Все, що вам потрібно знати про акумулятори для електровелосипедів від інженера з акумуляторів…

ПЕРЕГРІВ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДА МОЖЕ В БУКВАЛЬНОМУ СЕНСІ ВБИТИ КАЙФ

Занадто велике навантаження на двигун електровелосипеда може призвести до його перегріву, що спричинить появу коду помилки, який зазвичай запускає безпечний режим. Це одна з найпоширеніших проблем, з якою стикаються люди з бюджетними брендами. Насправді, більшість велосипедів, які можуть зіткнутися з цією проблемою. це велосипеди з втулковим приводом. Просто знаючи реальні можливості втулкового приводу, ви зможете зрозуміти, чи підходить він вам.

Дилери відчувають небачений раніше імпульс продажів, оскільки сегмент електровелосипедів стрімко розширюється. Тому, чим більше ви поінформовані, тим більше шансів, що ви зробите правильну покупку для вашого стилю їзди. Змусити більшість дилерів сказати вам, що те, що у них є, не підходить для вас, дуже складно.

З одного боку, ви несете відповідальність споживача бути чесним про те, де він живе і де їздить на велосипеді. Наприклад, якщо важкий велосипедист живе на крутому пагорбі, йому може знадобитися інший електровелосипед, ніж учневі 4-го класу вагою 90 фунтів. Знову ж таки, продаж електровелосипедів. це такий самий бізнес, як і будь-який інший. Зрештою, чим більше ви поінформовані, тим більше шансів придбати правильний велосипед.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

ВКАЗУЮЧИ ПАЛЬЦЕМ НА ВТУЛКОВІ ПРИВОДИ

Електродвигуни, як і двигуни внутрішнього згоряння, намагаються відводити тепло, коли на них припадає більше навантаження. Навантаження, у випадку з електровелосипедами, припадає майже виключно на пагорби. Круті пагорби можуть бути занадто важкими для середнього 250-ватного втулкового приводу, щоб впоратися з ними без будь-якої допомоги з боку велосипедиста. Деякі велосипеди мають більш потужні двигуни, навіть до 750 Вт у багатьох випадках. Однак вони здебільшого використовуються на важчих велосипедах, що дещо нівелює виграш у потужності.

250 Вт достатньо для комфортного руху велосипеда вагою 50-75 фунтів та його власника по рівній місцевості, доки не розрядиться батарея. Але пагорби. це інша історія, і в екстремальних випадках втулкові приводи можуть витримати лише пару хвилин, перш ніж помилка перегріву зупинить вас. Більшість компаній використовують безпечний код помилки, який переведе вас у режим очікування або просто відключить живлення до охолодження.

Якщо ви занадто часто доводите велосипед до точки помилки, ви ризикуєте набагато швидше зносити двигун та інші компоненти. Зазвичай ізоляція навколо мідних котушок, які складають основну частину електродвигуна, виходить з ладу в першу чергу. Чим більше навантаження на низьких швидкостях, тим більше починають ламатися інші компоненти. Ділянки мідних обмоток також почнуть обвуглюватися через деякий час.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

НЕ ЧЕКАЙТЕ, ЩО РИБА ВИЛІЗЕ НА ДЕРЕВО

Системи приводів, що використовуються на дешевих електровелосипедах, не використовують передові технології, які є в наявності. Часто базова технологія електродвигуна та датчика не відповідає вимогам крутих пагорбів. Базова технологія, про яку ми говоримо, продається в більшості електровелосипедів вартістю від 1000 до 2000 доларів.

Зазвичай ви можете подивитися на задню втулку одного з велосипедів в цьому ціновому діапазоні і побачити на ній штамп Bafang. Bafang. це китайська компанія, яка виробляє величезну кількість електродвигунів для більшості велосипедів з приводом на втулки. Вони більш вражаючі, ніж ви можете подумати, і ми навіть чули про двигуни Bafang з пробігом понад 30 000 миль. Отже, те, як до них ставляться, є ключовим фактором.

Кількість перегрітих середньопривідних велосипедів майже не згадується у порівнянні з втулковими. Середньопривідні електровелосипеди відомі тим, що здатні впоратися з поїздками з великим набором висоти. Це не означає, що вони не нагріваються. Якщо ви їздили на середньопривідному велосипеді, ви, мабуть, відчували, як він може нагріватися на вершині довгого підйому. Однак, з двигунами нового покоління ми чули лише про декілька помилок перегріву за останні кілька років. Майже в кожному випадку це був надзвичайно довгий підйом на турбо-режимі, який просто намагався дозволити двигуну виконати всю роботу, і часто важчий гонщик.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

ПОРАДИ ЩОДО ОХОЛОДЖЕННЯ

Часто велосипеди з приводом на втулку мають дросель, який використовується надмірно, але особливо на крутих пагорбах. При такому використанні не потрібно багато часу, щоб з’явилися коди помилок. Витратити 2000 на електровелосипед не робить його мотоциклом. Тому докладання більших зусиль для підйому на пагорбах буде найкращою профілактикою коду помилки. Не кажучи вже про те, що це додає життя системі в цілому.

Знання про перемикання передач. одна з найважливіших речей, яку потрібно знати, коли мова йде про катання на пагорбах. Багато людей повертаються до їзди за допомогою електровелосипедів. Якщо ви один з таких райдерів, ви можете бути навіть не знайомі з сучасними перемикачами передач і принципом їх роботи. Ви обов’язково повинні розуміти, як ними користуватися через дилера, друзів або YouTube, тому що це змінить ваш досвід їзди на краще.

Перебування на передачі, яка дозволяє вашим ногам обертатися з відносно високою частотою, дасть вам найкращий шанс допомогти велосипеду підніматися на пагорби. Велосипедна наука говорить нам, що легко вивільнити більше енергії на вищому каденсі. Іншими словами, спробуйте крутити ногами трохи швидше, а не трохи сильніше. Намагайтеся відчувати невеликий опір на ногах під час підйому, наскільки це можливо. Якщо ви надто втомлюєтеся або потієте, зробіть перерву.

Як ми вже говорили, більшості втулкових приводів не потрібно багато часу, щоб нагрітися на крутих пагорбах, але вони швидко охолоджуються. 2-5-хвилинна перерва. це достатній час, щоб дати йому змогу повернутися до належної робочої температури. Якщо ви починаєте отримувати помилки на рівній місцевості з мінімальним навантаженням, можливо, у вас є окрема проблема, про яку вам слід проконсультуватися в магазині.

ЗАКЛЮЧНІ ДУМКИ

Зазвичай компанії не розповідають всю історію, коли мова йде про потенціал перегріву їхніх велосипедів. Одна компанія, яку ми не будемо називати, каже, що в екстремальних умовах, таких як “пік літньої спеки”, можливий перегрів велосипеда. Звичайно, це правда, але не вся правда. Насправді ми чуємо про те, що таке трапляється з людьми щотижня. Багато людей розуміють це і швидко адаптують свою їзду, в той час як інші залишаються злими, що їх машина не робить того, що вони думали, що вона зробить.

Моноколесні електровелосипеди продаються в масових кількостях, і ця стаття не має на меті кинути тінь на них. Чесно кажучи, їхні переваги переважують цей єдиний недолік, але про нього важливо знати, перш ніж купувати велосипед. Всі електровелосипеди, як з середнім, так і з втулковим приводом, бувають різних стилів, якості, можливостей і цінових діапазонів. Проведіть дослідження і не поспішайте вирішувати, який велосипед найкраще підходить для вас.

Все, що вам потрібно знати про акумулятори для електровелосипедів [від інженера з акумуляторів]

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Чи будете ви людиною, яка піднімається сходами або ескалатором?

Я буду чесним. За винятком одного дня, коли я почуваюся особливо бадьоро, я просто застрибну на ескалатор разом з тими 30 людьми праворуч. І я готовий припустити, що більшість з вас також.

З цієї картини ми можемо зробити висновок, що більшість людей вважають за краще робити якомога менше роботи, щоб дістатися з пункту А в пункт Б. Особливо це стосується поїздок на велосипеді. На малюнку вище показана різниця між звичайним велосипедом та електровелосипедом.

Навіть якщо ми вирішимо всі проблеми, пов’язані з велосипедним рухом у місті (наприклад, створимо безпечну велосипедну інфраструктуру), ми не можемо очікувати, що змінимо фундаментальну людську поведінку. коли є вибір між меншою роботою і більшою для досягнення того ж результату, люди, швидше за все, оберуть меншу роботу.

З тих пір, як у мене з’явився електровелосипед, я можу з комфортом їздити на ньому від свого будинку в Сомервіллі до району Морського порту в Бостоні. приблизно 5-мильна поїздка. всього за 20 хвилин. Раптом проїхати 5 миль на велосипеді. це простіше простого. Мені також не потрібно витрачати час на стояння в пробках, очікування громадського транспорту або турбуватися про те, щоб з’явитися на зустріч з таким виглядом, ніби я переплив річку Чарльз, щоб дістатися туди.

Принадність електровелосипеда полягає в тому, що він робить велосипед інклюзивним видом транспорту, оскільки він не дискримінує за віком або фізичними можливостями.

Коли справа доходить до покупки електровелосипеда, існує безліч варіантів як для велосипеда, так і для акумулятора. Тож як вирішити, який з них найкраще підходить для ваших потреб? Як інженер-батарейник, який створив сотні акумуляторів і провів багато годин, паяючи акумуляторні батареї, ось мої думки про найпоширеніші питання, коли мова йде про батареї для електровелосипедів.

Якщо ви не знайомі з термінологією щодо акумуляторів, вам варто почати з цього: Терміни про батареї, які повинен знати кожен власник електровелосипеда.

У цій статті ми розглянемо наступні питання:

Який найкращий акумулятор для електровелосипеда?

Це одне з найскладніших питань для відповіді. Існує так багато змінних, які впливають на те, що робить акумулятор хорошим, і те, що найкраще для вас, може бути не найкращим для мене. Навіть тоді хороший акумулятор може працювати погано, якщо за ним не доглядати належним чином.

Акумулятори складаються з окремих елементів живлення. Елементи класифікуються на циліндричні (як у ваших батарейках типу АА та ААА) та призматичні (як у вашому телефоні). Кожен клас акумуляторів виготовляється в різних форм-факторах (у світі акумуляторів ми використовуємо цей термін для позначення розміру). Найпоширеніший форм-фактор елементів в акумуляторах для електровелосипедів. 18650.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Акумуляторна батарея хороша настільки, наскільки хороша її найслабша комірка.

Коли справа доходить до акумуляторів, з мого досвіду, існує сильна кореляція між ціною і якістю. Я не дотримуюся цього правила, коли мова йде про більшість речей, таких як, наприклад, вино в коробках (я просто хочу сказати, що в наші дні є багато дійсно хороших варіантів вина в коробках)!). Коли справа доходить до акумуляторів, ви дійсно не хочете йти на компроміс з якістю, тому що в кінцевому підсумку вам доведеться платити за це.

Ось кілька речей, про які слід пам’ятати, купуючи електробайк:

Виробники елементів: Panasonic, LG і Samsung мають хорошу репутацію в акумуляторній промисловості завдяки своїм високоякісним елементам, тому платити премію за ці елементи, безумовно, варто. Якщо на електровелосипеді, який ви намагаєтесь купити, немає інформації про виробника елемента живлення, він, швидше за все, не буде надійним джерелом.

Хімія елемента: Літій-іонні (li-ion) акумулятори. найкращий варіант для електровелосипедів. Хоча свинцево-кислотні батареї значно дешевші, вони втричі важчі за літій-іонні аналоги.

Li-ion має кілька варіантів хімічного складу елементів. Найпопулярнішими для електровелосипедів є нікель-марганцево-кобальтові (NMC), літій-кобальт-оксидні (LCO) та літій-залізо-фосфатні (LFP). Показники, на які слід звертати увагу при виборі хімічного складу елемента, такі:

  • Питома енергія: впливає на дальність роботи акумулятора.
  • Питома потужність: як акумулятор справляється з високим навантаженням, наприклад, при підйомі вгору
  • пагорб.
  • Безпека: чи має хімія історію з високим рівнем відмов в польових умовах?

Існують компроміси при виборі однієї хімії над іншою, але, як ми показали на зображенні нижче, NMC і LFP є чудовими варіантами, які пропонують найкраще співвідношення продуктивності, ціни та безпеки.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Правильний вибір хімічного складу акумулятора залежить від того, що для вас є найбільш важливим. Ви хочете батарею, яка має більший запас ходу (вищу питому енергію), але не має такої ж потужності? Або вам потрібна батарея, яка має більшу потужність (вищу питому потужність), але може бути не такою довговічною?

На мою думку, найкращі акумулятори для електровелосипедів, швидше за все, будуть виготовлені з елементів виробництва Panasonic, LG або Samsung з хімічним складом LFP або NMC.

Який діапазон роботи акумулятора для електровелосипеда?

Діапазон роботи акумуляторної батареї залежить від кількості енергії, що міститься в ній, і вимірюється у Ватт-годинах (Вт-год). Ватт?

Ват-години розраховуються шляхом множення ємності акумулятора в ампер-годинах на напругу акумулятора у вольтах.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Припустимо, що в середньому на 1 милю потрібно близько 25 Вт-год енергії. Отже, акумулятор на 14Аг, 36В має забезпечити вам близько 25 миль на одному заряді.

Майте на увазі, що вага велосипедиста, зовнішні температурні умови та інтенсивність педалювання суттєво впливають на запас ходу.

Застереження: запас ходу, який надають виробники електровелосипедів, слід сприймати з певною часткою скептицизму. Ця цифра отримана в результаті тестів, які проводяться в ідеально підібраних лабораторних умовах. Чи заряджаєте ви свою електроніку в інкубаційній камері при температурі 28° C за допомогою лабораторного зарядного пристрою, який подає ідеальний струм під час заряджання? Так, я теж не знаю. Отже, ми повинні припустити, що заявлений виробником запас ходу забезпечується лише в тому випадку, якщо батарея заряджається і розряджається в ідеальних умовах i.e. а не в реальних умовах.

Для більш реалістичної оцінки, відніміть 15% від діапазону, вказаного виробником, і припустіть, що це проміжне число є вашим реальним діапазоном.

Якщо вам потрібен більший запас ходу, обирайте акумулятор більшої ємності (А-год). Якщо вам потрібна більша потужність, обирайте батарею з вищою напругою (В). Дізнайтеся більше, чому напруга та ємність мають значення.

Який термін служби акумулятора електронного велосипеда?

Існує кілька факторів, які впливають на термін служби акумулятора, наприклад

  • умови навколишнього середовища: температура під час заряджання розряджання
  • швидкість заряджання: наскільки швидко або повільно заряджається акумулятор
  • напруга зарядки: до якої напруги заряджається акумулятор
  • глибина розряду (DoD): до якої напруги розряджається акумулятор

Наведений вище список не є вичерпним, але, загалом, батареї розкладаються як функція часу в зарядженому стані. Період.

День 1: Ви отримуєте свій новий електровелосипед, заряджаєте його до 100% і вирушаєте на велопрогулянку. Прийшовши додому, ви заряджаєте велосипед до 100% і з нетерпінням чекаєте, коли знову поїдете на ньому.

День 2. 364: Життя заважає, а ти все ще не виїжджав на велосипеді з тієї першої поїздки.

День 365: Рік по тому настав ідеальний день для поїздки на велосипеді, і у вас нарешті з’явився вільний час. Ти йдеш до підвалу, відмикаєш велосипед і з радістю заводиш його. 80% заряду. Що?? Ви чітко пам’ятаєте, як минулого року зарядили велосипед до 100% перед тим, як прибрати його до підвалу!

Правда в тому, що ми не можемо перемогти термодинаміку. Повторюю ще раз: батареї розкладаються в залежності від часу перебування в зарядженому стані.

Через те, що ви залишили акумулятор на 100% зарядженим на цілий рік у підвалі без контролю температури, ви ненавмисно спричинили втрату певної кількості незворотної ємності акумулятора. Ваш запас ходу буде на ~20% меншим, і, швидше за все, вам доведеться замінити батарею раніше, ніж ви очікували. У таблиці нижче показано, скільки відновлюваної ємності існує в акумуляторі після зберігання його при різних температурах і різних станах заряду протягом 1 року.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Ось чому багато електроніки постачається з акумуляторами, які заряджені лише частково. Щоб сповільнити цей розпад. З іншого боку, важко відстежити, скільки часу електровелосипеди та їхні акумулятори пролежали на складах, перш ніж їх доставили до вас, тому ви можете отримати акумулятор, який розкладався протягом року або двох.

Виробники також схильні переоцінювати свої батареї і заявляють, що термін служби певних батарей становить щонайменше 1 000 циклів. Показати.я.the.дані.

Термін служби літій-іонного акумулятора описується як кількість циклів, доки його ємність (А-год) не впаде нижче 80% від початкової. Загалом, це приблизно 250-400 циклів (залежно від хімічного складу батареї та інших факторів), що становить приблизно 1.Від 5 до 2 років, якщо ви заряджаєте розрядку щодня і доглядаєте за акумулятором належним чином.

Як заряджати акумулятор електровелосипеда, щоб він працював довше

  • Що вб’є ваш акумулятор швидше за все, так це залишення його зарядженим при підвищеній температурі. Якщо на вулиці 80 градусів, а ваш електровелосипед повністю заряджений, перенесіть його в приміщення, де прохолодніше, і спробуйте розрядити батарею якомога швидше.
  • Заряджайте акумулятор при кімнатній температурі якомога частіше.
  • При виборі зарядного пристрою для акумулятора електровелосипеда, чим повільніша швидкість заряджання, тим краще. Наприклад, якщо у вас є зарядний пристрій на 2 А, а ваш акумулятор має ємність 14 А-год, ви заряджаєте його зі швидкістю 14 А-год / 2 А-год = 7 годин. Це хороший, повільний заряд, який, безумовно, збільшить термін служби вашого акумулятора. Уникайте заряджання зі швидкістю, що перевищує 2 години для повного заряду.

Існує багато факторів, які впливають на вибір найкращого акумулятора для вашого електровелосипеда, і, безумовно, не існує універсального підходу. Але якби я купував акумулятор для електровелосипеда сьогодні, ось що б я зробив: LFP або NMC, повільно заряджати, уникати зберігання або зарядки при високій температурі і залишати батарею на рівні близько 30% заряду, якщо ви не плануєте використовувати її деякий час.

Є питання? Ми з радістю допоможемо. Ви можете зв’язатися з нами за допомогою контактної форми або знайти нас на @somerville_ev

Крім того, підпишіться на нашу наступну публікацію, щоб дізнатися більше про акумулятори!

Акумулятор для електровелосипеда Shimano

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Що потрібно знати про безпеку акумуляторів для електровелосипедів

Ні для кого не секрет, що ми в компанії Liv є великими шанувальниками електровелосипедів. Одна лише згадка про наш асортимент жіночих електровелосипедів викликає у нас широку посмішку.

Але. ми також зробимо серйозний вигляд і обговоримо з вами безпеку акумуляторів електровелосипедів. Тому що ми знаємо, що електровелосипеди, з їх високотехнологічними батареями, іноді можуть здаватися складними.

Ось чому ми розбили це в цій статті. Тож читайте далі, щоб дізнатись :

  • Що знаходиться всередині акумулятора електровелосипеда (технічні деталі)
  • Як ми забезпечуємо найвищі стандарти безпеки акумуляторів на наших електровелосипедах Liv
  • 13 найкращих практик, які необхідно знати для максимальної безпеки акумуляторів для електровелосипедів

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Технічна частина: Що знаходиться всередині акумулятора електровелосипеда?

Акумуляторні батареї електровелосипедів складаються з окремих елементів, що містять іони літію. Ці елементи накопичують енергію для живлення двигуна.

Батареї для електровелосипедів виготовляються з циліндричними, призматичними або мішечкоподібними елементами. Форма цих елементів дуже важлива. Високоякісні постачальники батарей для електровелосипедів, такі як Panasonic, Shimano та Bosch, використовують циліндричні елементи, оскільки вони витримують високі температури без деформації.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Окрім окремих елементів батареї, критично важливим компонентом всередині батареї електровелосипеда є система управління батареєю (BMS).

BMS надзвичайно важлива, оскільки вона регулює індивідуальну продуктивність кожного елемента акумулятора. Регулювання важливо, тому що навіть при одночасній установці всі окремі батареї не розряджаються, не псуються і не працюють з однаковою швидкістю. Деякі елементи працюють довше, ніж інші, деякі розряджаються повільніше, ніж інші, а деякі виходять з ладу і створюють більше проблем, ніж інші.

Якщо залишити електровелосипед напризволяще, з такою кількістю елементів, що діють незалежно, ви можете зіткнутися з проблемами продуктивності та безпеки.

Таким чином, BMS допомагає забезпечити довготривалу стабільну роботу акумулятора вашого електровелосипеда.

Нам подобається думати про BMS як про компетентного керівника, який наглядає за групою з різними здібностями до їзди і працює над тим, щоб тримати всіх разом на трасі.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Як ми забезпечуємо найвищі стандарти безпеки акумуляторів у наших електровелосипедах Liv

У компанії Liv ми ставимося до вашої безпеки ДУЖЕ серйозно. Ось чому наші акумулятори для електровелосипедів були розроблені спільно з найбільшим і найкращим виробником акумуляторів. компанією Panasonic.

Хоча інші бренди можуть купувати акумулятори Panasonic, Liv пішов далі. або два.

По-перше, ми тісно співпрацюємо з Panasonic для спільної розробки наших батарей. Результатом є повністю запатентована нами батарея для електровелосипедів, розроблена за найвищими стандартами безпеки.

По-друге, Panasonic не тільки виробляє елементи та систему управління акумулятором для наших електровелосипедів, але й збирає та тестує їх для нас.

Тому, інвестуючи в електровелосипед Liv, ви можете бути повністю впевнені, що отримуєте безпечний, надійний і високопродуктивний акумулятор, розроблений, зібраний і протестований лідерами індустрії. Ви не знайдете наш акумулятор на жодному іншому електровелосипеді на ринку.

Акумулятор для електровелосипедів Liv’s EnergyPak також відрізняється від інших брендів тим, що має окремі сепаратори (кімнати) всередині. Це допомагає запобігти поширенню тепла від одного елемента до іншого.

Наша система BMS. вона ж ефективний лідер поїздки. контролює акумуляторну батарею та окремі елементи, щоб переконатися, що кожен елемент відрегульований для максимальної ефективності та запобігання перегріву.

Під час заряджання вашого електровелосипеда Liv Smart Charger безперервно підтримує зв’язок з акумулятором, щоб забезпечити оптимальну швидкість заряджання окремих елементів. Крім того, в екстремально спекотних або холодних погодних умовах розумний зарядний пристрій відрегулює напругу зарядки для оптимальної ефективності акумулятора.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

простих правила для максимальної безпеки акумулятора електровелосипеда

Безпека акумулятора електровелосипеда: Що потрібно робити

  • Купуйте електровелосипед у відомого виробника.
  • Завжди використовуйте батарею та зарядний пристрій, що постачаються з вашим електровелосипедом.
  • Якщо ваш акумулятор пошкоджено, зверніться до авторизованого дилера, щоб він перевірив його перед наступною поїздкою.
  • При транспортуванні електровелосипеда обов’язково знімайте акумулятор, щоб захистити його від пошкоджень.
  • Зберігайте акумулятор при кімнатній температурі у вологому середовищі, щоб уникнути непотрібного пошкодження елементів.
  • Тримайте акумулятор подалі від дітей та домашніх тварин.
  • Негайно припиніть процедуру заряджання, якщо ви відчуваєте занепокоєння.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Безпека акумулятора електровелосипеда: Не можна

  • Не модифікуйте свій електровелосипед і не дозволяйте “корисним” друзям втручатися в його роботу. Для обслуговування завжди звертайтеся до авторизованого дилера вашого бренду електровелосипеда.
  • Не заряджайте електровелосипед поблизу легкозаймистих матеріалів.
  • Не зберігайте акумулятор у вологому місці.
  • Не піддавайте акумулятор або зарядний пристрій сильним ударам, наприклад. кидаючи їх
  • Не накривайте акумулятор або зарядний пристрій та не ставте на нього сторонні предмети.
  • Не залишайте акумулятор повністю зарядженим, якщо ви зберігаєте його протягом місяця або більше. Також найкраще знімати акумулятор з велосипеда і зберігати його на рівні 60% від його ємності. Ви можете скористатися розумним зарядним пристроєм Liv’s Smart Charger, який має корисну функцію 60% заряду для забезпечення безпечного зберігання.

Тепер давайте подивимось на велосипеди.

ГАРАЗД. Розмова про акумуляторну батарею завершена. Серйозний вираз обличчя зник. А тепер про найцікавіше, адже настав час пускати слину над нашим чудовим асортиментом жіночих електровелосипедів.

Розуміння системи Shimano STEPS

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Як ви вже могли помітити, електровелосипеди можуть бути складними. Між роздумами про системи допомоги педалі та дросельної заслінки, втулки та двигуни середнього приводу, а також про решту. це може бути досить заплутано. Ми вирішили надати основні відомості про одну з моторних систем, що використовуються на деяких моделях велосипедів: Shimano STEPS. Ця інформація була знайдена в навчальній програмі STEPS від Shimano та в посібнику користувача системи. Як завжди, ми завжди раді поспілкуватися з вами про питання, що стосуються цієї системи.

Розуміння системи Shimano STEPS

Що таке Shimano STEPS?

Shimano STEPS, абревіатура від Shimano Total Electric Power System. це система підтримки педалей для електровелосипедів.

Чим відрізняються велосипеди з перемикачами Shimano STEPS?

Велосипедні компанії вже давно постачають деталі для своїх електровелосипедів від багатьох різних виробників. Велосипед може мати двигун однієї компанії, а шатуни. іншої.

Велосипеди Shimano STEPS. це перші велосипеди, які використовують моторизовані системи приводу повністю від тієї ж компанії. Це означає, що кожен компонент оптимізовано для роботи з електроприводом. Наприклад, потужність від двигуна передається через ланцюг, схвалений Shimano, який спеціально розроблений для підвищеної допомоги, яку надають електричні велосипеди. Електровелосипеди розроблені спеціально для Shimano STEPS. Виробники створюють велосипед навколо системи, а не навпаки.

У деяких випадках наявність велосипеда, правильно налаштованого під одну систему, полегшує та спрощує обслуговування.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Shimano STEPS Mid-Drive

Велосипеди з системою Shimano STEPS є системами з середнім приводом, тобто двигун розташований біля педалей, а не у втулці колеса. Мотор важить сім фунтів і є неймовірно компактним, що забезпечує більш збалансовану їзду.

Велосипеди Shimano STEPS мають датчик крутного моменту, який визначає кількість потужності, яку ви прикладаєте до педалей. Це дозволяє двигуну допомагати вам стільки, скільки вам потрібно, або стільки, скільки вам потрібно.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Довговічність швидкості

Всі велосипеди з двигуном Shimano STEPS розвивають максимальну швидкість 20 миль на годину, що робить його двигуном для електровелосипедів класу 1.

На найвищому рівні допомоги ви можете розраховувати на 30 миль на одному заряді акумулятора. Як і у випадку з іншими системами приводу, їзда з меншим рівнем допомоги може подовжити термін служби акумулятора. У режимі ECO ви можете розраховувати на пробіг близько 50 миль на одному заряді.

Батареї на велосипедах Shimano STEPS повністю заряджаються близько чотирьох годин і можуть витримати до 1000 зарядок, перш ніж відчутно втратять потужність.

Батареї Shimano STEPS

Ви можете заряджати батарею Shimano STEPS як на велосипеді, так і поза ним. Батареї мають адаптер для заряджання від велосипеда. Якщо ви заряджаєте акумулятор на велосипеді, ви можете підключити його до порту. Як і будь-який інший велосипед, ви можете використовувати зарядний пристрій у будь-якій стандартній розетці.

Як і у випадку з усіма акумуляторами, вам потрібно буде заряджати їх в певному температурному діапазоні. На щастя, будь-які помилки в зарядці акумулятора будуть показані миготливим світлодіодним індикатором.

Додаткові функції

Багато велосипедів починають впроваджувати систему Walk Assist на електровелосипедах, і система Shimano STEPS не є винятком. Функція Walk Assist чудово підходить для прогулянок на велосипеді або для підйому по пандусу на стелаж. Щоб активувати цю функцію, вимкніть допомогу двигуна і натисніть кнопку “вниз. Ви почнете відчувати, як ваш велосипед рухається зі швидкістю дві милі на годину.

потрібно, акумулятори, електровелосипедів, інженера

Використання велосипеда з системою Shimano STEPS

Ви можете вважати, що всі електровелосипеди однакові. просто увімкніть акумулятор і їдьте! Системи Shimano STEPS схожі з однією відмінністю. Увімкнувши велосипед (що можна зробити, натиснувши кнопку живлення на дисплеї або акумуляторі), ви хочете переконатися, що не відчуваєте педалей.

Це звучить божевільно, ми знаємо. Додатковий тиск на педалі або ланцюг під час запуску може вплинути на датчик крутного моменту. У цьому випадку на дисплеї відображається код помилки (E012 або W013), і ви не зможете використовувати двигун.

Якщо це сталося, просто вимкніть велосипед, зніміть ноги з педалей, переконайтеся, що велосипед стоїть вертикально і нерухомо, і увімкніть систему.

Технічні аспекти

Розуміння індикації стану STEPS

(A) Індикатор рівня заряду акумулятора

(B) Попередження про технічне обслуговування: вказує на необхідність технічного обслуговування. Якщо ця піктограма відображається, зверніться до місця придбання або до продавця велосипеда.

(C) Індикатор положення передачі

Стартовий режим Положення передачі1

Система сповістить вас про рекомендований час для перемикання передач залежно від умов їзди на велосипеді

(D) Відображення даних про подорож

(E) Режим перемикання передач13: Відображає поточний режим перемикання передач як [Авто] або [Ручний]

(F) Манометр допомоги: Відображає рівень допомоги

(G) Поточний режим допомоги

(H) Поточна швидкість4

(I) Поточний час

(J) Піктограма світла: Показує, що підключений до накопичувача індикатор горить.

(K) Піктограма Bluetooth LE: Відображення при підключенні через Bluetooth LE.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top