З якою швидкістю їздять електровелосипеди? Все, що ви повинні знати. Найшвидший електровелосипед

Яке обмеження швидкості для електровелосипедів у вашому штаті?

Електричні велосипеди. Ви чули про них. Ви вже бачили їх. Можливо, ви є власником електровелосипеда або добре знаєте індустрію електровелосипедів. Електровелосипеди з’являються скрізь. Існує багато факторів, що сприяють зростанню кількості власників електровелосипедів у Сполучених Штатах. Вони є сталим та альтернативним видом транспорту. Це відмінний спосіб залишатися активним і вибиратися на свіже повітря. Це навіть відмінний спосіб заощадити трохи грошей у порівнянні з поїздками на автомобілі для всіх ваших доручень.

Однак, незважаючи на те, що власників електровелосипедів стає все більше, багато людей все ще не мають достатніх знань про закони та правила використання електровелосипедів у різних штатах. Незнання законів про обмеження швидкості та шоломи для вашого маршруту може призвести до юридичного штрафу або навіть до проблеми безпеки, якщо ви потрапите в аварію, втративши контроль над велосипедом. Тому зараз як ніколи важливо знати обмеження швидкості, а також закони про велосипедні шоломи, які можуть захистити вас та інших у майбутньому.

якою, швидкістю, їздять, електровелосипеди, повинні

Обмеження швидкості

Перш за все, важливо знати, як працює U.S. юридично визначає електровелосипеди. За версією U.S. Кодекс Розділ 15, Глава 47, Розділ 2085(d). визначення низькошвидкісного електричного велосипеда. це “дво- або триколісний транспортний засіб з повністю робочими педалями та електродвигуном потужністю менше 750 Вт (1 кінська сила), максимальна швидкість якого на рівній поверхні з твердим покриттям, що приводиться в рух виключно таким електродвигуном під час керування оператором, який важить 170 фунтів, становить менше 20 миль/год.

У багатьох штатах США.S. прийняли трикласову систему для опису різних рівнів електричних велосипедів. Класи є наступними:

  • Клас 1: тільки педальний перемикач; максимальна швидкість з перемикачем. 20 миль/год.
  • Клас 2: лише допомога дросельної заслінки; максимальна швидкість з електроприводом 20 миль/год.
  • Клас 3: тільки педальний перемикач; максимальна швидкість 28 миль/год.

Чітко видно, що класи 1 і 2 регулюються як звичайні велосипеди, і вони будуть дотримуватися тих самих правил, і їм буде дозволено користуватися тими самими шляхами та інфраструктурою, що й звичайним велосипедам. Однак, оскільки електровелосипеди класу 3 здатні розвивати більшу швидкість, вони мають додаткові правила і вимагають додаткового обладнання, хоча технічно вони все ще вважаються велосипедами. Приклади включають електричні велосипеди на великі відстані, такі як Himiway Cruiser та Himiway Step-Thru.

В даний час, як зазначено в U.S. Федеральний закон, електровелосипеди класу 3 мають мінімальний вік 16 років для експлуатації та вимагають шолома. Електровелосипеди класу 3 також не дозволені на стандартних велосипедних доріжках. Причиною того, що електровелосипедам класу 3 дозволено їздити зі швидкістю до 28 миль / год, є те, що Комісія з безпеки споживчих товарів має уточнено що закон дозволяє електровелосипедам рухатися зі швидкістю понад 20 миль/год, якщо одночасно використовувати педалі та потужність двигуна електровелосипеда.

Вимоги до педалей

Незалежно від того, в якому штаті ви живете або відвідуєте, однією з обов’язкових характеристик вашого електровелосипеда є те, що він повинен мати повністю робочі педалі. Це означає, що велосипед повинен мати можливість використовувати педалі, що приводяться в дію вами, водієм, у будь-який час. Вам не потрібно постійно користуватися педалями, але вони повинні бути повністю функціональними.

Розмір потужності двигуна

Для всіх трьох класів електровелосипедів потрібен двигун потужністю 1 кінська сила (750 Вт) або менше. Це хороша новина, оскільки Himiway eBikes поставляється зі стандартним двигуном втулки потужністю 1 кінська сила / 750 Вт. Це ідеальна потужність, щоб доставити вас туди, куди вам потрібно, зберігаючи при цьому безпечну швидкість. Незалежно від того, чи їдете ви на велосипеді по велодоріжці на жвавій дорозі, чи отримуєте гострі відчуття на всюдихідній трасі, чи насолоджуючись неспішним літнім дозвіллям, ви можете їздити з упевненістю, знаючи, що ваш електровелосипед Himiway відповідає вимогам U.S. закон.

Закони про шоломи

Відповідно до ні.com. у різних штатах діють різні закони щодо вимог до шолома під час використання електровелосипеда. Нижче наведена таблиця, в якій вказано, чи потрібен шолом під час їзди на електровелосипеді. Незалежно від того, чи є закон про велосипедні шоломи чи ні, завжди корисно захистити себе від нещасних випадків за допомогою надійного та зручного велосипедного шолома Крім того, якщо немає закону штату, зазначеного нижче, це не означає, що не існує місцевого закону, якого вам потрібно дотримуватися. Будь ласка, завжди перевіряйте місцеві закони або закони штату щодо будь-яких оновлень цієї інформації.

Штат
На електровелосипеді потрібен шолом? Штат На електровелосипеді потрібен шолом? Держава На електровелосипеді потрібен шолом?
Так, будь-який вік Так, для будь-якого віку Так, до 18 років
Ні Так, до 16 років Ні
Ні Так, будь-який вік Так, до 16 років
Так, до 21 року Так, будь-якого віку Ні
Так, будь-якого віку Так, до 18 років Так, до 16 років
Так, до 18 років Ні Ні
Так, до 16 років Ні Ні
Так, до 18 років Ні Так, для будь-якого віку
Так, до 16 років Ні Ні
Так, будь-якого віку Ні Так, до 21 року
Так, до 16 років Ні Ні
Ні Так, до 18 років Так, будь-який вік
Ні Так, до 17 років Ні
Так, до 18 років Ні Так, для будь-якого віку
Ні Так, будь-який вік Ні
Так, до 18 років Ні Ні
Так, до 21 року Ні

Правила безпечного проїзду

Дотримання належної процедури безпечного переходу дозволяє вам та оточуючим насолоджуватися стежкою чи дорогою. Закони про безпеку руху відрізняються в різних штатах і можуть бути переглянуті тут. Ви завжди хочете бути в курсі того, що вас оточує, інших велосипедистів, а особливо автотранспорту, що рухається поблизу. Завжди об’їжджайте інших велосипедистів зліва і повідомляйте про своє наближення. Використання аксесуарів, таких як велосипедні дзеркала та дзвіночки також можуть допомогти сповістити інших, що ви знаходитесь поруч. Подумайте про те, щоб носити яскраве або світловідбиваюче спорядження під час подорожі вузькими дорогами, щоб допомогти водіям автотранспорту побачити вас і дати вам додатковий простір.

Загалом, при проїзді потрібно залишати між собою та іншими велосипедистами і пішоходами відстань не менше 3 футів. Автомобілі повинні залишати велосипедистам однакову безпечну дистанцію, а якщо це неможливо, автомобілі повинні зменшити швидкість, щоб пропустити велосипедистів. Однак, ніколи не думайте, що водії автомобілів будуть звертати увагу на дорогу. Вони можуть відволікатися на свої телефони або інші автомобілі. Інші велосипедисти також можуть відволікатися, особливо якщо вони новачки або молоді. Хороше емпіричне правило: ніколи не пропускайте людей, якщо це може створити небезпечну ситуацію для вас, них або будь-якої іншої людини.

якою, швидкістю, їздять, електровелосипеди, повинні

Висновок

Тепер ви повинні добре розуміти закони та правила щодо електронних велосипедів. З належною освітою та підвищеною обізнаністю ви завжди зможете отримати задоволення та безпеку від їзди на будь-якому електровелосипеді, який ви оберете. Завжди пам’ятайте, що закони та правила можуть змінюватися. Хоча на федеральному рівні існують загальні закони щодо обмеження швидкості електровелосипедів, закони про шоломи для електровелосипедів та пов’язані з ними правила, багато штатів мають дещо інше тлумачення та застосування таких законів. Будь ласка, завжди консультуйтеся з останніми місцевими та державними законами.

Як швидко рухаються електровелосипеди? Все, що ви повинні знати!

якою, швидкістю, їздять, електровелосипеди, повинні

Швидкість, з якою можуть їхати звичайні велосипеди, залежить від того, скільки енергії ви витрачаєте на педалі. Ви можете їхати швидко або дуже повільно, залежно від зусиль, які ви докладаєте до велосипеда. Ви повністю контролюєте свою швидкість і можете легко орієнтуватися під час їзди на звичайному велосипеді.

Однак, з точки зору електричних велосипедів, як швидко їдуть електричні велосипеди? Електронні велосипеди запрограмовані на певну максимальну швидкість. На відміну від MTB або дорожніх велосипедів, електровелосипед оснащений двигуном, який може оптимізувати вашу швидкість під час їзди.

Середній електричний велосипед може розвивати швидкість до 20 миль/год. Однак, електровелосипед може розвивати швидкість до 28 миль/год і не може перевищувати цю цифру. Навіть найпотужніші електровелосипеди обмежують швидкість двигуна до 28 миль/год.

якою, швидкістю, їздять, електровелосипеди, повинні

У чому переваги електровелосипедів?

якою, швидкістю, їздять, електровелосипеди, повинні

Електровелосипеди. це інноваційний продукт, який нещодавно з’явився у світі. Він постачається з акумуляторними батареями, які можуть пришвидшити ваш досвід їзди до 28 миль / год.

У порівнянні зі звичайним дорожнім велосипедом, вам не потрібно докладати багато зусиль, щоб крутити педалі, тому що двигун вашого електровелосипеда може зробити роботу за вас.

Використання електровелосипедів має свої переваги. Це не тільки збільшує швидкість роботи, але й забезпечує наступне:

Швидкість

Звичайно, найпомітніша різниця у використанні електровелосипеда. це швидкість. За допомогою двигуна темп стає швидшим, і ви швидше доїдете до місця призначення.

Як уже згадувалося, електровелосипеди можуть розвивати швидкість від 20 до 28 миль/год плюс енергія, яку ви вкладаєте в педалі. На електровелосипедах крутити педалі можна без особливих зусиль, не втрачаючи при цьому швидкості. Ви можете більше зберегти свою енергію, коли вирішите перейти на еклектичні велосипеди.

Зовнішній вигляд та двигун

Зовнішній вигляд електровелосипеда майже такий самий, як у звичайного дорожнього велосипеда. Однак, якщо ви придивитесь уважніше, то помітите, що електровелосипеди оснащені двигуном і системою електричного приводу. Якщо у вас електровелосипед, ви побачите двигун, акумулятор і екран, який визначає швидкість вашого велосипеда.

Електричні велосипеди можуть мати різні двигуни. Ви можете побачити велосипеди з двигуном на передній втулці, двигуном на задній втулці та двигуном з середнім приводом.

Двигун передньої втулки. це найпростіший двигун для електровелосипедів, доступний на сьогоднішній день. Але він також обмежений у можливостях. Це можна побачити на електровелосипедах класу 2 з дросельною системою.

З іншого боку, двигун задньої втулки надає користувачам універсальність і забезпечує роботу як дросельної заслінки, так і системи педалей. Він підтримує стабільну швидкість порівняно з двигунами передньої втулки.

Нарешті, двигун середнього приводу знаходиться в центрі рами велосипеда. Вони поєднані з нижнім кронштейном та кривошипами, щоб допомогти байкерам, а також. З цим двигуном ви можете насолоджуватися більшим крутним моментом, краще підніматися на пагорби та рівномірніше розподіляти вагу.

Досвід їзди на велосипеді

З точки зору досвіду їзди, ви також відчуєте помітну різницю. Як тільки ви сядете на електровелосипед і почнете крутити педалі, двигун та система електроприводу автоматично ввімкнуться. Ваша поїздка буде плавною, на відміну від використання ручного велосипеда, де вам потрібно нарощувати швидкість.

Ви будете крутити педалі дуже легко, не докладаючи надмірних зусиль. Ви можете миттєво дістатися до потрібного місця, не напружуючи ноги та нижню частину тіла. Двигун сам зробить їзду за вас.

Більші відстані

Оскільки під час їзди на електровелосипеді потрібно менше енергії, ви можете проїхати більше і подолати більшу відстань. Ви зможете відвідати більше місць, якщо перейдете на електровелосипед, порівняно з дорожнім велосипедом з ручним керуванням.

Різні класи електровелосипедів Як швидко їздять електровелосипеди

якою, швидкістю, їздять, електровелосипеди, повинні

У Сполучених Штатах електровелосипеди поділяються на клас 1, клас 2 та клас 3. Ця категорія базується на потужності, швидкості та експлуатації велосипеда.

Клас 1

Електронні велосипеди класу 1 мають двигун, який працює тільки тоді, коли ви натискаєте на педаль. Велосипеди цієї категорії мають так званий режим допомоги педалей. Це означає, що ваш велосипед не може повністю працювати навіть з електрикою, якщо ви не натискаєте на педалі в гірському велосипеді з педальним приводом.

За цією класифікацією ви можете насолоджуватися швидкістю 20 миль на годину, тоді як максимальна потужність двигуна становить до 750 Вт. З електровелосипедами класу 1 ви можете насолоджуватися довшим пробігом і заощаджувати заряд акумулятора.

Клас 2

Повна швидкість електровелосипедів класу 2 також може досягати 20 миль на годину. Різниця полягає в тому, що у велосипедів класу 2 система приводу активується за допомогою дросельної заслінки. Ви можете натиснути кнопку або за допомогою рукоятки повернути систему дросельної заслінки, яка зазвичай знаходиться на кермі велосипеда.

До класу 2 відносяться велосипеди з педалями та дроселями. Ви можете насолоджуватися швидкістю 15 миль на годину в режимі повного електроживлення або максимальною швидкістю 24 милі на годину, використовуючи педальний підсилювач. Більшість жіночих велосипедів, доступних сьогодні, відносяться до класу 2.

Клас 3

Відповідно до цієї класифікації, електровелосипеди можуть не потребувати дроселів, але поставляються з модернізованими двигунами. Більшість електровелосипедів цієї категорії мають двигуни потужністю 750 Вт. Ви можете їхати зі швидкістю до 28 миль/год на повному ходу, якщо ви обираєте електровелосипед класу 3.

Електровелосипеди з цією класифікацією також мають специфічні правила та норми. Через швидкість, яку розвиває велосипед, користуватися електровелосипедом класу 3 дозволено лише особам віком від 17 років. Для електровелосипедів класу 3 можуть знадобитися водійські права та інші вимоги.

Висновок

Швидкі електровелосипеди. це інноваційне рішення для тих, хто хоче докладати менше зусиль при їзді на велосипеді, але хоче долати більші відстані. За допомогою електричної системи водіння електровелосипедів ви можете вирівняти свій досвід їзди на велосипеді. Вам не потрібно турбуватися про те, що ви занадто сильно натискаєте на педаль, оскільки більшість електровелосипедів мають режим підтримки педалей.

Однак, поряд з цими інноваціями, ви завжди повинні враховувати вашу потребу в електровелосипеді та швидкість, з якою ви хочете їздити на ньому. Швидкість може бути причиною нещасних випадків або травм, тому вибір правильної швидкості електровелосипеда є не менш важливим. Для новачків у використанні електровелосипедів рекомендується їхати зі швидкістю 15 миль/год.

Вам сподобалась ця стаття про те, як швидко їздять електровелосипеди? Будь ласка, повідомте мене про це у полі для коментарів нижче. Я з нетерпінням чекаю на вашу відповідь!

Наскільки швидкий електровелосипед?

Залежно від класу електровелосипеда, максимальна “дозволена” швидкість змінюється. Перш ніж купувати електровелосипед для більш сталих поїздок на роботу, ви повинні дізнатися про них більше.

якою, швидкістю, їздять, електровелосипеди, повинні

Незалежно від того, чи шукаєте ви найшвидший і найефективніший спосіб дістатися до роботи, або вам цікаво, чи не порушує цей божевільний сусід закони про обмеження швидкості, важливо розуміти, що насправді визначає максимальну швидкість електровелосипеда.

Згідно із законодавством США, електровелосипеди класів 1 і 2 можуть розвивати максимальну швидкість до 20 миль/год (32 км/год), а електровелосипеди класу 3. до 28 миль/год (45 км/год). Очевидно, що існують швидші електровелосипеди, які можуть розвивати швидкість до 70 миль/год (112 км/год) в режимі гоночного треку. Але вони не дозволені на дорогах.

якою, швидкістю, їздять, електровелосипеди, повинні

Ви також знайдете варіації між типовим електровелосипедом і самокатом, і багато що з цього зводиться до обмежень в двигунах і акумуляторах.

Які фактори визначають швидкість електровелосипеда?

Існує чотири основні фактори, які визначають швидкість електровелосипеда. Деякі з них залежать від законів фізики, а інші. від законів про обмеження швидкості.

Клас

Більшість електровелосипедів поділяються на три категорії, а також існують потужні електровелосипеди, які можуть їздити на дуже високих швидкостях, але для них також потрібні водійські права.

Електричні велосипеди, які люди використовують для поїздок на роботу та для розваг, значно більш обмежені.

Електровелосипед класу 1. це той, який має лише підтримку педалей. Це означає, що двигун буде допомагати вам тільки тоді, коли ви крутите педалі, і тільки до швидкості 20 миль/год. Підтримка педалей. це дуже базова технологія, і люди вважають її корисною, якщо вони регулярно їздять на велосипеді десь з крутими схилами.

Електровелосипед класу 2. це комбінація педалей і дросельної заслінки з максимальною швидкістю близько 20 миль/год. Як і на велосипеді класу 1, ви отримаєте деяку допомогу під час крутіння педалей. Але ви також можете натиснути на педаль газу на кермі, щоб отримати додатковий прискорення.

Існує також електровелосипед класу 3, який пропонує лише підтримку педалей, але на швидкості до 28 миль/год. Як тільки ви починаєте крутити педалі, потужність електродвигуна стає трохи потужнішою, і ви досить швидко наберете максимальну швидкість порівняно з використанням лише м’язової сили.

Ми зібрали кілька найкращих електровелосипедів, на які ви можете звернути увагу, перш ніж купувати випадковий.

Закони

Кожен штат має свої власні закони про обмеження швидкості, і вони дещо відрізняються для електровелосипедів. Хоча загальне обмеження швидкості застосовується до всіх автомобілів на дорогах загального користування, для електровелосипедів існують додаткові правила.

У більшості випадків обмеження швидкості становить від 20 до 30 миль/год, але вам потрібно перевірити місцеві державні та муніципальні закони.

Це означає, що ви не можете перевести свій електровелосипед у божевільний режим гоночного треку і їхати з тією ж швидкістю, що й автомобілі навколо вас.

Тип акумулятора

Я не буду вдаватися в детальну фізику того, як вимірюється продуктивність і потужність акумулятора. Але важливо знати, що акумулятор також впливає на максимальну потужність електродвигуна.

Електромобілі та мотоцикли мають потужні акумулятори, які дозволяють їм рухатися на високих швидкостях, але акумулятори, які ви знайдете в електровелосипедах та скутерах, обмежують швидкість приблизно до 30 миль/год.

Потужність електродвигуна

Так само, як і у випадку з двигуном внутрішнього згоряння, електродвигун матиме обмежений крутний момент і кінські сили. А враховуючи, що двигуни, навіть на швидкому електровелосипеді, будуть досить маленькими, існує значне обмеження на швидкість.

Вам доведеться придбати мотоцикл з великим електричним двигуном і режимом гоночного треку, щоб досягти великих швидкостей і прискорень, а це не те, що ви знайдете на електровелосипедах і самокатах.

Ви також можете придбати комплект для переобладнання електровелосипеда, який являє собою просту збірку з акумулятора та двигуна, яку ви прикріплюєте до вашого існуючого велосипеда. Але вони також матимуть таке ж обмеження швидкості, як і звичайні електровелосипеди.

якою, швидкістю, їздять, електровелосипеди, повинні

Чому швидкість електровелосипедів обмежена до 28 миль/год?

Максимальна швидкість більшості електровелосипедів становить від 20 до 30 миль/год, і вона зазвичай встановлюється на державному рівні. І є дуже важливі причини, чому була встановлена ця максимальна швидкість.

Безпека понад усе

У 2002 році Закон про безпеку споживчих товарів прийняв правила, які гарантують, що швидкість електровелосипеда в режимі допомоги педалей не може перевищувати 20 миль/год. Все, що перевищує цю швидкість, перетворює електровелосипед на автомобільний транспортний засіб.

Перевищення цієї швидкості може становити небезпеку для велосипедиста та інших учасників дорожнього руху.

Боротьба з неправильним використанням

Незаконні перегони почали ставати проблемою з першого дня появи електровелосипедів на ринку. І щоб вирішити цю проблему, максимальна швидкість була необхідна за допомогою нормативних актів.

Ці швидкості достатньо високі, щоб люди могли пересуватися швидко та ефективно. Але в той же час, вони досить низькі, щоб перешкоджати перегонам.

Зменшіть різницю у швидкості

Користувачі електровелосипедів фактично перебувають на одному ігровому полі з велосипедистами, і їм також доводиться конкурувати з іншими автомобілістами. Знижуючи швидкість, це ставить їх у рівні умови з велосипедистами та запобігає перевищенню швидкості у щільному трафіку, що може призвести до аварій.

Створіть стандарт

Завдяки трьом різним класифікаціям за технологією та швидкістю, нормативно-правові акти встановили стандарт електричних велосипедів, який полегшує споживачам порівняння. Це також полегшує компаніям чесну конкуренцію, оскільки кожна компанія повинна дотримуватися певних правил.

Зменшення споживання енергії

Як і у випадку з двигунами внутрішнього згоряння, чим швидше їде електровелосипед, тим більше енергії він споживає. На високій швидкості ви не заїдете занадто далеко, а це також означає, що ви витрачаєте значно більше енергії.

Для звичайного пасажира, який пересувається містом на електровелосипеді, головне. бути більш енергоефективним, а не їздити на максимальній швидкості.

якою, швидкістю, їздять, електровелосипеди, повинні

Наскільки швидкий найшвидший електронний велосипед?

Хоча існують правила та закони щодо швидкості, з якою можуть їздити електровелосипеди, деякі з них можуть їздити швидше. Однак вони, як правило, використовуються для спортивних змагань, які не відбуваються на дорогах загального користування.

Перш за все, ці електровелосипеди розвивають до 20 миль на годину в стандартному режимі. Але у них є можливість увімкнути гоночний режим, який дозволений лише за межами громадського руху. Цей режим дозволяє деяким з цих велосипедів розвивати швидкість понад 70 миль на годину, що може бути серйозно небезпечним при зіткненні з пішоходами та іншими автомобілістами.

Приклад найшвидших електронних велосипедів

Один з найшвидших електровелосипедів, який я бачив. Hi Power Cycles Revolution XX. Він розвиває швидкість понад 70 миль на годину в режимі перегонів, і ви також можете крутити педалі разом з ним.

Другим найшвидшим електровелосипедом є 12000-ватний електровелосипед Enduro, який розвиває 62 милі/год. Насправді він набагато більше схожий на кросовий велосипед і має дуже міцну та довговічну велосипедну раму.

Топ-3 електросамокатів Delfast.0i також більше схожий на електричний мотоцикл і поставляється з обмеженням швидкості до 20 миль/год. Але є режим бездоріжжя, який дозволить вам подорожувати зі швидкістю до 50 миль на годину.

Однак дозвольте мені сказати, що я б не рекомендував купувати будь-який з них, якщо ви не плануєте брати участь в організованих перегонах. Для повсякденного використання вибирайте більш прості електровелосипеди.

якою, швидкістю, їздять, електровелосипеди, повинні

Як швидко їздять електроскутери?

Електросамокати, як правило, не їдуть так швидко, як електровелосипеди, і часто мають максимальну швидкість близько 15 миль/год. Один з найпопулярніших, який я використовував. TurboAnt X7 Pro, який має максимальну швидкість 15.5 миль на годину.

В основному це пов’язано з тим, що рами менші, і тому немає стільки місця, як на електровелосипеді, щоб прикріпити більший двигун і більше акумуляторів.

Але, як і у випадку з електровелосипедом, є самокати, де ви можете вибрати більш високу швидкість для їзди на гоночних трасах. Я бачив такі, що розвивають швидкість до 60 миль/год, але я не думаю, що ви захочете їхати на самокаті на таких швидкостях.

Принаймні на електровелосипеді ви надійно сидите, і у вас є набагато більші колеса, щоб впоратися з нерівними та вибоїстими поверхнями. Електровелосипед також зможе сповільнитись набагато швидше завдяки більшим гальмам.

U.S. Правила користування електровелосипедом

Що робить велосипедні вулиці легальними? Чи потрібна мені ліцензія на електровелосипед? Отримайте доступ до корисного посібника QuietKat щодо законів про електричні велосипеди класу 3 та останніх правил щодо електричних велосипедів у США, щоб отримати відповіді на всі ваші запитання.

Незалежно від того, чи є ви досвідченим ебайкером або новачком, кожен гонщик повинен знати місцеві та американські правила дорожнього руху.S правила щодо електричних велосипедів у своєму штаті.

Кожен, хто розглядає можливість придбання електровелосипеда, повинен розуміти свої законні межі їзди. Навіть досвідченим електровелосипедистам не завадить нагадати про правила, оскільки деякі штати змінили свою класифікацію нещодавно, у 2020 році.

Якщо ви новачок в електровелосипеді, ви не самотні; електровелосипеди стають все більш популярними в США.S. за останнє десятиліття. Популярність е-велосипедів випередила U.S правила для електровелосипедів, і багато штатів змушені були наздоганяти їх.

Електровелосипеди стали популярними як цікавий спосіб прогулянок на свіжому повітрі та екологічно чиста альтернатива поїздкам на автомобілі. Електровелосипеди популярні для відпочинку, фітнесу та поїздок на роботу. Такі велосипеди, як QuietKat, можуть навіть їздити по бездоріжжю як високопродуктивні електричні гірські велосипеди. Електровелосипеди все частіше замінюють квадроцикли як транспортний засіб для полювання, риболовлі або пересування по суші.

У 2020 році ринок електровелосипедів зріс на понад 23% порівняно з попереднім роком, і, за прогнозами, у наступні десять років він зростатиме ще більше. Люди по всій країні продовжують відкривати для себе переваги електровелосипедів для покращення своїх повсякденних справ або як можливість досліджувати нову місцевість. Організації Public Lands також визнають переваги електровелосипедів і розширюють доступ для велосипедистів у національних парках, лісах та дикій природі.

Кілька U.S. Штати все ще пристосовуються до цього швидкого зростання популярності та орієнтуються на впровадження правил та класифікацій електровелосипедів. У деяких штатах діють суворі закони щодо електровелосипедів. в той час як в інших штатах електровелосипеди не мають спеціальної класифікації, і незрозуміло, як вони регулюються.

Перш ніж сідати на свій QuietKat eBike, переконайтеся, що ви розумієте чинні правила у вашому штаті та в інших місцях, де ви плануєте їздити. Велосипеди QuietKat чудово підходять для їзди по бездоріжжю, і в більшості штатів вони можуть їздити майже скрізь, де можуть їздити позашляховики. Однак, якщо ви хочете їздити на електровелосипеді на роботу або в місто, ви можете зіткнутися з іншим набором правил.

Огляд U.S. регулювання електровелосипедів

Які штати визначають електричний велосипед?

Визначення та класифікація електровелосипедів стають все більш поширеними в США.S. 48 держав на даний момент мають визначення для електровелосипедів. Законодавство штатів зазвичай зосереджується на тому, чи відносяться електровелосипеди до традиційних велосипедів, мопедів або скутерів, але визначення все ще відрізняються в різних штатах.

Прийняття класифікації на основі дошки зростає по всій країні. Ці 39 штатів зараз визначають електронні велосипеди в межах трьох стандартних класів : Арізона, Арканзас, Каліфорнія, Колорадо, Коннектикут, Флорида, Джорджія, Айдахо, Іллінойс, Індіана, Мен, Меріленд, Мічиган, Північна Дакота, Міссурі, Нью-Мексико, Міннесота, Айдахо, Небраска, Канзас, Алабама, Массачусетс, Міссісіпі, Нью-Гемпшир, Невада, Нью-Джерсі, Делавер, Огайо, Оклахома, Південна Дакота, Теннессі, Техас, Юта, Вірджинія, Вашингтон, Західна Вірджинія, Вісконсин і Вайомінг.

Вісімнадцять штатів класифікують електровелосипеди за унікальними визначеннями; це Гаваї, Орегон, Монтана, Кентуккі, Північна Кароліна, Південна Кароліна, Вашингтон, округ Колумбія та Род-Айленд.

Одинадцять штатів або територій наразі не мають визначень для електровелосипедів.

Аляска, Пуерто-Ріко, США.S Віргінські острови, Гуам, Американське Самоа та Північні Маріанські острови.

Які існують різні класифікації електровелосипедів?

Двадцять шість штатів прийняли трирівневу класифікацію, яка відносить електровелосипеди до класу 1, 2 або 3. Електровелосипеди охоплюють великий розрив між аналоговими велосипедами та велосипедами для їзди по бездоріжжю, і багаторівнева система регулювання електровелосипедів визнає це. Розрізняє моделі електровелосипедів з різною швидкістю та потужністю.

Велосипеди класів 1 і 2. найпоширеніший клас електровелосипедів для рекреаційних райдерів, які люблять кататися на гірських велосипедах, полювати або досліджувати природу на свіжому повітрі. Електровелосипеди класу 3, як правило, призначені для заміни мопеда або мотоцикла і найкраще підходять для використання на міських дорогах.

Держави, які використовують трирівневу класифікацію, мають майже ідентичні визначення для електровелосипедів, а також вимоги до безпеки та експлуатації електровелосипедів.

Трирівнева класифікація:

Електровелосипед вважається велосипедом класу 1, якщо він має максимальну швидкість 20 миль на годину та електродвигун, який працює тільки при педалюванні (педальний асистент).

Якщо електровелосипед оснащений двигуном з дросельною заслінкою, він потрапляє до класу 2. Цей двигун повинен припинити свою роботу, коли велосипед досягне швидкості 20 миль на годину.

Електровелосипед класу 3. це велосипед з електродвигуном, який надає допомогу тільки тоді, коли водій крутить педалі, і повинен припинити допомагати, коли велосипед досягне швидкості 28 миль на годину. Електробайки класу 3 також відомі як педальні велосипеди. Клас 3 є найбільш обмеженою класифікацією, і деякі штати накладають додаткові обмеження безпеки для велосипедистів на велосипедах класу 3.

Чи існує обмеження швидкості на електровелосипедах в США?

Ви відчуваєте потребу в швидкості? Федеральне обмеження швидкості для електровелосипедів становить 20 миль на годину або менше тільки за рахунок потужності електродвигуна.

Багаторівнева система класифікації, прийнята в багатьох штатах, також визначає це обмеження швидкості. Ця класифікація встановлює 20 миль на годину як законну межу для велосипедів класу 1 2. Швидкість велосипедів класу 3 обмежена до 28 миль на годину.

Федеральний закон визнає і дозволяє електровелосипедам рухатися швидше, коли водій використовує комбінацію людської сили педалей і двигуна. У певних районах можуть також застосовуватися місцеві обмеження швидкості.

Хоча в деяких штатах існує певне обмеження швидкості для електровелосипедів, водії також повинні дотримуватися місцевих обмежень швидкості на дорогах. Хоча багато велосипедів можуть розвивати швидкість до 30 миль на годину, вам слід дотримуватися місцевих обмежень, якщо вони нижчі в таких місцях, як шкільні зони.

Скільки років має бути, щоб їздити на електровелосипеді?

Вікові обмеження для електровелосипедів відрізняються в різних штатах і часто стосуються лише електровелосипедів класу 2 або 3.

Найкраще перевіряти вікові обмеження у законах вашого штату. Деякі штати вимагають, щоб водії були старше певного віку, в той час як інші штати мають вікові вимоги лише для певних класів електровелосипедів, а деякі штати не мають жодних вікових обмежень.

Які штати забезпечують реєстрацію eBike?

Більшість штатів, які визначають електровелосипеди як транспортні засоби або на тій же основі, що і мопеди, вимагатимуть від водіїв відповідати конкретним вимогам реєстрації штату. Наразі реєстрація електровелосипедів потрібна в Алабамі, Алясці, Гаваях, Луїзіані, Массачусетсі, Нью-Мексико, Північній Дакоті, Вісконсині та Західній Вірджинії.

В яких штатах є вимоги до шоломів?

В межах США.S.A, 25 штатів та Вашингтон D.C. в даний час мають вимоги щодо шоломів для водіїв та пасажирів електровелосипедів. П’ять штатів. Коннектикут, Меріленд, Західна Вірджинія, Массачусетс і Луїзіана. вимагають шоломи для всіх вікових категорій і для всіх класів eBike та велосипедів.

Закони про шоломи для електровелосипедів в інших штатах можуть бути заплутаними, оскільки вони часто специфічні для певних класів або вікових груп eBike. Однак у 25 штатах немає вимог щодо шоломів для будь-якого класу електровелосипедів або для велосипедистів будь-якого віку.

Як правило, штати, які дотримуються багаторівневої системи класифікації, вимагають шоломи як мінімум для всіх, хто їздить на електровелосипеді класу 3. Але шоломи часто потрібні і для молодших велосипедистів на інших класах велосипедів.

Більшість штатів, які вимагають носіння шоломів, приймають велосипедні шоломи. Однак, штат Алабама вимагає мотоциклетний шолом, оскільки він визначає кожен електровелосипед як велосипед з моторним приводом. Хоча шоломи не є обов’язковими за законом у всіх штатах, QuietKat рекомендує носити шоломи всім користувачам eBike в інтересах безпеки.

Закони про шоломи за віком

Близько половини штатів США.США вимагають, щоб діти носили шоломи на електровелосипедах принаймні до досягнення певного віку. Правила щодо шоломів найчастіше застосовуються лише тоді, коли велосипедист молодше 21 року, але зазвичай вони стосуються велосипедистів віком до 14 або 16 років. Близько половини штатів США.S. вимагають, щоб діти та підлітки носили шоломи, хоча ми рекомендуємо, щоб всі діти носили шоломи, навіть якщо це не є обов’язковим за законом.

Делавер, Флорида, Мен, Північна Кароліна, Теннессі, Вірджинія та Меріленд, а також Монтана вимагають, щоб будь-який водій електровелосипеда або його пасажир віком до 16 років носив шолом.

Індіана, Канзас, Кентуккі та Нью-Мексико вимагають від усіх, хто не досяг 18 років, носити шолом під час їзди на електровелосипеді.

Інші штати відрізняються за віком, до якого вони вимагають шоломи. В Оклахомі є закон про шолом для всіх, хто не досяг 19-річного віку. У Нью-Джерсі всі велосипедисти до 17 років повинні носити шолом. У Західній Вірджинії велосипедисти віком до 15 років зобов’язані носити шолом, а в Нью-Йорку. велосипедисти віком до 14 років. У Луїзіані та Пенсильванії шолом зобов’язані носити велосипедисти віком до 12 років.

В яких штатах потрібна ліцензія на керування електровелосипедом?

У штатах, де електровелосипеди класифікуються як мопеди або скутери, вони зазвичай вимагають ліцензування та реєстрації. Алабама, Аляска, Массачусетс, Міссурі, Нью-Мексико, Вісконсін та Північна Дакота наразі вимагають ліцензію для керування електровелосипедом. Держави, що використовують трирівневу систему класифікації, зазвичай звільняють електровелосипеди від вимог реєстрації, ліцензування або страхування.

Чи потрібна мені страховка для їзди на електровелосипеді?

Держави, які вважають, що електровелосипеди відрізняються від автотранспорту, не вимагають страхування, яке є обов’язковим для стандартних автотранспортних засобів.

Деякі штати розглядають електровелосипеди як транспортні засоби, подібні до мопедів, і вимагають таких самих вимог до ліцензії та реєстрації. Однак, більшість з цих штатів не вимагають страхування електровелосипедів. Хоча водійська страховка потрібна рідко, ви можете застрахувати свій електровелосипед на випадок крадіжки або пошкодження, щоб захистити своє житло та майно.

Де я можу користуватися електровелосипедом?

У кожному штаті діють різні правила щодо доступу до електровелосипедів, і правила федеральних земель також відрізняються.

Дороги, тротуари та велодоріжки

Делавер, Айова, Небраска та Вермонт визначають електровелосипеди нарівні з велосипедами. Тому електровелосипеди можуть їздити будь-якими стежками та доріжками, де дозволено їздити на велосипедах. Законодавство Гаваїв не має жодних конкретних обмежень щодо того, де можна використовувати електровелосипеди.

З 43 штатів і округу Колумбія.C. які визначають електровелосипеди. закони деяких штатів, наприклад, Аризони, Міннесоти, Юти та Вашингтона, прямо дозволяють використовувати електровелосипеди на тротуарах та велодоріжках. Однак місцеві органи влади в цих штатах мають право вводити додаткові обмеження. Велосипеди класу 3 частіше обмежуються велодоріжками та тротуарами, оскільки ці велосипеди можуть їхати швидше, що робить їх більш придатними для використання на дорогах і популярними серед користувачів eBike.

У наступних штатах електровелосипеди можна використовувати на дорогах, але не можна на тротуарах чи велодоріжках: Алабама, Аляска, Айова, Канзас, Кентуккі, Луїзіана, Массачусетс, Міннесота, Міссурі, Небраска, Північна Дакота, Оклахома, Вермонт, Західна Вірджинія, Вісконсин. Деякі міста або місцеві органи влади можуть мати винятки з цих правил.

У Флориді електровелосипеди дозволені на тротуарах, але не дозволені на велосипедних доріжках, якщо вони використовують лише людську силу.

Де можна їздити на гірських та мисливських електровелосипедах?

Бездоріжжя відрізняється від тротуарів. Отже, де можна їздити на гірських велосипедах? Як правило, будь-яка природна поверхнева стежка, призначена для моторизованого та немоторизованого використання, відкрита для електричних гірських велосипедів (eMBT). Природні наземні стежки можуть включати моторизовані одноколійні, двоколійні та примітивні дороги.

Однак не варто вважати, що еклектичні гірські велосипеди дозволені скрізь, де можна їздити на традиційних гірських велосипедах. Доступ до одноколійних доріжок зазвичай регулюється інакше, ніж доступ до велосипедних доріжок з твердим та м’яким покриттям або велодоріжок. People For Bikes створили зручний пошуковик поїздок eMBT з каталогом понад 42 000 миль цікавих маршрутів і стежок, щоб допомогти велосипедистам знайти траси.

Використання електровелосипедів серед мисливців неухильно зростає, оскільки ентузіасти відкривають для себе переваги електровелосипедів для екскурсій по бездоріжжю. Електровелосипеди дозволяють мисливцям або рибалкам непомітно дістатися до більш віддалених районів, які в іншому випадку були б поза межами дозволеного.

Якщо вам подобається використовувати електровелосипед для полювання, вам може бути цікаво, які правила застосовуються і чим вони відрізняються від квадроцикла або квадроцикла. Більшість штатів дозволяють використовувати велосипеди класу 1 та класу 2 в мисливських угіддях. Однак у Пенсильванії дозволені лише велосипеди класу 1. Мисливські велосипеди QuietKat ідеально підходять для використання під час полювання або пересування по суші і створені для того, щоб їздити майже скрізь, де може їздити квадроцикл.

У національних парках електровелосипеди зазвичай дозволені там, де дозволені традиційні велосипеди. Однак доступ, дозволений для велосипедистів, варіюється від одного парку до іншого. Правила використання в штаті складні та різноманітні, тому варто перевірити місцеві правила. Не використовуйте електровелосипед у дикій природі, де місцеві правила нечіткі. Їдьте легально та безпечно лише на дозволених стежках.

Які правила для електровелосипедів у національних лісах, на землях BLM та в національних парках?

До недавнього часу на більшості немоторизованих маршрутів у межах федеральних земель велосипеди з електродвигунами були заборонені.

Однак у 2019 році кілька відомств розширили доступ до електровелосипедів на державних землях; серед них Бюро управління земельними ресурсами (BLM), Служба національних парків (NPS), Служба рибного господарства та дикої природи, а також Бюро меліорації. З 29 серпня 2019 року всі електровелосипеди потужністю до 750 Вт (клас 1, клас 2) тепер можуть отримати доступ до федеральних земель та національних парків.

Е-велосипеди сприяють досягненню цілей NPS “Здорові парки. здорові люди” і були визнані позитивним способом розширення доступу до національних парків. Вони також розглядаються як корисний спосіб зменшити затори та викиди від транспортних засобів у національних парках.

Загалом, електричні велосипеди в національних парках та на громадських землях тепер дозволені там, де дозволені традиційні велосипеди. Згідно з федеральним законодавством, як звичайні велосипеди, так і електровелосипеди залишаються забороненими в дикій природі в межах національних парків.

Велосипеди також дозволені на адміністративних дорогах, які можуть бути закриті для громадського автотранспорту, але відкриті для використання автотранспорту НПС. Доступ до цих доріг визначається на основі кожного парку, де місцеві керівники вирішили, що еклектичні велосипеди не будуть заважати дикій природі або парковим ресурсам. Деякі парки також дозволяють додатковий доступ до електровелосипедів на доріжках, де дозволено пересування на інвалідних візках.

Незважаючи на розширені рекреаційні можливості та правила доступності для електровелосипедів на громадських землях, вони все ще відрізняються для конкретних маршрутів та класів електровелосипедів.

При плануванні поїздок слід дотримуватися правил місцевої юрисдикції та вивчати правила для конкретних національних парків та лісів.

В яких штатах дозволено їздити на електровелосипедах потужністю 1000 Вт?

Шість штатів дозволяють використовувати електровелосипеди з максимальною потужністю 1000 Вт; це Джорджія, Канзас, Міннесота, Оклахома, Орегон та Вірджинія. Лише два штати, Флорида та Міссісіпі, наразі не мають обмежень на максимальну потужність для електровелосипедів.

Доступні потужні електродвигуни eBike потужністю від 1000 Вт до 6000 Вт. Однак більшість штатів обмежують потужність на рівні 750 Вт або 1000 Вт. Як тільки електричний велосипед досягає 1000 Вт. він, швидше за все, буде класифікований як мопед або скутер. Тому багато штатів обмежують потужність eBike менше 1000 Вт.

Шістнадцять штатів обмежують потужність електровелосипедів до 750 Вт; це Арканзас, Каліфорнія, Колорадо, Делавер, Айова, Мен, Мічиган, Міссурі, Невада, Нью-Гемпшир, Північна Кароліна, Пенсильванія, Техас, Юта, Вашингтон і Вісконсин. Меріленд має одне з найсуворіших обмежень. 500 Вт.

Інші міркування щодо безпеки

Варто прийняти трирівневу систему загальної безпеки електровелосипедів, якщо ви перебуваєте в штаті, де немає чинних правил щодо електровелосипедів. Шоломи також настійно рекомендуються для велосипедистів різного віку, навіть якщо у вашій країні вони не є обов’язковими.

Водії як електровелосипедів, так і традиційних велосипедів повинні бути добре помітними, особливо якщо ви плануєте їздити жвавими дорогами. Пам’ятайте, що електровелосипеди все ще відносно нові, тому інші водії можуть не звикнути ділити дорогу з електровелосипедами, і їм може бути складно оцінити, наскільки швидко ви їдете.

Ми наполегливо рекомендуємо носити світловідбиваючий жилет і використовувати проблискові фари та задні ліхтарі під час їзди вночі. Яскравий одяг також може допомогти зробити вас більш помітними для інших водіїв вдень.

Щоразу, коли ви використовуєте електровелосипед на дорозі, ви повинні дотримуватися місцевих правил дорожнього руху, наприклад, зупинятися тільки на знаках “Стоп”, дотримуватися безпечної дистанції від інших транспортних засобів і використовувати ручні сигнали при поворотах.

Оскільки правила і норми швидко змінюються, еклектична велосипедна спільнота в цілому повинна проявляти увагу до інших велосипедистів, пішоходів, велосипедистів і учасників дорожнього руху. Дбайте про повільніші транспортні засоби та пішоходів, а також обов’язково діліться стежками та доріжками. Хороша репутація допоможе водіям електровелосипедів виступати за більший доступ до громадських просторів.

Готовий до поїздки?

Правила використання електровелосипедів складні, але після того, як ви вивчите їх, ви можете впевнено вирушати в дорогу, знаючи, що не порушуєте жодних правил.

Велосипеди QuietKat найкраще підходять для їзди по бездоріжжю, де водії мають більше свободи від правил. Хоча наші велосипеди, безумовно, придатні для вулиць, вони обладнані для пригод по бездоріжжю. Наші велосипеди варіюються від класу 1 до класу 3, причому деякі моделі можуть бути модифіковані. Наш асортимент пропонує нашим користувачам найбільшу гнучкість у виборі велосипеда, який є легальним як для трейлового, так і для вуличного руху в їхньому штаті. Ознайомтеся з повним асортиментом зараз.

Класифікації визначень електровелосипедів за країнами:

Нижче наведено огляд визначень для кожного штату, але додаткову інформацію про безпеку та правила користування електровелосипедом у кожному штаті можна знайти в інших частинах цієї статті.

Аляска: Аляска розглядає електровелосипеди як велосипеди з моторним приводом і вимагає ліцензії та реєстрації.

Алабама: Алабама використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Арканзас: В Арканзасі використовується трирівнева класифікація електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Арізона: Арізона дотримується трирівневої класифікації електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Каліфорнія: Каліфорнія дотримується трирівневої класифікації електровелосипедів. Е-велосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Колорадо: Колорадо використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Коннектикут: Коннектикут використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Делавер: Делавер використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Флорида: Флорида використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Джорджія: Джорджія використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електричні велосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Гаваї: Гаваї класифікують електровелосипеди як низькошвидкісні електровелосипеди, якщо вони використовуються з максимальною швидкістю 20 миль/год.

Айова: Айова використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електричні велосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Айдахо: Айдахо використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Е-велосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Іллінойс: Іллінойс дотримується трирівневої класифікації електровелосипедів.Електровелосипеди регулюються так само, як і звичайні велосипеди.

Індіана: Індіана використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Е-велосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Канзас: Штат Канзас використовує трирівневу класифікацію електронних велосипедів. Е-велосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Кентуккі: У штаті Кентуккі електровелосипед вважається велосипедом, якщо він має робочі педалі.

Луїзіана: Луїзіана використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Массачусетс: Штат Массачусетс визначає електровелосипед як велосипед з мотором, якщо його максимальна швидкість не перевищує 25 миль/год. Велосипедисти повинні мати при собі ліцензію і можуть підлягати вимогам реєстрації.

Меріленд: Меріленд використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електричні велосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Мен: Штат Мен дотримується трирівневої класифікації електровелосипедів. Е-велосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Мічиган: Мічиган регулює електровелосипеди так само, як і традиційні велосипеди, а для електричних велосипедів використовується трирівнева класифікація.

Minnesota: Міннесота використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Міссурі: Міссурі використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Міссісіпі: Міссісіпі використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Монтана: Монтана визначає електровелосипед як велосипед з електричним приводом. Велосипед може бути віднесений до цієї категорії, якщо його максимальна швидкість не перевищує 20 миль/год. Однакові правила дорожнього руху застосовуються як до електровелосипедів, так і до велосипедів з ручним керуванням.

Північна Кароліна: Північна Кароліна визначає електровелосипеди як “велосипеди з електричним приводом”, якщо двигун електровелосипеда не перевищує 750 Вт, має максимальну швидкість 20 миль/год і має робочі педалі. Однакові правила дорожнього руху застосовуються як до електровелосипедів, так і до велосипедів з ручним керуванням.

Північна Дакота: У штаті Північна Дакота використовується трирівнева класифікація електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Небраска: Небраска визначає електровелосипед як велосипед з електричним приводом. Велосипеди цієї категорії повинні мати двигун потужністю до 750 Вт і максимальну швидкість до 20 миль/год, з педалями, що приводяться в дію силою людини. Однакові правила дорожнього руху застосовуються як до електровелосипедів, так і до велосипедів з ручним керуванням.

Нью-Гемпшир: Нью-Гемпшир дотримується трирівневої класифікації електровелосипедів. Е-велосипеди регулюються як традиційні велосипеди.

Нью-Джерсі: Визначення NJ включає лише перші два рівні класифікацій, що використовуються в інших штатах. Законодавство також визначає велосипеди з електродвигуном як пристрої, що розвивають швидкість понад 20 миль на годину з максимальною швидкістю з електродвигуном 28 миль на годину. Це визначення тісно пов’язане з визначенням класу 3, що використовується в інших штатах.

Нью-Мексико: Нью-Мексико використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електричні велосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Невада: Штат Невада використовує трирівневу класифікацію електровелосипедів. Електричні велосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Нью-Йорк: У штаті Нью-Йорк використовується трирівнева класифікація електровелосипедів. Перші два класи відповідають галузевому стандарту, а третій клас визначається як велосипед з електроприводом, що використовується виключно в межах міста з населенням один мільйон або більше, з електродвигуном, який може бути використаний виключно для приведення в рух такого велосипеда, і який не здатний надавати допомогу, коли такий велосипед досягає швидкості двадцять п’ять миль на годину. Електричні велосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Огайо: В Огайо використовується трирівнева класифікація для електричних велосипедів, при цьому електровелосипеди регулюються як традиційні велосипеди.

Оклахома: Оклахома дотримується трирівневої класифікації електровелосипедів. Електричні велосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Орегон: Орегон визначає електровелосипед як велосипед з електричним приводом, якщо двигун не перевищує 1000 Вт, а максимальна швидкість велосипеда не перевищує 20 миль на годину.

Пенсильванія: Пенсильванія визначає електровелосипед як велосипед з електричним приводом. До цієї категорії потрапляють електровелосипеди, двигун яких має потужність менше 750 Вт. Він повинен мати робочі педалі, але максимальна швидкість не повинна перевищувати 20 миль на годину, коли він працює виключно від двигуна. Крім того, велосипед повинен важити не більше 100 фунтів і дотримуватися тих самих правил дорожнього руху, що і звичайний велосипед. Електровелосипеди потужністю 750 Вт і нижче дозволені на будь-якій громадській стежці, а традиційні велосипеди. на землях DCNR.

Род-Айленд: Род-Айленд визначає електронні велосипеди як велосипеди з електричним двигуном. Е-велосипед повинен мати повністю робочі педалі, максимальну потужність 1491 Вт і максимальну швидкість 25 миль/год.

Південна Кароліна: Південна Кароліна наразі не має спеціальної класифікації для електровелосипедів. Однак, оскільки електровелосипеди є транспортними засобами, вони повинні дотримуватися стандартних правил дорожнього руху.

Південна Дакота: У Південній Дакоті для електровелосипедів використовується трирівнева класифікація, а регулювання електровелосипедів здійснюється як для звичайних велосипедів.

Теннессі: Теннессі використовує трирівневу класифікацію для електровелосипедів. Електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Техас: Штат Техас використовує трирівневу класифікацію для електровелосипедів, при цьому електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Юта: У штаті Юта електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди, і застосовується трирівнева класифікація для електровелосипедів.

Вірджинія: Вірджинія використовує трирівневу класифікацію для електровелосипедів, при цьому електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Вермонт: У Вермонті застосовується трирівнева класифікація для електровелосипедів, при цьому електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Вашингтон: Штат Вашингтон регулює електровелосипеди як традиційні велосипеди, а для електричних велосипедів використовується трирівнева класифікація.

Вісконсин: У Вісконсині використовується трирівнева класифікація для електровелосипедів, при цьому електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Західна Вірджинія: Західна Вірджинія використовує трирівневу класифікацію для електровелосипедів, при цьому електровелосипеди регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Вайомінг: Вайомінг використовує трирівневу класифікацію для електровелосипедів, при цьому E-Bikes регулюються так само, як і традиційні велосипеди.

Державні правила та норми щодо електровелосипедів регулярно змінюються. Ми рекомендуємо вам періодично перевіряти місцеве законодавство, щоб ви могли законно користуватися перевагами їзди на електровелосипеді.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top