Велосипед з фіксованою передачею в гору. Одношвидкісний велосипед важче пошкодити

Що таке З фіксованою передачею-Що таке велосипед і навіщо він потрібен?

Найстаріший і найпростіший тип велосипеда – це велосипед з фіксованою передачею. Це одношвидкісний велосипед без вільного колеса: тобто, коли велосипед рухається, педалі обертаються по колу. На велосипеді з фіксованою передачею не можна їхати на ухил.

будь-які велосипедисти-ентузіасти їздять на таких велосипедах за власним бажанням, принаймні частину часу. Навіщо він потрібен? Це нелегко передати словами. Між велосипедистом і велосипедом існує майже містичний зв’язок: він відчуває себе продовженням вашого тіла в більшій мірі, ніж машина з вільними колесами. Якщо ви захоплений, енергійний велосипедист, вам дійсно варто спробувати.

Є багато причин, включаючи: Розваги, фітнес, форма, відчуття сили!

Велосипед з фіксованою передачею для задоволення

Потрібно трохи потренуватися, щоб відчувати себе комфортно на фіксованому велосипеді передача. Більшість велосипедистів, спробувавши її вперше, автоматично намагатимуться рушати з місця, як тільки велосипед набере певну швидкість. Велосипед цього не дозволить, і це бентежить. Потрібно кілька тижнів регулярних поїздок, щоб позбутися імпульсу їхати по узбережжю і відчути себе невимушено на фіксованій передачі фіксована передача.

Однак варто пройти через цей навчальний процес, тому що після цього ви відкриєте для себе нову радість від їзди на велосипеді. Коли ви їдете на фіксованій передачі, ви відчуваєте тісніше спілкування з велосипедом і дорогою. Чистота і простота велосипеда з фіксованою передачею може бути досить спокусливою. Так чи інакше, після того, як ви подолаєте незнання, це просто веселіше, ніж їзда на велосипеді з передачами та вільним колесом! Якщо ви не вірите мені на слово, прочитайте кілька відгуків про фіксовану передачу.

Пристосований для фітнесу та форми

їзда на фіксованій передачі на дорозі – чудове тренування. Коли вам потрібно піднятися, вам не потрібно думати про те, коли перемикати передачі, тому що у вас немає такої можливості. Натомість ви знаєте, що потрібно просто встати і крутити педалі, навіть якщо передача занадто висока для максимальної ефективності підйому. Це робить вас сильнішими.

Якщо у вас є можливість переключитися на нижчу передачу і піднятися на пагорб у повільному темпі, легко піддатися спокусі. Коли ви їдете на фіксованій передачі, необхідність сильно натискати на педалі, щоб піднятися на пагорб, змушує вас їхати з більшою інтенсивністю, ніж ви могли б в іншому випадку. Дуже круті пагорби можуть змусити вас зійти і йти пішки, але пагорби, на які ви зможете піднятися, ви підніметеся значно швидше, ніж на велосипеді з перемикачем швидкостей.

Коли ви спускаєтесь, ви не можете їхати по берегу, але передача занадто низька. Це змушує вас крутити педалі з більшою частотою, ніж на багатошвидкісному велосипеді. Крутіння педалей у високому темпі покращує гнучкість ніг. Високі оберти змушують вас вчитися крутити педалі плавно.- інакше ви будете підстрибувати в сідлі вгору-вниз.

Більшість велосипедистів їдуть занадто сильно. Їзда на велосипеді з фіксованою передачею позбавить вас цієї згубної звички. Їзда на коньках порушує ваш ритм і дозволяє ногам затерпнути. Рух ніг зберігає м’язи еластичними та сприяє гарному кровообігу.

Налаштована на відчуття

фіксована передача дає вам безпосереднє відчуття зчеплення на слизьких поверхнях. Це робить фіксовану передачу особливо придатною для їзди в дощову погоду або в ожеледицю.

Це ж відчуття зчеплення з дорогою допоможе вам дізнатися, наскільки сильно ви можете натиснути на переднє гальмо, не відриваючи при цьому заднє від землі. Більшість велосипедистів з фіксованою передачею використовують лише переднє гальмо, а заднє гальмо на велосипеді з фіксованою передачею зовсім не потрібне.

Завдяки міцнішому зчепленню з велосипедом ви краще контролюєте його на нерівностях або в складних поворотах.

На будь-якому шосейному велосипеді гонщик повинен навчитися розвантажувати сідло, щоб долати нерівності. Більшість велосипедистів їдуть по косогору, щоб досягти цього. Велосипедист з фіксованою передачею навчиться переїжджати через нерівності, не збиваючись з кроку.

Фіксований для (е)ефективності

фіксований-передача велосипед значно легший, ніж багатошвидкісний велосипед порівнянної якості, завдяки відсутності заднього гальма, перемикачів, важелів перемикання передач та додаткових зірочок. Велосипед з фіксованою передачею також має значно коротший ланцюг.

Правильно налаштована фіксована передача має ідеально пряму лінію ланцюга. Це, а також відсутність шківів перемикачів, значно підвищує ефективність трансмісії, і ви можете це відчути на власному досвіді.

Типи велосипедів з фіксованою передачею

Багато хто думає про велосипеди з фіксованою передачею та трекові велосипеди як про синоніми, але це не так.

Трекові велосипеди

Трекові велосипеди призначені для використання на велодромах (велосипедних треках). Деякі велосипедисти їздять на них по дорозі, але вони не є ідеальними для дорожнього використання.

Трекові велосипеди відрізняються від шосейних не лише фіксованою передачею.

Трекові велосипеди не мають гальм. Гальма не потрібні на треках, оскільки всі рухаються в одному напрямку, і жоден інший велосипедист, з яким ви їдете, не може зупинитися швидше, ніж ви. (Більшість треків забороняють використання велосипедів з гальмами з міркувань безпеки)!)

На деякі трекові велосипеди можна встановити гальма, але часто це досить складно через надзвичайно вузькі зазори між рамами. Потрібні надзвичайно короткодіючі гальма. Леза вилки трекового велосипеда зазвичай круглі, а не овальні, як у шосейного велосипеда. Це робить їх жорсткішими та жорсткішими збоку, що добре для жорсткого спринту поза сідлом, який може спричинити значні бічні навантаження. На жаль, вони менш жорсткі спереду назад, тому якщо ви встановите гальмо, вилка може неприємно прогинатися при натисканні на гальмо.

Геометрія рами трекового велосипеда також відрізняється від геометрії дорожнього велосипеда. Оскільки на треках немає нерівностей та вибоїн, вони побудовані жорсткіше, з більш вертикальними кутами рами. Це добре для маневреності, але призводить до жорсткої їзди на реальному асфальті.

Крім того, трекові велосипеди мають дуже вузький кліренс, оскільки на треку немає сенсу використовувати будь-які інші, крім найвужчих, шини. Це може обмежити ваш вибір для використання на дорозі.

Трекові велосипеди не мають швидкознімних коліс, що робить його складніше щоб виправити шину в дорозі.

Трекові велосипеди не дозволяють встановлювати крила, що обмежує їхню корисність у неохайних умовах.

Деякі велосипедисти вважають за краще їздити на трекових велосипедах по дорогах, особливо ті, хто займається або займався трековими перегонами і звик до відчуття трекового велосипеда. Їзда на трекових велосипедах набула культового статусу, зокрема в Нью-Йорку.

Якщо вас цікавлять трекові перегони, загляньте на сайт Cycling News

Дорожні велосипеди з фіксованою передачею

незважаючи на фактор крутості справжніх трекових велосипедів, шосейний велосипед з фіксованою передачею – це те, що я б порекомендував шосейному велосипедисту, який шукає переваги їзди з фіксованою передачею.

Це, як правило, старий шосейний велосипед, модифікований у машину з фіксованою передачею. Більшість старих десятишвидкісних велосипедів є хорошими кандидатами для такої модифікації.

Ці велосипеди мають відповідну геометрію для комфортної їзди по дорогах, оснащені гальмами, швидкознімними колесами, зазором на крилах, іноді навіть припаяні кріплення для пляшок з водою.

Ви можете купити готовий дорожній велосипед з фіксованою передачею, але у мене є детальна стаття про переобладнання велосипедів з фіксованою передачею, яка допоможе вам створити свій власний.

Гірські велосипеди з фіксованою передачею

гірський велосипед з фіксованою передачею може бути ідеальним міським транспортом для важких умов експлуатації, а якщо ви достатньо сміливі, то можете навіть поїхати на ньому до лісу. Гірські велосипеди, як правило, мають достатній дорожній просвіт, хоча більшість з них, на жаль, мають вертикальні дропаути.

У мене є старий Bridgestone CB-3, пристосований для неприємних зимових умов. Цей та інші гірські велосипеди з фіксованою передачею детально описані в моїй статті про переобладнання з фіксованою передачею

Трансмісія

Трансмісії для велосипедів з фіксованою передачею схожі на трансмісії для інших велосипедів без перемикачів. Вибір обладнання, встановлення та налаштування описані в нашій статті про трансмісії без перемикачів. Особливості, які стосуються гірських велосипедів з фіксованою передачею-шестерня велосипеди описані нижче.

Передача

вибір вух для фіксованої передачі – дуже особиста справа, і буде залежати від вашого стилю, ваших цілей і місцевості, на якій ви катаєтесь.

Я живу в Новій Англії, де є невеликі пагорби. Для велосипеда зі звичайними дорожніми колесами та шатунами 165 мм, я вважаю, що 42/15 підходить мені найкраще. Це дає коефіцієнт підсилення 5.77 (75.6 / 6.05 м передача). Це досить низько, щоб я міг піднятися на пагорби, де я зазвичай катаюся, але досить високо, щоб я міг досить швидко спуститися з іншого боку.

Гонщики, які використовують фіксовану передачу для зимових тренувань, зазвичай полюбляють значно нижчу передачу, щоб покращити техніку обертання.

Ті, хто живе на рівнині, швидше за все, віддадуть перевагу чомусь значно вищому. Коли я відвідую свою сестру в Іллінойсі, я перевертаю колесо так, щоб використовувати передачу 42/14 з коефіцієнтом підсилення 6.18 (81.0 / 6.48 m).

Як правило, чим вища передача, тим веселіше їхати, за умови, що ваша передача достатньо низька, щоб ви могли піднятися на найкрутіший пагорб, на який вам потрібно піднятися.

Тайм-тріалісти часто віддають перевагу більш високим передачам. (Багато британських гонщиків віддають перевагу фіксованій передачі для цих дорожніх змагань).) Берил Бертон, ймовірно, найвидатніша гонщиця на час в історії, використовувала майже виключно фіксовану передачу. Якщо я правильно пам’ятаю, вона зазвичай їздила на 52/14 або 52/13!

  • Подібно до того, як низька передача дозволяє прикладати більшу силу вперед до шини для підйому на пагорб, низька передача також забезпечує більшу силу опору в шині при тому ж зусиллі ноги.
  • Чим нижча передача, тим нижчою буде ваша максимальна швидкість, а якщо ви їдете не так швидко, вам не потрібні такі потужні гальма.

Якщо ви плануєте робити зупинки на регулярній основі, ви також можете врахувати кількість заносів, які створить вибране вами передавальне відношення.

Втулки

Втулка з фіксованою передачею може бути односторонньою або перекидною з зірочкою на кожній стороні. Це можуть бути фіксовані зірочки різних розмірів, або одна може бути фіксованою, інші фрівіллінги. Також можна модифікувати інші втулки для використання з фіксованою зірочкою. Подробиці в нашій статті про переобладнання фіксованої передачі.

Педалі

айважливішою характеристикою, на яку слід звертати увагу при виборі педалей для велосипеда з фіксованою передачею, є хороший дорожній просвіт. Також слід обирати педалі, на які легко сідати і виходити, оскільки обидві операції дещо ускладнюються рухом педалей.

Загалом, я рекомендую використовувати ту систему педалей/взуття, до якої ви звикли найбільше. Звикнути до їзди на фіксованій передачі досить складно без того, щоб одночасно намагатися звикнути до нової системи педалей!

Коли я використовував затискачі та ремінці для пальців ніг, я одягав по два ремінці на кожну педаль, частково тому, що вони допомагають тримати ноги в кращому положенні (оскільки я не використовую шиповки), а частково для безпеки. на велосипеді з фіксованою передачею ремінці на ногах можуть зазнавати сильного навантаження, і якщо вони зламаються, це може призвести до неприємних наслідків.

Оскільки тут немає кочення, потрапити ногою в затискач при старті складніше, ніж на велосипеді з вільним ходом, а затягнути або послабити ремінь на нозі диявольськи складно. Це не має значення для трекового гонщика, якого підтримує тренер або інший помічник.- стартер.- на початку гонки. Це має значення при використанні велосипеда з фіксованою передачею на дорозі. З цієї причини перевага надається педалям із застібками та взуттю з шипами. Перш ніж пересісти на велосипед з фіксованою передачею, переконайтеся, що вам комфортно у вибраному взутті та системі педалей на велосипеді з вільним ходом.

Іноді початківці на велосипеді з фіксованою передачею намагаються використовувати звичайні педалі без будь-якої системи фіксації. Я настійно рекомендую цього не робити. Їзда на фіксованій передачі з простими педалями – це просунута навичка їзди на велосипеді з фіксованою передачею, рекомендована лише для досвідчених фіксований-гонщики на шестернях.

Техніка кріплення

Їзда на велосипеді з фіксованою передачею вимагає правильної техніки кріплення. Багато велосипедистів мають погані звички, наприклад, перекидати ногу на ходу або стартувати, шаркаючи ногами по асфальту. Ці техніки працюють навіть гірше на велосипеді з фіксованою передачею, ніж на вільному ходу.

Встановити першу педаль у правильне положення вперед-вгору трохи складніше на велосипеді з фіксованою передачею, оскільки ви не можете просто крутити педалі назад. Фокус полягає в тому, щоб поставити ногу на педаль, а потім підняти задню частину велосипеда вгору, щоб ви могли повернути педалі.

Раніше я піднімав велосипед за край сідла, але так я пошкодив Brooks Pro – заклепки, які кріпили шкіряний верх до рами сідла, вирвалися від несподіваного зусилля в цьому непередбачуваному напрямку!

Мій друг Осман Ісван навчив мене набагато кращій техніці. Трюк полягає в тому, щоб сісти на велосипед, поставити одну ногу на педаль, заблокувати переднє гальмо (ще одна причина мати переднє гальмо) і натиснути вперед на кермо. Сила, що діє на руль, підніме заднє колесо настільки, що ви зможете повернути педалі в потрібному напрямку.

Техніка з’їзду з велосипеда

Ви можете зійти з велосипеда з фіксованою передачею звичайним способом, але просунутим велосипедистам з фіксованою передачею може сподобатися навчитися спеціальному, дуже крутому способу зійти з велосипеда, який можна зробити тільки з фіксованої передачі.

Замість того, щоб з’їжджати з велосипеда збоку, велосипедист з фіксованою передачею може з’їжджати прямо ззаду. Ця техніка найкраще працює, якщо ви їздите з кліпсами та ременями, але якщо ви дійсно вмієте від’єднуватися від педалей без кліпс, спробуйте на свій страх і ризик.

Коли велосипед сповільниться до швидкості, близької до пішохідної, від’єднайте ліву ногу, а потім зачекайте, поки права педаль докрутиться до кінця свого кола. Коли права педаль почне підніматися, випряміть праву ногу і дозвольте руху педалі підняти вас вгору. Відпустіть кермо, дозвольте сідлу рухатися вперед між вашими ногами, а ліву ногу поставте на землю. Коли велосипед їде вперед, візьміть його за сідло.

Щоб спробувати це, потрібно трохи сміливості, але насправді це дуже легко зробити. Це також надзвичайно вражаюче спостерігати. При правильному виконанні він дуже плавний, і ви можете перейти від їзди до ходьби одним плавним рухом, ніколи не зупиняючись.

Чи є велосипеди з фіксованою передачею швидшими за дорожні велосипеди?

Коротка відповідь НІ, коли ми порівнюємо дорожній велосипед з фіксованим велосипедом, дорожній велосипед має більше переваг, таких як тонкі шини, тонкі колеса, аеродинамічний профіль, легка рама кузова, а дорожній велосипед має 3 кривошипні ланцюги з 9-ступінчастими касетами на задньому колесі, що в сумі становить 27 передач, в основному, це полегшує прискорення в дорозі більше, ніж фіксований велосипед на далекі відстані.

Велосипедисти використовують велосипеди з фіксованою передачею для встановлення світових рекордів, але їзда з такою ж фіксованою передачею на дорозі не буде такою ж плавною, як на шосейних велосипедах, тому що фіксована передача найкраще працює лише на гоночних треках, для яких вона і створена.

Їзда на велосипеді з фіксованою передачею в гору буде споживати багато енергії для підтримки каденції руху вперед, тоді як їзда на велосипеді з фіксованою передачею під гору – це весело, але педалі будуть рухатися набагато швидше, ніж ви можете крутити педалі, оскільки він має лише одну передачу. якщо ми поїдемо на шосейному велосипеді в гору або під гору, це буде легка їзда в порівнянні з фіксованою передачею, просто тому, що шосейний велосипед пропонує безліч різних систем передач, що дозволяє водієві відповідно перемикати передачі.

За ціною фіксовані велосипеди набагато дешевші порівняно з дорожніми велосипедами, початкова ціна фіксованого велосипеда становить 150, який ви можете придбати на Amazon, а дорожній велосипед починається від 350 з 14 комплектами передач, які складаються з 2 кривошипних ланцюгів та 7-ступінчастої касетної суми до 14 передач, дорожній велосипед має більше переваг та специфікацій, ніж фіксовані велосипеди.

Складні функції з повними задніми касетами та потрійними ланцюговими кільцями можуть легко перемогти фіксований велосипед, який має лише 1 передачу, оскільки водії дорожніх велосипедів можуть перемикати передачі на свій комфорт залежно від поверхні, на якій вони їдуть, що допомагає їм не напружувати ноги і не витрачати більше енергії без потреби.

Як швидко можуть їхати фіксики?

Велосипеди з фіксованою передачею можуть розвивати швидкість до 50 км/год, але все залежить від водія, як кажуть, водій – це двигун велосипеда. Середній велосипед з фіксованою передачею має шестерні на 16 зубців і 49 зубців у кривошипі, при помірних зусиллях ви можете їхати зі швидкістю 25 км/год.

Якщо ви хочете їхати трохи швидше, ніж зазвичай, спробуйте додати 13-зубчасту шестерню з 49 кривошипами з тими ж зусиллями при педалюванні, щоб підтримувати середній темп, з яким ви будете їхати близько 28 км на годину.

Як швидко може їхати Фіксі велосипед їхати в гору?

Якщо ви їдете на велосипеді з 50 зубцями на кривошипі та 14 зубцями на шестерні, ви зможете розвинути середню швидкість від 20 км/год до 25 км/год, навіть якщо ви не професійний велосипедист.

Їзда на фіксі в гору може бути справжнім болем у нозі, ви можете відчути прилив адреналіну, ви можете відчути, як ваше серце б’ється набагато швидше, ніж зазвичай, і це один з недоліків їзди на велосипеді з фіксованою передачею, оскільки це фіксована передача, у вас не буде багато варіантів передачі, щоб їздити на ній, крім того, щоб просто продовжувати натискати на педалі, це забирає багато енергії і виснажує більше витривалості, ніж їзда на інших велосипедах з перемикачем передач, це основна причина, чому більшість байкерів не вибирають фіксовану передачу.

Якщо ви живете в місцевості, де навколо переважно рівна поверхня, то вам не потрібно сильно тиснути на педалі, для вас буде надійним варіантом придбати велосипед з фіксованою передачею

Як швидко може їхати велосипед Fixie на даунхілі?

Під час їзди на фіксованому велосипеді під гору найнадійніше для вас – це зняти ноги з педалей і покласти їх на раму велосипеда, фіксований велосипед може розвивати швидкість від 40 км/год до 55 км/год на спуску, і ви все ще маєте надійний контроль над велосипедом, але це залежить від середовища, в якому ви спускаєтесь.

Щоб трохи сповільнити велосипед на поворотах, перестаньте педалювати, і він автоматично зупинить заднє колесо і допоможе вам сповільнитися на поворотах, і це дасть вам керовану швидкість на спуску.

Ви навіть можете додати механічні гальма на заднє колесо, щоб мати більше контролю над швидкістю велосипеда на спуску. Якщо це місце, де на узбіччі дороги ходить більше пішоходів, вам потрібно трохи сповільнитися і мати більше контролю над велосипедом, оскільки це фіксований велосипед, екстрена зупинка велосипеда може бути складною, це буде набагато безпечніше для вас, а також для інших людей.

Що таке одношвидкісний велосипед?

Одношвидкісні велосипеди не використовують передачі для їзди. Замість цього, велосипедист переносить вагу свого тіла через педалі, щоб створити тягу вперед. Це робиться так само, як це роблять гірські лижники чи сноубордисти. Ноги велосипедиста діють як одна велика сила, яка завжди штовхає вперед, звідси і назва – одношвидкісний.

Одношвидкісні велосипеди зазвичай мають коротші ланцюги для полегшення перемикання передач. Перевага одношвидкісного велосипеда полягає в тому, що ви зможете їхати швидше та легше на рівнинній місцевості. Ці велосипеди, як правило, призначені для їзди на дозвіллі, але вони також можуть бути вбудовані в утилітарний велосипед. Наприклад, деякі з них можуть бути оснащені крилами або шипованими шинами для використання в міських умовах. Для більшої швидкості знадобиться велосипед з напівфіксованою передачею.

Переваги велосипеда з фіксованою передачею

Їзда на велосипеді з фіксованою передачею спочатку може здатися трохи лякаючою. Зрештою, тут немає ні вільного ходу, ні руху по узбережжю. Ви можете крутити педалі або не крутити. Однак, як тільки ви звикнете, їзда на велосипеді з фіксованою передачею може стати найкращим, що ви коли-небудь робили для свого велосипедного досвіду.

Велосипеди з фіксованою передачею надзвичайно легкі та реагують на ваші рухи. Вони також дешевші за інші типи велосипедів і потребують меншого обслуговування. Ось ще кілька переваг велосипеда з фіксованою передачею

Підйом в гору не вимагає великих зусиль

Однією з найбільших переваг велосипеда з фіксованою передачею є його здатність їхати в гору. Вам не потрібно турбуватися про те, на якій ви передачі або про правильну довжину ходу педалей. Ви просто натискаєте на педалі і їдете. Це ускладнює втрату імпульсу на підйомі, а велосипед не ковзає і не ковзає по дорозі.

Кращу версію цієї функції можна знайти на аероблозі DragonFly. Це єдиний тип велосипеда, на якому ви можете крутити педалі на низькій передачі Це означає, що чим важче вам стає, тим більше потужності ви отримуєте від ваших зусиль на педалях.

Ваша здатність підніматися на гору зростає пропорційно вашій вазі, що значно полегшує підйом на гору. Це особливо корисно при їзді на велосипеді з фіксованою передачею в холодну погоду.

Легкий та чутливий

Цей велосипед вимагає менше фізичних зусиль, щоб крутити педалі порівняно з велосипедом з вільним колесом. Оскільки немає вільного ходу, між колесом велосипеда та землею нічого немає. Відсутнє тертя, тому велосипед надзвичайно легкий і чуйний. Менше обслуговування

На відміну від велосипеда з вільним ходом, велосипед з фіксованою передачею потребує менше обслуговування. Вам не доведеться балансувати велосипед під час їзди. Не потрібно перемикатися, що зберігає ваші колеса вільними від сміття.

Немає FreeWheel

Ще одним позитивним аспектом фіксованої передачі є те, що ви можете поставити ноги, де вам зручно. Вам не потрібно балансувати, особливо на пагорбах. Не тільки це, але й вам не доведеться носити незручне взуття.

Менш дорогий

Велосипед з фіксованою передачею – це, мабуть, найдоступніший тип велосипеда, який ви можете придбати. Він коштує приблизно стільки ж, скільки і звичайний велосипед, але коштує більше через свій унікальний дизайн. Доступність У порівнянні з іншими типами велосипедів, велосипеди з фіксованою передачею досить доступні за ціною.

Вони також легші, тому потребують меншого обслуговування. Довговічність На відміну від велосипедів з вільними колесами та біговелів, велосипеди з фіксованою передачею не втрачають ефективності з часом. Якщо ви регулярно їздите на велосипеді з фіксованою передачею, він прослужить вам дуже довго.

Він також набагато довговічніший, ніж традиційний велосипед, тому що в ньому немає двигуна, про який потрібно турбуватися. Останньою перевагою велосипеда з фіксованою передачею є його продуктивність. На відміну від багатьох інших типів велосипедів, велосипед з фіксованою передачею особливо швидкий, оскільки не вимагає крутити педалі.

Менше обслуговування

Ідея велосипеда з фіксованою передачею полягає в тому, щоб мінімізувати кількість енергії, необхідної для досягнення швидкості. Велосипед з фіксованою передачею не оснащений перемикачами, шестернями або автоматичною коробкою передач. Це означає, що єдиний спосіб контролювати швидкість велосипеда – крутити педалі.

Як результат, вам не доведеться мати справу з перемиканням передач. Не поспішайте Хоча більшість людей їздять на велосипеді з фіксованою передачею, щоб краще тренуватися, є щось, що можна сказати про його простоту. Замість того, щоб перемикати передачі під час їзди на велосипеді з фіксованою передачею, все, що вам потрібно робити, це крутити педалі.

Не потрібно перемикати передачі або чекати, поки вони увімкнуться – це те, що робить їзду на велосипеді з фіксованою передачею такою легкою та невимушеною. Оскільки велосипеди з фіксованою передачею коштують дешевше, ніж звичайні велосипеди, ви можете розглянути можливість придбання такого велосипеда.

Кілька велосипедів з фіксованою передачею можуть мати до 30 передач.

На велосипеді з фіксованою передачею можна без проблем долати пагорби та нерівності місцевості. Немає ризику втратити орієнтацію, коли велосипедист крутить педалі задом наперед. Ви можете легко піднятися на пагорб, якщо вам потрібно зробити екстрену зупинку.

На велосипеді з фіксованою передачею можна їздити за будь-яких погодних умов. З іншого боку, велосипеди з фіксованою передачею мають деякі недоліки. Якщо ви їздите занадто інтенсивно, це може призвести до зносу трансмісії. Це може призвести до пошкодження колеса або несправності велосипеда.

На велосипеді з фіксованою передачею ви можете їхати так швидко, як хочете, але ви також дуже швидко втомитеся. На фіксованій передача на велосипеді ви обмежені в тому, які передачі ви можете використовувати і скільки їх можна встановити на велосипеді. Небезпечно їздити на велосипеді з фіксованою передачею, якщо ви перебуваєте в стані алкогольного сп’яніння або навіть трохи напідпитку.

Недоліки використання велосипеда з фіксованою передачею

Якщо ви коли-небудь їздили на велосипеді з фіксованою передачею, ви могли помітити деякі недоліки. Можливо, ви не зможете їздити по берегу або вільно крутити педалі, а простота велосипеда – це те, що робить його привабливим для деяких велосипедистів. Однак, хоча велосипеди з фіксованою передачею прості у використанні, вони можуть бути складними в обслуговуванні.

Якщо ви хочете їздити на велосипеді з фіксованою передачею на різних поверхнях або в різних погодних умовах, це неможливо з однією передачею. Велосипеди з фіксованою передачею також вимагають, щоб ви крутили педалі назад, коли зупиняєтесь. Маючи це на увазі, ось деякі недоліки використання велосипеда з фіксованою передачею.

Велосипеди з фіксованою передачею не можуть їхати по берегу або вільно обертатися

Велосипеди з фіксованою передачею – це, по суті, велосипед з однією передачею. Ідея полягає в тому, що під час спуску ви крутите педалі назад, щоб їхати швидше, ніж на підйомі. Це забезпечує дуже плавну їзду, але це також дуже неефективне використання енергії.

Наприклад, якщо ви їдете в гору зі швидкістю 20 миль/год, ваш велосипед генерує близько 13 Вт. Це означає приблизно 7 миль в гору. Однак, щоб спуститися вниз, вам потрібно їхати зі швидкістю всього 8 миль на годину. Ви все одно спалите велику кількість енергії, але перевага полягає в тому, що спуск відбувається швидше. Якщо ви вирішили спуститися на велосипеді з фіксованою передачею, ви, по суті, гальмуєте під час спуску.

Велосипеди з фіксованою передачею погано працюють на різних поверхнях

Фіксовані передачі – це лише варіант для стаціонарних велосипедів. Тому їзда на такому велосипеді по нерівній поверхні або в поганих погодних умовах – дуже погана ідея. Наприклад, ви хочете їздити на велосипеді з фіксованою передачею по місту або за містом, і вам краще використовувати звичайний велосипед з плоским переднім колесом.

Фіксована передача також не підходить для їзди на гірському або крос-кантрі велосипеді. Те саме стосується скелелазіння, верхової їзди або скейтбордингу. Фіксована передача не дуже зручна Якщо ви коли-небудь їздили на велосипеді з фіксованою передачею раніше, ви знаєте, що вам доведеться крутити педалі назад, коли ви зупиняєтесь.

фіксована, передача, велосипед, в гору, важче, пошкодження

Це не найзручніший спосіб пересування, і вам буде складно насолоджуватися їздою на велосипеді з фіксованою передачею на нерівних поверхнях.

Велосипеди з фіксованою передачею вимагають, щоб ви крутили педалі назад, коли зупиняєтесь

Відсутність вільного ходу та нахилу Під час їзди на велосипеді з фіксованою передачею вам доведеться крутити педалі назад, коли ви спускаєтесь з гори. Стандартна передача дозволяє вільне обертання, що дозволяє вам продовжувати їхати вперед, не крутячи педалі. Це неможливо з велосипедом з фіксованою передачею. Деякі фіксовані передача велосипеди дозволяють їхати по берегу, а деякі навіть по рівній поверхні.

Багато велосипедів з фіксованою передачею дозволяють ковзати назад, щоб ви могли розвернутися або змінити напрямок руху. Тим не менше, вам доведеться крутити педалі назад, коли ви їдете під гору. Відсутність вільного ходу означає, що вам доведеться крутити педалі назад, коли ви зупиняєтесь Менше сили потрібно для утримання рівноваги Оскільки ви не крутите педалі вільно, ви не маєте переваги вільного ходу при перемиканні передач як вгору, так і вниз.

Переваги одношвидкісних велосипедів

Одношвидкісні велосипеди потребують меншого обслуговування

Одношвидкісні велосипеди мають менше компонентів для обслуговування. Наприклад, немає перемикачів, перемикачів або тросів перемикачів. Існує лише один ланцюг та одна задня шестерня. Одношвидкісні велосипеди мають менше рухомих частин, які можуть зношуватися, ламатися або виходити з ладу.

На одношвидкісному велосипеді вам ніколи не доведеться мати справу з регулюванням перемикачів. Вам ніколи не доведеться турбуватися про індексацію перемикача передач. Вам ніколи не доведеться регулювати або замінювати троси перемикачів передач. Ланцюги також служать довше на одношвидкісних велосипедах, оскільки лінія ланцюга завжди залишається прямою. Ланцюг ніколи не йде під кутом і не треться об шестерні.

Одношвидкісний велосипед також швидше і легше чистити, оскільки на ньому менше місць, де може накопичуватися бруд. Єдине технічне обслуговування, яке вам потрібно робити з одношвидкісною трансмісією – це чистити та змащувати ланцюг, провітрювати шини, перевіряти гальма та переконуватися, що ланцюг правильно натягнутий.

Коли ви їздите на одношвидкісному велосипеді, ви витрачаєте менше часу на обслуговування велосипеда і більше часу на їзду. Вам також не потрібно вчитися обслуговувати велосипед, щоб підтримувати його в належному стані на дорозі.

Одношвидкісні велосипеди легші

В середньому одношвидкісний велосипед важить приблизно 1-1.5 кг (2.2-3.3 фунти) менше, ніж у велосипеда з шестернями. Середній одношвидкісний шосейний велосипед важить менше 9 кг або 20 фунтів. Для порівняння, дорожні велосипеди середнього та високого класу важать 9-11 кг або близько 20-25 фунтів.

Одношвидкісні велосипеди легші, оскільки мають менше компонентів. Немає перемикачів, перемикачів та тросів перемикачів. Є лише 1 ланцюг замість 2 або 3, і лише одна задня шестерня замість 9-12. Усунення всіх цих частин економить значну кількість ваги. Велосипед просто містить менше матеріалу.

Їзда на легкому велосипеді має ряд переваг. Найголовніше, що легший велосипед легше розганяти і маневрувати, тому що ви переміщуєте меншу масу під час їзди. Легші велосипеди також легше транспортувати. Це добре, якщо ви часто піднімаєте велосипед сходами або піднімаєте його на багажник на даху.

Одношвидкісні велосипеди дешевші

Оскільки одношвидкісні велосипеди потребують менше компонентів, їх виробництво коштує дешевше. Як результат, роздрібна ціна нижча.

фіксованою, передачею, велосипед, в гору, важче, пошкодити

Трансмісія, зокрема, є однією з найдорожчих частин велосипеда. Одношвидкісні велосипеди не мають перемикачів, перемикачів, тросів та корпусів перемикачів. Це економить гроші, оскільки виробникам не потрібно купувати чи встановлювати ці деталі. У них також є лише одні ланцюгові кільця та заднє зубчасте колесо. Вони дешевші, ніж багатошвидкісні моделі.

Усунення цих дорогих компонентів трансмісії значно знижує ціну велосипеда. Ви можете заощадити від 100 до 500 грн або більше, обравши одношвидкісний велосипед замість велосипеда з перемикачем швидкостей. Наприклад, одношвидкісний велосипед початкового та середнього рівня може коштувати 400-800. Порівнянний велосипед з редуктором може коштувати 800-1200.

Якщо порівнювати одношвидкісний велосипед і велосипед з перемикачем передач, які коштують однакову суму грошей, одношвидкісна модель, швидше за все, буде мати більш якісні деталі. Оскільки ви не платите за дорогу трансмісію, ви отримуєте кращу якість рами, колісної пари, шин, гальм тощо. Якщо у вас обмежений бюджет, ви отримаєте більш якісний велосипед за свої гроші, якщо оберете одношвидкісну модель.

Нижчі витрати на обслуговування

Ви також заощадите гроші на технічному обслуговуванні та ремонті, коли будете їздити на одношвидкісному велосипеді. Вам ніколи не доведеться везти велосипед до веломайстерні, щоб відрегулювати перемикачі. Вам ніколи не доведеться купувати новий перемикач після того, як ви зламали його в аварії. Цих деталей немає на одношвидкісних велосипедах.

Також набагато дешевше замінити одну шестерню або ланцюг, коли вони зношуються. Одна зірочка коштує дешевше, ніж кілька. Одношвидкісні велосипеди – чудовий варіант для тих, хто має обмежений бюджет.

Одношвидкісними велосипедами легше керувати

Їздячи на одношвидкісному велосипеді, вам ніколи не доведеться турбуватися про перемикання передач. Це означає, що вам не потрібно пам’ятати, який ланцюг та задню шестерню ви використовуєте. Перехресні ланцюги ніколи не викликають занепокоєння. Вам ніколи не доведеться думати про те, яким чином маніпулювати перемикачем передач, щоб дістатися до потрібної вам передачі. Вам ніколи не доведеться думати про те, який перемикач керує ланцюгами, а який – задніми шестернями. Початківцям легко забути, яка кнопка перемикає швидкість вгору, а яка вниз, і який перемикач керує переднім перемикачем, а який – заднім. Вам також не потрібно турбуватися про вибір оптимальної передачі або про те, як регулювати частоту обертання педалей під час перемикання.

Замість того, щоб думати про перемикання передач, ви можете зосередити свою енергію на педалюванні та керуванні велосипедом під час їзди на одношвидкісному велосипеді. Це робить одношвидкісні велосипеди набагато простішими в управлінні для початківців та дітей. Їзда на одношвидкісному велосипеді вимагає набагато менше роздумів. Існує менша крива навчання для їзди на одній швидкості.

Мінуси одношвидкісних велосипедів

Одношвидкісні велосипеди неефективні

Під час їзди на велосипеді каденція відіграє важливу роль у вашій ефективності. Для більшості велосипедистів оптимальна частота обертання педалей знаходиться в діапазоні 60-90 об/хв. Оскільки ви завжди їдете на одній передачі, коли їдете на одношвидкісному велосипеді, важко підтримувати оптимальний темп. Особливо під час їзди на місцевості з нерівним рельєфом.

Іноді передаточне число занадто низьке, тому ви крутите педалі занадто швидко. Згідно з цією цікавою статтею, крутіння педалей з більшою швидкістю, ніж потрібно, призводить до того, що ви витрачаєте більше енергії, піднімаючи ноги вгору і вниз. Іноді передавальне число занадто високе, і ви змушені крутити педалі занадто сильно. Це призводить до того, що ви витрачаєте енергію занадто швидко. Ви в кінцевому підсумку виснажуєте себе. Це часто трапляється під час підйому на одношвидкісному велосипеді.

На одношвидкісному велосипеді ви не можете перемикати передачі, щоб регулювати темп. Все, що ви можете зробити – це крутити педалі швидше або повільніше, що неефективно. Як наслідок, ви не зможете проїхати таку ж відстань, підтримувати таку ж високу середню швидкість або нести таку ж вагу, як на велосипеді з редуктором. Ви витрачаєте більше енергії і швидше втомлюєтесь.

Звичайно, ваш каденс – не єдиний фактор, який визначає ефективність їзди на велосипеді. Аеродинаміка, вага та опір коченню також відіграють важливу роль.

Так і є важче підніматися на пагорби на одношвидкісному велосипеді

Передаточне число одношвидкісного велосипеда вище, ніж найнижча передача на велосипеді з шестернями. Це ускладнює підйом на пагорби на одній швидкості. Вам потрібно прикладати більше зусиль до педалей, щоб піднятися на гору. Іноді у вас закінчується енергія, і вам доводиться йти пішки велосипед. Під час підйому на круті пагорби іноді вам просто не вистачає сили, щоб утримати педалі в потрібному положенні. З цієї причини одношвидкісні велосипеди не ідеально підходять для їзди по горбистій місцевості. Врешті-решт ви будете менше їздити і більше ходити пішки.

Існує кілька прийомів, які можна використати, щоб трохи полегшити підйом на одній швидкості. Наближаючись до пагорба, нарощуйте якомога більше імпульсу. Цей імпульс може допомогти вам піднятися на половину пагорба. Піднімаючись на пагорб, встаньте, щоб крутити педалі. Це дозволяє використовувати вагу тіла, щоб допомогти вам обертати кривошипи. Це також може допомогти нахиляти велосипед вперед і назад, коли ви крутите педалі. Спробуйте нахилити велосипед в сторону від ноги, яка прикладає зусилля під час руху вниз. Нахил велосипеда полегшує перенесення ваги тіла з однієї ноги на іншу. Нахиляючи велосипед, ви також використовуєте силу верхньої частини тіла для отримання додаткової потужності. Трохи потренувавшись, ви зможете долати напрочуд круті пагорби на одній швидкості.

Їзда на одношвидкісному велосипеді може бути важкою для колін

Це суперечливий момент. Деякі велосипедисти стверджують, що їзда на одній швидкості не є більш важкою для колін, ніж їзда на велосипеді з перемикачем швидкостей. Деякі навіть стверджують, що їзда на одній швидкості зміцнила їхні ноги та зменшила проблеми з колінами. Інші стверджують, що під час їзди на одношвидкісному велосипеді у них з’явився біль у колінах. Я не зміг знайти жодних наукових доказів, які б підтверджували жодне з цих тверджень.

Сильне натискання на педалі може спричинити біль у колінах та травми. Згідно з цією статтею, травми колін зазвичай трапляються під час їзди на швидкості нижче 60-75 об/хв. Сильне натискання на педалі створює навантаження на надколінок (колінну чашечку). Вся сила, яку ви використовуєте для крутіння педалей, проходить через опорні поверхні колінних суглобів. З часом це може спричинити біль.

Велосипедисти, як правило, розбиваються сильніше на педалях під час їзди на одній швидкості, ніж на велосипеді з редуктором. Особливо під час підйому на пагорби та при рушанні з місця. Причина в тому, що ви не можете переключитися на легшу передачу під час їзди на одношвидкісному велосипеді. Передаточне число вище, ніж найнижча передача на велосипеді з редуктором. Якщо ви хочете продовжувати їхати, іноді доводиться крутити педалі занадто сильно. Ви в кінцевому підсумку перенапружуєте коліна. Це може спричинити пошкодження з часом.

Одним з рішень може бути стояти, крутячи педалі на підйомах. Це, здається, зменшує навантаження на коліна під час їзди на велосипеді з низькими каденціями. Іншим рішенням може бути зниження передачі шляхом заміни ланцюга або задньої шестерні. У цьому випадку вам потрібно встановити менший ланцюг або більшу задню шестерню.

Якщо ви відчуваєте біль у коліні під час їзди на одношвидкісному велосипеді, вам слід припинити їздити на ньому. Як правило, якщо болить, то це нездорово. Ви можете спричинити постійні пошкодження якщо ви їдете через біль.

Важливо також враховувати, що передача може не бути причиною болю. Підгонка велосипеда також відіграє велику роль у комфорті. Неправильно відрегульоване сідло або педалі без затискачів також можуть спричинити проблеми з колінами.

фіксованою, передачею, велосипед, підйом, важче, пошкодження

Одношвидкісні велосипеди мають нижчу максимальну швидкість

На одношвидкісному велосипеді ваша максимальна швидкість залежить від передаточного числа та максимальних обертів, які ви можете крутити педалі. Передаточне число на одношвидкісному велосипеді фіксоване. Це означає, що заднє колесо робить фіксовану кількість обертів за один оберт кривошипів. Це відбувається тому, що є лише одна передача. Ваша максимальна швидкість педалювання в якийсь момент досягне максимуму. Зрештою, ваші ноги можуть рухатися лише так швидко. На одношвидкісному велосипеді ваша максимальна швидкість обмежена передавальним числом і швидкістю, з якою ви можете пересувати ноги.

Плюси велосипедів з шестернями

Велосипеди з перемикачем передач більш ефективні

Під час їзди на велосипеді з перемикачем швидкостей ви можете постійно підтримувати оптимальний темп. Їзда з оптимальним темпом максимізує ефективність. Ви можете їхати далі, зберігаючи вищу середню швидкість, не втомлюючись. Для більшості велосипедистів оптимальна швидкість буде десь на рівні 60-90 об/хв. Для елітних велосипедистів це буде 90-120 об / хв.

Ви підтримуєте оптимальний темп, перемикаючи передачі. Наприклад, можливо, ваш оптимальний каденс – 80 об/хв. Уявіть, що ви натрапляєте на пагорб, і ваша частота обертання знижується з 80 до 60 об/хв. На велосипеді з редуктором ви можете перемикатися на легшу передачу, щоб педалі оберталися з меншим зусиллям. Таким чином, ви можете прискорити обертання педалей до оптимальної частоти 80 об/хв. Велосипед сповільниться, але ви продовжуватимете ефективно крутити педалі.

Коли ви почнете спускатися з пагорба, ваша частота обертання педалей може зрости до 100 об/хв. Ви можете переключитися назад у режим сильніше перемикання передач, щоб повернутися до оптимальної частоти обертання педалей 80 об/хв. Велосипед прискориться, а ви продовжуватимете ефективно крутити педалі.

Їзда в оптимальному темпі дозволяє підтримувати максимальну ефективність. Ви витрачаєте менше енергії, тому що не крутите педалі занадто швидко або занадто повільно і не працюєте занадто важко. Ваш пульс залишатиметься в розумному діапазоні. Ви не перевтомлюєтесь. Ефективна їзда на велосипеді дозволяє вам їхати далі і підтримувати вищу середню швидкість, не втомлюючись.

На велосипеді з перемикачем передач легше підніматися на пагорби

Більшість велосипедів мають “бабусину передачу. Це наднизька передача, яка призначена для полегшення підйому на круті пагорби. Бабусина передача – це найменша ланцюг і найбільший задній гвинтик. Ця передача має набагато нижче передавальне число, ніж у одношвидкісного велосипеда.

Під час їзди на бабусиній передачі ви крутитимете педалі швидко та легко, а велосипед рухатиметься зі швидкістю пішохода. Щоб крутити педалі, потрібно дуже мало зусиль. Ця передача дає вам чудову механічну перевагу для підйому на пагорби. Коли ви наближаєтесь до крутого пагорба, ви можете просто переключитися на найнижчу передачу і продовжувати крутити педалі вгору. Ви будете рухатися повільно, але врешті-решт підніметеся на вершину пагорба.

Ця особливість робить велосипеди з передачею ідеальними для їзди на горбистій місцевості. На велосипеді з перемикачем передач вам майже ніколи не доведеться сходити з велосипеда, щоб піднятися на пагорб. Наднизьке спорядження “бабуся” дозволяє підніматися на найкрутіші схили, навіть не встаючи з місця. Низька передача також дозволяє легко продовжити рух, якщо вам довелося зупинитися під час підйому. Низька передача також дуже важлива для велотуристів та велопакувальників, які їздять на велосипеді, повністю завантаженому важким спорядженням.

Їздити на велосипеді з передачею легше на колінах

Як згадувалося вище, цей факт не доведений, але є ситуації, коли їзда на велосипеді з низькою передачею, ймовірно, буде легшою для ваших колін, ніж їзда на одній швидкості. Найпоширеніша з цих ситуацій – їзда на пагорбах.

На велосипеді з перемикачем швидкостей ви можете переключитися на легшу передачу під час підйому, щоб не натискати на педалі. Це дозволяє крутити швидко і з невеликим зусиллям. Швидке крутіння педалей з меншим зусиллям має менший вплив на ваші колінні суглоби, ніж важке та повільне крутіння педалей. Це відбувається тому, що ви зменшуєте навантаження на несучі поверхні колін. На низькій передачі ви докладаєте набагато менше зусиль, щоб крутити педалі. На одношвидкісному велосипеді у вас немає можливості переключитися на легшу передачу.

Інша ситуація, коли їзда на велосипеді з редуктором може бути легшою для колін – це коли ви починаєте рух із зупинки. На велосипеді з редуктором ви можете переключитися на нижчу передачу, щоб почати рушати з місця з невеликим зусиллям. Це схоже на те, як ви завжди починаєте їздити на машині на 1-й передачі, а не на 5-й. Легше рушати з місця на низькій передачі. Вам не потрібно тиснути на педалі та викликати стрес. Зі збільшенням швидкості ви можете продовжувати перемикатися вгору. У вас немає такої можливості на одношвидкісному велосипеді. Якщо ви хочете швидко розігнатися на одношвидкісному велосипеді, вам доведеться докласти багато зусиль. Це може призвести до болю в колінах.

Велосипеди з шестернями мають вищу максимальну швидкість

Найвища передача на велосипеді з редуктором має набагато більше передавальне число, ніж на одношвидкісному велосипеді. Вище передавальне число означає, що заднє колесо буде робити більше обертів за кожен оберт шатунів. Наприклад, у велосипеда з редуктором верхня передача може мати співвідношення 50/10. Це означає, що на ланцюзі є 50 зубців і 10 зубців на задній шестерні. На кожен оберт шатунів заднє колесо буде робити 5 обертів (50/10=5). Одношвидкісний велосипед може мати передавальне число 44/16. Це означає, що заднє колесо зробить лише 2.75 обертів на кожен оберт шатунів (44/16=2).75).

Мінуси велосипеда з зубчастими колесами

Технічне обслуговування потрібно на велосипедах з редуктором

Велосипеди з редуктором мають більше компонентів, які потрібно обслуговувати. Є також більше рухомих частин. Наприклад, існують перемикачі, перемикачі та троси перемикачів. Існує також кілька ланцюгових кілець та задніх гвинтиків.

Щоб забезпечити плавне перемикання передач на велосипеді, вам доведеться періодично регулювати перемикачі. Якщо ви цього не зробите, ваш велосипед почне їздити нерівно і погано перемикатися. Деякі проблеми, з якими ви можете зіткнутися, включають пропущені передачі, фальшиві перемикання, скрегіт передач та проблеми з перемиканням на певну передачу. Це все ознаки того, що вам потрібно підтримувати свою трансмісію.

Як часто вам доводиться обслуговувати трансмісію, залежить від ряду факторів, включаючи те, як багато ви їздите та умови, в яких ви їздите. Як правило, вам доведеться регулювати перемикачі приблизно раз на рік. З часом троси перемикачів розтягуються і виводять перемикачі з ладу. Кожні 1-5 років може знадобитися заміна троса перемикача передач.

На велосипедах з шестернями ланцюги зношуються швидше. Причина в тому, що ланцюг рухається під кутом, коли ви їдете на дуже низьких і дуже високих передачах. Коли ланцюг рухається під кутом, пластини ланцюга труться об зубці шестерень. Це спричиняє додатковий знос ланцюга. Можливо, вам доведеться замінити ланцюг на 500-1000 миль раніше на велосипеді з перемикачами, ніж на одношвидкісному велосипеді. Це стосується лише велосипедів з перемикачами. На велосипедах з втулковими шестернями ланцюг рухається прямо.

Чищення та змащування велосипеда з перемикачем також займає більше часу, оскільки на ньому більше місць, де може накопичуватися бруд. Наприклад, вам доведеться почистити всі гвинтики та ланцюгові кільця. Вам також доведеться почистити перемикачі та перемикачі передач. Якщо ваш велосипед має внутрішню втулку, вам доведеться замінювати мастило приблизно кожні 5000 км пробігу.

Ці роботи з технічного обслуговування досить прості у виконанні. Ви будете витрачати більше часу на роботу на велосипеді, коли будете їздити на велосипеді.

Велосипеди з перемикачами важчі

Через те, що вони мають більше деталей, велосипеди з редуктором важать більше, ніж одношвидкісні велосипеди. Перемикачі, перемикачі, троси та корпуси, а також додаткові ланцюгові кільця та задні шестерні – все це додає трохи ваги. Ці деталі не існують на одношвидкісних велосипедах.

В середньому, велосипед з редуктором важить близько 1-1.5 кілограмів (2.2-3.3 фунти) більше, ніж велосипед з редуктором. Точна різниця у вазі залежить від якості компонентів. Задній перемикач важить близько 225 грамів. Додаткові ланцюгові кільця можуть важити 100-200 грамів. Передній перемикач може важити близько 100 грамів. Перемикачі передач можуть важити 400 грамів.

Різниця у вазі буде меншою, якщо порівнювати велосипеди високого класу, оскільки компоненти високого класу легші. Дорожній велосипед високого класу важить близько 8 кілограмів або близько 18 фунтів. Порівнянний одношвидкісний велосипед високого класу може важити лише 7 кілограмів або 15.5 фунтів.

Звичайно, трансмісія – не єдина частина велосипеда, яка визначає його вагу. Якщо вам важлива вага велосипеда, вам також потрібно врахувати вагу рами, коліс та інших компонентів. Можливо, що велосипед з редуктором може бути легшим за одношвидкісний. Наприклад, висококласний велосипед з рамою з вуглецевого волокна може бути легшим, ніж одношвидкісний велосипед зі сталевою рамою. Карбонові рами набагато легші за сталеві. Колеса також відіграють велику роль у вазі велосипеда. Вуглецеві колеса легші за алюмінієві.

Редукторні велосипеди коштують дорожче

Велосипеди з перемикачами вимагають додаткових компонентів, таких як перемикачі та перемикачі передач. Ці прецизійні компоненти трансмісії є одними з найдорожчих частин велосипеда. Крім того, велосипеди з шестернями мають додаткові ланцюгові кільця та шестерні. Додаткові деталі додають чималу суму до вартості велосипеда. З цієї причини велосипеди з перемикачем передач коштують дорожче, ніж одношвидкісні велосипеди.

Різниця у вартості між велосипедом з перемикачем та одношвидкісним велосипедом залежить від якості велосипедів. У найнижчому ціновому діапазоні, велосипед з перемикачем може коштувати лише на 150 доларів дорожче, ніж одношвидкісний. Групові набори низького класу досить дешеві. У найвищому класі, велосипед з редуктором може коштувати на 1500 дорожче, ніж велосипед без редуктора. Високоякісні групи неймовірно дорогі. Особливо електронні групи.

Порівнюючи велосипеди з однаковою ціною та одношвидкісні велосипеди, ви можете виявити, що велосипед з редуктором буде поставлятися з рамою та колісною парою нижчого класу. Це необхідно для компенсації додаткових витрат на груповий комплект.

Важливо також пам’ятати, що ви також витратите трохи більше грошей на технічне обслуговування та ремонт, коли будете їздити на велосипеді з редуктором. Якщо ви не в змозі підтримувати велосипед самостійно, вам доведеться віднести його в веломагазин і заплатити за регулювання перемикача. Можливо, вам доведеться купити новий перемикач або перемикач, якщо ваш пошкодився в аварії. Вам також доведеться періодично замінювати ланцюгові кільця та касету. Протягом усього терміну служби велосипед, ці додаткові витрати можуть скласти. Особливо, якщо вам доведеться наймати когось для обслуговування велосипеда. Якщо ви можете виконувати цю роботу самостійно, різниця у витратах на обслуговування буде набагато меншою.

На яких передачах їздити на велосипеді в гору?

Використання неправильної передачі при підйомі в гору може зробити їзду на велосипеді надзвичайно виснажливою, неприємною, і ви можете буквально зупинитися.

Коли їдеш в гору велосипеда переконайтеся, що ви використовуєте нижче передавальне число. Меншого передаточного числа можна досягти, використовуючи шестерню з меншим номером або менший розмір ланцюга та більшу кількість зубців на касеті. (Джерело)

Нижча передача легша та менш втомлююча. Для підтримання високого темпу потрібна менша сила ніг – це більше питання витривалості, ніж чистої сили та м’язової потужності.

Середнє передавальне число, яке подобається більшості велосипедистів, і яке також часто використовується в готових велосипедах, становить 48/17. Деякі популярні варіанти: 49/16, 49/13, 48/16, 46/18, 46/17, 46/16. Іншими словами, 46-49 на ланцюгу та 16-18 на касеті задовольнять потреби більшості людей.

Якщо ви не хочете забиратися занадто далеко, то для невеликих і нечастих пагорбів підійдуть передаточні числа від 46/17 до 42/17.

Ці передаточні числа вважаються оптимальним варіантом, який можна використовувати як на рівнинній, так і на горбистій місцевості. Однак вони не підходять для підйому на дуже круті або довгі пагорби.

На дійсно крутих пагорбах крутизною близько 8% і вище, багато велосипедистів можуть їхати з ще нижчими передавальними числами. Ось чому ми іноді можемо побачити такі передаточні числа, як 50/34, 40/34, 36/40, 34/36, 34/32, 34/30, 32/20.

Майте на увазі, що на нижчих передаточних числах ви будете крутити більше, але при цьому менше працюватимете ногами, і ваша максимальна швидкість буде нижчою.

Які передачі на велосипеді використовувати для спуску під гору?

Більш високе передавальне число добре підходить для їзди під гору, оскільки це дозволить вам рухатися з більшою швидкістю, але при цьому мати можливість натискати на педалі. Цього можна досягти, використовуючи вищу передню і меншу задню частину.

По суті, для їзди під гору потрібно використовувати ланцюг з більшою кількістю зубців і шестерню з дуже малою кількістю зубців на касеті.

Іншими словами, повна протилежність тому, що рекомендується для їзди в гору.

Тут немає універсальної відповіді, і найкращі передачі для спуску під гору будуть дещо відрізнятися для різних людей.

Крім того, вам, швидше за все, доведеться перемикатися на кілька передач в залежності від вашої швидкості, сили ваших ніг, темпу і градієнту поверхні.

Однак більшість людей знаходять найкращі результати з ланцюгом від 32 до 40 у поєднанні з касетою 11-26 або 11-36, залежно від типу велосипеда та типу поверхні, на якій він їздить.

Як підібрати правильну передачу для їзди на пагорбах?

Дотримання вищезазначених рекомендацій та принципів значно покращить ваше задоволення та ефективність під час їзди на пагорбах. Однак, передача та передаточні числа залежать від особистих уподобань.

Експериментуйте та практикуйте

Експериментуйте, щоб визначити, які діапазони передач будуть найбільш комфортними для вас. Вони також можуть змінюватися залежно від градієнта рельєфу місцевості.

Початківцям рекомендується знайти місце з якомога меншим трафіком, де вони зможуть потренуватися і краще відчути, як рухається велосипед і де знаходиться комфортний рівень опору педалей.

За необхідності перемикайте передачі. Однак, майте на увазі, що не завжди можливо просто замінити ланцюг та касету. Вам також доведеться врахувати можливості вашого перемикача, і, можливо, вам також знадобиться новий ланцюг, залежно від того, наскільки високо та низько ви хотіли б опуститися.

фіксований, передача, велосипед, в гору, важче, пошкодження

Не забувайте, що перехресне перемикання передач може бути проблемою і його слід уникати.

Каденція та ритм

Коли справа доходить до передач, ми також повинні поглянути на каденцію, яка є іншим терміном для позначення обертів за хвилину (RPM).

Правильний вибір каденції може допомогти вам їхати краще і пов’язаний з місцевістю, на якій ви їдете. (Джерело)

При цьому важливо не те, які передачі ви використовуєте при їзді на пагорбах, а те, як ви їх використовуєте і як ви готуєтесь до підйому на пагорби.

Наближаючись до пагорба, потрібно підготуватися до нього, повільно перемикаючи передачі.

Деякі гонщики готуються, переходячи на нижчу передачу ланцюга, а коли починають підйом, поступово переходять на нижчу задню передачу.

Не всім подобається однакова каденція. Деякі райдери віддають перевагу повільному, стабільному та жорсткому шліфуванню під час підйому на пагорб, в той час як іншим подобається сидіти та крутитися. Вам потрібно знайти те, що найкраще підходить для вас.

  • https://www.YouTube.com/watch?v=YhOT5GYUZJw
  • https://www.YouTube.com/watch?v=_fCjqOavdks
  • https://www.YouTube.com/watch?v=61aPsaPO85c
  • https://www.YouTube.com/watch?v=qacvtrh-ot8
  • https://www.YouTube.com/watch?v=2qoYr34v1C0
  • https://www.YouTube.com/watch?v=x8LCdo3MiFE
  • https://www.YouTube.com/watch?v=uEHCdxCMLcM
  • https://www.reddit.com/r/bicycling/Коментарі та думки власників/yngnv/single_speeders_what_gear_ratio_are_you_using/
  • https://www.reddit.com/r/cycling/Коментарі та думки власників/1w8nul/gear_ratios_for_beginner/
  • https://www.reddit.com/r/FixedGearBicycle/Коментарі та думки власників/2ogb1t/what_is_the_average_gear_ratio/
  • https://www.reddit.com/r/FixedGearBicycle/Коментарі та думки власників/1f9lys/lets_talk_about_gear_ratio/
  • https://www.reddit.com/r/MTB/Коментарі та думки власників/96jgw3/best_mtb_gear_ratio_for_climbing_for_heavy_riders/
  • https://www.reddit.com/r/cycling/Комментарии и мнения владельцев/52vkhp/gear_ratio_for_flatlandsuphill_climbs/
  • https://www.reddit.com/r/cycling/Комментарии и мнения владельцев/9ra465/question_on_gears_and_climbing/
  • https://www.pinkbike.com/forum/listcomments/?threadid=178787
  • https://totalwomenscycling.com/mountain-biking/mtb-gears-explained
  • https://www.mtbr.com/threads/best-gear-ratio-for-climbing.794363/
  • https://www.reddit.com/r/cycling/Комментарии и мнения владельцев/589dm2/gear_ratio/
  • https://www.mtbr.com/threads/gear-ratios-for-dh-fr.485600/
  • https://www.reddit.com/r/bicycling/Комментарии и мнения владельцев/4xth0t/eli5_gear_shifting_hills/
  • https://www.reddit.com/r/cycling/Комментарии и мнения владельцев/6bihpa/tips_for_going_uphill/
  • https://www.reddit.com/r/bicycling/Комментарии и мнения владельцев/2dti5t/cycling_uphill_tips/
  • https://www.reddit.com/r/bicycletouring/Коментарі та думки власників/4craq2/suitable_gear_ratios_for_climbing_hills_with_a/
  • https://www.reddit.com/r/cycling/Коментарі та думки власників/giz885/lets_talk_about_gear_ratios_for_road_bikes/
  • https://www.reddit.com/r/cycling/Коментарі та думки власників/ary56g/gear_ratios/
  • https://www.liv-cycling.com/global/campaigns/how-to-shift-gears-on-a-bike/20499
  • https://www.cyclescheme.co.uk/community/how-to/how-to-cycle-up-hills
  • https://www.rei.com/learn/expert-advice/bike-gears-and-shifting.html
  • https://www.reddit.com/r/cycling/Коментарі та думки власників/48cyne/hill_climbing_on_a_5034t_chainset_and_an_1130t/
  • https://bicycles.stackexchange.com/questions/36061/best-bicycle-for-a-moderate-to-extremely-hilly-suburbs

Опубліковано на Останнє оновлення: 26 травня, 2023

Bicycle2Work – найкращий ресурс для поїздок на роботу та з роботи на велосипеді. Які б вибоїни не підкидало вам життя, ми допоможемо вам: від ремонту велосипеда до велосипедних порад та оглядів спорядження. Незалежно від того, чи ви воїн на дорозі, чи крутий пітбуль, чи новачок, який хоче приєднатися до велосипедного всесвіту, давайте осідлаємо сідло і підкоримо ці вибоїсті дороги разом; один хід педалей за один раз!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top