Усунення поширених проблем з електровелосипедом: Повний посібник. Електричний велосипед Geleisen

Усунення неполадок Поширені проблеми з електронним велосипедом: Остаточний посібник

усунення, поширених, проблема, електровелосипедом, повний, посібник

Підтримка електровелосипеда в належному робочому стані може бути складною справою, особливо якщо ви початківець на електровелосипеді.

ebike буде працювати безперебійно лише тоді, коли всі деталі функціонують належним чином. На щастя, не кожна несправність електровелосипеда означає, що з ним виникла серйозна проблема. Іноді просто потрібно трохи саморобного обслуговування.

Не кажучи вже про те, що багато власників електровелосипедів не живуть поруч із сервісними центрами, тому самостійне вирішення проблеми може стати порятунком для них. У будь-якому випадку, знання того, як усунути поширені проблеми з електровелосипедами, є цінною інформацією для тих, хто має електровелосипед або думає про його купівлю.

У цій статті ми ділимося повним посібником про те, як усунути найпоширеніші проблеми з електровелосипедом, щоб допомогти вам швидко повернутися на дорогу. Тож без зайвих сумнівів, давайте почнемо!

Усунення несправностей з акумулятором

Якщо ваш електровелосипед не заводиться або постійно глохне, проблема часто може бути пов’язана з акумулятором. Навіть якщо ви просто робите рутинний сеанс усунення несправностей, акумулятор на вашому електровелосипеді повинен бути першим компонентом, який слід перевірити. Ось кілька способів усунення проблем з акумулятором:

Перевірте напругу

Перше, що вам потрібно зробити, це перевірити напругу акумулятора. Світлодіоди на панелі управління та на самокаті повинні загорітися, якщо цього не сталося, є ймовірність, що акумулятор не заряджався або перегорів запобіжник.

Перевірка напруги акумулятора може дати вам підказку про те, чи пошкоджений він чи ні.

Ви можете перевірити напругу ебайка за допомогою вольтметра, просто приклавши зубці до позитивної та негативної сторони зубців на акумуляторі. Інший спосіб отримати показання. закріпити вольтметр безпосередньо в роз’єм зарядного пристрою на акумуляторі.

Якщо ви помітили, що заряд батареї розряджається занадто швидко, то в першу чергу слід визначити, як довго акумуляторна батарея залишалася без зарядки. Відповідно, ви зіткнетеся з одним з 2 сценаріїв:

  • Якщо акумулятор не заряджався протягом 6 місяців або менше, ви можете успішно зарядити його.
  • Якщо акумуляторна батарея не заряджалася більше 6 місяців, то, ймовірно, вона несправна.

Якщо ви знаєте, що ваш електровелосипед деякий час стоїть в гаражі без підзарядки, а при спробі завести його батарея занадто швидко розряджається, то можна з упевненістю припустити, що батарея несправна і потребує заміни.

Якщо ви заряджали акумулятор менше 8 годин, спробуйте дати йому зарядитися протягом 8 годин, а потім перевірте, чи може електровелосипед їхати на повній швидкості. Ми наполегливо рекомендуємо не залишати зарядний пристрій підключеним до електровелосипеда більше ніж на 12 годин. Це потрібно для того, щоб уникнути ризику перезарядження або пошкодження акумулятора в разі несправності зарядного пристрою.

Перевірте зарядний пристрій

Також слід перевірити зарядний пристрій. Для цього вам не знадобляться жодні інструменти; просто увімкніть зарядний пристрій у розетку і подивіться, чи загоряється один або кілька індикаторів.

Якщо індикатор не світиться або навіть блимає, коли зарядний пристрій підключено до мережі, це означає, що ви маєте справу з несправним зарядним пристроєм. Щоб перевірити вихідну напругу зарядного пристрою, можна скористатися мультиметром або вольтметром.

Показник напруги повинен бути на кілька вольт вищим за номінальну напругу зарядного пристрою. Якщо вихідна напруга на зарядному пристрої нижча за номінальну або дорівнює нулю, то зарядний пристрій несправний.

Наприклад, якщо ваш електровелосипед оснащений акумулятором на 36 В, але вольтметр показує 10 вольт, значить, акумулятор несправний. У цьому випадку варто перевірити, чи ваш електровелосипед все ще перебуває на гарантії.

У такому випадку ви можете звернутися до виробника і подати гарантійну заяву на заміну деталей. Але якщо ні, то вам слід придбати новий акумулятор.

Якщо вольтметр показує поверхневий заряд більше 36 В, значить батарея повністю заряджена і можна спробувати усунути несправність іншого компонента.

Перевірте систему управління акумулятором

Якщо ваш ебайк постійно глохне, однією з найпоширеніших причин такої гикавки є несправність акумулятора. Якщо ваш акумуляторний блок особливо сильно задихається під час навантаження, можливо, проблема полягає в тому, що система керування акумулятором вимикає його, щоб захистити акумуляторний блок від перенапруги.

Зазвичай система керування акумулятором вимикає живлення, якщо відчуває, що батарея розряджається занадто швидко, нижче певного безпечного рівня.

Найчастіше сильне падіння напруги означає, що один або кілька елементів у вашому акумуляторному блоці пошкоджено. Існує кілька причин такої несправності, включаючи старіння, занадто часті цикли зарядки, неправильне управління акумулятором і виробничий брак.

Якщо ви відчуваєте перебої з живленням на новому ебайку, який ви тільки починаєте використовувати, це може бути пов’язано з тим, що розмір, конструкція або виготовлення акумулятора були розраховані на меншу силу струму, ніж необхідна для підтримки великих навантажень.

Коли елементи виходять з ладу, це, як правило, пов’язано з великими навантаженнями. Один із способів вирішити цю проблему. зменшити рівень допомоги і крутити педалі трохи сильніше, коли ви піднімаєтеся на круті схили або пагорби. Це повинно зменшити навантаження на ваш акумулятор.

Ще одна річ, на яку слід звернути увагу. це можливість того, що ваша батарея надійде вже зістареною. Це може статися з низькоякісними акумуляторами, які зазвичай встановлюються в дешеві велосипеди, оскільки вони виготовляються шляхом переробки батарей від інших старих пристроїв, таких як ноутбуки.

Щоб з’ясувати, чи є ваш акумулятор винуватцем того, що ваш електровелосипед постійно глухне, спробуйте використати його на іншому надійному електровелосипеді з такими ж налаштуваннями, як і у вас. Така ж проблема може виникнути, якщо батарея несправна.

Якщо ви володієте своїм електровелосипедом вже кілька років і використовуєте його майже щодня, часті поїздки могли підштовхнути акумуляторну батарею до природного завершення терміну її служби. Тут покупка нового блоку від виробника вирішить проблему.

Перевірте штирі акумулятора

Несправність акумулятора може бути наслідком неправильного вирівнювання його штирів. Якщо це так, електричний ланцюг не може бути завершений, тому живлення не буде вироблятися.

За допомогою гайкового ключа ви можете легко виправити цю проблему, злегка зігнувши штирі, щоб вирівняти їх у правильному положенні.

Перевірте порт зарядного пристрою

Крім того, потрібно перевірити порт зарядного пристрою. Обов’язково спочатку відключіть зарядний пристрій, якщо він підключений до розетки.

Потім підключіть зарядний пристрій до порту зарядного пристрою на вашому ebike і спостерігайте за світловим індикатором на зарядному пристрої. Якщо індикатор світиться, коли зарядний пристрій підключено до електровелосипеда, це означає, що проводка та роз’єми проводки, що йдуть до порту зарядного пристрою, а також сам порт зарядного пристрою працюють.

Якщо у вас є вольтметр або мультиметр, ви можете перевірити напругу порту зарядного пристрою. Рівень напруги, виміряний на зарядному гнізді, повинен бути таким самим, як і на акумуляторній батареї.

Крім того, ви можете протестувати акумулятор на іншому надійному електровелосипеді, проїхавши на ньому на повному газу по рівній місцевості. Зверніть увагу, як довго прослужить акумуляторна батарея.

На рівній місцевості більшість електровелосипедів мають діапазон автономної роботи від 30 до 45 хвилин. Якщо ваш акумулятор працює менше 30-20 хвилин, швидше за все, він зношений і його потрібно замінити. Сильно зношені батареї мають максимальний діапазон від 5 до 10 хвилин.

  • Якщо ваш електровелосипед має фару, ви можете провести тест на навантаження, прикріпивши над фарою аркоподібний шматок картону, щоб ви могли бачити промінь від фари під час їзди.

Звідси ви можете повністю зарядити акумулятор і їхати на ньому з увімкненими фарами. Слідкуйте за тим, щоб промінь фари світив на картон.

Якщо акумулятор справний, фара буде трохи тьмяніти, коли ви дасте повний газ. Якщо промінь на фарі сильно тьмяніє, коли ви даєте ебайку повний газ, то ви будете знати, що акумулятор зношений.

  • Якщо у вас є мультиметр, ви можете виконати тест навантаження акумулятора під час роботи вашого ебайку. Почніть з повної зарядки акумулятора, потім підніміть заднє колесо, підключивши мультиметр до акумулятора. Дайте електровелосипеду повний хід, одночасно задіявши заднє гальмо, не блокуючи його.

Коли ви натискаєте на заднє гальмо, акумуляторна батарея буде піддаватися навантаженню, тому ви можете зчитувати напругу і з’ясувати, наскільки вона впала. Якщо батарея працює добре, напруга впаде лише на кілька вольт. В іншому випадку напруга буде сильно падати.

Усунення несправностей інгібітора гальмівного двигуна

Якщо ви впустили електровелосипед, можливо, пошкоджена частина керма. Ви можете легко визначити це, візуально оглянувши кермо та гальмівні важелі на наявність косметичних пошкоджень.

Якщо ви виявили, що гальма втягнуті назад через пошкодження і не можуть звільнитися, це призведе до того, що перемикач інгібітора двигуна залишиться увімкненим. Щоб відновити роботу електровелосипеда, потрібно полагодити заклинені гальмівні важелі.

Якщо пошкодження значні, то може знадобитися заміна самого перемикача. Такий процес потребуватиме навичок досвідченого механіка електровелосипедів.

  • Деякі люди можуть запропонувати вам використовувати ваш контролер, щоб визначити, які дроти призначені для гальмівного інгібітора, щоб ви могли повністю від’єднати їх, щоб позбутися проблеми. Однак ми наголошуємо, що ніколи не робіть цього, оскільки це може бути вкрай небезпечно на дорозі.

Якщо гальма не працюють належним чином, перевірте, чи не зношені колодки або гальмівні диски. Якщо вони пошкоджені або зношені, негайно замініть їх. Також слід перевірити натяг гальмівного троса і за потреби відрегулювати його.

Якщо ви вважаєте, що гальмівні колодки або гальмівні черевики в хорошому стані, можливо, вам варто затягнути регулятор гальмівного троса на гальмівному важелі або саме гальмо, доки воно не стане більш чутливим до натискання. Переконайтеся, що гальма не труться об ротор або обід, коли гальмівний важіль відпускається.

Після того, як ви відрегулювали регулятори гальмівного троса до кінця, закрутіть їх до кінця. Потім затягніть гальмівний трос, послабивши стопор гальмівного троса, потягнувши за трос і знову затягнувши стопор гальмівного троса.

Ви можете остаточно відрегулювати натяг гальмівного троса, відкрутивши різьбу регулятора гальмівного троса, доки не отримаєте потрібний натяг.

  • Для вашої безпеки та безпеки інших людей дуже важливо підтримувати гальмівну систему в належному стані: тримайте диски та ободи чистими та прямими, своєчасно замінюйте зношені гальмівні колодки та накладки, замінюйте потерті або зношені троси та корпуси, а також злегка змащуйте шарнірні точки гальм.

Усунення несправностей контролера

Подумайте про контролер як про процесор операційної системи вашого ebike. Як результат, це також одна з найпоширеніших причин, чому ваш електровелосипед може не працювати належним чином.

Робота контролера полягає в тому, щоб приймати вхідні сигнали від усіх елементів управління і датчиків на ебайку, аналізувати їх, а потім визначати найкращий спосіб передачі енергії, що надходить від акумулятора, на двигун.

Оскільки контролер виконує величезну, але чутливу функцію у функціонуванні ебайку, найменший технічний збій може зруйнувати встановлений баланс в будь-якому аспекті, включаючи передачу і розподіл енергії.

Перевірте контролер на наявність вільних, від’єднаних або неправильно підключених проводів. Якщо ви бачите від’єднані кабелі, підключіть їх до відповідного порту. Загалом, дроти повинні мати кольорове маркування, щоб ви могли підібрати дріт одного кольору до розетки того ж кольору.

Якщо контролер взагалі не працює, переконайтеся, що вимикач живлення увімкнено. Також перевірте запобіжник або вимикач.

Якщо ваш ebike постачається з автоматичним вимикачем, ви можете скинути вимикач, натиснувши на вимикач. Однак ви повинні знати про будь-які проблеми, які можуть виникнути, оскільки автоматичні вимикачі призначені для захисту системи, і вже може виникнути поточна проблема, яка серйозно пошкодить компоненти.

У електровелосипедів із запобіжником ви можете просто зняти його і потримати на світлі, щоб перевірити, чи не перегорів він. Якщо так, замініть запобіжник.

Усунення несправностей дросельної заслінки

Багато електронних велосипедів на ринку постачаються з контролем дросельної заслінки. Якщо ви зловживаєте регулятором дросельної заслінки, він може застрягти при відтягуванні назад і не повернутися у вимкнене положення самостійно.

Якщо ви робите це неодноразово, дросельна заслінка з часом ослабне або пошкодиться. Якщо це станеться, ви, як правило, відчуєте відключення електроенергії.

Найбезпечніший спосіб використовувати поворотний дросель. це потягнути його назад, а потім повільно відпустити у вихідне положення, як тільки ви закінчите.

Якщо дросельна заслінка час від часу розхитується або пропускає ходи, ви можете просто замінити її, попередньо перевіривши, чи отримує вона стабільну потужність. Таким чином, ви точно знатимете, що винен ваш дросель.

Усунення несправностей педального підсилювача

Несправності системи живлення або системи допомоги педалей на вашому електровелосипеді можуть спричинити проблеми, пов’язані з пульсуючим або періодичним відключенням живлення. Різні моделі ебайків мають різні системи підтримки педалей; деякі з них побудовані навколо ланцюга передньої зірочки, в той час як інші вбудовані в нижній кронштейн.

Якщо ви нещодавно робили механічне регулювання коліс, педалей, зірочок, перемикачів і так далі, це може бути причиною того, що ви стикаєтеся з перешкодами при подачі живлення. Іншою причиною таких проблем може бути кільце магнітів на передній зірочці; датчики можуть бути не вирівняні через забруднення або удари.

Ви можете відрегулювати положення магніту педалей за допомогою плоскої викрутки, щоб наблизити диск до датчиків. Якщо це не допомагає, і вам важко визначити, чи несправна система допомоги педалям, найкраще відвезти електровелосипед до сервісного центру, щоб вони змогли зняти та замінити несправні деталі.

Усунення несправностей у з’єднаннях двигуна

Як ми вже згадували раніше, нещільне з’єднання проводів є однією з найпоширеніших причин, чому у вас можуть виникнути проблеми з вашим ебайком. Таким чином, дроти, підключені до двигуна задньої втулки, часто можуть з часом ослабнути, перетиратися або пошкоджуватися.

Якщо дроти ослаблені, вам, ймовірно, доведеться замінити ослаблені або пошкоджені частини. Перевірте, чи немає розплавлених або обгорілих проводів, підключених до двигуна задньої втулки.

Розплавлені або підгорілі дроти. ознака перегріву. Якщо ізоляція на мідних дротах котушки плавиться через перегрівання, може статися коротке замикання, що призведе до відключення живлення.

Якщо котушки в двигуні продовжують перегріватися, ви потенційно ризикуєте порушити цілісність двигуна і, можливо, доведеться замінити двигун, щоб уникнути пошкодження контролера.

Перевірте систему передачі потужності двигуна на наявність відсутніх деталей. Зношені, відсутні або пошкоджені компоненти можуть призвести до проблем з передачею електроенергії, що спричинить небажані перебої в подачі електроенергії.

Підсумок

Ось і все, вичерпний посібник з усунення найпоширеніших несправностей електровелосипедів. Незважаючи на те, що технічне обслуговування може бути простим, все ж краще віднести електробайк в сервісний центр, якщо ви не впевнені у своїх навичках.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top