Чопери вийшли з моди?. Подрібнювач велосипедів на замовлення

Подрібнювачі виходять з моди?

Здається, не так давно ви не могли проїхати і двох кварталів, не побачивши когось на тротуарі з футболкою “Orange County Choppers” або наклейкою “West Coast Choppers” на задньому склі пікапа. Але щось сталося, і футболки, і самі велосипеди в кольорі цукерок і хрому, здається, майже зникли.

Але чи вийшли чопери з моди?

Так, безумовно. Часи 100-тисячних кастомних подрібнювачів минули. Хвала Всевишньому.

Здебільшого ретро-круті пересіли на скремблери, кафе-рейсери та боббери, щоб поринути у класичний стиль та атмосферу. Але є різниця між надмірними чоперами, побудованими для знаменитостей з бездонним бюджетом, і самим чопером як іконою стилю.

І хоча я не можу погодитися з тим, що носити темні сонцезахисні окуляри поверх бандани коли-небудь було стильно, давайте поговоримо про те, що вивело з моди і з бізнесу самі чопери.

Хто вбив сцену з вертольотами?

Чесно кажучи, навіть оригінальний бренд West Coast Choppers починався з гаража мами засновника Джессі Джеймса, і це був в основному бізнес з трафаретного друку, який будував велосипеди на стороні.

Це було в далекому 1992 році, і пройшло багато часу, перш ніж гаражні збірки перетворилися на дико дорогі та унікальні мотоцикли, які почали з’являтися в реаліті-шоу.

Немає сумнівів, що Джессі Джеймс заслужив свій успіх, самоописаний “прославлений зварювальник”, який потрапив у центр уваги і проклав шлях для подібних програм “побудови велосипедів”, щоб захопити ефір.

І в певному сенсі, весь цей бізнес. це саме те, що вивело чоппери з експлуатації.

Побачивши реакцію публіки на “культ крутості”, побудований навколо бренду West Coast Choppers, маркетологи та телевізійники взялися за роботу, шукаючи байкерів, які були б зацікавлені в прибутковій роботі.

Не встигли ви й оком моргнути, як жодна маркетингова кампанія нового продукту, художнього фільму чи відеоігри не була завершеною, якщо до неї не додавався тематичний вертоліт, виготовлений на замовлення.

Публіка проковтнула це, і на наступні п’ять років над мотоциклетним світом нависла темна хмара.

Це був світанок ери комерційних вертольотів на замовлення. Вони не могли надрукувати футболки достатньо швидко.

Великий розпродаж велосипедів у 2002 році

Orange County Choppers. “Мотоцикломанія. Гараж монстрів.

Раптом вертольоти з’явилися скрізь.

Як ваш улюблений дум-метал-альбом, про який ніхто не чув п’ять років тому, чопери стали мейнстрімом, що повністю суперечить тому, що самі по собі чопери повинні представляти.

Чоппер повинен бути машиною смерті ручної роботи, просто і зрозуміло.

Якщо вони опинилися на вулиці, то краще, щоб це сталося випадково.

Їх будують ентузіасти на задньому дворі за допомогою пилки та зварювальних апаратів MIG, і вони в жодному разі не призначені для того, щоб бути безпечними, надійними чи дорогими.

Але ж вони мають бути стильними, унікальними та нестандартними.

Те, що зробили з поняттям “кастом” у реаліті-шоу, не можна пробачити.

По суті, хлопці з Orange County Choppers щотижня обирали нового корпоративного спонсора і будували для нього таку ж розтягнуту, хромовану, гучну купу сміття на широких шинах. Коли це було зроблено, вони поверталися і знаходили креативний спосіб нанести логотип компанії на велосипед.

Це був “маркетинг вертольотів”, а не будівництво вертольотів.

І на той випадок, якщо ваша пам’ять трохи розмита, ось список деяких “диких” організацій, які отримали свої назви на власному гелікоптері Orange County Chopper:

  • Siemens. діти з плакатів для “поганих хлопчиків” транснаціональних корпоративних конгломератів у всьому світі
  • Hewlett Packard. також відомий як “поза законом Кремнієвої долини.”
  • Страхова компанія Geico. яка навіть не мріяла застрахувати велосипед, який вони замовили
  • ФБР. так, справжнє ФБР, засноване відомим “ненависником закону” Джеймсом Кеннеді. Едгар Гувер придбав власний чоппер.
  • Intel. бо хіба можна побудувати вертоліт без комп’ютерного процесора??
  • Жилетт. Так, Жилетт. Ніщо так не свідчить про “однопроцентність”, як чисте гоління.

Чопери стали рекламою.

Партизанські маркетингові інструменти, створені для того, щоб їх паркували на поверхах конференц-центрів і витріщалися на них люди в костюмах, які могли собі їх дозволити, але ніколи б не купили, а також люди, які насправді вважали їх крутими, але мали б рефінансувати свій будинок, щоб зробити перший внесок за велосипед.

Як сказав би Джессі Джеймс: “Плати, лох!”

І хто б міг його в цьому звинуватити? Куй залізо, поки гаряче. Чоловік робив те, що любив.

Потім, десь у 2010 році, світ зрозумів, що єдині люди, які купують такі мотоцикли. це знаменитості, юристи та стоматологи, і ніщо так не забиває цвях у труну крутості, як те, що керівник компанії надягає бандану і виїжджає на своєму 100-тисячному мотоциклі на байк-вечір до місцевої чізкейк-майстерні.

Повільно, але вірно, публіка вирішила, що тема “чопперів” вичерпала себе, і серця та уми глядачів перейшли до Качиної династії, мабуть.

Чи можуть чопери повернутися?

У певному сенсі, справжні чопери ніколи насправді не виходили. Ви просто ніколи не бачили їх по телевізору.

Сцена чопперів зародилася на Західному узбережжі, від байкерських банд в районі затоки, таких як “Ангели пекла”, до кастом-культури в районі Лонг-Біч, Каліфорнія.

На Заході все ще існує величезний культ аскетизму класичних чопперів “побудованих, а не куплених”, а молоді ентузіасти скуповують будь-які старі двигуни Panhead та Knucklehead, до яких вони можуть дотягнутися, і вдихають в них нове життя.

Він ніколи не досягне висот чопперного божевілля 2000-х, але, чесно кажучи, саме цього хочуть любителі чопперів. Зробіть його невеликим. Зберігайте автентичність. Всі ці велосипеди. це проекти пристрасті.

А ще в кількох ключових гаражах по всьому світу все ще живуть і процвітають ідеї ручної збірки чопперів.

Церква чопперів Джеффа Райта у Ван-Метрі, штат Айова, виготовляє одні з найкрутіших кастомних байків у світі, і (на щастя) жоден з них навіть віддалено не нагадує те, що можна побачити на каналі Діскавері.

Vintage Dreams Райана Гроссмана в Мартінезі, штат Каліфорнія, збирає і реставрує оригінальні вертольоти епохи 60-х і 70-х років (він залишає їх заіржавілими, як і належить), а також будує класику 60-х років з вінтажних деталей шоу-класу. Тут немає рам масового виробництва.

Лише кілька прикладів майстрів із брудними руками та закривавленими кісточками пальців, які підтримують дух приватного життя на чопперній сцені.

Які найпопулярніші велосипеди перетворюються на чопери?

Безумовно, двома найпоширенішими мотоциклами, які рубали в ті часи, були Harley Davidson Sportster (який випускався з 1957 року) і Triumph Bonneville (який випускався серійно з 1959 року).

Honda CB750 також був популярною альтернативою, і як додатковий бонус, він працював надійно і не постійно витікав масло.

Що робить мотоцикл “Чоппером?

Залежить від того, кого ви запитаєте. Задовго до того, як Пітер Фонда та Денніс Хоппер вирушили в дорогу у фільмі “Безтурботний їздець” 1969 року, культура чопперів вже була живою і процвітаючою.

Термін “чоппер” походить від власників мотоциклів, які “зрізали” зі своїх мотоциклів усі несуттєві деталі, щоб зробити їх якомога легшими та швидшими, часто майже не зважаючи на безпеку.

Загалом, будь-який мотоцикл у стилі круїзер, який розбирали на частини заради швидкої та гучної їзди, може їсти за столом чопперів.

Однак, більшість людей очікують побачити, коли чують слово “чоппер”, розтягнуті передні вилки (можливо, в рамі), V-подібний двигун з великим робочим об’ємом і жорстку або “хардтейлову” задню частину без підвіски.

Гучні, відкриті вихлопні труби (зазвичай спрямовані в небо) і найвищий вихлоп, який ви можете приварити на задній частині, також повинні додати вам популярності чоппера.

Будь ласка, підтримайте, поділившись

Як побудувати мотоцикл-чоппер

wikiHow. це “вікі”, подібно до Вікіпедії, що означає, що багато наших статей написані у співавторстві з кількома авторами. Над створенням цієї статті працювали автори-волонтери, які з часом редагували та вдосконалювали її.

Цю статтю переглянули 185 948 разів.

Більшість любителів мотоциклів вважають, що чопери з’явилися у ветеранів Другої світової війни, які повернулися додому після служби, особливо в Європі, і хотіли знову відчути гострі відчуття від їзди на двоколісному транспорті, пережиті за кордоном. Однак американські виробники виробляли більш громіздкі велосипеди з кузовом, зокрема крилами та бамперами, які більше нагадували автомобілі, ніж легкі європейські велосипеди. Тому гонщики почали відрізати частини, щоб зменшити вагу та збільшити швидкість. Чопери народилися. Ви можете розкрити в собі внутрішнього художника, обравши один з чотирьох основних способів побудови чоппер-мотоцикла.

Модифікація мотоцикла

  • Використання оригінального мотоцикла дозволяє вам легше підтримувати реєстрацію або ліцензування, оскільки ви керуєте транспортним засобом оригінального виробника з його реєстраційними номерами.
  • Сідайте за кермо мотоцикла, щоб зрозуміти, що вам подобається в ньому, а що ви хотіли б змінити.
  • Реєстраційні номери належать рамі, тому ви можете почати або з проекту відновлення від оригінального виробника, або з виробника вторинного ринку, що спеціалізується на прокатних рамах.
  • Оскільки колеса, передня підвіска та рама вже працюють як єдине ціле, ви знаєте, яка трансмісія буде відповідати основним розмірам вашого велосипеда, що зменшує кількість здогадок, пов’язаних з цим.

Побудова нового велосипеда з набору

  • Цей варіант може сподобатися, зокрема, тим, хто збирає велосипед вперше, оскільки всі деталі спроектовані та виготовлені так, щоб підходити одна до одної; виробник може вирішити проблеми або гарантійні питання.

Приготуйтеся до додаткових витрат часу, зусиль і простору.

    Майте добре освітлений, не захаращений простір, який ви можете присвятити виключно проекту. Ви будете будувати поетапно, залишаючи частково зібраний чоппер у цьому просторі на тривалий період часу.

Будівництво з уцілілих деталей

  • Зазвичай тільки просунуті механіки беруться за цю опцію, оскільки вона вимагає багато часу, ресурсів і навичок. Досвідчені будівельники чопперів також розуміють, що працює або поєднується разом, а що ні.
  • Шукайте великий магазин мотоциклів або навіть звалище, де є спеціальна зона для мотоциклів, як відправну точку, як джерело запчастин, так і місце, куди можна звернутися за порадою.
  • Отримати механічну допомогу у створенні або відновленні трансмісії, створенні або модифікації кузовних деталей на замовлення, а також фарбуванні або покритті голого металу.

Спільнота контролю якості

Подяка! Ми раді, що це було корисно. Дякуємо за ваш відгук. В якості невеликої подяки ми хотіли б запропонувати вам подарункову картку на 30 грн (дійсну в GoNift).com). Використовуйте її, щоб спробувати чудові нові продукти та послуги по всій країні, не сплачуючи повну вартість. вино, доставка їжі, одяг та багато іншого. Насолоджуйтесь! Отримати подарунок Якщо wikiHow допоміг вам, будь ласка, зробіть невеликий внесок, щоб підтримати нас у допомозі більшій кількості таких читачів, як ви. Ми прагнемо надавати світові безкоштовні ресурси, і навіть 1 допомагає нам у нашій місії. Підтримайте wikiHow

Готовий спосіб зробити чоппер. Прикладом може слугувати комплектний двигун, який містить такі деталі, як поршні, циліндр, шестерні та багато інших деталей. Він також містить певну кількість інструментів та матеріалів для встановлення.

Дякуємо! Ми раді, що це було корисно. Дякуємо за ваш відгук. В якості невеликої подяки, ми хотіли б запропонувати вам подарункову карту на 30 (дійсну на GoNift.com). Використовуйте його, щоб спробувати чудові нові продукти та послуги по всій країні, не сплачуючи повну ціну. вино, доставка їжі, одяг та багато іншого. Насолоджуйтесь! Отримати подарунок Якщо wikiHow допоміг вам, будь ласка, зробіть невеликий внесок, щоб підтримати нас у допомозі більшій кількості таких читачів, як ви. Ми прагнемо надавати світові безкоштовні ресурси, і навіть 1 допомагає нам у нашій місії. Підтримка wikiHow

Ви можете просто зліпити з міцного металу багатокутник, враховуючи розмір вашого двигуна. Рама повинна точно підходити під сидіння водія в залежності від моделі. Краще тримати низьку висоту, щоб збільшити дорожній просвіт і зменшити ризик аварії в повітрі. Міцність і структура мають велике значення, а також простір, відведений для двигуна, щоб запобігти резонансу та втраті контакту або від’єднанню проводів. Звертайтеся лише за необхідності.

Дякуємо! Ми раді, що це було корисно. Дякуємо за ваш відгук. В якості невеликої подяки ми хотіли б запропонувати вам подарункову картку на 30 гривень (дійсну в GoNift).com). Використовуйте її, щоб спробувати нові чудові продукти та послуги по всій країні, не сплачуючи повну вартість. вино, доставка їжі, одяг та багато іншого. Насолоджуйтесь! Отримати подарунок Якщо wikiHow допоміг вам, будь ласка, зробіть невеликий внесок, щоб підтримати нас у допомозі більшій кількості таких читачів, як ви. Ми прагнемо надавати світові безкоштовні ресурси, і навіть 1 допомагає нам у нашій місії. Підтримайте wikiHow

Усередині колекції мотоциклів Юена МакГрегора: від електричного Harley Davidson вартістю 23 тис. фунтів стерлінгів до виготовленого на замовлення вінтажного чоппера

ЦЕ неймовірна колекція мотоциклів Юена МакГрегора: від електричного Harley Davidson вартістю 23 000 фунтів стерлінгів до вінтажного чоппера, виготовленого на замовлення.

Актор “Зоряних воєн” відомий як любитель велосипедів і зробив кілька програм, подорожуючи світом на двох колесах зі своїм близьким другом Чарлі Бурманом.

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Однак за кадром у нього накопичилася велика кількість унікальних і класичних мотоциклів.

BMW R1150GS. £7,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Ймовірно, найвідоміший велосипед МакГрегора, який був показаний у його документальному серіалі Sky One “Довгий шлях навколо”.

У шоу він і Чарлі Бурман здійснили 19 000-мильну подорож на схід з Лондона до Нью-Йорка.

Вони проїхали на спеціально модифікованих BMW через Європу, Сибір і Канаду, перш ніж прибути до США.

Вони навіть взяли сумнозвісну російську трасу, відому як “Дорога кісток”, в пам’ять про примусових робітників, які загинули на її будівництві.

За оцінками, загинуло до мільйона робітників, і легенда стверджує, що вони горять під дорогою або навколо неї, хоча це не підтверджено.

R1150GS випускався з 1999 по 2006 рік і оснащувався 1130-кубовим двигуном в улюбленій для BMW конфігурації з плоскими двійниками.

Це та сама модель, на якій їздили Кевін Сандерс та його дружина Джулія, коли вони побили світовий рекорд на найшвидшу навколосвітню подорож на мотоциклі у 2002 році.

BMW R1200GS Adventure. £11,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Безпосередній наступник 1150GS, ця модель використовувалася МакГрегором і Бурманом для зйомок у фільмі “Довгий шлях вниз”, продовження їхнього першого хіт-параду.

На шоу 2007 року Бімери перевезли пару з Лондона до Джона О’Гроатса, а звідти до мису Агулас, найпівденнішої точки Африки.

Ця модель мала трохи більший 1170-кубовий двигун з плоским двійником і випускалася до 2019 року.

МакГрегор був не єдиною знаменитістю, яка принесла цей мотоцикл на наші екрани, оскільки волохаті байкери Дейв Майерс та Сі Кінг їздили на таких же моделях у кількох епізодах своєї кулінарної серії “Кулінарна книга”.

Harley Davidson LiveWire. £23,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Завершуючи тріо телевізійних велосипедів, які використовували МакГрегор і Бурман, LiveWire добре послужив їм у їхньому шоу “Довгий шлях вгору” у 2019 році.

Прийнявши рішення перейти на повністю електричний мотоцикл, пара була в захваті від його характеристик, коли вони перевезли їх з півдня Аргентини до Лос-Анджелеса з тихим комфортом.

LiveWire коштує 22 990 фунтів стерлінгів і є одним з найдорожчих мотоциклів у колекції МакГрегора.

Він оснащений асинхронним електродвигуном з рідинним охолодженням, який розвиває вражаючі 105 кінських сил і 86 футів.фунт-фунт крутного моменту.

Це дає відносно важкому 210-кілограмовому мотоциклу чудову максимальну швидкість 115 миль/год.

BSA Bantam D1 (1952). від £3,000 до £4,000

Один з декількох британських мотоциклів у гаражі зірки Обі-Вана Кенобі, BSA Bantam D1 є улюбленим серед любителів класичних мотоциклів.

D1, що випускався з 1948 по 1963 рік, є оригінальним мотоциклом, виробленим Бірмінгемською компанією стрілецької зброї.

Він мав 125-кубовий двигун, що видавав нервові чотири кінські сили, і триступінчасту коробку передач.

Максимально він розвивав 45 миль на годину, що зараз може здатися небагато, але на початку 50-х це було пристойно для мотоцикла.

Sunbeam S7 (1956). £6,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Інший британець в колекції, Sunbeam, вироблявся між 1949 і 1956 роками дочірньою компанією BSA.

Він був створений на базі BMW R75, дизайн якого BSA отримала як військову репарацію.

Клуб власників Sunbeam був заснований в 1924 році, що робить його одним з найстаріших у Великобританії.

Трохи підвищив потужність Bantam, його 487-кубовий рядний вертикальний двигун видавав 24 кінські сили.

Індійський Ларрі Чоппер. Індивідуальна ціна

Названий на честь шанованого мотобудівника Лоуренса “Індіанця Ларрі” ДеСмедта, чоппер є одним з найбільш особливих та унікальних мотоциклів у колекції МакГрегора.

Невідомо, скільки він заплатив за кастомний байк, але він був перепроданий за 22 000 фунтів стерлінгів.

Індієць Ларрі прославився як чемпіон олдскульних чопперів і вважався одним з найкращих кастом-будівельників у світі.

Чопери зазвичай виготовляють, взявши базову модель мотоцикла в стилі круїзера і знявши з нього все, що можна вважати непотрібним для його роботи.

Вони характеризуються високим кермом, низькою посадкою, крутою рамою та мінімалістичним стилем.

Поліцейський мотоцикл Moto Guzzi Eldorado (1974). £7,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Цей одноразовий поліцейський мотоцикл, який розпочав серію з багатьох Moto Guzzi в колекції, вважається однією з найкращих моделей виробника.

Він був розроблений за погодженням з відділом дорожнього руху поліції Лос-Анджелеса, а згодом був прийнятий кількома іншими поліцейськими службами країни.

The 64.5 кінських сил видавав 844-кубовий 90-градусний V-подібний V-подібний двигун, що розвивав максимальну швидкість 115 миль/год.

Цей Guzzi також є рідкісним екземпляром, оскільки його випускали лише між 1972 та 74 роками.

Moto Guzzi V7 Sport (1972). 10 000. 15 000 фунтів стерлінгів

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Ми говорили вам, що йому подобаються Moto Guzzi.

Випущений між 1971 і 1974 роками, це був перший гонщик для кафе, випущений культовим італійським брендом.

Він мав 748-кубовий V-подібний двигун потужністю 70 кінських сил і максимальною швидкістю 125 миль/год.

У 2008 році Moto Guzzi відродила модель під назвою V7 Special, ретро-дизайн якої був створений на основі оригіналу.

Moto Guzzi V11 Sport (2000). £6,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

З кров’ю V7 Sport, що тече в його жилах, V11 Sport став більш потужним мотоциклом для сучасності.

Двигун був збільшений до 1064 куб.см, а потужність зросла до 91 кінських сил, щоб вичавити додаткові 12 миль/год максимальної швидкості.

Він також випустив важку 69-футову.фунт-фунт крутного моменту, щоб компенсувати збільшену масу.

Moto Guzzi V11 Le Mans Tenni (2002). £5,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Названий на честь знаменитої гонки на витривалість, цей мотоцикл є вдосконаленою версією свого брата V11 Sport.

На честь італійського чемпіона з мотогонок Омобона Тенні, який протягом більшої частини своєї кар’єри їздив на Guzzis.

Він навіть приїхав на одному з них до перемоги в легкій ваговій категорії на гонці Isle of Man TT 1937 року, ставши першим італійцем, який виграв гонку на цьому заході.

Honda Gold Wing (1980). £6,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Мабуть, найвідоміший і найулюбленіший великий мотоцикл усіх часів, Honda Gold Wing витримав донині і в 2024 році відсвяткує 40 років виробництва.

Версія GL1100, яка була випущена в 1980 році, є світовим рекордсменом з найдовшої відстані на мотоциклі після того, як аргентинський журналіст Еміліо Скотто проїхав на ньому 457 000 миль по всій земній кулі.

Усередині колекції мотоциклів Юена МакГрегора: від електричного Harley Davidson вартістю 23 тисячі фунтів стерлінгів до вінтажного чоппера, зробленого на замовлення

ЦЕ неймовірна колекція мотоциклів Юена МакГрегора, від електричного Harley Davidson за 23 000 фунтів стерлінгів до виготовленого на замовлення вінтажного чоппера.

Актор “Зоряних воєн” добре відомий як любитель велосипедів і зробив кілька програм, подорожуючи світом на двох колесах зі своїм близьким другом Чарлі Бурманом.

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Однак за кадром він зібрав велику кількість унікальних і класичних мотоциклів.

BMW R1150GS. £7,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Ймовірно, найвідоміший велосипед МакГрегора, на якому він знімався в документальному серіалі Sky One “Довгий шлях навколо” (Long Way Round).

На шоу він разом з Чарлі Бурманом здійснив 19 000-мильну подорож на схід з Лондона до Нью-Йорка.

Вони проїхали на спеціально модифікованих BMW через Європу, Сибір і Канаду, перш ніж прибути до США.

Вони навіть проїхали сумнозвісним російським шосе, відомим як “Дорога кісток”, в пам’ять про примусових робітників, які загинули на його будівництві.

За оцінками, загинуло до мільйона робітників, а легенда свідчить, що вони згоріли під дорогою або навколо неї, хоча це не було підтверджено.

R1150GS випускався з 1999 по 2006 рік і оснащувався 1130-кубовим двигуном в улюбленій для BMW конфігурації з плоскими двійниками.

Це та сама модель, на якій їздили Кевін Сандерс та його дружина Джулія, коли вони побили світовий рекорд на найшвидшу навколосвітню подорож на мотоциклі у 2002 році.

BMW R1200GS Adventure. £11,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Безпосередній наступник 1150GS, ця модель використовувалася МакГрегором і Бурманом для зйомок у фільмі “Довгий шлях вниз”, продовження їхнього першого хіт-параду.

У шоу 2007 року Beemers перевіз пару з Лондона до Джона О’Гроатса, а звідти до мису Агулас, найпівденнішої точки Африки.

Ця модель мала трохи більший 1170-кубовий двигун з плоским розташуванням циліндрів і вироблялася до 2019 року.

МакГрегор був не єдиною знаменитістю, яка вивела цей мотоцикл на екрани, адже волохаті байкери Дейв Майерс та Сі Кінг їздили на таких же моделях у кількох епізодах своєї кулінарної серії “Кулінарна книга”.

Harley Davidson LiveWire. £23,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Завершуючи тріо телевізійних байків, які використовували МакГрегор і Бурман, LiveWire добре послужив їм у їхньому шоу “Довгий шлях вгору” у 2019 році.

Прийнявши рішення стати повністю електричними, пара була в захваті від їхніх характеристик, оскільки вони перевезли їх з південної Аргентини до Лос-Анджелеса в тихому комфорті.

LiveWire коштує від 22 990 фунтів стерлінгів і є одним з найдорожчих велосипедів у колекції МакГрегора.

Він оснащений асинхронним електродвигуном з рідинним охолодженням, який видає вражаючі 105 кінських сил і 86 футів пробігу.Фунти крутного моменту.

Це дає відносно важкому 210-кілограмовому мотоциклу чудову максимальну швидкість 115 миль/год.

BSA Bantam D1 (1952). від £3,000 до £4,000

Один з декількох британських мотоциклів у гаражі зірки Обі-Вана Кенобі, BSA Bantam D1 є улюбленим серед любителів класичних мотоциклів.

D1, що випускався з 1948 по 1963 рік, є оригінальним мотоциклом, виробленим Бірмінгемською компанією стрілецької зброї.

Він мав 125-кубовий двигун потужністю 4 кінські сили і триступінчасту коробку передач.

Максимально він розвивав 45 миль на годину, що зараз може здатися небагато, але на початку 50-х років це було неабияким досягненням для велосипеда.

Sunbeam S7 (1956). £6,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Інший британець в колекції, Sunbeam, випускався між 1949 і 1956 роками дочірньою компанією BSA.

Він був створений на основі BMW R75, дизайн якого був фактично придбаний BSA як військова репарація.

Клуб власників Sunbeam був заснований у 1924 році, що робить його одним з найстаріших у Великобританії.

Трохи збільшивши потужність Bantam, його 487-кубовий рядний вертикальний двигун видає 24 кінські сили.

Індійський Larry Chopper. Індивідуальна ціна

Названий на честь відомого мотоциклетного конструктора Лоуренса “Індіанця Ларрі” ДеСмедта, чоппер є одним з найбільш особливих та унікальних мотоциклів у колекції МакГрегора.

Невідомо, скільки він заплатив за кастомний мотоцикл, але він був перепроданий за 22 000 фунтів стерлінгів.

Індієць Ларрі прославився як чемпіон олдскульних чопперів і вважався одним з найкращих кастом-будівельників у світі.

Чопери зазвичай виготовляються шляхом взяття базової моделі мотоцикла в стилі круїзера і видалення всього, що може вважатися непотрібним для його роботи.

Вони характеризуються високим кермом, низькою посадкою, крутою рамою та мінімалістичним стилем.

Поліцейський мотоцикл Moto Guzzi Eldorado (1974). £7,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Починаючи серію з багатьох Moto Guzzi в колекції, цей одноразовий поліцейський мотоцикл вважається однією з найкращих моделей виробника.

Мотоцикл був розроблений за погодженням з відділом дорожнього руху поліції Лос-Анджелеса, а згодом був прийнятий на озброєння кількома іншими поліцейськими службами країни.

The 64.5 кінських сил генерував 844-кубовий 90-градусний V-подібний двигун, що розвивав максимальну швидкість 115 миль/год.

Цей Guzzi також є рідкісним екземпляром, оскільки його випускали лише між 1972 та 74 роками.

Moto Guzzi V7 Sport (1972). від 10 000 до 15 000 фунтів стерлінгів

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Ми говорили вам, що йому подобаються Moto Guzzi.

Випускався між 1971 і 1974 роками, це був перший гонщик для кафе, випущений культовим італійським брендом.

Він мав 748-кубовий V-подібний двигун потужністю 70 кінських сил і максимальною швидкістю 125 миль/год.

У 2008 році Moto Guzzi відродила модель під назвою V7 Special, ретро-дизайн якої був заснований на оригіналі.

Moto Guzzi V11 Sport (2000). £6,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

З кров’ю V7 Sport, що тече в його жилах, V11 Sport став більш потужним мотоциклом для сучасності.

Об’єм двигуна був збільшений до 1064 куб.см, а потужність зросла до 91 кінських сил, що дозволило збільшити максимальну швидкість на 12 миль/год.

Він також випустив важкий 69-футовий.фунтів крутного моменту, щоб компенсувати його додаткову масу.

Moto Guzzi V11 Le Mans Tenni (2002). £5,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Названий на честь знаменитої гонки на витривалість, цей мотоцикл є вдосконаленою версією свого брата V11 Sport.

Він присвячений італійському гонщику Омобону Тенні, який протягом більшої частини своєї кар’єри їздив на мотоциклах Guzzi.

Він навіть переміг на одному з них у легкій ваговій категорії в 1937 році на Isle of Man TT, ставши першим італійцем, який виграв перегони на цьому змаганні.

Honda Gold Wing (1980). £6,000

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Мабуть, найвідоміший і найулюбленіший великий мотоцикл усіх часів, Honda Gold Wing дожив до наших днів і в 2024 році відсвяткує 40 років виробництва.

Версія GL1100, яка була випущена в 1980 році, є світовим рекордсменом з найдовшої відстані на мотоциклі після того, як аргентинський журналіст Еміліо Скотто проїхав на ньому 457 000 миль по всій земній кулі.

0 найкращих моделей чоперів Harley Davidson усіх часів

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Harley-Davidson відомий своїми туристичними та круїзними мотоциклами, але чи робили вони коли-небудь модель чопера? Відповідь. так. Існує кілька кастомних заводських мотоциклів і ще більше виготовлених на замовлення. Нам довелося добре пошукати, щоб знайти їх, оскільки вони невловимі.

Це не було фішкою HD, але вони існують, здебільшого у вигляді кастомних модифікацій одними з найгеніальніших інженерів в індустрії виробництва мотоциклів.

Якщо ви фанат Harley і вважаєте, що чопери. це круто, ось десять найкращих моделей чоперів Harley Davidson всіх часів для вашої насолоди та роздумів.

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Harley-Davidson Softail Rocker C

Популярний журнал Popular Mechanic назвав найкращим заводським чоппером Softail Rocker C. Цей мотоцикл створений для круїзу по шосе з комфортом, який можна очікувати від HD.

Він поставляється в повній комплектації з 96-кубовим двигуном Twin, що працює в парі з шестиступінчастою коробкою передач і високою шостою передачею. Дисплей коробки передач підсвічується, що, на нашу думку, є приємною розкішною особливістю.

Крутний момент. ось що привернуло нашу увагу. Мотоцикл розганяється з місця до 60 миль/год за 4 секунди.73 секунди. Під час тестування він розігнався з 40 до 70 миль на годину всього за 4 секунди. Він має достатню потужність у всьому діапазоні при економії пального 43 милі на кілометр при вартості трохи менше 20 000 доларів

Чопер Thunderbike 35th Anniversary Edition Harley-Davidson Chopper

Це, мабуть, одна з найцікавіших переробок вінтажних мотоциклів. Ви можете знайти його на сайті Thunderbike Customs. Команда розповідає нам про свої процеси виготовлення старого вінтажного Thunderbike та перетворення його на перлину чоппера під прапором HD.

Thunderbike Customs досягає успіху у виготовленні чопперів з вінтажних мотоциклів Harley-Davidson. Одна з їхніх найкращих робіт. ювілейний чоппер Thunderbike Chopper, присвячений 35-річчю.

Вони використовують ЧПУ та виготовляють власні надміцні передні вилки Springer, розробляючи кожен компонент для досягнення найкращого дизайну чопера, зберігаючи при цьому цілісність оригінального дизайну.

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

60 Harley-Davidson Sportster Chopper

Помаранчевий чоппер HD Sportster Chopper 1960 року випуску з колекції мотоциклів Legends і пропонується без резерву. Це чоппер XLCH з магнітним запалюванням, рельєфною та литою рамою та подовженими вилками Springer.

Класичний до мозку кісток, з баком типу “труна”, сидінням King and Queen з поворотним підсідельником, поворотними Z-образними перекладинами та 5-спицевим заднім колесом. Цей мотоцикл стане гарним доповненням до будь-якої колекції вінтажних Харлеїв.

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

19 Custom Long Fork Harley-Davidson Chopper (1981 Shovelhead)

Auto Evolution пропонує ще один цікавий кастомний HD-подрібнювач. Цей мотоцикл зроблений на замовлення Хоуком Лоушем з Vintage Technologies в Монтані.

Він використовує базу двигуна Shovelhead 1981 року з виготовленою на замовлення рамою з довгими вилками, перевернутою вихлопною трубою “риб’ячий хвіст” і 17-дюймовими колесами спереду і ззаду. Це один з найекстремальніших і найдовших чопперів, які ми бачили, гідний включення до нашої десятки найкращих.

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Harley-Davidson Panhead Chopper

Пітер Поль. німецький виробник, який створив цей мод Panhead Chopper, який він називає Agent Orange. Це один з найвидатніших кастомних чопперів, які ми розглядали для включення сюди.

Йому знадобилися роки, щоб профінансувати матеріали та виточити деталі, але він закінчив роботу над цим вінтажним велосипедом, на якому піхотинець намальований на танку. Він оснастив його двигуном Pandemonium разом із карбюратором SS. Це мотоцикл мрії, на який пішли роки, і хоча він не продається, на нього приємно дивитися.

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

73 Harley-Davidson Knucklehead Chopper

Цей вінтажний мотоцикл є частиною приватної колекції, в основі якої лежить модифікований Harley-Davidson Knucklehead 1973 року, з двигуном 1941 року, тому важко визначити модельний рік цього мотоцикла.

Мотоцикл виготовлений у США. У кастомній збірці використовувався 1207-кубовий OHV 45-градусний V-подібний двигун, який видає 53 кінські сили. Цей мотоцикл був представлений в Австралійській синематеці в Галереї сучасного мистецтва в рамках виставки “Мотоцикли на екрані”, яка тривала до квітня 2021 року.

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Олдскульний Harley Davidson Chopper 0-х років

Ми знайшли цей кастомний чоппер Harley на продаж у майстра в Іспанії. Він базується на двигуні Harley Shovelhead з відкритим первинним приводом, оснащений баком Sportster, подвійним комплектом і вішалкою для мавпи. з лівостороннім приводом, правостороннім перемикачем передач і 16-дюймовим переднім балоном з надлишковим запасом. Виставили на продаж на Renderhub.

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Harley-Davidson Chopper без втулок

Вони створили цей кастомний HD-чоппер на базі FL Harley Davidson 1969 року випуску. після 4 000 годин виготовлення та доопрацювання дизайну Говард Софілд використав технологію Франко Сбарро, щоб створити безцентрові колеса та спроектувати один з найфутуристичніших чопперів Harley, які ми коли-небудь бачили. Мотоцикл розвиває 100 миль/год на шосе зі спорядженою масою 700 фунтів.

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Woody Harley-Davidson Chopper

Ми не закохалися в цей повністю кастомний HD-чоппер, але він отримує високі оцінки за свою унікальність. Команда дизайнерів зробила його з дерева, де це було можливо, надаючи йому вигляду дерев’яного мотоцикла.

У світі немає жодного подібного мотоцикла, і, можливо, це шедевр творчості та майстерності. Інженерна команда додала хромоване покриття та полірування для всіх компонентів, які не зроблені з дерева, щоб зробити його красивим велосипедом.

На каліфорнійському інтернет-сайті він був виставлений на продаж за 15 000. Мотоцикл відомий, з’являючись на “Швидкісному каналі, що нагадує старі машини Вуді.

чопери, вийшли, моди, подрібнювач, велосипед

Капітан Америка Easy Rider HD Chopper

Цей модифікований мотоцикл є найбільш знаковим чоппером Harley-Davidson всіх часів. це мотоцикл, на якому їздив Пітер Фонда у феноменальному хіті “Безтурботний їздець.” Це надихнуло нову хвилю ентузіазму щодо кастомізації HD-байків у чопери.

Явище активізувалося після показу фільму в кінотеатрах. Дуже бажаний колекційний мотоцикл 1969 року, який з’явився у фільмі, був проданий за колосальну суму. 1 мільйон доларів.35 мільйонів.

Ви також можете почитати:

Бенджамін Сміт. один з головних редакторів Moneyinc. Бен займається авто- та мотоциклетним сектором з 2005 року. Він написав понад 1000 статей у цьому просторі і продовжує дізнаватися про нього щодня. Його улюблений автомобіль. будь-яка модель Bugatti, а ще він затятий фанат Harley Davidson.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top