Велосипедний центр у Солт-Лейк-Сіті, штат Юта – спеціалізований інвентар. Спеціалізований гравійний електронний велосипед

Велосипедний центр у Солт-Лейк-Сіті, штат Юта. спеціалізований інвентар

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Ми маємо багаторічний досвід розробки найпродуктивніших шосейних велосипедів у світі. Tarmac, Venge, Roubaix, Allez, Diverge. кожен з них домінує у своїй категорії, використовуючи найкращі технології в галузі. І хоча це важка пальма першості, Turbo Creo SL переосмислює електронний шосейний велосипед.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Спеціалізована модель Creo Sl Comp Carbon Evo

Що такого привабливого в гравії, що так приваблює? Чи це відрив від метушливих міських вулиць та автомобілів? Чуєте хрускіт каміння під шинами?? А може, це просто відчуття пригод?? Що б це не було, Turbo Creo SL EVO тут, щоб допомогти вам далі в ліс, вниз по гравію.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Specialized Creo Sl E5 Comp

Ми маємо довгу історію розробки найпродуктивніших шосейних велосипедів у світі. Tarmac, Venge, Roubaix, Allez, Diverge. кожен з них домінує у своїй категорії, використовуючи найкращі технології в галузі. І хоча це важка пальма першості, Turbo Creo SL переосмислює поняття шосейного велосипеда.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Спеціалізований Creo Sl Sw Carbon Evo

Що такого привабливого в гравії?? Це відпочинок від метушливих міських вулиць та автомобілів? Чи чуєте ви хрускіт каміння під шинами? А може, це просто відчуття пригоди? Що б там не було, Turbo Creo SL EVO готовий допомогти вам і в лісі, і на гравійній дорозі, і в дорозі по бездоріжжю.

Підпишіться на оновлення

Спеціалізований Creo SL

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

У 26 років.Creo SL важить 8 фунтів, він настільки легкий, що ви можете насолоджуватися їздою без сторонньої допомоги. Простіше кажучи, жоден інший ебайк не може запропонувати вам цього. Якщо цей велосипед легкий, це не означає, що він не потужний. спеціалізований SL 1.1 крутний момент 35 Нм двигуна робить його жвавим і швидким.

ПРО ЦЕЙ ВЕЛОСИПЕД

ОСОБЛИВОСТІ CREO SL

Чим вищий рейтинг швидкості, тим більше потужності, прискорення та максимальна швидкість допомоги (макс. 28 миль / год) для швидшої їзди. Чим нижчий рівень, тим неквапливіший темп.

Чим вищий рейтинг поїздок на роботу, тим довші інтервали між обслуговуваннями, що дозволяє зменшити витрати на технічне обслуговування в цілому. Велосипеди з нижчим рейтингом можуть мати більш спортивні характеристики, але потребують більшого обслуговування.

Велосипеди з вищим рейтингом у цій категорії дозволяють їздити будь-де та будь-якою місцевістю. Підвіска, швидка керованість та якісні компоненти визначають всюдихідні електровелосипеди.

Чим вищий номінал, тим більша максимальна дальність на одному заряді. Більший запас ходу досягається завдяки батареям більшої ємності в поєднанні з ефективними приводними системами.

Велосипеди з вищим рейтингом мають збільшену вантажопідйомність для перевезення вантажів, а також потужніші системи приводу, щоб зробити поїздку приємною, незалежно від того, наскільки крутий пагорб чи важкий вантаж.

Сімейні велосипеди вищого класу можуть легко впоратися з повсякденною реальністю життя з однією, двома або навіть трьома дітьми, незалежно від того, скільки їм років чи років.

Додаткове оновлення

Настільки легкий, що ви можете їздити без допомоги

У 26 років.Найлегший велосипед Creo SL важить 8 фунтів, він настільки легкий, що ви можете насолоджуватися їздою без сторонньої допомоги. Жоден інший ebike не може запропонувати вам цього.

За допомогою SL 1.1 Вбудований акумулятор з двигуном

Всі моделі Creo SL оснащені SL 1.1 двигун, ексклюзивно для Specialized. SL 1.Крутний момент 35 Нм 1 двигуна на велосипеді з цим ліхтарем робить його жвавим і швидким.

Збільште свій запас ходу за допомогою зовнішнього акумулятора

Якщо ви хочете проїхати ще більше, встановіть розширювач запасу ходу у формі пляшки для води, який збільшує ємність акумулятора на 160 Вт-год.

Електронне перемикання передач Di2

Перемикання передач електронно контролюється системою Shimano Di2 для точного перемикання, що не потребує особливого обслуговування.

Варіантів консолі безліч

Вбудований TCU показує рівень допомоги та рівень заряду акумулятора і може бути підключений до ваших пристроїв через ANT/Bluetooth. Опціональний дисплей Turbo Connect Display (TCD) пропонує вам багатший досвід роботи з консоллю.

Відстежуйте статистику за допомогою Mission Control

За допомогою спеціалізованого додатку Mission Control на телефоні ви можете налаштувати потужність Turbo Creo SL, контролювати запас ходу, записувати поїздки та багато іншого.

Швидкісний велосипед класу 3

З підтримкою до 28 миль/год, двигун без тертя дозволяє вам перевищити цей поріг під власною силою, без додаткового опору.

перевага нового колеса

ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА

Ми прагнемо підтримувати вас і ваш Specialized Creo SL на довгі роки, надаючи винятковий сервіс. Наша робота полягає в тому, щоб тримати вас на дорозі, і ми беремо цю відповідальність близько до серця.

Ваш новий електровелосипед поставляється в стандартній комплектації з 6 місяцями безкоштовного сервісного обслуговування. Щоб ваш велосипед працював бездоганно протягом усього терміну експлуатації, ми включимо до нього корисний графік обслуговування і навіть надішлемо вам зручні нагадування електронною поштою.

У The New Wheel наша прихильність до обслуговування має першорядне значення. Протягом усього терміну служби вашого велосипеда, починаючи з нашої вимогливої збірки та налаштування, ми працюємо над тим, щоб ваш велосипед працював надійно і приносив вам задоволення.

Велосипеди, придбані в “Новому Колесі”, підпадають під наші унікальні сервісні плани. Ви отримуєте необмежену кількість налаштувань, цілодобову допомогу на дорогах по всій країні та щорічне комплексне обслуговування, щоб ваш велосипед завжди їздив як новий.

Перейти до слайда 1 Перейти до слайда 2 Перейти до слайда 3

Команда New Wheel. чудова, від продажу до обслуговування. тут кожен готовий задовольнити ваші потреби, роблячи це з посмішкою, добротою та повагою. Вони знають моє ім’я, вітаються зі мною, і я відчуваю, що приїхав у гості до хорошого друга.

Дякуємо компанії The New Wheel за те, що вони підтримують цю команду чудових людей, створюючи середовище, засноване на взаємовідносинах, і водночас дають можливість усім надавати такі чудові послуги.

Найкращий магазин ebike у місті беззаперечно. Персонал привітний, підтримує, але ніколи не нав’язливий. Переконайтеся, що ви забронювали зустріч онлайн і дали собі достатньо часу для тест-драйву.

Всі, з ким я спілкувався, будь то по телефону, електронною поштою чи особисто, були доброзичливими, чуйними, відданими та висококваліфікованими. Це не звичайний магазин електровелосипедів. Це НАЙКРАЩИЙ магазин ebike.

Перейти до слайду 1 Перейти до слайду 2 Перейти до слайду 3 Перейти до слайду 4 Перейти до слайду 5

Огляд спеціалізованого Turbo Creo SL Expert EVO

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Спеціалізований Turbo Creo SL Expert EVO. це гравійна версія велосипеда, який ми раніше визнали найкращим шосейним велосипедом 2019 року. Чи зможе цей електронний грейфер повторити успіх свого дорожнього побратима, або ж без мотора він буде кращим??

Натисніть тут, щоб переглянути огляд найкращого гравійного велосипеда 2020 року в груповому тесті.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Заснований на тій самій рамі, що й шосейний велосипед Turbo Creo SL Expert E, Turbo Creo SL Expert EVO одразу привертає увагу завдяки унікальному забарвленню. Завдяки кліренсу до 700 x 38C, є достатньо місця для власних шин Pathfinder Pro від Specialized, які обіцяють забезпечити достатнє зчеплення з дорогою, коли ви наважуєтесь зійти з второваного шляху. Перший в історії компанії E-gravel велосипед оснащений 50-міліметровим ходом вилки X-Fusion Manic, трансмісією 1×11, що складається з суміші компонентів Shimano XT Di2 та ULTEGRA R8070 Di2, яка використовує касету 11-42 т і ланцюг 46 т, а також амортизацією Future Shock 2.0 система підвіски, як на Specialized Roubaix 2020. Останній інтегрований в рульову трубу, а невеликий диск на виносі регулює демпфірування 20-міліметрового ходу. Серцем Turbo Creo SL Expert EVO є двигун SL 1.1, який забезпечує максимальну потужність 240 Вт і крутний момент 35 Нм. Живлення від акумулятора на 320 Вт-год, інтегрованого в нижню трубу. Наш комплексний груповий тест найкращого шосейного велосипеда 2019 року отримав найвищі оцінки за керованість та природне відчуття їзди. Різні режими допомоги можна регулювати за допомогою інтегрованого у верхню трубу пульта дистанційного керування, на якому також відображається залишок заряду акумулятора. Разом з додатковим резервним акумулятором на 160 Вт-год, ви також можете підключити телефон через Bluetooth, щоб отримувати більш детальну статистику, відстежувати свою поїздку та налаштовувати рівні допомоги. Розмір L Turbo Creo SL Expert EVO важить 13.34 кг і коштує 8 499 євро. Turbo Creo також вирізає хорошу цифру для велопакування. Ви хочете знати все про велопакування та велосипеди, спорядження, планування маршруту та проживання? Натисніть тут, щоб переглянути нашу детальну інструкцію з велопакування 101.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Спеціалізований Turbo Creo SL Expert EVO в деталях

Трансмісія Shimano DEORE XT Di2 Передачі 46 т та 11-42 т, 1×11 Гальма Shimano ULTEGRA R8070, 160/160 мм Руль спеціалізований Adventure Gear Hover, 410 мм Винос Future Stem Pro, 100 мм Підсідельний штир X-Fusion Manic, 50 мм хід Колеса Roval C38 Дискові карбонові шини Pathfinder Pro 2Bliss Ready, 700 x 38C

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат
велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат
Розмір S M L XL XXL
Підсідельна труба 448 мм 478 мм 503 мм 528 мм 558 мм
Верхня труба 539 мм 548 мм 566 мм 581 мм 605 мм
Напірна труба 146 мм 164 мм 186 мм 217 мм 250 мм
Кут нахилу голови 72.0° 72.5° 73.0° 73.0° 73.0°
Кут нахилу сидіння 74.0° 74.0° 73.5° 73.5° 73.0°
Ланцюгові опори 426 мм 426 мм 427 мм 427 мм 428 мм
BB Drop 81 мм 78 мм 78 мм 76 мм 76 мм
Колісна база 1,005 мм 1 012 мм 1,020 мм 1,036 мм 1 052 мм
Охоплення 373 мм 379 мм 384 мм 391 мм 399 мм
Стек 575 мм 592 мм 615 мм 643 мм 675 мм

Огляд спеціалізованого Turbo Creo SL Expert EVO

Завдяки трьом пропонованим режимам допомоги, SL 1.1 двигун на Specialized дозволяє як розслаблений гравірування, так і рішучі спринти. На рівнині, як і на безмоторному гравійному велосипеді, легко їхати зі швидкістю понад 25 км/год без допомоги двигуна. Природний перехід двигуна від їзди з підтримкою до їзди виключно за рахунок м’язової сили не має собі рівних. На легкій місцевості порівняно велика вага додає додаткового імпульсу на спусках, що також означає, що Expert EVO чіпко тримається землі і відчуває себе неймовірно безпечно на ущільненому ґрунті. Керування електровелосипедом добродушне і добре збалансоване, при цьому він залишається маневреним. Однак, через більшу вагу, він має тенденцію виштовхувати вас назовні в поворотах на вищих швидкостях. Після того, як ви звикнете до цієї примхи, керованість стає передбачуваною та стабільною.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат
велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Незважаючи на величезний набір функцій, Expert EVO все ще виглядає як велосипед, а не портативна лабораторія.

Регульований амортизатор Future Shock 2.Підвіска 0. це благо на хвилястій місцевості. У міру того, як все стає складнішим і технічнішим, велосипед досягає своїх меж, особливо враховуючи, що склад велосипеда означає, що вам доведеться переконатися, що ви не недооцінюєте свою швидкість на технічних трасах. Підсідельний штир не лише полегшує спуск, але й чудово підходить для встановлення та зняття велосипеда на світлофорах. Однак це також призводить до більш жорсткої їзди ззаду, хоча загальний комфорт є прийнятним завдяки хорошій відповідності рами. Це добре, тому що компактна центральна посадка ідеально підходить для тривалих поїздок.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Висновок

Спеціалізований Turbo Crea SL Expert EVO підійде новачкам гравію, які ставлять на перше місце задоволення та насолоду від катання і оцінять додатковий “попутний вітер”, що пропонується. Це велосипед, який може розширити ваші горизонти та відкрити нові шляхи для дослідження. Незважаючи на те, що він досягає свого максимуму на більш технічній місцевості, цей електровелосипед для гравію блищить на ущільнених поверхнях, забезпечуючи передбачувану, спокійну та безпечну їзду! Природне відчуття їзди від електродвигуна ще не має собі рівних!

Топи

  • надзвичайно впевнена їзда, що вселяє впевненість
  • модуляція та відчуття їзди від двигуна
  • інтеграція

Повороти

  • якщо у вас закінчується заряд батареї, все починає втомлювати
  • жодних точок кріплення, окрім бризковиків

Спеціалізований Turbo Creo SL використовує електронну систему стелс з неймовірно великим радіусом дії для доріг, гравію та іншого!

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Сьогодні Specialized офіційно вийшла в сегменти e-road та e-gravel. з єдиною новою пропозицією велосипедів. Новий велосипед під назвою Turbo Creo SL має широкий кліренс для подолання різноманітної місцевості, а також шини Future Shock 2.0 система підвіски. Двигун і акумуляторна батарея були розроблені з нуля для ультракомпактного дизайну і легкої ваги. і напрочуд великого запасу ходу. Нова рама також використовує технологію Boost для їзди по дорогах. новий стандарт, який може стати основою для майбутніх шосейних та гравійних велосипедів.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Спеціалізований електровелосипед Turbo Creo SL для доріг та гравію

Компанія Specialized не новачок у виробництві електровелосипедів, і лише кілька днів тому дражнила нас потенційною новою пропозицією для електровелосипедів. Сьогодні це стало офіційним, з анонсом абсолютно нового Turbo Creo SL. Новий велосипед призначений як для їзди по дорогах, так і по гравію, використовуючи двигун та акумуляторну систему, повністю розроблену власними силами на заводі Specialized e-bike у Швейцарії. Ми відвідали офіційну презентацію в Санта-Круз, Каліфорнія, де отримали повне завантаження та два дні інтенсивної їзди по дорогах та бездоріжжю.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

На перший погляд важко сказати, що перед вами електровелосипед. Нижня труба приблизно такого ж діаметру, як у старого алюмінієвого Cannondale з товстостінною трубою, в якій розмістився внутрішній акумулятор на 320 Вт-год.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Внутрішня батарея показана вище (праворуч), разом з чудовою новою опцією, яку Specialzed щойно представила. 160-ватною батареєю Range Extender, яка монтується в будь-яку стандартну клітку для пляшок і важить 1 кг. Очевидною перевагою є те, що це збільшує час автономної роботи на 50%, а також дозволяє замінювати подовжувачі запасу ходу для фактично необмеженої відстані поїздок. Додаток Mission Control дозволяє вам керувати кількома режимами роботи батарей, тому ви можете заряджати обидві батареї одночасно або по черзі.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Подовжувач діапазону під’єднується до порту в підсідельній трубі, що дозволяє замінити батарею менш ніж за 30 секунд. Додатковим бонусом є те, що акумулятор Range Extender вирішує величезну проблему для електровелосипедів. те, що ви не можете літати на них через обмеження розміру акумулятора. Подовжувач дальності досить малий, щоб відповідати авіаційним правилам, тому все, що вам потрібно зробити, це зняти підсідельну батарею (у спеціалізованого дилера) і взяти з собою пару подовжувачів для подорожі.

Примітка: Ви можете перевозити на велосипеді два подовжувачі одночасно, але одночасно підключеним може бути лише один. Крім того, нова моторна система розрахована на 48 вольт проти 36 вольт у попередніх електровелосипедів Specialized, а це означає, що Range Extender не сумісний зі старими моделями.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Двигун. це абсолютно новий агрегат, розроблений компанією Specialized на своєму швейцарському заводі з виробництва електровелосипедів. Називається SL 1.1 двигун, він має магнієвий корпус і важить 1.95 кілограмів (4.3 фунти), розміщуючи його на вершині купи за вагою двигуна електронного велосипеда. Забезпечує до 240 Вт допомоги та 35 Нм крутного моменту. Creo класифікується в США як велосипед з педальним керуванням класу 3, що забезпечує потужність двигуна до 28 миль/год.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат
велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Двигун має чотири режими: Вимкнено, Еко, Спорт та Турбо. Режим Eco відповідає вашим зусиллям на рівні до 30% від потужності двигуна, Sport. до 60%, а Turbo. до 100% (240 Вт). Варто зазначити, що цей вибір тюнінгу та крутний момент двигуна значно відрізняються від деяких конкурентів. Наприклад, режим Turbo від Specialized приблизно еквівалентний режиму Eco, який використовується в системі Shimano STEPS E8000 на борту BMC Alpenchallenge AMP Road (який дає 300% допомоги в режимі Boost). Ми розповімо про це детальніше в нашому майбутньому огляді поїздки, але якщо коротко, то ці дві системи відчуваються дуже по-різному.

При вимкненому двигуні внутрішня система приводу повністю роз’єднана, що дозволяє стверджувати про нульовий опір двигуна.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

На графіку вище показано налаштування двигуна нової системи SL 1.1 системи. Це вимагає деяких технічних пояснень і є ключовою частиною філософії Specialized на електровелосипедах.

За словами Specialized, хоча ви можете налаштувати поведінку двигуна за допомогою програмного забезпечення в додатку Mission Control, сама конструкція двигуна є основним фактором, що впливає на його поведінку. Коротше кажучи, виробник повинен вирішити, для яких каденцій він хоче оптимізувати. і він не може оптимізувати для всього. Компанія Specialized прийняла рішення налаштувати криву потужності для максимальної ефективності двигуна і щоб вона була “в гармонії з природною каденцією” це означає, що повна потужність не вмикається, доки ви не досягнете вищих обертів. На відміну від цього, система Shimano STEPS націлена на нижчий діапазон обертів для досягнення максимальної потужності, що призводить до помітно інших відчуттів.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Використовуючи найновішу версію Mission Control 2.0 App ви можете точно налаштувати відчуття потужності, діагностувати проблеми і навіть отримати вихідну потужність від гонщика в реальному часі (i.e. у двигун вбудовано вимірювач потужності).

Існує також функція під назвою Smart Control для системи акумуляторів, яка усуває страшний синдром тривоги за батарею, який вражає водіїв електровелосипедів по всьому світу. Чи вистачить заряду акумулятора на всю поїздку? Як дізнатися, чи встигну я додому вчасно на повторний показ Cheers? Все, що вам потрібно зробити, це ввести відстань перед стартом, і вона перераховується кожні 10 секунд під час поїздки, щоб переконатися, що у вас достатньо заряду, щоб дістатися додому. Specialized стверджує, що ви можете розраховувати на запас ходу до 130 тис. км (80 миль) в режимі ECO, а батарея Range Extender додає ще 65 тис. км (40 миль).

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Ваша інформація може відображатися кількома способами. через додаток Mission Control, ваш Garmin або спеціалізований дисплей Turbo Connect, який був випущений близько півроку тому. Верхній блок управління також відображає рівень заряду батареї за допомогою невеликих світлодіодних індикаторів, на випадок, якщо ви захочете їхати без головного пристрою або мобільного телефону (але при цьому ви втратите такі функції, як Smart Control).

Конструкція рами, стандартна геометрія

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Рама Turbo Creo SL виготовлена з карбону Fact 11R, причому всі моделі використовують ідентичну компоновку. Передня частина використовує систему підвіски Future Shock 2.0, що забезпечує 20 мм ходу, щоб зняти напругу на нерівних дорогах та стежках.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат
велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Рама використовує дискові гальма з плоским кріпленням і 160-міліметровими роторами, а також те, що може стати наступною зміною в стандартах осей. Road Boost. Система використовує передню вісь 12×110 мм та задню вісь 12×148 мм, а також нові втулки Roval, виготовлені спеціально для цього завдання. Спеціалісти розповіли нам, що збільшення ширини задньої частини було необхідним через ширину двигуна та ланцюга, а ширина передньої втулки була змінена, щоб відповідати стандарту Boost.

Фокус також у грі Road Boost, і ми не здивуємось, якщо побачимо, що це пошириться протягом наступних 12 місяців.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Кліренс шин становить 700 x 42 мм (38 мм з крилами) або 650b x 47 мм. Дорожні моделі поставляються з 28-міліметровими шинами, в той час як модель EVO, орієнтована на гравій, має 38-міліметрові шини Pathfinder Pro 2Bliss Ready (показано вище). Зверніть увагу, що у Specialized поки що немає сумісних з дорожніми перемикачами коліс 650b, тому вам потрібно буде використовувати щось, що продається для гірських велосипедів.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Усі моделі Turbo Creo SL оснащені змішаною трансмісією Shimano з використанням дорожніх перемикачів та заднього перемикача гірських велосипедів для розширеного діапазону передач 1x. Кривошипи від Praxis з використанням кільця 46t (карбонові або сплавні руки в залежності від рівня специфікації), з касетою 11-42.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Рама використовує 27.Підсідельний штир діаметром 2 мм, з підсідельним штирем X-Fusion Manic, розробленим спеціально для гравійної моделі EVO. Він має 50 мм ходу та має перемикач великим пальцем біля лівого гальмівного важеля (показано вище).

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Рама доступна в шести розмірах, всі з колесами 700c (інформація про геометрію XS поки що недоступна). У новій розробці система визначення розмірів називається “Поза гендером”, яка усуває специфічну для чоловіків і жінок геометрію на користь тієї, яка підходить для всіх.

Загальна геометрія Turbo Creo SL подібна до Diverge, причому великий розмір має такий самий винос і виліт, як і 56-сантиметровий Diverge. Нижній кронштейн вищий, ніж у Diverge, а загальна висота BB залежить від розміру покришки (i.e. гравійні шини піднімуть ВВ відносно землі). Також зверніть увагу, що нова рама не відповідає правилам UCI, при цьому більші розміри використовують довшу колісну базу для кращої керованості.

Технічні характеристики, ціна та наявність

Буде доступно чотири рівні Turbo Creo SL, всі з однаковою рамою, вилкою, двигуном, внутрішнім акумулятором та геометрією. Наразі він не буде випущений у вигляді фреймсету.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Turbo Creo SL Expert (9,000) має поєднання Shimano Ultegra та XT, шатуни з легкого сплаву Praxis та карбонові колеса Roval C 38 Disc. Повна вага. 12.8 кг (28.2 фунти).

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Turbo Creo SL Expert EVO (9,000). гравійна версія, на 38-міліметрових шинах Pathfinder Pro. Він має суміш Ultegra/XT, а також легкосплавні кривошипи Praxis та диски Roval C 38 Disc. Оновлення для їзди по гравію включають винос X-Fusion та ширші розвальцьовані шини Adventure Gear Hover. Повна вага. 13.5 кг (29.7 фунтів).

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

S-Works Turbo Creo SL (14 000) оновлюється до збірки Dura Ace / XTR (з касетою XT), карбонових кривошипів Praxis та карбонових дисків Roval CLX 50 Disc. Він також включає одну батарею Range Extender. Повна вага (без подовжувача) становить 12.2 кг (26.8 фунтів).

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Нарешті, існує обмежена серія з 250 велосипедів S-Works Turbo Creo SL Founder’s Edition, виготовлених за спеціальним замовленням Майка Сіньярда. Вони коштують колосальні 17 000 доларів, і при цьому зменшують вагу до останнього грама, доводячи загальну вагу до 11.9 кг (26.2 фунти).

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат
велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат
велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Ключові оновлення на Founder’s Edition включають повну касету XTR, 28-міліметрові шини Turbo Cotton, кастомні легкі перемикачі з золотим анодованим покриттям, наскрізні осі на болтах і навіть золоті наклейки на колесах. У комплектацію Founder’s Edition також входять два акумулятори Range Extender, щоб ви могли їздити з підзарядкою ще довго-довго. Ви навіть отримаєте спеціальний комплект SL Kit за власним бажанням, а також безплатну заміну точок дотику, щоб забезпечити ідеальну посадку.

велосипедний, центр, солт-лейк-сіті, штат

Specialized Turbo Creo SL з’явиться у веломагазинах наприкінці серпня 2019 року. Попереднє замовлення на Founder’s Edition можна оформити з 16 липня, за умови внесення 10% передоплати вашому спеціалізованому дилеру (доставка. наприкінці 2019 року).

Слідкуйте за нашим першим звітом після двох днів їзди по дорогах та стежках поблизу штаб-квартири Specialized у Каліфорнії.

Теми

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.

Навіщо купувати його, якщо ви можете просто взяти самокат Bird напрокат майже безкоштовно. робить те саме.

Це електричний велосипед з програмованим допоміжним двигуном, і він працює зовсім не так, як скутер, про який ви згадали зовсім. Двигун можна запрограмувати на виконання певного відсотка ваших зусиль. Він ідеально підходить для тих, хто може собі дозволити його придбати, доповнюючи при цьому їзду на велосипеді, яка, завдяки характеру допомоги, дасть позитивні вправи, безпечніші для суглобів і сухожиль.

Хіба “Road Boost” не 12X148, а не 12X142 ззаду??

Маркетинг: Гей, нам потрібна назва, у вас є ідея, яка звучить технологічно і круто?? Інженер: (Може спроектувати гарний велосипед, але не має ідей для назви) Чому б вам просто не назвати його на честь програмного забезпечення CREO CAD, в якому ми проектували?

“Крео” з латині означає “Створюю”. Звідси випливає, що це абсолютно новий вид спорту.

Подивіться у свій словник Це не означає, що.

Цікаво, який прийом буде для першої людини, яка з’явиться на вихідних або гранд-фондо з такою штукою??

У нашій групі є кілька хлопців, які їздять на eBikes. Ми щасливі, що вони катаються з нами, тому що через проблеми зі здоров’ям вони не могли їздити з нами пару років тому. Їх здувало ззаду, або, що ще гірше, вони намагалися триматися занадто довго і починали втрачати орієнтацію, тому що весь час їхали зі швидкістю 10/10 і отримували тунельний зір. Висококласні електровелосипеди, як ці, допомагають зупинити старіння людей від групових поїздок на дорогах. Завдяки електровелосипедам вони отримують додаткове десятиліття в груповій поїздці, і тепер у нас є ще пара велосипедистів, які можуть доїхати до кав’ярні, не турбуючись про візит до кардіолога після поїздки. Ніхто не відчуває негативного впливу від присутності велосипедів чи їхніх власників.

Тепер, якби ви хотіли бути диваком і з’явитися з одним з них, розігнатися до 28 миль/год, знести всіх, і тримати його там, намагаючись обстріляти якомога більше людей, це інша історія, але я не думаю, що більшість людей будуть використовувати їх саме для цього, і це не те, що я зараз бачу на дорозі.

Дуже добре сказано. Саме тому мій тато нещодавно купив електровелосипед, і наші спільні поїздки ще ніколи не були такими веселими.

@Andrew Я згоден, дуже добре сказано. електронні велосипеди утримуватимуть людей на велосипедах, які інакше не змогли б їздити, і це добре для ВСІХ. Це також залучить людей, які взагалі не їздили на велосипеді, і деякі з цих людей стануть велосипедистами на все життя.

Що має зробити Specialized, так це просто запатентувати фразу “не сумісний зі зворотним зв’язком”.”

Коментарі та думки власників 32121.

Ще раз, чому ця стаття не в E-bikerumor.com.

Еріку, серветки в 7-му ряду.

О, я не проти е-велосипедів, мені просто цікаво, який сенс у тому, щоб мати е-байкерську хворобу.com? Це явно E-bikerumor.стаття на e-biker.com. Вони не оновлювали сайт з травня. Це не через вміст, яким можна поділитися.

Здається, що кожного дня з’являється нова стаття про е-велосипеди на bikerumor, незважаючи на те, що вони намагаються тримати їх на рівні чуток про е-велосипеди. Ймовірно, платна реклама.

@Greg Kopecky Ми продовжуємо писати про найважливіші, інноваційні та впливові електронні велосипеди, оскільки вони продовжують зростати як основний елемент сучасної велосипедної індустрії. Як правило, ми заглиблюємось у глибину на e-BR і висвітлюємо там ширший спектр електровелосипедів. Наша місія завжди полягала в тому, щоб тримати наших читачів в курсі подій, тому електронне висвітлення буде продовжуватися.

З огляду на це, ЖОДНА платна реклама на Bikerumor жодним чином не впливає на наш редакційний контент! Так, ми отримуємо зарплату з доходів від реклами. Але те, що ми пишемо і про що ми пишемо, є редакційною незалежністю.

Ваша постійна залученість читачів. це те, що впливає на те, щоб компанії розміщували у нас рекламу. І щоразу, коли ми приймаємо оплату у зв’язку з історією, ми повністю відкриті та прозорі. як у випадку з нашою нещодавньою серією про ламання сідел, яка, хоч і не була пов’язана з конкретним брендом, але була підтримана виробником сідел.

@Greg Kopecky, ми, мабуть, пропустили цей чек на пошті або, можливо, листоноша вкрав коробку зі 100 купюрами зі штаб-квартири Спеціалізованого! Якщо ця стаття виглядає як платна реклама, я не знаю, що вам сказати. Ми повідомляємо про факти і вносимо свою лепту, де це необхідно (я.e. батарея для подовжувача ходу. це чудова ідея, хоча я ніколи не матиму такого велосипеда, бо не можу собі цього дозволити час знову перевірити пошту на предмет відсутнього чека). Прочитайте мій тест-драйв цього велосипеда, і ви побачите, що я набагато критичніше ставлюся до багатьох аспектів порівняно з оглядами інших видань. Можете спати спокійно, знаючи, що робота велоредактора не є високооплачуваною.

чи хтось здивований базовою вартістю цих речей? Я знаю, що там є купа технологій, але люди, які витрачають такі гроші на велосипеди, як правило, покладаються на власні сили. Все ще не в курсі цих речей. Я однозначно бачу перевагу для поїздок на роботу та рекреаційних поїздок. І якщо це змусить людей їздити на велосипедах, які зазвичай цього не роблять, то це чудово.

Я згоден, що основна увага повинна бути зосереджена на залученні нових людей до їзди. Я теж можу взяти його на борт. На жаль, такі моделі, як ця, чітко орієнтовані на старіючу демографічну групу, яка катається вже деякий час. Просто ще одна іграшка, щоб розважити покоління бебі-бумерів. Я не бачу жодного нового гонщика, зацікавленого у велоспорті, який би платив 9 тисяч за гоночний електровелосипед з “сліпучою швидкістю”. Сумно, що такий гігант індустрії, як Specialized, використовує такий підхід. Існує реальна можливість залучити нових велосипедистів, змінити звички поїздок на роботу в нашій країні і відкрити нові можливості для відпочинку для тисяч людей з електровелосипедами. Однак Specialized продовжує дотримуватися підходу “я старію, але все ще хочу їздити, як двадцятирічний”. Приклад: Founders Edition для Sinyard

Я купив свій Creo SL Carbon за 5,500.00, і я гарантую вам, що з часом вони знизяться, з більшою кількістю варіантів рами та компонентів.

де ви взяли його за 5500? ?

Тому що вони забули сказати, що це привід MAHLE?

Я за електровелосипеди. Коли я стану старим і не зможу більше гасити вати, я БУДУ мати таку річ. Але мушу сказати, я не розумію, навіщо поєднувати двигун з карбоновими деталями найвищого класу і піднімати ціну до такої висоти. Можливо, згодом вони випустять на ринок скромний за ціною, але потужний велосипед. Зрештою, коли у вас 200-ватний двигун, легка вага та аеродинаміка не здаються такими важливими.

Зменшена вага полегшує підйом і транспортування. Легка вага дозволяє акумулятору забезпечувати більший запас ходу. Карбон поглинає нерівності дороги краще, ніж будь-який інший матеріал, що використовується зараз. Згодом на ринку з’явиться велосипед з алюмінію, який коштуватиме дешевше.

“10 секунд під час їзди, щоб переконатися, що у вас достатньо соку, щоб дістатися додому”, мені подобається, як велосипед може викликати у когось занепокоєння щодо дальності поїздки. Це велосипед! Якщо акумулятор розрядиться, припускаючи, що ви все ще можете від’єднати двигун, у вас все ще є те, що я вважаю оригінальним двигуном ви.

Причина, чому це викликає занепокоєння, полягає в тому, що не багато людей хочуть крутити педалі навколо 26-фунтового карбонового дорожнього велосипеда.

Que the eBike Коментарі та думки власників!! Я читаю bikerumor кожен день і особливо люблю читати коментарі та думки власників так що ось і я зараз. По-перше, цей велосипед абсолютно належить байкерумору, а НЕ E-Bikerumor. Це велосипед в першу чергу з двигуном, так, але є електровелосипеди, які створені в першу чергу як електровелосипеди і належать до E-Bikerumor, а є електровелосипеди, які створені як велосипеди, в яких є двигун, і вони належать до звичайного байкеруму, як Creo. Правда, між цими двома сторонами спектру є багато сірої зони, але цей велосипед створений для того, щоб на ньому їздили як на звичайному велосипеді але з двигуном і акумулятором він дозволяє водієві їхати швидше, далі, підніматися на крутіші пагорби або довші підйоми, або ж просто дозволяє їздити взагалі.

Зазвичай я проїжджаю від 5000 до 6000 миль на рік. Зазвичай я можу розвинути середню швидкість 21-22 милі на шосейному велосипеді та 18-19 миль на гравійному (о, я молодець). Цієї весни я отримав серйозну травму під час катання на гірському велосипеді, а потім переніс операцію, яка не дозволяла мені їздити на велосипеді протягом двох місяців. Перший велосипед, на якому я виїхав на вулицю, був eBike. Місяцями я мріяв про те, що зможу знову їздити з тією ж швидкістю, на ту ж відстань і тими ж маршрутами, до яких я звик eBike, такий як Creo, дає змогу робити це саме так!

Щодня я чую, що електровелосипеди “шахраюють”!” НІ, ЦЕ НЕ ТАК! Вам все одно доведеться крутити педалі. Велосипедна індустрія та спеціалізовані компанії не хочуть ставити дросель на велосипеди, вони лише допомагають педалям. Отже якщо ви збираєтеся крутити педалі електровелосипеда протягом години або крутити педалі звичайного велосипеда протягом години ви все одно будете крутити педалі велосипеда протягом години просто потенційно ви зможете проїхати вдвічі далі, вдвічі швидше і отримати вдвічі більше задоволення від їзди на електровелосипеді! еВелосипеди. це помічники. Якими б не були обмеження велосипедиста, електровелосипед потенційно дозволяє йому подолати ці обмеження та перешкоди. Якщо ви збираєтесь відмовити когось їздити на eBike, вам слід поїхати в аеропорт і сказати сотням людей в інвалідних візках, щоб вони просто йшли до воріт, а не штовхали їх туди

Так, ці велосипеди дорогі, і так, ви можете купити скутер або автомобіль навіть за ці грошіАле справа не в цьому! Я працюю в індустрії вже 19 років і знаю, що коли великі велосипедні компанії, такі як Specialized, випускають гарячі новинки, вони роблять це одним з двох способів підходом зверху вниз або знизу вгору. Ці велосипеди S-Works Creos є прикладом підходу “зверху вниз”, орієнтованого на серйозних велосипедистів саме тому вчора на них їздила команда Quick-Step. За ціною 17 тис. і всього 250 штук, вони будуть розпродані до кінця тижня так само, як і минулого року, коли вони випустили 15-тисячну лімітовану серію Shiv TT. Ці велосипеди Creo дійсно показують, наскільки чудовим, легким і орієнтованим на продуктивність може бути електровелосипед. Так, незабаром у них з’являться дешевші версії з карбоновими, легкосплавними колісними дисками та/або легкосплавними рамами тож тримайтеся міцніше.

Особисто я працюю повний робочий день і є повноцінним чоловіком і батьком (як і багато хто з нас тут). Коли у мене є година, щоб покататися, я їду так далеко і так швидко, як тільки можу. Я однозначно використовую цей час на повну, після травми я нічого не сприймаю як належне! Якби я міг зараз розвивати середню швидкість 26-27 миль/год на Creo, уявіть, скільки я міг би покрити і скільки задоволення я міг би отримати за годину їзди на самоті о, і я гарантую, що я отримав би стільки ж тренувань.!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top