Новий електровелосипед Orbea Gain зменшив вагу, інтегрувавши ліхтарі та лічильник потужності. Orbea e bike

Оновлено: Технічний огляд Orbea Rise. 35 фунтів потужності

Технологія настільки хороша, наскільки вона інтуїтивно зрозуміла у використанні. Новий Orbea Rise з унікальним приводом Shimano EP8 RS обіцяє стати найбільш зручною та орієнтованою на користувача платформою для гірських велосипедів з електричним приводом. Чи виконує Orbea Rise свої обіцянки? Ми зануримось у дрібні деталі Rise, які виділяють цей велосипед як один з найкращих прикладів застосування електричної допомоги у світі гірських велосипедів.

Якщо вам до вподоби гідроформований алюміній, зверніть увагу на абсолютно нову серію Orbea Rise H 2022 року.

Обрамлення підйому

Orbea Rise дуже схожий на Orbea Occam, і, чесно кажучи, схожість не випадкова. І Rise, і Occam побудовані на основі карбону OMR від Orbea як в рамі, так і в маятнику, а також мають схожу конструкцію підвіски. Задній маятник більш-менш утримується разом наскрізною віссю, а амортизатор утримується разом масивною шліцьовою віссю, яка функціонує подібно до того, як працюють сучасні кривошипи. Крім того, Rise також має легку раму. 2300 г для рами без амортизації.

Можливо, найбільша відмінність, яку ви побачите, полягає в тому, що у Rise відсутня характерна бічна стійка, яка з’єднує нижню трубу та амортизатор, в основному завдяки посиленій нижній трубі для розміщення акумулятора. На підсідельній трубі також є молдинг для кнопки ввімкнення, а також місце для зарядного штекера поруч з кнопкою ввімкнення.

новий, електровелосипед, orbea, gain

Геометрія також напрочуд схожа між Rise та Occam. Як і в Occam, у Rise є вибір між 140-мм або 150-мм вилкою, з однаковими кутами нахилу вилки та підсідельного штока, 140-мм задньою підвіскою, а також великим вильотом та висотою багажника. Мабуть, єдиною зміною тут є те, що довжина ланцюга в Rise зросла лише на 5 мм, з 440 мм на Occam до 445 мм.

Кінематика підвіски також значною мірою збереглася, але також зазнала деяких змін. А саме, крива важеля Rise стала трохи прогресивнішою, щоб врахувати додатковий крутний момент, що надходить від приводного блоку. Крім того, вражає те, як мало змінилося між Rise та Occam. Небагато виробників велосипедів змогли відтворити геометрію трейлових велосипедів у своїх електровелосипедах, але ще менше з них мають неелектричні аналоги, з якими можна було б їх порівняти. Вражаюче.

Як і більшість велосипедів Orbea, Orbea Rise пропонується з програмою MyO від баскського бренду. Тут ви можете налаштувати схеми фарбування без додаткових витрат, а також замінити компоненти, щоб зробити велосипед саме вашим. Напишіть нам або зателефонуйте, щоб дізнатися більше про кастомізацію вашого наступного Rise.

новий, електровелосипед, orbea, gain

Це електричний!

Звичайно, Rise не був би тим, чим він є, без нового двигуна Shimano EP8 RS. EP8. це те, на що ми довго чекали; всього за 2.6 кг або 5.75 фунтів, EP8. це не тільки один з найлегших двигунів на ринку, він також обіцяє на 36% менше лобового опору, ніж раніше, значно покращене управління теплом і Q-фактор (відстань між педалями), який становить ті ж 177 мм, що і у стандартного кривошипа Shimano. Однак привід Rise не є стандартним двигуном, тому він отримав позначення RS.

EP8 RS. це індивідуальний профіль налаштування, унікальний для Orbea та потреб Rise. Механічно двигун такий самий, але його крутний момент 60 Нм з’являється не в діапазоні частоти обертання, характерному для інших електровелосипедів (60 об/хв), а в діапазоні від 75 до 95 об/хв, коли додаткова допомога відчувається більш природно. Крім того, система використовує спеціальну батарею на 360 Вт-год з 21700 елементів, які пропонують більшу ємність у тонкому форм-факторі. Orbea стверджує, що ця менша батарея, завдяки спеціальному налаштуванню, пропонує аналогічний діапазон і час автономної роботи, як у порівнянної батареї на 500 Вт-год.

новий, електровелосипед, orbea, gain

Райдери також мають можливість використовувати розширювач діапазону на 252 Вт-год, який встановлюється у відсік для пляшки з водою. Ця комбінована ємність дає заявлені вісім годин автономної роботи. Це означає приблизно 14 000 футів підйому, або приблизно еквівалентно запасу ходу акумулятора ємністю 900 Вт-год.

Orbea розробляє свої велосипеди з думкою про довговічність; це твердження підтверджується, коли ми дивимося на деградацію акумулятора Rise з часом. Orbea стверджує, що їхня батарея зберігає 80% своєї початкової ємності після 500 повних циклів заряджання та розряджання (від 100% до 0%), в той час як стандартна батарея втрачає 60% ємності за той самий цикл. Батарея з розтягнутим періодом деградації забезпечує вам додаткові милі блаженства з електричною підтримкою.

новий, електровелосипед, orbea, gain

Їзда, синергія

Мислення Rider Synergy від Orbea також поширюється на те, як велосипед обладнаний. Сам велосипед візуально непомітний. Це найбільш очевидно у відсутності центрального дисплея в Орбеї. В якості альтернативи Orbea використовує електронний перемикач Shimano та тонкий виносної перемикач, який акуратно вписується між гальмівним важелем, важелем перемикання передач та ручками. Два крихітні світлодіоди на коробці дають вам знати, коли велосипед увімкнений і на якому рівні допомоги ви перебуваєте.

Для стороннього спостерігача ви будете виглядати як швидкий гонщик на неелектричному велосипеді. Ви помітите, що підвіска не є специфічною для електровелосипедів, і налаштування підвіски також не є специфічним для електровелосипедів. За всіма ознаками це гірський велосипед, в першу чергу, і міні-ліфт, в другу чергу.

У комплекті з Shimano EP8 RS йде додаток E-Tube Project від Shimano, мета якого. зробити так, щоб трансмісія працювала саме так, як того хоче райдер. Рівень підсилювача потужності Rise можна регулювати відповідно до індивідуальних потреб. Контролюйте швидкість, на якій вмикається допомога, та потужність допомоги. Крім того, ви можете налаштувати систему відповідно до двох різних профілів допомоги, щоб переконатися, що у вас є один профіль для обідньої поїздки в будній день, а інший. для пригод у вихідні дні. У зв’язку з цим, райдери можуть налаштувати свої приводи так само унікально, як вони налаштували б посадку на власному велосипеді. Точно контролюйте рівень допомоги відповідно до вашого настрою.

новий, електровелосипед, orbea, gain

Для тих, хто прагне більше інформації, цей маленький дисплей можна підключити до традиційного дисплея Shimano або до комп’ютера чи годинника Garmin, щоб показати швидкість, дальність та рівень допомоги.

Лінійка Orbea Rise поділяється на дві версії: Rise H та Rise M. Rise H представлена трьома моделями: Rise H30, Rise H15 та Orbea Rise H10. Він має легку раму з легкого сплаву, той самий привідний двигун Shimano EP8 RS, але більшу батарею. Хоча алюмінієвий Rise трохи важчий, більша батарея має величезне значення.

Існує також Orbea Rise Carbon. Модель, на якій ми їздили. Orbea Rise M10. Один з наших фаворитів, з передньою та задньою підвіскою Fox Factory, амортизацією DPX2 ззаду та 36-дюймовою вилкою спереду. Трансмісія Shimano XT, гальма XT та колеса Race Face Turbine в розмірі 38.5-фунтова вага робить його фаворитом у магазині.

новий, електровелосипед, orbea, gain

Чи підтримує Rise ажіотаж сім місяців потому?

Через сім місяців після публікації нашої першої статті літак Orbea Rise більш ніж впорався з поставленими завданнями. З точки зору реальних відчуттів, Rise маневрує і виконує польоти зі спритністю. Ми виявили, що на ньому легко стрибати, перестрибувати та прориватися через технічну місцевість. Двигун дає нам можливість точно набирати швидкість для мереживних злетів для плавних і контрольованих посадок. Крім того, нам сподобалася електрична допомога, яка допомагає долати важкі ділянки підйому. Ми хотіли б подякувати невеликому збільшенню ваги велосипеда та потужному двигуну за уникнення багатьох небезпечних перекидань у небезпечних місцях.

Найбільший комплімент, який може отримати eMTB. це те, що він крутить педалі так само, як звичайний гірський велосипед. Якщо ви можете закрити очі і відчути інтуїтивно зрозумілу реакцію на керування, подібну до неелектричних побратимів eMTB, тоді ви знаєте, що їдете на машині найвищого рівня; Orbea Rise з легкістю перевищує цю планку. Як тільки ви випробуєте Rise, ви зрозумієте, чому Orbea стоїть на вершині з точки зору плавного вливання електричної допомоги в те, що вже є видатним гірським велосипедом.

Orbea Rise може мати унікальний привід Shimano EP8 RS, але він, звичайно, не домінує в ньому. Швидше, це збалансована геометрія. так само, як і улюблений шанувальниками Orbea Occam. робить його чудовим трейловим велосипедом, а невелика вага робить його несхожим на будь-який електровелосипед, на якому ви їздили раніше. Новий Orbea Rise. це добре продуманий трейловий eMTB, і на ринку, де домінують важкі, свинцеві варіанти, заповнює прогалину, яку ми раді заповнити. І для цього Orbea справді впорався з цією задачею.

Погляньте на велосипеди Orbea Rise Carbon та Orbea Rise H, які зараз є в наявності! Більш детальний опис продукту, геометрія, технічні характеристики та поширені запитання можна знайти на вищезгаданих сторінках продукту.

Маєте запитання щодо Orbea Rise або приводу Shimano EP8 RS? Телефонуйте нам в робочий час або пишіть нам в будь-який час на info@contenderbicycles.com.

7 Коментарі та думки власників

Клаудіо, я не чув про те, що Orbea найближчим часом зробить цю зміну. Враховуючи, що більшість наших клієнтів в кінцевому підсумку не купують розширювач діапазону, я думаю, що діапазон з меншим акумулятором є достатнім.

Привіт, дякую за ваш відгук, чи знаєте ви, чи вийде Orbea наступного року з карбоновою рамою та більшим акумулятором, як алюмінієвий каркас? Дякую і з повагою.

Ренді, зазвичай Orbea схожа на всі інші бренди за останні кілька років тим, що спеціальне замовлення велосипедів від виробника надзвичайно складно зробити. Вони повідомляють своїм представникам свою потужність, а потім ми намагаємось замовити те, що, на нашу думку, нам потрібно. Orbea повідомить нам, чи зможуть вони виконати замовлення повністю, чи їм доведеться щось відрізати від нашого замовлення. Коротше кажучи, ми можемо зробити спеціальне замовлення з потрібними вам опціями, але, швидше за все, ми не побачимо його до наступного року. Однак у нас є альтернатива: спеціальний слот MyO. Ми заздалегідь забронювали кілька слотів в Orbea, щоб люди могли отримати бажані варіанти, а також можливість пофарбувати їх на свій смак. Ви можете ознайомитися з нашою інструкцією та інвентарем, який можна замовити, тут: https://contenderbicycles.com/pages/customize-your-orbea-gain-occam-or-oiz

Привіт, я зацікавлений в Orbea Rise M20 і бачу, що у вас все ще залишилося 2 в інвентарі. Я бачу на сайті Orbea, що у них є можливість змінити деякі компоненти на велосипеді. Чи можете ви замовити конкретний/кастомний велосипед у Orbea, і якщо так, то скільки часу зазвичай потрібно для його отримання?? Варіанти, які я хотів би мати: Задній амортизатор Fox Float X Factory Kashima | Вилка Fox 36 Float Factory 150 Grip2 Kashima | Ротори 203мм/180мм | Maxxis Minion DHF 2.5 шин DHR 2.4 шини | OC MC20 150 мм крапельниця для подорожей. Дякую, Ренді Портленд, штат Орегон

Джозеф, у нас є кілька на складі, і ще більше буде в дорозі цієї осені. Не соромтеся звертатися до нас (alvin@contenderbicycles.com) якщо ви шукаєте щось конкретне.

Новий ебайк Orbea Gain зменшив вагу, інтегрувавши ліхтарі та лічильник потужності

новий, електровелосипед, orbea, gain

Компанія Orbea оголосила про випуск нового шосейного електричного велосипеда Gain третього покоління з полегшеною рамою, вилкою та двигуном, загальна вага якого становить 11 кг.5 кг.

Баскський виробник велосипедів був одним з перших брендів, який вийшов на арену шосейно-гравійного спорту з оригінальним Gain ще в 2017 році. Це також ознаменувало першу співпрацю між Orbea та Ebikemotion, яка зараз називається Mahle. Новий ebike використовує оригінальну концепцію Gain, яка полягає в тому, щоб бути спочатку дорожнім велосипедом, а потім електричним велосипедом. Він має легшу раму та вилку, створену на основі легкого гоночного велосипеда Orbea Orca OMR.

Допомагає найлегший електродвигун Mahle X20 з внутрішнім акумулятором на 350 Вт-год та пультом дистанційного керування для двигуна, що входить в стандартну комплектацію. Існує шість моделей нового Gain, які, за словами Орбеа, будуть доступні з лютого. Буде чотири варіанти трансмісії 2x та два варіанти трансмісії 1x. Ціна варіюється від 3 500 до 11 500 фунтів стерлінгів. Дізнайтеся, як їздить цей новий легкий електровелосипед у нашому першому огляді Orbea Gain M10i.

Геометрія “чистої дороги

новий, електровелосипед, orbea, gain

Orbea каже, що Gain має “чисту дорожню” геометрію, яка, схоже, буде дуже доречною для гоночних велосипедів. Велосипед має вищу вилку та менший винос, ніж у гоночних велосипедів, таких як Orca OMX. Orbea залишила короткі як ланцюгові стійки, так і колісну базу, а вилка також більше схожа на гоночний велосипед. На велосипед можна встановити шосейні шини 700×35 мм, що відкриває можливості для їзди по бездоріжжю або легкому гравію. (Orbea також натякнула, що на горизонті з’явиться електричний гравійний велосипед).)

новий, електровелосипед, orbea, gain

Gain має невеликі інтегровані передні та задні велосипедні ліхтарі. Переднє світло вбудоване в зовнішнє кріплення GPS. Ліхтар Orbea підключений до системи ebike. Ззаду аналогічний світлодіодний світильник COB інтегрований у кришку для прихованого затискача сидіння. Поряд зі стандартним контролером двигуна HMI, який встановлюється врівень з верхньою трубою Gain, Orbea використовувала опціональні пульти дистанційного керування Mahle. Ці подвійні кнопки кріпляться на шині подібно до SRAM MultiClics або Blips.

Дистанційні контролери означають, що ви можете перемикатися між режимами без необхідності відривати руку від шини, щоб дотягнутися до контролера на верхній трубі. Вони також означають, що ви можете перемикатися між режимами вгору і вниз, замість того, щоб перемикати їх в одному напрямку, як у випадку з контролером HMI. Orbea стверджує, що найпотужніша і найлегша модель Gain M10i важить 11.5 кг у великому розмірі. Сплав Gain Hydro має незмінний дизайн (окрім нових кольорів) і оснащується моделлю X35 від Mahle за ціною від 2 999 євро / 3 450 фунтів стерлінгів / 2 899 фунтів стерлінгів до 4 499 євро / 5 200 фунтів стерлінгів / 4 299 фунтів стерлінгів.

Геометрія посилення Orbea Gain

Кут нахилу сидіння (градуси) 74.5 74 73.5 73.5 73.2 73.2
Кут нахилу голови (градуси) 71 71.2 71.5 72 72.2 72.5
Поперечина ланцюга (мм) 415 415 415 415 415 415
Підсідельна труба (С-Т) (мм) 430 460 490 515 540 570
Ефективна верхня труба (мм) 516 535 555 569 587 602
Головна труба (мм) 113 136 158 181 203 225
Зміщення вилки (мм) 50 50 50 50 50 50
Шлях (мм) 64.5 63.3 61.4 58 57 55
Перепад нижнього кронштейна (мм) 78 78 78 76 76 76
Висота нижнього кронштейна (мм) 263 263 263 265 265 265
Колісна база (мм) 984 998 1,011 1,022 1,035 1,047
Запас (мм) 728 756 782 803 830 844
Стек (мм) 525 547 569 591 613 635
Виліт (мм) 370 378 386 394 402 410
Довжина вил (мм) 380 380 380 380 380 380

Двигун Mahle X20

новий, електровелосипед, orbea, gain

Новий двигун X20 значно менший за попередній X35 і тепер також використовує стандартну наскрізну вісь. Орбеа

Orbea заявляє, що тісно співпрацювала з Mahle над налаштуванням стандартної системи X20, яка є послугою, яку Mahle пропонує брендам. Це призвело до того, що двигун X20 від Gain має профілі потужності, які, як кажуть, доповнюють вашу вихідну потужність, забезпечуючи природні відчуття під час їзди. Із заявленою вагою системи 1 399 г, задня втулка X20 від Mahle є найлегшою на ринку, перевершуючи навіть легку систему середньої навіски від TQ, що встановлюється на новому Scott Solace.

X20 X35 HPR-50 Поїздка 60 Ride 50 Evation EP8 RS Продуктивність CX
Тип DU HUB ВТУЛКА Центральне Центральний Центральна Central Центральний
Потужність 55Нм 40Nm 50Nm 60Нм 55 Нм 60Нм 85Нм
Вага (г) 1,399 2,006 1,850 1,960 3,200 2,600 2,900

Втулковий двигун X20 також вважається більш зручним у використанні, ніж старий двигун Mahle X35, завдяки використанню стандартної наскрізної осі, а не задньої осі з болтовим з’єднанням. Нова система Mahle тепер вимірює потужність і каденцію за допомогою нового нижнього кронштейна, з метою надання потужності, яка більше відповідає вашим зусиллям. За допомогою програмного забезпечення системи ці дані використовуються для оптимізації допомоги, що надається, незалежно від того, який з трьох режимів потужності системи ви використовуєте. На відміну від стандартних налаштувань Mahle, компанія Orbea розробила кожен режим таким чином, щоб мати можливість мати повний діапазон потужності двигуна (зазвичай зарезервований лише для найвищого налаштування). Це просто пропорційно вашому вкладу. Так, наприклад, якщо ви крутите педалі з потужністю 150 Вт у режимі високої потужності, система буде відповідати їй. У нижчих режимах це буде частка вашої потужності, але всі вони піднімуться до повних 250 Вт. Ефект має бути природною реакцією, а не скиданням потужності, коли ви крутите педалі. Тому велосипед ніколи не повинен кидатися вперед, якщо ви цього не хочете.

новий, електровелосипед, orbea, gain

У кожному режимі X20 надає пропорційну допомогу аж до повної потужності 250 Вт. Найнижчий режим (синя лінія) забезпечує приблизно чверть вашої потужності. На середній швидкості. 50 відсотків, а на високій. дзеркально відображає вашу потужність до 250 Вт. Orbea

Як і попередня модель X35, новий X20 чудово використовує додаток Smartbike від Mahle. Додаток можна використовувати для налаштування параметрів моторної карти, моніторингу та аналізу споживання енергії, а також для підключення до вашого пульсометра, щоб ви могли рухатися в обраній вами зоні частоти серцевих скорочень. Повні дані про маршрут також записуються через додаток. X20 обіцяє 55 Нм крутного моменту і сумісний із законами про електровелосипеди, згідно з якими державна допомога повинна припинятися на швидкості 25 км/год в ЄС, Великобританії та Австралії, і 20 км/год у США.

новий, електровелосипед, orbea, gain

Як і попередня модель X35, новий X20 чудово використовує додаток Mahle Smartbike. За допомогою цього додатку можна регулювати налаштування карти двигуна, контролювати та аналізувати споживання енергії, а також підключатись до пульсометра, забезпечуючи потужність, необхідну для підтримки вибраної вами частоти серцебиття. Повні дані про маршрут також записуються через додаток. X20 обіцяє 55 Нм крутного моменту і сумісний із законами про електровелосипеди, згідно з якими державна допомога повинна припинятися на швидкості 25 км/год в ЄС, Великобританії та Австралії, і 20 км/год в США. Зарядка здійснюється за допомогою нового інтелектуального зарядного пристрою, який, за словами Orbea, може забезпечити 80-відсотковий заряд за дві години, а повну перезарядку. трохи менше, ніж за чотири. Зарядний пристрій також має USB-порт, тому ви можете завантажити будь-які оновлення прошивки на USB-накопичувач і виконати оновлення системи вдома без необхідності везти велосипед до авторизованого магазину Mahle.

новий, електровелосипед, orbea, gain

Orbea та Mahle не розголошують інформацію про запас ходу велосипеда, оскільки він залежить від стилю їзди, зросту водія та рельєфу місцевості, на якій він їздить. Однак, оскільки двигун X20 набагато ефективніший, ніж попередній X35, а також завдяки розумному моніторингу та узгодженню потужності, його запас ходу становить приблизно 1.5 разів більше, ніж у старшої моделі. Orbea вважає за краще наводити приклади запасу ходу з точки зору висоти над рівнем моря, а не пройденої відстані. Це має сенс, оскільки з 15.Обмеження швидкості 5 миль/год у стандартному режимі, ви будете їхати з перевищенням швидкості на рівній місцевості або під час спуску. Отже, система буде працювати тільки на підйомах.

Акумулятор на 350 Вт-год 4,000m 3,000m 1,500m
171Wh розширювач діапазону 1,900m 1,400m 700m

Mahle, однак, наводить приблизні приклади. Велосипедист вагою 94 кг на рівнинній дорозі з повною підтримкою може проїхати близько 136 км із загальним набором висоти 2 050 м. Або велосипедист вагою 78 кг на горбистому маршруті може подолати близько 78 км з набором висоти 1 678 м.

Інформація про модельний ряд та ціни

новий, електровелосипед, orbea, gain

Нова лінійка Orbea Gain представлена шістьма моделями. чотирма шосейними та двома позашляховими варіантами, оснащеними комплектами SRAM XPLR 1x. починається від €5,499 / 6,400 / £5,299, зростає до €9,999 / 11,500 / £9,299.

Orbea Gain M10i

новий, електровелосипед, orbea, gain

  • Ціна: €9,999 / 11,500 / £9,299
  • Рама: Orbea Gain Carbon OMR, інтегрований підсідельний штир з інтегрованим заднім ліхтарем STVZO, максимальна шина 700×40, BB386 EVO.
  • Вилка: карбонова вилка Gain OMR, максимальна шина 700×40
  • Кривошип: Shimano Dura-Ace R9200 34x50t
  • Гарнітура: Інтегрована алюмінієва чаша FSA 1-1/2″
  • Кермо: карбон OC Road Performance RP10-R, підйом 15, винос 70, опускання 125
  • Заглушки на кермо: Orbea протиковзкі / протиударні
  • Винос: OC Road Performance RP10.8 градусів
  • Перемикачі передач: Shimano R9270
  • Гальма: Гідравлічний диск Shimano R9270
  • Задній перемикач: Shimano Dura-Ace Di2 R9250
  • Передній перемикач: Shimano Dura-Ace Di2 R9250
  • Ланцюг: Shimano CN-9100
  • Колеса: Carbon 42, безкамерні, 21c
  • Касета: Shimano Dura-Ace R9200 11-30t 12-швидкісна
  • Задня втулка: Наскрізна вісь Orbea 12×142мм M12x2 P1 Lite
  • Передня втулка: Наскрізна вісь Orbea 12×100мм M12x2 P1 Lite
  • Покришки: Pirelli P Zero Race TLR 700x30c
  • Підсідельний штир: OC Performance XP10-S
  • Сідло: Fizik Antares R5 проти EVO Regular
  • Переднє світло: Передній габаритний ліхтар, на тримачі дисплея, COB LED, вмикається/вимикається, 60 люмен, ECE50.
  • Двигун: Втулка двигуна Mahle X20
  • Батарея: Mahle iX350 36V 353Wh; опціонально Mahle Range Extender e185Wh (додатковий зовнішній)
  • Дисплей: Mahle Pulsar One монохромний пульт ANT LEV Remote1 Головний пристрій Mahle ONE (BT/ANT)
  • Зарядний пристрій: Активний зарядний пристрій Mahle до 4А

Orbea Gain M21e 1X

новий, електровелосипед, orbea, gain

M21e поставляється у вседорожній комплектації з групою SRAM 1x Force AXS XPLR та гравійними шинами Pirelli. Orbea

  • Ціна: 7 599 євро / 8 800 євро / 7 299 фунтів стерлінгів
  • Рама: Orbea Gain Carbon OMR, інтегрований підсідельний затискач з інтегрованим заднім ліхтарем STVZO, максимальна шина 700×40, BB386 EVO
  • Вилка: карбонова вилка Gain OMR, максимальна шина 700×40
  • Шатуни: SRAM Force 1 DM Dub 40t
  • Гарнітура: Інтегрована алюмінієва чашка FSA 1-1/2″
  • Кермо: OC Gravel GR30, досягає 80, падає 125
  • Заглушки на кермі: Протиковзкі / ударостійкі Orbea
  • Винос: OC Road Performance RP10.8º
  • Перемикачі: SRAM Force eTap AXS
  • Гальма: SRAM Force eTap AXS
  • Задній перемикач: SRAM Force XPLR eTAP AXS
  • Ланцюг: SRAM Force 12-Speed
  • Колеса: Легкосплавні, безкамерні, 700c, 21c
  • Касета: SRAM XG-1271 XPLR 10-44t 12-швидкісна
  • Задня втулка: Наскрізна вісь Orbea 12×142мм M12x2 P1 Lite
  • Передня втулка: Наскрізна вісь Orbea 12×100мм M12x2 P1 Lite
  • Шини: Pirelli Cinturato Gravel H 700x35c TLR
  • Підсідельний штир: OC Performance XP10 Carbon, 27.2 мм, відступ 0
  • Сідло: Fizik Aliante R5
  • Переднє світло: Передній габаритний ліхтар, на тримачі дисплея, світлодіод COB, вмикається/вимикається, 60 люмен, ECE50.
  • Двигун: Mahle motor hub X20, ALC
  • Батарея: Mahle iX350 36V 353Wh; опціонально Mahle Range Extender e185Wh (додатковий зовнішній)
  • Дисплей: Mahle Pulsar One монохромний ANT LEV Remote1 Головний пристрій Mahle ONE (BT/ANT)
  • Зарядний пристрій: Активний зарядний пристрій Mahle до 4А

Orbea Gain M20i

новий, електровелосипед, orbea, gain

  • Ціна: 7 499 євро / 8 650 фунтів стерлінгів / 6 999 фунтів стерлінгів
  • Рама: Orbea Gain Carbon OMR, інтегрований підсідельний затискач з інтегрованим заднім ліхтарем STVZO, максимальна шина 700×40, BB386 EVO
  • Вилка: карбонова вилка Gain OMR, максимальна шина 700×40
  • Шатун: Shimano Ultegra R8100 34x50t
  • Гарнітура: Інтегрована алюмінієва чашка FSA 1-1/2″
  • Кермо: OC Road Performance RP10-R Carbon, підйом 15, досягає 70, опускається 125
  • Заглушки на кермо: Orbea протиковзкі / ударостійкі
  • Винос: OC Road Performance RP10.8 градусів
  • Перемикачі передач: Shimano ST-8170
  • Гальма: Гідравлічний диск Shimano R8170
  • Задній перемикач: Shimano Ultegra Di2 R8150
  • Передній перемикач: Shimano Ultegra Di2 R8150
  • Ланцюг: Shimano M8100
  • Колеса: Carbon 42, безкамерні, 21c
  • Касета: Shimano Ultegra R8100 11-30t 12-швидкісна
  • Задня втулка: Наскрізна вісь Orbea 12×142мм M12x2 P1 Lite
  • Передня втулка: Наскрізна вісь Orbea 12x100mm M12x2 P1 Lite
  • Шини: Pirelli P Zero Race TLR 700x30c
  • Підсідельний штир: OC Performance XP10-S Carbon, 27.2 мм, відступ 20
  • Сідло Fizik Aliante R5
  • Переднє світло: Передній габаритний ліхтар, на тримачі дисплея, COB LED, вкл/викл, 60 люмен, ECE50.
  • Мотор: Моторний вузол Mahle X20, ALC
  • Акумуляторна батарея: Mahle iX350 36V 353Wh; опціонально Mahle Range Extender e185Wh (додатковий зовнішній)
  • Дисплей: Mahle Pulsar One монохромний ANT LEV Remote1 Головний пристрій Mahle ONE (BT/ANT)
  • Зарядний пристрій: Активний зарядний пристрій Mahle до 4А

Orbea Gain M31e 1X

новий, електровелосипед, orbea, gain

Позашляхова версія M31e поставляється з амортизаторами SRAM Rival AXS та гравійною гумою Pirelli за ціною 6 599 євро / 7 600 фунтів стерлінгів / 6 299 фунтів стерлінгів. Orbea

  • Ціна: €6,599 / 7,600 / £6,299
  • Рама: Orbea Gain Carbon OMR, інтегрований підсідельний затискач з інтегрованим заднім ліхтарем STVZO, максимальна шина 700×40, BB386 EVO
  • Вилка: карбонова вилка Gain OMR, максимальна шина 700×40
  • Шатун: SRAM Rival 1 Dub Wide 40t
  • Гарнітура: Інтегрована алюмінієва чашка FSA 1-1/2″
  • Кермо: OC Gravel GR30, досягає 80, падає 125
  • Заглушки на кермо: Orbea протиковзкі / протиударні
  • Винос: OC Road Performance RP10.8º
  • Перемикачі: SRAM Rival eTap AXS
  • Гальма SRAM Rival eTap AXS
  • Задній перемикач: SRAM Rival XPLR eTAP AXS
  • Ланцюг: SRAM Rival 12-швидкісний
  • Колеса: Легкосплавні, безкамерні, 700c, 21c
  • Касета: SRAM XG-1251 XPLR 10-44t 12-швидкісна
  • Задня втулка: Наскрізна вісь Orbea 12×142мм M12x2 P1 Lite
  • Передня втулка: Наскрізна вісь Orbea 12×100мм M12x2 P1 Lite
  • Шини: Pirelli Cinturato Gravel H 700x35c TLR
  • Підсідельний штир: OC Performance XP10-S Carbon, 27.2 мм, відступ 20
  • Сідло: Fizik Aliante R5
  • Переднє світло: Передній габаритний ліхтар, на тримачі дисплея, COB LED, вмикання/вимикання, 60 люмен, ECE50.
  • Двигун: Маточина двигуна Mahle X20, ALC
  • Батарея: Mahle iX350 36V 353Wh; опціонально Mahle Range Extender e185Wh (додатковий зовнішній)
  • Дисплей: Mahle Pulsar One монохромний ANT LEV Remote1 Головний пристрій Mahle ONE (BT/ANT)
  • Зарядний пристрій: Активний зарядний пристрій Mahle до 4А

Orbea Gain M30i

  • Ціна: €6,299 / 7,300 / £5,999
  • Рама: Orbea Gain Carbon OMR, інтегрований підсідельний затискач з інтегрованим заднім ліхтарем STVZO, максимальна шина 700×40, BB386 EVO
  • Вилка: карбонова вилка Gain OMR, максимальна шина 700×40
  • Кривошип: Shimano 105 R7100 34x50t
  • Гарнітура: Інтегрована алюмінієва чашка FSA 1-1/2″
  • Кермо: OC Road Performance RP20 Alu SL, винос 80, запас ходу 125
  • Заглушки на кермо: Orbea протиковзкі / протиударні
  • Винос: OC Road Performance RP10, 8 градусів
  • Перемикачі передач: Shimano Di2 R7170
  • Гальма: Гідравлічний диск Shimano R7170
  • Задній перемикач: Shimano 105 Di2 R7150
  • Передній перемикач: Shimano 105 Di2 R7150
  • Ланцюг: Shimano M7100
  • Колеса: 42 мм сплав, безкамерні, 700c, 21c
  • Касета: Shimano 105 R7100 11-34t 12-ступінчаста
  • Задня втулка: Наскрізна вісь Orbea 12×142мм M12x2 P1 Lite
  • Передня втулка: Наскрізна вісь Orbea 12×100мм M12x2 P1 Lite
  • Шини: Pirelli P Zero Race TLR 700x30c
  • Підсідельний штир: Карбон, 27.2 мм, відступ 20
  • Сідло: Fizik Aliante R5
  • Переднє світло: Передній габаритний ліхтар, на тримачі дисплея, COB LED, вкл/викл, 60 люмен, ECE50.
  • Двигун: Mahle motor hub X20, ALC
  • Акумулятор: Mahle iX350 36V 353Wh; опціонально Mahle Range Extender e185Wh (додатковий зовнішній)
  • Дисплей: Mahle Pulsar One монохромний ANT LEV Remote1 Головний пристрій Mahle ONE (BT/ANT)
  • Зарядний пристрій: Активний зарядний пристрій Mahle до 4А

Orbea Gain M30

  • Ціна: 5499 євро; 6400 фунтів стерлінгів; 5299 фунтів стерлінгів
  • Рама: Orbea Gain Carbon OMR, інтегрований підсідельний затискач з інтегрованим заднім ліхтарем STVZO, максимальна шина 700×40, BB386 EVO
  • Вилка: карбонова вилка Gain OMR, максимальна шина 700×40
  • Ланцюг: Shimano 105 R7000 34x50t
  • Гарнітура: Інтегрована алюмінієва чашка FSA 1-1/2″
  • Кермо: OC Road Performance RP20 Alu SL, винос 80, запас ходу 125
  • Заглушки на кермо: Orbea протиковзкі / протиударні
  • Шток: OC Road Performance RP10.8 градусів
  • Перемикачі передач: Shimano ST-7020
  • Гальма: Гідравлічний диск Shimano R7070
  • Задній перемикач: Shimano 105 R7000 GS
  • Передній перемикач: Shimano 105 R7000
  • Ланцюг: KMC X11
  • Колеса: Легкосплавні, безкамерні, 700c, 21c
  • Касета: Shimano 105 R7000 11-32t 11-швидкісна
  • Задня втулка: Наскрізна вісь Orbea 12×142мм M12x2 P1 Lite
  • Передня втулка: Orbea наскрізна вісь 12×100мм M12x2 P1 Lite
  • Шини: Pirelli P Zero Race TLR 700x30c
  • Підсідельний штир: Карбон, 27.2 мм, відступ 20
  • Сідло: Fizik Aliante R5
  • Передній ліхтар: Передній габаритний ліхтар, на тримачі дисплея, COB LED, вкл/викл, 60 люмен, ECE50.
  • Двигун: Mahle motor hub X20, ALC
  • Акумулятор: Mahle iX350 36V 353Wh; опціонально Mahle Range Extender e185Wh (додатковий зовнішній)
  • Дисплей: Mahle Pulsar One монохромний ANT LEV Remote1 Головний пристрій Mahle ONE (BT/ANT)
  • Зарядний пристрій: Активний зарядний пристрій Mahle до 4А
  • Whatsapp
  • Reddit
  • Написати другу

Карбоновий шосейно-гравійний електровелосипед Gain від Orbea отримав полегшену модифікацію Mahle X20

новий, електровелосипед, orbea, gain

Orbea надає своєму універсальному гравійному електровелосипеду Gain легший і непомітний приріст потужності з оновленням до Mahle X20. “найлегшої системи приводу для електровелосипедів на ринку”. Із заявленою повною вагою ebike до 11 кг.5 кг, лише карбонові моделі 2023 року отримують оновлення на основі X20.

Але ці електровелосипеди преміум-класу тепер отримали легший двигун в задній втулці, більш ніж 30% збільшення пікового крутного моменту, два варіанти внутрішніх акумуляторів, можливість встановлення легшого зовнішнього акумулятора, що збільшує запас ходу, та деякі інші функціональні оновлення.

23 Гравійні електровелосипеди Orbea Gain X20

новий, електровелосипед, orbea, gain

Оновлення на шосейно-гравійних електровелосипедах Orbea Gain carbon X20 2023 року майже непомітні ззовні, порівняно з моделлю 2021 року. Повністю інтегрована витончена карбонова рама преміум-класу OMR практично не змінилася. все, крім нової кнопки ввімкнення двигуна з покращеним світлодіодним індикатором живлення, яка вбудована у верхню трубу. Але справжні оновлення знаходяться всередині нової задньої втулки X20 та акумуляторів, які змушують її працювати.

Що нового?

новий, електровелосипед, orbea, gain

Силовий агрегат Mahle X20 ebike дебютував минулої весни, з трохи меншим діаметром 250-ватного двигуна задньої втулки, який збільшився до 55 Нм еквівалентного пікового крутного моменту (в порівнянні з 40 Нм у попередньому поколінні X35). Усередині новий Gain також має можливість встановити приховану внутрішню батарею iX250 на 250 Вт-год, яка є найлегшим варіантом. Або виберіть новий більший внутрішній акумулятор iX350 350Wh, який має більший діапазон підтримки педалей, що дозволяє подолати до 400 м підйому на одному заряді. Крім того, оновлена система X20 також замінюється на меншу та легшу зовнішню акумуляторну батарею e185 Range Extender (додаткові 185 Вт-год), яку можна підключити до більш стандартного відсіку для пляшок.

Ми випробували нову систему X20, і вона справді помітно плавніша у своїй природній передачі потужності та потужніша в цілому.

універсальна геометрія велосипеда

новий, електровелосипед, orbea, gain

Оновлений 2023 Orbea Gain X20 також отримав оновлену геометрію з більш збалансованою комбінацією Stack Reach, коротшою колісною базою, на 5 мм коротшими 415-міліметровими ланцюговими стійками, на 2 мм меншим нижнім кронштейном та новою вилкою Trail, спеціально розробленою для електровелосипедів для бездоріжжя. Крім того, Orbea додає новий шостий розмір рами, який тепер простягається від XS-XXL.

новий, електровелосипед, orbea, gain

Технічні характеристики рами

новий, електровелосипед, orbea, gain

Сама карбонова рама Orbea Gain здебільшого залишилася без змін. Він має дорожню геометрію FOCUS та витривалість, а також кліренс для шин розміром до 700 x 40 мм, що дозволяє їздити по бездоріжжю та легким гравійним покриттям. Хоча, найбільші характеристики Orbea. це 35-міліметрові шини, що свідчить про те, що у велосипеда немає багато додаткового простору.

новий, електровелосипед, orbea, gain

Він має 1.5-дюймова конічна фара з повністю внутрішньою прокладкою FSA ICR, дискові гальма з плоским кріпленням, наскрізна вісь 12 мм (передня задня, зараз), нижній кронштейн BB386EVO та круглі 27.2-мм підсідельний штир з інтегрованим клиновидним затискачем, а також інтегрованим заднім ліхтарем зверху та фарою 60 люмен, інтегрованою в зовнішнє кріплення GPS.

23 Orbea Gain X20. Варіанти цін

новий, електровелосипед, orbea, gain

Всі шість електровелосипедів Orbea Gain з карбоновою рамою OMR оснащені модернізованим двигуном Mahle X20 та акумулятором більшої ємності. Менший внутрішній акумулятор можна придбати через MyO, а додатковий зовнішній акумулятор. у місцевого дилера.

новий, електровелосипед, orbea, gain

2023 Gain M30. найдоступніший шосейний електровелосипед з системою X20, з механічною групою Shimano R7000 105 2x та легкосплавними дисками з 30-міліметровими сліками Pirelli P Zero Race TLR за 5500 євро, або переходьте на M30i за 6300 євро з 105 Di2.

новий, електровелосипед, orbea, gain

Gain M31e 1x вартістю 6600 євро переходить на гравійний FOCUS з групою SRAM Rival XPLR AXS 1x та легкосплавними дисками з 35-міліметровими шинами Pirelli Cinturati Gravel H.

новий, електровелосипед, orbea, gain

Gain M20i вартістю 7500 євро оновлюється до Ultegra Di2 та карбонових коліс з 30-міліметровими сліками.

новий, електровелосипед, orbea, gain

У той час як Gain M21e 1x за 7600 євро обирає Force XPLR AXS 1x з легкосплавними колесами та гравійними шинами.

новий, електровелосипед, orbea, gain

І на вершині. Orbea Gain M10i 2023 року випуску, що йде ва-банк з X20 на дорозі за 9999 євро з карбоновими колесами Shimano Dura-Ace Di2, 42-міліметровими глибокими карбоновими колесами та 30-міліметровими сліками P Zero Race TLR.

Orbea WILD M-LTD. у нашому величезному груповому тесті “Найкращий електронний гірський велосипед 2023 року

новий, електровелосипед, orbea, gain

WILD M-LTD 2023. це новий електровелосипед Orbea для найскладніших завдань. Він оснащений новим двигуном Bosch Performance Line CX Race та двома різними варіантами акумуляторів, ємністю 625 або 750 Вт-год. конфігуратор MyO від Orbea дозволяє вам налаштувати технічні характеристики та зовнішній вигляд вашого велосипеда. Але як це поєднується з тарифом Wild on the Trail вартістю 11 299 євро??

новий, електровелосипед, orbea, gain

Поряд зі своїми легкими електровелосипедами Rise, Orbea також представляє новий універсальний електровелосипед WILD M-LTD 2023. На папері ці дві концепції не можуть бути більш різними. На відміну від Rise, WILD має потужний двигун та велику батарею, що робить його придатним для довгих, складних трейлових експедицій. У новому сезоні баскський виробник велосипедів переглянув WILD з нуля, зробивши великий акцент на продуктивність на треку. Щоб досягти цього, команда розробників Orbea інтегрувала батарею в раму, що дозволило їм покращити жорсткість рами, одночасно зменшивши її вагу. Як завжди, конфігуратор MyO від Orbea дозволяє вам налаштувати обробку та специфікацію вашого велосипеда до найдрібніших деталей. Для металістів Orbea також пропонує сплавну версію нового WILD.

новий, електровелосипед, orbea, gain
новий, електровелосипед, orbea, gain

новий, електровелосипед, orbea, gain

Для огляду тестового парку перейдіть до групового тесту: Найкращий eMTB 2023 року. 30 моделей в огляді

Розпещений вибір. що відрізняє Orbea WILD M-LTD від конкурентів?

Що спільного між Джеймсом Бондом та Orbea WILD? Не так вже й багато, як може здатися на перший погляд. Але так само, як і 007, WILD M-LTD 2023 прагне злитися з натовпом, а не виділятися. Карбонова рама з квадратними краями виглядає напрочуд просто, а верхня труба плавно переходить в підсідельний штир. Особливо вражає поперечна дуга між виносною трубою та підсідельною трубою, яка виконує функцію нижнього кріплення амортизатора. Стриманий зовнішній вигляд доповнюється двоколірним покриттям “металік”, яке б пасувало до Aston Martin Бонда. Двигун Bosch Performance Line CX Race безшовно інтегрований у раму та захищений міцним захисним кожухом. Загалом, WILD може похвалитися найакуратнішою інтеграцією двигуна Bosch на всьому тестовому полі. Двигун CX Race доступний лише для моделі LTD, тоді як всі інші варіанти WILD використовують звичайний привід Bosch CX. Крім того, конфігуратор MyO від Orbea дає вам можливість вибрати один з двох акумуляторів ємністю 625 або 750 Вт-год. Незалежно від обраного розміру, батарея назавжди інтегрована в раму, а це означає, що вам доведеться піднімати свій Wild нагору для зарядки, якщо ви живете в квартирі без гаража або підвалу. Бездротовий міні-пульт і системний контролер у верхній трубі, можливо, не мають божевільних функцій, властивих пристроям Q, але виглядають чудово і прості в управлінні. а карбонове кермо OQUO власної розробки Orbea додає охайності загальному вигляду. Хоча WILD не покладається на бездротову трансмісію, він має найчистіший кокпіт на всьому тестовому полі, а кабелі прокладені через гарнітуру за допомогою спеціально розробленої системи розпірок для кабельних напрямних.

новий, електровелосипед, orbea, gain
новий, електровелосипед, orbea, gain

новий, електровелосипед, orbea, gain

Баскський виробник також покладається на висококласні компоненти для решти специфікації. Наш тестовий велосипед вартістю 11 229 євро оснащений модною підвіскою FOX Factory з ходом 170/160 мм спереду та ззаду. Як вилка, так і амортизатор пропонують незліченну кількість варіантів регулювання та забезпечують чудову продуктивність на трасі. FOX також постачає винос Transfer Factory, який можна повністю вставити в раму, незважаючи на те, що він має величезний хід 200 мм. Крім того, конфігуратор MyO дозволяє змінювати хід дропаутів без додаткової плати. це дуже зручно! Orbea також дозволяє вибирати шини: ми обрали перевірену комбінацію MAXXIS, що складається з 2.5″ ASSEGAI спереду та 2.4-дюймова вилка Minion DHR II ззаду, як у вибухозахищеному корпусі DH, так і з м’якою гумовою сумішшю MaxxGrip. Така комбінація не лише забезпечує найвищий захист від проколів, але й дозволяє працювати з низьким тиском повітря для максимального зчеплення з дорогою. Як результат, WILD. єдиний велосипед у цьому тесті з міцним корпусом DH. Шини працюють в парі з власними легкосплавними колісними дисками OQUO Mountain Control 32 Team від Orbea. Для довгих днів у сідлі ви можете обрати опціональний комплект освітлення Lezyne за додаткові 99 євро у конфігураторі.

новий, електровелосипед, orbea, gain
новий, електровелосипед, orbea, gain

новий, електровелосипед, orbea, gain

Технічні характеристики

Двигун Bosch Performance Line CX- R 85 НмАкумулятор Bosch PowerTube 625 ВтчДисплей Bosch System ControllerВилка FOX 38 Factory FLOAT GRIP2 Kashima 170 ммЗадній амортизатор FOX FLOAT X2 Factory 160 ммПідсідельний шток FOX Transfer Factory 200 ммГальма Shimano XTR 200/200 ммПривід Shimano XTR 1×12Винос OC Mountain Control 45 ммРуль OC Mountain Control Carbon 800 ммКолісна пара OQUO Mountain Control 32 Team 29Шини MAXXIS ASSEGAI 3C MaxxGrip DH Casing/MAXXIS Minion DHR II MaxxGrip DH Casing 2.5/2.4

Технічні характеристики

Розмір S M L XLВага 22.5 кгПермь. загальна вага 140 кгМакс. корисне навантаження (гонщик/обладнання) 117 кгДозвіл на причіп немаєКріплення на підніжку немає

Специфічні особливості

обирається ємність акумулятора

Поради з тюнінгу: Пеорменс гонщикам слід використовувати нашу специфікацію як орієнтир | Туристам слід вибрати велику батарею та модернізацію світла

Wild, Wilder, WILD?. На що здатна Orbea WILD M-LTD на стежці?

Незважаючи на те, що його назва нагадує про неприборканого хижака, Wild змушує вас відчувати себе невимушено з самого початку. Посадка добре інтегрована, а вага рівномірно розподілена між передньою та задньою частиною, що робить WILD неймовірно легким в управлінні, навіть для початківців. Orbea винагороджує активних райдерів заспокійливою плавністю ходу і дарує масу задоволення від їзди на плавних трасах, де він такий же спритний, як і його суперники з класу Light-eMTB. Як і Yeti 160E, він не відчуває себе таким млявим, як багато його повноцінних однолітків eMTB. На технічних, заблокованих трасах WILD M-LTD 2023 є найбільш впевненим кандидатом у всьому тестовому полі, також завдяки високій передній частині та чудовій підвісці, яка забезпечує такі ж чудові характеристики, як і Yeti 160E. Все це дозволяє пускатися в дикі, як у агента 007, швидкісні перегони через неприємні альпінарії, де ви можете розраховувати на відмінну задню підвіску з її нескінченними резервами. При проходженні поворотів ефективна підвіска та м’які шини генерують шалену кількість тяги, дозволяючи вам обганяти своїх товаришів на найсміливіших внутрішніх лініях. Коротше кажучи, Orbea WILD об’єднує уявні протилежності, поєднуючи в собі спокій і маневреність, як жоден інший велосипед у цьому тесті.

новий, електровелосипед, orbea, gain
новий, електровелосипед, orbea, gain

новий, електровелосипед, orbea, gain

WILD створений не лише для бурхливих трейлових сесій. він також є чудовим компаньйоном для розслаблених подорожей стежками. Під час тривалих переїздів між трасами, він розміщує вас у вертикальному положенні, але злегка обтяжує руки при педалюванні. На підйомах Orbea дотримується обраної лінії з клінічною точністю, а переднє колесо завжди залишається приземленим. Чутлива, але комфортна задня підвіска забезпечує відмінне зчеплення на технічних підйомах, роблячи Orbea більш комфортним, ніж Pivot Shuttle LT. Навіть у найпотужнішому режимі Race зчеплення з дорогою на найвищому рівні! Завдяки прямому відгуку та великому вибігу двигун дозволяє без зусиль розчищати великі сходинки та уступи, а маневреність та менша батарея на 625 Вт-год дають змогу легко вирізати кути та спонтанно змінювати лінію руху.

Orbea WILD M-LTD надихає величезну кількість впевненості, заохочуючи вас просто бути собою!

Розмір S M L XL
Верхня труба 573 мм 595 мм 622 мм 649 мм
Підсідельна труба 415 мм 415 мм 435 мм 460 мм
Наголовна труба 110 мм 120 мм 130 мм 140 мм
Кут нахилу голови 64.0° 64.0° 64.0° 64.0°
Кут нахилу сидіння 77.5° 77.5° 77.5° 77.5°
Подовжувачі ланцюга 448 мм 448 мм 448 мм 448 мм
BB Drop 25 мм 25 мм 25 мм 25 мм
Колісна база 1,223 мм 1,247 мм 1,277 мм 1,306 мм
Виліт 435 мм 455 мм 480 мм 505 мм
Винос 621 мм 630 мм 639 мм 648 мм
новий, електровелосипед, orbea, gain

Кому варто придивитися до Orbea WILD, а кому варто шукати деінде?

На відміну від 007, вам не потрібна ліцензія, щоб кататися з Orbea WILD M-LTD 2023, тому що він підходить як для початківців, так і для досвідчених райдерів. Якщо ви шукаєте велосипед, який забезпечує приголомшливу поведінку як на підйомах, так і на спусках, WILD може бути саме тим, що ви шукаєте. Універсал eMTB від Orbea також є чудовим варіантом для туристів, які отримають вигоду від потужного двигуна та комфортної підвіски. Ексцентричні індивідуалісти можуть налаштувати специфікацію та оздоблення за допомогою конфігуратора MyO або ж просто насолоджуватися чистим виглядом Wild у стандартній конфігурації.

Orbea WILD M-LTD. це чистокровний монстр для скелелазіння, з його чутливою задньою підвіскою, що генерує тонни тяги навіть на пухких поверхнях.

новий, електровелосипед, orbea, gain
новий, електровелосипед, orbea, gain

ДИЗАЙН

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top