Огляд електронного велосипеда Lectric XP 2. Лектричний акумулятор для електровелосипеда

Lectric XP 2.0 Огляд електровелосипедів: Електровелосипед для пересічної людини

Всього за кілька років електровелосипеди стали іграшкою для тих, хто їздить на роботу, і велосипедистів, які люблять техніку. Це не дивно. Це унікальне поєднання практичності, швидкості, можливості підзарядки і, що найголовніше, задоволення. Але вони можуть бути дорогими. від 2,000 доларів і вище. Тому багато людей, і я в тому числі, від них ухиляються. Особисто я працюю вдома і не маю двох тисяч доларів, які можна було б витратити на щось просто так. На ринку є дешевші електровелосипеди, але з мого досвіду, щоб отримати якісну модель, потрібно витратити щонайменше 1000 доларів. Поки що без цього ніяк не обійтися.

Тому я був дуже радий, коли Lectric eBike запропонував надіслати мені тестер свого Lectric XP 2.0 електронний велосипед. Це найбільш багатофункціональний велосипед компанії, який обіцяє бути міцним, регульованим, складним і швидким. Крім того, він поставляється повністю зібраним і готовим до роботи за ціною менше 1,000. Відверто кажучи, це надскладне завдання. Це звучало занадто добре, щоб бути правдою. Але через тиждень після того, як я поставив Lectric XP 2.0 його темпах, я був приємно здивований. Є кілька зморшок, які можна було б виправити, але в цілому я однозначно рекомендую його. Ось чому.

огляд, електронного, велосипед, lectric

Що таке Lectric XP 2.0 Електричний велосипед?

Lectric XP 2.XP 2.0. флагманський двоколісний велосипед Lectric eBike і один з найпопулярніших електровелосипедів в США.S. Він обіцяє поєднати всі обов’язкові функції, які більшість з нас очікує від електровелосипеда, в одній моделі, яка, знову ж таки, продається всього за 1 000 доларів США.

Список функцій довгий. В основі Lectric XP 2.0 працює від 850-ватного планетарного мотор-редуктора з піковою потужністю 850 Вт, який працює через комбінацію електричної п’ятирівневої педальної підтримки та ручної дросельної заслінки. Плавне перемикання передач, семиступінчаста коробка передач, м’язисті 160-міліметрові механічні дискові гальма та широке кермо полегшують їзду, особливо для початківців. Крім того, регульована підвіска вилки та стійкі до проколів жирові шини дозволяють легко перемикатися між дорогами та бездоріжжям. Усе це акуратно складається до розмірів 37 x 18 x 28 дюймів, тому його легко прибрати в гараж, закинути в багажник автомобіля або навіть взяти з собою в подорож.

Існує також можливість оснастити Lectric XP 2.0 електровелосипед з комфорт-пакетом 99 (з більшим сидінням та підсідельним штирем), вантажним пакетом 149 (з трьома кошиками для зберігання велосипедів, що кріпляться на болтах) або обома пакетами. Це дозволяє легко налаштувати його для комфортних подорожей на далекі відстані або як міський “продуктовий”, коли вам потрібно виконати доручення, залишивши машину вдома.

огляд, електронного, велосипед, lectric

Як поставляється електровелосипед Lectric XP 2.0 Робота з електричним велосипедом?

Lectric XP 2.0 поставляється повністю зібраним і готовим до поїздок. “Налаштування”, якщо його можна так назвати, вимагає розпакування та обережного зрізання великої кількості пакувальної піни та скотчу. Потім залишається лише зарядити акумулятор (що можна зробити, не знімаючи його, завдяки захищеному порту збоку рами) і накачати шини до рекомендованих 30 фунтів на квадратний дюйм. Не враховуючи очікування зарядки акумулятора, весь процес зайняв у мене менше 20 хвилин. Неймовірно простий у використанні, навіть для тих, хто не має досвіду їзди на велосипеді чи електровелосипеді.

Після початкового налаштування обслуговування велосипеда не викликає жодних труднощів. Я підключаю його до електромережі щоразу, коли повертаюся в гараж, тому батарея завжди заряджена. Він розроблений таким чином, щоб не потребувати особливого обслуговування: достатньо лише візуального огляду, щоб переконатися, що шини правильно накачані, ланцюг не потребує змащення, а передачі та гальма працюють. не потрібно відвідувати місцевий магазин велосипедів.

огляд, електронного, велосипед, lectric

Видатні особливості Lectric XP 2.0 Електричний велосипед

Для електровелосипедів вартістю до 1000 доларів, Lectric XP 2.0 Electric Bike має більше функцій, ніж будь-який інший, про який я знаю, в тому числі і на ринку:

огляд, електронного, велосипед, lectric

  • Пікова потужність двигуна 800 Вт: Потужний безщітковий двигун забезпечує неймовірно корисну функцію допомоги при натисканні на педалі, навіть у перевантаженому міському русі.
  • Щедрий акумулятор: Літій-іонного акумулятора на 48 вольт, що входить до комплекту, вистачає на 45 миль і більше за 4-6 годин заряджання.
  • Яловичі жирні шини: Шини шириною три дюйми чудово підходять для їзди по бездоріжжю та міських дорогах, де бите скло, цвяхи та інше сміття можуть бути проблемою.
  • 160-мм механічні дискові гальма: З включеними передніми та задніми гальмами Lectric XP 2.0 жорстко зупиняється, навіть з максимальної швидкості.
  • Налаштовуваність класу 3: Електровелосипеди класифікуються як клас 1, клас 2 або клас 3. Lectric XP 2.0 поставляється як електровелосипед класу 2 з максимальною швидкістю 20 миль на годину. Виконуючи кілька простих кроків з підручника Lectric, можна збільшити швидкість до 28 миль на годину. майже на 50%.

Що мені подобається в Lectric XP 2.0 електричний велосипед

Після більш ніж тижня в дорозі, мені багато чого подобається в Lectric XP 2.0. Ось, що в електровелосипедах Lectric зроблено правильно:

огляд, електронного, велосипед, lectric

  • Доставка та попередня збірка: Я рідко хвилююся про “доставку” продукту.” Але Lectric переборщив (в хорошому сенсі) зі своєю упаковкою. Це додатковий комфорт, коли ви витрачаєте 1000 доларів на будь-що. Мій Lectric XP 2.0 був доставлений в ідеальному стані, навіть з РК-екраном, кабелями та іншими делікатними деталями велосипеда, що стирчать на всі боки. Мені також подобається, що мені не потрібно возитися з механікою велосипеда, щоб почати котитися. Він був готовий прямо з коробки.
  • Міцна конструкція: Кожна деталь цього велосипеда. від замикаючого механізму до гальм, рідкокристалічного екрану та шин. здається міцною. Навіть виїжджаючи на ньому за межі міста, через будівельний майданчик з бозна-чим на землі, легке бездоріжжя біля будинку, я жодного разу не хвилювався, що байк не впорається з рельєфом місцевості.
  • Дисплей, що попереджає: РК-дисплей, встановлений на кермі, великий, чіткий і легко читається навіть під прямими сонячними променями. За допомогою кнопки на кермі мені було легко перемикатися між одометром, лічильником пробігу, часом, що минув, і т.д., не відволікаючись надовго від дороги.
  • Ручний дросель: Деякі електровелосипеди видають додаткову потужність лише тоді, коли ви крутите педалі. Lectric XP 2.Ручний дросель у моделі 0 вмикається поворотом ручки на кермі для швидких сплесків потужності, коли вам це потрібно. Це особливо корисно для проїзду перехресть, коли горить зелене світло.
  • Тривалий час автономної роботи: Для мене батарея величезного розміру протрималася набагато довше, ніж заявлені Lectric 45 миль. Звичайно, все залежить від рельєфу місцевості, ваги велосипедиста і того, як часто ви крутите педалі (чи ні). Ваш пробіг (буквально) може відрізнятися.
  • Регульована підвіска: Передня масляна підвіска повністю регулюється поворотом маховика. При переході між, скажімо, гравієм і тротуаром, я просто зістрибував з велосипеда і виставляв потрібне мені налаштування підвіски, тому їзда завжди була плавною.
  • Сильні гальма: Гальма потужні. Навіть на швидкості 15 миль/год, тримаючись як за передню, так і за задню гальмівні ручки, Lectric XP 2 зупиняється.0 швидкі.
  • Він складається: Жоден складний велосипед, який я коли-небудь тестував, не складається елегантно навпіл, а Lectric XP 2.0. не виняток. Це незграбний безлад з металу, кабелів та іншого, що стирчить в усі боки. Але справа в тому, що він складається. Він займає набагато менше місця, ніж традиційний велосипед у вашому гаражі, тому легко транспортується.

Що мені не подобається в Lectric XP 2.0 Електровелосипед

Lectric eBikes багато в чому не помилилися з XP 2.0. Але, на мою думку, є деякі речі, які можна було б зробити краще:

огляд, електронного, велосипед, lectric

  • Надмірно сильний газ: Моя найбільша претензія до XP 2.0. педаль-асистент. Він тягне сильно, але відчувається надмірне бажання. Було багато разів, наприклад, коли я ставив на 3 (з 5). Я повільно починав рушати з місця, і двигун несподівано включався на повну потужність, замість того, щоб поступово підвищувати швидкість до 3. Що бентежить, так це те, що це не відбувається постійно. Це може зробити їзду ривками та дещо непередбачуваною. Через тиждень я навчився передбачати нюанси програми. Але я все ще думаю, що він міг би бути більш поступовим і витонченим у своїй “допомозі.”
  • Він важкий: додаткова вага велосипеда. всі 64 фунти (з акумулятором). є позитивною рисою з точки зору міцності. У русі він відчуває себе міцним і впевненим (ще одна чудова особливість для початківців). Але з місця рушає мляво, коли стоїть на місці. Це найпомітніше на перехрестях і світлофорах, де мені доводилося стрибати на ручному дроселі замість того, щоб намагатися набрати обертів за допомогою педалей. Ця ж вага також робить стрибки по міських бордюрах важкими, якщо не неможливими.
  • Він не зовсім водонепроникний: Lectric застерігає, що їхні велосипеди достатньо водонепроникні (з рейтингом IP65), щоб пережити більшість дощових злив. Але вони рекомендують їздити тільки в сухому середовищі, а пошкодження від води не покриваються гарантією. Для багатьох людей це нормально, але якщо ви живете в місці з непередбачуваною погодою, це може бути трохи ризиковано, намагаючись захистити свою інвестицію в 1000 доларів.
  • “Прихований” замок акумулятора: З міркувань безпеки акумулятор замикається всередині рами велосипеда. Замок знаходиться в нижній частині рами, що, як я припускаю, має захищати його від негоди та “ховати” від сторонніх очей. Але важко зрозуміти, чи знаходиться ключ у правильному положенні, щоб увімкнути велосипед. Мене розчаровувала необхідність залазити під велосипед, наосліп шукати замкову щілину, а потім повертати її в той чи інший бік, поки мені не пощастило і я не зміг увімкнути велосипед.

Поширені запитання про Lectric XP 2.0 Електричний велосипед

У більшості власників та покупців електровелосипедів виникають питання про те, хто виробляє Lectric XP 2.0 електровелосипед, а також потужність двигуна та швидкість, з якою він може їхати.

З якою швидкістю може їхати Lectric XP 2.0 Go?

Електричний велосипед XP 2.0 поставляється як електровелосипед класу 2, але його можна оновити до електровелосипеда класу 3 (з максимальною швидкістю 28 миль/год) за допомогою оновлення програмного забезпечення. Легальність електровелосипедів класу 3 залежить від штату, тому обов’язково перевірте місцеве законодавство.

Як довго працює Lectric XP 2.0 Останній?

Коротка відповідь: це залежить. Lectric eBikes стверджує, що на повному заряді (близько 4-6 годин) Lectric XP 2.0 прослужить 45 миль або більше. Однак, все залежить від дорожніх умов, погоди, того, як багато велосипедист крутить педалі (чи ні), ваги велосипедиста та кількості вантажу, який ви перевозите.

Хто виробляє Lectric XP?

Всі моделі велосипедів Lectric XP, включаючи флагман компанії Lectric XP 2.0 і лекційний крок 2.0, виробляються компанією Lectric eBikes у Феніксі, штат Арізона.

Який двигун використовує Lectric XP?

Lectric XP 2.0 використовує безщітковий мотор-редуктор задньої втулки, який видає 500 Вт потужності з піковим значенням 800 Вт. Доступ до всього цього здійснюється за допомогою п’яти рівнів допомоги педалей та ручного дроселя.

огляд, електронного, велосипед, lectric

Чи варто купувати Lectric XP 2.0 Електричний велосипед?

Хоча Lectric eBikes не називає його “електровелосипедом для звичайних людей”, це саме те, чим є Lectric XP 2.0. це. Він може похвалитися майже всіма необхідними функціями, які можуть очікувати покупці та власники електровелосипедів, включаючи потужний електродвигун, надійні гальма та шини, майже куленепробивну раму, коробку передач з легким перемиканням, регульовану підвіску та зручний дисплей. і все це за ціною менше 1000 доларів США. Це фантастичний електровелосипед для всіх, від тих, хто вперше купує електровелосипед, до тих, хто їздить на роботу, і тих, хто іноді їздить по бездоріжжю і шукає трохи більше потужності на педалях. Незважаючи на мої незначні зауваження, я настійно рекомендую Lectric XP 2.0 Електровелосипед як чудовий електронний велосипед “під ключ” (буквально).

Рекомендації редакції

огляд, електронного, велосипед, lectric

Кожні 30 секунд в США відбувається крадіжка велосипеда.S., що призводить до майже 2 мільйонів крадіжок щороку. З цих випадків лише близько 100 000 велосипедів вдається повернути. Враховуючи ці цифри, наскільки ви впевнені, що зможете повернути свій улюблений велосипед, якщо його вкрадуть?? Не дуже впевнено, так?? Ось чому вам не варто ризикувати безпекою вашого велосипеда. Втратити його можна за лічені секунди. З цієї причини вам знадобиться ефективний велосипедний замок, щоб тримати злодіїв на відстані. він повинен бути міцним, надійним і портативним. Сьогодні на ринку представлені сотні замків з різними механізмами та конструкціями. Як знайти правильний варіант? Ну, не думайте над цим. Ми обшукали інтернет, щоб знайти найкращі велосипедні замки.

огляд, електронного, велосипед, lectric

Немає майже нічого, що не можна було б покращити, додавши Білла Мюррея. Це стосується і останніх рекламних роликів Jeep до Суперкубка, в яких легенда коміксів воскресив свою роль Філа Коннорса з “Дня бабака”. Однак зіркою цієї реклами був не Мюррей і навіть не новий “Гладіатор” 2020 року. Це був новий, повністю електричний, всюдихідний e-Bike від Jeep (і, можливо, Поппі, бабак у шоломі).

Хоча офіційні деталі трохи скупі, влучно названий Jeep e-Bike повинен бути настільки ж потужним, як і легендарні транспортні засоби свого тезки. Цифри вражають: 750-ватний двигун із запасом ходу 40 миль і передачею Jumbo 4.8-дюймові товсті шини з підвіскою Fire-Link, призначені для подолання найскладнішої місцевості. Jeep оцінює його як електронний велосипед класу 2. 10-ступінчаста трансмісія з дросельною заслінкою, що видає 118 фунт-фунтів крутного моменту, з легкістю долає круті підйоми та продирається крізь сніг, пісок і багнюку. Чотирипоршневі гідравлічні дискові гальма допоможуть гонщикам зберігати точний контроль за будь-яких умов. При вазі 79 фунтів, його важко назвати легким, але ця додаткова вага повинна перетворитися на майже куленепробивну, готову до трейлової їзди раму.

Один з найкорисніших і найнадійніших вузлів, якому можна навчитися. вісімка повинна бути в репертуарі кожного туриста

огляд, електронного, велосипед, lectric

Як любитель активного відпочинку, ви повинні мати цілий ряд корисних зовнішніх вузлів, які можна використовувати в будь-який час. Подвійний вузол вісімка. також відомий як петля вісімки. мабуть, найнадійніший вузол, який можна зав’язати. Цей вузол відомий серед скелелазів як заміна боуліну при зав’язуванні мотузки, і йому надають перевагу, оскільки він не ризикує розв’язатися, якщо ви залишите його на місці.

Основний посібник для чоловіківПідручник простий. ми показуємо чоловікам, як жити більш активним життям. Як випливає з нашої назви, ми пропонуємо набір експертних посібників з широкого кола тем, включаючи моду, їжу, напої, подорожі та догляд за собою. Ми не командуємо вами; ми просто тут, щоб принести автентичність і розуміння всього, що збагачує наше життя як чоловіків щодня.

  • Портленд
  • Нью-Йорк
  • Чикаго
  • Детройт
  • Лос-Анджелес
  • Торонто

Огляд електронного велосипеда Lectric XP 2

З’явившись як недорогий варіант в індустрії електровелосипедів, електровелосипеди Lectric стають все більш популярними на дорогах. XP 2. це новий велосипед від Lectric.0 є новішою моделлю оригінального Lectric eXPerience. Незважаючи на те, що 2.0, цей класичний складаний велосипед у стилі ebike має відносно низьку якість механічних компонентів. Велосипед використовує механічні дискові гальма та має відносно дешевий перемикач. The XP 2.0 набрав 47 балів у нашому рейтингу, що робить його посереднім велосипедом.

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. Lectric та XP є торговими марками Lectric eBikes, і використання цієї торгової марки в цьому огляді не означає, що оглядач претендує на будь-яку зацікавленість у цій марці або будь-яку приналежність, спонсорство чи схвалення з боку Lectric eBikes.

Lectric XP 2.0

огляд, електронного, велосипед, lectric

Сьогодні ми розглянемо та оцінимо Lectric XP Step-Thru 2.0 електричний велосипед від компанії Lectric. Це відносно нова марка електричних велосипедів. Вони зосереджуються на складних електровелосипедах з хорошими жирними шинами. Велосипед також привертає увагу своїм зовнішнім виглядом. Але давайте перейдемо до оцінки велосипедів. Lectric XP 2.0 набрав 47 балів зі ста в нашому рейтингу електричних велосипедів Tower. Ми поговоримо про це в другому розділі, але це дійсно оцінює велосипед як посередній електровелосипед.

Перш ніж ми перейдемо до оцінки та деталей того, що охоплює оцінка, я просто хочу представитися. Мене звати Стівен. Я генеральний директор майстерні з ремонту електронних велосипедів Tower тут, у Сан-Дієго. Ми бачимо, що тисячі електровелосипедів надходять до нашого магазину щороку, і ми працюємо над сотнями електровелосипедів на тиждень тут, у магазині.

Ми просто висловлюємо свою думку і пропонуємо невеликий путівник по магазинах, розглядаючи і оцінюючи багато велосипедів, які ми бачимо в нашому магазині. Ми бачимо неймовірні електровелосипеди, а також електровелосипеди, які часто приходять на технічне обслуговування тощо. Таким чином, ми хочемо дати покупцям і гонщикам в цілому одну цифру, яка розповість вам все про конкретний велосипед або модель. Таким чином ми можемо спрямувати їх у правильному напрямку.

Тепер повернемося до 100-бальної шкали Tower e-Bike. Спосіб, яким ми розглядаємо та оцінюємо ці велосипеди, полягає в тому, щоб оцінити їх за сімома ключовими атрибутами, і в кожному з цих атрибутів велосипед може отримати оцінку від 1 до 10, де 10. найкращий, а 10. найнижчий. Потім ми нормалізуємо ці сім балів, щоб перейти до стобальної шкали, і даємо вам це число. Приємно мати один надійний центральний показник, який ви можете просто порівняти і протиставити різним електровелосипедам.

Атрибути, на які ми дивимось, є наступними:

  • Якість матеріалів
  • Механічна якість
  • Низький рівень обслуговування
  • Здатність підніматися на гору
  • Дальність
  • Комфорт
  • Універсальність.

Все це охоплює наш Tower Score.

Друга оцінка, якої ми торкнемося. це спеціальна оцінка, яка опускає два атрибути в кінці; комфорт та універсальність. Причина, по якій ми опускаємо ці два пункти, полягає в тому, що на ринку представлений широкий асортимент електровелосипедів. Це означає, що деякі велосипеди не були зроблені з комфортом як основною метою, а деякі велосипеди просто не підійдуть певному типу гонщиків. Крім того, зовнішній вигляд важливіший за фактичний комфорт. А для універсальності, електровелосипеди будуть мати різні розміри по всій лінійці.

Іноді бренди електровелосипедів навіть продають велосипеди з більшою рамою або, можливо, прохідні моделі, як у випадку з цим XP 2.0, який ми розглядаємо сьогодні. Спеціальна оцінка говорить про конкретні особливості велосипеда, в той час як оцінка Tower e-Bike, якою ми пишаємося, охоплює все.

Якість матеріалів. 4/10

Давайте розглянемо, як оцінюється якість матеріалів. Тут він набрав чотири. Матеріали. це частина електровелосипедів, яку часто не беруть до уваги. Багато людей зациклюються на ємності акумулятора або потужності двигуна на велосипеді. В індустрії електровелосипедів буде використовуватися багато маркетингових тактик. Вони, мабуть, заявлять, що у них є 750-ватний двигун та всі ці інші речі. Все це призводить до того, що споживачі не звертають уваги на більш важливі аспекти, такі як зручність сидіння, довговічність педалей і навіть на те, чи достатньо міцне кермо.

На ньому є кілька приємних матеріалів. Однак, це не зовсім те, що є у велосипедів вищого класу. Матеріали з часом погіршуються. Можливо, вам доведеться замінити ручки через пару сезонів. Ось чому він отримав четвірку за якість матеріалів.

Механічна якість лектричних велосипедів. 3/10

Потім, з точки зору механічної якості, ми дивимося на справність велосипеда, а також на те, наскільки добре він буде працювати з точки зору самого велосипеда. Також ми перевіряємо, чи використовуються гідравлічні гальма, чи механічні. Ми також перевіряємо, чи є у нього гарна касета, і чи матеріали, з яких вона зроблена, дійсно використовуються в основі велосипеда.

У цій категорії лідирує Lectric XP Step-Thru 2.0 моделей набрали три бали з 10. І це значною мірою завдяки тому, що він має компоненти нижчого класу. Він також оснащений механічними гальмами. Ми рекомендуємо, щоб кожен електровелосипед постачався з гідравлічними гальмами, оскільки механічні гальма постійно потребують налаштування. Ви дійсно захочете перейти на гідравлічні гальма. Той факт, що вони навіть ставлять на нього механічні гальма, здається нам трохи безглуздим.

Це призведе до того, що вам доведеться звертатися в ремонтну майстерню і постійно налаштовувати гальма, особливо тому, що електровелосипеди їдуть набагато швидше і зупиняються також швидше. На електричному велосипеді ви просто дуже швидко зношуєте гальмівні колодки. Гідравлічні гальма з постійним саморегулюванням позбавлять вас від багатьох поїздок до ремонтної майстерні, а також забезпечать вам приємну, чисту їзду без тонни регулювань. Це одна з причин, чому він отримав досить низьку оцінку за механічну якість.

Lectric XP 2 Low Maintenance. 2/10

Наступний атрибут, на який ми звернули увагу. це низькі витрати на обслуговування. Знову ж таки, це пов’язано з гальмами. Гідравлічні гальма завжди будуть кращими за механічні. Крім того, він має відносно низькоякісні компоненти, як я вже згадував раніше. Насправді ми бачимо, що цей велосипед потрапляє до нашої майстерні досить часто. Чи то для ремонту шин, чи то для ремонту ланцюга. Вам доведеться відносно часто віддавати цей велосипед на технічне обслуговування.

Lectric XP 2.0 Здатність підніматися на гору. 7/10

Наступний показник, якого ми торкнемося. це здатність підніматися на пагорби. Цей велосипед отримав сім балів з 10 за здатність долати пагорби. Ми протестували його на одному з пагорбів поблизу нашої ремонтної майстерні, і він справді добре впорався з цим завданням.

Велосипед оснащений 750-ватним двигуном на задній втулці і має приємні зернисті передачі. Це означає, що ви можете перемикати передачі. Навіть якщо вам важко піднятися на пагорб на дроселі або з допомогою педалей, ви можете переключитися на нижчу передачу і піднятися на пагорб. Він показав себе досить добре під час наших тестів на підйом на пагорб. Ми були здивовані.

Діапазон Lectric eBike. 2/10

За дальність пробігу велосипед отримав двійку. Це значною мірою пов’язано з елементом живлення. Це небрендовані елементи. Це те, що дійсно не враховується на ринку електровелосипедів. Ви дійсно хочете знайти акумуляторну батарею від Samsung, LG або Panasonic. Якщо компанія не вказує, які елементи містяться в їхніх акумуляторних батареях, ви можете просто припустити, що вони продають вам погану батарею. Це не прослужить довго. Крім того, він потребуватиме постійної зарядки.

Насправді це дуже важлива функція для електричних велосипедів. Багато компаній компенсують це маркетингом інших речей, окрім найнеобхідніших. У цьому випадку Лектрік не дав роз’яснень з цього приводу. Ми тестували ємність акумулятора в нашій ремонтній майстерні, і він не тримав заряд дуже довго. Отже, за запасом ходу він отримав двійку.

Lectric 2.0 Оцінка комфорту. 8/10

Щодо комфорту, то велосипед пристойно зручний. Він набрав вісім балів з 10 за нашою шкалою комфорту. Він приємний на дотик, і на ньому чудово їздити. Кермо дуже зручне. Він має можливість підніматися і опускатися. Ви можете знайти правильну зону комфорту для їзди на ньому. Він не так сильно їздить вперед-назад, але він комфортний в тому, як ви їдете на ньому. Педалі трохи висунуті вперед, що дає вам приємне, невимушене відчуття. Під час їзди спина не надто навантажується. Крім того, товсті шини на велосипеді забезпечують приємну та м’яку їзду. Якщо ви переїжджаєте через бампер, невеликий блокпост або щось інше, амортизаційні шини забезпечують певний комфорт.

Оцінка універсальності eBike. 7/10

Давайте заглибимося в універсальність велосипеда. За показником універсальності велосипед отримує сім балів з 10. Це значною мірою пов’язано з тим, що він може вмістити багато гонщиків різного розміру. Стовп сидіння піднімається дуже високо. Навіть якщо ви дуже висока людина, ви не будете виглядати смішно або безглуздо на цьому велосипеді. І, як ми вже згадували раніше, кермо дуже добре регулюється, а також є прохідною моделлю.

На цей велосипед дуже легко сідати та злізати. Покрокові моделі. це наш улюблений стиль електровелосипедів, і він підходить для багатьох різних райдерів. За універсальність велосипед отримав сім балів з 10.

Lectric Low Proprietary Risk Score. 1/10

Нарешті, ми збираємося перейти до низького показника власного ризику. Це важлива область, якої слід торкнутися. Оскільки існує багато брендів електровелосипедів, це означає, що у світі існують тисячі запчастин для них. Однак, страшна правда полягає в тому, що близько 95% компаній, що займаються виробництвом електровелосипедів, незабаром припинять свою діяльність. Ринок просто не може вмістити занадто багато брендів в одній ніші.

Багато з цих компаній витрачають багато грошей на маркетинг та рекламу, але зрештою вони просто вимирають. У них немає диверсифікованої компанії, і вони не зможуть протистояти турбулентності на ринку.

Низький показник власного ризику. це просто оцінка, яку ми любимо пропонувати покупцям. Оцінка має на меті дати вам уявлення про те, чи буде компанія, у якої ви купуєте, все ще присутня в майбутньому, і чи зможете ви отримати запчастини; що є важливою точкою дотику. Запитайте себе, чи зможете ви знайти запчастини для цього велосипеда в майбутньому? Ми бачимо, що клієнти постійно приходять до нашої майстерні з ремонту електровелосипедів у Тауері та приносять свої електровелосипеди. Ми чуємо, як люди скаржаться на розряджені акумулятори та інші деталі на їхніх електровелосипедах.

На жаль, ми не можемо їм допомогти, оскільки батарея їхнього електровелосипеда є запатентованою. Вони повинні отримати заміну від бренду, у якого вони придбали. Це означає, що якщо цей бренд більше не працює, вони застрягли з велосипедом, який не можна обслуговувати. Клієнти не можуть отримати нову батарею, а вони вже витратили багато грошей на свої велосипеди. На жаль, тепер вони не можуть ним користуватися.

На жаль, через низький власницький ризик, Lectric XP 2.0 набрали одиницю. Це значною мірою пов’язано з акумуляторною батареєю в Lectric XP 2.0. Це в межах мейнфрейму велосипеда. Не рекомендується замінювати його будь-яким випадковим акумулятором.

Крім того, немає стандартного РК-екрану або чогось подібного, що підійшло б для цього велосипеда. Якщо вам потрібна деталь для ремонту, вам доведеться звертатися до Lectric. Це те, на що варто звернути увагу при виборі велосипеда.

Загальний бал eBike (47) та спеціальний бал (36)

У нашому рейтингу Tower e-Bikes Score, знову ж таки, він набрав 47 балів зі ста. Це означає, що це посередній електронний велосипед. І в нашому спеціальному тесті він набрав 36 балів.

Тут є ще одна остання точка дотику. Ми не включаємо це в жодну з оцінок, але ми хотіли б згадати про це. Вага електровелосипеда становить 56 фунтів, що є досить важким для складного електровелосипеда, який ви, ймовірно, будете завантажувати та вивантажувати зі свого автомобіля. Це може бути навіть тією самою причиною, чому ви хочете придбати складаний велосипед. Це те, що слід врахувати.

І ми завжди любимо висловлювати власну думку щодо зовнішнього вигляду велосипеда. Це дійсно виглядає як стереотипний електронний велосипед, який ви побачите, якщо ви перебуваєте в ніші складних електронних велосипедів. Ви знайдете багато велосипедів, які виглядають дуже схожими на цю модель. Приємно, що він поставляється із заднім багажником, і це майже повноцінний електровелосипед, який ви можете побачити у будь-якого іншого бренду.

Висновок

На цьому ми закінчуємо наш огляд електричного велосипеда Lectric XP Step-Thru 2.0 електричний велосипед. Перевірте наш сайт для інших баштових електронних велосипедів. У нас є зростаючий список інших електронних велосипедів, які ми бачимо, що проходять через нашу ремонтну майстерню.

Як я вже казав, ми любимо оглядати різні велосипеди та ділитися враженнями про те, що ми бачимо тут, у ремонтній майстерні e-Bike. Ми бачимо, як надходять тисячі велосипедів; деякі більше, ніж інші. Для цього випадку, Lectric XP 2.0. один з найпопулярніших велосипедів, які ми бачимо тут, у майстерні з ремонту електровелосипедів.

Дякуємо, що прочитали наш огляд і сподіваємося, що ми надали вам деяку інформацію.

Огляди електричних велосипедів, яким можна довіряти

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. Lectric та XP є товарними знаками Lectric eBikes, і використання цієї торгової марки в цьому огляді не означає, що рецензент претендує на будь-яку зацікавленість у цій марці або будь-яку приналежність, спонсорство чи схвалення з боку Lectric eBikes.

Lectric XP 2.0 Огляд дальнобійності: Придушіть свою тривогу щодо дальності!

Lectric XP Step-Thru 2 має на 45% більший діапазон і коштує всього 1 199 доларів.0 Велосипед дальнього радіусу дії має деталі від авторитетного бренду ebike. Lectric XP 2.0 вже був складним велосипедом у нашому списку рекомендованих складних велосипедів, але з появою Lectric XP Long-Range, Lectric тепер охоплює всіх. Більше немає занепокоєння щодо діапазону!

Читайте далі про наш Lectric XP 2.0 Long-Range письмовий огляд або перегляньте наш відеоогляд нижче

Відео огляду Lectric Long-Range

огляд, електронного, велосипед, lectric

Загальна вага велосипеда з акумулятором становить 64 фунти. Без акумулятора важить 57 фунтів. Створений для компактних мандрівників, цей складаний електровелосипед має розміри 37 x 18 x 28 дюймів. Розгорнуті розміри цієї красуні становлять 67 ″ x 25 ″ x 47 ″. Бонус. кермо регулюється по вертикалі в залежності від вашого зросту.

Електричні характеристики

Завдяки монохромному РК-дисплею з підсвічуванням, основний екран можна легко побачити при сонячному світлі. Цифри великі і їх легко побачити, так само як і одометр, напруга та поточна поїздка. Одночасне натискання кнопок і. педаль допомоги дозволить вам налаштувати розширені налаштування. Якщо ви не знайомі з цими налаштуваннями, обов’язково спочатку перевірте інструкцію Lectric, якщо ви не знайомі з цими налаштуваннями ebike.

огляд, електронного, велосипед, lectric

Обидві моделі, як ступінчасті, так і високоступінчасті, можуть похвалитися батареями 48В 14Ач (672 ват-годин) (у порівнянні з 9.6 Ач на 999 Lectric XP 2.0). І оцінки діапазону значно відрізняються. Пробіг до 45 миль на 9.6Ah на стандартному акумуляторі Lectric та до 65 миль на дальній дистанції). Ще більш вражаючим є 30-мильний запас ходу Lectric тільки на дроселі. Велосипед постачається із зарядним пристроєм на 2 ампера, тому заряджання акумулятора дальнього радіусу дії від порожнього займе цілих 7 годин.

Цей красень має номінальну потужність 500 Вт, двигун з 850 об/хв, здатний подолати найкрутіші пагорби (подивіться відео з огляду вище). Велосипед поставляється як велосипед класу 2 з максимальною швидкістю 20 миль / год під час крутіння педалей або під час використання дросельної заслінки правого повороту. Швидкість можна перевизначити в додаткових налаштуваннях дисплея, щоб перевести його в режим класу 3 (хоча і з дроселем). Обов’язково дотримуйтесь усіх місцевих законів та правил.

Lectric XP 2.0 Компоненти дальнього радіусу дії

Шини Fat Chaoyang 20 x 3 є приємною частиною цієї поїздки, оскільки вони не надто тонкі, але забезпечують більший комфорт, що може допомогти в дорозі. 160-міліметрові ротори в парі з механічними дисковими гальмами Tektro. забезпечити гальмівну силу. Велосипед поставляється із заднім багажником, але для більшої вантажопідйомності ви можете додати вантажний пакет за 149 на касі. Сідло Lectric входить в комплект і забезпечує пристойний рівень комфорту, але за 99 можна придбати комплект комфорту, який включає в себе “гігантське сидіння” (їх слова, не наші) і підсідельний штир. Щоб знайти більше варіантів сідел або підсідельних штирів, перегляньте наш популярний список аксесуарів для ебайків.

Переднє та заднє інтегровані ліхтарі включені в комплектацію Lectric Long-Range. Подібно до інших електровелосипедів, вони пропонують підвищену видимість, хоча заднє світло можна було б покращити. Кріплення за підсідельним штирем дозволяють встановити складний замок для ебайків, також доступний від Lectric. Ознайомтесь з повним переліком аксесуарів Lectric, доступних для XP 2.0 Long-Range.

Ззаду розташоване вільне колесо з 14-28 зубами та надвеликий передній ланцюг на 52 зуби, що дозволяє водію краще передавати силу на більш високих швидкостях. Базовий 7-ступінчастий перемикач передач Shimano, який ми бачимо на багатьох електровелосипедах, контролює передачі праворуч. Завершують кокпіт ергономічні рукоятки, що не блокуються з підставками для долонь.

Ціни: Lectric XP Long Range vs. Стандартний

XP Long Range за ціною 1 199 доларів. це лише на 200 доларів більше, ніж “недалекий” або стандартний Lectric XP 2.0 модель за 999. Якщо ви хочете придбати акумулятор окремо, він коштує 500 (299 за 9.6Ah акумулятор). Таким чином, ми рекомендуємо придбати Lectric XP long-range через його кращу ціну, якщо ви турбуєтесь про дальність. Зверніть увагу, що батареї з високим кроком та кроком не сумісні між собою. Наша пропозиція: купуйте два однакових, якщо купуєте кілька електровелосипедів Lectric]

Висновок

Lectric XP original 2.0 має 9.Акумулятор на 6 Ач, який не так добре конкурував зі складними електронними велосипедами, які мали більші акумулятори. Це означало, що якщо ви хочете більший запас ходу, вашим єдиним варіантом було придбати вторинний ebike або інший складаний ebike повністю. Однак, з цією оновленою версією з великим запасом ходу, вона знаходиться на вершині нашого списку складних електровелосипедів з найкращою загальною вартістю на сучасному ринку. Шукайте більше варіантів від Lectric? Ознайомтеся з нашими оглядами Lectric XP Lite та Lectric XPremium.

Запасний акумулятор Lectric XP Step-Thru

ПРИМІТКА: Велосипедисти повинні ознайомитися з середнім рівнем використання батареї, виходячи з типового вагового навантаження, рельєфу місцевості, погоди та інших умов.

Технічні характеристики продукту:

Сумісність:

Примітка: Зарядний пристрій продається окремо або разом з покупкою електровелосипеда

Дякуємо, що залишили відгук!

Ми дуже цінуємо ваш внесок. Поділіться з друзями, щоб вони теж могли насолоджуватися цим!

  • батарея
  • велосипед
  • Lectric
  • їздить
  • асортимент
  • ціна
  • доставка
  • запас
  • живлення
  • компанія

Чудове обслуговування клієнтів

Носив акумулятор про всяк випадок під час довгих поїздок. Звичайний акумулятор тривав, великий душевний спокій.

Запасний акумулятор

Я ним ще не користувався. Я купив його, бо не хочу ніколи не мати можливості їздити, якщо мій акумулятор розрядився!

Акумуляторна батарея Резервне копіювання

Я придбав цей акумулятор як резервну копію того, що йшов у комплекті з моїм велосипедом, придбаним у серпні 2021 року. Це дозволяє мені їздити довше з упевненістю, що я можу повернутися, враховуючи, що оригінальна батарея має певну деградацію. Також було приємно, що Lectric пропонував акумулятор за зниженою ціною. Заміна батарейок відбувається легко, і хоча носіння запасної батареї з собою збільшує вагу, це не є великою проблемою.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top