Перший тест: Спеціалізований S-Works Turbo Creo SL – перший справжній шосейний велосипед. Спеціалізований шосейний велосипед

Перший тест: Спеціалізований S-Works Turbo Creo SL. перший справжній шосейний велосипед?

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Спеціалізований S-Works Turbo Creo SL вже тут. З випуском шосейного велосипеда E-road для американського бренду починається нова ера. Мостова технологія чи справжня технічна інновація? На кону стоїть багато! Тут ви знайдете все, що вам потрібно знати про найновіший велосипед Specialized.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

У багатьох з вас американський бренд Specialized асоціюється в першу чергу з високопродуктивними шосейними байками, такими як S-Works Tarmac SL6 або аеродинамічний Venge. Хоча комфорт їзди був важливим аспектом при розробці обох велосипедів, він був ще більше підкреслений у концепції нового Roubaix. Комфорт та відповідність для більшої продуктивності. поки що все добре. А як щодо постійно зростаючого ринку шосейних велосипедів? З сьогоднішнього дня ми знаємо, що турбо-дизайнери “великої S” не сиділи склавши руки в останні роки. У цьому контексті слід сказати, що “Turbo” не означає, що розробники є особливо швидкими велосипедистами (ОК, відверто кажучи, так і є), але що Turbo. це спеціалізований власний бренд, який займається виключно розробкою електровелосипедів. Швейцарська команда розробників на чолі з Яном Талавасеком (Jan Talavasek) в минулому зробила собі ім’я завдяки парку велосипедів E-MTB компанії Specialized. про що свідчать численні перемоги в тестах нашого дочірнього журналу E-MOUNTAINBIKE. Тепер Specialized хоче об’єднати це ноу-хау для електровелосипедів та типові для бренду обіцянки продуктивності в одному велосипеді. S-Works Turbo Creo SL.

creō [лат створювати] (створювати). створювати]. (створювати)

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Концепція Turbo Creo SL

Коли ми приїхали на запуск продукту в Шам, Швейцарія, у нас залишилося пекуче питання: Як компанія, яка влаштовує п’ятничні обідні прогулянки майже на рівні гонок Pro Tour, інтерпретує шосейний велосипед E-road?? Спортивні аспекти, безумовно, є пріоритетними для Specialized при розробці свого шосейного велосипеда. Зрештою, всі на презентації говорять про “абсолютно новий вид спорту”. Отже, теза американців здається настільки ж сміливою, наскільки і зрозумілою: “З Creo ми не презентуємо велосипед існуючої категорії. відповідної категорії наразі не існує”. зазначили в Specialized. Розробка нової концепції Turbo є найбільшою інвестицією в історії компанії: 37 співробітників RD тільки у відділі Turbo, 3 250 тестових годин, 70 000 км польових випробувань по всьому світу. На противагу цьому, 5 000 тестових кілометрів для нещодавно представленого Roubaix та його Future Shock 2.0 система бліда на цих цифрах.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній
тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Рушійною силою розробки Creo є один девіз: Їздити швидше. весело для всіх! Тож новий Specialized повинен відчувати себе як звичайний шосейний велосипед, але також мати додаткову підтримку електродвигуна. Створений для шосейних гонщиків, які хочуть їхати швидше, незалежно від профілю туру. При розробці рами з карбону FACT 11r Carbon мета була чіткою: реалізувати грайливий та маневрений досвід їзди, відомий з таких велосипедів, як Tarmac. Для більшого контролю, Future Shock 2.0 система повинна забезпечувати регульоване демпфірування. Поєднання всіх цих факторів повинно запобігти втомі та забезпечити значне збільшення середньої швидкості для всіх.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Скільки важить середньомоторний двигун Specialized SL 1.1 поставляється в комплектації Turbo Creo SL?

За даними виробника, двигун SL 1.1 середньомоторний двигун важить 1.95 кг і пропонує чотири режими: Вимкнено, Еко, Спорт та Турбо. Підтримка варіюється від 0%, 30%, 60% до 100% залежно від обраного рівня. Це означає, що SL 1.1 двигун подвоює вашу м’язову силу в режимі “Турбо”. Максимальна підтримка становить 240 Вт або 35 Нм як для пікової, так і для постійної потужності. Для порівняння, в сегменті гірських велосипедів такі двигуни, як Bosch або Brose, забезпечують понад 300% підтримки, понад 500 Вт і 70-90 Нм крутного моменту. Отже, ясно одне: компанія Specialized хоче досягти набагато більш тонкої підтримки та відповідного досвіду їзди за допомогою Turbo Creo SL. Повна підтримка при педалюванні, на думку Specialized, повинна бути доступна в надзвичайно широкому діапазоні частоти обертання педалей від 60 до 110 об/хв.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній
тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Лінійна модуляція та плавний перехід при обмеженні швидкості 25 км/год, встановленому законом в Європі, повинні забезпечити особливо природний досвід їзди. Як тільки двигун зупиняється на межі швидкості, він не повинен створювати додаткового опору при педалюванні. над цією особливістю конструктори довго працювали. Тут вирішальне значення має складний баланс між підшипниками та ущільненням двигуна. Зрештою, двигун повинен не тільки працювати безперебійно, але і бути водонепроникним (що він і є, з класом захисту IP67). Добротність SL 1.1 система, при 181 мм, трохи ширша, ніж у звичайних шосейних велосипедів, розміри яких зазвичай становлять від 150 до 160 мм. На відміну від попередніх двигунів Specialized Turbo, напруга системи була збільшена з 36 до 48 В, що. за словами виробника. обіцяє більшу ефективність, а отже, і більший запас ходу. SL 1.1 двигун використовується в ідентичних налаштуваннях та конфігураціях у всіх моделях Turbo Creo SL.

Який запас ходу у нового Specialized Turbo Creo SL?

У всіх моделях використовується не тільки той самий SL1.1 двигун, а також ідентичний внутрішній акумулятор ємністю 320 Вт-год, який важить 1.8 кг. Літій-іонна батарея надійно встановлена в закритій трубі і може бути знята або замінена тільки офіційними дилерами. Specialized надає гарантію на акумулятор 2 роки або 300 циклів заряджання. Якщо акумулятор зношений, його можна утилізувати на будь-якій станції переробки або в будь-якому магазині Specialized. Будь-які збори за переробку покриваються компанією Specialized для всіх покупців в ЄС або Північній Америці. Запас ходу залежить від режиму використання і становить 130 км від виробника. Specialized заявляє, що середній цикл перезарядки становить 2:35 год для циклу від 3% до 100%.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

За допомогою подовжувача ходу, який доступний як аксесуар і не входить до комплекту більшості моделей, можна додати ще 160 Вт-год або 65 км пробігу. Повний цикл заряджання ретранслятора триває 3 години 20 хвилин за даними Specialized. Завдяки своїй вазі 1,087 г, він поміщається у звичайний контейнер для пляшок. Однак виробник рекомендує використовувати спеціалізовану Z-клітку з ремінцем, що входить до комплекту, щоб міцно утримувати додаткову батарею на місці. Важливо відзначити: Акумулятор групового набору Shimano Di2 має власний електричний ланцюг і тому повинен заряджатися окремо.

Що таке спеціалізований блок Turbo Connect (TCU)?

Блок Turbo Connect є блоком управління системою електроприводу і розташований в передній частині верхньої труби. Він має дві кнопки та індикатор рівня заряду батареї: нижня кнопка використовується для увімкнення Creo, а верхня. для вибору одного з трьох рівнів допомоги. Коротко натискаючи верхню кнопку, ви можете перемикатися між окремими режимами: 1/3 синього кола для Eco, 2/3 синього кола для спорту та повне синє коло для Turbo. Якщо утримувати верхню кнопку натиснутою, доки не згаснуть усі сині індикатори, ви почнете їздити без сторонньої допомоги. TCU сумісний зі стандартами ANT і Bluetooth. Pssst: Для тих, хто не хоче повідомляти іншим велосипедистам, з яким рівнем допомоги вони зараз їдуть, є режим “стелс”, який можна активувати через додаток Mission Control.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Легальний тюнінг для Specialized Turbo Creo SL: додаток Mission Control та Smart Control

Додаток Mission Control дає змогу водієві налаштувати пікові характеристики та рівень підтримки відповідно до власних уподобань. Крім того, завдяки функції “Розумний контроль” ви можете не тільки бачити стан заряду акумулятора, але й бути впевненими, що він не розрядиться посеред поїздки. Вам просто потрібно вказати, як довго або як далеко ви хочете їхати, і додаток регулює підтримку та споживання енергії системи відповідно. Крім того, додаток Mission Control може записувати поїздки та завантажувати їх до сторонніх провайдерів, таких як e.g. Strava. Додаток має вбудований вимірювач потужності, який може надсилати дані про продуктивність на головний блок ANT. Використання додатку Mission Control не є обов’язковим: Блок Turbo Connect на верхній трубі пропонує всі необхідні функції під час їзди, навіть без додатку.

Які моделі Specialized Turbo Creo SL доступні?

Всі моделі Turbo Creo базуються на одній і тій самій рамі і доступні одразу. Завдяки досить компактним 425-міліметровим ланцюгам, кліренсу шин до 700x42C або 650bx50, наскрізним осям 12×110 спереду та 12×148 мм ззаду, а також сумісності з підсідельними штирями, Creo має безліч функцій, які можна знайти на сучасному шосейному/всюдихідному/гравійному велосипеді. S-Works Turbo Creo SL вартістю 12 499 євро є топовою моделлю в лінійці. Він поставляється зі змішаним груповим набором 1×11, що складається з Shimano DURA-ACE Di2 та XTR Di2, дискових коліс Roval CLX 50 Disc та покришок Turbo Cotton у розмірі 700 x 28C. Наш тестовий велосипед розміром L підказує шкалу із зазначеними характеристиками на респектабельних 12.28 кг.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Трансмісія Shimano XTR M9050 Di2 з перемикачами DURA-ACE Di2, 1×11, 46T Касета Shimano XT, 11-42T Гальма Shimano DURA-ACE R9170 160/160 мм Колеса Roval CLX 50 Дискові карбонові покришки S-Works Turbo, 700 x 28C Підсідельний штир S-Works Fact Carbon, зміщений на 20 мм Кермо спеціалізоване Hover Carbon Винос S-Works Future Stem з кріпленням для GPS Вага 12.28 кг в розмірі L Ціна € 12 499 € Розміри S, M, L, XL, XXL; тестовий розмір: L Колір глянцевий хамелеон Supernova Chameleon (найкращий колірний код) Доступний від сьогодні

Дешевша дорожня модель, Turbo Creo SL EXPERT, має комплектацію з компонентами Shimano ULTEGRA R8070 Di2 та XT Di2, дисками Roval C38 Disc та спеціалізованими шинами Turbo Pro у розмірі 700 x 28 C. Як уже зазначалося, Turbo Creo SL Expert має ту саму раму Future Shock 2.0 та системою SL 1.1 двигун зі своїм дорожчим братом. На цьому рівні специфікації вам доведеться заощадити 8 499 євро.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Любителям гравію варто придивитися до Turbo Creo SL Expert EVO. Велосипед E-Gravel має майже ідентичну специфікацію з Turbo Creo SL Expert, але додає підсідельний штир X-Fusion Manic та шини позашляхового класу Pathfinder Pro у розмірі 700 x 38C. Крім того, лакофарбове покриття цієї моделі є не тільки абсолютною насолодою для очей, але й унікальним для кожного велосипеда завдяки особливому процесу фарбування.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Для тих, хто цінує ексклюзивність та мінімальну вагу, Specialized має спеціальну пропозицію: Модель Turbo Creo SL Founder’s Edition, обмежена лише 250 велосипедами, можна попередньо замовити за ціною 14 499 євро. Завдяки оптимізованій специфікації ексклюзивна модель важить лише 11.9 кг. Золотиста графіка, а також пронумерований значок Founder’s Edition на вилці та відповідний комплект Founder’s Edition SL Kit мають відзначити вихід бренду на ринок.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Геометрія спеціалізованого шосейного велосипеда

Розмір S M L XL XXL
Підсідельна труба 448 мм 478 мм 503 мм 528 мм 558 мм
Верхня труба 539 мм 548 мм 566 мм 581 мм 605 мм
Наголовна труба 146 мм 164 мм 186 мм 217 мм 250 мм
Кут нахилу голови 72.0° 72.5° 73.0° 73.0° 73.0°
Кут нахилу сидіння 74.0° 74.0° 73.5° 73.5° 73.0°
Ланцюгова стійка 426 мм 426 мм 427 мм 427 мм 428 мм
Висота BB 81 мм 78 мм 78 мм 76 мм 76 мм
Колісна база 1 005 мм 1 012 мм 1 020 мм 1,036 мм 1 052 мм
Охоплення 373 мм 379 мм 384 мм 391 мм 399 мм
Стек 575 мм 592 мм 615 мм 643 мм 675 мм

S-Works Turbo Creo SL E-Road Bike у тесті

На перших же метрах їзди на Creo стає зрозуміло одне. він не втратив свого спортивного характеру. Хоча додаткова підтримка двигуна в режимах Sport і Turbo відчутна, допомога залишається непомітно на задньому плані і не нав’язується водієві. Щоб згладити перехід на швидкості 25 км/год, SL 1.1 двигун поступово зменшує підтримку, коли швидкість наближається до 25 км/год, у всіх 3 режимах підтримки перехід надзвичайно гнучкий. Законний 10% допуск швидкості, здається, використовується на повну, і на рівнинній місцевості не рідко задаєшся питанням, чи не можна було б встановити підтримку в американський режим з обмеженням швидкості 45 км/год. Аеродинамічно оптимізовані колеса та форми труб є явною перевагою. Діапазон групового набору 1×11 абсолютно достатній для крутих підйомів і швидкісних ділянок на рівнині. Хоча перемикання передач дещо більші, ніж у звичайних групових комплектів 2×11 або 2×12, опора двигуна вміло їх приховує. Уповільнюючись з високих швидкостей назад у зону підтримки двигуна, система допомоги вмикається дуже плавно. Лише в режимі Turbo помітно, що між 26 і 25 км/год двигун знову починає давати свій додатковий попутний вітер.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній
тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Коли справа доходить до керованості, Creo SL досить близький до відчуття Specialized Roubaix MY2020. Тут Creo досягає балансу між стабільністю та маневреністю в поворотах. Найбільша перевага шосейного велосипеда. це відсутність реальних недоліків. Передня частина стабільна на прямих і приємно маневрена у вузьких шпильках. Центр ваги велосипеда розташований по центру та низько під водієм. Тому швидкими змінами напрямку легко керувати. Важливо відрегулювати амортизацію Future Shock 2.0 система відповідно до власних уподобань. Коли амортизація відкрита, система відхиляється і таким чином зміщує центр ваги гонщика трохи далі вперед. більше тиску на переднє колесо = більше прямолінійності в поворотах. Крім того, завдяки Future Shock 2.0, висота передньої частини відносно висока. Більш розслаблене відчуття витривалості має пріоритет над високоспортивною спритністю.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Коли справа доходить до комфорту, відповідність підсідельного штиря та заднього трикутника рами дуже добре гармонує з вилкою та Future Shock. Завдяки великому кліренсу всі гонщики мають можливість використовувати ширші шини для додаткового комфорту. навіть якщо ви просто їдете по бездоріжжю.

Висновок

З S-Works Turbo Creo SL Specialized представив дуже стильний шосейний велосипед з витонченими характеристиками. Завдяки збалансованій керованості та добре дозованій потужності, це правильний велосипед для збільшення задоволення від поїздок після роботи, спортивних поїздок на роботу або для більш цілеспрямованих тренувань. Відпочивати в сідлі, незважаючи на горбисту місцевість? Без проблем! Завдяки чутливій електронній підтримці, їзда в групі також працює просто чудово.

Для отримання додаткової інформації зверніться до спеціалізованого.com

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Вам сподобалась ця стаття? Якщо так, ми будемо раді, якщо ви вирішите підтримати нас щомісячним внеском. Ставши прихильником GRAN FONDO, ви допоможете забезпечити стабільне майбутнє для якісної веложурналістики. Натисніть тут, щоб дізнатися більше.

Слова

Ось чому новий електровелосипед Specialized серії 120 Mi коштує до 17 000 доларів

Компанія Specialized щойно анонсувала свій новий електровелосипед Specialized Turbo Creo SL. І хоча нова інженерна розробка та надлегкий дизайн вражають, ціна дійсно збиває вас з ніг. Переконайтеся, що ви сидите на цьому!

Компанія Specialized не новачок у виробництві електровелосипедів високого класу. Ми познайомилися з 700 Wh Turbo LEVO на минулорічному автосалоні в Парижі.

Останнім часом ми бачили, як Specialized розкручує свій майбутній таємничий велосипед, який був описаний лише як “здатний зрівняти дороги з землею”.” Сьогодні ми нарешті побачили, над чим працює Specialized.

Найновіший електричний велосипед компанії, Turbo Creo SL, виводить бренд на незвідану територію електронних велосипедів з найлегшим електричним шосейним велосипедом.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Specialized Turbo Creo SL

Specialized Turbo Creo SL позиціонується як електронний велосипед, який може зробити велосипедиста “таким же швидким, як гонщик Тур де Франс”. Компанія навіть посилається на ефект Тесли:

“Turbo Creo SL має можливість зробити будь-якого гонщика таким же швидким, як гонщик Тур де Франс. Вона пропонує потужну і плавну підтримку в легкому велосипеді, який дозволить гонщикам підніматися на гори так, ніби земля пласка. Завдяки компанії Tesla, електромобільні технології розвинулися зі швидкістю світла, і компанія Specialized не збирається відставати. Вони встановлюють новий стандарт в індустрії електровелосипедів за легкістю, потужністю, дальністю пробігу та можливістю підключення.”

The 12.2 кг (26.Електричний шосейний велосипед вагою 9 фунтів використовує власний двигун, який був розроблений на замовлення Specialized. Раніше компанія використовувала двигуни Brose, але стверджувала, що на ринку не було легкого двигуна, який міг би зробити те, що потрібно Specialized, і тому бренд інвестував в RD, щоб розробити свій власний.

Результат. безперервний безшумний двигун середньої передачі потужністю 240 Вт, який отримав назву SL1.1.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній
тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній
тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній
тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Новий Turbo Creo SL від Specialized розрахований на максимальний запас ходу 195 км (121 миля). Хоча ці високі показники запасу ходу нових флагманських електровелосипедів часто є дещо оптимістичними, Specialized називає це “реальним запасом ходу”.

Слід зазначити, що базова модель велосипеда розрахована на 130 км (80 миль) з вбудованим акумулятором на 320 Втч, в той час як велосипеди Founder’s Edition поставляються з акумулятором на 160 Втч, який збільшує загальний запас ходу до 195 км (121 миля). Допоміжний акумулятор можна придбати окремо за €369.90 або 399 доларів США.

Справедливості заради, слід також зазначити, що такі великі відстані вимагають від велосипедиста пристойного зусилля на педалі. Двигун дає близько 200% прискорення на найвищому рівні потужності, але такий запас ходу залежить від меншої допомоги від двигуна.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Specialized Turbo Creo SL також постачається з пристойною кількістю налаштувань. Як описує компанія:

“Гонщики можуть персоналізувати потужність Turbo Creo SL за допомогою додатку Mission Control від Specialized. Велосипед має три режими їзди. ECO, SPORT і TURBO. Mission Control постійно вдосконалюється з мільйонами пройдених кілометрів. Додаток також можна використовувати для автоматичного керування часом автономної роботи, повідомляючи функції Smart Control, як довго або на яку відстань приблизно триватиме поїздка. Система Mission Control розраховує і гарантує, що батареї вистачить на всю поїздку. SL1.1 двигун також має інтегровану ANT, технологію багатоадресної бездротової сенсорної мережі, яка підключається до вашого вимірювача потужності, що відстежує потужність велосипедиста.”

Скільки коштує Turbo Creo SL?

Цінник у 17 000. за Founder’s Edition, з яких буде випущено лише 250 велосипедів, і всі вони матимуть індивідуальну нумерацію, якщо вам це цікаво.

Карбонова рама та найлегший набір компонентів зменшили вагу цієї моделі до 11 кг.9 кг (26.2 фунта), що досить божевільно для електричного велосипеда.

Якщо у вас немає 17 тисяч, але ви все одно хочете супердорогий електровелосипед, ви можете придбати моделі Turbo Creo SL Expert або Turbo Creo SL Expert Evo всього за 9 000. Це лише на 1000 менше, ніж один з найдорожчих електровелосипедів, який ми коли-небудь бачили, Stromer ST5 за 10 000.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Частка Електрека

Це копійки, або 1.7 мільйонів приємних копійок, якщо бути точним.

Чому велосипед такий дорогий? Ви платите каліфорнійській команді дизайнерів за створення цієї карбонової рами та швейцарській команді інженерів за розробку абсолютно нового силового агрегату для електровелосипеда. І ви платите за широкий вибір розмірів, включаючи XS, SM, MD, LG, XL та XXL. Не кажучи вже про безліч висококласних велосипедних компонентів, які незмінно прикрашають велосипеди Specialized.

Але, зрештою, ви платите за те, щоб збоку було написано “Спеціалізований”.

З крутним моментом всього 35 Нм, 1.95 кг (4.4 lb) двигун настільки ж тонкий, наскільки і малопотужний. Велосипедистам, які цінують потужність, слід шукати в іншому місці.

Але для справжніх велосипедистів, які прагнуть заощадити кожен грам, який вони можуть, але все ще хочуть отримати потужність електронного велосипеда, Turbo Creo SL може забезпечити її за певну ціну.

І, звичайно, тут панує досить сильна атмосфера ексклюзивності. Тож чи варта ціна в 17 тисяч доларів того, щоб велосипед коштував сам по собі? Звісно, ні. Але чи вартий символ статусу того? Це буде залежати від вас.

Що ви думаєте про електричний дорожній велосипед Turbo Creo SL? Дайте нам знати в коментарях та думках власників нижче.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які день за днем повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатись останні новини, а також слідкуйте за Electrek в соціальних мережах і LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перевірте наш канал YouTube для останніх оглядів.

Specialized Creo SL

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

У 26 років.Найлегший велосипед Creo SL важить 8 фунтів, він настільки легкий, що ви можете весело кататися без сторонньої допомоги. Простіше кажучи, жоден інший ebike не може запропонувати вам цього. Те, що цей велосипед легкий, не означає, що він не потужний. Specialized SL 1.Крутний момент 1 двигуна 35 Нм робить його швидким і стрімким.

ПРО ЦЕЙ МОТОЦИКЛ

ОСОБЛИВОСТІ CREO SL

Чим вищий рейтинг швидкості, тим більша потужність, прискорення та максимальна допоміжна швидкість (макс. 28 миль/год) для швидшої їзди. Що нижчий рівень, то повільніший темп їзди.

Чим вищий рейтинг поїздок на роботу, тим довші міжсервісні інтервали, що дозволяє зменшити витрати на технічне обслуговування. Велосипеди з нижчим рейтингом можуть мати більш спортивні характеристики, але потребують більшого технічного обслуговування.

Велосипеди вищої категорії дозволяють їздити будь-де та на будь-якій місцевості. Підвіска, швидка керованість та відповідні якісні компоненти визначають всюдихідні електровелосипеди.

Чим вищий рейтинг, тим довший максимальний запас ходу на одному заряді. Більший запас ходу досягається завдяки батареям більшої ємності в поєднанні з ефективними системами приводу.

Велосипеди з вищим рейтингом мають більшу вантажопідйомність для перевезення вантажу, а також потужніші системи приводу, щоб зробити поїздку приємною, незалежно від того, наскільки крутий пагорб чи важкий вантаж.

Сімейні велосипеди вищого класу легко впораються з повсякденним життям з однією, двома або навіть трьома дітьми, незалежно від їхнього віку.

Необов’язковий апгрейд

Настільки легкий, що ви можете їздити з вимкненою системою допомоги

При вазі 26.Найлегший велосипед Creo SL важить 8 фунтів, він настільки легкий, що ви можете насолоджуватися їздою без сторонньої допомоги. Жоден інший ебайк не може запропонувати вам цього.

Особливості SL 1.Вбудований акумулятор на 1 двигун

Всі моделі Creo SL оснащені двигуном SL 1.1 двигун, ексклюзивно для Specialized. SL 1.Крутний момент 35 Нм 1 двигуна на цьому легкому велосипеді робить його жвавим і швидким.

Збільште запас ходу за допомогою зовнішнього акумулятора

Якщо ви хочете просунутися ще далі, додайте розширювач діапазону, що має форму пляшки для води та забезпечує додаткову ємність акумулятора на 160 Вт-год.

Електронне перемикання передач Di2

Система перемикання передач Shimano Di2 контролює перемикання за допомогою електроніки для точного перемикання передач, що не потребує особливого обслуговування.

Безліч опцій консолі

Вбудований TCU показує рівень допомоги та заряд акумулятора і може бути підключений до ваших пристроїв через ANT/Bluetooth. Опціональний дисплей Turbo Connect Display (TCD) пропонує вам більше можливостей для роботи з консоллю.

Відстежуйте свою статистику за допомогою Mission Control

За допомогою спеціального додатку Specialized Mission Control на вашому телефоні ви можете налаштувати потужність Turbo Creo SL, контролювати запас ходу, записувати поїздки та багато іншого.

Швидкісний велосипед класу 3

З підтримкою швидкості до 28 миль/год, двигун без тертя дозволяє вам перевищити цей поріг власними силами, без додаткового опору.

перевага нового колеса

ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА

Ми прагнемо підтримувати вас та ваш Specialized Creo SL на довгі роки, надаючи винятковий сервіс. Наша робота полягає в тому, щоб ви завжди були на дорозі, і ми дуже відповідально ставимося до цього.

Ваш новий електровелосипед поставляється в стандартній комплектації з 6 місяцями безкоштовного сервісного обслуговування. Щоб забезпечити відмінну роботу вашого велосипеда протягом усього терміну експлуатації, ми включимо корисний графік обслуговування і навіть можемо надсилати вам зручні електронні листи з нагадуваннями.

У компанії The New Wheel наша прихильність до сервісу має першорядне значення. Протягом усього терміну служби вашого велосипеда, починаючи з його складання та налаштування, ми працюємо над тим, щоб ваш велосипед працював надійно і приносив вам задоволення.

Велосипеди, придбані в “Новому Колесі”, підпадають під наші унікальні сервісні плани. Ви отримуєте необмежену кількість налаштувань, 24/7 допомогу на дорогах по всій країні та щорічне комплексне обслуговування, щоб ваш велосипед завжди їздив як новий.

Перейти до слайду 1 Перейти до слайду 2 Перейти до слайду 3

Команда New Wheel. чудова, від продажу до обслуговування. кожен тут готовий задовольнити ваші потреби, роблячи це з посмішкою, доброзичливістю та повагою. Вони знають моє ім’я, вітаються зі мною, і я відчуваю, що я в гостях у доброго друга.

Дякуємо New Wheel за те, що вони підтримують цю команду чудових людей у спосіб, який сприяє створенню середовища, заснованого на взаємовідносинах, і в той же час дає можливість усім надавати такі чудові послуги.

Найкращий магазин електровелосипедів у місті, без сумніву. Персонал доброзичливий, підтримує, але ніколи не нав’язливий. Обов’язково запишіться на прийом онлайн і дайте собі достатньо часу для тест-драйву.

Усі, з ким я спілкуюся по телефону, електронною поштою чи особисто, є доброзичливими, чуйними, відданими та висококваліфікованими. Це не звичайний магазин електровелосипедів. Це НАЙКРАЩИЙ магазин ebike.

Перейти до слайда 1 Перейти до слайда 2 Перейти до слайда 3 Перейти до слайда 4 Перейти до слайда 5

Спеціалізований Turbo Creo SL використовує електронну систему стелс з неймовірно великим запасом ходу для доріг, гравію та іншого!

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Сьогодні компанія Specialized офіційно вийшла в сегменти e-road та e-gravel. з єдиною новою пропозицією велосипедів. Новий велосипед під назвою Turbo Creo SL має широкий кліренс для подолання різноманітної місцевості, а також амортизаційну систему Future Shock 2.0 система підвіски. Двигун і акумуляторна система були розроблені з нуля, щоб забезпечити ультракомпактний дизайн і малу вагу. і напрочуд великий запас ходу. У новій рамі також використовується Boost-розташування для доріг. новий стандарт, який може стати основою для майбутніх шосейних та гравійних велосипедів.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Спеціалізований електровелосипед для доріг та гравію Turbo Creo SL

Компанія Specialized не новачок у сфері електровелосипедів, і лише кілька днів тому дражнила нас потенційною новою пропозицією щодо електровелосипедів. Сьогодні це стало офіційним, з анонсом абсолютно нового Turbo Creo SL. Новий велосипед призначений для їзди як по дорогах, так і по гравію, використовуючи двигун і акумуляторну систему, повністю розроблену на спеціалізованому заводі з виробництва електровелосипедів у Швейцарії. Ми відвідали офіційну презентацію в Санта-Круз, Каліфорнія, де отримали повне завантаження та два дні інтенсивної їзди по дорогах та бездоріжжю.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

На перший погляд важко сказати, що перед вами електровелосипед. Нижня труба має приблизно такий самий діаметр, як і старий алюмінієвий Cannondale з товстостінною трубою, в якій розміщено внутрішній акумулятор на 320 Втгод.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Внутрішній акумулятор показаний вище (праворуч), разом з чудовою новою опцією, яку Specialzed щойно представила. 160-ватним акумулятором Range Extender, який монтується в будь-яку стандартну клітку для пляшок і важить 1 кг. Очевидною перевагою є те, що це збільшує час автономної роботи на 50%, а також дозволяє замінювати подовжувачі діапазону для фактично необмеженої відстані поїздки. Додаток Mission Control App дозволяє керувати кількома режимами роботи батарей, тому ви можете заряджати обидві батареї одночасно або по черзі.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Подовжувач ходу під’єднується до порту в підсідельній трубі, що дозволяє замінити батарею менш ніж за 30 секунд. Додатковим бонусом є те, що акумулятор Range Extender вирішує величезну проблему для електровелосипедів. те, що ви не можете літати з ними через обмеження розміру акумулятора. Range Extender досить малий, щоб відповідати авіаційним правилам, тому все, що вам потрібно зробити, це зняти підсідельну батарею (у спеціалізованого дилера) і взяти з собою пару подовжувачів для подорожі.

Примітка: Ви можете перевозити на велосипеді два подовжувачі одночасно, але одночасно можна підключати лише один. Крім того, нова система електродвигуна працює на 48 вольт проти 36 вольт у попередніх моделях Specialized, а це означає, що подовжувач ходу не сумісний зі старими моделями.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Двигун. це абсолютно новий блок, розроблений компанією Specialized на своєму швейцарському заводі з виробництва електровелосипедів. Називається SL 1.1 мотор, він має магнієвий корпус і важить 1.95 кілограмів (4.3 фунти), що ставить його на перше місце за вагою двигуна для електровелосипедів. Він забезпечує до 240 Вт допомоги та 35 Нм крутного моменту. Creo класифікується в США як велосипед з педальним керуванням класу 3, що забезпечує потужність двигуна до 28 миль/год.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній
тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Двигун має чотири режими: Вимкнено, Еко, Спорт та Турбо. Режим Eco відповідає вашим зусиллям на рівні до 30% потужності двигуна, Sport. до 60%, а Turbo. до 100% (240 Вт). Варто зазначити, що цей вибір налаштувань і вихідний крутний момент двигуна досить сильно відрізняються від деяких конкурентів. Наприклад, режим Turbo від Specialized приблизно еквівалентний режиму Eco, який використовується в системі Shimano STEPS E8000 на борту BMC Alpenchallenge AMP Road (який дає 300% допомоги в режимі Boost). Ми розглянемо більш детально в нашому майбутньому огляді поїздок, але коротка версія полягає в тому, що ці дві системи відчувають себе дуже по-різному.

При вимкненому двигуні внутрішня система приводу повністю роз’єднана, що дозволяє стверджувати про нульовий опір двигуна.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

На графіку вище показано тюнінг двигуна нового SL 1.1 система. Це вимагає деякого технічного пояснення і є ключовою частиною філософії Specialized щодо електровелосипедів.

За словами спеціалістів Specialized, хоча ви можете налаштувати поведінку двигуна за допомогою програмного забезпечення в додатку Mission Control, сама конструкція двигуна є основним фактором, що впливає на його поведінку. Коротше кажучи, виробник повинен вирішити, для яких каденцій він хоче оптимізувати. і він не може оптимізувати для всього. Компанія Specialized прийняла рішення налаштувати криву потужності для максимальної ефективності двигуна і щоб вона була “в гармонії з природним каденсом” це означає, що повна потужність не вмикається, поки ви не досягнете вищих обертів. На противагу цьому, система Shimano STEPS націлена на нижчий діапазон обертів для досягнення максимальної потужності, що призводить до помітно інших відчуттів.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Використання новітньої системи Mission Control 2.0 App, ви можете точно налаштувати відчуття потужності, діагностувати проблеми і навіть отримати вихідну потужність від гонщика в реальному часі (i.e. в двигун вбудований лічильник потужності).

Існує також функція Smart Control для акумуляторної системи, яка усуває жахливий синдром тривоги за батарею, від якого страждають електровелосипедисти по всьому світу. Чи вистачить мого акумулятора на всю поїздку? Як дізнатися, чи встигну я додому вчасно на повторний показ Cheers? Усе, що вам потрібно зробити. це ввести відстань поїздки перед початком, і він перераховує її кожні 10 секунд під час поїздки, щоб переконатися, що у вас достатньо заряду для того, щоб дістатися додому. Компанія Specialized стверджує, що ви можете розраховувати на 130 км (80 миль) пробігу в режимі ECO, а батарея Range Extender додає ще 65 км (40 миль).

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Ваша інформація може відображатися кількома способами. через додаток Mission Control, ваш Garmin або дисплей Specialized Turbo Connect, який був випущений близько шести місяців тому. Верхній блок управління також відображає рівень заряду батареї за допомогою невеликих світлодіодних індикаторів, на випадок, якщо ви захочете їздити без головного пристрою або мобільного телефону (але при цьому ви втратите такі функції, як Smart Control).

Конструкція рами, стандартна геометрія

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Рама Turbo Creo SL виготовлена з карбону Fact 11R, причому всі моделі використовують ідентичну компоновку. Передня частина використовує Future Shock 2.0, що забезпечує 20 мм ходу, щоб зняти напругу на нерівних дорогах та стежках.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній
тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Рама використовує дискові гальма з плоским кріпленням і 160-міліметровими роторами, а також те, що може стати наступною зміною в стандартах осей. підвіску Road Boost. Система використовує передню вісь 12×110 мм та задню вісь 12×148 мм, а також нові втулки Roval, виготовлені спеціально для цього завдання. Спеціалізовані представники розповіли нам, що збільшення ширини задньої частини було необхідним через ширину двигуна та ланцюга, а ширина передньої втулки була змінена, щоб відповідати Boost.

Фокус також у грі Road Boost, і ми не здивуємось, якщо побачимо це поширення в найближчі 12 місяців.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Кліренс покришок становить колосальні 700 x 42 мм (38 мм з крилами) або 650b x 47 мм. Дорожні моделі поставляються з 28-міліметровими шинами, в той час як модель EVO, орієнтована на гравій, має 38-міліметрові шини Pathfinder Pro 2Bliss Ready (показано вище). Зверніть увагу, що у Specialized поки що немає сумісних з дорожнім бустом коліс 650b, тому вам потрібно буде використовувати щось, що продається для гірських велосипедів.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Всі моделі Turbo Creo SL оснащені змішаною трансмісією Shimano з перемикачами для шосе та заднім перемикачем для гірських велосипедів для розширеного діапазону передач 1x. Кривошипи від Praxis з використанням кільця 46t (карбонові або легкосплавні руки, залежно від рівня специфікації), з касетою 11-42.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Рама використовує 27.Підсідельний штир діаметром 2 мм, з підсідельним штирем X-Fusion Manic, розробленим для гравійної моделі EVO. Він має 50 мм ходу і має перемикач великим пальцем біля лівого гальмівного важеля (показано вище).

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Рама доступна в шести розмірах, всі з колесами 700c (інформація про геометрію XS поки що недоступна). У новій розробці система визначення розмірів називається “Beyond Gender”, яка усуває специфічну для чоловіків та жінок геометрію на користь тієї, що підходить для всіх.

Загальна геометрія Turbo Creo SL подібна до Diverge, причому великий розмір має такий самий винос і виліт, як у 56-сантиметрової моделі Diverge. Нижній кронштейн вищий, ніж у Diverge, а загальна висота BB залежить від розміру покришки (i.e. гравійні покришки піднімуть BB відносно землі). Також зверніть увагу, що нова рама не відповідає правилам UCI, де для більших розмірів використовується довша колісна база для кращої керованості.

Технічні характеристики, ціна та доступність

Буде доступно чотири рівні Turbo Creo SL, всі з однаковою рамою, вилкою, двигуном, внутрішнім акумулятором та геометрією. Наразі вона не буде випущена у вигляді фреймсету.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Turbo Creo SL Expert (9,000) має поєднання Shimano Ultegra та XT, шатуни з легкого сплаву Praxis та карбонові колеса Roval C 38 Disc. Повна вага. 12.8 кг (28.2 фунти).

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Turbo Creo SL Expert EVO (9,000). це гравійна модель, яка використовує 38-міліметрові шини Pathfinder Pro. Він має суміш Ultegra/XT, а також легкосплавні кривошипи Praxis та диски Roval C 38 Disc. Оновлення для їзди по гравію включають винос X-Fusion та ширші розкльошені шини Adventure Gear Hover. Повна вага. 13.5 кг (29.7 фунтів).

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

S-Works Turbo Creo SL (14 000) оновлюється до збірки Dura Ace / XTR (з касетою XT), карбоновими шатунами Praxis та карбоновими колесами Roval CLX 50 Disc. Він також включає в себе одну батарею Range Extender. Повна вага (без подовжувача). 12.2 кг (26.8 фунтів).

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Нарешті, існує обмежена серія з 250 велосипедів S-Works Turbo Creo SL Founder’s Edition, виготовлених за спеціальним замовленням Майка Сіньярда. Вони коштують колосальні 17 000, і скидають все до останнього грама, доводячи загальну вагу до 11.9 кг (26).2 фунти).

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній
тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній
тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Ключові оновлення на Founder’s Edition включають повну касету XTR, 28-міліметрові шини Turbo Cotton, кастомні легкі перемикачі з анодованим золотом, наскрізні осі на болтах і навіть золоті наклейки на колесах. У комплект поставки Founder’s Edition також входять дві батареї Range Extender, щоб ви могли їздити з підзарядкою довгий-довгий час. Ви навіть отримаєте індивідуальний комплект SL Kit за власним розміром, а також безкоштовні зміни точок дотику для забезпечення ідеального прилягання.

тест, спец, s-works, turbo, creo, справжній

Specialized Turbo Creo SL буде доступний у веломагазинах з кінця серпня 2019 року. Видання Founder’s Edition можна попередньо замовити з 16 липня, сплативши 10% передоплати дилеру Specialized (доставка в кінці 2019 року).

Слідкуйте за нашим першим звітом після двох днів їзди дорогами та стежками поблизу штаб-квартири Specialized у Каліфорнії.

Теми

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.

Навіщо купувати його, якщо ви можете взяти самокат Bird напрокат майже безкоштовно. робить те саме.

Це електричний велосипед з програмованим допоміжним двигуном і працює зовсім не так, як самокат, про який ви згадали зовсім. Двигун можна запрограмувати на певний відсоток від вашого зусилля. Він ідеально підходить для тих, хто може собі дозволити його, доповнюючи свою їзду верхи, яка, завдяки характеру допомоги, дасть позитивні вправи, безпечніші для суглобів та сухожиль.

Хіба “Road Boost” не 12X148, а не 12X142 ззаду??

Відділ маркетингу: Нам потрібна назва, у вас є ідея, яка звучить технологічно і круто?? Інженер: (Може спроектувати гарний велосипед, але не має ідей щодо назви) Чому б вам просто не назвати його на честь програмного забезпечення CREO CAD, в якому ми його спроектували?

Creo з латинської означає “створювати”. Таким чином, це буде абсолютно новий вид спорту.

Подивіться у свій словник Це не означає, що.

Цікаво, як зустрінуть першу людину, яка з’явиться на вихідних на велопробігу або гранд-фондо з таким велосипедом?

У нашій групі є кілька хлопців, які їздять на електровелосипедах. Ми раді, що вони катаються з нами, тому що через проблеми зі здоров’ям пару років тому вони не могли йти в ногу з часом. Їх здувало ззаду, або, що ще гірше, вони намагалися триматися занадто довго і починали ставати непередбачуваними, тому що весь час їхали зі швидкістю 10/10 і отримували тунельний зір. Висококласні електровелосипеди, як ці, допомагають зупинити старіння людей від групових поїздок дорогами. Завдяки своїм е-велосипедам вони отримали додаткову десятку років на груповій поїздці, а тепер у нас з’явилася ще одна пара велосипедистів, які можуть доїхати до кав’ярні, не турбуючись про візит до кардіолога після цього. Ніхто не відчуває негативного впливу від присутності велосипедів чи їх власників.

Тепер, якби ви захотіли бути дурнем і з’явитися на одному з них, розігнатися до 28 миль/год, злити всіх і тримати його там, намагаючись обстріляти якомога більше людей, це інша історія, але я не уявляю, що більшість людей будуть використовувати їх саме для цього, і це не те, що я зараз спостерігаю на дорозі.

Дуже добре сказано. Саме тому мій тато нещодавно купив електровелосипед, і наші спільні поїздки ще ніколи не були такими веселими.

@Andrew Я згоден, дуже добре сказано. е-велосипеди утримуватимуть людей на велосипедах, які інакше не змогли б їздити, і це добре для ВСІХ. Це також приведе людей, які ніколи не їздили на велосипеді, і деякі з них стануть велосипедистами на все життя.

Що повинен зробити спеціалізований. це просто піти вперед і запатентувати фразу “не сумісний із зворотною сумісністю.”

Коментарі та думки власників велосипедів у 32131.

Ще раз, чому ця стаття не в E-bikerumor.com.

Еріку, серветки в сьомому ряду.

О, я не проти електровелосипедів, мені просто цікаво, який сенс в тому, щоб мати e-bikerumor.com. це? Це явно E-bikerumor.com стаття. Вони не оновлювали сайт з травня. Це не через вміст, яким можна поділитися.

Здається, що кожного дня з’являється нова стаття про е-велосипеди на bikerumor, незважаючи на їхнє намагання тримати їх на рівні чуток про е-велосипеди. Можливо, платна реклама.

@Greg Kopecky Ми продовжуємо писати про найважливіші, інноваційні та впливові електровелосипеди, оскільки вони продовжують зростати як основний елемент сучасної велоіндустрії. Як правило, ми заглиблюємось у глибину на e-BR і висвітлюємо там ширший спектр електровелосипедів. Наша місія завжди полягала в тому, щоб тримати наших читачів в курсі подій, тому ми продовжуватимемо висвітлювати електронні новини.

З огляду на це, ЖОДНА платна реклама на Bikerumor жодним чином не впливає на наш редакційний контент! Так, наші зарплати складаються з доходів від реклами. Але те, що ми пишемо, і про що ми пишемо, є редакційно-незалежним.

Ваша постійна залученість читачів. це те, що впливає на те, щоб компанії розміщували у нас рекламу. І кожного разу, коли ми приймаємо оплату у зв’язку з історією, ми повністю відкриті та прозорі. як у випадку з нашою нещодавньою серією про поломки сідел, яка, хоча і не була пов’язана з конкретним брендом, була підтримана виробником сідел.

@Greg Kopecky, ми, мабуть, пропустили цей чек на пошті або, можливо, листоноша вкрав коробку зі 100 купюрами зі штаб-квартири “Спеціалізованого! Якщо ця стаття схожа на проплачену рекламу, я не знаю, що вам сказати. Ми повідомляємо про факти і робимо свій внесок, де це необхідно (i.e. батарея для подовжувача ходу. чудова ідея, хоча я ніколи не матиму такого велосипеда, бо не можу собі цього дозволити час знову перевірити пошту на предмет відсутнього чеку). Прочитайте мій відгук про поїздку на цьому велосипеді, і ви побачите, що я набагато критичніше ставлюся до багатьох аспектів порівняно з відгуками в інших виданнях. Ви можете спати спокійно, знаючи, що робота велоредактора не є високооплачуваною.

чи хтось здивований базовою вартістю цих речей? Я знаю, що тут є купа технологій, але люди, які витрачають такі гроші на велосипеди, зазвичай знаходяться під власною владою. Все ще не на борту з цими речами. Я однозначно бачу перевагу для поїздок на роботу та рекреаційних поїздок. І якщо це змусить людей їздити на велосипедах, які зазвичай не їздять, то це чудово.

Я згоден, що основна увага повинна бути зосереджена на залученні нових людей. Я теж можу приєднатися до цього. На жаль, такі моделі, як ця, чітко орієнтовані на старіючу демографічну групу, яка вже деякий час їздить на велосипеді. Просто ще одна іграшка, щоб розважити покоління бебі-бумерів. Я не бачу жодного нового гонщика, зацікавленого у велоспорті, який би платив 9 тисяч за гоночний електровелосипед з “сліпучою швидкістю”. Сумно, що такий гігант індустрії, як Specialized, використовує такий підхід. Існує реальна можливість залучити нових гонщиків, змінити звички поїздок на роботу в нашій країні і відкрити нові можливості для відпочинку для тисяч людей за допомогою електровелосипедів. Проте Specialized продовжує використовувати підхід “я старію, але все ще хочу їздити, як двадцятирічний”. Приклад: Founders Edition для Sinyard

Я купив свій Creo SL Carbon за 5500.00 і я гарантую вам, що з часом ціна буде знижуватися, з більшою кількістю опцій рами та компонентів.

Де ти взяв його за 5500? ?

Тому що вони забули сказати, що це привід MAHLE?

Я повністю за е-велосипеди. Коли я стану старим і не зможу більше гасити вати, я БУДУ володіти однією з цих речей. Але мушу сказати, що я не розумію, чому ви поєднуєте двигун з карбоновими деталями найвищого класу і піднімаєте ціну до такої висоти. Можливо, згодом вони запропонують ринку скромний за ціною, але потужний велосипед. Зрештою, коли у вас є 200-ватний двигун, легка вага та аеродинаміка не здаються такими важливими.

Зменшена вага полегшує його підйом і транспортування. Легка вага дозволяє акумулятору забезпечувати більший запас ходу. Карбон поглинає нерівності дороги краще, ніж будь-який інший матеріал, що використовується в даний час. Зрештою, велосипед буде продаватися з алюмінію за нижчою вартістю.

“10 секунд під час їзди, щоб переконатися, що у вас достатньо соку, щоб дістатися додому”, мені подобається, як велосипед може викликати у когось занепокоєння щодо дальності. Це велосипед! Якщо батарея розрядиться, припускаючи, що ви все ще можете від’єднати двигун, у вас все ще є те, що я вважаю оригінальним двигуном ви.

Причина, чому це викликає занепокоєння, полягає в тому, що небагато людей хочуть крутити педалі навколо 26-фунтового карбонового шосейного велосипеда.

Que the eBike Коментарі та думки власників!! Я читаю bikerumor щодня і особливо люблю читати коментарі та думки власників так що ось я йду зараз. По-перше, цей велосипед абсолютно належить до bikerumor, а НЕ до E-Bikerumor. Це велосипед в першу чергу з двигуном, так, але є eBikes, які зроблені, щоб бути електричними велосипедами в першу чергу і належать до E-Bikerumor, а є eBikes, які зроблені, щоб бути велосипедами, які випадково мають двигун і належать до звичайного bikerumor, як Creo Правда, між цими двома сторонами спектру є багато сірої зони, але цей велосипед створений для того, щоб на ньому їздили як на звичайному велосипеді але з двигуном та акумулятором він дозволяє їхати швидше, далі, підніматися на крутіші пагорби або довші підйоми, або просто дозволяє їздити взагалі

Зазвичай я проїжджаю від 5000 до 6000 миль на рік. Сам по собі я зазвичай можу розвинути середню швидкість 21-22 миль/год на шосейному велосипеді та 18-19 миль/год на гравійному (о, це добре для мене). Цієї весни я отримав серйозну травму під час катання на гірському велосипеді, а потім переніс операцію, яка не дозволяла мені їздити на велосипеді протягом двох місяців. Перший велосипед, на якому я виїхав на вулицю, був електровелосипед. Місяцями я мріяв про те, що зможу знову їздити на велосипеді з тією ж швидкістю, на ту ж відстань і тими ж маршрутами, до яких я звик Такий електровелосипед, як Creo, дає можливість зробити це саме так!

Щодня я чую, що електровелосипеди “шахраюють!” НІ, ЦЕ НЕ ТАК! Ви все одно повинні крутити педалі. Велосипедна промисловість та спеціалізовані компанії не хочуть ставити дросель на велосипеди, вони лише допомагають крутити педалі. Отже якщо ви збираєтеся крутити педалі електровелосипеда протягом години або крутити педалі звичайного велосипеда протягом години ви все одно крутите педалі велосипеда протягом години просто ви потенційно можете проїхати вдвічі далі, вдвічі швидше та отримати вдвічі більше задоволення від поїздки на електровелосипеді! е-велосипеди є інструментом. Якими б не були обмеження велосипедиста, електровелосипед потенційно дозволяє йому подолати ці обмеження та перешкоди. Якщо ви збираєтесь відмовити когось від їзди на електровелосипеді, вам варто поїхати в аеропорт і сказати сотням людей в інвалідних візках, щоб вони просто йшли до воріт, а не штовхали їх туди

Так, ці велосипеди дорогі, і так, ви можете купити скутер або автомобіль навіть за цими цінамиАле справа не в цьому! Я працюю в індустрії вже 19 років і знаю, що коли великі велосипедні компанії, такі як Specialized, випускають гарячі новинки, вони роблять це одним з двох способів підходом зверху вниз або знизу вгору. Ці велосипеди S-Works Creos є прикладом підходу “зверху вниз”, орієнтованого на серйозних велосипедистів саме тому вчора на них їздила команда Quick-Step. За ціною 17 тис. доларів і лише 250 виготовлених велосипедів, вони будуть розпродані до кінця тижня як і минулого року, коли було випущено 15 тис. лімітованих велосипедів Shiv TT. Ці Creos дійсно показують, наскільки дивовижним, легким і орієнтованим на продуктивність може бути електронний велосипед. Так, незабаром у них з’являться дешевші версії з низькосортним карбоном, легкосплавними дисками та/або легкосплавними рамами тож тримайтеся міцніше.

Особисто я працюю повний робочий день і є повноцінним чоловіком і батьком (як і багато хто з нас тут). Коли у мене є година для їзди, я їду так далеко і так швидко, як можу. Я, безумовно, повністю використовую цей час, після моєї травми я нічого не сприймаю як належне! Якби я міг зараз розвивати середню швидкість 26-27 миль/год на Creo, уявіть, скільки я міг би покрити і скільки задоволення я міг би отримати за годину їзди на самоті о, і я гарантую, що я отримав би стільки ж тренувань.!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top