Посібник з переобладнання електричних велосипедів. Дешевий комплект для перетворення ebike

Посібник з переобладнання електровелосипедів

Набори для перетворення електричних велосипедів стають все більш популярними серед пасажирів та велосипедистів. Електровелосипед позбавляє вас зусиль, необхідних для їзди на велосипеді, і дозволяє зробити більше і проїхати далі, ніж це можливо на традиційному велосипеді.

Поїздки на роботу, перевезення вантажів, пригодницькі поїздки та гірські велосипеди стають простішими за допомогою електродвигуна та акумуляторної системи для педального велосипеда. З електровелосипедом гонщики можуть вирушати в дорогу, не турбуючись про круті пагорби, сильний зустрічний вітер або прибуття до місця призначення вкриті потом у спекотний день.

Проблема з електронними велосипедами полягає у вартості та просторі, який вони займають. Однак у багатьох людей вже є велосипед, тому переобладнання його за допомогою набору для переобладнання електровелосипеда заощадить ваші гроші та клопоти, пов’язані з покупкою нового електровелосипеда.

Ця стаття є повним посібником з комплектів для переобладнання електровелосипедів, що містить відповіді на всі ваші запитання, пов’язані з комплектами для переобладнання, і допоможе вам вирішити, чи є це правильним вибором для вас.

Що таке комплекти для перетворення електричних велосипедів?

Комплект для переобладнання електровелосипеда. це комплект, який містить окремі електричні компоненти та кабелі, що використовуються для живлення електровелосипеда.

Встановивши компоненти на свій традиційний велосипед, ви можете продовжувати насолоджуватися ним, отримуючи переваги електричної енергії, заощаджуючи час і гроші, а також будучи екологічно відповідальними.

Ці комплекти для електровелосипедів бувають різних конструкцій та цінових діапазонів, щоб відповідати різним бюджетам, велосипедам та вимогам до потужності. Загалом, компонентами комплекту для переобладнання велосипеда в електровелосипед є двигун, акумулятор, контролер і датчики.

Типи комплектів для перетворення електричних велосипедів

Як уже згадувалося, існує кілька конструкцій комплектів для електричного переобладнання, кожна з яких має свої переваги та недоліки. Тип, який ви оберете, буде залежати від велосипеда, на який ви його встановите (велосипед-одержувач).

Набори для переобладнання електровелосипедів з приводом на втулку або колесо

Найпоширеніший спосіб перетворити звичайний велосипед на електровелосипед. це встановити комплект електродвигуна на переднє або заднє колесо.

Існує два види комплектів двигунів для втулок. Один тип поставляється з моторизованою втулкою, на яку ви замінюєте втулку існуючого колеса; інший поставляється з повним переднім або заднім колесом з попередньо встановленою моторизованою втулкою, тобто ви замінюєте ціле колесо.

Ці комплекти відносно прості у встановленні для домашнього механіка, оскільки все, що вам потрібно зробити, це поміняти місцями компоненти та з’єднати електричні частини. Крім того, сумісність широка, оскільки комплект повинен відповідати лише розміру колеса велосипеда.

Існує два типи двигунів втулок: з редуктором або з прямим приводом (без редуктора), але більшість продуктів на ринку мають редукторні двигуни.

Комплекти двигунів з прямим приводом концентратора

Найпростіша конструкція двигуна. це втулка з прямим приводом. Вал двигуна з’єднується безпосередньо з віссю колеса, тому обидва обертаються з однаковою швидкістю. Як результат, ці системи мають низький крутний момент і неефективні, але більш довговічні, оскільки мають менше рухомих частин.

посібник, переобладнання, електричних, велосипед, дешевий

Комплект для переобладнання електровелосипеда з двигуном з прямим приводом. (Джерело зображення: ebikeling.com)

Сьогодні важче знайти комплекти двигунів для втулок з прямим приводом, оскільки більшість виробників перейшли на редукторні втулки завдяки їхній вищій продуктивності. Тим не менш, це найдешевші комплекти двигунів для втулок і забезпечують більшу потужність, ніж деякі легкі системи втулок з редуктором.

Обирайте прямий привід, якщо у вас обмежений бюджет і вам не потрібен великий крутний момент; уникайте їх, якщо ви піднімаєтеся на пагорби і любите користуватися великою кількістю сторонньої допомоги.

Комплекти мотор-втулок з редуктором

посібник, переобладнання, електричних, велосипед, дешевий

Мотор-втулка з редуктором на електровелосипеді RadRunner. (Джерело зображення: radpowerbikes.com)

Маточини з редуктором схожі, за винятком того, що вони мають набір планетарних шестерень, які з’єднуються з валом, а не з’єднуються безпосередньо з віссю. З високим передавальним числом вал може обертатися швидше, ніж вісь, створюючи більший крутний момент. Крім того, вони менші та легші, ніж безредукторні двигуни.

Комплекти втулок з редукторами найкраще підходять для економних велосипедистів, які не хочуть витрачатися на середній привід, але при цьому хочуть мати хороші характеристики для підйому на пагорб і швидкого прискорення.

Комплекти втулок з редуктором встановлюються так само, як і з прямим приводом, на ринку існує величезний вибір комплектів, і вони все ще відносно дешеві, що робить їх найкращим вибором для більшості людей.

Передній проти. Двигуни для втулок задніх коліс

Різниця між двигуном передньої та задньої втулки проста: один розташований у передньому колесі, а інший. у задньому. Однак переваги та недоліки кожного з них є більш складними.

Двигуни маточини переднього колеса легші, з ними легше замінити спущене колесо, вони не обмежують вибір трансмісії, а комплекти для переобладнання легше встановлювати. Компроміс. гірше зчеплення з дорогою, повільніша керованість, жорсткіша їзда через додаткову вагу спереду та гірший естетичний вигляд.

З іншого боку, двигуни з втулкою заднього колеса легші в управлінні, мають краще зчеплення з дорогою, оскільки заднє колесо має більшу вагу, та й виглядають краще. Але, на жаль, вони важчі, їх важче ремонтувати, і вони обмежують ваші можливості перемикання передач.

Комплекти для переобладнання середньопривідних електровелосипедів

Середньопривідний двигун для електровелосипедів Bafang. (Джерело зображення: bafang-e.com)

Середньопривідні велосипедні двигуни не так поширені, як втулкові, тому що їх складно встановлювати і вони мають обмежену сумісність з традиційними велосипедами.

Встановлюються посередині рами на нижньому кронштейні. Ці двигуни ефективні, довговічні та зазвичай мають великий крутний момент, виробляючи при цьому максимально природну потужність завдяки з’єднанню з трансмісією та використанню датчиків крутного моменту. Однак, щоб досягти такої плавної ефективності, ви повинні використовувати правильну передачу.

Завдяки вищому рівню ефективності та крутного моменту, середні приводи найкраще підходять для райдерів, які цінують продуктивність та природну їзду, а не економію грошей. Звичайно, вони коштують дорожче, але ви отримаєте більший запас ходу і кращу підтримку при подоланні крутих підйомів. З цієї причини середні приводи добре підходять для переобладнання вантажних велосипедів, гірських велосипедів та інших позашляховиків.

Уникайте їх, якщо ваш загальний бюджет не перевищує 900 доларів або вам не зручно возитися з велосипедом, оскільки їх складніше встановити.

Електричні комплекти для переобладнання велосипедів з фрикційним приводом

Комплект для електровелосипеда з фрикційним приводом. найпримітивніша конструкція. Складається з моторизованого колеса в блоці, який кріпиться до підсідельного штиря або за нижнім кронштейном.

посібник, переобладнання, електричних, велосипед, дешевий

Комплект для перетворення фрикційного електронного велосипеда Rubee X. (Джерело зображення: rubbee.ко.uk)

Колесо з електроприводом зачіпає шину і забезпечує невелике прискорення для велосипедиста. Ця конструкція комплекту для електровелосипеда не є потужною, але швидко встановлюється і знімається, а також є широко сумісною.

Швидкість і простота встановлення, а також нижча вартість комплектів фрикційних приводів є основними перевагами, які вони пропонують. Однак вони мають обмежену продуктивність і функціональність і виробляють достатньо потужності, щоб допомогти вам при їзді по рівній місцевості. З цієї причини більшість гонщиків не знайдуть їх цінними.

Hub Motors проти. Середньопривідні двигуни

Переваги та недоліки концентраторних двигунів

Комплекти для переобладнання електродвигунів на втулки є найпопулярнішим вибором, оскільки вони дешевші та простіші в установці, ніж середні приводи, але при цьому забезпечують пристойну потужність та запас ходу. Широкий вибір варіантів і широка сумісність цих систем також полегшують пошук системи, яка підійде саме для вашого велосипеда.

Редукторні електродвигуни мають найменший опір і найлегші, а це означає, що легше крутити педалі, коли у вас залишилося мало заряду або якщо ви хочете заощадити батарею.

Недоліком вибору втулкового двигуна є нерівномірний розподіл ваги та вплив на керованість. Розміщення двигуна в колесі та батареї, встановленої на верхній трубі або багажнику, може спричинити проблеми з керованістю або балансом, особливо на легких велосипедах.

Громіздкий, неохайний вигляд комплектів для переобладнання на втулки також може утримати деяких райдерів від вибору такого комплекту. Крім того, неефективність і потреба в більшому акумуляторі є компромісом для втулкових двигунів у порівнянні з середньопривідними.

Переваги та недоліки середньопривідних електродвигунів

Як уже згадувалося, середні приводи є найефективнішим типом двигуна, який отримує набагато більший запас ходу від акумулятора, ніж двигун-концентратор. Крім того, низьке та центральне положення двигуна майже не впливає на керованість.

Оскільки традиційні велосипеди не були розраховані на додаткову вагу системи електровелосипеда, вони більш чутливі до зміни центру ваги та нерівномірного розподілу ваги.

Нарешті, середні приводи також створюють більший крутний момент при заданій потужності, ніж втулкові електродвигуни, що робить їх швидшими з місця і кращими для підйому на пагорби.

Існує кілька неочевидних недоліків придбання комплектів для переобладнання електровелосипедів на середній привід. Загалом, середньопривідні електровелосипеди є кращими, але додаткові витрати та складність переобладнання середньопривідних велосипедів можуть схилити чашу терезів на користь втулкових приводів.

Комплекти із середнім приводом коштують дорожче, що впливає на одну з головних переваг переобладнання електровелосипедів. низьку вартість. Погана сумісність. ще один недолік; ці комплекти сумісні лише з певним діапазоном розмірів нижніх кронштейнів.

Інша проблема полягає в тому, що вони складні в установці, тому ви повинні бути компетентним механіком, щоб зробити це правильно, на відміну від фрикційних або ступичних комплектів.

Чи варто купувати комплект для перетворення електричного велосипеда?

Як ми бачили вище, встановити комплект для електровелосипеда можна, маючи трохи часу та базові навички домашнього механіка.

Комплекти для переобладнання електровелосипедів є популярним варіантом, який пропонує кілька переваг у порівнянні з купівлею нового електровелосипеда. Однак є недоліки, які варто врахувати, перш ніж зважитися на переобладнання або спеціальний електровелосипед.

Переваги комплекту електродвигуна для велосипеда

  • Ціна. переобладнання традиційного велосипеда, яким ви вже володієте, зазвичай набагато дешевше, ніж купівля нового електровелосипеда, що робить його ідеальним варіантом, якщо у вас обмежений бюджет.
  • Використовуйте велосипед, який вам подобається. Ви можете вибрати майже будь-яку модель або велосипед, яким ви вже володієте і любите їздити, і вибрати відповідний комплект для перетворення, замість того, щоб зупинитися на електронному велосипеді, який не зовсім те, що ви хочете.
  • Екологічно чистий. перепрофілюйте велосипед, який у вас вже є, і зменшіть вплив на навколишнє середовище, створений при виробництві нового електровелосипеда.
  • Можливості налаштування. виберіть конкретний розмір акумулятора та двигуна, які відповідають вашим потребам та стилю їзди.
  • Невелика вага. переобладнаний електровелосипед зазвичай важить менше, ніж спеціально побудований, особливо якщо ви вибрали легкий комплект електровелосипеда.

Мінуси комплекту електродвигуна для електричного велосипеда

  • Вимагає певних механічних навичок. для безпечного встановлення більшості комплектів електровелосипедів необхідний механічний досвід, і вам потрібні спеціальні інструменти для перетворення. Це може відштовхнути гонщиків, які не мають механічних схильностей.
  • Обмежений вибір середнього приводу. комплекти для переобладнання електричних велосипедів на середній привід зустрічаються рідко і мають обмежену сумісність через розмір нижнього кронштейна та вимоги до протектора. Крім того, їх складніше встановити.
  • Якість. багато комплектів для електричного переобладнання на ринку не є якісними або довговічними, а це означає, що вони не будуть довговічними при інтенсивному використанні. Є кілька чудових варіантів, але вони дорогі. Вибирайте авторитетний бренд, щоб уникнути проблем з продуктивністю та функціями.
  • Гарантія. багато комплектів електровелосипедів не мають хороших гарантій, тому ви будете нести відповідальність за ремонт або заміну деталей. Крім того, встановлення комплекту для переобладнання електровелосипеда, як правило, анулює гарантію на раму велосипеда.
  • Естетика. ці системи не інтегровані, як багато сучасних електровелосипедів, а це означає, що вони не виглядають чудово. Більшість нових електронних велосипедів мають інтегровану електропроводку та електроніку.
  • Продуктивність. переобладнаний велосипед не буде працювати так само, як спеціально створений електровелосипед. Керування буде трохи гіршим, а якість їзди не буде такою ж плавною.

Враховуючи все вищесказане, комплекти для переобладнання електровелосипедів пропонують економічно ефективний спосіб перетворення традиційного велосипеда на велосипед з електроприводом, але вони також мають певні компроміси. Тому обов’язково зважте всі “за” і “проти”, перш ніж вирішити, чи підходить вам комплект для електровелосипеда.

Потужність двигуна: скільки ват вам потрібно?

Однією з переваг вибору комплекту електродвигуна є те, що ви можете вибрати потрібний розмір двигуна. Двигуни електровелосипедів, дозволених для використання на дорогах, варіюються від 250 до 750 Вт (Вт).

Необхідна потужність залежить від кількох факторів, найважливішими з яких є вага велосипедиста, кількість допомоги, яку ви бажаєте використовувати, чи перевозите ви вантаж, і наскільки горбиста місцевість.

Наприклад, важкому гонщику, який часто їздить на помірно крутих схилах, знадобиться додаткова потужність двигуна, щоб отримати ті ж переваги, що і легкому гонщику.

Аналогічно, легкому гібридному або дорожньому велосипеду з вузькими шинами не потрібно стільки енергії, скільки важкому MTB з повною підвіскою для подолання крутих схилів. З цієї причини електродвигун для гірського велосипеда зазвичай має високу потужність і крутний момент.

Пік проти. Номінальна вихідна потужність

Більшість двигунів поставляються з двома номінальними значеннями потужності: піковою та номінальною. На жаль, ці рейтинги не стандартизовані та не регулюються, що означає, що виробники можуть використовувати дещо інші визначення. Наприклад, пікова потужність одного бренду може підтримуватися протягом трьох секунд, в той час як пікова потужність іншого. одна секунда.

Пікова потужність. це максимальна потужність, яку двигун може досягти в умовах підвищених навантажень, наприклад, на дуже крутому підйомі. Номінальна потужність. це максимальна потужність, яку двигун може підтримувати безперервно.

Більш важливим з них є номінальна (безперервна) потужність, оскільки вона дає краще уявлення про те, як почуватиметься велосипед, коли у вас встановлена допомога педалей на високому рівні. Але, знову ж таки, номінальна потужність. не єдиний фактор, що визначає роботу двигуна, і не всі двигуни потужністю 750 Вт працюють однаково, тому прочитайте відгуки користувачів, щоб отримати більш повне уявлення про роботу конкретного двигуна.

Крутний момент

Важливо звернути увагу на номінальний крутний момент двигуна електровелосипеда, оскільки він дає уявлення про те, як велосипед буде поводитися на підйомах, наскільки швидким буде прискорення, і чи буде велосипед відчувати себе ривками або плавним із зупиненого положення.

Високий крутний момент означає, що ви швидше досягаєте максимальної допоміжної швидкості і дозволяє підніматися в гору без значного падіння швидкості, тому легше долати круті підйоми.

Гірські електровелосипеди, вантажні електровелосипеди та електровелосипеди для полювання/пригод вимагають більшого крутного моменту через додаткові вимоги місцевості, велику вагу велосипедів та більші навантаження на вантаж.

Недоліком більшого крутного моменту є те, що він може зробити велосипед ривками, погіршуючи якість їзди та ускладнюючи керування.

Номінальний крутний момент двигуна середнього приводу коливається від 35 Нм до 160 Нм, але більшість комплектів мають крутний момент від 80 Нм до 120 Нм. На противагу цьому, більшість комплектів електровелосипедів з втулковими двигунами мають крутний момент від 40 Нм до 80 Нм.

Якщо ви. міський велосипедист, який не долає круті пагорби і не турбується про підтримку високої швидкості, вам не потрібно турбуватися про вибір комплекту з високим крутним моментом.

Чи законні комплекти для перетворення електричних велосипедів?

При переобладнанні електровелосипеда необхідно дотримуватися місцевих правил і норм. Якщо ваш комплект електровелосипеда перевищує обмеження по потужності або швидкості, вас можуть оштрафувати або притягнути до відповідальності як неліцензований транспортний засіб.

посібник, переобладнання, електричних, велосипед, дешевий

Карта, що відображає правила та положення щодо електровелосипедів за штатами. (Джерело зображення: Bosch-ebike.com)

У Сполучених Штатах електровелосипед потужністю 1000 Вт не є законним на дорогах і повинен бути зареєстрований як транспортний засіб, еквівалентний мопеду або скутеру. За законом, у більшості штатів, електровелосипеди повинні підпадати під одну з наступних трьох класифікацій:

  • Електровелосипеди класу 1: Тільки допомога педалей, максимальна швидкість 20 миль/год, максимальна потужність 750 Вт
  • Електровелосипеди класу 2: Підтримка педалей і дросельної заслінки, максимальна швидкість 20 миль/год, максимальна потужність 750 к.с
  • Електровелосипеди класу 3: Підтримка педалей та додатковий дросель, максимальна швидкість 28 миль/год, потужність 750 Вт

В Європі обмеження ще суворіші, дозволяючи лише педальну допомогу, максимальну потужність 250 Вт і швидкість 25 км/год (15).5 миль/год) максимальна швидкість. Ми рекомендуємо вам уникати переобладнання, яке перевищує ці обмеження, наприклад, комплект eBike на 1000 Вт, щоб не отримати штраф.

Як вибрати акумулятор для комплекту для перетворення електричного велосипеда?

Ємність акумулятора визначає максимальний діапазон, якого може досягти перетворення eBike. Як і у випадку з вибором електродвигуна, вибір акумулятора буде залежати від вашого бюджету, необхідного запасу ходу (середньої тривалості ваших поїздок) і інтенсивності ваших поїздок.

Наприклад, низька ефективність двигуна, їзда в гору, перевезення вантажу або їзда з високим рівнем допомоги ставлять додаткові вимоги до акумулятора.

Ще одна річ, на яку слід звернути увагу при пошуку нового комплекту електродвигуна для педального велосипеда. це те, чи є в ньому акумулятор. Більшість комплектів електровелосипедів мають його, але деякі не мають, що часто можна визначити за підозріло низькою ціною. Тому перевірте, чи є в комплекті акумулятор; якщо його немає, придбайте його окремо або виберіть інший комплект.

Якщо ви купуєте акумулятор і комплект для переобладнання електровелосипеда окремо, переконайтеся, що вони сумісні. Напруга та марка повинні відповідати.

Напруга

Напруга вимірює силу, яка керує протіканням електричного струму через ланцюг, тобто.e., від акумулятора до двигуна.

Номінальна напруга визначає, яку потужність можна подати на двигун; вища напруга означає більшу потужність, крутний момент і потенційно вищу швидкість, що робить її важливим фактором при виборі акумулятора. На жаль, компроміс для більш високої напруги полягає в тому, що вона швидше розряджає батарею, тому більше не завжди краще.

Як уже згадувалося, напруга акумулятора, двигуна та контролера повинні відповідати для правильної роботи системи. Типові напруги комплектів для переобладнання електровелосипедів. 36В і 48В.

Ампер-години

Ампер-години (Аг). це вимір ємності акумулятора, що виражається в кількості годин, протягом яких він може підтримувати заданий струм. Наприклад, батарея ємністю 10Аг може видавати струм силою два ампера протягом п’яти годин.

Акумулятори для електровелосипедів з більшим номіналом Ач матимуть більшу ємність і дальність ходу. Але знову ж таки, на очікуваний запас ходу системи електровелосипеда впливають численні фактори. Тому ми рекомендуємо вибирати батарею з номіналом не менше 10Аг.

Ват-години і ємність

Останній і найважливіший показник, на який слід звернути увагу при виборі акумулятора. це “ват-години”.’ Ват-години (Вт-год) вимірюють загальну накопичену енергію або потужність.

Варто зазначити, що двигуни середнього приводу набагато ефективніші та мають нижчу напругу, тому вони часто постачаються з батареями меншої ємності порівняно з хаб-приводами, але пропонують аналогічні реальні діапазони.

Цей показник визначається шляхом множення напруги та ампер-годин і дає найбільш точне уявлення про ємність акумулятора. Наприклад, батарея на 48 В з ємністю 14 А-год (48 x 14) дорівнює 672 Вт-год, що є стандартною ємністю батареї для комплекту для переобладнання заднього колеса електровелосипеда.

Розмір і вага акумулятора

Фізичний розмір і вага акумулятора комплекту педалей є важливими факторами, які слід враховувати. Встановлення акумулятора на велосипед, який не призначений для цього, може бути складним завданням, особливо на рамах меншого розміру.

Розмір і вагу акумулятора Ebike важливо враховувати через діапазон і практичні причини.

Чим більшу ємність має батарея, тим більшою і важчою вона буде, тому, можливо, вам доведеться купити меншу батарею, щоб вона підійшла до вашої рами. Крім того, важкий акумулятор може негативно вплинути на керованість, особливо на легких велосипедах або якщо він не встановлений у стабільному місці.

Положення кріплення акумулятора

Положення кріплення сильно варіюється залежно від типу комплекту електричного велосипеда та велосипеда-одержувача, який ви використовуєте. Більшість велосипедистів, які переобладнали eBike, кріплять батарею до виносної труби. Втім, його можна встановити на задній багажник або в сумку на раму, що звисає з верхньої труби.

Гібриди, міські велосипеди та хардтейли зазвичай мають достатньо місця в головному трикутнику, але з повнопідвісними MTB або прохідними рамами все складніше.

Ми рекомендуємо виміряти ваш основний трикутник, перш ніж шукати комплект для переобладнання електричного велосипеда та акумулятор. В ідеалі, ви хочете уникнути свердління отворів у рамі або встановлення багажника в положенні, яке впливає на центр ваги.

Як перетворити велосипед на електричний велосипед?

Щоб встановити комплект для електричного переобладнання, вам потрібно бути компетентним домашнім механіком з великою кількістю часу та терпіння. Процес може бути відносно складним, залежно від комплектації, і може знадобитися імпровізація, щоб правильно його встановити.

Простий у встановленні комплект середньопривідного двигуна для електровелосипедів від Cycmotor. (Джерело зображення: cycmotor.com)

Майже всі набори постачаються з детальними інструкціями та відео, які ви можете переглянути крок за кроком під час встановлення набору для переобладнання велосипеда на електровелосипед. Однак, якщо ви робите це вперше, обирайте бренд з відмінною інструкцією та підтримкою клієнтів на випадок, якщо у вас виникнуть проблеми.

Не всі набори вимагають однакових інструментів, але інструменти, які вам потрібні, як мінімум, входять до їх складу:

  • Підставка для велосипеда (необов’язкова, але бажана)
  • Набір викруток і шестигранних ключів
  • Плоскогубці
  • Інструменти для зняття кривошипа, втулки або вільного колеса (залежно від комплектації електровелосипеда)
  • Надміцні кабельні стяжки

Якщо у вас немає механічних знань і досвіду, краще знайти місцевого веломеханіка, який би погодився зробити це для вас. Це буде коштувати дорожче, але ви заощадите багато часу і уникнете потенційного пошкодження комплекту.

Які типи велосипедів можна електрифікувати?

Теоретично, ви можете встановити комплект електродвигуна на будь-який велосипед. Однак деякі стилі краще підходять для використання двигуна та акумулятора від електровелосипеда. Наприклад, міцні, повільні велосипеди з товстими шинами є кращими приймачами, ніж легкі дорожні велосипеди.

Незалежно від типу велосипеда, який ви обрали, переконайтеся, що він знаходиться в хорошому робочому стані. Надмірний знос рами, трансмісії або гальм може швидко призвести до поломки компонентів, коли ви додасте додаткову вагу та потужність велосипедного комплекту з педалями.

Гібридні велосипеди

Найпоширеніші електрифіковані моделі. це гібриди та міські велосипеди, які також є найпопулярнішими категоріями спеціальних електровелосипедів.

Гібриди поєднують в собі характеристики гірських і шосейних велосипедів, що забезпечує універсальні можливості. На ринку є широкий вибір гібридних велосипедів, деякі з них краще підходять для поїздок на роботу, а інші. для фітнесу та відпочинку.

Оскільки гібриди не є спеціалізованими велосипедами, вони більш доступні та практичні для повсякденного використання, що робить їх чудовими велосипедами-одержувачами для комплектів електровелосипедів.

Велосипеди з товстими шинами та хардтейли

Завдяки міцній і довговічній рамі та стійкій основі, велосипеди з товстими шинами ідеально підходять для велосипедів. Так само вони виграють від потужності двигуна, оскільки вони повільні та важкі. Крім того, легко знайти комплект для електровелосипеда з товстими шинами.

Товсті шини варіюються від 3.8 дюймів до 5 дюймів. Більшість фетбайків мають жорстку раму, але шини з великим об’ємом допомагають компенсувати відсутність підвіски. Люди регулярно переобладнують велосипеди з жирними шинами на електричні, оскільки вони добре підходять для перевезення вантажів, їзди по пересіченій місцевості або їзди у вологу погоду завдяки чіпким і стійким шинам.

Гірські велосипеди хардтейл. ще один популярний варіант для переобладнання на електровелосипед. Вони доступні за ціною, універсальні, довговічні та мають достатньо місця для розміщення акумулятора. Основною проблемою при переобладнанні гірського велосипеда на електричний є додатковий тиск на підвіску вилки. Він буде відчувати більше навантаження від додаткової ваги, а це означає, що вам слід обмежити жорстку їзду.

Круїзні велосипеди

Крейсерські велосипеди. ще один надійний вибір для встановлення комплекту електричного велосипеда. Додавання потужності двигуна до цього типу велосипедів робить їзду легшою та приємнішою, оскільки ці велосипеди важчі та повільніші за середні.

Міцні сталеві рами та низька геометрія також ідеально підходять для отримання велосипедних наборів. Однак покрокова конструкція може ускладнити встановлення, особливо якщо велосипед не має заднього багажника.

Складні велосипеди

Складні велосипеди. одні з найкращих для додавання двигуна електронного велосипеда, оскільки вони можуть зробити поїздки на роботу ще простішими або дозволити вам їхати швидше, не потіючи.

На жаль, кількість варіантів комплектів для складних рам обмежена. Один з варіантів. комплект для перетворення переднього колеса на електровелосипед Switch з акумулятором. У цій системі використовується заздалегідь виготовлене переднє колесо з інтегрованим двигуном втулки, а батарея розміщується перед кермом, як сумка на кермо, що дозволяє скласти велосипед зі встановленим акумулятором. У цього бренду є колеса для більшості складних велосипедів, включаючи 16 і 20-дюймові колеса.

Гірські велосипеди з повною підвіскою

Гірські велосипеди з повною підвіскою мають підвіску спереду і ззаду, що робить їх найбільш пристосованими для їзди по бездоріжжю.

Вони не є поширеним вибором для перетворення на електровелосипед, оскільки обмежений простір рами та складна геометрія обмежують ваші можливості. Однак, якщо ви зможете знайти відповідний комплект, додаткова потужність двигуна зробить ваші поїздки по бездоріжжю легшими.

Ще одним ускладненням цього типу комплектів є підвіска. Вам доведеться перекалібрувати її, щоб врахувати додаткову вагу комплекту двигуна для гірського велосипеда після того, як ви переобладнаєте гірський велосипед на електричний.

Дорожні велосипеди

Комплекти для переобладнання електродвигунів для шосейних велосипедів. ще один рідкісний вид, але вони чудово підходять для переобладнання легких велосипедів.

Легка рама, агресивна геометрія, маневреність та вузькі шини роблять шосейний велосипед найшвидшим варіантом для дорожнього покриття. Додавши невеликий прискорення від, скажімо, 250-ватного двигуна, легкий шосейний велосипед отримає значні переваги. Дуже важливо використовувати більш легку систему і встановлювати батарею якомога нижче, щоб мінімізувати вплив на керованість.

Рекомендовані розміри коліс

Всі комплекти електровелосипедів сумісні з певним розміром коліс, а іноді і з декількома розмірами. Найпоширеніші розміри. 20″, 26″, 650b та 700c. Складні велосипеди та велосипеди з товстими шинами зазвичай мають 20-дюймові або 26-дюймові колеса, в той час як гібриди та круїзери часто використовують 650b та 700c.

Більшість комплектів електровелосипедів сумісні лише з одним розміром колеса, але вони можуть мати кілька різних розмірів коліс, з яких ви можете вибрати, наприклад, Switch. Розмір електричного колеса не впливає на якість їзди або продуктивність. Єдине важливе міркування. це відповідність.

Крім того, електровелосипеди з 20-дюймовими колесами більш практичні для міських поїздок, особливо якщо ви поєднуєте поїздку на електровелосипеді з громадським транспортом.

Саморобні або спеціально створені електровелосипеди?

Вибір між створенням електричного велосипеда, зробленого своїми руками, та спеціального велосипеда не є надто складним. Люди, які обирають саморобний електровелосипед, роблять це, щоб заощадити гроші і тому, що у них вже є старий велосипед, який лежить без діла. Однак у багатьох ситуаціях варто продати старий велосипед і вкласти ці гроші в новий або вживаний спеціальний електровелосипед.

Чи варто обирати комплект для переобладнання електровелосипеда або купувати електровелосипед одразу?

Крім того, купівля заводського електровелосипеда не має стільки можливих недоліків, як переробка, наприклад, надійність і відсутність гарантії.

З іншого боку, якщо ви природжений майстер, який насолоджується механічними проектами, такими як перетворення електровелосипеда, або з радістю використовуєте дешевий комплект електровелосипеда з акумулятором, це може бути правильним вибором.

Загальна вартість придбання якісного комплекту електродвигуна може бути майже такою ж високою, як і покупка нового електровелосипеда.

Інша ситуація, коли використання набору для електричного велосипеда “зроби сам” має сенс. це якщо у вас є високоякісний велосипед-реципієнт і сумісний середньопривідний двигун (приблизно 900), і вам зручно встановлювати його самостійно. У цьому випадку ви можете значно заощадити, придбавши середньопривідний електровелосипед такої ж якості, скажімо, за 2,000 (1,100 економії).

Незалежно від того, який велосипед ви вибрали, розгляньте плюси і мінуси вибору комплекту для переобладнання електровелосипеда, які ми виклали на початку статті.

На що слід звернути увагу при покупці електровелосипеда?

Є кілька важливих факторів, які слід враховувати при покупці електровелосипеда. Перш за все, ми рекомендуємо встановити бюджет, щоб звузити ваші можливості та полегшити пошук.

Обираючи бюджетну комплектацію, враховуйте, для чого ви будете використовувати електровелосипед, як довго ви будете їздити, де ви будете їздити і скільки допомоги вам потрібно. Потім ви можете шукати конкретні компоненти, функції та можливості.

  • Тип. виберіть велосипед, який відповідає вашим потребам, наприклад, для загального транспорту, поїздок на роботу з вантажем, гірських, шосейних або пригодницьких подорожей. Існує велосипед для всіх вимог.
  • Мотор. вибирайте між втулкою або середньопривідним електровелосипедом. Мотори на втулках дешевші, але неефективні і не такі плавні у їзді; середні приводи більш ефективні і природні, але дорожчі.
  • Акумулятор і дальність. Якщо ви їздите на великі відстані, шукайте велосипед з високим середнім запасом ходу. Запас ходу не так важливий, якщо ви їздите на короткі та середні відстані і можете регулярно заряджатися. Пам’ятайте, що більший акумулятор електричного велосипеда означає додаткову вагу.
  • Вага. чи потрібно вам регулярно піднімати, переносити або транспортувати велосипед? Якщо так, переконайтеся, що велосипед не надто важкий. Дешеві електронні велосипеди можуть важити до 75 фунтів.
  • Гальма. шукайте гідравлічні дискові гальма, коли це можливо. Вони є найбільш надійними та ефективними для додаткової потужності електронного велосипеда.
  • Дисплей. шукайте той, який простий у використанні та читанні та має показники, які ви хочете для своїх поїздок.
  • Шини. міцні, довговічні шини та стійкість до проколів є безцінними для електровелосипедів.
  • Репутація бренду. Зверніть увагу на популярні бренди з хорошими відгуками та високим рівнем задоволеності клієнтів.
  • Підтримка клієнтів. з електровелосипедами регулярно виникають проблеми, особливо в нижньому ціновому діапазоні. Хороша підтримка клієнтів може зробити або зламати ваш досвід як власника.

Найпопулярніші бренди комплектів електронних велосипедів

Багато брендів виробляють набори для самостійної збірки електровелосипедів, деякі з них виготовляють двигуни для спеціально побудованих електровелосипедів, як Bafang, а інші спеціалізуються на наборах для переобладнання електровелосипедів, як, наприклад, Switch. Крім того, ви можете знайти десятки менш відомих виробників, які продають дешеві набори на Amazon та Walmart.

Найпопулярніші бренди. це ті, що пропонують надійну продукцію, чіткі інструкції, просту установку, хороше обслуговування клієнтів та гарантії на продукцію.

Hilltopper

Hilltopper bike. компанія з виробництва електровелосипедів, що базується в Сіетлі, яка зосереджується в першу чергу на наборах для переобладнання електровелосипедів, але також продає власний гравійний електровелосипед.

Hilltopper продає як готові електровелосипеди, так і набори для переобладнання, які відомі своєю простотою та доступними цінами.

Вони пропонують три різні варіанти комплектів передньої втулки eBike вартістю від 599 до 1,399. Кожен комплект електровелосипедів Hilltopper поставляється з переднім колесом, адаптованим до вашого велосипеда, двигуном, акумулятором, дроселем і зарядним пристроєм.

Всі комплекти Hilltopper eBike сумісні з дисковими гальмами та мають інтегрований замок. Крім того, компанія пропонує 30-денну гарантію повернення грошей на свою продукцію, за умови сплати 50 грн за поповнення запасів.

Комплекти для переобладнання електричних велосипедів Hilltopper досить дорогі, але їх легко встановити, вони мають додаткові функції та солідну максимальну дальність і швидкість.

Swytch

Switch bike. це лондонська компанія, заснована в 2017 році. Бренд має унікальний комплект електродвигунів для втулок електровелосипедів, який є одночасно найменшим і найлегшим на ринку.

Swytch. популярна англійська компанія, що спеціалізується на виробництві простих комплектів для переобладнання електровелосипедів, які можна встановити практично на будь-який велосипед.

Комплект Swytch встановлюється в чотири простих кроки, поставляється з акумулятором, який кріпиться до керма, та індивідуальним переднім колесом, доступним у 13 розмірах (від 16 дюймів до 29 дюймів).

В цілому, відгуки про систему Swytch в переважній більшості позитивні. Однак, компроміс за те, що вони такі легкі (1.54 фунти або 2.42 фунти), якщо вони не надають суттєвої допомоги або не мають достатнього радіусу дії. Версія Air триває 9.6 миль; максимальна версія вдвічі більше.

Вартість комплекту Switch є ще одним стримуючим фактором, ціна якого становить 1,199 та 1,599. За цю ціну ви можете придбати повністю обладнаний міський електровелосипед з більшою потужністю та запасом ходу.

Bafang

Bafang. провідний виробник комплектів та компонентів для переобладнання електровелосипедів, що випускає одні з найпотужніших двигунів на ринку. Це також найпопулярніший бренд комплектів для переобладнання електровелосипедів, особливо середньопривідних. Ви можете вибрати з широкого вибору двигунів з приводом на втулку та середнім приводом у магазині Bafang USA на Amazon.

посібник, переобладнання, електричних, велосипед, дешевий

Bafang. один з найпопулярніших брендів у світі електровелосипедів, який виробляє комплекти для переобладнання, а також електродвигуни та акумулятори, що використовуються великими брендами електровелосипедів.

Їхні комплекти передніх втулок та середніх приводів доступні в декількох номінальних потужностях, від 500 Вт до 1000 Вт. варіюються в широких межах, від 300 за дешевші комплекти передньої втулки до 1,300 за топові середні приводи.

Загалом, комплекти Bafang DIY мають хороші відгуки, надійні та покриваються гарантією. Крім того, ви можете звернутися до їхньої служби підтримки клієнтів за допомогою з питань продажу та встановлення.

Rubbee

Комплект для електровелосипеда Rubbee X. найпопулярніша система фрикційного приводу на ринку. З усіх комплектів для переобладнання електровелосипедів, Rubbee найпростіший в установці і має найширшу сумісність.

посібник, переобладнання, електричних, велосипед, дешевий

Rubbee пропонує надзвичайно простий в установці комплект для переобладнання велосипеда на фрикційний привід, який підходить майже для всіх типів велосипедів.

Щоб встановити комплект для електровелосипеда Rubbee, просто прикріпіть його до підсідельного штиря та вирівняйте моторизоване колесо із задньою шиною. Система сумісна з колесами шириною від 16 до 29 дюймів, шини 0.5 ″ до 2.5 ″, підсідельними штирями діаметром від 22 мм до 35 мм та будь-якою рамою, включаючи велосипеди з підвіскою.

Мотор має потужність 250 Вт і поставляється з акумулятором на 10 миль. Користувачі можуть придбати другу батарею за 99, щоб подвоїти запас ходу Rubbee X.

На жаль, фрикційні приводи мають чіткі обмеження потужності, що робить їх ідеальними для тих, кому потрібен невеликий прискорення на пагорбах або при боротьбі з зустрічним вітром, наприклад. Ціна велосипеда Rubbee становить лише 579, що ставить його в середину цін на комплекти для переобладнання електровелосипедів.

Набори для електричних велосипедів на Amazon

Amazon. це місце, куди слід звернутися, якщо ви шукаєте комплект для перетворення електричного велосипеда, який пропонує широкий вибір варіантів від різних брендів. Ви можете знайти більшість комплектів для електровелосипедів Bafang на сайті, а також інші від таких брендів, як Ebikeling, Voilamart та AW.

Найпоширеніший комплект для переобладнання електровелосипедів, який продає Amazon. це система “втулка-мотор” з декількома варіантами комплектів для переобладнання передніх і задніх коліс eBike. Крім того, на сайті також доступні комплекти середнього приводу Bafang.

Шукаючи комплект велосипедного двигуна Amazon, перевірте, чи є в комплекті акумулятор, оскільки деякі продукти цього не роблять, що зазвичай можна визначити за нижньою (до 200).

Набори електричних велосипедів на Walmart

Walmart. ще один великий інтернет-магазин комплектів для перетворення електричних велосипедів. Тут представлені деякі з тих самих брендів, що й на Amazon, наприклад, Voilamart та Bafang, а також ряд інших, таких як Viribus та Yescom.

Єдиний комплект для електровелосипеда, який Walmart продає в магазині. це система Preenex з двигуном потужністю 1000 Вт 48 В. Решта продаються сторонніми роздрібними продавцями, наприклад, на Amazon. Знову ж таки, ціни варіюються від низьких 100 до понад 1,000.

Поширені запитання щодо комплекту для перетворення електричного велосипеда

Який найкращий комплект для переобладнання електровелосипеда?

Найкращий комплект для переобладнання велосипеда на електродвигун. це той, який підходить до вашого велосипеда без негативного впливу на якість їзди та забезпечує достатню потужність і запас ходу для ваших типових поїздок. Оскільки стилі велосипедів та вимоги до велосипедиста дуже різняться, неможливо сказати, який комплект є найкращим.

Чи хороші комплекти для переобладнання електровелосипедів?

Так, комплекти для переобладнання електровелосипедів підходять для деяких велосипедистів, наприклад, для тих, хто має обмежений бюджет і хоче переобладнати свій поточний велосипед. Переобладнання велосипеда на електровелосипед забезпечує переваги електричної енергії без високих витрат, полегшуючи поїздки та дозволяючи вам проїхати більше, ніж раніше.

Скільки коштує комплект для переобладнання Swytch?

Комплект для переобладнання Swytch коштує 1 199 доларів за версію 15 км Air і 1 599 доларів за версію 30 км Max. Оновлення до комплекту Max коштує 799 для існуючих клієнтів. Цей комплект електродвигуна для електровелосипеда досить дорогий, але він є одним з найпростіших в установці та найлегших.

Скільки коштує комплект для переобладнання?

Комплект для переобладнання коштує від 200 доларів за малопотужний комплект поза брендом до 1 600 доларів за преміум-комплект Swytch. Якщо ви знайшли незвично низьку ціну, переконайтеся, що це комплект для електровелосипеда з акумулятором, оскільки деякі продукти не включають його в комплект.

Як прикріпити електродвигун до велосипеда?

Ви можете прикріпити електродвигун до велосипеда, встановивши готовий комплект для електровелосипеда на переднє колесо або модернізувавши двигун на втулці на існуюче переднє або заднє колесо. Крім того, ви можете прикріпити моторизоване колесо для прямого приводу шини або встановити середній привід на нижньому кронштейні.

Чи законно ставити двигун на велосипед?

Так, законно встановлювати двигун на велосипед, якщо він відповідає місцевим обмеженням щодо потужності (Вт) та швидкості. Електродвигун для велосипеда може мати потужність 750 Вт і розвивати швидкість до 28 миль/год (клас 3). В Європі обмеження становить 250 Вт і 15.5mph.

Скільки коштує переобладнання велосипеда на електровелосипед?

Переобладнання велосипеда на електровелосипед коштує приблизно від 300 до 1000 доларів, залежно від комплекту, який ви купуєте, та інструментів, необхідних для встановлення. Звичайно, є дешевші та дорожчі варіанти, але більшість комплектів потрапляють у цей діапазон.

Як швидко їде електричний велосипед потужністю 1000 Вт?

Електровелосипед потужністю 1000 Вт може розвивати швидкість до 32 миль/год, якщо контролер не має обмежень. Однак важливо зазначити, що комплект для переобладнання електровелосипеда з акумулятором потужністю 1000 Вт не відповідає правилам використання електровелосипедів у США і може використовуватися лише на приватній території.

Як вибрати комплект для переобладнання електровелосипеда?

Виберіть комплект для переобладнання на eBike, знайшовши той, що сумісний з вашим велосипедом. Спочатку виміряйте основний трикутник, щоб знати, який розмір батареї підійде. Для середньопривідних велосипедів нижній кронштейн повинен бути в межах певного діапазону (зазвичай 68-73 мм). Для комплектів з приводом на втулку перевірте сумісність розмірів коліс.

Як встановити комплект для перетворення eBike?

Встановіть комплект для переобладнання eBike, переконавшись у сумісності, зібравши відповідні інструменти та дотримуючись інструкцій виробника. Багато брендів також пропонують покрокові відеоінструкції для своїх комплектів для електровелосипедів.

Як електрифікувати велосипед?

Ви можете електрифікувати велосипед, встановивши комплект для переобладнання, що включає двигун, акумулятор, контролер і датчики. Це забезпечить вам підтримку педалей, щоб зменшити зусилля при їзді по рівній місцевості або підйомах на пагорби.

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів у 2023 році

Якщо ви ще не готові інвестувати в електровелосипед, ці набори для переобладнання дозволять вам переобладнати свій звичайний велосипед.

На відміну від традиційних велосипедів, які приводяться в рух лише за допомогою ніг, електровелосипеди. і ті, хто на них їздить. отримують деяку допомогу від акумуляторної батареї. І хоча вони викидають деякі вуглець (приблизно 2.від 5 до 5 грамів на милю),

одне дослідження показало, що електровелосипеди здатні зменшити викиди CO2 від автомобілів на 24.4 мільйони тонн. Коротше кажучи, електровелосипед. це екологічно чистий варіант для поїздок в гору або по місту.

Але в цьому випадку екологічний не означає дешевий. На щастя, існує хак у вигляді набору для переобладнання електровелосипеда.

Якщо ви не готові інвестувати 1000 доларів. і ви вже є власником старого доброго велосипеда. ви можете насолоджуватися перевагами електровелосипеда, не розщедрюючись на абсолютно новий спосіб пересування. Перетворювачі для електровелосипедів. це зручний і набагато дешевший спосіб перетворити ваш поточний велосипед на електричний з акумуляторами, моторизованими колесами, елементами керування та іншим.

Апсайклінг. це завжди виграшний варіант. Ось чотири комплекти для переобладнання електровелосипедів, які допоможуть вам покращити свою їзду.

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів, які можна буде придбати у 2023 році

1.

Перетворіть свій улюблений велосипед на швидкісний електровелосипед менш ніж за годину за допомогою цього найкращого комплекту для переобладнання. Включає в себе приводний двигун, переднє колесо, акумуляторну батарею та відеоінструкцію зі встановлення.

Що кажуть рецензенти:

Двигун потужністю 500 Вт. це чудово і, мабуть, більше, ніж мені потрібно, щоб піднятися на пагорби. Я важу 245 фунтів і подорожую із загальною вагою близько 400 фунтів. Я проїхав на ньому через Техаську гірську країну і не мав проблем з підйомом на найскладніші пагорби.

Якщо ви звикли працювати з велосипедами і встановлюєте це на типовий гібрид, ви побачите, що це напрочуд легко. Але я співчуваю “фізику”, який поставив одну зірку; не має значення, наскільки ви розумні. Якщо ви ще не знаєте, де у велосипедів є зворотна різьба, це буде зовсім непросто.

2.

Насолоджуйтесь електрифікованими поїздками за будь-якої погоди за допомогою цього водонепроникного комплекту для переобладнання, який працює як на передньому, так і на задньому колесі. А оскільки ми перебуваємо на території технологій, РК-дисплей сповістить вас, коли настане час підзарядки.

Що кажуть рецензенти:

Комплект зручно використовувати для поїздок на роботу. Існує кілька різних способів використання електродвигуна. Я вважаю рівень великого пальця корисним для навігації на перехрестях та сліпих ділянках стежок. Однак, для довгих прямих ділянок, функція круїз-контролю є досить приємною. Одне з налаштувань на РК-дисплеї дозволяє контролювати споживання струму, тому з круїз-контролем ви можете вносити свій внесок, крутячи педалі, і бачити, скільки допомоги ви отримуєте (або скільки струму ви економите, крутячи педалі).

eBikeling. найкраща компанія, яка коли-небудь була у мене (ЗАВЖДИ)!) придбали товар у. Я вправний, але не досвідчений у переобладнанні велосипедів. Не проблема. Щоразу, коли у мене виникало питання, я дзвонив в eBikeling; вони говорили мені, що робити або де знайти інформацію, і завжди і повністю вирішували мою проблему.

3.

Цей комплект містить усе необхідне для повного переобладнання заднього колеса вашого велосипеда. Ті, кому потрібна швидкість, радійте: За допомогою системи підтримки педалей Voilamart можна використовувати до семи різних швидкостей.

Що кажуть рецензенти

Чи весело це? Так! О, величезний крутний момент при натисканні на ручку дроселя на зап’ясті. Це швидко? Так і так, зі швидкістю 35 миль на годину легко на рівних дорогах.

Легко збирати комплекти. Побудував кілька таких, і всі вони чудово працювали. Я дуже задоволений їх ціною та потужністю.

4.

Цей комплект для переобладнання електровелосипеда підходить як для звичайних, так і для гірських велосипедів, він має ручні вимикачі, які автоматично вимикають двигун,

заощаджуємо енергію. Його також легко встановити, численні рецензенти кажуть, що процес був легким. Основний мінус? У ньому немає системи допомоги під час крутіння педалей.

Що кажуть оглядачі:

Треба сказати, що встановити його було настільки просто, що я відчув, що щось пропустив. Я навіть встановив два важелі крутного моменту, щоб переконатися, що у мене не буде проблем із заокругленням вилки, і це було чудово.

Єдине, чого не вистачає в контролері. це відсутність опції допомоги педалі, саме тому я ставлю йому “4.Але контролер повороту великого пальця справді хороший.

Купівля екологічно чистого та органічного матраца. це екологічний вибір, який допоможе вам спати спокійно. Ось найкращі варіанти.

Національні парки США представляють одні з найкрасивіших ландшафтів у країні. Ось шість обов’язкових для відвідування місць.

Не викидайте розтягнутий джинсовий одяг. Натомість дізнайтеся, як зменшити джинси за лічені хвилини, щоб вони краще сиділи.

Цей комплект для перетворення на ебайк вдихнув нове життя в мій 30-річний велосипед

Комплект для переобладнання Switch ebike став чудовим доповненням до мого 30-річного велосипеда. Однак обмежений асортимент, складний процес замовлення та довгий час очікування змусили б мене двічі подумати про його купівлю.

Мінуси

Чому ви можете довіряти Tom’s Guide?

Наші автори та редактори проводять години, аналізуючи та оглядаючи продукти, послуги та додатки, щоб допомогти вам знайти те, що найкраще підходить саме вам. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо, аналізуємо та оцінюємо.

У мене велосипед Trek 830 вже 30 років; батьки купили його мені, коли я був дитиною, щоб я міг їздити на ньому з дому до школи і назад. Незважаючи на те, що фарба потріскалася в декількох місцях, і мені довелося замінити перемикачі передач і шини протягом багатьох років, він тримається напрочуд добре. Після народження доньки я встановив на велосипед дитяче крісло, щоб надати йому нового призначення. І, оскільки я вперше використав велосипед для поїздки до школи, чому б мені не використати його ще раз для цієї мети. тільки цього разу, щоб відвезти доньку до школи.

Однак, коли вона виросла, мені стало важче підніматися на пагорби навколо мого міста. Взяти її до школи також було б проблемою. Але чи може комплект для переобладнання електричного велосипеда вдихнути нове життя в мій 30-річний транспортний засіб? Я встановив комплект для переобладнання ebike Swytch на свій надійний Trek, щоб з’ясувати.

Однією з переваг купівлі комплекту для переобладнання є те, що він коштує дешевше, ніж купівля одного з найкращих електровелосипедів. навіть одного з найкращих бюджетних електровелосипедів. А якщо у вас вже є традиційний велосипед, немає сенсу йти і купувати абсолютно нову модель. Але як комплект для переобладнання, такий як Switch, порівнюється з електричним велосипедом? Прочитайте решту цього огляду Switch, щоб дізнатися.

Огляд набору для переобладнання Switch eBike: Ціна та доступність

Комплект для переобладнання Swytch eBike доступний лише на сайті компанії Swytch. Компанія пропонує дві версії: одну для традиційних велосипедів та одну для складних велосипедів, таких як Brompton.

В рамках процесу замовлення вам потрібно надати деяку інформацію, наприклад, розмір коліс вашого велосипеда (від 16 до 28 дюймів), дискові чи ободні гальма, який тип дисплея ви хочете, а також розмір акумулятора. Air (15 км 90 Вт-год) чи Max (30 км 180 Вт-год), розміром з планшет). Якщо ви робите замовлення, вибирайте більший акумулятор. Я поясню, чому пізніше в цьому огляді.

Через обмеженість запасів, Switch має заплутаний процес замовлення. На момент написання цієї статті, якщо ви хочете отримати версію Max до липня/серпня, вона коштуватиме 879; якщо ви не проти почекати до вересня/жовтня, ціна становить 649.

Аналогічно, модель Air з датою доставки в липні/серпні коштує 649, але знижується до 499, якщо ви почекаєте до вересня/жовтня. Незалежно від моделі, вам також потрібно внести перший внесок від 200 до 300, залежно від того, яку ви вибрали.

Але це ще не все. після надання інформації про вашу кредитну картку вам пропонують інші доповнення, деякі з яких є необхідними, наприклад, дисплей, що також може підвищити ціну. (Я не зміг знайти спеціальну версію для цих велосипедів, оскільки мені довелося б зробити замовлення на велосипед).)

Я також знайшов три окремі сторінки для замовлення Switch; через цю сторінку, схоже, що ви можете замовити комплект Air одразу за 1,500; ця сторінка Swytch дозволяє замовити велосипед за значно нижчою ціною з довшими термінами доставки; і ця сторінка Switch просто дозволяє підписатися на список очікування.

Три окремі сторінки замовлення, довгий час очікування та приховані платежі. все це змусило б мене почуватися неспокійно, якби я був споживачем.

Огляд комплекту для переобладнання Swytch eBike: Встановлення

У комплекті Switch є хороший набір інструментів. розвідний ключ, кусачки та набір шестигранних ключів. За іронією долі, в останньому не було достатньо маленького шестигранного ключа для пари гвинтів на комплекті Swytch. Для зняття шини з колеса велосипеда вам знадобляться власні інструменти, але вони досить недорогі. Цей набір з чотирьох важелів для велосипедних шин коштує 10 на Amazon, і будь-який місцевий веломагазин повинен мати їх у достатній кількості на складі.

Встановлення всього комплекту зайняло від 30 до 45 хвилин, хоча це може зайняти трохи більше часу, якщо ви раніше не працювали з велосипедом. По-перше, вам потрібно замінити передню шину на вашому велосипеді на ту, що йде в комплекті. Потім вам потрібно встановити датчик навколо педалей, а потім поставити акумуляторну батарею та дисплей на велосипед. Акумуляторний блок кріпиться між кермом і займає багато місця; мені довелося перенести ліхтар в інше місце.

Все кріпиться за допомогою гвинтів або пластикових застібок-блискавок, які також входять до комплекту для встановлення. За винятком передньої шини, все досить неінвазивне, тому ви можете легко її зняти.

Огляд комплекту для переобладнання Swytch eBike: Продуктивність

Swytch має скромний двигун потужністю 250 Вт, але його було більш ніж достатньо, щоб дати мені хороший поштовх, коли я крутив педалі. Він не перетворив мій 30-річний Trek на мотоцикл, але значно полегшив підйом і спуск з пагорбів. В США.S., ви обмежені максимальною швидкістю з підтримкою 20 миль на годину, що для мене було досить швидко.

Мотор вмикається після кількох обертів педалі, тому він не такий миттєвий, як датчик крутного моменту на деяких найкращих електровелосипедах. Знову ж таки, цей комплект коштує менше 1,000, тому я готовий дати йому трохи свободи дій.

Невеликий OLED-дисплей (який показує вашу швидкість, відстань поїздки та заряд батареї) був досить яскравим для більшості ситуацій, але він змивався під прямими сонячними променями. Я все одно не так часто на нього заглядав. Дві кнопки трохи нижче дисплея дозволяють мені регулювати рівень моторної допомоги; їх було легко натискати, але вам слід спробувати встановити їх якомога ближче до великого пальця.

Хоча в базовій комплектації є лише педаль-асистент, ви можете придбати дросель для Switch, якщо хочете, щоб він виконував усю роботу великим пальцем. Однак це ще швидше розряджає його невеликий акумулятор.

Огляд комплекту для переобладнання Switch eBike: Час автономної роботи та запас ходу

Єдиною реальною проблемою, яку я мав зі Swytch, був розмір його акумулятора. Компанія рекламує, що батарея на 180 Вт-год Max має максимальний запас ходу 30 кілометрів, що дорівнює приблизно 17 милям.

Поїздка від мого будинку до школи моєї дитини становить близько 3.6 миль, що становить приблизно 14 км в обидва кінці.4 милі. За роки тестування електросамокатів та електровелосипедів я виявив, що оцінки виробника щодо запасу ходу дуже оптимістичні, і Swytch не став винятком. Його батарея розрядилася, коли я ще був за милю. і один великий пагорб. від мого будинку.

Сподіваємось, що в майбутньому Swytch зробить більший акумулятор. можливо, такий, який можна буде прикріпити до заднього багажника.

Батарея Switch легко виймається з кріплення на кермі; батарея (9 x 3.9 x 1.4 дюйми). це приблизно розмір жіночого клатча, тому він не надто великий. Хоча його легко закинути в рюкзак, я хотів би, щоб був спосіб зафіксувати його на самому велосипеді, щоб не турбуватися про те, що його вкрадуть.

Огляд комплекту для переобладнання Switch eBike: Підсумок

Відвозити доньку до школи та забирати її на велосипеді в теплий сонячний весняний день було справжнім задоволенням. Ми могли краще насолоджуватися всіма газонами та садами наших сусідів, коли проїжджали повз, і було приємно відчувати запах квітів і цвітіння по дорозі.

Це, безумовно, приємніше, ніж їздити на автомобілі, і за тиждень я заощадив близько півтора галона бензину; за місяць це, за консервативними підрахунками, близько 130 миль.

Чи окупиться це найближчим часом? Малоймовірно. Моя Honda CR-V проїжджає близько 30 миль на галоні. Середня ціна. 3.50 за галон, ми витрачаємо близько 15 на місяць лише на те, щоб відвезти її до школи. З такою швидкістю, щоб окупити вартість Swytch, знадобиться 40 місяців, якщо припустити, що я буду користуватися велосипедом щодня.

Однак, обмежений асортимент і незрозумілий процес замовлення не вселяють особливої довіри; якби Swytch був трохи більш відкритим щодо того, які аксесуари йдуть в комплекті, я, можливо, був би більш схильний до замовлення.

Незважаючи на це, існують інші комплекти для переобладнання електровелосипедів, які пропонують більшу цінність, навіть якщо вони коштують дорожче. Це Комплект передньої втулки Bafang, наприклад, поставляється з двигуном потужністю 500 Вт і набагато більшим акумулятором на 557 Вт-год за 849. Bafang також заздалегідь повідомляє, скільки коштує кожне доповнення, і ви можете отримати його відразу.

Чим ближче до 1000, тим менш привабливим стає комплект для переобладнання, оскільки багато найкращих бюджетних електровелосипедів можна знайти приблизно за таку ж ціну. Але якщо ви хочете вдихнути нове життя у свій старий велосипед, ці комплекти, безумовно, варті уваги.

Огляд набору для перетворення задніх коліс на електровелосипед Voilamart 48V Rear Wheel. дешева і потужна; вимагає гідроізоляції

Невибагливий комплект з великою кількістю деталей. Деякі компоненти виглядають трохи дешево, і вони не є водонепроникними з коробки. але це досить легко виправити (ми пояснимо, як), і в результаті ви отримаєте чудовий бюджетний варіант, якщо у вас вже є велосипед, який ви хочете переобладнати.

  • Недорогий
  • Багато енергії
  • Якісні запасні металеві гальмівні важелі
  • Чіткий, простий у використанні екран
  • – Нерафінована суміш потужності
  • – Деякі компоненти трохи дешеві та пластичні
  • – Потрібно зняти кривошип педалі, щоб встановити датчик педалі
  • – Не водонепроникний з коробки
  • – Коробка контролера для розміщення на рамі

Ви можете довіряти Cycling Weekly.

Наша команда експертів проїхала багато миль, тестуючи велосипедну техніку, і завжди поділиться чесними, неупередженими порадами, щоб допомогти вам у виборі. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Комплект для переобладнання електровелосипедів Voilamart розроблений як недорогий спосіб перетворити ваш існуючий штовхач на електровелосипед. Комплект працює, замінюючи заднє колесо на таке, що містить двигун.

Як і найкращі набори для переобладнання велосипедів, цей набір призначений для велосипедистів, які мають певні механічні знання і хочуть придбати електровелосипед за вигідною ціною.

Комплект складається з шести основних частин. Запасне заднє колесо, запасні гальмівні важелі, екран управління, датчик педалей, дросельна заслінка та блок управління. Комплект не постачається з акумулятором, тому переконайтеся, що ви враховуєте це при розрахунку вартості комплекту. Також переконайтеся, що ви отримали колесо правильного розміру для заміни існуючого.

Збірка: Набір для перетворення заднього колеса на електровелосипед Voilamart 48V

Якщо ви знайомі з базовим обслуговуванням велосипеда, встановити комплект можна за день. Вам потрібно буде зняти наявне заднє колесо, зняти касету та встановити її на нове колесо або встановити касету з комплекту. Нове колесо має просто вставлятися, однак бажано встановити динамометричний кронштейн, щоб захистити раму від пошкоджень під час ввімкнення двигуна. На жаль, до комплекту не входить один з них, але їх можна знайти дуже дешево в Інтернеті.

Щоб переконатися, що двигун не працює під час гальмування, в комплекті є запасні гальмівні важелі. У них є мікроперемикачі, які повідомляють контролеру, коли вони активовані. Важелі металеві і мають хорошу якість. справжній бонус, якщо у вас вже є дешеві на велосипеді-донорі.

Екран з підсвічуванням показує важливу інформацію, таку як швидкість, рівень заряду акумулятора та наявність будь-яких несправностей в системі. Він кріпиться на кермо і має окремий перемикач контролера.

У вас є додатковий поворотний дросель, який замінює існуючу ручну рукоятку і працює подібно до дросельної заслінки мотоцикла. У комплекті є руків’я для іншої сторони, щоб все збігалося. Вони трохи дешеві, і мені довелося одного разу замінити свій, оскільки я крутив його з надмірним ентузіазмом. Проте заміна дешева і її легко знайти.

Датчик педалі складається з пластикового диска, який ви надягаєте на вал педалі, та електронного датчика, прикріпленого до металевого кільця, яке потрібно закріпити на обшивці нижнього кронштейна. Інструкція рекомендує використовувати суперклей. Це може бути трохи вигадливо. Насправді я приклеїв свій датчик до нижньої частини рами, оскільки у мене не було достатнього зазору для розміщення металевого кільця.

Процес встановлення передбачає зняття кривошипа педалі, що трохи боляче, але якщо у вас є правильний інструмент, це не надто боляче. Одна річ про цю конструкцію полягає в тому, що вона трохи вразлива до пошкоджень, і мені доводилося кілька разів перевстановлювати свій велосипед, коли я їхав по бездоріжжю.

Всі ці компоненти разом з акумулятором підключаються до блоку управління. У комплекті поставляється м’яка сумка для зберігання цього. Туди ж можна покласти будь-які зайві кабелі, що допоможе зробити комплект акуратним. Однак це підводить мене до одного з недоліків набору, який полягає в тому, що він не захищений від погодних умов. Всі роз’єми не є водонепроникними, а сумка не здається найкращим способом захистити делікатну електроніку.

Врешті-решт я купив пластиковий корпус, обрізав дроти до потрібної довжини та припаяв усі з’єднання, а потім використав термоусадку, щоб захистити їх від впливу навколишнього середовища.

Поїздка

Хоча комплект продається з двигуном потужністю 1000 Вт, у Великобританії він обмежений до 250 Вт, щоб відповідати місцевим правилам щодо електровелосипедів та їх максимальної вихідної потужності.

Незважаючи на це, ви, безумовно, знаєте, що вам допоможуть. я отримав абсолютне задоволення від їзди на цьому велосипеді.

Слід зазначити, що, хоча датчик педалей є, щоб визначити, крутите ви педалі чи ні. щоб знати, коли подавати потужність. немає абсолютно ніякої пропорційності до допомоги, яку ви отримуєте: він подає потужність, як тільки ви крутите педалі, незалежно від того, наскільки сильно ви крутите педалі.

Однак ви можете налаштувати рівень допомоги за допомогою перемикача режимів на екрані, який дозволяє вибрати один з рівнів від 0 до 5. 0. це нічого, а 5. це удар ззаду!

Одна з моїх проблем полягає в тому, що коли ви використовуєте перерви, на екрані відображається “код помилки 2”, який. якщо ви подивитеся. просто означає, що гальма задіяні. Це трохи бентежить, тим більше, що я б стверджував, що це технічно не є помилкою, просто система робить те, що повинна робити.

Очевидно, що запас ходу залежить від багатьох змінних, включаючи вашу вагу, велосипед, те, як часто ви використовуєте допомогу, і заряд акумулятора. Але, як екскурсовод, я важу 100 кг (220 фунтів) і, як правило, часто використовую максимальну допомогу.

Мій акумулятор. 13Ah, і я зазвичай отримую 12 миль повної потужності з великою кількістю пагорбів. Очевидно, що якщо ви скинете рівень допомоги і поїдете по рівнині, цей діапазон різко збільшиться.

Вартість

Це, безумовно, один з найдешевших способів перейти на електрику. Набори легко доступні, а запчастини легко знайти. Трохи більше 300 і трохи менше 300 фунтів стерлінгів, ви не можете скаржитися. Акумулятор обійдеться вам приблизно в 200 фунтів стерлінгів, і якщо у вас вже є велосипед, ви можете придбати дуже потужний електричний велосипед приблизно за півтисячі фунтів.

Вердикт

Комплект трохи недопрацьований з його вмиканням/вимиканням живлення і тим, що він не є водонепроникним з коробки. Але досить легко зробити гідроізоляцію самостійно, а комплект досить простий у встановленні.

Перевагою всього цього є те, що комплект дуже дешевий і веселий. якщо ви хочете перетворити електровелосипед на бюджетний варіант, це чудовий варіант, який дозволить вам легко застібати застібки-блискавки.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top