Prime bicycle components. On The Trail

Amazon Prime Day Sale 2023 – the best MTB and off-road cycling prime day deals end at midnight

Amazon Prime day is in full flow and the retail Goliath’s summer shopping event is bursting with deals. There are great bargains to bagged and although Amazon might be better known for their deals on consumer electronics, there are still great offers for mountain bikers and cyclists. With the Prime Денні пропозиції закінчуються сьогодні опівночі, якщо ви шукаєте велосипедну угоду, час тикає.

Шукаєте більш специфічне спорядження для гірських велосипедів? Великі онлайн-магазини, такі як Jenson USA, Competitive Cyclist та Chainreaction Cycles, не пропустять можливість розпродажу, а також пропонують хороші знижки в середині сезону.

Щоб скористатися цими обмеженими в часі пропозиціями, вам потрібно бути учасником Amazon Prime. Зручно, що ви можете підписатися на 30-денну безкоштовну пробну підписку. Просто не забудьте встановити нагадування про скасування підписки у своєму телефоні до закінчення 30 днів, інакше ви почнете автоматично робити внески 14.99 / £8.99 доларів на місяць у шалено величезну скарбничку Джеффа Безоса і допомагають покрити витрати на його запланований переїзд на Марс.

Окрім пропозицій від Amazon, ми також включили пропозиції від інших ритейлерів, які не потребують передплати. Просто натисніть на посилання, щоб отримати спорядження за набагато менші гроші, ніж зазвичай.

Якщо вас цікавлять пропозиції, що не стосуються велоспорту, вас можуть зацікавити пропозиції від наших друзів з Tech Radar та T3.

Пропозиції для США

Garmin Epix (Gen 2) Sapphire: був 899.99, тепер 599.99 на Amazon Заощаджуйте колосальні 300 доларів на цій версії Garmin Epix. Epix має надзвичайно міцний і легкий титановий корпус та сапфірове скло для покращеної стійкості до подряпин. Він також має велику внутрішню пам’ять у стандартній версії.

Garmin Enduro: був 799.99 зараз 399.99 на Amazon Названий завдяки тривалому часу автономної роботи, годинник Garmin Enduro, можливо, був надзвичайно посіяний Enduro 2, але він все ще є годинником преміум-класу для спортсменів на витривалість.

Garmin Instinct: був 249.99 зараз 177 на Amazon Garmin Instinct – це міцний смарт-годинник, який ідеально підходить не тільки для запису ваших поїздок на гірському велосипеді, але й для всіх інших видів активного відпочинку на природі. Він також реєструє багато інших станів здоров’я, які синхронізуються з додатком Garmin Connect, щоб ви могли відстежувати свою статистику.

Garmin Forerunner 245 Music: був 349.99 зараз 209.99 на Amazon Відмінний GPS смарт-годинник з великою кількістю специфічних для велосипеда функцій. Вона також постачається з Garmin Coach, сповіщеннями про виявлення інцидентів, може синхронізуватися з потоковими сервісами та багатьма іншими функціями.

Apple Watch Series 8: був 399, став 329 на Amazon Це чудова пропозиція на годинник Apple Series 8. Наповнена функціями та додатками для повсякденного життя, а також для запису їзди та інших видів спорту.

Перевірте ціну: Apple 399

Пропозиції екшн-камер в США

Комплект аксесуарів GoPro HERO10 Black: був 549, став 379.99 на Amazon GoPro’s Hero10 була попередньою флагманською моделлю GoPro, зараз її замінила Hero11, але це означає, що ви можете отримати смачну знижку 31% на цю чудову екшн-камеру.

DJI Action 2: було 418, стало 310.99 на Amazon Більше GoPro не має повного контролю над ринком екшн-камер, і DJI є одним з головних конкурентів. Action 2 – це надзвичайно маленька, високоякісна екшн-камера, готова до запису ваших поїздок.

Перевірте ціну: Adorama 399

Insta360 ONE RS Twin Edition: був 549.99 зараз 359.99 на Amazon Унікальна модульна екшн-камера з об’єктивом 4K та об’єктивом 360 для максимальної універсальності.

КОРОБКА Компоненти Коробка 3 Prime 9 Трансмісія 2020

Трансмісіям вже давно перевалило за одинадцять, і гонка за кількістю передач на велосипеді, ймовірно, вщухла. Можливо, 12 достатньо? Що ж, Box вважає, що 12 – це більш ніж достатньо, і заохочує нас думати трохи по-іншому з філософією “менше – це більше”.

Лінійка Box Prime 9 має на меті переконати нас, що дев’яти передач достатньо, але при цьому у вас все ще є широкий вибір передавальних чисел. Від Box Four до Box One є цілий ряд цінових категорій та технічних характеристик. Box Four – це найдорожча коробка, яка, що цікаво, має лише вісім передач, але з цього моменту вона стає дев’ятиступінчастою аж до Box One.

Основні твердження Box полягають у тому, що менша кількість шестерень призводить до більшої надійності компоненти які прослужать довше. Далі в цьому блоці ми припускаємо, що речі більш прості та легкі, оскільки, очевидно, менша кількість шестерень повинна важити менше, а дев’ять передач означають менше часу, витраченого на перемикання.

Prime 9 Касета

Для тестування у нас є дев’ятишвидкісна система Box 3, яка включає задній механізм, касету, ланцюг і перемикач. Все це коштує 199.99 або 200 фунтів.00.

Касета

На рівні Box Three є два варіанти: від 11 до 46 або від 11 до 50 т. Обидва елементи встановлюються на стандартний корпус зі шліцьовою втулкою, але потребують проставки ззаду. Всі шестерні сталеві, а сім найбільших кріпляться штифтами до алюмінієвого павука. Дві останні шестерні ковзають незалежно один від одного, а стопорне кільце затягує всю конструкцію на корпусі фріхаб. Вага касети від 11 до 46 т становить 497 г, а від 11 до 50 т – 550 г. Перемикання на касеті 11/13/16/20/24/30/36/40/46 або 11/13/16/20/24/30/36/42/50, що дає великий розкид, але трохи більші перемикання, ніж можна було б досягти на 12-швидкісній касеті.

З меншою кількістю передач можна використовувати важчий ланцюг, який має подвійні загартовані суцільні штифти і важить 312 г. Однак цей 9-швидкісний ланцюг сумісний із сучасними вузько-широкими ланцюговими кільцями, тому вам не потрібно нічого змінювати. Вага 312 г

Перемикач швидкостей у версіях з кількома або одним натисканнями на спусковий гачок

Rear Mech

Механізм дещо відрізняється від інших сучасних перемикачів своїми маленькими колісцями, але все одно має довгу обойму, необхідну для великої касети. Існує система зчеплення, але вона “завжди увімкнена”, не регулюється і здається досить жорсткою, щоб утримувати ланцюг на місці. Як і у всіх інших Prime 9 комплект, він міцний, а всі регулятори та затискачі великі та зручні у використанні. Вага 345 г.

Перемикач

Доступні два варіанти перемикача: багатошвидкісний або одношвидкісний. Останній призначений для електровелосипедів і дозволяє перемикати лише одну передачу за раз, щоб уникнути перехресного навантаження на ланцюг під час роботи. Виготовлений переважно з нейлонового композиту, за стилем схожий на Shimano, з двостороннім вимикачем на пониженій передачі та великим лепестком для перемикання на 3 передачі одночасно (версія з декількома перемиканнями). Вага 128 г

Найбільше здивувало те, наскільки легко я адаптувався до нової системи, враховуючи, що я перейшов з 12-швидкісної трансмісії. Виїжджаючи з парковки під час моєї першої поїздки, я відчував себе напрочуд схоже, і хоча я був на версії 46t і втратив найлегшу передачу, я не надто сумував за великим кільцем. Хоча кількість передач зменшилась, діапазон залишився таким самим, і тому немає відчуття, що ви повернулись у минуле до старомодної 9-швидкісної трансмісії. Насправді, в цій системі дуже мало “старомодного.

прайм, компоненти, слід

Перемикання передач Заправка 9 задніх механізмів

Перемикання трохи незграбне, оскільки 9-швидкісний ланцюг перестрибує з передачі на передачу, але воно відчувається цілеспрямованим і надійним. Після кількох перемикань між передачами помітно, що стрибки стали трохи більшими, і сидіти на одній передачі і змусити її працювати на вас краще, ніж стрибати між передачами. На низьких швидкостях я виявив, що проблема меншої кількості передач майже не має значення, за умови, що у мене є легка передача для лебідки на пагорб, я щасливий. Що більш помітно, так це коли їдеш на більшій швидкості, де можна знайти момент, коли ви можете відчути, що вам потрібна проміжна передача. Я використовую слово “хочу”, оскільки це не обов’язково, і достатньо лише трохи сильніше натиснути на передачу або трохи послабити натискання на педалі. Можливо, гонщики можуть заперечити, але для трейл на конях, це спрацювало чудово.

прайм, компоненти, траса

На спусках, коли потрібно менше крутити педалі, заспокоює те, що ланцюг залишається на місці без направляючої. Вузько-широка сумісність допомагає в цьому аспекті, але заднє механічне зчеплення тримало все разом і на ланцюгу на місці.

Незважаючи на те, що він трохи шумний і сільськогосподарський порівняно з більш просунутими і дорогими трансмісіями, які я використовував, у мене було дуже мало приводів для скарг під час тестування. Чорне покриття почало відходити від касети після першої поїздки, але крім цього, немає ніяких ознак зносу. Я прогнозую, що зможу щасливо їздити на цьому всю зиму, не потребуючи особливого технічного обслуговування.

Prime Огляд колісної пари Primavera 32

Компанія Prime розробила лінійку Primavera разом з британською командою Spectra Racing, яка виступає на дорогах, гравії та MTB, і описує цю колісну пару як ідеальну для горбистих перегонів та їзди, включаючи швидку їзду по гравію та циклокросу. Ця недорога колісна пара зарекомендувала себе як чудовий варіант для шосейників та гонщиків, які бажають покращити свою їзду, не витрачаючи зайвих коштів.

Prime Деталі та характеристики Primavera 32

Слідом за такими брендами, як ENVE та Zipp, Prime вирішила збільшити внутрішню ширину своїх нових коліс до 23 мм. Вона призначена для оптимального поєднання з шинами більшого об’єму (28 мм і більше), які швидко стають нормою на дорогах, тоді як ще ширші шини, ніж ці, привертають увагу до гравійного покриття. Я тестував ці колеса з 30-міліметровими шинами Schwalbe Pro One, розмір яких становив 32 мм. Prime обрав обод Primavera із зачіпкою, що позбавляє від головного болю при виборі відповідних шин – ви можете встановлювати клінкерні або безкамерні шини. Prime стверджує, що лінійка Primavera була аеродинамічно оптимізована за допомогою CFD-тестування, хоча й не уточнює, для якого типорозміру шин були оптимізовані ободи. У конструкції маточини freehub використовується двопружинна зіркоподібна храпова система, подібна до тієї, що використовувалася в попередньому поколінні маточин DT Swiss, до того, як швейцарський бренд перейшов на сучасну систему Ratchet EXP. З мого досвіду, ця система зачеплення виявилася надзвичайно надійною та простою в обслуговуванні порівняно з більш традиційною системою на основі засувок. Втулки поставляються з храповиком на 36 зубів, але також доступна модернізація на 54 зуби. Збільшена кількість зубців забезпечує менший кут зачеплення, що ідеально підходить для їзди по легкому гравію або циклокросу, де потрібні короткі та різкі натискання на педалі на технічній місцевості.

Ви можете оновити свій вільний хаб до моделі з більшим числом зубців для швидшого зачеплення. Ешлі Квінлан / Наші ЗМІ

Для гонщиків, які їздять по дорогах, штатна 36-зубчаста тріскачка забезпечує оптимальний баланс відповідного кута зачеплення та низького опору. Ця система також дозволяє проводити базове обслуговування без інструментів. Ви можете зняти корпус вільної втулки, почистити та змастити храповик, а потім знову зібрати його без жодних інструментів. Проведення такого роду періодичного планового обслуговування, ймовірно, заощадить ваші гроші в довгостроковій перспективі, а також зробить повне обслуговування та майбутню заміну підшипників менш частою подією. Prime Наразі компанія пропонує цю колісну пару лише з корпусом Shimano freehub, але опції SRAM XDR та Campagnolo доступні окремо. У колесах Primavera 32 використовується суміш спиць DT Swiss Aerolite та Aero Comp, щоб збалансувати легку вагу з жорсткістю та довговічністю. Вони кріпляться до обода за допомогою сплавних ніпелів. Вага колісної пари становить 1,436 г, що значно більше, ніж заявлені 1,272 г. Близько 65 г цієї різниці можна пояснити включеною безкамерною стрічкою та клапанами, але це все одно робить колісну пару важчою, ніж заявлено.

Прайм Продуктивність Primavera 32

Візуально, обода Primavera 32 виглядають добре обробленими, без явних виробничих невідповідностей у карбоні. Перевіривши якість збірки колісної пари Prime Primavera 32, я виявив, що обидва колеса рівномірно натягнуті і мають бічне та радіальне биття з точністю до /- 1 мм. Це знаходиться в межах допуску багатьох брендів, які мають більш високу ціну, і це приємно бачити на цьому рівні. Особисто я вважав би за краще, якби Prime взяла невеликий штраф за вагу і встановила латунні ніпелі, враховуючи підвищений ризик корозії, до якої схильні матеріали зі сплаву.

З коробки колеса поставляються заклеєними і готовими до безкамерних покришок, і я виявив, що шини легко встановлюються. Мені вдалося це зробити з першої спроби, використовуючи гусеничний насос і знявши серцевину клапана. На дорозі Primavera 32 значно перевершує свою вагу, забезпечуючи продуктивність, яка може конкурувати з набагато дорожчими конкурентами. Загальний досвід їзди відчувається швидким і чуйним, без різкості або дискомфорту. Завдяки відносно невеликій глибині ободів (32 мм), колісна пара дуже добре поводиться у вітряну погоду. На моєму тестовому велосипеді Fairlight Strael колеса добре доповнюють раму, відчуваються жорсткими, швидкими та “гострими”, незважаючи на менш агресивний характер велосипеда. На підйомах Primavera 32 вступає у свої права, відчуваючи чуйність під час коротких, різких рухів поза сідлом.

Аналогічно на пересіченій місцевості Primavera 32 добре реагує на натискання на педаль акселератора на невеликих підйомах. Але під час їзди по рівній дорозі колісна пара не підтримує швидкість так, як це роблять ободи з глибокими канавками. Втім, цей компроміс є очікуваним, і відверто аеродинамічні характеристики на рівнинній місцевості відходять на задній план, щоб уможливити підйом на гору та перехресний вітер. Тріскачка з 36-кілограмовим зусиллям вмикається надійно, без відчуття тяги, тому спринтерам серед нас не потрібно турбуватися про ковзання втулок під навантаженням. Втулка вільного ходу видає чутне клацання без неприємного шуму. Колісна пара Primavera 32 буде гідним оновленням для будь-якого велосипедиста, який бажає перейти на карбонові колеса для скелелазіння за вигідною ціною, хоча велосипедистам, які прагнуть більшої аеродинаміки для більш рівнинних поїздок, буде розумно розглянути більш глибокі варіанти в межах лінійки Primavera. Модель Primavera 32, доступна у Великобританії за ціною трохи менше 900 фунтів стерлінгів, пропонує чудову ціну за пропоновані характеристики. Наш посібник покупця найкращих коліс для шосейних велосипедів пояснює асортимент коліс, доступних для будь-якого бюджету, включаючи варіанти від Hunt та Bontrager, які є настільки ж конкурентоспроможними.

Ви можете використовувати колесо Primavera 32 з клінчерами завдяки зачіпному ободу. Ешлі Квінлан / Наші ЗМІ

Аксесуари в комплекті

У комплекті з колесами Primavera 32 компанія Prime пропонує широкий асортимент запасних частин та аксесуарів – більше, ніж у більшості колісних боксів. Усередині є заглушки маточини для використання з швидкознімними шампурами та передніми осями 15×100 мм, а також швидкознімні шампури, безкамерні вентилі, запасні спиці, ніпелі та шайби. Вентилі, що входять до комплекту, також мають канал для скидання тиску в гайці штока, який запобігає потраплянню тиску в порожнину обода в разі пошкодження безкамерного ущільнення.

Політика заміни в разі аварії

Зрозуміло, що при відносно низькій початковій вартості колісної пари Primavera 32, Prime не пропонує політику підтримки на тому ж рівні, що й деякі більш дорогі бренди, такі як ENVE, Zipp або Reserve, які надають довічну підтримку. Однак, він пропонує заміну пошкоджених в аварії коліс зі знижкою 40% від RRP протягом двох років з моменту придбання.

Prime Primavera 32 – підсумок

Prime Компанія Scribe виконала чудову роботу, щоб зробити високопродуктивну колісну пару в розумному ціновому діапазоні, і вона виправдовує свої заяви, коли мова йде про продуктивність на підйомах. Проте, в цьому ж ціновому діапазоні доступні й легші варіанти, наприклад, колеса Scribe’s Aero Wide R42, які на кілька грамів легші за Prime, хоча й глибші на 10 мм. Крім того, райдерам, які використовують трансмісії XDR або Campagnolo, доведеться витратити додаткові кошти, щоб придбати відповідний фріхаб.

На основі характеристик на підйомах та загальних відчуттів від їзди, Primavera 32 стане чудовим універсальним колесом для гонщика, який надає перевагу меншій вазі над максимальною швидкістю та аеродинамічними характеристиками на рівнинній місцевості.

Prime Primavera випускає легкі аерокарбонові дорожні колеса будь-якої глибини, безпосередньо від Wiggle

Пропонує неперевершене поєднання аеродинаміки, легкості та відносно низької вартості Prime отримує абсолютно нове сімейство безкамерних карбонових дорожніх коліс Primavera найвищого рівня. Колеса Primavera доступні в 32, 44, 56, 85 мм глибиною для всіх типів сучасної їзди по дорогах, з новими внутрішніми деталями маточини Star Ratchet для швидкого зачеплення та перевіреної довговічності.

А повна колісна пара починається всього від 900 фунтів стерлінгів..

prime, компоненти, траса

Легкі та доступні колеса Prime Primavera

Вперше помічений нами як преміальний домашній бренд компоненти велосипедів Vitus, Prime Велосипед Компоненти також доступні безпосередньо споживачам у їхнього материнського партнера – роздрібного продавця Wiggle, який прагне зарекомендувати себе як доступний апгрейд для будь-якого велосипеда. Відмова від посередників означає велику цінність, але, як і у випадку з Vitus, Prime також не поскупився на продукт RD.

Ці нові карбонові дорожні колеса Primavera встановлюють нові стандарти для бренду завдяки абсолютно новим аеродинамічним профілям ободів з тупим носом, оптимізованим за допомогою CFD, оптимізованому за глибиною укладання матеріалу та новій втулці власної розробки з храповиком freehub, оскільки термін дії патенту DT закінчився.

Технічна інформація

Кожне з нових ободів має карбонову основу T800 UD з внутрішнім 23-міліметровим (30-міліметровим зовнішнім) гачковим профілем, готовим до безкамерних покришок, глибиною 32, 44, 56 та 85 мм, що робить їх більш аеродинамічними та міцнішими з точки зору конструкції. Два глибші профілі 56 та 85 мм мають тонкий шар кевлару посередині високих стінок обода, що підвищує ударостійкість та довговічність, зберігаючи при цьому низьку вагу.

Нові 24-лункові втулки з центральним замком із сплаву 6063-T6 з прямим витягуванням мають перевірені внутрішні частини з термообробленої вуглецевої сталі з храповиком типу DT, стандартне кільце 36T та подвійні пружини, які можуть бути модернізовані до 54T.

Нові 12-міліметрові наскрізні маточини обертаються на збільшених легкосплавних осях, обертаються на ущільнених підшипниках преміум-класу з японської сталі та прикріплені до карбонових ободів за допомогою ніпелів DT Swiss Aerocomp/Aerolite зі спицями зі сплаву DT. Доступні втулки Freehub для касет Shimano HG, SRAM XDR Campagnolo.

Вага повної колісної пари заявлена для 32-мм глибини 1272 г, 44-мм глибини 1378 г, 56-мм глибини 1482 г та 962 г для заднього колеса глибиною 85 мм.

Prime Primavera Disc – ціни, наявність опцій

Prime Легкі доступні аерокарбонові дорожні колеса Primavera, 32, 44, 56 глибиною 85 мм.

Primavera Disc – новий топовий рівень лінійки Prime, який тепер можна придбати безпосередньо у Wiggle. Primavera 32, 44 56 Carbon Disc в основному продаються у вигляді повних колісних пар за £900 / 1000€ кожна. Хоча глибші Primavera 85 Carbon Disc доступні лише окремо як передні та задні колеса вартістю 500 фунтів стерлінгів та 600 фунтів стерлінгів, їх можна поєднувати з дещо дешевшими, дрібнішими колесами вартістю 450 фунтів стерлінгів спереду та 470 фунтів ззаду.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top