Битва електронних вантажних велосипедів. Вантажний велосипед електричний

Битва електронних вантажних велосипедів

Я не можу стримати своє захоплення від електровелосипедів вже кілька місяців. Однак, як би я не був схвильований цим сегментом, я запізнився в гру. Велосипедисти в Європі почали користуватися вантажними велосипедами ще кілька десятиліть тому. Поява електронних велосипедів різко прискорила впровадження вантажних велосипедів в США.S., спрощення використання вантажних велосипедів для повсякденних справ, таких як доставка продуктів, перевезення дітей та щоденні поїздки на роботу. Це дозволяє цим велосипедам бути життєздатною заміною автомобіля для багатьох повсякденних поїздок.

Вантажні велосипеди отримують величезну вигоду від додавання допомоги при педалюванні, більше, ніж більшість інших стилів велосипедів, в тому, як вони трансформують потенціал платформи. Електродвигуни допомагають вантажним велосипедам подолати додаткову вагу, розмір та іноді незручне керування порівняно з традиційними велосипедами, усуваючи більшість (хоча й не всі) бар’єрів для використання вантажних велосипедів.

До недавнього часу електричні вантажні велосипеди були дуже дорогими. Прихильники часто з радістю відзначають, що навіть такий велосипед за 5,000, як Momentum PakYak E Cargo все ще набагато дешевше, ніж автомобіль. особливо якщо врахувати поточні витрати на бензин, технічне обслуговування, страхування, паркування, реєстрацію і т.д. Але хоча це правда, це також не полегшує подолання перешкоди, пов’язаної з початковими витратами на електровелосипед.

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Однак, оскільки електровелосипеди набули популярності, їхня вартість почала падати. Найдорожчий велосипед у цій історії. спеціалізований Haul ST за 2 800 доларів, а найдешевший. Lectric Xpedition за ціною від 1 400 доларів. Aventon Abound та RadRunner 4 Plus займають місце між Haul та Xpedition за ціною 2200 та 2300 відповідно.

Чотири тестові велосипеди

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Lectric XPedition

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Електровелосипеди Rad Power Bikes RadRunner 3 Plus

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Aventon Abound

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Чому саме ці чотири велосипеди?

Вибір велосипедів, які ми тестуємо та оглядаємо для Bicycling, є багатогранним процесом. Відправною точкою для цієї статті стало те, що Aventon, RadRunner та Haul є незмінно популярними велосипедами серед читачів. Нам неодноразово пропонували Xpedition як доступну альтернативу. Всі чотири велосипеди мають досить хорошу ціну порівняно з конкурентами, причому Xpedition дешевший на 800 грн.

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Ці чотири велосипеди охоплюють широкий спектр функцій та конструкцій електровелосипедів для вантажних перевезень. Haul. найкомпактніша модель з коротким хвостом, в той час як Xpedition та Abound. більш традиційні велосипеди з довгим хвостом. RadRunner вписується між цими двома варіантами; його найточніше можна описати як велосипед із середнім хвостом. Тому, хоча ми безпосередньо порівнюємо ці чотири конкретні велосипеди, ми також зважуємо кілька популярних типів електровелосипедів та їхні особливості.

Чому немає велосипедів з коробкою чи платформою?

Єдиний вид вантажного велосипеда, якого не вистачає в цій історії. це велосипед у стилі bakfiet (або box). Він використовує велику вантажну платформу або коробку (як правило, перед вершником) для перевезення вантажу або перевезення кількох пасажирів. Ці велосипеди можуть перевозити найбільші та найважчі вантажі, але вони, в свою чергу, дуже великі, набагато дорожчі та підходять для велосипедистів з більш специфічними потребами. Наприклад, якщо вам потрібно перевезти більше двох дітей на велосипеді. або диван чи, можливо, холодильник. вам підійде bakfiet.

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Основним недоліком цього типу велосипедів є те, що якщо ви не живете в будинку з вантажним ліфтом, вам знадобиться під’їзна дорога, гараж або якась безпечна стоянка для велосипедів на першому поверсі. Це робить їх непрактичними для багатьох велосипедистів, особливо в містах.

Все про аксесуари

Щодо вантажних та прогулянкових велосипедів, важливо розрізняти стандартні та додаткові аксесуари. Зазвичай стандартні аксесуари включають в себе ліхтарі, крила, передній або, частіше, задній багажник. Усі чотири велосипеди, які ми порівнювали, у стандартній комплектації оснащені фарами, крилами та заднім багажником. Це чудово, але вам потрібно придбати деякі додаткові аксесуари, якщо ви хочете використовувати їх для перевезення продуктів або перевезення дітей, і вам слід передбачити бюджет на деякі з них. Ці аксесуари можуть взяти ці важкі електровелосипеди і перетворити їх на справжній замінник автомобіля для багатьох щоденних поїздок.

Основна причина, чому електровелосипеди не оснащуються більш стандартними аксесуарами, проста: Не кожен велосипедист захоче налаштувати свій велосипед однаково. І налаштування велосипеда на максимальну вантажопідйомність передбачає інші речі, ніж налаштування велосипеда на максимальну пасажиромісткість.

Щоб максимізувати вантажопідйомність, зверніть увагу на такі аксесуари, як передній багажник, піддони (або бічні кошики), а також передні або задні кошики. І вам точно знадобляться вантажні сітки або баггі, щоб прив’язати все до багажника.

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Для порівняння, ми протестували Haul, найдорожчий велосипед у цій лінійці, з аксесуарами вартістю майже 700 фунтів стерлінгів. Загальна перевірена ціна 3,490. За ці 700 ми придбали передній багажник, передній або задній кошик та чотири багажники з твердого пластику Specialized Coolcave з адаптерами. Якщо ви хочете обладнати Haul для пасажирських перевезень, є два варіанти. Для пасажирів до п’яти років необхідно придбати стороннє дитяче крісло. Для пасажирів старше п’яти років Specialized продає пасажирський комплект за 195. Використання будь-якого з них унеможливить встановлення багажника на задній багажник.

Давайте порівняємо це з найдешевшим велосипедом в цій історії, Lectric Xpedition. Для вантажних велосипедів Lectric продає набір багажників XL Cargo за 150. Вони дуже довгі, щоб повністю використати довгий хвіст Xpedition. Отже, за загальну перевірену ціну в 1 850, Xpedition дає вам 80% вантажопідйомності Haul. Lectric також пропонує кілька варіантів пасажирських сидінь. Для маленьких пасажирів можна придбати два дитячих крісла по 200 доларів за кожне. Для старших дітей ви можете поєднати аксесуар орбітальна клітка (120) з пакетом Essentials (120), який включає подушки та підніжки. Для перевезення пасажира дорослого розміру Lectric пропонує крісло Plus 1 Chair за 90 у поєднанні з Barrow Bar (60). це, по суті, додає додаткове сидіння до задньої частини Xpedition.

Варто зазначити, що навіть для велосипедів, ціна яких відрізняється більш ніж на тисячу доларів, аксесуари залишаються приблизно однаковими. Для велосипедистів, які розглядають будь-який з цих чотирьох велосипедів, мова піде про аксесуари. Навіть якщо ви плануєте використовувати лише один з цих велосипедів для поїздок на роботу, я настійно рекомендую придбати комплект багажників. Можливість не їхати з рюкзаком і при цьому мати всі свої речі (плюс місце для спонтанних побічних справ). це чудово.

На жаль, здебільшого всі аксесуари для цих різних велосипедів є власністю велосипедів або брендів. Тож не сподівайтесь, що ви зможете змішувати та поєднувати велосипеди від одного бренду до іншого. Спеціалізовані велосипеди мають трохи більше переваг в якості аксесуарів. Хоча аксесуари є власністю Haul, вони, принаймні, розроблені для роботи з іншими брендами. Наприклад, адаптери для спальних мішків для Haul працюють не тільки зі спеціалізованими Coolcaves, але й з будь-яким стандартним спальним мішком від таких брендів, як Ortlieb.

Один розмір підходить для більшості

Всі чотири велосипеди “універсальні”, тобто підійдуть для більшості велосипедистів. Всі вони використовують такі речі, як регульовані виноси та телескопічні підсідельні штирі. Ці велосипеди добре зарекомендували себе у нас як на зріст 6 футів 2 дюйми, так і на зріст 5 футів 4 дюйми. Але у тих, хто знаходиться на зовнішніх краях діапазону висот, неминуче виникнуть деякі проблеми.

Найкращі електричні вантажні велосипеди 2023 року та як знайти свій ідеальний

Від швидших поїздок на роботу до значного скорочення викидів від транспортних засобів на викопному паливі. володіння одним з найкращих вантажних електровелосипедів має безліч переваг.

З можливістю перевезення двох дітей та покупок, новітні вантажні електровелосипеди пропонують реальну альтернативу автомобілю, навіть якщо ви не живете в рівнинній Голландії.

З цієї причини всі наші вантажні велосипеди. це електричні вантажні велосипеди, оскільки ми тестуємо їх далеко не на рівнинній місцевості. Якщо ви вже є шанувальником найкращих електровелосипедів, ви знаєте, які переваги може принести трохи додаткової потужності під час поїздки, а з великим навантаженням це скоріше необхідна функція.

Ми протестували найкращі вантажні електровелосипеди на ринку, випробувавши їх як пряму заміну автомобілю для зайнятої робочої сім’ї, в досить горбистій місцевості та в поєднанні сільського та міського середовищ.

Під нашими рекомендаціями щодо велосипедів ми відповіли на всі ваші запитання про вантажні велосипеди, а також дали поради, як знайти найкращий електричний вантажний велосипед для вас і вашої сім’ї.

Варто зазначити, що наші електровелосипеди відповідають вимогам законодавства Великобританії та США. Наша сторінка про те, як купити електровелосипед, розповість вам все, що вам потрібно знати про електровелосипеди, перш ніж ви зробите покупку, а наша найкраща страховка для електровелосипедів відповість на питання про закон страхування електровелосипедів.

Багаторічний співробітник Cycling Weekly, Ханна їздила на велосипеді по всьому світу і брала участь у перегонах. Вона й досі їздить, тільки тепер з донькою поруч. Як постійний експерт команди CW з вантажних велосипедів. вона їздить на них по дорогах і бездоріжжю, в гору і вниз по долині (в результаті чого стала маленькою знаменитістю в селі). якщо вона не на вантажному велосипеді, вона буде говорити або писати про них.

Найкращі електричні вантажні велосипеди

Ви можете довіряти Cycling Weekly.

Наша команда експертів проїхала багато кілометрів, тестуючи велосипедні технології, і завжди поділиться чесними, неупередженими порадами, щоб допомогти вам у виборі. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Причини, яких слід уникати

Сказати, що я в захваті від Tern GSD S10. це нічого не сказати. Це, безумовно, найпростіший електричний вантажний велосипед, який я тестував з точки зору прямої заміни автомобіля, використання для перевезення дітей та супутніх речей, шопінгу і навіть для того й іншого одночасно, оскільки він настільки універсальний і має безліч варіантів завантаження вантажу.

Я їздив на версії S10, яка поставляється з акумулятором на 400 Втч, але є версія LX, яка має трохи більшу ємність акумулятора на 500 Втч порівняно зі звичайним Tern GDS S10, хоча обидві версії оснащені системою Bosch Cargo.

Ця комбінація двигуна та акумулятора помітно перевершує інші, наприклад, небрендовану модель Mycle Cargo потужністю 250 Вт, завдяки миттєвому ввімкненню та вимкненню електропідсилювача, без надмірного зворотного зв’язку, що робить його максимально наближеним до природного відчуття їзди, що, в свою чергу, дозволяє вам відчувати себе більш контрольованим та впевненим під час їзди.

Моя їзда, природно, вимагає багато енергії через топографію місцевості, де я живу, тому я, як правило, витрачаю близько третини одного акумулятора приблизно за вісім миль використання. Я, звичайно, не зможу проїхати всі 60 миль від одного акумулятора, але поки що, як і очікувалося, це схожий діапазон з Raleigh Stride 2 (оскільки він має таке ж налаштування), але набагато далі, ніж велосипед Mycle Cargo, де я, як правило, вибиваю половину запропонованого акумулятора за ту саму тривалість.

Варто прочитати розділ “як ми тестуємо” нижче, щоб отримати краще уявлення про те, як їздили велосипеди Cargo та як оцінювали батарею.

Гідравлічні дискові гальма Magura MT5 eSTOP працювали як уві сні, і навіть на крутих спусках під час проливного дощу не вимагали надмірного збільшення гальмівного шляху. Постійно ввімкнений задній стоп-сигнал, який сигналізує про зупинку, є дійсно приємною функцією безпеки, а яскраве переднє світло робить мене більш помітним для інших учасників дорожнього руху. Інтеграція обох акумуляторів також неймовірно корисна.

В ідеальному світі іншою інтеграцією був би дисплей з годинником і навіть базовий супутниковий навігатор, який разом з картами, пристосованими для вантажних велосипедів, повністю нівелював би зміни в житті велосипедиста. Зважаючи на те, що Tern GSD S10 коштує понад 5 000 фунтів стерлінгів, ви також повинні бути повністю віддані справі, тому включення в ціну блоку GPS не здається надто нерозумним проханням.

Саме ця ціна також спричинила багато занепокоєння з приводу того, щоб замикати велосипед і залишати його без нагляду. Інтегрований захист від несанкціонованого доступу до коліс та замикання акумулятора. це певний комфорт, але навіть там, де я знаю, що ми не затримаємось надовго, я завжди подвійно закріплюю його одним з найкращих велосипедних замків, який також має сигналізацію.

Причини, яких слід уникати

Raleigh Stride 2 має всі складові частини, які роблять його типовим вантажним велосипедом класу А, з ванною для завантаження спереду, яку ми звикли бачити в таких місцях, як Нідерланди. Покинути машину і пересісти всією сім’єю (дорослими та двома-трьома дітьми) на велосипед ще ніколи не виглядало так просто.

Не можна заперечувати, що Raleigh Stride 2 є одним з найкращих вантажних велосипедів, оскільки тут є що любити. Очевидно, що завдяки сумісності з автокріслами Maxi Cosi, ви можете відмовитися від володіння автомобілем, водночас перевозячи сім’ю, хоча кожен сам вирішує, з якого віку можна використовувати автокрісло (більшість рекомендує від трьох місяців).

При цьому залишається місце для ще однієї дитини та вантажу, який супроводжує сім’ю в будь-якій подорожі, і, що важливо, можливість наглядати за ними.

Навіть якщо ви не плануєте перевозити маленьких дітей, це чудовий універсальний простір, куди можна запхати будь-який вантаж і не турбуватися про його безпеку, на відміну від Tern GSD S10, де все залишається позаду вас і виникає бажання перевірити, чи все ціле.

Хоча це чудово підходить для мого неорганізованого життя, конструкція ковша для вантажу означає, що ви втрачаєте весь візуальний зворотній зв’язок з переднім колесом, що робить його дійсно важким для освоєння, якщо ви не дуже впевнений у собі гонщик з самого початку.

Ви також повинні бути досить високим, оскільки при зрості 5 футів 6 дюймів (170 см), щоб їздити, я ледве міг торкатися підлоги, навіть з повністю опущеним сідлом.

Тим не менш, як тільки ви починаєте рух, він відмінно справляється з тією ж системою Bosch Cargo, що і Tern GDS S10, забезпечуючи все, що вам потрібно з точки зору додаткової миттєвої потужності педалей. Він також використовує аналогічну систему гідравлічних дискових гальм Magura CT, що знову ж таки забезпечує впевненість у вашому загальному контролі над велосипедом, як тільки ви навчитеся керувати ним.

Особливістю є система перемикання передач Enviolo NuVinci. Це те саме, що використовується в Canyon Precede:ON CF 9 ST, і ідеально підходить для електричних вантажних велосипедів. Можливість безступінчастого перемикання передач для плавної їзди. це чудово, але можливість перемикати передачу, щоб велосипед рушив в гору з місця, що тут часто трапляється. це геніально, так само як і відмова від будь-якого “ступінчастого перемикання”, яке можна знайти на звичайній втулці, та обслуговування звичайного перемикача передач

Ця функція вступає у свої права, коли ви вперше стоїте на світлофорі, а позаду вас накопичується потік транспорту, оскільки, на відміну від Tern GDS S10 або Mycle Cargo, широкий ківш означає, що ви не отримуєте тієї ж переваги їзди в потоці транспорту, і ви навіть обмежені в тому, де ви можете. і, на жаль, часто не можете. їздити з таким широким вантажем, що вимагає від вас триматися в потоці транспорту на дорогах.

Дотримуючись пагорбів, як я вже згадував у розділі “Як ми тестуємо” і вище, я живу в дуже горбистій місцевості, і, як і у випадку з Tern GSD S10, мені доводиться витрачати непропорційно багато часу в режимі “Турбо”, щоб пересуватися. Він швидко витрачає заряд акумулятора, приблизно третину заряду одного акумулятора протягом приблизно восьми миль використання. Я б точно не проїхав 40 миль на Raleigh Stride 2.

Це приблизно на 1000 фунтів дешевше, ніж Tern GSD S10 за 4400 фунтів, що все ще є великим зобов’язанням, але дешевше, ніж автомобіль, це точно.

Вантажні електровелосипеди

Вантажні електровелосипеди або легкі електричні вантажні транспортні засоби. це революція в транспортуванні останньої милі. Електродвигун дозволяє вам їхати далі і швидше з важкими вантажами, не відчуваючи навантаження. Наш асортимент вантажних електровелосипедів і триколісних велосипедів розроблений таким чином, щоб завжди забезпечувати рівновагу та стабільність.

Електричні вантажні велосипеди повинні отримати грант після урядового випробування, яке перевершило очікування щодо їх здатності доставляти вантажі на останню милю замість фургонів. 96.7% всіх поставок можуть бути виконані з одного рейсу електровелосипеда.

Що таке електричний вантажний велосипед?

Вантажні електровелосипеди допомагають легко перевозити важкі вантажі у переповнених містах. Вантажні велосипеди використовуються вже багато років. Вперше вони з’явилися на фабриках у 1950-х роках і працювали від бензинового двигуна, щоб допомогти швидко транспортувати товари між лініями збирання. З тих пір справи трохи просунулися вперед, і тепер їм допомагає електрична енергія. Це означає, що навіть перевозити важкі вантажі набагато простіше, оскільки електродвигун знімає зусилля педалювання. Простіше кажучи, це великі велосипеди, як правило, з місцем для зберігання спереду, а водій сидить ззаду. Це дозволяє їм бути впевненими, що надширокі вантажі зможуть пройти крізь вузькі щілини. В експлуатації вони ідентичні звичайним велосипедам, тільки з додатковою підставкою для балансування на місці, а на неавтономних версіях потрібно трохи більше зусиль для ніг! У містах по всій Європі їх можна побачити, коли вони курсують між складами та домівками людей, доставляючи продукти для супермаркетів, каву в зернах до кав’ярень або онлайн-замовлення клієнтам. Вони часто швидші за фургони, оскільки можуть їздити велодоріжками, уникати заторів і використовувати вузькі вулички, недоступні для інших транспортних засобів. Вони надзвичайно дешеві в експлуатації та не потребують жодних ліцензій чи податків.

Скільки миль може проїхати електричний вантажний велосипед?

Незважаючи на величезну вагу, вантажні електровелосипеди можуть продовжувати їздити напрочуд далеко. На одній зарядці Urban Arrow зазвичай може проїхати від 25 до 50 миль зі швидкістю 15.5 миль/год. Звичайно, це буде сильно відрізнятися в залежності від стилю їзди, ваги вантажу і того, наскільки необхідна допомога. Якщо вам потрібен додатковий запас ходу або швидка підзарядка, радимо придбати запасну батарею, яку можна швидко замінити після повернення в депо.

Яку вагу може витримати електричний вантажний велосипед?

Наш найменший велосипед, Shorty, може перевозити до 225 кг або 150 літрів вантажу. Найбільший в нашому асортименті, Tender може перевозити до 300 кг або 2500 літрів вантажу.

Вантажний електричний велосипед HAOQI Antelope Pro 750W Cargo

Antelope Pro може похвалитися двигуном Bafang потужністю 750 Вт та подвійними батареями 48 В 25 Ач для вражаючого запасу ходу на 85 миль. Його спицьовані колеса кольору шампанського та більша вантажопідйомність 400 фунтів роблять його одночасно стильним і функціональним, з передніми та задніми кошиками для перевезення всього вашого спорядження. Максимальна швидкість 28 миль/год та відмінна стабільність завдяки 20″ x 4″ товстим шинам.

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Відчуйте неперевершену потужність з нашим високомоментним редуктором, який забезпечує крутний момент до 90 Нм без деформації. Наш вдосконалений чіп забезпечує стабільну обробку сигналу, забезпечуючи тривалу роботу на будь-якій місцевості. Розкрийте свій справжній потенціал їзди з нашою чудовою технологією.

Відчуйте неперевершену потужність з нашим високомоментним редуктором, який забезпечує крутний момент до 90 Нм без деформації. Наш вдосконалений чіп забезпечує стабільну обробку сигналів, гарантуючи тривалу роботу на будь-якій місцевості. Розкрийте свій справжній потенціал їзди за допомогою нашої чудової технології.

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Подвійний комплект акумуляторів

Подвійте запас ходу з нашою інноваційною системою з двома акумуляторами, які одночасно живлять ваш велосипед, забезпечуючи збільшену дальність поїздки на 65-85 миль. Насолоджуйтесь 3 роками безкоштовної заміни акумулятора для цієї батареї, що гарантує ваш спокій та безтурботну їзду!

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Шампанське золото велосипедного обода

Оновіть зовнішній вигляд свого велосипеда та продемонструйте свій особистий стиль за допомогою наших високоякісних велоаксесуарів.

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ SHIMANO

Покращуйте свої велосипедні пригоди за допомогою надійної та плавної 7-швидкісної трансмісії Shimano та механізму перемикання передач у поєднанні з легкістю інноваційної системи допомоги педалей. Легко налаштовуйте свій темп відповідно до бажаного рівня комфорту та насолоджуйтеся поїздкою з вітерцем.

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Світлодіодна фара з високим просвітом

Освітлюйте свій шлях під час нічних поїздок на велосипеді та суворих погодних умов за допомогою нашої фари високої інтенсивності для забезпечення безпеки.

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Надпотужний двигун BAFANG потужністю 750 Вт

Розкрийте нестримну силу з 750-ватним двигуном Bafang із крутним моментом понад 80 Нм, розробленим, щоб транспортувати вас далі та швидше! Водонепроникне покриття захищає внутрішні компоненти від погодних умов, гарантуючи тривалу потужність.

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

Задній стоп-сигнал

Забезпечте безпеку їзди на велосипеді за допомогою заднього ліхтаря, що активується при гальмуванні. Підсвічується при гальмуванні та подвоюється як сигнал повороту.

  • Високотехнологічна літієва батарея 48В 25Ач
  • Високошвидкісний безщітковий мотор-редуктор потужністю 750 Вт
  • Велосипедна рама 20″ AL6061 M Mode
  • Дисплей KT-LCD10H E-bike Display USB
  • Зарядний пристрій американського стандарту 3.Розумний зарядний пристрій 0A
  • Задня касета Shimano 7 передач
  • Інтелектуальна 5-рівнева система допомоги при обертанні педалей
  • Шини 20″ x 4
  • Час заряджання 6 ~ 9 годин
  • Вага виробу 84 фунти
  • Рекомендована висота вершника 5.1″ ~ 6.8″
  • Загальна вантажопідйомність 400 фунтів
  • Гальмівний важіль Гальмівні важелі з алюмінієвого сплаву зі зручними ручками та вимикачем двигуна
  • Ланцюг KMC ланцюг
  • 7-швидкісна система перемикання передач Shimano Freewheel
  • Гальмівні диски GEMMA mechanic 160 мм
  • Винос Promax MA-400 SSABK
  • Кривошип 170 мм кований сплав
  • Передача Shimano- 14-28T BROWN / BK
  • Передня вилка RST Alloy Вилка передньої підвіски з блокуванням та регулюванням
  • Спиці Сталь ED
  • Дросель Напівповорот дросельної заслінки
  • Педаль зі сплаву зі світловідбивачами
  • Рама 6061 Алюмінієва рама
  • Світлодіодна фара 48В
  • Кермо Преміум-ергономічне
  • Сідло М’яке сідло
  • Підставка для ніг Надміцний алюміній
  • Підсідельний шток Діаметр 30.4 мм довжина 300 мм

битва, електронних, вантажних, велосипед, вантажний

  • A.- Загальна довжина 66
  • B.- Колісна база 43.8
  • C.- Діаметр колеса 22
  • D.- Довжина ланцюга 16.7
  • E.- Довжина верхньої труби 22.5
  • F.- Висота керма 40
  • G.- Максимальна висота сидіння 37
  • H.- Мінімальна висота сидіння 28.7
  • A.- Загальна довжина 66
  • B.- Колісна база 43.8
  • C.- Діаметр колеса 22
  • D.- Довжина ланцюга 16.7
  • E.- Довжина верхньої трубки 22.5
  • F.- Висота керма 40
  • G.- Висота запасу ходу 37
  • H.- Довжина керма 28.7

Чи поставляється велосипед в основному в зібраному вигляді? Я новачок, і чи легко його зібрати?

Ваш велосипед прибуде в основному в зібраному вигляді. Ми надамо вам інструменти та повне відео по збірці, щоб ви могли зібрати велосипед Haoqi Bike протягом 20 хвилин, навіть якщо ви новачок.

Чи є велосипед з крилами?

Так, велосипед з двома крилами, його потрібно встановити самостійно після отримання пакета. Повні крила2, багатофункціональний інструмент для ремонту1, задній багажник1, зарядний пристрій1, фара та задні ліхтаріHAOQI Інструкція з розпакування та збиранняhttps://www.YouTube.com/watch?v=QrmzxlZy_74

Чи потрібні мені права та страховка, щоб їздити на ebike по дорозі? Ні. Електронний велосипед від Haoqi повністю знаходиться під U.S Правила та закони, які дозволяють їздити на ньому без спеціальної ліцензії та страховки.

Де я можу їздити на електричному велосипеді?

Юридично електровелосипед прирівнюється до звичайного велосипеда. Ви можете їздити на електровелосипеді всюди, де ви можете їздити на звичайному велосипеді.

До якого класу належить велосипед Haoqi Leopard?

Клас 1 має максимальну швидкість 20 миль/год без педалей.Клас 2 має максимальну швидкість 20 миль/год без педалювання та має дросель. Клас 3 має максимальну швидкість 28 миль / год без педалювання.Haoqi Leopard належить до класу 2.

Чи можна скасувати обмеження швидкості?

Ми не рекомендуємо піднімати обмеження швидкості, якщо його буде піднято, це однозначно вплине на пробіг. Після того, як швидкість буде звільнена, вона може піднятися до рівня класу 3.

7.Чи можна зняти акумулятор мого велосипеда Haoqi?

Батарею можна знімати та заряджати.

8.Чи можу я їздити в дощ? Який рейтинг водонепроникності?

Акумулятор електровелосипеда Haoqi досить добре герметичний, щоб на ньому можна було безпечно їздити під час невеликого дощу. IP 50. Однак не рекомендується їздити на них під час дуже сильної зливи або на затоплених вулицях, коли кривошип та/або двигун можуть бути забризкані або навіть покриті водою. Найкраще сховатися, поки дощ не вщухне, а дороги не будуть залиті водою.

Сервіс продажу

Електронна пошта: vip@haoqiebike.com Телефон: (501) 777-5124 Адреса складу: 4250 Shirley Ave. El Monte CA 91731

Зверніть увагу: Для отримання додаткової інформації про доставку надішліть електронний лист на vip @ haoqiebike.com. Ми зв’яжемося з вами протягом 24 годин.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top