6 найлегших карбонових колісних пар для шосейних велосипедів. Найлегші шосейні велосипеди

найкращих дешевих шосейних велосипедів вартістю до 500 доларів, доступних у 2023 році

Якщо ви хочете спробувати себе у велоспорті, кількість доступних велосипедів може дуже заплутати вас. Є багато виробників, які змагаються за ваші гроші.

Ми хочемо, щоб ви зробили максимально поінформований вибір, тому створили гід по 6 найкращим дешевим шосейним велосипедам вартістю до 500 доларів, доступним у 2023 році.

Ця публікація може містити партнерські посилання, за які ми можемо отримати невелику комісію без додаткових витрат для вас, якщо ви зробите покупку. Дізнатися більше.

Після велосипедів ми підготували невеликий гід, який допоможе вам вибрати найкращий велосипед для вас. Ніяких хитромудрих термінів, ніякого жаргону, лише прості поради. Тож читайте далі та знаходьте новий шосейний велосипед, який ви хочете.

Vilano Shadow 2.0

Ключові особливості

Vilano Shadow 2.0. це дорожній велосипед з алюмінієвою рамою 6061. Велосипед має аеропрофіль, як і багато набагато дорожчих велосипедів. Vilano, однак, не дає нам більше деталей, ніж те, що він має аероподібну форму. Нам просто доведеться повірити їм на слово щодо його аеропрофілю.

Хороша новина про аероформу, навіть якщо вона не прорізає вітер, полягає в тому, що профілі труб зможуть поглинати вібрації дороги. Це означає, що у вас набагато менше шансів заніміти руки на цьому велосипеді, і це вбереже ваші руки від втоми.

Для того, щоб розігнати Vilano до потрібної швидкості, на велосипеді встановлений груповий комплект Shimano A070. Перемикачі A070. це простий спосіб перемикання 14 передач, які має Shadow 2.0 є на вибір для вас. Vilano. чудова відправна точка для вашої подорожі у світ шосейних велосипедів.

Schwinn Volare 1300

Основні характеристики

Schwinn Volare 1300. це доступний шосейний велосипед, який має легку алюмінієву раму. Schwinn. це величезний бренд, з яким більшість з нас стикалися у своєму житті, і багато хто з нас має ностальгічні почуття до цієї компанії.

Щоб зробити велосипед доступним за ціною, Schwinn вирішив використовувати перемикачі Shimano A050. Це великі пластикові перемикачі передач, які розташовані на кермі поруч із виносом.

Завдяки розташуванню цих перемикачів, вам не доведеться знімати руку з руля, щоб перемикати передачу, якщо ви їдете на капотах.

Їзда на капотах. це найзручніше місце для їзди, особливо якщо ви їдете на великі відстані, і це тримає ваші руки прямо над гальмами. Ви побачите, що Schwinn Volare 1300 поставляється з 14 передачами, які ви можете вибрати під час катання.

Щоб забезпечити надійність Volare 1300, Schwinn оснастив велосипед двостінними легкосплавними ободами. Обода з подвійними стінками забезпечать вашим спицям більш надійну посадку і не дадуть їм так легко вийти з ладу, а ваші колеса будуть більш стійкими до ударів, особливо на вибоїнах.

На додаток до цих коліс, Schwinn оснастив велосипед шинами шириною 28 мм. 28 мм ширше, ніж старий стандарт 23 мм, який ви очікували знайти на велосипедах цього цінового діапазону. Додаткові 5 мм принесуть вам комфорт та краще зчеплення на поворотах, що є невеликою перемогою, якщо ви запитаєте нас.

State Bicycle Co. 4130 Road

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Основні характеристики

Якщо ви мрієте про дорожній велосипед у стилі ретро, який нагадує 80-ті роки, тоді State Bicycle Co. 4130 Road цілком може бути велосипедом для вас. В основі велосипеда. рама та вилка зі сталі 4130.

Використання сталі 4130 дозволило State створити легкий дорожній велосипед, який подарує вам чудові відчуття від їзди. 410-дюймові трубки допоможуть відволіктися від дороги та забезпечать вам комфорт, а шини шириною 28 дюймів допоможуть вам у цьому.

Ці шини також мають ретро-стилістику, оскільки вони виготовлені в кольорі “tan wall”. Коричневі настінні шини допомагають усім велосипедам виглядати чудово, а велосипед State у кольорі “Американа” має особливо чудовий вигляд. Окрім зовнішнього вигляду, ви також знайдете 8-ступінчастий перемикач передач на нижній трубі.

Знову ж таки, повертаючись до минулих часів, це також робить велосипед дуже простим у налаштуванні та налаштуванні передач в домашніх умовах. Перевага також полягає в тому, що якщо ви розіб’єтеся або впустите велосипед, вам не доведеться замінювати дорогі перемикачі STI.

Ви захочете купити State, якщо вам не потрібна максимальна швидкість, але ви все одно хочете дорожній велосипед для поїздок на роботу або тривалих поїздок на витривалість.

Giordano Acciao 700c

Дуже важко знайти якісний шосейний велосипед за ціною менше 500 доларів, але Giordano впорався з цим завданням зі своїм новим шосейним велосипедом 2023 року. Велосипед як для чоловіків, так і для жінок, який допоможе вам зробити перші кроки на дорозі.

І рама, і вилка виготовлені зі сталі, що не дуже дивно, враховуючи, що це шосейний велосипед початкового рівня. Збільшена вага сталі компенсується стійкістю цього матеріалу, що зробить велосипед дуже довговічним.

Дуже комфортний велосипед з чудовим співвідношенням ціна-якість. Навіть якщо ви висока людина, ви знайдете правильний розмір велосипеда та поставу, щоб крутити педалі з хорошою біомеханікою.

Якщо проаналізувати конфігурацію велосипеда, ви знайдете 14-швидкісну трансмісію Shimano Tourney STI для ефективного педалювання. Він також оснащений ободовим гальмом для ефективного гальмування. Важливо зазначити, що ці гальма будуть встановлені на 29-дюймові колеса.

Ми можемо виділити одну з відмінностей, яку він має від Giordano Libero, також розглянутого в цій статті. це відмінності в трансмісії, 14 проти 16 швидкостей.

Ви можете знайти Giordano Acciao на Amazon.

Hiland Road

Основні характеристики

Коли справа доходить до співвідношення ціни та якості, важко знайти кращий велосипед, ніж Hiland. У них невеликий асортимент, але вони дешеві, і ви отримуєте багато за свої гроші, коли справа доходить до володіння ним. Hiland Road. чудовий приклад цього.

Він має легку алюмінієву раму, створену для міцності та швидкості. Нам дуже сподобалось те, що він випускається в трьох різних розмірах та має унікальний дизайн. Зі скошеною верхньою трубою він виглядає набагато дорожче, ніж звичайний бюджетний велосипед.

Він постачається з основними компонентами, але вони будуть чудово працювати. Трансмісія 2×7 дає вам 14 передач, з якими можна пограти, хоча вони знаходяться на перемикачах, а не на гальмах. Він має супортні гальма та колеса 700c з гоночними шинами, які мають хорошу якість. Загалом, це відмінний велосипед, і вам буде важко знайти подібний за ціною.

Vilano R2

Ключові особливості

Наш другий тестовий велосипед від Vilano. Vilano R2. Vilano R2 позиціонується як приміський велосипед, і, чесно кажучи, це швидкий приміський велосипед з дроп-барами.

Тоді це трохи зручніший дорожній велосипед, який ви також можете використовувати як фітнес-велосипед. Тоді це може бути дорожній велосипед, який найкраще максимізує ваш бюджет для вас.

Завдяки легкій алюмінієвій рамі 6061, Vilano R2 є легким та жорстким там, де вам це потрібно. Допоможе вам долати підйоми, а потім знайти трохи більше швидкості, коли ви проїжджаєте світлофори.

Щоб допомогти вам знайти будь-яку додаткову швидкість, R2 поставляється з 21 передачею, з яких ви можете вибрати, щоб зробити педалювання трохи легшим.

Для перемикання передач ви знайдете ще один набір перемикачів Shimano A050, встановлених на перекладині великим пальцем. Ці перемикачі прості у використанні, але, як ми вже говорили вище, вам доведеться зняти руки з педалі, щоб переключити передачу.

Ці перемикачі працюють із заднім перемикачем Tourney, тому навіть за цю доступну ціну ви отримуєте надійні деталі, які просто працюватимуть.

Giordano Libero 1.6 (оновлення: ціна зросла)

Основні характеристики

У нашому оглядовому матеріалі, Giordano Libero 1.6 має найкращий груповий набір. Це означає, що Giordano буде перемикати передачі швидше і плавніше, ніж інші велосипеди в цьому огляді. Libero 1.6 поставляється з 16-швидкісною групою Shimano Claris.

Найкраща особливість Claris. це те, що ви отримаєте велосипед з перемикачами STI. Перемикачі передач STI. це інтегрований блок перемикачів передач та гальм.

Вам буде легко перемикати передачу на підйомах або в падіннях. Перемикачі Shimano STI вважаються одним з найкращих технологічних стрибків вперед для шосейних велосипедів.

Ви побачите, що груповий набір Claris встановлений на легкій алюмінієвій рамі 6061. У вас буде велосипед, який не буде виглядати недоречно під час групових поїздок, а також вам буде легше отримати запчастини в місцевому веломагазині, якщо у вас виникнуть механічні неполадки.

Giordano. чудовий вибір, якщо ви думаєте, що вас швидше за все засмокче шосейний велосипед. Це велосипед, який не дасть вам пошкодувати про те, що ви купили дорожчий велосипед на самому початку.

Критичні цикли Класична фіксована передача (недоступна)

Основні характеристики

Якщо ви мрієте про ретро-шосейний велосипед і хочете, щоб у нього було якомога менше передач, тоді велосипед Critical Cycles Classic Fixed Gear саме для вас. З масивним заниженим кермом, винос Pista на цьому велосипеді відсилає нас до часів, коли для участі в Тур де Франс були дозволені велосипеди лише з 1 передачею, ну або з 2, оскільки вони могли використовувати перекидне колесо.

Це саме те налаштування, яке Critical Cycles використовує для цього велосипеда. Задня втулка має фіксовану шестерню з одного боку та вільне колесо з іншого боку.

Вони традиційно матимуть обидва фіксовані гвинтики, але якщо ви хочете їхати по узбережжю, можливість запустити вільне колесо може бути музикою для ваших колін. Втулка називається фліп-флоп, оскільки раніше їх знімали під час перегонів, перевертали і вставляли назад.

Критичні цикли, оскільки це фіксована передача, також будуть дешевшими, ніж велосипед з шестернями. Тоді ви, як правило, отримаєте більш якісні велосипедні деталі на фіксованій передачі, ніж на велосипеді з шестернями, оскільки їх легше виготовляти. Менша вартість означає меншу ціну, і це може бути найкращим способом максимізувати ваш бюджет.

Ще однією перевагою Critical Cycles є те, що це простий велосипед, і вам навряд чи доведеться витрачати час на його обслуговування. У велосипедів з перемикачами є ланцюги, які зношуються, як правило, швидше, ніж ви думаєте, що це станеться.

Одношвидкісні ланцюги зношуються не так швидко, головним чином тому, що ви не будете перемикати передачі. Відмінний вибір, якщо вам потрібен велосипед, який ви можете просто витягнути з гаража для рідкісних поїздок.

Поради щодо купівлі найкращого дорожнього велосипеда

Підходить. Купівля шосейного велосипеда, який вам підходить, важливіша, ніж будь-який інший фактор на велосипеді. Коли ви їдете по дорозі, ви будете сидіти в одному положенні протягом тривалого часу, купите неправильний велосипед, і це буде боляче і, можливо, завдасть шкоди вашому здоров’ю в довгостроковій перспективі.

Не купуйте велосипед, тому що він дешевий, купуйте велосипед, тому що він підходить. У всіх перерахованих виробників буде доступна таблиця розмірів для їхніх велосипедів, виберіть розмір, який вам підходить, і будьте чесними щодо свого зросту.

Колір. Так, колір повинен бути врахований. Навіщо купувати велосипед ненависного вам кольору, якщо він вписується в ваш бюджет і має найкращі деталі?? Багато хто буде стверджувати, що це найкращий спосіб купити велосипед, але я вкажу на одну проблему, пов’язану з тим, що ви віддаєте перевагу функціональності, а не моді.

Чи захочеться вам на ньому їздити? Якщо у вас є велосипед, який, на вашу думку, виглядає круто, вам буде набагато легше піднятися з дивану, вийти і поїхати, і таким чином ви зробите хорошу покупку.

Вага. Це простий показник для вибору шосейного велосипеда, і саме тому його використовують журнали. Легко сказати, що 12-кілограмовий велосипед важчий за 10-кілограмовий, тому 10-кілограмовий велосипед кращий. Ви побачите, що коли велосипеди знаходяться в одній ціновій категорії, вони всі будуть схожі за вагою, незалежно від того, що вказано в списку.

Тож, не зациклюйтесь на вазі і купуйте велосипед, який вам подобається. Пам’ятайте, якщо ви важите 80 кг, велосипед на кілька грамів важчий не матиме ніякого значення, незважаючи на те, що вам кажуть у відділі маркетингу.

Чи варто купувати шосейний велосипед вартістю до 500?

Якщо ви не можете дозволити собі більше 500, то відповідь, безсумнівно, так. Якщо ви відчуваєте, що можете дозволити собі більше 500 доларів, тоді відповідь. можливо.

Найкраще, що потрібно зробити, це бути чесним із собою. Ви думаєте, що хочете їздити в лайкрі, голити волосся на ногах, або вам просто потрібен швидкий велосипед, щоб трохи покращити свою фізичну форму??

Якщо ви хочете покращити фізичну форму і просто спробувати їздити на шосейному велосипеді, то витрачати більше 500 доларів може бути не в ваших інтересах. Що станеться через місяць, і ви вирішите, що ненавидите його, ви залишитеся з дорогим велосипедом.

Якщо ви купите дешевший велосипед і почнете їздити по шосе, то згодом зможете купити “хороший” велосипед, і у вас буде запасний велосипед на зиму або на ті дні, коли ви не захочете виносити свою гордість і радість на вулицю.

Завжди пам’ятайте, що дорожчий велосипед не робить вас кращим велосипедистом, насправді велосипед робить вас кращим велосипедистом.

Я провів набагато більше часу в торгівлі велосипедами, ніж будь-хто повинен розумно хотіти. За цей час я хотів зробити велосипедний жаргон і маркетинг більш зрозумілими, щоб допомогти людям придбати велосипед своєї мрії.

Коли я не пишу про велосипеди, мене можна побачити за складанням велопакетів на одношвидкісних велосипедах або за навчанням дітей їзді на велосипеді.

Абсолютно найлегші вуглецеві колісні пари для дорожніх велосипедів

На легкому велосипеді приємно їздити, а один з найбільших внесків у вагу велосипеда. це колеса. Якщо ваш карбоновий шосейний велосипед поставляється з комплектом легкосплавних дисків, вони, ймовірно, важать близько 2-2.5 кг. Вуглецева колісна пара початкового рівня важить від 1.5-1.7 кг залежно від глибини обода.

А як щодо найлегшої велосипедної колісної пари, яку ви можете отримати? У цій статті ми розглянемо деякі з найновіших і найкращих легких велосипедних колісних пар, доступних сьогодні. Не просто найлегші, це огляд найшвидших легких коліс, які можна купити за гроші.

На що звернути увагу при виборі легких карбонових коліс (окрім ваги)

Існує багато різних факторів, які потрібно враховувати при виборі нового комплекту коліс для вашого велосипеда.

Вага. це ще не все. Колесо можна зробити легким, якщо воно має невелику глибину, вузький обід або тонкі втулки, але таке колесо буде повільним у їзді та може легко зламатися.

Шукаючи найлегші велосипедні колеса, важливо пам’ятати про глибину обода, ширину обода, жорсткість, міцність та якість втулки.

Глибина обода

Глибина обода. це відстань від верхньої частини обода до нижньої. Невелика глибина обода легша, тому що використовується менше матеріалу, але вона також не дуже аеродинамічна. Це добре, якщо вам потрібні найлегші колеса або якщо ви часто піднімаєтеся на круті схили.

Однак, якщо ви хочете легку та швидку колісну пару, зверніть увагу на глибину обода 40-50 мм.

Ширина обода

Ширина ободів впливає на керованість велосипеда та його поведінку на дорозі. Ширші ободи можуть забезпечити кращу стійкість, плавність ходу та зменшити опір коченню, в той час як вужчі ободи мають меншу вагу і, можливо, більшу аеродинаміку.

Коли ви дивитеся на профіль колеса, вам потрібно дивитися на внутрішню або внутрішню ширину обода, а не на зовнішню. Зазвичай вимірюється в міліметрах, і більшість сучасних ободів мають внутрішню ширину 19-21 мм.

Жорсткість

На жорсткість велосипедних коліс впливає багато факторів. Деякі з них включають товщину стінки обода, кількість спиць і натяг спиць. Більш товстий обід з більшою кількістю спиць зазвичай призводить до більш жорсткого колеса, в той час як тонший і менша кількість спиць призводить до більш гнучкого, але легшого колеса.

Жорсткіші колеса краще для продуктивності, але менш жорсткі колеса не завжди погані, тому що деякі люди вважають їх більш комфортними на пересіченій місцевості.

Довговічність

Очікується, що карбонові велосипедні колеса прослужать довгі роки їзди, тому довговічність є важливим фактором при виборі комплекту коліс. Міцний комплект коліс зможе витримати суворі умови щоденної їзди, а також випадкові удари або вибоїни.

Легші колеса зазвичай виготовляються з меншої кількості матеріалу, тому вони мають тоншу стінку і не витримують великої ваги. Вони можуть легше зламатися, якщо ви розбилися або потрапили у велику вибоїну на високій швидкості. Товсті стінки обода зазвичай довговічніші, але вони збільшують вагу.

Маточини

Втулка. центральна частина колеса, навколо якої кріпляться обід і спиці. Вона містить вісь, на якій обертається колесо, і підшипники, які дозволяють колесу вільно обертатися.

Втулка є важливим компонентом велосипеда і відіграє вирішальну роль у його роботі.

Легші колеса зазвичай використовують тонший або менший корпус маточини, слабшу вісь і менші підшипники. Це може значно зменшити вагу і зробити ваші колеса більш плавними, але вони не прослужать довго і потребують належного обслуговування.

Тип колеса

Існує три типи велосипедних коліс: клінчерні, трубчасті та безкрюкові.

Трубчасті обода завжди найлегші, але для щоденного використання вони створюють занадто багато клопоту. Безкрюкові обода легші, ніж клінчерні, але їх можна встановити лише як безкамерні, і вам потрібно використовувати сумісні з ними покришки.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Клінкерні колеса. найпоширеніший тип коліс на сьогоднішній день. Вони мають внутрішню трубку, яка утримує повітря, але більшість клінчерних коліс сьогодні також сумісні з безкамерними.

Ось наш список найкращих легких карбонових коліс:

Extralite CyberDisc 338CS

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Extralite CyberDisc 338CS. найлегша колісна пара в цьому списку. При глибині 38 мм весь комплект важить 1 080 г. Для порівняння, більшість висококласних 38-міліметрових карбонових коліс важать близько 1 400 г. CyberDisc 338CS. це “напівгачковий” обод, готовий до безкамерних велосипедів. Технічно не є безгачковим ободом, оскільки є невеликий гак, який дозволяє ширший діапазон сумісності шин, зберігаючи при цьому малу вагу.

При внутрішній ширині 18 мм вона вужча, ніж стандартні карбонові клінчери, але все одно не так вже й погано, враховуючи її вагу.

Extralite CyberDisc 338CS. це, безумовно, екзотичний набір коліс, який підійде не кожному. Якщо ви часто їздите вибоїстими дорогами або в погану погоду, вам потрібно буде регулярно оглядати ці колеса на предмет пошкоджень та чистити маточини.

Zipp 353 454 NSW

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Zipp 353 та 454 NSW. це безкамерні колеса без гаків. При глибині обода 45 мм, Zipp 353 NSW важить напрочуд мало. всього 1255 гр. Це вражає, враховуючи, що ці колеса від такого відомого, не екзотичного бренду, як Extralite. Тим часом, Zipp 454 NSW. це обод глибиною 58 мм і вагою 1358 гр, також дуже легкий, але ви, мабуть, прийшли сюди за легшим комплектом.

Секрет такої ваги криється у безгачковому внутрішньому та хвилеподібному дизайні обода. Отже, хоча вони заявили, що Zipp 454 NSW має глибину обода 58 мм, насправді вона становить 53 мм та 58 мм. Говорячи про аеродинаміку, це, ймовірно, гірше, ніж традиційний обод 58 мм, але краще, ніж обод 53 мм, десь посередині.

Легкі колеса Obermayer EVO

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Легкі колеса відомі своїми дорогими колесами, а Obermayer EVO. це дуже дорогий комплект коліс. Насправді це найдорожчий комплект коліс, який вони пропонують.

З глибиною обода 48 мм і 18.Внутрішня ширина 2 мм, вага Obermayer EVO. 1230 гр. Це найлегші обода на ринку для своєї глибини, хоча внутрішня ширина трохи застаріла за сучасними стандартами. За даними Lightweight, Obermayer EVO має чудове співвідношення жорсткості до ваги завдяки спеціальному карбоновому покриттю та карбоновим спицям. На жаль, у нас немає можливості перевірити це твердження, оскільки ми просто не можемо собі цього дозволити.

Всі колеса серії Lightweight мають виразний зовнішній вигляд, який відрізняє їх від інших. Якщо у вас немає проблем з ціною і ви просто хочете отримати найдорожчі на вигляд колеса для згинання, це саме те, що вам потрібно.

Roval Rapide CLX або Bontrager Aeolus RSL 62

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Нова версія Roval Rapide CLX. це безкамерний клінчер з глибиною переднього обода 51 мм та глибиною заднього обода 60 мм і вагою 1400 у комплекті. Якщо ви хочете глибокі, аероколеса, які мають невелику вагу, це найкращий варіант, якщо ви все ще можете знайти їх на ринку.

Єдиним недоліком цієї колісної пари є те, що вона не сумісна з безкамерними. Це не повинно бути проблемою, якщо ви не плануєте їздити на них безкамерно. Якщо ви хочете придбати новий Rapide CLX II, ви можете придбати нову модель Rapide CLX II. за винятком того, що вона на 120 грамів важча і важить 1520 грамів, тому ви можете вибрати іншу колісну пару, наприклад, Bontrager Aeolus RSL 62, яка має глибший профіль на 62 мм при тій самій вазі. Також варто згадати, що Bontrager було обрано найкращим колесом за результатами незалежного тесту (Tour Magazine, 2022) з точки зору стабільності, аеродинаміки та жорсткості.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Зрештою, Roval та Bontrager. це дуже авторитетні компанії в галузі з чудовим обслуговуванням клієнтів та гарантією. Обидві компанії виробляють чудові колеса як для звичайних користувачів, так і для велосипедистів-професіоналів, тому довговічність не повинна бути проблемою, особливо з огляду на те, що обидві компанії використовують внутрішні компоненти DT Swiss як найкращі втулки.

Farsports Ventoux S EVO

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Farsports. китайський виробник карбонових коліс, добре відомий своїми високоякісними карбоновими колесами за бюджетними цінами. Однак причина, чому ми включили Farsports до цього списку, полягає не лише в тому, щоб запропонувати вам бюджетний вибір, але й тому, що вони виробляють дуже легкі колеса: Ventoux S EVO. Крім того, це одна з небагатьох компаній, яка досі виробляє ободні гальмівні колеса.

Серія Ventoux S EVO доступна в трьох варіантах:

  • S3. важить 1250 г (ободні гальма) або 1215 г (дискові гальма) з глибиною ободів 35 мм спереду та 36 мм ззаду
  • S4. важить 1330 г (ободні гальма) або 1295 г (дискові гальма) з глибиною обода F45 мм/R46 мм
  • S6. важить 1430 г (ободове гальмо) або 1375 г (дискове гальмо) з глибиною обода F56 мм/R56 мм

Всі три версії мають внутрішню ширину 19 мм. Зовсім непогано при такій вазі, особливо у версії з дисковим гальмом, враховуючи, що Ventoux. це безкамерний обод з зачепленням.

За ціною, нижчою за інші колеса в цьому списку (окрім наступного), Ventoux S EVO поставляється з карбоновими спицями та підшипниками CeramicSpeed. Карбонові спиці дозволяють зменшити вагу порівняно з іншими колесами, але при цьому надають жорсткості, а підшипники CeramicSpeed зменшують тертя у втулці.

Winspace Lún Hyper

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Winspace. виробник карбону, що базується в Сямені, Китай. Колеса Hyper пропонують найкраще співвідношення ціни та якості на ринку. При такій низькій ціні, навіть нижчій, ніж у Farsports, Winspace Hyper також оснащений карбоновими спицями та керамічними підшипниками.

Hyper. одна з найлегших і найжорсткіших колісних пар на ринку. Наймілкіший варіант ободового гальма глибиною 33 мм важить 1229 г, а найглибший обод глибиною 60-68 мм. лише 1418 г. Трохи важчі, ніж у китайського виробника Farsports, але починаються з набагато нижчої ціни.

Winspace Hyper. єдина колісна пара в цьому списку вартістю менше 2000, що робить її найкращою легкою колісною парою, якщо брати до уваги співвідношення “грам на долар”. Якщо у вас є бюджетний дорожній велосипед, це зробить його найкращим першим оновленням, яке ви можете придбати.

Взаємодія з читачами

Залишити відгук Скасувати відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані вашого коментаря.

Найлегші гравійні велосипеди: 7 легких пригодницьких велосипедів

Ця публікація може містити партнерські посилання, які допомагають підтримувати Discerning Cyclist в тонусі. Дізнатися більше.

Оскільки все більше з нас звертаються до старого доброго бездоріжжя, щоб отримати задоволення від їзди на двох колесах, індустрія гравійних велосипедів переживає бум.

Але з таким великим асортиментом гравійних велосипедів на вибір, легко розгубитися, намагаючись з’ясувати, що може найкраще відповідати вашим потребам. Але якщо ви розглядаєте легкий пригодницький велосипед, тоді продовжуйте читати; ми вас охопили.

Найлегші гравійні велосипеди: Топ-7

Стверджуючи, що це найлегший гравійний велосипед на ринку, цей вибір, безумовно, не дешевий, але у справжній формі S-Works він напрочуд легкий. Всього за 7.3 кг для 56-сантиметрової рами. це ідеальний велосипед для гравійних перегонів або для тих, хто любить витрачати гроші на інженерний блиск.

Швейцарський бренд створив повноцінну гоночну машину з цим велосипедом, який має дуже вражаючі 7.4 кг для рами 54 см, це один з найлегших гравійних велосипедів. Мало того, це ще й чудовий на вигляд велосипед.

Ще один вражаюче легкий гравійний велосипед важить менше 8 кг, ця красуня важить дуже респектабельно. 7.82 кг для розміру M. Укомплектований всім необхідним для перегонів на найвищому рівні, це ще одна гравійна машина, орієнтована на продуктивність, але пристосована до більш розумного бюджету.

Чудовий варіант для тих, хто хоче щось особливе, цей вибір пропонує гравійний велосипед, який можна скласти вагою близько 8 кг! Можливість кастомізації робить цю модель чудовим варіантом для тих, хто шукає щось з індивідуальним підходом, але при цьому надзвичайно легке.

Надійний вибір від культового велосипедного гіганта, цей варіант є абсолютно новим для 2023 року і обіцяє запропонувати чудову якість їзди для велосипеда вагою близько 8 кг. З чудовими компонентами та красивими засмаглими боковими стінками, це чудовий варіант для тих, хто любить перегони або хоче добре виглядати під час подорожей.

Чудовий варіант від меншого бренду, який також пропонує певний рівень персоналізації в процесі збірки: якщо він побудований з груповим набором SRAM Rival AXS, цей велосипед для M буде важити близько 8 кг. Загалом, це чудовий варіант для тих, хто хоче дослідити та упакувати велосипед.

Це не найлегший гравійний велосипед, але новинка 2023 року і вартістю менше 2 тис. фунтів стерлінгів. це неймовірно вигідна пропозиція, яка дозволяє зробити гравійний велосипед вагою менше 10 кг доступним для багатьох людей, які в іншому випадку не змогли б насолоджуватися легким велосипедом у своєму ціновому діапазоні, тому ми включили його до цього огляду.

Що таке хороша вага для гравійного велосипеда?

Якщо вам цікаво, яка вага буде вважатися хорошою для гравійного велосипеда, то приблизно ви будете шукати десь між 8 кг-10 кг. Для рами середнього розміру (близько 56 см) все, що вкладається в цей діапазон, вважається легким.

Однак є деякі надзвичайно легкі велосипеди, які насправді опускаються нижче цього діапазону, деякі з них ми включили до нашої добірки найкращих легких гравійних велосипедів.

Варто також зазначити, що чим менший розмір рами велосипеда, тим легший він буде. Тому, якщо ви подивитесь на вказану вагу, вони часто беруть її з розміру M. що є загальноприйнятою практикою в галузі.

Це якщо бренд велосипеда навіть публікує вагу велосипеда: те, що часто не задокументовано і що часом досить складно знайти. Але загалом “хороший” гравійний велосипед буде легшим за інші популярні варіанти, такі як електричні велосипеди.

Скільки важить середній гравійний велосипед?

Середній гравійний велосипед важить близько 11 кг, що, звичайно, дуже мало для велосипеда, навіть за багатьма стандартами шосейних велосипедів. Дорожні велосипеди загалом приблизно на 2 кг легші.

Однак, будучи позашляховим велосипедом, гравійний велосипед повинен бути посилений і міцніший у певних місцях, щоб витримати сили та побиття, які завдасть йому бездоріжжя. Це пояснює, чому деякі гравійні велосипеди важчі за свої дорожні аналоги.

Як ви побачите з нашої добірки, деякі гравійні велосипеди за вагою не поступаються дорожнім велосипедам високого класу. Це досить дивовижно, можливість зменшити кількість велосипедів до наднизьких цифр дуже вражає.

Мало того, ці велосипеди все ще дуже міцні і не зламаються під вашою вагою або тиском. Але середній гравійний велосипед, на жаль, не такий легкий, як ці спеціалізовані варіанти.

Чи вартий вуглецевий гравійний велосипед того?

Інвестиції у вуглецевий гравійний велосипед, мабуть, дуже того варті. Якщо, звичайно, ви не хочете складний велосипед, тоді абсолютно не купуйте вуглецевий гравійний велосипед: придбайте складний велосипед.

Раніше вуглець мав репутацію дещо хиткого, деякі ненависники палко виступали проти вуглецевих велосипедів, незалежно від дисципліни. Але простіше кажучи: вони помиляються.

Велосипеди високого класу роками виготовляються з вуглецю з дуже невеликими проблемами. Цей матеріал виграє від того, що він одночасно легкий і дуже міцний, пропонуючи дійсно блискучу і жорстку якість їзди, яка ідеально підходить для орієнтації на продуктивність.

Ось чому так багато велосипедів у всіх дисциплінах зараз використовують карбон як основний матеріал. Але ці велосипеди часто мають високу ціну, якщо вони виготовлені з високоякісного карбону.

Не тільки це, але й рівень компонентів також відіграє важливу роль у вартості велосипеда, і чим краща рама, тим більша ймовірність того, що він буде оснащений висококласним обладнанням. Якщо, звичайно, це не кастомний велосипед, тоді ви можете обирати.

Але на найлегших велосипедах будуть встановлені найдорожчі компоненти: вся справа в тому, щоб заощадити якомога більше ваги в якомога більшій кількості місць.

Чому ви можете нам довіряти

Вибагливі оглядачі Discovery Cyclist годинами тестують і порівнюють велосипедні товари, щоб вам не довелося цього робити.

Тестуємо стильне спорядження з 2012 року

Сотні практичних тестів продуктів

Нефільтровані думки досвідчених велосипедистів

Найкращий шосейний велосипед 2022 року. сім трендових шосейних велосипедів у порівнянні

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Що таке шосейний велосипед і яка модель є найкращою в цьому сезоні? Ми протестували сім велосипедів, що задають тренди, у Просекко Хіллз, порівнюючи їх, щоб з’ясувати, що робить хороший шосейний велосипед і на що слід звертати увагу. Все можна, нічого не є обов’язковим!

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Який найкращий шосейний велосипед 2022 року? Чи може бути лише одна найкраща модель? Щоб відповісти на ці та інші питання, ми вирушили до чудових італійських пагорбів Просекко Хіллз із сімома найпопулярнішими велосипедами, що задають тренди. Під час минулорічного групового тесту шосейних велосипедів (доступний тут) на дуже різноманітному тестовому полі ми з’ясували, який велосипед має найкращі універсальні характеристики, і в той же час отримали багато важливих знань про те, на що повинен бути здатний сучасний шосейний велосипед.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Однак для цього групового тесту ми зосередилися на набагато меншому тестовому полі і включили лише моделі, які позиціонуються як витривалі, шосейні та марафонські велосипеди. Отже, все готово, і наша місія зрозуміла: надати вам найважливішу інформацію та необхідні ноу-хау, щоб ви могли прийняти найкраще рішення при покупці нового велосипеда. Ми хочемо вийти за рамки гонки на час і дослідити широкі горизонти сучасних шосейних велосипедів. Позашляховики? Гаразд!

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Італійські пагорби Просекко. мрія кожного байкера. Між Доломітовими Альпами та безкрайніми рівнинами цей регіон не залишає бажати кращого з точки зору їзди по асфальту та гравію.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Ознака часу: повна швидкість vs повна пригода!

Все заспокоюється. портфоліо багатьох брендів, здається, припинило розширюватися, а різноманітність модельних рядів постійно зростає. Інноваційні компоненти та постійна еволюція матеріалів дозволяють їм розробляти велосипеди, які є більш універсальними, ніж будь-коли, і потребують меншої кількості моделей для конкретного використання. Спортсмени, які змагаються на час, знайдуть для себе велосипеди, орієнтовані на продуктивність, аеродинамічно оптимізовані для прямих ділянок та достатньо легкі для підйомів. Щоб перевірити цю гіпотезу і з’ясувати, який найшвидший універсальний гоночний велосипед зараз на ринку, ми дістали секундоміри та вимірювачі потужності для нашого групового тесту гоночних велосипедів. Перевірте груповий тест тут, щоб дізнатися, який з 5 гоночних велосипедів став найкращим.

З іншого боку, у вас є поціновувачі хороших часів: ті, хто не дотримується суворого плану тренувань, не завжди має гоночний номер на майці і цінує такі речі, як свобода під час катання. Якщо це ти, ти знайдеш те, що шукаєш, серед сегментів на витривалість, марафон та Гран Фондо. Шукачі пригод серед нас менше думають про перегони, а більше про катання, просто насолоджуючись часом, проведеним у краплях під час своїх післяробочих прогулянок. Ви впізнали себе тут? Добре, тоді це груповий тест для вас! У часи, коли, здається, все потребує нової назви, а фахівці з неологізмів у відділах маркетингу велосипедних брендів постійно намагаються перевершити один одного, нарешті було проведено чітку лінію. Те, що раніше було велосипедом на витривалість, марафонським або Gran Fondo, тепер є просто шосейним велосипедом. Що змінилося? Ну назва. І величезний потенціал та можливості новітніх велосипедів у цьому сегменті, звичайно ж. Незалежно від того, чи це коротка поїздка після роботи, розслаблений круїз протягом декількох годин, хобі-перегони або гравійні скорочення, сучасний дорожній велосипед, який не був розроблений спеціально для перегонів і який почувається як вдома на компактному гравії, а.k.a. вседорожній велосипед, перевершує в кожному з цих сценаріїв.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Незважаючи на, здавалося б, очевидні відмінності між цими двома школами думки, новачки у велоспорті все одно запитують себе: “Який велосипед вибрати?”: “Який велосипед підходить мені та моїм вимогам? Яка найкраща комплектація? І який найкращий велосипед з усіх?” Ось як звучать відповіді багатьох захоплених новачків, і ви можете впізнати себе в цих питаннях. Інакше ви б не читали цю статтю. Таким чином, цей груповий тест для вас. Для всіх індивідуалістів на шосейних велосипедах, таких як Сара та Майкл, які проїжджають в середньому 6 000 км/рік. найпоширеніші імена наших читачів та середній річний пробіг згідно з опитуванням читачів GRAN FONDO 2021 року, в якому взяли участь понад 11 100 учасників (переглянути результати можна тут).

Так само, як і ми, Сара та Майкл, напевно, в захваті від виступів, які демонструють професіонали світового туру, і від потужних бомб, які регулярно скидає Матьє ван дер Поель. Зрозуміло, що нас захоплюють професіонали та їхні велосипеди, але більшість простих смертних, таких як ми, не повинні шукати у них порад при купівлі нового велосипеда. Якщо ви заробляєте на життя перегонами на велосипеді, вимагаєте максимальної продуктивності або просто хочете вважати себе професіоналом, ви обрали ідеальне хобі, адже ви зможете їздити майже на такому ж велосипеді, який ви бачите у професійному пелотоні. Для всіх інших, включаючи відкритих учнів болю, які іноді хочуть більшого від їзди на велосипеді, ніж просто гонитва за KOM на Strava, цей груповий тест тут, щоб довести, що ви не повинні соромитися додати кілька гравійних відрізків, коли наступного разу плануватимете маршрут. Повношвидкісний і повний пригод!

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Шосейні велосипеди: між відродженням, друзями з перевагами та великою кількістю гравію

Продажі гравійних велосипедів різко зросли, і на це є кілька можливих причин. Чи то через модні та безтурботні відеоролики з основної сцени, що проголошують свободу життя на двох колесах? Можливо, через захоплюючі репортажі про події в найвіддаленіших куточках планети, а можливо, через збільшення трафіку на асфальтованих дорогах? Ми впевнені, що всі вищезгадані аспекти відіграють певну роль у нинішньому гравійному бумі, але в першу чергу це пов’язано з легким характером і універсальністю цих велосипедів, що робить їх ідеальним вибором для багатьох райдерів. Але яке це має відношення до цього групового тесту, запитаєте ви?

У часи “друзів з вигодою”, коли ніхто не хоче брати на себе довгострокові зобов’язання, очевидно, має сенс інвестувати у велосипед, який дозволить вам реалізувати якомога більше ваших мрій, чи не так?? Вам потрібен вірний двоколісний компаньйон, де все можна, але нічого не є обов’язковим. Саме таке мислення перекочувало з гравійної сцени в сегмент шосейних велосипедів, перетворивши новітні шосейні велосипеди на чистокровних універсалів. Таким чином, вони витісняють більш спеціалізовані велосипеди в нішу і демонструють, що стало можливим поєднати раніше протилежні характеристики керованості. Якщо раніше вам доводилося шукати лише найгладший асфальт при плануванні маршрутів, то тепер ви можете включати в них ділянки бруківки, погано доглянуті поверхні та рідкісні гравійні дороги. Ця новознайдена універсальність є звільненням, свого роду двоколісною самореалізацією, що виводить шосейні велосипеди за рамки обмежених експлуатаційних характеристик!

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Назад до витоків! Якщо ви подивитеся на місцевість, з якою доводилося справлятися гонщикам Тур де Франс сто років тому їм потрібен був велосипед, який ми шукаємо тут!

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Ви можете запитати себе, чому це зайняло так багато часу. Однак, ми повинні визнати, що обхідні шляхи, які пройшли різні бренди, щоб потрапити сюди через такі підкатегорії, як витривалість, аеро і скелелазіння, були життєво важливою частиною подорожі. Тільки так велосипедна індустрія зможе зрозуміти, що дійсно важливо в кожному конкретному випадку використання. Тепер вони можуть використовувати отримані знання, щоб повернути все це в загальну картину: не тільки чисті характеристики, але й досвід в цілому. Саме з таким настроєм ми спостерігаємо за народженням нового покоління шосейних велосипедів, здатних робити (майже) все на (майже) будь-якій місцевості. Це відродження шосейного велосипеда!

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Які велосипеди ми протестували? Огляд найкращих шосейних велосипедів 2022 року

Як випливає з назви, вседорожні велосипеди. це дорожні велосипеди, призначені для їзди по найрізноманітніших місцевостях, від ідеально гладкого асфальту до помірно гравійних доріг. Але це ще не все. Зрештою, майже всі сучасні шосейні велосипеди здатні на це, навіть аероспеціалісти. завдяки ширшим шинам та безкамерним технологіям. У чому тоді різниця? Насправді все дуже просто: Що зазвичай відрізняє шосейний велосипед. це геометрія та рівень комфорту. Вони повинні бути достатньо зручними для їзди, щоб ви могли провести весь день у сідлі навіть на поганих поверхнях без необхідності відвідувати фізіотерапевта або мануального терапевта, щоб вирівняти хребет після закінчення поїздки. Отже, чи є шосейні велосипеди такими ж, як і велосипеди на витривалість? Так і ні. Хоча шосейні велосипеди для витривалості також зосереджені на забезпеченні геометрії, яка ставить вас у більш зручне, вертикальне положення, вони не обов’язково створені для погано доглянутих доріг або гравію.

Тільки тому, що сучасні гоночні велосипеди здатні їздити майже скрізь, і професіонали ганяють на них по бруківці і гравію на трасах Париж-Рубе і Страде Бьянш, це ще не робить їх всюдихідними велосипедами.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Як бачите, не існує чітких правил для визначення позашляховика, а різні терміни, що використовуються для опису більш-менш одного і того ж, лише додають плутанини. Не допомагає і те, що деякі шосейні велосипеди навчилися демонструвати пристойні гоночні характеристики на дорозі, незважаючи на достатній комфорт на довгі дистанції та розслаблене положення під час їзди. Таким чином, наше визначення велосипеда для їзди по бездоріжжю виглядає наступним чином: Велосипед для тих випадків, коли ви не знаєте, чого очікувати. Це для всіх довгих поїздок, де ви не знаєте, з яким рельєфом і місцевістю ви можете зіткнутися. Все просто, так?

Як і слід було очікувати від плутанини, пов’язаної з визначенням поняття “вседорожність”, наше випробувальне поле дуже різноманітне, і кожен бренд має свій власний підхід. Дехто намагається зробити свій класичний шосейний велосипед більш пристосованим до бездоріжжя, додавши кілька модифікацій, інші підходять до справи з боку гравію, а дехто просто починає з чистого аркуша. У таблиці нижче ви знайдете огляд семи велосипедів, що брали участь у тестуванні:

Модель Комплект коліс Розміри шин Вага (кг) Розмір Ціна (€)
BMC Roadmachine X ONE SRAM Force eTap AXS XPLR CRD-321 Carbon 700x32C 7,98 56 € 5.999
Cervélo Caledonia-5 Ultegra Di2 Shimano ULTEGRA Di2 Резерв 40|44 700x28C 8,05 58 € 7.299
Parapera Atmos Masterpiece Camapgnolo Super Record EPS Tune Schwarzbrenner 45 Disc Skyline 700x30C 6,88 L € 9.948
ROSE REVEAL SIX DISC RED eTap AXS SRAM RED eTap AXS ROSE RC-Forty / 50 Disc 700x32C 7,45 57 € 8.099
Sarto Seta Disc Camapgnolo Super Record EPS Campagnolo Bora WTO 700x32C 7,62 L € 12.000
Спеціалізований Aethos Expert Shimano ULTEGRA Di2 Roval C38 700x26C 7,21 56 € 7.000
Trek Domane SLR 9 Shimano DURA-ACE Di2 Bontrager Aeolus RSL 37 700x32C 7,87 58 € 12.099
Ø 7,58 € 8.920,57

Якими б різними не були велосипеди, у них є і спільні риси: всі сім велосипедів на тесті покладаються на електронне перемикання передач та гідравлічні гальма. Для групових наборів випробувальне поле майже рівномірно розподілене між трьома найпоширенішими брендами. Два з цих велосипедів оснащені компонентами Campagnolo, два. SRAM, а решта три. групами Shimano. Всі велосипеди поставляються з карбоновими колесами, хоча є великі відмінності щодо ширини шин. У нас було все від 700 x 26C до 700 x 32C. Вага велосипедів коливається від 6.88 кг до 8.05 кг, що становить середню вагу до 7.58 кг. Із середньою ціною 8 920 євро.57, вони недешеві, що свідчить про те, що вам знадобиться досить великий бюджет, коли ви купуєте сучасний вседорожній велосипед.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

На що слід звернути увагу? Найважливіші характеристики шосейного велосипеда

Якщо ви коли-небудь брали участь в аматорських перегонах, то, ймовірно, можете підтвердити наступну гіпотезу: ви часто бачите найкращі велосипеди спереду і ззаду пелотону. І це саме те, що ми вважаємо одним з найцікавіших аспектів шосейних велосипедів. Незалежно від того, чи ви вирішили купити велосипед, тому що захоплюєтесь технологіями, вимагаєте найкращих характеристик або просто через емоційний потяг до продукту, будь-хто може отримати в свої руки найновіші технології для шосейних велосипедів. Неважливо, чи прагнете ви до перемоги, чи взагалі займаєтесь спортом, чи все, що вас цікавить. це просто покататися з друзями на вихідних. На жаль, багато велосипедів все ще розробляються для професійних гонщиків, але при цьому стають доступними для нас, любителів велосипедів для хобі. Правила, подібні до правил UCI, можуть застосовуватися до більшості офіційних масових змагань, хоча значна частина спільноти шосейних гонщиків ніколи не прикріпить гоночний номер до своєї футболки, не кажучи вже про те, щоб заробляти на життя перегонами. Отже, для нас головне. добре провести час, а не показати швидкий час!

Для нас головне. гарний час, а не швидкість!

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Щоб задовольнити якомога ширшу цільову групу з величезним діапазоном використання, найкращий шосейний велосипед цього групового тесту повинен бути універсальним, однаково придатним як для досвідченого гонщика з гоночними амбіціями, так і для неквапливих круїзерів, туристів, новачків та любителів пригод.

Іншими словами, найкращий велосипед повинен бути здатним задовольнити потреби якомога більшої кількості типів райдерів, бажано без жодних компромісів. Таким чином, шосейний велосипед нашої мрії має збалансовану керованість, може їхати швидко, якщо ви цього хочете, є достатньо слухняним і комфортним, а також вселяє впевненість у собі. Крім того, він повинен бути здатним робити все це як на ідеальному асфальті, так і на погано доглянутих дорогах та гладкому гравії. У пошуках такого велосипеда наші тест-райдери випробували його в реальних умовах, після чого обговорили свої висновки, які іноді виливалися в досить гарячі, або, скажімо так, пристрасні, дебати. Чи надамо ми вам таблицю результатів, систему балів та відсотки за результатами лабораторних випробувань?? Зовсім ні! Це ручний тест, який проводять вершники з піском між зубами і молочною кислотою або кавою, що тече по випуклих венах. Нижче ви знайдете наші критерії тестування.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Керованість

Керованість. це, безумовно, наш найважливіший критерій. Ми не могли б сказати це краще, ніж екс-профі Девід Міллар, який допомагав нам тестувати велосипеди для нашого групового тесту 2019 року в Жироні: “Хороший велосипед повинен мати хорошу маневреність”. [] Я вважаю, що керованість велосипеда визначає, чи виграєте ви гонку, чи програєте. Якщо керованість паскудна. велосипед паскудний, принаймні для мене.” Нам нема чого додати. Коли справа доходить до керованості, ми завжди запитуємо себе, наскільки маневрений велосипед за шкалою від нервового/грайливого до врівноваженого/повільного. Наскільки точно проходить кути? Чи відчувається баланс між передньою та задньою частиною? Наскільки пряме рульове керування? Це все питання, які ми задавали собі під час цьогорічного групового тесту. Найкращі велосипеди на тесті можуть знайти золоту середину між маневреністю та врівноваженістю, пропонуючи пряме та точне керування в поворотах без відчуття нервозності чи розгубленості. З такими характеристиками він підходить як для амбітних гонщиків, так і для неквапливих пасажирів.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Прискорення та швидкість

Незалежно від того, виїжджаєте ви з кафе-морозива, виїжджаєте з повороту чи мчите до фінішу, велосипед з легкою посадкою може мати вирішальне значення, коли це важливо. А для того, щоб велосипед був швидким, все зводиться до розподілу ваги, низької загальної ваги та мінімальної обертової маси. При цьому не менш важливою є ефективність велосипеда на рівнинній місцевості. Отже, ми також запитуємо себе, наскільки легко велосипед може нести свою швидкість? В цьому випадку аеродинамічно оптимізовані велосипеди, як правило, мають перевагу, незважаючи на їхню більшу вагу. Поєднання зменшеного опору вітру та більшої обертової маси трохи важчих аероободів з глибоким профілем дозволяє їм краще передавати свій імпульс, хоча це відбувається ціною прискорення. Однак, на велосипедиста припадає 75% загального опору вітру. Отже, чим довше ви можете залишатися комфортним в аеродинамічному положенні, тим довше ви зможете утримувати швидкість. Отже, комфорт велосипеда має прямий вплив на його швидкість. Ідеальний шосейний велосипед має рівномірний баланс характеристик в обох сценаріях.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Контроль і впевненість

Це занадто часто недооцінюється. Велосипед може бути настільки легким, жорстким і аеродинамічним, наскільки хочеться, але якщо ним важко керувати, і гонщик не відчуває себе впевнено на ньому, все це не має значення. Крім того, нервовий велосипед, яким важко керувати, позбавляє вас енергії та концентрації, оскільки ви будете докладати більше зусиль, щоб тримати його під контролем, ніж для того, щоб утримувати свій темп, навіть якщо це відбувається підсвідомо. Тільки тоді, коли ви відчуваєте себе впевнено на велосипеді, ви можете йти на зважений ризик і безпечно виходити за межі своїх можливостей. Їзда по бездоріжжю та нерівній місцевості і так досить ризикована. втрата контролю. це останнє, чого ви хочете. Зрештою, ви хочете насолодитися поїздкою і повернутися до своїх друзів і сім’ї цілим і неушкодженим. Найкращі велосипеди на тесті пропонують передбачувану керованість, що дозволяє вам розширити межі, навіть якщо у вас немає кількох років тренувань з бойових мистецтв за плечима. Вони більш стримані, не змушують гонщика перебувати в режимі постійної атаки, але мають достатньо запасу, щоб приїхати на вечірку, коли ви цього захочете.

Комфорт

Оскільки не у кожного з нас є власний фізіотерапевт, який чекає в режимі очікування, коли ви повернетесь додому після гонки, комфорт є життєво важливою темою, яка також набирає обертів у професійному пелотоні. Якщо вам комфортно, ви можете їхати швидко і довше залишатися свіжим. Сучасна та ергономічна посадка повинна бути одночасно зручною та аеродинамічною. Це дозволяє гонщику залишатися в падінні протягом тривалого часу, а не тільки під час спринтів. Комфортний велосипед забезпечує збалансований рівень відповідності в цілому. Комфорт не походить з одного джерела, а є сумою багатьох компонентів, які забезпечують відповідність та демпфірування. І вони повинні бути здатні поглинати як високочастотні вібрації, так і більші удари. Точки контакту, такі як стрічка на кермі та сідло, залежать від особистих уподобань, тому ми не включили їх до наших остаточних оцінок.

Розваги

Ми впевнені, що це не потребує додаткових пояснень.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Де ми тестували велосипеди?

Слід визнати, що пагорби Просекко. не перше місце, яке спадає на думку, коли ви шукаєте італійський маршрут для шосейного велосипеда. Це радше інсайдерська порада, що знаходиться між Венецією на півдні та Доломітовими Альпами на півночі. Те, що в регіоні є придатні маршрути для їзди на велосипеді, довела велогонка “Джиро д’Італія”, яка раніше пролягала через його середину. Це не дивно, адже тут є щось на будь-який смак: від довгих крутих гір на півночі. найвідоміша з яких, мабуть, Монте-Граппа. до рівнинних ділянок на півдні, коли ви прямуєте до океану, і все, від пагорбів до крутих підйомів між ними. Однак, як тільки ви звернете з головних доріг на маленькі бічні вулички, що в’ються через знакові виноградники, ви повинні бути готові зіткнутися з розбитим асфальтом і гравієм. Ідеальні умови для нашого групового тесту на позашляховиках.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Пагорби Просекко. місце, де опанували мистецтво життя! Удостоєне нагород ігристе вино, вишукані страви та красиві, тихі дороги. Чого ще можна бажати?

Трохи дивно, що цей регіон не настільки відомий міжнародній велосипедній спільноті, як шосейні мекки Лівіньо чи Жирона, особливо враховуючи калібр брендів, які мають тут свої штаб-квартири: Basso, Willier, Campagnolo, Selle Italia та Sarto, щоб назвати декілька. Але, будучи власниками двох замків, величезних земельних ділянок і одними з найбільших виробників просекко в регіоні, королівська родина Боголуче взяла на себе зобов’язання переконатися, що Пагорби Просекко більше не залишаться в тіні велосипедного туризму. Для цього частина їхнього маєтку зарезервована для туризму, що дозволяє вам відпочити та розслабитися в одному з красиво відремонтованих фермерських будинків, в оточенні природи та насолоджуючись місцевими продуктами. Саме тут ми провели наш тестовий табір. Для тестового маршруту ми використовували дороги, що оточують Сусегану. Це дало нам доступ до широкого спектру підйомів, швидкісних спусків і всього, що знаходиться між ними, в поєднанні з технічними маршрутами та різними типами поверхні. Наші тестові велосипеди були створені, щоб досягти успіху на маршрутах, подібних до цих. Не існує лабораторних тестів, які могли б це довести, тому ми вирішили не вимірювати такі безглузді речі, як ізольовані значення жорсткості. Натомість ми покладалися на відгуки наших досвідчених райдерів-тестувальників.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Хто тестував велосипеди?

Наскільки різноманітні велосипеди на тесті, настільки ж різноманітні райдери, які їх тестували. Таким чином, всі наші тест-драйвери прийшли на цей груповий тест з різними очікуваннями та вподобаннями, оскільки вони шукали найкращий позашляховик 2022 року. Читайте далі, щоб дізнатися, що вони шукають і що для них означає гарний час на велосипеді.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Найкращі та найгірші результати групового тесту

Часто все вирішують деталі: чітка інтеграція, хороша ергономіка та розумно підібрані компоненти. Нижче ми розглядаємо всі найкращі та найгірші велосипеди в нашому груповому тесті шосейних велосипедів 2022 року.

Вершини

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Невдачі

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші
найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Який найкращий позашляховик 2022 року?

Ми випробували велосипеди на звивистих дорогах, що оточують пагорби Просекко, та обговорили їхні сильні та слабкі сторони за келихом ігристого вина. І, зрештою, нас підкорив не лише регіон, але ми також знайшли явного переможця серед велосипедів, які відповідають усім нашим критеріям.

Найкращий у тестах позашляховик 2022 року: Trek Domane SLR 9

Ось він, найкращий всюдихід сезону. Trek Domane SLR 9 одразу привернув нашу увагу. Це не дивно, якщо врахувати привабливе забарвлення. Але він також залишає найдовше враження після поїздки на ньому. Жоден інший велосипед, який ми тестували, не поєднував у собі, здавалося б, протилежні характеристики на такому високому рівні. Велосипед забезпечує максимальний комфорт на довгих дистанціях у тестовому полі, а також демонструє найкращі гоночні характеристики. Вірний девізу “Все дозволено, нічого не є обов’язковим.” Він ніколи не змушує вас викладатись на повну, відчуваючи себе так само комфортно, як і під час неспішної поїздки за кавою. До цього додаються такі розумні деталі, як інтегрований відсік для зберігання та кріплення на крилах, що роблять його ідеальним велосипедом для поїздок на роботу та з роботи. Найкращі компоненти Shimano додають вишеньку на вершині для заслуженого титулу “Кращий у тестах. Молодець, Trek!

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Наша найкраща покупка для їзди по бездоріжжю: Cervélo Caledonia-5 Ultegra Di2

Cervélo Caledonia-5 вдруге посідає місце на п’єдесталі пошани в одному з наших престижних групових тестів. Він виділяється серед конкурентів завдяки високому рівню інтеграції, достатньому кліренсу шин та всепогодності завдяки кріпленням на крилах, а також забезпечує чудову ефективність на швидкості. Cervélo Caledonia-5, безумовно, зробив собі ім’я, поставивши його серед головних претендентів на нове покоління шосейних велосипедів, і це відмінний варіант для їзди по бездоріжжю.

найлегших, карбонових, шосейних, велосипед, найлегші

Вам сподобалась ця стаття? Якщо так, ми будемо раді, якщо ви вирішите підтримати нас щомісячним внеском. Ставши прихильником GRAN FONDO, ви допоможете забезпечити стабільне майбутнє для якісної веложурналістики. Натисніть тут, щоб дізнатися більше.

Слова: Бенджамін Топф, Тобіас Хьорш

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top