Urtopia Carbon E-Bike – це витвір мистецтва, на якому можна їздити. Карбоновий е-велосипед

Urtopia Carbon E-Bike. це витвір мистецтва, на якому можна їздити

Огляд: Електронний велосипед Urtopia Carbon виділяється на переповненому ринку своєю надзвичайно легкою конструкцією, футуристичним зовнішнім виглядом та функціями розумної їзди.

urtopia, carbon, e-bike, витвір, мистецтва

Електронний велосипед Urtopia Carbon

за і проти

  • Легкий та сучасний дизайн
  • Додаткові функції через додаток для смартфона
  • Чотири рівні швидкості для їзди
  • Інтегрований мобільний сервіс для відстеження місцезнаходження
  • Голосові команди не завжди надійні
  • Сидіння за замовчуванням незручне
  • Підставка не входить до комплекту

Частина моєї ранкової поїздки на роботу включає перенесення мого електровелосипеда вгору і вниз через залізничну станцію та офісну будівлю. Це важке завдання, оскільки більшість електровелосипедів, які я тестував, важать близько 55 фунтів. Їх ще важче пересувати, коли батарея розряджається, і вся ця вага залишається на вас. Звичайно, я змирився з тим, що для того, щоб скористатися перевагами швидкісного електровелосипеда, доведеться трохи попотіти.

Протягом останніх трьох тижнів я катаюся на електровелосипеді, який важить приблизно вдвічі менше, ніж інші електровелосипеди, і при цьому має елегантний високотехнологічний дизайн, як у iPhone.

Urtopia Carbon E-Bike. це витвір мистецтва, на якому можна їздити.- Мої колеги завітали до мене, щоб подивитись на велосипед, і були вражені його сучасним дизайном та витонченим зовнішнім виглядом. Легка карбонова рама, витончений інтегрований акумулятор, вбудований дисплей та елементи керування на панелі Smartbar, одношвидкісний ремінний привід та можливість підключення до смартфону роблять цей велосипед велосипедом майбутнього.

Легка вага, крутий дизайн і солідний досвід їзди змушують мене розглядати його як варіант велосипеда майбутнього.

Двигун добре рухає вас навіть на одній передачі. Я міг їхати зі швидкістю до 20 миль/год на досить рівних дорогах, від 10 миль/год до 14 миль/год на пагорбах, і лише на один крутий пагорб мені довелося підніматися пішки після того, як половину пагорба я їхав зі швидкістю 7 миль/год. Urtopia, безумовно, змусив мене замислитися над тим, чи варто мати кілька передач на електровелосипеді і чи варто його обслуговувати та ускладнювати для нечастих сценаріїв їзди.

Електричні велосипеди в нижньому ціновому діапазоні (1500 грн або менше), як правило, мають менш естетичний вигляд, з видимими громіздкими дротами, низькоякісними шинами та іншими елементами, що знижують вартість. Електровелосипеди можна знайти в діапазоні від 2,000 до 4,000 з додатковими функціями та кращим естетичним виглядом. Висококласні моделі часто навіть не схожі на електровелосипеди, з прихованими батареями та сучасними матеріалами. Urtopia Carbon E-Bike, безумовно, є моделлю високого класу, але його ціна знаходиться в середньому діапазоні. 2,799.

Після того, як ви встановили переднє колесо, ви можете прикріпити педалі та вставити підсідельний штир у раму. Захисна заглушка над гайкою підсідельного штиря не повертається назад у штир і не тримається, тому є один елемент, який можна вдосконалити, хоча він дуже незначний і не має нічого спільного з функціональністю велосипеда.

Найкращі електровелосипеди: Найкращі електровелосипеди для поїздок на роботу

Який найкращий електровелосипед? ZDNet рекомендує RadCity Step-Thru 3. Завдяки низькому впливу на навколишнє середовище та іншим перевагам, електричні велосипеди стають все більш популярними, тому ми підготували для вас найкращі моделі.

Ви також повинні з’єднати два кабелі, коли вставляєте підсідельний штир, оскільки задній ліхтар та індикатор повороту встановлені на підсідельному штирі.

Унікальна конструкція рами обмежує глибину підсідельного штиря, тому, замовляючи велосипед Urtopia, ви обираєте середній або великий розмір. Середній велосипед призначений для велосипедистів зростом від 5 футів, 5 дюймів до 5 футів, 11 дюймів, а великий розмір. для велосипедистів зростом від 5 футів, 9 дюймів до 6 футів, 5 дюймів.

Мій зріст. 6 футів, 1 дюйм, і великий велосипед майже ідеально підходить для нижньої межі діапазону сидіння.

Остання частина збірки. витягнути акумулятор з упаковки і встановити його на передню раму велосипеда. Він легко вставляється в нижню частину, а потім фіксується на місці. Для виймання акумулятора потрібно використовувати один з двох ключів, що додаються в комплекті. Ви можете заряджати акумулятор, коли він встановлений на велосипеді або коли його знято з велосипеда.

Апаратне забезпечення

Після мого шоку від легкості коробки та велосипеда, наступне, що мене вразило в Urtopia. це Smartbar, так компанія називає кермо в зборі. Всі дроти, що з’єднують елементи керування та дисплей, заховані всередині блоку керма. Чотирипозиційна панель керування розташована з лівого боку, а кнопка відбитків пальців. з правого боку. У центрі розташований світлодіодний матричний дисплей.

Кнопка для відбитків пальців цікава і допомагає забезпечити певну безпеку велосипеда. Виконує функції кнопки розблокування, клаксона та кнопки активації голосового управління. Відбиток пальця потрібен, щоб увімкнути функцію будильника. Після того, як я налаштував свій відбиток пальця в додатку для смартфона Urtopia, він надійно розблоковував велосипед кожного разу.

Ліва бічна панель управління використовується для багатьох функцій, включаючи управління швидкістю, покажчиками поворотів і фарами. Натискання на кнопку протягом 2 секунд також переводить велосипед у режим очікування.

Яскрава біла світлодіодна фара розташована на передній панелі дисплея Smartbar. Дисплей великий і яскравий; замість сучасного, кольорового, з чітким шрифтом, матричний дизайн нагадує про 80-ті роки. На дисплеї з’являється кілька легко ідентифікованих значків стану, включаючи вашу швидкість і рівень допомоги.

Переднє колесо з гідравлічними дисковими гальмами розташоване під кермом, а витончена батарея інтегрована в раму відразу за Smartbar. Сідло не дуже зручне для тривалих поїздок, але Urtopia також пропонує додаткове комфортне сідло, якщо вам це потрібно. Сідло можна зняти з підсідельного штиря, який має вбудовані індикатори задніх ліхтарів та покажчиків поворотів. Цей вузол підсідельного штиря, який називається ARES, розглядається нижче.

Педалі досить прості і прикріплені до датчика крутного моменту. На велосипеді немає ланцюга, оскільки заднє колесо контролюється ременем Gates Carbon Drive, який має прослужити вам роками. Я вперше їхав на велосипеді з ремінною системою, і це був хороший досвід. Задній двигун потужністю 250 Вт розташований в центрі заднього колеса.

Голосові команди, ARES та eSIM

Натисніть і утримуйте праву кнопку датчика відбитків пальців, щоб увімкнути голосові команди. Вони добре працюють, коли ви стоїте на місці або їдете повільно, але коли ви їдете швидше або в несприятливу погоду, з мого досвіду, система команд не працювала надійно. Команди доступні для швидкісних режимів, поворотів, блокування велосипеда, управління фарами, регулювання гучності та режиму очікування. Єдиний спосіб повністю вимкнути велосипед. скористатися голосовою командою або просто вийняти акумулятор. З урахуванням попереднього застереження, всі голосові команди, за винятком блокування велосипеда, працювали добре. З якоїсь причини я довго не міг отримати послідовну реакцію при спробі заблокувати велосипед.

ARES (розширена задня система ранньої індикації) звучить як сучасна, просунута функція, і, зважаючи на назву, я подумав, що вона включає щось на зразок велосипедного радара Garmin, який попереджає мене про наближення транспортних засобів за допомогою сповіщень, які можуть з’являтися на дисплеї. Однак це просто яскравий задній червоний задній ліхтар і два неефективних проекційних ліхтаря покажчика повороту. Ці два бічні ліхтарі показують логотип на землі праворуч і ліворуч від велосипеда. Єдиний спосіб побачити ці тьмяні вогники. це перебувати в дуже темному середовищі та стояти поруч з велосипедом.

Я не бачу користі в поточній системі ARES і повністю перестав користуватися покажчиками поворотів. Наявність роздільного спалаху заднього ліхтаря для правої та лівої сторони, здається, має більше сенсу, оскільки це може бути корисним для інформування водіїв або велосипедистів позаду вас, де ви плануєте повертати.

У велосипеді встановлена eSIM-карта з підтримкою 4G та GPS, тому під час їзди відстежується місцезнаходження велосипеда. eSIM також може бути використана як частина процесу повернення велосипеда, якщо сигнальна сирена не відлякує злодія. Активна eSIM на велосипеді коштує 29.99 на рік.

Додаток для смартфона

Додаток для смартфона має важливе значення для повного досвіду використання Urtopia Carbon E-Bike, і він доступний для iOS та Android. У додатку є три основні вкладки: “Додому”, “Навігація” і “Моє”. На головному екрані відображається плитка з вашою останньою поїздкою, оцінкою зекономленого CO2, новинами, посібником користувача та історіями, які включають Urtopia.

Навігаційна частина додатку дозволяє вам шукати пункт призначення, а потім прокладати курс до нього. Відображення карти дає вам відстань та приблизну тривалість за умови, що ви їдете на велосипеді. Натисніть кнопку Вперед, щоб почати навігацію до пункту призначення, і якщо ваш велосипед увімкнений і підключений до вашого телефону, то підказки навігації з’являться на центральному дисплеї Smartbar. Це дуже крута особливість велосипеда, яка робить його таким, що вам не потрібен окремий велокомп’ютер.

На останній вкладці, Mine, ви можете підключитися до велосипеда через Bluetooth, переглянути щотижневі звіти про поїздки, перевірити свої попередні маршрути (дані збираються за допомогою GPS і завантажуються через eSIM), а також заощаджений CO2. Маршрути, які ви проїхали, показують час початку, тривалість, відстань, середню швидкість і карту вашого маршруту. Натисніть кнопку відтворення, щоб переглянути маршрут в анімації повтору. Занурившись у підключення до велосипеда, ви можете переглянути стан акумулятора, відрегулювати рівень звуку / гучності / вібрації, налаштувати відбиток пальця, перевірити стан вашого велосипеда та переглянути кілька додаткових налаштувань. Також є кнопки для ввімкнення світла, блокування велосипеда або увімкнення сигналу тривоги.

Підсумок

Urtopia Carbon e-Bike показав мені, що не всі електровелосипеди повинні бути важкими або мати базові дисплеї та видимі кабелі. Carbon. це гарний велосипед, одночасно елегантний витвір мистецтва та сучасний дорожній велосипед з передовими технологіями, які ми очікуємо у 2022 році. Легка вага, крутий дизайн і хороший досвід їзди змушують мене розглядати його як варіант для майбутнього велосипеда. Я б оснастив його більш зручним сидінням і крилами для поїздок на роботу в погану погоду.

Якщо ви хочете електровелосипед, який не схожий на звичайний електровелосипед і має невелику вагу, тоді вам варто розглянути Urtopia Carbon E-Bike. Ціна 2 799 звучить краще, якщо врахувати, що інші велосипеди високого класу коштують від 3 000 до 5 000.

Альтернативи, які варто розглянути

Ось деякі інші легкі та портативні електровелосипеди, які можуть вас зацікавити.

Поєднайте комп’ютер, GPS, LTE та надлегку раму з вуглецевого волокна, і ви отримаєте Urtopia, один з найкрутіших велосипедів, про який ви, мабуть, ніколи не чули.

Вердикт Windows Central

Urtopia включає в себе комп’ютер (смарт-бар), GPS, 4G LTE та додаток, а також надлегку раму з вуглецевого волокна з педалями, що робить його найбільш технологічно просунутим велосипедом, який ви можете купити сьогодні. Якщо ви любите технології та хочете вийти на вулицю, це ваш велосипед.

Плюси

  • Надлегка рамка (33 фунти)
  • Smartbar, GPS, LTE, мигалки, підсвічування та багато інших функцій
  • Конкурентоспроможні ціни
  • Дуже зручний
  • Легке налаштування та збирання

Мінуси

Чому ви можете довіряти Windows Central

Наші експерти проводять години, тестуючи та порівнюючи продукти та послуги, щоб ви могли вибрати найкраще для вас. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Цей огляд є нетрадиційним для Windows Central, але є певний збіг для тих, хто любить технології та завжди підключені пристрої 4G LTE, як я. Коли Urtopia запропонувала надіслати мені свій новий електронний велосипед, я закотив очі, поки не прочитав технічні характеристики і те, що він може робити. Я був вражений і навіть не уявляв, що стільки всього можна вмістити в легкий електровелосипед, і при цьому бути до абсурду простим у використанні.

Я використовую Urtopia Carbon E-bike протягом останнього місяця, і якщо вам потрібен відмінний шосейний міський велосипед і ви любите гаджети, я можу легко порекомендувати його. Це просто весело, круто та інноваційно.

Це перший і, ймовірно, останній електровелосипед, який вам коли-небудь знадобиться.

Електронний велосипед Urtopia Carbon: Ціна, характеристики та доступність

Urtopia Carbon E-bike виробляється компанією Urtopia, що базується в Гонконзі, з виробництвом в Китаї. Компанія нова і почала краудсорсинг для свого вуглецевого е-велосипеда в 2021 році через IndieGoGo, але зараз ви можете придбати його безпосередньо на її веб-сайті за 2,799.

На велосипед та компоненти надається 2-річна гарантія (крім зносу) та 14-денний термін безкоштовного повернення.

Urtopia об’єдналася з численними регіональними велосипедними магазинами в Каліфорнії, Нью-Йорку та інших штатах, де ви можете побачити велосипед особисто і протестувати його. Очікується, що магазини також зареєструються.

Компанія поставляє Urtopia Carbon E-bike в США і Німеччину, а також на інші ринки. Загальна вага велосипеда, упаковки та допоміжних матеріалів становить 64 фунти (29 кг), хоча сам велосипед важить лише 33 фунти (15 кг) через те, що більша частина рами зроблена з вуглецевого волокна.

Є три варіанти кольорів на вибір, включаючи Sirius (використовується тут), Lyra (майже повністю чорний) та Midnight in Paris (найяскравіший).

Передня вилка велосипеда є жорсткою, без амортизації, і витримує загальну вагу велосипедиста до 240 фунтів (110 кг), оскільки це вуличний/міський велосипед. Він має класифікацію електронних велосипедів класу 1.

Двигун. це 250-ватний одноступінчастий ремінний привід Gates Carbon з задньою втулкою з максимальною швидкістю 20 миль/год (32 км) в США та 16 миль/год (25 км) в Європі.7 км) в ЄС. Акумулятор. знімний 36 В 10 Ач, 360 Вт-год від Samsung, який також фіксується на місці.

Гальмування стійких до проколів шин Kenda Kwest 700 x 35c здійснюється за допомогою передніх і задніх двопоршневих гідравлічних дискових гальм.

Запас ходу електронного велосипеда Urtopia Carbon становить від 30 до 80 миль залежно від швидкості двигуна, що використовується для подорожі. Загальний час зарядки. 2.5 годин.

Вбудована смарт-гарнітура має матричний дисплей, динамік потужністю 3 Вт, два мікрофони, передню 100-люменну фару StVZO та вібромотори (для сповіщень).

Функції безпеки включають GPS-відстеження (Find My Bike), сповіщення про рух (Alarm), розблокування відбитком пальця, цифровий дзвінок, сповіщення про низький рівень заряду акумулятора, задній ліхтар з проекційними покажчиками поворотів та блокування акумуляторної батареї.

Програмне забезпечення, включаючи оновлення прошивки, відбувається через локальний Wi-Fi та за посередництва додатку Urtopia, доступного на iOS та Android. Користувачі отримують безкоштовний рік послуги постійного зв’язку з eSIM при покупці, після чого вона коштує 29 доларів на рік.

Модель, яку ми розглянули, є однією з останніх версій з численними змінами в апаратній частині, включаючи яскравіший матричний дисплей, гучніші динаміки та краще налаштовані мікрофони.

Електронний велосипед Urtopia Carbon: Що мені подобається

Дивлячись на Urtopia, цей велосипед, безумовно, виглядає унікальним. Фактично, він був розроблений колишнім дизайнером BMW I серії Матісом Хеллером. Як повідомляється, він знайшов натхнення для дизайну через смужку Мьобіуса (математичний об’єкт з неорієнтованою поверхнею).

Отримання велосипеда “поштою”. це завжди певний досвід, але Urtopia відправляє карбоновий електровелосипед на 90 відсотків вже зібраним. Навіть вантажовідправники FedEx були шоковані тим, наскільки легкою була коробка, коли виймали її з вантажівки, оскільки електровелосипеди можуть важити до 70 фунтів (31 кг).7 кг).

Невелика збірка була здійснена за допомогою простого у виконанні відео на сайті Urtopia, і мені знадобилося близько 25 хвилин, щоб завершити її. Усе необхідне є в комплекті, включно з маленьким насосом для підкачки шин.

Urtopia рекомендує завантажити свій додаток, де ви можете створити обліковий запис і прив’язати велосипед до нього за допомогою згенерованого QR-коду на матричному дисплеї велосипеда. Після підключення ви можете підключити велосипед до локальної мережі Wi-Fi для оновлення програмного забезпечення та прошивки, яких у мене вже було два з моменту придбання велосипеда в липні.

Наступним кроком є реєстрація відбитка пальця, який інтегрований у кнопку ввімкнення для увімкнення велосипеда. Без неї ви все ще можете їхати на велосипеді, але на ньому нічого не працюватиме, особливо система допомоги при крученні педалей.

Увімкнувши Urtopia, ви почуєте приємний дзвін, а екран засвітиться, показуючи поточну швидкість та рівень допомоги педалей, яку ви задіяли. Нульовий рівень вимкнений, і ви можете їздити на Urtopia як на звичайному велосипеді без передач. Далі йдуть рівні від 1 до 3, які значно збільшують допомогу. Нарешті, є режим 4-го рівня “Турбо”, де велосипед злітає з місця, майже не крутячи педалі.

Зміна рівнів здійснюється за допомогою контролера великого пальця лівої руки. вгору, щоб збільшити, вниз, щоб зменшити, і вліво/вправо, щоб увімкнути задні блималки. Все дуже інтуїтивно зрозуміло.

При натисканні на кнопку ввімкнення, коли велосипед увімкнений, дзвенить “дзвіночок”, що є розумним доповненням. Встановлення гучності на рівень II або вище призводить до оглушливого звуку, що досягає колосальних 92 дБ, вище фена і трохи нижче гелікоптера.

Весь процес налаштування був не тільки безболісним, але й досить цікавим. Urtopia. це скоріше розумний пристрій з велосипедом, побудований на ньому, і на ринку немає нічого подібного.

Ось лише деякі з функцій, які додатки для Android та iOS можуть виконувати з Urtopia:

  • Знайдіть мій велосипед
  • Сигналізація в режимі “заблокувати велосипед”
  • Відстежуйте маршрути поїздок, включаючи “повтор” вашої поїздки з повними даними
  • Стан акумулятора / Сигнал тривоги про низький заряд батареї
  • Зміна гучності
  • Увімкнення ліхтарів/автоматичне, заднє гальмування
  • Зміна звуків для зміни рівня, дзвінка, увімкнення та будильника
  • Діагностична перевірка стану велосипеда
  • Рівень вібрації

З велосипедом також є багато цікавих речей. Ви можете змінити дзвінок на гавкіт собаки або іржання коня. Щоб перейти в режим Turbo, ви повинні утримувати і натиснути “вгору”, щоб випадково не увімкнути його. Це показує анімовану ракету, що злітає. Сам додаток дуже гейміфікований.

Компанія навіть додала класичну гру Snake, яку можна випробувати на смарт-барі.

На додачу до всіх цих наворочених технологій є ще й голосове керування. Утримуйте кнопку живлення, коли велосипед увімкнений, і на дисплеї з’явиться обличчя, яке чекає на вашу команду. Ви можете наказати велосипеду змінити рівень, увімкнути фари або навіть вимкнути живлення.

Що стосується фари, ви можете налаштувати велосипед на автоматичне визначення темряви та автоматичне ввімкнення світла, що є чудовою функцією безпеки та зручності.

Find My Bike поєднує в собі GPS та eSIM, тому, якщо хтось візьме ваш велосипед, ви зможете відстежити його на карті, щоб повернути його. Ви маєте чудову протиугінну систему в поєднанні з сигналізацією, яка спрацьовує, якщо велосипед рухається. Звичайно, ви все одно захочете замикати велосипед, оскільки будь-хто може взяти його, але ці функції дають певний спокій. Urtopia навіть опублікувала реальний приклад того, як ця технологія працювала для одного клієнта.

Сідаючи на велосипед, я відчуваю себе добре знайомим, хоча і більш комфортним, ніж на моєму улюбленому Specialized Crosstrail. Я був приємно здивований комфортом сидіння, враховуючи, що Urtopia пропонує на своєму сайті модернізоване сидіння за 59.

Огляд електровелосипеда Urtopia Carbon One

urtopia, carbon, e-bike, витвір, мистецтва

Зазвичай я не дуже люблю вуличні велосипеди. Єдиний вуличний велосипед, який я маю в сараї. це велосипед у голландському стилі, який підходить як для міста, так і для гравію. Все інше створено для стежок, піску та, можливо, бруду. Отже, коли я вперше почув від Urtopia, що вони хочуть, щоб я протестував їхній вуличний велосипед Carbon One, я не був дуже схвильований. Але мій брат працює над другою освітою, і йому потрібно було щось підірвати навколо кампусу. Отже, у нас була ідеальна можливість зробити дійсно вбивчий довгостроковий огляд.

У цій статті я розповім трохи про сам велосипед і про те, як йдуть справи на даний момент.

Urtopia Carbon One

Хоча велосипед одразу виділяється своїми яскравими кольорами та рамою, це не звичайний вуличний велосипед. Він має ряд особливостей, які відрізняють його від інших.

Мабуть, найголовніша. це карбонова рама. Весь велосипед важить всього 15 кг (близько 33 фунтів), що робить його набагато легшим, ніж більшість електровелосипедів. Це не тільки полегшує переміщення, перенесення та зберігання велосипеда, але й допомагає йому працювати краще, оскільки він не штовхає купу сталевої рами навколо себе. Для таких людей, як мій брат, яким потрібно завантажувати та розвантажувати велосипед кілька разів на тиждень, це вже одне це робить його ідеальним варіантом.

Він також має деякі розумно приховані функції Smart. Замість великого незграбного екрану, що звисає з керма, велосипед має комп’ютер, вбудований у вилку. Екран великий і красивий, але він не впадає в очі, як хворий палець. До того ж, у нього є чудовий додаток з приголомшливими підключеними функціями. Такі функції, як голосові команди, відстеження поїздок, навігація, протиугінна система та музика, входять до стандартної комплектації. Ви навіть можете перевіряти його, коли він поза зоною дії Wi-Fi, тому що він має вбудований 4G модем.

Сам велосипед має кілька чудових механічних особливостей для надійної роботи день у день з мінімальним обслуговуванням. Карбоновий ремінний привід Gates позбавляє вас від необхідності мати справу з метушливими ланцюгами, змащенням та калібруванням шестерень. Він має внутрішній датчик крутного моменту для плавного крутіння педалей. Крім того, двигун і акумулятор розумно заховані в рамі, щоб уникнути звинувачень у шахрайстві або надмірній боротьбі з електровелосипедами. Все це створює плавний пакет.

Велосипед має компактний двигун на втулці, який не стирчить, як хворий палець. Це не найпотужніший двигун, який я коли-небудь тестував, але 250 Вт роблять набагато більше, ніж можна було б подумати, коли він штовхає такий легкий велосипед. Крім того, він добре інтегрований, як і решта велосипеда, і не кричить: “Я. електровелосипед”! Іди потурбуй мене!”Карен і копам з торгових центрів.

Збірка прибуття

На відміну від багатьох велосипедів, які потребують певної збірки, цей велосипед був досить простим. Заднє колесо вже було прикріплене, тому потрібно було лише надіти переднє колесо, прикрутити кермо та надіти педалі на кривошип. У комплекті були всі необхідні для цього інструменти. Ви, мабуть, могли б зібрати його і без стенду, але зі стендом робота йде набагато швидше і легше.

Єдиною проблемою, з якою ми зіткнулися, було те, що в гальмівних магістралях було трохи повітря. На жаль, замовлення велосипеда додому часто супроводжується подібними проблемами, оскільки жоден виробник не має повного контролю над доставкою та поводженням з ним. Тож, важко дорікати Urtopia за це, тому що це трапляється з велосипедами, що надходять постійно. Якщо ви замовляєте велосипед і турбуєтесь про збірку або налаштування, ніколи не завадить відвезти його в місцевий веломагазин і попросити їх або зібрати його, або оглянути для вас.

Але нехай це вас не лякає. У комплекті з велосипедом йдуть всі інструменти, які знадобляться для самостійної збірки, а також більшість з того, що знадобиться для технічного обслуговування. Він поставляється в гарній маленькій сумці, яка кріпиться до рами, тому не важко завжди мати при собі необхідні інструменти.

Деякі речі про велосипеди повинні бути нудними

Однією з найпомітніших речей про тестування та використання мого брата для пересування по одному з найбільших кампусів у Сполучених Штатах є те, що він не сказав. Він не подзвонив, щоб сказати, що він зламався. Він не сказав мені, що він потребує ремонту через тиждень. У нього не виникало питань про те, як користуватися велосипедом, абощо.

Можливо, про це нудно писати, але важливо, щоб велосипед, який ви купуєте з думкою про серйозний транспорт, був відносно нудним і безпроблемним, коли справа доходить до надійності. Саме це він і отримав: велосипед, який виконує свою роботу без зайвого клопоту.

Крім того, з електровелосипедом ви можете з’являтися на заняттях не спітнілими і не захеканими, що дуже корисно.

Але це не означає, що їзда сама по собі нудна

Хоча з велосипедом не надто цікаво підтримувати його в робочому стані, але їздити на ньому все одно приємно.

У кампусі та поблизу нього є кілька широких відкритих просторів, де мій брат мав можливість відкрити його. З максимальною швидкістю 20 миль на годину, це може здатися не надто захоплюючим, але, очевидно, він досить швидко набирає цю швидкість завдяки своїй невеликій вазі. Крім того, ви можете трохи покрутити педалі після того, як допомога вимкнеться, щоб отримати трохи вищу максимальну швидкість.

Загалом, мій брат описує велосипед як “страшенно швидкий”, тож він має більш ніж достатньо потужності не лише для утилітарного використання, але й для розваг по дорозі.

Дрібні недоліки

Хоча мій брат повністю насолоджується велосипедом, у нього є кілька дрібниць, які, на його думку, можна було б покращити.

Першою була фара. Це гарне світло, але для велосипеда, який може їхати зі швидкістю 20 миль/год, легко обігнати світло вночі. Отже, якщо ви хочете їхати швидко вночі в місцях без яскравого вуличного освітлення, можливо, буде гарною ідеєю інвестувати в кілька фар дальнього світла.

Ще однією дрібницею було те, що затискач для підсідельного штиря може трохи збити з пантелику. Він думав, що у нього це досить щільно, але він все одно буде трохи ковзати. Не було надано специфікації крутного моменту, тому йому довелося з’ясовувати, наскільки туго затягувати, методом проб і помилок, поки сидіння не перестало рухатися. Але це те, що повинен зробити кожен, хто не має динамометричного ключа під рукою.

Він також вважає, що додаток, хоч і функціональний, але потребує деяких удосконалень. Але це те, що Urtopia може зробити після продажу, тому нам доведеться подивитися, як це відбудеться.

Всі зображення надані Дженніфер Сенсіба.

Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних батарей. подкаст:

Мені не подобаються платні стіни. Вам не подобаються платні стіни. Хто любить платні стіни? Тут, у CleanTechnica, ми деякий час впроваджували обмежену платну платформу, але це завжди здавалося неправильним. і завжди було важко вирішити, що саме ми повинні розмістити за нею. Теоретично, ваш найексклюзивніший та найкращий вміст залишається за платною стіною. Але тоді менше людей будуть його читати! Ми просто не любимо платні платформи, тому вирішили відмовитися від нашої. На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстоким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик. залишатися на плаву або, можливо, навіть. ахніть. зростати. Отже.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете підтримати нас, будь ласка, щомісяця перераховуйте трохи грошей через PayPal або Patreon, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо! Дякую! Реклама

Так, це дійсно Національний день електровелосипеда. Ось як електричний велосипед може принести вам користь

Я знаю, що здається, ніби Національний день чого завгодно відзначається майже кожен день. І вірите чи ні, але сьогодні Національний день електровелосипеда. Відзначаючи це веселе свято, важливо пам’ятати про те, як наш щоденний вибір впливає на навколишнє середовище. Один з найважливіших способів зменшити наш вуглецевий слід. це переоцінити наші засоби пересування. В останні роки електричні велосипеди з’явилися як екологічно чиста альтернатива традиційним автомобілям та особистим транспортним засобам.

Перш за все, чому це Національний день е-велосипеда? Очевидно, невгамовна команда Lectric E-bikes змогла зробити це офіційно. Як вони пояснили:

Щоб відсвяткувати 4-річчя Lectric eBikes, наша компанія офіційно зареєструвала 30 травня як Національний день електронних велосипедів! Так, ви не помилилися. Пошукайте, якщо не вірите! Мета цього свята. заохотити велосипедистів у всьому світі відсвяткувати численні переваги електровелосипедів та перейти на електричний транспорт.

Тому сьогодні як ніколи вдалий час, щоб глибше вивчити численні переваги електровелосипедів, деякі з яких можуть вас навіть здивувати.

urtopia, carbon, e-bike, витвір, мистецтва

Електричні велосипеди допомагають зменшити викиди вуглекислого газу

Однією з найвагоміших причин переходу на електровелосипед є потенціал скорочення викидів парникових газів. За даними Агентства з охорони навколишнього середовища (EPA), на транспорт припадає 29% усіх викидів парникових газів у Сполучених Штатах. Більшість цих викидів походить від особистих транспортних засобів, таких як легкові та легкі вантажівки.

Електровелосипеди виробляють значно менше викидів, ніж традиційні автомобілі. Вони працюють на електроенергії, яка може надходити з відновлюваних джерел, таких як сонячна або вітрова енергія, яка зараз випереджає електрогенерацію на викопному паливі в багатьох сферах. Ви навіть можете заряджати електровелосипед від сонячної енергії, яку ви виробляєте вдома, поза мережею.

Оскільки все більше країн переходять на відновлювані джерела енергії, вуглецевий слід електровелосипедів буде ще більше зменшуватися. При використанні для коротких поїздок і поїздок на роботу, електровелосипеди можуть ефективно замінити автомобілі, що призведе до значного скорочення викидів в атмосферу.

urtopia, carbon, e-bike, витвір, мистецтва

Електровелосипеди набагато енергоефективніші

Електровелосипеди набагато енергоефективніші, ніж звичайні автомобілі, використовуючи меншу кількість енергії для подолання тієї ж самої відстані. Середньостатистичний електровелосипед споживає близько 0.025 кВт-год на милю, тоді як традиційний автомобіль споживає близько 0.34 кВт-год на милю. Це означає, що електровелосипеди більш ніж у 10 разів енергоефективніші за автомобілі.

Переходячи на електровелосипеди, ми можемо значно зменшити споживання енергії та залежність від викопних видів палива, сприяючи сталому розвитку.

Електровелосипеди допомагають зменшити затори на дорогах (для всіх)

Оскільки міське населення продовжує зростати, затори на дорогах стали серйозною проблемою в багатьох містах світу. Замінивши автомобілі на електровелосипеди, ми можемо вирішити цю проблему.

Електровелосипеди менші та маневреніші за автомобілі, що дозволяє більш ефективно використовувати дорожній простір. Крім того, електровелосипеди часто можуть використовувати велодоріжки та велосмуги, що ще більше зменшує затори на дорогах. Пересаджуючи більше водіїв на електровелосипеди, ми можемо створити більш придатні для життя, менш перевантажені міста. Навіть якщо ви особисто не зміните свій автомобіль на електровелосипед, кожен, хто це зробить, допоможе зменшити трафік для всіх!

urtopia, carbon, e-bike, витвір, мистецтва

Стільки переваг для здоров’я

Їзда на велосипеді, навіть на електровелосипеді, має численні переваги для здоров’я.

Їзда на електровелосипеді може допомогти поліпшити серцево-судинну форму, м’язову силу, гнучкість і загальне самопочуття.

Навіть їзда на електровелосипеді з дросельною заслінкою без педалей забезпечує незначне тренування верхньої частини тіла і допомагає поліпшити баланс, не кажучи вже про залучення більшої кількості ділянок мозку, пов’язаних з контролем дрібної моторики.

Впроваджуючи електровелосипеди у повсякденне життя, ми можемо не тільки зменшити вплив на навколишнє середовище, але й покращити здоров’я та якість життя.

urtopia, carbon, e-bike, витвір, мистецтва

Електровелосипед може заощадити вам серйозні гроші!

Електровелосипеди є більш економічно вигідними, ніж автомобілі, якщо врахувати ціну покупки, обслуговування, витрати на паливо, паркування та практично всі інші супутні витрати.

Електричні велосипеди, як правило, коштують дешевше, ніж автомобілі, і мають нижчі експлуатаційні витрати, оскільки для їх виробництва потрібно набагато менше ресурсів. Батарея електромобіля, яка є найдорожчою частиною більшості електромобілів, має достатньо елементів для виробництва 100 або більше батарей для електровелосипедів.

Не потребуючи бензину, електровелосипеди виключають витрати на пальне, а їхня простіша конструкція вимагає менших витрат на обслуговування. Крім того, електроенергія часто дешевша за бензин, що робить електровелосипед більш доступним варіантом для щоденних поїздок на роботу та пересування.

Багато якісних електровелосипедів зараз доступні за ціною до 1 500 грн, а багато хороших моделей зараз досягають категорії до 1 000 грн. У нас є цілий список найкращих електровелосипедів на будь-який бюджет тут.

urtopia, carbon, e-bike, витвір, мистецтва

Електровелосипеди підвищують доступність та інклюзивність

Електровелосипеди пропонують доступний та інклюзивний вид транспорту для людей різного віку та фізичних можливостей.

Електрична допомога, яку надають електровелосипеди, дозволяє їздити на довші відстані та долати більш складну місцевість без надмірних фізичних навантажень. Це робить електровелосипеди чудовим варіантом для людей похилого віку, людей з проблемами мобільності та тих, хто тільки починає їздити на велосипеді.

Роблячи їзду на велосипеді більш доступною, електровелосипеди можуть заохотити ширше коло людей перейти на цей екологічно чистий вид транспорту.

urtopia, carbon, e-bike, витвір, мистецтва

Підтримка місцевої економіки

Перехід на електровелосипеди також може мати позитивний вплив на місцеву економіку. Зменшуючи нашу залежність від автомобілів, ми можемо зменшити попит на імпортовану нафту та підтримати місцевий бізнес, який надає електровелосипеди та пов’язані з ними послуги.

Крім того, оскільки все більше людей переходять на електровелосипеди, існує потенціал для зростання індустрії електровелосипедів, створення нових робочих місць та стимулювання економічного розвитку.

У багатьох районах почали з’являтися спеціалізовані веломагазини, що спеціалізуються на таких послугах, як шнурівка втулок, ремонт акумуляторів та інші нові види обслуговування, пов’язані з електровелосипедами, створюючи додаткові робочі місця в місцевих громадах.

Міське планування та міста, придатні для життя

Зростання популярності електровелосипедів дає можливість містобудівникам переосмислити дизайн наших міст.

Надаючи пріоритет велосипедній інфраструктурі, такій як велодоріжки та велопарковки, міста можуть стати більш сталими, придатними для життя та орієнтованими на людей. Ці зміни в міському дизайні можуть також заохотити більше людей до використання електровелосипедів та інших сталих видів транспорту, що ще більше зменшить наш колективний вплив на навколишнє середовище.

Хоча їзда на велосипеді завжди пропонувала цю перевагу, величезне збільшення кількості двоколісних пасажирів, спричинене припливом легких в управлінні електровелосипедів, прискорило цей ефект у містах США.

urtopia, carbon, e-bike, витвір, мистецтва

Екологічна справедливість

Переваги електровелосипедів виходять за рамки індивідуальних користувачів і можуть сприяти більш широкій екологічній справедливості.

Громади, які непропорційно страждають від негативних наслідків забруднення повітря, часто це райони з низьким рівнем доходу та меншин, виграють від скорочення викидів від транспортних засобів.

Популяризуючи електровелосипеди та покращуючи велосипедну інфраструктуру, ми можемо працювати над створенням більш справедливого та здорового міського середовища для всіх.

urtopia, carbon, e-bike, витвір, мистецтва

Коли ми святкуємо Національний день електровелосипеда і думаємо про майбутнє нашої планети, аргументи на користь переходу на електровелосипеди стають все більш зрозумілими. Електровелосипеди є сталою, економічно ефективною та інклюзивною альтернативою традиційним автомобілям та особистим транспортним засобам, зменшуючи викиди парникових газів, зменшуючи затори на дорогах та сприяючи покращенню здоров’я населення. Розвиваючи електровелосипеди, ми можемо створити більш придатні для життя міста, підтримати місцеву економіку та сприяти екологічній справедливості.

Перехід на електровелосипеди. це не лише індивідуальний вибір, але й колективна відповідальність. Пропагуючи кращу велосипедну інфраструктуру та підтримуючи політику, яка сприяє переходу на електровелосипеди, ми можемо прискорити перехід до більш зеленого та сталого майбутнього. У Національний день електровелосипеда і не тільки, давайте зобов’яжемося зробити електровелосипед центральною частиною нашої подорожі до більш чистого, здорового і справедливого світу.

Можливо, не для всіх, але для багатьох. І кожна людина, яка замінює автомобільні милі на милі на е-велосипеді, має позитивний вплив на наші міста, наше суспільство та наш світ.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергетику. Не забудьте перевірити нашу домашню сторінку для всіх останніх новин, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб бути в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перегляньте наш канал YouTube для останніх оглядів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top