ADV Pulse. Мотовсюдихід з мотором

Газовий чи електричний? Який мотоцикл краще для вас?

Хочете знати, який вибрати мотовсюдихід: бензиновий чи електричний?? Ви знаходитесь у правильному місці.

У цій статті ми детально порівняємо електричні та бензинові мотовсюдиходи, щоб допомогти вам зрозуміти, який з них найкраще відповідає вашим потребам. Ми розглянемо їхні сильні та слабкі сторони, виділимо кращі характеристики та покажемо, для якого типу користувачів кожен з них найкраще підходить.

Електричні велосипеди проти газових: Короткий огляд

Основна відмінність між бензиновими та електричними мотоциклами, звичайно ж, полягає в джерелі живлення. Електричні квадроцикли працюють від акумулятора (зазвичай від літій-іонних батарей), тоді як бензинові. від газу (двотактний або чотиритактний двигун).

Джерело живлення впливає на якість їзди та продуктивність кількома способами. Ми детально розглянемо відмінності далі, але на випадок, якщо у вас обмаль часу, ось версія TLDR:

  • Газові мотоцикли швидші, галасливіші, важчі, менш ефективні, дешевші в покупці, дорожчі в обслуговуванні та мають більший запас ходу.
  • Електричний велосипед повільніший, легший, тихіший, ефективніший, дорожчий у придбанні, дешевший в обслуговуванні та має менший запас ходу.

pulse, мотовсюдихід

Електричні та бензинові велосипеди: Основні відмінності

Далі, давайте детальніше розглянемо, як вони порівнюються в різних сферах. Ось огляд усіх найважливіших відмінностей між електричними та бензиновими велосипедами.

Швидкість

Бензинові велосипеди здатні розвивати набагато більшу швидкість, ніж їхні електричні аналоги, оскільки вони мають більшу потужність.

З більшістю газових велосипедів можна розвинути швидкість до 60 миль/год. З іншого боку, електричні ґрунтові велосипеди рідко розвивають максимальну швидкість понад 20 миль/год. Звичайно, це залежить від моделі велосипеда. Найпотужніші електричні велосипеди можуть розвивати значно більшу швидкість.

Однак варто також зазначити, що хоча більшість електричних мотовсюдиходів не можуть розвивати швидкість, як бензинові мотовсюдиходи, вони набагато енергоефективніші.

Підсумок: Якщо ви любите швидкість і плануєте використовувати свій мотоцикл для перегонів, газовий мотоцикл може бути найкращим вибором. Однак для початківців та дітей, які не планують літати по треках зі швидкістю понад 20 миль/год, електричний кросовий велосипед може бути більш доречним.

Шум

Газові мотоцикли створюють набагато більше шуму, ніж електричні, завдяки глибокому гуркоту двигуна внутрішнього згоряння.

Це може здатися не такою вже й великою проблемою, але якщо ви плануєте їздити на велосипеді природними стежками, якими користуються туристи та тварини, це може спричинити чимало проблем. Крім того, ви також повинні подумати про місцеві закони щодо шуму та можливих незадоволених сусідів.

У порівнянні з бензиновими мотоциклами, електричні мотоцикли мають менше рухомих компонентів і працюють набагато тихіше. Вони не зовсім безшумні, але й не такі неприємно гучні, як бензинові мотоцикли.

Підсумок: Якщо ви хочете безшумний мотоцикл, який працює тихо, переходьте на електрику. Тим не менш, деяким гонщикам подобається рев згоряння, який супроводжує газові велосипеди, що працюють на бензині.

Вплив на навколишнє середовище

Електричні кросові велосипеди не мають викидів, як бензинові велосипеди. Це означає, що вони не випускають вихлопних газів у навколишнє середовище, що робить їх набагато більш екологічним варіантом.

Діапазон подорожей

Електричні мотоцикли, як правило, мають менший максимальний запас ходу порівняно з бензиновими мотоциклами. Залежно від моделі велосипеда, який ви використовуєте, та розміру акумулятора, ви можете розраховувати на те, що зможете проїхати 50-80 миль на одному заряді.

Ви часто зможете проїхати більше, ніж це з повним баком бензину на мотоциклі, що працює на бензині. Але знову ж таки, це залежить від моделі мотоцикла та розміру його бака.

Інша річ, про яку варто подумати. час зарядки. Щоразу, коли ви розряджаєте батарею на своєму ебайку, вам доведеться заряджати її знову, що може зайняти 7 годин всього лише за годину використання. З бензиновими мотовсюдиходами ви можете заправити бак за лічені хвилини і одразу ж повернутися в дорогу. це набагато зручніше.

Простота використання

Бензинові велосипеди мають крутішу криву навчання, ніж електричні велосипеди. Електричні велосипеди зручні для початківців і прості в управлінні, що робить їх кращим вибором для початківців і дітей.

Вага

Оскільки електричні велосипеди мають менше компонентів, ніж бензинові, вони, як правило, легші, що полегшує їх пересування та керування. Це ще одна причина, чому електричні велосипеди. найкращий вибір для дітей-початківців.

Ціна

Електричні велосипеди, як правило, дорожчі, ніж газові велосипеди. Залежно від обраної моделі, ви можете заплатити вдвічі більше за електричний мотоцикл, ніж за бензиновий.

Однак, після початкових витрат на покупку, електричні велосипеди дешевші в обслуговуванні. З бензиновими мотоциклами вам доведеться регулярно обслуговувати двигун. Оскільки в електричних мотоциклах немає таких компонентів, як масляні баки та карбюратори, вони не потребують особливого обслуговування.

Остаточний вердикт: Який тип мотоцикла найкращий?

На цьому ми завершуємо наше поглиблене порівняння електричних велосипедів та кросових велосипедів. Як бачите, у кожного типу велосипедів є свої сильні та слабкі сторони.

Правильний вибір для вас буде залежати від ваших пріоритетів і того, як ви плануєте використовувати свій мотоцикл. З огляду на це, ми вважаємо, що є сенс обирати електричні та бензинові мотовсюдиходи.

Газові мотоцикли найкраще підходять для:

  • Гонщики, які планують брати участь у змаганнях з мотокросу
  • Їзда в сільській місцевості, де шум не викликає занепокоєння.
  • Будь-хто з обмеженим бюджетом, хто не може дозволити собі початкові витрати на електричний кросовий мотоцикл

Електричні велосипеди для бруду найкраще підходять для:

  • Дорослі, які планують їздити по місту і не перевищувати швидкість 20 миль/год
  • Для дітей та початківців, які хочуть щось простіше у використанні та обслуговуванні
  • Для любителів, які хочуть щось, що працює тихо, ефективно і з меншим впливом на навколишнє середовище.

Ви шукаєте найкращий вибір ґрунтових велосипедів? На оптовому ринку квадроциклів у Сакраменто, штат Каліфорнія, ми маємо широкий вибір транспортних засобів, де ми можемо допомогти вам знайти потрібний транспортний засіб для вас!

Легка в управлінні трайк-машина для ранчо або для прогулянок навколо табору.

pulse, мотовсюдихід

Поглянувши на Grunt, ви зрозумієте, що це не тільки задоволення від їзди, але й користь: двигун розвиває крутний момент 75 фунт-футів, буксирувальна здатність 750 фунтів і вантажопідйомність 400 фунтів. Запас ходу збільшується завдяки рекуперативному гальмуванню на трасі, плюс він може проїхати до 75 миль, якщо ви візьмете з собою і поміняєте другу батарею, яку можна встановити на раму.

Як простий в управлінні компактний електровелосипед, Grunt також позиціонується для сімейного відпочинку в таборі, а також для тих, хто шукає гарний бункер для риболовлі або тихого напарника для полювання. Завдяки приводу без зчеплення, режиму заднього ходу та одному з трьох режимів їзди. жорстко регульованому “Прогулянка” (є також “Дослідження” та “Спорт”), ви можете дозволити друзям та новачкам спробувати їзду без того, щоб це не призвело до вірусного відео, де вони розбиваються через найближчий паркан.

pulse, мотовсюдихід

Grunt трохи важкуватий для свого розміру. 330 фунтів, і не зовсім приземкуватий з 32-дюймовим сидінням. Окремі гідравлічні дискові гальма на кожному колесі контролюють швидкість, а підвіска складається з базової перевернутої вилки та котушкового амортизатора в задній частині, завдяки чому великі шини поглинають більшу частину нерівностей на дорозі. Ці товстуни також повинні впевнено плавати в піску, снігу та багнюці.

Його 60-вольтовий двигун розвиває максимальну швидкість 40 миль/год. Однак, підтримуючи щось на зразок 40 миль / год, вичерпає 2.Батарея на 0 кВт/год, розміром з холодне пиво в літній день, що повертає нас до основного призначення Grunt як утилітарного транспортного засобу або дослідника стежок на задньому дворі, діяльності, яка передбачає низькі швидкості, а також зміну дросельної заслінки та періодичне гальмування, корисне для регенерації батареї на льоту.

pulse, мотовсюдихід

Тож, так, цей міні-позашляховий утилітарний мотоцикл може слугувати багатьом цілям. І хоча його ціна в 7 995 доларів на перший погляд може здатися зависокою, порівняно з CAKE Kalk (від 11 000), Volcon виглядає доступним за ціною. Є ще повнопривідний робочий велосипед UBCO 2×2 Work Bike, який коштує дешевше. 5 999. Але обидва ці велосипеди здаються більше велосипедами, ніж мотоциклами.

pulse, мотовсюдихід

Де Volcon менш конкурентоспроможний у ціновому плані, так це на арені порівнянних бензинових трейлових велосипедів, таких як товстоногий TW200 від Yamaha, який розвиває максимальну швидкість у 50-х роках, важить менше 300 фунтів і коштує 4 799 доларів. Звичайно, є вуглецевий слід, але з велосипедом, що розвиває майже 80 миль на годину, хто втратить сон? Ще один схожий на Grunt, але працюючий на бензині велосипед на ринку. Rokon Trail-Breaker, 8 475, який часто використовують працівники лісової служби та мисливці за рибою та дичиною.

pulse, мотовсюдихід
pulse, мотовсюдихід

Зважаючи на всі обставини, Volcon Grunt має особливу привабливість, адже це не просто ще один утилітарний мотоцикл, він готовий до сімейних розваг на бездоріжжі. Його прохолодний сучасний ретро-вигляд приверне увагу багатьох інших, а привід без зчеплення та невибагливі розміри роблять його чудовим велосипедом для початківців.

pulse, мотовсюдихід

У більшій картині, Grunt є своєрідним ліхтарем, що вказує шлях до того, що може чекати на нас у майбутньому. Такі компанії, як Volcon, з’явилися вчасно, і їм слід дати п’ять, оскільки вони розробляють нові варіанти на цьому ринку електричних мотоциклів, які стануть життєво важливими в недалекому майбутньому. І на сьогоднішній день, схоже, що прийом публічно торгованої компанії Volcon та її продукції потеплішав, з доходами в цьому році, які мають тенденцію до зростання, а збитки знижуються. Компанія також щойно оголосила про свою 100-ту дилерську приналежність.

Більш детальну інформацію про Grunt можна знайти на сайті Volcon.

22 Volcon Grunt Specs

МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ 40 миль / год
ВАГА: 330 фунтів.
ВИСОТА СИДІННЯ: 32 дюйма.
TORQUE: 75 фунтів
ДІАПАЗОН До 75 миль із запасним акумулятором (37.5 миль на одному акумуляторі)
ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ: 400 фунтів.
БУКСИРУВАЛЬНА ЗДАТНІСТЬ: 750 фунтів.
ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА: Перевернута вилка
ЗАДНЯ ПІДВІСКА: Гвинтова пружина гідравлічна
ПЕРЕДНІ ГАЛЬМА Двопоршневий гідравлічний диск
ЗАДНЄ ГАЛЬМО: Однопоршневий гідравлічний диск
АКУМУЛЯТОР 2.0 кВт-год з додатковими додатковими 2.0kwh акумулятор
КОНСТРУКЦІЯ РАМИ: Volcon EXO-Arch
ЧАС ЗАРЯДЖАТИСЯ: Приблизно. 2.5-годинний заряд
МАТЕРІАЛ ШИН: 6-шарова гума
ОСВІТЛЕННЯ СВІТЛОДІОД
ГАРАНТІЯ: Один рік без обмежень, два роки акумулятор

Автор: Джеймі Елвідж

Джеймі працює мотоциклетним журналістом вже більше 30 років, тестує весь спектр мотоциклів для найбільших друкованих журналів і спеціалізується на історіях, пов’язаних з пригодами та подорожами. На сьогоднішній день вона написала і надала фотографії для статей, що описують, як це. їздити по всіх 50 штатах і 43 зарубіжних країнах, отримавши дві нагороди Лоуелла Томаса Товариства американських письменників-подорожувальників на цьому шляху. Її найскладнішою пригодою була участь у 2018 GS Trophy в Монголії в якості журналіста команди AusAmerica в якості вбудованого журналіста.

Легальний бруд

pulse, мотовсюдихід

Переглянути оригінал

Обміняйте BRAAP на Zaps з електричним велосипедом Honda CR Electric Dirt Bike

Ця публікація була створена спільно з нашим сестринським сайтом, GritShift. Спеціалізуючись на електричних мотоциклах Sur Ron, Segway, Talaria та інших, власна команда RD компанії GritShift розробляє та виготовляє якісні компоненти на додаток до екіпіровки та повних електричних мотоциклів для електричного майбутнього. Перевірте нас на GritShift.com.

На Токійському мотоциклетному салоні 2019 року Honda представила концепт позашляховика CR Electric. З тих пір він отримав кілька назв, але багатообіцяючою ознакою є те, що він ще не зник.

У численних відео на YouTube ви можете побачити, як працює мотоцикл Honda CR Electric в дії, але ми хотіли б детальніше розглянути, чого очікувати від нього. Давайте подивимось, як складається електричний мотоцикл Honda та які характеристики він пропонує.

Електричний мотоцикл Honda CR Electric Dirt Bike

Перш ніж ми зануримося в технічні характеристики, вам має сенс побачити, як він працює. Ось одне з відео на YouTube, яке показує, на що здатний цей електрифікований позашляховик.

pulse, мотовсюдихід

Майбутнє електричних мотоциклів

Хоча ринок електричних позашляховиків не переповнений ентузіастами, ринок для них існує. Honda повинна вийти на цей ринок, поки немає великої конкуренції, щоб по-справжньому заявити про себе.

Протягом наступних кількох років ми очікуємо, що багато інших японських виробників мотоциклів, а також деякі європейські виробники випустять свої найкращі зразки електричних позашляховиків. Зовсім скоро ми побачимо, як Yamaha, Kawasaki та Suzuki втілять свої ідеї в життя.

Насправді, не так давно “Велика четвірка” оголосила про свої плани щодо спільної роботи над виробництвом акумулятора для електричних мотоциклів. Вони також планують співпрацювати над стандартною системою зарядки. Коли вони працюють разом, споживач в кінцевому підсумку виграє.

Хто приверне нашу увагу?

Хто першим завоює лояльність споживача? Ймовірно, це буде той, хто першим виготовить найкраще обладнання. Кілька років тому Kawasaki подала патент на змінний акумулятор для електричного Ninja. Навіть Harley планує випустити легкий електричний мотоцикл для бездоріжжя, як стверджують обізнані люди.

Це все багатообіцяючі починання, але ми переконані, що майбутнє електричних мотоциклів почнеться з електричних позашляховиків, а не з електричних шосейних байків. Чому? Ці мотоцикли повинні витримувати суворі умови бездоріжжя: стрибки, бруд, воду та всілякі удари від каміння до палиць та інших мотоциклів.

Розробка електричного силового агрегату, який може витримати всі ці виклики і при цьому конкурувати з найкращими бензиновими позашляховиками, є величезним викликом, і якщо OEM-виробник може з ним впоратися, то для дорожніх мотоциклів це має бути порівняно легкою прогулянкою в парку.

Але все залежить від ринку. Чи відмовляться мотокроссери та трейлери від своїх BRAAPS заради електромобілів?

Чи їздили б ви на електричному велосипеді?

Що ви думаєте про майбутнє електричних мотоциклів?? Ви б поїхали на концепті Honda CR Electric чи притримали б для себе якийсь інший варіант?? Поділіться з нами своїми думками.

Вже електрифікований?

Якщо у вас вже є електричний байк, наприклад, Sur Ron, Segway або Talaria, чому б не зробити його легальним?? Візьміть задоволення на дорогу з допомогою Dirt Legal.

Я їздив на всіх електричних мотоциклах. Ось що я виявив

Електромотоцикли. це мій джем. Якщо я на двох колесах і це не велосипед, то, швидше за все, я на електромотоциклі. Я їжджу на них не тому, що вони чисті або зелені, хоча це приємні побічні переваги. я їжджу на них, тому що це весело і приємно. Це набагато краще, ніж сидіти в машині і дивитися на світ крізь скло. І досвід володіння набагато приємніший, ніж газовими мотоциклами, завдяки значно меншому обслуговуванню, нижчій вартості володіння, відсутності вібраційної какофонії та безлічі інших причин.

Моя любов до цих дивовижних електромото поставила мене в унікальне становище, адже я їздив майже на кожному з них.

Дозвольте мені на секунду зупинити педантів. Ні, цей заголовок не клікбейт.

Але якщо сказати більше, ніж можна вмістити в заголовок, то я їздив практично на всіх електромотоциклах, не рахуючи кількох крутих міжнародних моделей, яких мені все ще не вистачає (Stark Varg, TS Bravo і т.д.).) і на кількох супермалосерійних бутикових компаніях з виробництва електромотоциклів у США (Tarform, Lightning та ін.).).

Але крім цих кількох крайніх випадків, я їздив на всіх основних електричних мотоциклах, які зараз доступні в США, і на деяких, які ще навіть не випущені.

Ось короткий огляд того, що вам потрібно знати про кожну компанію, круті байки, які вони виробляють, і те, як вони їздять. І оскільки я ніколи не зміг би охопити кожен з них в достатній мірі детально в одній статті, переконайтеся, що ви перейшли до поглиблених оглядів, які я зробив на ці велосипеди, а також.

Щоб не грати в улюбленців, я також збираюся вибити їх в алфавітному порядку. Вибач, Зеро, але це на вас, хлопці.

pulse, мотовсюдихід

Однією з найкращих частин є також те, скільки поглядів, коментарів та думок власників ви отримуєте. Востаннє я їздив на такому в Сан-Франциско, коли відвідував конференцію Micromobility America 2022. Люди зупиняли мене на перехрестях вулиць, щоб запитати про ці дикі на вигляд речі. Інший досвід біля Маямі був таким же. люди під’їжджали до мене на вулиці, щоб поговорити про це.

Мені також подобається, що вони мають багажник ззаду, який замикається, і що заднє сидіння також можна використовувати для пристойної кількості вантажного простору (коли ви не перевозите пасажира).

Запас ходу скромний. близько 100 миль у міських умовах, але їзда по шосе швидко скорочує цей запас. Не розраховуйте на довгі гастрольні поїздки з ними.

Я також протестував Arcimoto Roadster з відкритим верхом, який більше схожий на мотоцикл-трицикл. Його зрізаний верх і більш спортивне положення сидінь дають зовсім інші відчуття. Це дуже весело, але для щоденних поїздок я віддаю перевагу FUV.

Це не найпрактичніший автомобіль на дорозі. Вони занадто широкі, щоб розділяти смуги руху, але занадто малі, щоб їздити в автопарку. Але вони компенсують це чистим шармом.

Єдиним невеликим недоліком є те, що ви повинні думати про своє розміщення на дорозі як триколісний транспортний засіб. На відміну від мотоцикла, де ви об’їжджаєте перешкоди, або автомобіля, де ви об’їжджаєте перешкоди, триколісні транспортні засоби, такі як ці трицикли, означають, що ви повинні бути більш точними при “нанизуванні на голку” з вибоїнами, дорожнім сміттям і т.д. Якби це був ваш щоденний водій, то я впевнений, що ви б швидко до нього звикли. Але кожного разу, коли я знову сідаю в нього, я повинен пам’ятати, що у мене не тільки три колеса на землі, але й кожне з них їде по окремій траєкторії.

ТОРТ

CAKE має три основні платформи: електричний велосипед Kalk, електричний утилітарний велосипед Ösa та електричний мопед Makka. Чесно кажучи, я протестував лише перші два, і це була не особливо довга тестова поїздка, але вони обидва були досить приємними.

Kalk. це їхній оригінальний електровелосипед у стилі кросового мотоцикла. Він представив шведський дизайн бренду із зовнішнім виглядом, який можна любити або ненавидіти, і показав, що CAKE тут, щоб грати з великими хлопцями. Ви регулярно бачитимете, як CAKE Kalk злітають у повітря та роблять великі стрибки на ходу.

pulse, мотовсюдихід

Мотоцикли потужні, досить легкі, і на них дуже весело їздити, хоча вони досить дорогі. близько 14 000 грн.

Більш дешева лінійка INK знижує ціну на пару тисяч баксів, але це все одно не бюджетні велосипеди. На щастя, у них є як дорожні, так і позашляхові версії лінійки Kalk, що означає, що ви можете використовувати їх і як вуличні мотоцикли.

pulse, мотовсюдихід

CAKE Ösa. це утилітарний мотоцикл, який спочатку продавався як “верстак на колесах”.” Здається, це підходяща назва для цих речей. Вони неймовірно модульні та створені для того, щоб їх можна було налаштувати відповідно до ваших потреб. Незалежно від того, чи це доставка посилок, живлення електричної пилки для теслярських робіт, чи робота лісничим з сокирами та бензопилами, вони пристосовані практично для всього.

Вони також досить потужні та веселі в управлінні. Я трохи розважився на одному з них на гравійному майданчику в Мюнхені, що призвело до однієї з моїх єдиних аварій на мотоциклі через надмірну веселість на поворотах.

pulse, мотовсюдихід

Електромотоцикли CAKE. це чудові на вигляд і веселі на ходу, але вони не мають тієї ціни, яку ви могли б отримати деінде. Ви платите за вишуканий шведський дизайн, який все ще чогось вартий, але це означає, що це не найкращий варіант, якщо ви намагаєтеся вичавити з нього кожну копійку. Для тих, хто хоче чогось особливого, CAKE. найкращий варіант.

CSC

CSC. це каліфорнійський імпортер мотоциклів, який займається переважно китайськими мотоциклами, як з ДВЗ, так і з електроприводом. У них одні з найкращих у цій справі, і вони працюють лише з якісним імпортом. У них також є абсолютно величезний склад в Лос-Анджелесі, який заповнений десятками запчастин для всіх їхніх велосипедів, що гарантує, що ви отримаєте сервіс американського рівня, якщо вам коли-небудь знадобиться запасна частина. Я протестував усі їхні електромотоцикли, але у моєї сестри є їхній CSC SG250, і головний механік CSC навіть провів нас через питання налаштування карбюратора по телефону, поки ми працювали над мотоциклом. Тому не думайте, що тільки тому, що це китайські велосипеди, ви отримаєте погану якість або поганий сервіс. Ви отримуєте хороші версії обох.

pulse, мотовсюдихід

Тепер давайте перейдемо до мотоциклів. Найбільш вражаючим у лінійці є CSC RX1E. Я їздив на одному з них поблизу Лос-Анджелеса, і він був набагато більш вражаючим, ніж я очікував.

Це супер комфортний пригодницький велосипед, хоча насправді він більше підходить для міських поїздок. Але з двигуном з рідинним охолодженням, максимальною швидкістю 80 миль на годину (130 км/год) і запасом ходу 112 миль (180 км) він може впоратися з будь-якими поїздками на роботу і назад. За нинішньої ціни у 8 495 доларів, він має такі ж характеристики, як і мотоцикл початкового рівня Zero, але за меншу ціну.

pulse, мотовсюдихід

Набагато менший байк у лінійці компанії. CSC City Slicker, який більше схожий на електромотоцикл розміром з Honda Grom. Він має меншу максимальну швидкість 45 миль/год (72 км/год) і, безумовно, призначений для пересування містом, звідси і назва.

Знімний акумулятор робить його зручним для зарядки в квартирі, проте він все одно дарує вам всі мотоциклетні задоволення від польоту на поворотах, намагаючись перетягнути коліно. Він може мати продуктивність на рівні скутера, але поставляється в корпусі, схожому на мотоцикл. Під час їзди на City Slicker я завжди отримував запитання від людей і великі пальці вгору по дорозі. Є щось таке в міні-мото, що змушує людей піднімати очі вгору.

pulse, мотовсюдихід

Говорячи про самокати, CSC Wiz має багато можливостей City Slicker, але на справжній платформі для самокатів. Це означає, що ви отримуєте вантажний багажник, прохідний кузов для ще більшого вантажного простору під ногами, а також велике зручне сидіння з достатньою кількістю місця для другого пасажира. Якщо вас влаштовує швидкість нижче 40 миль/год, то Wiz. чудовий, недорогий варіант електросамоката всього за 2495 доларів.

І останнє, але не менш важливе, ви повинні перевірити CSC Monterey. Цей вінтажний скутер, натхненний Honda Cub, має неймовірний вигляд при вазі всього 2 195. Він малопотужний і розвиває лише 32 милі на годину (51.Він не надто швидкий (5 км/год), але компенсує недостатню продуктивність чистим шармом.

У мене Monterey, і всюди, куди б я не пішов, люди посміхалися і показували мені великий палець. Коли я припаркувався, люди неминуче хотіли запитати мене про нього. Він точно сподобається натовпу. Врешті-решт я віддав його своєму батькові, який отримує задоволення від класичного стилю. Це також чудово поєднується в його ретро-тематичному гаражі. Якщо ви живете на пляжі або в іншому районі з низькошвидкісними дорогами, де достатньо скутера зі швидкістю 32 милі на годину, то CSC Monterey. це чудовий варіант для їзди.

pulse, мотовсюдихід

Я більше люблю комфортний круїз, ніж суперзатягнутий спортивний мотоцикл, і хоча Ribelle. це весело, цей стрітфайтер більш спортивний, ніж мені потрібно. EsseEsse9 був моїм фаворитом завдяки нижчим кілочкам і вищому керму, навіть якщо він має трохи меншу потужність, ніж Ribelle.

Але коли Energica випустила Experia, цей велосипед швидко став моїм фаворитом з усієї лінійки. Спортивний турист поєднує в собі потужну трансмісію зі зручним і вертикальним сидінням. А завдяки швидкій зарядці постійного струму 3-го рівня, подорожі стали реальністю з швидкими зупинками для підзарядки, щоб випити кави або перекусити.

Experia. мій беззаперечний фаворит, але щоразу, коли мені випадає нагода сісти на Energica, я знаю, що на мене чекає гарний день.

pulse, мотовсюдихід

Я катався на Ribelle кілька днів під час нещодавньої поїздки до Сан-Франциско і отримав від нього величезне задоволення. Проїжджаючи вітряними мостами, я був радий, що їду на солідному, важкому велосипеді, а не на чомусь набагато меншому.

Тож, хоча на моєму місці я б точно обрав Experia, спортивні велосипеди компанії все ще залишаються вибуховими. Єдина модель, яку я не пробував. це Evo, яка набагато спортивніша, ніж мені коли-небудь знадобиться або захочеться. Але ті, хто їх має, схоже, люблять їх, тому кожному своє!

Gogoro

Gogoro технічно не доступний в США поки що. Але оскільки компанія швидко розширює свою присутність, я включу Gogoro на той випадок, якщо вони вирішать незабаром приїхати в Штати.

Нещодавно компанія розширилася до Тель-Авіва, Ізраїль. Для тих, хто не знає, незважаючи на те, що я часто буваю в США, щоб покататися на нових велосипедах і насолодитися величезним розмаїттям райдерів країни, я насправді живу в Тель-Авіві більшу частину року. І тому я був одним з перших, хто отримав новий електричний скутер Gogoro S2 ABS, коли вони вийшли.

pulse, мотовсюдихід

Скутери використовують пару змінних акумуляторів, які є серцем мережі Gogoro Network. Я ніколи не заряджав скутер. тільки міняв батареї. Теоретично, запас ходу в місті становить понад 100 км (62 милі), але я часто розганяю його до максимальної швидкості 95 км/год (59 миль/год) на автобанах, і тому часто наближаюсь до 60-70 км (36-45 миль).

Але в Тель-Авіві через кожну милю чи дві є станція заміни батарей, тож дальність поїздки не є проблемою. Коли батареї починають розряджатися, я просто заїжджаю на станцію заміни акумуляторів і вставляю пару свіжозаряджених батарей. Усе це займає заледве хвилину, якщо я їду повільно, і я можу зробити це за 30 секунд, якщо їду швидко. Щомісячна підписка в розмірі близько 38 шекелів покриває мій доступ до станцій заміни.

pulse, мотовсюдихід

Мотоцикл також доступний у позашляховій версії з ланцюговим приводом, хоча мені більше подобається дорожній варіант з ремінним приводом, оскільки він тихіший, а також нижче до землі, що добре для мого 30-дюймового каблука.

Велосипед не надто потужний, але його вистачає, щоб випереджати автомобілі на зелене світло, а саме цього я й очікую від велосипеда для приміських поїздок. Що-небудь менше, і ви можете так само отримати скутер.

Kollter насправді відомий як Tinbot в Європі, якщо вам цікаво, чому існують майже ідентичні на вигляд версії по той бік океану. І компанія випускає кілька нових моделей в найближчі кілька місяців, які пропонують більше потужності та швидкості, тож це буде захоплююча компанія, за якою буде цікаво спостерігати.

LiveWire

Я люблю велосипеди LiveWire. Я був одним з перших, хто їздив на оригінальній серійній версії Harley-Davidson LiveWire ще в 2019 році, і мій висновок полягав у тому, що це був неймовірно продуктивний мотоцикл, який також був сильно завищений. Ну, можливо, не грубо. Але за 30 тисяч це було досить дорого.

pulse, мотовсюдихід

Зрештою, компанія виділила LiveWire як власний повністю електричний суббренд і перезапустила велосипед під назвою LiveWire One.

Ближче до 22K, зараз ми говоримо. Я також їздив на LiveWire One, і він відчуває себе майже так само, як я пам’ятаю, як H-D LiveWire відчував себе кілька років тому. Мотоцикл неймовірно потужний з місця з розгону 0-60 миль/год 3.1 секунда.

Це весело в каньйонах і чудово працює в місті, і мені подобається швидка зарядка постійного струму рівня 3 для швидкого поповнення заряду. Останній раз, коли я їздив на LiveWire One в Лос-Анджелесі, я часто використовував швидку зарядку під час 20-хвилинних зупинок, що дозволило мені повернути більше половини заряду батареї назад в “бак.”

pulse, мотовсюдихід

Я також мав нагоду протестувати ранній прототип LiveWire Del Mar, який є другим велосипедом LiveWire, випуск якого заплановано на початок наступного року.

При ціні в 17 тисяч, він трохи доступніший за LiveWire One, але він все ще пропонує майже такий самий час розгону від 0 до 100 км/год. Однак це не модернізований LiveWire One. це такий самий веселий велосипед, як і він сам.

pulse, мотовсюдихід

Насправді, я також вважаю його більш зручним, оскільки він не має такого великого радіусу дії, як LiveWire One. Єдиним недоліком у порівнянні є те, що він, ймовірно, матиме близько двох третин запасу ходу від LiveWire One. (На момент публікації ми ще не маємо повних специфікацій акумулятора або діапазону від LiveWire).) Але як більш орієнтований на місто велосипед, навіть 100 миль (160 км) запасу ходу буде достатньо майже для будь-якого пасажира.

Після тест-драйву LiveWire S2 Del Mar я картав себе за те, що не зробив попереднє замовлення на один з велосипедів Launch Edition. Ці 100 індивідуально пронумерованих мотоциклів майже гарантовано колись стануть предметом колекціонування.

NIU

Цей алфавітний порядок дає нам кілька десятків, наприклад, милі маленькі міські скутери NIU, які слідують за ракетою електромотоциклів LiveWire.

Але я називаю речі своїми іменами, і вважаю NIU чудовим варіантом для тих, кому потрібен помірно потужний самокат для пересування містом. У мене NIU NQi GT Long Range, і він служить мені щоденним водієм вже трохи більше двох років. Скутер робить абсолютно все, що мені потрібно (ну, крім того, щоб відвезти собаку до ветеринара), і став чудовим способом отримати електричний транспортний засіб у місті, коли ми з дружиною не хочемо (і не можемо собі дозволити) щось таке велике, як електромобіль.

pulse, мотовсюдихід

NIU. не найпотужніший скутер на ринку, але він без проблем не відстає від 125-кубових скутерів, що випускаються на конвеєрі.

Однією з його особливостей є те, що ваші ноги знаходяться трохи високо, оскільки одна з двох гігантських батарей знаходиться під платформою для ніг, але я швидко звик до цього і перестав помічати. Я також хотів би, щоб у нього було більше вбудованого сховища, але я просто додав один з вантажних боксів NIU ззаду, і це дало мені додатковий вантажний простір.

З максимальною швидкістю 80 км/год (50 миль/год), цього достатньо для міста, але я, звичайно, хотів би перейти на новіший NIU MQi GT EVO, який розвиває 100 км/год (62 миль/год). Я тестував його минулого року на міланському мотосалоні EICMA, і перше, що я помітив, це те, що більш потужний двигун розганяється навіть швидше, ніж мій NQi GT. Якщо ви збираєтеся багато їздити з партнером або просто хочете швидший і потужніший скутер, EVO. чудовий варіант.

Я ще не їздив на електромотоциклі NIU RQi Sport, оскільки його випустили лише в Китаї. Але при першій же нагоді я буду на ньому.

pulse, мотовсюдихід

Велосипед відчувається легким і маневреним, навіть якщо він не найшвидший на старті, як LiveWire або Energica. Але він компенсує це стилем та враженнями.

Anthem також досить комфортний, особливо для такого маленького мотоцикліста, як я, зі зростом 170 см або 5’7″ або 170 см. Але оскільки ви можете підняти сидіння на 4 дюйми, вищі водії також можуть почувати себе добре на Anthem.

Остання крута річ, про яку варто згадати на цьому велосипеді. це знімний акумулятор. Він може бути невеликим. трохи більше 4 кВт-год, але він знімається за допомогою швидкого з’єднання і навіть має колеса, тому вам не доведеться носити 65-фунтовий пакет всередині, щоб зарядити його. Замість цього, ви просто котите його як ручну поклажу. Це ключова перевага для мешканців квартир, які не мають місця для зарядки на вулиці.

pulse, мотовсюдихід

Але оскільки це приміський велосипед, а не круїзний велосипед для довгих поїздок по шосе, він, мабуть, підійде для більшості людей.

Я протестував один з перших серійних Metacycles в Лос-Анджелесі і взяв його для поєднання швидкої їзди по шосе і круїзу місцевими міськими вулицями. Я отримав екстрапольований запас ходу в 40 миль (64 км), хоча це було при активному використанні спортивного режиму. Не зовсім вражаючий запас ходу, але, очевидно, підходить для тих, хто їздить на роботу на відстань менше 40 миль (або 20 миль, якщо у вас немає місця для підзарядки на роботі).

На самому велосипеді насправді дуже весело їздити. Він не лише привертає увагу та підтримує розмову на світлофорі, але й є маневреним та легким у керуванні велосипедом, що дозволяє проскочити між автомобілями та прорватися крізь потік машин.

pulse, мотовсюдихід

Насправді, на ньому так легко їздити, що він відчувається як простий апгрейд з електровелосипеда. Якщо ви їздили на швидкісних електробайках, таких як Super73, або на інших моделях, натхненних мотоциклами, і хочете перейти на справжній мотоцикл, Metacycle зробить цей перехід досить легким.

Мотоцикл оснащений деякими приємними інноваціями, яких я не бачив більше ніде, наприклад, прозорим бардачком з бездротовим зарядним пристроєм для телефону. Початкова ціна 5,000 була чудовою пропозицією, але навіть поточна ціна 6,500 здається розумною за те, що ви отримуєте в кінцевому підсумку.

Sur Ron Light Bee

Sur Ron Light Bee. це як якщо б електровелосипед досяг статевої зрілості, позбувся педалей і додав трохи потужності. Це не “справжній мотоцикл” в тому сенсі, що його потужність ледь сягає 6 кВт (8 к.с.), але він може розвивати солідну швидкість 45-50 миль/год по бездоріжжю і часто перемагає бензинові мотоцикли на перегонах.

Ця штука ледве важить більше 100 фунтів, і тому під вами вона відчувається більше як важкий електричний велосипед, за винятком того, що вона має досить коротку колісну базу і достатній крутний момент, щоб перевернути вас, якщо ви занадто сильно натиснете на педаль газу.

pulse, мотовсюдихід

Ахіллесовою п’ятою Sur Ron завжди була низька ємність акумулятора, який розряджається за 40 хвилин або менше надважкої їзди, хоча його може вистачити на пару годин неквапливого катання по стежках.

Але як веселий катер, який ви можете закинути в кузов своєї вантажівки і вивезти в глушину для бездоріжжя, це чудовий позашляховик для початківців. А враховуючи, що зазвичай він коштує близько 4,000, це теж не так вже й дорого.

Можливо, це не надовго, але надовго, щоб гарно провести час.

Zero

Гадаю, ми залишили найбільший наостанок. У лінійці Zero так багато моделей, що за ними важко встежити. Я думаю, що на даний момент я їздив на більшості з них. Від флагмана SR/F і більш витонченого SR/S, до меншого Zero FXE та інших мотоциклів між ними. кожен знайде щось для себе.

pulse, мотовсюдихід

Нещодавно я мав нагоду протестувати новий Zero DSR/X, який є найновішою і, мабуть, найбільш вражаючою моделлю компанії. Електричний пригодницький велосипед дав мені деякі з моїх перших смаків потужної пригодницької їзди на стежках над Парк-Сіті, штат Юта. Поміж допоміжними системами, які допомагають таким, як я, грати на набагато вищому рівні, та утилітарними доповненнями, такими як тонни замкненого простору для зберігання. це один вражаючий велосипед! Він також постачається з масивним акумуляторним блоком, щоб відповідати його масивному ціннику в 24 495, тому не сподівайтесь, що він буде дешевим.

Незважаючи на це, велосипеди початкового рівня Zero в лінійці FX все ще пропонують захоплюючу їзду за майже половину цієї ціни. Я закохався в 2019 Zero FXS кілька років тому, але Zero FXE, ймовірно, є моїм новим фаворитом серед стартових велосипедів компанії. Як велосипед приміського рівня, який все ще забезпечує високу швидкість, потужне прискорення та вхідний квиток до обнесеного стінами саду Зеро, це пекельна їзда.

pulse, мотовсюдихід

Найкращий коментар JeffnReno

Я більше не їжджу, але той, хто не стикався шкірою з асфальтом або гравієм, може не зрозуміти необхідності захисного спорядження майже на будь-якій швидкості понад 2 милі / год. У мене залишилося кілька шрамів, щоб довести свою точку зору, але у мене є ще багато щасливих спогадів, щоб піти з ними. Якби я був молодшим і ні за що не відповідав, окрім як за себе, я б напевно пересувався на двох колесах якомога частіше. Дякуємо за гарну статтю про сьогоднішні пропозиції.

Однак, з появою Zero, цей беззаперечний лідер американського ринку електричних мотоциклів зіткнувся з низкою нових стартапів, які намагаються з’їсти його обід на приміському сегменті ринку. Такі компанії, як Kollter, SONDORS, Ryvid та CSC, пропонують цікаві та унікальні електричні мотоцикли приміського рівня, які можуть дати вибір тим, хто не може дозволити собі (або не може виправдати оплату) вищих цін Zero.

Що далі?

Одна з найкрутіших речей на ринку електричних мотоциклів. це те, як швидко він розвивається. Здається, щомісяця з’являються нові компанії, що виробляють електромобілі, а нові моделі випускаються щотижня.

Хто знає, які велосипеди ми побачимо в найближчі роки?

Єдине, що можна сказати напевно, це те, що мені потрібно буде сидіти в купі нових сідел, якщо я хочу продовжувати в тому ж дусі. І це не так вже й погано для мене!

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які день за днем повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, і слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб бути в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Дивіться останні огляди на нашому каналі YouTube.

Найкращі велосипеди для дітей у 2023 році [3, яких варто уникати]

pulse, мотовсюдихід

Ви шукаєте найкращі дитячі велосипеди, але не знаєте, з чого почати?? Незалежно від того, чи хочете ви велосипед для початківців або велосипед для мотокросу для малюка, підлітка або щось середнє між ними, ви знаходитесь у правильному місці!

Вибір правильного велосипеда дуже важливий, якщо ви дбаєте про безпеку, тому що катання на велосипеді може бути небезпечним, особливо якщо ви ніколи раніше не їздили. Ось чому я хочу провести вас через цей крок за кроком, щоб полегшити вам роботу!

У цій статті я покажу вам:

  • Які найкращі дитячі велосипеди від провідних мотоциклетних брендів
  • Чому важливо вибрати правильний велосипед. особливо якщо ви новачок
  • Як вибрати найкращий ґрунтовий велосипед, виходячи з вашого бюджету, щоб не витрачати час і гроші даремно!

Як вибрати найкращий дитячий велосипед

Вибір правильного кросового мотоцикла може бути складним, якщо ви не знаєте, що робити, але я розробив простий процес, який полегшить вам цей вибір. Незалежно від того, чи шукаєте ви недорогий кросовий велосипед або найшвидший мотокросовий велосипед для дітей, є три кроки до вибору найкращого дитячого кросового велосипеда

3-ступінчастий надійний процес

Яким видом їзди ви або ваша дитина будете займатися? Це визначить, який тип велосипеда вам слід придбати. Існує два основних типи велосипедів (мотоциклів) для дітей: трейловий велосипед і мотокрос.

Трейловий мотоцикл чудово підійде для вашого першого мотоцикла, катання по бездоріжжю та катання на трейлових доріжках. Мотоцикл для мотокросу. для перегонів на треках або для їзди по бездоріжжю, якщо у вас є досвід і ви освоїли базові прийоми.

Наступний крок. вибір правильного розміру. У цьому посібнику я розповім про кожен вік дитини, а також про різні розміри велосипедів для кожного віку залежно від вашого зросту.

Третій крок. вибір бюджету. Нові мотоцикли можуть коштувати дуже дорого, особливо якщо у вашій родині немає великих додаткових доходів. Не хвилюйтеся. я покажу вам найкращі дешеві велосипеди, які є хорошими та надійними!

Яких мотоциклів слід уникати для дітей, які тільки починають кататися?

Якщо ви купуєте дитині чи онуку перший кросовий велосипед, не варто починати з мотокросу. Це гоночні машини, які не є безпечними для початківців.

Мотокросові мотоцикли, такі як KTM 50 SX, Kawasaki KX65 або Yamaha YZ85 не підходять для початківців, оскільки вони занадто швидкі та важкі в управлінні.

Починати навчання потрібно з мотоцикла, який має меншу потужність, меншу висоту сидіння, що полегшує керування та контроль, щоб не розбитися і не поранитися.

Які найкращі молодіжні мотоцикли для дітей?

Просто хочеться знати, що таке всі найкращі мотоцикли з найвищим рейтингом? Ось список усіх найкращих брендів дитячих велосипедів для малечі:

Дитячі кросові мотоцикли KTM:

  • 50 SX Mini
  • SX-E 5 (електричний)
  • 50 SX
  • 65 SX
  • 85 SX 17/14
  • 85 SX 19/16

Дитячі мотоцикли Yamaha:

  • Yamaha PW50
  • Yamaha TTR50E
  • YZ65
  • YZ85/LW
  • TTR125LE
  • TTR230

Електричні та бензинові дитячі квадроцикли

Я рідко розглядаю електричні велосипеди, рекомендуючи їх дорослим, через їх недостатні можливості. Однак електровелосипеди для маленьких дітей варто розглянути як перший велосипед, щоб навчитися їздити.

Дитячі електровелосипеди: Чи хороші вони?

Електричний велосипед, такий як Stacyc (Amazon), невеликий, легкий, і ним легко керувати, оскільки він низько розташований до землі. Існують різні моделі, але потужність слухняна і плавна, тому дросельна заслінка дуже поблажлива.

Електричний кросовий велосипед також тихий, тому сусіди не зможуть поскаржитися на шум. Однак у більшості електричних велосипедів є кілька недоліків.

Недоліки електричних велосипедів

Час їзди на одному заряді акумулятора, як правило, становить близько 30 хвилин. Це може не бути проблемою, оскільки більшості дітей не потрібно їздити довше, ніж до того, як вони втомляться або занудьгують у віці 3 або 4 років. Довгі дні їзди все ще неможливі на електричних велосипедах без підзарядки, яка займає щонайменше стільки ж часу, якщо не довше.

Доступність запчастин також є ще однією проблемою. Оскільки більшість якісних електричних велосипедів виробляються в менших кількостях, вони не мають такої кількості деталей, як великі виробники велосипедів. Технологія електричних велосипедів також змінюється швидше, тому модель 3-річної давності може бути вже недоступною.

Якщо ви не готові до повноцінного бензинового мотоцикла, то електричний мотоцикл. це хороший варіант для навчання та практики балансу та навичок керування дроселем на двох колесах. У володінні електровелосипедом є свої плюси і мінуси, тому ви повинні зважити кожен варіант і вирішити для себе, який з них найкращий.

Електричний велосипед краще підходить для:

  • Їзда в місцях, де немає шуму
  • Маленькі діти, щоб навчитися балансувати та керувати дроселем
  • Не має справи з газом і нафтою
  • Налаштування швидкості (деякі моделі)

Газовий мотоцикл краще підходить для:

  • Навчитися їздити на справжньому мотоциклі
  • Діти, які люблять двигун
  • Їзда на велосипеді
  • Навчіть дитину обслуговувати мотоцикл
  • Загальна міцність (більшість якісних ґрунтових велосипедів міцніші за електричні)

Найкращий кросовий велосипед для малюків (від 2 років)

Для наймолодших дітей я б навіть не став садити їх на повноцінний бензиновий мотоцикл в наші дні.Чому? Тому що є кращі та безпечніші велосипеди для їзди, які допоможуть їм перейти на газовий мотоцикл, коли вони стануть старшими та більшими.

Наприклад, найкращий велосипед для малюка (2-3 роки) для початку. це велосипед-балансир або електричний велосипед-балансир (Amazon). Вони легкі, прості та безпечні в управлінні, допомагають розвивати м’язи-“балансири” та координацію рухів, і вони доступніші, ніж бензинові велосипеди.

Квадроцикли для дітей 3 4 років

Починати катати дитину на кросовому велосипеді, коли їй ще не виповнилося 5 років, може бути страшно, якщо ви не знаєте багато про кросові велосипеди. Ви можете чути історії про те, що байкери отримують травми, але це не так, якщо ви належним чином підготовлені.

Найкращі велосипеди для дітей від 3 до 4 років:

Yamaha PW50. єдиний з цих 50-кубових 2-тактних мотоциклів, які досі виробляються, але всі вони є хорошими мотоциклами для початківців. KDX 50 та JR 50. це також 2-тактні мотоцикли з масляним вприскуванням.

Впорскування оливи означає, що вам не потрібно попередньо змішувати бензин. вам просто потрібно долити оливу в бак, коли вона закінчується.Всі вони мають дуже низьку висоту сидіння (19 дюймів / 48 см), що дозволяє легко торкатися землі та утримувати велосипед.

Якщо ви шукаєте найкращий маленький позашляховик для 3-4-річної дитини, Yamaha PW50. це те, що вам потрібно. Він невеликий, легкий і надійний, запчастини до нього легко знайти, а дилерська підтримка та модифікації доступні у великій кількості.

Як швидко їде 50-кубовий 2-тактний грунтовий велосипед?

Всі вони можуть розвивати швидкість 25-28 миль/год, але з обмежувачем дросельної заслінки та/або вихлопною шайбою для зменшення потужності вони будуть розвивати лише половину цієї швидкості. Це дуже добре для підтримки вашого сина чи дочки на розумній швидкості, коли вони тільки починають їздити.

Усі ці 50-кубові мотоцикли мають одношвидкісну коробку передач. Почніть повільно, щоб навчити їх балансу, повороту та контролю дросельної заслінки, а потім відрегулюйте дросельну заслінку, як вам буде зручніше.

Велосипед для бруду з тренувальними колесами для дітей

PW50 та CRF50. це хороші кросові велосипеди, на які можна встановити тренувальні колеса, якщо ви не відчуваєте себе комфортно, коли ваш маленький хлопчик чи дівчинка намагається втримати рівновагу.

Ці тренувальні колеса від Amazon доступні за ціною, їх легко встановити, якщо у вас є базові механічні здібності, і вони формують впевненість у їзді. Вашій дитині потрібно лише зосередитись на контролі дросельної заслінки та гальм, не турбуючись про перекидання.

Найкращий велосипед для 5-річних та 6-річних дітей

Як тільки ви досягнете 5-річного віку і старше, коли з’являється більше молодіжних мотоциклів для бруду. Ви можете вибрати з декількох трейлових та гоночних велосипедів, тому я покажу вам відмінності, щоб прийняти найкраще рішення.

Найкращий ґрунтовий велосипед для 5-6-річних початківців:

CRF50F, TTR50E та DRZ50. це 50-кубові 4-тактні мотоцикли з повітряним охолодженням, які створені для абсолютно нових байкерів. Вони вищі, ніж згадані вище 2-тактні 50-кубові мотоцикли, з висотою сидіння 22 дюйми, що на 3 дюйми вище.

50-кубові 4-тактні трейлові мотоцикли Honda, Yamaha та Suzuki дуже схожі за своїми технічними характеристиками. Всі вони мають 3-ступінчасту напівавтоматичну коробку передач, приблизно однакову потужність і колеса однакового розміру.

Honda 50 проти Yamaha 50 проти Suzuki 50

Найбільша різниця полягає у вазі та способі запуску кожного мотоцикла. Honda CRF50F. це лише старт з місця, що робить його трохи складнішим для вас або вашої маленької дитини, щоб запустити його.

При цьому він досить легко заводиться, і, як перевага, він помітно легший, ніж TTR 50 та DRZ 50. Готовий до їзди Honda 50 важить 110 фунтів, тоді як Yamaha 50 важить 126 фунтів у мокрому стані (споряджена вага. це повна рідина).

Наявність електричного стартера є найбільшою перевагою TTR50 та DRZ50 над CRF50F, тому, якщо додаткові 11-16 фунтів не є великою проблемою для вашого маленького гонщика, тоді Yamaha TTR50 або Suzuki DRZ50 є кращим початковим мотоциклом для 5 або 6-річної дитини.

Найкращий мотокросовий велосипед для 5-6-річних дітей:

  • KTM SX-E 5 (електричний)
  • Cobra CS50e (електричний)
  • KTM 50 SX Mini (з маленьким колесом)
  • Cobra CX 50JR (маленьке колесо)
  • Husqvarna TC 50 Mini (з маленьким колесом)
  • KTM 50 SX
  • Cobra CX 50SRX
  • Husqvarna TC 50

50-кубовий міні проти 50-кубового велосипеда для мотокросу з великими колесами

Якщо ваша дитина вже навчилася правильно їздити на 50-кубовому трейловому велосипеді і готова до більш швидкого кросового велосипеда, то наступним кроком буде мотокросовий велосипед. У вас є два варіанти розміру: 50-кубовий міні, який має приблизно таку ж висоту сидіння або трохи вищу, ніж трейловий байк, або більший 50-кубовий, який на 4-5 дюймів вищий і має більшу потужність.

Найкращі дешеві вживані велосипеди для дітей 5-6 років:

Не можете дозволити собі один з нових мотоциклів, перерахованих вище? Це старіші і, як правило, дешевші моделі, які можна купити вживаними. Вони є фірмовими брендами і все ще надійні, якщо ви правильно їх обслуговуєте.

Найкращі велосипеди для 7-річних та 8-річних дітей

Хоча 7 або 8-річна дитина може їздити на 50-кубовому мотоциклі (я почав їздити на Honda XR50, коли мені було 7 років), вони, як правило, досить великі для наступного розміру. 110-кубовий мотоцикл, як правило, є найкращим розміром, і є два варіанти висоти сидіння, якщо ви обираєте Kawasaki.

Найкращі мотоцикли для початківців 7 або 8 років:

Kawasaki продає KLX110 з 2002 року, і в 2008 році відбулася одна значна зміна. Моделі 2008 року та новіші мають трохи більшу потужність, додаткову 4-ту передачу та модель з великими колесами.

KLX110R L (велике колесо) має більший хід підвіски, ручне зчеплення та трохи вищу висоту сидіння. Це найпопулярніший піт-байк для дорослих, тому для нього існує безліч модифікацій.

Міні-брудний велосипед Honda проти Yamaha 110

Honda та Yamaha випустили свої 110-кубові 4-тактні мотоцикли з повітряним охолодженням в останні роки. Усі вони мають 4-ступінчасту напівавтоматичну коробку передач, тому про зчеплення не потрібно турбуватися. Однак особливості дещо відрізняються на кожному мотоциклі.

Найкращий перший мотоцикл для 7-річної дитини. це Honda CRF110F, на якому можна почати їздити. Це просто через нову систему впорскування палива. Вам не доведеться мати справу з проблемами запуску, як з карбюратором, і він завжди буде працювати безперебійно, якщо ви тримаєте його в запасі.

Yamaha і Kawasaki 110 мають електричний запуск, як і Honda, але вони все ще мають карбюратор, який може легше забруднюватися, що потенційно вимагає більшого технічного обслуговування та налаштування.

Якщо вам потрібен надійний мотоцикл для початківців, то CRF110. це те, що вам потрібно.

Найкращі мотоцикли для мотокросу для дитини 7-8 років:

  • Kawasaki KX65
  • Yamaha YZ65
  • KTM 65 SX
  • Husqvarna TC 65
  • Cobra CX65
  • GasGas MC 65

Не варто починати на гоночному мотоциклі, тому що ними набагато складніше керувати, але вони точно підійдуть, якщо ви (ваша дитина) впевнені в собі і готові до мотокросу або бездоріжжя. 65-кубовий 2-тактний мотоцикл має приблизно в 3 рази більше кінських сил, ніж 110-кубовий, набагато кращу підвіску і ручне зчеплення з 6-ступінчастою коробкою передач, тому він схожий на дорослий мотокросовий мотоцикл, але меншого розміру.

Найкращі дешеві вживані велосипеди для дітей 7-8 років:

Раніше були Honda CRF70 та Yamaha TTR90, які були хорошим переходом від 50, але їх замінили на 110-кубові 4-тактні. Ви все ще можете знайти їх уживаними, якщо хочете заощадити трохи грошей на покупці нового мотоцикла.

Найкращий велосипед для бруду для 10-річних дітей

Переходячи до вікового діапазону 9 і 10 років, ви, швидше за все, захочете мотоцикл з ручним зчепленням. Їзда зі зчепленням не є складною, якщо ви починаєте на легкому в управлінні мотоциклі, який є трейловим велосипедом.

Хоча 110 куб.см до 125 куб.см не є великим стрибком, розмір мотоцикла є великою різницею тут.

Honda CRF125F має висоту сидіння 29.1 ″ і важить 194 фунти, тоді як Kawasaki KLX140 має 30.7 ″ висота сидіння і важить 205 фунтів.

KLX140. кращий мотоцикл для трохи більшої дитини, оскільки він трохи вищий і потужніший. KLX110L також є чудовим вибором, якщо ваша 10-річна дитина нижча на зріст і все ще хоче мотоцикл із зчепленням.

CRF125F має дещо кращу технологію з електронним впорскуванням палива, тому вам не доведеться возитися зі струменевим впорскуванням. Обидва велосипеди є надзвичайно надійними 4-тактними трейловими велосипедами, якщо ви робите просте технічне обслуговування.

Найкращі велосипеди для мотокросу для дітей 9-10 років:

  • Kawasaki KX65
  • Yamaha YZ65
  • KTM 65 SX
  • Husqvarna TC 65
  • Cobra CX65
  • GasGas MC 65

2-тактний 65-кубовий велосипед, як правило, все ще залишається хорошим вибором для велосипеда MX у віці 9 або 10 років. більшість аматорських гонок мають класи, які варіюються від 7-11 років для 65-річних. Однак, якщо ви вже завеликі для одного і можете впоратися з більшим і швидшим мотоциклом MX, тоді 85-кубовий 2-тактний мотоцикл. ваш найкращий вибір, про який я розповім докладніше в наступному віковому діапазоні.

Найкращі дешеві вживані мотоцикли для 9 або 10-річних дітей:

Honda XR та CRF 80. це в основному один і той же велосипед. CRF. це назва моделі для нього. Вони мають 5-ступінчасту механічну коробку передач із зчепленням. TTR90, з іншого боку, все ще має напівавтоматичну коробку передач без зчеплення.

Найкращі велосипеди для дітей 12 років

Коли вам виповниться 12 років, саме час навчитися користуватися зчепленням. Це переведе вас у категорію велосипедів середнього розміру для більшості дітей, незалежно від того, хлопчики вони чи дівчатка.

Найкращий мотокросовий мотоцикл для дітей 11-12 років:

  • Kawasaki KX85
  • Yamaha YZ85
  • Suzuki RM85
  • KTM 85 SX
  • Husqvarna TC 85
  • GasGas MC 85
  • TM Racing MX 85 2T

Перехід від 65-кубового, 85-кубового 2-тактного мотоцикла. це наступний клас для дитячих мотокросів. Якщо ваш зріст не вищий за середній, то велосипед з маленькими колесами 85, швидше за все, підійде вам, якщо вам 11-12 років.

Якщо ви ніколи раніше не їздили на мотоциклі класу MX, переконайтеся, що сидіння підняте, тому що більшість 85-х досить сильно б’ється, коли ви “сідаєте на трубу” на високих обертах, і може легко потягнути за собою колесо.

Найкращі дешеві вживані кросові мотоцикли для дітей 11-12 років:

Не можете дозволити собі одну з нових моделей? Без поту! Ви можете знайти ці старі зняті з виробництва трекові велосипеди за дешевшою ціною на вживаному ринку і все одно отримати задоволення від їзди по бездоріжжю!

Найкращі велосипеди для бруду для 13 або 14 років

Залежно від вашого зросту, є кілька хороших кросових велосипедів, на яких можна почати їздити дітям 13-14 років.

Всі ці 4 ходи з повітряним охолодженням мають електричний запуск. KLX140L має невелику перевагу в потужності завдяки додатковим 20 куб.см.

CRF125FB поставляється на 30.9 ″ висота сидіння та 194 фунти. У 2019 році він швидко отримав деякі оновлення. Електричне впорскування палива є найбільш помітним, що робить регулювання карбюратора застарілим. Він має лише 4-ступінчасту коробку передач, тому максимальна швидкість буде трохи меншою, ніж у інших 125-кубових та 140-кубових чотиритактних мотоциклів.

TTR125LE має висоту сидіння 31.7 ″ і важить 198 фунтів. Різниця у вазі в 4 фунти буде навряд чи помітна, але 0.Вища висота сидіння на 8 ″ може бути кращою чи гіршою для вашого 13-річного віку.

Yamaha має 5-ступінчасту коробку передач, але вона все ще працює зі старим карбюратором, який може бути вибагливим, якщо простояти кілька місяців.

Нарешті, KLX140L. це 144-кубовий трейловий велосипед з 5-ступінчастою коробкою передач. Окрім відсутності EFI, це все ще один з моїх улюблених трейлових велосипедів для підлітків та жінок-початківців.

Він має висоту сидіння 31.5 ″ і важить 209 фунтів. На кілька кілограмів важчий, але це навряд чи помітно, оскільки він дуже добре управляється.

Найкращий мотокросовий мотоцикл для дітей 13-14 років:

  • Kawasaki KX85
  • Yamaha YZ85
  • Suzuki RM85
  • KTM 85 SX
  • Husqvarna TC 85
  • GasGas MC 85
  • TM Racing MX 85 2T
  • Honda CRF150R (4-тактний)

За винятком CRF150R, це всі двотактні 85-кубові мотоцикли з невеликими колесами. Вони легкі, швидкі та створені для перегонів. Більшість з них мають дуже малий крутний момент на низьких обертах, тому вони не підходять для їзди по стежках або для початківців.

Найкращі велосипеди для підлітків

Їзда на кросовому велосипеді. це чудовий спосіб для підлітків випустити пару, навчитися новим навичкам і кинути виклик самим собі. Це найкращі мотоцикли для початківців для підлітків від 13 років і старше:

  • Honda CRF150F
  • Kawasaki KLX140G
  • Yamaha TTR230
  • Kawasaki KLX230R
  • Honda CRF250F

Всі ці мотоцикли мають електричний запуск, який я настійно рекомендую новим гонщикам, щоб зменшити розчарування.

CRF150F. єдиний велосипед у цьому списку, який має колеса не повного розміру (21/18 дюймів), тому він підійде для підлітків меншого зросту.

З іншого боку, KLX140G схожий за розміром, але має повнорозмірні колеса. Він має найнижчу висоту сидіння серед повнорозмірних мотоциклів, що робить його чудовим переходом від стандартного KLX140, якщо вам не потрібна більша потужність.

TTR230. хороший варіант, якщо вам подобаються сині велосипеди, але в ньому немає нічого особливого. Їм легко керувати, він дуже надійний і має гідну післяпродажну підтримку.

KLX230R. це новинка середнього розміру середньорозмірних позашляховиків. Впорскування палива є важливим доповненням, тому не потрібно турбуватися про очищення або налаштування карбюратора.

CRF250F доступний вже кілька років, тому підтримка на вторинному ринку зростає. Будучи 250, він матиме найбільший крутний момент і потужність, доступні в цій групі велосипедів для підлітків-вершників. Він є в моєму списку найкращих велосипедів для початківців з багатьох причин.

Найкращий дитячий мотокрос для підлітків:

  • Kawasaki KX112
  • Yamaha YZ85LW
  • Suzuki RM85L
  • KTM 85 SX 19/16
  • Husqvarna TC 85 19/16
  • GasGas MC 85 19/16
  • TM Racing 2T MX 112
  • Honda CRF150RB

Хоча вони створені на основі оригінальних малоколісних 85-кубових 2-тактних мотоциклів MX, вони є модернізованим мотоциклом класу “суперміні” для підлітків. Вони мають більші колеса та максимальний об’єм двигуна 112 куб. см, що робить їх неймовірно швидкими при правильному налаштуванні, оскільки вони дуже легкі.

Найкращий електричний велосипед для підлітків

У зоні, де не можна шуміти, і вам потрібен повнорозмірний електричний ґрунтовий велосипед? Електричні велосипеди з акумулятором все ще відносно нові, і існує не так багато варіантів для підлітків або дорослих.

Однак електричний мотоцикл Oset 24.0. це, мабуть, найкращий вибір для підлітків 13-18 років.

Він буде набагато надійнішим та якіснішим, ніж типові електричні велосипеди, які ви можете знайти на Amazon.

Як безпечно їздити з дитиною на велосипеді по бездоріжжю

Ви збираєтесь їздити на велосипеді по бездоріжжю зі своїм сином чи донькою? Починати їздити на правильному мотоциклі дуже важливо, але є одна річ, яка дійсно допоможе вам отримати більший контроль і запобігти нещасним випадкам.

Все починається з техніки їзди, і я хочу показати вам усі основні прийоми безпечної їзди з контролем у надзвичайно короткому та практичному навчальному посібнику. Натисніть тут, щоб розпочати зараз.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top