Вибір правильного велосипеда для переобладнання на електровелосипед. Електричний велосипед своїми руками

Як правильно вибрати велосипед для переобладнання на електровелосипед

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Вибір правильного велосипеда для переобладнання електровелосипеда важливий для того, щоб переконатися, що ваш електровелосипед буде зручним і добре вам підходить. Якщо у вас вже є велосипед, який вам подобається, і ви готові його електрифікувати, тоді все готово! Якщо ні, то вам потрібно почати пошук правильного велосипеда для вас.

Почніть з велосипедного магазину

Чудовим місцем для початку є місцевий магазин велосипедів. Поговоріть з ними про те, що ви шукаєте з точки зору розміру, стилю та функцій. Вони можуть допомогти вам знайти велосипед, який добре підходить, але ви повинні переконатися, що він підходить для переобладнання на електровелосипед (ми поговоримо про те, що це означає нижче). Незважаючи на те, що електровелосипеди стають все більш популярними, більшість працівників велосипедних магазинів, особливо в США, не знайомі з електровелосипедами і можуть навіть насміхатися над ідеєю, що ви візьмете “ідеально гарний” велосипед і зробите його електричним. Тільки не лякайтеся!

Існують певні елементи, на які варто звернути увагу, щоб переконатися, що велосипед підходить для переобладнання на електровелосипед. По-перше, переконайтеся, що ви шукаєте міцну раму з міцними дропаутами. місцями, де велосипед утримує осі коліс. Найкращі велосипеди для переобладнання на електровелосипед. це сталеві велосипеди зі сталевими дропаутами. Алюмінієві велосипеди. це добре, але, як правило, вони потребують додаткового підсилювача для зміцнення дропаутів. За іронією долі, дешевші сталеві велосипеди часто мають сильніше падіння, ніж деякі дорожчі алюмінієві велосипеди, тому це одна з характеристик, про яку не обов’язково судити лише за ціною.

Подумайте про свої гальма

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Дискові гальма найкраще встановлювати спереду на електровелосипед

Ви також захочете звернути особливу увагу на гальма. Гальма на електровелосипеді набагато важливіші, ніж на звичайному педальному велосипеді, тому що ви будете їздити на високих швидкостях набагато частіше. Подумайте про це як про експлуатаційний еквівалент їзди на звичайному велосипеді з великого пагорба 100% часу.

Існує два основних типи гальм, ободні та дискові гальма. Дискові гальма, як правило, потребують рідшого обслуговування і можуть забезпечити більшу гальмівну силу, але мають і свої недоліки. Їх може бути важче замінити, коли колодки зношуються, а також вони можуть ускладнити встановлення втулкового двигуна.

Дискові гальма не є необхідністю. Ободні гальма використовуються вже багато років і довели свою міцність та ефективність. Найшвидші гоночні велосипеди використовують ободні гальма, що доводить, що не обов’язково переходити на дискові гальма лише для того, щоб отримати хороші гальмівні характеристики. Важливою відмінністю між дисковими та ободними гальмами є якість гальмівних деталей та гальмівних колодок.

Деякі велосипеди мають дискові гальма спереду та ободні гальма ззаду. Це дуже хороший компроміс для електровелосипедів, оскільки сильніші гальма встановлюються спереду, де потрібна більша гальмівна сила, а заднє колесо, яке частіше за все перетворюється на втулковий двигун, залишається без гальмування. Іноді дискові гальма можуть ускладнити встановлення мотор-хабмотора, тому використання ободних гальм на колесі, яке буде електрифіковано, є гарним рішенням.

Купуючи комплект для переобладнання електровелосипеда, переконайтеся, що ви обираєте комплект для переднього або заднього колеса, який підходить для вашого конкретного типу гальм. Наприклад, якщо у вас є задні дискові гальма, і ви також хочете задній двигун, виберіть комплект для переобладнання електричного велосипеда з двигуном, на якому спеціально вказано “сумісний з дисковими гальмами”, щоб переконатися, що він працює з вашим велосипедом.

Якщо ви купуєте новий велосипед, ваші гальма вже повинні бути налаштовані на максимальну ефективність. Якщо ні, віднесіть його назад до магазину і попросіть відрегулювати гальма відповідно до ваших побажань. Якщо ви користуєтеся старим велосипедом або купуєте вживаний велосипед, вам доведеться або налаштувати гальма самостійно, або відвезти велосипед до веломагазину, щоб його перевірили. Навчитися самостійно регулювати гальма буде важливою навичкою, коли ви почнете часто їздити на електровелосипеді.

Відсторонення: Гарно, але не обов’язково

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Якщо ви обираєте велосипед з підвіскою, переконайтеся, що розумієте, як вона працює. Дешеві велосипеди з підвіскою часто гірші, ніж велосипеди без підвіски, тому майте це на увазі. Задня підвіска також може обмежувати можливості встановлення акумулятора. Переконайтеся, що ви плануєте заздалегідь, якщо ви починаєте з велосипедом із задньою підвіскою.

Якісніші та краще спроектовані підвісні вилки матимуть ручку на верхній частині вилки для регулювання амортизації та/або ходу підвіски. Задню підвіску також можна регулювати, хоча механізм буде відрізнятися від велосипеда до велосипеда. Вам потрібно перевірити інструкцію для вашого конкретного велосипеда.

Якщо це ваш перший ебайк, можливо, краще почати з велосипеда без підвіски, оскільки це значно спростить процес збірки, не кажучи вже про те, що він буде набагато дешевшим! Те, що це може бути вашим першим переобладнанням електровелосипеда, не означає, що воно буде останнім. у вас буде достатньо часу для модернізації, щоб зробити ваш ebike ідеальним для вас.

Не судіть про велосипед за ціною на наклейці

Найголовніше, що потрібно пам’ятати: який би велосипед ви не обрали, переконайтеся, що він має міцну раму та надійні дропаути. Велосипед зі сталевою рамою вагою 150 кг з універмагу може бути більш придатним для електричного переобладнання, ніж легкий алюмінієвий велосипед за 1 500 грн. Ніколи не використовуйте велосипед з вуглецевого волокна для перетворення на ебайк. Зазвичай рама недостатньо спроектована, щоб витримати додаткові навантаження, що застосовуються до електровелосипедів, плюс це було б марною тратою дуже дорогого, спеціально побудованого гоночного велосипеда. Якщо ви можете уявити, як хтось у спандексі крутить педалі на велосипеді в гоночному пакеті, то це, мабуть, не найкращий велосипед для електрифікації.

Зрештою, найважливішим фактором є те, чи зручно вам на велосипеді. Ви будете проводити набагато більше часу в сідлі і набагато менше часу крутити педалі, порівняно зі звичайним велосипедом, тому переконайтеся, що вам буде комфортно. Подумайте про модернізацію сідла, оскільки це найдешевший спосіб значно підвищити комфорт велосипеда.

Після того, як ви вибрали правильний велосипед для переобладнання на ебайк, приготуйтеся. Ви збираєтеся вирушити на дивовижну, доленосну дорогу до електричних поїздок на роботу. Тримайтеся за шапку!

Про Майку

Майка. інженер-механік, майстер і чоловік. Він провів більшу частину десятиліття, працюючи в індустрії електричних велосипедів, і є автором книги The Ultimate DIY Ebike Guide. Зазвичай Майку можна зустріти, коли він їздить на своїх електричних велосипедах по Флориді, Тель-Авіву та в будь-якому іншому місці, де є його електровелосипеди.

Моє поточне улюблене джерело живлення

Моє улюблене джерело для акумуляторів зараз. Battery Hookup. Вони також щедро запропонували всім моїм читачам знижку 5%, якщо ви використовуєте код знижки EBIKE.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Цей сайт на 100% безкоштовний, тож як я можу його підтримати?

Вся допомога та знання, які я надав тут, на EbikeSchool.com є 100% безкоштовним Якщо ви хочете підтримати цей сайт і допомогти мені зберегти його безкоштовним, перегляньте мою електронну книгу та відео-курс про побудову велосипедів.

Ebikeschool.com має багато чудової інформації, але я витратив незліченну кількість годин, щоб скласти навіть більше інформація, приклади, як це зробити, огляди, кроки з обслуговування та інструкції з купівлі в моїй книзі та відеокурсі. Це одні з найбільш насичених фактами та інформацією ресурсів про ebike, доступних на сьогоднішній день. Тож перевірте їх, щоб побачити, чи можуть вони допомогти вам з вашим власним ebike!

Якщо ви хочете дізнатися більше про створення власної літієвої батареї, вам варто ознайомитися з моєю книгою “Зроби сам: літієві батареї”: Як створити власні акумуляторні батареї, яка є бестселером на Amazon у кількох категоріях! Ви можете придбати їх тут на Amazon.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

І якщо ви не хочете купувати мою книгу (або ви вже маєте багато знань про електровелосипед), ви все одно можете підтримати цей сайт, просто натиснувши на це посилання перед покупкою на Aliexpress. В основному, це партнерське посилання, яке показує Aliexpress, що ви прийшли до них через мій сайт. Це ніяк не впливає на вас, але якщо ви зробите покупку, цей сайт отримає невеликий відсоток від прибутку, який отримує Aliexpress. Це простий спосіб допомогти підтримати цей сайт, щоб я міг платити за хостинг і продовжувати надавати більше безкоштовної інформації (і тримати цей сайт вільним від набридливої реклами). Я розмістив деякі з цих партнерських посилань на обмеженій кількості статей на моєму сайті. Коли я особисто купую і тестую продукти, які, на мою думку, є поєднанням чудової якості та чудової ціни, як, наприклад, ці батареї, я люблю ділитися ними за допомогою цих партнерських посилань. Знову ж таки, вам це нічого не коштує, але дозволяє мені продовжувати створювати більше інформації та контенту для вас, хлопці!

Copyright © 2023 Powered by electrons, lots and lots of electrons

Пояснено все, що ви хочете знати про двигуни електронних велосипедів

411 на двигунах, які живлять педальний підсилювач та інші.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Ви чули про електровелосипед (або, можливо, вже маєте такий). двоколісний транспортний засіб, який допомагає вам крутити педалі за допомогою електродвигуна. Велосипеди на акумуляторах стали більш поширеними (і дешевшими) в останні роки!) протягом багатьох років. Але вони все ще викликають деякі питання про те, як саме працює двигун і що це означає для досвіду їзди. Ми дослідили зростаючу індустрію електровелосипедів, щоб з’ясувати все, що могли, про двигуни та їхню взаємодію з велосипедом і водієм.

Для цього ми поспілкувалися з трьома експертами: Джастіном Леміром-Елмором, засновником і власником Grin Technologies, інженерної компанії з Ванкувера, яка спеціалізується на наборах для електровелосипедів; Понтусом Малмбергом, засновником Blix Bikes і співрозробником електродвигунів з приводом від втулки SpinTech; та Джонатаном Вайнертом, кандидатом наук, доктором технічних наук, доктором технічних наук.D., директор зі стратегічного маркетингу, глобальної мобільності, корпорації Gates, що працює над велосипедами та електровелосипедами. Ось все, що вам потрібно знати про електродвигуни для електровелосипедів.

4 найкращі електровелосипеди, які ви можете купити прямо зараз

Electric Bike Company Model X

Замовляйте через Інтернет, надходить повністю зібраним.

Aventon Pace 350

Дешевий та надійний перемикач.

Велосипеди Rad Power Bikes RadRunner

Доступні, потужні та негайно відправляються.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Aventon Level Commuter

Потужний та ідеальний для поїздок на роботу.

У цьому посібнику

У наступній статті ми розглянемо ці теми, пов’язані з електродвигунами для велосипедів:

Ми сподіваємося, що ви краще зрозумієте цю технологію, хоча б для того, щоб задовольнити свою цікавість до велосипедів, які дзижчать.

Як працюють електродвигуни для електровелосипедів

По суті, електродвигуни перетворюють електричну енергію в механічну. В електровелосипедах використовуються безщіткові двигуни постійного струму, або двигуни BLDC, що означає, що вони не використовують щітки для зміни напрямку струму, що подається на двигун, як це робили старі електродвигуни. Щітки робили двигуни менш ефективними і мали тенденцію до зношування з часом, тому безщіткові двигуни були стандартом вже більше десяти років.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Безщіткові електродвигуни використовують постійні магніти та електромагніти для перетворення електричної енергії в механічну.

Відкрийте двигун BLDC, і ви побачите купу дротів, намотаних навколо кругової серії полюсів. Це статор; він стає електромагнітом, коли контролер двигуна подає струм від акумулятора в дроти. Ви також побачите кругову серію постійних магнітів, розташованих безпосередньо всередині або зовні статора. Орієнтація магнітів відносно статора залежить від типу двигуна BLDC, але в будь-якому випадку це ротор.

Розуміння взаємодії між ротором і статором має вирішальне значення для розуміння того, як працюють двигуни електровелосипедів. Коли струм проходить через електромагніти статора в круговій послідовності, ці електромагніти відштовхують і притягують постійні магніти на роторі, змушуючи його обертатися. Статор прикріплений до валу. У двигунах із середнім приводом вал обертається, створюючи крутний момент, і цей крутний момент допомагає вам крутити педалі за допомогою невеликого ланцюга, з’єднаного з валом. У двигунах з маточиною вал стає віссю і тому не обертається. Замість цього обертається сам ротор, змушуючи обертатися весь двигун (маточину), створюючи таким чином крутний момент для обертання переднього або заднього колеса.

Як двигун працює з іншими частинами електровелосипеда

Крім двигуна, всі електровелосипеди мають контролери двигуна та акумулятори. Контролери модулюють кількість енергії, що надходить до двигуна, який використовує ваш вхідний сигнал для передачі потрібної кількості струму від акумулятора до двигуна. “Що робить електровелосипед електровелосипедом, так це досвід того, як розподіляється потужність”. каже Лемір-Елмор.

На електровелосипедах з педалями може використовуватися швидкість (a).k.a. датчики частоти обертання педалей (cadence), які регулюють електронну допомогу, визначаючи частоту обертання педалей, або датчики крутного моменту, які визначають, який крутний момент вкладає велосипедист у педалі. Деякі електровелосипеди мають дроселі, які дозволяють використовувати двигун незалежно від того, як ви крутите педалі, хоча регіональні закони визначають, де можна і де не можна використовувати електровелосипеди, обладнані дроселями.

Пов’язана історія

Різні типи двигунів

Незважаючи на те, що двигуни, які ви бачите на сучасних електровелосипедах, мають однакову базову технологію, вони бувають трьох основних типів. Двигуни з середнім приводом розташовані в центрі рами велосипеда, там, де зазвичай знаходиться нижній кронштейн. Втулкові електровелосипеди мають двигуни всередині передньої або задньої втулки, і є два типи втулкових двигунів.

Втулкові двигуни з прямим приводом, окрім підшипників, не мають рухомих частин: Двигун просто обертається навколо осі, яка закріплена на дропауті рами. Редукторні втулкові двигуни використовують ряд планетарних шестерень для зниження обертів двигуна та збільшення крутного моменту на виході.

Ви також знайдете на вторинному ринку комплекти для електровелосипедів, які дозволяють обладнати стандартний велосипед середнім приводом або втулковим двигуном, а серед комплектів для вторинного ринку є фрикційні приводи, які використовують обертове колесо, що контактує із задньою шиною для створення тяги.

Mid-Drive

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Двигуни середнього приводу розташовані між кривошипами електровелосипеда. Електродвигун створює крутний момент, який обертає вал, з’єднаний з ланцюгом. Таким чином, двигун доповнює вашу силу педалювання в ланцюговому приводі велосипеда, а не додає додаткове джерело живлення. У моторному блоці також є система пониження передачі. Електричні велосипедні двигуни Bosch із середнім приводом обертаються сотні разів на хвилину. набагато швидше, ніж ви можете крутити педалі. тому внутрішня передача двигуна знижує частоту обертання валу, оптимізуючи продуктивність системи до зручного для велосипедиста частоти обертання від 50 до 80 об/хв. каже Вайнерт Вайнерт з Bosch. Всі системи середнього приводу, крім найнижчого класу, включають датчики передач, які відключають живлення двигуна під час перемикання передач, щоб уникнути розриву ланцюга, коли велосипед не працює на передачі.

Двигуни з прямим приводом на втулках

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Деконструйований двигун з прямим приводом. Маточина і ротор (лівий елемент з магнітами) обертаються навколо статора (центральний елемент з проводкою).

Втулкові електродвигуни з прямим приводом. це найпростіші електродвигуни для електровелосипедів. Вал двигуна стає задньою віссю. Оскільки вал закріплений на місці, двигун (а.k.a. маточина) обертається навколо валу, рухаючи вас вперед. За словами Леміра-Елмора з Grin Technologies, двигуни з прямим приводом, як правило, мають більший діаметр, ніж двигуни з редукторною втулкою, оскільки більші втулки означають більший важіль і вищий крутний момент, що необхідно для забезпечення достатньої потужності на нижчих оборотах. Електровелосипеди з прямим приводом також можуть генерувати електричну енергію під час гальмування в процесі, який називається рекуперативним гальмуванням.

“Двигуни є абсолютно двонаправленими”. каже Лемір-Елмор. “Вони можуть рухатися вперед і назад з однаковою ефективністю.” Коли ви натискаєте на гальма, вимикач наказує контролеру двигуна стати генератором, а опір генерує електричну енергію. Енергія, що відновлюється при рекуперативному гальмуванні, мінімальна. YouTuber Том Стентон виявили середнє збільшення діапазону на 3.5 відсотків з його рекуперативною системою, хоча приріст енергії збільшується на горбистих маршрутах. але основною перевагою є гальмівна сила на довгих спусках, оскільки енергія гальмування поглинається електронікою, а не через тертя.

Мотор-редуктори

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Деконструйований мотор-редуктор маточини. Планетарні шестерні (друга зліва) уповільнюють швидкість маточини (праворуч).

Редукторні мотор-втулки працюють як мотор-втулки з прямим приводом, за винятком того, що всередині втулки знаходиться електродвигун, який обертається з набагато більшою швидкістю. Вал цього електродвигуна з’єднується з рядом планетарних шестерень, які з’єднуються з маточиною, обертаючи маточину з меншою швидкістю. Цей метод генерує більший крутний момент, але меншу максимальну швидкість.

Мотор-редукторні втулки, як правило, мають менший діаметр, ніж двигуни з прямим приводом, тому що їм не потрібен такий же великий двигун, щоб генерувати однаковий крутний момент на колесі, але планетарні шестерні також роблять втулки ширшими. Двигуни також включають вільне колесо: Це означає, що немає потенціалу для рекуперативного гальмування, але вони будуть вільно рухатися, замість того, щоб створювати незначний опір, коли вони не працюють, що робить електровелосипеди, оснащені двигунами з редукторною втулкою, більш схожими на традиційні велосипеди.

Фрикційні двигуни

Фрикційні електровелосипеди здаються архаїчними у порівнянні з сучасними втулковими двигунами та системами середнього приводу, але недорога конструкція має переваги для велосипедистів, які хочуть переобладнати традиційний велосипед з мінімальними зусиллями. Мотор, що кріпиться болтами, приводить в рух невелике колесо, яке контактує з шиною, зазвичай під ланцюгом або над підсідельним штирем, хоча деякі комплекти кріпляться на гальмівному кріпленні вилки. Колесо двигуна обертає шину, рухаючи вас вперед. Тертя означає підвищений знос шин, але перевагою є те, що комплекти легко переставляються з одного велосипеда на інший. Ви не знайдете фрикційних приводів на нових електронних велосипедах, оскільки вони, як правило, громіздкі та менш ефективні, але все-в-одному комплекти, такі як цей від Alizeti є одним з найпростіших способів електрифікації стандартного велосипеда.

Зроби сам

Якщо ви маєте технічний хист і не проти забруднити руки, ви можете переобладнати майже будь-який велосипед мотором на втулці або системою середнього приводу. Виберіть двигун, спосіб підтримки педалей і розмір акумулятора відповідно до ваших потреб за допомогою комплектів для електровелосипедів на вторинному ринку. The Мотор-редуктор Bafang G310 з втулкою є фаворитом серед виробників електровелосипедів, наприклад, а весь комплект для самостійної збірки коштує від 479 до 2 393 доларів, залежно від вибору компонентів.

4 складні електровелосипеди

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Rad Power Rad Power RadMini

Товсті шини та дискові гальма для бездоріжжя.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Aventon Aventon Sinch

Веселий, складаний жирний велосипед, майже завжди в наявності.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Складний електричний велосипед Tern GSD S10

Складаний електричний вантажний велосипед з пасажирськими підніжками? Чорт забирай!

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

e-Joe e-Joe Epik Carbon

Магнітні колеса та прихований акумулятор

Середньопривідні двигуни проти втулкових

Вибираючи між втулковим та середньопривідним електровелосипедом, ви повинні оцінити свої пріоритети у виборі велосипеда. Маючи це на увазі, ось плюси і мінуси кожної конструкції.

Плюси та мінуси середнього приводу

Загалом, середньопривідні велосипеди піднімаються на круті пагорби ефективніше, ніж велосипеди з приводом від втулки, оскільки вони можуть використовувати наявну трансмісію велосипеда, щоб скористатися перевагами більш низької передачі для низькошвидкісного підйому, а не доповнювати її як додаткове джерело енергії без редуктора. (Недоліком ефективності є те, що двигун втулки обертається не на оптимальних обертах. потужний двигун втулки з редуктором повинен бути таким же ефективним, як і середній привід).) Відцентроване положення на велосипеді також створює більш збалансовану їзду. Це, в поєднанні з перевагою підйому, робить їх ідеальним двигуном для електронних гірських велосипедів.

Заміна шин на середньопривідних електровелосипедах простіша, тому що між рамою і маточиною немає проводки, і це дозволяє використовувати будь-яку колісну пару.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Недоліком встановлення середньопривідного двигуна на велосипед з ланцюговим приводом є підвищений знос ланцюга. Поважні виробники електровелосипедів не економлять на якості ланцюгів, але додатковий крутний момент означає, що вам доведеться замінювати ланцюги частіше. Середні приводи також дорожчі, оскільки містять більше механічних компонентів і мають вищу передачу, що збільшує їхню вартість.

Плюси та мінуси хаб-приводу

Оскільки двигуни втулок працюють поза ланцюговим приводом велосипеда, вони не зношують ланцюги та шестерні, як це може зробити середній привід. Вони також дешевші, оскільки виробляються масово і не вимагають від виробників переробляти раму під конкретний двигун.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Втулкові двигуни, особливо з прямим приводом, не так ефективно набирають висоту, як середні приводи. “Якщо ви їдете в гору на низькій швидкості, і двигун також обертається на низькій швидкості, ви перетворюєте більшу частину енергії в тепло, а не в рух вперед”. каже Вайнерт. Більша потужність, необхідна для двигунів з прямим приводом на втулках, означає більші двигуни та батареї, що збільшує вагу.

Розподіл ваги також не такий центрований, хоча вплив на керованість велосипеда залежить від ваги двигуна. Нарешті, заміна шин може бути виснажливою, оскільки вам потрібно буде від’єднати дроти, які живлять і контролюють двигун маточини.

4 Електронні велосипеди з товстими шинами

SONDORS X

Велосипеди Rad Power Bikes RadRunner 1

Цей електронний велосипед має переднє, центральне та заднє сховище.

Авентон Сінч

Інноваційний акумулятор у рамі дозволяє цьому велосипеду складатися вдвічі.

Двигуни з прямим приводом на втулках та редукторні двигуни

Якщо ви розглядаєте електровелосипед з приводом від втулки, з’ясуйте, чи є двигун редукторним або з прямим приводом. Кожна конструкція має свої плюси і мінуси.

Взагалі кажучи, мотор-редуктори краще підходять для низькошвидкісних застосувань з високим крутним моментом, а двигуни з прямим приводом. для високошвидкісних застосувань. “[Редукторні двигуни] можуть бути вдвічі легшими за двигуни з прямим приводом, які мають такий самий крутний момент”. каже Лемір-Елмор, через вищі внутрішні оберти редукторного двигуна.

Однак, оскільки вони спрямовані на крутний момент, мотор-редуктори намагаються досягти тієї ж максимальної швидкості, що і системи з прямим приводом, які можуть працювати на більш високих швидкостях і більшій потужності, не перенапружуючись. Редукторні двигуни рухаються з меншим опором, ніж двигуни з прямим приводом, хоча додатковий опір при вибігу двигуна з прямим приводом мінімальний; це еквівалентно додаванню ще одного комплекту шин, каже Лемір-Елмор.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Такі двигуни з прямим приводом, як цей, як правило, високі та вузькі. Завдяки більшому важелю, що забезпечується більшим статором, вони добре підходять для високошвидкісних застосувань.

Двигуни з прямим приводом, як правило, більші та важчі, оскільки їм потрібно більше магнітного матеріалу для створення низькошвидкісного крутного моменту, але ця додаткова потужність та механічна простота допомагає їм добре працювати на більш високих швидкостях. Вони також працюють тихіше, ніж мотор-редуктори, хоча новіші мотор-редуктори з конічними шестернями (а не з прямими) також майже нечутні. Прямі приводи також можуть отримати вигоду від скромного додаткового запасу ходу та зменшеного зносу гальм завдяки рекуперативному гальмуванню.

Пов’язана історія

Що означають рейтинги потужності

Спроба порівняти рейтинги потужності електровелосипедів. це чудовий спосіб втратити здоровий глузд. Це тому, що “номінальна потужність”, метрика, яку використовують деякі виробники, не дорівнює фактичній вихідній потужності двигуна або максимальній потенційній вихідній потужності. “Фактична вихідна потужність двигуна повністю залежить від того, наскільки сильно він завантажений у конкретній ситуації, і від максимальної електричної потужності, яку контролер дозволяє подавати на двигун”. каже Лемір-Елмор. “Це не має нічого спільного з рейтингом де б то не було.”

Номінальна потужність може вказувати на те, скільки енергії ви отримуєте протягом певного часу, хоча не існує універсального стандарту для пікової або номінальної тривалості роботи. “Це може бути 10 секунд або 30 секунд”. каже Вайнерт. “Деякі двигуни мають пікову потужність 750 Вт, але ви можете отримати її лише на 1-2 секунди.”

Ось як розбирати жаргон виробників. “Потужність”. це міра того, як швидко виконується робота. Крутний момент, метрика, вказана деякими виробниками, є обертальним вимірюванням сили. Щоб визначити потужність двигуна у ватах, потрібно знати, як швидко він обертається: Крутний момент, помножений на швидкість обертання, дорівнює потужності. Отже, вихідна потужність двигуна досягає піку при певній кількості обертів на хвилину, і навіть якщо ви знаєте кількість обертів на хвилину для пікової потужності (удачі в отриманні цієї цифри), ви не будете робити цю математику під час їзди.

Ви можете отримати уявлення про те, яку максимальну потужність ви насправді відчуєте, якщо виробник вказує напругу акумулятора електровелосипеда і (безперервний) струм від контролера двигуна. Це кращий показник, ніж номінальна потужність двигуна, тому що номінальні показники є довільними, але що стосується електричної енергії, ви можете помножити вольти на ампер, щоб отримати вати. Наприклад, у моделі Juiced Bikes CrossCurrent X “Потужність двигуна Bafang становить 750 Вт, а.k.a. 1 кінська сила. Батарея розрахована на 52 вольти, а контролер двигуна забезпечує 20 ампер струму. Отже, 52В х 20А = 1040 Вт, але ви не відчуєте 1040 Вт, оскільки двигуни BLDC не мають 100-відсоткової ефективності. “Він, мабуть, на 75 відсотків ефективний [при такому високому рівні потужності]”. каже Лемір-Елмор про двигун Bafang. Якщо двигун має 75-відсоткову ефективність, математика говорить, що ви відчуєте максимум 780 Вт пікової потужності, що досить близько до 750-ватного двигуна.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Для порівняння, у Складний електровелосипед Blix Bikes Vika Travel має двигун потужністю 250 (безперервних) ват, проте батарея розрахована на 36 вольт, а контролер двигуна. на 18 ампер. Навіть якщо двигун втрачає 25 відсотків вхідної потужності через неефективність, теоретична максимальна вихідна потужність має становити 486 ват, що майже вдвічі більше, ніж 250-ватний номінал. Важливо, що Blix зазначає, що потужність велосипеда в 250 Вт є безперервною, тоді як Juiced Bikes не вказує, як довго можна підтримувати 750-ватну потужність.

Крутний момент менш суб’єктивний. Якщо виробник вказує піковий або постійний крутний момент у ньютон-метрах, орієнтуйтеся на цей показник. Ще краще, відсотки підтримки (як Bosch списки) показують, яку допомогу надає вам двигун за певного рівня електронної підтримки. В іншому випадку, якщо ви хочете знати, яку потужність може виробляти ваш велосипед протягом тривалого періоду часу, ми рекомендуємо зв’язатися з виробником і запитати про значення номінальної потужності велосипеда перед покупкою.

Як вибрати найкращий комплект для переобладнання велосипеда на електровелосипед

Westend61/Getty Images

Якщо ви мрієте їздити на роботу, не потіючи, або просто хочете використовувати менше бензину, ось як вибрати, який комплект для переобладнання електровелосипеда підійде саме вам.

Наші редактори та експерти відбирають кожен продукт, який ми публікуємо. Ми можемо отримувати комісію від ваших покупок.

Перший раз, коли мене обганяв хтось на електровелосипеді, я тихо проклинав людину, яка промчала повз мене, не торгуючи. “Це не велосипед, це просто лінь”. думав я. Вдруге, коли мене пропустили, я зрозумів, що насправді заздрю.

Багато людей користуються зручністю, доступністю та екологічними перевагами електровелосипедів. Міста, такі як Денвер, пропонують знижки, щоб заохотити людей купувати їх. Але покупка абсолютно нового електровелосипеда. не єдиний варіант. За допомогою набору для переобладнання та трохи магії “зроби сам” ви можете перетворити свій існуючий велосипед на моторизовану робочу конячку.

“Ідея модернізації комплекту для вашого існуючого велосипеда набуває все більшої популярності. каже Крейг Калфі, власник компанії Calfee Design в Ла-Сельва-Біч, Каліфорнія. “Хоча новий електровелосипед є високотехнологічним і завершеним продуктом, це також означає, що ви одружені з цією системою і компанією, що стоїть за нею. З іншого боку, комплект дозволяє додати електронні компоненти до вашого улюбленого велосипеда, який вже добре вам підходить і до якого ви вже звикли.”

Що таке електровелосипед?

Електровелосипед. це велосипед з електродвигуном, що живиться від акумулятора. Зазвичай електровелосипеди мають панель керування з дисплеєм, встановленим на кермі, на якому відображається ваша швидкість, залишок заряду акумулятора та деякі інші корисні параметри. Деякі електровелосипеди просто допомагають вам крутити педалі, в той час як інші мають дроселі, які дозволяють вам взагалі не крутити педалі. Так чи інакше, вони дозволяють вам подорожувати далі і швидше з меншими зусиллями.

Що таке комплект для переобладнання електровелосипеда?

Комплект для переобладнання електровелосипеда дозволяє перетворити ваш велосипед на електровелосипед, щоб ви могли користуватися перевагами електричної енергії без необхідності купувати цілий новий велосипед. Комплекти для переобладнання електровелосипедів дуже різняться за потужністю та якістю, але всі вони містять по суті однакові компоненти:

  • електродвигуна;
  • Акумулятор;
  • Блок управління;
  • І, як правило, дисплей, що відображає залишок заряду акумулятора, рівень допомоги, швидкість і кількість обертів на хвилину.

Існує три типи комплектів для електровелосипедів:

  • Системи Hub-drive (AKA hub-motor) приводяться в дію двигуном, розміщеним всередині втулки переднього або заднього колеса. Вони можуть бути додані до переднього або заднього колеса і доступні в діапазоні рівнів потужності. Зазвичай вони найпростіші в установці і часто мають рекуперативне гальмування, що означає, що при гальмуванні частина енергії повертається назад в систему для підзарядки акумулятора.
  • У системах із середнім приводом (також відомим як нижній кронштейн) двигун розміщений на кривошипах, до яких кріпляться педалі. Вони, в свою чергу, живлять переднє кільце ланцюга і додають потужності задньому колесу через ланцюг. “Ці системи є кращими для велосипедів для бездоріжжя, або якщо потрібно долати довгі, круті пагорби”. каже Калфі. До недоліків цієї системи можна віднести необхідність заміни кривошипів, більший знос трансмісії, несумісність з багатьма велосипедами, а також лише середній та високий рівень потужності.
  • Виробник Bimotal нещодавно почав виготовляти третій тип комплектів. Це знімна система, яка додає потужності за допомогою спеціального ротора дискового гальма. Вони настільки нові, що ще не є широко доступними, але, ймовірно, будуть популярними для модернізації нових гірських велосипедів високого класу.

Як встановити комплект для переобладнання електровелосипеда?

Простота встановлення комплекту для переобладнання електровелосипеда сильно варіюється від набору до набору, але вам знадобиться трохи терпіння і десь від двох до шести годин часу. Ми оцінюємо цей процес як середній за складністю, оскільки він включає встановлення електричних компонентів. Інструменти та матеріали, які вам знадобляться для його встановлення:

  • підставка для велосипеда або інший надійний спосіб утримувати велосипед нерухомо;
  • інструменти для зняття кривошипа, втулки (втулок) і вільного колеса (ці інструменти залежать від конкретної марки та моделі велосипеда);
  • Стандартні плоскогубці;
  • Надміцні стяжки на блискавці;
  • Набір маленьких викруток.

Деякі набори постачаються з повними інструкціями, включаючи відео на YouTube та особисту допомогу, якщо виникають запитання. Інші пропонують незначну підтримку або взагалі її не мають. Нижче наведено кілька рекомендацій щодо комплектів, які постачаються з вичерпними інструкціями та підтримкою.

Як вибрати найкращий комплект для електровелосипеда для вашого велосипеда?

Однією з найскладніших частин перетворення вашого велосипеда на електровелосипед є з’ясування того, який комплект підійде. Більшість виробників мають корисний список специфікацій, який, ймовірно, включає в себе:

  • ширина передньої вилки або амортизатора (те, до чого кріпиться переднє колесо);
  • ширина задньої вилки (задній трикутник рами, до якого кріпиться заднє колесо);
  • тип вільного колеса та касети (задні шестерні та циліндрична деталь під ними, яка клацає, коли ви їдете)
  • тип і конфігурація гальм;
  • діаметр колеса та розміри обода.

Щоб уникнути головного болю від неправильно підібраної системи, переконайтеся, що всі ці деталі вказані і відповідають вашому велосипеду перед замовленням.

Крім того, щоб знайти відповідний акумулятор, вам також потрібно врахувати такі характеристики:

  • Тип акумулятора, напруга і ємність в ампер-годинах: Ідеальними характеристиками є літієва батарея на 36 або 48 вольт, потужністю від 300 до 600 Вт. Шукайте акумулятор ємністю не менше 10Аг, і майте на увазі, що потреба в акумуляторі також залежить від використання велосипеда, ваги, рельєфу місцевості та бюджету.
  • Розташування приводу: Зазвичай найпростіше встановити двигун на передній втулці. Налаштування двигуна задньої втулки. це майже друге. Середні приводи можуть бути складнішими і підходять для меншої кількості велосипедів.
  • Гарантія та підтримка: Переконайтеся, що з виробником комплекту для переобладнання дійсно можна зв’язатися по телефону, електронній пошті або через їхній сайт для отримання підтримки та запасних частин.
  • Вартість. “Якщо вони тільки пробують цю ідею, можливо, один з дешевших комплектів буде чудовим способом почати, не витрачаючи багато грошей”. каже Калфі. “Якщо вони справді зловлять помилку, можливо, вони захочуть інвестувати у більш якісний та надійний комплект.”

Три найкращі комплекти електромобілів

Найбільш універсальний

через торговця

48-вольтовий 500-ватний комплект Bafang для перетворення двигуна на передню втулку. це надійний вибір за пристойну ціну. Він пропонує розміри та стилі, які підходять для більшості велосипедів, дає вичерпні інструкції, щоб зрозуміти, чи відповідає ваш велосипед їхнім специфікаціям. На сайті також є відеоролики на YouTube і служба підтримки, якщо у вас виникнуть питання під час інсталяції. Ви можете додатково адаптувати комплект до своїх потреб, вибравши з набору акумуляторів, дисплеїв та інших опцій. Це також хороша модернізація для старих гірських велосипедів. Цей комплект коштує приблизно від 550 до 700, залежно від передньої та задньої частини. задня частина, розмір колеса та аксесуари.

Найкращий низькобюджетний

через продавця

Водонепроникний комплект для перетворення передньої або задньої втулки на електровелосипед від Ebikeling має приємну ціну початкового рівня, при цьому він включає акумулятор, детальні технічні характеристики та поради щодо встановлення. У них немає офіційних відео на YouTube, але люди, які їх придбали, завантажили кілька корисних відео. Вони також пропонують обслуговування клієнтів з питань під час встановлення. Цей комплект коштує приблизно від 390 до 490, залежно від потужності.

Найкращий High-End

через продавця

Calfee Designs виготовляє на замовлення свої комплекти Electofit для вашого велосипеда. Після того, як ви заповните їхній онлайн-інструмент конфігурації, ви отримаєте індивідуальну консультацію, підгонку та допомогу в установці від компанії, яка виробляє велосипеди в Каліфорнії вже 30 років. Вони також переобладнали тандеми, лежачі та туристичні велосипеди. на комплекти для переобладнання Calfee становлять приблизно від 2 500 до 4 000, залежно від типу, акумулятора та аксесуарів.

Письменниця-фрілансер і продюсер інді-фільмів Каруна Еберл висвітлює тему “зроби сам”, досліджуючи дику природу, екологічний спосіб життя, подорожі та садівництво для журналу Family Handyman. Вона також пише колонку “Одинадцять відсотків” для FH про динамічних жінок, які працюють на будівництві. Серед інших її досягнень. березнева обкладинка журналів “Readers Digest”, “National Parks”, “National Geographic Channel” та “Atlas Obscura”. Каруна та її чоловік також перебувають на завершальному етапі ремонту покинутого будинку в містечку-примарі в сільській місцевості Колорадо. Коли вони не працюють, ви можете знайти їх у походах і подорожах по бездоріжжю, в кемпінгу у своєму саморобному фургоні.

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів 2023 року та як їх встановити

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів можуть дати вам додатковий приріст потужності без витрат на придбання нового електровелосипеда. Ми самі встановили кілька найкращих комплектів для переобладнання електровелосипедів, тож розповімо вам, як це зробити, наскільки це просто і як працюють різні системи.

Популярність електровелосипедів стрімко зростає. і на те є вагомі причини. Найкращі електровелосипеди замінюють автомобіль для поїздок по місту та значно збільшують відстані, на які можна проїхати на одному з найкращих приміських велосипедів. Електровелосипед також може бути чудовим інструментом для підвищення вашої фізичної форми, незалежно від того, чи дозволяє це вам їздити з більшою кількістю людей, чи пропонує мотивацію для вивчення більшої кількості доріг.

Але чи вартий електронний велосипед того,? Оскільки найкращі комплекти для переобладнання обіцяють додати потужності “аналоговому” велосипеду за набагато меншу ціну, ніж повноцінний електровелосипед, це простий і дешевий спосіб отримати електричний прискорення.

У цьому посібнику ми розповімо вам про напрочуд широкий спектр переваг, які може запропонувати комплект для переобладнання електровелосипеда, і. що найважливіше. про те, як виконати переобладнання, спираючись на наш практичний досвід. Щоб дізнатися, як це зробити, ви можете переглянути відео вище або прочитати покрокову інструкцію. це насправді набагато простіше, ніж ви думаєте.

Купуючи комплект для перетворення ebike, вам потрібно буде врахувати ряд факторів. Найголовніше, що вам знадобиться комплект, який підійде до вашого велосипеда. Щоб допомогти в цьому, варто зробити кілька вимірів рами, зокрема, ширину вилки та ширину задньої стійки, а також визначити розмір коліс і тип гальм. Потім ви можете зіставити ці деталі зі специфікаціями набору.

Звичайно, вам також потрібно буде врахувати вартість, і те, скільки ви вирішили витратити на комплект для переобладнання, буде продиктовано не тільки вашим бюджетом, але й вашими потребами. Якщо ви не впевнені, скільки будете використовувати переобладнаний велосипед, то розумно вибрати дешевший комплект. ви завжди можете оновити по дорозі.

Вам також потрібно врахувати, де буде розташований двигун, і підібрати його відповідно до вашого велосипеда та ваших механічних навичок. Мотори з передньою втулкою, як правило, найлегше встановити, в той час як мотори з середньою втулкою вимагають більше зусиль. Задній двигун знаходиться десь посередині між цими двома варіантами, і, як і передній, підходить для широкого спектру велосипедів.

Також слід враховувати тип акумулятора та його потужність. Батарея на 36 або 48 вольт є стандартною, з потужністю зазвичай від 300 до 600 Вт.

Комплект Switch дуже простий: просто замініть переднє колесо, підключіть контролер і акумулятор. і все готово. Батарея також дуже компактна, що дозволяє легко знімати її з велосипеда і брати з собою.

У комплекті TongSheng двигун розміщений по центру велосипеда, тому він підійде для широкого спектру конструкцій. Він має невелику вагу при високому крутному моменті та потужності, хоча батарею потрібно купувати окремо.

Комплект Voilamart. це недорогий варіант переобладнання заднього колеса, хоча вам доведеться купувати батарею окремо. Він також трохи складний у встановленні і потребує додаткової гідроізоляції, якщо ви плануєте їздити у вологу погоду.

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів

Ви можете довіряти Cycling Weekly.

Наша команда експертів проїхала багато кілометрів, тестуючи велосипедні технології, і завжди поділиться чесною, неупередженою порадою, щоб допомогти вам у виборі. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Технічні характеристики

Розміри коліс: Кожне колесо виготовляється на замовлення. вкажіть необхідний розмір при оформленні замовлення (Bromptons також обслуговує)

Причини, яких слід уникати

Нещодавно оновлена система Switch є одним з найпростіших комплектів для переобладнання. Остання версія, випущена в серпні 2022 року, має менший, акуратніший акумулятор, що покращує динаміку велосипеда та зменшує його вагу. Ви можете вибрати повітряну батарею (700 г, дальність 15 км) або максимальну батарею (1100 г, дальність 30 км). Обидва використовують однакове кріплення, яке розміщує акумулятор на передній частині керма.

Двигун розташований у передній втулці, і ми вважаємо, що він досить непомітний. До речі, нові батареї будуть працювати з оригінальним двигуном і датчиком педалей, тому якщо у вас вже є оригінальний комплект, ви можете оновити його лише новою батареєю без необхідності купувати весь комплект знову.

Комплект Switch неймовірно легко встановлюється. Це зайняло у нас близько 30 хвилин, працюючи в стабільному темпі.

Ми протестували його як на досить легкому двошвидкісному сталевому велосипеді, так і на важчому утилітарному велосипеді Pinnacle. Він перетворив їзду на двошвидкісному велосипеді, зробивши її швидкою, маневреною та чутливою. Ми також виявили, що заявлений запас ходу виявився консервативним: після 20 миль на налаштуваннях номер два (середня допомога) було використано лише два бари з п’яти на акумуляторі.

З важчим Pinnacle на максимальній підтримці (і на важких маршрутах) ми отримали трохи менше 30 км для батареї Max. Як і у випадку з усіма батареями для електровелосипедів, запас ходу залежить від рельєфу місцевості, ваги велосипеда та рівня допомоги.

Чудова підтримка клієнтів робить цей комплект одним з найкращих для людей, які тільки починають працювати з велосипедом і не знайомі з електрикою. І навіть якщо у вас є сильний досвід в обох цих областях, проста система завжди цінується.

Причини, чому слід уникати

Як і система середнього приводу Bafang, представлена нижче, TongSheng пропонує ті ж переваги сумісності з широким спектром конструкцій велосипедів та високий крутний момент для крутих пагорбів та бездоріжжя. Тим не менш, середній привід TongSheng вдається бути трохи легшим, ніж Bafang, при приблизно однаковій потужності.

Ця модель не постачається з акумулятором, тому вам доведеться придбати власний елемент живлення на 36 В. Як правило, близько 10 Ач дасть діапазон 29 км / 18 миль, тоді як збільшення до 18 Ач зазвичай дає близько 53 км / 33 миль, тому обов’язково враховуйте це, коли робите свій вибір.

На Amazon продається величезний асортимент акумуляторів, але ми рекомендуємо саме Green Cell.

Ми виявили, що встановлення було досить простим. Як і у більшості середньопривідних систем, ви замінюєте кривошип і ланцюг на ті, що надаються в комплекті. РК-дисплей можна прикріпити на кермо, а для підключення до двигуна знадобиться батарея.

Читати далі: Огляд комплекту для переобладнання TongSheng TSDZ2

Причини, яких слід уникати

Система з приводом від середнього двигуна має ряд переваг над системами з приводом від втулки. Завдяки потужності, що передається на кривошипи, вона може виробляти більший крутний момент, що робить її більш ефективною на особливо крутих і вибоїстих ділянках.

Ще одна перевага полягає в тому, що сумісність набагато вища. не потрібно турбуватися про діаметри коліс, ширину маточини, стандарти осей і тип гальм. Незалежно від того, які у вас гальма. ободні чи дискові, швидкознімні чи наскрізні, кривошипно-шатунна система сумісна з усіма.

Єдиним застереженням є те, що матеріал рами повинен бути легованим, а ширина нижнього кронштейна. 68-73 мм. але це стосується більшості велосипедів, на які ви, швидше за все, будете встановлювати цю систему.

Є кілька аспектів, про які слід знати, по-перше, ця система не включає батарею, а вона зазвичай становить близько половини вартості комплекту для переобладнання. Знайти акумулятор для електровелосипеда досить просто, багато з них продаються на Amazon, серед яких ми рекомендуємо Green Cell.

Просто переконайтеся, що для цього двигуна потрібен акумулятор на 36 В, оскільки вища напруга може його пошкодити. Також ви повинні знати, що ємність 10 Ач забезпечить вам запас ходу близько 29 км / 18 миль, тоді як ємність 18 Ач зазвичай дає близько 53 км / 33 миль. тому обов’язково враховуйте відстані, на які ви плануєте їздити.

Причини, яких слід уникати

Цей радикально відмінний від Rubbee підхід дозволяє переобладнати електровелосипед за допомогою набагато меншої кількості деталей. Акумулятор і двигун розміщені в одному блоці, який живить велосипед, безпосередньо обертаючи заднє колесо за допомогою вбудованого ролика.

Початкове встановлення не тільки надзвичайно швидке і просте, але й система швидкого зняття означає, що ви можете знімати пристрій для поїздок, в яких ви не бажаєте, щоб вам допомагали. У 2.8 кг, він не додає багато ваги до ваги велосипеда, що полегшує керування велосипедом.

Діапазон цієї моделі досить низький, обмежений режимом Eco, він пропонує лише 16 км / 10 миль. хоча зняти пристрій для зарядки на іншому кінці легко, і це займе лише годину, щоб поповнити заряд. Існує можливість збільшити запас ходу, придбавши додаткові акумуляторні модулі, які вставляються в базовий блок.

Можна встановити до трьох, що, в свою чергу, збільшує максимальний запас ходу до 48 км / 30 миль, або близько 23 км / 14 миль при помірно інтенсивному використанні. Однак, на відміну від багатьох інших систем електровелосипедів, Rubbee X підтримує рекуперативне гальмування, що дозволяє вам повернути частину енергії на спусках.

Причини, яких слід уникати

Bafang. відомий виробник електродвигунів для електровелосипедів і пропонує двигун на основі передньої втулки, якщо ви не є прихильником громіздкого профілю, який створює система перетворення середнього двигуна. Ви можете придбати цей комплект без акумулятора. хоча навіщо це вам?. але якщо ви також обираєте підсилювач, у вас є вибір ампер-годин, і ви можете вибрати версію з нижньою трубою або з кріпленням на задньому багажнику.

Налаштування відбувається за тими ж принципами, що і більшість перетворень передніх велосипедів на електровелосипеди. Спочатку вам потрібно налаштувати колесо з дисковим ротором, шиною та внутрішньою трубою і встановити його на велосипед. Потім підключіть датчик частоти обертання педалей. щоб він міг визначити, коли ви крутите педалі і потребуєте допомоги. потім підключіть акумулятор і РК-дисплей, і все готово до роботи!

Варто пам’ятати, що хоча цей комплект для переобладнання доступний для різних розмірів коліс, він сумісний лише з велосипедами, які мають переднє дискове гальмо та вісь Quick-Release. Якщо ваш велосипед з дисковим гальмом. новіша, дорожча модель, вона може бути несумісною, тому варто спочатку перевірити.

Пам’ятайте, що у Великобританії закони про електровелосипеди означають, що електровелосипеди не повинні мати потужність більше 250 Вт і не повинні приводити велосипед в рух, коли він рухається зі швидкістю більше 15 км/год.5 миль на годину. вам доведеться переконатися, що ви вибрали правильну модель з відповідними обмеженнями.

Причини, яких слід уникати

Ми також протестували комплект Voilamart, який складається з шести основних частин: запасне заднє колесо, запасні гальмівні важелі, екран управління, датчик педалей, дросельна заслінка та блок управління. Однак він не постачається з акумулятором.

Під час огляду ми виявили, що комплект досить простий у встановленні, хоча вам потрібно буде зняти шатун велосипеда, щоб встановити датчик педалей, і цей елемент переобладнання був трохи складним. Ще одним потенційним недоліком є те, що роз’єми, які з’єднуються з блоком управління, не є водонепроникними, а в комплекті є лише мішечок для розміщення делікатної електроніки. Хоча він добре справляється з тим, щоб тримати все в порядку, ми вирішили купити пластиковий корпус, обрізати дроти по довжині, припаяти з’єднання, а потім термоусадку для додаткового захисту.

Що стосується їзди, то комплект задніх коліс забезпечує достатню потужність. Однак, оскільки датчик педалей визначає лише те, коли ви крутите педалі, а не те, наскільки сильно ви їх крутите, він подає потужність, як тільки ви починаєте обертати шатуни. На щастя, ви можете швидко відрегулювати рівень допомоги, з п’ятьма доступними варіантами потужності.

Загалом, комплект задніх коліс Voliamart. це доступний спосіб “перейти на електрику”, хоча він вимагає від вас механічних навичок, щоб встановити його, і вам потрібно буде врахувати додаткову вартість акумулятора.

Як перетворити свій велосипед на електровелосипед за чотири кроки

Ось наш покроковий посібник про те, як додати комплект для переобладнання велосипеда на електровелосипед до вашого велосипеда з педалями.

Поміняйте місцями шину та камеру

По-перше, зніміть шину та трубу з вашого поточного переднього колеса, а потім встановіть їх на нове колесо з набору. Переконайтеся, що шина є направленою, якщо так, переконайтеся, що вона встановлена таким чином, щоб кабель, який стирчить з втулки, був з лівого боку (не з боку приводу), коли колесо встановлене на велосипед. інакше воно буде працювати в напрямку, протилежному вашому напрямку руху!

Щоб замінити шину та камеру, вам знадобляться спеціальні важелі та насос. Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як це зробити, у нас є посібник, який можна знайти тут.

Залишилося закрутити гайки на осі колеса, щоб воно міцно стояло на вилці, і перевірити, чи правильно відрегульовані гальма для нового колеса. Якщо ви не знаєте, як це зробити, у нас є ще одна інструкція тут.

Прикріпіть кронштейн до керма

Існує ремінець, який потрібно прикріпити до брусків, щоб утримати кронштейн на місці та зупинити його обертання. У комплекті також є кілька адаптерів, які можна використовувати, якщо ваше кермо трохи тонше.

Але по суті все, що потрібно зробити тут. це закрутити пару гвинтів, щоб щільно притиснути кронштейн до руля.

Прикріпіть магнітний диск і датчик

Магнітний диск має роздвоєну конструкцію, тому його можна просто закріпити на внутрішній стороні лівого кривошипа (не з боку приводу), а потім утримувати його на місці за допомогою стопорного кільця. Потім прикріпіть датчик на раму прямо на одній лінії з магнітами. це гарантує, що датчик зможе визначити, коли кривошипи рухаються.

Підключіть кабелі

Найтовстіший. це основний кабель живлення, його потрібно просто під’єднати до кабелю, що виходить з хаба. Інший помаранчевий кабель під’єднується до датчика частоти обертання педалей, і його також потрібно під’єднати до хаба.

Потім добре було б використати кілька кабельних стяжок, щоб трохи прибрати довжину кабелів, щоб вони не бовталися і не ризикували зачепитися за спиці або кривошипи.

Про сині кабелі не варто хвилюватися, вони призначені для додаткового комплекту для модернізації датчика гальмування.

Навіщо переобладнати свій велосипед на електровелосипед?

Які типи комплектів для переобладнання доступні?

Ви можете придбати комплекти для переобладнання, які живлять переднє або заднє колесо або живлять велосипед через кривошипи.

Системи на колесах зазвичай мають двигун на втулці і потребують заміни наявного колеса на сумісне з мотором.

Альтернативою є система на кшталт Rubbee, яка приводить колесо в рух, натискаючи на шину. Знос шин може бути проблемою тут, однак.

Нарешті, є системи, які живлять електронний велосипед через нижній кронштейн.

Зазвичай батарея електронного велосипеда кріпиться на рамі або кріпиться до керма, хоча іноді ви можете встановити акумулятор на задній багажник.

Ми маємо більше про сумісність. що може бути проблемою. нижче.

Скільки коштує переобладнання велосипеда на електровелосипед?

варіюються в залежності від типу комплекту для переобладнання та розміру акумулятора. Щоб дати приблизну оцінку, ви можете розраховувати на загальну суму від 500 до 800 фунтів стерлінгів від авторитетного бренду, але з обох боків будуть відхилення.

Чи варто переобладнати велосипед в електровелосипед?

Є багато причин модернізувати свій велосипед, щоб запропонувати невелику електронну допомогу. З одного боку, це може значно збільшити корисність вашого велосипеда, дозволяючи вам замінити короткі поїздки на автомобілі. наприклад, по місту, в магазин або на роботу. на поїздки на велосипеді.

Набагато екологічніше пересуватися на двох колесах, ніж у двотонній металевій коробці. Це також може заощадити ваш час. велосипеди здатні обирати більш прямі маршрути і менше залежать від дорожнього руху, а також усувають необхідність шукати місце для паркування в іншому кінці міста.

Але окрім практичних переваг, електровелосипеди також можуть бути потужним інструментом для покращення вашої фізичної форми. Послідовність є ключовим фактором, коли мова йде про фізичні вправи, тому домовленість з друзями. це чудовий спосіб гарантувати, що ви будете рухатися до мети. Раніше різний рівень фізичної підготовки міг ускладнити пошук партнера для тренування, але з електровелосипедом вирівнялися умови, і тепер продуктивне тренування (для вас обох) з другом стало набагато простішим.

До того ж, електровелосипед може бути набагато більш мотивуючим, оскільки він відкриває набагато більше доріг, ніж ви могли б подолати на своїх двох ногах. Дослідження нових доріг. це частина задоволення від їзди на велосипеді, і електровелосипед може допомогти зберегти його.

Чи можна перетворити будь-який звичайний велосипед на електровелосипед?

Більшість велосипедів можна переобладнати в електровелосипед. для цього потрібно лише підібрати відповідний комплект для переобладнання відповідно до специфікації.

Для комплектів для переобладнання, де двигун розташований на втулці колеса, вам потрібно врахувати діаметр колеса, ширину та стандарт осі втулки, а також те, чи використовуються ободні або дискові гальма. Наприклад, 700c (AKA, 28″) дискове гальмівне колесо з швидкознімною втулкою шириною 100 мм є відносно поширеною специфікацією. Після того, як ви визначили, який тип колеса вам потрібен, перетворення є досить простим процесом

Системи з кривошипно-шатунним приводом, як правило, легше визначити сумісність; вимоги, як правило, зводяться до того, щоб мати раму зі сплаву та ширину нижнього кронштейна від 68 до 73 мм. це стандарт для всіх шосейних та гірських велосипедів, лише спеціалізовані велосипеди мають інший інтервал між ними. При заміні кривошипа ці системи дещо складніші у встановленні, ніж системи з втулками, але все ж вони цілком під силу домашньому механіку.

Інші комплекти, такі як ті, що безпосередньо приводять в рух задню шину, мають майже універсальну сумісність. за умови, що ваші шини не мають надто сильного протектора.

Чи хороші комплекти для перетворення електричних велосипедів?

Ви не отримаєте найкращі двигуни та найбільші, легко інтегровані акумулятори з набором для переобладнання електровелосипеда. Але, незважаючи на це, комплекти для переобладнання електровелосипедів набагато дешевші, ніж придбання цілого нового велосипеда, і вони мають багато з тих самих переваг.

Переобладнані електровелосипеди чудово підходять для поїздок на роботу та для службових поїздок, надаючи додатковий імпульс для згладжування пагорбів, руху по рівнині та перенесення важких вантажів. Переобладнання на електровелосипед також добре підходить для розважальних поїздок на велосипеді, допомагаючи зменшити рівень зусиль за необхідності та значно розширюючи діапазон, який ви можете дослідити.

Для більш спеціалізованих потреб придбання нового вантажного електровелосипеда допоможе збільшити вантажопідйомність та запас ходу. Крім того, для естетично свідомих людей новітні моделі електровелосипедів на перший погляд майже не відрізняються від звичайних велосипедів. Знову ж таки, обидва ці варіанти набагато дорожчі, ніж переобладнання.

Як ми тестуємо

Якщо ми маємо посилання на огляд, це означає, що ми випробували комплект для переобладнання ebike на практиці. Ми оцінили, наскільки легко його встановити та обслуговувати, а також інші фактори, такі як якість компонентів, термін служби акумулятора та час зарядки. Проїхавшись на велосипеді з комплектом, ми взяли до уваги якість їзди, простоту використання та дальність автономної роботи акумулятора.

Якщо у нас ще не було можливості перевірити товар, ми все одно з упевненістю рекомендуємо його як один з найкращих, тому що ми або дуже добре знаємо бренд і, ймовірно, тестували інший продукт або попередню версію, і все одно можемо з радістю рекомендувати його як один з найкращих.

Ваш новий електронний велосипед вже може стояти у вашому гаражі

З правильними деталями і трохи часу, ви можете заощадити купу грошей на електровелосипед.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Якщо ви не вважаєте, що будувати власний електровелосипед. це круто, ми не знаємо, що вам сказати. Вільям Елкок

Якщо вас коли-небудь захоплювала ідея мати витончений, легкий в управлінні електровелосипед, ви знаєте, як швидко ця чарівність може зникнути, як тільки ви побачите ціну. вони в середньому становлять від 2 000 до 3 000 доларів США. Зберіть свій власний, і вартість значно знизиться.

Для тих, хто ніколи не думав про електровелосипед, знайте, що вони вимагають менше зусиль для їзди, ніж звичайні велосипеди, але все ж пропонують деякі переваги для здоров’я. Вони можуть відкрити велосипед для тих, хто не може їздити на велосипеді через необхідні фізичні зусилля, і дозволяють людям подорожувати далі, ніж вони могли б за допомогою чистої сили ніг. Незалежно від вашої мотивації, ви можете перетворити звичайний двоколісний велосипед на електровелосипед. і я можу показати вам, як це зробити.

Перш ніж ми почнемо, само собою зрозуміло, що вам знадобиться велосипед. Крім того, ви можете налаштувати свій проект відповідно до ваших потреб за допомогою різноманітних компонентів, які електрифікують ваш велосипед. Процес буде дещо відрізнятися для кожного, але хоча конкретні кроки можуть відрізнятися, загальний метод, який я використовував тут, дозволить вам отримати гідний, надійний електровелосипед за доступною ціною. Я поясню свій вибір більш детально в покроковій інструкції нижче, але у нас також є керівництво про те, що ви повинні враховувати при покупці кожної деталі. Якщо ви починаєте з нуля, рекомендуємо спочатку прочитати цю статтю.

Компоненти та матеріали

Інструкції

Підготуйтеся до встановлення двигуна. Існує кілька типів моторних установок. Не вдаючись у подробиці (ми виклали всі “за” і “проти” у нашому вищезгаданому посібнику з вибору обладнання для електровелосипедів), до них відносяться двигуни з середнім, боковим, переднім і заднім розташуванням втулки колеса.

Я вибрав 250-ватний комплект двигуна з боковим кріпленням від L-Faster на AliExpress. бокові кріплення відносно прості в установці і найдешевші з перерахованих вище варіантів. Якщо ви не знаєте, з чого почати пошук моторів, L-Faster. гарне місце для початку. У них є широкий вибір комплектів, і ви зможете знайти той, який підходить для вашого велосипеда, або, принаймні, добре почати пошук.

  • Примітка: Коли ви купуєте комплект двигуна, він постачається з численними деталями, які допоможуть вашому проекту електровелосипеда втілитися в життя. Мій включений:
  • Двигун.
  • Кріплення для двигуна (з кріпильними застібками, щоб закріпити кріплення та двигун на рамі велосипеда).
  • Контролер двигуна для зміни потужності двигуна. Це мозок системи електровелосипеда, і до нього підключаються фари, гальмівні важелі, акумулятор, двигун, перемикачі та дросельна заслінка.
  • Вимикач живлення та дросельна заслінка. Вимикач вмикає та вимикає систему електровелосипеда, і ви поступово натискаєте на газ великим пальцем для прискорення.
  • Зірочка.
  • Фрикційні накладки, які забезпечують надійне зчеплення з поверхнею, що дозволяє надійно закріпити зірочку.
  • Фрикційні накладки, які забезпечують жорстку поверхню і підтримують зірочку. У моєму комплекті їх було три, кожна з яких має три отвори для болтів, що дозволяють закріпити зірочки на фрикційних колодках і пластинах.
  • Фара та вимикач.
  • Стоп-сигнал.
  • Передній і задній гальмівні важелі, кожен з яких також активує стоп-сигнал.
  • Роз’єми для перемикачів, двигуна та акумулятора.

Встановіть двигун. Переверніть велосипед догори дном, спираючись на кермо. Мені довелося зняти заднє колесо, щоб завершити встановлення двигуна, і вам теж доведеться. Після того, як вона була від’єднана, я вставив одну фрикційну накладку в центр колеса, за спицями на стороні, протилежній касеті, а потім поклав іншу на зовнішній стороні з тієї ж сторони. Далі я поклав фрикційні накладки за внутрішню колодку, а зірочку. на зовнішню колодку. (Ззовні всередину шари повинні бути такими: зірочка, накладка, спиці колеса, накладка, пластини).Потім я закріпив зірочку на колесі за допомогою болтів, гайок, шайб і стопорних шайб, які йшли в комплекті, і натягнув ланцюг на зірочку (вирівнювання ланцюга буде пізніше). Я встановив колесо на місце на велосипеді, надів кронштейн двигуна на болт задньої осі і почав затягувати ліву гайку задньої осі.

Коли гайка почала затягуватися, я відрегулював кронштейн так, щоб отвори для болтів мотора вирівнялися таким чином, щоб болти могли проходити крізь них і щоб кріпильні застібки щільно прилягали до рами. Поки я ще міг пересувати двигун і кронштейн двигуна, я натягнув ланцюг і на зірочку, і на двигун. Потім я переконався, що двигун розташований так, щоб ланцюг був прямим, і затягнув гайку осі. Нарешті, я прикрутив двигун, просунувши болти, що йдуть в комплекті, через кронштейн і різьбові застібки, і затягнувши їх.

  • Порада професіонала: на YouTube є гарне відео, яке підсумовує процес встановлення комплекту L-Faster, але музика у відео може трохи дратувати, тому будьте уважні.

вибір, велосипед, переобладнання, електровелосипед

Підготуйте батарейний відсік. Ви можете зберігати батареї в рамочній сумці, яка кріпиться до верхньої труби велосипеда, і якщо ви хочете так зробити, ви можете пропустити або адаптувати цей і наступні два кроки відповідно до ваших потреб. Я, однак, вибрав водонепроникну коробку для боєприпасів, що замикається, для додаткової безпеки. Ваш акумулятор дуже цінний, і ви захочете захистити його від крадіжки та несприятливих погодних умов.

Просвердліть по два отвори на відстані приблизно ¼ дюйма (5 міліметрів) один від одного в кожному з чотирьох кутів у нижній частині коробки для кабельних стяжок, які закріплять її на задній стійці (всього вісім отворів). Потім помістіть акумулятори та контролер двигуна всередину коробки, щоб побачити, куди повинні йти всі дроти, які з’єднують батарею з двигуном, фарою, стоп-сигналом, головним вимикачем живлення та вимикачем для фари. Нарешті, за допомогою гострого різака для коробок виріжте прямокутний отвір в лівій або правій стороні коробки (в залежності від того, як ви плануєте прокладати проводку).

Закріпіть акумуляторну батарею на монтажній стійці. Можливо, у вас вже є багажник на велосипеді, і це гарне місце для акумулятора саморобного електровелосипеда. Я встановив свою акумуляторну батарею на задній стійці. Мені довелося піти на компроміс: розміщення коробки ззаду означало, що стабільність мого велосипеда трохи постраждає, але побудувати гідне водонепроникне рішення для кріплення на раму з кращим центром ваги було б складніше. Тепер, коли я катаюся на велосипеді вже кілька місяців, я не помітив значної втрати стабільності. Велосипед важчий через батареї та двигун, але це не має значення, коли ви рухаєтесь. це лише проблема, коли вам потрібно підняти велосипед.

Після того, як я перевернув велосипед, я закріпив коробку на стійці за допомогою кабельної стяжки, протягнутої через пару отворів у кожному кутку коробки та навколо труб мого багажника. Я закінчив з коробкою, що проходить по всій довжині стійки.

Покладіть батарею в коробку. Я зміг купити чотири вживані 72-ваттні 36-вольтні акумуляторні батареї у IMGadgets в Канаді, де я живу, приблизно за 60 доларів. Я вибрав напругу, яка відповідає напрузі двигуна, і протестував пакети перед використанням. вони були у відмінному стані. Пошук вживаних батарей. чудовий спосіб скоротити витрати, але вам потрібно переконатися, що ви купуєте їх у надійного продавця та/або у продавця, який дозволить вам протестувати їх до того, як гроші перейдуть з рук в руки. Ви можете придбати дешеві батареї в Інтернеті, але більш імовірно, що ви отримаєте безпечні, добре функціонуючі батареї за хорошою ціною від місцевого постачальника. Тим не менш, AliExpress і Battery Hookup. хороші місця, щоб знайти якісні та доступні акумулятори в Інтернеті. Незалежно від того, що ви отримаєте, він повинен мати систему управління батареєю (BMS), щоб гарантувати, що кожна комірка підтримує однакову ємність. Це забезпечує рівномірну роботу та розряд акумулятора.

Перед тим, як покласти акумуляторний модуль (всі чотири 36-вольтні блоки) в корпус, я проклав смужку двосторонньої монтажної стрічки вздовж нижньої частини кожного блоку і через лівий бік, щоб переконатися, що вони не будуть підстрибувати в дорозі. Я використовував скотч Scotch-Mount Extreme, оскільки він витримує до 30 фунтів. кількох смужок було більш ніж достатньо, щоб утримати батареї на місці. Нарешті, я помістив модуль в його будинок, натиснувши, щоб приклеїти стрічку до дна і боків коробки. Місце наклеювання скотчу може відрізнятися залежно від форми акумулятора. Просто переконайтеся, що ви покриваєте якомога більшу площу поверхні.

  • Примітка: ємність акумулятора в ват-годинах показує, скільки енергії він може зберігати. Спробуйте знайти акумулятор ємністю щонайменше 300 ват-годин. Це дасть вам запас ходу близько 15 миль (24 кілометри), оскільки кожна миля (1.6 кілометрів) має витратити близько 20 ват-годин.

Встановіть решту компонентів. Після встановлення двигуна я встановив передні та задні гальмівні важелі, фару, вимикач живлення та дросельну заслінку, а також вимикач увімкнення фари. Для гальмівних важелів це було так само просто, як зняти старі важелі за допомогою відповідного шестигранного ключа, встановити нові та затягнути болти, що йдуть в комплекті. Я встановив фару, перемикач увімкнення та вимкнення фар, а також перемикач живлення та дросельну заслінку над кермом у відповідних місцях і затягнув їх за допомогою кріплень та шестигранних ключів, що йдуть у комплекті.

Після того, як ці частини були на місці, я поклав “мозок” мого електровелосипеда (контролер двигуна) на батареї в акумуляторному відсіку та встановив акумуляторний відсік та вантажний багажник на раму велосипеда. Нарешті, я прикріпив стоп-сигнал до вантажної стійки за допомогою пари кабельних стяжок. Куди ви поставите “мозок”, залежить від залишкового місця в акумуляторному відсіку.

  • Порада від професіонала: якщо вам довелося встановити на велосипед багажник, додайте кілька стопорних шайб. Через деякий час їзди на велосипеді стійка може зміститися через вагу акумулятора, і стопорні шайби повинні допомогти пом’якшити або запобігти цьому.

Підключіть дроти. Я протягнув всі дроти гальмівних важелів, вимикачів, ліхтарів і двигуна через прямокутний отвір в акумуляторному відсіку і підключив їх до контролера двигуна. Потім я закріпив дроти на рамі кабельними стяжками, але мені довелося виконати ще трохи роботи, щоб розібратися із зарядним пристроєм.

Контролер двигуна в моєму комплекті мав прикріплений роз’єм для зарядки, а мій зарядний пристрій мав чоловічий кінець стовбура, тому мені довелося підключити роз’єм для жіночого стовбура, інакше вони б не з’єдналися. Це було відносно легко, оскільки в комплекті були додаткові роз’єми. Я просто вставив дроти з роз’єму стовбура в металеві виступи, які йшли в комплекті з додатковими роз’ємами двигуна (позитивна клема до позитивної клеми і негативна до негативної), стиснув їх плоскогубцями і вставив в роз’єм, який в кінцевому підсумку буде закріплений на контролері двигуна.

  • Примітка: При покупці зарядного пристрою дуже важливо отримати правильну напругу. Напруга акумулятора та зарядного пристрою повинна відповідати напрузі двигуна, а двигун підкаже вам, яка ця цифра. Якщо ви не впевнені, ви також можете розрахувати напругу зарядного пристрою, помноживши кількість послідовно з’єднаних батарей у модулі на 4.2. Це означає, що якщо ваш модуль має 10 послідовно з’єднаних батарей, вам знадобиться зарядний пристрій на 42 вольта.

Закінчіть проект. Коли все готово, я заповнив силіконовим герметиком прямокутний отвір у коробці для батарей, який я вирізав для проводів, щоб повністю ізолювати його від елементів. Нарешті, я встановив багажний замок, щоб зберегти батареї в безпеці, і додатково закріпив коробку з акумуляторами на вантажній стійці за допомогою ременів з храповиком.

Як велосипед показав себе до цього часу

Після завершення проекту я взяв велосипед на тест-драйв. Це аж ніяк не швидкий комплект, але він має пристойне прискорення і може досягати близько 12 миль/год (20 км/год), як стверджує виробник. Ви можете їздити на велосипеді на повному електроприводі, натискаючи на газ і не крутячи педалі, або ж крутити педалі і використовувати газ одночасно. Повністю електричний велосипед. це дуже весело і не вимагає ніяких зусиль, щоб їхати відносно швидко. Це, безумовно, поспіх при розгоні з місця і просто круїзі на акумуляторі, але педалювання продовжить термін служби акумулятора. У цьому комплекті немає автоматичної підтримки педалей, але це лише означає, що вам доведеться вирішити, скільки потужності двигуна додати за допомогою дросельної заслінки під час педалювання.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top