50-кубовий електричний скутер. 50-кубовий електричний скутер

Які найшвидші електросамокати у 2021 році?

50-кубовий, електричний, скутер

Хоча самокат з електродвигуном. це не те саме, що електросамокат, але й не обов’язково повільний. А цей пост описує три найшвидші моделі в кожній категорії, які наразі доступні в США.

Для доступного, простого міського транспорту скутери можуть бути настільки ж ефективними, як і мотоцикли. І так само, як і мотоцикли, компанії, що виробляють скутери, все частіше стають електричними. Але те, що самокати призначені для їзди містом, не означає, що вони не можуть їздити зі швидкістю, подібною до швидкості на шосе. І це саме те, що пропонують деякі з найшвидших електричних скутерів на ринку США сьогодні.

Скутери проти. моторизовані скутери

50-кубовий, електричний, скутер

Перед тим, як описати найшвидші електричні скутери, є деяка термінологія, яка потребує пояснення.

Термін “електросамокат” технічно не застосовується до тих видів самокатів, які пропонуються такими брендами, як Bird і Razor. Це “моторизовані самокати”, тобто самокати з двигуном.e., скутери, що живляться від якогось двигуна, від батареї або іншим чином. По суті, вони є “електросамокатами”, і саме цей термін використовується для їх опису нижче.

Отже, “справжній” електроскутер. це щось на кшталт Vespa або Honda Ruckus, але з електричною силовою установкою. Це не електричні мопеди або електровелосипеди, тому що вони не мають додаткової потужності педалей. Але оскільки вони мають “два колеса, двигун і сидіння“, вони технічно відносяться до електричних мотоциклів, каже Cycle World. І на відміну від моторизованих скутерів, у них немає плоскої палуби, призначеної для стояння.

50-кубовий, електричний, скутер

Тим не менш, є моделі, які розмивають межу між цими двома категоріями. Електричний скутер Dualtron X2, наприклад, доступний з сидінням. Але оскільки сидіння не є обов’язковим, це все одно моторизований скутер. Також, на відміну від, скажімо, Vespa, X2 складається. І залежно від того, де ви живете, скутер з електричним двигуном не вимагає спеціальної ліцензії, зазначає Genuine Scooters.

Але незалежно від конкретного терміну, електричні скутери не обов’язково повільні. А нижче представлені три найшвидші моделі в кожній категорії скутерів.

У 2021 році BMW CE 04 є найшвидшим електричним скутером у США

50-кубовий, електричний, скутер

BMW CE 04 технічно є моделлю 2022 року. Але оскільки він доступний для замовлення в 2021 році, він дозволений у цьому списку. Якщо не брати до уваги технічні характеристики, 11 795 CE 04. найшвидший електросамокат, який ви можете купити в США. Задній електродвигун розвиває 42 к.с. і 44 фунт-фут крутного моменту і з’єднаний з 8-ми ступінчастою трансмісією.Акумуляторна батарея на 9 кВт-год. Цього достатньо, щоб дати CE 04 максимальну швидкість 75 миль/год, обмежену електронікою.

Одразу під BMW CE 04. переобладнана класична електрична Vespa від Retrospective Scooters. Хоча компанія базується у Великобританії, її комплекти є легальними в США і починаються приблизно від 4800 доларів. І хоча електромотор Retrospective видає лише 4 к.с., цього достатньо, щоб розігнати Vespa EV до 55 миль/год. До того ж, якщо переобладнати великорамний скутер Vespa на електропривод, можна встановити до двох 2.3-кВт-год пакети для заявленого діапазону 115 миль. Але вам доведеться забезпечити вінтажний скутер самостійно.

50-кубовий, електричний, скутер

Говорячи про електричні скутери Vespa, є дві сучасні моделі, доступні від Piaggio. Найшвидший. 7599 Vespa Elettrica 45MPH, і, як випливає з назви, він розвиває максимальну швидкість 45 миль/год. Це завдяки 5-сильному електродвигуну, з’єднаному з 4-швидкісною трансмісією.Акумуляторна батарея на 2 кВт-год, достатня для заявленого запасу ходу в 62 милі.

Які найшвидші скутери з електродвигуном?

50-кубовий, електричний, скутер

Якими б швидкими не були електросамокати, найшвидший електросамокат пролітає повз них усіх. Це Rion Thrust, наступник лімітованої серії RE90. У 8500 це досить дорого для моторизованого скутера. Але тоді він в основному виготовлений з вуглецевого волокна та має алюмінієві компоненти підвіски. Як результат, він важить лише 69 фунтів.

Rion Thrust доступний у двох комплектаціях: 21s7p надає перевагу дальності пробігу, а 20s8p. максимальній потужності. Обидві моделі, однак, оснащені подвійними електродвигунами. А разом з низькою спорядженою масою та гладкими шинами Thrust розвиває максимальну швидкість 80 миль/год. Хоча навіть у формі 21s7p, скутер з електродвигуном має лише близько 50 миль запасу ходу. Крім того, він технічно не легальний на вулицях.

Нижче Rion Thrust розмістився Kaboo Wolf King від Voro Motors. На 105 фунтів він важчий за Thrust. Однак, за 2799 доларів він помітно дешевший, має той самий 50-мильний запас ходу і є легальним для вуличного використання. І він поставляється з гідравлічною підвіскою та ABS, а також опціональними позашляховими шинами. Але якщо ви хочете досягти максимальної швидкості Вовчого короля, краще зупинитися на вуличних шинах. З ними подвійні 2-сильні електродвигуни скутера дозволяють йому розвивати швидкість до 62 миль/год.

50-кубовий, електричний, скутер

Нарешті, ми маємо нічию. На третьому місці в номінації “найшвидший електросамокат”. Turbowheel Phaeton та NAMI BURN-E, обидва з яких розвивають швидкість 60 миль/год. Перший. це 132-фунтовий скутер 3999 з двома електродвигунами потужністю 2 к.с. і, як і у Wolf King, гідравлічними гальмами та світлодіодним освітленням. Але унікально в цьому списку він постачається з регульованим рульовим демпфером. Що стосується 4499 BURN-E, він також має гідравлічні гальма та подвійні 2-сильні двигуни. Однак, на відміну від Wolf King, його світлодіодна система освітлення також включає в себе поворотники, і він має гідравлічну підвіску, що перекидається на котушці.

Тож, незалежно від того, чи хочете ви електричний скутер, чи моторизований, брак швидкості не повинен бути проблемою.

Слідкуйте за оновленнями від MotorBiscuit на нашій сторінці.

21 Venom Roma | 50-кубовий мопед-скутер | Street Legal

Номер для відстеження видається на вашу електронну пошту, щоб ви могли відстежувати своє відправлення. Ми доставляємо в усі 48 нижчих штатів США БЕЗКОШТОВНО.

Ми також доставляємо на Гаваї, Пуерто-Ріко, Віргінські острови США тощо за додаткову плату!

Всі замовлення тепер включають БЕЗКОШТОВНУ доставку прямо до порогу вашого будинку. Для всіх більших предметів, таких як мотоцикли, квадроцикли та позашляховики, буде потрібна попередня домовленість про доставку перед тим, як висадити їх у вашому домі. Перевізник зателефонує за 1-2 дні до висадки, щоб призначити 4-годинний час доставки.

Орієнтовний час доставки Транзитний час доставки для всіх замовлень в межах США не повинен займати більше 4-10 робочих днів

Безпечні, застраховані відправлення Ми повністю страхуємо кожне замовлення на всьому шляху до вас. Це означає, що коли ваше замовлення перебуває в дорозі до вас, доставка завжди є безризиковою. Ми закликаємо всіх клієнтів перевіряти ваш пакет на наявність пошкоджень або фальсифікацій перед отриманням або підписанням.

БЕЗКОШТОВНА 1-РІЧНА ГАРАНТІЯ НА СТАНДАРТНІ ДЕТАЛІ 1-РІЧНА ГАРАНТІЯ НА ДВИГУН ВКЛЮЧЕНА

‼️NO ЛІЦЕНЗІЯ, НЕОБХІДНА В БІЛЬШОСТІ PROVINCES‼️

2021 Venom Roma | 50cc Street Legal | Мопед-скутер

Venom Motorsports рада представити вуличний легальний скутер у Канаді, мопед Venom Roma 50cc 2021 року випуску! У комплекті з велосипедом ви отримаєте купчу MCO (титул), щоб ви могли зареєструвати його в міністерстві в той же день, коли отримаєте його.

Roma 50cc оснащений 49-кубовим автоматичним двигуном GY6, 10 шинами, яскравими фарами, дзеркалами, сигнальними ліхтарями, аналоговим спідометром та відбивачами; що робить його легальним у всіх провінціях Канади!

Найкращою перевагою їзди на скутері є той факт, що для їзди в більшості провінцій не потрібна спеціальна ліцензія; просто водійські права, страховка, шолом, і ви готові до їзди! Будь ласка, зверніться до місцевого міністерства транспорту, щоб підтвердити закони у вашому регіоні.

4-тактний 50-кубовий двигун скутера GY6 поставляється в стандартній комплектації з двома верхніми клапанами, і цей двигун зазвичай зустрічається у фірмових брендах Honda, Yamaha тощо. продукти. По суті, це дуже спрощує пошук запасних частин для заміни та модернізації післяпродажного обслуговування!

Потрібна збірка

Деяка збірка потрібна, коли самокат прибуде до ваших дверей. Скутер Venom Roma 50cc поставляється на 85% зібраним в ящику, і вам потрібно буде поставити гальмо переднього колеса, підставку, відрегулювати кермо, підключити акумулятор, PDI тощо. і затягніть усі болти, перш ніж виїжджати на головну дорогу. Час збірки може зайняти ~2 години. Інструкції та всі необхідні інструменти включені безкоштовно!

У вас також є можливість придбати повністю зібраний самокат, протестований PDI, всього за 169. Це означає, що 50-кубовий скутер Venom Roma прибуде до вас додому повністю зібраним та перевіреним нашими спеціально ліцензованими механіками. Вам потрібно буде лише розпакувати коробку та додати бензину перед поїздкою!

Будь ласка, використовуйте преміум-паливо при заправці квадроцикла. Повний бак бензину преміум-класу коштує приблизно 2-3 євро. Це більш чистий сорт пального для двигуна і забезпечує плавність ходу.

Електричний мопед може бути найпрактичнішим електромобілем з усіх

  • 31 жовтня 2021 року
  • No Коментарі та думки власників
  • 5 хвилин читання
  • Клайв Роусон

Велосипед

Велосипед. Vmoto emax 110S 2011 року випуску. Початкова ціна становила 4 000, а запас ходу на оригінальних свинцево-кислотних акумуляторах. 60 км. Я купив його за 2 000 уживаним у першого власника, який переобладнав його на елементи LiFePO4.

Ці нові батареї значно легші та мають більшу ємність, що збільшує запас ходу приблизно до 100 км. У моєму штаті він класифікується як 50-кубовий мопед, тому ним можна керувати за водійськими правами. Згодом велосипед був запропонований з переобладнанням на LiFePO4 за 6 000.

Мій зарядний пристрій на 25А займає близько 1.5 кВт (6А) від джерела живлення 240В, тому може використовуватися на стандартній розетці 10А в будь-якій точці Австралії. Повна зарядка акумулятора займає близько 5 годин, але зазвичай мені потрібно заряджати лише близько години, оскільки я зазвичай використовую максимум 20% в день при звичайному використанні.

Я, як правило, чекаю сонячного дня, щоб зарядитися “безкоштовно” від своїх сонячних панелей. Тож я можу залишити його на кілька днів, якщо сонце не світить. Вартість повного заряду становить близько 35 центів, якщо я використовую свої сонячні панелі (тому що мені платять 7 центів за кВт-год, коли я експортую їх) проти приблизно 1.50, використовуючи енергію мережі. Будучи на пенсії, я зазвичай перебуваю вдень, але для тих, хто все ще повинен працювати, їм, можливо, доведеться використовувати енергію мережі вночі.

Поїздка:

Популярним місцем для подорожей з Перта є сонне провінційне містечко Тудей (Toodyay), розташоване на пагорбах приблизно в 100 км на схід від Перта. Я регулярно їжджу туди на своєму “справжньому” бензиновому мотоциклі або на машині.

Загальна відстань від мого будинку до Toodyay, згідно з картами Google Maps, становить 96 км, але це включає в себе їзду по жвавій автомагістралі. Натомість я вирішив проїхатися на електричному мопеді VMoto мальовничим маршрутом через долину Чіттерінг, загальною відстанню 116 км.

Я зробив деякі розрахунки, щоб оцінити діапазон, враховуючи такі змінні, як вітер та пагорби. Я дочекався недільного дня зі сприятливими умовами (легкий вітер і сонце) і вирушив близько 14:00.

Щоб бути впевненим, що я доїду до місця призначення, я тримав швидкість близько 60 км/год, залишивши опцію живлення на “середньому” рівні. Було абсолютно чудово подорожувати сільською місцевістю в неквапливому темпі в повній тиші! На дорогах було тихо, і світило сонце!

Я домовився з дружиною, що вона поїде трохи пізніше на “запасному” автомобілі. Вона несла мою стару акумуляторну батарею та інвертор з 48В на 240В. Це дозволило б мені підключити зарядний пристрій до інвертора, щоб зарядити батарею, достатню для того, щоб дістатися до місця призначення.

Це маршрут (люб’язно наданий Google Maps):

Це профіль висоти:

Я приїхав до готелю до того, як мене наздогнала дружина, тому заселився в готель і підключив велосипед до розетки на 10А в пральні, доступної з задньої частини готелю, за допомогою подовжувача. Потім я попрямував до бару, щоб випити святкового напою!

Наступного ранку, після смачної вечері та перебування в готелі, ми поснідали, перш ніж повернутися додому. Це був ранок понеділка, і рух був дуже легким. Я прибув до Тудей з 22% заряду, що залишився після 118 км, тому я оцінив свій діапазон приблизно в 150 км.

Дорогою додому я вирішив зробити кілька об’їздів, а також їхати трохи швидше. В результаті я проїхав 135 км з 8% заряду.

50-кубовий, електричний, скутер

деталі про велосипед:

Початкова вага становила 91 кг, плюс 100 кг для свинцево-кислотних батарей! Нова батарея важить 32 кг, що дає загальну вагу приблизно 123 кг, порівняно з початковою вагою 191 кг. Це зробило його більш жвавим і здатним підніматися на пагорби.

Велосипед оснащений безщітковим втулковим двигуном постійного струму потужністю 4 кВт, встановленим у задньому колесі. Він має 4 режими руху: Eco, Normal, Max і Reverse (!), з відповідними максимальними швидкостями 45, 60, 75 і.3 км/год відповідно.

Він також має помірне рекуперативне гальмування, але це не уповільнює транспортний засіб дуже швидко. Я намагаюся передбачити необхідність сповільнитися, щоб мінімізувати втрати енергії за допомогою гальм.

Дизайн дуже сучасний і має схожі риси з мотоциклом Ducati! Подвійні фари в стилі кінопроекторів, мотоциклетні вилки, дискові гальма і т.д. Мій велосипед прикрашений наклейками Валентино (46), оскільки він є моїм героєм-чемпіоном з мотоциклів.

У мене мотоцикл близько 4 років, і через те, що запас ходу постійно зменшується до 50 км, я нещодавно замінив акумуляторну батарею на 16 х 3.2V 105Ah LiFePO4 елементи. Вони були легшими та мали більшу потужність, ніж старі, і коштували близько 1 500 з доставкою.

Я також оновив систему управління батареями (BMS), щоб забезпечити краще балансування елементів і віддалений моніторинг стану заряду в додатку мого мобільного телефону через Bluetooth. Запас ходу збільшився приблизно до 130 км, якщо їздити містом і не відставати від загального трафіку. Тому мені було цікаво, чи зможу я подорожувати на більші відстані.

Мій висновок:

В Австралії електромобілі розвиваються повільно. Це, ймовірно, пов’язано з відносно високою закупівельною ціною, занепокоєнням щодо дальності пробігу та відсутністю державних стимулів.

Однак, я думаю, що існує ринок для більш дешевих транспортних засобів, які в основному використовуються для поїздок на роботу, і, можливо, для другого транспортного засобу або орендованого автомобіля для більш тривалих поїздок. Особисто я вважаю, що PHEV є хорошим варіантом в Австралії.

Велосипеди з електричним приводом досить популярні. Однак я достатньо здоровий, щоб їздити на звичайному велосипеді, який я регулярно використовую для фітнесу.

Варіант електричного мотоцикла. найкращий варіант для мене. Хоча електромотоцикл не пропонує захисту від аварій, захисту від негоди або вантажопідйомності, як автомобіль, він дуже веселий, практичний і дешевий.

Будучи прохідним, він пропонує певний захист від погодних умов та захист від бічних зіткнень. У ньому також є місце для зберігання багажу під сидінням і в просторі для ніг. Днями я використовував його для перевезення 2 х 20-кілограмових мішків будівельного піску!

З’явилися більші та сексуальніші мотоцикли, але відносно високий опір вітру на велосипеді означає, що висока швидкість різко зменшує дальність пробігу. Вони також важкі та дорогі.

На жаль, мій електричний мопед більше не виробляють. Це була невелика катастрофа з продажами, коли в Австралії було продано лише близько 100 велосипедів. Я думаю, що це було пов’язано з вагою свинцево-кислотних акумуляторів і низькою загальною продуктивністю, а також відносно високою вартістю в порівнянні з бензиновим 50-кубовим велосипедом.

Однак я вважаю, що мій велосипед є чудовим компромісом для загальних поїздок на роботу та прогулянок. Поряд з іншими виробниками, Vmoto все ще випускає великий асортимент невеликих електричних мотоциклів та скутерів під маркою Super Soco. Зараз всі вони мають сучасні акумулятори та хороші загальні характеристики.

Цікаво, що у мене є кілька автомобілів з ДВЗ і “справжніх” мотоциклів, але маленький електромопед. мій улюблений транспортний засіб, який майже нічого не коштує і не забруднює навколишнє середовище.

Клайв (Бетті) Роусон. інженер на пенсії.

Топ-5 електричних скутерів, які не потребують ліцензії в Індії. Всі деталі

50-кубовий, електричний, скутер

Пам’ятаєте час, коли у нас був Yo Bikes і він взяв штурмом ринок Activa? Ну, не технічно, але це, безумовно, привабило багатьох покупців і тих, хто навчається в школах. Обмежена швидкість до 40-50 км/год, і що було цікаво, ці скутери не вимагали жодної реєстрації чи ліцензії та працювали на електричних батареях. Прискорення було швидким, і він з легкістю виконував звичайні завдання. У цій статті ми пропонуємо вам 5 найкращих електричних скутерів, присутніх в Індії, які не потребують ліцензії. Які є варіанти? Давайте дізнаємось!

Індія. один з найбільших ринків двоколісного транспорту у світі. Зараз ми, індійці, користуємося звичайними мотоциклами та скутерами, що працюють на бензині. Але останнім часом ми також пережили появу електромобілів. Простір електричної мобільності поступово почав процвітати в Індії. Хоча екосистема електромобілів все ще перебуває на стадії зародження, люди вже почали розглядати доступні рішення для особистої електричної мобільності. Індійський ринок зараз наповнений великою кількістю доступних електросамокатів. У нас також є низькошвидкісні електросамокати для студентів, які не потребують реєстрації.

Перш ніж ми почнемо зі списку, ви також можете поглянути на Топ-5 найкращих електросамокатів з літій-іонним акумулятором в Індії.

Перш за все, дозвольте мені розповісти вам, який тип електросамокатів не вимагає ніякої реєстрації або водійських прав для експлуатації. Отже, низькошвидкісні моделі, які живляться від 250-ватного електродвигуна і мають максимальну швидкість до 25 км/год, не потрапляють до категорії автотранспорту. Такі електросамокати звільняються від реєстрації і не потребують водійських прав. На таких низькошвидкісних електросамокатах можуть спокійно їздити підлітки, студенти, люди похилого віку тощо. на таких електромобілях навіть страховка необов’язкова. Крім того, під час їзди на таких транспортних засобах не обов’язково носити шолом, але ми радимо вам обов’язково носити його для вашої власної безпеки. Тепер, продовжуючи наш список.

Топ-5 електросамокатів, які не потребують ліцензії в Індії

Електричний скутер Gemopai Miso

Ціна починається від рупій. 44,000

Електричний скутер Gemopai Miso був нещодавно запущений в Індії. Електросамокат Miso. продукт спільного підприємства Goreen E-Mobility та Opai Electric. Цей міні-скутер називають першим в Індії електричним скутером з соціальною дистанцією. Електросамокат має компактні розміри та знімний 48-вольтовий літій-іонний акумулятор потужністю 1 кВт. Він розвиває максимальну швидкість 25 км/год і має телескопічні вилки спереду та пружинні амортизатори ззаду.

За гальмування відповідають барабанні гальма на обох кінцях. Цей електричний скутер має заявлений запас ходу 75 кілометрів на одному заряді. Якщо батарея розрядилася, її можна повністю зарядити всього за 2-3 години. Міні-електросамокат Gemopai Miso доступний у чотирьох колірних рішеннях: Fiery Red, Deep Sky Blue, Luscious Green та Sunset Orange. Він продається у двох варіантах, починаючи з рупій. 44 000, колишній виставковий зал, Делі.

Hero Electric Flash E2

Ціна починається від рупій. 49,663

Flash від Hero Electric. один з найдоступніших електричних скутерів на літій-іонних акумуляторах, які зараз продаються в Індії. Виглядає як звичайний скутер з бензиновим двигуном, але має електричну силову установку. Він отримав 250-ватний електродвигун, встановлений на втулці, з літій-іонною батареєю на 48 вольт 28 Ач. Скутер розвиває максимальну швидкість 25 км/год і важить всього 69 кілограмів.

Hero Flash E2 пропонує запас ходу 65 кілометрів на одному заряді, а повна зарядка займає близько 4-5 годин. Він має дорожній просвіт 165 мм і працює на 10-дюймових безкамерних шинах. Електросамокат має телескопічну передню вилку, пружинні амортизатори ззаду та барабанні гальма на обох кінцях. Він також має цифровий спідометр. Літій-іонна модель Hero Electric Flash E2 коштує Rs. 49,663, Екс-шоурум, Делі.

Okinawa R30

Ціна починається від рупій. 56,405

Okinawa R30. найдоступніший електричний скутер з літій-іонною батареєю з Окінави в Індії. Виглядає дуже стильно і пропонується в декількох колірних варіантах. R30 їздить на 10-дюймових безкамерних шинах, має цифровий спідометр і багато іншого. Він оснащений телескопічними передніми вилками, пружинними амортизаторами ззаду та барабанними гальмами з обох боків. Він також має E-ABS (електронну систему гальмування) з рекуперацією енергії.

Потужність R30. це 250-ватний двигун BLDC, який з’єднаний з 1.літій-іонний акумулятор на 25 кВт-год. Пікова потужність становить 250 Вт, а максимальна швидкість. 30 км/год. Він також має знімний акумуляторний блок, який повністю заряджається приблизно за 4-5 годин. Запас ходу на одному заряді становить 60 кілометрів. Електросамокат Okinawa R30 з літій-іонним акумулятором коштує від Rs. 56,405, колишній виставковий зал.

Читайте також: 2020 Hero Maestro Edge 125 BS6 Огляд першого погляду 2020 Hero Maestro Edge 125 BS6. Мачо та потужні!

Okinawa Lite

Ціна починається від рупій. 59,990

Okinawa Lite. один з найкрасивіших бюджетних електросамокатів, які зараз продаються в країні. Цей електросамокат має унікальну мову дизайну і виглядає дуже прикольно. Він отримав повністю світлодіодну фару, світлодіодні індикатори та навіть світлодіодний задній ліхтар. Е-скутер отримує електродвигун BLDC потужністю 250 Вт з піковою потужністю 250 Вт. Він також має знімний 1.Літій-іонний акумулятор ємністю 25 кВт-год, який забезпечує запас ходу 60 кілометрів на одному заряді.

Okinawa Lite можна повністю зарядити всього за 4-5 годин. Він розвиває максимальну швидкість 25 км/год і отримує повністю цифрову панель приладів. Е-скутер отримав телескопічну передню вилку і пружинні амортизатори ззаду. За гальмування відповідають дискові гальма спереду та барабанні ззаду. Він також має E-ABS (електронну систему гальмування) з рекуперативною енергією. Okinawa Lite коштує від рупій. 59 999, колишній виставковий зал, Делі.

Hero Electric Optima E2

Ціна починається від рупій. 61,990

Hero Electric пропонує широкий вибір електричних скутерів в Індії, і однією з найбільш продаваних пропозицій є Hero Electric Optima. Hero Optima E2 виглядає як звичайний самокат, але має довге зручне сидіння та хромовані акценти по всьому корпусу. Електросамокат отримав стильні колеса з дизайном ободів. Підвіска складається з телескопічних вилок спереду та одного амортизатора ззаду.

Hero Electric Optima E2 працює від 250-ватного електродвигуна постійного струму, встановленого на втулці, в поєднанні з літій-іонним акумулятором 48В/28Ач. Він розвиває максимальну швидкість 25 км/год і може забезпечити максимальний запас ходу на одному заряді до 65 кілометрів. Після того, як акумулятор розрядився, його можна повністю зарядити приблизно за 4 години. Скутер дуже легкий і важить всього 68 кілограмів. Електричний скутер Hero Photon E2 коштує від. 61 990, Ex-showroom Delhi.

Читайте також: Honda Livo BS6 2020 року представлений в Індії; ціна починається від 69 422 рупій. Деталі

Отже, це були 5 найкращих електричних скутерів, які не потребують ліцензії в Індії. Який з них буде вашим вибором? Розкажіть нам у коментарях та думках власників нижче. Ви також можете приєднатися до нашої групи в TELEGRAM (натисніть на мобільний, щоб приєднатися), створеної виключно для фанатів, ентузіастів та власників.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top