Електричний велосипед потужністю 10000 Вт. Електричний велосипед потужністю 10000 Вт

найкращих електричних мотоциклів

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Любіть їх чи ненавидьте, електричні мотоцикли швидко стають реальністю. Від щоденних поїздок на роботу до ендуро та гоночних байків. за останні пару років ми бачили всі види електричних мотоциклів, і настав час визнати, що незабаром нам теж доведеться пересісти на один з них. На щастя для нас, існує широкий вибір електричних велосипедів, що задовольняють велосипедистів усіх форм, розмірів та видів. Ось наші 15 найкращих варіантів у світі електромотоциклів.

Оновлено у березні 2023 року: Нові електричні мотоцикли, здається, з’являються щомісяця в наші дні! Намагаючись тримати наших читачів в курсі подій, ми оновлюємо цю статтю з усіма найновішими та найкращими моделями, доступними на ринку.

Sondors Metacycle

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Нещодавно Sondors здійняв хвилю, знизивши ціни на вже доступний Metacycle більш ніж на кілька копійок. Це дивовижна тактика на ринку, де більшість електромотоциклів коштують більше, ніж ваш середньостатистичний Harley-Davidson. Це гарний мотоцикл, з деякими приємними особливостями, такими як низька висота сидіння і невелика вага.

Запас ходу в 60 миль дозволить вам дістатися до роботи і назад, за умови, що ви не будете занадто сильно тиснути на газ. Гальма трохи м’які, а задній амортизатор може бути неадекватним, але навіть якщо відкинути всі ці застереження, ви просто не можете перевершити цю ціну. І якщо все, що ви робите. це їздите на роботу і з роботи, це може бути найкращим транспортним засобом для вас, без сумніву.

Super Soco TC

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Як би ми не любили високопродуктивні мотоцикли, електромотоцикл, ймовірно, проведе більшу частину свого життя в місті. Ось чому Super Soco TC потрапив до нашого списку. Super Soco TC не тільки стильно виглядає в стилі ретро, але й є чудовим електричним велосипедом для приміських поїздок. З максимальною швидкістю 75 миль/год, він поставляється з однією або двома батареями, заявляючи про вражаючий запас ходу в 78 миль (з двома батареями), що більш ніж достатньо для міських умов. Тим часом, такі функції, як світлодіодні фари, протиугінна сигналізація, запалювання без ключа та напівцифрова панель приладів доповнюють комплектацію. Він досить дешевий, приблизно 4,140, але є і погана новина. Ви не можете отримати його в США.S.

Pursang E-Tracker

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Якщо сучасні надмірності електричних мотоциклів вам не до вподоби (і ваш гаманець не дозволяє купити Curtiss One), ми рекомендуємо вам звернути увагу на наступні моделі!Якщо ви дійсно відчуваєте, що вам потрібен електричний велосипед з плоским треком, тоді Pursang. найкращий електромотоцикл для вас. Pursang E-Tracker, що отримав свою назву від старої моделі Bultaco, є відносно звичайним на вигляд електричним мотоциклом, що має трубчасту раму з хром-молібденових труб і кузов з вуглецевого волокна.

Запас ходу становить 74 милі, але час перезарядки. роздуті шість годин, що виключає можливість участі в змаганнях, якщо це взагалі було метою. Він може похвалитися повнокольоровим TFT-дисплеєм, який показує швидкість, запас ходу, режим їзди, регенерацію енергії двигуна і, звичайно ж, час автономної роботи. Він навіть має можливість підключення до смартфона і може бути підключений через мобільний додаток Bosch. Зараз він доступний в Європі за ціною приблизно 10 052.

Потік пального

електричний, велосипед, потужністю, 10000

З плідного інженерного мозку Еріка Бьюелла вийшов Fuell Flow. Завдяки магнієвому монококовому шасі та корпусу для акумулятора, електродвигун розміщений в задньому колесі і виробляє відверто вражаючий крутний момент 553 фунт-футів! Викрутіть педаль газу на цьому, і ви не рухаєтеся вперед, земля обертається під вами. Максимальна швидкість. 85 миль/год (максимальна стійка), а запас ходу. 150 миль. Застосовується рекуперативне гальмування, а використання зарядного пристрою CCS Type 2 забезпечує повну зарядку за 30 хвилин. Є 1.76 кубічних футів місця для зберігання в колишньому паливному баку, в який, як стверджує Fuell, можна помістити шолом і м’яку сумку. Незвично для Buell, він не встановив гальмівні ротори на ободах, які були такою особливістю його спортивних мотоциклів, що працюють на газі.

Cake Kalk

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Гарна річ про електричні мотоцикли полягає в тому, що є багато компаній-початківців, які виробляють нові моделі, які не мають корпоративної мови дизайну, якої потрібно дотримуватися, і результати освіжаюче відрізняються. Шведська компанія Cake поставила собі за мету створити ідеальний, не витратний, легкий, високопродуктивний електричний мотоцикл. Зробивши це, компанія звернула увагу на вуличну версію.

Дивно названий Kalk. це результат, і вам можуть пробачити, якщо ви подумаєте, що це прославлений велосипед, настільки скупим є його дизайн і конструкція. Він може бути скупим, але в його специфікації немає нічого скупого: екструдоване, коване та оброблене на ЧПУ шасі з алюмінію 6061, підвіска Öhlins спереду та ззаду, а також ковані та оброблені на замовлення колісні диски. Він недешевий, але якщо ви шукаєте легкий і маневрений особистий транспорт, то Cake може бути саме тим, що вам потрібно.

LiveWire Del Mar S2

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Розроблений на модульній платформі Arrow, Del Mar є першим з серії моделей, які будуть випущені в найближчі роки і, безумовно, націлений безпосередньо на масовий ринок електричних велосипедів. Платформа включає в себе батареї, електроніку, двигун і може мати різні рульові головки та поворотні важелі, прикручені до неї для створення різних варіантів.

Він повинен з’явитися в салонах до другої половини 2023 року. Заявлена потужність. 80 кінських сил, а вага. 431 фунт. Запас ходу по місту очікується на рівні 110 миль, а час заряджання від 0 до 80%. близько 75 хвилин.

Damon Hyperfighter

Вам подобаються спортивні голі мотоцикли? Дозвольте представити вам нещодавно запущений гіпервинищувач Damon Hyperfighter. Представлений на початку 2022 року, Damon Hyperfighter. це епічний повністю електричний голий мотоцикл, який має досить вражаючий дизайн. Цей радикальний дизайн доповнюється не менш вражаючими цифрами, включаючи пікову потужність 200 кінських сил, максимальну швидкість 170 миль/год та заявлений запас ходу 146 миль. Велосипед також оснащений унікальною технологією Shift, яка дозволяє регулювати положення керма та підніжки на ходу, а також 360-градусними камерами, які попереджають про потенційно небезпечні об’єкти та транспортні засоби.

Zero SR/F

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Шукаєте універсальний електромотоцикл? Ну, ми вважаємо, що це Zero SR/F. Звичайно, його ціна в майже 23 795 доларів не для всіх, але це один з найбільш затребуваних велосипедів на ринку. Він оснащений потужним комбінованим двигуном та акумулятором, який має заявлену максимальну швидкість та запас ходу 124 милі на годину та 187 миль (місто), відповідно.

Це гарантує, що у вас буде достатньо енергії, щоб розважатися, не хвилюючись про запас ходу. Крім того, у вас є високоякісна основа, що складається з повністю регульованих вилок Showa Big Piston та моношоку Showa, а також шини Pirelli Rosso III. Він також оснащений усіма сучасними функціями, такими як режими їзди, TFT-прилади, підключення до смартфону, світлодіодне освітлення і навіть система стабілізації від Bosch.

LiveWire One

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Harley-Davidson LiveWire має привабливий дизайн, який по-своєму кричить про Harley, обіцяючи при цьому знайомий досвід їзди з високим крутним моментом. Звичайно, тут немає гуркоту, що розбиває скло, але ви отримуєте 100 кінських сил і 84 фунт-футів крутного моменту, на рівні з мотоциклами Harley з ДВЗ. Крім того, вся ця потужність миттєво доступна і контролюється кількома електронними пристроями, щоб гарантувати, що ви залишаєтесь у вертикальному положенні.

LiveWire може похвалитися заявленим запасом ходу 146 миль і максимальною швидкістю 95 миль/год, чого більш ніж достатньо для більшості водіїв. Варто зазначити, що Harley виділив LiveWire у власну компанію, і зараз випускає LiveWire One на додаток до раніше згаданого Del Mar.

Таорм Луна

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Основна ідея електромобілів полягає в тому, щоб запропонувати екологічно чистий спосіб пересування, і якщо це також є вашим мотивом, то немає нічого більш екологічного, ніж Tarform Luna. Я кажу це, тому що майже 55% деталей велосипеда надруковано на 3D-принтері з перероблених матеріалів, таких як волокна ананасового листя та перероблений алюміній. Але Tarform не зупинився на досягнутому і додав вражаючу комбінацію двигуна та акумулятора, яка забезпечує заявлений запас ходу в 120 миль і максимальну швидкість 120 миль/год. Не варто забувати, що це супроводжується такими функціями, як кругла цифрова панель приладів з HD-дисплеєм, повністю світлодіодне освітлення, три режими їзди, 180-градусна камера заднього виду, безключове запалювання та підключення смартфона через Bluetooth.

Викликати 6061

Рідко ми бачимо електричні круїзні велосипеди, але Evoke 6061. один з них. Однак, це не тому, що він у цьому списку. Бачите, Evoke 6061, будучи е-круїзером, також може заряджатися від нуля до 80 відсотків всього за 30 хвилин! Це просто швидкий обід! Перш ніж у вас виникнуть підозри, скажемо вам, що це не маркетинговий трюк, який досягається за рахунок використання крихітного акумулятора. Насправді, Evoke 6601 оснащений величезним акумулятором на 25 кВт-год, що забезпечує йому запас ходу 410 миль (по місту), який супроводжується потужним 120-кіловатним двигуном.

Energica Ego

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Якщо ви фанат спортивних мотоциклів, який хоче перейти на електрику, Energica Ego, мабуть, НАЙКРАЩИЙ електричний мотоцикл для вас. Ego не тільки пропонує спортивні характеристики, подібні до спортивних велосипедів, 170 кінських сил і обмежену максимальну швидкість 150 миль/год, але й заявлений запас ходу 261 миля, що набагато більше, ніж може подолати ваш спортивний велосипед з ДВЗ. Крім того, Energica Ego може похвалитися першокласною основою, що складається з решітчастої рами, литих алюмінієвих коліс, вилок Marzocchi USD та гальм Brembo на обох кінцях. Не варто забувати, що Ego також використовувався в чемпіонаті світу MotoE до минулого року, тому можна з упевненістю сказати, що мотоцикл добре обладнаний для подолання гоночної траси.

Verge TS Ultra

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Одним з важливих наслідків появи електровелосипедів є те, що значна частина ранніх розробок була здійснена невеликими і до цього часу маловідомими компаніями, які раніше не були присутні на світовій мотоциклетній сцені. Це, в свою чергу, призвело до більш інноваційних інженерних рішень, ніж ви можете собі уявити.

Технічні характеристики просто вражають: 885 фунт-футів крутного моменту миттєво передаються безпосередньо на дорогу, без жодних ланцюгів чи шестерень, що поглинають енергію, які можуть стати на заваді. Також двигун не потребує охолоджуючих рідин. Чотири режими їзди дозволяють налаштувати потужність відповідно до вашого настрою або вимог до їзди, а 80-відсоткова зарядка доступна за 25 хвилин за допомогою додаткового швидкого зарядного пристрою постійного струму, а запас ходу становить до 233 миль.

BMW CE 04

електричний, велосипед, потужністю, 10000

BMW застосовує розумний підхід, коли занурює палець у пул електричних мотоциклів. Вони знають, що електричні мотоцикли найкраще підходять для поїздок по місту, а що може бути кращим транспортним засобом для використання в міських умовах, ніж скутер? Він оснащений преміальними функціями, такими як великий TFT-дисплей та великі відсіки для зберігання. Його дизайн має футуристичну естетику. На нього надається 3-річна гарантія BMW, а ціна також не надто низька. від 11 795 доларів. Він створений для міських поїздок, з запасом ходу 80 миль. Ви можете під’їхати до роботи, підключити його до електромережі і бути готовим відвезти вас додому, коли ви закінчите роботу.

Вектор дуги

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Занепокоєння щодо дальності поїздки є основною проблемою для більшості людей, які планують перейти на електромобілі. Але є радикальне рішення, і воно називається Arc Vector. Запас ходу велосипеда становить понад 270 миль, а якщо у вас все ж таки закінчиться заряд, його можна підзарядити всього за 40 хвилин. Крім того, велосипед розвиває максимальну швидкість 124 миль/год і може розігнатися до 60 миль/год всього за 3 секунди.2 секунди. Arc Vector побудований на унікальному монококовому шасі з моноамортизаторами Öhlins TTX та гальмами Brembo Stylema на обох кінцях, що робить пакет ще більш преміальним.

Mph E-Bike

Приблизно: Привіт! Я Люк і я керую невеликим бізнесом, який займається переобладнанням транспортних засобів, ручним виготовленням меблів та реалізацією нестандартних проектів. Я маю офіційну освіту в галузі машинобудування, але мені також подобається просто Про lukeg22woo “

Привіт! Мене звуть Люк, і я побудував дуже швидкий електричний велосипед, який я також використовую як заміну моєму автомобілю! Не хвилюйтеся, якщо ви не знаєте багато про велосипеди або електроніку. Я теж не хочу. Я зроблю все можливе, щоб зробити цю інструкцію зрозумілою для всіх зацікавлених.

Ви запитаєте, що таке е-велосипед? Це звичайний велосипед з педалями, який був переобладнаний під електродвигун. Двигун може або доповнювати педалювання, або керувати велосипедом самостійно (як електричний мотоцикл, який має педалі). Це буде розглянуто більш детально в наступних кроках.

Ось кілька коротких статистичних даних по цьому проекту, перш ніж ми перейдемо до деталей.

  • Максимальна швидкість 50 миль / год
  • 8-швидкісна трансмісія
  • Смішне прискорення
  • У мене поки що немає ніяких цифр, але повний газ на низькій передачі легко підніме переднє колесо (і.e. вона їздить на колесах)
  • Я ще не знайшов жодного місцевого автомобіля чи мотоцикла, який міг би перемогти мене в драг-рейсі на швидкості 0-30 миль/год.
  • Надзвичайно легка вага, близько 55 фунтів (з двигуном, акумулятором тощо)
  • 700c x 40c безкамерні шини для циклокросу
  • Пневматична підвіска Rockshox
  • Механічні дискові гальма 180 мм
  • 800 Батарея
  • 550 запчастин для велосипедів
  • 400 Двигун
  • 300 модернізацій моторних аксесуарів
  • 150 різних деталей
  • Детальний список деталей

Крок 1: Мотивація

Отже, навіщо будувати E-велосипед? Приготуйся, це нудний відрізок. Не соромтеся пропустити це і рухатися далі! Якщо ви приїхали сюди надовго, ось основні причини, чому я вирішив реалізувати цей проект.

  • Легкість поїздок на роботу
  • Я маю задоволення жити в прекрасному містечку Форт-Коллінз, штат Колорадо.
  • Майже на кожній вулиці є велодоріжка, і багато людей їздять на велосипеді як для задоволення, так і для поїздок на роботу.
  • Дороги можуть бути досить переповненими, а парковку завжди важко знайти.
  • Е-велосипед представляє найкраще з обох світів
  • Я можу добиратися в будь-яку точку міста в досить великому радіусі, зазвичай швидше, ніж на автомобілі.
  • Я можу паркуватися на велосипедних стійках (які є абсолютно скрізь і користуються меншим попитом, ніж паркувальні місця).
  • Економія бензину
  • Моя єдина машина. це велика вантажівка, яка витрачає 17 л/100 км в хороший день (і 13 л/100 км в не дуже хороші дні).
  • Електровелосипед підходить для 95% моїх поїздок і є практично безкоштовним. Я можу зарядити його будь-де, де є розетка.
  • Для ботаніків там, я отримую енергетичний еквівалент ~ 80mpg на велосипеді.
  • Я ношу великі піддони (сумки) на задньому багажнику, щоб я міг ходити за продуктами, перевозити великі коробки тощо на своєму велосипеді.
  • Ноги не втомлюються
  • Зараз я тренуюся до елітних забігів на 5 та 10 кілометрів, тож пробігаю від 90 до 120 миль на тиждень (13). 17 миль на день).
  • О, ти бігун на довгі дистанції, хіба у тебе немає енергії??? Всупереч поширеній думці, у нас, бігунів, насправді менше енергії, тому що ми витрачаємо її на біг!
  • Звичайно, я міг би просто їздити на звичайному велосипеді, але більшу частину часу я просто дуже втомлююся.
  • Розвідка
  • Я люблю досліджувати, але є місця, куди ви просто не можете дістатися на автомобілі, навіть на повнопривідній вантажівці.
  • Я живу в своєму крихітному будиночку (див. інструкцію тут) вже 8 місяців, і в ньому є велосипедна стійка ззаду.
  • З цим велосипедом я можу від’їжджати з дому далеко в гори, пустелю і т.д., а потім сідати на велосипед і досліджувати ці дійсно віддалені місця!
  • Розваги
  • Немає нічого кращого, ніж проскочити повз інших людей, повільно крутячи педалі назад.
  • Прискорення дійсно велике. Наприклад, скинути вас з сидіння, якщо ви не тримаєтеся міцно.
  • Сталий розвиток / екологія
  • Як інженер-механік, це велика тема для мене.
  • Електроенергія не обов’язково є на 100% безкоштовною або чистою, але їзда на легкому електричному велосипеді замість великої вантажівки. це очевидне покращення з точки зору використання енергії та викидів в атмосферу.

Крок 2: Дизайн та опції

Час будувати велосипед. З чого почати? На цьому кроці я опишу процес проектування та деякі варіанти, які я розглянув перед тим, як завершити роботу над дизайном. Тоді наступні кроки будуть детально розглядати вибір деталей та складання всього цього разом.

Який велосипед?

Перш ніж ви зможете перетворити велосипед на електровелосипед, вам потрібен велосипед. Два основних варіанти. гірський або шосейний велосипед. Подумайте, де ви будете їздити, розмір двигуна, який вас цікавить, і скільки педалей ви хочете крутити. Загалом, гірські велосипеди більш стійкі завдяки ширшим колесам і важчим рамам. У шосейних велосипедів, як правило, немає системи підвіски, а це означає, що ви відчуватимете кожну найменшу нерівність. Це переходить від легкого дискомфорту до болю та / або небезпеки, коли ви переходите до більш високих швидкостей. Отже, я особисто вважаю, що безпечнішою ставкою є гірський велосипед, і у вас все ще є безліч варіантів отримати саме те, що ви хочете від велосипеда.

Купуй, модифікуй або збирай?

Для тих, хто має обмежений бюджет, витягнути запилений старий гірський велосипед з гаража може бути найкращим варіантом. Craigslist також є чудовим джерелом дешевих вживаних велосипедів пристойної якості. Для нових велосипедів такі сайти, як BikesDirect, мають дуже вигідні пропозиції, оскільки вони виключають посередників. Якщо ви знайдете щось, що майже відповідає вашим побажанням, можливо, має сенс придбати велосипед у зборі і замінити будь-які компоненти, які ви хочете оновити (саме так я і зробив). Нарешті, якщо ви відчуваєте себе амбітним, ви завжди можете просто зібрати всі частини, з яких складається велосипед, і зібрати їх самостійно.

Залежно від розміру та потужності вашого двигуна, важливо переконатися, що обраний вами велосипед витримає додаткове навантаження та вагу, пов’язані з переобладнанням.

І останнє, про що варто згадати, це те, що збірка велосипеда з деталей не обов’язково є дешевшим варіантом. Насправді це часто дорожче. Компроміс полягає в тому, що ви отримуєте саме те, що хочете, і не платите ні за що інше.

Двигун. Двигун втулки, середній привід або бензопила?

Мотор-втулка. це двигун, який замінює передню або задню втулку колеса (середню частину), а іноді і обидві втулки. Вони, як правило, є найдешевшим варіантом, найбільш дискретним та найменш потужним. Зазвичай вони продаються з потужністю від 250 до 1000 Вт.

Середньопривідні двигуни йдуть. Ви здогадалися. приблизно посередині велосипеда. Зазвичай вони мають додатковий ланцюг, який приводить в рух передній кривошип, який потім приводить в рух заднє колесо. Однією з найкрутіших переваг мід-драйвів є те, що вони дозволяють вам перемикати задні передачі так само, як і на звичайному педальному велосипеді. Це дає вам хороший діапазон швидкості та крутного моменту для всього, від підйому на круті ґрунтові пагорби до круїзу по дорозі на роботу.

Я бачив середньопривідні двигуни потужністю від 750 до 10 000 Вт. Тут існує практична межа потужності. У певний момент (я б сказав, що це близько 3 000 Вт) крутний момент і швидкість стають занадто небезпечними для велосипеда. Крім того, велосипедні компоненти зазвичай не розраховані на надлюдський крутний момент. Як мінімум, ваші компоненти будуть зношуватися швидше, ніж зазвичай; в гіршому випадку, компоненти будуть ламатися під час їзди (подумайте, що колесо може зігнутися, зламатися ланцюг, зігнутися ланцюгове кільце і т.д.). Якщо вам дійсно потрібна така велика потужність, я б порадив невеликий кросовий велосипед або мотоцикл. Двигун, який я отримав. це Cyclone 3000, який має потужність 3,000 Вт. Поки що мені більш ніж достатньо швидкості та крутного моменту.

Здебільшого жарти про це. Ви, звичайно, можете розібрати бензопилу і прикріпити двигун до велосипеда, щоб змусити його їхати, але це, ймовірно, газовий двигун (не електричний), тому він не належить до цієї інструкції.

Крок 3: Велосипедні інструменти

По-перше, давайте подивимось на інструменти. Кількість інструментів, які вам знадобляться, залежить від того, наскільки ви плануєте збирати велосипед з деталей, а не купувати готовий велосипед. На жаль, велосипедні інструменти досить спеціалізовані, тому в багатьох випадках ви не можете просто “обійтися” тими інструментами, які у вас вже є. Ось те, що я вважаю мінімальним набором інструментів для цього проекту:

  • Набір метричних шестигранних ключів
  • Розвідний ключ
  • Переривник ланцюга
  • Інструмент для нижнього кронштейна
  • Знімач кривошипа
  • Торцевий ключ з метричними головками

Якщо ви схожі на мене, і велосипед не є пристрастю всього вашого життя, я б порадив придбати недорогий набір велосипедних інструментів, який охоплює більшість з того, що вам потрібно. Я отримав цей комплект від Luna Cycles за 40. Ніщо в цьому наборі не є високоякісним, але інструменти виконують свою роботу. Порівняйте його з аналогічним набором за ~200 доларів від такої високоякісної компанії, як Park Tools, і цінність дешевого набору стане очевидною.

Крок 4: Деталі велосипеда

Якщо ви вирішили купити готовий велосипед і переобладнати його в електровелосипед, ви, ймовірно, можете пропустити цей крок. З іншого боку, ви можете придбати всі необхідні деталі окремо і зібрати свій власний велосипед. Існує також середній варіант, коли ви купуєте велосипед в зборі і модернізуєте окремі компоненти, які важливі для вас.

Цей останній варіант. майже те, що я зробив. Я купив пристойний, майже новий гірський велосипед на Craigslist за 100 доларів, а потім модернізував вилку, гальмівні супорти, гальмівні ротори, колеса та покришки. Повний список деталей та ціни, які я використовував, можна знайти тут.

Якщо ви вирішили зібрати велосипед з деталей і робите це вперше, це може трохи лякати. Щоб допомогти вам почати, ось повний список деталей, необхідних для типової збірки гірського велосипеда:

  • Рама
  • Нижній кронштейн
  • Передній кривошип
  • Шатуни
  • Педалі
  • Вилка
  • Гарнітура
  • Винос
  • Кермо
  • Ручки керма
  • Гальмівні важелі
  • Важелі Derauiller
  • Передній перемикач
  • Задній перемикач
  • Гальмівні супорти
  • Гальмівні ротори
  • Кабелі
  • Корпус кабелю
  • Задня касета
  • Переднє колесо
  • Заднє колесо
  • Колісні осі
  • Шини
  • Покришки (якщо тільки шини не безкамерні)
  • Підсідельний штир
  • Сідло

Отже, це довгий і залякуючий список. Деякі речі, безумовно, варто оновити та виправити (наприклад, гальмівні супорти та ротори). З іншого боку, я не відчував потреби витрачати час і гроші на багато деталей, таких як гарне кермо або винос. Це підводить нас до наступного (необов’язкового) кроку: пошук донорського велосипеда.

Крок 5: (необов’язково) Знесення деталей велосипеда

Якщо ви купили майже або повністю укомплектований велосипед, але хочете замінити деякі деталі, почніть розбирати його на частини! Що ж, використовуйте свої велосипедні інструменти і робіть це обережно. Замість того, щоб писати тут есе про те, як зняти кожен компонент, я збираюся запропонувати вам дізнатися, що вам потрібно, коли вам це потрібно. Я часто використовував відео Park Tool на YouTube, щоб вивчити деякі основні велосипедні речі. Якщо це не працює, спробуйте пошукати в Google. Нарешті, ваш місцевий магазин велосипедів завжди готовий дати вам пораду, і якщо ви дійсно застрягли, ви можете заплатити їм, щоб вони просто зробили щось для вас.

Крок 6: Електронні деталі та інструменти

Я не думаю, що вам знадобляться якісь додаткові електричні інструменти/деталі для цього проекту, але ось деякі з них, які я вважаю корисними:

  • Паяльник і припій
  • Дротяні зачистки
  • Термоусадка
  • Дріт (10 AWG)
  • Роз’єми XT90
  • Стяжки на блискавці
  • Мультиметр

Для цієї збірки потрібні кілька важливих електронних компонентів. Вони є:

Ви, звичайно, можете додати складності за допомогою більшої кількості компонентів, але це все, що вам дійсно потрібно.

Типи двигунів трохи обговорювалися на кроці 2. Розмір і тип двигуна, який ви придбаєте, визначатиме, як швидко ви зможете їхати і як швидко ви зможете прискорюватися. Більші електродвигуни мають більшу вагу, більше споживання енергії, швидше зношуються ланцюги/зірочки та становлять більшу небезпеку для велосипедиста.

Найпоширеніша хімія акумуляторів, що використовується на електровелосипедах. літій-іонна. Я не буду вдаватися в хімію акумуляторів, тому погугліть, якщо вам цікаво. Більшість електровелосипедів використовують набір з багатьох елементів 18650, з’єднаних разом, щоб ефективно створити одну велику батарею. Елемент 18650. це спеціальна літій-іонна батарея, яка трохи більша за побутову батарейку типу АА. Ви можете зробити свій власний акумулятор, але це буде окрема інструкція.

Акумуляторні батареї продаються з номінальною напругою (у вольтах) і ємністю (в ампер-годинах або ват-годинах). Найпоширеніші напруги акумуляторів. 24, 36, 48, 52, 60 і 72 вольти. Акумулятор вищої напруги, як правило, призводить до швидшої та сильнішої реакції двигуна. ємність означає, що батарея може зберігати більше енергії, тому вона може живити двигун довше, перш ніж потребуватиме підзарядки. Ось приклад: У мене 60 В (Вольт), 24.Акумулятор на 5 Ач (Ампер-годин). Якщо ви перемножите їх разом, то отримаєте 1470 Wh (Ват-годин). Якщо я виїжджаю на прогулянку і мій двигун споживає в середньому 735 Вт енергії під час їзди, то я можу їздити 2 години, перш ніж мій акумулятор повністю розрядиться. Акумулятори з вищою напругою та більшою ємністю важчі та більші.

Цей компонент є інтеейсом між усіма іншими компонентами. Він контролює сигнали та потужність, щоб змусити ваш двигун працювати так, як ви хочете, не пошкоджуючи нічого. Деякі контролери програмовані, тому вони мають деякі параметри, які ви можете змінити. Наприклад, є регульоване низьковольтне відключення, яке автоматично вимикає двигун, якщо заряд акумулятора опускається нижче певного рівня, щоб запобігти пошкодженню від надмірної розрядки. Контролери зазвичай оцінюються за величиною струму, який вони можуть витримати. Наприклад, у мене є контролер на 60 ампер. З моїм 60-вольтовим акумулятором це означає, що максимальна потужність, яку може витримати контролер, становить 60 Ампер x 60 Вольт = 3600 Ватт. Це добре для мого двигуна потужністю 3000 Вт, оскільки це означає, що контролер ніколи не вийде за межі своїх можливостей.

Дросель дозволяє керувати двигуном під час їзди. Найпоширенішими типами є поворотні дроселі (як на мотоциклі) та дроселі для великого пальця (які ви натискаєте великим пальцем). Це значною мірою питання переваг, хоча дроселі великого пальця, як правило, вважаються безпечнішими. про це на кроці “Безпека” наприкінці.

Фух. Дякуємо, що прочитали все це. Тепер найцікавіше!

Крок 7: Збірка Частина 1: Безкамерні шини

Це був мій перший досвід роботи з безкамерними шинами. Безкамерні шини. це саме те, чим вони здаються: вони мають зовнішню міцну гуму, подібну до стандартних (камерних) шин, але зовнішня частина шини насправді є герметичною. Безкамерні шини потребують герметика, схожого на водянистий ванільний пудинг, щоб заповнити будь-які крихітні проміжки, звідки може виходити повітря.

  • Герметик дозволяє шинам самовідновлюватися: якщо ви, наприклад, наїдете на шип, герметик швидко заповнить отвір і затвердіє, запобігаючи виходу повітря.
  • Безкамерні шини не схильні до “проколів”, коли внутрішня камера затискається між ободом і покришкою, утворюючи довгий розрив, що призводить до швидкого спускання шини.
  • Безкамерні шини можуть працювати при нижчому тиску (шини в цьому проекті розраховані на 35-55 фунтів на квадратний дюйм, на відміну від деяких шин для циклокросу, які у мене є, які працюють при 60-80 фунтів на квадратний дюйм, і дорожніх шин, які можуть працювати при тиску до 120 фунтів на квадратний дюйм). Низький тиск дозволяє шині більше сплющуватися на дорозі/стежці, що дає вам більше зчеплення з дорогою.

Я поговорив з хлопцями з місцевого веломагазину, прочитав про це в Інтернеті, а потім випробував на власному досвіді: встановити їх вперше складно, але потім це просто вибух. Процес відбувається так:

  • Обмотайте диски щільною стрічкою. Я використовував подвійну клейку стрічку горили, і поки що вона працює добре. Переконайтеся, що стрічка накладається внахлест на кілька сантиметрів, і дуже добре притисніть стрічку по краях. Це заощадить вам багато часу, якщо ви зробите це обережно з першого разу.
  • Зробіть невеликий круглий отвір у стрічці, куди буде проходити шток клапана.
  • Просуньте шток безкамерного клапана в отвір і закріпіть його гумовим ущільнювальним кільцем і гайкою на внутрішній стороні обода.
  • Закріпіть одну сторону шини всередині обода, переконавшись, що шина та обід вирівняні так, щоб стрілки “напрямку” йшли в одному напрямку.
  • Закріпіть приблизно 3/4 іншої сторони шини всередині обода.
  • Залийте ~100 мл шинного герметика в отвір, що залишився в шині. Поверніть колесо так, щоб герметик потрапив у “закриту” зону.
  • Використовуйте важелі для завершення монтажу шини на обод.
  • Використовуйте повітряний компресор, щоб дуже швидко надути шину. Ви повинні почути кілька “хлопків”, коли шина прилягає до обода. Ви можете зробити це за допомогою підлогового насоса (я пробував і зазнав невдачі), але набагато простіше зробити це навіть за допомогою невеликого повітряного компресора.
  • Крутіть і перевертайте колесо, щоб розподілити герметик всередині шини.
  • Повторюйте кроки 8-9 за необхідності, поки шина стабільно триматиме тиск повітря. Це може зайняти кілька спроб.
  • Якщо ви абсолютно не можете змусити шину утримувати повітря, цілком ймовірно, що стрічка з кроку 1 зіпсувалася. Використовуйте важелі для шин, щоб повністю зняти шину, зніміть стару стрічку, висушіть весь герметик з колеса і почніть з кроку 1. Уникнення цього. це економія часу, про яку я згадував у кроці 1.

На сайті Park Tools є дуже корисне відео про цей процес. Я настійно рекомендую всі їхні велосипедні відео. Я багато чому навчився для цього проекту, просто подивившись ці відео.

Крок 8: Збірка Частина 2: Вилка, шток та кермо

Існує кілька різних типів труб вилки (частина, яка проходить через раму), тому переконайтеся, що ви придбали ту, яка сумісна з вашою рамою. Існують спеціальні інструменти для встановлення вилок, але мені вистачило м’якого гумового молотка, викрутки з плоскою головкою і трохи терпіння. Це ще один з тих кроків, де я міг би написати корисний нарис тексту, що пояснює процес встановлення, або ви можете переглянути коротке відео і отримати його негайно.

Крок 9: Збірка Частина 3: Колеса до рами

Після того, як шини зібрані на колесах, встановити колеса досить просто! Якщо у вас немає підставки для велосипеда, просто переверніть велосипед догори дном, щоб він сидів на сідлі (сидінні) та кермі.

Переднє колесо (те, що без касети) вставляється між стійками (ніжками) на вилці. Вставте швидкознімну вісь, і все готово! Заднє колесо можна встановити до або після ланцюга.

Крок 10: Частина 4: Гальма та перемикачі

Тут я не збираюсь вигадувати велосипед (ха!). Ось кілька хлопців, які роблять чудову роботу, пояснюючи, що робити з гальмами та перемикачами. Якщо ви в кінцевому підсумку отримаєте нові гальмівні супорти, я рекомендую супорти Avid BB7, які я отримав. Вони якісні і особливо прості в налаштуванні, тому що ви можете регулювати їх в обох напрямках (на внутрішній і зовнішній стороні ротора).

Крок 11: Збірка Частина 5: Двигун, кривошипи та ланцюги

Ця частина зайняла трохи часу, щоб розібратися, але це не так вже й погано. Основна проблема полягає в тому, що двигун Cyclone 3000 є китайським імпортом, тому немає офіційного відео або технічного паспорта, який би показував, як він збирається разом.

Ось тут показано, як зняти або встановити кривошип від Park Tool. Я встановив 3-зірочку 44/44/32 (кількість зубів на кожному кільці), але коротка довжина ланцюга від двигуна до кривошипа робить його непрактичним для перемикання під час їзди. Я залишаю приводний ланцюг на 44-зубчастому кільці, що забезпечує менший крутний момент, але більшу максимальну швидкість. Я вважаю, що це все ще дає мені більш ніж достатній крутний момент. Геометрія з 3 зірочок замість 2 допомагає випрямити шлях ланцюга від двигуна до кривошипа, зменшуючи знос і запобігаючи зіскакуванню ланцюга під час їзди.

Після того, як двигун і передній кривошип змонтовані, настав час встановлювати ланцюги. Використовуючи інструмент для розриву ланцюга, відрегулюйте кожний ланцюг до потрібної довжини так, щоб він трохи провисав у найбільш розтягнутому положенні (але ще не був натягнутий). Для довшого ланцюга, що повертається до задньої касети (на задньому колесі), задній перемикач тримає ланцюг належним чином натягнутим. Для коротшого ланцюга, що йде від двигуна, є невелика натяжна шестерня з пружиною, яка додає натягу.

Крок 12: Збірка Частина 6: Підключіть дроти!

AHHHHHHHH! Це звук, який я видав, коли розпакував програмований контролер двигуна на 60А. Дроти всюди. Не хвилюйтеся, це виглядає божевільно, але насправді не так вже й погано. Давайте пройдемо через це трохи більш систематично.

  • Більшість, якщо не всі дроти, що виходять з контролера, мають маркування. Гаразд, ми можемо це зробити.
  • Багато роз’ємів не будуть використовуватися. Ручний круїз-контроль, автоматичний асистент педалей, датчики електронного гальма. це все несуттєві речі, про які ви можете потурбуватися пізніше (або не потурбуватися).
  • Більшість роз’ємів є унікальними (іншими словами, захищеними від дурня). Ви можете спробувати з’єднати речі, які не поєднуються, але роз’єми не підійдуть.

Ось добре написаний посібник з мінімальної проводки, необхідної для того, щоб завести велосипед і запустити його.

Примітка: вибачте за відсутність хороших фотографій на цьому кроці. Дивіться вище добре написаний посібник для отримання гарних фотографій.

Крок 13: Безпека

Цей проект, по суті, полягає у створенні потужного, легкого електричного мотоцикла. Це, безумовно, може бути небезпечно для велосипедиста та оточуючих. Ось кілька речей, які я зробив, щоб зробити його безпечнішим:

  • Одягаємо шолом.
  • Досить зрозуміло.
  • Дискові гальма більшого діаметру означають більшу гальмівну силу, тому ви можете зупинитися швидше. Це необхідно через більшу швидкість (до ~50 миль/год) та більшу вагу (~55 фунтів) велосипеда.
  • Гідравлічні гальмівні супорти пропонують ще кращу гальмівну силу, але я зупинився на механічних супортах, щоб зменшити вартість і складність.
  • Часто на велосипеді є ліхтарі, щоб інші люди (і машини) могли бачити вас вночі. Я встановив невеликий миготливий червоний ліхтарик на задній частині велосипеда, щоб люди бачили вас ззаду. Спереду я встановив велику світлодіодну фару потужністю 15 Вт, яка не тільки покращує видимість, але й освітлює дорогу/стежку перед велосипедом.
  • Вони можуть відчувати, якщо ви натискаєте на гальма. Якщо гальма взагалі увімкнені, вони відключають живлення двигуна. Це запобігає сценарію, коли ви випадково натискаєте на газ і гальма одночасно, збираєтеся зупинитися, але мотор продовжує рухати вас вперед.
  • Крутити дроселі може бути небезпечно. Якщо велосипед починає виходити з-під контролю, ваша перша реакція зазвичай полягає в тому, щоб міцно вхопитися за кермотягнучи на газ сильніше. Це може перетворити незначну помилку на серйозну аварію. Зазвичай цього не відбувається з ручним дроселем лише через його розташування.
  • Це змушує двигун поступово розкручуватися у відповідь на натискання на газ, роблячи його менш “стрибкоподібним”. З великим двигуном з високим крутним моментом, як той, що я встановив, дуже легко вийти з-під вашого контролю, якщо він різко прискориться.

Крок 14: Майбутній міні-проект 1: Акумуляторна батарея

Спочатку я планував зробити коробку для акумулятора і контролера в рамках збірки, але це виявилося більш складним проектом, ніж я очікував. Отже, наразі батарея знаходиться у вініловому пакеті, що йде в комплекті, а контролер прив’язаний до рами велосипеда блискавкою.

Навіщо потрібен бокс для акумулятора і контролера?

  • Запобігання крадіжкам.
  • Батарея була найдорожчою частиною. 800. Помістивши його в металеву коробку, що замикається, можна сподіватися, що це відлякає потенційних злодіїв.
  • Як ви бачили на деяких попередніх фотографіях, з цього контролера виходять десятки дротів, багато з яких не використовуються. Помістивши їх всередину коробки лише з одним-двома портами, ви отримаєте набагато чистіший вигляд велосипеда.
  • У разі падіння або аварії, акумулятор і контролер залишаться захищеними всередині коробки (з деякими прокладками). Коробка буде прикручена до рами за допомогою болтів тримача для пляшки з водою. Це все ще не ідеально, але набагато краще, ніж те, що я маю зараз.
  • В ідеалі ця коробка також має бути водонепроникною, щоб захистити чутливу електроніку від вологи.

Як ви збираєтеся це зробити?

Я починав проектування з нуля.063 товстий листовий алюміній, який у мене залишився від іншого проекту. Як ви можете бачити на фотографіях, я, на щастя, маю доступ до деяких інструментів для роботи з листовим металом (великі ножиці та гальмо) там, де я працюю. Я зробив форму трикутника із загнутими всередину краями, потім прикріпив окремі панелі для боковин. Це був мій перший досвід пайки алюмінію, і я знайшов його розчарування. Було дуже важко дотримуватися тонкої межі між нагріванням металу до температури, достатньої для розплавлення паяльного стрижня, і надмірним нагріванням до такої міри, що метал деформується. Після кількох невдалих спроб я перейшов на комбінацію заклепок і пайки. Я думаю, що я буду вважати це невдалою спробою і почну все спочатку з коробки з моїми вивченими уроками.

Крок 15: Майбутній міні-проект 2: Аналізатор циклів

Cycle Analyst. це електронний пристрій, який дозволяє відстежувати та контролювати всілякі цікавинки на електровелосипеді. Я прочитав кілька чудових відгуків про нього, переглянув інструкцію і вирішив придбати його. Коли я закінчив збірку велосипеда та двигуна (близько тижня тому), мені не терпілося поїхати, тому я пропустив установку Cycle Analyst на даний момент. Це було додано до мого постійно зростаючого списку проектів =)

Ось Cycle Analyst 3.0 сторінка продукту, якщо ви хочете дізнатись більше.

Крок 16: Ресурси

Як і у випадку з більшістю хороших проектів, я не міг би зробити це без допомоги з Інтернету. Ось кілька сайтів, на які я значною мірою покладався:

  • Luna Cycles. авторитетний, U.S. постачальник електричних деталей на основі постачальника.
  • ElectricBike.com. партнерський сайт Luna з великою кількістю чудової інформації.
  • Amazon. гарне місце для пошуку деталей та їх швидкого отримання!
  • Місцевий магазин велосипедів. Протягом цього проекту я відвідав кілька різних місцевих велосипедних магазинів, і люди там, як правило, були дуже доброзичливими та обізнаними!

Я також створив таблицю в Google, щоб поділитися нею:

  • Вичерпний перелік використаних мною інтернет-ресурсів
  • Остаточний список матеріалів для всього, що було використано в будівництві

Ну, ось і все! Дякуємо, що прочитали! Якщо вам сподобався цей проект, будь ласка, проголосуйте за нього на конкурсі Instructables Wheels. Щоб побачити більше моїх робіт і дізнатися про те, як розпочати власний проект через мою компанію, відвідайте Thunderstruck Studios.

Людина зробила цей проект!

Ви зробили цей проект? Поділіться ним з нами!

Для двору

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Make It Bridge

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Веселковий конкурс

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Коментарі та думки власників

Як часто потрібно замінювати шини? Я думаю, що вони дуже швидко зношуються

Я побудував моторизований велосипед, і вони дуже швидко вийшли з ладу

Ваші педалі крутяться як божевільні Я збираюся зробити такий же, але зі старим двигуном від стартера автомобіля.

Педалі не крутяться, якщо ви стоїте на них ногами. Тут є механізм з храповиком, тому педалі не повинні обертатися синхронно з колесами.

Здається, деякі посилання, розміщені для деталей, більше не дійсні

Можна поговорити з вами одну-дві хвилини, у мене Titanium MTB, з усіма цими прибамбасами, про які ви згадали, pmg365@gmail.com

Люк, ти крутий. Найкращий, найповніший план, який я бачив за останні кілька років. Будьте здорові, робіть більше.

Як перевести велосипед на електрику | Пояснюються комплекти для переобладнання електричних велосипедів

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Найкращі набори для переобладнання електровелосипедів дозволять вам просто і відносно дешево додати двигун до вашого існуючого велосипеда. принаймні, порівняно з ціною покупки цілого нового електровелосипеда.

Існує все більше комплектів для переобладнання електровелосипедів, і вони стають все більш досконалими та легшими у встановленні на ваш велосипед, що робить їх практичною альтернативою новому спеціальному електричному велосипеду. Комплект для перетворення електричного велосипеда включатиме двигун, який рухатиме вас, та акумулятор для його живлення. До нього також потрібно включити пристрій для контролю рівня вихідної потужності. Зазвичай це має вигляд дисплея, встановленого на панелі.

Крім того, до комплекту входять датчики, які визначають швидкість вашої їзди та рівень натискання на педалі, щоб забезпечити відповідність потужності, що подається, вашим потребам. Ми протестували кілька комплектів для переобладнання велосипедів на електровелосипеди тут, на BikeRadar, але є ще багато інших, які нам ще належить спробувати. Повний тест найкращих комплектів для переобладнання велосипедів на електровелосипеди в роботі. слідкуйте за новинами. Якщо ви хочете отримати більш детальну інформацію про різні типи доступних комплектів та про те, що слід враховувати при покупці комплекту для переобладнання електричного велосипеда, перейдіть до нашого пояснювача далі на сторінці.

Найкращі комплекти для перетворення електричних велосипедів 2022 року: наш вибір

Комплект для переобладнання електровелосипеда від Swytch

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Swytch стверджує, що їхній комплект для перетворення велосипеда на електровелосипед може перетворити будь-який велосипед на електровелосипед. Стен Портус / Our Media

  • Плюси Дуже компактний; простий в установці; різноманітність варіантів діапазону
  • Мінуси: тільки передня вісь з різьбленням 100 мм; не сумісний з наскрізними осями

Лондонська компанія Swytch випускає комплект для переобладнання, який, за їхніми словами, є найлегшим у світі з загальною вагою 3 кг. Він може перетворити будь-який велосипед на електровелосипед.

До комплекту входить безщітковий двигун на втулці з обертовим моментом 40 Нм, який попередньо вставляється в змінне переднє колесо. Літій-іонний акумулятор підключається до керма, а також виконує функції контролера системи та РК-дисплея.

Це датчик каденції, встановлений на кривошипі, і це все, що вам потрібно встановити на велосипед, щоб вирушити в дорогу.

Також доступний спеціальний комплект для Brompton з адаптером для переднього багажника Brompton.

Залежно від того, який запас ходу ви хочете, є три розміри акумуляторних батарей, які забезпечують заявлений запас ходу 35 км, 50 км або 100 км.

Нещодавно Swytch представив ще більш компактний комплект з акумулятором розміром., який важить всього 700 г і, за словами Swytch, забезпечує 15 км запасу ходу.

Останні пропозиції

Комплект для перетворення велосипеда на електровелосипед від Cytronex

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Cytronex виготовляє комплекти для переобладнання електровелосипедів для Bromptons, а також для стандартних велосипедів. Рассел Бертон / Immediate Media

  • Плюси: Розумна сенсорна технологія; пристойний запас ходу
  • Мінуси: Небагато інформації про рівень заряду акумулятора та дальність пробігу

Вага від 3.2 кг і 3.6 кг, комплект для переобладнання електровелосипедів Cytronex. це ще одне переобладнання переднього колеса для розміщення електродвигуна, але в цьому випадку батарея розроблена таким чином, щоб поміститися в стандартну клітку для пляшок.

Ми протестували комплект на гібридному велосипеді Cannondale Quick і підрахували, що переобладнання займає близько 30 хвилин. Рівень заряду відображається за допомогою світлодіодів на акумуляторі, де також знаходиться контролер системи. Ми проїхали вражаючі 48 миль на одному заряді.

Ми також протестували комплект на легкій папці Brompton P Line, яка за загальною вагою виявилася легшою за Brompton Electric на базі C Line. Встановіть його на C Line, і він також дешевший, ніж Brompton Electric.

Набори для переобладнання електровелосипедів: пояснення різних типів

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Набори для переобладнання електровелосипедів бувають різних стилів, які підходять для всіх типів велосипедів. Рассел Бертон / Immediate Media

Існує кілька способів електрифікувати існуючий велосипед для допомоги на пагорбах: ви можете встановити колесо з електроприводом, переднє або заднє; ви можете прикріпити привід до нижнього кронштейна; ви можете встановити двигун над заднім колесом і приводити його в рух за допомогою тертя; або, що найхитріше, ви можете заховати двигун в підсідельному штирі.

Незалежно від того, чи їздите ви на гібридному, гірському, шосейному велосипеді або навіть на папці, туристі чи гравійному велосипеді, у вас має бути можливість переобладнати свій велосипед.

Багато з них навіть може встановити компетентний домашній механік, якщо у вас є вільний час після обіду.

Отже, які є варіанти? Давайте подивимось на різні способи перетворення вашого велосипеда без допоміжних пристроїв на електровелосипед.

Привідні колеса для електровелосипедів

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Switch є хорошим прикладом легкодоступного універсального комплекту для переобладнання електричного велосипеда, який використовує двигун на передній втулці. Swytch

Встановлення електровелосипедного колеса з електроприводом. це, мабуть, найбільш практичний варіант для багатьох людей.

Колесо електровелосипеда побудовано навколо спеціальної втулки, яка містить двигун. Зазвичай він живиться від окремого акумулятора.

Звучить просто, але головним недоліком є те, що це додає велосипеду обертову масу, яку важче розігнати, ніж не обертову.

На Amazon та eBay можна знайти безліч комплектів для переобладнання передніх і задніх коліс, які виглядають підозріло схожими, коштують від 150 фунтів стерлінгів і мають назви, про які ви, мабуть, ніколи не чули.

Однак будьте обережні з системами, керованими дроселем (також званими “твіст-енд-гоу”). Юридично вони класифікуються як електровелосипеди, а не електровелосипеди, і їх потрібно оподатковувати та страхувати. Погляньте на наш посібник із законів про ebike для отримання додаткової інформації.

Комплект для переобладнання заднього фрикційного приводу на електровелосипед

Читачі певного віку, можливо, пам’ятають більш ранні втілення цих пристроїв у 1980-х/90-х роках: коробка, яка сиділа на вашому задньому колесі і приводила його в рух за рахунок тертя з гумовим маховиком, що приводився в рух двигуном.

Ідея не зникла, і живе в таких пристроях, як Rubbee, який обіцяє електричну допомогу майже для будь-якого велосипеда.

Базова модель Rubbee має заявлену вагу всього 2 кг.8 кг, запас ходу 16 км, який можна збільшити до 48 км за допомогою топової 4-кілограмової версії.

Він працює з будь-яким діаметром колеса від 16 до 29 дюймів, має інтегровану ручку для перенесення і кріпиться на підсідельний штир і знімається з нього. від € 579.

Прихований комплект для перетворення на ебайк

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Vivax Assist ховав двигун у підсідельній трубі рами і подавав енергію безпосередньо на вісь кривошипа. Vivax

Тепер ми переходимо до стриманого способу зробити це. заховати двигун всередині велосипеда, щоб ніхто не знав, що він там є.

Vivax Assist був найвідомішим пристроєм для цього, хоча компанія вже припинила свою діяльність. Саме цю систему використовувала бельгійська спортсменка з велокросу Фемке Ван ден Дрісше у 2016 році, щоб здобути перемогу на домашньому чемпіонаті. Її викрили на наступній гонці, вона отримала шестирічну заборону і покинула гонки.

Vivax Assist, можливо, вже не існує, але ми вважаємо, що ця ідея все ще актуальна. принаймні для початківців у циклокросі.

Комплект для перетворення середньопривідного велосипеда

електричний, велосипед, потужністю, 10000

eBay та Amazon переповнені наборами для переобладнання електровелосипедів із середнім приводом, такими як цей від TongSheng. TongSheng

Багато доступних у продажу електровелосипедів приводяться в рух за допомогою двигунів, встановлених навколо нижнього кронштейна, біля педалей.

Їх перевага полягає в тому, що вони розміщують вагу нижче на велосипеді, роблячи його більш стійким.

Це не просто готовий варіант. ви також можете придбати на вторинному ринку комплекти для переобладнання з середнім приводом.

Bafang. це бренд, який все більше зосереджується на повних електровелосипедах, але він також пропонує комплект для перетворення середнього приводу на Amazon, а також двигуни для втулок коліс.

За словами представників Bafang, ця система коштує від 360 фунтів стерлінгів, її легко встановити, використовуючи лише кілька інструментів, щоб зняти нижній кронштейн і встановити привід на передню частину нижньої трубки.

Як зазначено вище, будьте обережні з комплектами з дросельною заслінкою, які не відповідають британським правилам щодо електровелосипедів і юридично вважатимуться мопедом.

На Amazon ви знайдете й інші системи з середнім приводом, наприклад, від TongSheng, які, як стверджується, підходять для 95% стандартних велосипедних рам і на 30% легші, ніж системи Bafang.

Він використовує датчик крутного моменту, тому повинен підпадати під правила ebike, і коштує від 350 фунтів стерлінгів. хоча це не включає батарею.

Німецький бренд Pendix пропонує систему середнього приводу вартістю від €999 до €2190, яка важить від 5.4 кг для діапазону 28 км. Він замінює нижній кронштейн BSA і може бути встановлений як на складні велосипеди, так і на широкий спектр звичайних машин.

Складаний комплект для перетворення ebike

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Електричне переобладнання Brompton від Electric Concepts. це один з багатьох комплектів, доступних для електрифікації існуючого Brompton. Electric Concepts

Що робити, якщо у вас складний велосипед і ви хочете приєднатися до електричної революції?

Якщо у вас є Brompton, є хороша новина. є кілька комплектів для переобладнання на ебайк. Зазвичай вони працюють з втулкою на передньому колесі та акумулятором, що міститься в сумці, встановленій спереду.

Як зазначалося вище, Switch і Cytronex можна використовувати для переобладнання Brompton. Комплект Brompton від Switch коштує 999 фунтів стерлінгів, хоча на сайті іноді доступні знижки до 50 відсотків.

Як і у випадку з іншими системами, тут є електродвигун маточини переднього колеса, блок живлення на кліпсі та датчик крутного моменту на нижньому кронштейні. Запас ходу до 50 км.

Switch також виготовлятиме колеса для папок з іншими розмірами коліс та різною шириною леза вилки, наприклад, для моделей Dahon.

Чи законні комплекти для переобладнання електричних велосипедів?

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Якщо ваш електровелосипед використовує дросель, він технічно класифікується як мопед, і повинен оподатковуватися та страхуватися як такий. Саймон Бромлі / Our Media

Більшість комплектів для переобладнання електричних велосипедів є законними для встановлення на велосипед, хоча точні правила відрізняються залежно від того, де ви живете.

У більшості країн світу потужність електродвигуна не повинна перевищувати 250 Вт безперервної потужності, якщо тільки електровелосипед не використовується лише на приватній території.

Ви також повинні крутити педалі, щоб двигун працював. дросель може працювати лише на низьких швидкостях, і допомога повинна відключатися, як тільки швидкість перевищує 25 км/год. Може існувати мінімальний вік для їзди на електровелосипеді: у Великобританії він становить 14 років.

Правила відрізняються в США, де більша потужність і вища швидкість зазвичай є законними, в той час як в Австралії також є деякі варіанти, тому варто перевірити, що ваш комплект для переобладнання електровелосипеда є законним там, де ви живете, перш ніж купувати його.

Чи варто переобладнати електровелосипед?

електричний, велосипед, потужністю, 10000

Комплект для переобладнання електровелосипеда коштує недешево, тому ви повинні бути впевнені, що він вам підійде.

Вам потрібно мати велосипед-кандидат у пристойному стані, щоб виправдати вибір маршруту з комплектації.

Якщо вам доведеться купувати велосипед, щоб встановити комплект, або вам потрібно буде зробити багато ремонтних робіт, щоб зробити ваш велосипед придатним для їзди, загальна вартість, ймовірно, буде не набагато дешевшою, ніж купівля повного електричного велосипеда.

Ви маєте бути впевнені, що зможете встановити комплект самостійно. Якщо вам доведеться платити майстерні, щоб встановити двигун або розібратися з проблемами, якщо переобладнання піде не так, ваші заощадження на купівлі нового електровелосипеда можуть швидко вичерпатися.

Варто також зазначити, що комплект для переобладнання електровелосипеда може вплинути на керованість вашого велосипеда, особливо якщо важкий двигун і акумулятор встановлені там, де велосипед не призначений для їх перенесення.

Компоненти трансмісії можуть бути недостатньо посилені для додаткової потужності, яку вони повинні передавати, і можуть зношуватися або ламатися. Такі фактори, як крутний момент на кермі, можуть бути проблемою, а кабелі та датчики можуть мати непривабливий вигляд.

На відміну від цього, якщо ви купуєте готовий електричний велосипед від відомого бренду, він буде сконструйований навколо двигуна та акумулятора, і ви будете знати, як виглядає готовий продукт.

Ви можете перетворити будь-який велосипед на електровелосипед?

Існують конструкції комплектів для переобладнання електричних велосипедів, які працюватимуть практично з будь-яким типом велосипедів. Доступні комплекти, розроблені спеціально для певних велосипедів, наприклад, комплекти для перетворення складних велосипедів, про які ми говорили вище.

Такий дизайн, як Rubbee, можна встановити на більшість велосипедів. Однак знос шин може бути проблемою для дорожнього велосипеда з вужчими шинами, а також зчеплення у вологу погоду між ведучим колесом двигуна та шиною також може бути проблемою.

Але деякі комплекти, наприклад, ті, що працюють з певною конфігурацією нижнього кронштейна, можуть не підходити до деяких велосипедів. Незвичайний розмір колеса може також обмежити доступні варіанти, тому варто перевірити сумісність запланованого рішення перед покупкою.

  • Whatsapp
  • Reddit
  • Написати другу

Матерія AERA

Matter AERA. це електричний велосипед, доступний за ціною від Rs. 1,73,999. Рупії. 1,83,999 в Індії. Доступна у 2 варіантах та 2 кольорах. Він поставляється як з передніми, так і з задніми дисковими гальмами.

EMI ₹ 5,900 / місяць EMI Розраховано на основі середнього показника. ціна ex-showroom Авансовий платіж. ₹ 8 700 Зацікавленість. 9.5 % володіння. 36 місяців Розрахувати EMI

У нас немає ціни на Matter AERA в. Ми врахували ціну для розрахунку EMI.

Про AERA

Matter AERA. це електричний велосипед, доступний за стартовою ціною від рупій. 1,73,999 в Індії. Він доступний у 2 варіантах та 2 кольорах, ціна найкращого варіанту починається від рупій. 1,83,999. З передніми та задніми дисковими гальмами Matter AERA оснащений антиблокувальною гальмівною системою.

Matter Aera. це електричний мотоцикл від електричного двоколісного стартапу Matter, що базується в Ахмедабаді. Наразі він пропонується у двох варіантах: 5000 та 5000. Запитувана ціна 1,43,999 рупій (базова) та 1,53,999 рупій (плюс) для двох моделей є сумою попередньої реєстрації та може бути змінена пізніше.

Matter Aera має стиль вуличного бійця з молодіжним дизайном. Загалом велосипед виглядає досить спортивно і орієнтований на молодих покупців. Він має гострі на вигляд світлодіодні фари, скульптурні бічні панелі та бак, а також роздільне сидіння. Рама решітки залишається злегка відкритою, а двигун і акумулятор розташовані між ними. Навіть дизайн легкосплавних дисків на Matter EV досить виразний.

Обидва варіанти живляться від двигуна потужністю 10 кВт, підключеного до стаціонарного акумулятора на 5 кВт-год. Matter стверджує, що Aera 5000 і 5000 мають запас ходу 125 км. Вся система на велосипеді Matter має рідинну систему охолодження, щоб підтримувати оптимальну температуру. Мотор навіть отримує чотириступінчасту коробку передач.

Matter пропонує три режими їзди. екологічний, міський та спортивний зі своїм велосипедом. Він також має повністю цифрову приладову консоль з можливістю підключення смартфона для навігації, дзвінків та сповіщень, а також статистики поїздок. Також доступні інші функції, такі як безключовий доступ, оновлення OTA та невеликий простір для зберігання спереду.

Він їздить на звичайних телескопічних передніх вилках та подвійних задніх амортизаторах. Тим часом гальмівне обладнання включає передній диск пелюсткового типу та задній диск з ABS.

Інформація про учасника

Рекомендовано CCCME

Максимальна швидкість 160 км / год Максимальна дальність 200 км 3000 Вт ~ 12000 Вт Мотор-концентратор TFT на весь екран Кольоровий РК-дисплей

Технічні характеристики

Мотор 3000W-12000W задній двигун / середній двигун
Батарея Літієва батарея 72В 30Ач-120Ач
Максимальна потужність 58KW
Рама Другий посилений. Сталь.
Час заряджання 8 годин (залежить від типу акумулятора / зарядного пристрою) 5-20А зарядний пристрій
Цикли перезарядки 800-1200 разів
Контролер 3000 Вт / 5000 Вт / 8000 Вт / 12000 Вт квадратна хвиля
Передні ліхтарі Світлодіодні ліхтарі
Передня / задня підвіска Fr.гідравлічний амортизатор Rr.гідравлічний Краща якість
Гальмо Подвійний дисковий диск
Шини Fr.110/70-17 Rr.:140/70-16
Діапазон 55-200 км
Максимальна швидкість 60-160 км / год
Максимальне навантаження 200KG
Здатність до скелелазіння 20 градусів
Розмір упаковки 19805801000мм
N.W.(без акумулятора) 149KG
Пакет Залізний каркасКартонний / дерев’яний пакет
Колір Білий / чорний / оранжевий / сірий / сірий / на замовлення
20′ контейнер 18 одиниць / 24 одиниці два плани упаковки
Контейнер 40HQ 48 одиниць / 70 одиниць два плани упаковки

Вага нетто: 100 кг з акумулятором Об’єм (CBM) за штуку: 148CBM Стандартний пакет: Залізний каркас Картон (7 шарів) 20′ GP Контейнер: 18/24шт 40′ HQ Контейнер: 48/70шт

Для масового замовлення: Ми використовуємо весь пакет, відправляємо морським транспортом.

Наша продукція сертифікована:Електричні велосипеди (велосипеди): CE, UL, EN14764, EN15194, EPACEелектричні скутери: CE, UL, EEC COCEелектричні мотоцикли: DOT, CE, EEC, COCFactory: CCC, ISO9001: 2012, SGS, TUVВибирайте працювати з нами більш професійно, і ми допоможемо вам без проблем пройти митний контроль у вашій країні.Ми надаємо всі необхідні сертифікати на продукцію, експортні документи, а також транспортні документи.Ласкаво просимо до запиту та співпраці з нами.

Q1. УМОВИ ПАКУВАННЯ

В: Як правило, ми пакуємо наші товари в картонну коробку з пінопластом всередині. Ми можемо надати залізний каркас, як вам потрібно.

Q2. УМОВИ ОПЛАТИ A: Зразок оплати заздалегідь. Велике замовлення: T / T 30% як депозит і 70% залишок перед доставкою.

Q3. УМОВИ ДОСТАВКИ: EXW, FOB, CFR, CIF, DDP

Q4. ЧАС ВИКОНАННЯ A: Як правило, це займе 15-35 робочих днів після надходження платежу. Конкретний час доставки залежить від товару та кількості.Але точний час доставки може відрізнятися для різних замовлень або в різний час.

Q5. ЗРАЗОК ДОСТУПНИЙ В: Зразок доступний, а більш детальну інформацію потрібно уточнювати у нашої служби підтримки клієнтів

Q6. Чи перевіряєте ви всі свої товари перед доставкою? В: Так, у нас є 3-ступеневий тест, а також дорожній тест перед доставкою.

Q7: ГАРАНТІЯ A: 1 рік гарантії якості на раму, акумулятор, контролер, зарядний пристрій та двигун.Ми пропонуємо різний гарантійний термін для різних компонентів, будь ласка, зв’яжіться з нами для отримання детальної інформації.

Q8: ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ В МІСЦЕВІЙ УСТАНОВІ. В: Наші сертифікаційні документи є повними та доступними для вашої реєстрації.

Q9: Чи можу я змішувати різні моделі в одному контейнері? В: Так, різні моделі можна змішувати в одному контейнері.

Цзянсу Triuni Import Export Co., ТОВ

Досвід Учасник 0 Китайський постачальник

Рекомендовано CCCME

Місцезнаходження: Китай Вид бізнесу: Торгова компанія, виробник Основна продукція: електровелосипед, електровелосипед, електричний скутер, електричний мотоцикл

Раніше створена в 2007 році, CSE TRIUNI Group є підприємством під керівництвом JiangsuTriuni Import Export Co., ТОВ, Чанчжоу Speedy New Energy Co., Ltd, Jiangsu E-moto Electronic Te chnology Co., Ltd та Jiangsu Omerun New Energy Development Co., Ltd. Ми прагнемо виробляти високоякісні електровелосипеди, електричні скутери, електричні мотоцикли, сонячні енергетичні продукти зеленої енергії. Ми є групою виробників, об’єднаною з 2019 року, і зараз у нас працює понад 200 осіб, включаючи робітників та офісний персонал. У нас є сильна команда продажів, професійна команда інженерів та професійна команда післяпродажного обслуговування.

Зі статутним капіталом 7 500 000 доларів США, наш оборот продажів досяг 10 000 000 доларів США в 2020 році.

Наші заводи займають площу 50 000 квадратних метрів, яка оснащена сучасними лініями для нанесення покриттів, фарбування та складання. Використовуючи тривимірне програмне забезпечення CAD, наш персонал RD розробив цілий ряд електричних продуктів, сонячних електростанцій, товарів для активного відпочинку та спорту, які є екологічно чистими та мають відмінні функціональні характеристики.

Зараз ми експортуємо в більш ніж 100 країн світу, особливо в країни Західної Європи та Північної Америки, наша продукція користується великою популярністю, і наша якість є дуже конкурентоспроможною на ринку.

CSE TRIUNI GROUP зараз спеціалізується на створенні зелених, здорових, модних, фізичних вправ та конкурентоспроможних нових лінійок продуктів на ринку, щоб принести вам більше задоволення та поновлюваного життя після світової кризи. Ми повинні більше зосереджуватися на нашому здоров’ї та навколишньому середовищі, ми повинні цінувати та жити більш зеленим життям у майбутньому.

Поїздка. це пейзаж, живіть здоровим життям, CSE Triuni. це завжди ваш найкращий вибір.

Ласкаво просимо надіслати запит, ми відповімо вам протягом 12 годин.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top