Дешеві велосипеди mx. Будьте в курсі

Легальний бруд

Переглянути оригінал

Незважаючи на те, що існує безліч дивовижних сучасних мотоциклів, є щось у тому, щоб сісти на спину чогось рідкісного та старого, що робить все ще більш захоплюючим.

Можливо, це хвилювання від усвідомлення того, що всім, що знаходиться під вами, керують не комп’ютери, а стара добра механічна інженерія. А може, через усвідомлення того, що велосипед може зламатися будь-якої миті.

Але ж ви можете полагодити його за допомогою набору підручних інструментів замість того, щоб платити за електронну діагностику в майстерні.

Знайти будь-який з цих велосипедів сьогодні практично неможливо. Зрештою, це були мотоцикли для бездоріжжя з самого початку. Вони були зроблені для того, щоб на них жорстко їздили і виставляли на продаж зламаними, і всі, окрім кількох, швидше за все, давно проржавіли.

У спільноті вінтажних велосипедів чим рідше, тим краще, але зараз ви побачите, що вартість не завжди дорівнює бажаності.

Ми знайшли 12 найрідкісніших позашляховиків, на які ми б із задоволенням застрибнули. Отже, в довільному порядку, ось наші найкращі велосипеди, а також деякі з найкращих вінтажних брендів, на які варто звернути увагу, та 7 порад щодо купівлі рідкісних вінтажних мотоциклів для їзди по бездоріжжю.

найрідкісніших ґрунтових мотоциклів, на яких ми хочемо покататися

1961 Lito 500 Motocross (Est. Вартість 55 000)

Цей Lito був головним гравцем у перші роки розвитку мотокросу.

Мотоцикл був відомий не лише своєю новаторською конструкцією, але й тим, що на ньому виступало багато талановитих гонщиків. Можливо, ви навіть пам’ятаєте, як Стен Лундін виграв чемпіонат світу з мотокросу в класі 500 куб. см 1961 року на мотоциклі Lito від Albin.

Для тих з нас, хто не був живий в той час, важливо відзначити, що цей мотоцикл з’явився в результаті суперництва між Великобританією та Швецією. У 1950-х і 1960-х роках вони змагалися, щоб створити найкращий чотиритактний мотоцикл з усіх можливих. Ось тут і з’являється Нільс Хедлунд, шведський конструктор. Він поєднав деякі з найкращих британських конструкцій з модернізованим шасі та двигуном.

велосипеди, знайте

Хедлунд фактично дав шведам перевагу завдяки цій конструкції. Хоча було створено кілька реплік мотокросу Lito 500, вважається, що існує лише 35 оригінальних екземплярів. Тому він дуже рідкісний і досить дорогий.

1968 Suzuki TM250 (Est. Вартість 40 000)

Ви могли б Я знаю що TM250 – це перший мотокросовий мотоцикл з Японії.

У 1966 році два інженери Suzuki разом з гонщиком працювали над розробкою мотокроссового мотоцикла в Європі. Вони випробовували і двоциліндрові, і одноциліндрові моделі, але врешті-решт зупинилися на одноциліндровому. На це вплинув мотоцикл CZ Twin-Port 250 1965 року випуску.

Спочатку результати Гран-прі не були такими вже й казковими. Потім Suzuki знову доклали зусиль і вдосконалили машину. Версія 1967 року отримала назву RH67. На жаль, низька керованість і пікова потужність не витримали конкуренції з європейськими мотоциклами мотоцикли від CZ та Husqvarna. І все ж таки, Suzuki побудували більше 100 таких машин і 65 з них відправили в Штати. Ось звідки з’явився Suzuki TM250.

На ньому їздили кілька гонщиків, включаючи Гері Конрада, Уолта Аксельма та Престона Петті. Саме це допомогло йому стати одним з найпопулярніших колекційних мотокроссових мотоциклів у США. Коли його продавали, він йшов у комплекті з набором запчастин, який містив запасні деталі зчеплення, жиклер карбюратора, шестерні, а також поршні та кільця. Ти знаю, тому що ці речі, як правило, постійно псуються, так?

Якщо ви можете дістати один з них сьогодні за 40 тисяч, ви повинні забрати його. Прогнози стверджують, що цей велосипед може коштувати більше 100 тисяч у найближчі десять років.

1975 Puch MC250 Twin Carb (Est. Вартість 30 000)

Puch – австрійська компанія, яка у 1974 році найняла Гаррі Евертса, бельгійського мотогонщика, для участі у чемпіонаті світу з мотокросу в класі 250сс. Минув рік, перш ніж він знайшов золоту середину. Саме тоді він домінував у Сузукі і виграв чотири чемпіонати поспіль.

Puch MC250 1975 року мав підвіску Marzocchi, магнієві кофри, чистий дизайн рами, магнієві втулки та вилки, а також подвійний карбюратор. Він оснащувався карбюратором Bing з традиційним поршневим розташуванням поршнів, а також другим карбюратором, який живив поворотний клапан, розташований на правій стороні двигуна.

Загалом у 1975 році було вироблено лише 90 таких машин, але вони не продавалися до 1976 року. Якщо ви можете знайти такий, то у вас дійсно є надзвичайно рідкісний мотоцикл.

1968 Bultaco 360 El Bandido (Est. Вартість 15 000)

Іспанський Bultaco El Bandido з’явився на сцені у 1967 році. На той час це була лише 350-кубова модель, але пізніше компанія збільшила розмір отвору до 85 мм з 83 мм. Це дало йому 362 куб.см плюс 43.5 кінських сил. Ви могли знайти як скрейсерську, так і мотокросову модель цієї вишуканої машини.

Американська модель мала довшу колісну базу на 55.9 дюймів. Вона також поставлялася з 31-градусним кутом нахилу головки, що дозволяло їй краще працювати на скремблерній доріжці. Хоча це може коштувати не стільки, скільки наша трійка найрідкісніших бруду велосипеди, на них було б дуже весело їздити.

1965 CZ250 Twin Port (Est. Вартість 14 000)

Цей двопортовий велосипед CZ250 насправді є копією тогочасного велосипеда GP компанії. Який час, правда?

Найкращі старовинні марки вантажних велосипедів, на які слід звернути увагу

Якщо ви не шукаєте найрідкісніший мотоцикл у світі, але все одно хочете покататися на вінтажному коні, є багато способів задовольнити свої бажання.

Вам потрібно знати що є якісний вінтаж велосипеди і погано сконструйовані, як і нові. Ви повинні розуміти, що ви шукаєте, щоб отримати найкращу пропозицію.

Перед покупкою завжди слід подумати, наскільки легко буде знайти запчастини, яка надійність і чи збереже він свою вартість при перепродажі, якщо ви захочете позбутися його пізніше.

Ось кілька брендів велосипедів, які є справжніми переможцями, якщо ви хочете старовинний мотоцикл.

Bultaco

Pursangs були надзвичайно надійними та пропонували швидкі швидкості. Не тільки це, але й відновлена модель може виглядати дуже стильно, якщо все зробити правильно. Ви також можете розглянути 1968 Bandito. Цей божевільний ракетний корабель вимагає поваги на стежці та поза нею.

Не можна: тримайтеся подалі від Astros. Тривалість життя моделі 1971-1973 років була більше схожа на хруща, ніж на бика.

CZ

Шукайте одну з ранніх двотрубних моделей, навіть якщо вона не в ідеальному стані. Вони продовжують зростати в ціні і є чудовою інвестицією. Інші варіанти включають моделі 1970 або 1971 року 250, 360 та 400.

Не варто: Що вам не потрібно, так це 250 Enduro 1973 або 1974 року випуску. На ньому було багато минулорічних деталей, а сам велосипед був неймовірно повільним. Ви також хочете уникнути гонщика 125. Він важить більше 400, кінських сил немає, а підвіска в кращому випадку була жорсткою.

Greeves

У вас виникнуть проблеми з пошуком деталей для будь-якого велосипеда Greeves. Тим не менш, історія бренду та вартість перепродажу більшості моделей робить їх привабливими, і вони досить унікальні. Ми б обрали 250-ті та 360-ті кінця 1960-х або початку 1970-х років. Ви також можете розглянути 1972 або 1973 року випуску 380 QUB.

Hodaka

Шукайте Super Rat або Combat Wombat 1972-1973 років випуску. Запчастини легко дістати в руки, і обидва ці мотоцикли мають багато індивідуальності.

Honda

Якщо вам вдасться роздобути старий XR-75, то ви будете їздити на одному з найкращих пітбайків в історії. Пошукайте 125 або 250 Elsinore 1973 року випуску для вінтажного гонщика. Просто переконайтеся, що він чистий і доглянутий.

Не варто: найгірший чотиритактний мотоцикл, який коли-небудь існував, – це XL175 1973 року. XL350 був не набагато кращим.

Husqvarna

Моделі кінця 1960-х до 1971 року – всі хороші. Чорт забирай, це одне з найбільш впізнаваних імен в історії мотоспорту. Важко знайти мотоцикл, який би нікому не був потрібен.

Не варто: тримайтеся подалі від 1972 або 1973 року, тому що вони важили на 25 фунтів більше і не були надійними. Якщо ви віддаєте перевагу 1974 року, це теж працює, але уникайте 450 Desert Master.

Kawasaki

Наприкінці 1960-х років Kawasaki випустила 100-кубовий гонщик, який показав 18.5 кінських сил: Centurion – це якісний велосипед, який змушує соромитися багатьох інших. Ви також можете пошукати 238-кубовий гонщик з роторним клапаном 1970-х років, який пропонував багато крутного моменту на нижньому кінці та величезні кінські сили.

Не можна: Ви, мабуть, захочете уникнути Bighorn 1972 року. Все, що отримало прізвисько Pighorn, не варте вашого часу. Також тримайтеся подалі від MXers 1974 року.

MAICO

Будь-яка модель з квадратним циліндром буде працювати з 1970 по 1972 рік. 1973 та 1974 рр. Радіальні 250-ті та 400-ті – завжди переможці.

Не варто: Уникайте 450-кубових, оскільки вони не пропонують більш високих швидкостей і стикаються з проблемами зі зчепленням. Ще один мотоцикл, який ви не захочете купувати – шестишвидкісний 125-кубовий Maico. Це було клопітно в обслуговуванні, і у вас будуть проблеми з коробкою передач.

Montesa

Не можна: Можливо, ви захочете повністю пропустити цю марку. Хоча Cappra може бути здійсненним, решта лінійки не варта своєї ваги.

Ossa

Шукайте шпильку початку 1970-х років. Він має 250-кубовий двигун, чудову надійність та велику потужність. Ця іспанська компанія також випустила 1974 Phantom, який є цінним. Він важить 197 фунтів і пропонує велику продуктивність. А що стосується маловідомих марок, то ця досить відома.

Поради щодо придбання рідкісних старовинних мотоциклів

Коли ви починаєте полювання на старовинних гонщиків та рідкісний бруд велосипеди, у вас може виникнути спокуса придбати більше одного. Вперед! Зрештою, ви живете лише один раз. Крім того, якщо ви можете знайти кілька однакових моделей, ви заощадите собі час на пошуки запчастин. Що ви неминуче зробите.

Ось ще кілька порад, які можуть виявитись цінними.

Порада №1: Відновлений або невідновлений?

У вас є два варіанти з покупкою. Ви можете витратити більше грошей на вже відреставрований гонщик або придбати джанкер, який потребує доопрацювання. Якщо ви обираєте останній варіант, переконайтеся, що ви домовилися про зниження ціни.

Порада №2: Перевірте стан

Ці велосипеди часто стояли дуже довго. Переконайтеся, що ви подивилися на ділянки, які бачать хронічний знос. Наприклад, якщо ви плануєте купити вінтажний CZ, зверніть увагу на маятник. Якщо його не обслуговувати, він часто замерзав і ламався. Не варто купувати скутер Maico 400 1971 року, якщо у нього зламане зчеплення і поганий привід.

Перевірте все, що має рухатися, загляньте всередину бензобаку на предмет іржі, і, якщо можливо, зазирніть всередину двигуна за допомогою бороскопа. Перш за все, переконайтеся, що двигун вільний, якщо ви не проти відкрити таємницю.

Порада №3: Купуйте багато деталей

Коли ви визначилися з вибором велосипеда, запасіться деталями. Вам потрібно мати запас інших поршнів, кілець та інших важливих деталей. Переконайтеся, що у вас є запасні частини для деяких витратних матеріалів, таких як свічки запалювання, фільтри, трубопроводи та шланги, а також інструменти, щоб полагодити поломку на узбіччі дороги.

Це було б гарною ідеєю, навіть коли вони були новими, не кажучи вже про десятиліття пізніше.

Порада #4: Інвестуйте в посібник

Завжди корисно мати під рукою відповідну інструкцію. Тут ви знайдете всі розміри та номери деталей кожного компонента, який вам може знадобитися.

Порада №5: Почніть працювати зі скловолокном

Знання того, як робити скло, дозволить вам виправити пошкодження крил та кузова на цих вінтажних мотоциклах. Після того, як ви отримаєте метричні розміри, ви зможете ідеально скопіювати все, що вам потрібно, після того, як навчитеся необхідним для цього навичкам.

Порада №6: Шукайте взаємозамінні деталі

Багато людей не усвідомлюють, що багато деталей старих мотоциклів взаємозамінні.

Наприклад, багато євробайків мають взаємозамінні підшипники, кільця та поршні. Ви також побачите, що диски зчеплення Maico та Husky майже ідентичні. Якщо у вас Suzuki, Kawasaki або Yamaha, ви можете навіть побачити, що вони використовують багато однакових внутрішніх компонентів.

Ці вінтажні мотоцикли мають більше деталей, ніж ви можете собі уявити, тому зробіть домашнє завдання, щоб не платити більше тільки тому, що на чомусь є певна торгова марка.

Порада #7: Часто катайтеся на велосипеді

Відновивши свій вінтажний мотоцикл, не забудьте насолоджуватися ним. Немає жодного сенсу будувати його, а потім ховати під простирадлом. Не кажучи вже про те, що саме тоді всі проблеми дійсно починають підкрадатися.

Оживіть минуле і поділіться своїм байком зі світом. Хто знає, можливо, ви надихнете інших зацікавитись вінтажним велосипедом велосипеди просто побачивши свій. Ти можеш змінити світ.

Який вінтажний велосипед ви любите?

У вас є колекція найрідкіснішого бруду велосипеди відомий людині? Ми пропустили твій улюблений? Ми будемо раді почути про це.

Залиште нам коментар і дайте нам знаєте якщо ми пропустили щось, що, на твою думку, повинно було потрапити до списку.

У чому різниця між шосейним і трейловим велосипедом?

Трейловий велосипед – це різновид ґрунтового велосипеда, який створений спеціально для їзди по стежках. Як правило, він має м’якшу підвіску та плавний двигун, на якому легко їздити.

Трейловий велосипед також може відрізнятися тим, що він має 18-дюймове заднє колесо (дозволяє встановити більші ручки/боковину), більший бензобак, броню (захист рук/протизаносну пластину/тощо).), трансмісія з ширшим передавальним числом, щоб зробити кожну передачу більш корисною, інший вихлоп, який працює тихіше з іскрогасником, підставка для ніг, а також передні та задні ліхтарі на деяких моделях.

Вони набагато кращі за мотокросовий велосипед для їзди по бездоріжжю, тому що на них зручніше і легше їздити по бездоріжжю. Додаткові аксесуари варті додаткової ваги, якщо ви не хардкорний гонщик.

Яким видом трейлової їзди ви займаєтеся?

Існує не один вид їзди по стежках. Я їздив на своїх ґрунтових велосипедах по лісах, горах, пустельних місцевостях, або просто на своєму подвір’ї та державних стежках.

Певні моделі ґрунтових велосипедів будуть працювати краще або гірше на різних типах трас. Якщо ви хочете бути агресивним і мчати через відкритий ліс на високих швидкостях, тоді вам потрібен високопродуктивний ендуро-байк, який створений для перегонів.

Просто хочу зручний трейловий велосипед для повсякденної їзди по гірських пагорбах? Простий, малопотужний 4-тактний двигун з повітряним охолодженням задовольнить ваші потреби менш ніж за половину вартості готової до перегонів моделі.

З огляду на це, я все ще агресивно їжджу на “повільному трейловому велосипеді” і отримую більше задоволення, ніж будь-коли! Він просто потребував деякого налаштування підвіски, щоб витримувати вищі швидкості та сильніші удари.

Який ваш рівень навичок?

Тільки тому, що ви хочете швидко їздити по треках, не означає, що вам слід починати на гоночному велосипеді з кубатурою 450. Якщо ви початківець, я наполегливо рекомендую почати з кросового велосипеда, яким легко керувати, він має плавну і передбачувану потужність.

На повільному велосипеді легше їхати швидко, ніж на швидкому на повільній швидкості. Перехід на більший 4-тактник і спроба “дорости” до нього лише сповільнить ваш темп навчання.

Я дізнався, що найшвидший спосіб стати кращим гонщиком – це оволодіти базовими навичками управління зчепленням і дроселем, а також балансом. Вивчивши правильну техніку, ви також матимете більше контролю і зможете їздити довше, не виснажуючись.

Як тільки ви повністю виросли зі свого першого кросового велосипеда, настав час звернути увагу на більш серйозний трейловий ендуро-байк.

Вживані мотокросові велосипеди | Мотокрос Ендуро велосипеди на продаж

В AT Motocross ми завжди маємо в наявності великий асортимент вживаних мотоциклів для мотокросу та ендуро. Ми пишаємося мотокросом велосипеди та ендуро велосипеди, які ми маємо в наявності, і всі велосипеди проходять через нашу власну майстерню перед продажем. Тут ви побачите всі основні марки мотоциклів для мотокросу велосипеди, KTM, Yamaha, Kawasaki, Sherco, Beta, Honda та інші. Ми також пропонуємо нові ендуро Sherco, Beta Rieju велосипеди, запчастини аксесуари для цих велосипедів ендуро.

ВИ МОЖЕТЕ ПОБАЧИТИ НАШ ОСТАННІЙ АСОРТИМЕНТ ТУТ

велосипеди, знати

01934 627222Запитання щодо велосипедів: велосипеди@atmotocross.comShop/Parts Запити на запчастини: online@atmotocross.com

Unit 2, Pottery close, Winterstoke Road, Weston-Super-MareBS23 3YH

© 2023, AT Motocross | Digital by Uniq Creative | Номер зареєстрованої компанії: 07156022 | Адреса зареєстрованої компанії: 77 Rippleside, Portishead, Bristol, England, BS20 6ND

  • american express
  • Apple pay
  • diners club
  • відкрити для себе
  • майстер
  • paypal
  • віза

“Це було до біса круто, чувак!Легенди бездоріжжя говорять про розробку нової лінійки MX/ендуро від Triumph

Вперше опубліковано 1 червня 2022 року Деном Сазерлендом

Наприкінці липня 2021 року компанія Triumph шокувала позашляховий світ, анонсувавши цілу низку змагань з мотокросу та ендуро велосипеди були в роботі. Мало того, вони також розроблялися Рікі Кармайклом та Іваном Сервантесом – двома найвидатнішими гонщиками в історії.

У той час компанія Triumph заявила, що оголошення про графік запуску, а також представлення мотоциклів “відбудеться в найближчі місяці”. Однак деталі залишалися прихованими з тих пір.

Щоб дізнатися, чого саме очікувати і коли, MCN поспілкувався з дуетом гонщиків, а також з директором з виробництва Стівом Сарджентом в ексклюзивному інтерв’ю на заводі.

“Всі вони будуть змагальними позашляховими мотоциклами”, – сказав Стів Сарджент. “У нас є ряд мотокроссових і ряд ендуро мотоциклів в розробці. Ендуро-мотоцикли будуть реєструватися на дорогах, але мотокрос мотоциклів будуть чисто позашляховими мотоциклами.”

Він продовжив: “Буде цілий ряд розмірів двигунів. Я не збираюся сьогодні розкривати, що це будуть за мотоцикли, але вони вже перебувають у стадії розробки. Все вже визначено з точки зору специфікації того, що ми збираємося випускати, але ми ще не на тій стадії, коли ми збираємося повідомляти про це пресі.”

Останній етап цієї роботи був завершений лише за день до нашого інтерв’ю в п’ятницю, 27 травня. Відповідаючи на запитання про це, 15-разовий чемпіон з мотокросу Кармайкл сказав: “Ми зібрали чудову інформацію, яка, як мені здається, вивела нас на правильний шлях, щоб бути дуже близькими до того, що нам потрібно”.

“Мені подобається те, що ми хочемо створити найкращий мотоцикл, ми хочемо перемогти, і я був у захваті від мотивації всієї компанії”. Це було шалено круто, чувак.”

Йому вторить ветеран ендуро Сервантес, п’ятиразовий чемпіон світу, який зосередився на розробці шасі для ендуро-моделей.

“Вчора, коли ми закінчили тест, ви могли бачити обличчя всіх учасників, – пояснив іспанський гонщик. “Всі рухаються в одному напрямку, і це дивовижно. Я як маленька дитина з цукеркою – я радію щоранку, коли прокидаюся!

“І працювати з Рікі – для мене велике задоволення, тому що з самого дитинства, коли я займався мотокросом, Рікі був моїм кумиром.”

Хоча Triumph розкрив свої плани громадськості в липні минулого року, розробка двох полігонів тягнеться набагато далі, і Кармайкл вперше перекинув ногу через прототип моделі на своєму власному американському треку за тиждень до того, як пандемія Covid-19 набула сили.

“Ми почали працювати якраз перед тим, як почався Covid, потім справи сповільнилися, але з кожним разом, коли я працював на машині, вона ставала все кращою і кращою”, – додав Рікі. “Я працював з великими компаніями і зробив багато чудових речей, але цей велосипед мене вразив.”

І, хоча ми все ще можемо не я знаю Повні деталі, включаючи те, коли ми зможемо побачити хоча б зображення готового мотоцикла, пара тестувальників змогла поділитися своїми основними враженнями від мотоциклів на сьогоднішній день.

“Я був задоволений тим, наскільки збалансований мотоцикл у всіх аспектах”, – продовжив Кармайкл. “Як він поводиться – чи це нерівні доріжки, чи гладкі – повороти, стрибки, все, що завгодно. Це те, чим я був задоволений, він робить багато речей добре.”

Іван додав: “Для ендуро ви ставите мотоцикл в екстремальні умови. Вам потрібно підніматися в гори, долати каміння, траву, пісок і всілякі типи ґрунту. На початку я сказав, що нам потрібне дуже хороше шасі… тому що нам потрібен дуже швидкий мотоцикл у вузьких, складних місцях.”

MCN пропонує вашій увазі перші фотографії та технічні характеристики нових мотоциклів Triumph велосипедів у липні.

Чи будуть ралійні мотоцикли Triumph?

Іван Сервантес не чужий для ралійних перегонів, двічі завершивши сумнозвісний Дакар. Відповідаючи на питання, чи може це вплинути на потенційні майбутні ралійні моделі, Стів Сарджент не виключив такої можливості.

“Якщо ви подивитеся на деякі ралі-рейди, що відбуваються зараз, то побачите, що багато з них велосипеди розвинулися з ендуро-платформи.

“Також з мотокроссових двигунів та інших платформ. Це область, де ви можете застосувати те, що ви дізнаєтесь з ендуро і MX, в іншому середовищі, так що завжди є можливість зробити це в майбутньому.”

Triumph розкриває сміливі плани щодо нових MX та ендуро мотоциклів

Вперше опубліковано 20 липня 2021 р. автором Andy Calton

Triumph планує штурм прибуткового ринку мотокросу та ендуро – з двома відомими амбасадорами, які допомагають їм прокласти новий позашляховий шлях.

Компанія, що базується в Хінклі, намітила амбітні плани по створенню абсолютно нової лінійки змагальних машин, з заводською гоночною програмою і командами, що змагаються на найвищому рівні як в мотокросі, так і в ендуро.

Очолює заявку Рікі Кармайкл, якого багато хто називає найвидатнішим гонщиком у класі MX усіх часів. 41-річний американець виграв 12 титулів AMA з мотокросу та суперкросу, а також здобув п’ять медалей на X Games, де він виконував дикі трюки.

До нього приєднується Іван Сервантес, п’ятиразовий чемпіон світу з ендуро. 39-річний американець також двічі фінішував на “Дакарі. Обидва завершили кар’єру гонщиків, але все ще активно займаються спортом. Керівництво компанії стверджує, що ці престижні підписання “приєдналися до сім’ї Triumph як активні партнери як у тестуванні велосипедів, так і в підготовці до перегонів”.

велосипеди, знайте

Які саме мотоцикли вироблятиме Triumph і коли, поки що невідомо, але генеральний директор компанії Нік Блур розповів нам: “Це оголошення знаменує собою початок нової глави для Triumph, частиною якої всі в Triumph неймовірно раді бути.

“Ми на 100% прагнемо досягти довготривалого впливу в цьому висококонкурентному та вимогливому світі, з єдиною метою – надати виграшну лінійку мотоциклів для цілого нового покоління мотоциклістів Triumph”.”

Ринок позашляхових мотоциклів зростав у всьому світі протягом останніх п’яти років, і нещодавнє дослідження Market Study Report LLC припускає, що він може зрости ще на 10 відсотків до 2026 року, при цьому прогнозується продаж 410 000 “конкурентних” позашляховиків. Оскільки Triumph сподівається продати 75 000 мотоциклів по всьому світу в цьому році, очевидно, що позашляхова пропозиція може виявитися безцінною.

Triumph має багату історію успіху на бездоріжжі: TR6 був улюбленою зброєю Стіва МакКуїна в 60-х та на початку 70-х років. А друг і дублер МакКуїна Бад Екінс виграв ISDT на Triumph TR6 SCT у 1962 році.

Схоже, що KTM, Honda, GasGas, Husqvarna, Kawasaki, Yamaha та інші компанії ось-ось отримають нового серйозного конкурента у боротьбі за домінування на бездоріжжі. Американський ринок є особливо прибутковим, що, можливо, є однією з причин, чому Рікі Кармайкл розглядається як ключовий фактор для надання додаткової довіри Triumph.

Кармайкл сказав: “Я дуже радий приєднатися до сім’ї Triumph і вважаю за честь і приниження брати участь у розробці та випуску їх позашляхових мотоциклів.

“На цьому етапі моєї кар’єри інтригує можливість побудувати щось з нуля. Що мене вражає, так це відданість компанії Triumph та її пристрасть до розробки першокласного продукту.

“Всі, з ким я працював над цим проектом, починаючи від інженерів, дизайнерських груп і закінчуючи відділом досліджень і розробок… показали надзвичайну пристрасть до того, що вони роблять, і це рецепт успіху, і те, в чому мені дуже подобається бути частиною цього процесу.

“Це хвилюючі часи не лише для мене, але й для позашляхової індустрії, адже до неї додається ще один бренд, а також можливості, які відкриваються перед усіма споживачами позашляховиків”. Я не можу дочекатися, щоб побачити реакцію, коли ці моделі з’являться в салонах дилерів.”

Triumph заявляє, що оголошення про нову лінійку позашляховиків і більш повна інформація про заводську гоночну програму очікується протягом наступних кількох місяців, а з двома великими мотоциклетними виставками, що відбудуться в листопаді, ми можемо побачити деякі мотокросові та ендуро Triumph в британських салонах в недалекому майбутньому.

Погляньте на позашляховий Tiger 900 від Triumph у відео нижче:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top