Скотт Ебікес знову їздить особливо гоночно в сезоні 2023 року. Електричний гірський велосипед Scott

Scott Ebikes знову їздить особливо гоночно в сезоні 2023 року

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Незадовго до кінця минулого року Scott представив ще одну новинку сезону 2023 року. Scott Solace eRide. електровелосипед вагою всього близько дванадцяти кілограмів. Насправді електровелосипед. це не зовсім правильний опис. Solace eRide. це фактично платформа, на базі якої було створено два варіанти е-шосейних велосипедів та три варіанти е-гравійних велосипедів. Оскільки такий підхід заслуговує на більш детальний розгляд, ми звернули всю нашу увагу на велосипеди та їх інноваційний електронний привід HPR50 від TQ. Детальніше про них читайте тут.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Scott Lumen eRide та Contessa Lumen eRide

Цього року боротьба за звання найлегшого гірського велосипеда досягла неймовірно високого рівня. З одного боку, Fazua з Ride 60 та TQ з HPR50 представили нові приводи, які перевизначили межі з точки зору ваги та інтеграції. З іншого боку, тим часом чимало виробників використовують ці приводи та застосовують свої ноу-хау на практиці.

Скотт також бере участь у цьому проекті. зі своїм новим Lumen eRide. Абсолютно нове ім’я в лінійці ebike виробника. Однак Скотт не починав з нуля з цим проектом. Скоріше, Скотт Спарк став натхненням для створення велосипеда, який здобув величезну популярність у всьому світі завдяки незліченним спортивним успіхам олімпійської чемпіонки, багаторазової чемпіонки світу та абсолютної переможниці Кубка світу Ніно Шуртер зі Швейцарії. Lumen eRide переносить його концепцію у світ велосипедів з електричним приводом. В деталях це означає:

  • спортивний гірський велосипед зі спортивним дизайном
  • помірний хід підвіски 130 міліметрів
  • повна підвіска замість класичної рами хардтейла з однією амортизаційною вилкою
  • одноповоротний амортизатор
  • карбонова рама для максимального зменшення ваги

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Легкий і потужний одночасно

З огляду на ці характеристики, стає зрозуміло, яким хоче бути Lumen eRide. Перш за все, мова йде про максимальну швидкість у поєднанні з неабиякою витривалістю. І Скотт дав велосипеду все необхідне для досягнення цього. Одним з найважливіших наріжних каменів є привід HPR50 від TQ, який був представлений на Eurobike у Франкфурті. Одне лише його співвідношення ваги до потужності. 1.8 кілограмів з максимальним крутним моментом 50 ньютон-метрів вражають кожного разу, коли ви називаєте ці цифри. Можливо, ви вже знаєте цю систему з не менш вражаючого Trek Fuel Exe.

Завдяки тому, що двигун є системою приводу для легкого e-MTB, він споживає значно менше енергії, ніж двигун Bosch Performance CX Line. Відповідна батарея відповідно менша і, відповідно, легша. За даними TQ, 360 ват-годин потужності в екорежимі достатньо для підйому на висоту 2 000 метрів або близько чотирьох годин чистого часу їзди. Топова модель лінійки, Lumen eRide 900 SL, в стандартній комплектації оснащена додатковим зовнішнім ретранслятором на 160 ват-годин.

Заслінка повністю прихована

Карбонова рама містить двигун, акумулятор та амортизатор. Інтегрований амортизатор і Скотт, хіба це не було чимось новим раніше? Абсолютно вірно. Скотт вже отримав досвід роботи з подібною системою на Patron eRide. У той час як амортизатор закріплений у верхній трубі, і його можна дістати звідти, з Lumen eRide справа йде дещо інакше. Амортизатор з простим шарніром є частиною підсідельної труби. Біля нижнього кронштейна на нижній трубі можна відкрити заслінку, щоб отримати доступ до клапана амортизатора. Це не найзручніше місце для доступу і, звичайно, місце, яке найлегше забруднюється. Однак це рішення, мабуть, не може бути реалізоване без компромісу.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

SOSIOHUMANIKA: Jurnal Pendidikan Sains Sosial dan Kemanusiaan (Журнал гуманітарної та соціальної освіти). Цей журнал з ISSN 1979-0112 (друкований) та ISSN 2622-6855 (онлайн) був вперше опублікований 20 травня 2008 року в контексті святкування Дня національного пробудження в Індонезії. Журнал SOSIOHUMANIKA керувався та організовувався викладачами FISIP UNSYIAH (Факультет соціальних і політичних наук Університету Сіах Куала) у Банда-Ачех з 2020 по 2025 рр.; видавався Фондом Мінда Масагі Сучі та ASPENSI (Міжнародною асоціацією істориків та викладачів історії) у Бандунгу, Західна Ява, Індонезія.

Журнал SOSIOHUMANIKA виходить у травні та листопаді. Цей журнал призначений не тільки для індонезійських вчених, які цікавляться гуманітарними та соціальними науками, а й для вчених з країн Південно-Східної Азії та всього світу, які цікавляться та діляться своїми дослідженнями в галузі соціальних, гуманітарних та освітніх наук в цілому.

Журнал SOSIOHUMANIKA присвячений, але не обмежується, освіті в галузі соціальних наук, гуманітарній освіті, а також будь-яким новим розробкам і досягненням в галузі гуманітарної та соціальної освіти. Тематика нашого журналу включає в себе (1) Мовна та літературна освіта; (2) Соціально-гуманітарна освіта; (3) Фізкультурно-спортивна освіта; (4) Економічна та бізнес-освіта; (5) Наука, технології та суспільство в освіті; (6) Політична та соціальна інженерія в освіті; (7) Образотворче мистецтво, танці, музика та дизайн в освіті.

Для індонезійських науковців важливо зазначити, що журнал SOSIOHUMANIKA акредитований Ditjendikti Kemdikbud RI (Генеральний директорат вищої освіти Міністерства освіти і культури Республіки Індонезія) на період з 2013 по 2018 рр. Статті, опубліковані в журналі SOSIOHUMANIKA, можуть бути написані англійською, а також індонезійською та малайською мовами.

З початку 2018 року сайт журналу SOSIOHUMANIKA мігрував на веб-сторінку на основі програми OJS (Open Journal System) за адресою: www.журнали.mindamas.com/index.php/sosiohumanika. Однак, як і раніше, можна надсилати статті на звичайну електронну адресу: sosiohumanika@gmail.com та mindamas.journals@gmail.com

EDUCARE

EDUCARE: Міжнародний журнал з освітніх досліджень. Цей журнал з ISSN 1979-7877 (друкований) та ISSN 2621-587X (онлайн) був вперше опублікований 17 серпня 2008 року в контексті святкування Дня незалежності Індонезії. Журнал EDUCARE керувався та організовувався викладачами FKIP UMP (Факультет освіти та підготовки вчителів, Університет Мухаммадії в Пурвокерто) в Центральній Яві, Індонезія, з лютого 2009 року по лютий 2016 року; видавався Minda Masagi Suci; ASPENSI (Міжнародна асоціація істориків та викладачів історії) у Бандунгу, Західна Ява, Індонезія; та Інститут BRIMAN (Брунейсько-Індонезійсько-Малайзійська академічна мережа) у Бандар-Сері-Бегаван, Бруней-Даруссалам, з лютого 2018 р. до сьогодні.

Журнал EDUCARE виходить у лютому та серпні. Цей журнал призначений не тільки для індонезійських вчених, які займаються освітніми дослідженнями, але також запрошуємо до участі вчених з країн Південно-Східної Азії та всього світу, які цікавляться та діляться своїми дослідженнями в галузі освіти в цілому.

Журнал EDUCARE присвячений, але не обмежується початковою освітою, середньою освітою, вищою освітою, педагогічною освітою, спеціальною освітою, освітою дорослих, неформальною освітою, а також будь-якими новими розробками та досягненнями в галузі освіти. Тематика нашого журналу включає в себе (1) Мовна та літературна освіта; (2) Соціальна освіта; (3) Спортивна та медична освіта; (4) Економічна та бізнес-освіта; (5) Математична та природнича освіта; (6) Професійна та інженерна освіта; та (7) Образотворче мистецтво, танці, музика та дизайн-освіта.

З 2018 року сайт журналу EDUCARE було перенесено з веб-версії на базі програми WP (Word Press) на веб-версію на базі програми OJS (Open Journal System) за адресою: www.журнали.mindamas.com/index.php/educare. Однак, для надсилання статей можна використовувати звичайну електронну адресу: ijes.educare@gmail.com та mindamas.journals@gmail.com

TAWARIKH

TAWARIKH: Історичний журнал. Цей журнал, з друкованим.ISSN 2085-0980 та онлайн.ISSN 2685-2284. була вперше опублікована 28 жовтня 2009 року в контексті відзначення Дня молодіжної присяги в Індонезії. Журнал TAWARIKH був організований викладачами факультету адабу та гуманітарних наук UIN SGD (Державний ісламський університет, Сунан Гунунг Джаті) у Бандунгу, Західна Ява, Індонезія, починаючи з квітня 2016 року по жовтень 2017 року; і видається Minda Masagi Suci та ASPENSI (Міжнародна асоціація істориків та викладачів історії) у Бандунгу, Західна Ява, Індонезія.

Журнал TAWARIKH виходить у квітні та жовтні. Цей журнал призначений не тільки для індонезійських вчених, які займаються історичною освітою та історичними дослідженнями, але також запрошуємо до співпраці вчених з країн Південно-Східної Азії та всього світу, які цікавляться та діляться досвідом, пов’язаним з історичною освітою та історичними дослідженнями в цілому.

Журнал “ТАВАРИХ” присвячений, але не обмежується, історичній освіті, історичним дослідженням, а також будь-яким новим розробкам і досягненням у галузі історичної освіти та історичних досліджень. Тематика нашого журналу включає в себе: (1) Історична освіта та формування національного характеру; (2) Політична, соціальна, культурна та освітня історія; (3) Освіта, історія та суспільна свідомість; (4) Економічна історія та соціальна держава; (5) Наука, техніка та суспільство в історичній перспективі; (6) Релігія та філософія в історичній перспективі; (7) Образотворче мистецтво, танець, музика та дизайн в історичній перспективі.

Для індонезійських вчених важливо зазначити, що журнал TAWARIKH акредитований Ditjendikti Kemdikbud RI (Генеральним директоратом вищої освіти Міністерства освіти і культури Республіки Індонезія) на період з 2012 по 2017 рік, а також індексується Google Scholar та SINTA (Science and Technology Indexing) Level 2, що належить Kemenristekdikti (Міністерство досліджень, технологій та вищої освіти Республіки Індонезія) в Джакарті.

З початку 2016 року сайт журналу TAWARIKH мігрував на сайт на базі програми OJS (Open Journal System) за адресою: www.журнали.mindamas.com/index.php/tawarikh. Втім, надсилати статті можна і на звичайну електронну адресу: tawarikh.journal2009@gmail.com та mindamas.journals@gmail.com

INSANCITA

INSANCITA: Журнал ісламських досліджень в Індонезії та Південно-Східній Азії. Цей журнал, з e-ISSN 2657-0491 та p-ISSN 2443-2776, був вперше опублікований 5 лютого 2016 року в контексті святкування річниці HMI (Himpunan Mahasiswa Islam або Асоціація студентів ісламських коледжів) в Індонезії. Журнал INSANCITA організований випускниками ХМІ, які працюють викладачами у вищих навчальних закладах (ВНЗ) Індонезії, починаючи з лютого 2016 року і дотепер; видається Minda Masagi Suci, видавництвом, що належить ASPENSI (Асоціація індонезійських науковців історичної освіти) у Бандунґу, Західна Ява, Індонезія.

Статті, опубліковані в журналі INSANCITA, можуть бути написані англійською, а також індонезійською та малайською мовами. Журнал INSANCITA виходить щороку в лютому та серпні. Цей журнал призначений не тільки для індонезійських вчених, які займаються ісламознавством, але також запрошуємо до співпраці вчених з країн Південно-Східної Азії та всього світу, які цікавляться і діляться своїми дослідженнями, пов’язаними з ісламознавством в цілому.

Журнал INSANCITA присвячений, але не обмежується ісламськими дослідженнями та будь-якими новими розробками і досягненнями в галузі ісламського суспільства. Тематика нашого журналу включає в себе: (1) Мова та література в Ісламі; (2) Соціальні та гуманітарні науки в Ісламі; (3) Історія та філософія освіти в Ісламі; (4) Економіка та бізнес в Ісламі; (5) Наука, технології та суспільство в Ісламі; (6) Політична, культурна та соціальна інженерія в Ісламі; та (7) Образотворче мистецтво, танець, музика та дизайн в Ісламі.

З початку 2016 року сайт журналу INSANCITA мігрував на сайт на основі програми OJS (Open Journal System) за адресою: www.журнали.mindamas.com/index.php/insancita. Однак, як і раніше, можна надсилати статті на звичайну електронну адресу: insancita.journal@gmail.com та mindamas.journals@gmail.com

ATIKAN

ATIKAN: Jurnal Kajian Pendidikan (Журнал освітніх досліджень). Цей журнал, з e-ISSN 2714-6243 та p-ISSN 2088-1290, був вперше опублікований 1 червня 2011 року в контексті святкування Дня народження імені Панкасіли в Індонезії. З червня 2012 року по грудень 2014 року журнал ATIKAN був організований викладачами FKIP UNSUR (Факультет освіти та підготовки вчителів, Університет Сурьяканчана) у Чіанджурі; а з грудня 2014 року по червень 2015 року. викладачами FPOK UPI (Факультет фізичної культури та здоров’я, Індонезійський університет освіти) у Бандунгу; і опублікований Minda Masagi Suci як видавництвом, що належить ASPENSI (Асоціація індонезійських науковців з історичної освіти) у Бандунзі, Західна Ява, Індонезія.

Статті, опубліковані в журналі ATIKAN, можуть бути написані англійською, а також індонезійською та малайською мовами. Журнал виходить двічі на рік i.e. щороку в червні та грудні. Журнал ATIKAN призначений не тільки для індонезійських науковців, які займаються освітніми дослідженнями, але також вітає науковців з країн Південно-Східної Азії та всього світу, які цікавляться та діляться своїми дослідженнями в галузі освіти в цілому.

Журнал ATIKAN присвячений, але не обмежується початковою освітою, середньою освітою, вищою освітою, педагогічною освітою, спеціальною освітою, освітою дорослих, неформальною освітою, а також будь-якими новими розробками та досягненнями в галузі освіти. Тематика нашого журналу включає в себе (1) Мовна та літературна освіта; (2) Суспільно-гуманітарна освіта; (3) Фізкультурно-спортивна освіта; (4) Економічна та бізнес-освіта; (5) Математична та природничо-наукова освіта; (6) Професійно-технічна та інженерна освіта; (7) Образотворче мистецтво, танці, музика та дизайн-освіта.

З початку 2016 року веб-сайт журналу ATIKAN був перенесений в Інтернет на основі програми OJS (Open Journal System) за адресою: www.journals.mindamas.com/index.php/atikan. Втім, надсилати статті можна і на звичайну електронну адресу: atikan.jurnal@gmail.com та mindamas.journals@gmail.com

SUSURGALUR

Статті, опубліковані в журналі SUSURGALUR, можуть бути написані англійською, а також індонезійською та малайською мовами. Журнал SUSURGALUR виходить у березні та вересні. Цей журнал призначений не лише для індонезійських науковців, які займаються історичною освітою та історичними дослідженнями, але також запрошуємо до співпраці науковців країн Південно-Східної Азії та всього світу, які цікавляться та обмінюються досвідом, пов’язаним з історичною освітою та історичними дослідженнями в цілому.

Журнал SUSURGALUR присвячений, але не обмежується, історичній освіті, історичним дослідженням, а також будь-яким новим розробкам і досягненням у галузі історичної освіти та історичних досліджень. Тематика нашого журналу включає: (1) Історична освіта та формування національного характеру; (2) Політична, соціальна, культурна та освітня історія; (3) Освіта, історія та суспільна свідомість; (4) Економічна історія та соціальна держава; (5) Наука, техніка та суспільство в історичній перспективі; (6) Релігія та філософія в історичній перспективі; (7) Візуальне мистецтво, танець, музика та дизайн в історичній перспективі.

З початку 2016 року сайт журналу SUSURGALUR було перенесено з веб-версії на базі програми WP (Word Press) на веб-версію на базі програми OJS (Open Journal System) за адресою: www.журнали.mindamas.com/index.php/susurgalur. Втім, надсилати статті можна і на звичайну електронну адресу: susurgalur.jurnal2013@gmail.com та midamas.journals@gmail.com

SIPATAHOENAN

SIPATAHOENAN: Журнал Південно-Східної Азії з питань молодіжної, спортивної освіти та здоров’я. Цей журнал, ISSN 2407-7348, був вперше опублікований 21 квітня 2015 року в контексті святкування Дня Картіні (жіночої фігури) в Індонезії. З квітня 2015 року по жовтень 2015 року журнал SIPATAHOENAN був організований Центральною виконавчою радою APAKSI (Асоціація всіх індонезійських спортивних експертів і практиків) у Бандунгу; та підтриманий KEMENPORA RI (Міністерство молоді та спорту Республіки Індонезія) в Джакарті. Починаючи з квітня 2016 р. і дотепер, журнал SIPATAHOENAN видається видавництвом Minda Masagi Suci, що належить ASPENSI (Асоціації індонезійських науковців з історичної освіти) у Бандунгу, Західна Ява, Індонезія.

Статті, опубліковані в журналі SIPATAHOENAN, можуть бути написані англійською, а також індонезійською та малайською мовами. Журнал SIPATAHOENAN виходить у квітні та жовтні. Цей журнал призначений не тільки для індонезійських вчених, які займаються питаннями молоді, спорту, здоров’я та освіти, а й для вчених країн Південно-Східної Азії та всього світу, яким не байдужі питання молоді, спорту, здоров’я та освіти в цілому, а також для тих, хто цікавиться та ділиться своїми дослідженнями.

Журнал SIPATAHOENAN присвячений, зокрема, молодіжній освіті, спортивній освіті, освіті в галузі здоров’я, а також будь-яким новим розробкам і досягненням у сфері молодіжної, спортивної та медичної освіти. Тематика нашого журналу включає в себе: (1) Молодь і розвиток національної держави; (2) Спорт і формування національного характеру; (3) Здоров’я і якість людських ресурсів; (4) Виховання молоді та національна держава в майбутньому; (5) Спортивне виховання і бойовий дух національної держави; (6) Виховання здоров’я і стійкість національної держави; (7) Молодь, спорт і здоров’я в контексті розвитку соціальної держави.

З початку 2016 року сайт журналу SIPATAHOENAN було перенесено до програми OJS (Open Journal System) за адресою: www.журнали.mindamas.com/index.php/sipatahoenan. Однак, звичайну електронну адресу для надсилання статей все ще можна використовувати: sipatahoenan.journal@gmail.com і mindamas.journals@gmail.com

HONAI

Журнал HONAI виходить у травні та листопаді кожного року. Цей журнал призначений не тільки для індонезійських вчених, які займаються освітніми, соціальними, політичними та культурними дослідженнями, але також запрошуємо до співпраці вчених з країн Південно-Східної Азії та всього світу, які цікавляться та обмінюються думками з вищезазначеної тематики в цілому.

Журнал HONAI присвячений, але не обмежується освітніми, соціальними, політичними та культурними питаннями, а також будь-якими новими розробками та досягненнями в цих сферах. Тематика нашого журналу включає в себе (1) Освіта та формування національного характеру; (2) Політичні, соціальні та культурні питання; (3) Історія освітніх, соціальних, політичних та культурних питань; (4) Освітній, соціальний, політичний та культурний розвиток в контексті соціальної держави; (5) Наука, технології та суспільство в контексті освітнього, соціального, політичного та культурного розвитку; (6) Релігія та філософія в перспективі освітнього, соціального, політичного та культурного контексту.

З моменту першого випуску журнал HONAI базується на програмі OJS (Open Journal System) за адресою: www.журнали.міндама.com/index.php/honai. Однак для надсилання статей все ще можна використовувати звичайну електронну адресу: mindamas.journals@gmail.com

ІСТОРІЯ

HISTORIA: Jurnal Kajian Sejarah di Nusantara dan Dunia (Журнал історичних досліджень в Індонезії / Малайському архіпелазі та світі). Цей журнал, з друкованим. ISSN 2621-8011 та онлайн. ISSN 2621-802X, вперше буде опублікований 27 грудня 2018 року. Журнал HISTORIA видається видавництвом Minda Masagi Suci, що належить ASPENSI (Асоціації індонезійських науковців з історичної освіти) у Бандунгу, Західна Ява, Індонезія.

Журнал HISTORIA виходить щороку у грудні та червні. Цей журнал призначений не тільки для індонезійських вчених, які займаються історичними дослідженнями, але також запрошуємо до участі вчених країн Південно-Східної Азії та всього світу, які цікавляться та діляться інформацією, пов’язаною з вищезазначеною темою в цілому.

Журнал “ІСТОРІЯ” присвячений, але не обмежується історією освітніх, соціальних, політичних і культурних питань, а також будь-яким новим розробкам і досягненням у цій галузі. Тематика нашого журналу включає в себе: (1) Історія національної держави та її державотворення; (2) Історія політичних, соціальних і культурних питань; (3) Історія освітніх, соціальних, політичних і культурних питань; (4) Історія освітнього, соціального, політичного і культурного розвитку в контексті розбудови соціальної держави; (5) Історія науки, техніки і суспільства в контексті освітнього, соціального, політичного і культурного розвитку; (6) Історична релігія та філософія в перспективах освітнього, соціального, політичного і культурного контексту.

З моменту першого випуску журнал “HISTORIA” базується на програмі OJS (Open Journal System) за адресою: www.журнали.mindamas.com/index.php/historia. Однак, як і раніше, можна надсилати статті на звичайну електронну адресу: atriwusidna@gmail.com

MIMBAR PENDIDIKAN

MIMBAR PENDIDIKAN: Jurnal Indonesia untuk Kajian Pendidikan (Індонезійський журнал освітніх досліджень). Цей журнал, з друкованим ISSN 2527-3868 та онлайн-ISSN 2503-457X, був вперше опублікований 11 березня 2016 року і виходить щомісяця у березні та вересні. MIMBAR PENDIDIKAN є новою версією старого журналу з аналогічною назвою, який виходив з 1995 по 2005 рік. Цей журнал призначений не тільки для індонезійських вчених, які займаються освітніми дослідженнями, але також запрошуємо до участі вчених з країн Південно-Східної Азії та всього світу, які цікавляться та діляться своїми дослідженнями в галузі освіти в цілому.

Журнал MIMBAR PENDIDIKAN організований викладачами UPI (Індонезійський університет освіти); і публікується UPI Press у Бандунгу, Західна Ява, Індонезія. Статті, опубліковані в журналі MIMBAR PENDIDIKAN, можуть бути написані англійською, а також індонезійською та малайською мовами.

Журнал MIMBAR PENDIDIKAN присвячений, але не обмежується початковою освітою, середньою освітою, вищою освітою, педагогічною освітою, спеціальною освітою, освітою дорослих, неформальною освітою, а також будь-якими новими розробками та досягненнями в галузі освіти. Тематика нашого журналу охоплює (1) Мовна та літературна освіта; (2) Соціальні та гуманітарні науки; (3) Спорт та здоров’я; (4) Економіка та бізнес-освіта; (5) Математика та природничі науки; (6) Професійна та інженерна освіта; (7) Образотворче мистецтво, танці, музика та дизайн освіта.

Звичайна електронна адреса для надсилання статей: suciandi@upi.edu та mindamas.journals@gmail.com

Електричний гірський велосипед Scott

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Ваш проект з купівлі ебайку неминучий. Однак ви вагаєтесь, який вибрати велосипед. Дійсно, з великою кількістю брендів, що існують на ринку, ви не знаєте, який вибрати. Незалежно від того, новачок ви, любитель чи професіонал, ви неодмінно знайдете електровелосипед Scott, який вас порадує. У цій статті ви знайдете всю інформацію про бренд, а також повний асортимент, який допоможе вам прийняти рішення.

найкращі електровелосипеди на ринку

Відкрийте для себе найкращі електричні велосипеди на ринку. Подивіться, хто є прямими конкурентами електровелосипедів Scott.

Конкурентний контекст Scott ebike

Важливо знати, що в деяких країнах Європейського Союзу було запроваджено фінансову допомогу, щоб допомогти домогосподарствам інвестувати в альтернативні засоби пересування та використання зеленої енергії.

Дійсно, його мета проста. сприяти розвитку екологічно чистих видів транспорту з меншим впливом на навколишнє середовище. Можна сказати, що це успіх. Кількість проданих електромобілів ніколи не була такою високою, як після впровадження цих субсидій.

Їдьте екологічно чистим транспортом

Ми бачимо, що те саме стосується велосипеда Scott e bike та інших брендів. Поїдьте на велосипедну доріжку, просто по місту або на велосипедні стежки, і ви побачите, що ці нові засоби пересування стають все більш і більш численними. Вони утверджуються на вже дуже конкурентному ринку.

У наш час для того, щоб зробити правильний вибір, потрібно володіти цілим спектром інформації. Кількість продуктів та брендів, що випливають з цього, здається доречним підбити підсумки. Вам доведеться визначити свої потреби з точки зору мобільності.

Чи потрібен вам електровелосипед для повсякденного використання, щоб їздити на роботу або за покупками? Або навпаки, можливо, вам просто потрібен дорожній компаньйон, який буде супроводжувати вас у ваших гірських подорожах.

Є також елементи, які слід враховувати, такі як комфорт та якість матеріалів. Одним із критеріїв, на якому більшість людей зосереджуються, є ціна. Однак, навіть якщо це визначальний фактор, ви повинні знати, що існують допоміжні засоби, які полегшать ваш гаманець.

Вони можуть бути суттєвими, тому не чекайте більше, щоб дізнатись усі деталі про них. Ми радимо вам зв’язатися з мерією вашого міста чи регіону, щоб мати чітке та точне уявлення про кроки, які потрібно зробити.

Не соромтеся отримати детальну інформацію про бренди на ринку, такі як Decathlon, а також про товари, які вони продають. Ви повинні мати всі карти в руках, щоб зробити вибір, який відповідає вашим потребам. Ви повинні мати можливість почати купувати цей вид альтернативного транспорту з душевним спокоєм.

Різні типи Scott ebike

Бренд Scott пропонує цілий ряд моделей залежно від того, як ви хочете використовувати його як велосипедист. Отже, незалежно від того, чи це дитячий велосипед, міський велосипед, шосейний велосипед, велосипед для циклокросу або гірський велосипед, ви знайдете велосипед Scott, який відповідає вашому профілю.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Міський / трекінговий електричний велосипед Scott

Для вашого дозвілля або щоденних поїздок на роботу, не соромтеся звертатися до електровелосипеда або міського велосипеда! Ця модель також підходить для людей, які бажають придбати свій перший електровелосипед. Дійсно, міська модель схожа на класичну і тому проста в управлінні.

Що стосується трекінгового електричного велосипеда, він ідеально підходить для всіх ваших пригод. На ньому можна їздити на роботу, кататися містом, здійснювати короткі прогулянки лісом або вирушати в багатоденні подорожі.

Цей багатофункціональний велосипед призначений для подолання великих відстаней, забезпечуючи при цьому комфортну їзду. Це завдяки потужному двигуну та його геометрії, розробленій для цієї мети.

Він також оснащений фарами, кількома передачами, багажником і бризговиками. всім, що потрібно для повноцінної подорожі. Однак ви також можете використовувати його для поїздок по місту.

Завдяки лінійці E-Urban/E-trekking, електровелосипеди Scott поєднують в собі універсальність та безпеку, для вашого найбільшого щастя. Крім того, вони дозволяють легко, швидко та комфортно пересуватися.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Електричний гірський велосипед Scott

Зараз ми говоримо про велосипед Scott e, продуктивність якого доведена. Цей тип велосипеда був створений для занять спортом на всіх типах місцевості, але його також можна використовувати для поїздок по місту. Електричний гірський велосипед. ідеальний союзник для реалізації різних дисциплін, таких як :

Тоді вам доведеться зробити вибір з урахуванням того, як ви хочете його використовувати. Електронні велосипеди Scott створені для того, щоб ви могли насолоджуватися своїми поїздками, складними підйомами, не забуваючи про спуски.

Вони пропонують кілька моделей Scott ebike, які популярні серед багатьох провідних велосипедистів по всьому світу. Багато з них здобули міжнародні перемоги, що є великим успіхом для бренду, який не зупиняється на досягнутому.

Крім того, бренд пропонує найкращі гірські велосипеди на ринку. Бренд розробляє електронні пристрої не лише для професіоналів, але й для початківців та любителів велоспорту. Цей асортимент включає :

MTB XC Cross-Country для спортивних тренувань

Організовується з 1996 року, олімпійська дисципліна під назвою Cross-Country. Це вид спорту на гірських велосипедах, який практикується на горбистих або гірських трасах. З підйомами та спусками, які слідують один за одним, потрібно буде докласти достатньо зусиль та витривалості, щоб подолати нескінченні зміни темпу.

Ось чому Scott пропонує споживачам широкий асортимент високопродуктивних кросових велосипедів. Однак ваш вибір повинен бути адаптований до вашого типу їзди. Вибір, який зробить простий любитель, не буде таким же, як у спортсмена, який змагається.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Електровелосипед Scott з лінійки Cross-Country розроблений з 29-дюймовим розміром коліс. Це забезпечує хорошу жорсткість велосипеда та полегшує проходження перешкод. Також у Cross-Country є таке обладнання та аксесуари, як:

Завжди дбаючи про добробут та комфорт людей, Scott також створює лінійку “Жіночих гірських велосипедів XC”.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Трекові велосипеди

Трейловий велосипед також відноситься до повної та різноманітної спортивної дисципліни. Цей вид спорту в основному практикується в гірських регіонах і вимагає фізичних та технічних здібностей під час підйому та великої концентрації під час спуску.

При виборі трейлового велосипеда потрібно враховувати легкість, міцність і, звичайно ж, продуктивність, яка повинна бути найкращою з можливих. Щоб відповідати цим критеріям, Scott розробляє моделі Genius (чоловічі гірські велосипеди) та Genius Contessa (жіночі гірські велосипеди) з легких матеріалів, таких як алюміній або карбон. Ви також знайдете моделі “Spark” в лінійці Trail.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Як і крос-кантрі, Genius має 29-дюймові колеса, які покращують продуктивність і здатність до підйому. Вони також забезпечують справжній комфорт під час спусків. Тож ви можете просто сісти на гірський велосипед і поїхати на прогулянку, насолоджуючись природою навколо. Чим більше ви наважуєтесь, тим більше ви будете спокушатися довшими поїздками, з набагато більш горбистими стежками.

Жіночий гірський велосипед

Оскільки жінки все частіше займаються гірським велосипедом, компанія розробила рами з геометрією, адаптованою для жінок. Ми впізнаємо цей асортимент завдяки його назві Contessa. Всі моделі лінійки забезпечують кращий комфорт та максимальну безпеку для всіх жінок, які займаються спортом.

Колеса цих моделей. 27.5 і 29 дюймів. Перші більш керовані, тоді як другі пропонують кращі характеристики. Тому ваш вибір буде залежати від практики. Вибирайте напівжорсткий велосипед, якщо хочете неквапливо їздити або кататися по пересіченій місцевості! Однак велосипед з повною підвіскою найкраще підходить для катання по стежках або в горах.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Гірський велосипед для швидкісного спуску

До уваги любителів швидкості та гострих відчуттів! Гірський велосипед для швидкісного спуску, який ще називають DH (DownHill), здебільшого практикується у велопарку. Scott пропонує гірські велосипеди з повною підвіскою та геометрією, що відповідає вимогам рельєфу місцевості. З міркувань безпеки вам також знадобляться шолом, налокітники та наколінники, а також захист для спини.

Ендуро MTB

Технічні інновації у велосипедах призвели до появи багатьох видів гірського велоспорту, включаючи ендуро-велосипед. Цей вид спорту підходить для всіх, хто має витривалість і любить гострі відчуття. Ви можете брати участь, незалежно від того, чи є ви любителем чи професіоналом.

Оскільки кожен велосипед має своє призначення, вам також потрібно буде знайти правильний гірський велосипед для заходу. Добре обладнаний гірський велосипед з повною підвіскою зробить трюк. Бренд має гірські велосипеди Ransom, які він вирішив обладнати 170-міліметровими вилками та амортизаторами, щоб завжди покращувати продуктивність під час активності.

Лінійка гірських велосипедів для відпочинку Скотта

Гірський велосипед призначений не тільки для змагань. Це, перш за все, засіб пересування, який дозволяє відкривати для себе навколишнє середовище та нові ландшафти. Ви можете організувати велосипедні прогулянки, щоб розділити приємні моменти з друзями або родиною.

Scott пропонує напівжорсткі рекреаційні гірські велосипеди для всієї родини, щоб полегшити їзду по нерівних дорогах. Вони бувають різних кольорів та розмірів. Від розміру рами XS до XL, ви неодмінно знайдете те, що вам підходить. Крім того, бренд пропонує цілий ряд гірських велосипедів для дітей, щоб вони могли приєднатися до вас під час поїздок.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Навіщо купувати велосипед Scott E

Вважається одним з найбільш продуктивних та стійких велосипедів на ринку, електронний велосипед Scott дуже цінується споживачами. Він відомий завдяки якості матеріалів, що використовуються для його виготовлення, та численним інноваціям, впровадженим брендом для кращого результату.

Надійний і потужний двигун

Scott ebike оснащені потужним двигуном. Дійсно, бренд тісно співпрацює з гігантом електроніки Bosch, який забезпечує моторизацію, якість якої більше не потрібно доводити.

Завдяки цій співпраці Скотт став у 2011 році номером 1, розробивши систему електричних гірських велосипедів, яка поєднує в собі дизайн та практичність. З тих пір бренд продовжує створювати висококласні, високопродуктивні машини з моделями, настільки ж оригінальними, як і кожна з них.

Окрім двигуна, акумулятор також є основним компонентом, який визначає продуктивність електровелосипеда scott або гірського велосипеда Scott. Насправді, саме акумулятор забезпечує автономність, яка допомагає проїхати багато кілометрів без зупинок.

Оптимальна безпека

Оснащений гальмом і перемикачем Shimano, Scott ebike гарантує оптимальну безпеку. Пріоритетом для Scott є заспокоєння всіх велосипедистів, забезпечуючи їм максимальну безпеку.

Ось чому ви також маєте у своєму розпорядженні все необхідне обладнання для забезпечення оптимальної безпеки, незалежно від обраної моделі Scott e bike.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Елегантний дизайн електронного велосипеда Scott

Окрім елегантності, електронний велосипед Scott також забезпечує вам неймовірний комфорт. Незалежно від того, чи це електричний гірський велосипед Scott, чи інша лінійка, всі вони мають ергономічні сідла, які дозволять вам проводити довгі години в дорозі без жодного дискомфорту.

Щоб забезпечити хороший баланс під час їзди, бренд вирішив встановити акумулятор велосипедів під багажником. Що стосується рам та коліс, то вони розроблені таким чином, щоб забезпечити вам дуже хорошу стійкість. Кожен велосипед насправді оснащений легкою рамою та стійкими колесами для оптимального комфорту під час поїздок.

Машина високого класу

Поява першого гірського велосипеда бренду в 1986 році породила бум у світі велоспорту, що дає йому чудову репутацію в галузі велоспорту. Дійсно, бренд надає всім цим клієнтам широкий вибір легких, універсальних та дуже зручних велосипедів.

Пропоновані моделі призначені для всіх без винятку. Тому чоловіки, жінки та діти можуть проводити приємні моменти зі своїми сім’ями, під час прогулянки в горах або в сільській місцевості.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Допомога у придбанні електронного велосипеда Scott

Якщо є щось, що заважає деяким людям перейти на електровелосипед, то це вартість. Дійсно, ці машини набагато дорожчі, ніж класичні.

З цією метою, наприклад, у Франції уряд вже кілька років субсидує всіх, хто бажає зануритися в цю справу. Це рішення було прийнято з метою захисту навколишнього середовища. А для цього потрібно буде змінити моделі споживання.

Тому важливо використовувати електричний велосипед, щоб уникнути використання палива, яке є фактором, шкідливим для навколишнього середовища.

Однак є ряд умов, пов’язаних з отриманням цього гранту. Основні з них. вік і місце проживання. Крім того, ви повинні бути повнолітнім і резидентом Франції, щоб отримати право на участь у програмі.

Крім того, є й інші умови, про які повідомляють у кожному місцевому відділенні. Повну інформацію та суму грошей, на яку ви маєте право, ви отримаєте в місцевому офісі. Зазвичай це близько 500 євро. Однак це залежить від кожної громади у вашому місті проживання.

Походження знаку Scott

Бренд був заснований у США інженером Едом Скоттом. На той час компанія ще не виробляла велосипеди, а лише лижне та мотоциклетне спорядження та аксесуари.

Інженер був, по суті, автором першої лижної палиці, виготовленої з якісних матеріалів, включаючи алюміній. Відтоді це спорядження зробило революцію у світі катання на лижах на шкоду старим моделям, спроектованим зі сталі та бамбука.

Історія бренду Scott

Історія бренду починається в 1958 році з лижних палиць та аксесуарів для мотокросу. З тих пір Scott продовжує дивувати світ своїми численними інноваціями. До них можна віднести створення першої мотоциклетної маски в 1970 році і першого аеродинамічного керма в 1989 році.

Вважається однією з найважливіших інновацій у світі велоспорту, цей кермо дозволить американцю Грегу Лемону стати переможцем Тур де Франс в тому ж році.

У тому ж дусі інновацій Скотт розробив свій перший карбоновий гірський велосипед у 1995 році, за яким послідувала вдосконалена версія велосипеда з повною підвіскою. У 2011 році він запустив лінійку електричних велосипедів у співпраці з міжнародним виробником обладнання Bosch.

Компанія Scott Sports базується у Швейцарії з 1978 року і випускає нову лінійку електровелосипедів з системами кривошипного приводу Bosch та Shimano Steps. Зараз компанія розвиває індустрію велосипедів з електричним приводом. Особливо “міська” лінійка та гірські велосипеди, завдяки розробці дуже розумної лінійки.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

На закінчення

Зрештою, електровелосипед Scott того вартий! Ви отримуєте всі переваги електричного велосипеда. Але ви також отримуєте рівень комфорту, який ви не знайдете більше ніде.

Незалежно від того, чи шукаєте ви спосіб пересування містом для щоденних поїздок на роботу або просто для виконання доручень. Якщо ви хочете зробити щось у горах або на нерівних стежках, ви знайдете електровелосипед Scott, який підходить саме вам.

Щоб допомогти вам зробити правильний вибір, OnMyBike регулярно пише статті про класичні та електричні велосипеди

Новий SCOTT Solace (Gravel) eRIDE 2023. гравійний ебайк з душею?

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Solace eRIDE та Solace Gravel eRIDE від SCOTT представляють два електровелосипеди з дроп-баром, що базуються на одній рамі та двигуні TQ. Електронна система настільки непомітна, що ніхто не зрозуміє, що ви “шахраюєте”, поки ви не пройдете їх на підйомах. Ми розповімо вам, для кого призначені велосипеди та чи може новий Solace принести обіцяний настрій.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Великий мультиспортивний бренд SCOTT має великий досвід, коли справа доходить до електровелосипедів. Переважно електровелосипеди швейцарського бренду перебувають на підйомі, включаючи суперлегкий SCOTT Lumen eRIDE, який представив наш партнерський журнал E-MOUNTAINBIKE. Тим не менш, SCOTT вже додали електричний варіант до свого портфоліо самокатів, представивши SCOTT Addict eRIDE. У той час як Addict eRIDE покладається на втулковий двигун від MAHLE, абсолютно нові моделі SCOTT Solace оснащені двигуном німецького бренду TQ, розташованим посередині. З нашого досвіду, двигуни, встановлені посередині, мають менший вплив на керованість порівняно з двигуном на маточині, який збільшує масу, що обертається, заднього колеса. Обидві системи добре приховані: двигун втулки MAHLE ледь помітний за касетою, а двигун TQ, встановлений посередині, непомітно інтегрований в нижній кронштейн.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

SCOTT навіть відмовився від використання пульта дистанційного керування на кермі Solace на користь більш чистої інтеграції. Таким чином, системою TQ можна керувати лише за допомогою кнопки на дисплеї у верхній трубі: подвійне натискання для перемикання між режимами підтримки та одне натискання для ввімкнення та вимкнення системи.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Ми перевірили, чи може SCOTT Solace Gravel eRIDE працювати лише на нерівних шляхах, чи це життєздатний варіант для щоденних поїздок на роботу, підкресливши, для кого призначений цей новий електровелосипед та вседорожня альтернатива.

SCOTT Solace eRIDE в деталях. замаскований універсал?

Новий SCOTT Solace eRIDE доступний у гравійній та вседорожній конфігурації, покладаючись на чудово оброблену карбонову раму та вилку, виготовлену з високоякісних волокон HMX від SCOTT, які обіцяють зробити його дещо легшим, ніж волокна HMF. Рама може вмістити дві пляшки з водою у передньому трикутнику, а на верхній трубі є дві точки кріплення для підсідельної сумки, що дозволяє перевозити всі необхідні речі на велосипеді, а завдяки широкому та розкльошеному дропауту, ви також маєте можливість прикріпити велику сумку для багатоденних поїздок. На жаль, тонкий захисний кожух на гравійному варіанті не зміг забезпечити повну тишу ланцюга. Кокпіт приємний і акуратний, всі кабелі прокладені всередині. Це ще раз підкреслює відсутність пульта на кермі, що також дозволяє менше відволікатися під час їзди. Лише придивившись уважніше, ви помітите двигун, захований у нижньому кронштейні, і дізнаєтесь, що це насправді електровелосипед. Ви знайдете дві точки кріплення внизу комбінації керма/виносу для кріплення велокомп’ютера або двосторонній варіант для велокомп’ютера та фари (з живленням від бортового акумулятора), що дуже зручно для тих, хто їздить на роботу на велосипеді.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Датчик швидкості двигуна інтегрований в раму настільки, що він практично непомітний, а його аналог захований у вісь. Всі моделі оснащені таким же непомітним кріпленням для підніжки в нижній частині лівого ланцюга. У поєднанні з кріпленнями для бризковиків спортивний велосипед можна перетворити на практичний повсякденний транспортний засіб. Ви можете придбати відповідні підніжки та бризковики від Syncros.

Інтеграція двигуна на SCOTT Solace eRIDE 2023

Технологічна компанія TQ, що базується поблизу Мюнхена, Німеччина, з початку цього року змішує ринок електровелосипедів. TQ HPR 50 показав великий потенціал з моменту виходу на ринок і одразу ж викликав інтерес з боку велоіндустрії, зокрема, щодо легких eMTB. У сегменті дроп-бару HPR 50 до цього часу був зарезервований для TREK Domane та BMC Roadmachine 01 AMP X. Завдяки запатентованій технології Harmonic Pin Ring, TQ HPR 50 може об’єднати трансмісію та двигун в один компактний блок, відмовившись від традиційних зубчастих та планетарних передач класичних трансмісій. Як результат, пристрій працює тихіше та ефективніше, оскільки має менше шестерень, що зменшує тертя та шум. Його номінальний крутний момент 50 Нм не здається великим, але цього достатньо, щоб забезпечити райдеру гідну підтримку.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Двигун живиться від акумулятора на 360 Вт-год, який можна збільшити ще на 160 Вт-год за допомогою зовнішнього розширювача діапазону. На велосипеді SCOTT Solace eRIDE 2023 Range Extender кріпиться до виносної труби замість пляшки з водою за допомогою затискного механізму, розробленого власними силами. Ви можете легко перемикатися між пляшкою для води та ретранслятором, просто вставивши ту опцію, яка потрібна для подорожі.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Кронштейн на ретрансляторі компактний і вибухозахищений. Коли ретранслятор підключений до мережі, дисплей показує загальну ємність акумулятора 150 %. Послідовність розрядки налаштована таким чином, що спочатку завжди розряджається ретранслятор, а потім внутрішній акумулятор. Коли зарядний пристрій наближається до кінця, SCOTT Solace не зупиняється. Натомість двигун продовжує допомагати, не здригаючись, оскільки його джерело живлення плавно переходить від допоміжного до основного акумулятора. Ви можете заряджати велосипед з підключеним ретранслятором. У цьому випадку послідовність розрядки змінюється на протилежну: спочатку заряджається внутрішній акумулятор, а потім додатковий. TQ Range Extender потужністю 160 Вт важить 900 г.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

На ринку електровелосипедів TQ HPR 50 стикається з найбільшою конкуренцією з боку втулкових двигунів таких брендів, як MAHLE. Наприклад, MAHLE X20 у BMC Roadmachine AMP ONE. Хаб-мотори більш поширені в дорожньому сегменті, ніж на гравійних велосипедах. Загалом, однак, вибір електричних велосипедів з дроп-баром на ринку досить обмежений.

Дорога та гравій. різні варіанти моделі SCOTT Solace

Позашляхові та гравійні варіанти велосипеда базуються на однаковій комбінації рами та вилки, а також на однакових колесах. Теоретично це означає, що ви можете встановити на позашляховик гравійні шини шириною 50 мм і вирушити на бездоріжжя. Єдині відмінності. це кермо та набір приладів.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Існує дві різні моделі позашляхового варіанту SCOTT Solace eRIDE 2023 року: флагманська Solace eRIDE 10 та більш доступна Solace eRIDE 20. Обидві моделі оснащені груповим набором Shimano та надширокими шинами 38C Pro ONE EVO від Schwalbe. З кліренсом до 50 мм тонші шини виглядатимуть дещо загубленими в рамі.

SCOTT Solace eRIDE 10 20. Компоненти електронних всюдиходів

Топовий SCOTT Solace eRIDE 10 оснащений груповим набором Shimano DURA-ACE Di2 та високоякісними колесами Zipp 303. За 11 999 євро розширювач діапазону входить в стандартну комплектацію цієї моделі. Як є, велосипед схиляє ваги на 11.75 кг, без урахування розширювача діапазону. Друга позашляхова модель, SCOTT Solace eRIDE 20, також покладається на електронне перемикання завдяки груповому набору Shimano ULTEGRA Di2 і разом з колесами Syncros Capital обійдеться вам на 7 999 євро. За даними виробника, він важить 12.45 кг.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

SCOTT Solace Gravel eRIDE 10, 20, 30 CONTESSA. технічні характеристики електронної гравійної машини

Існує чотири моделі гравійного велосипеда SCOTT Solace e-gravel. Всі вони поставляються з груповим набором SRAM та суперширокими 50 мм шинами Schwalbe G-ONE Overland. SCOTT Solace Gravel eRIDE 10 є топовою моделлю лінійки і, як і преміальна позашляхова модель, їздить на колесах Zipp 303 і в стандартній комплектації поставляється з розширювачем діапазону. Група SRAM Force XPLR AXS піклується про шестерні. Незважаючи на передачу 1×12, він пропонує пристойний діапазон передач. У такому вигляді велосипед розміру M важить 12.6 кг. SCOTT Solace Gravel eRIDE 20 оснащений груповим набором SRAM Rival AXS. У цьому випадку електрична модель нижчого класу в портфоліо SRAM також покладається на налаштування 1x, як це типово для гравійних велосипедів. Solace Gravel eRIDE 20 коштує 7599 євро і важить 13 кг.35 кг, за даними SCOTT. Крім того, є Solace Gravel eRIDE 30 та жіноча версія CONTESSA. Єдина відмінність між цими двома моделями. колір. Що стосується передач, вам доведеться задовольнитися механічною трансмісією SRAM Rival 1 × 11, яка пропонує менший діапазон та більший стрибок між передачами. Обидві моделі коштують 5 999 євро і важать 13 кг.5 кг, відповідно до специфікацій виробника.

Технічні характеристики

Двигун TQ HPR 50 50 NmАкумулятор TQ HPR Battery V01 360 WhДисплей TQ 0-LED Підсідельний штир Syncros Duncan SL AeroГальма SRAM Force 160/160 ммПривід SRAM Force AXS 1×12Вбудований винос Syncros 100 ммКерма Syncros Creston iC SL 400 ммКолісна пара Zipp 303 700Шини Schwalbe G-ONE Overland 50 мм

Технічні характеристики

Розмір XS S M L XLВага 12.6 кг

Специфічні особливості

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Геометрія SCOTT Solace eRIDE. eAddict чи що?

Геометрія SCOTT Solace eRIDE значною мірою спирається на геометрію агресивної моделі SCOTT Addict Gravel. Він має бути швидким, тому в ньому використовуються ті ж кути нахилу виносної та підсідельної труби, а також той же винос, що і в Addict. Відрізняється лише довжина ланцюга на велосипеді e-gravel, яка на 1 см довша, що, ймовірно, пов’язано з двигуном. Чи дозволить це вам встановити рекордний час, ви дізнаєтесь у першому огляді нижче. Велосипед доступний у п’яти розмірах від 49 до 58 см. Жіночий варіант CONTESSA базується на тій самій геометрії, хоча найбільший доступний розмір. 56 см.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
Розмір XS S M L XL
Підсідельна труба 477 мм 507 мм 528 мм 546 мм 566 мм
Верхня труба 518 мм 534 мм 554.5 мм 578.4 мм 592.5 мм
Виносна труба 85 мм 119 мм 128 мм 154 мм 175 мм
Кут нахилу голови 69.5° 70° 71° 71° 71°
Кут нахилу сидіння 74.5° 74° 73.5° 73° 73°
Ланцюгова стійка 435 мм 435 мм 435 мм 435 мм 435 мм
Висота BB Дорога/гравій 283/294 мм 283/294 мм 283/294 мм 283/294 мм 283/294 мм
Колісна база 1,021.5 мм 1,030.1 мм 1,036.8 мм 1,056.2 мм 1,071.1 мм
Винос 374 мм 378 мм 387 мм 398 мм 406 мм
Винос 519 мм 544 мм 565 мм 590 мм 610 мм

Їзда на SCOTT Solace Gravel eRIDE 10 та його вседорожній підвіс

SCOTT Solace eRIDE не тільки важко відрізнити від звичайного шосейного велосипеда, але й підтримка, яку він пропонує, дуже непомітна. Увімкнення та вимкнення двигуна ледь відчутне навіть у режимі максимальної підтримки, хоча він пропонує пристойну допомогу з максимальним зусиллям 50 Нм. Це, безумовно, знімає навантаження на підйомах, даючи вам відчуття, що ви добре поснідали, а ноги добре відпочили. Якщо найвищий режим підтримки здається вам занадто сильним, ви можете спробувати один з двох нижчих режимів підтримки або взагалі відмовитись від нього. Хоча ви можете їздити без підтримки, ви не можете їздити з вимкненою системою, принаймні з електронним приводом SRAM, оскільки він живиться від бортового акумулятора. Однак вам не потрібно турбуватися про те, що ви застрягнете, коли батарея розрядиться, оскільки в ній завжди є резервний заряд, якого вистачить на 300 перемикань. З вимкненою підтримкою двигун не створює помітного опору при педалюванні, за винятком того факту, що вам доведеться крутити педалі на 12.5 кг велосипед. Ви навіть не помітите, як перетнете поріг у 25 км/год, що є звичайним явищем для електровелосипедів з дроп-баром. При перевищенні швидкості 25 км/год двигун плавно вимикається, заощаджуючи заряд акумулятора і тим самим збільшуючи ваш запас ходу. Тож, краще тримати темп ;).

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Тепер перейдемо до гравійного аналога: їзда на ньому по вибоїстій місцевості, шини шириною 50 мм мають значний ефект. Завдяки великому об’єму, ви можете працювати з низьким тиском, не боячись за диски. Це додає комфорту та зчеплення з дорогою. Однак на пухкому та запиленому гравії колеса все ще можуть прокручуватися, коли ви натискаєте на педаль газу і недооцінюєте потужність двигуна. Велосипед може впоратися з додатковим комфортом від об’ємних шин, оскільки цілісний винос і кермо разом з масивною вилкою знаходяться на більш жорсткому кінці спектру, знову ж таки нагадуючи спортивний характер Addict. Лише потрапляючи в падіння, ви отримуєте певний рівень відповідності від жорсткої та точної передньої частини.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Порада з тюнінгу: шиповані шини на всюдихідному варіанті для кращої прохідності по бездоріжжю по дорозі додому

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Загалом, керованість велосипеда дуже добре відрегульована, пропонуючи добре збалансоване положення для їзди, що є гарним компромісом між придатністю для далеких поїздок та продуктивністю. Додаткова вага двигуна не впливає негативно на керованість завдяки низькому центру тяжіння. Як гравійна, так і всюдихідна модель охоче та без затримок реагують на рульове управління, а заднє колесо слідує за ними. Особливо нас вразили 38-міліметрові шини на вседорожній моделі, які були розроблені ексклюзивно для SCOTT спільно з компанією Schwalbe. Вони дуже добре тримаються на дорозі та створюють комфорт, не створюючи враження, що їдеш проти вітру. На спусках вони забезпечують достатнє зчеплення на поворотах, щоб ви відчували себе наче на мотоциклі MotoGP. до тих пір, поки ви не піддастеся спокусі витягнути коліно і ковзати ним по землі. Система Shimano DURA-ACE працює бездоганно, забезпечуючи першокласну ергономіку капотів.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон
скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Для кого призначений новий SCOTT Solace (Gravel) eRIDE?

SCOTT продає Solace як велосипед для всіх фанатів Addict, які нещодавно вийшли на сцену. Дійсно, новачки, які хочуть не відставати від більш досвідчених велосипедистів, можуть бути однією з потенційних цільових груп. Якщо це про вас, ви повинні бути обережними, щоб не переоцінити свої навички їзди тільки тому, що мотор змушує вас відчувати себе нестримним. Ми також можемо уявити велосипед як хороший варіант для щоденних поїздок на роботу. Можливість встановлення підніжки, інтегрованої фари та бризковиків значно підвищує універсальність та практичність велосипеда, а разом із сумкою на раму та/або кермо ви також отримуєте додаткову місткість для перевезення багажу. Ви можете їздити на роботу вранці, не потіючи завдяки двигуну, а ввечері робити кардіо на зворотному шляху додому. і Solace Gravel, і вседорожня версія чудово впораються з цим завданням.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Наш висновок про новий SCOTT Solace (Gravel) eRIDE 2023

З моделлю 2023 SCOTT Solace (Gravel) eRIDE компанія SCOTT представляє дві вдалі інтерпретації електровелосипеда з дроп-баром, що відрізняються високим рівнем інтеграції, як і слід було очікувати від швейцарського бренду. Неймовірно непомітний електровелосипед з безліччю особливостей, що виділяються. Як шосейні, так і гравійні варіанти мають добре підібрані компоненти, які відповідають своєму призначенню. За потреби їх можна оснастити низкою практичних повсякденних аксесуарів для поїздок на роботу і назад, щоб максимально ефективно використовувати електричну підтримку.

Вершини

  • високий рівень інтеграції
  • компоненти, визначені за призначенням
  • висока якість виготовлення

Flops

Для отримання додаткової інформації відвідайте scott-sports.com.

Вам сподобалась ця стаття? Якщо так, ми будемо раді, якщо ви вирішите підтримати нас щомісячним внеском. Ставши прихильником GRAN FONDO, ви допоможете забезпечити стабільне майбутнє для якісної веложурналістики. Натисніть тут, щоб дізнатися більше.

Слова: Юліан Шведе

Традиційні електровелосипеди

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

У SCOTT велосипедний спорт. це їхня пристрасть, і саме тому вони витрачають стільки зусиль та енергії, щоб виробляти одні з найкращих велосипедів у світі. Гірські, шосейні, електричні, гравійні, міські та навіть трекінгові велосипеди. Вони охоплюють практично все, про що ви можете мріяти про велосипед. І оскільки вони хочуть бачити всіх щасливими, їхня лінійка містить моделі для чоловіків, жінок, підлітків та дітей. Просто оберіть дисципліну їзди та знайдіть ідеальне обладнання для їзди.

скотт, знову, їздить, гоночно, сезон

Оберіть свій тип електровелосипеда

Якщо ви шукаєте всі переваги їзди на велосипеді, але з невеликою додатковою допомогою, електричні велосипеди Scott створені для вас. Асортимент велосипедів Scott охоплює гірські електровелосипеди, трекінгові електровелосипеди, гібридні електровелосипеди та міські електровелосипеди. Є моделі для чоловіків, жінок і навіть дітей. Ви точно знайдете ідеальний велосипед для своїх потреб. Час їхати далі та легше.

Гірські велосипеди Scott

Гірські велосипеди. ваш квиток до бездоріжжя. Перегони, підйоми, спуски та все, що між ними. гірські велосипеди Scott готові до всього, що може піднести траса.

Дорожні велосипеди Scott

Дорожні велосипеди Scott. це легкі альпіністські велосипеди, блискавичні аеродинамічні машини та комфортні велосипеди для марафонських дистанцій. Куди б вас не привела дорога, у Scott є велосипед для цього.

Гравійні велосипеди Scott

Scott’s Addict Gravel Bike. найшвидший, найпотужніший та найвеселіший велосипед, який вони коли-небудь створювали. Просто залиште щоденну рутину позаду і подивіться, куди веде дорога. ні, гравій вас відвезе!

Гібридні міські велосипеди Scott

Прямуєте на роботу чи у подорож на вихідні? Забудьте про автомобіль, настав час пересісти на гібридні / міські велосипеди Scott, готові до поїздок на роботу або в туристичні подорожі, на ваш вибір!

Візьміть SCOTT на ПРОБНУ ПРОГУЛЯНКУ вже сьогодні!

Відтепер доступний у мережі магазинів Global Bikes!

Історія велосипеда Scott Bike

Історія інновацій

1958: Ед Скотт з Сан-Веллі, штат Айдахо, винайшов перші конічні алюмінієві палиці, які замінили бамбукові та сталеві, що використовувалися в той час. Це швидко поставило Скотта на карту як великого новатора гірськолижної індустрії.

1970: Scott вийшов на ринок мотокросу зі спеціальними окулярами для мотокросу. Пізніше Скотт виготовлятиме черевики та ручки для велосипедів для ґрунтових доріг.

1989: Чарлі Френч створив перше в історії аеродинамічне кермо, з яким Грег ЛеМонд виграв Тур де Франс того року

1991: Scott випускає свою першу передню підвіску, яка називається Unishock.

1992: Endorphin. перший серійний вуглецевий гірський велосипед. який використовувався на чемпіонаті світу та Олімпійських іграх того року.

1998: Genius представлений як перший велосипед Scott з повною підвіскою. Це стало початком трьох регулювань підвіски: відкрита, трекшн-контроль та повне блокування.

2007: Культовий Addict випускається з надлегкою вагою: 790 грамів рами. Ви все ще будете бачити їх навколо! Цей велосипед має довгу історію як Mark Cavendish The Missile from Man. неодноразово використовував його для перемог у спринтерських гонках.

2010: Був представлений важіль Twin-Loc. як єдиний важіль керма для управління передньою та задньою підвіскою, що дозволяло гонщику тримати руки на кермі, контролюючи підвіску.

В даний час: Знищення!

на Scott Bikes.

Scott Sports. швейцарська компанія, яка була заснована в 1958 році Едом Скоттом, американським інженером і винахідником. Scott відома виробництвом високоякісного, інноваційного спортивного спорядження, зокрема велосипедів, лижного спорядження та бігових доріжок. Компанія має багаторічну історію виробництва передових велосипедів і знаходиться в авангарді технологічних досягнень у велосипедній індустрії.

Перший набіг у світ велоспорту відбувся у 1970-х роках, коли компанія почала виробляти велосипеди для мотокросу. Однак лише у 1980-х роках Скотт почав зосереджуватися на виробництві високоякісних гірських велосипедів. У 1986 році Scott представив Scott Super Evolution, гірський велосипед з повною підвіскою, який був одним з перших у своєму роді. Цей велосипед мав великий успіх і допоміг утвердити компанію Scott як провідного виробника гірських велосипедів.

У 1990-х роках Scott продовжував впроваджувати інновації на ринку гірських велосипедів, представивши гоночну команду Scott Pro Racing Team. Ця команда складалася з одних з найкращих гірських велосипедистів у світі і допомогла ще більше утвердити Scott як лідера в галузі. У 1992 році Scott також представив Scott Genius, гірський велосипед з повною підвіскою, який був розроблений як для крос-кантрі, так і для швидкісного спуску. Цей велосипед був добре прийнятий гонщиками і допоміг закріпити репутацію Scott як провідного бренду гірських велосипедів.

У 2000-х роках Scott розширив свою лінійку продукції, включивши в неї шосейні велосипеди, велосипеди для тріатлону та велосипеди для циклокросу. Компанія також представила Scott CR1, високопродуктивний шосейний велосипед, призначений для перегонів. Цей велосипед був добре прийнятий гонщиками і допоміг зміцнити позицію Scott як провідного виробника шосейних велосипедів.

В останні роки компанія Scott продовжує розширювати межі велосипедних технологій, представивши лінійку електровелосипедів. Електровелосипеди Scott розроблені для того, щоб забезпечити велосипедистів високопродуктивним досвідом їзди на велосипеді з електричною підтримкою. Компанія також продовжує виробляти високоякісні гірські та шосейні велосипеди, зосереджуючись на використанні передових матеріалів та методів будівництва для створення легких, міцних та ефективних велосипедів.

Таким чином, Scott Sports має багаторічну історію виробництва інноваційного та високоякісного спортивного обладнання, з особливим акцентом на велоспорті. Від початку своєї діяльності як виробника велосипедів для мотокросу до теперішньої позиції провідного виробника гірських, шосейних та електровелосипедів, компанія Scott незмінно перебуває в авангарді технологічного прогресу у велосипедній індустрії.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top