Сучасний дизайнер створив скремблерний електровелосипед з дерева. Електронний велосипед Scrambler

Чи має сенс Scrambler S для ситуації SHTF?

Написав Майк Гловер 24 листопада 2020 року

Коли я писав цю статтю, сильний вітер Санта-Ана спричинив катастрофічні пожежі в декількох регіонах Каліфорнії. В ім’я громадської безпеки Pacific Gas and Electric (PGE). найбільша комунальна компанія Каліфорнії. навмисно відключила електроенергію сотням тисяч людей. Ідея була проста: Якщо по електромережах не проходить електрика, ризик пожежі зменшується. На жаль, остання пожежа почалася, коли дерево впало на лінію електропередач в районі, де ще не було відключено електрику.

Ці події. ще одне нагадування про те, що наш світ стрімко змінюється. Розвиток і прогрес технологій закріпив нашу залежність від електромережі, і це робить нас більш вразливими. Я хочу, щоб ви задали собі таке питання: Що б я робив, якби катастрофа вивела з ладу та зруйнувала інфраструктуру, від якої залежить моя сім’я?? Немає мобільних телефонів, немає електрики, немає води, немає газу, і всі борються за одні й ті ж ресурси. Який ваш план на випадок аварії??

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Як виживальщики, ми вчимо покладатися на власні сили, використовуючи належне спорядження, використовуючи наші технічні навички та застосовуючи правильний спосіб мислення. Також важливо розуміти, що в разі природної або техногенної катастрофи ви неминуче станете першим, хто відреагує на неї. Як приклад, як я вже підкреслював на самому початку цієї статті, лісові пожежі в Каліфорнії представляють реальну і теперішню небезпеку для громадян. 18 листопада 2018 року в окрузі Бьютт на півночі Каліфорнії “Табірна пожежа” спалила 153 000 акрів і забрала життя 85 людей, в тому числі п’ятьох пожежників. Пожежа знищила майже всю громаду Парадайзу і коштувала близько 16.5 мільярдів збитків. (Для отримання інформації з перших рук від людини, яка пережила трагедію, читайте цю ексклюзивну статтю).) Отже, розглядаючи питання про те, що б ви зробили прямо зараз, ми повинні поглянути на наші можливості, виходячи з доступних варіантів. ось тут і з’являється електричний велосипед.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

До наших рук потрапив електровелосипед виробництва Vintage Electric Bikes з Санта-Клари, Каліфорнія. Ми протестували та оцінили кілька велосипедів, але це перший, який ми оцінили саме як “баг-аут” велосипед. Є кілька причин, чому електричний велосипед може стати відмінним варіантом для виходу з поганої ситуації, і вони починаються з розміру платформи. На відміну від “гоу-ригів” або повнорозмірних транспортних засобів, здатних виїхати за межі електромережі, коли інфраструктура або електромережа вимикається, природною поведінкою людей є переміщення подалі від небезпеки. Це означає, що люди виїжджають на дорогу на своїх автомобілях і створюють якомога більшу дистанцію. З такою кількістю людей, які прямують на пагорби, ви можете собі уявити, що якщо в годину пік рух на дорогах виглядає погано, то екстрена евакуація виглядає набагато гірше. Щонайменше дев’ять людей були знайдені мертвими у своїх автомобілях після того, як вищезгадана табірна пожежа поширилася по переповнених дорогах. Перевагою велосипеда є його здатність пересуватися по дорогах, які забиті, легко обираючи альтернативні маршрути, якими автомобілі не можуть маневрувати.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Очевидно, що в разі катастрофи ви побачите втрату електроенергії, пошкодження або руйнування заправних станцій, а також натовп людей, які борються за чергу на заправці. Мені доводилося бувати в інших країнах, де техногенні катастрофи призводили до хаосу, де ополченці боролися за контроль над заправками. У таких ситуаціях заправлятися було неможливо без ризику для життя. Відсутність залежності від ресурсів, які працюють поза мережею, є величезною перевагою.

Більшість компаній-виробників електровелосипедів застосовують агресивні підходи, щоб виділити свої велосипеди. Коли у вас є досить конкурентний і новий простір, ви побачите багато унікальних розробок. Я тестував електричні велосипеди, схожі на пітбайки, велосипеди, зроблені на замовлення і призначені для бездоріжжя, а також велосипеди, створені для військових потреб, де скритність і швидкість мають першорядне значення. Але інновації та особливості дизайну в цій сфері мають свою ціну. Велосипед, який ми протестували у Vintage Electric Bikes, називається Scrambler S і коштує близько 7000 доларів, що аж ніяк не дешево, але все ж менше, ніж деякі інші велосипеди у своєму класі.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Вище: Використання обмежувальної вилки “тільки для бездоріжжя” дає Scrambler велику перевагу над деякими конкурентами: Його не потрібно реєструвати чи ставити на облік, як автомобіль.

Scrambler S. це велосипед, який “найкраще відчуває себе в бруді”, як зазначено на сайті Vintage Electric, і він поставляється зі стандартним обладнанням, яке налаштовує його саме на це. Він має міцну амортизаційну вилку та шиповані шини, які дозволяють йому плавно їхати по асфальтованих дорогах, але зберігати зчеплення з сипучим брудом та піском. При вазі 86 фунтів на алюмінієвій рамі, цей велосипед, безумовно, легший за більшість. Наші перші враження від ергономіки та керованості були такими, що він відчувається як звичайний велосипед, тому що технічно він таким і є. Окрім додаткового акумулятора та втулки на задньому колесі, він відчувається як звичайний велосипед, і нам це подобається. Так багато інших електровелосипедів побудовані як гібридні ґрунтові велосипеди, що може налякати початківців. Велосипед має велику бурштинову фару спереду з решітчастим металевим екраном для захисту від каміння та сміття, а ззаду під сидінням також є світлодіодний задній ліхтар.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Вище: Міцний, але низькопрофільний, скремблер може слугувати хорошим запасним варіантом або варіантом на випадок непередбачених обставин, залежно від вашої місцевості та потреб.

Vintage Electric Bikes стверджує, що максимальна швидкість цього велосипеда становить від 20 до 36 миль на годину. Щоб велосипед міг розвивати швидкість понад 20 миль/год, у бокову частину велосипеда необхідно вкрутити “позашляховий” штекер. Це важливо відзначити, оскільки багато компаній, що виробляють електровелосипеди, не продумали цього, і натомість перевищують швидкість 20 миль на годину, що змушує власника зареєструвати та поставити на облік велосипед у своєму штаті. Це геніально і дозволяє уникнути багатьох причин, через які люди не хочуть купувати електровелосипед, який може або не може бути зареєстрований, застрахований і застрахований. Перевірте місцеві закони штату щодо електровелосипедів та зрозумійте класифікацію електровелосипедів, як зазначено в законі про велосипеди.com:

“Електричний велосипед класу 1” або “низькошвидкісний електричний велосипед з педальним приводом” означає велосипед, обладнаний двигуном, який надає допомогу тільки тоді, коли водій крутить педалі, і який припиняє надавати допомогу, коли велосипед досягає швидкості 20 миль на годину.

“Електричний велосипед класу 2” або “низькошвидкісний електричний велосипед з дросельною заслінкою” означає велосипед, оснащений двигуном, який може використовуватися виключно для приведення велосипеда в рух, і який не здатний надавати допомогу, коли велосипед досягає швидкості 20 миль на годину.

“Електричний велосипед класу 3” або “електричний велосипед зі швидкісною педаллю” означає велосипед, оснащений двигуном, який надає допомогу тільки тоді, коли водій крутить педалі, і який припиняє надавати допомогу, коли велосипед досягає швидкості 28 миль на годину.

Ми протестували Scrambler S у Прескотті, штат Арізона, на висоті близько 5 000 футів над рівнем моря і вирішили оцінити його можливості на дорогах і бездоріжжі, відтворивши сценарій евакуації з міста в сільську місцевість. Це привело нас з центру міста Прескотт до лісосмуги, що оточує передгір’я, і врешті-решт на висоту понад 6 000 футів над рівнем моря. Під час нашого першого “баг-ауту” потужність була легкодоступною, але в міру того, як ми набирали висоту, стало очевидно, що з додатковою вагою збільшується навантаження на двигун, а отже, і швидкість, з якою велосипед розганявся. Наша середня швидкість в передгір’ї все ще була близько 20 миль/год, але ми помітили, що батарея почала швидко розряджатися, коли ми продовжували нашу подорож. Рекламований запас ходу Scrambler S становить 75 миль; наша подорож почалася з повністю зарядженим акумулятором і закінчилася на 13 милі, коли він розрядився. Справедливості заради, ми завантажили велосипед рюкзаком вагою 35 фунтів і гонщиком, який важить майже 260 фунтів.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Вище: Додавання “підсідельної сумки” дозволяє зберігати на борту невеликі EDC або інструменти та витратні матеріали, які можуть знадобитися негайно.

Цей варіант від Vintage Electric Bikes є життєздатним варіантом для подорожі, але з огляду на ціну і міркування щодо батареї, це може бути не найекономічнішим або першочерговим планом для більшості людей. Дешевий ґрунтовий велосипед галасливий і споживає багато пального на повному газу, але може значно перевищувати дальність пробігу електричного варіанту з одним повним баком. Найбільше занепокоєння у нас викликає збій при першому натисканні на педаль газу. Очевидно, що ви обмежені ємністю акумулятора в залежності від ваги, але що станеться, коли у вас закінчиться заряд посеред нікуди? Швидше за все, у вас не буде можливості знайти розетку і чекати, поки зарядяться батареї, але ви зможете придбати паливо і заправити бак за кілька хвилин. Загалом, це, безумовно, варто розглянути, але для мене це в кращому випадку непередбачувана ситуація, поки інфраструктура не наздожене технології.

Старовинні електричні велосипеди Scrambler S

Батарея: 48v 23.4 Ач (1,123 Вт/год)

Сучасний дизайнер побудував скремблерний електробайк з дерева

Підписавшись, ви погоджуєтесь з нашими Умовами використання та політикою Ви можете відписатися в будь-який час.

Зустрічайте Electraply, хвацький дерев’яний електробайк, який поєднує в собі класичний вигляд мотоцикла та екологічний дизайн в одному корпусі. Електричний велосипед виготовлений майже повністю з фанери (звідси і назва) і може розвивати максимальну швидкість 28 миль/год (45 км/год), як повідомляється в електронному листі, надісланому на адресу IE.

Сталий проект сучасного деревообробника

Натхнення для створення повністю електричного велосипеда народилося з пристрасті дизайнерки Еві Бі до вінтажних мотоциклів “кафе-рейсер” і “скремблер” та її бажання віддати належне цим знаковим елементам і зберегти їх у сучасній інтерпретації. Будучи свідомим деревообробником, Бі прагне об’єднати у своїх роботах екологічний дизайн, сучасні методи виробництва та традиційні будівельні техніки.

На своєму веб-сайті Бі також пояснює, що [вона] відчула, що цей проект буде ідеальною і складною можливістю об’єднати всі ці інтереси разом і підштовхнути мої навички виготовлення до межі. Ще одним мотивуючим фактором, який спонукав мене зробити цей велосипед, було бажання здійснити свою мрію. мати власний електровелосипед і їздити на ньому.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Створення електромобіля

Після пошуку різних скремблерних мотоциклів, Бі вирішила змоделювати свій на основі Yamaha SR 250 Scrambler через те, що це один з найпопулярніших мотоциклів-донорів для кастомних проектів скремблерних мотоциклів.

Після того, як шари екологічно чистої тополиної фанери були фрезеровані на верстаті з ЧПУ, а сталеві деталі вирізані плазмовим різаком, проект почав набувати форми. Разом з акумулятором і двигуном велосипед важить близько 66 фунтів (30 кг), що приблизно відповідає вазі електровелосипедів з великими шинами, які зазвичай важать від 55 до 77 фунтів (25/35 кг). Щоб зменшити вагу, для центральної рами була використана топольна фанера, розповів Бі в інтерв’ю IE.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Для додаткової міцності для зовнішніх деталей рами використовується березова фанера, а дропаути виготовлені з нержавіючої сталі. Хоча це не витончений витвір мистецтва, він точно створений для того, щоб бути міцним. Що стосується двигуна, то Бі використав передній двигун 26 Smart pie та 12-вольтовий двигун 36v.Акумулятор Yose 5ah.

Геніальні рішення у створенні велосипеда

Одне з питань, яке часто задавали Іві. чому вона не сховала батарею. На що вона відповіла: Оскільки дизайн мотоцикла був натхненний скремблерними мотоциклами, які мають дуже помітні бензобаки. Я хотів перенести це у свій власний дизайн, але замінити бензобак на акумулятор!

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Їй довелося використовувати V-образні гальма для свого велосипеда, оскільки вилки були врятовані від старого велосипеда для стрибків, який не міг прийняти нові дискові гальма. Про гальмівну систему свого велосипеда Бі розповіла Interesting Engineering, що переднє гальмо електронно підключено до двигуна, а це означає, що при натисканні на гальмо двигун відповідно зупиняється. Поки що це чудове рішення, але вилки, безумовно, будуть першою річчю, яку я модернізую, як тільки у мене з’являться гроші. Вона також сказала, що усвідомлює, що це буде необхідністю, коли дизайн буде комерціалізовано, і додала: “Заднє колесо також оснащене гальмом з підставкою, тому там є додаткова безпека”.

Велосипед Scrambler e

порожня копія 2 Створено за допомогою Sketch.

порожня копія Створено за допомогою Sketch.

Форма Створено за допомогою ескізу.

Форма створена за допомогою ескізу.

Безкоштовна доставка на всі електровелосипеди

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Знайдіть свій ідеальний електронний велосипед

Підпишіться на ексклюзивну інформацію про товари, розсилку новин та спеціальні пропозиції зі знижками!

Повідомлення про фінансове заохочення

Послуга експертної збірки електровелосипеда у вас вдома після доставки велосипеда.

ОБОВ’ЯЗКОВІ АКСЕСУАРИ

https://www.juicedbikes.com/products/hyperscrambler-2 6613421260864 Закрити HyperScrambler 2: подвійний акумулятор E-Bike 2499.00 //cdn.shopify.com/s/files/1/1009/9108/products/HyperScrambler22-Alum-RtSide.jpg?v=1674677316 //cdn.shopify.com/s/files/1/1009/9108/products/HyperScrambler22-Alum-RtSide_large.jpg?v=1674677316 USD В наявності Електровелосипеди 271352102976 Розпродаж Електровелосипеди 140923077 Електровелосипеди 266507354176 Найшвидші електровелосипеди 266507288640 Електровелосипед з жирними шинами 270539948096 Електровелосипеди з батареєю G2 Велосипеди 177864147008 Святковий подарунковий гід 263314931776 Нові 266507223104 Позашляхові електричні велосипеди 137060810775 Розпродаж 175129067584 Скремблери 175794651200 Скремблерні велосипеди 266507419712 Міські електровелосипеди

Поточна модель HyperScrambler 2 знімається з виробництва. Інформація про нову модель буде доступна пізніше цього року.

Забудьте все, що ви думали, що знаєте про характеристики е-велосипедів. Оновлений HyperScrambler 2 з ПОДВІЙНОЮ ЄМНІСТЮ АКУМУЛЯТОРА має шалений запас ходу в 100 км, екстремальну швидкість і потужність, а також безліч оновлених компонентів електровелосипеда. Функції безпеки включають подвійні бічні дзеркала, вбудовані стоп-сигнали та покажчики повороту. З двома НОВИМИ G2 52V/19.Батареї ємністю 2 Ач (сертифіковані SGS за стандартом UL 2271), загальна потужність у ват-годинах на HyperScrambler 2 становить майже 2 000! Ніколи більше не хвилюйтеся за запас ходу та не відчувайте недостатньої потужності педалей.

Ducati e bike Scrambler. це розкішний і стильний міський велосипед, готовий до комфортної їзди.

Названий на честь їхнього знаменитого мотоцикла Scrambler, Scrambler Ducati e bike. це крутий і стильний моторизований велосипед, з преміальним рівнем продуктивності та високоякісними компонентами.

Ім’я, яке є синонімом швидкості, якості та потужності для тих, хто у світі мотоциклів, Ducati. це італійський виробник, який був заснований у 1926 році.

Це всесвітньо відомий, шанований бренд, який в останні роки співпрацює з італійським виробником Thok, щоб вийти на ринок електровелосипедів.

Механічні характеристики скремблера Ducati e Bike

MOTOR- клас: Педальний Вага педалей: 2.8 кг 36В, 250Вт 60Нм крутний момент.РАМА- Матеріал: алюмінієвий сплав Тип: Високий крок.

MIG-RR був першим кроком Ducati в індустрію електровелосипедів, але це була обмежена серія, спочатку було виготовлено лише п’ятдесят (50) одиниць.

Однак у 2019 році вони представили ще три (3) велосипеди, включаючи свою міську модель Scrambler.

Нарешті, було виявлено, що італійський бренд увійшов до категорії складних електричних велосипедів з трьома (3) різними варіаціями (про це ми поговоримо пізніше).

Якщо ви розглядаєте можливість інвестування в електронний велосипед Scrambler Ducati, дізнайтеся, чому я вважаю, що це один з найкращих варіантів, але також має певні обмеження.

Розкішний дизайн та конструкція Scrambler

Дизайн e-Scrambler виконаний у класичному ретро-стилі Ducati. Ця модель доступна у жовтому та стильному чорному кольорах, готових до ралі.

Рама Ducati

Має раму зі сплаву, з кованими деталями та деталями з ЧПУ, а також гідроформованими трубами.

Ця модель краще підходить для міського середовища і буде ідеальним вибором для щоденних поїздок на роботу.

Хоча він не був створений з урахуванням жорсткого досвіду MTB (як Cube Reaction Hybrid Pro 500), він впорається з легким бездоріжжям (включаючи бруд або сніг завдяки закрилкам, які допоможуть вам залишатися чистими).

Існує ще три (3) моделі, які Ducati пропонує для занять гірським велосипедом.

Італійський дизайн

Подібно до моделі мотоцикла Ducati, цей приміський електровелосипед був розроблений для комфорту та довговічності.

З точки зору комфорту та безпеки, є три (3) речі, на які ви можете розраховувати:

  • Сідло: сідло поглинає частину нерівностей на дорозі, завдяки включенню гелевої композиції.
  • Задній багажник: щоб зробити речі більш придатними для поїздок на роботу, ви можете встановити сумку для перенесення речей.
  • Ліхтарі: електронний велосипед Ducati оснащений передніми та задніми фарами для покращення видимості під час їзди в темний час доби.

Конструкція

Одне, що мені подобається в їхній конструкції. це те, як легко ви можете застрибнути або зіскочити з велосипеда.

Це завдяки телескопічній стійці крапельниці, яку можна регулювати за допомогою бічної ручки.

Крім того, мене вразило, наскільки чисто захована система електричних і гальмівних кабелів всередині рами.

Це не тільки добре для зовнішнього вигляду ebike, але й позитивно впливає на якість ліній.

Недолік як одиниця

Незважаючи на свій неймовірний дизайн та конфігурацію рами, електронний велосипед Scrambler важить лише 22.5 кг.

У порівнянні з іншими моделями в тій же міській категорії (наприклад, електровелосипед Batavus Razer Turbo), я вважаю, що ця модель все ще не відповідає рейтингу, щоб потрапити в легку категорію.

Шини Pirelli Granturismo (GT)

Цей електровелосипед Ducati e-Scrambler оснащений шинами, які забезпечують відмінне зчеплення з дорогою для поліпшення зчеплення на різних поверхнях.

На велосипеді встановлені шини Pirelli Cycl-e GT27, 5 ″ x 2.35 шин, які мають протектор, схожий на мотоциклетний. Як результат, очікуйте підвищеної ефективності кочення, маючи при цьому чудове зчеплення з асфальтом або бетоном.

Щодо зчеплення, на перший погляд, ви подумаєте, що ці шини Pirelli не забезпечать достатнього зчеплення і підтримки на мокрих покриттях, проте протектори досить глибокі, щоб витіснити воду і зберегти зчеплення з дорогою.

Я не буду на 100% впевнений, що ви матимете достатнє зчеплення та контроль на сипучому гравії та піску, тому будьте обережні.

Двигун Shimano потужністю 250 Вт

Двигун Shimano Steps (Total Electric Power System) E7000 забезпечить надійну роботу і дасть вам додатковий імпульс, необхідний.

На додаток до якості, яку забезпечує Shimano, на сьогоднішній день це найлегший двигун (при вазі в 2.8 кг), які я бачив на ринку приміських електровелосипедів.

Що стосується швидкості та крутного моменту, двигун здатний досягати 36 км/год (22 миль/год) і має максимальний крутний момент 60 Нм.

Це чудово, враховуючи, що вам доведеться трохи попрацювати, щоб завести цього малюка.

Є кілька речей, які мені дуже подобаються в двигуні STEPS:

  • Шум під час роботи: перше, що мені подобається. це низький рівень шуму, який створюється під час роботи. Повірте, вам буде здаватися, що двигун не працює, особливо в жвавих містах.
  • Дизайн: порівняно з іншими виробниками електродвигунів (наприклад, Bosch), ви побачите, наскільки компактною та міцною є вся конструкція.

Я вважаю, що це результат того, що компанія Shimano розробила з лінійкою електронних гірських велосипедів.

Нарешті, у мене поки що немає справді поганих думок щодо цього електродвигуна.

Акумулятор Shimano 504wh

Цей приміський електровелосипед Ducati оснащений компактним акумулятором Shimano ємністю 504 Вт-год, який був розроблений для ідеальної роботи з двигуном STEPS.

Запас ходу та хімічний склад

Що стосується діапазону, ви очікуєте, що ефективність буде на рівні 75 миль (150 км) при повному заряді. Це буде залежати від стилю їзди, рельєфу місцевості, ваги та зросту велосипедиста.

З мого досвіду, я проїжджав близько 60 миль на одному заряді (можливо, тому, що я використовую режим потужності більше, ніж зазвичай).

Незважаючи на те, що батарея оснащена чудовою технологією Watts, я думаю, що це все ще значно нижче, якщо порівнювати з іншими моделями з таким же діапазоном (наприклад, з.g; Stromer ST5 ).

Хімія нічим не відрізняється від того, що можна було б очікувати від будь-якого іншого електронного велосипеда.

Це літій-іонний акумулятор, який інтегрується в нижню трубу і має рівень водонепроникності IPX5.

Комбінація елементів забезпечить вам близько 1000 циклів заряджання, перш ніж ви почнете помічати дефіцит енергії з часом (ви отримаєте 60% енергії).

Час заряджання акумулятора велосипеда Ducati e

Цей електронний велосипед повинен постачатися із зарядним пристроєм 4A. Якщо батарея повністю розрядилася, вам доведеться почекати близько 5 годин, щоб відновити її до 100%.

Крім того, якщо ви поспішаєте, ви можете отримати 80% заряду за 2,5 години.

  • Не допускайте, щоб рівень заряду акумулятора опускався нижче 25%. Це може призвести до скорочення загального терміну служби акумулятора. Прочитайте наш посібник з вибору акумулятора для електровелосипеда, щоб дізнатися більше: Батареї для електровелосипедів: Посібник для початківців 2020 року.
  • Крутіння педалей не заряджає акумулятор.
  • Якщо у вас закінчиться заряд, ви все одно зможете доїхати на електровелосипеді до місця призначення.

Нарешті, що мені найбільше подобається в технології, яка використовується тут. це можливість забезпечити додаткову енергію для підтримки роботи контролера, Di2 та ліхтарів, щоб ви могли дістатися до місця призначення. Цей варіант називається: привези мене додому.

Трансмісія та передня підвіска

Підвіска Suntour XCR

100-міліметрова пружинна вилка Suntour XCR 34 міцна і покращує загальний контроль над електровелосипедом, одночасно збільшуючи швидкість.

Не очікуйте великого поглинання ударів, оскільки підвіска була розроблена для міських вулиць, а не для їзди по бездоріжжю. Ось чому у вас є хід підвіски 80 мм.

Є один важливий аспект, про який варто згадати. ви можете тримати підвіску заблокованою або розблокованою.

Заблокована підвіска заощаджує енергію на педалях, що є перевагою при їзді в гору.

Частина вашої енергії при педалюванні буде поглинатися підвіскою, і ви, можливо, захочете передати цю енергію на кривошип (який йде на заднє колесо).

Трансмісія

Scrambler e-bike також оснащений трансмісією Sram NX з передавальними числами від 11 до 42. Дозволяє підвищити потужність.

Перемикання відчувається відносно інтуїтивно зрозумілим і плавним, але касета важча, ніж аналогічні моделі.

Блок перемикачів Ducati e Bike та рідкокристалічний дисплей

Цей електровелосипед оснащений дуже інтуїтивно зрозумілим перемикачем, що перемикається кінчиком пальця: SW-E7000-L.

Ми говоримо інтуїтивно зрозумілий, тому що він потрібен лише для перемикання між режимами допомоги.

На додаток до вищезазначеного, пристрій здатний деактивувати допомогу, якщо вам це потрібно, або встановити пішохідну альтернативу.

Загалом, ви можете розраховувати на три (3) рівні допомоги: Eco, Trail, Boost.

Що стосується РК-дисплея, ви отримаєте більше, ніж очікуєте від цього маленького пристрою.

Швидкість, відсоток заряду акумулятора, поточний режим допомоги, одометр, відстань та час поїздки. основна інформація, яку можна знайти.

Щоб отримати доступ до цієї інформації, вам просто потрібно натиснути маленьку кнопку під дисплеєм, а потім спостерігати за статистикою.

Що мені дуже подобається, це можливість налаштувати загальну роботу електронного велосипеда.

Це велика перевага, оскільки вам потрібно лише налаштувати свої потреби в їзді, і ви їдете. Це можна зробити за допомогою телефону, який потрібно синхронізувати через Bluetooth.

Нарешті, щоб зробити його більш привабливим, SC-E7000 доступний п’ятьма (5) мовами. Особисто я не думаю, що це велика угода, але може бути для деяких інших гонщиків.

Огляд скремблера Ducati та велосипеда Scrambler: Заключні думки

Якщо ви шукаєте електровелосипед, який має достатній рівень продуктивності, щоб відповідати своїй ціні, це може бути ідеальним вибором.

Хоча ціна все ще може вважатися високою за стандартами електровелосипедів, вона є відносно доступною, якщо порівнювати з іншими брендами.

З моєї точки зору, поєднуючи знання та якість, які завжди пропонує Ducati, а також потужність та надійність, які забезпечує Shimano, велосипед Scrambler Ducati e на сьогоднішній день є одним з найкращих електричних приміських велосипедів на ринку.

Зображення люб’язно надані Ducati ebikes

Якщо у вас були зміни, щоб протестувати цю красу, що ви думаєте про це?

Електровелосипед Scrambler

District Scrambler. це дійсно окремий клас у своєму класі. Незалежно від того, як ви його налаштуєте, для вулиць чи ні, District Scrambler. це найбільш універсальний двоколісний електромобіль для їзди по дорогах і бездоріжжю, на якому можна їздити в більшій кількості місць, ніж на будь-якому іншому електромобілі-конкуренті.

СКРЕМБЛЕР // 2022

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Доступна висота сидіння 33″. Сідло 21.6 “довжиною з 2.75” комфортна тюкова набивка.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Додатково сертифікований DOT, CE та e-Mark 5.7-дюймова фара випромінює від 2250 (низька) до 3240 (висока) люменів.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Додатково сертифікований DOT, CE та e-Mark 5.7-дюймова фара випромінює від 2 250 (низький рівень) до 3 240 (високий рівень) люменів.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Режим 1: електровелосипед класу 2 (750 Вт, обмеження 27 км/год)Режим 2: електровелосипед (обмеження 37 км/год)Режим 3: електровелосипед (обмеження 70 км/год)Режим 4: спортивний електровелосипед (обмеження 70 км/год)

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Ремінь і ланцюг обертаються на одному валу, щоб ізолювати сили підвіски та крутного моменту. Нульовий присідання, зростання ланцюга або обслуговування.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

КОЛІСНІ ШИНИ

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Легке зняття акумулятора

Відкрийте відсік, від’єднайте дані, негативні та позитивні роз’єми та підніміть. Тепер ви можете заряджати, замінювати або зберігати.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Позашляховий eMoto. альтернатива електричним велосипедам для бездоріжжя

Досліджуйте приховані міські перлини, проселочні дороги та одноколійні стежки, доступні лише на машинах для бездоріжжя.

Команда може пишатися дизайном, роботою та філософією, що лежить в основі всього продукту. Це щонайменше вражає.

Через мотоцикл ви можете відчути нюанси команди LAND, що звучать, як натхненний концерт. Зварні шви, інженерія, дизайн та всі інші процеси досягають вершин мистецтва, форми та продуктивності!

Наші батареї CORE ідеально підходять для мобільності LEV. Компактні, потужні та легкі. Міські акумуляторні батареї майбутнього будуть ще більш енергоємними (збільшуючи запас ходу) і заряджатимуться швидше.

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Вибір режиму їзди

Режим 1: eBike (27 миль/год)Режим 2: eMoped (40 миль/год)Режим 3: eMotorcycle (70 миль/год)Режим 4: Performance (70 миль/год)

Акумуляторні батареї 72V CORE

Модельний ряд: 40. 120 миль Макс. кВт-год: 2.1. 6.4 МкВт-год Ном. кВт-год: 1.8. 5.5 кВт-год Час зарядки: 1.5. 5.5 годин Вага: 27. 72 фунти Вихідна потужність: 17 кВт

Безтурботна потужність протягом десятиліть

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Основні характеристики l // Можливості

Колісна база:

Висота сидіння

Граблі:

Слід:

сучасний, дизайнер, скремблерний, електровелосипед, дерево, електронний

Батареї. Діапазони. Вага

MAX кВт-год

Вага велосипеда:

Двигун LAND з радіальним потоком внутрішнього магніту (безщітковий). це дві речі: потужний і довговічний. Ми перевірили продуктивність електродвигуна під навантаженням далеко за межами максимальних виробничих параметрів.

Саме те, що ви хочете від двоколісного електромобіля: безтурботні пригоди на десятиліття вперед.

Номінальна потужність Пікова потужність Крутний момент Кінські сили
11.5 кВт 17 кВт 350Нм ~23

Небагато, якщо взагалі є, систем повороту трансмісії настільки ж прості, як ця. Коли ремінь і ланцюг обертаються на центральній осі, це створює незалежність між підвіскою і крутним моментом ланцюга при прискоренні. Нульове присідання, нульове зростання ланцюга.Але справжня історія полягає в мінімальному обслуговуванні та простоті роботи з велосипедом. Фактично, ви можете відкинути карданний вал, зняти вісь, а все інше залишиться на місці. Довжина вилки! Простота. Заміна ременя, зміна розміру зірочки та багато іншого з максимальною легкістю.

Більш ніж десятирічний досвід відточування підвіски мотоциклів дозволяє нам налаштовувати характеристики керованості для оптимальної їзди в середньому діапазоні ваги водія та використання (на дорогах та бездоріжжі).

LAND також виграла перше в історії партнерство з Fox Factory Inc. у виробництві підвісок для легких електромобілів, офіційно виводячи Fox на ринок електромобілів з регульованою пневматичною амортизацією EVOL.

Вилка ЗЕМЛЯ
Діаметр вилки 37мм (внутрішня), 48мм (зовнішня)
Пружина вилки Картриджний демпфер, спіральна пружина
Ход вилки 120мм
Задній амортизатор Fox Racing Shox
Задня амортизаційна пружина Повітряний, великий об’ємний картридж EVOL
Задній амортизатор Travel 4″ або ~100мм

Колеса та шини

Наші литі, потім оброблені з ЧПУ та покриті алюмінієві колеса мають унікальну конструкцію з отворами для кріплення колісних ковпаків.

Збільшений діаметр маточини забезпечує довговічні герметичні підшипники, що не потребують обслуговування, та збільшену площу поверхні. Цей додатковий матеріал втулки також покращує роботу інших обертальних елементів (задньої зірочки та дискових роторів). Вибирайте з прозорим покриттям або чорними колесами.

Передня та задня осі 15 мм x 270 мм
Переднє колесо 17″ x 1.85″
Заднє колесо 17″ x 2.15″
DOT Cert. Вуличні шини Shinko Golden Boys | Переднє: 17″ x 3.0″ | Задні: 17″ x 4.2″

Гідравлічні гальма Magura забезпечують безпеку DOT і чудову впевненість при гальмуванні. Потім, використовуючи десятиліття досвіду проектування транспортних засобів, ми перейшли до розробки власного гальмівного ротора, який би відповідав перевагам наших запатентованих маточин. Запатентований ротор LAND розроблений з повітряними каналами, які також відштовхують пухке сміття від гальмівної поверхні ротора.

Переднє гальмо Magura HSQ двопоршневі, циліндр 24 мм
Передній ротор LAND, 255 мм
Заднє гальмо Magura HSQ однопоршневий, 24 мм
Задній ротор LAND, 220 мм

Водонепроникний РК-екран з підсвічуванням

  • Стандартні показники мотоцикла
  • Ліва кнопка: змінює режим їзди
  • Права кнопка: перемикання між одометром/подорожжю
  • Пило- та водонепроникність за стандартом IP 67

Променева передня фара

  • Сертифікований DOT, CE та E-mark
  • 5.Діаметр 7″
  • 3 Налаштування: Біг / Фари / Яскравість
  • Алюмінієвий радіатор розсіює тепло
  • 50 000 годин роботи
  • Ступінь захисту від пилу та води IP67

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top