Найкращі електричні дорожні велосипеди: електровелосипеди для підйому на підйомах по дорозі. Електричний велосипед з найбільшим запасом ходу

Найкращі електричні дорожні велосипеди: електровелосипеди для підйому на підйомах

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

Не так давно у світі електровелосипедів домінували електричні гібриди та моделі гірських велосипедів. Поряд з електричними гравійними велосипедами все більшої популярності набувають електричні дорожні велосипеди, які в деяких випадках зовні дуже схожі на безмоторні машини.

Дорожній електровелосипед має опущене кермо та більш спортивну посадку, ніж гібридний. як звичайний шосейний або гравійний велосипед без допоміжних систем. Ви отримаєте діапазон передач, щоб їхати швидше і долати пагорби, а також вужчі шини для швидшого просування по дорозі.

Як і для будь-якого дорожнього велосипеда, зменшення ваги є важливим, хоча зазвичай не за рахунок ємності акумулятора та запасу ходу. Електричні дорожні велосипеди завжди будуть важчими за свої звичайні аналоги. Однак деякі дорожні електровелосипеди матимуть рами з вуглецевого волокна та легкі колісні пари, що зменшує їхню вагу до 12 кг. не набагато більше, ніж у деяких безелектродвигунних велосипедів. Керування шосейного електровелосипеда також буде налаштоване на спортивну їзду, тому ви зможете насолоджуватися швидкими спусками, отримуючи при цьому допомогу від мотора на підйомах. Як і у випадку з будь-яким електродвигуном, електрична допомога електровелосипеда буде обмежена швидкістю нижче 15 миль/год / 25 км/год відповідно до законів про електровелосипеди у Великобританії, ЄС та Австралії. Обмеження становить 20 миль на годину в США. Цього більш ніж достатньо для підйому. ви зможете піднятися набагато швидше, ніж на звичайному дорожньому велосипеді. але це може обмежити привабливість електровелосипеда на рівних дорогах, якщо ви їдете, наприклад, у швидкій групі. Більше порад про те, на що звертати увагу в електричному дорожньому велосипеді, ви знайдете в нашому повному посібнику для покупця внизу цієї статті, а також у нас є окремий посібник з типів електричних велосипедів, який допоможе вам вибрати правильну моторизовану машину, яка підходить саме вам.

Найкращі електричні шосейні велосипеди 2023 року

Scott Addict eRide Premium

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

Scott Addict eRide Premium має елегантний вигляд звичайного шосейного велосипеда та забезпечує відповідну їзду. Рассел Бертон / Immediate Media

  • 8 349 фунтів стерлінгів / 9 299 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Заявлена вага рами 1040 г
  • Зовнішній вигляд звичайного шосейного велосипеда
  • Їде як звичайний велосипед

Scott’s Addict eRide в значній мірі запозичений у легкого велосипеда Addict RC aero, зі схожою геометрією та високоякісним карбоном HMX від Scott’s.

Оснащений двигуном Mahle ebikemotion з задньою втулкою, з повністю закритим акумулятором у нижній трубі, що забезпечує дійсно чистий вигляд.

Плавна робота підсилювача, як під час подачі, так і коли він вимикається, так що ви отримуєте підтримку під час їзди, а не мотор перебирає на себе всю відповідальність.

eRide доступний в різних комплектаціях. Топова версія Premium має груповий набір Shimano Dura-Ace Di2, повністю інтегровану вилку Syncros Creston SL та карбонову колісну пару Syncros Capital, а її вага не перевищує 11 кг. приблизно стільки ж, скільки важать електровелосипеди.

Останні пропозиції

BMC Roadmachine AMP One

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

  • 7 600 фунтів стерлінгів / 7 999 євро на момент тестування
  • Розумна допомога
  • Плавний хід
  • Вражаючий запас ходу

Наш тестувальник оцінив BMC Roadmachine AMP One як “просто один з найкращих доступних шосейних велосипедів”.

Геометрія та силует цієї шини дуже схожі на геометрію та силует її непідсилюваного брата.

Однак, він оснащений двигуном Mahle X20 та акумулятором на 350 Вт-год, що забезпечує вражаюче великий запас ходу завдяки розумному управлінню системами допомоги.

Керованість добре збалансована, а груповий комплект SRAM Force AXS перемикається з точністю. Гальмування також відмінне.

Шини Vittoria Rubino добре зчіплюються та котяться на сухих дорогах, але не є найкращим вибором для більш суворих зимових умов.

Останні пропозиції

Bianchi Aria E-Road

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

  • 4,500 / 6,500 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Непомітна допомога
  • Відмінна керованість
  • Елегантний зовнішній вигляд

Оснащений електродвигуном аеробайк Bianchi Aria E-Road має таку ж чудову керованість, як і його безелектродвигуновий побратим Bianchi Aria.

Aria E-Road також використовує моторний блок ebikemotion на задній втулці, а батарея потужністю 250 Вт/год, що живить його, прихована в нижній трубі рами. Це робить дорожній велосипед, який виглядає без сторонньої допомоги, принаймні для непідготовленого ока.

Незважаючи на свій швидкісний апетит, Aria не ламає кістки на нерівних поверхнях завдяки 28-міліметровим шинам.

Найкращий комплімент, який ми можемо зробити Aria. це те, що він буде добре працювати в якості велосипеда без допомоги. просто так сталося, що він має 250-ватний підсилювач.

Останні пропозиції

Bianchi Impulso E-road

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

Bianchi Impulso E-Road не має такого витонченого силуету, як деякі електричні шосейні велосипеди. Роберт Сміт

  • 4 400 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Ідеально підходить для тих, хто не такий підтягнутий чи гнучкий
  • Потужний двигун з вражаючим запасом ходу
  • Бризковики та кріплення для багажника відкривають додаткові можливості

На відміну від більш гоночного Bianchi Aria E-Road, електричний дорожній велосипед Impulso не такий привабливий, але ми все одно були дуже вражені поїздкою.

Розслаблена геометрія та вища передня частина роблять його гарним вибором, якщо ви менш гнучкий райдер, відновлюєтесь після травми або прагнете не відставати від більш підготовлених велосипедистів.

Ще одним приємним сюрпризом стала моторна система Impulso, встановлена на нижньому кронштейні Polini, з великою потужністю та вражаючим реальним діапазоном ходу.

Кріплення для бризковиків та багажників означає, що цей велосипед також стане чудовим велосипедом для поїздок на роботу.

Останні пропозиції

Cannondale SuperSix Evo Neo 2

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

Створений на базі SuperSix Evo, Neo 2 не втратив ні зовнішнього вигляду, ні їзди цього мотоцикла. Рассел Бертон / Immediate Media

  • 5,000 / 6,500 фунтів стерлінгів на момент тестування, тепер 7,000 фунтів стерлінгів (Neo 2 більше не доступний в США)
  • Оснащений Ultegra, з опціями Dura-Ace Di2 та 105
  • Чудове відчуття їзди та вражаючий запас ходу

Ще один електровелосипед, який використовує двигун Mahle ebikemotion із задньою втулкою, Cannondale SuperSix Evo Neo, заснований на нашому велосипеді 2020 року (без допомоги), SuperSix EVO.

Він успадкував як зовнішній вигляд цього велосипеда, так і його гоночну якість їзди та чуйність. Великий радіус дії та низький рівень вихлопу, а також короткі ланцюгові стійки забезпечують продуктивну їзду.

Якісний комплект включає в себе аеро-балку та винос Cannondale, сідло Prologo на карбоновому підсідельному штирі та легкосплавні диски Cannondale RDe, при вазі велосипеда 12 кг.1 кг у великому розмірі.

Ми проїхали 122 км з набором висоти 1 124 м на одному заряді, комфортно перевершивши заявлений запас ходу в 75 км. Перш за все, ми були вражені тим, наскільки добре мотор працював разом з нами, а не домінував над нами.

Останні пропозиції

Cannondale Synapse Neo SE

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

  • 3 299 фунтів стерлінгів / 3 799 євро / 4 400 фунтів стерлінгів на момент тестування, зараз 3 800 фунтів стерлінгів / 4 500 євро / 3 799 фунтів стерлінгів
  • Трансмісія SRAM Apex 1x
  • Двигун Bosch Active Line Plus потужністю 250 Вт
  • Батарея на 500 Вт/год, встановлена на виносній трубі
  • Трансмісія SRAM Apex 1x, колеса 650b з шинами 47c

Якщо ви проводите свій час переважно на бездоріжжі, але хочете мати дроп-бары та гнучкість двигуна, то Cannondale Synapse Neo SE важко перевершити.

Synapse може бути найбільш відомим як велосипед Cannondale на витривалість, але з колесами 650b та масивними 47-мм шинами WTB Byway, Neo SE. це більше гравійний велосипед, ніж шосейний.

Це не означає, що ця машина недостатня на дорозі, але її здатність монструозно долати бездоріжжя викликає серйозну залежність. Відмінний привід Bosch забезпечує щедру підтримку навіть у режимі Eco з мінімальною підтримкою.

Нам вдалося отримати понад 60 миль ходу від акумулятора, незважаючи на те, що тестовий маршрут був майже повністю бездоріжжям. Cannondale також пропонує новий Topstone Neo як спеціальний електричний гравійний велосипед.

Останні пропозиції

Focus Paralane² 9.7

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

Перевага моторної системи Fazua, що використовується на Focus Paralane², полягає в її ненав’язливому характері. Роберт Сміт

  • 4 999 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Модульний двигун Fazua можна зняти
  • Зазори для великих шин
  • Їзда без опору вище межі допомоги двигуна

Focus Paralane² народився з прототипу електричного велосипеда Project Y і використовує знімний двигун Fazua. Ця мінімальна система мотор/батарея важить лише 3.5 кг.

Зніміть систему Fazua та встановіть кришку, що входить в комплект, і Paralane² фактично стає стандартним шосейним велосипедом, з мінімальним опором від коробки передач, захованої в нижньому кронштейні. Без двигуна він важить близько 11 кг.

USP Paralane² полягає в тому, що двигун розроблений для роботи в тандемі з вами. Результат. ненав’язлива передача потужності з відчуттям, що ви контролюєте ситуацію, а не дозволяєте велосипеду взяти її на себе.

Ми б хотіли бачити шини більші, ніж 28 мм, що входять до стандартної комплектації, особливо враховуючи, що ця рама може без проблем встановлювати 35-мм шини, що робить її чудовим варіантом для цілорічного катання або для їзди по легкому гравію.

Останні пропозиції

Orbea Gain Carbon M20 MyO

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

  • 4,718 фунтів стерлінгів на момент тестування, тепер 4,699 фунтів стерлінгів / 5,599 австралійських доларів / 9,699 австралійських доларів
  • Електровелосипед з дизайном шосейного велосипеда
  • двигун на базі хаба ebikemotion
  • Нові моделі 2021 року пропонують значні оновлення

На момент анонсу Orbea Gain був одним з багатьох вишуканих електровелосипедів, які відмовилися від громіздкого вигляду ебайків на користь чогось більш обтічного.

Створений для групового тесту, який ми проводили минулого року, наш розкішно обладнаний Orbea Gain Carbon M20 був сконфігурований за допомогою програми Orbea MyO для створення індивідуальних налаштувань. В результаті вийшов велосипед, на якому приємно їздити навіть з вимкненим двигуном.

У 2021 році Orbea оновила карбоновий та легований Gain, запозичивши особливості у свого аеро-шосейного велосипеда OMX, збільшивши кліренс до 40 мм, повністю закривши кабельні проходи та зменшивши вагу до 11 кг.8 кг або менше.

Він також має інтегровані передні та задні ліхтарі, власний головний пристрій з виносним кріпленням для отримання додаткової інформації про роботу двигуна та заряд акумулятора, а також новітній двигун ebikemotion X35 Plus від Mahle. Orbea стверджує, що вони налаштували передачу потужності, щоб більш точно відтворити відчуття їзди на шосейному велосипеді без допомоги.

Останні пропозиції

Спеціалізований S-Works Turbo Creo SL

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

Спеціалізований S-Works Turbo Creo SL. один з найдорожчих шосейних велосипедів на ринку, але це вражаюча машина для їзди. Рассел Бертон / Immediate Media

  • 10 999 фунтів стерлінгів / 12 499 євро / 13 500 австралійських доларів / 19 000 австралійських доларів на момент тестування
  • Висока специфікація з Dura-Ace Di2, вимірювачем потужності та карбоновими колесами Roval
  • Стабільна, плавна, спритна їзда

Ви платите суперціну за Specialized S-Works Turbo Creo SL, один з найдорожчих електровелосипедів на ринку. Але високоякісна рама та топова комплектація, включаючи аерокарбонові колеса Roval CLX50, перемикання передач Dura-Ace Di2 та вбудований лічильник потужності, допомагають виправдати ці витрати.

Якість їзди відчувається як у велосипеда Roubaix на витривалість, а Turbo Creo SL навіть поставляється з FutureShock 2.0 демпфер гарнітури, встановлений на цьому велосипеді. Вага електродвигуна розташована низько, щоб забезпечити стабільність, і він спритний, незважаючи на свої 13.Вага 7 кг.

Заявлений запас ходу 130 км від внутрішнього акумулятора збільшується до 195 км за допомогою комплектного подовжувача ходу, хоча ми не зовсім збігаємося з цими цифрами.

Останні пропозиції

Trek Domane LT 7

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

Trek Domane LT 7 оснащений двигуном Fazua Evation та чудовою трансмісією Ultegra Di2. Рассел Бертон / Immediate Media

  • £7,800 / 9,200 / €7,999
  • Легкий двигун Fazua
  • Чудовий комфорт їзди та керованість, яка може впоратися і з гравієм

Система двигунів Fazua на Trek Domane LT7 зменшує вагу до 13.8 кг і є знімним, тому ви можете їздити на ньому як на велосипеді без допомоги Domane. Як і неелектричний велосипед, він оснащений передніми та задніми роз’єднувачами IsoSpeed від Trek та перекладинами IsoCore для комфорту на дорозі, який переноситься і на легкі поїздки гравієм.

Запас ходу понад 100 км з підйомами на висоту понад 2 000 м. вражає, як і керованість та комфорт, що пропонуються.

Посібник покупця для електричних дорожніх велосипедів: на що звернути увагу

Пояснення щодо електродвигунів для шосейних велосипедів

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

Задній мотор ebikemotion. популярний вибір для електричних шосейних велосипедів. Рассел Бертон / Immediate Media

Трансмісії електричних шосейних велосипедів витонченіші та більш приховані, ніж будь-коли, з низькопрофільними батареями, які часто повністю заховані в виносній трубі велосипеда або замасковані під пляшку з водою.

Електричні двигуни шосейних велосипедів, як правило, компактні і заховані в нижньому кронштейні або задній втулці. далеко від громіздких старих блоків. в той час як контролери часто невеликі, з крихітною кнопкою в передній частині верхньої труби, яка стає все більш популярною, хоча ви також можете знайти елементи управління, встановлені на кермі. Це може призвести до того, що велосипед на перший погляд важко відрізнити від звичайного шосейного велосипеда.

Двигуни Fazua та ebikemotion є популярним вибором, який можна побачити на багатьох шосейних велосипедах завдяки прогресивній подачі потужності, що добре підходить для їзди по дорозі, хоча агрегати Bosch та двигуни власного бренду від таких компаній, як Specialized, також можуть вирізати мінімалістичний силует.

Пояснення щодо електричних акумуляторів для шосейних велосипедів

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

Більшість електричних шосейних велосипедів мають батарею, вмонтовану в нижню трубу велосипеда. Знову ж таки, це призводить до ненав’язливого вигляду. У випадку з Fazua, ви можете скинути акумуляторний блок з нижньої трубки для підзарядки або зняти його, щоб занести в приміщення ближче до електричної розетки. Ви навіть можете повністю зняти його і їздити на електровелосипеді як на звичайному дорожньому велосипеді.

Інші акумулятори, такі як ebikemotion, більш міцно закріплені на місці, тому вам потрібно мати можливість під’єднати велосипед до розетки, щоб підзарядити його.

Типова ємність батареї становить близько 250 Вт/год. зазвичай цього достатньо для 60 км пробігу, хоча при розумному використанні ви зможете проїхати більше на рівнинній місцевості.

Скільки важить електричний дорожній велосипед?

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

Електричні дорожні велосипеди, безсумнівно, роблять підйом швидшим, але додаткова вага може бути перешкодою при швидкій їзді по рівній дорозі. Orbea

Найлегші електричні дорожні велосипеди важать 12 кг або менше, що не набагато більше, ніж деякі велосипеди без акумулятора. Це досягається завдяки рамі та вилці з вуглецевого волокна, які часто супроводжуються колесами з карбоновими ободами. Це, як правило, дороге меню.

Вага важлива, однак. На рівнинній місцевості багато гонщиків перевищують дозволену швидкість 15 миль/год/25 км/год (або 20 миль/год у США), при якій двигун вимикається, що робить двигун і батарею мертвим вантажем при перевищенні цих швидкостей. Зменшення ваги велосипеда полегшить їзду без сторонньої допомоги, підвищить продуктивність і задоволення від їзди.

З іншого боку, більш міцна і важка конструкція може бути перевагою, якщо ви плануєте їздити по гравію. Вага також є меншою проблемою, якщо ви плануєте їздити переважно в межах дозволеної законом швидкості.

Колеса та шини для електровелосипедів

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

Те, що велосипед працює від акумулятора, не означає, що фінішна комплектація повинна бути низькопробною. Scott Sports

Завдяки більшій потужності, що передається на дорогу, та більшій вазі велосипеда, електричні дорожні велосипеди, як правило, мають ширші шини, ніж стандартні дорожні велосипеди. Багато хто поєднує його з посиленими колесами з легкосплавними дисками, хоча більш дорогі моделі можуть бути оснащені аерокарбоновими обручами.

Ширина шин на електричних дорожніх велосипедах, як правило, починається від 28 мм. Зараз це вже не дивина для шосейного велосипеда з педальним приводом, адже це забезпечує більш комфортну їзду та додаткову універсальність для нерівних доріг або легкого бездоріжжя.

Чи можна переобладнати дорожній велосипед на електровелосипед?

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

Хоча це менш поширене явище, ніж, скажімо, електричний гібрид, але цілком можливо переобладнати ваш дорожній велосипед в електровелосипед.

Перегляньте наш детальний посібник про те, як перевести велосипед на електродвигун, щоб дізнатись більше.

  • Whatsapp
  • Reddit
  • Написати другу

Пол Норман

Пол пише про велосипедні технології та оглядає все, що пов’язано з велосипедом, вже майже десять років. Він п’ять років працював у Cycling Weekly, а також писав для таких видань, як CyclingNews, Cyclist та BikePerfect, а також є постійним автором BikeRadar. З технічної точки зору, він охопив все: від ширини обода до новітніх велосипедних комп’ютерів. Він розглянув деякі з перших електричних велосипедів для Cycling Weekly і висвітлив їх розвиток до складних машин, якими вони є сьогодні, ставши на цьому шляху експертом у всьому, що стосується електрики. Пол захоплювався гравієм ще до того, як його винайшли, їздив на велосипеді для велокросу через Саут-Даунс і по брудних стежках через Чілтернс. Він також займався крос-кантрі гірським велосипедом. Найбільше він пишається тим, що проїхав всю довжину Саут Даунс Вей на кросері та здійснив свою давню мрію. піднятися на Монте Граппа на шосейному велосипеді

Запас ходу eBike: Що потрібно знати і як його збільшити

Запас ходу. одна з найважливіших характеристик, яку слід враховувати при порівнянні моделей eBike.

Діапазон роботи електровелосипеда важко визначити, оскільки він буде відрізнятися в залежності від ситуації, а також від різних акумуляторів та двигунів електровелосипеда. Досить складно дати конкретну відповідь на питання, скільки миль може проїхати автомобіль, і так само складно дати пряму відповідь про дальність пробігу електровелосипеда.

У цій статті ми розповімо про те, що таке запас ходу і чому це такий важливий фактор, який слід враховувати при виборі електровелосипеда.

Що таке запас ходу eBike?

Запас ходу електровелосипеда. це час, який ви можете проїхати на одному заряді акумулятора.

Більші акумулятори для електровелосипедів забезпечать більший запас ходу, оскільки вони мають більшу ємність.

Яка середня дальність поїздки на електровелосипеді?

На ринку є багато різних електричних велосипедів, і не всі вони мають однаковий запас ходу. Середній запас ходу більшості електровелосипедів становить 20-100 миль/32-160 кілометрів; звичайно, точний запас ходу завжди буде залежати від таких факторів, як режим живлення, умови їзди, навантаження та рельєф місцевості.

Наскільки далі ви можете проїхати на електровелосипеді у порівнянні зі звичайним велосипедом?

На електровелосипеді можна їздити так само легко, як і на звичайному велосипеді, але ви можете їхати далі, використовуючи електричну підтримку педалей. Допомога на педалях дозволяє електровелосипеду долати більші відстані за менший час, ніж на традиційному велосипеді або гірському велосипеді.

На відміну від традиційного велосипеда, батарея електровелосипеда має обмежений запас ходу, тому ви повинні знати про свої унікальні фізичні обмеження та запас ходу вашого акумулятора. Ви можете продовжити термін служби акумулятора та їхати далі, крутячи педалі на рівних поверхнях та спусках і зберігаючи заряд акумулятора для підйому або інших складних ділянок вашої поїздки.

Ви можете розраховувати на 22-50 миль на одному заряді акумулятора більшості електровелосипедів за умови спокійного крутіння педалей. В інших випадках ви зможете проїхати ще далі. Існує кілька електричних велосипедів, які можуть проїхати 50 миль на одному заряді акумулятора. На запас ходу вашого електровелосипеда завжди впливатимуть такі фактори, як ємність акумулятора, нахил, вітер, а також вага та розмір.

На електровелосипедах QuietKat завжди потрібно крутити педалі, навіть для моделей з дроселем. Вам потрібно буде докласти мінімальних зусиль, щоб крутити педалі під час їзди на крутих пагорбах. Крутіння педалей. це чудова фізична вправа і більше задоволення, але це також збільшує час автономної роботи вашого акумулятора.

Під час поїздок важливо не забувати відстежувати свій час або пройдені милі. Ця пересторога допоможе вам відстежувати час роботи акумулятора, щоб не розрядитися в невідповідний момент.

Які електронні велосипеди мають найбільший запас ходу?

Коли мова йде про дальність дії, може бути багато різних змінних. Однак, як правило, слід очікувати більшого запасу ходу від електровелосипедів, які оснащені акумулятором з більшою напругою та ємністю. Дешеві моделі електровелосипедів на ринку часто мають мінімальний запас ходу і оснащені лише акумулятором на 36 або 48 В.

Чи заряджаються електричні велосипеди, коли ви крутите педалі?

Зазвичай електровелосипеди не можуть підзаряджатися, поки ви крутите педалі. Батарея електровелосипеда, як правило, працює не так, як автомобільний акумулятор, і не заряджається під час руху. Невелика кількість електричних велосипедів на ринку може заряджатися, поки ви крутите педалі, але більшість з них не можуть. Велосипеди QuietKat не підзаряджаються під час крутіння педалей, тому їх потрібно підзаряджати від розетки або сонячного зарядного пристрою.

Як вимірюється запас ходу електровелосипеда?

Більшість еклектичних велосипедів вимірюють запас ходу в Вт/год або Вт/км, залежно від вашої країни.

Wh/Mi. це загальновживана метрика, що використовується для оцінки ефективності електромобіля (EV). Wh/Mi означає ват-години на милю, або у випадку Wh/km. ват-години на кілометр. Метрика Wh/Mi (в США). один з найпростіших способів визначити, скільки енергії або ват=годин (Wh) потрібно для переміщення електромобіля, такого як електровелосипед або автомобіль, на 1 одиницю відстані (один кілометр або одну милю). Ви побачите, що ця метрика використовується на багатьох автомобілях, включаючи електромобілі, такі як Tesla.

Як далеко може проїхати електровелосипед потужністю 750 Вт?

На запас ходу завжди впливають різні фактори, але загалом, більшість електровелосипедів потужністю 500-750 Вт дають близько 25 Вт/міс.

Ця оцінка передбачає, що електровелосипед їздить по рівній місцевості або під помірним нахилом. Електричний велосипед з акумулятором на 480 Вт-год, який їздить в таких умовах, забезпечить вам приблизно 19 миль пробігу. Але електровелосипед потужністю 750 Вт може їхати приблизно 28 миль/год (45 км/год) по рівній місцевості.

Електровелосипед потужністю 750 Вт. популярний вибір для мисливців, рибалок та любителів подорожей по бездоріжжю. Велосипеди з таким розміром двигуна помірно регулюються без шкоди для швидкості. Ми вважаємо, що 750 Вт достатньо для мисливського ебайку.

Електровелосипеди з найпотужнішими двигунами часто мають більш жорстке регулювання і витрачають заряд акумулятора набагато швидше, ніж інші велосипеди. Через це електровелосипеди потужністю 1000 Вт можуть мати більшу потужність, але менший запас ходу. Як правило, електровелосипеди потужністю 1000 Вт оснащуються важчим і більшим акумулятором, ніж більшість електровелосипедів потужністю 750 Вт. Але ми вважаємо, що для багатьох випадків використання велосипед потужністю 750 Вт є оптимальним варіантом, який забезпечує як потужність, так і пристойний запас ходу.

Багато велосипедів потужністю 750 Вт в асортименті QuietKat перевершують велосипеди потужністю 1000 Вт. Наприклад, в правильних умовах 750-ватна версія QuietKat Ridgerunner може проїхати до 25 миль на одному заряді акумулятора. Але Jeep eBike йде ще далі і може проїхати до 40 миль на одному заряді акумулятора.

Як далеко може заїхати електричний велосипед потужністю 250 Вт?

Більшість електричних велосипедів потужністю 250 Вт не підходять для пересіченої місцевості. Ці типи електровелосипедів найкраще підходять для легкої їзди по місту на досить рівних і гладких дорогах. Це тому, що в електровелосипеді з 250-ватною системою недостатньо потужності або крутного моменту. Ви не зможете підніматись на пагорби з 250-ватним eBike, якщо хочете підтримувати достатню швидкість. Спроба використовувати електровелосипед потужністю 250 Вт, як модель потужністю 750 Вт, призведе до швидкого розрядження акумулятора та дуже короткого запасу ходу. Дешеві електровелосипеди з двигунами потужністю 250 Вт можуть розвивати лише 15-20 миль на годину, якщо мова йде про швидкість. Якщо ви серйозний ентузіаст активного відпочинку, вам слід використовувати гірський велосипед з потужністю 750 або 1000 Вт.

Як визначити запас ходу мого електровелосипеда?

Визначити точну дальність пробігу електровелосипеда може бути складно через різні фактори, які ми вже обговорювали раніше. Багато виробників неохоче вказують точну дальність пробігу на своїх електровелосипедах, оскільки умови експлуатації можуть легко вплинути на результати вимірювань. Тож як ви можете планувати поїздки на електровелосипеді, якщо ви не знаєте свого запасу ходу?

Щоб визначити приблизний запас ходу вашого електричного велосипеда, спочатку слід звернути увагу на ємність акумулятора.

Ємність акумулятора буде вказана в описі велосипеда та в його інструкції. Ємність акумулятора електровелосипеда зазвичай вимірюється у ват-годинах (Вт-год). Іноді ви можете побачити батарею електровелосипеда, яка має номінальну ємність у вольтах (В) та ампер-годинах (А-год). Наприклад, на електровелосипеді може бути зазначено, що він має батарею 48 В 10 Ач. Якщо ви хочете перевести вольти і ампер-години в Вт-год, вам слід помножити кількість вольт на ампер-години.

Наступним кроком є розрахунок ефективного запасу ходу велосипеда, взявши ємність акумулятора в Вт-год і розділивши її на середній коефіцієнт корисної дії (який може бути як в Вт-год, так і в Вт-год/км в залежності від країни).

Зачекайте, що таке ефективність?? На цьому етапі математика може змінюватися. Ваш коефіцієнт корисної дії залежить від багатьох факторів, таких як вага велосипедиста, нахил, умови вітру та вибір шин. Однак, виходячи з попередніх узагальнень, 750-ватний електровелосипед може витрачати близько 25 Вт/Мі.

Як я можу збільшити запас ходу мого електровелосипеда?

Звичайно, кожен любитель пригод хоче використовувати свій електровелосипед, щоб їздити далі, швидше і довше. У порівнянні з традиційними велосипедами, електровелосипеди, безсумнівно, можуть надати вам ці переваги. До того ж, продуктивність акумуляторів eBike постійно зростає з розвитком нових технологій для електровелосипедів. Але це не означає, що ми не повинні прагнути розширити наш асортимент, щоб збільшити можливості для досліджень!

На щастя, є кілька простих заходів, які ви можете вжити, щоб збільшити запас ходу вашого eBike. Дотримуйтесь наших порад, щоб збільшити запас ходу eBike і вичавити трохи більше енергії з вашого акумулятора. Звичайно, ви завжди можете оновити деталі або акумулятор, щоб збільшити запас ходу, але є багато простих змін, які ви можете зробити безкоштовно. Проста зміна поведінки під час їзди може суттєво вплинути на ваш запас ходу.

Ось кілька простих звичок і змін, які ви можете зробити, щоб збільшити запас ходу вашого електровелосипеда.

Легше натискайте на газ

Ручні дроселі не є стандартними в Європі, але переважають на американських електровелосипедах. на додаток до функцій велосипеда з підтримкою педалей. Багато американських велосипедистів (і тих, хто їздить в інших країнах, де дозволено ручний газ) виявлять, що ручний газ. це один з найшвидших способів розрядити батарею велосипеда і зменшити дальність пробігу.

Пам’ятайте, що кожного разу, коли ви прискорюєтесь за допомогою дросельної заслінки, ви витрачаєте значно більше заряду акумулятора, ніж під час їзди на круїзному режимі або крутіння педалей вручну.

Це не означає, що ви ніколи не повинні користуватися дроселем; зрештою, для цього є причина. Але ви, безсумнівно, захочете бути розбірливими в тому, коли ви вирішите використовувати газ. Якщо ви їдете на крутих пагорбах, вам, звісно, доведеться використовувати його більш широко, але ви повинні знати, що це обмежить ваш запас ходу.

Замість того, щоб використовувати повний газ щоразу, коли ви хочете прискоритися, вам слід спробувати легше натискати на газ. Так, це означає, що ви будете розганятися трохи повільніше, але, пожертвувавши невеликою швидкістю, ви зможете збільшити тривалість заряду акумулятора. Ця техніка допоможе мінімізувати кількість заряду акумулятора, що використовується вашим велосипедом при кожному прискоренні. Крім того, цей метод також може допомогти зберегти батарею велосипеда прохолоднішою, що дозволить використовувати велосипед ще ефективніше.

Крутіть педалі під час прискорення

Якщо ви зменшуєте свою залежність від дросельної заслінки, ви, природно, будете більше крутити педалі. Велосипедистам легко стати залежними від дросельної заслінки і не любити крутити педалі, але пам’ятайте, що це чудова вправа, яка збільшить запас ходу вашого велосипеда.

Регулярне крутіння педалей заощаджує заряд акумулятора, тому вам не доведеться постійно крутити педалі, якщо він розрядиться! (І саме цього ця стаття намагається допомогти вам уникнути)

Акуратно використовуючи функцію допомоги під час їзди, ви можете зробити свій запас ходу більш ефективним. Як правило, більшість електровелосипедів з педалями дають близько 15 Вт-год/год при їзді зі швидкістю від 15 до 18 миль/год з використанням середніх рівнів допомоги педалей.

Прискорення зазвичай є найбільш значним одноразовим використанням заряду акумулятора. особливо якщо ви часто зупиняєтесь і запускаєтесь. Якщо ви можете крутити педалі під час прискорення, навіть кілька секунд, ви можете значно зменшити використання батареї. Якщо скласти всі прискорення, ці кілька моментів крутіння педалей можуть окупитися досить значною економією енергії,

Рушайте, коли можете

Звичайно, любителі адреналіну люблять використовувати педаль газу на електровелосипеді і розвивати високі швидкості. Але каботаж може значно збільшити запас ходу вашого велосипеда.

Але є щось таке, що може приносити не менше задоволення, коли ви їдете по сільській місцевості і милуєтесь краєвидами.

Звичайно, є час для їзди по берегу, а є час для крутіння педалей. Ось деякі з випадків, коли ви можете їхати по берегу, щоб заощадити енергію акумулятора (і вашу фізичну силу педалей).

  • Коли ви наближаєтесь до зупинки
  • Коли ви на плавному підйомі
  • Коли ви виїжджаєте з крутого спуску на рівнину
  • Коли краєвид того вартий!

Наближаючись до зупинки, наприклад, перехрестя, ви повинні відпустити педаль газу і просто їхати до зупинки. Їзда на повному газу аж до необхідності гальмування. це марна трата дорогоцінної енергії акумулятора вашого велосипеда. Якщо ви знаєте, що будете зупинятися, ви можете заощадити енергію велосипеда та енергію ваших педалей, проїхавши хвилину потихеньку. Звичайно, це трохи подовжує час вашої поїздки, але це може бути добре. З більшою ємністю акумулятора ви зможете їздити довше і на більші відстані.

Крім того, в житті не завадить іноді сповільнюватися. Однією з найкращих речей в електровелосипеді QuietKat є те, що він може відвезти вас у велике невідоме, щоб дослідити деякі з найкрасивіших і найвіддаленіших куточків країни. Якщо ви мчите лісом на повній швидкості, у вас не буде часу насолодитися краєвидом або, образно кажучи, зупинитися і вдихнути запах польових квітів.

Є час і місце, щоб сповільнитися. Очевидно, що не варто гальмувати в небезпечних для себе та інших учасників руху місцях, наприклад, на жвавій велодоріжці або під час руху в заторі. Але уповільнення швидкості, навіть на пару миль на годину, може суттєво вплинути на запас ходу вашого електровелосипеда. Ви будете здивовані, як навіть незначне сповільнення може зменшити кількість енергії, яку ви використовуєте, намагаючись підтримувати високу швидкість протягом всієї поїздки.

Їдьте на правильній передачі

Їзда на неправильній передачі може призвести до більшого навантаження на акумулятор, ніж потрібно. Коли ви станете більш досвідченими в їзді на електровелосипеді, ви звикнете перемикати передачі правильно і так, щоб зберегти заряд акумулятора. Коли ви їдете по рівнині, ви можете налаштувати передачі та рівень допомоги відповідно до того, скільки енергії ви хочете витратити на педалювання. Якщо ви плануєте довгу поїздку на цілий день, ви можете заощадити заряд акумулятора під час їзди по рівнині і використовувати його лише для підйому на пагорби.

Тоді, коли прийде час долати крутий пагорб, ви зможете збільшити потужність велосипеда. Вам може знадобитися змінити як потужність, так і рівень передачі, щоб отримати ідеальну швидкість і використати ефективність акумулятора. На спусках слід зменшувати рівень електричної допомоги та використовувати еко-режим. Потім перейдіть на одну з найвищих механічних передач.

Щоб заощадити заряд акумулятора, перед зупинкою також слід перемикати механічні передачі на низьку та легку передачу. Коли ви зупиняєте eBike на вищій передачі, вам буде складніше почати крутити педалі під час наступної поїздки, що може вимагати більшої допомоги від акумулятора, щоб почати рух.

Регулюючи передачі під час їзди, ви можете зберегти час роботи акумулятора та збільшити запас ходу вашого електровелосипеда. Для більшої ефективності під час їзди слід регулярно регулювати каденцію. Якщо цілий день їздити на дуже високій передачі, вам буде набагато важче натискати на педалі, витрачаючи вашу енергію та енергію велосипеда!

Неправильна їзда на неправильній передачі. наприклад, висока передача на рівній поверхні. збільшить вашу залежність від використання педалей, що призведе до швидшого розряджання акумулятора. Перевірте наш блог, щоб дізнатися більше про передачі eBike і як ними користуватися.

Підкачайте шини!

Шини можуть мати великий вплив на якість та комфорт вашої їзди. Правильний тиск в шинах може допомогти зробити вашу поїздку більш ефективною та комфортною, а також запобігти проколам та спущеним шинам.

Ви повинні переконатися, що шини вашого електровелосипеда накачані до максимального номінального тиску повітря, наскільки це можливо. Насос для eBike повинен бути стандартною частиною комплекту для обслуговування вашого ebike. Звичайно, ваші шини повинні бути принаймні повністю накачані, коли ви вирушаєте в дорогу, а в ідеалі, ви можете докачати їх і під час тривалих поїздок.

Чому тиск в шинах важливий?

Простіше кажучи, повні шини мають менший опір коченню. Це означає, що батареї вашого електровелосипеда не потрібно витрачати стільки енергії, щоб ви могли рухатися з повними шинами, як це було б на спущених. Вплив тиску в шинах на продуктивність. це добре відома концепція для автомобільних шин, і те, що ентузіасти eBike також відзначають під час їзди на своїх eBike.

Заповнені до максимуму шини можуть додати значну відстань до вашого запасу ходу. Хто б не витратив кілька хвилин, щоб підкачати шини, якщо це означає кілька додаткових миль пробігу під час наступної поїздки??

Обирайте правильні шини

Вибір правильних шин також вплине на ваш запас ходу. Деякі місцевості та умови вимагають спеціалізованих шин. Тому, наприклад, якщо ви їдете по снігу або піску, вам слід перейти на відповідні шини. Цей метод зменшує тиск на дросельну заслінку та акумулятор, щоб ваші шини могли рухатися по складній місцевості.

Зверніть увагу на наші шиповані шини Vee, якщо ви хочете отримати додаткове зчеплення на трасі.

Заряджайте акумулятори

Зрозуміло, що найочевидніший спосіб подовжити час автономної роботи. старанно заряджати батарею перед довгими поїздками. Правильне планування зарядки акумулятора перед великою поїздкою гарантує, що ви завжди отримуватимете найкращі враження від вашого eBike.

Кожного разу, коли ви виїжджаєте на денну поїздку, вам слід звикнути заряджати велосипед на ніч перед тим, як поставити його на зберігання. Таким чином, якщо ви вирішите вирушити на спонтанну поїздку, ви будете готові до неї!

Більшість батарей eBike, особливо літієвих, мають найкращий запас ходу, коли вони заряджені на 100%. Можливо, вам вдасться уникнути необхідності заряджати батарею раз на тиждень, якщо ви здійснюєте лише короткі поїздки на електровелосипеді. Хоча це може заощадити електроенергію, це зменшить ваш запас ходу та ефективність, а також зашкодить вашому акумулятору. Якщо акумулятор eBike перебуває в частково розрядженому стані протягом більшої частини свого життя, це може знизити його продуктивність. Якщо ви дбаєте про економію електроенергії, то зарядний пристрій на сонячних панелях. це екологічна альтернатива.

Якщо ваш електровелосипед деякий час знаходився на зберіганні, перед поїздкою варто перевірити батареї. Навіть якщо ви зберігаєте велосипед з повним зарядом, батареї можуть розрядитися, якщо вони не використовувалися протягом тривалого часу. Ставтеся до велосипеда, як до автомобіля, і час від часу перезавантажуйте його, якщо ви не часто на ньому їздите. Регулярне обслуговування акумулятора подовжить не тільки вашу поїздку, але й термін служби вашого електровелосипеда та його акумулятора.

Візьміть з собою запасний!

Якщо ви дійсно хочете збільшити запас ходу вашого велосипеда, може знадобитися другий акумулятор. Ви можете легко тримати другий, менший зарядний пристрій на своєму eBike, або взяти з собою сонячний зарядний пристрій для довших поїздок. Другий акумулятор не надто важкий, тому для багатоденних поїздок запасний. найкраще рішення, щоб збільшити запас ходу. Для будь-яких походів на eBike рекомендується мати при собі друге джерело живлення або зарядний пристрій. Для подорожей по суші, а також для риболовлі чи полювання на електровелосипеді.

Портативна сонячна зарядна станція eBike

Наші портативні сонячні зарядні станції. чудовий варіант для тих, хто збирається в тривалі поїздки на своєму eBike, або хто хоче використовувати екологічно чисте джерело енергії для зарядки акумулятора. За допомогою сонячної зарядної станції ви можете поповнити заряд акумулятора майже з будь-якої точки світу, навіть якщо ви перебуваєте в глибині країни.

Ці компактні зарядні пристрої легко поміщаються в рюкзаку і підключаються безпосередньо до акумулятора велосипеда для максимальної ефективності. Ви можете встановити сонячну зарядну панель у кемпінгу, сидячи на оленячій стоянці, або на риболовлі, або під час відпочинку в таборі. Час заряджання цих сонячних зарядних пристроїв приблизно такий самий, як і час заряджання від традиційної розетки. Але вам потрібно, щоб панель знаходилася під прямими сонячними променями.

Запасні батареї

Запасні батареї можуть врятувати життя, якщо ви неправильно оцінили свій запас ходу або хочете продовжити поїздку. Різні велосипеди QuietKat сумісні з різними акумуляторами, тому переконайтеся, що ви вибрали правильний акумулятор для вашої моделі, якщо вам потрібен запасний.

  • Акумулятор для джипів QuietKat (14).5AH)
  • Акумулятор QuietKat Q7 (11.6AH)
  • Акумулятор QuietKat Apex 1500w (52V/17).5AH)
  • Акумулятор QuietKat Pathfinder (11.6AH)
  • Акумулятор QuietKat Pathfinder (14.5AH)
  • Акумулятор QuietKat Pathfinder (17.5AH)
  • Акумулятор QuietKat Dorado 10.5AH
  • Акумулятор QuietKat Dorado 16AH

Більшість з цих порад можуть допомогти вам збільшити запас ходу, не витрачаючи зайвих грошей. Звичайно, якщо ви хочете здійснювати тривалі поїздки на своєму eBike, вам може знадобитися придбати другий акумулятор eBike або сонячний зарядний пристрій. Але для більшості одноденних мандрівників кілька змін у поведінці під час їзди можуть дати вам більше задоволення від поїздки та більше заряду акумулятора!

Висновок

Для всіх велосипедистів eBike дуже важливо розуміти, як працює запас ходу їхнього велосипеда. Розуміння обмежень акумулятора вашого велосипеда допоможе запобігти будь-яким нещасним випадкам розрядженого акумулятора в майбутньому. Вживаючи належних заходів для збереження, ви можете використовувати акумулятор велосипеда для довших і більш насичених поїздок у майбутньому.

Електричний велосипед з найбільшим запасом ходу

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди, електровелосипеди, підйому

верес Пояснено дальність їзди на електричному велосипеді

Запас ходу електровелосипеда. це відстань, яку ви можете проїхати на одному заряді.

Проблема в тому, як оцінити запас ходу електровелосипеда. Всі електровелосипеди рекламуються як такі, що мають певний запас ходу. Однак ці рекламовані діапазони, як правило, неточні. Насправді, іноді вони відверто перебільшені, і можуть бути навіть в чотири рази вищими за реальність. Практично неможливо, щоб заяви про запас ходу електричного велосипеда були абсолютно точними.

Якщо ви наважилися і купили собі електровелосипед. вітаємо!!. Можливо, ви виявили, що ви не отримуєте заявлений виробником запас ходу, коли починаєте регулярно їздити на ньому. Або ви можете виявити, що ви перевершуєте його. Ви, безсумнівно, зрозуміли, що під час численних пригод на електровелосипеді запас ходу буде коливатися. У вас з партнером або другом може бути один і той самий ебайк, і ви можете їхати разом з однаковим темпом, але один з вас розряджається швидше, ніж інший. Отже, що дає?

Правда полягає в тому, що на запас ходу електровелосипеда впливає безліч факторів, деякі з них механічні, деякі електричні, а багато з них є зовнішніми факторами.

Тут ми заглибимось у кожну з цих характеристик, коли будемо знайомитись з діапазоном пробігу електровелосипедів.

ВІДСТАНЬ НА ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДІ. ЯК ДАЛЕКО МОЖУТЬ ПРОЇХАТИ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДИ?

Наразі найбільший запас ходу електровелосипедів становить 350-400 км на одному заряді акумулятора. Стандартні електровелосипеди з акумуляторами на 400-500 Вт проїжджають до 100-120 км на одному заряді. Прості міські електровелосипеди зазвичай проїжджають 50-60 км на одному заряді.

Звісно, чим якісніший акумулятор, тим більше часу електровелосипед зможе проїхати на одному заряді. У той же час, зовнішні фактори також мають багато спільного з манежем.

ЗОВНІШНІ ФАКТОРИ

Вважається, що вага велосипеда, а також вага водія впливають на запас ходу. Чим більшу вагу повинен підтримувати двигун, тим менший запас ходу.

На Linky ebike рівні потужності можна регулювати в діапазоні від 1 до 5, причому рівень 1 забезпечує найменшу потужність, а 5. найбільшу. Залежно від того, як швидко хтось хоче подорожувати, скільки спорядження він несе, і тип місцевості може вимагати використання більшої або меншої потужності, що спричиняє коливання пробігу акумулятора порівняно з базовою лінією статус-кво, наведеною вище.

Підйом в гору вимагає використання більшої кількості енергії, оскільки в цій ситуації двигун працює як проти тертя, так і проти сили тяжіння, а не тільки проти тертя під час руху по рівній поверхні. Це ускладнюється ваговим коефіцієнтом вище i.e. більша вага, що піднімається в гору, вимагає ще більшої потужності. Пересічена місцевість. це не лише пагорби, а й пересування по бруду та гравію, i.e. менш зчіпні поверхні вимагають більшої потужності, ніж їзда по гладкому асфальту.

Коли температура опускається нижче 50 градусів за Фаренгейтом, гонщики побачать номінальне зменшення пробігу на одному заряді до 32 градусів. Коли температура опускається нижче нуля і починає вимірюватися десятками і однозначними числами, пробіг акумулятора може бути на 50% меншим, ніж за нормальних умов експлуатації.

Кожного разу, коли ви зупиняєтесь і знову починаєте рух, двигун вимагає більше енергії від акумулятора, щоб продовжити рух. Якщо ви часто стартуєте і зупиняєтесь, а не їдете безперервно з меншою кількістю зупинок, ви побачите більший загальний пробіг.

ПОРАДИ ЩОДО ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОБІГУ ВАШОГО EBIKE

Скиньте зайву вагу

Намагайтеся зменшити загальну вагу до мінімуму і вивантажуйте непотрібні важкі предмети. Беріть з собою лише ті речі, які вам дійсно потрібні в дорозі. Основне правило. менша вага означає більший запас ходу.

Правильні шини

Шини, в яких підтримується максимальний тиск повітря, мають менший опір коченню, а це означає, що акумулятор витрачає менше енергії на рух. Я все ще намагаюся знайти дослідження залежності тиску в шинах велосипеда від споживання енергії, але аналогічні дослідження, проведені з використанням автомобільних шин, постійно вказують на збільшення діапазону приблизно на 3%.

Правильний рівень допомоги педалям

Встановіть бажану максимальну швидкість та відповідний їй рівень підсилення педалей. Це зменшить навантаження на двигун, тому що він не буде намагатися штовхати вас сильніше і швидше.

Сповільнюйтесь (і насолоджуйтесь життям)!)

Якщо ви нікуди не поспішаєте і не намагаєтесь не відставати від потоку з міркувань безпеки, спробуйте трохи знизити швидкість. Навіть пара миль на годину значно зменшить кількість енергії, яку ви витрачаєте на підтримання цієї швидкості.

Залежність споживання енергії від швидкості не є лінійною, тому зниження швидкості всього на 5% насправді заощаджує набагато більше, ніж 5% вашої енергії. Іншими словами, зниження швидкості на пару миль на годину може мати великий вплив на запас ходу вашого електровелосипеда.

Дбайте про свій велосипед!

Колеса з низьким тиском у шинах мають більший опір коченню, а це коштуватиме вам заправки. Правильний тиск в шинах у поєднанні зі змащеним і доглянутим ланцюгом забезпечить плавність ходу і низький опір коченню.

ВИСНОВОК

Найважливіший висновок, який потрібно зрозуміти про пробіг акумулятора ebike, полягає в тому, що він буде сильно відрізнятися в залежності від ряду обставин.

Чоловік вагою 250 фунтів, який тягне причіп через сніг при 20-градусній температурі, безумовно, побачить менший пробіг, ніж жінка вагою 120 фунтів, яка їде по асфальтованій велосипедній доріжці по рівній місцевості влітку. І велосипеди, і батареї функціонують належним чином, але без урахування всіх сценаріїв, чоловік, описаний вище, може вважати, що його батарея несправна, але насправді вона працює просто чудово.

Іноді мені особисто хочеться крутити педалі, а іноді я просто хочу встановити 5-й рівень допомоги і круїзити, навіть не потіючи, однак я побачу величезну різницю в пробігу на одному заряді.

Що таке дальність пробігу на одному заряді? Як далеко можуть заїхати електровелосипеди?

Запас ходу електричного велосипеда в основному означає, як далеко він може проїхати на одному заряді. Є багато аспектів, які визначають, як далеко може проїхати електричний велосипед. Дивно, але більшість з них пов’язані з тим, як ви їздите, а не з технічними характеристиками велосипеда.

Як далеко можуть проїхати електровелосипеди? Наразі найбільший запас ходу електровелосипедів становить 350-400 км на одному заряді акумулятора. Такі електровелосипеди зазвичай живляться від батарей потужністю 3 кВт. Стандартні електровелосипеди з акумуляторами на 400-500 Вт проїжджають до 100-120 км на одному заряді. Прості міські електровелосипеди зазвичай проїжджають 50-60 км на одному заряді.

Звісно, чим якісніший акумулятор, тим більше годин можна проїхати на одному заряді. У той же час, зовнішні фактори також мають великий вплив на запас ходу. Прочитавши цю статтю, ви зрозумієте, чому іноді ваш акумулятор може розряджатися набагато швидше.

І якщо у вас ще немає електровелосипеда, то зараз ви, швидше за все, захочете його придбати. На даний момент електровелосипеди є одним з найшвидших і найбезпечніших способів пересування. Вони також пропонують вам години розваг та фізичних вправ.

Фактори, які впливають на те, як далеко може проїхати електровелосипед

Як далеко може проїхати електровелосипед. досить поширене питання, як для нових власників, так і для деяких досвідчених.

Зазвичай на коробці, з якої ви вперше отримали велосипед, вказано, як далеко він може проїхати лише на одному заряді. Це не точна цифра, оскільки вона не враховує, як ви їдете, де ви їдете і скільки ви крутите педалі.

  • Як сильно ви крутите педалі і з якою швидкістю їдете;
  • Рівень допомоги, яку ви використовуєте (якщо вона є);
  • Скільки ви важите і чи є у вас додатковий багаж;
  • Скільки разів ви зупинялися і запускалися;
  • чи доводиться вам долати постійні пагорби або рівнинні ділянки місцевості;
  • Погода (зазвичай сонячні дні забезпечують на 15% більший запас ходу, ніж дощові);
  • Тиск в шинах (м’які шини завжди менш ефективні);
  • Наскільки важкі двигун та акумулятор електровелосипеда;
  • Тип акумулятора, який ви використовуєте.

Як ми вже згадували вище, багато факторів залежать не лише від особливостей електровелосипеда як такого. Але ви також повинні враховувати основні аспекти електровелосипеда, наприклад, для чого він був розроблений спочатку.

Не всі електровелосипеди сконструйовані однаково

Не всі електровелосипеди виробляються для однієї і тієї ж мети. По суті, вони повинні доставляти нас з однієї точки в іншу. І те, як вони були зібрані, говорить нам набагато більше.

Наприклад, електровелосипеди з товстими шинами призначені для використання на місцевості з брудом, снігом або піском. Товсті шини повинні допомогти вам пройти через бруд та інші складні поверхні.

Тим часом, тонкі шини призначені для забезпечення швидкості та балансу в міських умовах. Саме вони мають найбільший запас ходу, тому що вони легші за інші моделі. Це суттєво зменшує вагу, яку доводиться носити з собою на електровелосипеді.

На вихідних містом звичайний електровелосипед може проїхати до 50 км, а на відкритій дорозі. до 80 км. Але якщо ви візьмете його в гори, той самий електровелосипед зможе проїхати лише до 25 км.

Звичайно, чим швидше їде електровелосипед, тим швидше розряджається акумулятор. І чим складніша місцевість, тим швидше розряджається акумулятор.

Ємність акумулятора

Зазвичай ємність акумулятора електровелосипеда виражається в ампер-годинах. Ми повинні дивитись на ват-години, щоб зрозуміти діапазон роботи електровелосипеда.

Вати. це результат множення напруги та ємності. Результат. це кількість кілометрів на годину, яку ваш електровелосипед може проїхати на одному заряді.

Напруга показує, яку потужність він має, а сила струму (ємність). як далеко ви можете проїхати. Отже, якщо ми помножимо напругу на силу струму, ми отримаємо вати, які, по суті, говорять нам, скільки кілометрів на годину наш електровелосипед може проїхати на одному заряді.

Отже, якщо у нас є електровелосипед на 20 Ач і 24 В, ми маємо 480 Вт-год, але якщо у нас є електровелосипед на 6 Ач і 24 В, то ми отримуємо лише 144 Вт-год. Це означає, що ви не зможете довго використовувати другий електровелосипед, незалежно від типу місцевості. У той час як перший на звичайній місцевості можна використовувати набагато довше без підзарядки.

Проста порада: Як правило, має сенс придбати електровелосипед принаймні з потужністю 200 Вт-год.

Як скористатися перевагами запасу ходу мого електровелосипеда?

Щоб максимально використати природний запас ходу вашого електровелосипеда, ви можете слідувати деяким порадам, щоб підвищити швидкість та ефективність роботи акумулятора.

Наприклад, ви вже важите достатньо для електровелосипеда. По-перше, якщо вам доводиться їздити містом і у вас немає часу на підзарядку між поїздками, ви можете не носити з собою важкий багаж. Пам’ятайте, що акумулятор і двигун також багато важать, і, незважаючи на те, що ви крутите педалі з підтримкою, саме акумулятор виконує більшу частину роботи.

По-друге, якщо ви постійно використовуєте максимальний рівень допомоги, не розраховуйте, що батареї вистачить на цілий день. Педалювання, звичайно, допомагає, але постійне використання максимальної допомоги дуже швидко розряджає заряд, і якщо вам доводиться підніматися на багато пагорбів, то він точно розрядиться повністю дуже скоро.

Не варто відмовлятися від максимального рівня допомоги, просто використовуйте його тоді, коли це дійсно необхідно. Решту часу ви можете використовувати мінімальний.

Якщо ви їздите на електровелосипеді в місті, вам доведеться зупинятися і стартувати більше одного разу під час кожної поїздки через автомобілі, пішоходів і світлофори. Це означає, що вся швидкість, яку ви щойно набрали, крутячи педалі або використовуючи допомогу, впаде до нуля, а потім потрібно буде докласти нових зусиль, щоб її відновити.

Умови їзди також мають значення

Ви дізнаєтесь багато інших порад, просто катаючись на електровелосипеді. Це досвід, а не те, про що ви дізнаєтесь з інструкції до електровелосипеда, але прочитавши трохи про нього, ви зможете зрозуміти, що ви робите неправильно і як це виправити.

Наприклад, ви помітите, що в деякі дні ваш акумулятор не розряджається до половини, а в інші дні ви побачите, як швидко він розряджається лише за одну поїздку. Обидві ситуації залежать від того, де ви їдете на електровелосипеді та рівня допомоги.

Якщо у вас дійсно важкий електровелосипед, призначений для тривалих поїздок по складній місцевості, але ви час від часу використовуєте його в місті, запас ходу буде значним.

Навпаки, якщо ви зробите навпаки з легким електровелосипедом, один заряд навряд чи протримається протягом дня, особливо якщо вам доведеться долати пагорби або скелясту місцевість.

Який електричний велосипед має найбільший запас ходу?

Сподіваємося, ми пролили світло на питання, пов’язані з тим, як далеко може проїхати електровелосипед. І якщо вам цікаво, який електровелосипед має найбільший запас ходу, ви можете перевірити деякі з цих моделей:

  • Stromer ST5: він може проїхати до 195 км, а коли ви помічаєте, що він живиться від акумулятора на 984 Вт-год, то все стає зрозумілим.
  • Delfast: тримайтеся міцніше, він має колосальний запас ходу. 366 км! І, звичайно, 3kWatt-hs
  • Riese and Muller: більш доступний за ціною, він має запас ходу 130 км, але все ще досить хороший акумулятор на 1 кВт-год.
  • Raleigh Mustang Comp: нарешті, ще одна потужна модель з дивовижною ціною. Запас ходу становить 97 км, а батарея. 400 Вт-год.

Пов’язані запитання

Який точний запас ходу електронного велосипеда?

Не існує точного діапазону для всіх типів електровелосипедів, на коробці електровелосипеда буде вказано приблизну цифру. Найкращі електричні велосипеди середнього класу скажуть вам, що вони мають запас ходу 56 миль або 90 км, і це досить вражаюче.

Але якщо врахувати все, про що ми говорили в цій статті, додати до цього числа складність місцевості, якщо вам доводиться часто зупинятися, якщо ви постійно користуєтесь допомогою та скільки ви важите плюс будь-яка додаткова вага.

Чи означає це, що я повинен отримати електронний велосипед з найбільшим діапазоном?

Ні, не означає. Перш ніж купувати електровелосипед або замінити вже наявний, подумайте над фактами, про які ми згадували на початку. Вам не потрібен електричний велосипед на 56 миль для пробігу, якщо ви не їздите так багато.

Електровелосипеди з найбільшим запасом ходу зазвичай дорожчі, тож навіщо витрачати зайві гроші на те, чим ви не часто користуєтесь?

Що станеться, якщо я не скористаюся жодним з рівнів допомоги?

Крутіння педалей при використанні електровелосипеда лише допомагає йому почати рух, ви не будете так втомлюватися, як при використанні звичайного велосипеда. Якщо ви вирішите не використовувати жоден з рівнів допомоги, ви будете їздити на звичайному велосипеді.

Незважаючи на те, що це цілком можливо, люди не купують електровелосипед лише для того, щоб користуватися ним як звичайним велосипедом. Вони використовують, принаймні, перший рівень допомоги, щоб їхати швидше і бути менш фізично залученими в активність.

Чи легальні електровелосипеди?

Так, це так. Однак, в залежності від того, де ви будете їздити на електровелосипеді, існують важливі юридичні зобов’язання, яких ви повинні дотримуватися. Наприклад, у Нью-Йорку ви не можете їздити на електровелосипеді, якщо він розвиває швидкість понад 20 миль на годину, тому що це буде вважатися мотоциклом.

Читайте також: Які існують традиційні правила та норми для електровелосипедів та швидкісних велосипедів у США, Великобританії, Канаді, Австралії?

Ми рекомендуємо вам перевірити конкретні правила вашої країни щодо цього виду транспорту, щоб уникнути серйозних юридичних проблем.

Скільки часу потрібно для повної зарядки електровелосипеда?

Це багато в чому залежить від ємності акумулятора, зазвичай для повної зарядки електровелосипеда потужністю 500 Вт-год потрібно щонайменше 4-6 годин.

Не потрібно заряджати електровелосипед щодня, якщо заряд акумулятора не перевищує 30%. Це робиться для збереження терміну служби акумулятора.

Поради щодо упаковки електричних велосипедів

Правда полягає в тому, що електровелосипеди ідеально підходять для велоподорожей! Вам не потрібно бути професійним велосипедистом, але підготовка вимагає трохи більше планування, щоб уникнути.

Чи є HOVSCO хорошим брендом електровелосипедів для покупки? Огляд бренду та моделей

HOVSCO. один з нових учасників на ринку електровелосипедів США та Канади. Бренд, що базується в Онтаріо, був заснований у 2019 році. Засновники. затяті ентузіасти велоспорту і задумали створити.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top