Поширені проблеми з акумулятором електровелосипеда та способи їх вирішення. Акумулятор на 52 вольта ebike

Поширені проблеми з акумулятором електровелосипеда та способи їх вирішення

Немає нічого гіршого, ніж витратити сотні чи тисячі на eBike, а потім мати проблеми з акумулятором. Зрозумійте мене правильно: акумулятори для електровелосипедів створені для того, щоб служити довго. але вони все ще схильні до виходу з ладу, якщо за ними не доглядати належним чином протягом їхнього життя.

Що станеться, якщо ваш акумулятор вийде з ладу?

Що ж, у цій статті я розглянув деякі найпоширеніші проблеми з акумулятором eBike та способи їх вирішення. Отже, якщо ви хочете знати більше. продовжуйте прокручувати!

Проблеми з акумулятором Ebike

Коли справа доходить до усунення несправностей eBike, є кілька причин, які можуть викликати проблеми з акумулятором, в тому числі:

  • Набрякання акумуляторної батареї eBike
  • Акумулятор не заряджається
  • Акумулятор eBike працює не дуже довго
  • акумулятор eBike не тримає заряд
  • eBike не вмикається
  • eBike не набирає швидкість

Не хвилюйтеся, однак. Я проведу вас через кожну з них тут!

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи, акумулятор

Набряк акумулятора eBike

Якщо ваш акумулятор eBike роздувається, то, швидше за все, у вас є досить серйозна проблема з одним з них. або більше. літій-іонних елементів.

Деякі моделі електровелосипедів використовують плоскі батареї. а вони, як відомо, набрякають, якщо зазнають певних пошкоджень. З іншого боку, літій-іонні елементи 18650 набагато стійкіші до набрякання і, в свою чергу, більш надійні.

Якщо ви помітили, що акумуляторна батарея вашого eBike роздулася, обов’язково вимкніть живлення та обережно вийміть батарею з вашого eBike. Це гарна ідея переробити акумулятор; у більшості міст є місце, де ви можете це зробити.

Деякі акумулятори для електровелосипедів розміщені всередині рами велосипеда. Це робить дещо важче помітити, чи є у вас набряклий акумулятор.

Єдиний спосіб перевірити, чи не роздувся акумулятор. це зняти нижню пластину і вийняти акумуляторну батарею. Зверніть увагу, що перед цим вам доведеться від’єднати деякі кабелі.

Акумулятор eBike не заряджається

Якщо ваш акумулятор не заряджається, перевірте наступне:

  • Чи увімкнено живлення в розетці?
  • Чи працює зарядний пристрій і видає більше 36 вольт?
  • Акумулятор гарячий?
  • Чи не забруднений порт зарядного пристрою??
  • Акумулятор залишався розрядженим протягом декількох місяців?
  • Чи перегорів запобіжник в акумуляторі eBike або зарядному пристрої?

Акумулятор eBike не працює дуже довго

Літій-іонні акумулятори зазвичай мають термін служби 700 циклів заряджання. Зазвичай вони втрачають повну ємність заряду після цієї позначки.

Це цілком нормально. і, на жаль, з часом це буде лише погіршуватися.

Проте, якщо ви заряджаєте велосипед кожні кілька днів, ви зможете прослужити багато років, перш ніж почнете помічати, що ємність акумулятора починає погіршуватися.

Якщо ви помітили, що батарея вашого eBike працює не так довго, як раніше, перевірте наступне:

  • Чи заряджений акумулятор на 100%?
  • Чи є у вас перетягування дискового гальма?
  • Чи місцевість піднімається в гору?
  • Ви допомагаєте своєму акумулятору, торгуючи?
  • Підшипники коліс вашого eBike вільно обертаються?
  • Чи є у вас коротке замикання в акумуляторі, проводці або двигуні?

Будь-який з вищезгаданих сценаріїв може призвести до швидкої розрядки акумулятора.

Акумулятор eBike не тримає заряд

Літій-іонні акумулятори добре тримають заряд. Однак, як і будь-який інший тип акумуляторів, вони повільно розряджаються з часом.

Якщо ваш eBike не заряджався протягом більш тривалого періоду часу, було б непогано поповнити заряд акумулятора. і подивіться, як це відбувається.

Якщо ви помітили, що заряджаєте акумулятор, але він все одно швидко розряджається без використання, можливо, у вас десь коротке замикання або несправний акумулятор.

Ось короткий тест, який може виявити проблему:

Вийміть акумуляторну батарею з вашого eBike і зарядіть її на лавці. Після повного заряджання перевірте акумулятор, знявши його з велосипеда.

Якщо він тримає заряд, проблема буде у вашому електричному велосипеді. найімовірніше, коротке замикання в електропроводці або двигуні велосипеда. Однак, якщо вони не тримають заряд, ваш літій-іонний акумулятор несправний.

Як дізнатися, чи заряджений акумулятор велосипеда?

Ваш зарядний пристрій, ймовірно, має світлодіодний індикатор, який змінює стан залежно від рівня заряду акумулятора велосипеда. У більшості випадків індикатор змінює колір з червоного на зелений, коли акумулятор повністю заряджений.

Однак у деяких зарядних пристроях світлодіодний індикатор повністю вимикається, коли батарея заряджена.

У будь-якому випадку, суть залишається незмінною. у вас буде можливість відстежувати прогрес під час заряджання акумулятора.

Не залишайте акумулятор на зарядному пристрої довше, ніж на 24 години.

Літій-іонні акумулятори не люблять, коли їх залишають на зарядному пристрої. У короткостроковій перспективі це не зашкодить. але через деякий час ємність акумулятора знизиться.

Індикатор рівня заряду акумулятора є на самому акумуляторі або на контролері швидкості. Деякі з них використовують діапазон 0-100%, в той час як інші мають ряд світлодіодних індикаторів, в залежності від моделі.

eBike не вмикається

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи, акумулятор

Почнемо з очевидного рішення:

Якщо ваш електровелосипед не вмикається, переконайтеся, що головний вимикач знаходиться в положенні “Увімкнено”.

Далі перевірте запобіжник для акумуляторної батареї. Цей запобіжник зазвичай розташований збоку і може вибухнути через коротке замикання, вібрацію, надмірний струм або старість.

Якщо запобіжник справний, а акумулятор повністю заряджений, перевірте, чи справний регулятор швидкості. Регулятор швидкості. це компонент, який надсилає сигнали для ввімкнення акумуляторної батареї.

Ці контролери швидкості можуть вийти з ладу, якщо їх пошкодити. або впустивши велосипед, або дозволивши воді потрапити в них.

Утримуйте кнопку “Увімкнути” на велосипеді близько 10 секунд, щоб змусити контролер швидкості увімкнутися. Деякі контролери швидкості вмикаються натисканням кнопки “M”. Знову ж таки, це залежить від моделі електронного велосипеда, яку ви маєте.

Переконайтеся, що ваш акумулятор має принаймні два рівні заряду. До речі, надзвичайно низький рівень заряду акумулятора може призвести до того, що ваш електровелосипед не ввімкнеться.

Ще одна річ, яку слід перевірити. це правильність підключення електричних кабелів. Іноді ґрунтові дороги можуть зміщувати кабельні з’єднання; це часто трапляється з гірськими електровелосипедами.

Вода також може потрапити в ці з’єднання. Розсуньте їх і переконайтеся, що з’єднання щільне.

eBike не прискорює швидкість

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи, акумулятор

Існує безліч причин, чому ваш електричний велосипед не прискорюється.

найчастіше магніти зворотного зв’язку. розташований на кривошипі педалі або на втулці заднього колеса. для забруднення безконтактного перемикача. Протріть їх ганчіркою, і все буде гаразд.

Цю поширену проблему з акумулятором eBike часто неправильно діагностують.

Більшість якісних електровелосипедів мають перемикач на задніх і передніх гальмах, щоб зупинити приводний двигун. У деяких випадках ці перемикачі можуть застрягти. що призводить до їх виходу з ладу. Активуйте обидва гальмівні важелі кілька разів, щоб спробувати звільнити перемикач.

Щоб перевірити кінцевий вимикач, можливо, вам доведеться зняти весь задній або передній гальмівний важіль. Це ще одна причина, чому вам слід уникати залишати свій eBike під дощем.

Крім того, хоча це може здатися очевидним, переконайтеся, що ви перебуваєте в правильному режимі. наприклад, педаль-асистент, тільки дросель або тільки педаль. Іноді я опинявся в неправильному режимі і не міг зрозуміти, чому мій електровелосипед не набирає швидкість.

Зазвичай існує мінімальна швидкість, яка активує приводний двигун. Це лише функція безпеки. і зазвичай становить близько 1.8 миль на годину.

Якою швидкістю обмежені електровелосипеди?

швидкість електровелосипедів обмежена до 25 км/год. або 15.5 миль на годину. щоб відповідати більшості правил дорожнього руху в усьому світі. Як тільки двигун досягне цієї межі швидкості, він перестане надавати потужність далі.

Звичайно, ви все ще можете крутити педалі швидше, ніж 25 км/год, але ви не отримаєте ніякої допомоги від основного двигуна.

Як тільки контролер швидкості розпізнає, що ви не перевищуєте 25 км/год, система управління батареєю знову подасть живлення на головний двигун. Це стандартний компонент більшості електричних велосипедів. і, знову ж таки, його роль полягає в тому, щоб забезпечити дотримання вами правил дорожнього руху.

Чи достатньо 250 Вт для електронного велосипеда?

У більшості стандартних випадків використання 250 Вт більш ніж достатньо для повсякденної їзди на електровелосипеді по асфальту або ґрунтовій дорозі. Приводний двигун потужністю 250 Вт зазвичай обмежений швидкістю 15 миль/год і може витримати вагу велосипедиста до 240 фунтів.

Якщо це не звучить вражаюче, пам’ятайте, що ви завжди можете допомогти головному двигуну, крутячи педалі.

Ви завжди можете модернізувати свій велосипед за допомогою комплекту для переобладнання Bafang!

Висновок

Можна погодитися, що електровелосипеди пройшли довгий шлях з моменту своєї першої появи. Звичайно, проблеми з акумулятором іноді трапляються, але більшість з них можна вирішити легко і швидко.

Сподіваємось, поради, які я виклав вище, допоможуть вам підтримувати швидку роботу вашого eBike. і протягом тривалого часу. І пам’ятайте:

Найбільша небезпека для акумуляторів електровелосипедів. це надмірне нагрівання та низька напруга. Переконайтеся, що акумулятор eBike поповнений. і це триватиме дуже довго.

Про автора

Емма народилася і виросла у Великобританії, навчалася в Амстердамі (де відкрила свою пристрасть до велосипеда), а зараз живе в Огайо. Її головна пристрасть. їзда на велосипеді, тому вона завжди шукає новий дивовижний електровелосипед, щоб зробити свою подорож ще більш незабутньою!

Залишити відгук

Привіт, я щойно купив новий електронний велосипед Перший раз, коли я ним скористався, все було добре, коли я хочу зарядити його в перший раз, не було заряду, розділеного акумулятором. Зарядний пристрій працює добре, але батарея не тримає заряд Запобіжники (2) справні, і електрика перетинає батарею, але не тримає заряд. Компанія замінила батарею, не побачивши її, але мені хотілося б знати, чи це якось пов’язано з цією проблемою. З повагою

Мій ebike виріже. Потім мені доведеться вийняти акумулятор, а потім знову вставити його. Велосипед буде працювати нормально протягом хвилини-двох, але знову вимикається. Я виймаю акумулятор і вставляю його назад. Він знову вимикається через хвилину або близько того. Акумулятор все ще показує 2-3 повні бари. Мій 4-річний акумулятор поганий, чи це якийсь інший компонент?

Це щойно сталося з моїм. Ви вирішили свою проблему?? будь-які пропозиції? У нього було 2-3 бари, коли він вирізався. Вийняв і знову ввімкнув акумулятор, і він увімкнувся, але швидко вимкнувся і більше ніколи не вмикався. Мій акумулятор, здається, заряджається. Збираюся спробувати ще раз, але боюся, що він знову відключиться.

У мене новий болт pro ebike. Іноді це нормально, а іноді просто вмирає на мені. Сьогодні я зарядив його. Я їхав на ньому, все було добре, потім він зупинився б. Зелені ліхтарі не загоряться. Я йду додому, ставлю зарядний пристрій unn порт для акумулятора, вони кажуть, що це нормально. Я починаю злитися, можливо, мені слід придбати нову батарею, але вона досить нова. Я приходжу додому, зарядний пристрій червоний протягом 30 хвилин, я залишаю його в порядку, потім він вмирає. Що це таке, чи потрібно мені купувати новий зарядний пристрій,?

У мене є комплект задньої втулки двигуна 1000 Вт 52 вольта, і я маю його близько 2 років без проблем, поки кілька місяців тому я не отримав код помилки 03 на екрані ktlcd3, який після прочитання в посібнику вказав на проблему з датчиком Холла, тому, оскільки датчики коштували лише близько долара кожен, я просто поміняв усі три, а не перевіряв нічого, і я повернувся на дорогу на 100%. Ні, лише кілька днів тому я отримав той самий код помилки, тому я знову замінив датчики, але цього разу я все ще отримую код помилки 03. Я перевірив кожен дріт, розібрав все, переконався, що все добре, нічого не торкається нічого, чого не повинно бути, я поміняв датчик у дросельній заслінці. Тепер, коли я підключаю все назад, я більше не отримую помилки 03, але я також не отримую живлення від дросельної заслінки, і на екрані не розпізнається жодного заряду акумулятора, хоча у мене є два акумуляторні блоки, обидва на 52 вольта, повністю заряджені. Що я міг зробити, у мене ніколи не було проблем з акумулятором, перш ніж показувати на екрані, як завжди було точно. Я збираюся продовжувати перевіряти все ще раз, мені просто потрібно було зробити перерву, перш ніж збожеволіти, на щастя для мене, я в Онтаріо, і на вулиці холодно, тому це не така вже й велика справа, але мені було цікаво, чи є у вас якісь ідеї, що я міг би перевірити або зробити, щоб змусити цю річ знову працювати. Дякуємо за ваш час, гарного дня

Електричний велосипед ebike 52V 20AH літієвий (літій-іонний) акумулятор та зарядний пристрій з гарантією 1 рік

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи, акумулятор

Тепер з 1-річною гарантією в США, включаючи деталі та робочу силу.

Безкоштовна доставка (в межах континентальної частини США лише наземним транспортом)

Абсолютно новий. BMS, зарядний пристрій 2A, швидка доставка 2-8 днів

Новий! Акумуляторні електричні велосипедні батареї 52V 20AH літій-іонний акумулятор 1. Ці батареї мають світлодіодний індикатор стану заряду 2. Потужний зарядний пристрій 2 Ампер 3. Комплект для кріплення на велосипеді 4. Запасний кабель з’єднувача силового полюса Андерсона 5. 2.5C BMS, який може видавати 52В 20А протягом 1 години або 40а протягом 25 хв 6. Зарядний пристрій для телефону USB 7. Перемикач увімкнення / вимкнення

Американський продавець. Це подібні 21700 акумуляторні батареї Panasonic на основі клітин. Ми доставляємо з США, тому вам не доведеться чекати 6 тижнів доставки. Використовуйте його для ebike, скутерів etrikes. Акумулятор має 2.5C BMS і може підтримувати двигун потужністю 2500 Вт. Подивіться на мої відгуки Я зараз є найкращим продавцем літієвих акумуляторів ebike 48/52v на ebay. Ми доставляємо швидко, тому ви отримаєте свої акумулятори через 3-10 днів після замовлення.

Achtung Achtung Попередження Попередження Попередження Попередження: У мене є 10 на складі, але багато разів деякі люди купують оптом, не залишаючи мені запасів. Будь ласка, зв’яжіться зі мною безпосередньо за адресою http://www.калібр.com/?page_id=39, щоб перевірити негайну доступність, якщо вам потрібна батарея поспіхом

Дивіться додані фотографії 3-ступеневого тесту кожної батареї.

перевірте кожну напругу акумулятора

Перевірте напругу живлення

Максимальна потужність акумулятора на моєму тесті навантаження акумулятора

Батареї виготовлені для http://www.калібр.com / Я продав понад 1000 батарей з дуже щасливими клієнтами

Насправді я є американським продавцем літій-іонних акумуляторів на ebay

Тип 21700 елементів (такі ж, як батареї для ноутбуків)

Рейтинг: 2.5C (може підтримувати двигун потужністю 2500 Вт)

Простий в установці, замініть свій свинцево-кислотний мотлох.

Модель акумулятора 52V20
Напруга (В) 52
Ємність 20AH
Тип Li-Ion 21700 елементів
Назва бренду: Panasonic
Рейтинг BMS: 2.5C
Розмір Корпус дельфіна 5.5″ x 3.6″ x 14.4″
Вага 4.5.0 KG (9).9 фунтів)
Цикли 800
Зарядний пристрій 110В / 220В на 52В 2Ач на виході
Опір джерела 40 (mO)
Комбінація елементів 14S4P
Кількість елементів (паралельні серії) 144
Напруга відсічення розряду 41.6V
Напруга відсічення заряду 58.6V
Номінальний струм розряду 40A
Миттєвий максимальний струм розряду 50A
Максимальний безперервний струм розряду 40A
Максимальний струм безперервного заряду 5A
Режим заряду CC-CV
Стандартний струм заряду 2A
Час заряду Стандартний струм заряду 4.5 годин
Струм швидкого заряду 5A
Час заряду під струмом швидкого заряду 3 години
Діапазон температур заряду -20C.55C
Діапазон температур розряду -20C.55C

1 x 52V20 Акумулятор у корпусі Calibike 1 x 52v2A зарядний пристрій 1 x Запасний кабель живлення з роз’ємом Андерсона

Номер моделі: 52V20 Включає зарядний пристрій 110v 2a

Простий в установці, замінює ваш свинцево-кислотний мотлох.

Батарея: На той час, коли я повернувся до стартової точки, загальна відстань була 24.7 миль. Дисплей все ще показував усі повні смуги, крім половини смуги, яка знаходиться праворуч від піктограми (961 дисплей) Коли я повернувся додому, акумулятор повністю зарядився за 1 1/2 години. За моїми оцінками, батарея була розряджена приблизно на 25%, а до напруги відключення залишилося 75%.

Огляд тесту на витривалість акумулятора Calibike

Прочитайте технічний звіт про дорожній тест акумулятора Calibike 48v15 з амперами та швидкістю в реальному часі

Тест струму проти швидкості для 1.5-річний акумулятор

Calibike влаштовує перегони на скейтбордах, автомобілях та шосейних велосипедах на вулицях Сан-Франциско

Ломбард-стріт, підйом на пагорб з 20% нахилом

Перегони на вулиці Пауелл-стріт 20% з Audi

Нічний круїз зі швидкістю 30 35 миль/год (з використанням фар Midnite Sun)

11 миль пробігає швидше, ніж автомобіль у міському русі

30c3 повністю інструментальна їзда включає швидкість, вольти, ампер і вати в реальному часі

Гарантія США простою англійською мовою

Гарантія включає в себе всі деталі та роботу протягом 1 року з дати покупки.

Гарантія не включає вартість доставки.

Гарантія не поширюється на зловживання акумулятором.

Юридична брехня: акумулятори, комплекти та електровелосипеди, що продаються, є експериментальними. Існує певний ризик нещасного випадку та пожежі. Купуючи цей комплект(и), ви визнаєте ризик і погоджуєтесь звільнити Calibike від відповідальності в разі будь-яких несприятливих обставин.

Відгуки

Будьте першим, хто залишив відгук “Електричний велосипед ebike 52V 20AH літієвий (Li-ion) акумулятор та зарядний пристрій з гарантією 1 рік” Скасувати відповідь

Скільки часу потрібно для зарядки акумулятора електронного велосипеда 52V? Посібник з швидкої та ефективної зарядки

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи, акумулятор

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи, акумулятор

Без сумніву, електровелосипеди принесли нову динаміку для всіх звичайних пасажирів, працюючих професіоналів, шукачів пригод, ентузіастів велоспорту тощо. Ось чому попит на ebike надмірно зростає.

Однак їх батареї та їх зарядка стали найбільш хвилюючим питанням з усіх. Одне з найпоширеніших запитань. як довго заряджати акумулятор 52V ebike, щоб зберегти його здоров’я та збільшити термін служби.

Але чому лише акумулятор ebike 52v? Оскільки він в основному використовується в потужних електровелосипедах, таких як 750 Вт і вище. Отже, знання роботи акумулятора, як час його зарядки, які витрати, обслуговування та подібні питання є дуже важливими.

Якщо у вас є 48-вольтовий акумулятор для електровелосипеда, я вже писав про те, як довго заряджати 48-вольтовий акумулятор для електровелосипеда з різною ємністю. Не пропустіть прочитати. Ця стаття має на меті зосередитись на часі заряджання акумулятора ebike 52v, а також висвітлити всі відповіді на найпоширеніші запитання гонщиків. Почнемо.

Вступ до 52-вольтового акумулятора Ebike

Акумулятор для електровелосипеда, особливо 52-вольтовий, має вищий рівень потужності та ємності порівняно з акумулятором на 36 або 48 В. Він може зберігати більше енергії, якщо ви збільшите AH, а це означає, що він може живити електровелосипед на більшу відстань і забезпечувати більшу потужність двигуна, дізнайтеся більше.

Крім того, час заряджання акумулятора 52 В для електровелосипеда може змінюватися в залежності від ємності акумулятора (Ач) та швидкості заряджання. Повна зарядка акумулятора може зайняти кілька годин, але деякі швидкі зарядні пристрої можуть значно скоротити час зарядки.

Як довго заряджати акумулятор 52V Ebike | Фактори, що впливають на час зарядки акумулятора 52V Ebike

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи, акумулятор

Як я вже згадував, батарея 52 В на електровелосипедах є великою та потужною і поставляється з різними AH, починаючи від 15 Ач до 40 Ач. Акумулятор з вищим рівнем заряду потребує більше часу для зарядки і навпаки.

Застосуйте цю формулу для розрахунку часу заряджання акумулятора 52v ebike:

Час заряджання = А-год акумулятора / сила струму зарядного пристрою

Наприклад, батарея на 52 В ємністю 20 Ач і зарядний пристрій на 4 Ач. Давайте розрахуємо, скільки часу знадобиться для зарядки, використовуючи наведену вище формулу:

Час заряджання = 20 Ач / 4 Ач = 5 годин

Як бачите, 52-вольтовий акумулятор електровелосипеда заряджається приблизно за 5 годин за допомогою зарядного пристрою на 4 ампера. Якщо ви збільшите потужність зарядного пристрою, час зарядки зменшиться і навпаки.

Давайте розглянемо деякі важливі фактори, які впливають на час заряджання 52-вольтової батареї ebike.

Напруга зарядки

Для акумулятора 52V ebike потрібен зарядний пристрій з мінімальною вихідною зарядною напругою 58.8 вольт. Це пов’язано з тим, що батарея має номінальну напругу 52 В, але для заряджання їй потрібна трохи вища напруга.

Оскільки повністю заряджений 52-вольтовий акумулятор має напругу близько 58 вольт. Отже, якщо ви не заряджаєте акумулятор сумісним зарядним пристроєм, зарядка займе багато часу, а також може призвести до внутрішнього пошкодження акумулятора.

Час заряджання

Що стосується часу заряджання акумулятора електричного велосипеда 52 В, то він може змінюватися залежно від ємності акумулятора (А-год) та швидкості заряджання зарядного пристрою. AH означає ампер-годину акумулятора, який розглядається як паливний бак.

Час заряджання = Агод акумулятора/Ампер зарядного пристрою

Наприклад: 20 Ач/4 Ампер = 5 годин

Акумулятор 52В з більшою ємністю Ач буде заряджатися довше і навпаки. Тому для повної зарядки 52-вольтової батареї може знадобитися від 4 до 8 годин, щоб її вистачило на одну тривалу поїздку.

Струм зарядки

Для 52-вольтового акумулятора електровелосипеда важливо використовувати зарядний пристрій, який знаходиться в межах діапазону зарядного струму або шляхом розрахунку ємності, або як зазначено виробником. Крім того, слід зазначити, що зарядка з більшою швидкістю може призвести до ризику пошкодження акумулятора. Тож не робіть цього!

Індикатор заряду

Для того, щоб полегшити вашу роботу і забезпечити правильну і послідовну зарядку 52-вольтового акумулятора електровелосипеда, ми рекомендуємо використовувати індикатор заряду, який показує поточний рівень заряду акумулятора. Отже, це дозволяє контролювати процес зарядки.

Цикли зарядки

Літій-іонний акумулятор на 52 В має обмежену кількість циклів заряду, перш ніж він почне деградувати і втрачати ємність. Важливо уникати перезарядки або недозарядки акумулятора, оскільки це може скоротити термін його служби і загальну продуктивність.

Вартість зарядного пристрою

Це, мабуть, один з тих факторів, на які часто не звертають уваги. Очевидно, що зарядний пристрій для електровелосипедів на 52 В коштує дорого. Однак на ринку також є дешеві зарядні пристрої, але фірмові зарядні пристрої мають високу якість і заряджають батарею за стандартний час, не впливаючи на неї.

Загалом, акумулятор для електровелосипеда на 52 В може забезпечити вищу продуктивність та більший запас ходу порівняно з акумуляторами нижчої напруги, але важливо використовувати сумісний зарядний пристрій та дотримуватися рекомендацій виробника, щоб забезпечити безпечну та оптимальну зарядку

Типи зарядних пристроїв Ebike та їх швидкість заряджання

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи, акумулятор

Залежно від вашої зручності та вашого електронного велосипеда, на ринку є кілька зарядних пристроїв, до яких ви можете вдатися для зарядки акумулятора 52 В.

Отже, давайте подивимось, які варіанти ви отримуєте і скільки часу потрібно для повної зарядки вашого акумулятора 52V ebike.

Стандартний зарядний пристрійШвидкий зарядний пристрійПортативний зарядний пристрійУніверсальний зарядний пристрій
Пропонований вихід зарядки становить близько 58.8 Вольт. Навіть маючи однакову напругу 58.8, швидкі зарядні пристрої призначені для зарядки з більшою швидкістю, ніж стандартні. Це один з найменших і найлегших варіантів для заряджання акумулятора вашого електровелосипеда з напругою 52В до 48В. Якщо у вас є кілька акумуляторів та електромобілів, то це, мабуть, найкращий зарядний пристрій для вас, оскільки він призначений для акумуляторів різної напруги.
У стандартному зарядному пристрої генерується струм близько 2-5 ампер. Зарядний струм становить від 5 до 10 ампер, що забезпечує таку ж ефективну зарядку. Оскільки зарядний пристрій меншого розміру, діапазон зарядного струму порівняно нижчий, скажімо, від 1 до 3 ампер. Зазвичай він має напругу 50В і силу струму від 5 до 8 ампер.
Загальний час, необхідний стандартному зарядному пристрою для повної зарядки акумулятора вашого електровелосипеда на 52 В, становить від 4 до 8 годин. Більший діапазон струму допомагає скоротити час заряджання до 2-4 годин. Час заряджання, коли ви використовуєте портативний зарядний пристрій, сильно залежить від ємності вашого акумулятора. Однак тривалість заряджання акумулятора для електровелосипеда на 52 В займе від 3 до 5 годин.

Крім того, тип зарядного пристрою, який слід використовувати для мінімізації часу, необхідного для повної зарядки, також залежить від типу електронного велосипеда, який ви використовуєте, наприклад, MTB, гібридні електровелосипеди і так далі. Таким чином, ми рекомендуємо проконсультуватися з виробником не тільки акумулятора, але й електровелосипеда.

Поради щодо заряджання акумулятора Ebike для продовження терміну служби акумулятора

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи, акумулятор

Час заряджання акумулятора 52 В електровелосипеда значною мірою залежить від ваших можливостей технічного обслуговування. Це важливо для продовження терміну служби акумулятора, забезпечення оптимальної продуктивності та довшого терміну служби.

Ось кілька способів, за допомогою яких ви можете підтримувати здоровий стан акумулятора, а також поради щодо прискорення заряджання акумулятора вашого 52В електровелосипеда.

Уникайте перезарядки

Перезарядка акумулятора 52 В може пошкодити його та скоротити термін його служби. Щоб уникнути цього, від’єднайте зарядний пристрій, як тільки акумулятор буде повністю заряджений. За таких умов індикатор заряду стає великим порятунком.

Уникайте глибокого розряду

Глибоке розрядження акумулятора вашого електронного велосипеда на 52 В також може скоротити термін його служби. Щоб уникнути цього, спробуйте зарядити акумулятор до того, як він повністю розрядиться. Крім того, не дозволяйте йому сидіти протягом тривалого періоду часу без підзарядки.

Не заряджайте на високих швидкостях

Щоб швидше зарядити акумулятор 52 В електровелосипеда, використовуйте зарядний пристрій з більшим вихідним струмом зарядки. переконайтеся, що зарядний пристрій сумісний з вашим акумулятором, оскільки зарядка більшим струмом, ніж рекомендовано, може призвести до пошкодження акумулятора.

Уникайте екстремальних температур

Для підтримки здорового стану акумулятора уникайте впливу екстремальних температур на 52-вольтовий акумулятор електровелосипеда, оскільки це може пошкодити його та скоротити термін його служби. Намагайтеся зберігати і заряджати акумулятор при температурі від 10°C до 25°C (50°F до 77°F).

Дотримуючись цих порад, ви зможете зберегти і продовжити термін служби акумулятора вашого електровелосипеда на 52 В, а також заряджати його швидше, не завдаючи йому шкоди.

Типові помилки, яких слід уникати під час заряджання електровелосипедного акумулятора

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи, акумулятор

Простого дотримання порад з обслуговування недостатньо, натомість знання того, чого не слід робити в якості запобіжного заходу, допоможе зарядити ваш 52-вольтовий акумулятор електровелосипеда набагато швидше, ніж ви могли б подумати.

Ось кілька помилок новачків, яких можна уникнути під час заряджання.

Зарядка відразу після поїздки

Батарея нагрівається після поїздки. Більшість з вас підключаєте його для зарядки відразу після використання, що підвищує температуру акумулятора. Тож не робіть цього. Ви повинні дати акумулятору охолонути протягом мінімум 15-20 хвилин, щоб зменшити ризик пошкодження від перегріву.

Зберігання повністю зарядженого акумулятора

Якщо ви зберігаєте акумулятор для електровелосипеда на 52 В протягом тривалого періоду, зберігайте його при заряді близько 50%. Зберігання повністю зарядженого акумулятора може призвести до пошкодження елементів акумулятора та скорочення загального терміну служби акумулятора.

Зберігання повністю розрядженого акумулятора

Акумулятор розряджається, якщо не використовується протягом декількох місяців. Тим не менш, більшість людей зберігають батарею на низькому рівні заряду, і тому такі батареї стають мертвими. Якщо ви це зробите, то зіткнетеся з проблемами під час заряджання розрядженого акумулятора, а термін його служби скоротиться.

Занадто швидка зарядка

Хоча 52-вольтовий акумулятор електровелосипеда можна швидко зарядити, важливо уникати занадто швидкої зарядки. Занадто швидке заряджання акумулятора може призвести до надмірного нагрівання та пошкодження елементів акумулятора.

Недостатня зарядка акумулятора

Якщо дозволити акумулятору повністю розрядитися, це також може пошкодити елементи акумулятора і скоротити загальний термін служби акумулятора. Заряджайте акумулятор, як тільки він досягне рекомендованого рівня розряду.

Висновок про те, як довго заряджати акумулятор 52V Ebike

Час заряджання акумулятора 52V ebike залежить від декількох факторів, таких як ємність акумулятора, потужність зарядного пристрою, спосіб заряджання та рівень виснаження акумулятора.

Як правило, повна зарядка 52-вольтової батареї електровелосипеда за допомогою стандартного зарядного пристрою може зайняти від 4 до 8 годин, в той час як швидкий зарядний пристрій може скоротити час зарядки до 2-4 годин.

Однак важливо зазначити, що тривалість заряджання може змінюватися залежно від конкретного акумулятора та зарядного пристрою, що використовується.

Сподіваємось, ми змогли допомогти вам у цих питаннях та допомогти вашим гонщикам!

Поширені запитання

Чи можу я зарядити акумулятор електронного велосипеда 52 В на ніч?

Як правило, не рекомендується заряджати акумулятор 52 В на ніч, оскільки перезарядка може пошкодити акумулятор і скоротити термін його служби. Найкраще відключати зарядний пристрій від мережі, як тільки акумулятор буде повністю заряджений.

Як часто я повинен заряджати акумулятор 52 В на електровелосипеді?

Найкраще заряджати 52-вольтовий акумулятор електровелосипеда після кожного використання або коли рівень заряду досягає приблизно 20-30%. Не допускайте повної розрядки акумулятора, оскільки це може пошкодити його і скоротити термін служби.

Чи можу я використовувати більш швидкий зарядний пристрій для зарядки акумулятора мого електровелосипеда на 52 В??

Використання більш швидкого зарядного пристрою може скоротити час заряджання акумулятора вашого електровелосипеда на 52 В, але важливо переконатися, що зарядний пристрій сумісний з вашим акумулятором і що він не перевищує рекомендований зарядний струм. Занадто швидка зарядка акумулятора може призвести до надмірного нагрівання і пошкодження елементів батареї.

s:

Bittoo Gupta

Я засновник і редактор журналу The Bike Fetcher, пристрасний е-байкер. Моя пристрасть до електровелосипедів привела мене до створення цього блогу, де я ділюся новинами про електровелосипеди, своїм досвідом їзди на електровелосипеді, порадами щодо електровелосипедів, порадами щодо акумуляторів для електровелосипедів та допомагаю людям придбати найкращий електровелосипед. Не соромтеся звертатися до мене в соціальних мережах або через контактну форму.

Графіки зарядки літій-іонного акумулятора Ebike

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи, акумулятор

Що таке 80% заряд акумулятора на 48 В? на 36v? 52v? Ці діаграми дають відповіді на подібні запитання щодо всіх поширених напруг акумуляторів ebike.

Пам’ятайте, що ВСІ числові діаграми показують приблизні значення, які можуть бути чисельно правильними, але жодна загальна діаграма не може відповідати вашим індивідуальним характеристикам елементів, віку вашого акумулятора або його хімічному складу. Підсумок: недосконалі діаграми, такі як ця, все ще є хорошими базовими орієнтирами. Використовуйте їх і навчіться читати показання вольтметра на екрані дисплея.

Деякий час тому я створив серію графіків стану заряду для різних поширених напруг літій-іонних акумуляторів. Вони стали досить поширеним посиланням, щоб допомогти людям з різних груп, які використовують цю напругу акумулятора в своїх електровелосипедах.

Я створив їх за допомогою Google Таблиць, тому вони не є веб-сторінками, що, як я припускаю, утримує їх від широких посилань у результатах пошукових систем, коли люди шукають такі речі.

Тут вперше є прямі посилання на діаграми на звичайній веб-сторінці.

Схема заряду 6-вольтового (10S) акумулятора

Перше посилання на найнижчу напругу: 36v. Як правило, це найнижча напруга, яку ви знайдете на сучасних комерційних ебайках. Зверніть увагу, що вони називаються “36 вольт”, але насправді це “номінальне” значення. Акумулятор на 36 В насправді повністю заряджений, коли він знаходиться на 42.0 вольт.

Графік заряду акумулятора 8 Вольт (13S)

Наступний поширений розмір. 48v. Ці батареї повністю заряджаються при 54.6 вольт.

Графік заряду акумулятора 2 Вольт (14S)

Наступна напруга акумулятора. 52v і дуже поширена. Батареї на 52 В будуть працювати в системах, розрахованих на 48 В, і чому це так, стане зрозуміло, коли ви дізнаєтесь, що “48 В” батарея насправді працює при напрузі понад 54 вольт. Акумулятор “52v” досягає 58.8v, тому це, по суті, дозволяє використовувати систему 48v довше при більш високих рівнях напруги, на які вона вже розрахована.

Графік заряду акумулятора 0 Вольт (16S)

При 100% напрузі заряду 67.2 вольта, коли у вас є такий, ви потрапляєте на територію високої напруги

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top