Найкращі електричні дорожні велосипеди 2023 року: Їдьте далі, швидше. Електровелосипеди високого класу

Найкращі бренди електровелосипедів 2023 року: Наш список фаворитів

Ми починали як сім’я з двох осіб, які хотіли відмовитися від другого автомобіля, коли ми увійшли у світ електровелосипедів. Кілька років по тому, коли ми стали сім’єю з чотирьох осіб, у нас було досить багато надійних електровелосипедів і все ще лише один автомобіль. Завдяки нашому великому досвіду їзди, ми з дружиною маємо своїх фаворитів, коли справа доходить до брендів ebike. Кожен з наших найкращих брендів ebike пропонує якісні велосипеди, хороше обслуговування клієнтів та різноманітні моделі на вибір відповідно до ваших потреб. Перегляньте наші улюблені бренди нижче. Ця сторінка буде продовжувати оновлюватися в міру того, як ми будемо отримувати більше брендів електричних велосипедів.

Rad Power Bikes

Rad Power Bikes. найбільший бренд електровелосипедів у Північній Америці. Ця компанія, що базується в Сіетлі, штат Вашингтон, надзвичайно швидко зростає і в лютому 2021 року оголосила, що залучила 150 мільйонів міноритарних інвестицій для розвитку свого бренду. Якщо ви хочете дізнатися більше про походження Rad Power Bikes, я рекомендую подкаст NPR “Як я побудував це” з Майком Рейденбо, засновником компанії.

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди

Перевагою та недоліком цього бренду є те, що це компанія, яка працює безпосередньо зі споживачами. Це означає, що вони виключають посередника, продаючи безпосередньо споживачам, а не через дилерів велосипедів. Однак, якщо ви шукаєте досвід роботи з дилерами велосипедів, компанія Rad почала відкривати власні магазини “Rad owned”, щоб мати змогу надавати послуги та проводити тест-драйви для своїх клієнтів.

RadWagon був першим електровелосипедом моєї сім’ї. Це все ще наш найбільш постійно використовуваний ebike. До народження дитини ми з дружиною їздили на ньому разом. Ми також використовуємо його для перевезення продуктів, знахідок з розпродажу, а тепер і дитини. З того першого електровелосипеда Rad у нас була можливість випробувати всю лінійку їхніх велосипедів. Тож якщо є модель, яка вас зацікавила, ми маємо для неї огляд. Ми так часто говоримо про цей бренд, що створили добірку найпоширеніших запитань про Rad Power Bikes. Ми також створили форум власників Rad, щоб ми могли почути інших любителів Rad.

Велосипеди Rad Power Bikes назавжди залишаться нашою першою любов’ю (ebike).

Огляди суміжних моделей електровелосипедів Rad Power Bikes дивіться тут:

Купівля велосипеда Rad Power Bike? Використання нашого партнерського посилання робить такий вміст можливим.

Електронні велосипеди Lectric

Lectric ebikes виробляє лише одну модель електричного велосипеда, яка пропонується як у високій, так і в прохідній варіаціях. Lectric XP 2.0 поставляється лише з 999 пропозицій, що досить багато для більшості 9.Акумулятор на 6 Ач з піковим двигуном потужністю 800 Вт. Нам подобається, що конструкція рами робить цей ебайк доступним для різних гонщиків незалежно від зросту або велосипедних здібностей. Новинка 2021 року. це додаткові аксесуари, включаючи передній та задній багажники, більш зручне сидіння (плюс підсідельний штир), складаний замок для велосипеда та фару преміум-класу. Ми згадували, що він складається? Досить сказати, що ми вважаємо, що Lectric XP 2.0 пакує в собі багато цінності за 999 і ідеально підходить для тих, хто хоче просто покататися, не розбиваючи гаманця.

Купити електровелосипед Lectric? Використання нашого партнерського посилання робить цей контент можливим.

Aventon

Aventon міцно вписується в простір недорогих ебайків. Вони йдуть віч-на-віч з деякими найбільшими іменами в галузі електричних велосипедів. Окрім чудових цін, дилери Aventon є по всій території Сполучених Штатів, а це означає, що ви можете протестувати велосипед перед покупкою. Крім того, багато їхніх моделей мають різні розміри рами, що означає, що вам не доведеться йти на компроміс із універсальним підходом, який застосовують багато брендів електровелосипедів.

Щоб дізнатися більше про електровелосипеди Aventon, перегляньте наступне:

Купівля електричного велосипеда Aventon? Використання нашого партнерського посилання робить цей контент можливим.

Ride1Up

Якщо ви шукаєте приземлену компанію, яка прагне пересадити більше людей на велосипеди і менше на автомобілі, тоді вам варто звернути увагу на Ride1Up. Я був вражений щедрістю, яку проявив засновник Кевін Даггар, погодившись на інтерв’ю зі мною (див. його тут). Він провів шалену кількість часу, розмовляючи зі мною про свої велосипеди, хоча я знаю, що він надзвичайно зайнятий власник бренду. Його пристрасть до створення якісної та доступної лінійки ebike була надзвичайно очевидною під час нашої розмови. Це компанія, чиє лідерство проявляється у всьому, що вони роблять.

Ride1Up пропонує шість моделей на вибір з чітким фокусом на електричні велосипеди приміського стилю. На їхньому сайті ви не знайдете жодної моделі товстих шин. Одна з найбільш унікальних моделей, Roadster V2, навіть не схожа на електровелосипед. Завдяки своєму тонкому, легкому дизайну і вбудованому акумулятору, цей ебайк маскується під низькотехнологічний велосипед для приміських поїздок. Ride1Up надсилає нам цю модель для тест-драйву. Ми додамо посилання на відеоогляд, як тільки у нас з’явиться.

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди

Я люблю цей бренд за його пристрасть не просто продавати товар, а заохочувати людей більше рухатись і менше їздити за кермом. З цією компанією неймовірно приємно працювати, і я любив кожен велосипед, який я тестував і яким володів. Ride1Up. це якісна, пряма споживча компанія, як Rad Power Bikes, що означає менші витрати для споживача.

Пов’язані статті та ресурси Ride1Up див. тут:

Відповідні огляди моделей ebike від Ride1Up дивіться тут:

Купівля електричного велосипеда Ride1Up? Використання нашого партнерського посилання робить цей контент можливим.

Ariel Rider

Заснований двома братами, Ariel Rider є тихим лідером у виробництві електровелосипедів. Останнім часом вони спеціалізуються на електричних велосипедах у стилі мопеда, які забезпечують неймовірну продуктивність за свою ціну. Якщо ви шукаєте електровелосипед у стилі мопеда, ви зможете знайти щось, що відповідає вашим конкретним потребам. Ось актуальний модельний ряд:

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди

  • Rideal: традиційний дизайн рами за неймовірною ціною (999)
  • C-клас: Повністю обладнаний середньопривідний електровелосипед для щоденних поїздок на роботу (1 799)
  • М-клас: Міський електровелосипед із середньопривідним двигуном (1 649)
  • X-Class: Електричний велосипед у стилі мопеда, який вражає своєю потужністю (1 699) Також доступний у варіації на 52 В (2 099).00)
  • D-клас: Двомоторний електровелосипед у стилі мопеда, який має більшу потужність (2,399).00)
  • Grizzly: Ідеальний електричний велосипед у стилі мопеда: подвійна підвіска, подвійний двигун, подвійний акумулятор (2,999.00)

Пов’язані статті про Ariel Rider дивіться тут:

Купівля електричного велосипеда Ariel Rider? Використання нашого партнерського посилання робить цей контент можливим.

Соковиті велосипеди

Найбільша відмінність Juiced Bikes. це їхні акумулятори. Рідко можна зустріти компанію ebike, яка в 2022 році буде пропонувати 52-вольтні акумулятори, що продаються безпосередньо споживачам. На вершині 52-вольтових батарей знаходяться 19.Батареї ємністю 2 А-год пропонуються як опція (або входять до комплекту) на деяких моделях. Майже 1000 ват-годин потужності безсумнівно вилікують вашу тривогу щодо дальності пробігу.

Останнім часом Juiced Bikes зосередився на електричних велосипедах у стилі мопеда, представивши Scorpion, HyperScorpion та новий двобатарейний HyperScrambler 2. Вони продовжують пропонувати приміську модель під назвою CrossCurrent та електровелосипед з великими шинами під назвою RipCurrent.

Пов’язані статті Juiced Bikes див:

Купівля електричного велосипеда Juiced Bikes? Використання нашого партнерського посилання робить такий вміст можливим.

Biktrix

Ця канадська компанія, яка спочатку була запущена як кампанія на Kickstarter, розширила свою компанію, що займається продажем велосипедів безпосередньо споживачам, до широкого асортименту моделей, які постачаються по всьому світу.

Кінцева точка продажу Biktrix: ви можете НАЛАШТУВАТИ своє серце. Налаштовувані опції включають колір, розмір рами, акумулятор, колеса, вилки, гальма та багато іншого. Ви можете по-справжньому придбати ebike своєї мрії.

Biktrix пропонує багато моделей на вибір у чотирьох серіях/категоріях:

Купівля електричного велосипеда Biktrix? Використання нашого партнерського посилання робить такий вміст можливим.

Blix Bikes

Blix Bikes була заснована ще в 2014 році в Санта-Крузі, Каліфорнія. Це вже само по собі приносить певний вуличний кредит, але компанія підкріплює це чудовими ебайками. Раніше Blix пропонував міські електровелосипеди, включаючи складні та вантажні моделі електровелосипедів. У 2022 році вони ще більше розширили лінійку електробайків з товстими шинами, випустивши Ultra і модель, призначену для міського середовища, Dubbel.

Ми були вражені якістю під час нашого огляду Blix Packa Genie і не можемо дочекатися, щоб отримати в свої руки і інші моделі. Ми не тільки відчуваємо, що вони пропонують чудову цінову пропозицію, але й їхня підтримка клієнтів базується в США, що робить їх легким брендом для нас, який ми можемо рекомендувати.

Купівля електричного велосипеда Blix? Використання нашого партнерського посилання робить такий вміст можливим.

Electric Bike Company

Не так багато брендів, які можуть стверджувати, що їхні електровелосипеди зроблені в США. Electric Bike Company або скорочено EBC. один виняток. Завдяки цьому їхні електровелосипеди мають певну якість, і це те, що ви не можете повністю оцінити, поки не побачите їх особисто.

Більшість моделей. це круїзери або пляжні велосипеди, тобто вертикальне положення для їзди з відхиленим назад кермом. У поєднанні з сидіннями, їхні електровелосипеди є одними з найкомфортніших для їзди. Ще одна унікальна річ, електровелосипеди EBC доставляються вантажними перевезеннями. Хоча доставка не є безкоштовною, їхні електровелосипеди прибувають до вас додому більш повністю зібраними, ніж у більшості брендів, і що найкраще. вони прибувають у первозданному стані!

Пов’язані статті про EBC див:

Купівля електричного велосипеда Electric Bike Company? Використання нашого партнерського посилання робить такий контент можливим.

Super73

Super73. це бренд електровелосипедів, натхненний мотоциклами, заснований у 2016 році в Південній Каліфорнії. У них є віддана спільнота, і вони зайняли свою нішу на ринку електровелосипедів у стилі мопеда. За відсутністю кращого порівняння, вони перетворилися на Apple серед брендів ebike. Частково це їх чудовий маркетинг, який був підтриманий підтримкою знаменитостей. Зазвичай я не захоплююся покупкою товару, тому що він “крутий”, але я повинен віддати належне Super73. їхні електровелосипеди виглядають неймовірно.

Плануючи придбати електричний велосипед Super73? Використовуючи моє посилання, ви отримаєте 100 знижку на покупку.

Пропелер

7S, і нам було важко знайти щось, що б нам не сподобалося в ньому. Хоча невеликий двигун і батарея (250 Вт і батарея на 7 Ач) не підійдуть для всіх. Легка вага (37 фунтів) та простий дизайн роблять цей велосипед чудовим міським або приміським велосипедом на короткі відстані. Propella пропонує можливість придбати другу батарею, щоб допомогти боротися з цим занепокоєнням діапазону.

Майбутній 9S Pro, швидше за все, підійде для більшої кількості гонщиків. 9S pro оснащений більшим акумулятором та більш потужним двигуном (двигун потужністю 350 Вт та акумулятор 9.7ah акумулятор). Але залишається “елегантним, легким та доступним”, як і місія Propella. (41 фунт і 1699 MSRP) Ми з нетерпінням чекаємо виходу 9S Pro у серпні 2022 року. Але не можу говорити досить високо про 7S та інші чудові пропозиції, які має Propella. Ми не можемо дочекатися, щоб побачити, що ця американська компанія має в запасі на майбутнє.

Купівля електричного велосипеда Propella? Використання нашого партнерського посилання робить такий контент можливим.

Підсумок найкращих брендів Ebike

Якщо ви купуєте електровелосипед, ви не помилитеся з будь-яким брендом з нашого списку найкращих брендів електровелосипедів. Всі вони є авторитетними брендами електровелосипедів з багаторічною історією на ринку електровелосипедів. Буде цікаво побачити нові моделі, що виходять від цих брендів.

Коментарі та думки власників

Привіт. Я живу в Санта-Фе, штат Нью-Мексико. Які ваші рекомендації щодо хорошого гірського / трейлового велосипеда, трохи рівнинної місцевості, а трохи гірських стежок. Дякую!

Залежить від вашого цінового діапазону. Сьогодні на ринку так багато чудових електронних велосипедів! Залежно від маршрутів, щось на кшталт Vvolt Sirius може бути варіантом: https://ebikeescape.com/vvolt-e-mobility-ebikes-launches-with-four-belt-drive-models/

Я переїхав до Мексики, але не можу знайти велосипед Mex E. Чи можете ви запропонувати компанію або якусь компанію, яка доставляє в Мексику

Дякуємо за всю чудову інформацію, яку ви надаєте для електронних велосипедів. Однак я зіткнувся з проблемою пошуку електронних велосипедів для людей вагою 300-380 фунтів. Оскільки я люблю їздити на велосипеді так само, як і всі інші. Чи існують якісь компанії з виробництва електронних велосипедів, які відповідають цьому. Це було б для повсюдного використання, бетонних тротуарів, м’якої ґрунтової дороги тощо Дякую.

Привіт, Поу, рами Vvolt мають обмеження по вазі 440 фунтів, але вони кажуть, що ви можете зв’язатися з ними щодо модифікацій: https://bit.ly/2VPMy8q Інша компанія, яка спадає на думку. Biktrix, обмеження ваги залежать від моделі, але вони мають більшу потужність, ніж більшість: https://lddy.no/wzo3 Сподіваюсь, це допоможе!

Я настійно рекомендую Benno Bikes. Boost. це фантастичний велосипед. Дуже надійний. Сильний. Вони працюють від Bosch. Практично стійкий до ударів і веселий у їзді!!

Привіт, Райане, мені подобається твій канал на YouTube, чудова робота! Ми з чоловіком будемо купувати електровелосипеди (звичайно, через ваше партнерське посилання). Ми хочемо витратити близько 2000 на велосипед. Його зріст 6’1, а мій. 5’3, тому я думаю, що Aventon може бути нашим найкращим варіантом через різний розмір рами. Я хотів би щось з хорошим діапазоном і комфортом. Я виявив, що мій поточний гібридний трекінговий велосипед викликає у мене біль у зап’ясті, а також без будь-якої підвіски він їздить на нерівностях. Ми переїдемо до Флориди, тому я сподіваюся знайти щось, що може їздити як по асфальтованій стежці, так і по піщаній. подрібнені шляхи, які можна знайти у Флориді Чи вважаєте ви, що Aventon. наш найкращий вибір? Мені також дуже подобається велосипедна компанія Rad. До речі, нам не потрібен складаний велосипед. Дякуємо за допомогу!

Привіт, Райане! Дякуємо за всю цю інформацію. Я 5’2 “, 105 #, 48 років, жінка у хорошій фізичній формі, і я застряг між Aventon Level та Ride1Up 700. Я не катався на R1U, але коментарі та думки власників від власників змушують мене схилятися до цього. Єдине, що стосується рівня, це те, що я не думаю, що зможу виконати вправу, яку хотів би, тому що PAS настільки сильний на #1. Мені подобається, як почувався Pace 500, але NexGen не дозволяє мати задній кошик для крил. Я дуже хочу і те, і інше. Я боюся купувати велосипед, який залежить від мене, щоб зібрати його разом. Плюс, що, якщо мені навіть не сподобається?? Чи можете ви допомогти мені вирішити??

Обидва варіанти чудові! Обдзвоніть, щоб дізнатись, чи зберуть вони ваш ebike. Можливо, ви живете поруч із дилером Aventon.

Привіт, я помітив, що ви насправді відповідаєте на кожен, дякую! Мій gf 4 ″ 8, чи є електронний велосипед, який би їй підійшов?

Привіт, що нам справді потрібно знати, це те, який її внутрішній вимір? Дійсно, будь-який дизайнерський велосипед із кроком підійде їй для стояння на висоті. Однак для того, щоб вибрати найзручніший велосипед, вимірювання швів буде дуже важливим. Будемо стежити за вашою відповіддю. Найкраще, Джей Ті

Привіт! Я живу в Сан-Дієго, і хоча більша частина місцевості рівнинна, я хотів би їздити на роботу (3 милі з деякими підйомами в гору). В основному буде використовуватися як крейсер будь-які рекомендації? Чи є марка, яку ви б рекомендували над іншою?

Важко звузити його до одного. На ринку зараз так багато чудових варіантів. Серед наших улюблених брендів. Rad Power Bikes, Aventon або Ride1up. Всі вони пропонують чудові велосипеди в стилі крейсера, просто зводяться до деяких особистих уподобань на той момент. Погляньте на ці бренди та дайте нам знати, якщо у вас є якісь конкретні запитання щодо будь-яких моделей.

Я досвідчений велосипедист зі стажем, який деякий час не їздив на велосипеді. Я мало знаю про електровелосипеди, але швидко вчуся. Ця стаття чудова! Дякую! Мій зріст 6’1″, вага 235 фунтів., і дивлячись на поїздку додому з роботи, яка включає підйом на 5 миль, 1400 футів. Будь-які конкретні рекомендації? Дякую!

Я б чесно рекомендував вам ebike Mid-Drive. Оскільки у вас є досвід їзди на велосипеді, варіант із середнім приводом буде для вас більш природним для їзди. Ride1up Prodigy. чудовий варіант або, можливо, навіть VVolt Sirus. У нас є відеоогляди на обох, якщо вам цікаво про них. Канал Ebike Escape на YouTube Сподіваємось, це допоможе.

Щойно переглянув ваше відео про Propella 7S v4. Я ніколи не спостерігав, як будується велосипед; дуже цікаво! У мене є Propella. Хотів легкий легкий недорогий хороший велосипед. І це те, що я отримав. Скажіть, якщо я хочу більше потужності та довшої їздиі наполягаєте на легкій вазі, чи знайшли ви щось порівнянне з Propella? Я помітив, що Propella не була включена до вашого списку улюблених. Розкажіть мені більше

Привіт, Джоне. За ціною ми не знайшли нічого іншого. Якщо ви готові витратити трохи більше, GT випускає велосипед під назвою eGrade, і є кілька інших “великих” брендів, які мають схожі пропозиції. Але для бюджетних людей, Propella бере пиріг. Дякуємо, що звернули увагу на сторінку “Кращі бренди Ebike”. Насправді вони там є, я просто забув додати їх до розділу “Перейти до” вгорі. Виправимо це зараз. Ми з нетерпінням чекаємо можливості випробувати 9Pro найближчим часом.

Привіт, чи можу я запитати, чому лекційні ebikes так низько в списку? Чи пов’язано це з якістю?? Дякую

Їх розміщення в цьому списку не має нічого спільного з якістю. Список просто написаний у тому порядку, в якому ми “відкриваємо” та додаємо бренди. Це не в порядку зменшення або щось подібне.

Моя дружина має зріст 5’0 і переглянула ваше відео про приміський велосипед Velotric Discover 1. Її внутрішній шов становить близько 26 ″. Вона віддає перевагу рамі ST. Чи є інший велосипед, який ви б порекомендували в подібному ціновому діапазоні?

Aventon Pace 350 або Ride1up Core-5. обидва варіанти. Дійсно для будь-якого ebike Я думаю, що її не вдасться зупинити і сісти на сидіння. Але вона все одно повинна мати можливість крутити педалі з невеликими проблемами.

Привіт! Яку багату інформацію ви надаєте! Дякую! Ось мої особливості; 70 років, живу на грунтовій / гравійній дорозі з пагорбами навколо мене. Не маю місця для зберігання 4 × 4 плюс років тому, коли я жив у місті, у мене був дорожній велосипед Trek, який я любив! Тож.з усім цим сказаним і з усіма доступними брендами, чи не могли б ви відфільтрувати, які бренди ви б порекомендували? Я знаю, що це може бути висока робота, враховуючи мої потреби, тому будь-яка допомога, яку ви можете надати, буде вдячна!

Є досить багато брендів, які відповідають вашим потребам. Але я думаю, що мені потрібно трохи більше інформації на основі деяких речей, які ви сказали. Ви шукаєте моноколесо, яке може замінити 4×4? Вам потрібна прохідна рама? Чи є вага ebike проблемою? Що ви хочете з ним робити? Їздити в місто у справах?

70 років, зріст 5’10”, вага 175. Хочу їздити, але маю травму шиї, тому потрібно зменшити кількість ривків вгору-вниз, потрібен прохідний велосипед, вертикальне положення. В ідеалі хотілося б складний, але найважливіше. комфорт. Порадьте мені щось? Що б я не купив, я буду робити через ваші посилання, ваш сайт фантастичний!

Я не хотів би рекомендувати вам щось, що може спричинити травму шиї. Що я дійсно рекомендував би вам, так це піти в центр верхової їзди або знайти дилера електробайків поблизу вас. Таким чином, ви могли б спробувати деякі електровелосипеди, перш ніж робити будь-які покупки.

Райане, я зацікавлений у складному електровелосипеді із середнім двигуном та карбоновим ремінним приводом, і я хотів би побачити, як ти робиш огляд Evelo DASH. Я хочу порівняти його з моделлю F компанії Electric Bike Company та отримати вашу думку щодо порівняння між ними. Дякую

Ми обов’язково додамо його до нашого списку “бажаних” електровелосипедів для огляду. Виглядає як крутий електровелосипед з крутими характеристиками.

Я дивився багато ваших відео і можу сказати, що ви робите чудову роботу, допомагаючи кожному типу райдерів!! Мені 71 рік і я шукаю свій перший ебайк. Думаю, мені потрібно 2! Маленький, легкий для кемпінгу та кращий для міста. Я схиляюся до Lectric для кемпінгу та Rad для дому. Однак, дуже близько від мене є дилер Pedego. Я дуже механічний, але ідея мати підтримку поруч зачіпає мене за живе. Краще піду до Педеґо. Ви згодні?? І звичайно, я буду купувати через вас, щоб віддячити вам за всю вашу допомогу!

Повністю згоден. Місцеве обслуговування та доступність запчастин. це те, від чого важко відмовитись. Ми не будемо звинувачувати вас за те, що ви прислухалися до свого серця в цьому питанні.

Сподіваючись отримати думку щодо моїх пошуків електровелосипеда, який би відповідав моїм потребам. Ось мої побажання. Потрібен велосипед з достатньою потужністю, щоб долати помірні/круті пагорби. Потрібно мати можливість перевозити пасажира, мого 6-річного сина. Я важу близько 250 фунтів, а син. 44 фунти. Віддайте перевагу велосипеду з товстими шинами з кроком через або нижньою верхньою стійкою. Має бути налаштований для класу 3. Не можна витратити більше 2500 або близько того. Ось де я перебуваю в процесі. Вперше спробував Radrunner plus. Хороша підтримка для перенесення дитини на спині, але дуже слабка. Важко було підніматися на досить крутий пагорб, доводилося дуже сильно крутити педалі. Так налаштований, що. Потім купив соковиті велосипеди, які розривають струм завдяки потужному двигуну. Велосипед був пошкоджений після прибуття, і вони занадто довго замінювали, тому я пішов далі. Зараз я придивляюся до Blix Utra. Здається, він має правильне поєднання. Приємна важка задня стійка, яка може підтримувати 150 фунтів. 750-ватний двигун з піковою потужністю близько 1300 Вт. Будь-які проблеми з Blix взагалі? Мені також подобається aventon aventure, але задня стійка не така міцна, і у них є проблема затримки дросельної заслінки, яка мені не подобається. Я б волів мати двигун потужністю 1000 Вт, але, мабуть, він мені не дуже потрібен. Будь-які інші, на які я повинен подивитися? Заздалегідь дякую за будь-яку інформацію.

Нещодавно ми переглянули Blix Packa і не можемо сказати про нього нічого, крім хорошого. Він може навіть замінити нинішній дитячий візок Райана, Radwagon 4. Я думаю, що Blix Dubbel може більше відповідати тому, що ви шукаєте. Наразі в попередньому замовленні, але має бути доставлений у листопаді: https://bit.ly/3ye1VaO (партнерське посилання)

Дякуємо за відгук. Так, мені подобається форм-фактор і універсальність (бездоріжжя і т.д.) Ultra. Dubbel має схожий форм-фактор з Radrunner Plus, який я вважаю занадто малим для мене, оскільки мій зріст. 6’1″. Ще одне питання до вас. Моє єдине занепокоєння щодо Ultra. це використання двигуна Shengyi замість більш поширеного Bafang, який, здається, є золотим стандартом для двигунів для електровелосипедів. Будь-які занепокоєння там?

Не зовсім. Хаб-мотори існують вже давно і є дійсно перевіреним компонентом. Схоже, що Shengyi виробляє двигуни вже близько 20 років (заснована в 2003 році). Blix також має 1 рік гарантії на двигуни та рами (що є стандартним, але завжди приємно бачити).

Мені подобаються ваші відео на YouTube! Мене цікавить пріоритетний струм. Чи їздили ви на такому і чи є у вас думка про цю модель. Чи є у вас альтернативна рекомендація до Current? Дякуємо і продовжуйте працювати!

Ми не їздили на жодному велосипеді Priority. Вони виглядають як деякі приємні специфіковані моделі. Ми великі шанувальники середньопривідних електровелосипедів. У Ride1Up є Prodigy ST або XR, і ми є фанатами електровелосипедів Vvolt. Обидва ці ebikes у нас є відеоогляди.

Чесно кажучи, у мене є 2 велосипеди Focus, 29-міліметровий хардтейл і повна підвіска, я знаю свої велосипеди, працюю на них і роблю століттями, мені 74 роки. Купив велосипед Rad і Lectric і продав їх, не сподобались механічні гальма і занадто повільні. Нещодавно купив Magic Cycle Oscelot Pro і не міг бути щасливішим. Гідравлічні гальма Techtro, найкращі та пробіг до 80 миль з підтримкою педалей. Проїхав 75 миль з частковим дроселем. Армійський зелений, на мою думку, зварні шви фантастичні, а компоненти чудові. Шкода, що їх немає у вашому списку, вони набагато перевершують ваш велосипед Rad. І вони працюють лише 2 роки. Куплю Cruiser Pro після продажу одного з моїх велосипедів Focus. Просто моя думка. Також найкраща упаковка при отриманні!

Про який велосипед ви говорите?? Якщо ви просто щось виправляєте на механічній стороні велосипеда, більшість місцевих магазинів зможуть вам допомогти.

Я розриваюся між Rad Rover plus 6-ступінчастим та Aventon Aventure 2-ступінчастим. Яка ваша рекомендація.

Вони обидва чудові велосипеди. Aventure має інший вигляд і трохи потужніший двигун. Чи є щось конкретне, що утримує вас від вибору між ними??

Щиро дякуємо за вашу швидку відповідь! Вага велосипеда та обслуговування клієнтів. Я не впевнений, яке обслуговування клієнтів краще. Я не хочу мати проблем і не можу ні до кого додзвонитися. Я хотів би, щоб це був продукт Walmart. Чи вважаєте ви, що покупка в Інтернеті. це те саме, що і покупка у дилера? Я хотів би купувати онлайн. Я не хочу платити майже 2000 за шматок металу, на якому не можна їздити.

Найкращі електричні шосейні велосипеди 2023 року: Їдь далі, швидше

Сьогодні електровелосипеди неймовірно популярні і становлять величезну частину велосипедного ринку. Вони можуть зробити їзду на велосипеді більш доступною для ширшого кола велосипедистів у різних сферах застосування та на різних місцевостях, і ними просто цікаво користуватися. Найкращі електровелосипеди можна використовувати для різних цілей, включаючи поїздки на роботу та їзду по гравію. Тут ми розглянемо найкращі електричні дорожні велосипеди. категорію, яка пройшла довгий шлях, і найкращі моделі дуже близькі до найкращих дорожніх велосипедів за якістю їзди та зовнішнім виглядом, пропонуючи при цьому купу додаткової потужності, коли це необхідно.

Електричні дорожні велосипеди в наші дні можуть майже залишитися непоміченими, настільки стримано вони зараз виглядають. Вони використовують багато тих самих компонентів, що й звичайні дорожні велосипеди, наприклад, найкращі колеса та найкращі шини для дорожніх велосипедів, більшість з яких сьогодні призначені для використання на електровелосипедах.

Зараз електровелосипеди є майже загальноприйнятими, аргумент про “шахрайство” відійшов на другий план, оскільки люди визнали, наскільки корисними та різноманітними можуть бути можливості використання електровелосипедів. Незалежно від того, чи це допомога у сталому пересуванні, чи допомога групам велосипедистів з різною фізичною підготовкою їздити разом.

Ми зібрали найкращі електричні дорожні велосипеди в цьому списку, щоб допомогти вам проаналізувати технічні характеристики та технології, які допоможуть вам прийняти більш обґрунтоване рішення про покупку. Якщо вам все ще потрібна додаткова допомога, перейдіть до нижньої частини сторінки, щоб переглянути наші поради щодо купівлі.

Найкращі електричні шосейні велосипеди, доступні сьогодні

Ви можете довіряти Cyclingnews

Наші експерти проводять незліченну кількість годин, тестуючи велосипедну техніку, і завжди поділяться чесними, неупередженими порадами, щоб допомогти вам у виборі. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Причини, яких слід уникати

Trek Domane SLR. найновіший шосейний велосипед від американського бренду. Доступний у шести різних комплектаціях, але всі вони базуються на надлегкій карбоновій рамі Trek OCLV 800, це найлегший шосейний велосипед Trek, який коли-небудь вироблявся.

Domane SLR орієнтований на потужних шосейних гонщиків, які хочуть трохи більше швидкості, він має непомітний двигун та акумулятор від німецького спеціаліста TQ, що забезпечує надзвичайно плавну та тиху їзду. Domane SLR легший за Trek Domane LT і має незнімний акумулятор, тоді як у LT він знімний

У верхню трубу акуратно інтегрований РК-дисплей, кнопки перемикання режимів, вбудовані в перемикачі, а для спрощення роботи ліхтарів і зарядки eTap можна підключити до акумулятора. Якщо вам потрібен легкий електричний шосейний велосипед високого класу, ми з радістю рекомендуємо Domane SLR.

Причини, яких слід уникати

Ribble Endurance SL e важить 11 кг і є одним з найлегших шосейних велосипедів на сьогоднішній день, а візуально рама майже ідентична до свого бездопоміжного побратима, включаючи агресивну геометрію.

Використовуючи систему Mahle Ebikemotion, Endurance SL e не має блоку управління, замість нього використовується кнопка на верхній трубі, яка перемикає три рівні допомоги. У нижній трубі захована батарея Panasonic на 250 Вт-год, яка з’єднана з двигуном на основі задньої втулки, що забезпечує крутний момент 40 Нм. Існує також супровідний додаток, який надає додаткову інформацію, наприклад, про залишок заряду акумулятора.

Оскільки Ribble орієнтований на споживача, ціни на нього є конкурентоспроможними з моделями Tiagra від £2,799 та 105 від £3,299. кожен компонент може бути покращений за допомогою програми BikeBuilder.

Причини, яких слід уникати

Використовуючи C64 в якості основи, Colnago адаптував свій карбоновий гонщик в дорожній помічник з підтримкою педалей. За словами Колнаго, він важить 12 кг разом з акумулятором, але мотор, розташований на задній втулці, додає лише 3,7 кг.7 кг, і він здатний надати 250 Вт допомоги.

Оскільки батарея розміщена в нижній трубі, E64 не має вбудованого головного пристрою; натомість на верхній трубі є кнопка, яка керує електронікою. Батарея зберігається в нижній трубі і не знімається, але Колнаго каже, що на горизонті є допоміжна батарея, яку можна зберігати в одній з кліток для пляшок, щоб збільшити дальність дії.

Хоча E64 має карбонову раму, це лише візуальна ілюзія, адже ці деталі додають у фарбувальному цеху. Велосипед поставляється з трансмісією Shimano Ultegra, комплектом оздоблення Deda та колесами Mavic Aksium Elite EVO UST.

Причини, яких слід уникати

Завдяки роз’єднувачу IsoSpeed в підсідельній трубі та місцю в рамі для шин 38c, Domane LT від Trek. це, мабуть, найкращий електричний шосейний велосипед для комфорту.

Він поставляється з двигуном потужністю 250 Вт і батареєю на 250 Вт-год, тому за потужністю і дальністю пробігу він не поступається багатьом “секретним електронним велосипедам”, представленим тут, однак, замість того, щоб мати батарею, постійно заховану в нижній трубі, Domane використовує знімну батарею. Батареї з часом розряджаються, тому можливість їх заміни буде позитивною, коли мова йде про довгострокове володіння або вартість перепродажу.

Domane LT має всі переваги педального Domane, включаючи кріплення на крила, аксесуари Blendr та витривалу геометрію. Карбонова рама оснащена груповим комплектом Shimano Ultegra 2×11, з ланцюгом 50/34 та касетою 11-34.

Причини, чому не варто купувати

Зовні Nytro виглядає як будь-яка інша рама Pinarello, укомплектована хвилястою вилкою та аеро-трубами, але в нижній трубі заховані привід Fazua та акумулятор. Nytro має потужність до 250 Вт і крутний момент 55 Нм, а батарею можна зняти з виносної труби, щоб зробити його звичайним шосейним велосипедом, який важить близько 9 кг без батареї.

Рама використовує раму F10 бренду в якості відправної точки і додає трохи довжини до колісної бази і висоти до виносної труби. Будьте певні, Pinarello не забули надати Nytro свою фірмову асиметричну обробку труби.

Велосипед оснащений 11-швидкісною трансмісією Shimano Ultegra Di2, гідравлічними дисковими гальмами та колесами Fulcrum Racing 5. Він також поставляється з цінником розміром з Pinarello.

Причини, яких слід уникати

Creo SL, представлений під час Тур де Франс 2019 року, є останнім доповненням до лінійки турбо-байків Specialized, Creo SL розроблений як високопродуктивний шосейний велосипед, який працює на власному двигуні SL 1.1, вона також використовує фірмову систему приводу Futureshock 2.0 спереду. Замість того, щоб використовувати рішення від Bosch, Fazua або Shimano, компанія Specialized розробила власну розробку, яка, як стверджується, важить лише 1 кг.96 кг.

Сама батарея на 320 Вт-год важить 1.8 кг, і Specialized також пропонує пакети подовжувачів на 60 Вт-год, які поміщаються в клітку для пляшок. пакети подовжувачів включені в видання S-Works та Founders, але не в збірку Expert.

За допомогою програми Mission Control ви можете проводити діагностику та налаштовувати рівні допомоги. Specialized стверджує, що ви можете налаштовувати їх на льоту, а це означає, що теоретично ви можете налаштувати потужність, щоб не відставати від друзів на підйомі, але при цьому тренуватися.

Turbo Creo має повністю карбонову раму і доступний лише в комплектації 1x, а версія Expert використовує 11-швидкісну трансмісію Shimano Ultegra Di2/XT Di2 з гідравлічними дисковими гальмами Ultegra та карбоновими колесами Roval.

Причини, яких слід уникати

SuperSix EVO Neo оснащений двигуном ebike motion X35, який пропонує 250 Вт допомоги та до 40 Нм крутного моменту (у найвищому режимі).

За словами Cannondale, знімний акумулятор на 250 Вт-год дозволяє проїхати близько 75 км на одному заряді. Велосипед оснащений 28-міліметровими покришками Vittoria Rubino Pro, а рама має інтегрований підсідельний шлейф у поєднанні з підсідельним штирем 27 KNØT, розробленим для спільної роботи, щоб поглинати нерівності на дорозі. Рама також оснащена мікропідвіскою SAVE, яка згладжує більшість поїздок для додаткового комфорту.

Він оснащений гідравлічною групою Shimano 105 R7000 з передачею 2х11. Спереду кривошип FSA оснащений ланцюгами 50/34, в парі з касетою 11-34 ззаду, що забезпечує широкий діапазон передач.

Як частина лінійки електровелосипедів Cannondale, SuperSix Evo Neo 3 Disc має вбудований датчик колеса, який надає точну інформацію про швидкість, маршрут та відстань, реєструє ваш велосипед, нагадує про необхідність обслуговування та багато іншого.

Причини, яких слід уникати

Не можна заперечувати, що Revolt E більше схожий на електровелосипед, ніж деякі інші, але в його великій нижній трубі знаходиться велика батарея і двигун з великим крутним моментом.

Працює на системі SyncDrive Pro на базі Shimano EP8, яка забезпечує плавне прискорення (завдяки максимальному крутному моменту 85 Нм). Тим часом, електронна група Shimano GRX Di2 1×11 та 40-міліметрові шини роблять його готовим до будь-якої дороги, якщо ви плануєте трохи змішати речі. Також є кріплення для бризковиків та багажника.

Система проста у використанні, а двигун оснащений режимом SmartAssist, який автоматично підлаштовується під ваш каденс і стиль їзди, налаштовуючи рівень допомоги до рівня, який вам дійсно потрібен. Це означає, що вам не потрібно ні про що думати і ви можете крутити педалі, не думаючи про це.

Як вибрати найкращий електричний дорожній велосипед для вас

Ваші вимоги до їзди визначатимуть, який електровелосипед найкраще підійде саме вам. Сподіваємось, цей посібник дав вам уявлення про те, що існує. Далі вам слід подумати, як ви хочете використовувати свій електровелосипед: їздити на роботу, подорожувати та відкривати для себе нову місцевість чи просто додати новий велосипед до свого автопарку? Ваші вимоги будуть диктувати вагу, передачу, дальність, точку опори і т.д. Проведіть тест-драйв велосипеда, якщо можете, і поспілкуйтеся з виробниками про те, який електровелосипед найкраще підійде саме вам.

Що потрібно знати про систему приводу?

Оскільки ринок електровелосипедів постійно зростає, все більше і більше брендів приєднуються до нього і постійно розробляють нові та кращі технології. Найкращий шосейний електровелосипед, швидше за все, буде оснащений потужною та надійною системою приводу, включаючи один з найкращих електродвигунів від Bosch, Yamaha та Shimano, в той час як деякі мають інтегровані блоки від Ebikemotion та Fazua.

Ці системи розміщують двигун або на нижньому кронштейні, або на задній втулці та відрізняються за вагою. Насправді, деякі з інтегрованих систем напрочуд легкі. Потужність, яку вони пропонують, є важливим фактором, і більшість з них коливається між 250 Вт і 500 Вт.

Яка найкраща потужність акумулятора для електровелосипеда?

Якої довжини шматок струни? Все залежить від того, як багато ви їздите, і наскільки вам важливий естетичний вигляд вашого електровелосипеда.

Коли електровелосипеди почали набирати популярність, акумулятори були громіздкими, і їх майже безладно прикручували всюди, де було місце. Зараз ми бачимо, як бренди працюють над тим, щоб безперешкодно інтегрувати їх у раму.

На жаль, чим менший акумулятор, тим менша його ємність. яка вимірюється у ват-годинах (Wh). Хоча деякі бренди поспішають заявити, наскільки далеко зможуть проїхати їхні велосипеди з певними батареями, ці цифри можуть сильно відрізнятися в залежності від рівня прискорення, рельєфу місцевості і навіть ваги велосипедиста. Bosch створив зручний Range Assistant, який може дати гарне уявлення про те, на який пробіг ви можете розраховувати, залежно від ваших звичок їзди.

Деякі велосипеди мають знімні акумулятори, які дозволяють тримати запасний, тоді як інші з прихованими акумуляторними блоками виглядають набагато чистіше.

Чи є електричні дорожні велосипеди унісекс?

Як правило, більшість електровелосипедів є унісекс, при цьому вони мають кілька варіантів розмірів, які повинні підійти для більшості людей. Сідло, яке є ключовою зоною контакту, що потребує певного пристосування до користувача, легко замінюється на одне з найкращих жіночих сідел для шосейних велосипедів, якщо це необхідно.

Якщо ви віддаєте перевагу жіночій моделі, обов’язково ознайомтеся з нашим списком найкращих жіночих електровелосипедів.

Регіональні обмеження

Більшість електровелосипедів використовують одну з трьох систем електровелосипедів, однак, залежно від того, де ви живете, рівень допомоги, а також те, чи потрібна вам ліцензія та страховка, буде відрізнятися. Ось розбивка всіх обмежень на електровелосипеди, що діють у Великобританії, США та Австралії.

Великобританія прийняла багато норм ЄС щодо електровелосипедів, але з Brexit важко сказати, чи може це змінитися.

Усі велосипеди, представлені тут, підпадають під дію “Постанови про внесення змін до Правил велосипедного циклу з електричним приводом (EPAC)”; електричний асистент може надавати лише 250 Вт допомоги і повинен вимикатися на швидкості 25 км/год. Він також передбачає, що водій повинен бути в русі, щоб запрацював двигун, і йому повинно бути не менше 14 років.

Електровелосипеди (і велосипедисти), які відповідають цим стандартам, мають такий самий юридичний статус, як і звичайні велосипеди, і дозволені на дорогах і велодоріжках.

В Європі набирає популярності новий клас швидкісних велосипедів, або s-pedelecs, які здатні надавати допомогу на швидкості до 45 км/год. Вам все одно потрібно крутити педалі, щоб запрацював двигун, однак, згідно із законодавством Великобританії, вони вважаються двоколісними мопедами і вимагають страховки, сертифікованого шолома та водійських прав.

У США правила для електровелосипедів варіюються від штату до штату; 30 штатів класифікують електровелосипеди як звичайні велосипеди, в той час як решта 20 маркують електровелосипеди як мопеди, скутери або щось зовсім інше.

Федеральний закон визначає електричний велосипед як дво- або триколісний транспортний засіб з повністю керованими педалями та електродвигуном потужністю менше 750 Вт, максимальна швидкість якого на рівній поверхні з твердим покриттям, що приводиться в рух виключно таким електродвигуном під час керування оператором вагою 170 фунтів, становить менше 20 миль/год.’

Варто зазначити, що цей закон визначає максимальну допоміжну швидкість велосипеда, коли він приводиться в рух лише двигуном, а не педалями. Щоб зробити речі більш заплутаними, державні норми можуть замінити федеральний закон.

Асоціація постачальників велосипедної продукції запропонувала трикласову систему, яка поділяє електровелосипеди на три класи залежно від їхньої максимальної допоміжної швидкості:

Клас 1: двигун надає допомогу лише тоді, коли велосипедист крутить педалі, і відсікає 20 миль/год

Клас 2: двигун може допомагати незалежно від натискання педалей, але обмежується до 20 миль/год

Клас 3: двигун допомагає водієві крутити педалі, але вимикається на швидкості 28 миль/год і повинен бути обладнаний спідометром.

Для всіх трьох класів двигун може видавати максимум 750 Вт, і клас повинен бути чітко позначений. Ця система також визначає, де можна їздити на велосипедах; класи 1 і 2 дозволені скрізь, де дозволені велосипеди, тоді як клас 3 можна їздити на дорогах і велосипедних доріжках, але не на багатофункціональних доріжках, а також можуть діяти вимоги щодо мінімального віку користувача та наявності шолома.

На сьогоднішній день 22 штати мають законодавство, що створює систему класів, і наші друзі з People for Bikes зібрали повну інформацію по кожному штату.

В Австралії електровелосипеди поділяються на дросельні та педальні. Обидві системи повинні бути обмежені до 25 км/год, а двигуни з дросельною заслінкою можуть видавати лише 200 Вт, в той час як педальний підсилювач дозволений до 250 Вт. Все, що перевищує ці показники, вважається мотоциклом і повинно бути ліцензованим та застрахованим.

Електромобілі дорогі. Ці міські пасажири взагалі відмовилися від автомобілів. на користь електровелосипедів

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди

Лелак Альмагор везе свого сина, 3-річного Орена, і маленьку доньку Тамар на своєму електровелосипеді.

Електромобілі розглядаються як ключовий спосіб зменшити викиди парникових газів, що спричиняють зміну клімату, але вони дорогі. За даними Kelley Blue Book, середня ціна нового електромобіля на кінець 2022 року становила понад 65 000 доларів США.

Хоча експлуатаційні витрати, як правило, нижчі, ніж у транспортного засобу, що працює на бензині, існують витрати на податки, страхування та паркування.

Лелак Альмагор вважає, що є кращий спосіб відмовитися від автомобіля на викопному паливі.

Я просто ненавиджу їздити за кермом. Сидіти, застрягати і чекати. це не для мене. каже мати трьох дітей з Вашингтона, округ Колумбія, яка живе в місті, де є багатодітна сім’я.C.

Вона майже всюди возить свою сім’ю на електровелосипеді.

Вона довела це, взявши мене на прогулянку разом зі своїм 3-річним сином Ореном, пристебнутим поруч зі мною, і своєю маленькою донькою Тамар, міцно закріпленою в дитячому кріслі.

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди

Лелак Альмагор та двоє її дітей запросили Адама Бірна з NPR покататися на їхньому електровелосипеді. Ерік Бурланд hide caption

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди

Лелак Альмагор і двоє її дітей катають Адама Бірна з NPR на своєму електровелосипеді.

Незважаючи на те, що Тамар стискала свій бубон, вона трохи вередувала. можливо, через те, що 200-кілограмовий незнайомець заповнив її простір. але швидко заснула, як тільки ми рушили.

Орен насолоджувався підйомами та спусками на трасі DC Metropolitan Branch Trail.

Мені подобаються підйоми і спуски, підйоми і спуски. верещав він.

Алмагор пробувала інші варіанти поїздок на роботу, наприклад, громадським транспортом, але це стало проблематично, коли у неї з’явилися діти.

Я часто їздила на метро і автобусом, а потім, коли у мене з’явилися діти, стало трохи складніше добиратися туди, куди ми їхали з дітьми і з речами, які у них є. сказала вона.

У минулому Альмагор також намагалася їздити на звичайному велосипеді, але називає себе невдахою-велосипедистом.

Я не з тих велосипедистів, які їздять у спандексі, це не для мене. Я дійсно ненавиджу підніматися на велосипеді на пагорби. додала вона.

Газова енергія на електричну енергію на. Енергія ніг?

Електричні велосипеди використовують батарею та електродвигун, щоб збільшити власний внесок велосипедиста, а в деяких випадках. повністю замінити його.

Заміна автомобільних поїздок на такі види доручень має очевидний вплив на навколишнє середовище, навіть якщо це не є основною мотивацією Аламгор для їзди на велосипеді.

Я відчувала провину щоразу, коли користувалася автомобілем, частково через занепокоєння щодо викопного палива та вуглецевого сліду моєї сім’ї, але якби не було зручного і приємного способу вирішити цю проблему, ми, ймовірно, все ще їздили б на машині і відчували б провину за це”. сказала вона.

Купівля електровелосипеда змінила більше, ніж спосіб пересування Алмагор.

Після 19 років роботи вчителем вона настільки полюбила “велосипедне життя”, що зрештою почала працювати в компанії, у якої купила велосипед.

Легкість і зручність, які відчуває Альмагор, можуть переконати більше людей відмовитися від своїх автомобілів для таких коротких поїздок, і таких людей багато.

Бюро транспортної статистики виявило, що у 2021 році 52% усіх поїздок становили три милі або менше. відстань, яку більшість людей може подолати на електровелосипеді.

Саме тому місто та округ Денвер роздає ваучери на придбання електровелосипедів.

У нас досить залежна від автомобілів культура, тому у нас досить високий рівень поїздок на одномісних транспортних засобах. сказала Грейс Трокколо Рінк, виконавча директорка міського Управління кліматичних дій, сталого розвитку та стійкості до змін клімату.

Деякі вулиці, закриті під час пандемії для пересування пішоходів, залишаться вільними від автомобілів

Програма була запущена минулого року в День Землі.

Мешканці Денвера можуть отримати 400 доларів за електровелосипед або 1200 доларів, якщо вони мають менший дохід. І ця кількість приблизно дорівнює ціні електровелосипеда початкового рівня, який коштує дорожче, ніж більшість звичайних велосипедів.

Якщо вони хотіли електровелосипед, який дійсно підходить для заміни поїздок на машині, вони отримали додаткові 500 доларів. Ваучери були настільки популярними, що міське фінансування на весь 2022 рік було швидко виділено.

Програма відновиться в кінці січня 2023 року, хоча суми ваучерів будуть трохи меншими. У місті кажуть, що це допоможе їм зробити фінансування доступним для більшої кількості нових велосипедистів.

Трокколо Рінк сказав, що ваучери допомогли людям відважитися на купівлю електровелосипеда.

Ці витрати можуть бути значними, оскільки електровелосипеди зазвичай коштують дорожче, ніж так звані акустичні велосипеди.

Але програма Денвера має запланований ефект, згідно з попередніми результатами опитування одержувачів ваучерів.

В середньому люди, які відповіли, кажуть, що вони їздять на велосипеді 26.2 милі загалом на тиждень, і вони замінюють 3.4 поїздки на автомобілі в середньому на 21.6 миль замінених автомобільних поїздок на тиждень. Я думаю, що це досить хороший результат, зазначив Трокколо Рінк.

Національні парки намагаються освоїти електровелосипеди

Саме через такі цифри захисники велосипедів, такі як Ноа Банаян з People for Bikes, хочуть бачити стимули на федеральному рівні.

Кожна громада повинна думати про найшвидші способи скорочення викидів. Це не обов’язково створення мережі зарядних станцій для електромобілів, яка запрацює через п’ять чи десять років. За її словами, це дає людям е-велосипед і безпечне місце для їзди на ньому.

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди

Ноа Банаян з електровелосипедом на велодоріжці на Пенсильванія Авеню. Адам Бірн сховати підпис

найкращі, електричні, дорожні, велосипеди

Ноа Банаян з е-велосипедом на велодоріжці на Пенсильванія Авеню.

Банаян сподівається, що законодавці у Вашингтоні ухвалять такі ж стимули для електричних велосипедів, які доступні для людей, що купують електромобілі.

Йдеться про те, щоб дати людям вибір у тому, як вони пересуваються. І якщо ми даємо людям стимул вибирати автомобілі, електромобілі, а не обов’язково електровелосипеди, тоді ми замикаємо нашу транспортну систему в тому вигляді, в якому вона була, в якому дійсно домінують автомобілі, додала вона.

За словами Скайлер МакКінлі з AAA Колорадо, одна з проблем з впровадженням електровелосипедів буде пов’язана з людьми, які живуть у сільській місцевості.

Жити в містах зараз неймовірно дорого по всій Америці. Люди все частіше живуть не в міських центрах. Вони розкидані далі, де їм, можливо, доведеться витратити значну кількість часу, щоб дістатися, скажімо, до продуктового магазину. У такому випадку, вони, ймовірно, віддадуть перевагу двигуну внутрішнього згоряння, а не електровелосипеду, сказав він.

Чиновники шукають рішення проблеми вибуху акумуляторів електровелосипедів

МакКінлі каже, що через високу ціну електромобілів, ймовірно, деякий час перевага буде віддаватися автомобілям з бензиновим двигуном.

Проблема з електромобілями з точки зору справедливості полягає в тому, що середня вартість електромобіля в США перевищує 65 000 доларів. І хоча знижки, відшкодування та стимули доступні, це занадто дорого для тих, хто купує новий автомобіль. Звичайно, ринок вживаних автомобілів для електромобілів дуже обмежений, оскільки вони відносно нові. Тож знайти доступний за ціною електромобіль для багатьох американців, які працюють, не є доступним.

Незважаючи на роботу в автомобільній галузі, МакКінлі бачить привабливість електровелосипедів.

Якщо ви живете в місті і вам потрібно купити продукти в супермаркеті, який знаходиться за дві милі від вас, це зовсім не обов’язково має бути поїздка на машині. Ви можете придбати вантажний електровелосипед і виконувати це завдання безпечно, ефективно і майже так само легко, як і з автомобілем, сказав він.

Але для Алмагор у Вашингтоні подорожі на далекі відстані не є проблемою.

За останні кілька років ми з чоловіком проїхали на наших велосипедах 12 тисяч миль. Коли я думаю про цю цифру, то найбільше вона означає для мене те, скільки хвилин я провела, розважаючись з дітьми на свіжому повітрі.

Аудіоверсію цього матеріалу відредагувала Міранда Кеннеді. Цифрову історію відредагував Маджд Аль-Вахайді.

Найшвидші електровелосипеди на продаж у 2023 році: Топ-5 найшвидших електромобілів

Voxan Wattman, виготовлений у Монако, має потужність 150 кВт, або 203 кінські сили, і може розганятися від 0 до 100 км/год (62 миль/год) за 3 секунди.4 секунди. Він був спеціально створений для встановлення нових світових рекордів швидкості, тому ви не можете просто піти і купити його.

Ще один надшвидкий електробайк, який створений виключно для того, щоб бити рекорди. це WMC250EV від White Motorcycle Concepts.

Він не призначений для їзди по дорогах, і був створений з метою встановлення світового рекорду швидкості для електромотоциклів, а також для того, щоб показати, що його незвичайні технології є покращенням традиційних.

Його назва походить від наміру розвинути 250 миль/год, але його кінцева максимальна швидкість може бути вищою за цю цифру. Під час першого тестування, щоб переконатися, що його системи і технічні елементи працюють належним чином, він розігнався до 170 миль на годину, навіть не намагаючись.

Найшвидші електронні велосипеди, які ви можете купити

Hi Power Cycles Revolution XX

Надміцні шини та гальма світового класу

Лобове скло для високих швидкостей

Revolution XX Super E-Bike від i Power Cycles. це вражаюча машина з надзвичайними характеристиками та неймовірною максимальною швидкістю.

Максимальна швидкість Revolution XX офіційно вказана на рівні 70 миль/год, а тестові гонщики змогли досягти 74 миль/год на рівній поверхні.

Виробники стверджують, що це найшвидший з коли-небудь вироблених електровелосипедів, який має педалі, що працюють на максимальній швидкості.

Він більше схожий на мотоцикл, ніж на велосипед, з надміцними шинами, гальмами світового класу і навіть лобовим склом. необхідним при їзді на таких високих швидкостях.

Вітрове скло спеціально розроблене для подолання опору вітру на максимальних швидкостях, допомагаючи гонщикам отримати додаткові кілька миль на годину, а система підвіски індивідуально налаштовується на заводі відповідно до потреб гонщика, який його купує.

Акумуляторна система забезпечує запас ходу майже 100 миль, що більш ніж достатньо для швидкісного пробігу по бездоріжжю.

Всього 20 одиниць Revolution XX буде випущено, тому це дуже ексклюзивний велосипед.

Варто також зазначити, що, згідно з інформацією на сайті HPC, велосипед буде поставлятися у повній відповідності до американських законів про електровелосипеди класу 2, що означає, що його швидкість буде обмежена до 20 миль/год. Звичайно, як ми вже обговорювали раніше, ви можете зняти обмежувачі швидкості, але це зробить велосипед непридатним для використання на дорогах загального користування

Hi Power Cycles Revolution X

Оновлений двигун з підвищеною ефективністю та меншою вагою

Відповідає американським законам про електровелосипеди класу 2

Revolution X від Hi Power Cycles. флагманська модель виробника, яка може похвалитися максимальною швидкістю до 65 миль/год залежно від обраного варіанту потужності.

Revolution X має стандартний рівень потужності 6,000 Вт, але покупці можуть оновити його до 7,000 Вт або 8,000 Вт, щоб досягти максимальних швидкостей.

Вперше модель була випущена п’ять років тому, але у 2022 році виробник додав абсолютно новий двигун, збільшив максимальну ефективність на 7%, зменшив вагу та крутний момент, що крутить шестерні, на 7%.

Стартова ціна велосипеда становить 13 000, а будь-які додаткові опції, такі як двоступеневе забарвлення, кольорові диски, підвищений рівень потужності, модернізований зарядний пристрій, індивідуально налаштована на заводі підвіска, додаткове освітлення тощо, коштують додатково.

У стандартній комплектації ви можете обрати глянцеве червоне, глянцеве біле, матове чорне або прозоре лакофарбове покриття.

Ви можете вибрати двигун Thunderbolt (швидкісний двигун) або Striker (двигун з високим крутним моментом) залежно від того, який тип їзди вам потрібен.

Швидкісний двигун поєднує в собі швидкість, прискорення та крутний момент, що ідеально підходить для помірних доріжок та помірних пагорбів. З цим двигуном ви можете досягти швидкості 55 миль/год на моделі потужністю 6000 Вт, 60 миль/год на моделі потужністю 7000 Вт і 60 миль/год на моделі потужністю 8000 Вт.

Двигун Torque призначений для мотоциклістів, які хочуть отримати більше прискорення/крутного моменту, але при цьому пожертвувати трохи максимальною швидкістю. Він ефективніший за двигун Speed у більшості випадків і краще підходить для крутих пагорбів і стежок. З цим двигуном ви можете розвивати швидкість до 45 миль/год з моделлю 6000 Вт, 47 миль/год з моделлю 7000 Вт та 50 миль/год з моделлю 8000 Вт.

Як і XX, Revolution X буде поставлятися у повній відповідності до законів США про електровелосипеди класу 2, що означає, що його швидкість буде обмежена до 20 миль/год.

Stealth B-52

Безперервна потужність 2500 Вт: підкреслює потужність

Запас ходу на 60 миль: підкреслює запас ходу велосипеда

Гальма мотоциклетного рівня: підкреслює якість і точність гальмівної системи.

Stealth B-52 розвиває максимальну швидкість до 50 миль/год і коштує порівняно дешевше, ніж вищезгадані моделі Revolution. близько 9 500 фунтів стерлінгів.

Він важить 64 кг, має максимальний запас ходу 60 миль на економічному режимі або 25 миль на повному газу, а час перезарядки становить 3 години.

Stealth B-52 оснащений гальмами мотоциклетного класу, які забезпечують точне управління зупинкою лише двома пальцями на важелях.

Безшумний, високомоментний, безщітковий втулковий двигун постійного струму забезпечує швидке прискорення, а в поєднанні з підвіскою. плавну їзду навіть на найскладніших стежках.

Він розроблений на основі твердотільної цифрової інверторної технології без рухомих частин для запобігання зносу та скорочення інтервалів між технічним обслуговуванням.

Його безперервна потужність становить 2500 Вт, а пікова. 6200 Вт, при цьому рівень шуму складає всього 65 дБ. тихіше, ніж у середньостатистичного пилососа!

Ви можете придбати Stealth B-52 в кольорах Pitch Black або Pitch Black Fluo в залежності від ваших уподобань, а також за бажанням можете додати передні та задні бризковики та кришку контролера.

Delfast Top 3.0/3.0i

Запас ходу на одному заряді до 200 миль

Бортовий комп’ютер з GPS

Delfast Top з запасом ходу до 200 миль і максимальною швидкістю 50 миль/год. чудовий електровелосипед для тих, хто шукає витривалості та швидкості.

Деякі критики кажуть, що він розмиває межі між електровелосипедом та електромотоциклом, але оскільки він все ще має педалі, ми включаємо його до цього списку. як і багато інших велосипедів, які ми представили, він більше схожий на велосипед з педалями, ніж на звичайний велосипед.

Залежно від вашого місця розташування доступні дві моделі Delfast Top. Delfast Top 3.0, який можна придбати в ЄС та на міжнародному рівні, та Delfast Top 3.0i, яка доступна тільки в США.

Delfast Top 3.0i має бортовий комп’ютер і 4G GPS, тоді як 3.0 має вбудовану навігаційну систему 3G GPS. Крім цього, вони функціонально однакові з точки зору швидкості, дальності та іншого.

Що стосується швидкісних режимів, обидва велосипеди будуть поставлятися як електровелосипеди класу 2, потужністю до 750 Вт з максимальною швидкістю 20 миль/год і одноступінчастим ремінним приводом Gates Carbon Drive.

Версія EU має обмежений режим з максимальною швидкістю 15 миль/год, який підходить для їзди дорогами Великобританії та ЄС, а також еко версію з максимальною швидкістю 20 миль/год.

Обидва велосипеди мають режим Unlimited, який на американській моделі 3.0i. до 5000 Вт та 50 км/год, а модель EU 3.0 модель може розвивати потужність до 3000 Вт та 50 миль на годину.

Таким чином, хоча максимальна швидкість залишається незмінною, регіональні версії велосипеда адаптовані для використання на дорогах відповідних територій, але при бажанні їх можна використовувати і на бездоріжжі. чудовий велосипед для будь-якої місцевості та використання, в тому числі для поїздок на роботу та з роботи.

Обидві моделі доступні в різних кольорах, з чорним або білим в стандартній комплектації та помаранчевим, червоним і синім за додаткову плату.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top