Як перевести велосипед на електричну енергію | Пояснено комплекти для перетворення електричних велосипедів. Комплект Bafang ebike

Як перевести велосипед на електрику | Пояснено комплекти для переобладнання електричних велосипедів

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів дозволять вам просто і відносно дешево додати двигун до вашого існуючого велосипеда. принаймні, порівняно з ціною покупки цілого нового електровелосипеда.

Існує все більше комплектів для переобладнання електровелосипедів, і вони стають все більш досконалими та легшими в установці на ваш велосипед, що робить їх практичною альтернативою новому спеціально побудованому електричному велосипеду. Комплект для переобладнання електровелосипеда включає в себе двигун, який приводить вас у рух, і акумулятор для його живлення. Він також повинен включати пристрій для контролю рівня вихідної потужності. Зазвичай це має вигляд дисплея, встановленого на барній стійці.

Крім того, до комплекту входять датчики, які визначають швидкість вашої їзди та рівень натискання на педалі, щоб забезпечити відповідність потужності, що подається, вашим потребам. Ми протестували кілька комплектів для переобладнання електровелосипедів тут, на BikeRadar, але є ще багато інших, які нам ще належить спробувати. Повний тест найкращих комплектів для переобладнання електровелосипедів вже в роботі. слідкуйте за новинами. Якщо ви хочете отримати більш детальну інформацію про різні типи комплектів та про те, що слід враховувати при покупці комплекту для переобладнання електровелосипеда, перейдіть до нашого пояснювача далі на сторінці.

Найкращі комплекти для перетворення електричних велосипедів 2022 року: наш вибір

Комплект для переобладнання електровелосипеда Swytch

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Swytch стверджує, що їхній комплект для перетворення велосипеда на електровелосипед може перетворити будь-який велосипед на електровелосипед. Стен Портус / Наші медіа

  • Плюси Дуже компактний; простий в установці; різноманітність варіантів діапазону
  • Мінуси: тільки передня вісь з різьбою 100 мм; не сумісний з наскрізними осями

Лондонська компанія Switch випускає комплект для переобладнання, який, за їхніми словами, є найлегшим у світі. загальна вага становить 3 кг. Він може перетворити будь-який велосипед на ebike.

Комплект включає в себе безщітковий електродвигун з обертовим моментом 40 Нм на основі втулки, який попередньо вмонтовується в змінне переднє колесо. Літій-іонний акумулятор підключається до керма, а також виконує функції контролера системи та РК-дисплея.

Є датчик каденсу, який встановлюється на шатун, і це все, що вам потрібно, щоб почати їздити на велосипеді.

Існує також спеціальний комплект для Brompton з адаптером для переднього багажника Brompton.

Залежно від того, який запас ходу вам потрібен, доступні три розміри акумуляторної батареї, які забезпечують заявлений запас ходу 35 км, 50 км або 100 км.

Нещодавно Swytch представив ще більш компактний комплект з акумулятором, який важить всього 700 г і, за словами Swytch, забезпечує 15 км автономної роботи.

Останні пропозиції

Комплект для переобладнання велосипеда на електровелосипед від Cytronex

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Cytronex виготовляє комплекти для переобладнання велосипедів на електровелосипеди для Bromptons, а також для стандартних велосипедів. Рассел Бертон / Immediate Media

  • Плюси: Розумна сенсорна технологія; пристойний діапазон
  • Недоліки: небагато інформації про рівень заряду акумулятора та запас ходу

Вагою від 3.2 кг і 3.6-кілограмовий комплект Cytronex для переобладнання електровелосипедів. це ще одне переобладнання переднього колеса для розміщення двигуна втулки, але в цьому випадку батарея розроблена таким чином, щоб поміститися в стандартну клітку для пляшок.

Ми протестували комплект на гібриді Cannondale Quick і підрахували, що переобладнання займає близько 30 хвилин. Рівень заряду відображається за допомогою світлодіодів на акумуляторі, де також знаходиться контролер системи. Ми проїхали вражаючі 48 миль на одному заряді.

Ми також протестували комплект на легкому велосипеді Brompton P Line, загальна вага якого виявилася меншою, ніж у Brompton Electric на базі лінійки C Line. Встановіть його на C Line, і він також дешевший, ніж Brompton Electric.

Комплекти для перетворення електричних велосипедів: пояснюються різні типи

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Набори для переобладнання електровелосипедів бувають різних стилів, які підходять для всіх типів велосипедів. Рассел Бертон / Immediate Media

Існує кілька способів електрифікувати ваш існуючий велосипед для допомоги на пагорбах: ви можете встановити колесо з приводом, переднє або заднє; ви можете прикріпити привід до нижнього кронштейна; ви можете встановити двигун над заднім колесом і приводити його в рух за допомогою тертя; або, що найхитріше, ви можете заховати двигун в підсідельному штирі.

Незалежно від того, чи їздите ви на гібридному, гірському, шосейному або навіть папковому, туристичному чи гравійному велосипеді, у вас має бути можливість переобладнати свій велосипед.

Багато з них навіть може встановити компетентний домашній механік, якщо ви відчуваєте себе вправним і маєте вільний час після обіду.

Отже, які є варіанти? Давайте розглянемо різні способи перетворення вашого велосипеда без допоміжних пристроїв на електровелосипед.

Колеса на велосипеді з приводом від електродвигуна

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Switch. гарний приклад легкодоступного універсального комплекту для переобладнання електровелосипеда, який використовує двигун на передній втулці. Свитч

Встановлення колеса з електроприводом на електровелосипед. це, мабуть, найпрактичніший варіант для багатьох людей.

Колесо електровелосипеда з електроприводом побудовано навколо спеціальної втулки, яка містить двигун. Зазвичай він живиться від окремого акумулятора.

Звучить просто, але головним недоліком є те, що він додає обертову масу до вашого велосипеда, яку важче розігнати, ніж не обертову масу.

На Amazon та eBay можна знайти безліч комплектів для переобладнання передніх і задніх коліс, які виглядають підозріло схожими, коштують від 150 фунтів стерлінгів і мають назви, про які ви, мабуть, ніколи не чули.

Будьте обережні з системами, керованими дросельною заслінкою (також званими “twist-and-go”). Юридично вони класифікуються як електричні мотоцикли, а не як електровелосипеди, і їх потрібно оподатковувати та страхувати. Погляньте на наш путівник по законам про електровелосипеди для отримання додаткової інформації.

Комплект для переобладнання заднього фрикційного приводу в електровелосипед

Читачі певного віку, можливо, пам’ятають більш ранні втілення цих пристроїв у 1980-х/90-х роках: коробка, яка встановлювалась на заднє колесо і приводила його в рух за рахунок тертя з гумовим маховиком, що приводився в рух двигуном.

Ідея не зникла, і живе в таких пристроях, як Rubbee, який обіцяє електричну допомогу майже для будь-якого велосипеда, що кріпиться на болтах.

Базова модель Rubbee має заявлену вагу всього 2 кг.8 кг, запас ходу 16 км, який може бути збільшений до 48 км за допомогою топової 4-кілограмової версії.

Він працює з будь-яким діаметром коліс від 16 до 29 дюймів, має вбудовану ручку для перенесення і кріпиться на підсідельний штир і знімається з нього. починаються від 579 євро.

Прихований комплект для переобладнання ебайку

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Vivax Assist сховав двигун в підсідельній трубі рами і подає живлення безпосередньо на вісь кривошипа. Vivax

[/ NOEDIT]

Тепер ми переходимо до більш стриманого способу. заховати двигун всередині велосипеда, щоб ніхто не знав, що він там є.

Vivax Assist був найвідомішим пристроєм для цього, хоча компанія зараз припинила свою діяльність. Це система, яку використовувала бельгійська спортсменка з велокросу Фемке Ван ден Дрісше у 2016 році, щоб перемогти на домашньому чемпіонаті. Її викрили на наступних перегонах, вона отримала шестирічну дискваліфікацію і покинула гонки.

Vivax Assist вже не існує, але ми вважаємо, що ця ідея все ще актуальна. принаймні для початківців у циклокросі.

Комплект для перетворення середньопривідного велосипеда

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

eBay та Amazon переповнені наборами для переобладнання електровелосипедів із середньопривідним двигуном, такими як цей від TongSheng. TongSheng

Багато доступних у продажу електровелосипедів приводяться в рух за допомогою двигунів, встановлених навколо нижнього кронштейна, біля педалей.

Їх перевага полягає в тому, що вага розташовується нижче на велосипеді, що робить його більш стійким.

Але це не просто готовий варіант. ви також можете придбати на вторинному ринку комплекти для переобладнання з середньою передачею.

Bafang. це бренд, який все більше фокусується на повних ебайках, але він також пропонує комплект для перетворення середнього приводу на Amazon, а також двигуни для втулок коліс.

За словами Бафанга, за ціною від 360 фунтів стерлінгів, переобладнання легко встановити, використовуючи лише кілька інструментів, щоб зняти нижній кронштейн і встановити привід на передню частину нижньої трубки.

Як зазначено вище, будьте обережні з комплектами з дросельною заслінкою, які не відповідають британським правилам щодо електровелосипедів і юридично вважатимуться мопедом.

На Amazon ви також знайдете інші системи з середнім двигуном, наприклад, від TongSheng, які, як стверджується, підходять для 95% стандартних велосипедних рам і на 30% легші, ніж у Bafang.

Він використовує датчик крутного моменту, тому повинен підпадати під правила ебайку, і коштує близько 350 фунтів стерлінгів. хоча це не включає батарею.

Німецький бренд Pendix пропонує систему середнього приводу вартістю від €999 до €2190 і вагою від 5.4 кг на 28 км пробігу. Замінює нижній кронштейн BSA і може бути встановлений як на складні велосипеди, так і на широкий спектр звичайних машин.

Складаний комплект для переобладнання електровелосипеда

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Електричне переобладнання Brompton від Electric Concepts. один з багатьох комплектів, доступних для електрифікації існуючого Brompton. Електричні концепції

Що ви можете зробити, якщо у вас є складаний велосипед і ви хочете приєднатися до електричної революції?

Якщо у вас Brompton, є хороша новина. існує ряд комплектів для переобладнання електровелосипедів. Зазвичай вони працюють з втулкою на передньому колесі та акумулятором, який перевозиться в сумці, встановленій спереду.

Як ми вже говорили вище, Switch та Cytronex можуть бути використані для переобладнання Brompton. Комплект Brompton від Switch коштує 999 фунтів стерлінгів, хоча на сайті іноді доступні знижки до 50 відсотків.

Як і у випадку з іншими системами, тут є двигун на втулці переднього колеса, блок живлення, що кріпиться на кліпсі, і датчик крутного моменту на нижньому кронштейні. Запас ходу. до 50 км.

Switch також виготовляє колеса для папок з іншими розмірами коліс та різною шириною вилки, наприклад, для моделей Dahon.

Чи законні комплекти для переобладнання електричних велосипедів?

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Якщо ваш електровелосипед використовує дросель, він технічно класифікується як мопед, і повинен оподатковуватися і страхуватися як такий. Simon Bromley / Our Media

Більшість комплектів для переобладнання електровелосипедів можна законно встановлювати на велосипед, хоча точні правила відрізняються залежно від місця вашого проживання.

У більшості країн світу потужність електродвигуна повинна бути обмежена до 250 Вт безперервної потужності, якщо тільки електровелосипед не використовується тільки на приватній території.

Щоб двигун працював, потрібно крутити педалі. дросельна заслінка може працювати лише на низьких швидкостях, і допомога повинна відключатися, як тільки швидкість перевищує 25 км/год. Може бути встановлений мінімальний вік для їзди на електровелосипеді: у Великобританії. 14 років.

Правила відрізняються в США, де більша потужність і вища швидкість зазвичай є законними, в той час як в Австралії також є деякі варіанти, тому варто перевірити, що ваш комплект для переобладнання електровелосипеда є законним там, де ви живете, перш ніж купувати.

Чи варто переобладнати електровелосипед?

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Комплект для переобладнання електровелосипеда коштує недешево, тому ви хочете бути впевнені, що він вам підійде.

Вам потрібно мати велосипед-кандидат у пристойному стані, щоб виправдати використання набору для переобладнання.

Якщо вам доведеться купувати велосипед, на який можна буде встановити комплект, або вам потрібно буде зробити багато ремонтних робіт, щоб зробити ваш велосипед придатним до експлуатації, загальна вартість, ймовірно, буде не набагато дешевшою, ніж купівля повністю електричного велосипеда.

Ви повинні бути впевнені, що зможете встановити комплект самостійно. Якщо вам доведеться платити магазину, щоб встановити двигун або розібратися з проблемами, якщо перетворення піде не так, ваші заощадження на купівлю нового електричного велосипеда можуть швидко зменшитися.

Варто також зазначити, що комплект для переобладнання велосипеда в електровелосипед може вплинути на керованість велосипеда, особливо якщо важкий двигун і батарея встановлені там, де велосипед не призначений для їх перенесення.

Компоненти трансмісії можуть бути недостатньо посилені для додаткової потужності, яку вони повинні передавати, і можуть зношуватися або ламатися. Такі фактори, як крутний момент на кермі, можуть бути проблемою, а кабелі та датчики можуть бути непривабливими.

На відміну від цього, якщо ви купуєте готовий електричний велосипед від відомого бренду, він буде сконструйований з урахуванням двигуна та акумулятора, і ви знатимете, як виглядає готовий продукт.

Ви можете перетворити будь-який велосипед на електровелосипед?

Існують конструкції комплектів для переобладнання велосипедів на електровелосипеди, які працюють практично з будь-яким типом велосипедів. Існують комплекти, розроблені спеціально для певних велосипедів, наприклад, комплекти для переобладнання складних велосипедів, про які ми говорили вище.

Таку конструкцію, як Rubbee, можна встановити на більшість велосипедів. Однак знос шин може бути проблемою для шосейного велосипеда з вузькими шинами, а також зчеплення між ведучим колесом електродвигуна і шиною в мокру погоду може бути проблемою.

Але деякі комплекти, наприклад, ті, що працюють з певною конфігурацією нижнього кронштейна, можуть не підходити до деяких велосипедів. Незвичайний розмір колеса також може обмежити доступні варіанти, тому варто перевірити сумісність запланованого рішення перед покупкою.

  • Whatsapp
  • Reddit
  • Написати другу електронного листа

Знання велосипедів: Різні типи класифікацій велосипедів

Розкажіть друзям про електровелосипеди, і ви напевно отримаєте принаймні один збентежений погляд і прохання поставити кілька додаткових запитань. Вони можуть запитати: “То це велосипед чи мотоцикл?? Вам все ще доводиться крутити педалі? Ви впевнені, що це законно?”

Відповідь на всі ці питання полягає в тому, що це складно.

Законодавці та виробники електровелосипедів працювали над тим, щоб визначити ряд класифікацій для електровелосипедів. Разом вони зупинилися на трикласній системі. Ця система описує різні форми електровелосипедів, що вони можуть робити і де вони можуть їздити. У сьогоднішній статті ми допоможемо вам розібратися в електровелосипедах, детально розглянувши різні типи класифікацій електровелосипедів.

Електровелосипеди класу 1

Найпоширеніший вид електровелосипедів на ринку. це ебайк класу 1. Електровелосипед класу 1 також має іншу, менш поширену назву. педалек. Це слово. миле портманто з слів “педаль” та “електричний”, що означає “електровелосипед”, “електровелосипед” та “електровелосипед”.” Як випливає з назви, для того, щоб електровелосипед працював, потрібно крутити педалі, як і на звичайному велосипеді. Однак електрика вступає в дію за допомогою датчика, який визначає, коли вам потрібно трохи прискорити педалювання. Двигун електровелосипеда доповнює ваші рухи додатковою швидкістю, щоб підкорити складні пагорби, компенсувати виснаження або просто прискоритися. Електровелосипеди класу 1 мають вбудоване обмеження швидкості 20 миль на годину.

Оскільки педелеки. це, перш за все, велосипеди і покладаються, в першу чергу, на велосипедиста, який приводить їх у рух вручну, більшість штатів і провінцій вважають їх велосипедами, а не автотранспортом. Це допомагає уникнути проблем з ліцензуванням та реєстрацією, які супроводжують експлуатацію транспортних засобів. На жаль, хоча всі моноколеса. це електровелосипеди, не всі електровелосипеди. це моноколеса. Існує суттєва різниця між електровелосипедами класу 1 та класу 2.

Електровелосипеди класу 2

Коли ми переходимо від класу 1 до класу 2, електровелосипеди отримують суттєве доповнення. дросель. Цей компонент кріпиться до керма і дозволяє велосипедисту активувати двигун, не крутячи педалі. Дросель представляє помітну зміну в тому, як ви керуєте електровелосипедом, і ця різниця зрозуміла виробникам та регуляторним органам. Велосипедисти на електровелосипедах класу 2 можуть використовувати електрифікацію з педалями або електрифікацію з дросельною заслінкою. Повністю покладаючись на газ, він може дістатися з пункту А в пункт Б, не перевантажуючи ноги.

Ця функція корисна для велосипедистів, які можуть мати травму або інвалідність, але все одно потребують доступу до незалежного транспорту. Це також робить електровелосипеди класу 2 популярним вибором для бездоріжжя. У той час як багато електровелосипедів класу 1 найкраще підходять для міського використання, їхні побратими класу 2, як правило, знаходять застосування на більш широкій території. Оснащення гірського велосипеда технологією ebike дозволяє їздити по найскладнішій місцевості в державних і національних парках, що робить його цікавим додатковим атракціоном для кемпінгу та походів.

Однак, як і у випадку з велосипедами класу 1, існує жорстке обмеження на потужність, яку може отримати електровелосипед класу 2 від свого двигуна. Знову ж таки, 20 миль/год. це точка, в якій внутрішній спідометр ebike перекриває роботу двигуна і наказує йому припинити подачу енергії на педалі, незалежно від того, наскільки сильно ви натискаєте на газ. Саме такий рівень незалежної моторизації змусив штат Нью-Йорк з побоюванням ставитися до легалізації електровелосипедів, незважаючи на те, що він є потенційно ідеальною колискою для їзди на електровелосипедах. Лише у квітні 2020 року Нью-Йорк почав скасовувати свої жорсткі обмеження. найжорсткіші в країні. на електровелосипеди.

Електровелосипеди класу 3

Ось тут все стає трохи складніше. У велосипедах класу 1 є лише допомога при натисканні на педалі, в той час як у велосипедах класу 2 допомога при натисканні на педалі поєднується з незалежним електродвигуном. Отже, ви можете очікувати, що електровелосипед класу 3 представляє інший кінець переходу. Ви можете уявити собі повністю моторизований велосипед без педалей. Хоча це логічне припущення, воно є неправильним. Точніше думати про електровелосипеди класу 3 як про щось схоже на електровелосипеди класу “1А”. Різниця полягає у швидкості.

Ця класифікація виникла з того, що німці назвали Schnell-pedelec, швидшою версією традиційного педального велосипеда. Всі електровелосипеди класу 3 оснащені технологією підтримки педалей, так само як і моделі класів 1 і 2. Вони можуть мати дросель, а можуть і не мати. Цей аспект варіюється між моделями. Що відрізняє клас 3 від інших класифікацій, так це вища максимальна швидкість. Замість того, щоб розвивати максимальну швидкість 20 миль/год, електровелосипед класу 3, або S-pedelec, досягає максимальної швидкості 28 миль/год. Це може бути більше, ніж дозволено муніципалітетами, штатами та провінціями від велосипеда, на якому кожен може їздити без проходження тесту. Наприклад, будь-хто в Каліфорнії може їздити на електровелосипеді класу 1 або 2. Але їзда на електровелосипеді класу 3 з його додатковою швидкістю вимагає мінімального віку 16 років. Хоча лише неповнолітні в Каліфорнії повинні носити шоломи на електровелосипедах класу 1 або 2, швидкість 28 миль/год вимагає обов’язкового носіння шоломів усіма гонщиками в Золотому штаті. Джорджія, Огайо та Теннессі також застосовують це обмеження. Таким чином, якщо ви хочете використовувати ебайк класу 3, вам слід перевірити місцеві правила.

Модернізація велосипеда

У цьому посібнику з різних типів класифікацій електровелосипедів ми розглянемо четвертий клас. До цієї категорії відносяться велосипеди, які починали своє життя як ручні моделі, але були модернізовані, щоб стати електровелосипедами. Така трансформація можлива за допомогою одного з наборів від Ebike Essentials. Залежно від того, як ви вирішите модифікувати свій велосипед, він може потрапити до будь-якого з трьох класів електровелосипедів. Найчастіше люди модернізують велосипед з ручним керуванням. “електровелосипед класу 0”, якщо хочете. до класу 1 з двигуном з педалями і без дросельної заслінки. У поєднанні з вашою власною силою педалювання та невеликою допомогою сили тяжіння цей двигун може розігнати вас до швидкості близько 25 миль/год, якщо ви можете з цим впоратися. Ми пропонуємо набори для переобладнання електричних велосипедів, які допоможуть вам успішно переобладнати ваш велосипед в електровелосипед. Вам сподобається легше крутити педалі, вища швидкість і всі переваги, які ви отримуєте від володіння електровелосипедом, незалежно від його класифікації.

найкращих комплектів для переобладнання електровелосипедів 2023 року

Хейді Вахтер була старшим редактором журналу Experience Life протягом 10 років. Вона писала для таких видань, як Experience Life, Shondaland та betterpet.

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Електровелосипеди не завдають шкоди навколишньому середовищу більше, ніж автомобілі. Їм також легше крутити педалі, ніж стандартним двоколісним транспортним засобом з ручним керуванням. Ви отримуєте стільки ж фізичних вправ на електровелосипеді, як і на традиційному велосипеді. Завдяки вдосконаленим технологіям та більшій кількості людей, зацікавлених в альтернативних методах пересування, електровелосипеди також стають все більш доступними. і все більш доступними за ціною.

Але жоден електровелосипед не коштує так дешево, як велосипед, яким ви вже володієте. Якщо ви намагаєтеся зменшити свій вуглецевий слід, живете в обмеженому просторі або практикуєте мінімалізм, перепрофілювання того, що у вас вже є, може бути безпрограшним рішенням. Отже, якщо вам подобається ваша поточна їзда, але ви хочете додати трохи соку для підйому в гору або для живлення вашого вантажного велосипеда, коли ви перевозите важкий вантаж, ви можете це зробити завдяки наборам перетворювачів для електричних велосипедів. Щоб електрифікувати велосипед, вам потрібна батарея, датчики, елементи керування, а також моторизоване колесо або привід.

Ось найкращі варіанти для модернізації вашого велосипеда за допомогою комплекту для перетворення на електровелосипед.

Найкращий в цілому

BAFANG BBS02B 48V 500W Ebike Conversion Kit

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

З 2003 року Bafang є лідером у виробництві компонентів електронної мобільності та повних систем електронного приводу. Його продукція пропонує видатну продуктивність і надійність, і комплект для переобладнання BBS02B не є винятком, що робить його нашим найкращим вибором.

Цей комплект двигуна із середнім приводом універсальний і сумісний з дорожніми, приміськими та гірськими велосипедами. Все, що вам потрібно. це велосипед з нижнім кронштейном 68-73 міліметра та акумулятор на ваш вибір. Встановлення відносно просте, а батарея входить у комплект. Після встановлення комплекту ви будете готові до подолання будь-яких пагорбів.

Хоча кілька різних комплектів для переобладнання доступні в Інтернеті від Bafang, ті, що мають потужність понад 750 Вт, вважатимуться мотоциклами в Сполучених Штатах.

Ціна на момент публікації: 466

Найкращий бюджет

BAFANG E-bike передня втулка двигуна 48V 500W Bafang безщіткова передача 20/26/27.5/700C дюймові комплекти для перетворення електричних велосипедів

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Цей комплект для перетворення переднього колеса на електровелосипед простий у налаштуванні та не завдасть шкоди вашому гаманцю. Електрифікуйте свій велосипед за одну годину, дотримуючись відео та посібника з монтажу. Не забудьте вибрати правильний розмір колеса!

Після завершення налаштування катайтеся містом з допомогою педалей або перемикайтеся в режим E-bike для довших поїздок. Подорожні, мандрівники на далекі відстані та гірські велосипедисти можуть розвивати швидкість до 24 миль на годину. Акумулятор не входить до комплекту.

Ціна на момент публікації: 579

Найкраще для поїздок на роботу

Універсальний комплект для переобладнання електровелосипеда Switch

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Щоденним користувачам сподобається цей простий у встановленні та легкий комплект для перетворення велосипеда на електровелосипед. Сумісний з більшістю гірських, шосейних, гібридних та ступінчастих велосипедів, а також з дисковими гальмами.

Встановити його так само просто, як замінити переднє колесо. Контролер та акумулятор об’єднані в 34.2-вольтовий блок живлення, який входить в комплект і кріпиться на кермо. Це дозволяє легко знімати і утримує злодіїв на відстані, але нашому тестеру не вистачало кошика для зберігання на кермі. Акумуляторна батарея оснащена індикаторами, які показують, скільки залишилося заряду і в якому режимі ви перебуваєте. Після правильного налаштування системи ви зможете розігнатися до 15-25 миль/год.

Загалом, мені це подобається. Це полегшує мою їзду без відчуття, що я їду на гігантському громіздкому електровелосипеді. Він має феноменальну потужність для такої маленької машини, і, здається, він також має хороший час автономної роботи. ~ Тестер Treehugger

Best Premium

Ebikeling Водонепроникний комплект для перетворення Ebike 36V 500W 700C Комплект для електричного велосипеда з редуктором

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Хочете їхати далі або швидше? Ви можете зробити і те, і інше за допомогою цього набору від Ebikeling з 500-ватним двигуном. Ebikeling дозволяє легко купувати різні сумісні акумулятори та інші аксесуари за принципом “а-ля-карта. Існує сім різних акумуляторів, які бувають різних форм (пляшка, трикутник, прямокутник), так що ви можете вибрати той, який найкраще підходить для вашого велосипеда та потреб.

Двостінний обод та двигун готові до встановлення прямо з коробки. просто поміняйте їх на ваші оригінальні велосипедні шини. РК-екран допоможе вам дотримуватися швидкісного режиму у вашому місті. Ви можете вибрати між переднім або заднім кріпленням, а також дросельною заслінкою, що повертається великим пальцем або напівобертом.

Ціна на момент публікації: 390

Найпотужніший

AW 26×1.75 Комплект електродвигуна на заднє колесо 48В 1000Вт

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Завдяки 48-вольтовому акумулятору потужністю 1000 Вт, комплект для перетворення велосипеда AW wheel на електровелосипед задовольнить будь-кого, хто потребує швидкості. Дросель великого пальця робить управління швидкістю простим. Цей комплект доступний як для переднього, так і для заднього колеса. Він підходить до будь-якої 26-дюймової велосипедної рами з 3.9-дюймовий передній дропаут (для переобладнання переднього колеса) або 5-дюймовий.3-дюймова відстань між задніми дропаутами (для переобладнання заднього колеса). Комплект задніх коліс важить 24.7 фунтів, комплект передніх коліс важить 23.5 фунтів.

Алюмінієва рама забезпечує довговічність та стабільність, що дуже важливо, коли ви їдете на максимальній швидкості 28 миль на годину. Ручні гальма автоматично вимикають двигун для підвищення безпеки та економії заряду акумулятора.

Ціна на момент публікації: 300

Найпростіший в установці

Комплект для перетворення Rubbee X

перевести, велосипед, електричну, комплекти, перетворення, електричних

Якщо ви хочете якнайшвидше переобладнати велосипед, і навіть мати можливість швидко зняти двигун з велосипеда, Rubbee X зробить це дуже просто. Rubbee X дає вам поштовх, впираючись у задню шину, і має спеціальний фіксатор, який дозволяє зняти мотор без демонтажу всієї системи. Ви керуєте потужністю, просто крутячи педалі, оскільки бездротовий датчик частоти обертання педалей, який кріпиться на шатун, надсилає інформацію на двигун, який перемикає передачі автоматично, без додаткового інтеейсу користувача.

Цей комплект для переобладнання має деякі інші приємні особливості. Він має задні ліхтарі на задній частині двигуна, щоб дати вам додаткову видимість під час їзди вночі. Базова модель поставляється з одним акумулятором, який важить 6.1 фунт, видає 250 Вт потужності та має максимальну швидкість 16 миль/год. Модернізовані моделі мають дві або три додаткові батареї, кожна з яких забезпечує більшу швидкість і потужність, але також збільшує вагу. Він сумісний з будь-яким типом рами та з шинами від 0.5 і 2.5 дюймів в ширину і від 16 до 29 дюймів в діаметрі.

Є кілька речей, про які слід пам’ятати перед покупкою. По-перше, товар постачається з Європейського Союзу, тому може стягуватися додатковий податок на імпорт. По-друге, ви повинні переконатися, що у вас є достатньо місця на підсідельному штирі для підключення двигуна.

Ціна на момент публікації: 612

Якщо ви купуєте нову технологію, то краще віддати перевагу відомому бренду. Це робить комплекти для перетворення електровелосипедів Bafang розумним вибором з точки зору якості та ціни. Якщо вам потрібна швидкість, комплекти від Ebikeling.

Що слід враховувати при покупці комплекту для перетворення електронного велосипеда

Акумулятор

Чи є акумулятор у комплекті? Вам знадобиться щось для живлення та зарядки вашого комплекту для перетворення електронного велосипеда. Багато комплектів включають батарею. Однак дешевші набори можуть цього не зробити, а це означає, що вам потрібно буде окремо придбати сумісний акумулятор.

Потужність

Вам також варто подумати про свої потреби в електроенергії. Чим вища потужність двигуна, тим більше потужності ви отримаєте. 250-ватного двигуна зазвичай достатньо, щоб зробити щоденні поїздки на роботу менш пітливими. Якщо ви хочете їздити на переобладнаному велосипеді більш складними гірськими стежками, вам знадобиться більше потужності.

Майте на увазі, що відповідно до федеральних правил США.S. федерального законодавства, електровелосипеди потужністю понад 750 Вт вважаються транспортними засобами і вимагають отримання водійських прав.

Місцеве законодавство

Вам потрібно перевірити місцеві закони, оскільки деякі міста та селища заборонили виїзд електровелосипедів на велосипедні доріжки, тому, якщо ви хочете їздити саме там, вам потрібно переконатися, що ваше місто дозволяє вашому модернізованому велосипеду кружляти по них.

Електровелосипеди бувають трьох класів:

  • Електровелосипеди класу 1, які допомагають вам крутити педалі та розвивають швидкість близько 20 миль/год.
  • Електровелосипеди класу 2 мають дросель, який допомагає вам незалежно від того, чи крутите ви педалі, і мають максимальну швидкість 20 миль/год.
  • Електровелосипеди класу 3 допомагають вам крутити педалі та розвивати швидкість близько 28 миль/год.

Тип приводу та встановлення

Існує кілька видів комплектів для переобладнання електровелосипедів, і простота налаштування та встановлення різниться.

  • Перехід на фрикційний привід. це проста стратегія. Ролик притискається до шини на колесі. Коли ролик обертається, колесо обертається. Це досить проста в налаштуванні система, але іноді не найефективніша.
  • Конверсія середнього приводу. це технологія, яку зазвичай використовують найкращі електровелосипеди. Вага знаходиться в нижній точці рами велосипеда, і сила подається на кривошип. Вони можуть бути дорожчими, але технологія, як правило, краща. Однак стандартизації не існує, що може ускладнити з’ясування того, що саме вам потрібно для того, щоб велосипед працював належним чином. Додавання деталей також трохи складніше, ніж перетворення фрикційного приводу.
  • Заміна переднього або заднього колеса на електричне. це заміна неелектрифікованого колеса на електричне. Процес простий, залежно від того, де і як встановлюється батарея. наприклад, на задньому багажнику. Після встановлення розподіл ваги може відчуватися природно. Однак живлення переднього колеса може вплинути на керованість велосипеда.

Складність установки залежить від типу комплекту для переобладнання, а також від того, наскільки вам зручно працювати з необхідними інструментами. Але взагалі кажучи, переобладнання велосипеда. це проект “зроби сам. Багато виробників пропонують відео з інструкціями, які показують, що потрібно робити, щоб ви могли заздалегідь побачити, що вам потрібно буде зробити.

Вам знадобиться інструмент для велосипеда, інструмент для кривошипа, розвідні ключі та викрутка, а також комплект для переобладнання велосипеда на електровелосипед. Ці демонстрації можуть показати вам, як встановити комплект для переобладнання вашого електровелосипеда.

Візит до механіка місцевого веломагазину є корисним кроком у процесі прийняття рішення. Вони можуть допомогти вам визначити, чи є ваш велосипед хорошим кандидатом на електричну технологію. Ваш старий велосипед, можливо, не вдасться переобладнати, оскільки додавання двигуна може збільшити крутний момент. Вам потрібно переконатися, що трансмісія вашого велосипеда впорається з цим. Додаткова вага від додавання електродвигуна також впливає на гальма, тому вам потрібно переконатися, що вони ефективно гальмують на високій швидкості. З цієї причини електровелосипеди, як правило, мають дискові гальма. Якщо ваш поточний велосипед знаходиться в аварійному стані, має старі деталі або потребує інших удосконалень, можливо, буде вигідніше продати свій старий надійний десятишвидкісний велосипед і купити електровелосипед. Крім того, врахуйте, що якісний комплект для переобладнання електровелосипеда може коштувати майже стільки ж, скільки і сам електровелосипед. Зробіть кілька порівняльних покупок між ціною набору для переобладнання та повністю зарядженого електровелосипеда, перш ніж вирішити, в який бік ви хочете рухатися. Наша добірка найкращих електровелосипедів може допомогти вам у прийнятті рішення.

Чому варто довіряти Treehugger?

Протягом останнього десятиліття Treehugger повідомляв про десятки електронних велосипедів та варіантів їх перетворення на електровелосипеди. Щоб скласти цей список, ми глибоко дослідили ринок, читаючи сторонні огляди, коментарі користувачів та думки власників, а також блоги ентузіастів. Ми також враховували вартість продукту та репутацію виробника.

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів 2023 року та як їх встановити

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів можуть дати вам додатковий приріст потужності без витрат на купівлю нового електровелосипеда. Ми самі встановили деякі з найкращих комплектів для переобладнання електровелосипедів, тому розповімо вам про процес, наскільки він простий і як працюють різні системи.

Популярність електровелосипедів стрімко зростає. і на те є вагомі причини. Найкращі електровелосипеди замінюють автомобіль для поїздок по місту і значно збільшують відстань, на яку можна проїхати на одному з найкращих приміських велосипедів. Електровелосипед також може бути чудовим інструментом для підвищення вашої фізичної форми, незалежно від того, чи дозволяє це вам їздити з більшою кількістю людей, чи пропонує мотивацію для вивчення більшої кількості доріг.

Але чи вартий електронний велосипед того,? Оскільки найкращі комплекти для перетворення електровелосипедів обіцяють додати потужності “аналоговому” велосипеду за набагато меншу ціну, ніж повноцінний електровелосипед, це простий і дешевий спосіб отримати електричний приріст.

У цьому посібнику ми розповімо вам про напрочуд широкий спектр переваг, які може запропонувати комплект для переобладнання велосипеда, і. що найважливіше. про те, як виконати переобладнання, спираючись на наш практичний досвід. Щоб дізнатися, як це зробити, ви можете переглянути відео вище або прочитати покрокову інструкцію. це насправді набагато простіше, ніж ви могли б подумати.

Купуючи комплект для переобладнання електровелосипеда, вам потрібно буде врахувати ряд факторів. Найголовніше, вам потрібен комплект, який підходить для вашого велосипеда. Для цього варто зробити кілька вимірів рами, зокрема, ширину вилки та ширину задньої стійки, а також визначити розмір коліс і тип гальм. Потім ви можете зіставити ці деталі зі специфікаціями комплекту.

Звичайно, вам також потрібно буде врахувати вартість, і те, скільки ви вирішили витратити на комплект для переобладнання, буде продиктовано не тільки вашим бюджетом, але й вашими потребами. Якщо ви не впевнені, скільки ви будете використовувати переобладнаний велосипед, тоді розумно вибрати дешевший комплект. ви завжди можете оновити по дорозі.

Вам також потрібно врахувати, де буде розташований двигун, і підібрати його відповідно до вашого велосипеда і ваших механічних здібностей. Мотори з передньою втулкою, як правило, найлегше встановити, тоді як двигуни з середньою передачею вимагають більше зусиль. Двигун для задньої втулки знаходиться десь посередині між цими двома варіантами, і, як і передня втулка, підходить для широкого спектру велосипедів.

Також слід враховувати тип акумулятора та його потужність. Батарея на 36 або 48 вольт є стандартною, а її потужність зазвичай становить від 300 до 600 Вт.

Комплект Swytch надзвичайно простий: просто замініть переднє колесо, підключіть контролер та акумулятор. і ви готові до поїздок. Акумулятор також дуже компактний, що дозволяє легко знімати його з велосипеда і брати з собою.

У комплекті TongSheng двигун розміщено по центру велосипеда, тому він підійде для широкого спектру конструкцій. Він легкий для свого високого крутного моменту та потужності, хоча вам потрібно буде придбати батарею окремо.

Комплект Voilamart. це недорогий варіант переобладнання заднього колеса, хоча вам доведеться купувати акумулятор окремо. Він також трохи складний у встановленні і потребує додаткової гідроізоляції, якщо ви плануєте їздити у вологу погоду.

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів

Ви можете довіряти Cycling Weekly.

Наша команда експертів проїхала багато кілометрів, тестуючи велосипедні технології, і завжди поділиться чесною, неупередженою порадою, щоб допомогти вам у виборі. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Технічні характеристики

Розміри коліс: Кожне колесо виготовляється на замовлення. вкажіть необхідний розмір під час оформлення замовлення (Bromptons також обслуговує)

Причини, яких слід уникати

Нещодавно оновлена система Switch. один з найпростіших комплектів для переобладнання. Остання версія, випущена в серпні 2022 року, має менший, акуратніший акумулятор, що покращує динаміку велосипеда та зменшує його вагу. На вибір пропонується акумулятор Air (700 г, запас ходу 15 км) або Max (1100 г, запас ходу 30 км). Обидва варіанти використовують однакове кріплення, яке розміщує батарею на передній частині керма.

Двигун розташований на передній втулці, і ми вважаємо, що він досить непомітний. До речі, нові батареї будуть працювати з оригінальним датчиком двигуна та педалей, тому якщо у вас вже є оригінальний комплект, ви можете оновити його лише новою батареєю без необхідності купувати весь комплект знову.

Комплект Swytch неймовірно легко встановлюється. Це зайняло у нас близько 30 хвилин, якщо ми працювали в стабільному темпі.

Ми протестували її як на досить легкому двошвидкісному сталевому велосипеді, так і на важчому утилітарному велосипеді Pinnacle. Він змінив їзду на двошвидкісному велосипеді, зробивши його швидким, спритним і чуйним. Ми також виявили, що заявлений запас ходу є консервативним: після 20 миль на налаштуваннях номер два (середня підтримка) було використано лише два бари з п’яти на акумуляторі.

На важчому Pinnacle з максимальною підтримкою (і на важких маршрутах) ми проїжджали трохи менше 30 км на акумуляторі Max. Як і у випадку з усіма батареями для електровелосипедів, запас ходу залежить від рельєфу місцевості, ваги велосипеда та рівня допомоги.

Відмінна підтримка клієнтів робить цей комплект одним з найкращих для людей, які тільки починають працювати з велосипедом і не знайомі з електрикою. І навіть якщо ви маєте сильний досвід в обох цих сферах, проста система завжди цінується.

Причини, яких слід уникати

Як і система середнього приводу Bafang нижче, TongSheng пропонує ті ж переваги сумісності з широким спектром конструкцій велосипедів та високий крутний момент для крутих пагорбів та бездоріжжя. Однак, середній привід TongSheng вдається бути трохи легшим, ніж Bafang, при приблизно однаковій потужності.

Ця модель не постачається з акумулятором, тому вам доведеться придбати власну батарею на 36 В. Як правило, близько 10 Ач дають запас ходу 29 км / 18 миль, тоді як збільшення ємності до 18 Ач зазвичай дає близько 53 км / 33 миль, тому обов’язково враховуйте це, коли робите свій вибір.

На Amazon продається величезний асортимент акумуляторів, але Green Cell. це особливий бренд, який ми рекомендуємо.

Ми виявили, що встановлення досить просте. Як і у більшості середньопривідних систем, ви замінюєте кривошип і ланцюг на ті, що надаються в комплекті. РК-дисплей можна прикріпити на кермо, а для підключення до двигуна вам знадобиться батарея.

Читати далі: Огляд комплекту для переобладнання TongSheng TSDZ2

Причини, яких слід уникати

Система з приводом від середнього двигуна має низку переваг над комплектами для переобладнання з приводом від втулки. Завдяки потужності, що подається на кривошипи, вона може виробляти більший крутний момент, що робить її більш ефективною на особливо крутих і вибоїстих ділянках.

Ще одна перевага полягає в тому, що сумісність набагато вища. не потрібно турбуватися про діаметри коліс, ширину втулок, стандарти осей і тип гальм. Незалежно від того, чи використовуєте ви ободні гальма або дискові, швидкознімні або наскрізні осі, кривошипна система сумісна з усіма.

Єдиним застереженням є те, що матеріал рами повинен бути легованим, а ширина нижнього кронштейна. 68-73 мм. але це підходить для більшості велосипедів, на які ви, швидше за все, будете встановлювати цю систему.

Є кілька аспектів, про які слід знати, по-перше, ця система не включає батарею, яка зазвичай становить близько половини вартості комплекту для переобладнання. Знайти акумулятор для електровелосипеда досить просто, багато з них продаються на Amazon, серед яких ми рекомендуємо Green Cell.

Просто переконайтеся, що для цього двигуна потрібен акумулятор на 36 В, оскільки вища напруга може його пошкодити. Також ви повинні знати, що ємність 10Аг забезпечить вам запас ходу близько 29 км / 18 миль, в той час як ємність 18Аг зазвичай дає близько 53 км / 33 миль. тому обов’язково враховуйте відстані, на які ви плануєте їздити.

Причини, яких слід уникати

Цей радикально відмінний від Rubbee підхід дозволяє переобладнати електровелосипед з набагато меншою кількістю деталей. Акумулятор і двигун розміщені в одному блоці, який живить велосипед, безпосередньо обертаючи заднє колесо за допомогою вбудованого ролика.

Мало того, що початкове встановлення є надзвичайно швидким і простим, система швидкого зняття означає, що ви можете знімати пристрій для поїздок, в яких ви не бажаєте, щоб вам допомагали. На 2.8 кг, вона не збільшує вагу велосипеда, що робить його легшим в управлінні.

Запас ходу цієї моделі досить низький, обмежений режимом Eco, він пропонує лише 16 км / 10 миль. хоча зняти пристрій, щоб зарядити його на іншому кінці, дуже просто, і це займе лише годину. Існує можливість збільшити дальність дії, придбавши додаткові акумуляторні модулі, які вставляються в базовий блок.

Можна розмістити до трьох осіб, що, в свою чергу, збільшує максимальний запас ходу до 48 км / 30 миль, або близько 23 км / 14 миль при помірно інтенсивному використанні. Однак, на відміну від багатьох інших систем електровелосипедів, Rubbee X підтримує рекуперативне гальмування, що дозволяє вам повернути частину енергії на спусках.

Причини, яких слід уникати

Bafang. відомий виробник електродвигунів для велосипедів, який пропонує двигуни на основі передньої втулки, якщо вам не подобається громіздкий профіль, який створює система перетворення середнього двигуна. Ви можете придбати цей комплект без акумулятора. хоча навіщо це вам?. але якщо ви також обираєте підсилювач, у вас є вибір ампер-годин, і ви можете вибрати версію з нижньою трубою або з кріпленням на задньому багажнику.

Налаштування відповідає тим самим принципам, що і більшість перетворень електронних велосипедів на передні колеса. Спочатку потрібно налаштувати колесо з дисковим ротором, шиною та внутрішньою трубою і встановити його на велосипед. Потім прикріпіть датчик каденції. щоб він міг сказати, коли ви крутите педалі і потребуєте допомоги. потім прикріпіть батарею та РК-дисплей, і ви, по суті, готові до роботи!

Варто мати на увазі, що хоча цей комплект для переобладнання випускається з різними розмірами коліс, він сумісний лише з велосипедами, які мають переднє дискове гальмо та вісь Quick-Release. Якщо ваш велосипед з дисковими гальмами. новіша, дорожча модель, він може бути несумісним, тому варто спочатку перевірити.

Пам’ятайте, що у Великобританії закони про електровелосипеди означають, що електровелосипеди не повинні мати потужність більше 250 Вт і не повинні рухати велосипед, коли він рухається зі швидкістю більше 15 км/год.5 миль/год. вам доведеться переконатися, що ви вибрали правильну модель з відповідними обмеженнями.

Причини, яких слід уникати

Ми також протестували комплект Voilamart, який складається з шести основних частин: запасне заднє колесо, запасні гальмівні важелі, екран управління, датчик педалей, дросельна заслінка та блок управління. Однак він не постачається з акумулятором.

Під час огляду ми виявили, що комплект досить простий у встановленні, хоча вам потрібно буде зняти кривошип велосипеда, щоб встановити датчик педалей, і цей елемент перетворення був трохи складним. Ще одним потенційним недоліком є те, що роз’єми, які з’єднуються з блоком управління, не є водонепроникними, а в комплекті є лише мішечок для зберігання делікатної електроніки. Хоча він добре справляється з тим, щоб тримати все в порядку, ми вирішили придбати пластиковий корпус, обрізати дроти до потрібної довжини, припаяти з’єднання, а потім термоусадку для додаткового захисту.

Що стосується їзди, то комплект задніх коліс забезпечує достатню потужність. Однак, оскільки датчик педалей визначає лише те, коли ви крутите педалі, а не те, наскільки сильно ви їх крутите, він подає потужність, як тільки ви починаєте обертати шатуни. На щастя, ви можете швидко відрегулювати рівень допомоги, з п’ятьма варіантами потужності.

Загалом, комплект задніх коліс Voliamart. це доступний спосіб “перейти на електрику”, хоча він вимагає від вас механічної компетентності, щоб встановити його, і вам потрібно буде врахувати додаткову вартість акумулятора.

Як перетворити свій велосипед на електровелосипед за чотири кроки

Ось наш покроковий посібник про те, як додати комплект для переобладнання електричного велосипеда до вашого велосипеда з педальним приводом.

Поміняйте місцями шину та трубку

Спочатку зніміть шину та камеру з вашого поточного переднього колеса, а потім встановіть їх на нове колесо з набору. Переконайтеся, що шина направлена, якщо так, переконайтеся, що вона встановлена таким чином, щоб кабель, який стирчить з втулки, був з лівого боку (не з ведучої сторони), коли колесо встановлене на велосипед. інакше живлення буде подаватися в напрямку, протилежному напрямку вашого руху!

Щоб замінити шину та камеру, вам знадобляться важелі для шини та насос. Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як це зробити, у нас є посібник, який можна знайти тут.

Залишилося закрутити гайки на осі колеса, щоб воно міцно трималося на вилці, і перевірити, чи правильно відрегульовані гальма для нового колеса. Якщо ви не знаєте, як це зробити, у нас є ще один посібник тут.

Прикріпіть кронштейн до керма

Існує ремінець, який потрібно прикріпити до шин, щоб утримувати кронштейн на місці і не давати йому обертатися. У комплекті також є кілька адаптерів, які можна використовувати, якщо ваше кермо трохи вужче.

Але, по суті, все, що потрібно зробити тут. це закрутити пару гвинтів, щоб щільно притиснути кронштейн до руля.

Прикріпіть магнітний диск і датчик

Магнітний диск має роздвоєну конструкцію, тому його можна просто закріпити на внутрішній стороні лівої (не привідної) кривошипа, а потім утримувати на місці за допомогою стопорного кільця. Потім прикріпіть датчик на раму прямо на лінії магнітів. це гарантує, що датчик зможе визначити, коли кривошипи рухаються.

Підключіть кабелі

Найтовстіший кабель. це основний кабель живлення, і його потрібно просто підключити до кабелю, що виходить від втулки. Інший помаранчевий кабель приєднується до датчика каденції, і його також потрібно підключити.

Тоді непогано використовувати кабельні стяжки, щоб трохи прибрати довжину кабелів, щоб вони не розмахували і не ризикували зачепитися за спиці або кривошипи.

Про сині кабелі не варто хвилюватися, вони призначені для додаткового комплекту для модернізації гальмівного датчика.

Навіщо переобладнати велосипед на електровелосипед?

Які типи комплектів для переобладнання доступні?

Ви можете придбати комплекти для переобладнання, які живлять переднє або заднє колесо або живлять велосипеди через кривошипи.

Системи на основі коліс зазвичай мають двигун на втулці і вимагають заміни вашого існуючого колеса на сумісне моторизоване.

Альтернативою є система на кшталт Rubbee, яка приводить колесо в рух, натискаючи на шину. Знос шин може бути проблемою тут.

Нарешті, є системи, які живлять електровелосипед через нижній кронштейн.

Зазвичай батарея електровелосипеда кріпиться на рамі або на кермі, хоча іноді можна встановити акумулятор на задньому багажнику.

Ми маємо більше інформації про сумісність. що може бути проблемою. нижче.

Скільки коштує переобладнання велосипеда на електровелосипед?

варіюються залежно від типу комплекту для перетворення та розміру акумулятора. Щоб дати приблизну оцінку, ви можете розраховувати на загальну суму від 500 до 800 фунтів стерлінгів від авторитетного бренду, але з обох боків будуть відхилення.

Чи варто переробляти велосипед на електровелосипед?

Є багато причин модернізувати свій велосипед, щоб запропонувати невелику електронну допомогу. З одного боку, це може значно збільшити корисність вашого велосипеда, дозволяючи вам замінити короткі поїздки на автомобілі. наприклад, по місту, в магазин або на роботу. на поїздки на велосипеді.

Набагато екологічніше пересуватися на двох колесах, ніж у двотонній металевій коробці. Це також може заощадити ваш час. велосипеди здатні їздити більш прямими маршрутами і менше залежать від трафіку, а також позбавляють від необхідності шукати місце для паркування на іншому кінці міста.

Але окрім практичних переваг, електровелосипеди також можуть бути потужним інструментом для покращення фізичної форми. Послідовність є ключовим фактором, коли справа доходить до фізичних вправ, тому прийняття зобов’язань з друзями. це чудовий спосіб гарантувати, що ви вийдете за двері. Раніше різний рівень фізичної підготовки міг ускладнити пошук партнера для їзди, але з електровелосипедом вирівнялися умови, і тепер продуктивне тренування (для вас обох) з другом стало набагато простішим.

Крім того, електровелосипед може бути набагато більш мотивуючим, оскільки він відкриває набагато більше доріг, ніж ви могли б подолати на своїх двох ногах. Вивчення нових доріг. це частина задоволення від їзди на велосипеді, і електровелосипед може допомогти зберегти його.

Чи можна перетворити будь-який звичайний велосипед на електровелосипед?

Більшість велосипедів можна переобладнати в електровелосипед. для цього потрібно лише підібрати відповідний комплект для переобладнання відповідно до специфікації.

При виборі комплектів для переобладнання, де двигун розташований на втулці колеса, вам потрібно врахувати діаметр колеса, ширину та стандарт осі втулки, а також те, чи використовуються ободні або дискові гальма. Наприклад, 700c (AKA, 28-дюймове) дискове гальмівне колесо зі швидкознімною втулкою шириною 100 мм є відносно поширеною специфікацією. Після того, як ви визначили, який тип колеса вам потрібен, перетворення є досить простим процесом

Системи з кривошипним приводом, як правило, простіші з точки зору визначення сумісності; вимоги, як правило, зводяться до рами зі сплаву та ширини нижнього кронштейна від 68 до 73 мм. що є стандартом для всіх дорожніх та гірських велосипедів, лише спеціалізовані велосипеди мають інший інтервал між ними. При заміні кривошипа ці системи дещо складніші у встановленні, ніж системи з втулками, але все ж таки цілком під силу домашньому механіку.

Інші комплекти, такі як ті, що безпосередньо приводять в рух задню шину, мають майже універсальну сумісність. за умови, що ваші шини не надто сильно зношені.

Чи хороші набори для переобладнання електровелосипедів?

Ви не отримаєте найкращі двигуни та найбільші, легко інтегровані акумулятори з комплектом для переобладнання на електровелосипед. Але, незважаючи на це, комплекти для переобладнання електровелосипедів коштують набагато дешевше, ніж придбання цілого нового велосипеда, і вони мають багато тих самих переваг.

Переобладнані електровелосипеди чудово підходять для поїздок на роботу та для службових поїздок, надаючи додатковий імпульс, який допомагає згладжувати пагорби, рухатися по рівнині та тягати важкі вантажі. Переобладнання на електровелосипед також добре підходить для велопрогулянок, допомагаючи зменшити рівень зусиль за необхідності та значно розширюючи діапазон, який ви можете дослідити.

Для більш спеціалізованих потреб купівля нового вантажного електровелосипеда допоможе збільшити вантажопідйомність та дальність пробігу. Так само, для естетично свідомих людей, новітні електровелосипеди майже не відрізняються від звичайних велосипедів на перший погляд. Знову ж таки, обидва ці варіанти набагато дорожчі, ніж переобладнання.

Як ми тестуємо

Там, де ми змогли зробити посилання на огляд, це означає, що ми провели набір для перетворення ebike через його кроки. Ми оцінили, наскільки легко встановлювати та обслуговувати велосипед, а також інші фактори, такі як якість компонентів, час автономної роботи та час зарядки акумулятора. Проїхавшись на велосипеді після встановлення комплекту, ми взяли до уваги якість їзди, простоту використання та дальність автономної роботи акумулятора.

Там, де ми ще не мали можливості переглянути товар, ми все одно впевнено рекомендуємо його як один з найкращих, тому що ми або дуже добре знаємо бренд і, можливо, тестували інший продукт або попередню версію, і все одно можемо з радістю рекомендувати його як один з найкращих.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top