Огляд електровелосипеда Aventon Soltera: Доступний та якісний приміський електровелосипед. Aventon Soltera ebike

Огляд електровелосипеда Aventon Soltera: Доступний та якісний електровелосипед для приміських поїздок

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Soltera. це найновіше доповнення до лінійки електровелосипедів Aventon. Soltera в перекладі з іспанської означає “один”, тому зрозуміло, чому Soltera. це одношвидкісний електровелосипед. Нам з Джиммі пощастило отримати Soltera перед випуском 4 січня для тестування та огляду.

Як тільки ми розпакували Soltera і зібрали його, ми зрозуміли, що він зроблений набагато краще, ніж більшість електровелосипедів, які ми оглядали в минулому. У цьому огляді ми розповімо вам, що ми любимо та ненавидимо в Aventon Soltera.

Щоб дізнатись актуальні ціни на Aventon Soltera, натисніть тут.Щоб дізнатись актуальні ціни на Step Through Aventon Soltera, натисніть тут.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Топ-10 речей, які я люблю в велосипеді Aventon Soltera Ebike

  • Кольоровий дисплей
  • Мобільний додаток
  • Проста одношвидкісна передача
  • Безшовні зварні шви
  • Гарне фарбування
  • Чудові варіанти кольорів
  • Легкий
  • Міцна конструкція
  • Вбудовані ліхтарі
  • Дросель на верхній частині педалей

Мобільний додаток Aventon Soltera

Кольоровий дисплей на Aventon Soltera має Bluetooth, тому ви можете підключити свій телефон до Soltera через додаток. Однією з моїх улюблених функцій додатку є те, що він дає можливість відстежувати ваші поїздки.

Додаток зберігає ваші поточні та попередні поїздки, надаючи детальну інформацію про середню швидкість, максимальну швидкість, пройдену відстань, зекономлені викиди CO2 та спалені калорії.

Ви також можете використовувати додаток, щоб мотивувати себе проти інших велосипедистів Aventon. У додатку є розділ для визначення рейтингу велосипедистів. Рейтинг велосипедистів покаже вам, як ви посідаєте місце серед інших гонщиків Aventon за день, тиждень, місяць та загалом.

У додатку є вкладка “Відкриття”, яка дозволяє вам ділитися фотографіями та повідомленнями з іншими гонщиками Aventon. Додаток навіть дозволяє знайти місцевих дилерів Aventon для ремонту.

Aventon прагне скористатися популярністю соціальних додатків та програм для велосипедних змагань, таких як Peloton та Strava.

Скільки передач має електровелосипед Aventon Soltera?

Aventon Soltera поставляється в двох моделях, одношвидкісній та 7-швидкісній версії. Ми з Джиммі протестували одношвидкісну версію.

Я не був великим шанувальником останнього одношвидкісного ебайку, який ми розглядали, KBO Hurricane, тому я не очікував багато від Aventon Soltera.

Однак, як тільки у мене з’явилася можливість протестувати та оглянути SolteraЯ був приємно здивований загальним відчуттям від їзди на Aventon Soltera. Я впевнений, що 7-швидкісна Soltera хороша, але мені подобається простота одношвидкісної Soltera.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Електровелосипед Aventon Soltera має преміальну конструкцію та відчуття преміум-класу

Ми з Джиммі переглянули безліч електровелосипедів, і більшість з них мають жахливі сліди від зварних швів. Більшість електровелосипедів мають великі та об’ємні зварювальні шви, які просто зафарбовуються. Aventon шліфує зварні шви, щоб рама виглядала бездоганно.

Саме ці дрібні деталі дійсно допомагають компанії Aventon виділитися серед конкурентів.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Фарбування, яким можна пишатися!

Окрім безшовних зварювальних швів, Aventon освоїла нові технології фарбування. Покриття фарби на Aventon Soltera просто приголомшливе. Мені подобається, як вони використовують інші кольори велосипедів Soltera у своїй лінійці, щоб зробити акцент на велосипеді.

У скількох кольорах пропонується велосипед Aventon Soltera?

Soltera пропонується в шести різних кольорах, і це залежить від вибору рами та вибору передач. Моя дружина любить зелений колір морської піни, який в основному є вигадливою назвою для чирка. Нижче наведено варіанти кольорів, що пропонуються.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

  • Onyx Black. одношвидкісний 7-швидкісний
  • Цитрин. 7-швидкісний
  • Лазурно-блакитний. одношвидкісний

Прохідна рама Soltera:

  • Рожевий лосось. одношвидкісний
  • Бузково-сірий. 7-швидкісний
  • Seafoam Green. одношвидкісний 7-швидкісний велосипед

Скільки важить Aventon Soltera?

Одношвидкісний велосипед Aventon Soltera важить 41 фунт.

7-швидкісний велосипед Aventon Soltera важить на кілька фунтів більше, ніж одношвидкісний, і становить 43 фунти.

Вони обидва відносно легкі для електровелосипедів, і їх можна легко переносити вгору і вниз по сходах або в громадському транспорті.

Наскільки міцна Aventon Soltera?

Ми з Джиммі виявили, що багато ебайків торохтять і трясуться, коли з’їжджають з бордюрів. Aventon Soltera міцний і видає дуже мало шуму при скиданні з поворотів.

Загальна конструкція Aventon Soltera є видатною.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Чи має Aventon Soltera стоп-сигнали?

Aventon Soltera має найдивовижніші гальмівні вогні, які я коли-небудь бачив на ебайках. Soltera має гальмівні ліхтарі, інтегровані в раму, що робить їх плавними та красивими. Коли ви ввімкнули світло, задній ліхтар завжди горить і стає яскравішим при гальмуванні.

Компанія Aventon прислухалася до відгуків, оскільки багато людей скаржилися на те, що Aventure має лише один стоп-сигнал, інтегрований в одну сторону рами. Soltera має два стоп-сигнали, по одному з кожного боку рами.

Чи є у Aventon Soltera дросель??

Так, Aventon Soltera має дросель для великого пальця зліва.

Коли ми з Джиммі оглядали KBO Hurricane, на ньому було важко підніматися на пагорби, оскільки він був одношвидкісним і не мав можливості перемикання передач. Aventon Soltera пропонує дросель, який надзвичайно допомагає. Коли ви стартуєте на пагорбі з одношвидкісним ебайком, його важко запустити.

З Aventon Soltera ви можете допомогти собі піднятися на пагорб, просто натиснувши на газ. Мені подобається мати можливість натиснути на газ, коли мені ліньки крутити педалі.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Щоб переглянути поточні ціни на Aventon Soltera, натисніть тут.Щоб дізнатись актуальні ціни на Step Through Aventon Soltera, натисніть тут.

Наскільки великий акумулятор на Aventon Soltera?

Батарея на Aventon Soltera. це батарея LG на 36 В 10 Ач, загальною потужністю 360 ват-годин. Я хотів би, щоб батарея була більшою, але розумію, що Aventon зробив її меншою, щоб зменшити вагу Soltera. Мені подобається, що Aventon консервативно підходить до заявленого діапазону і перераховує діапазони на основі рівнів допомоги педалей.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Акумулятор вбудований в нижню частину рами. Я хвилююся, що батареї можуть випасти, коли вони прикріплені до дна. Однак, Soltera має ключ і додаткову запобіжну засувку, щоб утримувати батарею на місці.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Красиве фарбування, яке може бути важко підтримувати в чистоті

Ми з Джиммі отримали версію Aventon Soltera в кольорі Onyx Black. Блискуче чорне покриття чудово виглядає, але на сонячному світлі легко помітні плями. Я вважаю, що чорні автомобілі важко утримувати в чистоті, тому я сподіваюся, що на інших кольорах Soltera не так легко залишати плями.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Чи запам’ятовує Aventon Soltera, на якому рівні допомоги педалей ви були, коли ви знову ввімкнули його?

Однією з неприємних особливостей Aventon Soltera є те, що при вимиканні та вмиканні електровелосипеда він завжди повертається до 0, коли вимикає та вмикає педалі. Дисплей запам’ятає відстань вашої останньої поїздки, але не запам’ятає рівень допомоги педалей.

Легко перемикати швидкість, але хотілося б, щоб велосипед запам’ятовував, на якому режимі допомоги педалей я востаннє залишав велосипед.

Чи дозволяє Aventon Soltera використовувати дросель в режимі PAS 0?

Ні, ви не можете користуватися дросельною заслінкою в режимі Peddle Assist 0.

Ненавиджу, коли електровелосипеди не дозволяють користуватися дроселем в режимі допомоги педалей 0. Іноді мені подобається вручну штовхати ebike і використовувати дросель лише тоді, коли я повністю зупинився або їду на пагорби.

Aventon Soltera не дозволяє використовувати дросель тільки в режимі PAS 0. Мене завжди бентежить, чому деякі електровелосипеди дозволяють користуватися дроселем в режимі PAS 0, а деякі. ні.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Які гальма стоять на Aventon Soltera?

Aventon Soltera оснащений гальмами з супортом.

Я віддаю перевагу механічним або гідравлічним дисковим гальмам, а не гальмам на супортах. Гальма супортів зупиняють добре, але дискові гальма відчуваються набагато краще і безпечніші на мокрій дорозі.

Вибір гальм. моя найбільша претензія до Aventon Soltera.

Щоб дізнатись актуальні ціни на Aventon Soltera, натисніть тут.Щоб дізнатись актуальні ціни на Step Through Aventon Soltera, натисніть тут.

Для кого ідеально підходить Aventon Soltera?

Aventon Soltera. ідеальний електровелосипед для тих, хто хоче почати їздити на електровелосипеді, але хоче відчувати себе на традиційному шосейному велосипеді.

Aventon Soltera є маневреним і чудово підійде для пішохідних та транспортних зон з високою інтенсивністю руху. Soltera досить легкий, щоб підніматися сходами та заходити в громадський транспорт.

Aventon Soltera. це чудовий ебайк, який ідеально підходить для тих, хто хоче щось естетично привабливе. Якщо ви прагнете мати найновіші технології, то додаток Aventon Soltera. це, безумовно, найбільш преміальний додаток, який ми бачили для електровелосипедів.

Якщо ви хочете простий вишуканий ебайк, вам неодмінно варто звернути увагу на Aventon Soltera.

Коди знижок, купони та ціни на Aventon Soltera

Щоб дізнатись актуальні ціни на Aventon Soltera, натисніть тут.

Щоб дізнатись актуальні ціни на Step Through Aventon Soltera, натисніть тут.

Натисніть тут, щоб переглянути всі наші купони та знижки на самокати та інші електромобілі.

Натисніть тут, щоб переглянути все захисне спорядження, яке використовуємо ми з Джиммі.

Зацікавлені в електросамокатах, відвідайте наш блог про самокати.

Натисніть тут, щоб перевірити всі наші коди купонів на інші PEV.

Огляд Aventon Soltera: Доступність, ефективність і стиль в одному флаконі

Aventon добре відомий своїми недорогими електровелосипедами, які розширюють стандарти того, що може запропонувати недорогий електровелосипед. Його ебайк Soltera. ще один приклад цього.

Aventon Soltera. це бюджетний варіант з легким двигуном і скромним акумулятором, що робить його ідеальним для тих, хто шукає невеликий прискорення під час поїздок на роботу, а не безперервного живлення.

Форма рами та загальна обробка віддають данину поваги початку діяльності Aventon на ринку велосипедів з фіксованою передачею, позиціонуючи його як прямого конкурента Ride1UP Roadster V2 та State Bicycle Co.ebike 6061 ebike commuter.

Завдяки функціям, успадкованим від більш дорогих моделей Aventon, Soltera, безсумнівно, забезпечує відмінне співвідношення ціни та якості.

Але чи перевершує він своїх конкурентів? Давайте дізнаємось.

Основні характеристики Aventon Soltera:

  • MSRP: 1 199
  • Клас: Клас 2, 20 миль/год
  • Двигун: Задня втулка 350 Вт, 36 В
  • Батарея: 36V, 9.6Wh (~350Wh)
  • Діапазон: 41 миля (в середньому)
  • Шини: Kenda 700c x 35c
  • Трансмісія: 7-швидкісний Shimano Tourney
  • Гальма: механічні дискові гальма Tektro, ротори 160 мм
  • Вага: 43 фунта
  • Обмеження ваги: 300 фунтів

Огляд Aventon Soltera: Бюджетний варіант з дивовижними характеристиками

На даний момент вибір легких електровелосипедів, які не завдають шкоди вашому гаманцю, безумовно, недостатній, і варіантів для вибору не так вже й багато. Це лише частина причини, чому Aventon Soltera виділяється на ринку ebike.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Поєднання доступності, ефективності та стилю робить його рідкісною знахідкою в сучасному ландшафті бюджетних, легких електровелосипедів.

З обтічною алюмінієвою рамою, вагою 41 фунт, пристойним двигуном, вбудованим акумулятором, 7-ступінчастою трансмісією і дисковими гальмами, Soltera охоплює майже все, що може побажати міський пасажир.

Для порівняння, Ride1UP Roadster v2, ще один популярний вибір у цій категорії, має одношвидкісну трансмісію (з ремінним приводом), ободні гальма та меншу батарею, хоча і коштує трохи дешевше.

Хоча Soltera не бездоганна, і було б чудово побачити більшу батарею та деякі базові аксесуари, важко критикувати її, враховуючи ціну в 1 199 доларів.

Плюси

  • Нам подобається обтічна алюмінієва рама в стилі фіксі та вишуканий зовнішній вигляд.
  • Вага 43 фунти робить його одним з найлегших електровелосипедів у бюджетній ціновій категорії.
  • Захоплюючі функції вищого класу, такі як інтегровані задні ліхтарі та кольоровий РК-дисплей.
  • 7-ступінчаста трансмісія та механічні дискові гальма виділяють його серед конкурентів.
  • Акумулятор акуратно захований всередині рами, але все ще знімний.

Мінуси

  • Ми хотіли б бачити крила та/або задній багажник на майбутній версії.
  • Легкий двигун і батарея можуть виявитися недостатніми для тих, хто звик до постійної допомоги.

Спортивна алюмінієва рама з безшовною інтеграцією

Як деякі з вас, мабуть, вже знають, Aventon був відомим брендом у колах любителів техніки, перш ніж зосередився виключно на ринку електровелосипедів. Soltera. це, очевидно, данина поваги тим часам.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Він поставляється з гладкою алюмінієвою рамою, доступною в перекидній та прохідній варіаціях, кожна з яких пропонується в двох унікальних кольорах. Кожна рама також пропонується у двох розмірах, які підходять для велосипедистів зростом від 5’3″ до 6’4″.

“>Step-Through “>Степ-овер
“>Регулярний “>4’11″. 5’7″ “>5’3″. 5’10″
“>Великий “>5’7″. 6’1″ “>5’10″. 6’4″

Враховуючи коріння фіксі, геометрія Soltera є більш агресивною, що дозволяє вам сидіти в передньому положенні. Це аж ніяк не спортивна посадка, як на справжньому шосейному велосипеді, але вона більш агресивна, ніж на більшості популярних міських електровелосипедів.

Єдиним недоліком цієї рами є те, що кріплення для пляшки з водою розташовані на нижній стороні верхньої труби на перекидній версії, що не є ідеальним. Набагато краща позиція була б на підсідельній трубі.

Надійний двигун та акумулятор для їзди по місту

Двигун і акумулятор Aventon Soltera є надійними для електровелосипеда, призначеного для поїздок на роботу і назад по місту. Він оснащений двигуном задньої втулки потужністю 350 Вт і акумулятором на 350 Вт-год, акуратно інтегрованим в нижню трубу.

З такою установкою у вас не буде проблем з круїзом по рівних дорогах і пагорбах, використовуючи тільки газ, але вам потрібно буде доповнити власну потужність, коли дорога почне підніматися вгору.

З п’ятьма рівнями допомоги на педалях та дроселем великим пальцем, Soltera пропонує середній запас ходу 40 миль та максимальну швидкість 20 миль/год. Для порівняння, Ride1UP Roadster має максимальну швидкість 28 миль/год, але середній запас ходу лише 20-30 миль.

Враховуючи, що Soltera важить лише 43 фунти і їздить на гладких шинах 700c x 35 мм, цієї комбінації двигуна та акумулятора цілком достатньо, щоб забезпечити пристойний запас ходу, якщо ви не дуже важкий райдер.

Трансмісія початкового рівня та масивні дискові гальма

Коли Soltera вперше вийшла на ринок, Aventon пропонував її з одношвидкісною або 7-швидкісною трансмісією. Сьогодні доступна лише 7-швидкісна версія Aventon Soltera.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Крім того, одношвидкісна модель оснащена гальмами з супортами, тоді як 7-швидкісна версія використовує механічні диски Tektro, які пропонують величезне покращення гальмівної сили та модуляції.

З 7-швидкісною касетою на задній панелі та вагою 43 фунти, вам буде досить легко крутити педалі навіть з розрядженим акумулятором, що є великим плюсом.

Крім того, завдяки можливості ефективніше перемикати передачі та крутити педалі, ви зможете легше підніматися на пагорби та отримувати більший запас ходу від акумулятора ємністю 350 Вт-год.

Напрочуд високотехнологічні функції

Відсутність аксесуарів. головний недолік Soltera для тих, хто звик їздити на повністю обладнаних міських велосипедах. Але навіть незважаючи на відсутність крил і багажника, Soltera пропонує кілька інших несподівано просунутих функцій.

Перш за все, він має встановлену на кермі передню фару, яка не дуже яскрава, але достатньо пристойна, щоб бачити і бути поміченим вночі. Він також має задні ліхтарі, інтегровані в підсідельний штир, що є особливістю, запозиченою у більш дорогої моделі Aventure від Aventon.

Soltera також поставляється з повнокольоровим РК-дисплеєм, який сумісний з офіційним додатком Aventon і пропонує деякі цікаві функції та показники.

Наприклад, окрім відображення всіх стандартних показників (швидкість, відстань, середня швидкість, одометр і т.д.).) він також показує рівень заряду батареї у відсотках (що є фантастичним і має бути більш поширеним) і скільки кілограмів CO2 і дерев ви зберегли, їздячи на ебайку, а не на машині.

Часті запитання

Наскільки важкий Aventon Soltera?

Aventon Soltera важить всього 43 фунти, що робить його одним з найлегших електровелосипедів у своїй ціновій категорії. Аналогічно обладнані 7-швидкісні велосипеди зазвичай важать близько 55 фунтів або більше, що є великим плюсом для Soltera.

До якого класу належить Aventon Soltera?

Aventon Soltera відноситься до класу 2, оскільки він пропонує п’ять рівнів допомоги педалей, дросель і максимальну швидкість 20 миль/год. Ви можете їхати швидше, але допомога від двигуна припиняється, коли ви досягаєте 20 миль/год.

Яке обмеження швидкості на Aventon Soltera?

Максимальна швидкість Aventon Soltera. 20 миль/год з підтримкою педалей та дросельної заслінки. Хоча, майте на увазі, що його середня максимальна швидкість трохи нижча, оскільки він не може досягти своїх максимальних 20 миль/год на крутих пагорбах.

Як я можу зробити Aventon Soltera швидшим?

Щоб прискорити швидкість вашого ебайку Aventon Soltera, вам потрібно спочатку завантажити офіційний додаток Aventon, а потім виконати наступні кроки:

  • Натисніть і утримуйте центральну кнопку на кермі, щоб отримати доступ до меню дисплея.
  • Перейдіть до опції “Підключитися до програми” за допомогою кнопки мінус ( “. ” ).
  • Запустіть додаток Aventon на своєму телефоні, створіть обліковий запис і увійдіть в систему.
  • У додатку торкніться “сканувати пару.”
  • Відскануйте QR-код, який з’явиться на екрані вашого ebike.
  • Присвойте нікнейм своєму ebike і натисніть “підтвердити.”
  • Після успішного підключення додатку Aventon до вашого ebike перейдіть до меню налаштувань у додатку (натисніть на іконку налаштувань у верхньому правому куті сторінки Ebike) і прокрутіть вниз, доки не знайдете опцію налаштування максимальної швидкості.

Чи є в Aventon Soltera дросель??

Так, Aventon Soltera має дросель для великого пальця, розташований на лівій стороні керма. Він розроблений з канавками, щоб він не ковзав під пальцями і дозволяв вам їздити з максимальною швидкістю 20 миль/год.

Скільки часу потрібно для заряджання акумулятора Aventon Soltera?

Акумулятор Aventon Soltera заряджається приблизно за три години. Батарея має ємність лише 350 Вт-год, тому її повна зарядка не займе багато часу. Однак, для найкращої тривалості життя, ви повинні намагатися тримати його в межах від 20% до 80%.

Наш вердикт: Їздити або не їздити?

На закінчення, Aventon Soltera пропонує виняткове поєднання стилю, доступності та корисності, що робить його привабливим вибором у категорії легких електровелосипедів, яка в даний час недостатньо представлена.

Хоча він не позбавлений недоліків, таких як відсутність аксесуарів та обмежена ємність акумулятора, високотехнологічні функції та висока продуктивність Soltera затьмарюють його незначні недоліки.

Для міських пасажирів, які шукають економічний, ефективний та практичний вид транспорту, Aventon Soltera, безумовно, заслуговує на серйозну увагу.

Будьте першим, хто залишив відгук “Огляд Aventon Soltera: Доступність, ефективність та стиль в одному” Скасувати відповідь

Повністю перевірено: Відмінний одношвидкісний електронний велосипед Soltera від Aventon

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Винос: Багато приміських велосипедів мають складні функції та конструкцію, які не підходять для стилю життя багатьох велосипедистів. Що нас захоплює в одношвидкісному велосипеді Soltera, так це його простота і функціональність. Aventon відмовився від перемикачів та дискових гальм, відмовився від амортизаційної вилки та товстих велосипедних шин. Це робить електронний велосипед легшим, з ним легше жити та обслуговувати.

  • Одношвидкісні для простоти та безтурботності використання.
  • Доступний як 7-швидкісний за додаткову плату 100.
  • Потужний двигун задньої втулки
  • Стандартні та покрокові моделі, кожна в 2 розмірах та 3 кольорах.

Ціна: 1 200Вага: 42.1 фунт (великий)

Aventon Soltera Singlespeed

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Aventon Soltera Singlespeed

Стиль: Міський / міський електровелосипедМатеріал: Алюмінієвий сплав 6061 з подвійним баттером і внутрішнім акумуляторомРозмір коліс: 700CВилка: Aventon Soltera AL вилкаМотор: 36 В, 350 Вт (номінальна) безщітковий двигун із задньою втулкоюБатарея: Знімний інтегрований літій-іонний 36В, 10Аг з елементами LGПривід: ОдношвидкіснийКривошип: Сплав, довжина 170 мм з ланцюгом 48TПедалі: Платформа зі сплавуБезкоштовне колесо: одношвидкісне безкоштовне колесо 16ТГальма: Супорт TektroКолеса: Алюмінієві диски з подвійними стінками, 36H (передні задні)Шини: Kenda K193, 700x35cСідло: SelleRoyalSeatpost: Кований сплав, 27.Діаметр 2 мм, головка болта на 2 болтиКермо: Алюміній 31.Затискач 8 мм, ширина 620 ммГрипси: Ергономічний комфортШток: без різьби, 31.Затискач 8 мм, підйом 7°Інше: Передні задні ліхтарі, швидкознімний затискач сидіння, підставка для ніг

З велоспорту

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Детальні фото Aventon Soltera

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

На ринку електронних велосипедів, де домінуючою особливістю, яку продають бренди, часто виявляється “більше”. більше двигуна, більше акумулятора, більше передач, вища ціна. цей електронний велосипед виділяється тим, що має “менше”, і це робить його потенційно більш привабливим для багатьох гонщиків. Soltera Singlespeed має лише одну передачу, не має дискових гальм, підвіски та надшироких шин. В результаті вийшов дуже практичний, простий у використанні електровелосипед, який чудово підходить для пересування містом, виконання доручень або просто для поїздок на вихідних чи після роботи.

До недавнього переходу на повністю електричні велосипеди, Aventon зробив собі ім’я в спільнотах трекових гонок і міської їзди, продаючи велосипеди з фіксованою передачею. Фіксики та трекові велосипеди. найпростіший тип велосипедів, який тільки можна собі уявити. Мають лише одну передачу (на якій не можна їхати по колу, звідси і термін “фіксована передача”) і не мають гальм. Таким чином, в певному сенсі, Aventon повернувся до свого коріння, створивши такий простий і практичний електровелосипед з Soltera Singlespeed.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Лінійка продуктів Aventon, що складається з півдюжини різних платформ (більшість з яких пропонуються з традиційними та прохідними рамами), орієнтована на велосипеди для міста, поїздок на роботу та транспортування. Отже, якщо одношвидкісний велосипед не ваш стиль, є моделі для міста та приміських поїздок (наприклад, Level або Pace 350), велосипеди з жирними шинами та складні електровелосипеди, які можуть задовольнити ваші потреби. Крім того, ви також можете придбати 7-швидкісну модель Soltera.

Aventon Soltera Bike Family

Aventon пропонує Soltera з двома типами трансмісії (одношвидкісною або 7-швидкісною) та двома типами рами (традиційною або наскрізною). Ми протестували одношвидкісну модель 1200 з традиційною рамою (подвійний діамант), хоча всі моделі мають багато спільних функцій та деталей дизайну, тому те, що ви прочитаєте тут, стосується всіх велосипедів.

Відмінності між традиційною та прохідною рамами Soltera досить прості: прохідна рама має нижчу верхню трубу. Aventon продає кожен стиль рами у двох розмірах (звичайна або велика для традиційної рами, S/M та M/L для прохідної).

Aventon стверджує, що його розміри підійдуть для велосипедистів зростом до 6’4 на традиційній рамі та до 4’11 на прохідній. Наш тест-райдер зі зростом 6’0 комфортно розмістився на рамі великого розміру. Хоча ми тестували стандартну раму, ми є прихильниками наскрізних рам на велосипедах, які використовуються в місті. Вони полегшують спільне використання велосипеда в сім’ї, а низька верхня труба полегшує залазити на велосипед або злазити з нього, особливо коли ви несете щось в руці або ваш електровелосипед завантажений продуктами, спорядженням або дітьми в дитячих кріслах.

Хоча нам подобається простота одношвидкісних трансмісій, ми знаємо, що 7-швидкісні версії сподобаються тим, хто їздить по горбистій місцевості або перевозить багато вантажу. Опція 100 на Soltera дає вам задній перемикач Shimano Tourney, 7-швидкісну касету та твіст-шифтери. Зупинки на 7-швидкісному варіанті здійснюються дисковими гальмами, в той час як одношвидкісні велосипеди оснащені гальмами на ободах з великим радіусом дії.

Незалежно від типу трансмісії, обидва велосипеди оснащені однаковим інтеейсом дисплея, 350-ватною втулково-моторною системою та інтегрованим акумулятором. Велосипеди також мають однакову геометрію рами, хоча майте на увазі, що рами різні, і ви не можете додати перемикач та багатошвидкісну касету до одношвидкісного велосипеда в майбутньому. Тож, обирайте з розумом.

Їзда на Soltera Singlespeed

За 1200 доларів ви отримуєте багато можливостей з одношвидкісним велосипедом Soltera Singlespeed. Незважаючи на те, що він не має деяких популярних функцій, таких як товсті шини, багажник, крила, амортизаційна вилка, дискові гальма. або в цій конфігурації навіть шестерні та перемикач. це один з найпрактичніших електровелосипедів, на яких ми їздили останнім часом.

Переваги одношвидкісного велосипеда в місті численні. Немає перемикача, який можна пошкодити, коли ви закріплюєте велосипед на тротуарі, або зігнути, коли велосипед падає. Одношвидкісні трансмісії також зазвичай вимагають меншого обслуговування, оскільки вам не потрібно турбуватися про заміну кабелів або регулювання передач. Крім того, вони часто легші, ніж велосипеди з перемикачами. Ось чому надійні, безтурботні одношвидкісні велосипеди часто обирають кур’єри та завзяті мандрівники.

Недоліком традиційних одношвидкісних велосипедів, однак, є те, що вони не мають додаткових передач, які допоможуть вам легше піднятися на пагорб або якщо вам доведеться їхати проти вітру. Але додавання двигуна електронного велосипеда зменшує ці недоліки. І ми виявили, що це саме те, що потрібно для Soltera. За винятком одного особливо довгого і крутого підйому, ми змогли відносно легко підніматися на пагорби та естакади завдяки 350-ватному втулковому двигуну Aventon. безумовно, легше, ніж на велосипедах без допоміжних механізмів.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Що стосується цього двигуна, то це той самий блок, який використовується на інших моделях Aventon. Для Soltera компанія Aventon налаштувала двигун на максимальну швидкість 20 миль/год і поєднала його з важелем дросельної заслінки на кермі. Хоча ми виявили, що попередні моделі Aventon мають велику кількість крутного моменту. майже занадто багато для деяких ситуацій. Soltera відчував себе більш плавним. Натискання на газ призводить до плавного збільшення потужності та швидкості, що відчувається природно і пропорційно передачі одношвидкісної трансмісії. Soltera бадьорий, без відчуття стрибкоподібності чи гіперактивності.

Aventon стверджує, що літій-іонна батарея Soltera ємністю 10 ампер-годин може живити велосипед до 41 милі у другому (10 миль/год) з п’яти режимів допомоги або до 20 миль при використанні лише дросельної заслінки. Заявлена дальність ходу акумуляторів для електровелосипедів може бути ненадійною, оскільки на продуктивність впливає дуже багато факторів. Пагорби, вага велосипедиста, напрямок вітру. все це може суттєво вплинути на запас ходу. Під час нашого огляду ми проїхали менше 41 милі на одному заряді. наш тест-райдер, який важить понад 200 фунтів, їхав горбистими дорогами і використовував важкий палець на педалі газу. Більш легкі гонщики, які трохи розсудливіші у використанні допомоги з електроживленням, повинні мати можливість проїхати 30 миль або більше за одну зарядку.

Цей електровелосипед від Aventon. швидкий, несамовитий, веселий для міста та країни

Ті, хто шукає універсальний електровелосипед, здатний долати великі відстані, пагорби та міський трафік, можуть ознайомитися з останніми пропозиціями від Aventon.

огляд, електровелосипеда, aventon, soltera, доступний, електровелосипед

Люди починають помічати, що електромобілі хороші з точки зору сталого розвитку, але електровелосипеди ще кращі лише з точки зору матеріалів. Вони також трохи легше паркуються. Ось чому ви бачите їх багато в містах. Але як вони поводяться в передмісті?? Ось ще один погляд на потужний Soltera від Aventon під час 20-мильної поїздки з передмістя до міста.

Цей міський електронний велосипед любить країну.

Якщо Soltera вам знайома, можливо, ви пам’ятаєте той огляд наприкінці зими, який я робив у лютому минулого року. Було надто холодно для тривалої поїздки, тож я поїхав на ньому звивистою дорогою, що пролягає через місцевий заповідник.

Це мала бути коротка поїздка на пару миль туди і назад, але Soltera була такою веселою, що я просто продовжував їхати. Я закінчив із замерзлими пальцями на ногах, замерзлими пальцями на руках і 13 миль на одометрі.

Це було того варте. Soltera позиціонується як одношвидкісний міський велосипед, але завдяки 5 режимам потужності (також доступний дросель, але мені він не знадобився), він легко впорався з будь-якими труднощами в моїй напівгірській місцевості.

Ось що я хотів би сказати з цього приводу:

“Soltera виглядає як муркотливий тигр електровелосипеда, і Пагорб Долі це доводить. Велосипед легко перемикається між режимами потужності та забезпечує пружне ковзання на спусках на цих вузьких шинах. Я навіть не помітив відсутності перемикача передач, і коли я повернувся додому, у мене все ще було майже 80% заряду батареї, навіть після ліберального використання електродвигуна на підйомах.”

І він дуже, дуже любить поїздки на роботу

Це все ще залишало питання, як велосипед буде працювати на довгих (9 миль) поїздках з передмістя до міста в годину пік, в основному на 4-смуговій окружній дорозі, де немає велосипедних доріжок. Серйозно, жодної. Навіть знаку “Поділіться дорогою” немає.

Нарешті, минулого тижня погода потеплішала, дощ припинився, і я взяв Soltera на роботу. Не вмикаючи режим підвищеної потужності, цей велосипед впорався з легким оновленням з мінімальними зусиллями. Там, де потрібно було трохи допомогти, перемикання між режимами 1 і 2 зробило свою справу, немає необхідності використовувати режими 3, 4 або 5. 9-мильна поїздка, яка почалася з 99% заряду батареї, закінчилася з 93% заряду батареї і без необхідності переодягатися в офісі, що дуже важливо для людей, які повинні з’являтися на роботу сухими.

Залежно від вашого маршруту та ситуації з паркуванням, електровелосипед також може заощадити гроші, час або і те, і інше. Парковка біля мого офісу. це багаторівнева будівля, і потрібен час, щоб відволіктися, піднятися на кілька рівнів, щоб знайти місце, і пройти назад пару кварталів до офісу. Тож поїздка на е-велосипеді зайняла на кілька хвилин більше часу в дорозі, але я компенсував втрачений час, припаркувавши його прямо під моєю офісною будівлею.

Від дверей до дверей, повні 9 миль зайняли у мене лише на 10 хвилин більше часу на е-велосипеді. Це досить вражаюче, враховуючи, що я не гнався за швидкістю.

Крім того, якщо вам доводиться платити за паркування, це ще один момент, який варто врахувати. І якщо наприкінці дня на виїзді з вашого паркінгу утворився затор з автомобілів, це ще одна погана річ, якої ви можете уникнути з електровелосипедом.

Він також робить неможливе можливим

Що стосується поїздок на роботу в цілому, електровелосипед може подолати будь-яку перешкоду, яка заважала вам їздити на роботу на велосипеді. У будь-якому випадку, це мій досвід. Моя поїздка на роботу починається на більшій висоті, і маршрут піднімається і спускається по нижчих пагорбах приблизно на 8 миль, перш ніж вирівнятися ще на милю або близько того. На будь-якому велосипеді це було б простіше простого, за винятком того, що ви не хочете приїхати на роботу в поті чола.

Час також має значення. Моя поїздка на машині від дверей до дверей займає близько 35 хвилин, а поїздка на Soltera від дверей до дверей зайняла лише 45 хвилин. На звичайному велосипеді це зайняло б у мене добру годину або більше, з тією різницею, що електровелосипед дозволяє підтримувати хорошу швидкість на підйомах.

Трафік. це ще одна річ, про яку слід подумати. Ранковий рух на окружній магістралі насправді не такий вже й поганий близько 8:30, коли закінчується ранкове висаджування дітей до школи. Вечірня поїздка на роботу, навпаки, є проблематичною через додатковий трафік після школи, після роботи, виконання доручень та іншого.

Отже, вечірня поїздка на роботу є справжнім випробуванням для мене, тому що вона передбачає альтернативний маршрут, який уникає окружної дороги, але додає додаткові дві милі і багато додаткових висот, піднімаючись і перетинаючи гору (невелику гору, але все ж таки гору).

Soltera робила все, що я просив, незалежно від того, наскільки крутий підйом. Навіть з усіма додатковими кілометрами і підйомами, я повернувся додому з 57% заряду акумулятора, проїхавши загалом 20 миль.

Як щодо високотехнологічного повітряного насоса для вашого нового електронного велосипеда?

До речі, я не єдиний шанувальник Aventon у цьому районі. Лише пару місяців тому Джо Боррас з CleanTechnica зробив огляд лінійки електровелосипедів Aventon Pace наступного покоління і звернув увагу на всі нові навороти та фішки.

До того ж, Aventon щойно об’єднався з Fanttik для спільного брендування флагманського акумуляторного нагнітача повітря X8 Apex Air Inflator.

Fanttik. це стартап, більш відомий своєю роботою в автомобільному секторі, і зв’язок з е-велосипедами є природним.

“Використовуючи передові технології та потужний двигун, X8 APEX може похвалитися на 50% вищою швидкістю накачування порівняно з іншими моделями з точністю до ±1 psi”. Накачувач займає п’ять хвилин, щоб наповнити одну автомобільну шину до нульового тиску, і має достатньо потужності, щоб накачати шість шин 185/65 R15 від 0 до 2.4 бар при повній зарядці”. захоплюється компанія, але не хвилюйтеся про те, що ви проколете шину на своєму електровелосипеді. X8 APEX включає в себе попередні налаштування, щоб запобігти цьому.

Серед додаткових функцій. автоматичне визначення тиску в шинах, вбудований моніторинг тиску, трирівневе світлодіодне підсвічування для нічного використання та USB-порт на випадок, якщо ви захочете зарядити від нього телефон.

Електронний велосипед у кожному гаражі

Звичайно, їзда на роботу на будь-якому велосипеді вимагає певного набору обставин, яких у багатьох людей немає. Park-and-bike. це один із способів вписати принаймні частину велосипедного руху в поїздки на роботу, але і цей варіант не є універсальним.

Громадський транспорт плюс велосипед. ще один варіант, хоча правила перевезення велосипедів у поїздах та автобусах відрізняються в різних юрисдикціях.

Якщо вже на те пішло, то поїздка на роботу на велосипеді не є повсякденною подією через погоду, післяробочі справи та інші перешкоди.

Тим не менш, електровелосипеди можуть створити можливість там, де її раніше не існувало. Варто спробувати, якщо зможете. Я ще не перевіряв серію Pace або інші моделі Aventon, але вони точно є в моєму списку.

Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних акумуляторів. подкаст:

Мені не подобаються платні зарядки. Вам не подобаються платні платформи. Для тих, хто любить платні стіни? Тут, у CleanTechnica, ми деякий час впроваджували обмежену платню, але це завжди здавалося неправильним. і завжди було важко вирішити, що саме ми повинні там розмістити. Теоретично, ваш найексклюзивніший та найкращий вміст знаходиться за платною стіною. Але тоді менше людей це читають! Нам просто не подобаються платні сервіси, тому ми вирішили відмовитися від нашого. На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстоким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик. залишатися на плаву або, можливо, навіть. ахніть. зростати. Отже.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете підтримати нас, будь ласка, скидайтеся щомісяця через PayPal або Patreon, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо! Дякую! Реклама

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top