motors

harley-davidson, інвестує, виробника, електричних

Компанія Harley-Davidson оголосила сьогодні, що зробила інвестиції в акціонерний капітал Alta Motors, виробника легких електричних мотоциклів, і що обидві компанії будуть співпрацювати над технологією електричних мотоциклів і розробкою нових продуктів.

“На початку цього року, в рамках нашої 10-річної стратегії, ми підтвердили наше зобов’язання створити наступне покоління мотоциклістів Harley-Davidson, частково шляхом агресивного інвестування в технологію електромобілів (EV). сказав президент і головний виконавчий директор Harley-Davidson Метт Леватич (Matt Levatich). “Alta продемонструвала інновації та досвід у сфері електромобілів, і їхні цілі тісно пов’язані з нашими. У кожного з нас є сильні сторони та можливості, які будуть взаємовигідними, коли ми разом працюватимемо над створенням передових електричних мотоциклів.”

Harley-Davidson вже оголосив про запланований запуск свого першого електричного мотоцикла, повідомляє Project LiveWire. Цей мотоцикл планується випустити в 2019 році.

З моменту свого заснування компанія Alta Motors розробила і випустила на ринок найсучасніші в світі електричні мотоцикли, даючи можливість кожному, від професійних гонщиків до новачків, відчути “майбутнє швидкої їзди”.”

harley-davidson, інвестує, виробника, електричних

“Сьогодні мотоциклісти тільки починають розуміти переваги електромобілів, і наша технологія продовжує розвиватися”. сказав директор з виробництва та співзасновник Alta Motors Марк Фенігштейн. “Ми віримо, що за електричними мотоциклами майбутнє, і що американські компанії мають можливість очолити це майбутнє. Неймовірно захоплююче, що Harley-Davidson, синонім лідерства в галузі мотоциклів, поділяє це бачення, і ми раді співпрацювати з ними.”

Оскільки інновації з електроприводом виводять на новий рівень легкість, доступність і контроль, Harley-Davidson і Alta Motors прагнуть залучити нову аудиторію, яка надихається мотоциклами і яку приваблює легкість “крути і рушай” і піднесений настрій електромотоцикла без передач і зчеплення”.

“Ми віримо, що електромобілі. це те, куди рухається глобальна мобільність, і вони мають велику привабливість для існуючих гонщиків, а також можливість залучити нових гонщиків до спорту”. сказав Леватич. “Ми маємо намір бути світовим лідером в електрифікації мотоциклів і, в той же час, залишатися вірними нашим газовим і нафтовим коріннями, продовжуючи виробляти широкий асортимент мотоциклів, які подобаються всім типам мотоциклістів по всьому світу”.”

Про Alta Motors Alta Motors. розробник і виробник електричних мотоциклів і легких трансмісій для електромобілів з власною технологічною платформою, яка пропонує нові рівні щільності енергії та продуктивності. Компанія пропонує повний асортимент акумуляторів і компонентів трансмісії, парк мотоциклів, виготовлених на заводі в Брісбені, штат Каліфорнія, і трофейну шафу з подіумною обробкою. Відзначена нагородами платформа Redshift від Alta тепер доступна для гонщиків за ціною 44 U.S. дилерські центри в 19 штатах. Для отримання додаткової інформації відвідайте altamotors.ко.

Іван Сервантес побив світовий рекорд Гіннеса на Triumph Tiger 1200 GT Explorer

10 Коментарі та думки власників

О, Боже. без передач, без зчеплення, без шуму = без клієнтів Harley. Я усвідомлюю, що Harley потрібно виховувати нове покоління “бебі-байкерів”, але я думаю, що говорю від імені тих з нас, хто має сиву бороду, коли пропоную шанобливе “Ні, дякую”. 2003 Ultra Classic. 100-річний ювілей. не плутати з 105. 110. 111. ну, ви зрозуміли суть.

Уявіть собі, новий мотоцикл Harley Davidson. У 1970-х роках вони переробили італійські позашляховики. Одним із брендів, який вони використовували для Harley enduro, був Benelli. Вони також захоплювалися снігоходами ще на початку-середині 70-х, спочатку разом з AMF, а потім самостійно. Кумедно, але навіть їхні снігоходи були відомі як більш вантажні, ніж будь-що інше.

Я не власник Harley і, мабуть, ніколи ним не буду, але я розумію, що вони намагаються зробити. Harley, як і всі інші, намагається відновити свої позиції після “Великої рецесії” 2008 року. Продажі велосипедів суттєво впали майже у всіх виробників, і всі вони намагаються випустити нові, більш зручні у користуванні та їзді велосипеди, які можуть сподобатися молодим покупцям, які, можливо, більше пристосовані до нових технологій, таких як електрична енергія. Якщо вони зможуть створити надійний електричний велосипед із запасом ходу 300 миль, який можна підзарядити за розумний проміжок часу, я бачу міських мотоциклістів, де мало місця для паркування, паливо дороге, а шум. це те, від чого вони хотіли б втекти. Вони мають великий сенс у міських умовах, де абсолютний запас ходу не настільки важливий, як маневреність, легка вага та простота в управлінні.

Насправді, ви не говорите від імені всіх сивочолих. У мене пошкоджено нерв лівої руки, що суттєво обмежує використання зчеплення. Я купив скутер 650 Burgman з поворотом і поїхав, і він мені сподобався.Я справжній фанат HD і можу їздити на своєму Switchback, але відсутність зчеплення. це реально і добре.

Будемо сподіватися, що Alta не дозволить HD отримати контрольний пакет акцій, щоб вони могли засипати їх землею, як Buell.

Я катався на велосипеді HD Project Liverwire, і він мені сподобався, окрім обмеженого запасу ходу. Що заважало мені придбати електровелосипед, так це відсутність підтримки дилерів у більшості частин округу, що не буде проблемою з HD.

Не можу дочекатися електромобіля, у мене є 1500-кубовий і електромобіль. Хотілося б більше ніколи не зупинятися на заправці.

Їздять на Harley вже понад 55 років і насолоджуються кожною милею! Настає час, коли майбутнє технічного прогресу переважає! Для Harley настав час побачити майбутнє таким, яким воно є! Будь то електричні, сонячні, чи ще якісь! Це крок у майбутнє мотоциклів. Я буду щасливий стати одним з перших покупців і продовжити спадщину Harley! Щасти вам!!

Мотоцикли Alta Motors швидкі, маневрені та тихіші за конкурентів.

harley-davidson, інвестує, виробника, електричних

Брісбен. тихе містечко, розташоване між Сан-Франциско та незручно названим Південним Сан-Франциско. Він складається з похмурих комерційних парків, повз які проїжджають пасажири шосе 101, коли їдуть до Кремнієвої долини чи з неї. В одній з цих сірих будівель знаходиться Alta Motors. Як і решта його сусідів, його зовнішній спокій переривається лише випадковими автомобілями, що проїжджають повз. Але незабаром цей крихітний завод зашумить виробництвом позашляхових мотоциклів і супермотобайків. Вони не будуть такими тихими, як їхнє оточення, але вони будуть досить близькими.

Галерея: Відвідування заводу Alta Motors | 32 фото

Alta Motors. дітище ентузіастів мотоциклів Дерека Доррестейна та Джеффа Сенда. Їхня мета. створювати електричні мотоцикли, які їздять швидко. Це далеко не унікальний випадок у двоколісному світі. Навіть створення електричного велосипеда не є чимось особливим. Компанія Alta прагне, щоб її гонщики на повній швидкості долали трампліни на брудних трасах без жодних компромісів в оточенні інших гонщиків. Вона хоче бачити вас і ваші велосипеди на треку і в колі переможців.

Насправді, це те, що робить внутрішня команда гонщиків: бере участь у перегонах. Ми не шукаємо прихильників традиційних технологій, технофілів чи навіть захисників довкілля. Ми шукаємо першопрохідця на ринку мотоциклів. каже генеральний директор Марк Фенігштейн. Найкраще місце, де можна знайти таких людей. це трек, де компанія бере участь у перегонах на передсерійних та серійних мотоциклах.

Альта хоче, щоб її клієнти також могли конкурувати з газовими мотоциклами. особливо в мотокросі. Без трансмісії Redshift MX (і його SM-побратим) має миттєвий доступ до крутного моменту, що означає швидке проходження поворотів і менше розчарувань на розбитих коліях. Якщо ви не турбуєтесь про перемикання передач, ви можете вільно натискати на педаль газу та гальма, щоб орієнтуватися в складних умовах.

Існує також побічна перевага їзди на безшумному велосипеді по бездоріжжю. Традиційні мотокросові мотоцикли гучні. Машини, що видають децибели, не вітаються в районах або парках, де постійний шум лякає людей, диких тварин, коней і взагалі просто дратує всіх, хто знаходиться на цій стежці. Хоча велосипеди Redshift не є повністю безшумними, вони досить тихі, що якщо ви віддаєте перевагу круїзу по ґрунтових стежках, ви не відлякаєте кожну істоту в радіусі двох миль.

Звичайно, як і у випадку з усіма електромобілями, слід враховувати преміальну ціну. MX коштуватиме 15 000, тоді як SM буде продаватися від 15 500. Але вам також не доведеться купувати бензин або турбуватися про обслуговування трансмісії, двигуна або вихлопної системи. І хоча очевидним конкурентом SM є Zero FXS, компанія також має справу з гігантом індустрії KTM.

Дійсно, з власною версією електричних мотоциклів для мотокросу та супермото, KTM може стати грізним суперником. Тобто, якщо компанія оголосить, коли ці велосипеди будуть доступні за межами Європи. Альта не хвилюється. Він каже, що його велосипеди легші і мають більшу ємність акумулятора (компанія постачає свої елементи від тих же партнерів, що і Tesla).

Ми готові фактично піти з ними віч-на-віч, сказав Фенігштайн в інтерв’ю Engadget. Альта вважає, що у неї є фора. Більші компанії. такі як Honda, BMW та Yamaha. повільно та обережно виходять на нові ринки, в той час як велосипеди Redshift вже тестуються та налаштовуються для виробництва.

Але перш ніж ви побачите велосипед Redshift, який виїжджає з дилерського центру, компанія має розпочати масове виробництво. За словами Фенігштейна, це важкий шлях. Більшість з нас недооцінюють проблеми, з якими стикаються апаратні стартапи, виводячи щось на ринок. сказав він мені під час екскурсії по заводу. Те, що ми показуємо вам сьогодні. це різниця між красивим добре функціонуючим прототипом, який виглядає готовим до виходу на ринок, і реальним комерційним виробництвом.

Tesla і Zero будують там свої транспортні засоби. Крім того, ходять чутки про вихід Apple в автомобільний світ. Технічний директор Доррестейн зазначає, що в районі затоки проживають найкращі таланти в галузі електромобілів, але це також стосується і менталітету. За його словами, Кремнієва долина є ідеальним випробувальним майданчиком не через концентрацію досвіду, а через культуру толерантного до ризику та великих амбіцій, які прагнуть досягти зірок

Alta сподівається, що поки керівники великих мотоциклетних компаній розглядають електронні таблиці та проводять дослідження ринку, вона зможе швидко вивести свій мотоцикл на ринок. Можливо, він не буде першим, але він буде одним з перших. І в бізнесі, і на треку цього може бути достатньо.

Відкликання нових електричних ендуро Alta

  • harley-davidson, інвестує, виробника, електричних

У листі, опублікованому в Інтернеті, Міністерство транспорту США видало відкликання з питань безпеки електричних велосипедів Alta Redshift EXR та MXR.

Проблема була описана наступним чином:

“Alta Motors (Alta) відкликає деякі мотоцикли Alta Redshift EXR 2019 року та Alta Redshift MXR 2018-2019 років випуску. Програмне забезпечення для управління дросельною заслінкою може вийти з ладу, якщо дросельна заслінка просунута вперед за межі закритого положення. що може призвести до зупинки мотоцикла.”

Очікується, що відкликання розпочнеться цього місяця, і Alta повідомить власників та дилерів, щоб вони безкоштовно встановили оновлення для програмного забезпечення дросельної заслінки.

ПОСІБНИКИ ПО МОДЕЛЯХ MCN

Каліфорнійський виробник електровелосипедів Alta Motors на початку цього року оприлюднив подробиці про свою нову модель 2019 Redshift EXR.

Модель EXR потужністю 49 к.с. та 42 фунт-фунтами крутного моменту є топовою моделлю лінійки Alta і повністю відповідає вимогам дорожнього руху, що означає, що її можна використовувати як для їзди по зеленій смузі, так і для чистого бездоріжжя.

Побудована на базі Enduro EX 2018 року, версія R 2019 року додала модернізовану підвіску WP, а також вичавила більше продуктивності з фірмового електродвигуна з водяним охолодженням за допомогою нової 5-ти ступінчастої передачі.Літій-іонний акумулятор на 8 кВт-год. Час заряджання також скорочено (до півтори години), а його вага зменшилася до 124 кг.

Хоча наразі немає британського імпортера мотоциклів Alta, MCN розуміє, що фірма близька до отримання прав на ввезення цих мотоциклів до Великої Британії та очікує імпортувати повний модельний ряд у 2019 році. Хоча нова пропозиція Alta акуратно ухиляється від однієї з головних проблем електричних велосипедів. ваги, вона все ще не може уникнути занепокоєння з приводу високої ціни квитка.

Очікується, що Redshift EXR буде коштувати близько 12 500 фунтів стерлінгів; що приблизно на 4000 фунтів більше, ніж бензиновий еквівалент Spec Enduro. Однак EXR повинен мати право на урядовий електричний грант, що знизить його вартість до 11 000 фунтів стерлінгів.

Запас ходу становить близько 50 миль на роботу та чотири години енергійної їзди на одному заряді, що вважається можливим на одному заряді.

Підвіска найвищої якості

Вилка WP XPlor 48 розподіляє функції демпфування між ногами за допомогою компресії. Повністю регульований амортизатор WP.

Розширений діапазон

Alta стверджує, що EXR може покрити 50 миль поїздок на роботу, чотири години їзди по треку або три 25-кілометрові сесії мотокросу.

Режими живлення

EXR має чотири режими потужності: Eco, Sport, Performance та Overclocked, з різною потужністю та крутним моментом.

Упакований потужністю

Електродвигун Alta з рідинним охолодженням обертається до 14 000 об/хв і важить 6.8 кг. Потужність 49 к.с. та 42 фунт-фунтів крутного моменту.

Шукайте свій наступний велосипед на MCN Bikes For Sale.

Ці люті на вигляд електричні мотоцикли веселі, доступні та довговічні

Значок електронної пошти Конверт. Вказує на можливість надсилання електронного листа.

Іконка електронної пошти Стилізована пташка з відкритим ротом, яка пише твіти.

Іконка LinkedIn Слово в.

Каліфорнійська компанія працює над тим, щоб зробити електричні мотоцикли такими ж популярними, як і електромобілі.

З 2007 року Alta Motors працює над тим, щоб довести два електричних мотоцикла до серійного виробництва.

Подивіться, що ця мотоциклетна компанія майбутнього має в запасі:

Alta має дві моделі. Redshift MX та Redshift SM.

Redshift MX призначений для бездоріжжя, а Redshift SM обладнаний для використання на дорогах.

Позашляхова версія коштує 15 000 фунтів стерлінгів, що на 500 фунтів дешевше, ніж дорожній мотоцикл.

Обидва велосипеди майже однакові, за винятком кількох ключових особливостей.

Обидва велосипеди були створені з нуля з думкою про перегони та надійність, але MX є ідеальним для використання на бездоріжжі.

Альта розповів Tech Insider, що MX з’являться раніше, ніж SMS, тому що дорожній велосипед все ще повинен пройти федеральне схвалення для використання на дорогах. Якщо ви живете в Каліфорнії і оформили попереднє замовлення на MX прямо зараз, ви, швидше за все, отримаєте його десь у липні, кажуть у компанії.

Основні відмінності між дорожньою моделлю SM та MX полягають у тому, що MX має агресивні позашляхові шини та не має ліхтарів і дзеркал.

Крім того, MX розвиває максимальну швидкість 80 миль/год, що на 5 миль/год повільніше, ніж максимальна швидкість SM. 85 миль/год.

Redshift SM готовий підкорювати міські вулиці. Безшумно.

Alta стверджує, що водії зможуть краще зосередитися на їзді на велосипеді, оскільки їм не доведеться мати справу з перемиканням передач і звиканням, але руйнівним шумом бензинового двигуна.

За додаткові 500 доларів ви отримаєте задні ліхтарі, фари та іншу гуму, яка більше підходить для вулиці.

За оцінками Alta, SMS буде готовий до відправки клієнтам в Каліфорнії приблизно у вересні або жовтні, в залежності від того, скільки часу займе процес федерального затвердження.

Стратегія доставки Alta подібна до стратегії Tesla з Model 3. Завод Alta знаходиться в Північній Каліфорнії, тому клієнти в Каліфорнії, швидше за все, побачать свої велосипеди раніше, ніж клієнти далі на схід.

Акумуляторна технологія Alta, або, як її ще називають, Alta Pack, є однією з найбільш вражаючих особливостей цих велосипедів.

Alta Pack. це батарея надвисокої щільності. Alta стверджує, що це найщільніший акумуляторний блок, який використовується у всій транспортній галузі, і що технологія приблизно на п’ять років випереджає все, що є на ринку.

В основному, батареї розроблені так, щоб бути набагато компактнішими і легшими, ніж інші батареї, які можуть мати таку ж кількість енергії на виході.

Він також водонепроникний, ударостійкий до 20G і надзвичайно добре зберігає прохолоду при низьких температурах.

Запас ходу вуличного велосипеда Alta наразі становить 50 миль, але компанія розраховує з часом збільшити цей показник.

Для позашляховика Alta вважає, що батареї вистачить на дві години їзди по бездоріжжю.

На обох велосипедах ви можете змінювати агресивність подачі потужності під час руху.

Цей контроль дозволяє краще адаптувати велосипед до мінливих умов траси, а також до рівня майстерності велосипедиста.

Спереду є невеликий екран і набір сигнальних лампочок.

Оскільки велосипеду не потрібна вихлопна система, Alta використовує спеціально сформовану легку термопластичну раму, яка здатна витримати сильні удари.

Загалом, велосипеди. це чудово зроблені машини.

Ви отримуєте характеристики чутливого, потенційно складного в обслуговуванні, бензинового велосипеда, без необхідності турбуватися про часту заміну масла та інші сервісні завдання, які заважали б вам їздити на велосипеді. Заявлений інтервал обслуговування Alta. 1 000 годин. підтверджує це.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top