Лімітована серія електровелосипедів Bosch “Race Motor”: Їдьте швидше з 400% прискоренням. Електричний велосипедний двигун Bosch

Лімітована серія електродвигунів для електровелосипедів BoschRace Motor”: Їдьте швидше з 400% прискоренням

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

(Фото/Jesse-May Morgan)

Компанія Bosch оголосила про випуск гоночного двигуна CX Performance Line Race Motor, легшого та більш сприятливого двигуна для електровелосипедів, який забезпечує до 400% допомоги.

Він не замінює існуючий двигун Performance Line CX Motor. це обмежена серія, яка буде розповсюджена серед 20 провідних виробників електровелосипедів для продажу з їхніми найбільш орієнтованими на перегони електровелосипедами. На фестивалі Tweedlove у Шотландії ми отримали можливість швидко покрутити один з них для цього огляду: Trek Rail 2023, але цього було достатньо, щоб помітити деякі відчутні переваги, пов’язані з продуктивністю.

Легенда MTB Трейсі Мозлі пояснив: “Іноді це схоже на приручення трохи дикого коня, але це просто вивчення його характеристик, навчання їзді на ньому, попередження деяких з них, переконання, що ви маєте правильне положення тіла, переконання, що ви їдете агресивно, і тоді це приголомшливо”. Якщо ви трохи відпочиваєте на лаврах, вирушаючи в круїз, цей велосипед точно може вас прокатати.”

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Лімітована серія двигунів для електровелосипедів Bosch Performance Line CX Race

Гоночний двигун Bosch Performance Line CX Race пропонує пряму підтримку до 400% потужності гонщика в ексклюзивному режимі Race Mode. Це порівняно з загальними 340%, які забезпечує двигун Performance Line CX у режимі Turbo.

Вони не дуже відрізняються один від одного, за винятком кольору магнієвого корпусу і того факту, що на не приводній стороні написано Performance Line CX Race. Обидва двигуни мають однакову схему з’єднання, що дозволяє виробникам легко додати до існуючих лінійок електровелосипедів модель найвищого рівня, орієнтовану на перегони.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Однак це не означає, що ви можете оновити свій поточний велосипед, обладнаний Bosch. Хоча теоретично ви можете замінити двигун CX Performance Line на новий CX Race Motor (акумулятори та апаратне забезпечення є крос-сумісними), двигун не буде доступний для модернізації на вторинному ринку. Тільки для OEM-виробників.

Надії розбиті, давайте ближче познайомимося з гоночним двигуном Bosch CX Race Motor, який може бути на вашому наступному eMTB.

Двигун Race Motor не став потужнішим; він все ще пропонує максимальний крутний момент 85 Нм і відключається на передбачених правилами 25 км/год. У режимі перегонів 400%-ва підтримка дозволяє швидше набирати швидкість. іншими словами, прискорюватися сильніше.

Йоріс Райф, швейцарський eMTB Pro, сказав: “Найважливішим для мене був привід, який би швидше розганяв мене до максимальної швидкості і довше утримував її. і ми досягли успіху.”

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Рання версія була протестована на змаганнях Enduro World Series-E (EWS-E) у 2021 році під керівництвом легенди MTB Трейсі Мозлі. Це був двигун Performance Line CX, який отримав деякі зміни, зі спеціальним режимом Race Mode, який Bosch адаптував до її специфічних потреб.

Однак справа не лише в новій прошивці на Bosch CX Race Motor; він також став трохи легшим. Bosch не надто специфічний, але матеріали, що використовуються для деяких внутрішніх деталей, легші, що дозволило зменшити вагу двигуна на 150 г.

Це зменшення ваги дозволило знизити її до заявлених 6.1 фунт, що робить його найлегшим двигуном у всьому портфоліо Bosch (все ще трохи важчим за 5.7-фунтовий двигун для електровелосипедів Shimano EP8).

Які режими доступні на додаток до гоночного режиму?

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Це вирішуватиме виробник електронних велосипедів. На Trek Rail 2023, на якому ми їздили, пропонуються наступні режими:

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

  • Перегони
  • Турбо
  • eMTB
  • Тур
  • ВИМКНЕНО

Що таке Tour? Представник Bosch повідомив нам, що режим Tour на гоночному двигуні CX Race Motor пропонує діапазон, еквівалентний від Eco до гоночного режиму з підтримкою 400%, що є більш широким діапазоном, ніж звичайний режим Tour на двигуні Performance Line CX Motor, який працює в коротшому діапазоні, еквівалентному від Tour до Turbo.

Чесно кажучи, термінологія трохи заплутана, і фактичні цифри були б простішими для розуміння, але за відсутності цієї інформації, ось короткий огляд того, як поводиться кожен режим від Bosch.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Як їде гоночний електровелосипед CX?

Після того, як я виснажився на стежках того ранку, я хотів трохи більше, ніж просто проїхатися парком. Чесно кажучи, я не думав, що зможу помітити якісь відчутні відмінності в роботі двигуна електровелосипеда. Як же я помилявся.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Звичайно, перехід від режиму Turbo до гоночного режиму був помітним; прискорення, яке забезпечує гоночний режим, було значно швидшим, ніж у режимі Turbo. Хоча це було круто, було щось інше в тому, як поводився двигун, що спочатку шокувало і вразило мене. Це викликало широку посмішку на моєму обличчі, коли я усвідомив наслідки для технічного підйому.

Коли я перестав крутити педалі, двигун передав потужність на заднє колесо. Це стосується і двигуна Performance Line CX, але функція “Extended Boost” в ексклюзивному режимі Race Mode була вдосконалена. Відчуття було таке, ніби двигун продовжував видавати вати ще цілу секунду після того, як я припинив крутити педалі.

Коли я запитав про це в Bosch, вони пояснили, що обмежувальним фактором тут є пройдена відстань.

Extended Boost дасть вам додаткові 6.5 футів відстані, пройденої після того, як ви перестали крутити педалі. Отже, час, протягом якого працює Extended Boost, дуже залежить від того, наскільки швидко ви їдете.

Я їхав зі швидкістю, близькою до нуля, по рівнині та на дуже крутих схилах, тому Extended Boost відчувався майже як газ. Трейсі Мозлі використовував слова “кидок” і “ривок.” Я міг дражнити педалі через чверть ходу педалей, і велосипед хитався вперед.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Переваги, які це дасть для конкретних технічних сценаріїв підйому, були очевидні. Уявіть, що ви зіткнулися з крутим, скелястим, технічним підйомом. Це такий вид підйому, коли, зробивши повний оберт педалей, ви ризикуєте врізатися однією з них у камінь, що призведе, в кращому випадку, до зупинки і швидкого падіння, а в гіршому. до повного відриву від велосипеда.

З функцією Extended Boost, що пропонується в режимі Race Mode, гонщики можуть дражнити велосипед на складних технічних підйомах, не ризикуючи при цьому повністю натиснути на педалі. Звичайно, це може бути недоліком, коли стикаєшся зі слизькою дорогою зі снайперським корінням. Я уявляю, що в цей момент можна було б переключитися в один з нижчих режимів допомоги, щоб запобігти пробуксовці заднього колеса.

Іншою відчутною відмінністю у відчуттях від їзди, яку пропонує двигун Bosch CX Race Motor, було різке відключення потужності, яке відбувається на межі допомоги на швидкості 25 км/год. У той час як двигун Bosch CX Performance Line зменшує свою допомогу, коли наближається до межі 25 км/год, двигун CX Race забезпечує повну підтримку аж до цієї межі.

Це був скоріше шок для системи, відчуття, що ви почали тягнути гальма, але це означає, що двигун допоможе гонщикам їхати швидше і довше.

Чи буде двигун Bosch CX Race на фінальних перегонах EWS-E??

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Це точно! Ми можемо підтвердити, що легенда MTB Трейсі Мозлі вперше виступатиме на новітньому електровелосипеді Trek Rail із серійним двигуном CX Race Motor.

Зважаючи на те, що сезони Кубків світу з шосейно-кільцевих перегонів (EWS) та шосейно-кільцевих перегонів (DH) завершилися, члени команди Трейсі Trek Factory Racing Team Джеймі Едмондсон та Хетті Харнден також включені до стартового списку. Вони також можуть їхати на Trek Rail з двигуном Bosch CX Race Motor.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Тепер для деяких спекуляцій. Враховуючи сьогоднішній анонс гоночного двигуна Bosch CX Race Motor, ми не здивуємось, якщо на фінальній гонці сезону EWS-E ми побачимо нові електровелосипеди.

Лап’єр, Орбеа та Скотт. всі вони виступають на ендуро-байках на EWS-E, тож слідкуйте за тим, на яких велосипедах виступають Адріан Дейлі, Антуан Рогге та Кевін Маррі (Лап’єр); Едгар Карбальо Гонсалес та Флоренція Еспінейра Еррерос (Орбеа); та Ремі Абсалон (Скотт).

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Jeep, QuietKat представили електровелосипед “Рубікон” з більшим радіусом дії

Виробник електровелосипедів QuietKat та Jeep співпрацювали над одним з найважчих електровелосипедів, який ви можете отримати. Читати далі.

Все, що ви хотіли знати про двигуни для електровелосипедів, пояснено

411 про електродвигуни, які живлять систему допомоги при натисканні на педалі та багато іншого.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Ви чули (або, можливо, навіть вже маєте) електровелосипед. двоколісний транспортний засіб, який допомагає вам крутити педалі за допомогою двигуна. Велосипеди на акумуляторах стали більш поширеними (і дешевшими!) протягом багатьох років. Але вони все ще викликають деякі питання про те, як саме працює двигун і що це означає для досвіду їзди. Ми дослідили зростаючу індустрію електровелосипедів, щоб з’ясувати все, що могли, про двигуни та їхню взаємодію з велосипедом і водієм.

Для цього ми поспілкувалися з трьома експертами: Джастіном Леміром-Елмором, засновником і власником Grin Technologies, інжинірингової компанії з Ванкувера, яка спеціалізується на наборах для створення електровелосипедів; Понтусом Малмбергом, засновником Blix Bikes і співрозробником електродвигунів на втулках SpinTech; та Джонатаном Вайнертом, кандидатом технічних наук.D., директор зі стратегічного маркетингу, глобальна мобільність, корпорація Gates, працює над велосипедами та електровелосипедами. Ось все, що вам потрібно знати про електродвигуни для електровелосипедів.

4 найкращі електровелосипеди, які ви можете купити прямо зараз

Електрична велосипедна компанія Model X

Замовляйте онлайн, приходить повністю зібраним.

Aventon Pace 350

Дешевий і надійний прохідний.

Велосипеди Rad Power Bikes RadRunner

Доступний, потужний і негайно відправляється.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Aventon Level Commuter

Потужний та ідеальний для поїздок на роботу.

У цьому посібнику

У наступній статті ми розглянемо ці теми про електродвигуни для електровелосипедів:

Від Bicycling

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Ми сподіваємося, що ви краще зрозумієте технологію, хоча б для того, щоб задовольнити свою цікавість до велосипедів, які дзижчать.

Як працюють двигуни електронних велосипедів

По суті, електродвигуни перетворюють електричну енергію в механічну. В електровелосипедах використовуються безщіткові двигуни постійного струму, або двигуни BLDC, що означає, що вони не використовують щітки для зміни напрямку струму, що подається на двигун, як це робили старі електродвигуни. Ці щітки робили двигуни менш ефективними і мали тенденцію до зносу з часом, тому безщіткові двигуни були стандартом вже більше десяти років.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Безщіткові електродвигуни використовують постійні магніти та електромагніти для перетворення електричної енергії в механічну.

Відкрийте двигун BLDC, і ви побачите купу дротів, намотаних навколо кругової серії полюсів. Це статор; він стає електромагнітом, коли контролер двигуна подає струм з акумулятора в дроти. Ви також побачите кругову серію постійних магнітів, розташованих безпосередньо всередині або зовні статора. Орієнтація магнітів відносно статора залежить від типу двигуна BLDC, але в будь-якому випадку це ротор.

Розуміння взаємодії між ротором і статором має вирішальне значення для розуміння того, як працюють двигуни електровелосипедів. Коли струм проходить через електромагніти статора в круговій послідовності, ці електромагніти відштовхують і притягують постійні магніти на роторі, змушуючи його обертатися. Статор прикріплений до валу. У середньопривідному двигуні вал обертається, створюючи крутний момент, який через невеликий ланцюг, з’єднаний з валом, допомагає вам крутити педалі. У втулкових двигунах вал стає віссю і тому не обертається. Замість цього ротор обертається сам, змушуючи обертатися весь двигун (втулку), створюючи таким чином крутний момент для обертання переднього або заднього колеса.

Як двигуни працюють з іншими частинами електровелосипеда

Окрім двигуна, всі електровелосипеди мають контролери двигуна та акумулятори. Контролери модулюють кількість енергії, що надходить до двигуна, який використовує ваш вхідний сигнал для передачі потрібної кількості струму від акумулятора до двигуна. “Що робить електровелосипед електровелосипедом. це відчуття того, як розподіляється потужність”. каже Лемір-Елмор.

Електронні велосипеди з педалями можуть використовувати швидкість (a.k.a. датчики частоти обертання педалей (cadence), які регулюють електронну допомогу, визначаючи частоту обертання педалей, або датчики крутного моменту, які визначають, скільки крутного моменту гонщик вкладає в педалі. Деякі електровелосипеди мають дроселі, які дозволяють використовувати двигун незалежно від ваших педалей, хоча регіональні закони визначають, де можна і де не можна використовувати електровелосипеди, обладнані дроселями.

Пов’язана історія

Різні типи двигунів

Незважаючи на те, що вони мають однакову базову технологію, двигуни, які ви побачите на сучасних електровелосипедах, бувають трьох основних типів. Двигуни середнього приводу розташовані в центрі рами велосипеда, там, де зазвичай знаходиться нижній кронштейн. В електровелосипедах з приводом від втулки двигун знаходиться в передній або задній втулці, і існує два типи втулкових двигунів.

Втулкові двигуни з прямим приводом, окрім підшипників, не мають рухомих частин: Двигун просто обертається навколо осі, яка закріплена на дропауті рами. Редукторні втулкові двигуни використовують ряд планетарних шестерень, щоб знизити частоту обертання та збільшити крутний момент на виході.

Ви також знайдете на ринку запасних частин для електровелосипедів комплекти, які дозволяють обладнати стандартний велосипед середньопривідним або втулковим двигуном, а серед запасних частин є фрикційні приводи, які використовують обертове колесо, що контактує із задньою шиною для створення тяги.

Середні приводи

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Двигуни середнього приводу розташовані між кривошипами електронного велосипеда. Електродвигун створює крутний момент, який обертає вал, з’єднаний з ланцюгом. Таким чином, двигун доповнює вашу силу педалювання в ланцюговому приводі велосипеда, а не додає додаткове джерело енергії. У моторному блоці також є система зменшення передач. Середньопривідні електродвигуни для електровелосипедів Bosch обертаються сотні разів на хвилину. набагато швидше, ніж ви могли б крутити педалі. тому внутрішня передача двигуна зменшує кількість обертів на валу, таким чином оптимізуючи продуктивність системи до зручного для велосипедиста частоти обертання від 50 до 80 обертів на хвилину. каже Вайнерт з Bosch. Всі, крім найдешевших систем середнього приводу, включають датчики передач, які відключають живлення двигуна під час перемикання передач, щоб уникнути розриву ланцюга, коли велосипед не включена передача.

Двигуни з прямим приводом з маточиною

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Деконструйований двигун прямого приводу. Маточина і ротор (лівий елемент з магнітами) обертаються навколо статора (центральний елемент з проводкою).

Втулкові електродвигуни з прямим приводом. це найпростіші електродвигуни для електровелосипедів. Вал двигуна стає задньою віссю. Оскільки вал закріплений на місці, двигун (a.k.a. маточина) обертається навколо вала, рухаючи вас вперед. За словами Леміра-Елмора з Grin Technologies, двигуни з прямим приводом, як правило, мають більший діаметр, ніж двигуни з зубчастими втулками, оскільки більші втулки означають більший важіль та вищий крутний момент, який необхідний для забезпечення достатньої потужності на нижчих обертах. Електровелосипеди з прямим приводом також можуть генерувати електричну енергію під час гальмування в процесі, який називається рекуперативним гальмуванням.

“Двигуни є абсолютно двонаправленими. каже Лемір-Елмор. “Вони можуть рухатися вперед і назад з однаковою ефективністю.” Коли ви натискаєте на гальма, вимикач дає команду контролеру двигуна стати генератором, а опір генерує електричну енергію. Енергія, що регенерується при рекуперативному гальмуванні, мінімальна. YouTuber Том Стентон виявив середнє збільшення дальності на 3.5 відсотків з його рекуперативною системою, хоча приріст енергії збільшується на горбистих маршрутах. але основна перевага полягає в економії гальмівної сили на довгих спусках, оскільки енергія гальмування поглинається електронним способом, а не за рахунок тертя.

Редукторні двигуни маточини

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Демонтований мотор-редуктор. Планетарні шестерні (друга зліва) уповільнюють швидкість маточини (праворуч).

Мотор-маточини з редуктором працюють як мотор-маточини з прямим приводом, за винятком того, що всередині маточини знаходиться електродвигун, який обертається з набагато вищою швидкістю. Вал цього двигуна з’єднується з серією планетарних шестерень, які з’єднуються з маточиною, обертаючи маточину з меншою швидкістю. Цей метод генерує більший крутний момент, але меншу максимальну швидкість.

Двигуни з редукторними маточинами, як правило, мають менший діаметр, ніж двигуни з прямим приводом, оскільки їм не потрібен такий же великий двигун для створення однакового крутного моменту на колесі, але планетарні шестерні також роблять маточини ширшими. Двигуни також включають в себе вільне колесо: Це означає, що немає потенціалу для рекуперативного гальмування, але вони будуть вільно рухатися, замість того, щоб створювати незначний опір, коли вони не під напругою, що робить електровелосипеди з двигуном на втулках більш схожими на традиційні велосипеди.

Фрикційні двигуни

Фрикційні електровелосипеди здаються архаїчними у порівнянні з сучасними втулковими електродвигунами та системами середньої передачі, але ця недорога конструкція має переваги для велосипедистів, які хочуть переобладнати традиційний велосипед з мінімальними зусиллями. Мотор, що кріпиться на болтах, приводить в рух невелике колесо, яке контактує з шиною, зазвичай під підсідельним штирем або над підсідельним штирем, хоча деякі комплекти кріпляться на гальмівному кріпленні вилки. Колесо двигуна обертає шину, рухаючи вас вперед. Тертя означає підвищений знос шин, але перевага полягає в тому, що комплекти легко переставляються з одного велосипеда на інший. Ви не знайдете фрикційних приводів на нових електровелосипедах, оскільки вони, як правило, громіздкі та менш ефективні, але універсальні комплекти, такі як цей від Alizeti є одним з найпростіших способів електрифікувати стандартний велосипед.

Зроби сам

Якщо ви маєте технічний хист і не боїтеся забруднити руки, ви можете модернізувати майже будь-який велосипед, встановивши на нього мотор-втулку або систему середнього приводу. Виберіть двигун, спосіб допомоги на педалях та розмір акумулятора відповідно до ваших потреб за допомогою комплектів для електровелосипедів на вторинному ринку. The Двигун з редуктором Bafang G310 наприклад, є фаворитом серед виробників електровелосипедів, а весь комплект для самостійної збірки коштує від 479 до 2,393, залежно від вибору компонентів.

4 Складні електровелосипеди

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Rad Power Rad Power RadMini

Товсті шини та дискові гальма для бездоріжжя.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Aventon Aventon Sinch

Веселий, складаний жирний велосипед майже завжди в наявності.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Складний електричний велосипед Tern GSD S10

Складаний електричний вантажний велосипед з пасажирськими підніжками? Так, чорт забирай!

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

e-Joe e-Joe Epik Carbon

Магнітні колеса та прихований акумулятор

Середньопривідні двигуни проти втулкових

Вибираючи між втулковим та середньопривідним електровелосипедом, ви повинні оцінити свої пріоритети у виборі велосипеда. Маючи це на увазі, ось переваги та недоліки кожного дизайну.

Плюси та мінуси середнього приводу

Загалом, середньопривідні електровелосипеди піднімаються на круті пагорби ефективніше, ніж втулкові, оскільки вони можуть використовувати наявну трансмісію велосипеда, щоб скористатися перевагами більш низької передачі для низькошвидкісного підйому, а не доповнювати її як додаткове джерело живлення без редуктора. (Недоліком ефективності є те, що мотор-втулка обертається не на оптимальних обертах. потужний мотор-втулка з редуктором повинен бути таким же ефективним, як і середній привід).) Відцентроване положення на велосипеді також створює більш збалансовану їзду. Це в поєднанні з перевагою сходження робить їх ідеальним двигуном для електронних гірських велосипедів.

Заміна шин на середньопривідних електровелосипедах простіша, оскільки між рамою та втулкою немає проводки, і це дозволяє використовувати будь-яку колісну пару.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Недоліком встановлення середньопривідного двигуна на велосипед з ланцюговим приводом є підвищений знос ланцюга. Поважні виробники електровелосипедів не економлять на якості ланцюгів, але додатковий крутний момент означає, що вам доведеться замінювати ланцюги частіше. Середні трансмісії також дорожчі, оскільки містять більше механічних компонентів і мають вищу передачу, що збільшує їхню вартість.

Hub-Drive Плюси і мінуси

Оскільки втулкові двигуни працюють поза ланцюговим приводом велосипеда, вони не зношують ланцюги та шестерні, як це може статися з середньою передачею. Вони також дешевші, оскільки виробляються масово у значно більших кількостях і не вимагають від виробників переробляти раму під конкретний двигун.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Маточини, особливо з прямим приводом, піднімаються не так ефективно, як проміжні приводи. “Якщо ви їдете в гору на низькій швидкості, і двигун також обертається на низькій швидкості, ви перетворюєте більшу частину цієї потужності в тепло, а не в рух вперед”. каже Вайнерт. Більша потужність, необхідна для двигунів втулок з прямим приводом, означає більші двигуни та батареї, що збільшує вагу.

Розподіл ваги також не такий центрований, хоча вплив на керованість велосипеда залежить від ваги двигуна. Нарешті, заміна шин може бути виснажливою, оскільки вам потрібно буде від’єднати дроти, які живлять і контролюють двигун втулки.

4 Електронні велосипеди з товстими шинами

SONDORS X

Велосипеди Rad Power Bikes RadRunner 1

Цей електровелосипед має переднє, центральне та заднє сховище.

Aventon Sinch

Інноваційний вбудований в раму акумулятор дозволяє цьому велосипеду складатися вдвічі.

Двигуни з прямим приводом на втулці проти редукторних двигунів на втулці

Якщо ви розглядаєте електровелосипед з приводом від втулки, з’ясуйте, чи є двигун редукторним або з прямим приводом. Кожна конструкція має свої плюси і мінуси.

Загалом, редукторні двигуни краще підходять для низькошвидкісних застосувань з високим крутним моментом, а двигуни з прямим приводом. для високошвидкісних застосувань. “[Редукторні двигуни] можуть мати вдвічі меншу вагу, ніж двигун з прямим приводом, який має такий самий крутний момент”. каже Лемір-Елмор, через вищі внутрішні оберти редукторного двигуна.

Однак, оскільки їх крутний момент знижується, мотор-редуктори намагаються досягти тієї ж максимальної швидкості, що і системи з прямим приводом, які можуть працювати на більш високих швидкостях і з більшою потужністю без перенапруги. Редукторні двигуни рухаються з меншим опором, ніж двигуни з прямим приводом, хоча додатковий опір при русі двигуна з прямим приводом мінімальний; це еквівалентно додаванню ще одного комплекту шин, каже Лемір-Елмор.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Двигуни з прямим приводом, як правило, високі та вузькі. Важіль, що забезпечується більшим статором, робить їх добре придатними для високошвидкісних застосувань.

Двигуни з прямим приводом, як правило, більші і важчі, оскільки для створення низькошвидкісного крутного моменту їм потрібно більше магнітного матеріалу, але ця додаткова потужність і механічна простота допомагає їм добре працювати на більш високих швидкостях. Вони також, як правило, тихіші, ніж мотор-редуктори, хоча новіші мотор-редуктори з гвинтовими шестернями (а не з прямими) також майже нечутні. Прямі приводи також можуть отримати вигоду від невеликого додаткового запасу ходу та зменшення зносу гальм завдяки рекуперативному гальмуванню.

Пов’язана історія

Що означають показники потужності

Спроба порівняти рейтинги потужності електровелосипедів. це чудовий спосіб втратити здоровий глузд. Це тому, що “номінальна потужність”, яку використовують деякі виробники, не дорівнює фактичній або максимальній потенційній потужності двигуна. “Фактична вихідна потужність двигуна повністю залежить від того, наскільки сильно він завантажений у певній ситуації, і від максимальної електричної потужності, яку контролер дозволяє подавати на двигун”. каже Лемір-Елмор. “Це не має нічого спільного з рейтингом в будь-якому місці.”

Номінальна потужність може вказувати на те, скільки енергії ви отримуєте протягом певного часу, хоча не існує універсального стандарту для пікової або номінальної тривалості роботи. “Це може бути 10 секунд або 30 секунд. каже Вайнерт. “Деякі двигуни мають пікову потужність 750 Вт, але ви можете отримати її лише на 1-2 секунди.”

Ось як розбирати жаргон виробників. “Потужність”. це міра того, як швидко виконується робота. Крутний момент, метрика, яку вказують деякі виробники, є обертальним вимірюванням сили. Щоб визначити потужність двигуна у ватах, потрібно знати, з якою швидкістю він обертається: Крутний момент, помножений на швидкість обертання, дорівнює потужності. Отже, вихідна потужність двигуна досягає піку при певній кількості обертів на хвилину, і навіть якби ви знали кількість обертів на хвилину для пікової потужності (удачі в отриманні цієї цифри), ви б не робили цю математику в середині поїздки.

Ви можете отримати уявлення про те, яку максимальну потужність ви насправді відчуєте, якщо виробник вказує напругу акумулятора електровелосипеда та (безперервний) струм від контролера двигуна. Це кращий показник, ніж номінальна потужність електродвигуна, оскільки номінальна потужність є довільною, але що стосується електричної енергії, ви можете помножити вольти на ампер, щоб отримати вати. Наприклад, коефіцієнт Juiced Bikes CrossCurrent X має потужність 750 Вт, а.k.a. 1 кінська сила. Акумулятор розрахований на 52 вольти, а контролер двигуна видає 20 ампер струму. Отже, 52В х 20А = 1040 Вт, але ви не відчуєте 1040 Вт, оскільки двигуни BLDC не мають 100-відсоткової ефективності. “Він, ймовірно, ефективний на 75 відсотків [при такому високому рівні потужності]”. каже Лемір-Елмор про двигун Bafang. Якщо двигун ефективний на 75 відсотків, математика показує, що ви відчуєте максимум 780 Вт пікової потужності, що досить близько до 750-ватного номіналу двигуна.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Для порівняння Blix Bikes Vika Travel складний електровелосипед має двигун потужністю 250 (безперервної) ват, але батарея розрахована на 36 вольт, а контролер двигуна. на 18 ампер. Навіть якщо двигун втрачає 25 відсотків вхідної потужності через неефективність, теоретична максимальна вихідна потужність повинна становити 486 Вт, що майже вдвічі більше, ніж 250 Вт. Важливо, що Blix зазначає, що 250 Вт велосипеда є безперервними, тоді як Juiced Bikes не говорить, як довго може підтримуватися цифра 750 Вт.

Крутний момент менш суб’єктивний. Якщо виробник вказує піковий або постійний крутний момент електровелосипеда в ньютон-метрах, орієнтуйтеся на нього. А ще краще, відсоток підтримки (як Bosch списки) показують, наскільки двигун допомагає вам на певному рівні електронної допомоги. В іншому випадку, якщо ви хочете знати, яку потужність може розвивати ваш велосипед протягом тривалого періоду часу, ми рекомендуємо зв’язатися з виробником і запитати про значення номінальної потужності велосипеда перед покупкою.

ЇЗДИТИ СТІЛЬКИ, СКІЛЬКИ ХОЧЕТЬСЯ, НА БУДЬ-ЯКІЙ МІСЦЕВОСТІ, ЯКА ВАМ ПОДОБАЄТЬСЯ

Загалом 625 Вт-год 500 Вт-год = 1125 Вт-год доступні на всіх розмірах рами для хардтейлів та повної підвіски з розширювачем діапазону, встановленим на модульну рейкову систему!

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Bosch Performance CX

Компактний і в той же час надзвичайно потужний та ефективний. Прискорює надзвичайно потужно. Реагує без затримок. До 340% ідеально дозованої підтримки. 1.На 1 кг легший за попередника

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

Нова концепція рами

Нова форма рами вражає надзвичайно низьким центром ваги та підвищеною жорсткістю, що забезпечує більш маневрену поведінку для ще більшого задоволення від їзди. Крім того, тепер для всіх розмірів рами S-XL опціонально доступний подовжувач діапазону.

лімітована, електровелосипедів, bosch, race

ОПЦІЯ ПОДОВЖУВАЧА ДІАПАЗОНУ

Хочете їздити на довші дистанції або підніматися на більш високі гори? Не проблема з опцією подовжувача діапазону Haibike. Елегантно інтегрований в нижню трубу, опціональний розширювач діапазону Haibike Range Extender пропонує додаткові 500 Втгод потужності акумулятора. Тепер доступна для всіх моделей Bosch Performance CX Gen 4 з розмірами рам M-XL.

ІСТОРІЯ HAIBIKE Bosch GEN 4

Якщо детально розглянути історію інтеграції систем Bosch eBike за останні 10 років на Haibike, то можна чітко побачити подальший розвиток дизайну та мови проектування. Але які основні причини того, що новий дизайн рами Bosch Gen 4 явно виділяється серед своїх попередників? “Нашою метою було продовжити успішну кінематику задньої підвіски Haibike і в той же час забезпечити можливість інтеграції подовжувача діапазону для всіх розмірів рами. Крім того, такий тип конструкції призводить до більш низького центру мас і, таким чином, підкреслює наші претензії до ePerformance. каже Хендрік Шеферс, керівник відділу інноваційного дизайну / HDCM.

Посібник з купівлі електродвигунів eBike

Ви шукаєте найкращі двигуни для електровелосипедів? Якщо так, то ви потрапили в потрібне місце!

У цьому посібнику для покупця ми розглянемо п’ять найкращих двигунів для електровелосипедів на сучасному ринку, включаючи їх особливості, характеристики та вартість. Прочитавши цей посібник, ви дізнаєтеся все, що вам потрібно для прийняття обґрунтованого рішення щодо вибору найкращого двигуна для вашого велосипеда.

Фактори, які слід враховувати при покупці двигуна для електровелосипеда

При виборі електродвигуна слід враховувати кілька важливих моментів.

  • По-перше, вам потрібно вирішити, який тип двигуна вам потрібен. Двигуни Ebike бувають різних розмірів, типів та рівнів потужності. Тип двигуна, який ви оберете, буде залежати від місцевості та вашого стилю їзди. Переконайтеся також, що двигун сумісний з вашим велосипедом.
  • Ще одним важливим фактором є вага двигуна. Якщо ви плануєте їздити горбистою місцевістю або на великі відстані, обирайте важчий двигун, який зможе впоратися з додатковим навантаженням.
  • Ще один фактор, який слід враховувати при покупці двигуна для електровелосипеда. це потужність. Загалом, чим вища потужність двигуна, тим потужніша потужність. Однак двигуни з більшою потужністю, як правило, важчі та дорожчі. Тому важливо знайти баланс між потужністю та доступністю.
  • Нарешті, ви також повинні враховувати рівень шуму двигуна. Деякі електровелосипеди розроблені так, щоб бути тихими, а інші. голоснішими. Важливо, щоб під час їзди ви не заважали сусідам та іншим людям навколо вас.

Враховуючи всі ці фактори, ви можете знайти електродвигун, який найкраще відповідає вашим потребам та бюджету.

Типи двигунів eBike

Що стосується електродвигунів для електровелосипедів, то є кілька типів, з яких ви можете вибрати. Найпоширенішими типами є безщіткові двигуни постійного струму, втулкові двигуни та двигуни середнього приводу. Кожен тип має свої переваги та недоліки, тому важливо розуміти відмінності, перш ніж купувати електродвигун для електровелосипеда.

  • Безщіткові двигуни постійного струму: Безщіткові двигуни постійного струму (BLDC). одні з найпопулярніших і найпотужніших двигунів, що використовуються в електровелосипедах. Вони живляться від магнітів і потребують меншого обслуговування, ніж інші двигуни. Двигуни BLDC, як правило, дорожчі за втулкові двигуни, але пропонують вищу потужність та продуктивність.
  • Концентраторні двигуни: Двигуни-концентратори. найпоширеніший тип електродвигунів для електричних велосипедів. Зазвичай вони розташовані в передньому або задньому колесі і працюють від системи прямого приводу. Двигуни-концентратори, як правило, дешевші за інші двигуни, але можуть забезпечувати меншу потужність і крутний момент.
  • Середньопривідні двигуни: Середньопривідні двигуни розташовані біля нижнього кронштейна електровелосипеда і приводяться в дію від кривошипа. Середньопривідні електродвигуни пропонують більшу потужність і кращу ефективність порівняно з втулковими двигунами і стають дедалі популярнішими серед власників електровелосипедів.

Bosch встановив новий стандарт для електровелосипедів, створивши двигун Performance Line CX. максимальний крутний момент більший, ніж у будь-кого іншого в своєму класі. Завдяки приголомшливому крутному моменту до 85 Нм ви матимете достатньо потужності для підйому на пагорби та швидкого прискорення.

Крім того, ви можете вибрати один з чотирьох різних режимів їзди, щоб отримати саме ту продуктивність, яка відповідає вашим потребам: Спорт і eMTB для гнучкого пересування по пересіченій місцевості, Тур і Тур для екскурсій на далекі відстані та режим Автомобіль для досягнення плавного прискорення на рівних дорогах.

З цим новим двигуном поставляється спеціальний дротовий датчик швидкості з магнітом на спиці або магнітом на гальмівному диску, розроблений для полегшення подолання навіть найкрутіших підйомів за допомогою системи допомоги при ходьбі. Ця функція йде ще далі, включаючи функцію утримання на підйомі.

Електродвигун для електровелосипедів Bosch Performance Line CX. це безпечний і надійний спосіб пересування, оскільки користувачі можуть активувати підтримку двигуна, підключивши дисплей, який слугуватиме ключем. Крім того, дисплеї Kiox та Nyon також пропонують додатковий рівень безпеки завдяки функції eBike Lock. Ця функція вимагає платної підписки та забезпечує додатковий спокій під час поїздок на вашому eBike.

Що нам подобається

  • Bosch встановлює новий стандарт для електровелосипедів, пропонуючи двигун Performance Line CX з максимальним крутним моментом до 85 Нм.
  • Чотири різні режими їзди (Sport, eMTB, Tour і Tour) пропонують гнучкі можливості вибору рельєфу місцевості.
  • Функції безпеки, такі як функція Ebike Lock з дисплеями Kiox або Nyon для додаткового рівня безпеки.

Що нам не подобається

  • Непередбачуваний і часто нав’язливий тривалий обгін.
  • Може не підходити для тих, хто тільки починає їздити на електровелосипеді.

Двигун Bosch Performance Line CX eBike пропонує надійний і безпечний спосіб пересування, а його максимальний крутний момент 85 Нм є найпотужнішим у своєму класі. Він має чотири різні режими їзди та функцію допомоги при підйомі на круті пагорби, а також опціональну підписку на eBike Lock для додаткового спокою. Загалом, це чудовий двигун, який встановлює нові високі стандарти для електровелосипедів.

З SHIMANO EP8 ви можете насолоджуватися продуктивністю надійного бренду, не турбуючись про це. EP8 спеціально розроблений для трейлових електровелосипедів і забезпечить вам крутний момент до 85 Нм під час підйому.

Він також оснащений Bluetooth-з’єднанням, щоб ви могли відстежувати свій прогрес за допомогою програми, і ви навіть можете підключити ліхтарі, GPS або будь-які інші аксесуари для більшої зручності.

Двигун Shimano EP8 також легкий, як для своїх можливостей, вагою 2 кг.6 фунтів. Однією з найкращих особливостей, однак, є його сумісність з велосипедами всіх розмірів. від 1300 мм до 3000 мм. що дає вам гнучкість для модернізації будь-якого велосипеда до eBike.

Мало того, що він поставляється з акумуляторами різної ємності на вибір, так ще й серед усіх двигунів має найменше виділення тепла під час їзди.

Що нам подобається

  • SHIMANO EP8 пропонує до 85 Нм крутного моменту для підйому і сумісний з велосипедами від 1300 мм до 3000 мм.
  • Найменше нагрівається під час їзди порівняно з іншими двигунами.

Що нам не подобається

  • Запас ходу не такий надійний, як хотілося б, і немає простого способу відстежувати рівень заряду акумулятора, коли він не підключений до телефонного додатку.
  • Двигун не дуже тихий.

Двигун SHIMANO EP8 ідеально підходить для трейлових електричних велосипедів, пропонуючи великий крутний момент на підйомі (85 Нм) з мінімальним виділенням тепла. Він легкий (2.6 фунтів) і працює з різними розмірами велосипедів від 1300 мм до 3000 мм, а також має Bluetooth-з’єднання для відстеження вашої поїздки та підключення аксесуарів, таких як ліхтарі або GPS. Єдиним недоліком є те, що запас ходу може бути ненадійним, а рівень заряду акумулятора неможливо відстежити, коли він не підключений до додатку.

Цей конкретний комплект середньопривідного двигуна оснащений двигуном 48 В 500 Вт з максимальним крутним моментом 80 Нм, що робить його здатним забезпечити велику потужність навіть на крутій місцевості або під час дощу та снігопаду.

Процес встановлення займає близько 30 хвилин, а в комплекті є всі необхідні компоненти, такі як батарея, РК-дисплей, кріпильні елементи, гальма та педалі. Крім того, користувачі можуть налаштувати свій досвід їзди за допомогою змінних налаштувань швидкості, починаючи від.від 6 м/год до 25 м/год.

Що нам подобається

  • Цей комплект для переобладнання електровелосипеда був модернізований для останнього модельного року, що робить його ще більш привабливим для велосипедистів, які шукають надійний та ефективний спосіб пересування містом.
  • Крім того, ця модель має покращений захист акумулятора, кращу систему відведення тепла та технологію допомоги при крученні педалей.
  • Дизайн також включає інтуїтивно зрозумілий РК-дисплей, який надає гонщикам корисну інформацію, таку як вимірювання швидкості та показники вихідної потужності в реальному часі.

Що нам не подобається

Для тих, хто хоче модернізувати свій існуючий велосипед, Tongsheng TSDZ2B пропонує безліч варіантів. Він оснащений двигуном потужністю 500 Вт та акумулятором 48 В, який може розвивати швидкість до 25 миль/год (40 км/год).)

Цей потужний 1000-ватний перетворювач постачається з літієвими батареями 48В/52В та 9-швидкісною касетною конструкцією, що робить його ідеальним для гірської та вуличної їзди. 68-міліметрова вісь двигуна також забезпечує великий крутний момент, тому ви можете легко підніматися на круті схили.

Крім того, велосипедисти можуть відстежувати свій прогрес за допомогою кольорового РК-екрану, отримуючи доступ до такої корисної інформації, як середня швидкість, максимальна швидкість та залишковий запас ходу.

Що нам подобається

  • Цей комплект двигуна оснащений системою середнього приводу з високим крутним моментом і режимами допомоги педалі та дросельної заслінки, що дозволяє гонщикам обирати, як вони хочуть, щоб їхня потужність була доставлена.
  • Двигун 48 В 1000 Вт забезпечує швидкість, зберігаючи при цьому надійність і тривалий час роботи від акумулятора.

Що нам не подобається

  • Найпоширеніші скарги на комплект електродвигуна BAFANG BBSHD полягають у тому, що його може бути важко зібрати, він схильний до перегріву та може спричинити проблеми з іншими компонентами велосипеда, такими як гальма та перемикачі передач.
  • Деякі користувачі стверджують, що він не забезпечує більшої потужності або крутного моменту для більших велосипедистів і важчих навантажень.

Цей комплект електродвигуна також постачається з необхідними кабелями та кріпильними елементами для встановлення, що дозволяє легко встановити його на будь-яку стандартну велосипедну раму за лічені хвилини.

З магнієвим корпусом для преміум-довговічності, Bafang M625 призначений для частого використання. Практично безшумна робота та вражаюча потужність (понад 1000 Вт пікової потужності) роблять його ідеальним вибором для подолання будь-якої складної місцевості.

Він пропонує лінійне збільшення потужності з кожним рівнем допомоги, що дозволяє легко регулювати інтенсивність їзди та досягати максимальних швидкостей. Крім того, його конструкція, що не потребує технічного обслуговування, підвищує загальну зручність і привабливість.

Завдяки акумулятору ємністю 19 А-год, що забезпечує чудову ємність завдяки оригінальним елементам акумулятора Samsung класу A 21799, вам гарантована надійна їзда. Не тільки це, але вам не доведеться турбуватися про встановлення завдяки простому інсталяційному комплекту, що входить до комплекту вашої покупки.

Ця дивовижна технологія забезпечує вищу вихідну швидкість і більшу відстань, ніж будь-коли раніше, тому ваші пригоди не знають меж. Крім того, ви отримаєте новий дисплей з функціями Bluetooth, спеціально розробленими для цього акумулятора. ще один спосіб покращити вашу поїздку!

Що нам подобається

  • Магнієвий корпус для додаткової міцності та майже безшумної роботи забезпечує плавність ходу.
  • Акумулятор 19aH з оригінальними 21799 елементами Samsung забезпечує чудову ємність і довгі поїздки на великі відстані.

Що нам не подобається

  • Може не підходити для гірських поїздок і може збільшити вагу велосипеда.
  • Може бути дорогим для деяких, залежно від бюджету.

З того моменту, як ви вперше встановите середньопривідний двигун M625, його вражаючий крутний момент і майже безшумна робота забезпечать вам плавну і природну їзду. Навіть при великих навантаженнях ця модель Bafang ідеально підходить для велосипедистів усіх рівнів. завдяки магнієвому корпусу для максимальної міцності. Загалом, цей високоефективний двигун гарантує, що ви не матимете жодних проблем під час їзди.

Висновок

На закінчення, електродвигуни для велосипедів. це чудовий спосіб насолодитися велосипедним досвідом без виснажливої їзди на багато кілометрів. П’ять найкращих двигунів ebike, згаданих у цьому посібнику покупця, забезпечують якість, продуктивність та доступність для всіх гонщиків. Ви можете прокласти собі шлях до незабутньої подорожі за допомогою правильного електродвигуна.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top