Нові гравійні групи Shimano GRX Gravel – десять речей, які потрібно знати. Гравійний велосипедний комплект

Огляд групового комплекту Shimano GRX: Що робить груповий комплект для гравію?

Гарнітур GRX неймовірний, і коли справа доходить до його оцінки, то тут є тільки високі цифри. Він дуже здібний. Надійна, робить саме те, що потрібно для їзди по гравію.

Ця публікація може містити партнерські посилання, за які ми можемо отримати невелику комісію без додаткових витрат для вас, якщо ви зробите покупку. Дізнайтеся більше.

  • Виглядає приголомшливо
  • Дуже функціональні на гравії
  • Деталі легко знайти, використовуючи інші компоненти групових наборів Shimano
  • У порівнянні з іншими груповими наборами відмінне співвідношення ціни та якості
  • Чудово підходить для велотуризму та подорожей по пересіченій місцевості
  • Обмежений розмірами 1X, хотів би піти менше, ніж на 40 зубів
  • Матовий сірий колір не для всіх

Відгук користувача

Коли гравійний велоспорт став популярним, компанія Shimano вхопилася за можливість випустити груповий комплект для гравію, а коли Shimano щось робить, вони не роблять це наполовину.

Вони назвали її GRX, і хоча вона може виглядати як ваш стандартний набір 1X 2X, вона насправді досить особлива. Shimano відома тим, що виготовляє просто чудові компоненти, від коліс до шестерень, і вони навіть займають дуже велике місце на ринку риболовлі.

Нас часто запитують, чи потрібна нам нова група для гравію. Чи підійде замість нього шосейний або MTB комплект? Чим відрізняється гравійний набір? У цій статті ми розповімо вам все про груповий комплект Shimano GRX і про те, чому він настільки унікальний і змінить вашу їзду по гравію на краще.

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Рівні Shimano GRX

Як і багато інших групових комплектів, Shimano GRX буває різних форм і розмірів, а також рівнів продуктивності. У вас є дитяча серія RX400, яка є базовою групою початкового рівня і дуже схожа на Shimano Tiagra. Тоді у вас є RX600.

Це груповий комплект середнього класу, і він сидить так само, як і Shimano 105. І, нарешті, RX800, яка є вищим класом і схожа на Ultegra, і навіть має електронне перемикання Di2 Electronic Shifting.

Вони використовують кілька діапазонів налаштувань від вашого 2X з переднім перемикачем або 1X лише з заднім перемикачем у всіх діапазонах.

Що робить його особливим?

Що виділяє цю групу серед інших та офіційних групових наборів для гравію? Найкращий спосіб зробити це. розбити її на частини і розповісти вам про те, що робить її відмінною і кращою для більш жорсткої їзди, і чим вона відрізняється від типової дорожньої групи Shimano.

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Перемикачі

Перемикачі передач. це, мабуть, одна з найбільш унікальних частин комплекту Shimano GRX Groupset, і, почнемо з того, що вони виглядають неймовірно інакше. Вони мають гарний матовий сірий колір, а там, де ви тримаєте руки, є пласка поверхня з ребрами для кращого зчеплення з дорогою. Цей плаский верх рівномірно розподіляє тиск на руки, а гребені забезпечують набагато краще зчеплення з дорогою порівняно з дорожньою групою.

Перемикачі також мають іншу точку осі, яка на 18 мм вище. Це означає, що ви маєте набагато кращий важіль, а гальма набагато простіші у використанні.

Це не зупиняється на цьому. На моделях вищого класу ви також маєте технологію Shimano Servo Wave від Shimano XTR Groupset. Це означає, що набагато легше контролювати силу гальмування.

Перше, що ми помічаємо, це те, наскільки різні перемикачі GRX815 Di2 Shifters. Вони виглядають тоншими і мають набагато гостріший кожух. Вони також трохи змінили гідравлічну систему, що дозволило легко додати міні-гальмо для циклокросу на верхній частині.

Кривошип і касета

Кривошипи GRX виглядають чудово, і вони беруть те, що ви бачите в дорожніх комплектах, і надають їм міцного вигляду. Кривошипи бувають двох варіантів, 1X та 2X, з 10 або 11-швидкісними передачами. Основна відмінність полягає в тому, що вони трохи зміщують ланцюгові кільця від рами та шин, щоб дати вам більший кліренс приблизно на 2.5 мм.

Вони бувають різних розмірів. На 1X ви отримуєте 40 або 42, і це може бути поєднано з касетою MTB на задній панелі. Наразі вони не пропонують можливості зменшити розмір переднього ланцюга, що я бачу, як вони це роблять.

Тоді у нас є 2X. Вони зробили тут дивовижну роботу, і у вас є субкомпактні розміри, тому ви отримуєте такі розміри, як 48/32 та 46/30, що значно полегшує подолання коротких, різких, нерівних підйомів.

Перемикачі

Потім у нас є перемикачі, і наскільки різним можна зробити перемикач для гравію? Очевидно, досить багато. Візуально вони дуже схожі на дорожні групи R8000 і R7000 Shimano Road, але мають деякі відмінності.

Передні перемикачі трохи зміщені (2.5 мм), щоб відповідати кривошипам і сидіти трохи далі, щоб допомогти долоту з більшим стрибком на передньому ланцюзі.

Тоді у вас є задній перемикач. Вони поставляються з додатковим прямим кріпленням, а також зчепленням на них. Що робить зчеплення на перемикачі. це посилює натяг.

Якщо ви потягнете за вкладку на перемикачі, ви побачите, що передачі будуть перемикатися не так плавно, але ланцюг буде набагато тугішим, тому, коли ви підстрибуєте на пересіченій місцевості, у нього буде менше шансів зіскочити.

Гальма та ротори

За винятком деяких висококласних GRX з технологією Servo Wave, які я зустрічав у XTR, гальма майже такі ж самі, як і у дорожніх групових наборів. Гальма працюють добре, і ви можете додати ротори MTB або Road, залежно від того, якого розміру ви хочете велосипед.

Я виявив для себе, що використовую 140 мм ззаду, а 160 мм спереду ідеально підходить для їзди, якою я займався. Всі гальма, які вони роблять, є гідравлічними. Якщо вам цікаво, чи роблять вони механічні варіанти, вони не роблять.

Додатково

Ви можете придбати додаткові аксесуари, щоб покращити свої враження від користування групою. У вас є безкамерна колісна пара GRX та гальма для циклокросу, і це лише деякі з них.

Сумісність

Принадність групового комплекту Shimano GRX полягає в тому, що він сумісний з багатьма компонентами Shimano з групових комплектів MTB та Road. У вас є величезна кількість варіантів касет, і це робить отримання запчастин та замін, коли настає час обслуговування, дуже простим.

Що ми думаємо?

Ми використовуємо механічну групу GRX 810 протягом деякого часу, і вона відмінна. Неймовірний зсув у найважчих умовах. Він швидко зупиняється, і хоча я, як правило, не катаюся з ним багато, механізм зчеплення. це дивовижна функція.

Чи потрібен GRX?

На мою думку, так. Якщо ви коли-небудь використовували гравійний велосипед з дорожньою групою, то деякі речі роблять його складним, наприклад, занадто високі передавальні числа для крутих нерівних підйомів і той факт, що набагато частіше падає ланцюг. Наявність групового набору для гірських велосипедів йде в інший бік, співвідношення занадто низьке, і це просто перебір.

Групи GRX просто з’єднують ці два напрямки, що є неймовірним. Це те, що, на мою думку, додає велику цінність їзді по гравію та бездоріжжю. Я відчуваю, що це буде ідеальний набір для велоподорожей і буде дуже популярним.

Роббі Феррі багато років працював у веломагазині, співпрацював з провідними світовими брендами над створенням продуктів, був напівпрофесійним спортсменом і є висококваліфікованим тренером з розвитку сили та кондиціонування. Він побив світові рекорди, об’їхав на велосипеді весь світ і проїхав ультрадистанції на найвищому рівні.

Нові гравійні групи Shimano GRX Gravel. десять речей, які потрібно знати

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Після багатьох років спостереження, очікування та розробки в тіні, гігант індустрії Shimano підняв завісу над своїм першим спеціалізованим сімейством групових велосипедів для гравійних велосипедів, GRX. Випущений разом з довгоочікуваним оновленням до рівня Tiagra для ентузіастів, GRX розроблений для широких мас, доступний як з 1, так і з 2 трансмісіями, як з 10, так і з 11-швидкісними конфігураціями, з механічним перемиканням, так і з перемиканням Di2.

Тож без зайвих сумнівів приєднуйтесь до нас, і ми розповімо вам про десять речей, які потрібно знати про останню лінійку пригодницьких групових велосипедів, що вийшла на ринок. Shimano GRX.

Три рівні продуктивності

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Замість того, щоб представити окрему групу, з GRX компанія Shimano розробила цілу нову екосистему групових передач з трьома рівнями продуктивності. RX810, що знаходиться на вершині ієрархії, як кажуть, відповідає Ultegra, в той час як RX600 і RX400 призначені для ринку OEM і стоять поряд з 105 і Tiagra.

По мірі того, як покупці просуваються по ієрархії, перемикаючи перемикачі з 10-, на 11-швидкісні, компоненти зменшуються у вазі та збільшуються в ціні, в той час як пропонуються Di2 та збільшені варіанти передач, більше про це нижче.

x Прокладає шлях до дороги

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Майже через п’ять років після того, як конкурент SRAM дебютував з 1 перемикачем для шосе, гравію та кросу, компанія Shimano нарешті зважилася на такий крок і запропонувала велосипедистам можливість відмовитися від переднього перемикача. Варто зазначити, що японці не пішли ва-банк на 1x, і в лінійці GRX все ще домінують трансмісії 2x.

Кажуть, що обидві системи 1x і 2x мають зміщення 2.на 5 мм у порівнянні зі стандартною дорожньою ланцюговою лінією для більшого кліренсу та більшої ефективності. Таким чином, подвійні кривошипи GRX повинні використовуватися в поєднанні з переднім перемикачем GRX.

Широкий діапазон перемикачів

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

У поєднанні з новими групсетами працює нова лінійка задніх перемикачів. Кожна серія має індивідуальний варіант перемикача в залежності від того, чи обирають користувачі механічний, di2, 10-швидкісний або 11-швидкісний перемикач. Також існують спеціальні широкодіапазонні варіанти 1x, які дозволяють використовувати 11-швидкісні касети 11-40t та 11-42t. Райдери, які обирають перемикачі з короткою кліткою, можуть використовувати передню шатунну систему 1x або подвійну шатунну систему, але вони обмежені максимальним розміром касети 11-34 т.

На додаток до збільшеного діапазону, всі перемикачі GRX також мають технологію стабілізації ланцюга Shadow RD, вперше представлену на гірських велосипедах японського гіганта. Натяг пружини також регулюється, а це означає, що велосипедист може точно налаштувати силу натягу ланцюга відповідно до своїх особистих уподобань.

Нарешті, топові користувачі RX810 також мають можливість вибрати перемикання Di2 на своїх трансмісіях 1х та 2х, причому кожна конфігурація може мати як короткі, так і довгі касети.

Вдосконалені важелі

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Еволюція ергономічних і високо оцінених дорожніх важелів STI бренду, GRX має безліч оновлень у відділі важелів у порівнянні зі своїми дорожніми побратимами. Точка повороту гальмівного важеля була піднята, щоб збільшити гальмівне зусилля від кожухів; була додана підставка для пальців, а леза важеля тепер мають матове текстуроване покриття для кращого зчеплення з поверхнею.

Збільшена точка повороту гальм має помітно вищий естетичний вигляд і забезпечує більший контроль при гальмуванні під час спуску на пересіченій місцевості.

Безліч варіантів ланцюгів

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Використовуючи перевірену конструкцію Hollowtech від Shimano на кривошипах топових RX800 та 24-міліметрових осях, GRX пропонує цілу низку різних варіантів ланцюгів. Як вже згадувалося раніше, з висунутою на 2 мм ланцюговою лінією.5 мм, нові ланцюгові кільця працюють разом з новими передніми перемикачами, забезпечуючи збільшений кліренс шини. Вважається, що ланцюги рівня RX600 схиляють шальки терезів приблизно на 100 г більше, ніж їхні колеги з діапазону, завдяки кованому процесу виготовлення, а не використанню легшої та дорожчої конструкції Hollowtech.

Варіанти ланцюгів для кожної серії включають: RX800 1X: 40 і 42T. 2X: 48-31T

Покращені гальмівні системи

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Як і його дорожні побратими, GRX має два рівні гідравлічних дискових гальм з плоским кріпленням. Супорти мають двопоршневу конструкцію і використовують ті ж самі колодки, що й існуючі системи 105, Ultegra та Dura-Ace. Важелі RX815 Di2 є головним благодійником групи, хоча, забиваючи технологію Servo Wave від своїх MTB-стабільних товаришів. Servo Wave збільшує коефіцієнт тяги гальмівного важеля, завдяки чому колодки швидше контактують з ротором для збільшення модуляції гальмування, потужності та контролю.

Готовність до встановлення крапельниці

Хоча GRX. це в першу чергу очікувані та бажані доповнення до лінійки продукції Shimano, два несподіваних включення, безсумнівно, порадують хардкорних гравійних шліфувальників. Це можливість запуску перемикача зі спеціального важеля при виборі налаштування 1x та включення опціонального вбудованого гальмівного важеля. RX810 LA дозволяє використовувати механічний підсідельний штифт, якщо закріпити головку троса на корпусі важеля, і, як кажуть, забезпечує такий самий хід, як і у механічного перемикача переднього перемикача. В той час як вбудований гальмівний важіль призначений для встановлення біля виносу і надає велосипедистам додаткову третю спеціальну позицію для їзди: дроп, капюшон або топ.

Дебют колісної пари для гравію

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Як і у випадку з більшістю нових групових комплектів в лінійці продукції Shimano, японська компанія також дебютувала з абсолютно новими колісними наборами для гравію. Обручі доступні в діаметрах 700c або 650B, мають внутрішню ширину 21 мм, готові до безкамерного монтажу.6 мм.

Нові доповнення до Tiagra

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

У той же день, що і GRX, було представлено абсолютно новий варіант групових дискових гальм для початкового рівня Tiagra від Shimano, якщо не затьмарило, то трохи затьмарило його. Нові важелі R4720 містять елементи керування гідравлічними дисковими гальмами та працюють в парі з абсолютно новим супортом з плоским кріпленням. Також було представлено нову наскрізну втулку, а також субкомпактну подвійну шатунну систему 48-34T, яка стоїть поряд з існуючими 50-34T та 52-36T шатунами.

Ціни та доступність

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Очікується, що Shimano GRX з’явиться у продажу в липні (механічна версія), а компоненти Di2 будуть доступні з вересня. На момент публікації статті офіційна ціна не була опублікована.

Розширте свої знання про трансмісію за допомогою наших посібників для покупців Ultimate Road Groupset та Ultimate Mountain Bike Groupset прямо тут, на BikeExchange.

Переваги та недоліки групових комплектів для їзди по гравію: видання 2019 року

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Світ груп компонентів для велосипедів, особливо для гравійних велосипедів, в основному обертається навколо двох компаній, SRAM та Shimano. Обидві компанії є гігантами велосипедної індустрії, їх вплив на велосипеди, ергономіку, стандарти, зручність використання, функціональність та багато іншого сягає далеко і широко.

Але на ринку є щонайменше ще два виробники повних трансмісій. Однією з таких компаній є найстаріший виробник комплектних трансмісій у світі Campagnolo, а також нещодавній виробник повних комплектів Full Speed Ahead, також відомий як FSA.

Є кілька менших компаній, які потенційно можуть потрапити в цю статтю, але я розглядаю лише повні комплекти; це означає перемикачі, кривошипи, дискові гальма, перемикачі і так далі.

Давайте почнемо список з менш відомої з усіх цих опцій, Full Speed Ahead.

Дискові гальма FSA K-Force WE

Можливо, ви цього не знаєте, але приблизно два роки тому FSA випустила повний трансмісійний комплект, відомий як K-Force WE.

“FSA представляє свою першу трансмісію: після років досліджень і розробок K-Force WE готова до їзди. K-Force WE. це високотехнологічний електронний перемикач з елегантним дизайном. Унікальний продукт, який змусить вас змінити спосіб їзди на велосипеді. Тривалий час автономної роботи, важелі різного розміру та бездротова технологія на перемикачах для плавного, тихого та точного перемикання передач”.

Доступність була найбільшою перешкодою для FSA WE, особливо для версій з дисковими гальмами, які здебільшого можна було побачити на виставкових велосипедах NAHBS і не більше. Я з нетерпінням чекав на огляд комплекту дискових гальм FSA WE, але тим часом я придбав майже повну версію комплекту для ободових гальм, за винятком кількох важливих компонентів, а саме: заднього перемикача, дротів перемикача / роз’єму акумулятора та зарядного пристрою. По суті, цілком марно, поки ці деталі не будуть отримані слідкуйте за цим простором.

  • Електронна 11-швидкісна, напівпровідникова система. Це означає, що акумулятор (який знаходиться в підсідельному штирі) фізично з’єднується дротом з переднім і заднім перемикачами. Перемикачі передач мають бездротовий зв’язок з перемикачами та живляться від монетних батарейок CR2032.
  • Лише 2 рази. “мозок” системи FSA WE знаходиться в передньому перемикачі. Це може змінитися в майбутньому?
  • Задній перемикач наразі не має зчеплення.
  • Тривалий час автономної роботи, схожий на Shimano Di2.

Механічні дискові гальмівні групи Campagnolo

Campagnolo посилили свою гру. Більше не відомі як найстильніші набори груп, доступні сьогодні на ринку, вони пропонують законні варіанти дискових гальм для механічних та електронних трансмісій. Для EPS, електронної трансмісії Campagnolo, версія з дисковим гальмом доступна лише в Super Record EPS, а всі варіанти ланцюгів орієнтовані на шосейні дороги. Крім того, Super Record EPS трохи дороговартісний, і я не можу уявити, що коли-небудь покрию його брудом!

Моделі Super Record, Record та Potenza не розглядаються в цій статті, оскільки їхня кількість зубців ланцюга призначена для використання на дорогах. Залишається 12-швидкісний Campagnolo Chorus. З Potenza це прикро, тому що алюмінієві групи, як правило, краще піддаються суворим умовам їзди по гравію. Ланцюги Potenza 50/34 можуть підійти деяким гонщикам, але, чесно кажучи, більшість з нас віддають перевагу 48T, 46T або нижчим варіантам для 2х-швидкісних трансмісій.

Campagnolo Chorus 2x 12-швидкісний:

“Нова 12-швидкісна група Chorus DB: продукт Campagnolo, що поєднує гоночні характеристики з потребами витривалості.”

“Розроблена для незабутніх прогулянок, де весь день проводиться в сідлі, специфічні комбінації Chorus 2×12 роблять її універсальною, простою та високопродуктивною групою, незалежно від того, де вона використовується: від поїздок на Granfondo до авантюрних недільних прогулянок та швидких пробіжок на велосипеді після роботи.”

  • 12-швидкісний, більше гвинтиків. це добре!
  • Chorus пропонує карбоновий кривошип із передачею 48/32, але лише у 172-му розмірі.5 мм
  • Відмінні варіанти касет. 11-29 (11-12-13-14-15-16-17-19-21-23-26-29), 11-32 (11-12-13-14-15-16-17-19-22-25-28-32) та 11-34 (11-12-13-14-15-16-17-19-22-25-29-34)
  • Останні три шестерні 11-34 мають розмір 25-29-34 і зібрані разом як один блок. Цю деталь можна придбати окремо, а також можна використовувати для перетворення вашого 11-32 на 11-34
  • Стильний і добре виглядає навіть у брудному вигляді
  • Мені подобається функціональність механічного перемикання передач Campagnolo, але це не для всіх. Однак для перемикання передач вгору та вниз використовуються різні важелі / кнопки, тому немає шансів натиснути неправильно

Campagnolo Chorus 2x 12-швидкісний. поганий:

  • Тільки 2x, немає варіанту 1x, вибачте, люди. На мою думку, непогана річ, оскільки 1x насправді не моя сумка. Я посилаюся на дратівливі зазори в касетах і т.д. Я сумніваюся, що ми побачимо 1x від Campagnolo, якщо вони спочатку не зроблять поштовх для дорожніх велосипедів 1x
  • Кривошип хору з передачею 48/32 становить 172.лише 5 мм
  • На даний момент немає варіанту зчеплення. Можливо, ніколи?
  • Campagnolo Potenza з кривошипом 46/30 або 48/32 буде чудовим варіантом, особливо в парі з касетою Chorus 11-34
  • Касети дорогі, як і все Campagnolo, і для них потрібен власний корпус касети. Однак, Campagnolo був новатором на дорожньому ринку; першою компанією, яка випустила 10-швидкісні, 11-швидкісні та 12-швидкісні трансмісії.

Механічні дискові гальма Shimano

Shimano виробляє цілий ряд груп за різними ціновими категоріями для більшості бюджетів. Однак у цій статті ми зосередимось на групах, які призначені для гравію, або які найчастіше використовуються на гравійних велосипедах. В даному випадку це буде найновіша і найкраща групова система Shimano, розроблена спеціально для їзди по гравію, GRX та Ultegra із заднім перемикачем RX. Shimano 105, Tiagra та ін., як правило, встановлюються на велосипеди нижчих цінових категорій, але вони не розглядаються в цій статті, щоб зробити її дещо коротшою.

Shimano GRX 1x та 2x 11-швидкісні:

“Після багаторічного дослідження світового ринку, тестування та розробки продукції, компанія Shimano представила першу в світі лінійку компонентів для гравію: SHIMANO GRX. Нова для 2020 модельного року серія SHIMANO GRX 800 пропонує трансмісії 1×11 та 2×11. з механічними та електронними опціями Di2, які дозволяють гонщикам адаптувати свій досвід їзди по змішаних поверхнях та досліджувати нові можливості.”

Shimano також пропонує 10-швидкісний варіант GRX, але 11-швидкісний тут є основним.

  • 11-швидкісні касети здебільшого доступні за ціною і можуть бути взаємозамінні з усім асортиментом Shimano. Касети 1x, які мені подобається вважати відновленими касетами для MTB з лінійки XT та XTR, підійдуть на 10-швидкісний корпус Shimano це говорить мені про те, що Shimano може зробити 12-швидкісну передачу на своїх поточних 11-швидкісних касетах, за умови, що шестерня першого положення буде достатньо великою, щоб не торкатися втулки.
  • Shimano виконали свою домашню роботу з 2x передачею. 48/31 на 2х покриває майже кожну основу та дорожнє покриття, про яке я можу подумати. Полюбляєте їздити на гравійному велосипеді по дорозі з дорожніми шинами? 48T достатньо великий для цього і для групових поїздок. 48T не настільки велика, щоб бути марною на гравії. Невеликий ланцюг 31T є чудовим, пропонуючи мікро-компактну передачу, особливо в парі з касетами Shimano 11-32 та 11-34.
  • Передачі Shimano 1х. це здебільшого продовження касет для MTB, але є кілька варіантів ланцюгів на вибір, щоб задовольнити більшість людей, які користуються 1х.
  • Відмінні варіанти касет для 2х. R8000 11-32 (11-12-13-14-16-18-20-22-25-28-32T) та HG-800 11-34 (11-13-15-17-19-21-23-25-27-30-34). Звичайно, на 11-34 є деякі менш ніж бажані зазори, але ця касета. чисте золото, коли є багато підйомів на крані.
  • Перемикач зчеплення GRX виконує свою роботу за будь-якої погоди, а в гарну погоду перемикач чудово працює без зчеплення. Деякий опір під час роботи зчеплення. це невеликий компроміс за чудову роботу в багнюці.
  • Перемикач GRX 2x буде перемикатися до 40T, але Shimano не рекомендує нічого, що перевищує 34T. Однак я довів, що 40T працює на перемикачі GRX Di2 2x, який має таку ж довжину клітки, як і механічна версія.
  • Ергономіка гальм / перемикачів Shimano дуже хороша.
  • Перемикання передач майже на рівні з Di2 за умови використання нових корпусів та тросів.
  • Гальмівний важіль Crosstop. чудова опція, яка надає велосипедисту ще одну руку та можливість гальмувати з верхньої частини керма.
  • Гальмування покращено завдяки більш високій точці повороту важеля перемикача GRX, і менше відчуття “гіперпростору” тобто, гальмівні колодки швидше контактують з ротором, з меншим рухом гальмівного важеля.
  • На GRX 1x лівий перемикач можна налаштувати так, щоб він спрацьовував на підсідельний штир.

Можливо, в майбутньому у мене буде огляд 11-швидкісної механічної системи GRX 1x або 2x?

  • Чесно кажучи, мені важко придумати щось негативне про механічну групу GRX, але.
  • На 11-швидкісному рівні для GRX варто використовувати ланцюги 46/30. Сподіваюся, ми побачимо його у 2020 році?
  • Касета 11-36 (SRAM випускає таку, PG-1170, і вона працює з GRX). Передача Shimano 31T x 34T. це низька передача і дійсно хороший варіант, але якщо ви їздили в горах Джорджії, Північної Кароліни чи Західної Вірджинії, я ніколи не чув, щоб хтось бажав більшої передачі на супер крутих підйомах. 11-36 був би ще кращим.
  • 1x люди будуть упущені, що існує 12-швидкісна передача для Shimano XTR, але не для GRX. 12-й гвинтик може змінити ситуацію на 1x.
  • Низько в реєстрі стилю, але ця річ просто працює.

Механічна трансмісія Shimano Ultegra RX 2x 11-швидкісна:

“Завдяки інтегрованому механізму стабілізації ланцюга, перемикач ULTEGRA RX забезпечує тиху роботу, безпеку та точність перемикань на змішаній місцевості. Для їзди по гладких поверхнях перемикач оснащений перемикачем увімкнення/вимкнення натяжителя ланцюга.”

Ultegra завжди була дорожньою групою, і до недавнього випуску GRX вона була основною групою для більшості гравійних велосипедів вартістю близько або більше 3 000 доларів США. Shimano не зробила собі послугу, додавши опцію зчеплення з перемикачем RX, оскільки це лише зробило груповий набір ще більш універсальним. Деякі люди ставлять під сумнів сенс GRX, коли Ultegra RX все ще доступна на ринку. Багато їздивши на обох, кожен з них має своє місце.

  • 11-швидкісні касети доступні за ціною і можуть бути взаємозамінні з усім асортиментом Shimano.
  • Ultegra. це дорожня група, тому передаточні числа оптимізовані для доріг з 53/39, 52/36, 50/34, але менш відомий варіант для циклокросу, 46/36, надає варіанти.
  • 46/36. це вибір лінійки Ultegra для ланцюгів на гравії, оскільки маленьке кільце 36T можна легко та дешево замінити на кільце 34T від Shimano. В якості альтернативи, існує опція від Wickwerks, яка дозволяє встановити невелику ланцюгову передачу на 33T на шатуни серії R8000. Це моє налаштування Ultegra приблизно 2019 року, і саме те, що я використовував під час огляду Moots Routt 45.
  • З заднім перемикачем Ultegra RX працюють ті ж самі чудові касети для GRX, що і з заднім перемикачем Ultegra RX. Крім того, перемикач RX також перейде на 40T шестерню. Не вірите мені? Я протестував Dura-Ace Di2 9150, яка має коротшу клітку, успішно працює з касетою 11-40.
  • Перемикач зчеплення Ultegra RX виконує свою роботу за будь-якої погоди, як і перемикач GRX. Ось перемикач Ultegra RX Di2 за роботою під час брудної гонки Red Hills Ride to Fight Diabetes в штаті Джорджія, США.
  • Механічне перемикання передач Ultegra майже на одному рівні з Di2 з новими тросами.
  • Варіанти ланцюгів не оптимізовані для гравію, але багато гравійних велосипедів, які все ще використовують Ultegra RX, використовують варіанти кривошипів сторонніх виробників, таких як Easton та Praxis.
  • Ultegra 2x 11-Speed. це вчорашня новинка для шосе, може скластися враження, що новий велосипед з Ultegra RX 11-Speed значно гірший за характеристиками, ніж велосипед з GRX, який сам по собі є 11-швидкісною системою.
  • Більше нічого поганого про Ultegra сказати не можна, вона просто хороша майже на рівні з Dura-Ace, але трохи важча.

Електронні дискові гальмівні групи Shimano

Я катаюся на Di2 з моменту випуску оригінальної 10-швидкісної групи Dura-Ace 7970 приблизно в 2009 році. Кожна версія Di2 довела свою надійність, і ті люди, які роблять дурні заяви про те, що батарея сідає під час їзди, не розуміють, наскільки просто перевірити рівень заряду акумулятора. У випадку з 2x, помістіть ланцюг на маленьку ланцюгову обойму, потім утримуйте кнопку маленької ланцюгової обойми і кита! Індикатор заряду акумулятора відображатиметься на розподільній коробці A.

Shimano GRX Di2 1x та 2x 11-швидкісні:

Ті ж самі шатуни та гальма, що й у механічних Shimano GRX, і на цьому схожість закінчується. Електронний передній та задній перемикачі для GRX Di2, акумулятор, проводка, розподільні коробки та можливість встановлення додаткових перемикачів для підйому тощо.

Shimano GRX Di2 1x та 2x 11-швидкісні. це добре:

  • Ті ж позитивні сторони механічної Shimano GRX застосовуються до Di2, за винятком того, що перемикання ще краще.
  • Di2 економить енергію водія. Тільки уявіть, середньостатистичний велосипедист зробить від 3 000 до 4 000 перемикань передач за 200-мильну гравійну гонку, таку як Dirty Kanza. З Di2 перемикання передач виконується одним натисканням кнопки. З механічними перемикачами використовується більше енергії, особливо під час перемикання на вищу передачу на задньому перемикачі та перемикання на великий ланцюг за умови використання системи 2х. Потрібна додаткова інформація про Di2? Di2Stats.На сайті di2.com зібрані всі дані про перемикання передач Di2, які ви тільки могли б побажати.
  • Відмінний час автономної роботи.
  • Безліч налаштувань для перемикання передач. Багатошвидкісне перемикання, синхронізація, напівсинхронізація тощо.
  • Легке налаштування системи на ходу. Ви можете перевести велосипед у режим налаштування з розподільної коробки A, а також налаштувати положення перемикачів тощо під час їзди.
  • Та ж сама вища точка повороту для гальмівного важеля переходить на Di2.
  • Сходження на перемикачі тощо, правило!

Я проводжу довгостроковий огляд GRX Di2 2x з важелями перехресного гальма, слідкуйте за новинами!

  • Як знайти щось погане в Shimano GRX Di2?
  • Якщо ви налаштовуєте свій власний велосипед, прокладання проводки Di2 може бути болючим процесом, але це не так. встановив і забув. Спірне питання, якщо ви запитаєте мене.
  • Бездротовий доступ до Di2 для прошивки та конфігурації за допомогою модуля EW-WU111 є нестабільним.
  • Ті ж самі незначні зауваження щодо ланцюгових кілець 46/30 та касет 11-36 стосуються GRX Di2.
  • Деякі люди скаржаться, що Di2 не є бездротовим. Я розумію цю точку зору, але для мене бездротовий доступ має лише дві переваги: туристичний велосипед, такий як Ritchey Breakaway CX, та початкове налаштування системи.
  • Груповий набір не виграє стильових балів, якщо це ваша річ.

Shimano Ultegra RX Di2 2x 11-швидкісний. хороший:

  • Ті ж позитивні моменти GRX Di2 стосуються і Ultegra RX Di2.
  • Дорожній набір, але добре адаптується до гравію. див. мій огляд Ocoee Boundary.
  • Не так актуально зараз, коли на ринку з’явився GRX Di2.
  • Передачі в основному оптимізовані для доріг, але прочитайте мої попередні пункти про пару ланцюгів 46/36T.

Групи механічних дискових гальм SRAM

SRAM випускає цілий ряд групових комплектів за різними ціновими категоріями для більшості бюджетів. Як і у випадку з Shimano, ця стаття буде зосереджена на групах, які призначені для гравію або найчастіше використовуються на гравійних велосипедах. В даному випадку це будуть групи SRAM Force, Rival та Apex але версії 1х.

Я чую, як ви запитуєте, чому 2х версії цих групових комплектів SRAM не отримують ніякої любові? Виходячи з моїх спостережень за велосипедами SRAM протягом багатьох років, якщо я нічого не пропустив, кожен гравійний велосипед, обладнаний SRAM, має версію 1х. Насправді, я запитав інженера SRAM на фінальній виставці Interbike в Лас-Вегасі про проблему SRAM eTap першої версії (11-швидкісна версія), яка не мала достатнього зазору між батареєю переднього перемикача та задньою шиною. Його відповідь? Гравій. 1x, передній перемикач не потрібен. Помилка Тоді добре.

З огляду на це, SRAM пропонує наступні варіанти кривошипів для 2x, якщо ви так схильні; 46/36 для Force 2x, 46/34 для SRAM Rival (кривошип S-390) та 46/34 та 48/34 для Apex.

  • 11-швидкісні касети PG1170 доступні за ціною та сумісні з 11-швидкісними касетами Shimano. Однак для більш широкого діапазону передач вам знадобиться щось на зразок касети XG-1175, яка має діапазон 10T-42T і покладається на драйвер XD від SRAM.
  • Хороші співвідношення касет з PG1170, особливо 11-32 (11,12,13,14,15,17,19,22,25,28,32) та 11-36 (11,12,13,15,17,19,22,25,28,32,36). зазори не страшні, але пам’ятайте, що найменший розмір ланцюга на Force 1x без використання сторонніх комплектуючих становить 38T.
  • Перший виробник компонентів, який випустив перемикач з інтегрованим зчепленням.
  • Важелі перемикання передач / гальма зручні в руці.
  • Перший виробник компонентів, який використав функціональність перемикача, що зазвичай призначений для перемикання переднього перемикача, і переробив його для запуску підсідельного штиря дропауера.
  • Багато людей нарікають на гальма SRAM (вони використовують рідину DOT), але я вважаю, що їхні відчуття та продуктивність відмінні. Багато потужності та модуляції, а їхнє відчуття нагадує мені дуже щільний комплект ободних гальмівних супортів. Майже миттєва накладка на ротор, як тільки ви натискаєте на гальмівний важіль, що мені дуже подобається.
  • Варіант перемикача з плоскою ручкою.

SRAM Force Mechanical 1x 11-швидкісний. поганий:

  • Чесно кажучи, SRAM просто вбивають себе, не просуваючи 2x як опцію для OEM (виробник оригінального обладнання) на гравійних велосипедах. Їх думка про те, що 1х для гравію. це просто дурниця, як на мене. Люди хочуть варіантів. Мені не дуже подобається 1х, але деякі люди люблять його. Дайте гонщикам те, що вони хочуть, замість того, щоб нав’язувати їм різні варіанти.
  • Перемикання подвійним натисканням здається мені незграбним. З практикою ви можете уникнути надмірного перемикання назад на касету, але єдиний педаль перемикання на SRAM є єдиною точкою відмови на мій погляд. Мені ніколи не подобався цей дизайн.
  • Гальмівна рідина DOT має бути для автомобілів, а не для велосипедів. Мінеральне мастило. це те, що треба.
  • Всі хороші сторони SRAM Force Mechanical застосовні і тут.
  • Технологія перейшла від Force, Red і т.д., але ви платите менше грошей, прикладом є касета 10-42T PG1130.
  • 11-32T касетний варіант (11,12,13,14,15,17,19,22,25,28,32)
  • Варто згадати лише два варіанти касет, решта більш орієнтовані на дорогу.
  • Касета 11-32T чудово підходить для шатуна 2x, але в парі з кривошипом SRAM Force 1x з найменшим розміром ланцюга 38T, це не оптимально.
  • Всі переваги системи SRAM Force Mechanical застосовні і тут.
  • Технологія просочилася з Force, Red і т.д.
  • Приваблива ціна.

Дискові гальмівні групи SRAM eTap AXS (електронні)

Конструкція eTap від SRAM, можливо, була створена для того, щоб обійти патент на електронний перемикач швидкостей?, але незважаючи на це, eTap дуже простий у використанні. Я вже писав про систему SRAM Red AXS тут, а про систему SRAM Force AXS тут (огляд Force AXS тут), тому я не буду вдаватися в подробиці, а просто розповім про хороші і погані сторони обох систем.

SRAM Red AXS eTap 1x та 2x 12-швидкісні. це добре:

  • 12-швидкісна, хто не любить ще одну шестерню!
  • Надзвичайно легке перемикання, швидкість покращена порівняно з оригінальним 11-ступінчастим перемикачем eTap.
  • Безліч варіантів налаштування за допомогою додатку для телефону AXS.
  • Найпростіша електронна система для початкового налаштування. Ніяких проводів, і легко регулювати задній перемикач під час їзди.
  • Рідинне зчеплення добре працює в багнюці та економить вагу і складність у порівнянні зі справжнім механічним зчепленням.
  • Касети неймовірно прості в установці, оскільки вони складаються з однієї частини.
  • 1x MX легко зробити за допомогою 12-швидкісного перемикача SRAM Eagle AXS 12-Speed.
  • Перемикачі забезпечують додаткові місця для перемикання передач, мені подобається!
  • Дорогі!
  • Технологія перемикання передач X-Range від SRAM чудово підходить для шосейних велосипедів, але не підходить для гравію
  • 2х 46/33 шестерні на кривошипі. це нормально, але 46/31 або 46/30 були б кращими варіантами.
  • Касета 10-33. абсолютний витвір інженерного мистецтва, а от шестерня 10T. це здебільшого марна трата часу на гравії. SRAM, будь ласка, випустіть 12-швидкісну касету 11-36T, це значно полегшить зчеплення ланцюгів 46/33. Крім того, касети занадто дорогі, тому розумний споживач замінить їх на касети рівня Force, коли прийде час заміни.
  • 1х 36Т ланцюг занадто великий у парі з касетою 10-33.
  • Термін служби батарейок перемикачів менший, ніж у Campagnolo, Shimano та FSA.
  • Чотири батареї, про які варто турбуватися. передній (2x) і задній перемикачі, а також батареї перемикача швидкостей. Слід визнати, що батареї перемикача служать вічно. Мої оригінальні 11-швидкісні батарейки, придбані більше двох років тому, все ще працюють! Однак, настійно рекомендується мати при собі запасну батарею для перемикача (вони дуже маленькі).
  • Потенційні проблеми з зазором переднього перемикача між шиною та потенційним брудом все ще існують.
  • Касетний драйвер XDR. ще один стандарт для коліс.
  • MX build 1x може мати 500% діапазон з касетою Eagle 10-50T, але його дуже дратівливі пропуски посилюються на цьому рівні.

SRAM Force AXS eTap 1x та 2x 12-швидкісні. хороші:

  • Всі позитивні сторони Red AXS eTap застосовні.
  • Значно дешевше, ніж червоний. Якщо ви не хочете заощадити невелику кількість ваги, Force AXS eTap є переможцем.
  • Касети дещо доступні за ціною.
  • Ті ж негативні сторони Red AXS eTap, за винятком касет рівня Force.
  • Якщо вам подобається замінювати окремі шестерні, це неможливо з жодною з цільних касет SRAM.

Підсумок

Сподіваюсь, ви знайшли цю статтю корисною для розуміння того, що хорошого і поганого в поточних пропозиціях групових наборів, які я вважаю актуальними для гравійних велосипедів. Корисні відгуки вітаються, дякуємо за прочитання!

Яка різниця між гравійною та шосейною групою?

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Власне, для першого покоління гравійних велосипедів виробники саме так і робили, оскільки не існувало двох альтернативних варіантів ланцюгів для гравію.

Кілька років тому я багато їздив на гравійних велосипедах з груповими наборами Ultegra. Поєднання ланцюга 50/34T з касетою 11-34T дає достатній запас ходу, якщо ви їздите по бездоріжжю та по бездоріжжю. Деякі велосипеди поставляються з циклокроссовими ланцюгами 46/36T. Один гравійний велосипед, на якому я їздив, навіть був укомплектований ланцюгом 52/36T та касетою 11-30T, що збільшило мій коефіцієнт підйому в гору.

Але є вагомі причини для вибору саме гравійного комплекту.

Чим відрізняється гравійна екіпіровка?

Сучасні гравійні групи мають характеристики, часто спільні з MTB, що робить їх кращим вибором для їзди поза асфальтом, ніж групи для шосейних велосипедів.

Це починається із затиснутого заднього перемикача. Зчеплення допомагає тримати ланцюг в натягнутому стані, коли ви їдете по нерівній поверхні, таким чином запобігаючи ударам ланцюга об перемикач. Це забезпечує тихіший хід і допомагає утримувати ланцюг на ланцюговому кільці, а це означає, що ви з набагато меншою ймовірністю втратите ланцюг.

Гравійні комплекти також дають вам набагато нижчі варіанти передач. Співвідношення 1:1 підходить, якщо місцевість, де ви їдете, досить пологий, але як тільки ви спробуєте піднятися на пагорб, особливо якщо поверхня пухка, вам буде корисно встановити щось нижче, що дозволить вам розкрутитися, а не намагатися вилетіти з сідла. Спробуйте піднятися на пухкий, брудний підйом, і ви, ймовірно, втратите зчеплення з дорогою і прокрутите заднє колесо, і вам, можливо, доведеться здатися і йти пішки.

Наскільки нижче 1:1 вам потрібно, очевидно, залежить від умов і вашої фізичної підготовки, але особливо, якщо ви хочете використовувати велосипед для велопоходів, вам знадобиться більша зірочка. Погляньте на наш посібник з велопакування, щоб дізнатися, скільки речей вам може знадобитися взяти з собою.

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Насправді, це не тільки більші зірочки, але й менші ланцюгові кільця, на яких спеціалізуються гравійні групи. “Суперкомпактний” ланцюг зараз є особливістю більшості двокільцевих гравійних групових наборів. Зазвичай це означає або 48/32T, або 46/30T ланцюг (або щось подібне) в парі зі звичайною касетою 11-34T.

У поєднанні з низькими передавальними числами для подолання перешкод на бездоріжжі, коли ви виїжджаєте на асфальт, ви хочете мати достатню максимальну передачу, щоб їхати в темпі, тому гравійні группи будуть розроблені таким чином, щоб запропонувати широкий діапазон передач. Зазвичай це виражається як різниця у відсотках між найвищим і найнижчим передавальним числом і часто перевищує 500% для найширшого діапазону.

Також корисно враховувати дюйми передач, щоб переконатися, що наявні у вас шестерні підійдуть для вашої їзди. Найменші суперкомпактні ланцюги відносно легко розкручуються на швидких ділянках дороги, але вони можуть стати знахідкою на брудних дорогах. Тут є хороша таблиця дюймів шестерень.

Лінія ланцюга гравійних комплектів, як правило, трохи ширша від сторони до сторони, ніж у дорожніх комплектів. Це означає, що ви не завжди можете змішувати та поєднувати дорожні та гравійні компоненти, але це дає трохи більший кліренс для ширших шин.

Далі ми поговоримо про одинарні ланцюги, а потім про гравійні набори від Shimano, SRAM та Campagnolo.

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Навіщо використовувати одинарне кільце?

Одинарне кільце (також зване “one-by”) має перевагу в тому, що менше шансів помилитися і зібрати бруд, ніж у випадку з переднім перемикачем. Вони менше заважають кліренсу шини, і вони також легші.

Великим плюсом групових наборів з одним кільцем є те, що, оскільки ланцюг не повинен стрибати між кільцями, його можна спроектувати так, щоб він взагалі не зіскакував з кільця. Одинарний ланцюг має набагато глибші зубці, ніж подвійний, а зубці, що чергуються, є то широкими, то вузькими, завдяки чому вони точніше зчіплюються з ланками ланцюга, а також допомагають відводити бруд. Ви можете встановити напрямну ланцюга, щоб ще більше поліпшити утримання ланцюга, хоча зазвичай це не потрібно.

Ще однією перевагою їзди по одному кільцю є те, що у вас є лише один важіль перемикання передач. Лівий важіль часто є “німим” гальмівним важелем, який коштує набагато дешевше, ніж комбінований гальмівний важіль і перемикач. Але це також звільняє місце для роботи з дропаутом, який стає популярною опцією на гравійних велосипедах.

Недоліком однокільцевих груп є те, що у вас менше передаточних чисел, з якими можна грати, і більші стрибки між ними. Різниця з двокільцевими групами насправді менша, ніж здається на перший погляд, оскільки два кільця, як правило, дають деякі передаточні числа на великому кільці, які близькі до передаточних чисел на малому кільці, тому фактична кількість дискретних, різних передаточних чисел набагато менша, ніж 20, 22 або 24 перестановок, які пропонують шестерні.

Оскільки ці передаточні числа розподілені на 12 або 13 швидкостей, стрибки між ними стають дедалі меншими, а загальний діапазон передач деяких однокільцевих групових комплектів може наближатися до двокільцевих або навіть перевершувати їх.

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Shimano або SRAM або Campagnolo?

Shimano

Спеціальні групи GRX від Shimano для гравію доступні в 10- та 11-швидкісному форматі. 10-швидкісний позначається RX400. 11-швидкісні доступні у двох варіантах: RX600 еквівалентна 105 та RX800 еквівалентна Ultegra. RX800 пропонує механічну та електронну опцію Di2, остання позначена як RX815. Всі вони бувають з одинарними та подвійними кільцями.

Порахуйте самі, GRX не пропонує такого вибору, як SRAM та Campagnolo: 380% для одного кільця та найкраще близько 475% для двох кілець. Це значною мірою пов’язано з тим, що касети починаються з найменшого кільця з 11 зубами, а не з 9Т або 10Т, але цього, ймовірно, достатньо для більшості гонщиків у більшості умов, і ви можете опуститися нижче 1:1 як для одинарних, так і для подвійних кілець.

Зчеплення в задніх перемикачах Shimano GRX можна вмикати та вимикати. тертя в трансмісії трохи менше, коли вони зняті. Важелі перемикання GRX мають інший дизайн, ніж дорожні важелі Shimano, з трохи більшим захопленням і матовим покриттям, яке повинно краще протистояти грубому зносу. Унікальна особливість Shimano. ви також можете встановити вбудований гідравлічний гальмівний важіль на винос, щоб отримати другу позицію для гальмування.

Оскільки GRX має найменшу 11-зубчасту зірочку, касета підійде на стандартну 11-швидкісну дорожню втулку Shimano/SRAM. Shimano не має спеціальних касет GRX, але використовує стандартні касети зі своїх дорожніх та MTB груп.

SRAM

SRAM була фактично першопрохідцем в області гравійних передач, і ви все ще можете придбати її вражаючі однокільцеві 11-швидкісні механічні групи Force 1, Rival 1 та Apex 1. На них встановлюються касети 10-42T або 10-36T з перемикачем, а також низка ланцюгів від 38T до 44T, придатних для їзди по гравію.

Але SRAM пропонує ще більше можливостей для їзди по гравію завдяки 12-швидкісній бездротовій електронній груповій системі XPLR, доступній в рівнях Red, Force та Rival. XPLR переробила деякі з попередніх компонентів SRAM eTap AXS в екосистему з одним кільцем для гравію, яка використовує касету 10-44T і може працювати в парі з низкою ланцюгів, починаючи з 36-зубчастого ланцюга. Як і у випадку з дорожньою передачею, найменша зірочка з 10 зубами, а не з 11 зубами, дозволяє SRAM використовувати менші ланцюги, щоб досягти таких же діапазонів передач, як у Shimano.

Якщо ви віддаєте перевагу груповому набору з двома ланцюгами, SRAM також пропонує широкий ланцюг eTap AXS Wide. Вона має ланцюги 43/30T, трохи зміщує лінію ланцюга вправо для додаткового зазору шини і дає вам до 516% діапазону передач. Для нього потрібен спеціальний передній перемикач Wide. Існує також варіант з одним широким кільцем, який знову ж таки дає трохи більший зазор між шинами, ніж стандартний ланцюг з одним кільцем. Багато з гравійних ланцюгів SRAM можуть бути модернізовані до вимірювача потужності.

SRAM також пропонує варіант “кефалі”, коли перемикачі та однокільцевий ланцюг від гравійного велосипеда поєднуються з 12-швидкісним заднім механізмом і касетою SRAM Eagle eTap AXS для MTB, оскільки задній механізм для MTB використовує той самий протокол бездротового зв’язку, що і дорожні та гравійні группи SRAM. Це дає вам величезну касету 10-52 для 520% діапазону передач. найбільший доступний для вашого гравійного велосипеда. Можливо, вам не потрібні такі низькі передаточні числа або такий широкий діапазон, але це корисна опція для екстремальної їзди по гравію та для велоподорожей.

Для роботи з касетами SRAM вам знадобиться колісна пара з корпусом XDR freehub, а не стандартний 11-швидкісний вільний хаб Shimano/SRAM.

Campagnolo

Campagnolo запізнився на гравійну вечірку, але його гравійна група Ekar пропонує дещо інше. Для початку, це 13-швидкісний і дуже легкий. Він також має три варіанти касет, включаючи 9-42T, яка дає вам дійсно широкий 466% діапазон передач з першими сімома зірочками з одним або двома стрибками зубів. Також доступні касети 9-36T та 10-44T. Наразі Ekar пропонує лише механічне перемикання передач.

Як і для гравійних касет SRAM, для використання Ekar вам потрібно заднє колесо зі спеціальним корпусом вільної втулки, але в цьому випадку це новий стандарт N3W від Campag. Однак вона сумісна з 11 або 12-швидкісними касетами Campagnolo за допомогою адаптера, а всі нові колеса Campag будуть поставлятися з втулкою N3W freehub в стандартній комплектації.

Погляньте на чудову статтю SRAM про варіанти передач для гравію, якщо ви хочете дізнатись більше про діапазони передач та передаточні числа для різних типів їзди по гравію.

гравійні, групи, shimano, gravel, десять, потрібно

Електронні проти механічних

Якщо ви хочете перейти на електронну систему перемикання передач для гравію, верхній рівень Shimano GRX, маркований RX815, використовує систему перемикання Di2, а всі 12-швидкісні варіанти SRAM для гравію використовують бездротове перемикання eTap AXS.

Швидке, точне перемикання електронних трансмісій добре пристосоване до умов бездоріжжя. Для двох наборів ланцюгів електронне перемикання також дає вам можливість налаштувати компенсаційні перемикання в задньому механізмі, коли ви перемикаєтесь між ланцюгами, що може бути корисним на бездоріжжі, щоб допомогти вам підтримувати найкраще співвідношення, щоб ви не втрачали імпульс.

Система SRAM з одним пелюстком на важіль. праворуч для перемикання вгору, ліворуч для перемикання вниз. зручна на бездоріжжі, оскільки зменшує ймовірність помилкового перемикання передач через натискання не на той пелюсток. Ви можете емулювати його за допомогою Shimano Di2, а запасна кнопка на перемикачах Shimano може бути зручною для керування комп’ютером або іншим обладнанням, якщо ви додасте бездротовий блок DFly на свій велосипед. Опція з електронними наборами для додавання сателітних перемикачів на винос також корисна, щоб ви могли тримати руки на виносі під час їзди.

Не тільки перемикання передач

Грейферні набори. це не тільки передача: всі вони також оснащені гідравлічними дисковими гальмами. Ми не обговорювали це, і хоча різні бренди мають свій власний погляд на технології, які ви отримуєте, всі вони працюють просто чудово, якщо ви доглядаєте за ними.

Тож, який комплект для гравію ви оберете, залежить від ваших уподобань і того, скільки ви хочете витратити. SRAM, безумовно, має найбільшу кількість варіантів і найбільшу універсальність, якщо ви хочете перейти на електронні технології, в той час як Shimano має більше механічних пропозицій. Campagnolo може мати лише одну гравійну групу, але вона має деякі унікальні особливості і поставляється зі звичним чуттям бренду.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top