Вантажні велосипеди проти велосипедних причепів. Вантажний велосипед з довгим хвостом

Вантажні велосипеди проти велосипедних причепів

власний Давайте розглянемо вантажні велосипеди та причепи для кількох різних випадків: по-перше, для повсякденних поїздок по місту. Далі ми розглянемо, що краще для велоподорожі з дітьми.

Щоб кваліфікувати свої відповіді, я володів одноколісними причепами, такими як причіп BOB, двоколісними дитячими причепами для перевезення дітей. У мене були довгі бортові причепи, такі як причіп Bikes-at-Work. У мене також були різні вантажні велосипеди, включаючи вантажний велосипед Surly Big Dummy з довгим хвостом, електричний Yuba Mundo та вантажний велосипед з фронтальним завантаженням bakfiets.

З огляду на це, давайте перейдемо до порівняння!

Чи є вантажний велосипед або велосипедний причіп кращим у місті?

Маючи десятирічний досвід, відповідь очевидна: вантажні велосипеди кращі, коли вони є опцією. Ви бачите, що люди роблять той самий вибір, коли справа доходить до автомобілів. ви бачите набагато більше пікапів і фургонів, ніж седанів, що перевозять причепи. Ось чому вантажні велосипеди кращі за причепи:

  • Менше зайвого часу на запуск і повернення. На вантажному велосипеді ви просто сідаєте і їдете. З причепом вам може знадобитися кілька хвилин, щоб під’єднати або від’єднати його, навіть якщо він швидкознімний. Для частих або коротких поїздок це досить дратує.
  • Механічно простіше. Довгохвостий вантажний велосипед має довшу раму, довший ланцюг і деякі довші троси, але жодна з цих речей не додає механічної складності. З причепом у вас є два колеса, у яких можуть спустити шини, зчіпка і будь-яка кількість додаткових болтів або речей, які можуть потребувати обслуговування.
  • Менший опір коченню. Кожна додаткова шина на дорозі трохи сповільнює рух.
  • Відсутність небезпеки перекидання. Двоколісні причепи можуть перекинутися під час розвороту.
  • М’якша їзда. Колеса вантажного велосипеда будуть більшими, що забезпечить більш м’яку їзду Легкий причіп може не тільки бути жорсткішим, але й підстрибувати в повітрі при наїзді на нерівності.
  • Легше. Можливо. Це залежить від вантажного велосипеда та причепа, але загальна простіша конструкція вантажного велосипеда може призвести до меншої ваги. Порівняйте конкретний вантажний велосипед і причіп, щоб переконатися в цьому!

Враховуючи всі переваги вантажних велосипедів над причепами, я все ще використовую бортовий причіп Bikes-at-Work. Тому що, ну, ви не знайдете холодильники, 16-футові драбини та 8-футові дивани на вантажному велосипеді. І коли я не можу помістити вантаж на вантажний велосипед, я радий мати причіп. Але в контексті, вантажні велосипеди використовуються в 100 разів частіше, тому що більшість вантажів набагато менші.

Досить розмов! Давайте продемонструємо на фотографіях.

Вантажні велосипеди кращі за причепи для багатьох видів вантажів

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Для найбільших вантажів найкраще підходять причепи!

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Вантажний велосипед чи велопричіп краще для велоподорожей з дітьми?

Коли ми планували сімейний велотур, одним з важливих рішень було, чи використовувати велосипедний причіп для перевезення однієї-двох дітей, чи взяти вантажний велосипед.

Після серйозних роздумів про велосипедний причіп, ми врешті-решт вирішили використовувати вантажний велосипед.

Велосипедні причепи забезпечують певний захист від сонця та дощу для однієї-двох дітей. Причіп також забезпечує гнучкість додаткового вантажного простору.

Але на користь вантажного велосипеда свідчить те, що у свої вісім років наша найбільша дитина скоро виросте з будь-якого причепа. Причіп сам по собі додає значної ваги. У нас також вже був вантажний велосипед.

Ми вирішили, що якщо погода досить погана, щоб сховатися від неї, то дорослі та діти повинні ховатися разом. Тож ми обрали вантажний велосипед як легший, швидший і зручніший варіант.

Рішення використовувати вантажний велосипед замість причепа було одним з тих, в якому ми ніколи не сумнівалися. Під час подорожі жодного разу не пролунало “якби у нас був велопричіп”.

Але якщо ви шукаєте велосипедний причіп для високих/старших дітей, найкращий, який я знайшов. це причіп Wike, з висотою 30 дюймів (76 см) над головою.

Погодні навіси для вантажних велосипедів

Є кілька погодних навісів для вантажних велосипедів, які пропонують зручність вантажного велосипеда з деяким захистом від негоди причепа.

Для поїздок по місту нам дуже сподобався тент від негоди на наших бакфітах:

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Але оскільки нашій доньці було близько шести років, вона більше не поміщалася під бакфітом. Крім того, не було зручного способу зберігати цю модель тенту, коли він не використовується. він висів у гаражі, як жорстке вітрило. Тому, коли ми брали бокс-велосипед у тур, коли нашій доньці було півтора року, ми все одно залишали навіс удома.

Тент для довгохвостих вантажних велосипедів, таких як Xtracycle, Surly Big Dummy або Yuba Mundo

У 2022 році з’явилося найкраще рішення для довгохвостих вантажних велосипедів. 250 Pop Top Cover від Yuba. Вони повідомляють, що він підходить для їхніх довгохвостих вантажних велосипедів, включаючи Mundo, Spicy Curry, Boda Boda та Kombi. Xtracycle повідомляє, що він також підходить до їхнього обруча Hooptie.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Недоліком Pop Top є те, що його не можна легко зняти і зберігати на велосипеді, тому, одягнувши його в поїздку, ви не можете відірвати його від велосипеда. Він може бути ідеальним для постійного використання в холодну або дощову пору року, але для літньої велоподорожі я б спокусився на індивідуальний захист від тіні та дощовики.

Дощовики для вантажних велосипедів “зроби сам

До того, як з’явився Yuba Pop Top, люди мали ряд креативних способів додати захист від негоди до своїх вантажних велосипедів, наприклад, зламати дощовики для мопедів.

Для довгохвостих велосипедів мені подобається зовнішній вигляд DIY Covered Bike Wagon Canopy від Лоуренса Кларкберга (Laurence Clarkberg):

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Ви можете прочитати більше про те, як Лоренс виготовив критий навіс для велосипедного причепа.

Ще одна річ, яку я бачив для дощовиків для вантажних велосипедів “зроби сам”. це перепрофілювання капюшона від коляски або рюкзака для перенесення дітей. Ось один з них, зроблений з капота автомобіля:

Рецепт батончиків Even Keel Trail Bars

Це сімейний рецепт для сімейного велопоходу, який я використовував під час сімейних велопоходів на вихідні, присвячені Дню матері. Ці калорійні батончики без випічки були розроблені для туристичних походів, щоб вмістити найбільшу кількість калорій у найменшу вагу. Вони також є рецептом, який подобається всій моїй родині.

Вівсяно-бананові батончики

Це сімейний, заздалегідь приготований рецепт для сімейного велопоходу. такий, який я використовував під час сімейних велопоходів на вихідний день матері. Цей рецепт містить основні інгредієнти, які я люблю їсти на сніданок у будь-якому випадку. вівсянку та банани. але у більш портативному форматі. Незважаючи на те, що вони досить здорові, вони

Як перевозити матрац на велосипеді

Двоспальний матрац можна перевозити на велосипеді за допомогою причепа Bikes-at-Work Trailer. Якщо вам потрібен велопричіп лише тимчасово, можливо, вам пощастило і ви живете в місті, де його можна взяти напрокат або позичити. Зателефонуйте до місцевого магазину велосипедів, щоб розпитати. На фотографії вище я

Електричний вантажний велосипед Elops R500 від Decathlon : хороший довгий хвіст?

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Чому стільки галасу навколо Elops R500, електричного лонгтейла від Decathlon? Ми не збираємося ходити навколо куща: Десятиборство зламало ринок! Так, електричний вантажний велосипед з довгим хвостом від Decathlon коштує вдвічі дешевше, ніж у конкурентів. Чи справді цей електронний велосипед того вартий?

⚠️ Оскільки вантажний велосипед Decathlon Elops R500 недоступний у США, ми пропонуємо вам замість нього Nakto Cargo, стильний вантажний велосипед за більш ніж доступною ціною.

Моя думка про Decathlon Elops R500

250 високошвидкісний безщітковий редукторний двигун. Знімний водонепроникний акумулятор 36В 10Аг. Переднє барабанне гальмо та заднє дискове гальмо. Вантажопідйомність 250 фунтів. 3 режими допомоги педалі. 1 рік гарантії.

Бюджет: | Швидкість: 22 миль / год | Діапазон: 35 миль

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

На вершині цьогорічного рейтингу електричних вантажних велосипедів, R500 Elops від Decathlon. це успіх. Перше, що спадає на думку, коли ви думаєте про Decathlon Elops R500. це його ціна. Він коштує близько 2500 євро (менше 2800), коли конкуренти пропонують подібні моделі близько 5000 євро (близько 5400).

Електричний довгохвостий вантажний велосипед Elops R500 від Decathlon ідеально підходить для заміни автомобіля в місті та зменшення його вуглецевого сліду. Так, електровелосипеди чудово підходять для збереження планети. Це дуже приємний у керуванні велосипед, і ви відчуваєте себе в ньому дуже безпечно. Для поїздок за покупками, на роботу, перевезення дітей або просто для того, щоб подихати свіжим повітрям. Мені подобається його дизайн та колір, я вважаю асоціацію світло-блакитної рами та дерев’яних елементів дуже сучасною!

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Двигун

Довгохвостий вантажний велосипед Elops R500 оснащений двигуном, розташованим у задньому колесі. Це двигун виробництва Decathlon, тому він не від Bafang, Bosch або Schwalbe, на відміну від інших більш дорогих вантажних електровелосипедів. Я вважаю двигун дуже ефективним, і це, очевидно, завдяки хорошому датчику педалей. Велосипед “розуміє”, коли вам потрібна допомога, і “розуміє” інтенсивність допомоги, яка вам потрібна. Двигун потужністю 250 Вт, який збільшується до 15.5 миль / год, а його крутний момент становить 58 Нм, хороший крутний момент для підйому на малі та середні підйоми.

Велосипед Elops R500 пропонує 5 режимів їзди:

  • Екологічна підтримка: 90% допомоги. Це трохи допомагає і добре зберігає акумулятор.
  • Стандартна підтримка : 180% допомога. Мій улюблений режим, щоб рухатися, не потіючи.
  • Підтримка потужності: 300% допомоги. Дозволяє їхати якомога швидше (макс. 15.5 миль / год.)
  • Прогулянка: перетворює велосипед на мотоцикл, який може підніматися до 4 миль / год. Не потрібно крутити педалі, щоб рухатися вперед.
  • Без підтримки: велосипед важить 38 кг (84 фунти), тому я не рекомендую цей режим !

Акумулятор

Акумулятор вантажного електричного велосипеда Decathlon Elops R500 є великою родзинкою: це акумулятор Samsung на 672 Вт-год, який дозволяє проїхати до 55 миль (це краще, ніж більшість дорожчих моделей конкурентів)!). Він знімний і заряджається досить швидко (менш ніж за 5 годин). Щоб максимально заощадити заряд акумулятора, я пропоную вам залишатися в екорежимі. Якщо ви переведете допомогу Elops R500 у звичайний або потужний режим, двигуну знадобиться більше енергії, і ви проїдете менше кілометрів. (43 милі в звичайному режимі, 31 миля в режимі потужності).

Комфорт водіння

По дорогах з твердим покриттям на велосипеді дуже приємно їздити (навіть з 2 дітьми, які кричать, співаючи титри про покемонів на задньому сидінні). Передня підвіска лонгтейла Decathlon Elops R500. це справжнє задоволення підніматися на бордюри або долати нерівності доріг. Велосипед має 8 швидкостей (на додаток до режимів допомоги), що дуже практично для подолання певних підйомів.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Ще один момент, який мені дуже подобається і дуже сприяє комфорту водіння. це центральна стійка, яка дозволяє підняти велосипед, щоб встановити обладнання або дітей на вантажний велосипед.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Гідравлічні дискові гальма

Ще одним дуже хорошим моментом цього EAB є його гальма. Це гідравлічні дискові гальма (святий Грааль!) від бренду Tektro. Гідравлічні дискові гальма. найкращі гальма для цього типу велосипедів, які перевозять важкі вантажі.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Розмір довгого хвоста

Електричний вантажний велосипед Decathlon Elops R500 великий! Він має довжину 220 см, ширину 68 см і висоту 108 см. Він трохи більший, ніж більшість конкурентів, тому ви можете перевозити трохи більше речей. Крім того, це підвищує комфорт пасажирів ззаду.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Ціна

Чому цей вантажний електровелосипед коштує вдвічі дорожче, ніж у конкурентів? Є 2 основні причини ціни на Decathlon Elops 500: велосипед був вироблений в Азії, і більшість його частин. від Decathlon.

Висновок

Decathlon longtail. це дуже хороший вантажний електровелосипед, який встановлює новий стандарт з точки зору співвідношення ціни та якості. Decathlon створив електричний вантажний велосипед, який відповідає багатьом критеріям: доступна ціна, безпечна їзда, міцні матеріали, великий об’єм завантаження. Мені також подобається, що цей велосипед. “все включено” (аксесуари, такі як ліхтарі, підніжки, замки і навіть “мавпячий бар” ззаду, який часто можна придбати за 250 євро (приблизно 270 грн)).

250 високошвидкісний безщітковий редукторний двигун. 36V 10Ah r знімний водонепроникний акумулятор. Переднє барабанне гальмо та заднє дискове гальмо. Вантажопідйомність 250 фунтів. 3 режими допомоги на педалях. 1 рік гарантії.

Бюджет: | Швидкість: 22 милі на годину | Запас ходу: 35 миль

Сімейні велосипеди: Найкращі варіанти для перевезення дітей

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

У нас є смішна кількість велосипедів. Бред завжди каже, що кількість велосипедів, які нам потрібні. N1. Це жарт для матусів, а простою мовою це означає, що нам завжди потрібен ще один велосипед.

Наша колекція велосипедів випливає з обґрунтування без автомобіля. Велосипеди відносно дешеві, легко купуються з рук і служать вічно. З нашого набору з 9 велосипедів лише 3 були придбані абсолютно новими, і всі вони використовуються щотижня.

У фокусі нашої колекції. сімейні велосипеди, на яких можна перевозити дітей, котів та інші вантажі. Перевезення речей на велосипеді стає досить важливим, коли у вас немає автомобіля!

Сімейні велосипеди

Ми буквально володіли велосипедом-боксом, довгим велосипедом, дитячим причепом, пласким причепом, тандемом, трейл-велосипедом, велосипедними сидіннями та трейл-гейтером.

Мене часто запитують про те, який велосипед найкраще підходить для прогулянок з дітьми, поїздок до великих продуктових магазинів або для того, щоб відвезти котів до ветеринара.

Відповідь залежить від того, що ви хочете робити і скільки місця у вас є для зберігання велосипедного спорядження. Однак є одна універсальна істина: дешеве велосипедне спорядження. це відстій. Я засвоїв цей урок під час велоподорожі на тандемі. І це справедливо для кожної частини велосипедного обладнання, яке я використовував. Дешеві велосипеди мають дешеві компоненти, які постійно потребують заміни. Вони важкі, повільні і роблять їзду на велосипеді нудною. Я впевнений, що саме тому так багато людей мають велосипеди, які вони ніколи не використовують.

Щоразу, коли ми позичаємо наші велосипеди, коментар , який ми отримуємо. це те, що велосипеди практично їдуть самі по собі. І це не тому, що у нас є електроприводи. На доглянутих велосипедах просто легше їздити.

Довгохвостий вантажний велосипед

Якби мені дозволили мати лише один велосипед, це був би мій довгий хвіст. Він може везти майже все, що мені потрібно. Він дуже простий у використанні, і він має гарний бірюзовий колір (ніколи не варто недооцінювати важливість кольору).

  • Довгохвості велосипеди добре підходять для перевезення до 3 дітей, великої кількості продуктів, туристичного спорядження тощо. (Див. фото у верхній частині допису).
  • У мене є сідельні сумки і металева рама, яку можна розширити, щоб помістився великий пластиковий контейнер. Він також має застібки-блискавки, які ідеально підходять для речей, які я завжди ношу з собою, наприклад, багаторазові пакети для покупок, їжу на випадок надзвичайних ситуацій, пластирі, велосипедні ліхтарі тощо.
  • Вони дорогі. Навіть уживані, вони дорогі.
  • Я купив свій велосипед у людини, яка вважала його занадто важким. Товсті колеса та довга рама роблять його повільним велосипедом. І чим більше ви навантажуєте велосипед, тим більше вам доведеться тягнути. Багато довгих хвостів поставляються з електричними допоміжними пристроями, але це лише робить їх дорожчими.
  • Довгі хвости довгі, тому зберігання є проблемою. Ви не можете їх повісити, і вам потрібно щонайменше 5 футів місця для зберігання.

Бокс-велосипед

Я люблю свій бокс-велосипед. Це так весело їздити. І він лякає автомобілістів, тому я отримую багато місця на дорозі. Коли Уна була маленькою, це був ідеальний спосіб пересуватися містом. Ми можемо тримати її в теплі, затишку та сухості.

  • Область коробки дійсно може бути завантажена речами. У велосипед-бокс поміщається майже стільки ж речей, скільки і в довгохвостий велосипед.
  • Зазвичай вони йдуть з дощовиком, щоб діти та вантаж були в теплі та сухості в дощові дні.
  • Ідеально підходить для перевезення домашніх тварин. Ми купили наш бокс-велосипед у когось, хто використовував його для своєї собаки, а ми використовуємо його, щоб відвезти наших котів до ветеринара.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

  • Бокс-велосипеди надзвичайно важкі. Зазвичай вони мають електричний асистент наш не має, і я фактично отримав хронічну травму від регулярних поїздок на роботу з двома дошкільнятами.
  • Вони також дуже дорогі.
  • Для зберігання велосипеда-бокса потрібно щонайменше 6 футів простору.

Тандем

Тандеми здебільшого корисні лише для перевезення двох людей. Якщо ви хочете перевозити більше речей, вам знадобляться причепи, багажники тощо. Однак, це, безумовно, веселий спосіб подорожувати!

  • Тандеми. ідеальний спосіб для сильного велосипедиста допомогти комусь іншому.
  • Дуже добре підходить для поїздок з дітьми на довгі дистанції. Вони можуть сидіти на сидінні кочегара і допомагати рухати велосипед.
  • Це хороший спосіб навчити дітей їздити в дорожньому потоці. Вони звикають до дорожнього руху без необхідності їхати на власному велосипеді або трейл-байку.
  • Вони зручні для поїздок на далекі відстані, оскільки обидва велосипедисти можуть легко спілкуватися між собою.
  • Як і два інших сімейних велосипеда, тандеми коштують дорожче; приблизно ціна двох індивідуальних велосипедів однакової якості.
  • Їм потрібно 5 футів місця для зберігання.

Причепи

Ми використовували BOB, бортовий причіп та причіп Chariot. Колісниця підходить для перевезення дітей, котів та інших речей. Інші два причепи підходять для перевезення речей. Причіп Bob вміщує лише сумку Bob, проте він швидкий і легкий. Бортовий причіп може перевозити більше, ніж наші сімейні велосипеди, але він повільніший.

  • Причепи зазвичай розбірні, тому їх легко зберігати.
  • Вони також є хорошим варіантом для закордонних подорожей.
  • Причепи коштують НАБАГАТО дешевше, ніж купівля вантажного велосипеда.
  • Мої діти завжди любили спати в причепі, що робить його найкращим варіантом для довгих поїздок з дітьми до 3 років.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

  • Вони універсальні. Дитячі причепи найкраще підходять для перевезення дітей. Причепи для тварин найкраще підходять для перевезення домашніх улюбленців. А вантажні причепи найкраще підходять для перевезення вантажів.
  • Причепи створюють значний аеродинамічний опір, і з ними важче їздити, ніж з велосипедом з аналогічною вагою та довгим хвостом.
  • Буксирування причепа змушує вас дуже довго стояти в пробках, і буває важко об’їжджати припарковані машини.

Біговели

У нас було два різних трейл-велосипеди та трейл-гатор. Причіп-алігатор був, безумовно, найкориснішим, тому що він з’єднує дитячий велосипед з вашим велосипедом, дозволяючи вам знову роз’єднати їх пізніше. Ідеально підходить для відвозу дітей до школи або довгих поїздок.

  • Буксирування дитини позаду велосипеда. це безпечніший спосіб їздити на велосипеді в дорожньому потоці зі старшими дітьми, які ще не зовсім готові до власних велосипедів.
  • Вони досить недорогі і їх легко знайти уживані.
  • Вони дуже компактні і їх легко зберігати.
  • Якщо ваша дитина не крутить педалі, то буксирувати її за собою досить важко.
  • Неважливо, наскільки сильно ви їх відрегулюєте, беговел все одно буде трохи хитатися. Вони стають легшими, коли діти вчаться тримати рівновагу, але на початку ваша дитина буде штовхати вас, і вашим плечам буде досить важко тримати все врівноважено.

Велосипедні сидіння

Існує безліч різних марок велосипедних сидінь. Деякі люди клянуться сидінням на кермі. Інші люблять задні сидіння. У нас було це сидіння на кермі і це заднє сидіння.

  • Дитячі велокрісла. це весело. Звідти гарний огляд. Вони можуть легко розмовляти з вами. Ми пристібали іграшки та контейнери з їжею до велокрісла, і це завжди було весело.
  • Вони ідеально підходять для дітей ясельного віку, за якими потрібно наглядати.
  • Велокрісла набагато дешевші, ніж інші варіанти, і їх легко зберігати.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

  • Передні сидіння дійсно підходять лише для певних типів фігури. Я ніколи не могла обернутися навколо нього і при цьому бачити достатньо добре, щоб їздити на велосипеді.
  • Задні велосипедні сидіння вимагають багато сили та рівноваги, щоб підняти дитину позаду себе.
  • Мої діти завжди засинали у велокріслах. Тоді мені довелося б їздити на велосипеді, перехилившись через них у нестабільний спосіб. У нас навіть було відкидне заднє сидіння, щоб діти могли спати, але вони все одно завжди падали набік.
  • Вони підходять лише для 1 дитини.

Огляд: BTWIN Cargo R500E Longtail за 2,799 євро. що може зробити новий вантажний велосипед Decathlon?

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

З BTWIN Cargo R500E Longtail від Decathlon похід за продуктами, поїздки з дітьми або транспортування ящиків пива повинні стати дитячою грою. Транспортне диво, яке продається за дивовижну ціну 2 799 євро? Як цей вантажний велосипед порівнюється з вантажними велосипедами високого класу? Читайте всі відповіді в нашому огляді.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Хто не може собі цього уявити. пізній побіг до супермаркету в суботу вдень, щоб купити останні кілька продуктів для недільного сніданку з друзями? Але як тільки ви приїжджаєте в центр міста, черги автомобілів, що звиваються вулицями, змушують вас відчувати себе так, ніби ви потрапили в сталеву зміїну яму. Зрештою, те, що мало бути короткою поїздкою по магазинах, перетворюється на багатогодинну одіссею і найчастіше псує настрій. На щастя, є просте рішення цієї дилеми: вантажний велосипед. Протягом десятиліть велосипеди з великим багажником використовуються для перевезення великогабаритних і важких вантажів або додаткових людей.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Поєднання їх з електродвигунами в черговий раз значно розширило можливості використання вантажних велосипедів. Виробник спортивних товарів Decathlon визнав цей потенціал і запускає BTWIN Cargo R500E Longtail, електричний вантажний велосипед за привабливою роздрібною ціною 2 799 євро. За невелику доплату в розмірі від 50 до 250 євро, залежно від обраних опцій, ви отримуєте комплексний пакет обладнання з продуманою транспортною концепцією для безпечного перевезення вантажів та людей. Двигун заднього колеса з обертовим моментом 58 Нм, який живиться від акумулятора Samsung ємністю 672 Вт-год, забезпечує роботу 38-кілограмового вантажного велосипеда.

Транспортні можливості Decathlon BTWIN Cargo R500E Longtail з першого погляду

Купуючи Decathlon BTWIN Cargo R500E Longtail, ви можете вибирати між різними транспортними опціями та комбінувати їх відповідно до ваших особистих потреб. Базова версія електровелосипеда поставляється лише із заднім багажником, який виконує функцію сидіння-лавки, з підставками для ніг, переднім багажником та захисною планкою. Всі поверхні для зберігання та сидіння виготовлені з бамбука. В якості додаткових опцій для перевезення вантажів або людей ви можете вибрати між подушками для сидінь, дитячими кріслами та боковими сидіннями об’ємом 50 літрів. На задньому вантажному відсіку захисна планка стандартизована відповідно до розмірів євроконтейнерів (60 x 40 см або 30 x 40 см). Можливі індивідуальні комбінації: дитяче крісло і маленький євроконтейнер, 2 дітей, що сидять один за одним, або бокові сидіння в поєднанні з великим євроконтейнером. любителі тетрісу будуть на дев’ятому небі від щастя, адже фігурки завжди поміщаються.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

На несучій балці знайдеться місце не тільки для власної продукції Decathlon, але й для інших сумок із сумісними системами, які можна надійно розмістити збоку в задній частині. Звичайно, ви також можете без проблем перевозити власні сумки для покупок та ящики з пивом.Велосипед може перевозити максимальне навантаження 170 кг, включаючи водія. Задній багажник можна завантажити до 80 кг, а передній кошик. до 10 кг, що при повному завантаженні залишає максимальну вагу для велосипедиста 80 кг. BTWIN Cargo R500E Longtail пропонує достатньо місця і може бути щедро упакований. Однак при повному завантаженні злізти з підставки трохи складно. На щастя, старт з вантажем не є проблемою завдяки потужній системі допомоги при старті, яка також може бути використана як допомога при ходьбі. Крім того, Decathlon збільшив розмір переднього кошика до розмірів упаковки пива з шістьма упаковками. будьмо!! На жаль, висота ящика для пива зменшує радіус кута повороту керма. тому передній кошик більше підходить для плоских предметів висотою не більше приблизно 20 см.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Концепція двигуна Decathlon BTWIN Cargo R500E Longtail в деталях

Їзда на велосипеді в гору може змусити вас задихатися, навіть якщо ви їдете на легкому велосипеді та без вантажу, тому електрична допомога для вантажних велосипедів має ідеальний сенс. У своєму BTWIN Cargo R500E Longtail Decathlon використовує досить тихий двигун заднього колеса від Vision з обертовим моментом 58 Нм і трьома рівнями підтримки від Eco до Normal та Power. Двигун живиться від акумулятора Samsung ємністю 672 Вт-год, що є помірно великим для вантажного велосипеда. Як ми переконалися на власному досвіді, двигун забезпечує потужну підтримку, а запуск також не є проблемою. Інтегрована в кермо система допомоги при старті та відштовхуванні забезпечує підтримку на швидкості до 6 км/год і дозволяє легко рушати з місця навіть з максимальним навантаженням.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Інформація про швидкість, стан акумулятора та режим руху легко зчитується з дисплея. Крім того, ви знайдете приблизний запас ходу, відстань, пройдену під час поїздки, та загальну відстань, пройдену до цього часу. Керування допоміжними функціями здійснюється за допомогою зрозумілих кнопок “плюс” і “мінус”, розташованих поруч з дисплеєм. Поруч з ними знаходяться кнопки для пробудження велосипеда та ввімкнення та вимкнення світла. Кнопки працюють без проблем, але матеріал і обробка відчуваються дещо неякісними. Коли вмикаються фари, дисплей також підсвічується, щоб інформацію можна було легко прочитати навіть у темряві. Загалом, дисплей забезпечує хороший огляд всієї важливої інформації. Візуально, однак, він виглядає трохи застарілим і змусив нас згадати наш калькулятор п’ятого класу.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Особливості дитячого синього мула

На відміну від чотириногого мула, який може швидко важити понад 400 кг, BTWIN Cargo R500E Longtail важить лише 38 кг. Замість чотирьох ніжок, вантажний велосипед несе 26-дюймове колесо спереду та 20-дюймове колесо ззаду, що дає йому приємно низький центр тяжіння. Шини, які відносно вузькі на 2.15″, лише помірно амортизує задню частину і, за даними Decathlon, може варіюватися між CST Brooklyn Pro C1996 або Schwalbe Big Ben Plus залежно від виробничої партії та наявності. Важіль перемикання передач MicroSHIFT з вісьмома передачами трохи застарів, тоді як дискові гальма TEKTRO спереду та ззаду мають середній розмір 180 мм, і, як наслідок, ви не отримаєте задоволення від тривалої їзди з багажем. З BTWIN Cargo R500E Longtail також можна робити вечірні покупки, оскільки задній ліхтар з функцією стоп-сигналу та передній ліхтар під кошиком встановлені постійно. Завдяки продуманому розташуванню, вони не виділяються, навіть коли велосипед завантажений, але виробляють не так багато світла за сучасними стандартами. Завдяки стандартному замку рами велосипед можна також швидко припаркувати та замкнути перед супермаркетом. Якщо ви хочете більшої безпеки, ви можете пристебнути велосипед до найближчого ліхтарного стовпа за допомогою сумісного ланцюга для блокування рами. Для ще більшої безпеки перевагою був би GPS-трекер, але це, ймовірно, було б занадто дорого для серійного виробництва, і його досить легко додати самостійно. Не дивно, що велосипед Decathlon не дозволить вам випустити пару а-ля митниця на західному узбережжі, оскільки доступний лише один варіант кольору: блакитний.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Стрімкий спідстер або громіздка баржа?. BTWIN Cargo R500E Longtail на тесті

З точки зору дизайну, при створенні BTWIN Cargo R500E Longtail, Decathlon, здається, надихався як Піфагором, так і трохи баварською міцністю. Верхня труба зливається безпосередньо з підсідельним штоком і в поєднанні з дерев’яними елементами створює сучасний вигляд. Виготовлення міцне, але зварні шви не слід розглядати надто уважно. Заднє колесо, включаючи двигун і шестерні, закрите для чистоти вигляду. Він також захищає дітей від потрапляння ніг у спиці або забруднення. Розумний! Сідати та сідати на велосипед було б легше, якби рама була трохи нижчою, але натомість велосипед зберіг свої чіткі лінії.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

У повсякденному використанні ви помітите, що перед тим, як рушити з місця, вам доведеться застосувати власну силу, щоб підняти велосипед над переломною точкою підставки. Ручка під сідлом може допомогти в цьому, але коли велосипед повністю завантажений, вам доведеться докласти певних зусиль, щоб підняти його з підставки. Однак положення підставки добре продумано, і велосипед стоїть надійно. При рушанні з місця на рівній місцевості майже не потрібно докладати зусиль. Система допомоги при старті на кермі, керована великим пальцем, забезпечує динамічну підтримку, навіть якщо ви забули переключитися на легшу передачу перед зупинкою і застрягли на передачі, яка ускладнює крутіння педалей. Як тільки велосипед починає рухатися, він працює досить стабільно. Завдяки невеликому задньому колесу центр ваги дуже низький навіть при повному завантаженні, і BTWIN Cargo R500E Longtail вражає своєю плавністю управління. Маленьке заднє колесо також дуже вигідне для концепції двигуна, заснованої на обертах колеса, оскільки чим швидше обертається колесо, тим більше потужності ви отримуєте. Крім того, амортизаційна вилка від SR Suntour та широке сідло забезпечують комфортну їзду. Кермо ергономічної форми з коротким штоком забезпечує безпеку під час їзди.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Вантажний велосипед доступний лише в одному розмірі, але він добре підходить для людей зростом від 160 до 190 см. Це стало можливим завдяки безступінчастому регулюванню сідла, за допомогою якого похила підсідельна труба регулює положення сидіння не тільки вгору, але й назад, змінюючи таким чином винос. приблизно відстань між центром ваги велосипедиста та кермом. Незважаючи на довжину 220 см, BTWIN Cargo R500E Longtail не вимагає ніяких тренувань, і на ньому можна їздити як на звичайному велосипеді. Це вирішальна перевага над багатьма велосипедами Long John, до яких часто потрібен певний час, щоб звикнути, як ви можете прочитати в нашому порівняльному тесті вантажних велосипедів. Єдине, про що потрібно пам’ятати, сідаючи на велосипед. не зачепити ногою покупки або дитину, щоб не поставити себе і велосипед в небезпечну ситуацію. До речі, про те, щоб ні про що не вдаритися: важіль перемикання передач розташований відносно далеко вліво, тому людям з маленькими руками може бути важко перемикати передачі, не переставляючи руку. Крім того, кнопки на пульті трохи важкодоступні під час їзди, якщо ви не хочете відпускати кермо.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Двигун на втулці надає пакмулу хорошу тягу та забезпечує потужну підтримку на швидкості до 25 км/год. Навіть після цього підтримка не просто раптово зникає, а повільно зникає, забезпечуючи гармонійне відчуття під час крутіння педалей. BTWIN Cargo 500E менше підходить для гірських районів або дуже горбистих маршрутів, оскільки 58 Нм досягає своєї межі, як тільки потрібно піднятися на крутий схил. Касета з її діапазоном лише 255% не дуже сприяє їзді в гору, але це дещо компенсується маленьким заднім колесом. Однак для їзди по місту передач цілком достатньо. На відміну від середнього двигуна, двигун на втулці в Decathlon не має достатнього крутного моменту. Особливо на схилах недоліки приводної системи порівняно з двигунами, встановленими посередині, дуже помітні. На прямих ділянках і під час прискорення двигун заднього колеса BTWIN Cargo R500E Longtail не поступається двигуну з середнім розташуванням. Cargobike від Decathlon, безумовно, може впоратися з щоденними поїздками до супермаркету та дитячого садка без необхідності зупинятися для підзарядки. Звичайно, він не може конкурувати з велосипедами з двома акумуляторами, такими як Riese Müller Packster 70 Vario на 1000 Вт.

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів
вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

У вузьких провулках потрібно залишатися уважним, оскільки велосипед має відносно великий радіус розвороту через широку колісну базу, що робить його менш чутливим і маневреним. Увага також потрібна з високими бордюрами! Низький кліренс може призвести до ненавмисного приземлення при проходженні великих нерівностей. Не потрібно багато зусиль, щоб підставка видала металевий скрегіт, який вказує на те, що вона мимоволі цілує землю. Навіть при сильному навантаженні вантажний велосипед Decathlon забезпечує стабільну їзду. Завдяки низькому центру тяжіння, він не хитається. Навіть на поворотах можна їхати комфортно без відчуття перекидання. Ви відчуватимете обмеження лише під час підйому велосипеда на підставку та зняття з неї, на крутих схилах та в плані запасу ходу. З великим навантаженням, на крутих схилах, з найвищим рівнем допомоги та залежно від обраної передачі, заряд акумулятора падає набагато швидше, ніж при їзді без вантажу по рівній місцевості.

Порада з тюнінгу: встановіть GPS-трекер, e. g. Apple AirTag | високоякісний замок безпеки | євроконтейнери як ідеальний варіант транспортування

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

На закінчення

BTWIN Cargo R500E Longtail втілює мрію кожної ощадливої людини про недорогий транспортний засіб. За дуже конкурентоспроможну ціну ви отримуєте візуально приємний вантажний велосипед, якому, на жаль, не вистачає дизайну дисплея та освітлення. Велосипед Decathlon вражає своєю універсальною концепцією та різноманітними варіантами транспортування. Велосипед ідеально підходить для поїздок по магазинах у місті або по дорозі до дитячого садка. На горбистих і довгих ділянках, однак, він швидко вичерпує свій ресурс.

Tops

  • дуже приваблива ціна
  • низький центр ваги
  • елегантний вигляд
  • сумісність з євроконтейнерами

Flops

  • старомодний дисплей
  • мотор бореться на крутих підйомах
  • підняти велосипед з підставки трохи важко, коли він завантажений
  • освітлення досить тьмяне

Ви можете знайти більше інформації на decathlon.де

вантажні, велосипеди, проти, велосипедних, причепів

Слова: Габріель Кнапп

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top