Перший електронний велосипед? $1000 забагато? Розглянемо вживаний Lectric XP 1.0. Lectric xp ebike

Lectric XP 2.0 Огляд електровелосипеда: Електровелосипед для пересічної людини

Всього за кілька років електровелосипеди стали обов’язковою іграшкою для тих, хто їздить на роботу, і велосипедистів, які люблять техніку. Це не дивно. Це унікальне поєднання практичних, швидких, перезаряджаємих, а головне. веселих. Але вони можуть бути дорогими. від 2 000 доларів і вище. Ось чому багато людей, в тому числі і я, остерігаються їх. Особисто я працюю вдома і не маю двох тисяч доларів, які можна було б витратити на щось просто так. На ринку є дешевші електровелосипеди, але з мого досвіду, щоб отримати якісну модель, потрібно витратити щонайменше 1000 доларів. Наразі це просто неможливо обійти.

Тому я був дуже радий, коли Lectric eBike запропонувала надіслати мені тестер свого Lectric XP 2.0 електронний велосипед. Це найбільш багатофункціональний велосипед компанії, який обіцяє бути міцним, регульованим, складним і швидким. Крім того, він поставляється повністю зібраним і готовим до поїздок за ціною менше 1,000 доларів. Чесно кажучи, це високий порядок. Це звучало занадто добре, щоб бути правдою. Але після тижня використання Lectric XP 2.0, я був приємно здивований. Є кілька зморшок, які можна було б розгладити, але в цілому я точно рекомендую його. Ось чому.

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Що таке Lectric XP 2.0 Електричний велосипед?

Lectric XP 2.0. флагманський двоколісний велосипед Lectric eBike і один з найпопулярніших електровелосипедів в США.S. Компанія обіцяє поєднати всі обов’язкові функції, які більшість з нас очікує від електровелосипеда, в одній моделі, яка, знову ж таки, продається всього за 1,000 доларів.

Список функцій довгий. За своєю суттю, Lectric XP 2.0 приводиться в рух планетарним двигуном потужністю 850 Вт, який працює через комбінацію електричного п’ятирівневого підсилювача педалей та ручної дросельної заслінки. Семишвидкісна коробка передач з плавним перемиканням передач, потужні 160-міліметрові механічні дискові гальма та широке кермо полегшують їзду, особливо для початківців. Крім того, регульована підвіска вилки та стійкі до проколів жирові шини дозволяють легко перемикатися між дорогами та бездоріжжям. Все це акуратно складається до розмірів 37 x 18 x 28 дюймів, тому його легко прибрати в гараж, закинути на заднє сидіння автомобіля або навіть взяти з собою в подорож.

Також є можливість оснастити Lectric XP 2.0 з пакетом комфорту 99 (зі збільшеним сидінням та підсідельним штирем), вантажним пакетом 149 (з трьома кошиками для зберігання велосипедів, що кріпляться на болтах) або обома пакетами. Це дозволяє легко налаштувати його для комфортних подорожей на великі відстані або як міський “продуктовий”, коли вам потрібно виконати доручення, залишивши машину вдома.

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Як працює Lectric XP 2.0 Робота електровелосипеда?

Lectric XP 2.0 електровелосипед поставляється повністю зібраним і готовим до поїздок. “Налаштування”, якщо його можна так назвати, вимагає розпакування та обережного зрізання великої кількості пакувальної піни та скотчу. Потім залишається лише зарядити батарею (що можна зробити, не знімаючи її, завдяки захищеному порту збоку рами) та накачати шини до рекомендованого тиску 30 psi. Не враховуючи очікування зарядки акумулятора, весь процес зайняв у мене менше 20 хвилин. Це неймовірно просто, навіть для тих, хто не має досвіду їзди на велосипеді чи електровелосипеді.

Після початкового налаштування обслуговування велосипеда не викликає особливих труднощів. Я підключаю його щоразу, коли повертаюся в гараж, тому акумулятор завжди заряджений. Він розроблений таким чином, що не потребує особливого догляду, окрім візуального огляду, щоб переконатися, що шини правильно накачані, ланцюг не потребує змащення, а передачі та гальма працюють. не потрібно відвідувати місцевий магазин велосипедів.

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Відмінні риси Lectric XP 2.0 Електричний велосипед

Для електровелосипедів вартістю до 1000 доларів, Lectric XP 2.0 Електричний велосипед має більше функцій, ніж будь-який інший, про який я знаю, в тому числі і на ринку:

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

  • Пікова потужність двигуна 800 Вт: Потужний безщітковий двигун забезпечує неймовірно корисну функцію підтримки педалей навіть у перевантаженому міському русі.
  • Щедрий акумулятор: 48-вольтового літій-іонного акумулятора, що входить до комплекту, вистачає на 45 миль або більше за 4-6 годин зарядки.
  • Товсті шини: Шини шириною три дюйми чудово підходять для їзди по бездоріжжю та міських дорогах, де бите скло, цвяхи та інше сміття можуть бути проблемою.
  • 160-міліметрові механічні дискові гальма: З передніми та задніми гальмами Lectric XP 2.0 жорстких зупинок, навіть з максимальної швидкості.
  • Налаштовуваність класу 3: Електровелосипеди класифікуються як клас 1, клас 2 або клас 3. Lectric XP 2.0 поставляється як електровелосипед класу 2 з максимальною швидкістю 20 миль на годину. Дотримуючись кількох простих кроків у навчальному посібнику Lectric, можна збільшити цю швидкість до 28 миль на годину. майже на 50%.

Що мені подобається в Lectric XP 2.0 Електричний велосипед

Після більш ніж тижня в дорозі, мені багато чого подобається в Lectric XP 2.0. Ось що Lectric eBikes зробили правильно:

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

  • Доставка та попередня збірка: Я рідко хвилююся про доставку товару.” Але Lectric переборщив (в хорошому сенсі) з упаковкою. Це додатковий комфорт, коли ви витрачаєте 1000 доларів на будь-що. Мій Lectric XP 2.0 був доставлений в ідеальному стані, навіть з РК-екраном, кабелями та іншими делікатними деталями велосипеда, що стирчали на всі боки. Мені також подобається, що мені не потрібно возитися з механікою велосипеда, щоб почати рух. Він був готовий прямо з коробки.
  • Міцна конструкція: Кожна деталь цього велосипеда. від замикаючого механізму до гальм, рідкокристалічного екрану та шин. відчувається міцною. Навіть виїжджаючи на ньому за межі міста, через будівельний майданчик з бозна-чим на землі, легке бездоріжжя біля будинку, я жодного разу не хвилювався, що велосипед не впорається з місцевістю.
  • Дисплей попередження: РК-дисплей на кермі великий, чіткий і легко читається навіть під прямими сонячними променями. За допомогою кнопки на кермі мені було легко перемикатися між одометром, лічильником пройденого шляху, часом, що минув, тощо., не відриваючи очей від дороги надовго.
  • Ручна дросельна заслінка: Деякі електронні велосипеди забезпечують додаткову потужність лише тоді, коли ви крутите педалі. Lectric XP 2.Ручний дросель 0 вмикається поворотом ручки на кермі для швидких сплесків потужності, коли вам це потрібно. Це особливо корисно для підриву перехресть, коли горить зелене світло.
  • Тривалий час автономної роботи: Для мене величезний акумулятор протримався набагато довше, ніж заявлені Lectric 45 миль. Звичайно, все залежить від рельєфу місцевості, ваги велосипедиста і того, як часто ви крутите педалі (чи ні). Ваш пробіг (буквально) може відрізнятися.
  • Регульована підвіска: Передня масляна підвіска повністю регулюється поворотом ручки. При переході між, скажімо, гравієм і асфальтом, я просто зістрибував з велосипеда і виставляв потрібне мені налаштування підвіски, тому їзда завжди була плавною.
  • Сильні гальма: Гальма потужні. Навіть на швидкості 15 миль/год, тримаючись за передню і задню гальмівні ручки, Lectric XP 2.0 швидко.
  • Він складається: Жоден складний велосипед, який я коли-небудь тестував, не складається елегантно навпіл, а Lectric XP 2.0 не виняток. Це незграбне місиво з металу, кабелів та іншого, що стирчить в усі боки. Але суть в тому, що він складається. Він займає набагато менше місця, ніж звичайний велосипед у вашому гаражі, тому його легко транспортувати.

Що мені не подобається в Lectric XP 2.0 Електровелосипед

Lectric eBikes багато чого зробили правильно з XP 2.0. Але є деякі речі, які, на мою думку, можна було б зробити краще:

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

  • Надмірно сильний газ: Моя найбільша претензія до XP 2.0. це педаль-асистент. Він тягне сильно, але відчуває себе надмірним. Наприклад, було багато разів, коли я встановлював його на 3 (з 5). Я повільно починав від’їжджати від мертвої зупинки, і двигун раптово включався на, здавалося б, повну потужність замість того, щоб поступово нарощувати обороти до 3. Бентежить те, що це, здається, не відбувається постійно. Це може зробити їзду ривками і дещо непередбачуваною. Через тиждень я навчився передбачати нюанси роботи програмного забезпечення. Але я все одно думаю, що він міг би бути більш поступовим і витонченим у своїй “допомозі.”
  • Він важкий: додаткова вага велосипеда. всі 64 фунти (з акумулятором). є позитивною рисою з точки зору міцності. У русі він відчувається міцним і впевненим (ще одна чудова особливість для початківців). Але з місця рушає з місця досить мляво. Це найпомітніше на перехрестях і світлофорах, де мені доводилося стрибати на ручному дроселі замість того, щоб набирати швидкість за допомогою педалей. Ця ж вага також робить стрибки по міських бордюрах важкими, якщо не неможливими.
  • Він не зовсім водонепроникний: Lectric застерігає, що їхні велосипеди достатньо водонепроникні (з рейтингом IP65), щоб пережити більшість злив. Але вони рекомендують їздити тільки в сухому середовищі, а пошкодження від води не покриваються гарантією. Для багатьох людей це добре, але якщо ви живете десь з непередбачуваною погодою, це може бути трохи ризиковано, намагаючись захистити свої інвестиції в 1000 доларів.
  • “Прихований” замок акумулятора: З міркувань безпеки акумулятор замикається всередині рами велосипеда. Замок знаходиться в нижній частині рами, що, як я припускаю, захищає її від негоди і “ховає” від сторонніх очей. Але важко зрозуміти, чи знаходиться ключ у правильному положенні, щоб увімкнути велосипед. Мене розчарувало те, що мені доводилося залазити під велосипед, наосліп шукати замкову щілину, а потім повертати його в той чи інший бік, поки мені не пощастило і я не зміг увімкнути велосипед.

Поширені запитання про Lectric XP 2.0 Електричний велосипед

У більшості власників і покупців електровелосипедів виникають питання про те, хто виробляє Lectric XP 2.0 Електричний велосипед, а також потужність двигуна та швидкість, з якою він може їхати.

Як швидко може їхати Lectric XP 2.0 Вперед?

XP 2.0 поставляється як електровелосипед класу 2, але його можна модернізувати до класу 3 (з максимальною швидкістю 28 миль/год) за допомогою оновлення програмного забезпечення. Законність електронних велосипедів класу 3 залежить від штату, тому обов’язково перевірте місцеве законодавство.

Як довго працює Lectric XP 2.0 Останнє?

Коротка відповідь: це залежить. Lectric eBikes стверджує, що при повному заряді (близько 4-6 годин) Lectric XP 2.0 триватиме 45 миль і більше. Однак все залежить від дорожніх умов, погоди, того, наскільки сильно ви хочете крутити педалі (чи ні), ваги велосипедиста та кількості вантажу, який ви перевозите.

Хто виробляє Lectric XP?

Всі моделі велосипедів Lectric XP, включаючи флагман компанії Lectric XP 2.0 і Lectric Step-Thru 2.0, виробляються компанією Lectric eBikes у Феніксі, штат Арізона.

Який двигун використовує Lectric XP?

Lectric XP 2.0 використовує безщітковий мотор-редуктор задньої втулки, який видає 500 Вт потужності з піком 800 Вт. Доступ до нього здійснюється за допомогою п’яти рівнів допомоги при педалюванні та ручного дроселя.

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Чи варто купувати Lectric XP 2.0 Електричний велосипед?

Хоча Lectric eBikes не називає його “електровелосипедом для звичайних людей”, це саме те, чим є Lectric XP 2.0. це. Він може похвалитися майже всіма обов’язковими функціями, які можуть очікувати покупці та власники електровелосипедів, включаючи потужний електродвигун, міцні гальма та шини, майже куленепробивну раму, коробку передач, що легко перемикається, регульовану підвіску та зручний для користувача дисплей. і все це за ціною менше 1 000 доларів. Це фантастичний електровелосипед для всіх, від тих, хто вперше купує електровелосипед, до тих, хто їздить на роботу, і тих, хто іноді їздить по бездоріжжю і шукає трохи більше потужності на педалях. Незважаючи на мої незначні зауваження, я настійно рекомендую Lectric XP 2.0 Electric Bike як чудовий (в буквальному сенсі) електровелосипед “під ключ.

Рекомендації редакції

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Кожні 30 секунд в Україні відбувається крадіжка велосипеда.S., що призводить до майже 2 мільйонів крадіжок щороку. З цих випадків лише близько 100 000 велосипедів вдається повернути. Враховуючи ці цифри, наскільки ви впевнені, що зможете повернути свій улюблений велосипед, якщо його вкрадуть?? Не дуже впевнений, так? Ось чому вам не варто ризикувати з безпекою вашого велосипеда. Втратити його можна за лічені секунди. З цієї причини вам знадобиться ефективний велосипедний замок, щоб утримати злодіїв на відстані. він повинен бути міцним, надійним і портативним. Сьогодні ринок пропонує сотні замків з різними механізмами та конструкціями. Як знайти правильний варіант? Ну, не думайте про це занадто багато. Ми обшукали інтернет, щоб знайти найкращі велосипедні замки.

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Немає майже нічого, що не можна було б покращити, додавши Білла Мюррея. Це включає в себе останні рекламні ролики Jeep на Суперкубку, в яких легенда коміксів воскресив свою роль Філа Коннорса з “Дня бабака”. Однак зіркою цієї реклами був не Мюррей і навіть не новий Gladiator 2020 року. Це був новий, повністю електричний, всюдихідний e-Bike від Jeep (і, можливо, Поппі, бабак у шоломі).

Хоча офіційні деталі трохи скупі, влучно названий Jeep e-Bike повинен бути настільки ж потужним, як і легендарні транспортні засоби свого тезки. Цифри вражають: 750-ватний двигун із запасом ходу 40 миль і jumbo 4.8-дюймові товсті шини з підвіскою Fire-Link, призначені для подолання найскладнішої місцевості. Jeep оцінює його як електронний велосипед класу 2. З 10-швидкісною трансмісією з дросельною заслінкою, що видає 118 фунт-фунтів крутного моменту, він буде долати круті підйоми і з апломбом продиратися крізь сніг, пісок і багнюку. Чотирипоршневі гідравлічні дискові гальма допоможуть зберегти точний контроль за будь-яких умов. При вазі 79 фунтів, його важко назвати легким, але ця додаткова вага повинна перетворитися на майже куленепробивну, готову до проходження стежок раму.

Один з найкорисніших і найнадійніших вузлів, які можна вивчити. вісімка має бути в репертуарі кожного туриста

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Як любитель активного відпочинку, ви повинні мати набір корисних похідних вузлів, до яких можна звернутися в будь-який час. Подвійний вузол “вісімка”. також відомий як петлевий вузол “вісімка”. мабуть, найнадійніший вузол, який можна зав’язати. Цей вузол відомий серед скелелазів як заміна булінь при в’язанні мотузки, і йому надають перевагу, оскільки він не ризикує розв’язатися, якщо ви залишите його на місці.

Основний посібник для чоловіківПосібник простий. ми показуємо чоловікам, як жити більш активним життям. Як випливає з нашої назви, ми пропонуємо набір експертних путівників з широкого кола тем, включаючи моду, їжу, напої, подорожі та догляд за собою. Ми не будемо вами керувати; ми просто хочемо привнести автентичність і розуміння у все, що збагачує наше життя як чоловіків щодня.

  • Портленд
  • Нью-Йорк
  • Чикаго
  • Детройт
  • Лос-Анджелес
  • Торонто

Перший електронний велосипед? 1000 забагато? Подумайте про вживаний Lectric XP 1.0

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Вам потрібен якісний велосипед менш ніж за 1000? Ви купуєте свій перший електровелосипед? Розглянемо вживаний Lectric XP 1.0 за першу покупку.

Оскільки все більше і більше електровелосипедів та брендів електровелосипедів наповнюють ринок, ми наближаємося до комерціалізації. Товарний ринок. це насичений ринок, на якому компоненти багатьох різних велосипедів та брендів однакові за якістю та можливостями. Чим більше варіантів стає доступним, тим складніше споживачеві розрізнити бренди.

Lectric закріпив своє місце на ринку завдяки однорідній та вузькій лінійці продуктів, доступності та наявності запасних частин. Нові власники, які не звикли до онлайн-замовлення великих товарів, а тим більше товарів з літієвою батареєю, запропонували б Lectric розірвати партнерство з FedEx, але ця сага. на інший день. Щоб ще більше закріпитися на ринку, Lectric пропонує найвищий рівень обслуговування клієнтів, що на крок вище, ніж у багатьох інтернет-компаній, що займаються продажем електровелосипедів.

Купівля б/в

Що ми робимо з цією інформацією? Ми оцінюємо їхню ранню лінійку продуктів і перевіряємо ринок б/в на предмет наявності вживаного Lectric XP 1.0! Трохи пощастило, і ми змогли придбати вживаний Lectric XP 1.0 ST за 500 доларів на Marketplace. На момент покупки на одометрі було 240 миль пробігу (ми припускаємо, що попередній власник не обнулив дисплей). Ми починаємо бачити більшу доступність на ринку вживаних електровелосипедів за неймовірно доступними цінами. Це пов’язано з тим, що ринок стає все більш комерціалізованим і ланцюги поставок наздоганяють ринковий попит.

Lectric створив споживача та бренд, який слідує за ним з випуском їх XP 1.0. XP 2.0 є кращим у деяких аспектах, але це не повинно дискредитувати цінність і значення XP 1.0. По-перше, він має якість збірки та компонентів, які заслуговують на увагу для тих, хто купує свій перший електровелосипед. Спільнота Lectric зростає з кожним днем, деякі групи налічують понад 25 000 членів (Lectric XP Ebike Owners Group). Це означає, що ви отримаєте достатню підтримку, якщо вам знадобиться відповідь на запитання щодо вашого електровелосипеда.

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Розмір шин

Величезним фактором у різниці між XP 1.0 та XP 2.0. це розмір шини. Шина XP 1.0 є шина CST BFT 20″x4″. Для порівняння, XP 2.0 була зменшена до розміру шини Chao Yang 20″x3″. Зі зменшенням ширини шини зменшується площа поверхні для розподілу ваги під час кочення. Крім того, шини меншого розміру більш різко реагують на рельєф місцевості. У Флориді ми хочемо більшу площу поверхні для їзди по пухких ґрунтах та піску. Крім того, ми вважаємо за краще, щоб шини виконували функцію активного амортизатора. XP 2.0 пояснює деяку втрату в розмірі шин з включенням підвіски передньої вилки.

Існує розмежувальна лінія в класифікації зчіпних велосипедних багажників і багажників для вашого автомобіля або вантажівки. 3″. максимальна ширина шини для звичайних стійок. На 4 ″ ви повинні використовувати спеціальну стійку для транспортування вашого електронного велосипеда. Обмеження по вазі також повинні дотримуватися, але ця диференціація має велике значення.

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Макет керма

Окрім елементів керування на лівому дисплеї, налаштування керма для обох моделей XP 1.0 та XP 2.0 однакові. Найновіша версія дисплея сумісна з будь-якою версією Lectric XP. (Нижче. XP 1.0 праворуч)

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Заводський акумулятор рами

Акумулятори Lectric XP взаємозамінні з XP 1.0 та XP 2.0 для кожної конкретної моделі (High Step та Step Thru).

Насиченість ринку вживаних електровелосипедів також сприяє наявності заводських акумуляторів за доступною ціною. Це особливо актуально після впровадження акумуляторної батареї Lectric Long Range Battery.

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Двигун і контролер

Двигун і контролер для обох моделей XP 1.0 та XP 2.0 підпадають під ту саму класифікацію. Обмеження струму контролера Lectric XP трохи менше 20А, а двигун задньої втулки. 500 Вт. Ці компоненти (контролер і двигун) взаємозамінні між моделями XP 1.0 та XP 2.0, а також. Обмеження струму для контролера синхронізується з комплектом ElectricAllWheel Plug and Play Dual Battery Discharge Balancer Kit на випадок, якщо для збільшення ємності та дальності пробігу знадобиться друга батарея.

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Варіації рами

Варіації розмірів рами не конфліктують з рекомендованою другою батареєю для комплекту балансування розряду двох батарей, якщо її розмістити в зоні між крилом і підсідельним штирем. (Нижче. XP 1.0 праворуч)

електронний, велосипед, 1000, забагато, розглянемо

Переднє кріплення рами для вантажу

Одне оновлення порівняно з XP 1.0 не має передніх кріплень кошика для рамки на гарнітурі. Однак вони мають вирішальне значення, якщо власник електровелосипеда хоче мати передній кошик з вантажним пакетом від Lectric.

Lectric XP 2.0 Практичний огляд (2022)

Lectric XP 2.0. це бюджетний складаний електричний велосипед з двигуном на задній втулці потужністю 500 Вт і шинами 20×3″. Цей маленький електровелосипед регулюється для будь-кого зростом від 5 футів до 6’4” (як у мене). Це веселий і потужний електровелосипед, який постачається з фарами, крилами, заднім багажником, дроселем і амортизаційною вилкою, що не розорить ваш гаманець.

Швидко їдьте до секції.

Lectric XP 2.0. З першого погляду

Ціна. 999 Вага. близько 62 фунтів Розміри. переступити, переступити через клас 1, 2 або 3 привід на втулках (ви можете перемикатися між класами)

Ось відео, на якому я тестую, наскільки добре цей ебайк може підніматися на Pilot Butte, тут, у Бенді, штат Орегон.

Тест на дальність пробігу

Я важу 220 фунтів і можу проїхати 12-20 миль на цьому ебайку в реальних умовах. Залежно від того, в якому режимі допомоги я перебуваю, скільки пагорбів і наскільки вітряно. Легші гонщики отримають більший запас ходу. Я чув, що деякі менші гонщики проїжджають близько 25 миль у нижчих режимах допомоги.

Звичайно, на велосипеді можна їздити, якщо акумулятор розрядився, просто без допомоги двигуна.

Якщо ви перемкнете його на клас 3, ця річ буде досить швидкою! Акумулятор теж швидко розрядиться.

Lectric XP не поставляється з дуже великим акумулятором, але ви можете купити запасний за 299 і подвоїти дальність дії.

Для кого він призначений?

Цей бюджетний електровелосипед призначений для тих, хто хоче просто вийти на вулицю і насолодитися короткими поїздками, а також потренуватися.

Незважаючи на те, що цей електровелосипед має товстіші шини та маленьку амортизаційну вилку, він не призначений для тривалих поїздок по бездоріжжю. Ви можете їздити на ньому по бездоріжжю, але я б дотримувався більш гладких гравійних доріг, ніж щось технічне.

Я володію одним із них і купив його як другий, недорогий ebike, щоб вивозити людей.

Lectric XP також є фаворитом натовпу RVing, тому що він може скластися досить компактно і легко поміститися в автофургоні.

Ось ціла стаття про те, для кого призначений цей ебайк “Чи варто купувати Lectric XP у 2022 році. опитування власників”

Я провів опитування в групі власників Lectric і запитав їх усіх, чому вони купили свій. Досить цікавий.

Короткий огляд Lectric XP 2.0

Плюси

  • Складаний
  • Недорогий
  • Легко їздити
  • Може перемикатися між класами 1, 2 і 3
  • Поставляється з крилами, ліхтарями та заднім багажником

Трохи передісторії

Компанія Lectric Bikes була заснована парою друзів, які просто хотіли зробити доступний електровелосипед, на якому було б весело їздити, який не займає багато місця і може складатися.

Ці складні електровелосипеди здобули чималу популярність серед бебі-бумерів та любителів автофургонів, які хотіли мати можливість пересуватися кемпінгами та національними парками після того, як припаркували свої автофургони для веселих канікул.

Після того, як я купив собі такий і покатався на ньому деякий час, мушу визнати, що це веселий маленький електровелосипед.

Просто не чекайте від нього багато чого, і ви отримаєте задоволення від їзди на Lectric.

Форма Функція

Коли ви купуєте електровелосипед або будь-який інший велосипед, що ви насправді купуєте. це їзду.

У вас може бути найкрасивіший велосипед у світі, але якщо він не їздить добре, то це просто витвір мистецтва.

Я був дуже здивований якістю рами для такого недорогого велосипеда. Хоча компоненти знаходяться на дешевій стороні, рама побудована досить добре.

Lectric складається досить компактно, тому ви можете легко заховати його в задній частині автомобіля або автофургона. Просто майте на увазі, що він важить майже 65 фунтів, і його може бути важко пересувати, навіть у складеному стані.

March MODness Custom eBike Competition

Тут, в Lectric eBikes, ми дуже любимо бачити, як клієнти перетворюють свої електровелосипеди в саме ту їзду, про яку вони завжди мріяли. Від фарбування, керма, коліс, коліс до оновленого сидіння. можливості безмежні, коли справа доходить до того, щоб зробити електровелосипед вашим власним! У березні цього року ми вирішили провести березневий конкурс MODness, щоб заохотити нашу спільноту велосипедистів ділитися з нами своїми індивідуальними дизайнами eBike, щоб взяти участь у конкурсі та виграти безкоштовний XP Lite eBike в якості головного призу. Конкурс складався з 2-тижневого періоду подачі заявок, з яких було обрано фінальну четвірку для публічного голосування. Ми були вражені кількома видатними та унікальними дизайнами електровелосипедів! Це зробило звуження кола фіналістів справжнім викликом для нашої команди, але ми раді представити їх вам нижче!

SALTY SOUL eBIKE

Джоді Ф. живе в Нешвіллі, штат Теннессі, і є гордим власником кастомного XP 1.0 eBike, який вона любить називати своєю солоною душею. Коли вона вперше вирішила, що хоче налаштувати свій велосипед, Джоді хотіла втілити атмосферу пляжного крейсера, щоб відобразити свою любов до катання на пляжі або біля нього з друзями та коханими. Щоб досягти цієї мети, Джоді придбала спеціальні наклейки у компанії під назвою Southern Spur Vinyl and Design. Далі вона пояснює: “Я покрила передні та задні крила графікою, а потім прозорим шаром фарби. Основна рама eBike, однак, була складною. Це вимагало перефарбовування. Я, напевно, спробувала 8 різних відтінків білого, перш ніж знайшла той, який підходить досить близько. Я дуже хвилювалася, коли починала це робити, але коли все вийшло, я була в захваті від того, що наважилася на це.”Для Джоді е-велосипед. це сімейна справа, і вона повідомила нам, що її батьки, сестра та зять кілька разів на рік бронюють поїздки, де вони можуть зустрітися і разом поїхати в похід по всьому південно-східному регіону США. Вона придбала Lectric XP 2.0 для свого батька пару років тому, а нещодавно замовив XP Trike для своєї мами! Вона також є великою прихильницею подорожей на автофургонах зі своїм чоловіком та трьома собаками поруч із нею. Ми обожнюємо пляжний кастом-дизайн Джоді, і ми дуже раді, що вона знайшла час, щоб поділитися ним з нами!

THE PATRIOT eBIKE

Розмова про національну гордість! Matt W. живе в Палм-Харбор, штат Флорида, і є гордим власником і дизайнером eBike, який ми назвали The Patriot. Метт зробив кілька різних модифікацій свого оригінального XP Step-Thru, а також кілька чудових оновлень кольорової теми. Деякі з його найбільш інтенсивних модифікацій включали зчіпку для причепа, подовжувач вилки, кермо та винос для BMX. У Метта є кілька ідей щодо кастомізації нового XP Lite в найближчому майбутньому. Він пояснює: “eBike отримає вертикальну дросельну заслінку, нові ручки, червоні гідравлічні гальма, винос водолазки DavidBrandNew з кріпленням для велосипеда BMX. Ми б шукали гладкі білі настінні шини з червоною окантовкою або наносили світловідбиваючу стрічку для акценту, а також помірну смугасту аплікацію. Ми б додали підвісну стійку сидіння та м’яке сидіння XL. Ми б розглянули питання про крила та вантажне обладнання, але тільки для певних застосувань. Нам подобається його ентузіазм, і ми сподіваємося побачити більше модифікацій від Метта в найближчому майбутньому! Посилання на продукти: Сині шини з білими стінками, вінілове покриття, гідравлічні гальма Zoom, ергономічні ручки

CAMO eBIKE

Настільки витончений, що зливається з ним! Девід Т. з Толедо, штат Огайо, хотів, щоб його Lectric eBike був функціональним для кемпінгу та їзди по ґрунтових стежках у його місцевості. Більше того, він хотів, щоб вона відповідала кольору його улюбленого причепа для кемперів (на фото нижче). “Я хотів, щоб він виглядав як мій власний, і мені дуже сподобався зовнішній вигляд камуфляжу, що змінює колір. Коли світло потрапляє на нього під різними кутами, воно змінюється між різними кольорами, які ви бачите, і мені дуже сподобався його вигляд. Він доповнив цей епічний вигляд світлодіодними колесами, вініловим покриттям на замовлення та набором рулів у стилі BMX, щоб велосипед виглядав готовим до дії! Одне з його улюблених занять на eBike. записувати свої поїздки в походах та ділитися відео з групами, в яких він бере участь. У Девіда є ще більше ідей для кастомізації, які він планує втілити в життя, коли отримає ще один eBike від Lectric. Я б додав до велосипеда найновішу версію водолазки та бруски BMX. Я б також, мабуть, поміняв шини. Я б точно поставив такі ж дзеркала, які є на моєму поточному велосипеді. Я багато їжджу по дорозі, і мені подобається мати велике дзеркало з високою роздільною здатністю, щоб стежити за дорожнім рухом позаду мене. У мене також є ідея встановити задній багажник від Lectric, а потім додати до нього суцільну платформу з тикового дерева. Ми обожнюємо цей образ і не можемо дочекатися, щоб побачити, що Девід зробить далі! Посилання на продукти: Світлодіодні колеса. Кермо для BMX

електровелосипед HOT WHEELS

Ми раді представити четвертого фіналіста та переможця нашого березневого конкурсу MODness: Joe P. з Окленда, штат Каліфорнія! Joe’s Lectric XP 3.0 був його першим електровелосипедом, і спочатку він не планував його модифікувати. Його творчі ідеї почали з’являтися після того, як він отримав свій новий велосипед, і він знав, що хоче зробити його єдиним у своєму роді! Він знав, що хоче гарячий і свіжий дизайн з язиками полум’я, що покривають частину чорної фарби. Потім він додав кілька помаранчевих і жовтих смужок, щоб відповідати полум’ю. Джо зробив ще один крок уперед, додавши до зоряного фарбування сусальне золото з назвою eBike з обох боків. Після того, як він побачив, як чудово вийшло золото, він додав ще й золоті смужки на шпильки. Коли ми запитали Джо, що він планує робити зі своїм новим XP Lite, він з радістю поділився, що це буде абсолютно нове полотно для роботи. Я б точно налаштував його інакше, ніж мій XP 3.0. Я думав про те, щоб додати фрески на замовлення по всьому мотоциклу. Можливо, додати трохи сусального золота (прямі лінії), щоб повторити лінію корпусу велосипеда. Потім я б окреслив золоту фольгу чорною смужкою, щоб компенсувати її. Він продовжує пояснювати: “Я думав про те, щоб додати на нього божевільні візерунки, використовуючи фіолетовий, синій і фіолетовий кольори на додаток до арктичного білого кольору”. Інші кольори будуть гарно лягати поверх і додавати гарний візерунок.” Ми не можемо дочекатися, щоб побачити, як це бачення Джо скоро втілиться в життя! Посилання на товари: Колісні ліхтарі, наклейки Pinstripe Flame, сидіння Cloud 9, вініловий клей для обгортання VViViD Gloss Black, електричний дзвінок для велосипеда. Ми хотіли б подякувати кожному учаснику за те, що поділився з нами своїми епічними модифікаціями цього місяця! Для нашої команди це був справжній вибух, і ми з нетерпінням чекаємо на ще більше креативних ідей, що випливають з цієї веселої весняної події. Поділіться з нами своїми цікавими налаштуваннями, взявши участь у нашому щомісячному фотоконкурсі або відмітивши нас в Instagram чи ! Ми любимо бачити, як особистості наших пристрасних гонщиків сяють наскрізь. Питання про “лектифікацію вашого електронного велосипеда? Ознайомтеся з Source BMX для себе, або не соромтеся звертатися до нашої команди.

Lectric eBikes2311 West Utopia RoadPhoenix, AZ 85027

Наразі спостерігається велика кількість дзвінків

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top