Компанія Lime щойно інвестувала 50 мільйонів доларів у свій електровелосипед. Електронний велосипед Lime

Lime щойно інвестувала 50 мільйонів доларів у свою акцію з продажу е-велосипедів

До кінця 2021 року компанія планує розширитися до 50 міст по всьому світу.

компанія, lime, щойно, інвестувала, мільйонів, доларів

  • Нещодавно Lime оголосила про 50-мільйонні інвестиції в електровелосипеди, плануючи розширити свій парк по всій країні та в усьому світі.
  • Компанія, що займається прокатом електровелосипедів та самокатів, також представляє нову модель електровелосипеда. Найбільша зміна. простіший в обслуговуванні акумулятор, який можна використовувати взаємозамінно на електровелосипедах та електросамокатах.

Lime робить велику ставку на електровелосипеди. 50 мільйонів, якщо бути точним.

Компанія, що займається спільним використанням електровелосипедів та електросамокатів, оголосила про великі інвестиції 1 березня, що було викликано досягненням “першого повного кварталу прибутковості в 2020 році”, згідно з прес-релізом Lime.

З велоспорту

компанія, lime, щойно, інвестувала, мільйонів, доларів

В даний час у Lime є електровелосипеди за 10 доларів США.S. Lime робить велику ставку на велосипедний ринок, і планує розширити його до 20-25 доларів США.S. за словами директора з комунікацій Lime Рассела Меі (Russell Murphy). У всьому світі е-велосипеди Lime зараз представлені на 26 ринках; нова мета. 50 міст по всьому світу.

“Е-велосипеди. це те, на що ми прагнемо зробити ставку”. сказав Меі в інтерв’ю Bicycling.

Нова інвестиція в е-велосипед знаменує собою велику зміну в порівнянні з тим, що Lime робив раніше. На початку 2019 року райдшер значною мірою змістив свій фокус на електросамокати, а на початку 2020 року навіть відмовився від більшості велосипедів, за словами Меі. Але в травні минулого року Lime придбала у Uber сервіс спільного користування велосипедами Jump, повернувши їх у велосипедний бізнес.

Схожі історії

Пандемія COVID-19 спровокувала велосипедний бум, оскільки люди шукали безпечніші способи пересування на роботу або проведення вільного часу. За словами Меі, Lime спостерігав “величезний стрибок” у використанні е-велосипедів. Крім того, середня відстань поїздки на електровелосипеді збільшилася майже вдвічі, а компанія Lime помітила зростання кількості нових користувачів, які користуються її системою спільного користування велосипедами.

“Ймовірно, у відповідь на пандемію люди пересіли на електровелосипеди”. каже Меі. “Особливо для основних працівників це стало одним з найбезпечніших і найпростіших способів пересування”. каже Меі.” Він також зазначив, що туристи та пасажири складають значну частину пасажирів Lime.

Lime також представив свою нову модель, 6.0 е-велосипед, з деякими значними оновленнями. Найбільш помітною є батарея, яка тепер взаємозамінна з батареєю на його електросамокатах. За словами Меі, покращення дизайну та нова сумісність між двома видами транспорту полегшить їх обслуговування та зменшить кількість виїздів технічного персоналу Lime на місця.

Цей вміст імпортовано з опитування. Ви можете знайти той самий контент в іншому форматі або більше інформації на їхньому веб-сайті.

Сталість, або її відсутність, таких велопрокатів потрапила в фокус уваги минулого року, коли Lime придбала Jump у Uber. Замість того, щоб пожертвувати або повторно використати електровелосипеди, що було б зобов’язанням, Uber відправив тисячі старих моделей на переробку. Хоча Меі не зміг назвати конкретний термін служби нових е-велосипедів Lime, він сказав: “Наші нові велосипеди прослужать довше, ніж наші поточні велосипеди”.”

  • Тримач для телефону, щоб полегшити навігацію
  • Збільшена потужність двигуна, щоб зробити подолання пагорбів ще простішим
  • Автоматична двошвидкісна коробка передач
  • Електричний замок замість старого кабельного замка
  • Стандартизований дисплей на кермі, який відповідає дисплею на електросамокатах Lime

Lime також не відмовляється від електросамокатів і буде продовжувати розширювати ці ринки. Насправді, Меі сказав, що використання електросамокатів зросло на ринках, де Lime додав електровелосипеди.

Пов’язані статті

“Ми завжди прагнемо розширити наш бізнес з виробництва електросамокатів”. сказав Меі. “Цінність полягає в тому, що обидва види транспорту поєднуються в одному місті.” Поїздки на електросамокатах складають більше поїздок у віці від 0.5 та 1.5 миль, тоді як поїздки на електровелосипедах зазвичай довші. Проїзні на Lime. денні, тижневі або місячні. можна використовувати для обох видів транспорту.

The 6.0 e-bike буде представлений на ринках Північної Америки, Європи, Австралії та Нової Зеландії цього літа. Lime також представить мопеди на певних ринках (подібно до мопедів Revel, каже Меі) в найближчі тижні, починаючи з Вашингтона, округ Колумбія.C. а потім Париж.

Lime щойно інвестувала 50 мільйонів у свою акцію електронних велосипедів

До кінця 2021 року компанія планує розширитися до 50 міст по всьому світу.

компанія, lime, щойно, інвестувала, мільйонів, доларів

  • Нещодавно компанія Lime оголосила про інвестиції в 50 мільйонів доларів в електровелосипеди, плануючи розширити свій парк по всій країні і в усьому світі.
  • Компанія, що займається спільним використанням електровелосипедів та електросамокатів, також представляє нову модель електровелосипеда. Найбільша зміна. простіший в обслуговуванні акумулятор, який можна використовувати як на електровелосипедах, так і на електросамокатах.

Lime робить велику ставку на електронні велосипеди. 50 мільйонів, якщо бути точним.

Компанія, що займається спільним використанням електровелосипедів та електросамокатів, оголосила про великі інвестиції 1 березня, що було викликано досягненням “першого повного кварталу прибутковості в 2020 році”, згідно з прес-релізом Lime.

Від Велоспорт

компанія, lime, щойно, інвестувала, мільйонів, доларів

В даний час Lime має електровелосипеди в 10 U.S. ринках, і вона прагне розширити їх до 20-25 U.S. За словами директора з комунікацій Lime Рассела Меі, ця інвестиція знаменує собою велику зміну в порівнянні з тим, що Lime робила раніше. У всьому світі е-велосипеди Lime зараз представлені на 26 ринках; нова мета. 50 міст по всьому світу.

“Е-велосипеди. це те, на що ми хочемо зробити ставку”. сказав Меі в інтерв’ю Bicycling.

Нові інвестиції в е-велосипеди знаменують собою велику зміну в порівнянні з тим, що Lime робила раніше. На початку 2019 року райдшер в значній мірі змістив свій фокус на електросамокати, а на початку 2020 року, за словами Меі, він навіть відмовився від більшості велосипедів. Але в травні минулого року Lime придбала у Uber сервіс спільного користування велосипедами Jump, повернувши їх у велосипедний бізнес.

Пов’язані історії

Пандемія COVID-19 спричинила велосипедний бум, оскільки люди шукали безпечніші способи поїздок на роботу або проведення вільного часу. За словами Меі, Lime спостерігав “величезний стрибок” у використанні е-велосипедів. Крім того, середня відстань поїздки на електровелосипеді майже подвоїлася, а в Lime збільшилася кількість нових велосипедистів, які користуються послугами велопрокату.

“Ймовірно, у відповідь на пандемію люди пересіли на електровелосипеди”. сказав Меі. “Особливо для основних працівників він став одним з найбезпечніших і найпростіших способів пересування.” Він також зазначив, що туристи і пасажири складають значну частину пасажирів Lime.

Lime також представив свою нову модель, 6.0 електровелосипед, з деякими значними оновленнями. Найбільш помітною є батарея, яка тепер взаємозамінна з батареєю на його електросамокатах. За словами Меі, вдосконалення дизайну і нова сумісність між двома видами транспорту зробить їх простішими в обслуговуванні і вимагатиме від технічного персоналу Lime менше виїздів на місця.

Цей вміст імпортовано з опитування. Ви можете знайти той самий контент в іншому форматі або знайти більше інформації на їхньому веб-сайті.

Сталість, або її відсутність, таких спільних поїздок на велосипедах потрапила в фокус уваги минулого року, коли Lime придбала Jump у Uber. Замість того, щоб пожертвувати або повторно використати електровелосипеди, що було б проблемою, Uber відправив тисячі старих моделей на переробку. Хоча Меі не зміг назвати конкретний термін служби нових електровелосипедів Lime, він сказав: “Наші нові велосипеди прослужать довше, ніж наші поточні велосипеди”.”

  • Тримач для телефону, щоб полегшити навігацію
  • Збільшена потужність двигуна, щоб зробити подолання пагорбів ще простішим
  • Автоматична двоступенева коробка передач
  • Електричний замок замість старого тросового замка
  • Стандартизований дисплей на кермі, який відповідає дисплею на електросамокатах Lime

Lime також не відмовляється від електросамокатів і буде продовжувати розширювати ці ринки. Насправді, Меі сказав, що використання електросамокатів зросло на ринках, де Lime додала електровелосипеди.

Схожі історії

“Ми завжди прагнемо розширити наш бізнес з виробництва електросамокатів”. сказав Меі. “Цінність полягає в тому, що обидва види транспорту існують в одному місті.” Поїздки на електросамокатах складають більше поїздок від 0.5 і 1.5 миль на відстань, тоді як поїздки на електровелосипедах зазвичай довші. Проїзні Lime. денні, тижневі або місячні. можна використовувати для обох режимів.

6.0 буде представлений на ринках Північної Америки, Європи, Австралії та Нової Зеландії цього літа. Lime також представить мопеди на певних ринках (подібно до мопедів Revel, каже Меі) в найближчі тижні, починаючи з Вашингтона, округ Колумбія.C. а потім Париж.

Чому варто двічі подумати, перш ніж їхати на електровелосипеді Lime

компанія, lime, щойно, інвестувала, мільйонів, доларів

Відмова від відповідальності: я не маю юридичної кваліфікації. Це неспеціалізована інтерпретація умов Lime, а не юридична консультація. Я не стверджую, що вони вчинили якісь неетичні дії, лише те, що їхні умови дозволяють їм.

Сумнозвісний смартфон Samsung Galaxy Note 7 мав тенденцію до самозаймання через конструктивний недолік літій-іонного акумулятора. Батарея в електричному велосипеді (електровелосипеді) приблизно в 100 разів більша за телефонну батарею. Уявіть, що ви сидите на купі зі 100 телефонів Galaxy Note 7. Ось наскільки велика ймовірність того, що щось може піти не так з електровелосипедами.

Компанія під назвою Lime нещодавно запустила схему прокату е-велосипедів у Сіднеї, Мельбурні та Брісбені. Якщо ви думаєте про те, щоб сісти на один з цих зелених велосипедів, вам варто спершу прочитати умови та положення.

Якщо ви отримали травму від велосипеда Lime через невдачу, некомпетентність або недбалість Lime, ви не можете подати проти них звичайний судовий позов. Погоджуючись на їхні лиходійські умови, користувачі відмовляються від права на колективні позови, а також від індивідуальних судових позовів, замінюючи їх арбітражем.

Колективні позови дозволяють людям об’єднатися, щоб вжити заходів проти компанії, яка систематично завдавала шкоди багатьом людям через некомпетентність або зловмисність. Відомі приклади колективних позовів включають час, коли Sony навмисно заразила мільйони комп’ютерів шкідливим програмним забезпеченням, і коли Pacific Gas and Co. свідомо скидали канцерогени в місцеві підземні води. Умови Lime забирають у вас право на колективний позов, а також на індивідуальний позов, що залишає дуже мало правового захисту для запобігання неправомірним діям з їхнього боку. Якщо Lime веде свій бізнес етично, законно та компетентно, немає жодної причини, чому їм потрібен пункт, що захищає їх від колективних позовів, не кажучи вже про 3 пункти.

Умови Lime замінюють можливість звичайного судового позову на арбітраж. Арбітраж означає, що замість розгляду Вашої справи в суді за участю колегії присяжних, Ваша справа розглядатиметься в приватизованому суді кенгуру. Суддя може бути підрядником Lime, і клієнт майже ніколи не виграє. Навіть цей поганий шлях до правосуддя може бути недоступним для вас, тому що Розділ 2.4 означає, що клієнти за межами США також не можуть звертатися до арбітражу. Lime все ще може вжити заходів проти вас у реальному суді.

Умови та положення Lime довші за мою дипломну роботу. Великі шматки взагалі не застосовуються до велосипедів Lime. В якийсь момент вони навіть намагаються звільнити себе від Конституції. Найпомітніші пункти такі:

  • Lime не заявляють, що їхня продукція придатна для використання за призначенням. (Розділ 6.1) Знайдіть хвилинку, щоб усвідомити це. Уявіть, що ви спускаєтеся з крутого пагорба на велосипеді з несправними гальмами.
  • Якщо ви помрете через несправний велосипед Lime, Lime не несе відповідальності. Це все ще діє, навіть якщо ви помрете, тому що Lime не пом’якшив відомі та передбачувані ризики. (Розділи 2.3, 2.8, 5.1, 6.1, 6.2, 7.4, 7.4.5, 12.3.3) Сподіваємось, що суд визнає ці пункти недійсними. Однак той факт, що їхні умови говорять саме про це, все ще викликає занепокоєння.
  • Якщо ви вказуєте їм на проблеми з безпекою їхніх велосипедів, вони не зобов’язані їх виправляти. (Розділ 6).2.7, 12.23)
  • Якщо вам вдасться якимось чином виграти арбітражну справу проти Lime, максимальний штраф, який ви можете отримати, становить 100. Наприклад, якщо їхні батареї вибухнуть і ви понесете 100 000 медичних витрат на лікування опіків, максимальна виплата, яку ви можете отримати від Lime, становитиме 100, що залишить вам 99 900 з (Розділ 7).3)
  • Якщо ваш велосипед несправний, Lime стверджує, що вони не зобов’язані повертати вам гроші. (Розділ 4).7) Згідно з австралійським законодавством про захист прав споживачів, компанія не має права висувати таку вимогу.
  • Останнім часом було багато новин про те, що пекарі відмовляються робити торти для одностатевих весіль. Аналогічно, 6 різних пунктів дають Lime право дискримінувати вас на основі сексуальної орієнтації, кольору шкіри, політичних поглядів і т.д. (Вони формулюють це як відмову в обслуговуванні з будь-якої причини.) Їм також дозволено переглядати ваші профілі в соціальних мережах, щоб отримати цю інформацію. (Розділи 4.1, 9.2, 10.2, 12.13, 12.19, 12.23) Цікаво, навіщо Lime потрібно стільки пунктів, що перетинаються, і всі вони надають їм цю владу.
  • Користувачам iPhone не дозволяється використовувати додаток в країнах, що підтримують терористів, але користувачам Android дозволяється. (Розділ 12.28)
  • Їм дозволено встановлювати шкідливе програмне забезпечення та криптоджекери на ваш телефон. Якщо вони перехоплюють інтернет-з’єднання твого телефону для завантаження дитячого порно або інших незаконних медіа, ти не можеш подати проти них позов до суду. (Розділи 6.2.5, 8.1)
  • Користувачам та їхнім сім’ям не дозволяється подавати позови проти будь-кого, хто працює в Lime, навіть якщо питання не пов’язане з lime. (Розділ 5.1)
  • Користувачі погоджуються читати всі умови та положення, що складаються з 30 000 слів, кожного разу, коли вони катаються. (Розділ 12.25.5)
  • Умови та положення зациклені на авторських правах, особливо на можливості порушення користувачами авторських прав третіх осіб. Це дивно для компанії, яка просто здає в оренду велосипеди. У них навіть є положення DMCA про видалення, і ви даєте їм контроль над вашим контентом назавжди і по всьому всесвіту. (Розділи 12.11, 12.24) Незрозуміло, що таке контент для компанії з прокату велосипедів, користувачі якої не можуть нічого розміщувати на своєму сайті.
  • Вони можуть робити неправдиві заяви про свої ціни. (Розділи 4.9, 6.2.6)
  • Розділ 4.9 говорить, що якщо товар, який Ви придбали у Lime, не відповідає опису, Вашим єдиним засобом захисту є повернення його у невикористаному стані, повному та неушкодженому, в оригінальній упаковці. Користувачі отримують велосипеди, знаходячи їх без упаковки на узбіччі вулиці. Цей пункт не є застосовним і є ще одним натяком на те, що весь цей документ був сліпо скопійований та вставлений з шаблону для не пов’язаної з велоіндустрією галузі.
  • У додатку є карта з піктограмами доступних велосипедів. Умовами передбачено, що вони можуть розміщувати на карті фіктивні іконки, які не відповідають реальним велосипедам, щоб ввести користувачів в оману і змусити їх думати, що у них є більше велосипедів, ніж є насправді. (Розділи 6.2.6, 4.10) Для контексту, це те, що вже робить Uber.
  • Lime має право надсилати вам спам від роботів, навіть якщо ваш номер у списку “Не дзвонити”, навіть після того, як ви закрили свій обліковий запис. (Розділ 11.3) Вони стверджують, що надання їм номера телефону не є обов’язковим. Однак це не є осмисленим вибором, тому що розділ 11.4 надає їм право зв’язуватися з вами за номерами телефонів та адресами електронної пошти, які вони отримали іншими способами. Ці інші засоби не вказані.
  • Якщо їх GPS-трекінг неточний, і в результаті вони не можуть знайти велосипед, вони можуть повідомити про вас як про крадія в поліцію. (Розділ 12.2)
  • Lime не робить жодних заяв про те, що ця послуга може бути застосована або доступна чи використовуватися за межами США. Однак Сідней, Мельбурн і Брісбен перераховані на сторінці “Місця розташування” на їхніх веб-сайтах. Крім того, значки велосипедів з’являються на карті в цих містах у їхньому додатку, що відповідають реальним велосипедам Lime, які Lime розмістив у цих містах. Коли компанія робить щось, а заявляє зовсім протилежне, це має вас насторожити. (Розділ 12.23)
  • Lime стверджує, що вони не зобов’язані зберігати вашу особисту інформацію (включаючи інформацію про кредитну картку) в безпеці. (Розділ 4.11, 6.2.4)
  • Якщо з вас стягнули неправильну суму (наприклад, 1 000 000 за одну поїздку), а ви помітили це пізніше, ніж через 60 днів, ви не зможете отримати відшкодування. (Розділ 4.4)
  • Якщо ви забули замкнути велосипед, з вас можуть стягнути 600 USD. (Розділ 3.3)
  • Якщо хтось інший постраждав через несправність велосипеда, на якому ви їдете (наприклад, несправні гальма, що спричинили зіткнення), ви можете нести відповідальність за травму цієї іншої людини. (Розділ 6).2 і 7.4.5)

Я не юрист. Я підозрюю, що багато пунктів є юридично недійсними, оскільки деякі права споживачів є невід’ємними. Наприклад, багато полісів, що не передбачають відшкодування, не позбавляють вас права на відшкодування. Однак вам доведеться звернутися до суду, щоб з’ясувати, які умови витримують судову перевірку. Також незрозуміло, як закони працюють за кордоном. Австралія має набагато сильніший захист прав споживачів, ніж США, однак Розділ 2.9 означає, що ви відмовляєтеся від австралійських законів і погоджуєтеся дотримуватися законів США. Я не впевнений, що це законно. Lime не відповів на мої запитання. (Розділ 12.23 їхніх положень та умов говорять, що вони не зобов’язані відповідати.)

Я не стверджую, що Lime вчинив якісь погані дії, лише те, що в їхніх умовах сказано, що вони можуть це зробити. Це все одно погано. Якби хтось направив на вас заряджений пістолет і пообіцяв не стріляти, ви б почувалися в безпеці??

Повний список

Загальні положення та умови

Умови та положення Lime можна знайти тут (копія з Інтернет-архіву). Ось більш повний і детальний список важливих положень та умов:

Будь-які суперечки, що виникають між вами та Lime (незалежно від того, чи ґрунтуються вони на договорі, законі, статуті, правилі, положенні, постанові, делікті, включаючи, але не обмежуючись, шахрайство, будь-який інший навмисний делікт або недбалість, загальне право, конституційне положення, право вищого керівника, агентство та/або будь-яку іншу правову теорію або теорію справедливості), незалежно від того, чи виникають вони до або після дати набрання чинності цією угодою, мають вирішуватися остаточним та обов’язковим до виконання арбітражем. Це включає в себе будь-які спори, пов’язані з будь-яким продуктом, послугою або рекламою, пов’язаною з наданням або використанням послуг погоджуючись на арбітраж, кожна сторона відмовляється від свого права на звернення до суду і на розгляд будь-якого спору суддею або присяжними

Це перший пункт, який позбавляє вас права подавати до суду на Lime, якщо вони недбалі, некомпетентні або зловмисні. Розділ 2.4 і 2.8 діють як друге та третє положення, щоб захистити Lime від колективних та індивідуальних судових позовів. Ось гарний жарт, який я почув одного разу і який допомагає пояснити важливість колективних позовів.

Підприємець продає 1000 лотерейних квитків по 1 грн., що дає йому 1000 грн. Він стверджує, що приз лотереї. великий бик.

Через тиждень після оголошення переможця він доставляє нічого не вартий труп мертвого бика на ферму переможця.

Переможець шокований, адже це не той приз, який йому обіцяли. Тож підприємець ввічливо повертає переможцю 1.

Зазвичай закони про колективні позови не дозволять підприємцю залишити собі решту 999. Однак Lime має 3 пункти, які звільняють їх від цього захисту. Вони явно дуже намагаються запобігти колективним позовам. Це змушує замислитися, чи знають вони щось про свою послугу, чого не знаємо ми.

[арбітраж] буде проводитися в столичному статистичному районі (як визначено U.S. Арбітр може винести рішення про відмову в задоволенні позову, якщо ви є резидентом країни, в якій ви проживаєте на момент передачі спору на розгляд арбітражу (наприклад, Бюро перепису населення)

Отже, якщо ви австралієць, ви можете навіть не мати можливості провести арбітражне слухання.

Арбітр може присудити декларативне або судове забезпечення тільки на користь позивача і тільки в тому обсязі, який необхідний для надання допомоги, що обґрунтована індивідуальною вимогою позивача.

Отже, якщо Lime некомпетентно розробила свої батареї, і вони почнуть вибухати та травмувати людей, ви можете лише звернутися до арбітражу, щоб повернути гроші за свої індивідуальні медичні рахунки (і, як згадувалося раніше, ця сума обмежена 100 згідно з Розділом 7).3). Ви не можете вимагати в арбітражі більшу суму грошей, яка відображає шкоду, яку Lime могла б завдати суспільству в цілому. Це означає, що Lime фінансово захищена від масштабних невдач.

Розділ 2.6 накладає 1 рік строку позовної давності на позови проти них. Якщо компанія Lime використовує азбест для виготовлення гальмівних колодок, а ви не помічаєте цього, поки не почнете вмирати від азбестозу через десять років, ви не зможете вжити жодних юридичних заходів (навіть арбітражних) проти них.

Розділ 2.7 стверджує, що хоча ви не можете подати на них до суду (лише арбітраж), вони можуть подати на вас до суду.

Розділ 2.7 також є першою згадкою про права інтелектуальної власності Lime. Одержимість Lime авторським правом є дивною, враховуючи, що вони є компанією, яка займається прокатом обладнання. Крім того, права інтелектуальної власності є навмисно неточним терміном, створеним для того, щоб розмити межі між авторським правом, патентами, торговими марками та комерційною таємницею. Кожна з цих законодавчо закріплених монополій існує з не пов’язаних між собою причин.

Lime залишає за собою право змінювати або скасовувати знижки в будь-який час

Аналогічно, Розділ 4.3 зазначає наступне з непотрібним caps-lock:

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, ЩО ВИ НЕ ОТРИМАЄТЕ ВІД НАС ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ТЕ, ЩО ВАША БЕЗКОШТОВНА ПРОБНА ВЕРСІЯ ЗАКІНЧИЛАСЯ АБО ЩО ПОЧАЛАСЯ ПЛАТНА ЧАСТИНА ВАШОЇ ПІДПИСКИ. МИ ЗАЛИШАЄМО ЗА СОБОЮ ПРАВО ЗМІНЮВАТИ АБО ПРИПИНЯТИ БЕЗКОШТОВНУ ПРОБНУ ВЕРСІЮ В БУДЬ-ЯКИЙ ЧАС, БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ І НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД.

Отже, ви можете сісти на велосипед, думаючи, що у вас знижка 90% або безкоштовний тестовий період, але потім Lime вирішить стягнути з вас повну ціну в будь-якому випадку.

Якщо ви платите за щомісячне або річне членство, вони можуть скасувати його в будь-який час без повернення коштів з будь-якої причини. Наприклад, вони можуть скасувати ваше річне членство за 364 дні, що залишилися, без повернення коштів.

Якщо є якісь розбіжності у виставленні рахунків, Ви цим відмовляєтеся від свого права оскаржувати такі розбіжності, якщо Ви не повідомите Lime протягом 60 (шістдесяти) днів після того, як вони вперше з’являться у виписці з рахунку.

Отже, якщо вони завищують ціну за поїздку (наприклад, знімають з вас 600 за те, що ви не заблокували велосипед, хоча насправді заблокували), і ви не помічаєте цього протягом 2 місяців, ви ніколи не отримаєте ці гроші назад.

У розділі 4.8 вони стверджують, що підтвердження замовлення не є підтвердженням того, що вони приймають ваше замовлення. Вони можуть відхилити ваше дійсне замовлення після підтвердження замовлення з будь-якої причини. Цікаво, що Lime вважає метою підтвердження замовлення.

Ми не гарантуємо, що специфікації або ціни на Послуги є повними, точними, надійними, актуальними або безпомилковими.

Отже, навіть якщо в додатку може бути написано, що потрібно розблокувати лише 1, вони можуть планувати стягнути з вас 100 за розблокування. Я рекомендую стежити за своїм банківським рахунком, щоб ви могли повідомити їх про будь-яку надмірну оплату до того, як закінчиться короткий проміжок часу, який вони встановлюють.

Один з найдивніших розділів. це розділ 4.9.

Якщо товар, який Ви придбали у Lime, не відповідає опису, Ваш єдиний засіб правового захисту. повернути його у невикористаному стані, цілим і неушкодженим, в оригінальній упаковці.

Це зовсім не стосується Lime. Єдині продукти, які вони пропонують. це велосипеди та самокати, які ви знайдете на пішохідній доріжці без упаковки. Тож як ви можете повернути його в оригінальній упаковці? Куди ви його повернете?? Я підозрюю, що вони сліпо скопіювали та вставили свої умови та положення з якогось шаблонного шаблону, не читаючи його. Якщо вони не можуть потурбуватися про те, щоб прочитати власні умови, то нерозумно очікувати, що користувачі будуть читати їх, не кажучи вже про те, щоб читати їх кожного разу, коли ви катаєтеся.

Умови та положення Lime неймовірно довгі. Мені знадобилося більше двох годин, щоб прочитати їх усі. Якщо ви використовуєте послугу “прочитати пізніше”, наприклад, щоб зберегти умови та положення на різних пристроях для офлайн-читання у форматі, доступному для людей з вадами зору, ви технічно порушуєте Розділ 12.8. Це пов’язано з тим, що вам не дозволяється завантажувати Вміст у сховище, яке не є тимчасовим. З тієї ж причини таким сервісам, як The Internet Archive, заборонено робити копії умов та положень Lime.

Розділ 4.11 стверджує, що якщо ваше юридичне ім’я звучить фальшиво, вони можуть відмовити в обслуговуванні.

[Lime] не робить жодних заяв, гарантій, підтверджень або обіцянок щодо безпеки, пов’язаної з передачею Вашого Користувацького контенту, переданого Lime через Сервіси

Ви несете повну відповідальність за безпеку та конфіденційність вашого паролю та облікового запису

Якщо ви читаєте це буквально, це означає, що Lime не несе відповідальності за безпеку та конфіденційність вашого пароля та вашого облікового запису. Таким чином, вони стверджують, що не зобов’язані використовувати стандартні найкращі практики цифрової безпеки, такі як шифрування трафіку або хешування та засолювання (скремблювання) паролів. Враховуючи, що ваш обліковий запис містить історію місцезнаходження, дані про фінансові платежі та багато іншої особистої інформації, викликає занепокоєння той факт, що їхні умови не передбачають більш чітких зобов’язань щодо забезпечення безпеки. На щастя, інші закони мають переважну силу і змушують Lime поводитися з вашою інформацією дещо безпечніше, проте з Угоди користувача Lime не зрозуміло, чи знають вони про це.

Зверніть увагу, що будь-хто, хто зможе надати Вашу особисту інформацію, зможе отримати доступ до Вашого облікового запису, тому Ви повинні вжити розумних заходів для захисту цієї інформації

Незрозуміло, яка інформація необхідна для отримання доступу до вашого облікового запису. Можливо, ім’я, дата народження, адреса електронної пошти та номер телефону. Скільки людей та організацій вже знають ці 4 речі про вас?

Шокуюче Розділ 5.1 стверджує, що ви і ваша сім’я не можете подавати позови проти будь-кого, пов’язаного з Lime, навіть позови, не пов’язані з Lime.

Ви та всі члени Вашої родини повністю та назавжди звільняєте всіх Звільнених осіб від будь-яких претензій, які Ви маєте або можете мати до будь-якої Звільненої особи

Lime, ймовірно, не мав на меті, щоб цей пункт був настільки широким. Однак вони могли б уточнити всі претензії, щоб обмежити їх лише претензіями, пов’язаними з послугою. Вони вирішили не робити цього обмеження.

Два роки тому офіцер поліції Квінсленду навмисно злив своєму другові інформацію про місцезнаходження партнера друга, який намагався втекти від фізичного та сексуального насильства, вчиненого цим другом. Відповідно до розділу 5.1, якщо працівник Lime робить те ж саме з даними про місцезнаходження, які у нього є, жертва не може подати будь-який судовий позов проти Lime. Сподіваємось, існують австралійські закони, які скасовують це положення. Однак, як згадувалося раніше, незрозуміло, чи застосовуються австралійські закони взагалі, оскільки користувачі погоджуються звільнити Lime від цих законів, замінивши їх на американські закони. (Розділ 2.9) Тому наявність такого пункту викликає занепокоєння. Чому Lime написала пункт, який захищає окремих працівників, які роблять неправильні речі?

Умови та положення Lime вже є надзвичайно довгими, нудними та важкими для читання. Розділ 5.2 робить ще один крок далі, з юридичною мовою настільки сильною, що я не можу здогадатися, від чого вони намагаються захиститися.

Ви прямо погоджуєтеся та визнаєте, що Ви можете виявити факти або законодавство, відмінні від або на додаток до фактів або законодавства, які Ви знаєте або вважаєте правдивими щодо Позовних вимог та Звільнених осіб.

Угода користувача Lime переповнена надмірною кількістю caps-lock. Розділ 6.2 є таким прикладом.

ВСІ ПОСЛУГИ, ПРОДУКТИ ТА СУПУТНЄ ОБЛАДНАННЯ НАДАЮТЬСЯ ЯК Є, ЗА НАЯВНОСТІ ТА З УСІМА НЕДОЛІКАМИ (І ВИ ПОКЛАДАЄТЕСЬ НА НИХ ВИКЛЮЧНО НА СВІЙ СТРАХ І РИЗИК)

Це означає, що якщо їхні велосипеди мають небезпечну конструкцію, вони не винні в цьому. Ви несете всі ризики, пов’язані з можливими несправностями гальм і самозайманням акумуляторів. Крім того, Розділ 7.4 стверджує, що будь-які травми, які вони спричиняють, не є їхньою виною, навіть якщо ви отримали травму через відомі та передбачувані ризики. Наче цього було недостатньо, розділ 7.4.5 додає, що.

якщо використання Вами будь-яких Послуг, Продуктів та/або пов’язаного з ними обладнання спричинить будь-яку травму або шкоду іншій особі або майну, Ви несете відповідальність за будь-які наслідки, претензії, вимоги, підстави для позову, збитки, зобов’язання, шкоду, травми, гонорари, витрати та витрати, штрафи, гонорари адвокатів, судові рішення, позови та/або виплати будь-якого виду та характеру, як передбачувані, так і непередбачувані, як відомі, так і не відомі

Я не впевнений, що саме означає Ваше використання. Я розумію це так, що якщо Lime знає про несправність свого велосипеда, а ви на ньому катаєтесь, і ця несправність призводить до травмування когось іншого, то відповідальність несете ви, а не Lime (тому що ця травма не сталася б, якби ви не скористалися послугою).

Якщо ви помрете через несправний велосипед Lime, Lime стверджує, що вони не несуть відповідальності. (Розділ 12.3.3) Знову ж таки, Lime міг би обмежити це положення смертю, яка сталася не з вини Lime (наприклад.g. зіткнення з п’яним водієм). Однак вони вирішили не робити такого обмеження, натомість не даючи Вам можливості подати позов проти них, навіть якщо вони були недбалими або необачними.

Цікаво, навіщо Lime потрібно п’ять окремих пунктів, щоб захистити себе від судових позовів у відповідь на небезпечну для життя некомпетентність і недобросовісну практику.

Розділ 6.2.6. це дуже широка “картка безкоштовного виходу з в’язниці”, в якій йдеться про те, що будь-які заяви Lime про їхні послуги можуть бути неправдивими. Якщо ви вкажете на такі неправдиві твердження, дефекти продукту або проблеми з безпекою, вони не зобов’язані їх виправляти. (Розділ 6.2.7)

Розділ 12.7 викликає занепокоєння, оскільки він зовсім не є необхідним для спільного користування велосипедами.

[Ви] даєте свою повну та безумовну згоду Lime право фотографувати, знімати на відео Ваше користування Послугами в будь-який час і (c) право використовувати поширювати і використовувати в будь-який час такі фотографії, відео та інші записи. [Ви] відмовляєтеся, звільняєте та звільняєте Lime та всіх Звільнених осіб від усіх претензій, які Ви маєте або можете мати щодо будь-якого наклепу, наклепу, вторгнення в особисте життя

Як цей пункт взагалі застосовується до прокату велосипедів через додаток? Чи хоче Lime мати можливість вмикати камеру та мікрофон вашого телефону без вашого відома або вбудовувати камеру в сам велосипед? Чи будуть співробітники Lime блукати містом, роблячи маркетингові фотографії користувачів на велосипедах Lime, не повідомляючи їх про це?? Чи буде Lime публікувати відео з вашими незручними падіннями на YouTube? Я не бачу необхідності в цьому пункті.

Більша частина розділу 12 просто не може бути застосована. Всі ці пункти стосуються користувачів, які публікують контент на веб-сервісі, що не стосується компанії, яка займається спільним користуванням велосипедами. Це ще одна дивина, яка змушує мене підозрювати, що Lime сліпо скопіював і вставив їхні умови з шаблону, не читаючи їх ретельно. Наприклад, розділ 12.11 говорить про ваші матеріали та надає їм необмежене право субліцензувати такі права на безстроковій основі у всьому Всесвіті. (Підкреслено нами.)

DMCA. це правова основа для юридично обґрунтованих запитів на видалення авторських прав. Наприклад, кіностудії надсилають повідомлення про видалення за DMCA, коли хочуть, щоб Google видалив піратські фільми, розміщені на YouTube. Lime. компанія з прокату велосипедів, яка не має веб-сайту, де користувачі можуть завантажувати контент. Тому я не можу придумати жодної причини, чому умови Lime мали включати пункти DMCA. (Розділ 12.24)

Lime не дозволить вам використовувати торгову марку Lime у будь-який спосіб без їхнього прямого дозволу. (Розділ 12.10) Якщо ви робите фотографію громадського простору, на якій видно логотип Lime на велосипеді, що знаходиться на задньому плані, це є порушенням їхніх умов. Якщо ви пишете твіт або відправляєте повідомлення в WhatsApp, згадуючи ім’я Lime, це теж є порушенням.

Цей же розділ забороняє мені використовувати зображення велосипеда Lime вгорі цієї статті. Він навіть забороняє мені використовувати слово “вапно” в цій статті.

[Вам не дозволяється] розміщувати торгові марки Lime будь-яким способом, включаючи рекламу, пов’язану з розповсюдженням матеріалів на Сервісах, без попередньої письмової згоди Lime

Я не хочу, щоб моя свобода слова була обмежена компанією з прокату велосипедів, і це одна з причин, чому я не погодився з Угодою користувача Lime і написав цю статтю. Знову ж таки, це положення є невиправдано широким. Вони суттєво обмежують ваші права без обґрунтування. Австралія та США мають закони, що покривають неправдиве представлення компанії та наклеп. Торгова марка Lime вже захищена всіма звичайними законами про торгові марки. Я не можу придумати жодного розумного обґрунтування, чому такі закони не є достатніми для компанії з прокату велосипедів.

Як згадувалося вище, розділ 12. це переважно нерелевантні положення про розміщення користувацького контенту на веб-сайті. Розділ 12.13 стверджує, що якщо вони вважають, що є ймовірність того, що ви опублікуєте контент, який їм не сподобається, вони можуть зробити все, щоб виправити це. Наприклад, якщо вони бачать, що ви публікуєте сильну політичну думку на. можуть видалити твій акаунт (без повернення коштів).

Прочитайте наступний уривок з розділу 12.16 маючи на увазі, що це компанія, єдиним видом діяльності якої є короткостроковий прокат велосипедів (та самокатів).

Також можуть бути ризики, пов’язані з питаннями міжнародної торгівлі

Це справді необхідно?? Lime просить користувачів читати ці умови кожного разу, коли вони їдуть на велосипеді. У мене не склалося враження, що вони намагалися зробити ці умови досить короткими, щоб вони були зручними для користувачів.

Якщо ви втратили свій телефон, що перше спадає вам на думку? Завдяки Розділу 12.21, ви зобов’язані повідомити Lime. Ви коли-небудь говорили своєму другові або партнеру код блокування вашого телефону? Якщо ви це зробили, ви зобов’язані повідомити про це Lime.

Розділ 12.23. це величезна стіна тексту, яка містить кілька важливих пунктів. Як згадувалося раніше, там зазначено, що Lime не зобов’язаний відповідати на будь-які запити. Загалом, більшість людей, які відвідують веб-сайти та користуються додатками, натискають “Я згоден”, не читаючи умови, на які вони погоджуються. Якщо ви будете кращими і прочитаєте умови, ви все одно не будете знати, на що ви погоджуєтесь. Цей розділ умов Lime стверджує, що заголовки в їхніх умовах не мають сенсу. Лише найдрібніший дрібний шрифт дійсно має значення. Навіть якщо ви прочитаєте весь дрібний шрифт, він не надає жодних значущих гарантій. Завдяки Розділу 12.25 Lime може змінювати умови, і ваше наступне використання буде вважатися згодою. Їм потрібно лише повідомити вас, що може включати в себе просте оновлення веб-сторінки, на яку є посилання в меню додатку. Ймовірно, саме тому (розділ 12.25.5) змушує вас пообіцяти прочитати всі умови та положення і заяву про конфіденційність кожного разу, коли ви їдете.

Одним з найбільш шокуючих розділів є розділ 12.23.

Lime не робить жодних заяв про те, що Послуги є придатними або доступними для використання за межами США.S.A

Це дивно, тому що Сідней, Брісбен та багато інших неамериканських міст вказані на сторінці “Місцезнаходження” на сайті Lime. Якщо ви відкриєте їхній додаток, то побачите іконки велосипедів у Сіднеї. Таким чином, очевидно, що іконка на карті Сіднея в додатку Lime, яка показує велосипед Lime, розташований у Сіднеї, що відповідає фізичному велосипеду Lime, який Lime розмістив у Сіднеї, не є свідченням того, що велосипеди Lime доступні в Сіднеї.

Політика конфіденційності

Політику конфіденційності Lime можна знайти тут (архів).

  • Вони збирають демографічну інформацію. Це не визначено. В інших контекстах це зазвичай включає етнічну приналежність, статус громадянства, вік, релігію, дохід, домашню адресу, звички вживання наркотиків тощо.
  • Вони можуть переглядати та збирати все, що ви публікуєте в будь-яких соціальних мережах, які вони можуть знайти.
  • Вони можуть отримати історію вашої кредитної картки та кредитний рейтинг.
  • Lime дозволяє наступним компаніям відстежувати вас, коли ви відвідуєте веб-сайт Lime: AdRoll, Amazon, AppNexus, Atlas, Bizo, Brightcom, Criteo, DoubleClick, DoubleVerify. CustomAudience, Flashtalking, Google Adsense, IAS MOAT, Krux, Media.net, OpenX, Peer39, Pointroll, RevContent, Rubicon, SimpleReach, Sizmek, SLED, Sonobi, SpotXchange і Teads. Враховуючи, що сайт Lime. це простий статичний сайт, я сумніваюся, чи потрібно дозволяти всім цим компаніям шпигувати за користувачами.
  • Стандарт “Не відстежувати”. це налаштування браузера, яке дозволяє користувачам повідомляти веб-сайтам, що вони не хочуть, щоб їхні дії в Інтернеті надмірно відстежувалися. Lime кажуть, що вони ігнорують це налаштування і все одно будуть відстежувати вас.
  • Є багато тексту про рекламу та про те, як змінити налаштування Google та реклами. Це дивно, оскільки Lime не має реклами ні на своєму сайті, ні в своєму додатку.
  • Вони кажуть, що можуть збирати інформацію про вас від невизначених третіх осіб

Як не дивно, в політиці конфіденційності є кілька розумних пунктів.

  • Ви маєте право бути забутим.
  • Ви маєте право експортувати свої дані у структурованому, загальновживаному та машинозчитуваному форматі.
  • Ви маєте право відкликати згоду на маркетинг. Однак це дещо суперечить Розділу 11.3 та 11.4 їхні умови.
  • Ходять чутки, що компанії з прокату велосипедів продають ваші дані рекламодавцям. Це заборонено цією політикою. Хоча вони все ще продають ваші дані місцевим органам влади. Пункт про заборону продажу даних рекламодавцям не є надійним захистом, оскільки вони можуть будь-коли змінити свою політику, щоб дозволити це. Їх політика конфіденційності стверджує, що вони повідомлять вас про будь-які зміни, але це повідомлення включає в себе зміну документа про політику на їх веб-сайті, на який є посилання в додатку. Ви погоджуєтеся натискати на це посилання і читати всю політику конфіденційності щоразу, коли відкриваєте додаток або відвідуєте їхній веб-сайт. Вони кажуть, що не будуть змінювати політику конфіденційності, щоб зробити її менш захищеною для даних, які вони вже мають від вас. Це не заважає їм змінювати свою політику, збирати нові дані та робити з ними щось, чого ви не схвалюєте.

Висновок

Ми всі знаємо, що сьогодні існує незліченна кількість компаній з невиправдано довгими умовами, написаними юридичною мовою, які забирають ваші права. Однак я вважаю, що умови Lime набагато гірші, ніж у більшості компаній. Існує 5 пунктів, які захищають їх від судових позовів у відповідь на небезпечну для життя недбалість та некомпетентність. Існує 6 пунктів, які дають їм право дискримінувати вас, а також пункти, які обмежують ваше право на свободу слова.

Чи справді все це варте того, щоб просто взяти велосипед напрокат?

Yahoo Home

Деякі частини цієї сторінки не підтримуються у вашій поточній версії браузера. Будь ласка, оновіть браузер до останньої версії.

Програми спільного користування велосипедами роками тихо забруднюють навколишнє середовище. Зараз такі компанії, як Lime та Lyft, вдосконалюють дизайн та операції, щоб виконати обіцянки щодо сталого розвитку

компанія, lime, щойно, інвестувала, мільйонів, доларів

Всередині промислового складу в Сан-Франциско Стен Джонс готувався до роботи. На задньому сидінні свого [hotlink]електровелосипеда Lyft[/hotlink] він прикріпив запасне велосипедне сидіння та підставки для ніг. У передньому багажнику він акуратно упакував коробку зі спорядженням із запасними велосипедними дзвіночками, ручками та аптечкою першої допомоги. Одягнувши пояс з інструментами, велосипедний шолом і жилет високої видимості, він був готовий вирушити в дорогу.

Джонс є виїзним веломеханіком Bay Wheels, регіональної системи громадського велопрокату в Каліфорнійській затоці, що об’єднує членів профспілки. Він управляється компанією Motivate, дочірньою компанією гіганта поїздок Lyft. Керуючись спеціально розробленим додатком Lyft, він цілими днями їздить вулицями Сан-Франциско, лагодячи велосипеди та проводячи перевірки.

Роль Джонса. один із способів, завдяки якому Lyft, найбільший провайдер велопрокату в Північній Америці, працює більш ефективно і стабільно. Компанія має дев’ять систем по всій території США, включаючи Citi Bike в Нью-Йорку та Divvy в Чикаго. Вона скорочує викиди, ремонтуючи велосипеди в польових умовах, коли це можливо, замість того, щоб транспортувати їх до депо, пояснює Кароліна Сампонаро, керівник відділу транзитних перевезень та мікромобільності компанії. “Ми намагаємося доповнити природну потребу у фургонах різними способами, щоб мінімізувати їхній вплив”. каже вона.

Інші інновації включають алгоритм оптимізації маршрутів мікроавтобусів, який водії використовують при заміні акумуляторів для електровелосипедів та перебалансуванні автопарків. Нова програма заохочення Bike Angels заохочує користувачів велопрокату повертати велосипеди на док-станції, де вони будуть найбільш корисними, що є ще одним способом скоротити використання фургонів.

Спільна мікромобільність. коли велосипеди та самокати, часто електричні, здаються в оренду на вулицях міста. це невеликий сегмент ринку міського транспорту, але він починає виходити за рамки нового рекреаційного використання. У зв’язку з цим розрекламовані екологічні переваги стають дедалі більш сумнівними. Операційні вдосконалення Lyft є частиною загальногалузевої реакції на проблеми сталого розвитку.

Не такий вже й зелений?

Індустрія спільної мікромобільності молода. Компанія Bird запустила перший сервіс спільного користування електросамокатами в Санта-Моніці лише у 2018 році. Десятки компаній борються за міські контракти та дозволи на роботу, і багато з них мають у своєму асортименті як електровелосипеди, так і електросамокати. Дані дослідницької компанії Mobility Foresights показують, що Lime і Bird мають найбільшу частку ринку електросамокатів в США. Tier. найбільший європейський оператор, який нещодавно переїхав до США.S. з придбанням бренду електросамокатів Spin.

Галузь зазнала удару під час пандемії, але відновлюється. Останній звіт Північноамериканської асоціації спільного користування велосипедами та самокатами показує, що в середині 2021 року кількість спільних поїздок на мікроавтобусах почала перевищувати рівень 2019 року, і траєкторія залишається висхідною. У 2021 році в США було здійснено приблизно 128 мільйонів поїздок.S., Канаді та Мексиці. 232 000 спільних велосипедів та самокатів, що працюють у майже 300 містах.

Проте прибутковість для багатьох компаній все ще залишається проблемою: Боротьба йде не лише за частку ринку, а й за виживання. Більша консолідація галузі видається ймовірною.

Хоча заміна індивідуальних поїздок на автомобілі будь-яким мікромобільним транспортом, безумовно, краща для навколишнього середовища, раніше опубліковані дослідження загального впливу на викиди вуглецю спільного користування електровелосипедами та електросамокатами здебільшого показали, що вони є чистим внеском у викиди парникових газів.

“Дослідження показує, що [ці компанії], можливо, не такі зелені, якими здаються”. каже Келлі Кліфтон, професор Університету Британської Колумбії, яка вивчає поведінку людей під час подорожей і проаналізувала цю сферу.

Дослідження, як правило, збалансовують два елементи. Перший. це оцінка загального вуглецевого сліду автомобіля від “колиски до могили”, включаючи викиди від його виробництва, витрати на експлуатацію та обслуговування, а також план його утилізації. все це зводиться до єдиного числа за допомогою оцінки життєвого циклу (LCA).

Друге дослідження розглядає викиди, які економить спільна мікромобільність, залежно від типу поїздки, яку вона замінює, відомого як “зміна режиму. Ця інформація збирається за допомогою опитувань користувачів, які визначають, що людина могла б використати для того, щоб дістатися туди, куди їй потрібно. Часто, зазначає Кліфтон, факти вказують на те, що спільна мікромобільність частіше замінює піші прогулянки або громадський транспорт, ніж поїздки на автомобілі.

Одне з нещодавніх досліджень мікромобільності в Цюріху показало, що спільне користування електровелосипедами та електросамокатами спричинило чисте збільшення викидів CO2, виходячи з коефіцієнта заміни автомобілів на рівні 15%, тоді як власні електровелосипеди та електросамокати призвели до чистого зменшення викидів, оскільки власники, як правило, використовували їх частіше, ніж автомобілі. Інше дослідження, зосереджене на Барселоні, дійшло схожого висновку щодо спільного користування електровелосипедами та е-мопедами в цьому місті. Там середній коефіцієнт заміни автомобілів становив лише 4%.

“Це суперечить аргументу, що мікромобільність вирішить проблему зміни клімату”. говорить автор дослідження Оріол Маркет, дослідник транспорту в Автономному університеті Барселони.

“Індустрія, що швидко розвивається

Критики кажуть, що це дослідження не відображає поточний стан галузі, яка швидко розвивається і рухається в правильному напрямку. Дані, використані в дослідженнях, ґрунтуються на попередніх поколіннях продуктів та операційних практик, частково через те, що компанії неохоче діляться оновленими даними. Це не враховує поліпшення дизайну, які продовжили термін служби автопарків, наприклад.

“Вони фактично побудовані і спроектовані так, щоб служити довго”. каже Мелінда Хенсон, засновник і директор консалтингової компанії Brightside, що займається питаннями мобільності. Раніше вона очолювала команду зі сталого розвитку в Bird.

Промисловість також використовує акумулятори більшої ємності, які можна замінити на місці. Деякі постачальники заряджають акумулятори за допомогою відновлюваної енергії [hotlink ignore=true]або купують вуглецеві квоти[/hotlink]. Багато компаній також переходять на електричні фургони.

Айлін Хуанг, керівник відділу сталого розвитку компанії Tier, зазначає, що значення LCA для її електросамоката впало більш ніж на 60% з моменту випуску першої моделі три роки тому, а остання модель, за прогнозами, прослужить в середньому п’ять років або більше. Замінювані акумулятори для всього автопарку, впроваджені в минулому році, допомогли скоротити операційний слід компанії більш ніж на 80%, додає вона.

зелені інновації на підході, такі як більш широке використання переробленого алюмінію в рамах транспортних засобів для зменшення викидів протягом життєвого циклу.

Також докладаються зусилля для підвищення прозорості шляхом оприлюднення даних LCA у відкритому доступі. Минулого тижня Lyft опублікував LCA для свого асортименту велосипедів та самокатів, стверджуючи, що він є першою компанією, що займається спільним користуванням мікромобілем, яка оприлюднила ці документи в повному обсязі. Bird і Lime нещодавно вперше опублікували зведення LCA.

Значення LCA здебільшого знаходяться у вузькому діапазоні і їх важко порівнювати, що є ще однією проблемою, яка зараз вирішується. Галузь працює з містами та експертами над розробкою рекомендацій щодо того, як слід застосовувати стандарти вуглецевого обліку, щоб усі були на одній сторінці. Це повинно дозволити містам впевнено визначити, яка підгрупа операторів краще справляється з викидами, каже Лія Лазер, науковий співробітник Нового альянсу міської мобільності (NUMO), який об’єднує різні зацікавлені сторони в питаннях міського транспорту і здійснює нагляд за роботою в цьому напрямку.

Тим часом, компанії та активісти відзначають, що темпи переходу на інші види транспорту варіюються в залежності від міста. Мікромобільність має більший потенціал для того, щоб змусити людей відмовитися від автомобілів в США.S. ніж у Європі, тому що американці більше користуються автомобілями і мають менше альтернатив. Вони також можуть змінюватися з часом, оскільки люди звикають користуватися мікромобільністю та інтегрують її у свої повсякденні будні.

“У деяких місцях, таких як Портленд, чим довше існують системи спільної мікромобільності, тим більше вони замінюють поїздки на автомобілі”. каже Джон Макартур, який вивчає мікромобільність у Портлендському державному університеті. Він додає, що дані про зміну видів транспорту не розкривають усього: хоча спільна мікромобільність може замінити пішу прогулянку, вона також може зробити громадський транспорт більш доступним.

Як Lime, так і Lyft, що підтримуються Uber, відзначають, що впровадження можливості використання мікромобільності в їхніх додатках для спільного використання велосипедів заохотило користувачів до переходу від автомобілів до інших видів транспорту.

“За цифрами ми бачимо, що це працює”. каже Сампонаро з Lyft. У США.S., Lyft заявляє, що в середньому замінює 36% автомобілів у своїй програмі спільного користування велосипедами, тоді як Lime називає цифру в 27% для своїх електросамокатів. За оцінками Tier, це 25% для обох продуктів.

Ширші зрушення в мобільності

Представники галузі зазначають, що відповідальність за зміну автомобільних звичок лежить не лише на них. Щоб залучити більше людей з автомобілів, потрібно переосмислити міську інфраструктуру, наприклад, додати більше велосипедних доріжок і розширити бар’єри між автомобілями, щоб велосипедисти могли відчувати себе в більшій безпеці.

“Міста могли б робити набагато більше”. каже Гаррієт Трегонінг, директор NUMO. І вона додає, що хотіла б, щоб автомобілі, в тому числі електромобілі, відповідали тим же екологічним стандартам, що і послуги мікромобільності. “Ми не проводимо аналіз життєвого циклу цих транспортних засобів”. зазначає вона.

У жовтні цього року дослідники Інституту системних та інноваційних досліджень Фраунгофера в Німеччині опублікували звіт від імені Lime, який показує, що останнє покоління спільних е-самокатів та е-велосипедів компанії може зменшити чисті викиди вуглецю. У дослідженні розглядалися шість світових міст: Берлін, Дюссельдо, Мельбурн, Париж, Сіетл та Стокгольм. Він виявив чисте скорочення викидів у кожному місті, крім Берліна, де електровелосипеди призвели до незначного чистого збільшення викидів через нижчий рівень заміни автомобілів. Очікується, що Lyft опублікує аналіз з аналогічним висновком наступного року.

Загалом, це багатообіцяюча ознака того, що зусилля галузі приносять свої плоди.

“Якщо все буде зроблено правильно, е-мікромобільність зменшить викиди вуглецю в містах по всьому світу і може стати основою стратегії декарбонізації міста”. каже Ендрю Севідж, керівник відділу сталого розвитку компанії Lime.

Ця історія спочатку була опублікована на Fortune.com

від Fortune:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top