Огляд електричного скутера ZERO 10. Нульовий електричний скутер

Огляд електросамоката ZERO 10

Шукаючи правильний електросамокат для покупки, ви повинні враховувати кілька факторів. Швидкість, потужність, дальність і, найголовніше, ціна. все це слід враховувати, перш ніж витрачати свої кровно зароблені долари. Ви хочете отримати найкраще співвідношення ціни та якості, але порівняння різних самокатів на ринку забирає багато часу. Отже, ми зробимо це за вас.

У цьому огляді ми детально розглянемо електричний самокат ZERO 10. Частина серії ZERO, ZERO 10. це оновлення від ZERO 8 та ZERO 9 і коштує на 300 гривень дорожче. Читайте далі, щоб дізнатися, чи варта вища ціна того, щоб зануритися в технічні характеристики і визначити, чи точно цінник відображає якість скутера.

Швидкість і прискорення

ZERO 10 має двигун потужністю 1000 Вт, який досягає піку в 1600 Вт. Це дозволяє самокату розвивати швидкість 30-35 миль/год. Це досить швидкий темп, і на більшості доріг ви будете відчувати, що летите. ZERO 10 може розвивати трохи більшу швидкість, ніж Speedway Mini 4 Pro, навіть незважаючи на те, що Speedway має двигун потужністю 1350 Вт (і при цьому коштує дешевше).

Прискорення ZERO 10 можна встановити за допомогою параметрів через вхід управління, з варіантами 1-5 (1. найнижчий і 5. найшвидший). ZERO 10 за замовчуванням налаштований на вхід 3, що, на думку більшості велосипедистів, є дуже швидким і більш ніж достатнім для більшості умов. Якщо ви встановите його на 5, то вам краще триматися міцніше, тому що цей самокат швидко злітає.

Акумулятор і запас ходу

Батарея на ZERO 10. це літій-іонна батарея 53V 18Ah SINC. значне покращення у порівнянні з ZERO 8 та ZERO 9. На їхньому сайті стверджується, що це забезпечує запас ходу в 33 милі в ідеальних умовах, але він зменшиться, якщо ви будете їздити під нахилом. Хоча 33 милі. це дійсно вражаючий запас ходу, конкуренти, такі як Apollo Explore, рекламують запас ходу в 37 миль, що на 100 менше, ніж у ZERO 10.

Оскільки батарея дуже велика, її заряджання зазвичай займає до 6 годин. Цього часу достатньо, щоб зарядити його на роботі, щоб ви могли поповнити запаси енергії перед поїздкою додому. RevRides продає блискавичні зарядні пристрої, які можуть скоротити цей час до 4 годин, але ви не захочете використовувати блискавичний зарядний пристрій занадто часто, оскільки він може з часом погіршити продуктивність акумулятора.

ZERO 10 поставляється з контролером на 25А, який є аналогічним контролеру на ZERO 9. Це дає йому поштовх у порівнянні з ZERO 8, в якому встановлений лише контролер на 20А.

Підвіска та якість їзди

Коли ви їдете на ZERO 10, ви помітите, що їзда надзвичайно плавна. Передня пружинна підвіска на шасі самоката, а також подвійна гідравлічна підвіска на задньому колесі.

Він не надто відрізняється від ZERO 8 і 9, оскільки вони також поставляються з передньою і задньою підвіскою. Ви можете перейти на ZERO 10X з модернізованою передньою підвіскою, але це коштуватиме вам додаткових 300 грн.

На відміну від ZERO 8, який має лише передню пневматичну (наповнену повітрям) шину та суцільну гумову задню шину, ZERO 10 поставляється з двома 10-дюймовими пневматичними шинами, які допомагають поглинати більшу частину ударів, що виникають від нерівностей та тріщин на дорозі. ZERO 9 також має дві пневматичні шини, але їх лише 8.5 дюймів в діаметрі.

Дві пневматичні шини в поєднанні з подвійною підвіскою роблять більшість міських вулиць легко підкорюваними, і ви, ймовірно, могли б без проблем подолати легке бездоріжжя.

Портативність

Збільшена швидкість і запас ходу ZERO 10 має свою ціну, коли мова йде про вагу. У той час як ZERO 8 і 9 важать близько 40 фунтів, ZERO 10 важить колосальні 52 фунти. Це можна порівняти з іншими самокатами зі схожою швидкістю та запасом ходу, такими як Apollo Explore, але він, звичайно, не є легким. Більшість велосипедистів, ймовірно, можуть використовувати його на коротких відстанях, наприклад, від вулиці до офісу, але для довших відстаней він, безумовно, був би громіздким.

Як і його попередники, ZERO 10 складається там, де рульова колонка стикається з декою (на відміну від ZERO 10X, який складається трохи вище по ходу руху). Кермо також може складатися всередину, що робить його трохи вужчим, якщо вам потрібно взяти його в автобус або автомобіль.

Якщо ви шукаєте щось більш портативне, перегляньте 10 найкращих портативних електросамокатів.

Якість та безпека збірки

Бренд ZERO має репутацію довговічних скутерів, і ZERO 10 не є винятком. Виготовлена з міцних металевих компонентів, рама ZERO 10 повинна залишатися міцною протягом сотень, або навіть тисяч годин їзди. Деякі райдери відзначають, що рульова колонка може трохи розхитуватися, але кілька підтягувань гвинтів при плановому технічному обслуговуванні повинні вирішити цю проблему.

Довжина деки ZERO 10 становить 21 дюйм, а ширина. 9 дюймів, що дорівнює 1.На 5 дюймів ширше, ніж ZERO 9. Це забезпечує достатній комфорт для тривалих поїздок та користувачів з великими ногами. ZERO 10 також має вантажопідйомність 265 фунтів, що вище, ніж у ZERO 8 і 9.

На ZERO 10 є два гальма, як на передньому, так і на задньому колесі. Обидва ці гальма також дискові, тому швидкі зупинки не повинні бути великою проблемою.

ZERO 10 оснащений передніми та задніми ліхтарями, але вони встановлені дещо нижче, ніж вам може знадобитися для забезпечення достатньої яскравості під час їзди в темний час доби. Більшість райдерів, можливо, захочуть придбати окрему фару і прикріпити її в місці, яке забезпечує комфортну кількість світла.

Однією з приємних особливостей ZERO 10 є підсвічування під декою, яке робить електросамокат більш помітним з боків під час їзди вночі (і це додає загальній естетиці, що є бонусом). ZERO 9 також має цю функцію, але ви не знайдете її на ZERO 8.

РК-дисплей на самокаті дозволяє переглядати ключові статистичні дані, такі як швидкість, пробіг та заряд батареї. Ви також можете використовувати РК-дисплей для вибору потужності прискорення, увімкнення або вимкнення світла та увімкнення круїз-контролю.

Підтримка та гарантія

Гарантія на всі скутери серії ZERO становить 12 місяців. На інші самокати, такі як Apollo City та Explore, надається 2-річна гарантія. Гарантія ZERO покриває проблеми, пов’язані з помилками виробника, але не покриває такі речі, як знос.

Команда підтримки ZERO має систему дзвінків, де технічний фахівець проведе вас через кроки для ремонту або заміни будь-яких несправних компонентів. RevRides також зазначає на своєму веб-сайті, що їхня команда підтримки буде працювати з вами, щоб вирішити будь-яку проблему, щоб гарантувати 100% задоволення.

Хто повинен купити ZERO 10?

ZERO 10. це якісний самокат, але з такими опціями, як у Apollo Explore (який майже ідентичний), він просто не вартий такої ціни. З цієї причини ми повинні оцінити ZERO 10 на 7.8 з 10 зірок. Він має хорошу підвіску, якісне гальмування, пристойну швидкість і запас ходу, але його конкуренти пропонують ті ж характеристики за кращими цінами.

ZERO 10 добре підходить для пасажирів, яким доводиться їздити на великі відстані, а також для тих, кому доводиться їздити по пересіченій місцевості. Він дійсно досить швидкий і має потужне прискорення, тому може бути кращим для досвідчених гонщиків.

Якщо ви не можете дозволити собі цей скутер, перегляньте топ-10 найкращих дешевих електричних скутерів.

Скутер ZERO 10. чи варто воно того?

огляд, скутер, нульовий, електричний

ZERO 10. найпотужніший одномоторний самокат ZERO, який може розвивати швидкість до 30 миль/год. Має велику деку шириною 9 дюймів і 10-дюймові пневматичні шини. Це найкращий скутер, який пропонує ZERO, але чи вартий він того??

огляд, скутер, нульовий, електричний

Технічні характеристики

Акумулятор 52V 18Ah (Sinc)
Розмір шини 10-дюймовий
Гальма Подвійний диск
Шини Пневматичні
Діапазон 30-35 миль
Максимальна швидкість 30-35 МИЛЬ / ГОД
Вага 52 фунти
Підвіска Передні та задні пружини
Ліхтарі Світлодіоди спереду, ззаду, на шасі та на вилці
Вантажопідйомність 265 фунтів
Контролер 25 Амперний контролер
Потужність двигуна 1000 Вт

Топ-5 речей, які мені подобаються в ньому

ZERO 10. це дуже комфортна їзда з великою декою та 10-дюймовими пневматичними шинами. Це найшвидший одномоторний скутер, на якому я коли-небудь їздив, розвиваючи швидкість 30 миль/год на рівному асфальті та з повним зарядом акумулятора. Світлодіоди на виносі та на шасі допомагають зробити вас помітними під час нічної їзди.

З можливістю фіксації в складеному стані, регульованим штоком та складним кермом, ZERO 10 є надзвичайно портативним. Дозволяє компактно скласти самокат на меншій площі, що полегшує його транспортування в автомобілі або громадському транспорті.

Топ-5 недоліків

Пневматичні шини дуже зручні у порівнянні з твердими шинами. Однак трубки в пневматичних шинах більш схильні до спущення. Полагодити спущене колесо на скутері може бути надзвичайно виснажливо, якщо у вас немає підручних засобів.

Ліхтарі на ZERO 10 виглядають дійсно круто і допомагають з видимістю. Однак передні ліхтарі не проектують світло дуже далеко. Якщо темної ночі, буде дуже важко побачити далі 10 футів перед собою.

Технічно ви можете їздити на цьому самокаті по бездоріжжю, але насправді він для цього не призначений. Ударні хвилі легко просядуть на дно, і це буде не дуже комфортно. Цей самокат витримує вагу до 265 фунтів, але задні амортизатори, швидше за все, виходять з ладу, якщо ви не їдете по гладкому асфальту.

огляд, скутер, нульовий, електричний

Для кого ідеально підходить ZERO 10?

Як на мене, самокат ZERO 10 ідеально підходить для людини, яка в основному використовує його для поїздок по місту. Він добре компактний, тому ви можете використовувати його з громадським транспортом, але він має достатній запас ходу, щоб ви також могли використовувати його для поїздок на роботу в одному режимі.

Це чудовий скутер для тих, хто не хоче перевищувати 30 миль на годину. Широка дека, регульований винос, 10-дюймові пневматичні шини та м’яка підвіска роблять ZERO 10 дуже зручним для довгих поїздок на роботу.

Мені сподобалось їздити на великі відстані по гладкому асфальту. Прискорення було чудовим і дуже спритним. На великій палубі було дуже безпечно їздити, і вона мала велику гальмівну силу. Я ніколи не відчував, що самокат був нестабільним на високих швидкостях або відчував хитання.

Геометрія самоката дуже приємна і в цілому це дуже добре закруглений самокат.

Для кого ZERO 10 не призначений?

ZERO 10 не призначений для тих, хто хоче використовувати його в першу чергу для бездоріжжя. Він буде чудово працювати на гравійних доріжках, але я не хотів би брати ZERO 10 на гірські велосипедні стежки. Підвіска просто не призначена для бездоріжжя, як у ZERO 10X.

Якщо ви важите 265 фунтів і хочете розвинути швидкість 30 миль/год, я сумніваюся, що ви досягнете цього на ZERO 10. Можливо, ви захочете придбати двомоторний скутер, якщо хочете перевищити швидкість 25 миль/год. Це найшвидший одномоторний скутер, на якому я їздив, але він може розвивати лише 30 миль на годину, а я важу 180 фунтів.

огляд, скутер, нульовий, електричний

Останні думки

Визначення правильного скутера для вас дійсно базується на ваших конкретних потребах, бажаннях і бюджеті. Переконайтеся, що ви ставите правильні запитання при покупці самоката, щоб не відчувати докорів сумління.

Деякі з головних питань:

  • Як швидко ви хочете їхати?
  • Як далеко ви хочете поїхати?
  • Який ваш бюджет?
  • Чи потрібно вміти його транспортувати?
  • Чи хочу я використовувати його для бездоріжжя?

Ось кілька хороших питань для початку, які допоможуть звузити ваш вибір. Існує набагато більше запитань, які ви можете собі задати, і ви знайдете їх список внизу іншого блогу, який ми написали про повну лінійку ZERO.

Дякуємо, що підписалися, і ми сподіваємося, що це допоможе вам визначити, чи варто купувати ZERO 10!

Будь ласка, підтримайте нас

Якщо вам сподобався наш контент і ви зацікавлені в покупці скутера ZERO 10, ми будемо раді, якщо ви придбаєте скутер за нашим партнерським посиланням. Це дуже допомагає нам викладати більше контенту, щоб ви могли прийняти обґрунтоване рішення. Дякуємо, що прочитали нашу статтю, і не забувайте носити захисне спорядження. Не зупиняйтеся на досягнутому!

REV Rides. Заощаджуйте 50 з кодом купона: GOTSCOOTER

Zero 10X Резюме

У цьому огляді Zero 10X детально описаний високопродуктивний електросамокат від виробника Titan/Unicool. Два двигуни потужністю 1000 Вт, подвійні дискові гальма та подвійна підвіска роблять його справжнім звіром як на дорозі, так і на бездоріжжі. Цей огляд охоплює практичне тестування двох версій Zero 10X: старої версії на 18 Ач та найновішої версії 2020 року на 23 Ач, а також огляд найкращих опціональних аксесуарів, доступних на даний момент.

огляд, скутер, нульовий, електричний

огляд, скутер, нульовий, електричний

Технічні характеристики

огляд, скутер, нульовий, електричний

огляд, скутер, нульовий, електричний

огляд, скутер, нульовий, електричний

огляд, скутер, нульовий, електричний

огляд, скутер, нульовий, електричний

огляд, скутер, нульовий, електричний

Наша думка: Модернізований позашляховий звір

Zero 10X. це популярний, високопродуктивний електросамокат з якісною збіркою. Найбільш помітними є його гігантська дека, підвіска з плюшу Cadillac та два 1000-ватних двигуни, які дають усім варіантам цього скутера максимальну швидкість на північ від 35 миль/год.

10X 2020 року випускаються в трьох варіантах: дві версії на 52 В і версія Mac Daddy 60 В, яка має найшвидше прискорення і найвищу максимальну швидкість. За все, що ви отримуєте, ці скутери мають конкурентоспроможну ціну і, безсумнівно, задовольнять потреби всіх, крім екстремальних адреналінових наркоманів.

Нульовий огляд 10X

З моменту свого випуску Zero 10X став одним з найпопулярніших самокатів у класі високих експлуатаційних характеристик. Станом на 2020 рік Zero 10X випускається в трьох версіях, які відрізняються насамперед ємністю акумулятора.

огляд, скутер, нульовий, електричний

оцінено за результатами тестування різних варіантів Titan T10-DDM 60 В, 21 Ач

Всі нові моделі Zero 10X мають різні акумуляторні блоки, а також покращені функції, включаючи повністю гідравлічні дискові гальма на моделях 52 В/23 Ач та 60 В/21 Ач. Всі нові моделі оснащені звареною вилкою, що зменшує коливання та скрип під час їзди. Zero 10X. це надійний двигун з винятковим запасом ходу та максимальною швидкістю, а також приголомшливим зовнішнім виглядом.

Ми протестували обидві моделі Zero 10X на 52 В: 18 Ач та 23 Ач. Цей огляд охоплює обидві версії.

Підсумки продуктивності

Прискорення

Zero 10X має приголомшливе прискорення завдяки двом 1000-ватним безщітковим двигунам постійного струму, які мають 1600 Вт пікової потужності та є абсолютними дикунами. Всі моделі 10X мають швидке прискорення, але версія 21 Ач, 60 В блискавично розганяється, збільшуючи свій відрив від версій 18 Ач та 23 Ач (52 В) зі збільшенням швидкості.

огляд, скутер, нульовий, електричний

Під час наших тестів на прискорення модель 10X (23 Ач) досягла 15 миль/год за 2 секунди.5 секунд, 20 миль/год за 3.6 секунд, 25 миль/год за 5.1 секунда, а 30 миль/год за 7.9 секунд. 10X (18 Ач) досягає 15 миль/год за 2 секунди.8 секунд, 20 миль/год за 4.3 секунди, 25 миль/год за 6.2 секунди, а 30 миль/год за 10.5 секунд.

Двигуни мають тонну крутного моменту. Ви можете крутити обидва колеса не тільки з місця, але навіть на швидкості. Справедливо буде сказати, що Zero 10X має достатньо потужності, щоб викурити багато інших скутерів. принаймні, поза чергою.

Підйом на пагорб

Zero 10X з ревом подолав наш стандартний підйом на пагорб заввишки 200 футів і підйомом 10% з вагою 165 фунтів за 8 секунд.8 секунд. приблизно на секунду відстає від чинного чемпіона Wolf Warrior 11. Обидві версії 18 Ач і 23 Ач мали однаковий час підйому на пагорб, тоді як версія 60 В приблизно на секунду швидше з вищою середньою швидкістю.

огляд, скутер, нульовий, електричний

Всі варіанти 10X мають відмінні характеристики при підйомі на пагорб. Навряд чи у вашому місті знайдеться пагорб, який він не зможе здолати.

Максимальна швидкість

Максимальна швидкість Zero 10X (23 А-год), сертифікована RG (високоточний GPS-трекер Racelogic), становить 36 км/год.1 миля на годину з велосипедистом вагою 165 фунтів. У 10X (18 Ач). менше 1.0 миль/год повільніше, з перевіреною максимальною швидкістю 35.5 миль/год.

Zero 10X 60V має найвищу максимальну швидкість. 42.0 миль/год. розраховано на основі тестових даних з використанням іншого варіанту Titan T10-DDM 60 В/21 Ач.

огляд, скутер, нульовий, електричний

Запас ходу

Ми тестуємо всі самокати на одній і тій же міській трасі з частими зупинками, пагорбами та вагою 165 фунтів. Самокат їздить настільки швидко, наскільки це безпечно, і в найшвидшому (найменш енергозберігаючому) режимі.

Обидві моделі мають великий запас ходу. Zero 10X (23 Ач) має респектабельну швидкість 26.0 миль запасу ходу. більше вам, швидше за все, не знадобиться ні для поїздок на роботу, ні для розваг. Zero 10X (18 Ач) розвинув 23.9 миль.

огляд, скутер, нульовий, електричний

Ви можете порівняти цей діапазон з іншими самокатами, які ми тестували.

На низьких швидкостях діапазон повинен бути набагато більшим. можливо, навіть удвічі, залежно від рельєфу місцевості, звичок їзди та ваги.

Гальмування

Усі варіанти Zero 10X мають здвоєні дискові гальма, а також рекуперативне гальмування, вбудоване в двигуни.

Базова версія 18 Ач має дискові гальма з тросовим приводом, тоді як більш преміальні версії 23 Ач і 60 В, 21 Ач мають подвійні гідравлічні дискові гальма з масивними 160-міліметровими роторами. Це якісні, легальні гальма, які не потребують жодних налаштувань з коробки. Вони абсолютно необхідні, щоб тримати віжки на цьому подвійному 1000-ватному скутері.

огляд, скутер, нульовий, електричний

Під час наших гальмівних тестів ми виявили, що гідравлічні гальма 10X (23 Ач) дуже сильні. вони здатні зупинити цього монстра зі швидкості 15 миль/год всього за 12 секунд.1 фут. Вони досить потужні, щоб легко заблокувати обидва колеса. Модель 10X (18 Ач) з механічними дисковими гальмами має гальмівний шлях 16.1 фут.

Гальмівні важелі забезпечують пристойне відчуття гальм, а гідравлічні гальма легше контролюються та реагують на натискання. Гідравлічні гальма призначені для досвідчених райдерів, оскільки вони налаштовані дуже, дуже потужно. Початківці можуть мати труднощі з керуванням на початковому етапі. Після деякого звикання ви зможете визначити, наскільки сильним зчепленням володіють м’язисті шини, і максимально гальмувати без блокування шин.

Якість їзди

Всі варіанти Zero 10X мають відмінну якість їзди і поставляються з подвійною пружинною підвіскою та масивними 10-дюймовими шинами.Пневматичні (шини, наповнені повітрям) розміром 0 дюймів на 3 дюйми. Передні та задні пружинні амортизатори поглинають будь-яку пересічену місцевість, яку ви кидаєте на них. У місті вибоїни, дорожнє сміття та сміття не зможуть подолати Zero 10X майже на будь-якій швидкості. На бездоріжжі підвіска має достатній хід для стрибків.

Подвійна підвіска забезпечує надійний зв’язок з дорогою та стабільність при зіткненні з перешкодами. Це також зменшує втому і робить їзду комфортною. особливо, якщо ви їдете більше, ніж на кілька миль. демпфірування (як додатковий амортизатор) дійсно допомогло б підвіски заспокоїтися на великих нерівностях, оскільки вона починає відчувати себе плаваючою, але це відносно тиха їзда без шуму виносу і нульового коливання.

Разом з подвійними гідравлічними гальмами у версіях 23 Ач та 21 Ач/60 В, серйозною швидкістю та безліччю способів покращити їзду, Zero 10X має чудову ціну за свій набір функцій у класі високих характеристик. Завдяки різним моделям з більшими акумуляторами та кращими гальмами, 10X розвивається разом з потребами райдерів.

Zero продовжує вдосконалювати свою конструкцію та якість їзди, навіть зменшуючи такі неприємні відчуття, як шум та коливання вилки. Винятковим оновленням дизайну 2020 року є те, що 10X поставляється зі штоком, який має приварені компоненти, щоб зупинити скрип штока під час їзди. Стандартний затискач штока залишається дещо вибагливим і вимагає ітеративного процесу для досягнення максимальної герметичності.

Міцний затискач штока

Ми також протестували додатковий аксесуар Zero 10X. міцний складаний затискач для вилки (його легко впізнати за червоними анодованими важелями). Міцний затискач штока робить шток жорсткішим, полегшує досягнення оптимального затискання і майже усуває коливання штока. Його може бути трохи складно відстебнути, але він допомагає зробити винос міцним, коли він закріплений. Пропонується як додатковий аксесуар за 70 доларів, це обов’язкова річ, яка варта додаткових витрат.

Візьміть в руки скутер Zero 10X вже сьогодні!

Особливості Zero 10X

Портативність

Якщо ви хочете 10X з меншою площею в складеному стані, ви можете замінити стандартне фіксоване кермо на складне за допомогою цього комплекту за 65. Оновлене складне кермо пряме, а не зігнуте в місці кріплення до вилки, тому відчуття від їзди дещо інші.

Складне кермо

Zero 10X важить 80 фунтів, і це справжнісінький м’ясний пиріг. Ви не збираєтеся кидати його в багажник Uber, брати в автобус або нести на кілька сходових прольотів. Це важкий самокат і не призначений для цього.

Стебло складається, щоб зменшити профіль самоката, але в цілому він все ще великий. У складеному стані Zero 10X має розміри 50 дюймів (Д) на 27 дюймів (Ш) на 20 дюймів (В).

Хоча ми не уявляємо, що багато людей часто піднімають 10X, одним з помітних недоліків є те, що він не має фіксуючого штока. У складеному стані вам доведеться піднімати 10X за основу, а не за винос.

Часто у складних конструкціях керма механізм складання дозволяє керму розхитуватися під час їзди. Це не є проблемою безпеки, але неприємно.

Затискач на кермі Zero 10X трохи важко зафіксувати, і, ймовірно, саме тому одне з кермових колес трохи хитається під час їзди. Ще одна річ, на яку слід звернути увагу. це те, що складне кермо пряме, і воно не таке зручне, як стандартне зігнуте кермо для перегонів.

Також ми помітили, що зі встановленим запалюванням і вольтметром складно користуватися складним кермом, оскільки ці компоненти не дають керму скластися щільно і паралельно до виносу.

Якщо ви хочете зробити Zero 10X більш портативним за допомогою складного керма, ми рекомендуємо відключити і прибрати вольтметр і запалювання з ключа. З ними практично неможливо скласти кермо врівень з самокатом.

Кокпіт

Кокпіт простий, функціональний і добре продуманий.

Новітній Zero 10X 2020 року має стандартне вигнуте кермо, як у гірських велосипедів. На 27-дюймовому. Вони широкі і дають відмінний контроль над кермом. Ручки були оновлені в порівнянні з оригінальною версією на 18 Ач, яку ми тестували, і тепер вони більш ергономічні та м’ясисті. це полегшує утримання під час їзди. Рукоятки надійно закріплені на кермі, не обертаються і забезпечують відмінну підтримку рук.

Висота від деки до керма. 40.3-дюймовий шток фіксований, а не телескопічний. Райдерам, чий зріст менше 77 дюймів, варто спробувати цю висоту, щоб переконатися, що вона зручна для них.

10X має РК-дисплей дросельної заслінки QS-S4. РК-дисплей відображає всю важливу статистику, включаючи швидкість, одометр, режим та заряд батареї. Ви можете керувати функціями продуктивності за допомогою P-налаштувань. Управління дросельною заслінкою прикріплене до дисплея і управляється вказівним пальцем.

Цей тип дросельної заслінки може бути незручним під час тривалих поїздок, але насправді залежить від уподобань велосипедиста. На щастя, самокат поставляється з кабелями plug-and-play, тому ви можете встановити дросель великим пальцем, якщо бажаєте. Цей тип кабелів також означає, що ви можете замінити інші електронні компоненти, якщо вони зламаються (або якщо ви хочете їх оновити).

Огляд Zero 11x. новий мега електричний скутер

Zero 11x. це найновіша розробка сінгапурської компанії під назвою Zero. Призначений бути гордим наступником добре прийнятого Zero 10x, 11x є одним з тих надзвичайно масивних і потужних транспортних засобів, які навряд чи можна назвати електросамокатом.

Вагою 53 кг (117 фунтів) з двигунами потужністю 3200 Вт і максимальною швидкістю понад 100 км/год, Zero 11x є прямим конкурентом Dualtron X і Dualtron Thunder.

Давайте проведемо тест-драйв і дослідимо всі численні функції, які він може запропонувати:

Огляд ZERO 11x

огляд, скутер, нульовий, електричний

Керування

Zero 11x швидкий, важкий і водночас дуже маневрений.

Не потрібно багато практики, щоб звикнути до їзди на Zero 11x. Я був здивований, що такий важкий скутер відчуває себе так чутливо на дорозі. Частково це пов’язано з розміром скутера. Zero 11x більші, ніж у будь-якого з Dualtrons. Додаткова довжина деки, а також ширина ручки дозволяють зручно стояти на самокаті та ефективніше використовувати тіло для поворотів і утримання рівноваги.

Гальма

Однак, 11X має деякі спільні риси з Dualtron Thunder. Обидва самокати мають практично однаковий набір подвійних гідравлічні гальма з 160-міліметровими дисками.

Шини

Самокат поставляється з всюдихідні шини. Вони забезпечують досить хорошу продуктивність та зчеплення на будь-якій поверхні за будь-якої погоди. Однак я б замінив їх на дорожні, якщо ви хочете використовувати самокат для їзди по асфальту. Ви можете комфортно їхати з позашляховими шинами на низьких швидкостях, однак, коли ви перевищите позначку 40 км/год, ви почнете відчувати потребу в перемиканні шин.

Хотілося б, щоб ми могли вибирати, з якими шинами ми хочемо, щоб самокат поставлявся, але я думаю, що ви не можете мати все це.

Комфорт

На Zero 11x дуже приємно їздити.

Мало того, що самокат поставляється з хорошою підвіскою, він також має великі 11-дюймові надувні шини.

Підвіска

Zero 11x поставляється з однією з найжорсткіших підвісок, яку ви можете знайти на електричному скутері. Його особливості подвійні пружини, по одній на кожне колесо. Підвіска знаходиться на середньо-жорсткій стороні, що має сенс, оскільки скутер може їздити досить швидко, і ви не хочете мати м’яку підвіску, коли їдете зі швидкістю 40 миль / год.

Якби мені довелося порівнювати його з іншою моделлю, я б сказав, що він дуже схожий на 10x. Вони мають майже однаковий дизайн. Підвіска на 11x жорсткіша, в основному тому, що сам скутер важчий і потужніший.

Дещо жорстка підвіска добре поєднується з великими надувними шинами. Разом вони поглинають більшість нерівностей, з якими ви стикаєтесь, і забезпечують дуже комфортну їзду.

Портативність

Zero 11X. це один масивний самокат.

Навіть у порівнянні з Dualtron Thunder, Zero 11x виглядає гігантом. Він більший, довший і ширший, ніж будь-який з самокатів, які ми розглядали тут. Він також дуже важкий. при вазі 53 кг (117 фунтів), це один з найважчих самокатів, які я мав можливість випробувати, поступаючись лише Dualtron X (який слід називати емопедом, а не ескутером).

Самокат поставляється зі складною виносною рамою. Механізм складання не такий простий, як на менших моделях, оскільки це механізм з чотирма фіксаторами з гвинтами для подальшого посилення зчеплення, проте він все ще досить простий, щоб не вимагати додаткових інструментів. Це дозволяє перевозити самокат в багажнику автомобіля.

З огляду на це, обов’язково перевірте розміри в останньому розділі цього огляду, щоб побачити, чи підійде він до вашого автомобіля.

Додаткові аксесуари

Самокат поставляється лише з найнеобхіднішим. Якщо ви шукаєте гоночну модель з більшою кількістю наворотів, Weped RR може більше відповідати вашим потребам.

Ліхтарі

Zero 11X поставляється з повним комплектом світлодіодних фар, задніх ліхтарів та стоп-сигналів. Дві фари прикріплені до нижньої частини вилки, дуже близько до колеса. Деяким людям не подобається таке налаштування, хоча особисто я не заперечую, якщо світлодіоди достатньо потужні.

Самокат також поставляється з рейлінгом прямо над колесом. Ви можете встановити на нього досить багато додаткових ліхтарів, якщо вам це потрібно, як для функціональності, так і для зовнішнього вигляду.

Приладова панель

Приладова панель досить проста і не пропонує ніяких вигадливих функцій, тільки найнеобхідніше. Показує заряд батареї, поточну швидкість та пробіг. Це добре і функціонально.

Захист від крадіжки

Самокат поставляється з замком, який вимикає двигун і блокує колеса на місці. Зазвичай, коли я бачу замки з ключами на гіробордах, я здригаюся, тому що злодій може легко забрати гіроборд, незалежно від того, замкнений він чи ні.

Однак Zero 11X дещо відрізняється. Це масивний і важкий транспортний засіб, тому його нелегко забрати з собою, особливо якщо колеса заблоковані. 11X все ще очевидно менший за звичайний бензиновий скутер, тому варто зберігати його в безпечному місці.

огляд, скутер, нульовий, електричний

Зовнішній вигляд

Zero 11X виглядає одночасно розкішно та імпозантно.

У порівнянні з практично будь-яким іншим електричним самокатом, Zero 11x. це гігант. Масивна рама з подвійним штоком і величезними колесами робить його схожим на танк.

Забудьте про тонкий дизайн Rion або кричущий божевільний світлодіодний фестиваль Weped RR. Zero 11x виглядає масивним, мінімалістичним і професійним. Це не той транспортний засіб, на якому ви будете дуріти.

Однак Zero 11x виглядає більш вигадливо, ніж Dualtron X. X. це просто коробка, в той час як Zero 11x має прикраси та стиль. Це точно не потворний скутер. Рама має кілька приємних деталей, а пластикові деталі стилізовані під сучасний стиль скутера. Якби мені довелося описати його, я б сказав, що Zero 11x. це правильний мінімалізм.

Довговічність

Самокат виготовлений з високоякісних матеріалів і побудований на довговічність.

Оправа 11x виготовлена з Авіаційний алюмінієвий сплав. Стінки колоди товсті і укріплені за допомогою дві металеві рейки які йдуть уздовж боків. Дека здається дуже міцною. Я вважаю, що це збереже батарею в безпеці, незалежно від того, як вона буде експлуатуватися.

Якщо ми подивимося на підвіску, то побачимо, що і пружини, і кронштейни дуже товсті. Контраст ще більш вражаючий, якщо порівняти їх з рамками Zero 10x.

Єдине, що мене турбує, це те, що кабелі проходять вздовж вилки, а не всередині неї. З іншого боку, він здається добре захищеним всередині товстої пластикової трубки, яка міцно прикріплена до штока. Зазвичай я віддаю перевагу тому, щоб кабелі були максимально заховані, але, мабуть, дизайн 11x не дозволяє цього зробити.

Потужність

Zero 11x. це звір, він навіть б’ється.

З двома 1600-ватними двигунами-концентраторами, які можуть видати загалом 5600 Вт пікова потужність а також 72V 32Ah акумулятор, Zero 11x може їхати так само швидко, як 100 км/год (62 миль/год). Початківцям така потужність може здатися дещо приголомшливою, саме тому ви можете вибрати один з декількох швидкісних режимів (задіявши один або два двигуни одночасно).

Незважаючи на те, що 11x має більшу потужність двигуна та акумулятора, ніж Thunder, він також на 10 кг (22 фунти) важче. Хоча 11x має вищу максимальну швидкість, ніж Thunder, він має дещо меншу здатність до набору висоти. Збільшення потужності двигуна недостатньо, щоб компенсувати додаткову вагу при русі в гору.

В цілому, 11x. це все ще звірячий скутер, який пропонує шалений крутний момент, прискорення та максимальну швидкість.

Діапазон

Zero 11X має заявлений запас ходу 150 км (93 милі). Особисто я не перевіряв його межі, однак я вірю, що скутер дійсно може наблизитися до цих цифр, бачачи, наскільки великий і потужний його акумулятор.

Навіть якщо заявлений діапазон занадто оптимістичний, я все одно очікую діапазон, принаймні, подібний до діапазону Dualtron Thunder.

Час заряджання

Якщо вам вдалося повністю розрядити акумулятор, вам може знадобитися до 20 годин щоб повернути її до 100. Скутер поставляється з два порти для зарядки які можна використовувати одночасно до скорочує час зарядки вдвічі.

Zero 11X проти. Dualtron Thunder V проти. ZERO 10X

Zero 11X Dualtron Thunder ZERO 10X
Max. Швидкість 100 км/год (62 миль/год) 85 км/год (49 миль/год) 65 км/год (40 миль/год)
Діапазон 150 км (93 милі) 120 км (74 милі) 100 км (62 милі)
Вага 53 кг (117 фунтів) 43 кг (95 фунтів) 34 кг (75 фунтів)
Вантажопідйомність 120 кг (265 фунтів) 120 кг (264 фунта) 120 кг (264 фунтів)
Потужність двигуна 5,600W 5,400W 2000 W
Шини 11-дюймовий, позашляховий надувний 11 у надширокому корпусі (90 мм або 3.5″) 10-дюймовий ультраширокий 4-шаровий
Підвіска Подвійна пружинна підвіска 15-ступінчастий регульований, гумовий Регульована гідравлічна пружина спереду та ззаду
Гальма Подвійні 160-міліметрові гідравлічні гальма Подвійні 160-мм гідравлічні гальма Подвійні дискові гальма з рекуперативним гальмом
Дисплей Так Приладова панель Ey3 Повний інформаційний дисплей на приладовій панелі
Ціна 2599. 2999 ДОЛАРІВ США 3790 ДОЛАРІВ США USD 1668

2599 for the standard edition 72V/32Ah and 2999 for the pro edition 72V/32Ah

ZERO 11x проти ZERO 10x проти ZERO 8x

Як ми могли бачити, Zero 11X більш м’ясистий і потужний, ніж Dualtron Thunder. Незважаючи на те, що 11X пропонує більшу потужність двигуна та загалом кращі показники, ніж Thunder, вага може бути вирішальним фактором тут. Я думаю, що деякі люди віддадуть перевагу легшому самокату, щоб його було легше піднімати, коли це потрібно.

Suspension is yet another factor to keep in mind. It’s hard to explain the difference between rubber and springs. If you haven’t already, I would highly suggest you to try both scooters first to find out which one feels the more comfortable to you. Some prefer the rubber suspensions, others say springs are better. It all boils down to personal preference.

The Dualtron Thunder is also a better choice for off-road driving for two reasons. First of all, the adjustable suspension allows you to switch between a harder one for asphalt and a softer one for dirt and grass. Secondly, the Zero 11X is heavier; the extra weight makes it less responsive on bumpy terrain.

From this comparison chart, we can also see that the Zero 10X and 11X belong to completely different categories. They have different weight, price, speed and so on.

Despite its name, the 11X is not an upgraded version of the 10X. The 11X and the 10X belong to two completely different scooter lines and they target different audiences. I wish Zero would name their scooters differently to avoid confusion.

Zero 11X Specs

Max Speed: 100 Km/h (62 MPH)

Max Distance: 150 Km (93 Mi)

Battery: Lithium-Ion Samsung / LG, 72V, 36 Ah and 72v/32Ah

Motor Wattage: 1600 W x2 Regular wattage, 5600W Peak

Gradeability: 35%

Max Load: 120 Kg (265 lb)

Tires: 11 Inch, Off-road Inflatable, 3,1 Bar

Suspension: Double Spring Suspension

Brakes: Dual 160mm Hydraulic Brakes

Lights: LED headlights, taillights and brake lights

Dashboard: Fully-functional LED dashboard

Charge time: 15-20 hours (with a single charger, comes with two charging ports)

Weight: 53 kgs (117 lb)

Unfolded Size: 1420 × 1325 × 720 mm (56x52x28 inches)

Folded Size: 1420 × 600 × 720 mm (56x24x28 inches)

Material: 6082-T6 Aviation-Grade Aluminum Alloy forging anodic oxidation

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top