Скутер Suzuki старої моделі. Що мені не сподобалось

10 найкращих максі-скутерів

Останні моделі максі-скутерів мають таку ж потужність, продуктивність і технології, як і багато більш вишуканих “справжніх” мотоциклів.

Завдяки потужним двигунам середньої ваги, вдосконаленому шасі, високотехнологічним допоміжним системам та кольоровій панелі приладів, сучасні максі-скутери, звичайно ж, впораються з короткими поїздками на роботу, але вони також добре підходять для більш складних завдань, наприклад, для подорожей удвох.

Зручне місце для зберігання речей під сидінням, відмінний захист від негоди, автоматична коробка передач та великі зручні сидіння – все це робить скутер привабливим варіантом для тих, хто хоче подолати велику кількість миль з легкістю. Крім того, якщо ви розщедритеся на один з варіантів більшої місткості, ви навіть зможете наздогнати деякі спортивні мотоцикли подалі від вогнів.

Поєднання автоматичної трансмісії, подовженої колісної бази та стабільного розподілу ваги внизу означає, що щось на кшталт Suzuki Burgman 650 може різко рвонути з місця, коли загориться зелене світло, в той час як гонщик все ще жонглює 180-сильним дроселем та гострим зчепленням..

Ми вибрали наші улюблені нові максі-скутери на ринку – а також рідкісні вживані варіанти – дотримуючись при цьому 400-кубових моделей.

Є кілька непоганих 300-кубових скутерів, але ми вважаємо, що справжній супер-скутер потребує щонайменше 400-кубового двигуна. Купуйте один з них, і ви будете готові до легких, зручних, практичних поїздок – і до того ж з задоволенням.

Suzuki Burgman 650

Двоциліндровий двигун потужністю близько 55 к.с. з автоматичною коробкою передач CVT, що включає ручний та спортивний режими, великий Burgman дійсно є одним з найкращих у своєму класі.

Він випускається з 2002 року, і за ці роки отримав безліч розкішних технологій: ABS, електропривод дзеркал і регульований екран, підігрів ручок і сидінь, іммобілайзер та багато іншого. Витрата пального у новітніх моделей також відмінна, з заявленим показником 59 л/100 км.

Найкраща частина Burgman – це його великий розмір. Він має повністю захисний обтічник, величезну місткість під сидіннями, а з додатковим верхнім багажником на задньому сидінні він може перевозити більше речей, ніж модний спортивний автомобіль.

Простір для пасажирів також величезний, з широким, зручним сидінням, поручнями та великою кількістю місця (на сучасних моделях пасажир також отримує сидіння з підігрівом – дикий!)

Недоліком є вага – 277 кг – але Suzuki приховує це добре. І за ціною трохи більше 9 тис. фунтів стерлінгів, це пристойна ціна за дуже ефективне поєднання продуктивності та практичності.

Honda Integra 750

750-кубовий скутер? Ви отримаєте свої гроші в здивованих обличчях серед ваших друзів, якщо нічого іншого.

Тому що, так, Integra – це найбільший скутер, доступний на даний момент. Насправді це трохи неправда – це скорішескутер мотоцикл “дикого стилю”, ніж повноцінна покрокова конструкція, заснована на лінійці мотоциклів NC750.

Але з супер-ефективною коробкою передач Honda DCT (трансмісія з подвійним зчепленням) і повністю закритим кузовом, він досить близький для нас.

Ні-скутер Особливості включають звичайний ланцюговий привід, який потрібно змащувати і регулювати, але є і переваги велосипедного стилю.

Повнорозмірні 17-дюймові колеса забезпечують краще зчеплення з дорогою та стабільнішу керованість, ніж 15- та 14-дюймові диски більшості скутерів, а передні гальма оснащені великим 320-міліметровим диском, спеціально розробленим для супербайків.

Двигун NC750 Integra – це, як відомо, “наполовину двигун автомобіля Jazz”, але він видає свої 55 к.с. досить прогресивно – і є дуже економним у споживанні пального. Вона ніколи не підпалить ваше волосся, але є чудовою силовою установкою для цього типу машин.

Приладова панель повністю рідкокристалічна, з високотехнологічними дисплеями, є три спортивні режими для ще більш чіткої роботи, а підвіска регулюється заздалегідь навантаженою.

Додайте до цього світлодіодні фари, і ви отримаєте характеристику, яка сподобається багатьом мотоциклам преміум-класу. І нарешті – це солідна ціна, всього 8 399 фунтів стерлінгів. Ми вважаємо, що на нього варто звернути увагу – як і на стару версію Integra NC700, яка зараз ще краще продається з рук.

2023 Suzuki GSX-R Series

GSX-R1000R – Вершина лінійки високопродуктивних мотоциклів GSX-R, двигун моделі 2023 року GSX-R1000R поєднує в собі високоефективну інженерію з продуктивністю та тяговитістю. Трекшн-контроль, контроль старту та двонаправлений швидкий перемикач передач допомагають отримати неперевершений досвід спортивної їзди.

GSX-R1000R оснащений компонентами підвіски Showa BFF та BFRC-Lite, що забезпечують відчуття підвіски, які допомагають гонщикам керувати будь-яким трековим днем або гірським перевалом. Передні гальмівні магістралі з нержавіючої сталі, радіально встановлені гальмівні супорти Brembo Monobloc, що охоплюють пару 320-міліметрових плаваючих гальмівних роторів Brembo T-drive, забезпечують потужну гальмівну силу з відмінною реакцією на гальмування та відчуттям важеля.

GSX-R1000R продовжує своє панування як найкращий суперспорт у літровому класі, пропонуючи азарт завдяки перевіреному поєднанню зоряної надійності, довговічності, зручності у використанні та загальної високої продуктивності з чудовим гоночним потенціалом. Усе це у вражаючому пакеті, що доповнює 35-річну спадщину спортивного мотоцикла GSX-R, який перемагав у чемпіонатах і ставав переможцем.

Ось основні характеристики Suzuki GSX-R1000R 2023 року:

  • Компактний рядний чотирициліндровий двигун видає захоплюючий діапазон потужності завдяки системі зміни фаз газорозподілу Suzuki (VVT).
  • Передова електроніка, як-от Launch Control та система двонаправленого швидкого перемикання передач Bi-Directional Quick Shift, покращують керованість.
  • Алюмінієва рама з двома лонжеронами та регульованим шарніром маятника з передньою вилкою Showa Balance Free (BFF) і заднім амортизатором для впевненої високопродуктивної керованості.
  • Гальмівні магістралі з нержавіючої сталі живлять 4-поршневі передні супорти Brembo з АБС для надзвичайної ефективності гальмування та чудового відчуття важеля.
  • Чудовий захист від вітру та аеродинаміка завдяки світлодіодним фарам і повітроводам Suzuki Ram Air Direct (SRAD).
  • Сучасні та виразні світлодіодні габаритні вогні.

У 2023 році GSX-R1000R буде панувати на вулиці або треку в трьох колірних варіантах. Історичні кольори Metallic Triton Blue та Metallic Mystic Silver, що нагадують про мотоцикли Suzuki MotoGP, приголомшливий Metallic Matte Black та Glass Sparkle Black або Pearl Brilliant White та Metallic Matte Stellar Blue. MSRP – 18 199. Відвідайте веб-сайт Suzuki для отримання додаткової інформації.

GSX-R1000 – У 1985 році компанія Suzuki зробила революцію в категорії спортивних мотоциклів, представивши оригінальну модель GSX-R750, а потім створила ще одну віху в 2001 році, представивши GSX-R1000. GSX-R1000 має легке шасі від GSX-R750 та рядний 4-циліндровий двигун об’ємом 988 куб. см.

Рядний 4-циліндровий двигун Suzuki GSX-R1000 2023 року забезпечує плавну та контрольовану подачу потужності в широкому діапазоні обертів. Як і оригінальний GSX-R1000, компактне, легке та міцне шасі моделі 2023 року забезпечує точну високопродуктивну керованість та чудові відчуття підвіски у поєднанні з відмінним контролем гальмування. Все це разом допомагає гонщикам впевнено підкорювати гоночні траси та сільські дороги. Вдосконалені електронні допоміжні системи, такі як трекшн-контроль та двонаправлений перемикач швидкостей, покращують враження від їзди, а виразний аеродинамічний кузов GSX-R пропонує стиль, який не залишає байдужими жодного з оточуючих.

Оснащений вилкою Showa з великим поршнем, роторами Brembo T-drive та гальмівними супортами Monobloc, GSX-R1000 забезпечує таку продуктивність та впевненість, яка необхідна спортивним гонщикам під час улюблених поїздок каньйонами або місцевих трек-днів.

У 2023 році GSX-R1000 буде доступний у кольорах Pearl Brilliant White та Metallic Matte Stellar Blue або Metallic Matte Black. 2 та лівреї Glass Sparkle Black. MSRP – 16 149. Відвідайте веб-сайт Suzuki для отримання додаткової інформації.

2023 Suzuki GSX-S

GSX-S1000 – GSX-S1000 2023 року має на меті забезпечити кращу керованість, маневреність та потужність при дотриманні світових стандартів викидів шкідливих речовин. Фізична форма GSX-S1000 має стильний та вражаючий дизайн.

Особливістю стилю GSX-S1000 є світлодіодні фари, розміщені в мінімалістичному обтічнику, який знаходиться між парою крил у стилі MotoGP, що виступають з кутастих обтічників радіатора.

Водії можуть контролювати потужність двигуна на базі GSX-R за допомогою електронних дросельних заслінок Ride-by-Wire та останньої версії системи допомоги зчеплення Suzuki Clutch Assist System (SCAS), яка плавно перемикає передачі та гальмує двигун.

У шасі ще більше ДНК GSX-R завдяки алюмінієвій рамі з двома лонжеронами та чудовому маятниковому важелю, посиленому супербайком. Підвіска оснащена повністю регульованою перевернутою вилкою KYB та легко регульованим заднім амортизатором. Відмінні гальмівні характеристики завдяки подвійним, оснащеним ABS, радіально встановленим, чотирипоршневим переднім гальмівним супортам Brembo та 310-міліметровим плаваючим роторам. Ширше, ніж у попереднього покоління модель, литий алюмінієвий кермо забезпечує зручну досяжність і належний важіль для проходження GSX-S1000 поворотів і маневрування на вузьких міських вулицях і в потоці машин.

GSX-S1000 2023 року оснащений системою Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) у своєму кутку. Зробіть цей мотоцикл своїм за допомогою трирежимного перемикача режимів руху Suzuki Drive Mode Selector та п’ятирежимної (і вимкненої) системи розширеного контролю тяги Advanced Traction Control System. Дайте руці зчеплення відпочити завдяки системі двонаправленого швидкого перемикання передач Bi-Directional Quick Shift. Популярні системи Suzuki Easy Start та Low RPM Assist допоможуть розпочати рух без зайвого клопоту.

GSX-S1000 2023 року буде доступний у кольорах Metallic Triton Blue та новий Glass Sparkle Black. MSRP – 11 499. Відвідайте веб-сайт Suzuki для отримання додаткової інформації.

2023 Suzuki SV650 та V-Strom 650 серії Adventure

SV650 / SV650 ABS – З моменту випуску першого SV650 у 1999 році цей культовий середньорозмірний мотоцикл постійно вдосконалювався, втілюючи в собі спортивну їзду, точне відчуття, універсальність та майстерність, які притаманні лише провокативному середньорозмірному V-подібному родстеру.

У моделях SV650 та SV650 ABS 2023 року використовується цікавий та вишуканий двигун, що забезпечує високу крутний момент у середньому класі, низький рівень викидів та відмінну економію пального. Цей приємний V-подібний двигун встановлений на витонченому та легкому шасі, що забезпечує гострі та енергійні відчуття від водіння.

У 2023 році SV650 буде доступний у кузові Glass Sparkle Black та Solid Iron Grey, а SV650 ABS – у кузові Metallic Reflective Blue.

suzuki, скутер, модель

Чудовий зовнішній вигляд та блискучі характеристики SV650 забезпечують керованість, подібну до спортивного мотоцикла, надзвичайно високу цінність та універсальність їзди, що продовжує приваблювати широке коло мотоциклістів, незалежно від того, чи є вони новачками у спорті, чи вдосконалюють свої навички водіння, чи є завзятими шосейними гонщиками; впевнений у собі Suzuki SV650 – це їхній ідеальний транспортний засіб.

Ключові особливості Suzuki SV650/ABS 2023 року включають

  • 4-тактний V-подібний двигун з рідинним охолодженням об’ємом 645 куб.см, DOHC, V-подібним розташуванням циліндрів забезпечує натхненну продуктивність.
  • Система Suzuki EFI з підтримкою низьких обертів робить зліт плавним і приємним.
  • Сталева рама у вигляді решітки поєднує в собі малу вагу та міцність для маневреності.
  • Тонкий кузов має естетичний вигляд, одночасно сприяючи комфорту та маневреності.
  • Подвійні 4-поршневі передні гальмівні супорти та компактна система ABS (SV650 ABS) забезпечують відмінну ефективність гальмування.

V-Strom 650XT Adventure – Спрямуйте культовий дзьоб V-Strom, натхненний Suzuki DR-BIG, до горизонту, адже швидкознімні алюмінієві багажники об’ємом 37 л, міцний багажник для аксесуарів, поперечина керма та подовжувачі дзеркал входять до стандартної комплектації. Пофарбований у глибокий чорний колір Glass Sparkle Black, 2023 V-Strom 650XT Adventure оснащений безкамерними колесами зі спицями та синіми анодованими ободами, що підкреслюють стиль, силу та продуктивність.

suzuki, скутер, модель

Насичений інтелектуальними функціями та готовий до будь-яких пригод, V-Strom 650XT Adventure продовжує традиції V-Strom, пропонуючи веселий, маневрений, авантюрний мотоцикл, що забезпечує неперевершену універсальність. Двигун забезпечує чудову продуктивність та відмінну економію пального, одночасно досягаючи світових стандартів викидів. Перевірена інженерія Suzuki забезпечує мотоцикл з невеликою вагою і міцним шасі, створюючи V-Strom 650XT Adventure, який робить так багато речей настільки добре, що цей мотоцикл можна назвати швейцарським армійським ножем серед мотоциклів.

MSRP – 10 799. За більш детальною інформацією звертайтесь на сайт Suzuki.

V-Strom 650XT – мотоциклісти люблять Suzuki V-Strom 650XT за унікальне поєднання легкого шасі та потужного 650-кубового V-подібного двигуна з рідинним охолодженням і 90-градусним кутом розвалу циліндрів. Поєднання, яке створило ідеально збалансований мотоцикл, здатний дарувати захоплення, комфорт і впевненість у кожній поїздці.

Власники V-Strom 650XT бачать, що він забезпечує пригоди на мотоциклі, приносячи при цьому велику дозу інтелекту та універсальності. Suzuki V-Strom 650XT 2023 року поставляється в лівреї Pearl Brilliant White і доповнюється захистом рук, нижнім капотом двигуна, а також золотисто-анодованими колісними дисками зі спицями, на яких встановлені безкамерні радіальні подвійні спортивні шини.

MSRP – 9 599. Відвідайте сторінку Suzuki Веб-сайт для більш детальної інформації.

V-Strom 650 – Suzuki V-Strom 650 – ідеальний мотоцикл для мотоциклістів, які шукають універсальність, реальну продуктивність та виняткову цінність. 2023 V-Strom 650 – це ідеальне поєднання продуктивності V-подібного двигуна в міцному, але легкому шасі, яке забезпечує захоплюючі поїздки та економічно ефективні розваги, як жоден інший пригодницький мотоцикл на сьогоднішній день.

V-Strom 650 2023 року пофарбований у красиві кольори Suzuki Pearl Vigor Blue та Metallic Matte Sword Silver, доповнені чорними акцентами, що надають цьому мотоциклу особливого шарму модель привабливості на рівні злітно-посадкової смуги. Дзьобоподібний обтічник з вертикально розташованими фарами посилює аеродинамічні характеристики V-Strom 650, водночас стильно захищаючи водія. Легкі та міцні 10-спицеві литі колеса, взуті в 19-дюймові передні та 17-дюймові задні безкамерні радіальні шини Bridgestone Battlax Adventure-spec, чудово підходять для їзди по бездоріжжю.

2023 Скутер Suzuki Burgman 400

Вже лідер у своїй категорії, модель 2023 року Suzuki Burgman 400 продовжує удосконалюватися з безліччю оновлень в стилістиці, техніці та функціях, зміцнюючи свою репутацію елегантного спортсмена злітно-посадочної смуги скутер світовий. Тонкий і чіткий дизайн Burgman 400 має нову схему забарвлення Solid Iron Grey у поєднанні з синіми колесами та прошивкою сидінь, які віддають данину стильній повазі Suzukiспадщина чемпіонських досягнень на бездоріжжі.

Ніс і хвіст Burgman поєднують в собі вишуканий стиль з повним світлодіодним оснащенням, оскільки подвійні фари мають інтегровані габаритні вогні, а задній комбінований задній ліхтар елегантно поєднується з гладким кузовом. Функціональний дизайн доведений до продуманої панелі приладів. Запас ходу та індикатори споживання пального в реальному часі також можуть допомогти водієві економити пальне.

Потужний і чуйний 400-кубовий двигун Burgman має оновлений профіль розподільчого валу та систему запалювання з подвійною іскрою, що відповідає світовим стандартам викидів, забезпечуючи при цьому вражаючу економію пального та потужну їзду по шосе.

Подібно до систем, що використовуються на SuzukiЯк і пригодницький туристичний V-Strom 650 та вуличний GSX-S750, Burgman оснащений системою Traction Control, що обирається водієм, забезпечуючи йому спокій та відмінне зчеплення з дорогою в різних дорожніх умовах. SuzukiСистема легкого запуску Easy Start є стандартною функцією Burgman, тому просте, миттєве натискання кнопки стартера запускає двигун, в той час як впорскування палива підтримує стабільний, плавний холостий хід за будь-яких умов.

Лите переднє колесо великого діаметру (15 дюймів) допомагає підвищити стійкість, одночасно покращуючи зовнішній вигляд Burgman 400, і має пару 260-міліметрових дискових гальмівних роторів. 13-дюймове заднє колесо має 210-міліметрове гідравлічне дискове гальмо для надійного контролю зупинки. Антиблокувальна гальмівна система (ABS) контролює швидкість обертання коліс і гідравлічний тиск сотні разів на секунду, щоб забезпечити гальмівне зусилля, яке відповідає наявному зчепленню з дорогою.

MSRP – 8 599. Відвідайте веб-сайт Suzuki для отримання додаткової інформації.

Щоб ознайомитися з повним модельним рядом мотоциклів Suzuki або знайти найближчого дилера Suzuki, відвідайте веб-сайт Suzuki.

Двигун

Чотиритактний двокамерний чотиритактний двигун Suzuki об’ємом 400 куб. см був добряче перетасований для цієї версії. Головка блоку циліндрів з двома плунжерами, нові розподільні вали та переглянуті фази газорозподілу, інші інжектори та навіть свіжі поршні.

Ці зміни були необхідні для того, щоб двигун відповідав стандарту Євро-5, а не для того, щоб підвищити потужність. Насправді, цей оновлений агрегат видає трохи менший крутний момент і майже на дві кінські сили менше, ніж його попередник, досягаючи піку в 28 к.с.6 к.с. при 6300 об/хв.

Здавалося б, кожна конячка має значення, коли маєш справу з такою малою потужністю, але у 218-кілограмовому Burgman будь-яка різниця не очевидна. Це все ще ввічливий, дзижчить двигун, який трясеться на холостому ходу, але плавний в русі. Він муркоче на автомагістралях.

Враховуючи кількість металу та пластику, яку він тягне за собою, скромний сингл теж досить економний – 70 Suzuki.Заявлена витрата пального в 6 миль/год вимагає дуже контрольованої їзди, але за звичайних умов можна легко досягти 60 миль/год.

Надійність та якість збірки

Оздоблення 400-го гарне. Фарба виглядає глибокою, всюди є світлодіодні ліхтарі, екран ефективний, і мені подобаються сині колеса. На жаль, деякі інші елементи 400-го підводять.

Фальшивий карбоновий візерунок на панелі приладів та вихлопному щитку жахливо нагадує 1990-ті роки, а текстурована пластикова кришка керма трохи нагадує Морріса Марину.

suzuki, скутер, модель

Надійність має бути на вищому рівні. Burgman – це перевірена платформа, і ви можете розраховувати на те, що двигун буде радісно дзижчати ще багато-багато років і десятки тисяч миль відтепер.

Але вам потрібно буде діяти на випередження, щоб зупинити (або принаймні сповільнити) корозію. Під час зимової експлуатації він буде гризти ходову частину та кришки двигуна, а гектари кузова легко приховують весь цей жах. Купувати антикорозійний бруд оптом – це розумно.

Вартість проти конкурентів

Останній Burgman від Suzuki – чудовий велосипед вартістю 5000 фунтів стерлінгів. На жаль, на дорозі він коштує майже 7000 фунтів стерлінгів. Це означає, що він не виглядає найкращим у порівнянні з більш сучасним XMAX 300 від Yamaha, який видає стільки ж потужності, але важить на 38 кг менше, має більше місця під сидінням, запалювання без ключа, регульовані балки та екран, і коштує на 1000 фунтів дешевше.

Схожа історія з Honda ADV350. А для справжніх міських жителів триколісний Piaggio MP3 Sport 300 з нахилом всього на 350 фунтів дорожче, ніж Suzuki, який додає впевненості в собі і здатний долати міські перешкоди.

Однак. Купуючи Burgman 400, ви отримуєте трирічну гарантію, а також душевний спокій від інвестування в більш ніж перевірений пристрій.

Suzuki Burgman 400 Ціна

Ціна на Suzuki Burgman 400 2019 року, який був у мене на тестуванні, включаючи ABS і матовий синій колір, становить 8199 грн. Можливо, думати про це як про просто скутер для поїздок на роботу, може бути трохи зависокою. Тим не менш, важливо розуміти, що ми говоримо про технологічний, розкішний байк. У той момент, коли ви стрибаєте на нього і натискаєте на електричний стартер, ви починаєте розуміти ціну. Крім того, підвіска, легкість керування та елегантний зовнішній вигляд – все це всередині 8199, і, на мою думку, мотоцикл того вартий. Я очікував трохи більшого на відкритій дорозі, але в загальному висновку, він дасть вам багато за те, що ви заплатили.

Найбільше втілення Suzuki Burgman не тільки дійсно велике, але й потужне скутер. На відміну від Suzuki Burgman 200, який призначений лише для приміських поїздок, Suzuki Burgman 650 трохи завеликий для міського використання. Він чудово підходить для поїздок на роботу, а обтічний корпус робить його трохи тоншим, ніж у попередні роки. Тим не менше, це відчувається як поїздка на справжньому велосипеді, а не на скутері скутер. Для початку, відчуття і вага – як у більшого мотоцикла. Крім того, подвійний паралельний двигун відрізняється від того, що можна було б очікувати в скутер.

Мій тестовий велосипед прийшов у красивій білій обробці, яка ідеально підходить для їзди на сонячному світлі. Перш ніж щось робити, я відкрив відсік під сидінням, який вміщує п’ятдесят літрів місця для зберігання. Дивно, але ця кількість означає два повноцінних шоломи. Крім того, я закинув ногу на ногу, і коли я сів, то помітив, що водійська посадка, так само як у Suzuki Burgman 400, є трохи більш задіяною. Водій сидить ззаду з хорошим простором для ніг, але спина трохи вигнута. Є друге сидіння зі спинкою для супутника, який може подорожувати з вами. Друге сидіння таке ж зручне, як і водійське, якщо не більше. Супутник трохи вищий за водія, тому вид ззаду дуже переконливий.

Перша поїздка на 650

Далі я увімкнув його за допомогою електричного стартера і повинен сказати, що це досить тиха машина. Я викотив його на асфальт і спробував ручне перемикання передач, але незабаром зупинився на автоматичній коробці. Він робить переходи набагато плавнішими, ніж людська взаємодія. На вулицях поведінка Suzuki Burgman 650 бездоганна. Крутного моменту більш ніж достатньо, щоб проїжджати світлофори. Мало того, що плаваючі диски АБС чудово спрацьовують у кожному повороті, так ще й трохи більші передні колеса роблять повороти легкими, як вітерець. Хоча це аж ніяк не маленький мотоцикл, він досить гнучкий, щоб проскочити між автомобілями на жвавій вулиці.

Фактична різниця між рештою лінійки та Suzuki Burgman 650 – це відкрита дорога, тому після швидкої їзди в міському трафіку я скрутив зап’ястя і взяв велосипед на шосе. Він працює просто бездоганно, і все, чого не вистачало в 400-му модель “вписується” в 650-й. Я спробував це зробити, штовхаючи двигун, а також колеса та напрямок руху. Все чудово реагувало на зчеплення з дорогою, а потім і на деякі. Єдине, що розчарувало на відкритій дорозі – це регульоване лобове скло, яке рухається занадто мало. Це як дюйми вгору і вниз, недостатньо для такого високого хлопця, як я.

Скарги? Насправді немає на що скаржитися

Крім того, 15 літрів бензобаку здається трохи замалим для велосипеда з туристичними прагненнями. Окрім тих дрібних деталей, які Suzuki може виправити в будь-який час, велосипед є хорошим кросовером. Ви можете не тільки їздити на ньому на роботу щодня, але й виїжджати з офісу в п’ятницю на вихідні в гори. Вам доведеться кілька разів зупинятися, щоб заправитися, але їзда по відкритій дорозі на Suzuki Burgman 650 – це насолода.

Характеристики Suzuki Burgman 650

Якщо Suzuki Burgman 650 є найбільшим втіленням Suzuki Burgman, то, очевидно, версія Executive – найрозкішніша. Це майже як смокінг-версія лінійки Suzuki Burgman. Цей скутер має всі аксесуари, про які ви можете подумати, і навіть більше. Для тих, хто любить їздити по бездоріжжю, версія Executive охоплює ту ж територію, що і базова модель. Він додає деякі функції для їзди в холодну погоду, наприклад, підігрів сидіння, що дуже зручно в несприятливу погоду.

Мені не дуже сподобався підігрів ручок, вони могли б бути теплішими. Проблема з лобовим склом все ще існувала, але чудовим доповненням є дзеркала з дистанційним керуванням. Дзеркала в Suzuki Burgman 650 Executive, як і в 650 ABS, не тільки дистанційно керовані, але й великі та дуже корисні. В них можна вдаритися під час міської їзди, а ви не хочете зіпсувати свій велосипед. Одним клацанням перемикача їх можна відрегулювати і наблизити до вас.

Suzuki Burgman 650 Executive, без сумніву, є відмінним доповненням до лінійки для тих, хто хоче трохи більше. Освітлений простір для зберігання, ручки та сидіння з підігрівом – це саме те, що вам потрібно для довших поїздок. Suzuki дійсно варто подумати про те, щоб оснастити ці велосипеди більшим бензобаком для більш тривалих поїздок.

Suzuki Burgman 650 ціна

Різниця в ціні між Suzuki Burgman 400 і 650 мають потужність 5000,800, і ви дійсно можете це відчути. За розміром шасі не так вже й відрізняються, але двигун, який штовхає вас вперед, набагато потужніший. Однак крутний момент на низьких швидкостях в обох досить схожий, але швидкість на високих швидкостях та відчуття на відкритій дорозі дуже відрізняються. Неважливо, якщо ви любите їздити на своєму скутер на вихідних або довше їздити на роботу, включаючи шосе, я дуже рекомендую це. Отже, різниця між Suzuki Burgman 650 ABS та Executive становить лише 50. 650 ABS коштує 10 999 доларів, а Executive – 11 049. Абсолютно безглуздо купувати 650ABS і втрачати додаткові функції за 50, тому, гадаю, в найближчому майбутньому у вас буде тільки Suzuki Burgman 650 Executive.

Сегмент, в якому Suzuki Burgman досягає успіху, не є популярним. Ми не говоримо про традиційний мотоцикл, який ви бачите щодня. Це, як на мене, перевага, додаткова унікальність дизайну. Suzuki робить сміливу заяву, випускаючи розкішний скутер з цінником, за який ви можете придбати автомобіль (тієї ж марки). У цьому сміливому кроці є щось мудре.

У світі, де поїздки на роботу стають дедалі більш стресовими, їздити на машині іноді навіть не є можливим варіантом. Маючи найсучасніший автомобіль скутер з усіма зручностями, які можна купити за гроші, щоб проскочити між автомобілями в заторі – чудова ідея. Можливо, це стане хітом у наступні роки, і ми будемо зустрічатися з ними частіше в майбутньому. Наразі це найвищий рівень комфорту, розкоші та зручності для тих, хто може собі це дозволити. Навіть з Suzuki Burgman 650 Executive, ви можете відчути смак відкритої дороги щотижня.

Що ви думаєте?? Будь ласка, залиште нам коментар, щоб ми знали, що ви думаєте, і поділіться цим з вашими колегами-райдерами. Чи буде розкіш скутер революція перемагає на вулицях?

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top