Кафе Крейсер. Збільшити електричний велосипед

Кафе Крейсер

30-50 миль залежно від ваги велосипедиста, рельєфу місцевості, нахилу, рівня допомоги тощо.

Рама

Легка сплавна рама з внутрішньою захищеною електронікою

Комфорт

Геометрія рами створена для найкомфортнішої їзди в історії

Сервісна підтримка

Досвідчені велосипедні механіки пропонують експертну технічну підтримку та дружнє обслуговування клієнтів.

1-річна гарантія

Кожен велосипед Ride1UP має гарантію від виробничих дефектів. Застосовуються умови

30-денне повернення

Ми впевнені, що ти будеш в захваті! Якщо умови виконані, надішліть його назад для повернення коштів. Застосовуються умови

Безкоштовна доставка

На всі велосипеди в суміжних 48 штатах. 100 Пряма доставка до Канади. Застосовуються винятки.

РОЗМІРИ ТА КОМПЛЕКТАЦІЯ

  • Розміри рами XR:
  • Діапазон висоти вершника 5’5-6’4
  • Висота керма 41 “
  • Досягнення керма 20 “
  • Максимальна висота сидіння 40″
  • Мінімальна висота сидіння 33″
  • Висота в автономному режимі 28.5″
  • Підсідельна труба 18
  • Розміри рами ST:
  • Діапазон зросту велосипедиста 5′-6’4
  • Висота керма 41″
  • Винос керма 20″
  • Максимальна висота сидіння 38″
  • Мінімальна висота сидіння 31″
  • Висота підніжки 22.5
  • Підсідельна труба 16.5″

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

ЩО ВХОДИТЬ В КОМПЛЕКТ

Вбудовані світлодіодні фари та задні ліхтарі. Управління з дисплея. Бачити і бути побаченим!

Зарядний пристрій та кабель на 48 В на два ампера. Світлодіодний індикатор показує стан зарядки в режимі реального часу.

Кількість встановлених ручок 2.2 Двоколірний РК-дисплей. Налаштовувані налаштування системи допомоги при натисканні на педалі (PAS) та розширені показники для інтелектуального зворотного зв’язку під час їзди.

Шини SandStorm 26×3 для електровелосипедів для комфортної їзди та покращеного проходження поворотів і зчеплення з дорогою. Високопродуктивний та надійний. Ідеально підходить для їзди по пересіченій місцевості.

Два ключі для знімної інтегрованої акумуляторної системи. Захист від крадіжки. Занепокоєння щодо акумулятора зникло!

Надміцна регульована підніжка з ланцюговим штоком. Висока вантажопідйомність для додаткової підтримки та стабільності.

Інформація про доставку

Електровелосипеди прибудуть на 85% зібраними (електроніка попередньо зібрана). Необхідні основні етапи складання, як зазначено у відео нижче.

Електричні велосипеди на складі доставляються менш ніж за 24 години. Відстеження електронної пошти забезпечує оцінку транзиту та доставки після відправлення. Розмір упаковки. 58 ″ x 35 ″ x 10 ″ і трохи менше 78 фунтів.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Чи можу я протестувати велосипед?

Ми є компанією з виробництва електричних крейсерських велосипедів безпосередньо для споживачів як у ціноутворенні, так і в стратегії. Зазвичай ви платите премію за можливість тестової їзди на електричному велосипеді через дилера. Однак наші електровелосипеди були ретельно протестовані провідними оглядачами, такими як Electric Bike Review, Electric Bike Report, Cycling Weekly, Clean Technica, Electrek та багатьма іншими, які опублікували свої огляди на YouTube. Ви можете прочитати огляди електровелосипедів на будь-якому з цих сайтів. Крім того, зараз ми підтримуємо незалежну мережу власників електронних велосипедів, які пропонують свої велосипеди для демонстрації. Дізнайтеся більше про демонстрації електровелосипедів тут Локації

На що я можу розраховувати, замовляючи велосипед у Ride1UP?

Ця стаття пояснить все про те, чого очікувати, замовляючи у нас електровелосипед. Замовляйте у нас

Чи можна замінити акумулятор на круїзері?

На жаль, акумуляторна батарея 15ah є найбільшою з доступних, яка підходить для цієї рами крейсерського електричного велосипеда. Акумулятор електровелосипеда забезпечує запас ходу 30-50 миль на одному заряді.

Чи можу я замінити кермо на іншу модель електровелосипеда?

Ні, ви не можете перемикати кермо на наших круїзерах. Варіанти, які ви бачите на сайті. це єдині варіанти, які ми маємо для наших електровелосипедів.

Чи можете ви доставити до _??

Ми доставляємо наші електровелосипеди тільки в межах Північної Америки. Континентальні Сполучені Штати. БЕЗКОШТОВНО. Доставка до Канади. 400. Наразі не доставляється на Гаваї. Ми не несемо відповідальності за будь-які додаткові тарифи, що стягуються вашим місцевим урядом, які часто застосовуються після імпорту електровелосипедів. На жаль, наразі ми не можемо відправляти наші електровелосипеди безпосередньо в Європу або на Аляску. Ви можете скористатися експедитором, таким як ShopUsa.com, щоб дістатися до вашої країни.

Чи є крейсерські електричні велосипеди водонепроникними?

Електровелосипеди не є водонепроникними, вони водостійкі, з класом захисту IP-65. Хоча ми не рекомендуємо залишати електровелосипеди під дощем або їздити під дощем чи в інших небезпечних умовах з міркувань особистої безпеки, електровелосипеди можуть впоратися з впливом води. Якщо залишити електровелосипед під дощем або в інших небезпечних умовах, це може скоротити термін служби електровелосипеда.

Кріплення для телефону

9 відгуків про Cafe Cruiser

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Джефф Чік

Ми з дружиною закохані! Ми обоє дуже любимо наші нові Cafe Cruisers (і, звичайно, один одного)! Вона. горда власниця Latte Gloss, а я катаюся на своєму Indigo Matte! Після місяців (і я маю на увазі місяці) досліджень, яким шляхом піти з нашим вступом у світ електронних велосипедів, ми зупинилися на Ride1Up, і ми дуже раді, що зробили це! Це дуже міцний велосипед, так добре зроблений, і на ньому так весело їздити! Тепер ми поспішаємо додому в кінці дня, щоб встигнути на кафе-круїзер і дослідити кожен куточок нашого міста! Генії з Ride1Up дійсно досягли успіху з цим велосипедом! Ми ніколи не їздили на більш зручному велосипеді, і тепер маємо всю впевненість у світі, щоб їздити, їздити, їздити! Моя дружина просто обожнює кнопку “встати і їхати” (газ)!! Отримайте свій швидко! Ви не пошкодуєте!!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Джефф Чік

Ми з дружиною закохані! Ми обоє обожнюємо наші нові Cafe Cruiser (і, звичайно, один одного)! Вона. горда власниця Latte Gloss, а я катаюся на своєму Indigo Matte! Після місяців (і я маю на увазі місяці) досліджень, яким шляхом піти з нашим вступом у світ електровелосипедів, ми зупинилися на Ride1Up, і ми дуже раді, що зробили це! Це дуже міцний велосипед, так добре зроблений, і на ньому так весело їздити! Тепер ми поспішаємо додому в кінці дня, щоб встигнути на кафе-круїзер і дослідити кожен куточок нашого міста! Генії з Ride1Up дійсно досягли успіху з цим велосипедом! Ми ніколи не їздили на більш зручному велосипеді і тепер маємо всю впевненість у світі, щоб їздити, їздити, їздити! Моя дружина просто обожнює свою кнопку “встати і їхати” (газ)!! Отримайте свій швидко! Ви не пошкодуєте!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Джефф Чік

Ми з дружиною закохані! Ми обоє дуже любимо наші нові Cafe Cruisers (і, звичайно, один одного)! Вона. горда власниця Latte Gloss, а я катаюся на своєму Indigo Matte! Після місяців (і я маю на увазі місяці) досліджень, яким шляхом піти, щоб увійти у світ електровелосипедів, ми зупинилися на Ride1Up, і ми дуже раді, що зробили це! Це дуже міцний велосипед, так добре зроблений, і на ньому так весело їздити! Тепер ми поспішаємо додому наприкінці дня, щоб встигнути покататися на Cafe Cruiser і дослідити кожен куточок нашого міста! Генії з Ride1Up дійсно досягли успіху з цим велосипедом! Ми ніколи не їздили на більш зручному велосипеді і тепер маємо всю впевненість у світі, щоб їхати, їхати, їхати! Моя дружина просто обожнює кнопку “встати і піти” (газ)!! Отримайте свій швидко! Ви не пошкодуєте!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Я щойно проїхав 500 миль на своєму Cruiser. Він виглядає і працює як новий що є ідеальним! Я купив свій Cafe Cruiser у листопаді минулого року на свій день народження. Моїй дружині так сподобалося, що ми додали до нашої сім’ї R1U серію 700! Це був не перший мій eBike. Мій перший був катастрофою! Тому я провів багато годин у пошуках, щоб не допустити чергової помилки. З того моменту, як я відкрив коробку, я був закоханий! Дивовижна якість збірки. Міцний. Цей велосипед прослужить довго. Ми живемо на маленькому острові, де більшість мешканців мають гольф-кари. Наші велосипеди Ride1UP кращі, швидші та не потребують ліцензії. Це був ідеальний вибір для нас! Я зв’язався зі службою підтримки лише один раз, але це був дуже комфортний досвід. Моя проблема була вирішена миттєво. Я не можу сказати достатньо про ці велосипеди та цю компанію! Ми віруючі!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Я щойно проїхав 500 миль на своєму Cruiser. Виглядає і працює як новий що є ідеальним! Я купив свій Cafe Cruiser минулого листопада на свій день народження. Моїй дружині так сподобалось, що ми додали до нашої сім’ї R1U ще й серію 700! Це був не перший мій eBike. Мій перший велосипед був катастрофою! Тож я провів багато годин, досліджуючи, щоб не допустити чергової помилки. З того моменту, як я відкрив коробку, я був закоханий! Дивовижна якість збірки. Міцний. Цей велосипед прослужить довго. Ми живемо на маленькому острові, де більшість жителів мають гольф-кари. Наші велосипеди Ride1UP кращі, швидші та не потребують ліцензії. Це був ідеальний вибір для нас! Я зв’язався зі службою підтримки лише один раз, але це був дуже комфортний досвід. Моє питання було вирішено миттєво. Я не можу сказати достатньо про ці велосипеди та цю компанію! Ми віримо!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Абсолютно закоханий у цей велосипед. Їде чудово, приємна плавна їзда. Хотілося б, щоб була амортизація на стійці, але це легко змінити.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Мені 71 рік. Я катаюся і працюю на велосипедах більше шістдесяти років, а на мотоциклах. п’ятдесят років. Я довго опирався бажанню випробувати електровелосипед, оскільки без проблем справляюся з “традиційним” велосипедом. Але потім я прочитав про Cafe Cruiser і вирішив купити його (напевно, саме дизайн велосипеда вплинув на мене найбільше). Круїзер чудовий не лише з точки зору ціни, але й якості збірки, вбудованого освітлення та міцного заднього багажника, простоти складання (той, хто попередньо збирав мій байк, зробив це ідеально), а також кращих, ніж очікувалося, компонентів. Здається, зараз існує велика конкуренція на ринку електровелосипедів. Я ризикнув на Ride1Up і радий, що зробив це. Дідусевий “Бойовий крейсер”.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Девід Максхаймер

Побудований до останнього, і я закоханий у свій крейсер кафе. тиша та швидкість не є проблемою на цьому велосипеді.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Дон Еллвуд

Мені дуже подобається мій новий Cafe Cruiser. Гарно оздоблений, міцна конструкція та приємно призначені “доповнення”, такі як вбудований задній багажник та освітлення. Я 6 футів 2 дюйми, 200 фунтів і 71 рік, думав, що ніколи не захочу E-велосипед, оскільки я роблю багато випадкових поїздок, але цей велосипед продав мене. Радий, що це сталося.

Я люблю свій Cafe Cruiser. Я проїхав 30 миль на половині акумулятора

Я люблю свій Cafe Cruiser. Я проїхав 30 миль на половині акумулятора

Я люблю свій Cafe Cruiser. Я проїхав 30 миль на половині акумулятора

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Ідеальний велосипед для тих, кому за 60 і більше. Мій перший електронний велосипед. Доставка та збірка пройшли ідеально гладко. Надзвичайно зручна вертикальна їзда зберігає посмішку навіть після 20 миль. Весь досвід Ідеальний !

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Ідеальний велосипед для гонщика 60 плюс. Мій перший електронний велосипед. Доставка та збірка були ідеально гладкими. Супер зручна вертикальна їзда продовжує посміхатися навіть через 20 миль. Весь досвід Ідеальний !

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Тож я сьогодні побудував свій крейсер у кафе. У мене це вже давно. Тож ось мій огляд поки що Він упакований чудово. Надсилання його в папку “Вхідні” займе майже більше часу, ніж його побудова. Це чудово, ви не хочете, щоб у нього з’являлися проблеми через доставку. Інструкції в порядку. Було легко зрозуміти, коли інструкцій не вистачало. Я думаю, ми всі знаємо, куди йде переднє крило і як встановити кермо. В Інтернеті є кілька чудових відео, якщо ви хочете подивитися. Якість велосипеда божевільна. Вони не зрізають кути. Майстерність проявляється, коли ти його будуєш. Щодо їзди. Я побудував 1 саморобний електронний велосипед. Не було педального підсилювача. До цього потрібно звикнути за хвилину, але це легко. Ви завжди можете вимкнути його та скористатися дроселем або використовувати комбінацію педалей, дроселя та допомоги. Ще раз дякую, і я незабаром придбаю ще один!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Це ідеальна посадка. Чудовий ебайк. Транспортний контейнер не запобіг значному пошкодженню фарби. Хоча мені повернули 80 гривень, я б волів мати велосипед, який виглядав би як новий ebike за 1600 грн.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Ідеально підійшов. Чудовий ebike. Транспортний контейнер не запобіг значному пошкодженню фарби. Хоча мені повернули 80, я б набагато більше хотів мати велосипед, який виглядав би як новий ebike 1600.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Рональд Френк Хіменес

Як заявила одна людина, цей велосипед. звір. Дуже добре побудована і довговічна їзда по бруду. Це одна з найкращих інвестицій, яку я зробив, і вона змінить мій стиль життя. Мені 68, тож зайва похвальба. це благословення. Сидіння зручне, і за допомогою кількох інших налаштувань я їхав по дорозі. Це як їхати і ковзати по дорозі. Я переїжджаю з Сакраменто до Камбрії (Центральне узбережжя Калі) і буду своїм основним транспортом. Я з нетерпінням чекаю на реєстрацію в США 1 милі.

Рональд Френк Хіменес

Як сказала одна людина, цей велосипед. звір. Дуже добре побудований і довговічний при їзді по бруду. Це одна з найкращих інвестицій, яку я зробив, і вона змінить мій спосіб життя. Мені 68 років, тому додаткова хвастощі. це благословення. Сидіння зручне, і за допомогою кількох інших налаштувань я їхав по дорозі. Це як їхати і ковзати по дорозі. Я переїжджаю з Сакраменто до Камбрії (центральне узбережжя Калі) і це буде моїм основним транспортом. Я з нетерпінням чекаю на реєстрацію в США 1 милі.

Ми любимо наші електровелосипеди, ми додали додаткове сидіння для дитини, і онуки люблять його.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Крейг Коуен

Я маю свій крейсер Cafe Cruiser близько тижня. Мені це подобається! Все працювало, коли я його зібрав; мені не потрібно було нічого налаштовувати. Я точно бачу, що отримую милі за заряд, які вони заявляють. Я можу комфортно робити 20 миль на годину в PAS 4 на рівній місцевості. Я перебуваю в сільській пляжній зоні, в міській місцевості він був би королем для поїздок на роботу. Я додав пару додад, включаючи моїх других пілотів, Квіка та Кряка. Веселіться, їдьте безпечно!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Крейг Коуен

У мене є мій Cafe Cruiser близько тижня. Мені це подобається! Все працювало, коли я його зібрав, не потрібно було нічого налаштовувати. Я точно бачу, що отримую милі за заряд, які вони заявляють. Я можу комфортно робити 20 миль на годину в PAS 4 на рівній місцевості. Я живу в сільській пляжній зоні, а в місті він був би королем для поїздок на роботу. Я додав пару додад, включаючи моїх других пілотів, Квіка та Кряка. Веселіться, їздіть безпечно!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Крейг Коуен

У мене є мій Cafe Cruiser близько тижня. Мені подобається! Все працювало, коли я його зібрав; мені не потрібно було нічого налаштовувати. Я точно бачу, що отримую милі за заряд, які вони заявляють. Я можу комфортно робити 20 миль на годину в PAS 4 на рівній місцевості. Я перебуваю в сільській пляжній зоні, в міській місцевості це був би король поїздок на роботу. Я додав кілька додад, включаючи моїх других пілотів, Квіка і Квака. Веселіться, їдьте безпечно!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Мені це подобається! важко отримати п’ять зірок, але легко 4.5. Швидка доставка, проста збірка. Я проїхав близько 300 миль на велосипеді лише один раз із розрядженим акумулятором, з моєї вини залишився без зарядного пристрою. У мене 12.5 мікрофонних поїздок на роботу, у більшості днів я міг здійснити поїздку в обидва боки за один заряд, але я проїхав близько 5 миль туди і назад, тому я вважаю, що загалом 35 миль того дня за один раз за один заряд. Специфікації говорять про 40 миль. Досить швидкий за чудовою ціною, багато компліментів щодо стилю, коли я кажу їм, що можу розігнатися до 28 миль/год і проїхати 30 миль на одному заряді, люди шоковані такою ціною.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Мені це подобається! важко отримати п’ять зірок, але легко 4.5. Швидка доставка, проста збірка. Я проїхав на велосипеді близько 300 миль і лише одного разу застряг із розрядженим акумулятором, з моєї вини залишився без зарядного пристрою. У мене 12.Поїздка на роботу на 5 миль, в більшості днів я міг проїхати в обидві сторони на одному заряді, але я проїхав близько 5 миль туди і назад, тому я вважаю, що в цілому 35 миль в той день на одному заряді. Специфікації кажуть 40 миль. Досить швидкий за чудову ціну, багато компліментів щодо стилю, коли я кажу їм, що можу розвинути швидкість понад 28 миль/год і проїхати 30 миль на одному заряді, люди шоковані такою ціною.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Я дуже задоволений своїм крейсером у кафе! Це мій другий eBike. Ні з чим не порівняти. Це був подарунок собі на 71-й день народження. Мій перший велосипед був конфігурацією гірського велосипеда, з прямим кермом. Це занадто велике навантаження на руки та зап’ястя старого чоловіка! З моїм Cruiser я сиджу вертикально без зайвого стресу ніде. За кілька тижнів, що вона у мене, я отримав так багато коментарів та думок власників і компліментів! Дехто каже, що він нагадує їм мотоцикл, а не велосипед! Довга колісна база підсилює це відчуття. Крім того, прохідна рама нагадує старі харлеї з жорстким хвостом. Мені подобаються шини “проміжного” розміру. 4-дюймові шини громіздкі, в той час як 2-дюймові.75 гірських шин. це вибоїста їзда. 3-дюймові шини Cruiser. ідеальний компроміс! Cruiser має чудову гідравлічну підвіску та гідравлічні гальма! Зазвичай це зустрічається на більш дорогих велосипедах. Потужність для мене не є проблемою. Я живу на острові. Тут немає пагорбів! Цей велосипед буде їхати швидше, ніж я хотів би їхати на 2 колесах. Але він чудово кружляє на повільних швидкостях, крутячи педалі або натискаючи на газ. Можливість одночасно використовувати допомогу педалі та дросельну заслінку дуже зручна. Мій попередній велосипед був або-або. Друзі, у мене немає адекватних слів, щоб похвалити цю машину! Він розриває шаблони “типових” електровелосипедів приголомшливими способами! Можливо, ви можете сказати Я шанувальник крейсера Ride1UP Cafe Cruiser!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Надійна їзда з великою потужністю, що робить його веселим велосипедом.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Фантастичний ебайк для довгих поїздок. Сидіння дуже зручне, а батареї вистачає на 30 з гаком миль. Виглядає чудово, і мотор має достатньо потужності, щоб долати пагорби на великій швидкості. Ми вже проїхали 300 миль менш ніж за місяць. Єдиною проблемою було те, що під час транспортування пошкодили вилку, сподіваємось, що ride1up зможе зробити кращу роботу з пакуванням. Обслуговування клієнтів було чудовим, і вони одразу ж надіслали нам вилку на заміну.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Інтровертам варто бути обережними: купуючи Ride1Up Cafe Cruiser, будьте готові до того, що вас часто зупинятимуть незнайомі люди і задаватимуть багато запитань про ебайк, ціну, ваш досвід їзди на ньому і т.д. Мені довелося пристосуватися до своєї ролі мимовільного і неоплачуваного представника Ride1Up як інтроверту. Я тримався, я думаю, але це дійсно виснажує. Що стосується питань, які я зазвичай отримую, так, збірка була досить легкою навіть для такого новачка, як я (надані інструкції були корисними, а деякі короткі відео на YouTube, які були рекомендовані, були особливо корисними). Ціна розумна. Доставка була швидкою. Велосипед виглядає круто. Мені вдалося проїхати понад 700 миль на Cafe Cruiser приблизно за місяць. Я додав заднє сидіння і беру своїх дітей на прогулянки і навіть дружину. Поки що жодних проблем, жодних проблем з шинами, жодних проблем з двигуном, жодних проблем з гальмами. Як і клас 3, велосипед бадьорий, і, здається, один заряд легко досягає діапазону 30-50 миль, залежно від дросельної заслінки та допомоги. Незначні недоліки: двигун може трохи підскочити на дуже високих рівнях допомоги педалі, коли спочатку задіяний навіть на низькій частоті обертання (це може стати проблемою, коли ви розвинете загальне відчуття велосипеда), а також деякий шум двигуна. Нічого божевільного, але велосипед не мертво тихий. особливо на високих рівнях допомоги. Загалом, я дуже задоволений і використовую нашу машину НАБАГАТО менше. Тож так, я настійно рекомендую цю компанію та цей велосипед. Але я ніколи не очікував такої кількості розмов від випадкових незнайомців і пристосовуюсь до своєї нової популярності в якості амбасадора Ride1Up.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Я дуже вражений цим велосипедом. Їздити на ньому швидко, зручно і приємно. Він поставлявся в основному зібраним і його було легко запустити та запустити. Я встановив ящик на задньому багажнику і використовую його для доручень і деяких вправ, оскільки у нас було 40 днів понад 100 градусів, я можу їздити без особливих зусиль і насолоджуватися вітерцем. Ящик складається, коли я його не використовую. Мені подобаються опції допомоги та використання передньої фари і заднього ліхтаря, коли стемніє. Я побачив відгуки про шини і купив MAXXIS. Шини для BMX Hookworm 2.5 дюймів x 26, і вони дійсно набагато кращі для зчеплення, керованості, а бічні стінки набагато товщі і дадуть кращі результати при будь-якому типі проколу. Вони зробили велику різницю. це моя впевненість у поворотах та зчепленні з дорогою.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Я справді вражений цим велосипедом. Їздити швидко, зручно і приємно. Він прийшов в основному в зібраному вигляді, і його було легко зібрати та запустити. Я побудував ящик на задньому багажнику і використовую його для доручень та деяких вправ, оскільки у нас було 40 днів понад 100 градусів, я можу їздити без особливих зусиль і насолоджуватися вітерцем. Ящик складається, коли я ним не користуюся. Мені подобаються опції допомоги та використання фар і задніх ліхтарів, коли стемніє. Я побачив кілька відгуків про шини і купив MAXXIS. Покришки для BMX 2 з гусеничним черв’яком.5 дюймів x 26, і вони дійсно набагато кращі для зчеплення, керованості, а бічні стінки набагато товщі і дають кращі результати при будь-якому типі проколу. Вони зробили велику різницю. це моя впевненість у поворотах та зчепленні.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Ми любимо ці велосипеди! Добре побудований. Зручні. Стильно виглядають. 5 зірок!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Ми любимо ці велосипеди! Добре побудований. Зручний. Стильний вигляд. 5 зірок!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Чівін Сорн

Як ви можете бачити, я отримав всі свої велосипеди від Ride1up, особливо Cafe Cruiser, ця річ дуже зручна і виглядає також добре.Дякую та безпечної їзди

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Чівін Сорн

Як ви можете бачити, я отримав усі свої велосипеди від Ride1up, особливо Cafe Cruiser, ця річ дуже зручна і добре виглядає.Дякуємо і щасливої дороги

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Щойно отримав свій крейсер Cafe Cruiser! Велосипед прибув два дні тому. доставка була досить швидкою до КТ! Обережно розпакуйте його та зберіть. Він важкий і добре побудований. Я переходжу з комплекту для переобладнання Dillinger 1,000W, який я встановив на свій висококласний алюмінієвий гірський велосипед з подвійною підвіскою Motobecane майже 10 років тому. Цей велосипед має принаймні таку ж потужність і більший очікуваний діапазон (комплект пройшов близько 22 миль), але на кілька фунтів важчий, незважаючи на легшу літій-іонну батарею (комплект був свинцево-кислотним). Геометрія рами дуже відрізняється від мого старого велосипеда, але вона набагато зручніша для цього 220-фунтового 53-річного чоловіка. Сідло довелося підняти дуже високо, щоб коліна були прямішими, але також довелося нахилити кермо вгору, щоб коліна не зачіпали його. Руки відчувають себе так, ніби вони трохи ковзають вперед. все ще налаштовую кут нахилу Якби вони випустили його в X-великій рамі, я б його купив. Але коли я звикаю до зовсім іншого вертикального положення, підсилювач навіть на “2” працює досить жваво. Поколювання рук і біль у дупі після більш ніж 2.5 годин їзди на цьому велосипедному Кадилаку залишаться в минулому. Потрібно 2 людини, щоб поставити його на буксирну стійку, але тепер я “мул”, і від мене очікують, що я буду нести всі припаси, залишаючи велосипед моєї дружини легшим, щоб вона могла молитися, щоб не відставати від мене. (Малоймовірно, lol. ця штука дійсно рухається!) Дуже задоволений покупкою і вже вигадую довгі пригоди з рейками до стежок з нею чи без неї, лол!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Rick H Alarcon

Перемикач був зігнутий при перевезенні, виправили, працює чудово.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Шон Гріньйон

Я не міг бути більш щасливим з цим велосипедом. Мені довелося почекати пару місяців на синій колір, але очікування було того варте, абсолютно красивий. Рама має дивовижну форму, і весь велосипед справді відчуває себе просто крутим. Окрім зовнішнього вигляду, велосипед поводиться навіть краще, ніж очікувалося. Деякі інші бренди рекламують двигуни потужністю 1000 Вт і більш просунуті дисплеї, але після того, як я розігнався до 31 милі на годину на рівній дорозі, я не впевнений, що хочу їхати набагато швидше, ніж здатен цей велосипед. Я також не зіткнувся з пагорбом, на який круїзер не може піднятися (з деякими торгівлею). Це мій перший ebike, і це, безумовно, змусило мене зрозуміти весь ажіотаж. Вони дійсно дозволяють вам набрати, скільки вправ ви хочете отримати, від повного тренування до простої їзди на мотоциклі. Зважаючи на вартість цього велосипеда та всього, що пропонується, я дуже радий, що обрав ride1up та cafe cruiser для свого першого ebike. Єдина пропозиція, яку я зробив би компанії. це включити гайковий ключ, оскільки вільні спиці, здається, є с

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Шон Гріньйон

Я не можу бути щасливішим з цим велосипедом. Мені довелося почекати пару місяців на синій колір, але очікування було того варте, абсолютно красиве. Рама має дивовижну форму, і весь велосипед справді відчуває себе просто крутим. Окрім зовнішнього вигляду, велосипед поводиться навіть краще, ніж очікувалося. Деякі інші бренди рекламують двигуни потужністю 1000 Вт та більш досконалі дисплеї, але після того, як я розігнався до 31 миль/год на рівній дорозі, я не впевнений, що хочу їхати набагато швидше, ніж здатен їхати цей байк. Я також не зіткнувся з пагорбом, на який не може піднятися крейсер (з деякою торгівлею). Це мій перший ebike, і це, безумовно, змусило мене зрозуміти весь ажіотаж. Вони дійсно дозволяють вам набрати стільки вправ, скільки ви хочете отримати, від повного тренування до простої поїздки на мотоциклі. Зважаючи на вартість цього велосипеда та всього, що пропонується, я дуже радий, що обрав ride1up та cafe cruiser для свого першого ebike. Єдина пропозиція, яку я зробив би компанії. це включити гайковий ключ, оскільки вільні спиці, здається, є с

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Шон Гріньйон

Я не міг бути щасливішим з цим велосипедом. Мені довелося почекати пару місяців на синій колір, але очікування того варте, абсолютно красивий. Рама має дивовижну форму, і весь велосипед справді відчуває себе просто крутим. Окрім зовнішнього вигляду, велосипед працює навіть краще, ніж очікувалося. Деякі інші бренди рекламують двигуни потужністю 1000 Вт та більш досконалі дисплеї, але після досягнення 31 миль / год на рівній дорозі, я не впевнений, що навіть хочу їхати набагато швидше, ніж здатний цей велосипед. Я також не натрапив на пагорб, на який крейсер не може піднятися (з деякою торгівлею). Це мій перший ebike, і це, безумовно, допомогло мені зрозуміти весь цей ажіотаж. Вони дійсно дозволяють вам набрати, скільки вправ ви хочете отримати, від повного тренування до простої їзди на мотоциклі. Зважаючи на вартість цього велосипеда та всього, що пропонується, я дуже радий, що обрав ride1up та cafe cruiser для свого першого ebike. Єдина пропозиція, яку я б зробив компанії. це включити гайковий ключ для спиць, оскільки вільні спиці, здається, є с

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Шон Гріньйон

Я не міг бути щасливішим з цим велосипедом. Мені довелося почекати пару місяців на синій колір, але очікування було того варте, абсолютно красивий. Рама має дивовижну форму, і весь велосипед справді відчуває себе просто крутим. Окрім зовнішнього вигляду, велосипед поводиться навіть краще, ніж очікувалося. Деякі інші бренди рекламують двигуни потужністю 1000 Вт та більш досконалі дисплеї, але після того, як я розігнався до 31 миль/год на рівній дорозі, я не впевнений, що навіть хочу їхати набагато швидше, ніж здатен цей велосипед. Я також не натрапив на пагорб, на який крейсер не може піднятися (з деякою торгівлею). Це мій перший ебайк, і він, безумовно, допоміг мені зрозуміти весь цей ажіотаж. Вони дійсно дозволяють вам набрати стільки вправ, скільки ви хочете отримати, від повного тренування до простої їзди на мотоциклі. Зважаючи на вартість цього велосипеда та всього, що пропонується, я дуже радий, що обрав ride1up та cafe cruiser для свого першого ebike. Єдина пропозиція, яку я б зробив компанії. це включити гайковий ключ, оскільки вільні спиці, здається, є с

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Ніколас Калкінс

Велосипед чудовий, гальма могли б бути трохи більшими або важчими, і моя ліва педаль починає трохи тріскатися, крім того, що велосипед дуже чудовий, він добре виглядає, і я отримую від нього багато задоволення.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Ніколас Калкінс

Велосипед чудовий, гальма можуть бути трохи більшими або важчими, і моя ліва педаль починає трохи тріскатися, крім того, що велосипед дуже чудовий, він добре виглядає, і я отримую від нього багато задоволення.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Ніколас Калкінс

Велосипед чудовий, гальма могли б бути трохи більшими або важчими, і моя ліва педаль починає трохи тріщати, крім того, велосипед дуже чудовий, він добре виглядає, і я отримую від нього багато задоволення.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Приємна поїздка, особливо для пляжного круїзу з вітром! Ніколи не був таким щасливим!! Отримайте хороший міцний замок!

Мітчелл Делео

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Чесно кажучи, я люблю цей велосипед! 5/5. Ось кілька думок у довільному порядку: Він більший, ніж я очікував, але це дає мені змогу почуватися в безпеці на дорозі. Я їжджу на роботу три дні на тиждень і заряджаюся на ніч лише раз на два тижні. Єдине, що мене трохи дратує, це те, що велосипед вищий, ніж мені зручно (мій зріст. 170 см), але опція переходу через підніжку має це виправити (я вибрав вищу планку з міркувань стилю, ха). Велосипедна стійка в моїй квартирі трохи замала для цього велосипеда, заднє колесо стирчить з прорізів, а колеса занадто товсті для треку. Вимірювання заздалегідь було б розумною ідеєю. Крім того, як кожен, хто має ebike, знає, що батарея важка, цей велосипед важкий, але я все ще можу маневрувати ним без особливих проблем. І нарешті, я рекомендую придбати дешевий дверний стопор, тому що тягнути цей велосипед через важкі двері, які весь час намагаються закрити. це суцільний біль. Звичайно, це не вина велосипеда, але він досить важкий, щоб трохи поборотися з вами

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Чудовий на вигляд велосипед з купою функцій за невеликі гроші. Здається, це дійсно хороша компанія з чудовим обслуговуванням клієнтів.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Річард Блум

Люблю цей велосипед, проїжджаю по 20 миль на день з хворими колінами, і їздити на ньому так весело.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Річард Блум

Люблю цей велосипед, проїжджаю по 20 миль на день з хворими колінами, і їхати на ньому так весело.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Бред Геплер

Ого, я люблю дробарку!! Це мій перший вихід на ринок ebike, і це так весело їздити! Передача чудова, і я все ще можу добре потренуватися на 1 та 2 рівнях підсилювача потужності. Ідеальне налаштування для приміських поїздок, щоб прикріпити речі на спині або встановити сидіння для перевезення людей, щоб відвезти дружину чи дітей до центру міста. Хороша якість збірки і цінність дійсно є за цією ціною. Дякую ride1up!!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Зараз я володію місяцем, і я більш ніж задоволений. Велосипед був отриманий у ідеальному стані. Легко збирається і в дорозі вже через годину після розпакування. Проїхав 200 миль за перший тиждень. Перший огляд показав, що велосипед майже ідеально налаштований і відкалібрований. Дослідивши багато велосипедів, я впевнений, що зробив правильний вибір.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Зараз я володію місяцем, і я більш ніж задоволений. Велосипед був отриманий в ідеальному стані. Легко збирається і в дорозі вже через годину після розпакування. Проїхав 200 миль за перший тиждень. Перший огляд показав, що велосипед майже ідеально налаштований і відкалібрований. Після дослідження багатьох велосипедів я впевнений, що зробив правильний вибір.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Зараз я володію місяцем, і я більш ніж задоволений. Велосипед був отриманий в ідеальному стані. Легко збирається і в дорозі вже через годину після розпакування. Проїхав 200 миль за перший тиждень. Перший огляд показав, що велосипед майже ідеально налаштований і відкалібрований. Дослідивши багато велосипедів, я впевнений, що зробив правильний вибір.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Поки що все добре. Дивовижний комфорт! Погода завадила настільки необхідній довгій поїздці, але це скоро станеться. Я зміг перевірити переднє колесо, оскільки з коробки було дуже незначне хитання. З нетерпінням чекаю на багато миль у найближчому майбутньому!

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Єдине, що розчарувало. це те, що трубки не тримають повітря. ви надіслали мені дві нові трубки для одного велосипеда, але я купив 2.

Огляд Electrek: Zoom Stryder. це електричний скутер з повною підвіскою, який мені потрібен

Zoom Stryder не міг з’явитися в кращий час. Дослідження показують, що люди, які користуються електросамокатами, такі як Bird і Lime, розширюються по всьому світу, і що вони закохуються в крихітні двоколісні електромобілі.

Поширеність компаній, що займаються прокатом самокатів, познайомила широкі маси з електросамокатами та їхніми перевагами. Зараз продажі побутових електросамокатів злетіли, і Zoom Stryder. один з найкращих електросамокатів, які я пробував до цього часу.

Електросамокат Zoom Stryder

Повинен визнати, що я пішов на цей огляд вже дуже прихильно налаштований до електросамокатів. Я обожнюю на них їздити.

Але я думаю, що це справедливо, оскільки кожен, хто замислюється про покупку електросамоката, вже прийняв їх зручність, корисність і веселощі як незаперечний факт.

Я також їздив на купі різних електричних скутерів. Я бачив хороше, погане і потворне. І хоча Zoom Stryder. не найкращий самокат, на якому я коли-небудь їздив, він, безумовно, знаходиться на вершині пакета. Я абсолютно віддаю перевагу цьому кожному електричному скутеру, на якому я їздив.

Я повинен віддати належне сінгапурській компанії, яка розробила електричний скутер, який є легким, зручним і водночас достатньо потужним для веселої їзди.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Технічні характеристики Zoom Stryder

Якщо ви знайомі з електричними самокатами, які пропонують такі компанії, як Bird та Lime, то технічні характеристики Zoom Stryder будуть досить знайомими.

Скутер розвиває максимальну швидкість 30 км/год (18 миль/год). Для певних ринків вони також випускають модель з обмеженою швидкістю, яка досягає 25 км/год (15.5 миль/год). Це зробить його легальним у більшій частині Європи та в будинку компанії в Сінгапурі. Обидві моделі оснащені двигуном на передній втулці потужністю 500 Вт.

Гальмування здійснюється за допомогою рекуперативного гальма на передньому колесі та ножного гальма, що активується ногою, на задньому. Гальмівні ліхтарі ззаду блимають, коли гальма натиснуті. Передню фару також можна увімкнути за допомогою кнопки на кермі.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед
кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед
кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Запас ходу Zoom Stryder становить 30-35 км (18-22 миль).

Його акумуляторна батарея на 280 Вт-год складається з елементів LG 18650, які є досить поширеним вибором для електросамокатів та електровелосипедів. Час зарядки самоката становить 3 години.

Zoom Stryder важить всього 10.8 кг (23.8 фунтів), але має номінальне навантаження 110 кг (243 фунти).

У складеному вигляді він має довжину трохи менше 1 метра (37.4 дюйми), тому він повинен поміститися під більшістю столів та столів.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед
кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед
кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед
кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

І функція, яка мені найбільше подобається в Zoom Stryder: повна підвіска, дитинко!

Характеристики Zoom Stryder

Почнемо з повної підвіски, тому що це квиток. Моє найбільше нарікання на електросамокати, які є в автопарках компаній, що надають послуги прокату. це відсутність підвіски.

Команда Electrek нещодавно була в Парижі на автосалоні Mondial Motor Show. Для пересування містом ми зазвичай пересувалися на самокатах Lime або Bird. Часто це було швидше, ніж Uber, і ми насолоджувалися тим, що бачили прекрасне місто.

Але ж, о боже ці цегляні вулиці та велосипедні доріжки були жорстокими на скутерах без підвіски. Ви коли-небудь пробували їздити на безпідвісному електросамокаті по бруківці?? Це менш ніж бажано, м’яко кажучи. Нас так трясло, що перед очима все розпливалося, буквально.

Але з Zoom Stryder нерівності, цегла та бруківка. це легка прогулянка. Скутер має підвіску як над переднім колесом, так і перед заднім, створюючи справжній електричний скутер з подвійною підвіскою.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Нещодавно компанія Lime представила свій новий електросамокат Lime-S Generation 3, який, як вони стверджують, має “подвійну підвіску”. Однак вони помилково мають на увазі здвоєні труби передньої підвіски. На відміну від скутера з передньою підвіскою, Stryder Zoom має справжню передню та задню подвійну підвіску.

Подвійна підвіска має велике значення для цього скутера. Коли я переїжджаю через тріщини на тротуарі, я їх взагалі не відчуваю. Навіть дощаті тротуари та настили з повторюваними дерев’яними тріщинами не додають помітної вібрації під час їзди. Ями на велодоріжці також поглинаються напрочуд добре. Я все ще відчуваю удари, але Zoom Stryder перетворює їх скоріше на легкі поштовхи, ніж на удари, які б’ють по кістках.

Потужності достатньо, щоб розігнатися до повної швидкості всього за кілька секунд, і він стартує з місця. Інші електросамокати часто вимагають від вас початкового поштовху, перш ніж самокат увімкне двигун. Негайний старт особливо бажаний на невеликих підйомах, де штовхати самокат буде більш проблематично.

Заради справедливості зазначу, що я важу лише 150 фунтів (70 кг). Важчий райдер може мати трохи більш мляву роботу. Але я все одно можу порівняти його з іншими скутерами, на яких я їздив, і підтвердити, що швидкість і потужність вищі за середні.

Якби я міг зробити одне покращення продуктивності на Zoom Stryder, це було б гальмування. Тут немає важеля ручного гальма, як на деяких самокатах. Натомість окремий важіль на лівому кермі, ідентичний дросельній заслінці, активує рекуперативне гальмування. Це уповільнює самокат досить швидко, але, ймовірно, недостатньо для екстрених зупинок. Для фактичного механічного гальмування ви натискаєте на заднє гальмо, як на шкільних самокатах.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед
кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Мені ніколи не подобалися гальма типу “скраб”, які просто покладаються на тертя об шину, щоб зупинитися. Я віддаю перевагу дисковим або ободовим гальмам з велосипедним гальмівним важелем. Я можу звикнути до ножного гальма, але не відчуваю, що воно настільки ж ефективне в екстрених ситуаціях. У таких випадках я хочу мати можливість натиснути на гальмо рукою, а не шукати ножне гальмо позаду себе.

Шини на Zoom Stryder. це суцільна гума. Це означає, що вам ніколи не доведеться турбуватися про спущене колесо. Як правило, суцільні шини роблять їзду жорсткішою. Однак подвійна підвіска згладжує їзду краще, ніж будь-коли могли б наповнені повітрям шини.

Зручність

Найзручніше в Zoom Stryder, окрім чудової концепції маленького електромобіля. це те, наскільки він легкий. При вазі всього 10.8 кг (23.8 фунтів, він досить легкий, щоб носити його з собою без дискомфорту. Він не легкий, але скільки інших транспортних засобів, які можуть розвивати швидкість 18 миль/год, важать так мало?

У складеному стані я можу нести його кілька хвилин, перш ніж він починає втомлювати. Насправді, більшості людей не потрібно переносити самокат більше, ніж від тротуару до офісу або з вулиці до квартири. Для таких коротких поїздок, перенесення самоката, безумовно, є керованим.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Єдиною найбільш незручною річчю в самокаті є, мабуть, механізм складання. Ви повинні наступити на червону засувку, одночасно штовхаючи кермо вперед. Спочатку я намагався швидко штовхати самокат вперед за кермо, одночасно наступаючи на засувку, але потім виявив, що можу тримати одну ногу на палубі, а пальцями ніг натискати на засувку вниз, одночасно натискаючи вперед на кермо. Це, здається, працює краще.

Механізм складання може бути важко активувати через те, що він має великий товстий штифт, який фіксує самокат у розкладеному положенні. Це дає мені впевненість, що він ніколи не складеться на мені під час їзди. Але, на мою думку, він майже надбудований до такої міри, що штифт настільки масивний, що його може бути складно відпустити. Але, агов, я б краще помилився на цій стороні, ніж на дешевій, крихкій стороні. Здається, що самокат точно не розвалиться.

Підсумок

Загалом, я вважаю, що Zoom Stryder. відмінний електросамокат. Звичайно, я їздив на кращих електросамокатах, але вони й коштували вдвічі дорожче. Говорячи про ціну, Zoom Stryder може бути вашим за 799, що лише на 200 більше, ніж флагманський скутер Xiaomi M365 за 599, яким користується Bird.

Враховуючи, що ви отримуєте повну підвіску та більшу швидкість у легшому та зручнішому пакеті, я думаю, що додаткові 200 доларів. це досить хороша угода. Ваші кістки зап’ястя будуть вам вдячні.

Що ви думаєте про Zoom Stryder? Дайте нам знати в коментарях та думках власників нижче.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте відвідати нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, а також слідкуйте за Electrek на і LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаю, з чого почати? Дивіться останні огляди на нашому каналі YouTube.

Електронний велосипед Jordaan GT

Розпродаж: купуйте зараз і заощаджуйте великі гроші. Jordaan GT готовий перевозити важкі вантажі та подорожувати далі. Потужний, стильний і спортивний, з дуже високими технічними характеристиками для плавної та безперешкодної їзди. На що ви чекаєте? Сідай і їдь. І поїхали. Доступний для оренди через JobRad.

Доставка через 4 тижніПродаж розпочато. Заощаджуйте 260 євро

Відвантаження наприкінці серпняПродаж триває. Заощаджуйте 260 євро

Відвантаження наприкінці серпняРозпродаж триває. Заощаджуйте 260 євро

Jordaan GT eBike

Середній передній кошик Basil Dorset Medium. коричневий

Супер зарядний пристрій

  • 3.1 година (батарея 375Wh)
  • 4.1 година (батарея 500Wh)
  • 5.3 години (батарея 630Wh)
  • Подвоює швидкість звичайного зарядного пристрою!
  • Зараз немає в наявності. Відправлення наприкінці червня

Вставний ланцюг ABUS

Ланцюговий замок ABUS

Jordaan GT eBike

Ви не вибрали жодного аксесуара.

Відправка та оплата

На наступному екрані ви можете вибрати спосіб доставки та оплати.

Середньопривідний двигун

Потужний і безшумний двигун Bafang M420 має серйозні 80 Нм крутного моменту. Це означає, що ви отримаєте серйозний заряд енергії для довгих пригод. Їдьте далі. І далі.

Знімний акумулятор

Вибирайте з двох батарей, проїжджайте до 100 км на одному заряді. Зніміть його, занесіть у приміщення, зарядіть, вирушайте в дорогу. Красиво просто. Легко замінити, легко модернізувати.

Електроніка. +

Bafang Bafang Середній двигун, крутний момент 80 Нм 5 рівнів допомоги 25 км/год допомога M420

Передній ліхтар SPANNINGA XO 30. Сертифікований STVZO

Задній ліхтар інтегрований Spanninga GLOW. Сертифіковано STVZO

Акумулятор 375Wh: Зарядний пристрій 2A = 6.2 години / зарядний пристрій 4А = 3.1h

Акумулятор 500Wh: Зарядний пристрій 2А = 8.3 год / Зарядний пристрій 4А = 4.1h

375Wh (10.5Ah, 36V). Запас ходу 40 км. 70 км 500 Вт-год (14 Ач, 36 В). Діапазон 65 км. 100 км

Компоненти +

Рама Алюмінієва 6061, наскрізна

Обода Алюміній 36H, з подвійними стінками

Шини CST Zeppelin 28″ x 1.75″

Гальма Гідравлічні дискові гальма преміум-класу

Винос з чорним покриттям, тип Quill

Блокування обертання гарнітури XRS100

Кермо ZOOM, ширина 630 мм, 25,4 мм22.2 мм

Передня зірочка GATES 55T 4 руки

Шатуни Bafang CK C13 170мм

Втулка перемикання передач Enviolo City (310°)

Набір для досвіду Включає набір інструментів, рефлектори та дзвіночок

Багажники передній та задній

Таблиця розмірів

Діапазон зросту для гонщиків 160-190 см

Jordaan GT eBike

Розпродаж: купуйте зараз і заощаджуйте. Jordaan GT готовий до перевезення важких вантажів та подальших подорожей. Потужний, стильний і спортивний, з дуже високими технічними характеристиками для плавної та безперешкодної їзди. На що ви чекаєте? Сідайте та їдьте. І поїхали. Доступно для оренди через JobRad.

Jordaan eBike

Розпродаж: купуйте зараз та заощаджуйте. Чисто голландський дизайн велосипеда від переднього до заднього багажника, Jordaan поєднує в собі класичний дизайн з усіма сучасними функціями та крутою палітрою кольорів на вибір. Поєднуючи в собі комфорт, плавність і потужність, це дійсно електровелосипед, на якому можна виїхати в місто (і бути поміченим на ньому). Доступні для оренди через JobRad.

Двигун Bafang Mid, крутний момент 80 Нм

Знімний акумулятор До 100 км

Шини CST Zeppelin 28″ x 1.75″

Гальма Гідравлічні дискові гальма преміум-класу

Втулка Gears Enviolo City (310°)

Ремінь трансмісії GATES CDX

Мотор Bafang Передній втулковий мотор, крутний момент 30 Нм

Знімний акумулятор до 100 км

Шини CST Zeppelin 28″ x 1.75″

Гальма Гідравлічні дискові гальма преміум-класу

Шестерні Shimano Nexus 3-швидкісні IGH

Відчуйте різницю

Jordaan GT створений для вас. ви можете відчути це, починаючи від дизайну, орієнтованого на гонщика, і закінчуючи потужністю, яка є просто ідеальною. Ви можете відчути це, як тільки сідаєте на велосипед. і вирушаєте в дорогу. А з переднім і заднім багажниками, що входять до комплекту, просто складайте і їдьте.

У чому різниця між eBikes Jordaan та Jordaan GT?. +

Гарне запитання. Jordaan. це наш легкий передній двигун з одношвидкісною передачею. Це ідеальний універсальний електричний велосипед для приміських поїздок, маневрений у будь-якому міському середовищі, ідеальний для швидких поїздок на роботу та з роботи (і скрізь між ними). О, і він також надзвичайно чуйний.

Jordaan GT трохи важчий з трохи більшою рамою Мотор Mid-drive від Bafang разом з інтегрованою втулкою Enviolo забезпечує значний приріст потужності та повний контроль під час їзди.

Розкажіть мені більше про компактний середньопривідний двигун Bafang та характеристики втулки +

Ви, мабуть, серйозно ставитеся до електровелосипедів. Ну що ж, поїхали.

Jordaan GT оснащений потужним і безшумним двигуном Bafang H420 Mid-Drive Motor, який зробить вашу поїздку на роботу більш насиченою, зробить пагорби рівними і дозволить вам без особливих зусиль набирати швидкість. Система Pedal-Assist з 5 рівнями підсилення потужності дає вам повний контроль над потужністю 250 Вт. Безшовна передача Enviolo та карбоновий ремінний привід Gates ідеально поєднуються з середньопривідним двигуном, забезпечуючи максимально плавну їзду кожного разу.

Чи можна зняти акумулятор? Чи можу я оновити його, щоб їздити далі?. +

По-перше, так, кожен LEKKER eBike має знімний акумулятор, тому вам не доведеться брати весь голландський eBike в будинок для зарядки. Крім того, модернізувати або замінити легко. Що підводить нас до питання 2. Ось технічні характеристики акумулятора для Jordaan GT.

Стандарт: 375 Вт-год (10.5Ah, 36V). Діапазон: 40 км. 70 кмОновлення: 500 Вт-год (14 Ач, 36 В). Діапазон: 65 км. 100 км

Чи можу я їздити на Jordaan GT по бездоріжжю?. +

Вперед. Ви можете їздити по дорозі, по бездоріжжю, по гравію та по легкому бруду. Універсальний для щоденних поїздок на велосипеді (але досвід далеко не той самий, що й раніше). Але, напевно, краще триматися подалі від гір і важких грязьових доріжок.

Чи є РК-дисплей Bafang водонепроникним?. +

Ми не говоримо, що ви можете заїхати на своєму LEKKER eBike в канал абощо, але інтелектуальні РК-дисплеї на всіх наших голландських електровелосипедах захищені від води, пилу, масла та інших неагресивних матеріалів. Вони мають клас захисту IP65, що входить до топ-5.

Чи можу я налаштувати двигун eBike, щоб їхати швидше, ніж 25 км/год??. +

Ми не будемо відповідати на це питання, тому що це було б дуже погано. Ми хочемо, щоб ви та інші учасники дорожнього руху були в безпеці. І ми законослухняні люди. Отже, ви повинні знати, що їзда на тюнінгованих електровелосипедах з обмеженням швидкості понад 25 км/год є незаконною. Це анулює гарантію на ваш голландський eBike, а також ваше страхове покриття. Крім того, це може мати серйозні юридичні наслідки. Як ми вже говорили, дуже погана річ.

Але зачекайте! Хоча швидкість вашого двигуна обмежена до 25 км/год, ваш електровелосипед не буде затриманий. Тож якщо ви відчуваєте потребу в швидкості (і ваші ноги сильні, як у Маріанни Вос), ви можете крутити педалі так швидко, як хочете.

Чи підходить електричний велосипед Jordaan GT для дитячого крісла?. +

Це точно. Наш Jordaan створений для немовлят (в якості пасажирів. немовлята не вміють їздити на велосипеді). Він міцний, легкий і зручний. ідеально підходить для того, щоб взяти молодшого на пригоди. Ми не продаємо дитячі крісла, але можемо порекомендувати Bobike One, яке ідеально підходить.

Чи підходять причепи для мультиспортивних велосипедів Thule Chariot до Jordaan GT?. +

О, так! Потужний двигун Bafang M420 Mid-Motor GT з високим крутним моментом впорається із завданням перевезення ваших дітей, собак та колод. Максимальне комбіноване буксирування становить 45 кг (корисне навантаження причепа), тому не дозволяйте приятелю залазити всередину, як би кумедно це не виглядало.

Вам потрібно буде придбати додатковий адаптер Thule для внутрішнього зчіпного пристрою SRAM, M10x1.0 (Thule, артикул #20100798), щоб закріпити його на осі Enviolo GT. Замінює гайку задньої лівої осі, щоб можна було встановити чашку Thule EzHitch Cup. Будь ласка, переконайтеся, що ви правильно дотримуєтесь усіх інструкцій щодо встановлення. Якщо ви трохи нервуєте, збираючи речі, радимо звернутися за допомогою до місцевого велопрофесіонала.

Яке максимальне навантаження на Jordaan GT?. +

Максимальна вага велосипеда Jordaan GT становить 115 кг.

Як працює рівень підтримки двигуна для Jordaan GT?. +

Двигун вашого Jordaan GT допомагає вам на різних рівнях, незалежно від того, з якою швидкістю ви їдете. Підтримка рівня 1. 20%, рівня 2. 40%, рівня 3. 60%, рівня 4. 80%, а рівня 5. 100%, якщо буде потреба.

Можливо, вам більше до вподоби Amsterdam?

Витончений, стильний, стриманий і плавний. Завдяки алмазній рамі та безшумному двигуну лінійка Amsterdam eBike. це міцний і безшумний тип електромобілів. Надпотужний і легкий, це дивовижна їзда. незалежно від того, чи їдете ви на велосипеді містом, чи летите ще далі. Світ дуже великий. На старт, увага, руш, руш, руш!

Збільшити електроскутери: Перші враження (чудовий електричний мопед/скутер)

Компанія Zoom Electric Scooters позичила нам один зі своїх електросамокатів, щоб ми могли протестувати їх і побачити, як вони вписуються в зростаючий світ електромобілів усіх форм і розмірів.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Електромобілі. це чудово, але це не найкращий інструмент для будь-якої роботи. Ви не можете припаркувати його на краю тротуару, поки забігаєте в магазин за кількома речами. Для зарядки потрібні спеціальні штепсельні розетки на 220 В, щоб отримати хорошу швидкість зарядки. Щоб перевезти лише одну людину на невелику відстань, 5-7 сидінь. це перебір. Крім того, електромобіль просто фінансово недоступний для багатьох людей.

Ось тут і з’являються електросамокати. Ні, я не маю на увазі іграшкові електрифіковані самокати, які можна взяти напрокат у багатьох містах. Коли я говорю про скутер, я маю на увазі невеликі мотоцикли з простором для ніг (на фото).

Одна з компаній-виробників, Zoom Electric Scooters, позичила нам один зі своїх електросамокатів, щоб ми могли протестувати їх і побачити, як вони вписуються в зростаючий світ електромобілів усіх форм і розмірів.

Скутери вже володіють світом за межами США

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

У США самокати можуть здатися не такими вже й корисними, але якщо ви подивитеся на країну, де вони широко поширені, ви побачите, наскільки вони можуть бути корисними для географічно коротких поїздок. Я деякий час жив у Тайвані в коледжі, і там скутери набагато поширеніші, ніж автомобілі. Люди можуть паркувати їх під сходами, на краю тротуару або в багатьох інших місцях, де ви не могли б припаркувати машину. досить низькі, щоб його міг придбати майже кожен. Зрештою, скутери на газу дешевше заправляти і дешевше обслуговувати, ніж бензинові автомобілі.

У щільному трафіку відсутність можливості розігнатися до високої швидкості не має значення. Звичайно, ви можете тиснути на педаль так, ніби збираєтеся розігнатися до 100 км/год, але все, що ви зробите, це потрапите в аварію. З цієї причини не має значення, якщо ваша максимальна швидкість становить лише 30-50 миль/год, тому що ви дуже рідко будете їздити так швидко. Коли ви приїжджаєте туди, їх легше припаркувати.

У таких умовах скутери справді виграють, коли є трохи вільного простору навколо автомобілів. Якщо автомобілі блокують смугу для повороту, ви можете просто об’їхати їх і повернути, наприклад. Крім того, у тайванських містах двоколісним транспортним засобам дозволено фільтруватися між автомобілями на перехресті та займати спеціальний бокс спереду. Коли загоряється зелене світло, автомобілі знову проїжджають повз вас, але на наступному світлофорі ви знову будете петляти між ними.

Через те, що вони споживають так мало енергії, скутери були одними з перших транспортних засобів, які були широко електрифіковані. Без дорогих акумуляторних батарей, спеціальних зарядних станцій, вартість була правильною. Більшість поїздок на скутерах відбуваються на невеликі відстані, тому це мало сенс навіть тоді, коли свинцево-кислотні акумулятори не могли забезпечити достатній запас ходу. Оскільки технічне обслуговування майже не потребувало витрат, не було сенсу НЕ електрифікувати їх.

Зараз, коли літій-іонні батареї дешевшають, електричні скутери можуть проїхати десятки миль без підзарядки. Скутери готові вийти за межі великих азійських міст. Але чи закріпляться вони в США??

Якщо хтось і готовий до виклику, то це Zoom.

Щоб отримати широке розповсюдження в США, потрібно дещо інше, ніж в Азії. З одного боку, наші міста набагато більше розтягнуті, а це означає, що вам знадобиться реальний запас ходу. Zoom має нас охоплених на цьому, хоча. З рекуперативним гальмуванням і коефіцієнтом 1.Акумулятор на 5 кВт-год, скутери заявляють про 60-мильний запас ходу, з повідомленнями про те, що деякі клієнти проїжджають далі на одному заряді. У мене ще не було можливості протестувати діапазон, але я зроблю це для наступної статті.

Хоча максимальна швидкість 30 миль на годину не дозволить мені виїхати на автомагістраль, вона має деякі реальні переваги. По-перше, такий малопотужний транспортний засіб не потребує реєстрації в моєму штаті та страхування. Крім того, мені не потрібні водійські права (але звичайні права потрібні). Однак на сусідніх вулицях він досить швидкий, щоб потенційно отримати штраф за перевищення швидкості.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Те, чого йому не вистачає в максимальній швидкості, він з лишком компенсує в прискоренні. Двигун задньої втулки має серйозний ривок з місця і досить швидко розганяється до 20 миль/год. Враховуючи, що це самокат, з маленькими колесами і меншим гіроскопічним стабілізуючим ефектом, ніж у велосипеда чи мотоцикла, прискорення достатньо, щоб спочатку відчувати себе некомфортно. Розгін з 2o-28 миль/год займає більше часу, але цього більш ніж достатньо, щоб не потрапити під колеса автомобіля, якщо вам це потрібно.

Як і більшість самокатів, їзда досить гнучка. У поєднанні з сидінням з великою подушкою, все, крім великої вибоїни, буде відчуватися майже нічим. Комфорт. це, безумовно, мета, і Zoom відмінно впорався з цим завданням.

Особливості Якість

Ще одним чудовим моментом було те, що він прийшов повністю зібраним, за винятком дзеркал заднього виду та плафона для панелі приладів (який я ще не встановив). Він приїхав на вантажному піддоні з металевою кліткою навколо нього. Розпакування було легким, і це зайняло всього пару хвилин, щоб підготувати його до роботи.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Важливо зазначити, що цей скутер не зроблений як іграшка. Тут багато пластику, але це товстий, важкий, міцний пластик. Ніщо в машині не викликає відчуття, що може зламатися або вийти з ладу, або що я повинен бути обережним з нею. Це справжній скутер для справжніх поїздок.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед
кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Управління було досить простим. Все позначено зрозумілими піктограмами, і все робить те, що ви очікуєте від нього. Єдиними незвичними речами (з точки зору скутера) були перемикач “1-2-3” і перемикач “D-R”. Цифри позначають максимальну швидкість і потужність, що дозволяє економити заряд акумулятора, обмежуючи потужність. D та R. це Drive та Reverse, що дозволяє вам мати задню передачу. щось нечуване для газових скутерів.

Єдина дивна річ, яку я помітив. це те, що лічильник заряду батареї не такий досконалий, як у моєму Nissan LEAF. Коли він заправляється, він все ще показує майже повний, коли ви сидите, але показує порожній, коли викручуєте ручку газу. Ви повинні стежити за коливаннями, щоб визначити, чи розряджається батарея.

Освітлення на скутері вражає. Він має денні ходові вогні, з акцентними колами навколо фар, як у багатьох автомобілів останніх моделей. Усередині кіл розташовані дальнє і ближнє світло, що дозволяє безпечно їздити вночі.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Однією з найкрутіших функцій скутера є сигналізація з брелоком. Після встановлення будь-яка спроба зрушити самокат з місця викликає гучний сигнал, який точно приверне увагу. Якщо його підняти, перевернути чи штовхнути, спрацює чутлива сигналізація. Я ще не бачив жодного хибного спрацьовування, тож він явно не надто чутливий. Я також виявив, що легко додати ланцюг і замок для додаткової безпеки, протягнувши ланцюг між підніжками, спираючись на задню підніжку.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Є підсклянник, але ви захочете пити з кришкою або кришкою. Поруч є USB-порт для зарядки телефону, і, ймовірно, було б непогано використовувати підсклянник або прокласти зарядний кабель до багажника під сидінням.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

До речі, про багажник, в ньому достатньо місця. Тут немає бензобаку і двигуна, але є місце для шолома, гаманця і, можливо, ще чогось. Доступ до багажника здійснюється шляхом вставлення ключа та повороту проти годинникової стрілки, одночасно підтягуючись на сидінні, тому речі, що зберігаються всередині, замикаються, коли ви залишаєте самокат без нагляду.

Акумуляторна батарея складається з 6 12-вольтових гелевих елементів. Три з них розташовані під знімною кришкою під відсіком для зберігання. Інші три встановлені під задньою частиною підніжки, трохи виступаючи над рештою днища. З таким низьким рівнем заряду акумуляторів скутер насправді більш стабільний, ніж бензинові скутери, на яких я їздив.

Поруч з нижньою батареєю є отвір, який виглядає як порт для зарядки, але на цій моделі він закритий пластиком і не виконує жодної функції.

кафе, крейсер, збільшити, електричний, велосипед

Гальмівна сила відмінна. Самокат має не тільки рекуперативне гальмування, але й досить потужні дискові гальма, передні та задні. Я ще не спробував повністю зупинитися, але, здається, він більш ніж здатний перекинути мене через кермо, якщо я натисну на переднє гальмо на повну силу. Але знову ж таки, батареї з низьким рівнем заряду можуть цьому перешкодити. У будь-якому випадку, він має набагато більше гальмівної сили, ніж потрібно, і це добре.

Остаточний вердикт

Скутер Zoom, який я отримав для огляду. чудовий скутер. Він має достатню потужність, зроблений добре, і з ним було дуже легко розпочати роботу. Це не схоже на те, що збирається підвести мене найближчим часом, і у мене не було жодних проблем з його експлуатацією.

На сайті вказана ціна 2799, але зараз він продається за 1899. Якщо це не в межах досяжності, компанія також пропонує фінансування (докладніше див. на її веб-сайті). Насправді, це дуже вигідна пропозиція, навіть за 2799 гривень, тому що

  • Дуже дешево заряджається (15-20 центів за повну зарядку там, де я живу)
  • Майже нульове обслуговування
  • Не потрібні ні водійські права, ні реєстрація, ні страховка (принаймні там, де я живу, YMMV)
  • Запас ходу до 60 миль
  • Хороша конструкція
  • Хороші протиугінні функції.

При всьому цьому, це дуже дешевий спосіб пересування, і він більш ніж виправдовує свою вагу. Насправді, я збираюся запитати у Zoom, скільки мені коштуватиме утримання цієї демо-моделі. Якщо ви шукаєте електричний скутер або мопед, це хороший вибір.

Підпишіться на щоденні новини від CleanTechnica на електронну пошту. Або слідкуйте за нами в Google News! Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних батарей. подкаст:

Мені не подобаються платні стіни. Вам не подобаються платні стіни. Кому подобаються платні стіни? Тут, на CleanTechnica, ми впровадили обмежену платну стіну на деякий час, але це завжди здавалося неправильним. і завжди було важко вирішити, що ми повинні розмістити за нею. Теоретично, ваш найексклюзивніший та найкращий контент знаходиться за платною стіною. Але тоді її прочитає менше людей! Нам просто не подобаються платні платформи, тому ми вирішили відмовитися від нашої.На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик. залишатися над водою або навіть, можливо. ахніть. зростати. Отже.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете підтримати нас, будь ласка, скидайтеся щомісяця через PayPal або Patreon, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо!Дякуємо! Реклама

Дженніфер Сенсіба. ентузіаст ефективних транспортних засобів, письменник і фотограф з багаторічним стажем. Вона виросла в майстерні з ремонту трансмісій, а з 16 років експериментує з ефективністю транспортних засобів і їздить на Pontiac Fiero. Їй подобається виїжджати з второваних доріг на своєму Bolt EAV та будь-яких інших електромобілях, за кермо або кермо яких вона може сісти разом з дружиною та дітьми. Ви можете знайти її тут, тут та на YouTube тут.

Copyright © 2023 CleanTechnica. Вміст цього сайту призначений лише для розважальних цілей. Думки, коментарі та думки власників, опубліковані на цьому сайті, можуть не бути санкціоновані і не обов’язково відображають погляди компанії CleanTechnica, її власників, спонсорів, афілійованих осіб або дочірніх компаній.

  • Посібник з сонячної енергетики для громад
  • Посібник зі стилю. чернетка
  • Як покращити зберігання в Tesla
  • Ресурси сонячної енергії
  • Перевірка реальності. виправлення записів про чисті технології
  • 70%, 80%, 99.9%, 100% відновлюваних джерел енергії. Study Central
  • Мегаватний електродвигун, розроблений інженерами Міт, може допомогти електрифікувати авіацію
  • Найкращий у світі сайт про чисті технології
  • Cleantechnica протестувала електричний скутер g force s10
  • Фірмова серія ідейних лідерів
  • Діаграми, графіки, статистика продажів електромобілів
  • Водень може погіршити глобальне потепління, показує дослідження CICERO
  • Рішення щодо зміни клімату: Чому 1.5°C. це так важливо
  • Посібник із зарядних пристроїв для електромобілів від CleanTechnica
  • Станція заміни акумуляторів Gogoro
  • Посібник покупця електровелосипеда MASSIVE. всі моделі найбільших брендів
  • Інсталятори сонячних панелей. найкращі інсталятори сонячних панелей, як їх оцінити
  • Електричні двоколісні транспортні засоби швидко зростають в Індії
  • Посібник з е-велосипедів від CleanTechnica: Як вибрати електровелосипед, який вам сподобається
  • Посібник CleanTechnica з найкращих аксесуарів для післяпродажного обслуговування Tesla
  • Листи в завтрашній день
  • Вступайте в глобальну конкуренцію: Технології для сталого майбутнього
  • Поширені запитання про міфи про Tesla
  • Залишайтеся на зв’язку з CleanTechnica
  • Факти про вітроенергетику
  • Найближчі події в галузі чистих технологій
  • Швидка домашня зарядка для електромобілів
  • Про вітроенергетику / Чому вітроенергетика
  • Ресурси для інсталяторів сонячних електростанцій
  • Інфраструктура для зарядки електромобілів: Керівництво для міст
  • Редакційна етика CleanTechnica
  • Керування списками вакансій
  • Найкращі ресурси чистої енергії
  • Як приєднання gm FORD до зарядної мережі tesla прискорює впровадження електромобілів
  • Перехід на електромобілі. дізнайтеся про зарядку, платежі,
  • Відновлювані джерела енергії
  • Віртуальна виставка сталого бізнесу
  • Зробіть так, щоб про вашу подію в сфері чистих технологій дізналися!
  • Ядерна енергетика, відновлювані джерела енергії та Союз небайдужих вчених
  • Як зарядити електромобіль. 101
  • Синдикувати наш вміст
  • Використання контенту CleanTechnica
  • Політика коментарів CleanTechnica
  • Рекомендації щодо нативного контенту
  • зелений водень сонячна електрична гоночна яхта oceanslab
  • Місія та бачення
  • Як покращити автономний спосіб життя за допомогою портативної електростанції bluetti ac180
  • 3 сміливці розширюють межі своїх крихітних електросамокатів
  • Купуйте електровелосипеди та підтримуйте CleanTechnica!
  • Ресурси вітрової енергії
  • Хуан Дієго Селемін Мохіка
  • Дослідження ринку чистих технологій та сталого розвитку

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top