Потужність електровелосипеда: скільки ват має хороший електровелосипед. Найвищий крутний момент ebike

Потужність електронного велосипеда: скільки ват має хороший електричний велосипед?

Одвічне питання. чи дійсно більше. краще? Що стосується ват та електродвигунів для електричних велосипедів, ну, це залежить. Двигуни електровелосипедів з високою потужністю забезпечать швидше прискорення, більшу швидкість при їзді на пагорбах і, як правило, кращу продуктивність для важких гонщиків.

Але як високопродуктивний автомобіль зазвичай не такий ефективний, як ваш повсякденний катер, так само і з електровелосипедами. Двигун з більшою потужністю швидше розряджає батарею, залишаючи водієві менший запас ходу.

1000-ватний електровелосипед

При вражаючій потужності 1000 Вт електродвигуни для електровелосипедів починають наближатися до межі з електричними мотоциклами. Прискорення вражає уяву, а пагорби для важких велосипедистів не є проблемою. Вся ця додаткова потужність означає, що заряд акумулятора швидко розряджається, зменшуючи загальну дальність поїздки. Часте повернення до розетки також означає більше грошей, які ви сплачуєте вашій енергетичній компанії!

Найпотужніший електронний велосипед

Сьогодні деякі електродвигуни електровелосипедів мають потужність понад 1500 Вт. Швидкий пошук в Google показує, що виробники заявляють про швидкість до 40 миль/год для двигунів цього класу. На цьому рівні вже важко стверджувати, що це електровелосипед.

250 Вт проти 500 Вт проти 750 Вт проти 1000 Вт E-Bike

250W500W750W1000W
Максимальна швидкість 15-20 миль / год 20-25mph 25-30 миль / год 30 миль на годину
Прискорення ГАРАЗД Швидкий Швидше Швидкий
Продуктивність на пагорбі Прийнятно Пристойно Швидко Без особливих зусиль
Вартість заряду Найдешевший Дешево Середній Дорогий

Крутний момент електровелосипеда у ватах

Після всіх цих розмов (або це повинен бути крутний момент?) ват, було б упущенням з нашого боку не обговорити ще один рейтинг, який іноді цитують виробники електродвигунів для електровелосипедів. Крутний момент. це вимірювання сили, яку двигун електровелосипеда прикладає до заднього (в деяких випадках переднього) колеса. Високий крутний момент важливий для забезпечення імпульсу вперед на крутих ділянках або при їзді з важкими вантажами.

Мотор Performance Line CX від Bosch, топовий мотор німецького бренду, може видавати 85 Нм крутного моменту. Це двигун початкового рівня, Active Line має максимальний крутний момент 40 Нм. Performance Line CX найчастіше зустрічається на гірських електровелосипедах, де прискорення на дуже крутих, пухких ділянках місцевості є життєво важливим. У той же час, Active Line. це двигун, який зазвичай використовується для міських електровелосипедів, де прискорення менш важливе.

Ви також побачите слово “крутний момент”, що стосується датчика крутного моменту на електровелосипедах. По суті, це система, яка розуміє, скільки сили гонщик прикладає до педалей, перш ніж відповідно дозувати потужність двигуна електровелосипеда. Мета. забезпечити відчуття, як при їзді на звичайному велосипеді.

Найкраща потужність для електровелосипеда

Зрештою, найкраща потужність для електровелосипеда. це особистий вибір кожного. Деякі райдери ніколи не розглядають нічого, крім максимальної потужності, в той час як інші будуть більш ніж задоволені двигуном потужністю 250 Вт.

Для досвідчених велосипедистів двигун потужністю 250 Вт буде більш ніж достатнім. Для велосипедистів-початківців, яким потрібне миттєве прискорення та швидке подолання пагорбів, більш потужний двигун може бути кращим варіантом. Зрештою, немає нічого кращого, ніж тестова поїздка на електровелосипеді, перш ніж витрачати свої кровно зароблені гроші!

Бренди електровелосипедів: Повний путівник

23 Коментарі та думки власників

Типи двигунів, бренди та електровелосипеди, які їх використовують

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Всі готові до використання електровелосипеди надають допомогу своїм користувачам за допомогою двигуна з середнім приводом або втулкового двигуна. У той час як середньопривідні двигуни розміщуються в центрі нижнього кронштейна і з’єднуються з кривошипами електровелосипеда, втулкові двигуни, як випливає з їхньої назви, встановлюються в центрі переднього або заднього колеса. У цьому повному посібнику з електровелосипедних втулкових двигунів ми зосередимося на останньому типі; читайте далі, щоб дізнатися про відмінності між типами двигунів, і продовжуйте прокручувати, щоб вивчити деякі з найкращих втулкових двигунів на ринку!

В даний час електричні втулкові електродвигуни набагато доступніші, ніж середні приводи, і, відповідно, набагато більш поширені. Крім того, хаб-мотори часто набагато легші, ніж їхні побратими, і є практичним доповненням до міських електровелосипедів або складних рам, які потрібно часто переносити. Вони також добре функціонують у поєднанні з ремінними приводами та внутрішніми зубчастими системами, які майже не потребують обслуговування. Насправді, ви знайдете втулкові двигуни на деяких з найкращих електровелосипедів, які ми мали задоволення оглянути.

З іншого боку, середньопривідні двигуни мають репутацію більш ефективних і чутливих, ніж втулкові. хоча технологія втулкових двигунів постійно вдосконалюється і наближається до подолання цього розриву. Середні приводи також відомі своєю здатністю повторювати або наближати відчуття неелектричних велосипедів. Вони, однак, набагато дорожчі, і тому найчастіше зустрічаються на моделях вищого класу.

Тема двигунів для електровелосипедів досить складна, тому ми створили окремий посібник для середньопривідних двигунів. У цій статті, присвяченій виключно електровелосипедним втулковим двигунам, ми розглянемо найпоширеніших виробників, обговоримо деякі з найкращих брендів електровелосипедів, які використовують їхню продукцію, а також розглянемо деякі унікальні одиничні екземпляри.

Заводьте двигуни і готуйтеся до читання!

Типи двигунів концентраторів

Ми вже обговорили два основні типи двигунів, але при більш детальному розгляді категорії втулкових двигунів тему можна розділити ще глибше.

Двигуни передньої та задньої втулки

Перша підкатегорія маточинних двигунів поділяється за їх розміщенням. у передній або задній маточині колеса. Є кілька електровелосипедів, які використовують подвійні (передній і задній) втулкові двигуни, але це, як правило, особливі випадки. Переважна більшість електровелосипедів з втулковими двигунами встановлюються на заднє колесо. Відомо, що ці типи дають своїм користувачам відчуття, що їх штовхають ззаду, хоча ця характеристика часто є малопомітною і до неї легко звикнути.

Однак передньо-втулкові двигуни пропонують протилежний досвід: відчуття, що вас тягнуть за собою. Вони мають перевагу перед двигунами з задньою втулкою в тому, що вони часто менші та легші, але вони можуть страждати від тенденції до недостатнього зчеплення з дорогою.

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Eunorau Defender S. рідкісний приклад електровелосипеда з двигунами як на передній, так і на задній втулці.

Редукторні двигуни та двигуни з прямим приводом

Незалежно від місця розташування, втулкові двигуни можуть передавати потужність для приводу електровелосипеда двома різними способами, тому вони поділяються на дві додаткові категорії; втулкові двигуни для електровелосипедів можуть бути як з прямим приводом, так і з зубчастим. У нас є ціла стаття, яка детально розповідає про двигуни з прямим приводом і редукторні двигуни, але тут доречно коротко згадати про їхні відмінності.

У двох словах, двигуни з редукторною втулкою використовують систему внутрішніх шестерень, які приводять в рух (і обертають) корпус двигуна. Це найпоширеніший тип втулкових двигунів, вони зазвичай менші, легші, ефективніші та краще долають пагорби, ніж двигуни з прямим приводом. Вони також дешевші.

Двигуни з прямим приводом не мають шестерень і використовують магніти для обертання своєї оболонки, яка є невід’ємною частиною самого двигуна. Прямі приводи більші і важчі, але вони тихі і неймовірно довговічні. Двигуни з прямим приводом також зазвичай найбільш ефективні при роботі на високих швидкостях, тому їх найчастіше використовують лише на електровелосипедах класу 3 (швидкісні педалі).

Датчики крутного моменту та частоти обертання

Всі двигуни електровелосипедів вимагають вхідного сигналу від датчика для того, щоб надавати допомогу належним чином. Існує два типи датчиків, що використовуються з електровелосипедними двигунами: або крутного моменту, або частоти обертання. Зазвичай використовується тільки один тип, але деякі електровелосипеди використовують комбінацію обох.

Датчики частоти обертання. найпоширеніший різновид, що використовується з двигунами-втулками. Знову ж таки, вони також дешевші. Вони вимагають лише руху педалей, щоб активувати двигун, і тому менш ефективні, ніж датчики крутного моменту, які залежать від зусиль, що докладаються водієм. Чутливі датчики частоти обертання можуть спрацьовувати лише після чверті обороту шатунів електровелосипеда, в той час як повільніші версії потребують половини або навіть повного обороту.

Датчики крутного моменту менш поширені і дорожчі за датчики каденції, але загалом вважаються кращими. Вони також більш ефективні, оскільки відчувають, скільки зусиль гонщик хоче докласти (або ВИМУШЕНО докласти, залежно від передачі, рельєфу місцевості тощо), і реагують відповідно до цього. Ми часто говоримо, що вони дозволяють двигуну йти назустріч користувачеві, незалежно від рівня зусиль, який він обирає.Це дозволяє датчикам крутного моменту забезпечувати рівень чутливості, подібний до неелектричного велосипеда. особливість, яка в поєднанні з середньопривідним двигуном додає до його і без того природних відчуттів. З цієї причини вони найчастіше використовуються в парі з проміжними приводами, хоча технологія стає дешевшою, і їх все частіше можна побачити з втулковими двигунами. Наприклад, ми були раді бачити датчики крутного моменту на оновленій лінійці електровелосипедів Aventon.

Популярні бренди двигунів концентраторів

Хоча ми надамо інформацію про деяких з найбільших виробників втулкових двигунів, повний список їх занадто довгий для цієї статті, і він продовжує швидко зростати. Компанії з цього списку виробляють одні з найкращих електродвигунів на ринку.

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Хоча їх брендинг не завжди настільки очевидний, двигуни Bafang можна знайти на електровелосипедах в кожному куточку ринку.

Раніше відома як Suzhou Bafang (через свій головний офіс в місті Сучжоу поблизу Шанхаю) і 8Fun, компанія Bafang є, мабуть, найбільшим виробником електровелосипедів у світі. На даний момент вони добре зарекомендували себе, оскільки були засновані в 2003 році. Філософія компанії. це прихильність до якості та інновацій. Хоча головний виробничий центр компанії знаходиться в Китаї, у компанії є спеціальний завод з виробництва середньопривідних двигунів в Польщі, а також центри продажів і обслуговування в США і по всій Європі.

Окрім виробництва двигунів, вони також виробляють акумулятори, датчики, контролери та HMI (людино-машинні інтеейси. дисплеї та кнопкові панелі) для електровелосипедів, а також ряд продуктів для електричних скутерів. На момент написання статті Bafang пропонує близько десятка моделей двигунів задньої втулки потужністю від 250 Вт до 1000 Вт, майже стільки ж середніх приводів і кілька двигунів передньої втулки.

Завдяки своїй якості та доступності, продукція Bafang використовується на величезній кількості електровелосипедів: від невеликих стартапів до великих брендів, таких як Pedego, Juiced, Aventon та Charge.

Suzhou Shengyi Motor Company, яку зазвичай скорочують до Shengyi, є ще однією великою і добре зарекомендувала себе компанією з головним офісом і центром розробки в Сучжоу, Китай. Заснована в 2003 році, компанія перевищила продажі понад 800 тис. одиниць у 2020 році, і зараз, ймовірно, наближається до 1 мільйона (якщо вони вже не пройшли цю позначку). Shengyi має виробничі потужності в Сучжоу і Тайвані, а також офіси продажів в Німеччині та Тяньцзіні, Китай.

На додаток до середньопривідних та втулкових двигунів для електровелосипедів, компанія виробляє інші двигуни для електричних скутерів та мотоциклів. В даний час вони мають лінійку з понад десятка двигунів для задніх втулок, близько 10 двигунів для передніх втулок, кілька варіантів середнього приводу та кілька безщіткових цільних колісних блоків з інтегрованими двигунами. Вони варіюються в діапазоні потужності від 180 Вт до 1000 Вт.

Продукти Shengyi можна знайти на електровелосипедах минулих років та сьогодення від всесвітньо визнаних компаній, таких як Giant, Rad Power Bikes, MFC та Aventon.

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Відомо, що Aventon використовує продукцію Bafang та Shengyi на своїх електровелосипедах, таких як Level 2 commuter.

Dapu, також відома як Chuo Bussan Group, є японською компанією з більш ніж десятирічним досвідом виробництва компонентів для електровелосипедів. Вони зосереджуються на виготовленні довговічних, потужних і точних продуктів. Dapu має заводи в Японії, Китаї та В’єтнамі, які постачають продукцію компаніям з виробництва електровелосипедів у США та Європі.

Як і у Bafang, портфоліо Dapu різноманітне. Вони зосереджені виключно на продуктах для електровелосипедів, але в даний час виробляють широкий вибір передніх і задніх втулок, датчиків крутного моменту, HMI, контролерів і кілька моделей з середнім приводом. Каталог Dapu налічує майже 20 моделей двигунів потужністю від 250 Вт до 1000 Вт.

Відомі бренди електровелосипедів, такі як Pedego та Evelo, використовували продукцію Dapu.

Заснований спочатку як Changzhou Huayuxinfeng Motor Company в 1996 році, цей виробник почав зосереджуватися на продуктах для електровелосипедів в 2004 році. Пізніше вони змінили свою назву на Changzhou MXUS Import and Export Company, і з тих пір розширили свою діяльність по всій Азії, Європі, Північній і Південній Америці.

MXUS пропонує широкий асортимент продукції як для електровелосипедів, так і для електросамокатів. Їх повний каталог компонентів для електровелосипедів включає акумулятори, зарядні пристрої, контролери, HMI, дроселі і навіть вантажні багажники. Що стосується двигунів, компанія фокусується виключно на виробництві передніх і задніх систем втулок. Вони мають загалом понад 25 моделей між цими двома типами, як з редуктором, так і з прямим приводом. Цікаво, що MXUS виробляє одні з найпотужніших двигунів для втулок; їхня продукція варіюється від 180 Вт до приголомшливої системи потужністю 5000 Вт.

Продукція MXUS була помічена на електровелосипедах від Electric Bike Company та інших брендів.

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Електричні велосипеди Electric Bike Company, такі як розкішна Model Y, оснащені двигунами MXUS на задній втулці.

Інші виробники

Тайванська компанія TranzX виробляє повний спектр компонентів для електровелосипедів. майже все, крім рам. Вони пропонують невеликий вибір двигунів (два варіанти двигунів на втулках і два середніх приводу), деякі з яких були знайдені на складних електровелосипедах Raleigh і моделях від Diamondback, Bergamont і Lapiere.

Aikema Electric Drive System Company, або просто Aikema. китайська компанія з респектабельним вибором двигунів та інших компонентів. Вони співпрацюють з такими відомими брендами, як Ampler, MAHLE (див. нижче) та VanMoof.

Німецький виробник Neodrives виробляє спарені системи двигун / батарея / дисплей, які використовуються з деякими електровелосипедами Pegasus, Raleigh та Rennstahl.

Інший тайванський виробник, TDCM, виробляє електровелосипедні двигуни, а також компоненти для автомобільної, електромобільної та медичної промисловості. Їх продукцію використовували Brompton, Stromer, Flyer, а також у програмах спільного користування велосипедами від Lyft.

SR Suntour. японська компанія, відома насамперед своїми вилками з магнієвою підвіскою. Три моделі їхніх втулкових двигунів HESC (Human Electro Synergy Components) були використані з електровелосипедами Carrera та іншими брендами.

Унікальні бренди електровелосипедів

На відміну від повсюдних, раніше згаданих великих виробників, компанії в наступному розділі виділяються своєю тенденцією підходити до речей по-іншому.

Карбонова кінетика / GoCycle

У 2002 році компанія Karbon Kinetics була заснована Річардом Торпом з метою створення ідеального електронного велосипеда. Торп поєднав пристрасть до велоспорту та дизайнерський досвід, отриманий під час роботи дизайнером гоночних компонентів McLaren, щоб створити GoCycle. Перше покоління цього легкого складного електровелосипеда було випущено в 2009 році і було розроблено, щоб бути елегантним, веселим і високофункціональним. Відтоді компанія постійно випускає оновлені моделі, які часто встановлюють нові стандарти завдяки швидкому складанню, включенню технології Bluetooth та використанню інноваційних матеріалів і методів виробництва.

Одним з ключових елементів GoCycle в його нинішній ітерації є запатентований двигун G4drive з передньою втулкою. Цей 500-ватний пристрій крихітний і непомітний, але має дивовижну потужність для швидкості та подорожей в гору. Нам дуже сподобалися характеристики двигуна, коли ми мали можливість протестувати GoCycle G4. і через його запатентовану природу, він доступний лише на цьому конкретному електровелосипеді.

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Власний двигун GoCycle з передньою втулкою досить малий, щоб залишатися майже непомітним, але має вражаючу потужність.

Як підрозділ групи MAHLE, що спеціалізується на розробці автомобільних технологій та компонентів, MAHLE SmartBike Systems розробляє апаратне та програмне забезпечення для власників, дилерів та виробників електровелосипедів. MAHLE базується в Паленсії, Іспанія, і надає пріоритет інноваціям у своїх передових продуктах з метою зробити транспорт комфортним, ефективним та екологічно чистим.

Хоча компанія виробляє такі компоненти, як акумулятори, зарядні пристрої, перемикачі передач та дисплеї, всі ці елементи призначені для використання виключно в поєднанні з обмеженим вибором двох приводних систем MAHLE. X20 та X35. Обидва ці електродвигуни для задньої втулки надзвичайно малі та легкі, а всі їхні непомітні компоненти розроблені таким чином, щоб бездоганно вписуватися в раму електровелосипеда. Насправді, MAHLE рекламує систему X20 як найлегшу приводну систему на ринку.

X35 спочатку вироблявся компанією Ebikemotion до того, як MAHLE придбала цю компанію у 2018 році. З цієї причини її все ще іноді називають Ebikemotion X35.

Враховуючи їхню високопродуктивну природу та призначення для електричних гірських, міських, гравійних та шосейних велосипедів, продукцію MAHLE можна знайти на більш складних моделях BMC, Orbea, Cannondale та SCOTT.

З 2019 року ZEHUS належить компанії Eldor Corporation, яка займається автомобільними технологіями, і має можливість використовувати міжнародні розробки та виробничі ресурси для виробництва інноваційних трансмісій для електромобілів, електросамокатів та електровелосипедів.

До 2023 року італійська компанія ZEHUS була відома виключно своєю бездротовою системою BIKE all-in-one, яка поєднує в собі двигун, акумулятор, датчики та Bluetooth-з’єднання в одному корпусі. Ця система потужністю 250 Вт забезпечує 40 Нм крутного моменту і може подолати мінімальну відстань 35 км / 22 милі в режимі Turbo, або максимальну 60 км / 37 миль в режимі Eco. Вона доступна в одношвидкісній версії, а також в касетній версії з 4, 7 або 9 передачами.

На виставці CES у 2023 році компанія представила оновлену версію під назвою BIKE із заявленим необмеженим запасом ходу завдяки системі рекуперації кінетичної енергії (KERS), яка використовує рекуперативне гальмування при русі назад для підзарядки акумулятора.

Системи ZEHUS в основному зустрічаються на європейських електровелосипедах, таких як Cooper Bikes, Neomouv та Hummingbird.

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Фірмовий двигун Velopower від Velotric був розроблений командою інженерів компанії та виготовлений провідним, але неназваним виробником двигунів.

Globe / Electra / Volt / VanMoof / Velotric / Etc.

Ці назви перераховані разом через те, що всі вони, ймовірно, мають схожий підхід: партнерство з однією з більших, раніше згаданих компаній для виробництва власних фірмових систем. Ми говоримо “ймовірно”, тому що у випадку з Globe (яка є дочірньою компанією Specialized), VanMoof та Electra (яка належить Trek), детальна інформація про виробництво їхніх електродвигунів не є доступною на їхніх відповідних веб-сайтах. З Globe це більш зрозуміло, оскільки (на момент написання статті) деталей про їхній перший електровелосипед все ще мало. Electra, з іншого боку, рекламує використання середніх приводів Bosch, але їх менш дорога лінійка “Go!” електровелосипеди використовують власні двигуни задньої втулки.

Інші бренди більш відкриті щодо своїх партнерств, наприклад, Volt співпрацює з Bafang для виробництва їхньої системи приводу задньої втулки SpinTech. Аналогічно, компанія Velotric, не називаючи конкретного виробника, відкрито заявила про партнерство в розробці власного двигуна Velopower.

Двигуни для електровелосипедів з індивідуальним брендингом

Окремо від раніше згаданих партнерств, варто відзначити, що багато виробників автомобілів пропонують послуги брендування на замовлення при значних обсягах замовлень. З цієї причини може бути важко або неможливо виявити виробника двигуна, на якому замість штампа виробника вказана торгова марка електровелосипеда, а також важко визначити якість такого двигуна. Деякі з них можуть бути виготовлені відомими компаніями, такими як Bafang, в той час як інші можуть бути виготовлені невеликим стартапом, що пропонує низькоякісні деталі.

Набори для переобладнання електродвигуна-концентратора

Хоча зараз електровелосипеди набагато менш популярні, ніж на початку їхньої появи (швидше за все, через їхню більшу доступність та падіння цін), комплекти для переобладнання неелектричних велосипедів на електровелосипеди можуть бути доступним рішенням, а також дозволити улюбленому велосипеду збільшити пробіг. Вищезгаданий Bafang пропонує набори для переобладнання, але є ще кілька менших, більш унікальних претендентів у грі, а також.

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Swytch Kit багато хто вважає найкращим. і найпоширенішим. комплектом для переобладнання хаб-моторів на ринку.

Swytch був заснований у 2017 році з метою перетворення водіїв на велосипедистів шляхом розширення доступності електротранспорту. Вони також приділяють особливу увагу сталому розвитку. Британська компанія почала з дуже успішної кампанії на Indiegogo для свого Switch Kit, а потім випустила модель другого покоління у 2019 році, використовуючи той самий підхід. Наразі Swytch має понад 60 000 клієнтів по всьому світу.

На момент написання статті Switch випускає два комплекти для переобладнання. один універсальний, а інший спеціально розроблений для складних велосипедів. Кожна система використовує мотор-редуктор передньої втулки потужністю 250 Вт у поєднанні з одним із двох варіантів акумуляторних батарей, які ледве перевищують розмір смартфона. Один комплект забезпечує запас ходу до 15 км / 9 миль, тоді як модель MAX може живити двигун на відстані до 30 км / 18 миль. Комплекти Swytch доступні майже для всіх типорозмірів коліс і сумісні як з дисковими, так і з ободними гальмівними системами.

У 2019 році компанія Bimotal була заснована після того, як її генеральний директор пережив нещасний випадок на лижах, який залишив його нездатним підніматися на круті пагорби під час катання на гірському велосипеді. Компанія з Сан-Франциско поставила собі за мету створити легку та легко знімну систему приводу, яка б сприяла здоровому способу життя. Засновник Bimotal, Тобі Рікко, є інженером з досвідом роботи в Tesla, і в компанії працює команда інших інженерів з досвідом роботи в Формулі-1 та аерокосмічній галузі.

Єдиний продукт Bimotal, Elevate, технічно не є двигуном-концентратором, але ми вважаємо, що він досить близький до нього, щоб бути розглянутим у цьому списку. Замість фіксованого розміщення в центрі маточини, Elevate. це знімна система, яка встановлюється на зовнішні дискові гальма неелектричного велосипеда (хоча вона сумісна не з усіма конструкціями рам) з додаванням спеціальної системи гальмівного ротора/гвинтика. Це двигун потужністю 750 Вт, який виробляє від 50 до 100 Нм крутного моменту і може забезпечити запас ходу від 15 до 30 миль. Крім того, він був розроблений таким чином, щоб його можна було прикріпити або зняти за лічені секунди. Непомітна циліндрична батарея пристрою має вигляд, схожий на пляшку з водою, і кріпиться до рами велосипеда за допомогою клітки.

Компанія також розробляє систему середнього приводу з ще більшим крутним моментом для кращого досвіду eMTB.

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Система Bimotal Elevate. це комплект для переобладнання, який встановлюється та знімається за лічені секунди.

Як і система ZEHUS, про яку ми говорили раніше, SmartBikeWheel. це система “все в одному”, хоча її втулка значно більша за розміром. Причина проста: замість датчика крутного моменту або частоти обертання система передньої втулки використовує внутрішній гіроскоп і тахометр, щоб відчувати зміни на місцевості та надавати відповідну допомогу. Технологія SmartAssist у поєднанні з Bluetooth і внутрішнім акумулятором, що забезпечує запас ходу приблизно на 35 миль, робить SmartBikeWheel функціональним, доступним і зручним у користуванні.

У нашому огляді SmartBikeWheel ми були серйозно вражені потужністю та продуктивністю системи; вона конкурувала і перевершила багато електровелосипедів початкового рівня, які ми тестували.

Крутний момент електровелосипеда

Крутний момент. це сила, помножена на довжину. Для електровелосипедів. це сила, прикладена до кривошипа, помножена на його довжину. Крутний момент. це вимір здатності двигуна обертати заднє колесо електровелосипеда і спосіб визначення потужності обертання двигуна. Крутний момент змінюється, коли вмикається двигун електровелосипеда.

Наприклад, якщо ви важите 200 фунтів і стоїте на педалі велосипеда, яка зазвичай має довжину 7 дюймів, крутний момент становитиме 1400 дюймових фунтів або 158 ньютон-метрів!

Що дозволяє робити крутний момент електровелосипеда?

Крутний момент дозволяє електровелосипеду прискорюватися і надавати допомогу при підйомі на пагорби. Вищий крутний момент генерує більше сили і дозволяє електровелосипеду легше розганятися з місця до повної швидкості за менший час.

Крутний момент запобігає заклинюванню та зупинці двигуна електровелосипеда і дозволяє водієві менше крутити педалі. Хоча це не рекомендується, але збільшений крутний момент також допомагає перевантаженим велосипедам рухатися.

Який крутний момент мають електровелосипеди?

В середньому, малопотужні електровелосипеди зазвичай мають крутний момент близько 50 ньютон-метрів, тоді як більш потужні велосипеди зазвичай мають 80 ньютон-метрів або більше, аж до 120 ньютон-метрів. Для підйому на круті пагорби рекомендується крутний момент 70 ньютон-метрів або більше.

Залежність між крутним моментом і швидкістю електровелосипеда

Крутний момент електровелосипеда вимірює силу обертання, тоді як швидкість вимірює відстань, пройдену за певний проміжок часу. Електровелосипед з більшим крутним моментом прискорюється і досягає більшої швидкості за менший час. На вищих швидкостях крутний момент зменшується, тому крутний момент і швидкість обернено пропорційні.

Чи можете ви збільшити крутний момент електронного велосипеда?

Крутний момент електровелосипеда можна збільшити, перейшовши на батарею з вищою напругою. Вони знаходяться в діапазоні 36-52 В. Для деяких двигунів певної потужності збільшення крутного моменту електровелосипеда неможливе. Для середньопривідних двигунів крутний момент можна збільшити, змінивши передачу.

Крутний момент і потужність

“Робота”. це сила х відстань. Потужність. це робота, поділена на витрачений час i.e. сила х відстань / витрачений час. Потужність обчислюється множенням крутного моменту на швидкість обертання.

Щоб зрозуміти крутний момент і потужність, уявіть собі гоночний автомобіль і трактор. Двигуни обох типів можуть мати однакову потужність. Оскільки гоночний автомобіль легший за вагою і більш аеродинамічний, йому не потрібно стільки крутного моменту, щоб розігнатися. Трактору потрібно розвивати більшу швидкість, тому передача використовується для того, щоб колеса оберталися з більшою швидкістю і меншим крутним моментом.

Трактор може мати однакову потужність. Ця потужність передається через нижчу передачу. Задні колеса обертаються повільно, але з більшим крутним моментом. Трактор не досягне високих швидкостей, але він буде тягнути і штовхати набагато більшу вагу.

Для потужності у Ватах насправді існує дві різні міри: безперервна та пікова. Більшість електронних велосипедів мають двигун потужністю 250 або 300 Вт, і це безперервна потужність двигуна i.e. потужність, яку двигун може підтримувати безперервно без перегріву.

Пікова потужність розраховується шляхом множення напруги на кількість ампер контролера двигуна. Не багато брендів визначають кількість ампер у своєму контролері двигуна, але більшість мають близько 15-20 ампер. 36-вольтовий електровелосипед з 15-амперним контролером видаватиме 540 Вт (36 Вольт х 15 Ампер) пікової потужності. Пікова потужність суттєво впливає на продуктивність на крутих підйомах, а двигун з більшим зусиллям обертання плюс більшою піковою потужністю перевершить велосипед з меншим зусиллям обертання та піковою потужністю.

коментар

Яка максимальна швидкість Himo c26 до ризику пошкодження, я використовував його на максимальній швидкості 20млс/год і додав ще одну батарею, чи можу я змінити втулку на швидшу, з більшою потужністю в ватах?

Які електровелосипеди мають датчики крутного моменту: Наскільки важливий крутний момент?

Виробники електровелосипедів створюють машини, які роблять поїздки на роботу легшими та швидшими в наш час. Виробники винайшли функцію допомоги педалей, яка дозволяє використовувати велосипед без дросельної заслінки під час їзди. Однак ця функція найкраще працює або з датчиком крутного моменту, або з датчиком каденції.

У цій статті ви дізнаєтесь більше про еклектичні велосипедні датчики, про які ми вже розповідали: “Які електронні велосипеди мають датчики крутного моменту: Наскільки важливий крутний момент?”

Тож без зайвих сумнівів, давайте зануримось.

Що таке датчик крутного моменту?

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Система датчика крутного моменту підсилює ваш вхідний сигнал на педалі. Більшість електричних велосипедів мають кілька налаштувань допомоги при педалюванні (PAS). На найнижчому рівні PAS, відомому як “екорежим”, система може посилити вашу силу педалювання на 50%. На найвищому значенні PAS, відомому як “режим продуктивності”, система може збільшити вашу потужність на 300%.

Датчик крутного моменту використовує точний тензодатчик для вимірювання сили, яку ви прикладаєте до педалей, якщо ви крутите педалі. Датчик надсилає цю інформацію на блок керування електровелосипедом. Цей блок розраховує кількість електроенергії, необхідної для живлення двигуна, залежно від вашої сили педалювання.

За допомогою датчика крутного моменту контролер змінює вихідну потужність двигуна залежно від сили, з якою ви натискаєте на педалі велосипеда. Простіше кажучи, чим сильніше ви натискаєте на педалі, тим більше електричної енергії постачає PAS. І навпаки, коли ви крутите педалі м’якше, потужність автоматично зменшується, а коли ви перестанете крутити педалі, живлення вимкнеться.

Високоякісний датчик крутного моменту може збільшувати силу педалювання до 1000 разів на секунду протягом усього ходу педалей. Це дає змогу PAS підлаштовуватися під силу педалювання.

Датчик крутного моменту також може миттєво активуватися, коли ви натискаєте на педалі, що робить цю систему плавною та інтуїтивно зрозумілою. Датчик крутного моменту дає відчуття, що ви їдете на звичайному велосипеді з надздібностями!

Під час їзди на електровелосипеді з датчиком крутного моменту вам завжди доведеться докладати певних зусиль до педалей. Навіть якщо увімкнено максимальну потужність, вам все одно доведеться крутити педалі, щоб двигун працював.

Якщо ви вирішите зменшити тиск на педалі електровелосипеда, потужність зменшиться. Іншими словами, ви повинні постійно докладати певних зусиль, якщо хочете підтримувати постійну швидкість. Якщо ви змінюєте силу, яку ви докладаєте до педалей, ваша швидкість зміниться.

Датчики крутного моменту зазвичай можна знайти на електровелосипедах вищого класу, і більшість середньопривідних електровелосипедів поставляються з датчиками крутного моменту. Крім того, в деяких країнах датчики крутного моменту є обов’язковою вимогою для легального використання електровелосипеда.

Переваги датчика крутного моменту

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Отже, що робить електровелосипед з датчиком крутного моменту таким популярним вибором? Причиною цього є перевага, яку надає датчик крутного моменту.

Як ми вже згадували, датчик крутного моменту розраховує, скільки електричної енергії потрібно надати двигуну, виходячи з того, наскільки сильно ви крутите педалі. Оскільки датчик крутного моменту реагує швидко, він діє як інструмент, який допомагає вам максимально ефективно використовувати кожне натискання педалей.

Датчик крутного моменту працює в поєднанні з силою, яку ви прикладаєте до велосипеда ногами, а це означає, що ви одразу взаємодієте з силовою системою.

Якщо ваш велосипед має датчик крутного моменту, ви матимете набагато більше контролю над велосипедом. Наприклад, якщо ви піднімаєтеся на велосипеді на крутий пагорб, датчик забезпечить додаткове навантаження на двигун, щойно почнеться нахил, можливо, вам не доведеться змінювати рівень допомоги педалей.

Датчик крутного моменту змусить вас бути активнішими та використовувати свою силу для крутіння педалей і, таким чином, їхати далі.

Перш ніж купувати електровелосипед з датчиком крутного моменту, подумайте, чи варті збільшені витрати. Ось кілька аспектів, на які варто звернути увагу:

Асистент педалей

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Якщо ви будете їздити на електровелосипеді лише за допомогою дросельної заслінки, ваш максимальний запас ходу значно зменшиться. Однак при правильному використанні датчика крутного моменту ваш запас ходу збільшиться втричі, що дозволить вам проїхати набагато більше на одному повному заряді акумулятора. Це відбувається тому, що двигун збільшує потужність, яку ви надаєте, крутячи педалі, а не безпосередньо живить велосипед.

При правильному використанні датчика крутного моменту ви відчуватимете неприродну силу з кожним поштовхом. Складна система генератора з датчиком крутного моменту використовується в багатьох найсучасніших електровелосипедах у світі.

Заряд акумулятора

потужність, електровелосипеда, скільки, вата, хороший, електровелосипед

Батарея буде заряджатися на ходу, якщо ви їдете на велосипеді або спускаєтеся. Коли ви гальмуєте, він може навіть підзарядити акумулятор, що дозволить вам їхати далі.

Давайте на секунду порівняємо датчик крутного моменту з датчиком каденції. При використанні датчика каденсу двигун електровелосипеда або ввімкнений, або вимкнений. Через це заряд батареї буде розряджатися швидше.

Однак датчик крутного моменту діє навпаки, оскільки він подвоює вашу потужність, а це означає, що коли ви крутите педалі з більшою силою, ви отримуєте більше енергії. Таким чином, двигун велосипеда значно збільшить потужність, що дозволить вам без проблем дістатися до місця призначення.

Отже, незалежно від того, їдете ви на велосипеді чи спускаєтесь, акумулятор вашого електровелосипеда буде заряджатися в міру того, як ви їдете далі. Коли ви гальмуєте, датчик крутного моменту може навіть увімкнути підзарядку акумулятора, що дозволить вам проїхати ще далі.

Відмінності між датчиками частоти обертання і датчиками крутного моменту

Інша назва датчика частоти обертання. датчик швидкості. Датчик частоти обертання фокусується на швидкості (звідси і назва. датчик швидкості), тоді як датчик крутного моменту фокусується на потужності, що генерується під час їзди.

Крім того, електровелосипеди з датчиками крутного моменту коштують дорожче, ніж велосипеди з датчиками частоти обертання педалей. Тому, можливо, ви захочете протестувати електровелосипед з датчиком крутного моменту перед покупкою, щоб переконатися, що він того вартий.

Датчик частоти обертання має дещо простіший режим роботи порівняно з датчиком крутного моменту. Користувач може регулювати рівень допомоги, яку він очікує від велосипеда, за допомогою вбудованої кнопки управління.

Однак це може призвести до того, що гонщик відчує, що двигун велосипеда виконує всю роботу з крутіння педалей. Через це гонщику може знадобитися встановити рівень потужності поїздки.

Датчик крутного моменту, з іншого боку, дозволяє водієві докладати певних зусиль під час їзди, що робить його чудовим варіантом для тих, хто прагне досягти певного рівня фізичних навантажень.

Крім того, і датчик частоти обертання педалей, і датчик крутного моменту вмикають режим допомоги педалям, але в різний час і за різних умов.

Щоразу, коли велосипедист знижує швидкість нижче заданої, датчик частоти обертання відповідає за активацію режиму допомоги педалям. І навпаки, датчик крутного моменту активує режим допомоги педалям, коли виникає потреба в додатковій потужності на машині.

Датчик крутного моменту також збільшує термін служби електровелосипеда, збільшуючи максимальний запас ходу, який може забезпечити батарея. Це тому, що датчик крутного моменту не вмикає двигун так часто, як датчик частоти обертання.

Крім того, з точки зору точності, датчик крутного моменту має більшу точність, ніж датчик швидкості. Це дасть точний аналіз потужності, яка приводить велосипед в рух, щоб гонщик міг зробити всі необхідні налаштування. Незважаючи на те, що датчик частоти обертання педалей також забезпечує точність у своїй функції, він не зовсім відповідає точності датчика крутного моменту.

Законність датчиків крутного моменту та каденції

У деяких юрисдикціях заборонено продавати електровелосипеди, які постачаються лише з датчиком частоти обертання педалей, з міркувань безпеки. У таких місцях електровелосипеди повинні бути оснащені датчиком крутного моменту, щоб вважатися легальними на вулиці.

Якщо ви живете в регіоні, який регулює використання електровелосипедів, можливо, ви захочете проконсультуватися з місцевою юрисдикцією перед покупкою електровелосипеда, щоб бути в безпеці.

Які електронні велосипеди мають датчики крутного моменту?

Як зазначалося раніше, електровелосипед з датчиком крутного моменту, як правило, коштує дорожче, ніж з датчиком частоти обертання педалей. Замість втулкових двигунів, більшість електровелосипедів, які постачаються з середнім двигуном, також мають датчик крутного моменту. Можна підрахувати, що потрібно заплатити додаткові 200-400, якщо вибрати електричний велосипед з датчиком крутного моменту.

Через це датчики крутного моменту, як правило, можна побачити на більш дорогих, але якісних електричних велосипедах.

Ось кілька чудових прикладів електровелосипедів з датчиком крутного моменту за доступною ціною. Сподіваємось, за допомогою нашої інформації ви зможете вибрати найкращий електричний велосипед з датчиком крутного моменту, який відповідає вашим вимогам.

Juiced Bikes CrossCurrent X

Цей електричний велосипед за 2,500 доларів. це чудовий транспортний засіб для приміських поїздок з довгим переліком зручностей за доступною ціною.

CrossCurrent X має як датчики крутного моменту, так і датчики частоти обертання педалей, що забезпечує більш плавне педалювання, ніж системи, що вимірюють лише частоту обертання педалей. Датчик крутного моменту може регулювати потужність в залежності від того, з якою силою ви натискаєте на педалі.

Потужний 750-ватний двигун на втулці забезпечує навіть найдовші поїздки на CrossCurrent X. The 19.Батарея ємністю 2 Ач (яка забезпечує 994 Вт-год потужності) є однією з найбільших ємностей для знімних акумуляторних батарей, що встановлюються на нижню трубу. Це забезпечить приголомшливий максимальний запас ходу близько 80 миль на одному повному заряді.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top