Вартість пташиного скутера: чи вартий електричний скутер того. Птах один скутер

Познайомтеся з пташиними “менеджерами флоту”, які полюють і випускають електросамокати в центрі Лос-Анджелеса

У п’ятницю ввечері в центрі Лос-Анджелеса менеджер автопарку Адан Ейсевес їде вулицями на своєму пікапі Ford Ranger у пошуках птаха. не електросамоката, а справжнього птаха.

“Вперше побачивши птаха, я здивувався, якого біса він робить у центрі міста?,”сказав Ейсевес. “Він не схожий на міського птаха, на голуба чи чайку Вдруге я зрозумів: “Чорт, я знаходжу цього дурня тільки в Скід-Роу”.'”

Ми ніколи не зустрічаємо загадкового птаха, який поводиться як людина. Замість цього ми їдемо вулицями Даунтауна, висаджуючи і забираючи самокати. інший тип Bird. під яскравими вогнями і серед натовпів людей, багато з яких одягнені до дев’ятого коліна і шукають, де б розважитися.

Вдень 41-річний Ейсевес працює в сімейній майстерні з ремонту електроінструментів у Південному Централі. Вночі він розгортає, заряджає та балансує електросамокати для компанії Bird, одного з одинадцяти менеджерів автопарку, розташованих у центрі міста. Зона, яку він обслуговує, включає в себе Dignity Health на Гранд Авеню (колись називалася Каліфорнійська лікарня), де він народився.

Він носить захисний жилет з написом “Пташиний посол”, і це досить точно описує його роль у нічному міському русі. У всьому цьому хаосі він постійно присутній.

Коли в березні 2020 року почалася пандемія COVID-19, Ачевес уже заряджав самокати для Bird, Lime and Wheels, заробляючи досить непогані гроші. близько 100 доларів за три години роботи на ніч. Але коли вірус закрив його сімейний бізнес і змусив компанії прибрати скутери з вулиць, він раптом залишився без роботи і без доходу. Потім йому зателефонував Берд.

вартість, пташиного, скутер, вартий, електричний

Фото зсередини автомобіля Адана Асевеса. Його обов’язки вночі включають розгортання електросамокатів, заряджання та балансування електросамокатів. Фото Мейлін Ту

Від льотчика до керівника автопарку

За розгортання, заряджання та ремонт парку з приблизно 150 самокатів, 100 з яких постійно перебувають на вулиці, Ейсевес отримує в середньому 4 500 доларів на місяць після сплати витрат. Берд вираховує міський збір, плату за страхування та апаратне забезпечення, а також так звану “протидію”. інвестицію, яка, за його словами, зменшила витрати на газ на 50%.”

“Якщо хтось каже: “Гей, скутер не працює”, він отримує знижку”. Тож це проти мене”. пояснив Асевес. Його націнка зазвичай становить 1-2%, в той час як у інших менеджерів автопарків вона може сягати 7% або 8%. Після всіх вирахувань Берд і Ейсів ділять прибуток, що залишився, 50 на 50.

Що стосується витрат, то він витрачає 1200 доларів на місяць на оренду зарядного контейнера в інфраструктурі портативних зарядних станцій Окунь. інвестиція, яка, за його словами, дозволила йому скоротити витрати на газ на 50%. Якщо йому потрібно подолати лише невелику відстань, він іноді використовує скутер, щоб підібрати інші скутери, заощаджуючи ще більше грошей на бензині, витрати на який наразі становлять близько 100 доларів на тиждень. Він також купує деталі для ремонту безпосередньо у Берда, що є ще однією статтею витрат.

Ейсів починає щовечора о 22:00.m. і працює по чотири-п’ять годин. У перервах між ремонтом електроінструментів та управлінням парком скутерів він працює по 11-12 годин на добу, щоб оплатити навчання двох своїх доньок, 15 і 19 років, у коледжі.

Це фізично важка робота. Bird Two, модель у парку Ейсевеса, важить 46-47 фунтів. “Після того, як підбереш 40, 50 скутерів, починаєш це відчувати”. каже він.

Як один з найкращих літунів, Ейсевес ідеально підходить на цю роль.

Народився і виріс у південно-центральному та центральному районах міста L.A., Асевес розповів, що обидві сторони його сім’ї походять з Гвадалахари. Його дідусь з боку батька допомагав будувати залізниці в Каліфорнії. Його батько помер, коли йому було 11 років, і він майже втратив зв’язок з цією частиною своєї родини.

Він навчався в католицькій школі для хлопчиків Cathedral High School в Чайнатауні, а потім у Торговому технічному коледжі Лос-Анджелеса, де вивчав промислові технології та механічну обробку. навички, які стали йому в нагоді в роботі з ремонту електроінструментів, якою він займається останні 30 років.

“Тож я їхав з Південного Центрального до Чайнатауну і завжди був у центрі міста”. Хоча я повинен сказати вам, що коли я був у середній школі в 90-х роках. Даунтаун був не тим місцем, де варто було бути.”

Коли йому виповнилося 18, мама сказала йому: “Ти вже закінчив школу, розберися з цим”.” Зараз він працює над тим, щоб його доньки закінчили коледж, не беручи на себе студентські борги.

Він знає вулиці Даунтауна вздовж і впоперек. Це дає йому перевагу, коли скутери пропадають, застрягають у гаражах або припарковані під мостами, де GPS погано ловить. Він використовує додаток Bird fleet manager, щоб відстежувати, ремонтувати та випускати скутери. У певному сенсі Птах також використовує додаток для відстеження менеджерів автопарку.

“Берд бачить все. Я не здивуюся, якщо вони слухають нас прямо зараз.”

Коли Bird запустив програму управління автопарком, він був радий почати ремонтувати скутери.

“Як механік, я дуже пишаюся своєю роботою. Тож я буду тримати своїх там, де вони працюють на 100%, якщо не краще.”

вартість, пташиного, скутер, вартий, електричний

Фото Адана Ачевеса, який працює над цим парком електросамокатів Bird. Фото Мейлін Ту

Ера зарядки для електросамокатів в епоху Pokémon GO

Ще на початку буму електросамокатів компанії пропонували “винагороду” за пошук, заряджання та передислокацію самокатів. За один пристрій можна було заробити до 20 доларів. компанії платили премію за пристрої, які було важче знайти. Згідно з багатьма джерелами, це було схоже на дорослу версію Pokémon GO. Люди полювали на скутери зі своїми партнерами, друзями або дітьми.

Ця група незалежних викрадачів самокатів і зарядних пристроїв. Птах називав їх “флаєрами”, а Лайм. “соковижималками”. добре заробляла і отримувала від цього задоволення. Але це не було стійким рішенням для Bird, Lime та їхніх наступників, а також для довкілля.

“Річ у тім, що модель незалежного підрядника чудово підходить для швидкого зростання. каже Гаррі Кемпбелл, засновник компанії Хлопець з попутних поїздок. Компанії можуть швидко запускатися в містах, не витрачаючись на наймання місцевих працівників, а просто приїжджаючи з вантажівкою, повною самокатів, і наймаючи для їх зарядки та розміщення працівників, найнятих через Craigslist. Берд, розбагатівши на гроші інвесторів, був готовий розщедритися на премію за цю нову роботу.

Але ця модель була недовговічною, частково тому, що стартапи, які займаються мікромобільністю, зрозуміли, що, хоча використання незалежних підрядників чудово допомагає їм швидко масштабуватися в незнайомих містах, це також залишає їм мало контролю над працівниками. За словами Кемпбелла, деякі літуни також почали обманювати систему, приховуючи скутери, поки винагорода за них не зростала.

Коли Кемпбелл починав як роздавальник флаєрів, він заробляв від 40 до 50 доларів на годину. “Я був такий Я знаю, що це не є стійким. сказав він. тому що це траплялося знову і знову в економіці концертів”.”

вартість, пташиного, скутер, вартий, електричний

Незалежні продавці самокатів і зарядних пристроїв Берда називали себе “флаєрами” і могли заробляти до 20 доларів за один проданий пристрій. Фото Мейлін Ту

Як AB5 вплинув на “флаєри” електросамокатів

У 2019 році Каліфорнія прийняла AB5, законопроект, спрямований проти компаній, які неправильно класифікують працівників як незалежний підрядник.

У відповідь на це Uber, Lyft та інші компанії, які покладаються на гіг-працівників, витратили 200 мільйонів доларів на ухвалення поправки 22 у Каліфорнії, звільнивши себе від вимог закону.

Компанії з виробництва електросамокатів були змушені піти іншим шляхом. Bird запустила свою програму управління автопарком на початку 2020 року. Програма залучає малі підприємства, такі як Aceves, до управління е-самокатами, віддаючи їм частину прибутку. Щоб стати менеджером автопарку, фізичні особи повинні зареєструвати свій бізнес як ТОВ. Використання вапна логістичні партнери, тоді як конкуренти, такі як Superpedestrian та Veo, наголошують на тому, що наймають працівників з місцевої громади на умовах W-2.

Оскільки муніципалітети посилюють свої правила щодо послуг мікромобільності, вони, як правило, прихильно ставляться до компаній, які наймають працівників на умовах W-2. Лос-Анджелес, наприклад, є містом з “відкритим дозволом”, що означає відсутність конкурентного процесу запиту на пропозицію (RFP), але компанії повинні подавати щорічну заявку на отримання дозволу та сплачувати збір у розмірі 20 000 доларів. Кемпбелл зазначає, що для багатьох міст, включаючи Санта-Моніку і Лонг-Біч, оператори повинні подавати докладні заявки, які оцінюються за кількома показниками, включаючи інвестиції в громаду.

“Це також вигідно відрізняє їх від Берда чи Лайма, які не використовують такий тип зайнятості”. каже Кемпбелл.

Критики AB5 кажуть, що підробіток насправді ідеально підходить для батьків, опікунів або будь-кого, хто шукає гнучку роботу з низькою вартістю входу.

“Було б чудово мати такі робочі місця з легким входом і легким виходом, де ви можете поспішати, коли хочете, і відкладати їх, коли не хочете”. сказала Ерін Хаттон, професор соціології в Університеті Буффало. Але деякі роботодавці користуються перевагами працівників, пропонуючи гнучкий графік роботи без прав і пільг для працівників, що Хаттон називає “хибною конструкцією”.”

За словами Кемпбелла, “гібридна” модель менеджера автопарку була логічним наступним кроком для компаній, що виробляють електросамокати. Коли стрімке зростання ринку спільної мікромобільності почало сповільнюватися, з’явилася також регуляторна невизначеність щодо AB5.

“Bird, ймовірно, мала сотні тисяч зарядних пристроїв у певний момент, тому їм було б дуже важко зробити розворот на 180 градусів і перейти до моделі найманих працівників”. сказав Кемпбелл.

Нова програма управління автопарком здавалася безпрограшною як для Bird, так і для незалежних підрядників, яких вона найняла. Підрядники більше не полювали на пристрої за винагороду. Натомість вони стали б відповідальними за догляд, зарядку та розміщення індивідуальних скутерів. Чим краще працюють електросамокати менеджера автопарку, тим більше грошей він може заробити. На своїй сторінці набору персоналу Bird оголошує, що менеджери автопарку можуть заробляти до 1 500 на тиждень (з застереженнями дрібним шрифтом).

У той же час, зменшивши ризики і отримавши більше контролю, Bird не довелося вкладати кошти в наймання працівників W-2.

Bird не відповів на докладний список питань про свою програму управління автопарком, але підтвердив, що вона розставила всі крапки над “і”.LA, що в ній працюють 40 “незалежних підприємств” у місті L.A. які “глибоко інвестують у громади, які вони обслуговують”, і пропонують “індивідуальний досвід роботи з кожним окремим кварталом”.”

“Я не представляю компанію Bird і не говорю від її імені”. зачитав Ейсевес зі свого телефону, сидячи на водійському сидінні пікапа на стоянці біля контейнера Perch. “Отже, я говорю лише від імені свого ТОВ, яке називається Up Now”.” Він додав, що, згідно з цим повідомленням, отриманим від його менеджера по роботі з Bird: “Мої стосунки з Bird. як з постачальником логістичних послуг”.”

Справа не лише в грошах. Перехід від “флаєра” чи “соковижималки” до “менеджера автопарку” може бути предметом гордості. Ейсевес сказав, що деякі флаєри соромилися заряджати самокати, і що це було стигматизовано як “спосіб збору бляшанок для міленіалів”.” Але після того, як вони стали менеджерами автопарку, ті ж самі люди почали хвалитися тим, скільки грошей вони заробляють.

“У них є поспіх. сказав співзасновник і генеральний директор Perch Mobility Том Шрайбер. “Вони хочуть побудувати краще життя і мріють про те, про що мріють усі інші”.”

У 2020 році вийшла технологічна публікація OneZero від Medium Розслідування щодо програми, стверджувало, що Bird “виманював” у менеджерів автопарків тисячі доларів боргу за електросамокати. Однак, продовження програми “Занурення в розумні міста запропонував іншу картину, зосередившись на деяких менеджерах автопарків, які сказали, що вони задоволені програмою і заробляють хороші гроші.

Берд обережно називає менеджерів автопарків незалежними малими підприємствами (а не найманими працівниками) і підкреслює автономію, яку мають менеджери автопарків в управлінні власним автопарком. Хоча менеджери автопарку відповідають за ремонт пошкоджених скутерів, власником скутерів є Берд, і менеджери автопарку не несуть фінансової відповідальності за втрачені або викрадені скутери. Але якщо власний бізнес є частиною американської мрії, цією мрією також можуть скористатися компанії, які обіцяють одне, а роблять зовсім інше, вважає Хаттон.

“Можливість реалізувати мрію бути підприємцем. особливо, коли ви походите з такого середовища. це справді потужна сила”. сказала вона. “І якщо це окупиться для них, я тільки за. Але якщо їх використовують під виглядом мрії, то це дуже проблематично.”

Від мисливця за головами до пастуха флоту

Адан Ейсевес бачив все, як менеджер флоту Берд, який працював ночами в Даунтауні в Лондоні.A. Він жартує, що йому варто почати носити натільну камеру, щоб все це фіксувати. О 2 годині ночі.m. “Коли ми виходимо за межі барів і клубів, все починає ставати цікавим”.

Минулого тижня він розборонив бійку між двома чоловіками перед Юніон Стейшн. Один чоловік звинувачував іншого у зґвалтуванні своєї племінниці.

“І я сказав: “Якщо цей чувак ґвалтівник, то я не хочу, щоб він. Я допоможу тобі його побити. Коли і де?І він сказав, що це сталося 20 років тому в Комптоні.”

Чоловік, якого звинувачують, сказав, що не знав іншого чоловіка і що він спав, коли на нього напали.

Він потрапляв у напружені ситуації, намагаючись повернути самокати, зокрема, йому погрожував хлопець з палицею, і він витягнув свій ніж для самозахисту.

Вночі Ейсевес функціонує як “очі на вулиці” в центрі Лондона.A., Вони надають свого роду критично важливу, хоча й невизнану, громадську послугу, забезпечуючи безпеку та життєдіяльність міста (як урбаніст) Джейн Джейкобс підкреслила у своїй книзі “Смерть і життя великих американських міст”).

Є п’яні люди, які думають, що це забавно перекинути ряд скутерів, як багато доміно, або заплутати їх у болісний трикутник для забави. Він вишиковує в чергу лише три-чотири скутери одночасно, тому що виявив, що люди менш схильні до того, щоб з ними жартувати.

Люди залишають скутери на автостраді або під об’їзними дорогами, а одного разу хтось закинув “Птаха” на дорожній знак, де він висів, як перевернута догори дригом літера “L”.”

“Вони залишають їх у таких місцях, де виникає питання: “Навіщо?? Навіщо ви це сюди поклали??”Це не тільки забирає багато часу, але іноді може бути небезпечно”. додав він.

Іноді заповзятливий користувач доїжджає на самокаті Bird аж до Венеції або Маріна-дель-Рей, де йому доводиться забирати його, що зменшує його прибуток.

Один Птах нещодавно долетів аж до Мексики. “Я сказав пташці: “Гей, ця пташка вирішила мігрувати”.”

Загалом, він втратив близько 130 скутерів відтоді, як почав працювати. І хоча електросамокати дуже помітні на вулицях Лос-Анджелеса.A на превеликий жаль для деяких мешканців Анджелено. Асевес працює переважно за лаштунками, не лише підзаряджаючи та балансуючи самокати, але й слідкуючи за тим, щоб вони були законно припарковані та не заважали проїзду громадськості.

“Це одна річ, яку я хотів би, щоб люди знали. що за кожним скутером стоять живі люди”. сказав Ейсів.

Через відсутність системи безпеки

вартість, пташиного, скутер, вартий, електричний

Фото Мейлін Ту

Ачевес працює з двома іншими менеджерами автопарку (один з них. його брат). Він сказав, що вони допомагають один одному. Інакше може бути важко підтримувати виснажливий графік роботи без вихідних, без відпусток і лікарняних.

Він заробляє більше грошей, ніж міг би як так званий “гіг-працівник”, але він не отримує ні правового захисту, який надається працівникам за федеральним законодавством та законодавством штату, ні тих пільг, які часто пропонують технологічні компанії.

“Однією з найскладніших речей у моделі незалежного підрядника є те, що витрати, пов’язані з цією моделлю, не є очевидними. каже Хаттон.

Тим не менш, для багатьох працівників такий компроміс вартий того, і Ейсевес каже, що йому подобається така гнучкість.

“Я насолоджуюся свободою”. Мені подобається їздити в центрі міста. Мені подобається той факт, що скутери надають послугу місту, не спричиняючи значного забруднення і не зменшуючи трафік”. сказав він. “Я завжди думаю про себе: “Я повинен покинути цю планету кращою, ніж коли я прийшов. Тому що тут мої діти і, можливо, їхні діти.”

Ачевес виріс під час “найгірших років у Південному Централі” і хоче написати книгу про свій досвід. Він вважає, що у нього достатньо матеріалу. таких історій, в які ви не повірите, якщо він вам їх розповість. для двох-трьох сезонів телевізійного шоу.

Йому було 11 років під час заворушень у Лос-Анджелесі 1992 року, коли вулиці були у вогні.

“Я думав: “Що, в біса, відбувається?? Чи це кінець світу?’.”

У підлітковому віці, за його словами, у нього було кілька сутичок із сумнозвісним відділом “Рампарт” поліції Лос-Анджелеса. За словами Ейсевеса, корумповані копи намагаються вибити з лідерів банд гроші, а коли ті відмовляються, мстяться мешканцям району. роблять все, що завгодно: б’ють, намагаються підкинути наркотики чи зброю, забирають і залишають в районі, де живе конкуруюча банда.

“Тож, по суті, очікуючи, що тебе вб’ють, бо не схоже, що тебе привітають. або запропонують підвезти назад. Тож я бігла додому о 2 годині ночі, щоб поїхати на електросамокаті.m. вниз по Центральній авеню, так швидко, як тільки міг. Люди можуть подумати, що я під кайфом і просто тікаю додому, щоб врятувати своє життя.”

Сьогодні Aceves курсує вулицями Downtown L.A. щовечора, щоб відправити своїх дочок до коледжу і зробити світ кращим.

Працюючи з містами, такі компанії, як Bird, балансують на межі між приватним підприємництвом і державною службою, стверджуючи, що роблять міста зеленішими, безпечнішими та справедливішими. І спільна мікромобільність змінила ландшафт Даунтауна L.A., можливо, на краще. Але саме такі люди, як Асевес, мають справу з найкращим і найгіршим, що може запропонувати місто.

У якийсь момент Ейсів нахиляється, щоб підняти самокат LINK, який лежить кермом на вулиці. “Ми не повинні торкатися самокатів конкурентів. пояснює він. “Але зазвичай, якщо вони опиняються в такій ситуації, я підхоплюю Я відчуваю, що це моя громада”.”

Вартість пташиного самоката: чи вартий електросамокат того?

вартість, пташиного, скутер, вартий, електричний

Бретт Хеллінг. засновник Gigworker.com. Він працює водієм каршерінгу з початку 2012 року, здійснивши сотні поїздок для таких компаній, як Uber, Lyft та Postmates.

З того часу він розширив свої знання, створивши сайт Gigworker, а також написавши книгу Gigworker: Незалежна робота та стан гіг-економіки в м’якій обкладинці, яка зараз доступна на Amazon.

Наш сайт підтримується нашими користувачами. Ми іноді заробляємо на партнерських посиланнях, коли ви переходите за ними на наш сайт

Якщо вам потрібно здійснити швидку поїздку по великому місту, кампусу коледжу або просто по будь-якому перевантаженому району, оренда електросамоката може бути найшвидшим і найдешевшим способом пересування.

Популярні бездокові електричні самокати Bird легко знайти та використовувати, але з такою великою кількістю конкуруючих компаній, що виробляють самокати, та сервісів для поїздок на кшталт Lyft та Uber, чи варті самокати Bird того, щоб їх купувати??

Ми коротко розглянемо, як користуватися самокатами Bird, а також як перевірити та знайти компанії-конкуренти електросамокатів у вашому місті.

І якщо ви часто користуєтеся самокатами Bird, ви можете подумати про те, щоб заощадити трохи грошей в довгостроковій перспективі і купити власний самокат.

Що таке електросамокати Bird?

Bird. це сервіс електросамокатів, заснований генеральним директором Тревісом ВандерЗанденом у 2017 році, який дозволяє користувачам швидко сісти за кермо одного зі своїх самокатів і покататися за невелику плату.

Все, що вам потрібно зробити, це скористатися мобільним додатком Bird на своєму смартфоні та зареєструватися як користувач.

Після того, як ви створили профіль і вказали спосіб оплати, ви можете знайти вільний самокат Bird, відсканувати код на ньому і почати поїздку.

Самокати Bird. це електричні самокати Xiaomi M365 виробництва компанії Ninebot Technology Company.

Існує кілька моделей, доступних в залежності від міста, включаючи стандартну Bird One та більш міцну та довговічну Bird Zero.

Коли ви закінчите поїздку, просто залиште бездротовий самокат у будь-якому безпечному місці, і додаток зніме кошти з вашої кредитної картки, виходячи з відстані, яку ви проїхали.

Оренда електросамокатів Bird. це лише частина стратегії компанії щодо спільного використання електротранспорту.

Ви можете придбати самокат Bird One або скористатися додатком Bird, щоб орендувати Bird Cruiser, новий сидячий електричний велосипед компанії.

Скільки коштує оренда самоката Bird?

Вартість самоката Bird залежить від того, в якому місті ви перебуваєте і як довго ви ним користуєтесь.

Кожна поїздка вимагає 1 розблокування самоката без док-станції за допомогою додатку Bird, а потім стягується плата за кожну використану хвилину, а не за те, як далеко ви фактично проїхали.

Однак, похвилинна плата відрізняється в залежності від того, в якому місті ви їдете, тому будьте уважні.

Bird починав з фіксованої плати в 15 центів за хвилину, але в 2018 році компанія почала підвищувати тарифи в деяких містах.

Якщо ви користуєтеся самокатом у великому американському місті, такому як Лос-Анджелес або Вашингтон, округ Колумбія.C., за поїздку на Bird з вас можуть стягувати до 25 центів за милю.

Тим часом, у невеликих містах, особливо поблизу коледжів, де навчаються студенти з обмеженими фінансовими можливостями, тарифи знижуються до 10 центів за хвилину, щоб привабити молодих споживачів.

Залежно від наявності конкурентів, ви можете побачити падіння цін, оскільки більше компаній, таких як Lime, виходять на ваш місцевий ринок.

Щоб перевірити вартість оренди самокатів Bird, ви можете ознайомитися з цим посібником.

Якщо ви перебуваєте у великому місті, можливо, ви захочете скористатися кількома додатками, щоб порівняти похвилинну вартість електросамокатів у вашому районі.

Плата за скутер Bird проти. Інші тарифи на самокати

Зважаючи на те, що в деяких містах вартість зарядки Bird може досягати 33 центів за хвилину, варто перевірити весь ринок електросамокатів.

На щастя, є з чого вибрати: крім Bird, такі компанії, як Jump, Lime, Skip і Spin, пропонують такі ж послуги електросамокатів.

А в деяких районах електричні транспортні засоби пропонують додатки для спільного використання, такі як Lyft.

Завдяки конкурентоспроможним цінам, місце розташування є найкращим способом визначити, який електросамокат найкраще підходить для вас.

Ви можете безкоштовно завантажити будь-який з додатків для спільних поїздок на свій смартфон.

Після реєстрації використовуйте систему GPS кожного додатку, щоб знайти найближчий самокат Spin, Bird або Lime.

Lime є найбільшим конкурентом Bird, і доступний майже в кожному місті, де ви знайдете Bird.

Як і самокати Bird, самокати Lime використовують сканований QR-код для активації, пропонуючи майже ідентичний досвід їзди на самокаті.

Оренда самокатів. найдешевший додаток для райдшерінгу

вартість, пташиного, скутер, вартий, електричний

Оскільки вартість розблокування самоката Bird становить лише 1 долар за хвилину, електричні самокати є набагато кращим вибором для вашого гаманця, коли ви шукаєте варіанти для поїздок на короткі відстані.

Більшість сервісів спільних поїздок починаються з мінімум 5 плюс комісія та чайові.

А якщо ви подорожуєте в перевантаженому міському районі, ви будете накопичувати похвилинну плату, застрягши в машині, чого можна було б повністю уникнути, користуючись послугами електросамокатів.

Звичайно, самокат Bird не може відвезти вас за 30 миль до аеропорту, але якщо ви намагаєтеся проїхати кілька миль по місту, то поїздка на самокаті Bird зі швидкістю 10-15 миль/год. це лише частина вартості поїздки на автомобілі Uber або Lyft.

Крім того, електросамокати можуть подолати більшу відстань за коротший проміжок часу, коли на дорогах поганий трафік.

Однак, якщо ви подорожуєте не наодинці або вам не потрібно тягнути щось більше, ніж рюкзак, Bird. не найкращий варіант.

Bird забороняє їздити на одному самокаті більше ніж одній людині одночасно, а також застерігає від того, щоб на кермо не ставили зайву вагу, наприклад, великий пакет або продукти.

Соціальні витрати на електричні скутери

Електросамокати дуже корисні для велосипедистів, але вони стали тягарем у багатьох містах, в тому числі в Санта-Моніці, Каліфорнія, де зародилася культура електросамокатів.

Такі міста, як Сан-Франциско, Сан-Дієго та Лос-Анджелес, ввели суворі обмеження на використання електросамокатів після того, як було виявлено, що самокати забивають велосипедні доріжки та спричиняють автомобільні аварії.

Відповідальність водія стала основною проблемою для Bird та його конкурентів.

Чим частіше користувачі Bird and Lime нехтують правилами і залишають самокати в неналежних місцях, таких як приватні будинки, велодоріжки та міські вулиці, тим більший тиск чиниться на місцевих законодавців, щоб повністю заборонити використання електросамокатів.

Кожне велике місто має свої власні вимоги до електросамокатів, а деякі з них взагалі заборонили електросамокати на своїх вулицях.

Самокати Bird все ще доступні у понад 100 містах США.

Щоб перевірити наявність вільних місць, просто увімкніть додаток Bird.

Вам також повідомлять, чи є певні райони міста забороненими для електросамокатів і чи існують обмеження на місця для паркування.

Такі компанії, як Bird, можуть бути оштрафовані міською владою, якщо самокати будуть припарковані в заборонених зонах. в деяких випадках навіть з клієнтів можуть стягуватися штрафи за залишення самокатів у небезпечних зонах.

Вам також слід перевірити, чи є у вашому місті та штаті вікові вимоги до використання електросамокатів, а також місцеві закони про шоломи.

Залежно від того, де ви живете, може бути обов’язковим носити шолом під час використання електросамоката.

Прокат самокатів Bird vs. Купівля електросамоката

Якщо ви часто користуєтеся самокатами Bird, ці 4 і 6 поїздок можуть скластися, і, можливо, буде доцільніше купити власний новий самокат.

Насправді, ви можете мати власний самокат Bird, оскільки вони пропонують свої самокати на продаж.

Найкращий спосіб визначити, чи варто купувати або орендувати самокат. це проста математика.

Стандартний самокат Bird. це Xiaomi M365, роздрібна ціна. 400.

Якщо ви витрачаєте близько 50 гривень на місяць на оренду самоката, ви можете заплатити за власний новий самокат менш ніж за рік.

Але на відміну від оренди, володіння самокатом накладає додаткові обов’язки.

Вам доведеться стежити за зарядом акумулятора, заряджати самокат і безпечно паркувати його, коли він не використовується.

Це може стати великою проблемою, якщо вас приваблює безтурботний характер оренди самокатів, які можна залишити практично де завгодно.

Вартість пташиного самоката: Варто для швидких поїздок

Якщо ви шукаєте спосіб щодня їздити на роботу або подорожувати з чимось більшим, ніж невеликий рюкзак або сумка, то каршерінг або громадський транспорт. кращий вибір для пересування, ніж оренда самоката Bird.

Погода, великі відстані та безпека дорожнього руху часто можуть повністю виключити подорож на електросамокаті.

Але якщо ви шукаєте швидку поїздку в переповненому місті, самокат Bird. набагато доступніший і швидший варіант, ніж замовлення Uber або Lyft.

Навіть якщо ви перебуваєте в місті з високими тарифами, найгірша ціна на оренду електросамокатів. це лише частина традиційного райдшару. Просто не забудьте припаркуватися десь у безпечному місці.

1 думка про “Вартість пташиного скутера: чи вартий електричний скутер того?”

Я думаю, що електричний скутер того вартий! Це дуже весело і чудово підходить для пересування містом. Відповісти

Як підключити Bluetooth до самоката Bird Scooter? (Давайте подивимось)

Перебуваючи на скутерах, багато хто з вас може захотіти послухати класну музику зі свого скутера або послухати подкасти, саме тому вам потрібно буде підключити електричний скутер до Bluetooth.

Для цього потрібно зробити кілька простих кроків, і ви готові до роботи, якщо у вас є додаток для пташиного самоката.

Щоб успішно з’єднати свій Bluetooth з самокатом, вам потрібно відсканувати QR-код самоката. Далі переконайтеся, що ваш пташиний самокат повністю заряджений, ваш додаток для пташиного самоката відкритий, і вибрана опція поїздки, але перед цим переконайтеся, що ваш телефон підключений до Bluetooth та Wi-Fi.

Як підключити Bluetooth до пташиного скутера?

вартість, пташиного, скутер, вартий, електричний

Щоб успішно підключити ваш самокат bird до додатку, ви повинні мати додаток bord, пов’язаний з вашим обліковим записом.

Було б найкраще, якби ви думали про додаток для птахів як про ключ до вашого скутера, оскільки ця функція дозволяє вам знати, як далеко ви можете подорожувати, підключатися до Bluetooth вашого телефону та перевіряти нові оновлення програми.

Щоб підключити електросамокат bird one до Bluetooth, вам потрібно виконати наступні кроки;

#1. Зарядка електросамоката

Першим кроком, який слід зробити для успішного підключення вашого телефону Bluetooth до самоката bird one, є переконання, що самокат заряджений.

З низьким самокатом ви не зможете далеко заїхати, і це також буде вказано в додатку для пташиного самоката для вас. Отже, найперший крок. це зарядка скутера.

#2. Відскануйте свій QR-код

Наступне, що вам потрібно зробити, це відсканувати QR-код пташки. Так само, як коли ви хочете передати файли зі свого телефону на інший, вам потрібно відсканувати код; те саме стосується і вашого пристрою для скутера.

QR-код самоката розташований у вигляді наклейки на боці пташки біля підставки для птахів.

Щоб успішно зчитати QR-код, переконайтеся, що ви чітко сфотографували номер SN на наклейці. Це повинно бути з лівого боку скутера.

Після сканування коду переконайтеся, що ваш телефон підключений до Wi-Fi і Bluetooth увімкнений, оскільки для успішного з’єднання вам знадобиться як інтернет, так і Bluetooth.

Щоб знати, чи підключився ваш пташиний скутер до вашого Bluetooth, ви отримаєте повідомлення з написом: “Ласкаво просимо до вашого.”

Це повідомлення свідчить про те, що ваш пристрій успішно з’єднався з птахом.

Як розблокувати Bluetooth на самокаті Bird Scooter?

Завдяки іншим новим функціям, які надала команда птахів, ви можете легко розблокувати свій пристрій за допомогою Bluetooth.

Ця функція може дозволити орендарям скутерів легко виїхати з кварталу, оскільки за допомогою швидкого запуску ви можете визначити, коли скутер знаходиться в межах вашого діапазону, лише за допомогою мобільного пристрою, а також розблокувати його, просто натиснувши кілька кнопок.

Згідно з тестуванням, швидкий старт завершує процес активації вдвічі швидше, ніж звичайний процес, що вимагає використання методу сканування.

Після того, як ваш самокат підключено до пристрою Bluetooth за допомогою програми bird, ви можете розблокувати та переміщати його.

Не хвилюйтеся про те, як його розблокувати. Поки ви підключаєтесь за допомогою Bluetooth та Wi-Fi та входите в додаток електричного птаха, ви побачите кнопку, яка дозволяє вам.

Як підключити скутер Bird Es4-800 до Bluetooth?

Підключення електросамоката es4-800 до Bluetooth передбачає майже ті самі процедури, що й підключення всіх інших типів.

Кроки виглядають наступним чином;

  • Спочатку потрібно сфотографувати QR-код на електросамокаті, розташований на нозі самоката або у вигляді бирки на самокаті. Потім, зробивши знімок, ви переходите в додаток bird.
  • Якщо у вас немає додатку bird scooter, перейдіть до вашого магазину Play або Apple і завантажте його безпосередньо з сайту.
  • Після встановлення додатку перейдіть до нього та авторизуйтесь або зареєструйтесь та увійдіть до свого облікового запису bird.
  • Після ввімкнення Bluetooth та Wi-Fi вашого телефону ви побачите опцію, яка дозволить вам з’єднатися з вашим es4-800. Натисніть на нього, і тепер ви можете робити все, що завгодно, поки він підключений.

Чому мій електросамокат не з’єднується з моїм пристроєм?

Ви можете зіткнутися з кількома значними проблемами під час підключення скутера до вашого пристрою. Одне з перших, що вам слід зробити, це перевірити основи Bluetooth.

Увімкніть та вимкніть Bluetooth, а потім підключіться знову і переконайтеся, що пристрій відмовляється підключатися, оскільки іноді це може бути просто незначна проблема з вашою мережею.

Тепер ви можете усунути проблему, коли ви впевнені, що проблема не в цьому.

Після цього ви можете повідомити про свою проблему; сподіваємося, що ця команда виправить її, але ви повинні переконатися, що ви намагалися підключити її акуратно.

Якщо ви не можете знайти свій QR-код або код відсутній, ви можете використовувати свій 4-5-значний ідентифікатор птаха, щоб вручну зловити птаха.

Отже, у випадку, якщо ваш ідентифікатор птаха відсутній;

  • Перевірте наклейку, розташовану збоку підставки для птахів. 4
  • Потім чітко сфотографуйте наклейку, включаючи серійний номер; серійний номер. це той, що зазвичай знаходиться з лівого боку.
  • Будь ласка, надішліть запит через додаток для птахів разом із зображенням серійного номера, і він повинен бути очевидним.
  • Після цього вам слід почекати деякий час, і агент надасть вам ідентифікатор птаха, і тепер ви можете його зафіксувати.

У випадках, коли ви можете підключитись лише за допомогою серійного номера, вам не доведеться проходити цю довгу процедуру.

Однак не всі моделі електросамокатів потребують цього. Для підключення вам знадобиться з’єднання Bluetooth.

Проте, як тільки ви закінчите, вам не потрібно буде використовувати підключення до Інтернету, оскільки вся інформація та медіа вже зберігаються в пам’яті пристрою.

Якщо ваш самокат для птахів недостатньо заряджений, підключення може бути непростим, залежно від моделі самоката, який у вас є.

Отже, у випадках, коли ваш скутер відмовляється підключатися до вашого пристрою, вам слід перевірити належним чином і переконатися, що проблема не у відсотку заряду акумулятора, оскільки іноді відсоток заряду акумулятора також впливає на поведінку скутера.

З іншого боку, у випадках, коли ваш пристрій достатньо заряджений, ви можете закрити додаток для птахів і спробувати ще раз.

Як скинути налаштування пташиних скутерів?

Ви можете досягти цього всього за шість простих кроків.

  • Зніміть шість болтів під мозком вашого пристрою, щоб спочатку зняти корпус.
  • Знявши цю частину, ви можете отримати доступ до порту micro-USB, відкрутивши чотири гвинти на платі, які утримують проміжки.
  • Витягніть модуль GPS, щоб зняти дошку. А після цього переконайтеся, що ви відключили антену.
  • Тепер вам потрібно взяти шнур micro-USB, підключити його до павербанку або настінного зарядного пристрою і натиснути кнопку перезавантаження.
  • Після того, як мозок отримав достатньо енергії, тепер ви можете вийняти мікро-USB.
  • Не забудьте знову прикріпити антену і правильно затягнути всі болти, щоб вона працювала.

Висновок

Підключення вашого Bluetooth-пристрою до електросамоката не повинно викликати особливих труднощів, оскільки ви навіть можете успішно створити пару, просто переглянувши інструкцію користувача.

Однак, якщо ваш пристрій не під’єднується до мережі, вам слід зачекати і переконатися, що це не проблема з підключенням до мережі, перш ніж вживати заходів.

Доходи, витрати та маржа пташиних самокатів

вартість, пташиного, скутер, вартий, електричний

Війна самокатів спалахнула, здавалося б, за одну ніч, викликавши величезну кількість презирства, галасу та збору коштів, коли каліфорнійські технічні працівники, що застрягли в пробках, полюбили і зненавиділи електричні самокати, привезені в їхні міста двома відомими нині стартапами: Bird і Lime.

Простір самокатів швидко породив єдинорогів, регуляторні суперечки, судові позови та багато іншого. Це була дика поїздка для компаній та технологічної галузі в цілому.

Але минув певний час, і хоча про самокати все ще багато говорять, ранній ажіотаж вже вщух. Це підводить нас до цікавого питання: Чи є компанії, що займаються виробництвом самокатів, хорошими компаніями??

Як засоби залучення капіталу та генерування заголовків, вони мають величезне значення. Але чи означає це, що вони будуть отримувати прибуток?

Звіт про прибутки та збитки компанії Bird

На щастя, після того, як ми витратили час на пошуки відповіді на наше питання про життєздатність, у нас з’явилися нові дані про Bird, одну з двох провідних американських компаній з виробництва скутерів, завдяки цьому чудовому звіту від The Information.

Звіт, про який йде мова, охоплює показники ефективності компанії: дохід (загальна сума грошей, отриманих від користувачів), валову маржу (відсоток доходу, який Bird залишає для оплати операційних витрат, таких як офісні приміщення та персонал), а також витрати на дохід (гроші, необхідні для надання основних послуг клієнтам).

Дані звіту допомагають нам зрозуміти шанси Bird на довгострокове виживання. Це також допомагає нам зрозуміти сектор самокатів, оскільки інші ключові гравці мають схожі бізнес-моделі.

Обережно, ось частковий звіт про прибутки та збитки компанії Bird на основі інформації, отриманої з дайджесту інвесторів Bird.

Дохід

вартість, пташиного, скутер, вартий, електричний

Bird згенерував 3.65 за поїздку, що набагато вище нашої оцінки 2.50. У січні цього року самокати Bird обслуговували шість поїздок на день, а в травні цей показник знизився до п’яти. Кількість поїздок на день має значення для Bird та інших самокатних компаній. Якщо вони зможуть генерувати більший дохід на день з одного скутера за рахунок збільшення завантаження, їхня модель матиме більше сенсу. Тут ми бачимо протилежні тенденції.

Ці поїздки збільшили дохід Bird з 65 мільйонів 1 у травні 2018 року до “сотень мільйонів доларів щорічно” до жовтня цього року.2

Отже, компанія зростає, але її прибутковість. це зовсім інша справа.

Валовий прибуток

вартість, пташиного, скутер, вартий, електричний

Як видно з наведеної вище діаграми, Bird має різноманітний набір витрат, пов’язаних з доходами. Давайте розглянемо їх.

Валова маржа Bird3 становить 19%. Це те, що залишилося від доходу після складання графіків (47% доходу), ремонту (14%), обробки кредитних карток (11%), регуляторних витрат (5%), а також підтримки клієнтів і страхування (3%).

19 відсотків. це добре? Не зовсім. Майте на увазі, що компанія повинна оплачувати свої операційні витрати з валового прибутку. Валовий прибуток. це дохід мінус собівартість доходу. Отже, якщо у вас лише 19 відсотків валового прибутку, ви витратили більшу частину свого доходу лише на формування верхньої лінії. Наприклад, при колишніх 65 мільйонах продажів Bird, фірма мала б лише 12.4 мільйони залишилося після вирахування витрат на оплату офісів і персоналу з 19-відсотковою валовою рентабельністю.

Компанії-розробники програмного забезпечення мають відсоток валового прибутку від 70-х до 80-х років. Ось чому вони стільки коштують; їхній дохід надзвичайно прибутковий з розрахунку на долар.

Наведені вище цифри показують нам, що покращення маржі (збільшення відсотка валового прибутку) для скутерних компаній буде мати першорядне значення. За поточної валової рентабельності Bird фірма та її співробітники будуть боротися за отримання операційного прибутку.4

Далі в інформації зазначається, що “Берд прогнозував набагато кращі економічні показники в “найближчій перспективі”, що дозволило б йому генерувати 33% валового прибутку.” Я б посперечався, що це золотий квиток. Кожен відсоток валової маржі, який Bird може отримати на даний момент, утримуючи дохід на одному рівні, збільшує її валовий прибуток приблизно на 5%. Це дуже багато.

Якщо подумати ще трохи, то Bird and Lime, мабуть, витрачають гори готівки (більше тут і тут) на інвестиційні цілі; жодна з них, враховуючи нашу математику, не генерує нічого схожого на достатню кількість готівки для фінансування витрат на своїх співробітників. не кажучи вже про те, що вони витрачають на нове апаратне забезпечення. Тож я ризикну припустити, що поки обидві фірми додають ринки до свого портфеля, вони працюють над тим, щоб збільшити капітал на своїх рахунках.

Вважайте все вищесказане знімком. показники доходу будуть витікати, принаймні, до тих пір, поки світ скутерів потребує залучення готівки. І тоді ми отримаємо ще більш повну картину.

  • Швидкість запуску, в даному випадку. це темп генерування доходу для Bird за певний період часу, в річному обчисленні.
  • Висновок: у 2018 році компанія Bird стрімко зросла до дев’ятизначного показника доходу.
  • Валова маржа. це відсоток доходу, що залишається після вирахування собівартості з доходу фірми.
  • Операційний прибуток. це валовий прибуток мінус операційні витрати; якщо Bird може збільшити свою валову маржу, він має більше валового прибутку для оплати операційних рахунків.

вартість, пташиного, скутер, вартий, електричний

Будьте в курсі останніх раундів фінансування, придбань та іншого з Crunchbase Daily.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top