Старовинні шосейні перегони на велосипедах. Рама

Історичні перегони Події

Великий щорічний велотур навколо острова Бейнбрідж, Chilly Hilly.

Тисячі велосипедів сідають на пором до Сіетла

Здається доречним, що перший запис у нашому музеї класичних подій – це поїздка, яка відбувається прямо перед нашими власними вхідними дверима. Насправді, для багатьох людей поїздка починається на палубі порома в Сіетлі, але коли вони повертають перед нашим магазином, то розуміють, що вони недостатньо одягнені або що їхній велосипед не працює, тому вони стартують перед Classic Cycle після того, як вирішать ці проблеми.

Стартуємо на Вінслоу Вей

Отже, Chilly Hilly – це велотур, який об’їжджає наш дім, острів Бейнбрідж. Звичайно, цей маршрут можна проїхати в будь-який час, але є щось особливе в тому, щоб проїхати його під час змагань.

Пробіг відбувається в останню неділю лютого кожного року, а погода наприкінці зими практично гарантує частину назви “Chilly”, що означає “прохолодно”. Краще назвати його “Горбистим”, адже маршрут неодноразово піднімається з рівня моря до 300 футів і спускається назад, загалом 2700 футів перепаду висот.

вінтаж, дорога, велосипед, рама

1983 рік, стаття в журналі “Велосипед

З роками маршрут трохи змінився, але здебільшого він пролягає асфальтованими другорядними дорогами та вузькими провулками, які приблизно повторюють обриси острова Бейнбрідж на карті. Перші двадцять років маршрут пролягав на 36 миль навколо острова, з південним продовженням, яке перетинало крутий підйом на пагорб Тоу-Джем-Хілл, перш ніж відновити маршрут, який ми знаємо сьогодні. 22-відсотковий середній градієнт на підйомі Toe Jam ніколи не був особливо популярним серед райдерів. Опускаючи слизькі та круті пагорби, організатори скоротили маршрут у 2003 році до більш дружніх 33 миль, які ми маємо сьогодні.

Один з перших Chilly Hillys

Вперше Chilly Hilly був організований і проїханий у 1972 році. Як і більшість велотурів та перегонів, він був започаткований невеликою групою велосипедистів, які сказали: “Гей, а що, якщо ми…”. Рік Наката з острова Бейнбрідж розповідає, що протягом кількох років Chilly Hilly насправді називався Chilly Hilly 100 і складався з чотирьох кіл по 25 миль на острові.

Зі скромного початку участь неухильно зростала від кількох десятків велосипедистів на початку, до тисяч сьогодні. У 1975 році, в перший рік, коли велосипедний клуб “Каскад” організував поїздку. було 75 гонщиків. У 80-х роках кількість учасників різко зросла, коли 5000 велосипедистів вийшли на старт дорога у 1992 році.

Chilly Hilly став одним з найвідоміших велосипедних турів в країні. Журнал Bicycling Magazine назвав Chilly Hilly “одним з чотирьох класичних велопробігів” в країні, і щороку в ньому беруть участь учасники з найвіддаленіших куточків Північної Америки.

Хочете побачити, що це за гонка? Подивіться це чудове відео з Chilly Hilly 2012 року.

У квітні відбулася чудова велосипедна пригода під назвою Eroica, яка проходила в Пасо-Роблес, Каліфорнія. Для заходу учасники повинні були прийняти старі велосипедні технології, а ми всі повинні були їздити на вінтажних велосипедах і пити багато вина. Ебен Вайс (Eben Weiss), a.k.a. BikeSnobNYC, позичив на велосипеді з величезної колекції антикварних велосипедів Джеффа (ще раз дякуємо Джеффу!) і приїхав на подію. А потім написав про свій досвід.

Блог BikeSnobNYC трохи складніше архівувати, але ви можете зайти сюди: http://bikesnobnyc.blogspot.com/ Просто прокрутіть вниз до запису від 13 червня 2018 року.

Eroica California

Вінтажний велосипед, старовинні виноградні лози

У нас є багато матеріалів вінтажний велосипеди в магазині, тож цілком природно, що люди цікавляться, чи ми колись на них їздили.

Це точно. Кілька наших ретро-велосипедів ми стираємо з них пил і катаємося містом, зазвичай до кав’ярні і назад, нічого вражаючого. Іноді кілька щасливих старих велосипедів (і їхніх гонщиків) отримують можливість зробити справжню поїздку, як, наприклад, вінтажний велопробіг “Eroica”, що відбувся цього місяця в Пасо-Роблес, Каліфорнія.

Правила змагань прості: Велосипеди, одяг та технології компонентів 1987 року або раніше (середина 80-х – це час, коли лайкра, вуглецеве волокно, педалі в стилі лижних кріплень, гірські велосипеди та інтегровані важелі гальм/перемикання передач назавжди змінили наш спорт). Пробіг проходить у виноробній країні, тож природно, що на маршруті є пагорби, гравійні дороги, оливкові дерева і, найголовніше, вино на зупинках для відпочинку.

Це були чудові вихідні. Продовжуючи історичну тему, ми з моїм напарником Доном Шиллінгом поїхали потягом до Пасо-Роблес.

Вибрані велосипеди? Я покрутив носом, щоб відповідати духу поїздки, і вибрав ранній велосипед з вуглецевого волокна для їзди (1978 Exxon Graftec). Дон їхав на своєму Gianni Motta початку 80-х (за збігом обставин, як і наш друг Джеб Торнберг). Боб Фріман, колишній співробітник Davidson Cycles, був там, але ми не змогли помітити, чи їхав він на старому Davidson, чи на одному з вінтажних Jack Taylors з його колекції. Історик велосипедів (і вінтажний колекціонер велосипедів) Джефф не був присутній, але він влаштував Ебена Вайса (a.k.a. BikeSnobNYC) з велосипедом Mead 1916 року, а Марк Петрі їхав на новому кастомному сталевому велосипеді Joe Sales, який був обладнаний і спроектований так, ніби він був побудований у 1965 році.

Отже, як пройшла поїздка? Погода була чудова. Кілька пагорбів довелося долати пішки через м’який гравій, крутизну підйому або лінь велосипедиста. Руки судомили від того, що тягнув старі гальма та мав справу зі старими формами керма. Сучасний діапазон передач та точність перемикання отримали нову оцінку. Затискачі для пальців ніг та ремені були прокляті за дискомфорт та незручність, які вони прищеплювали. Вовняні светри та шкіряні шоломи у вигляді сітки для волосся? Вони були досить зручними, дуже дякую.

Вихідні включали в себе багато слиновиділення над старими топовими велосипедами та компонентами. Ми потирали лікті (іноді буквально) зі знаменитостями велоспорту (Енді Хемпстен, Джо Бріз, Девід Леттьєрі, Ебен Вайс). Ми, жителі Тихоокеанського Північного Заходу, обміняли надзвичайно дощові вихідні вдома на каліфорнійське сонце. Ми випили добрячу кількість вина. Eroica California була чудовим способом відчути іншу епоху для велосипедистів.

вінтаж, шосе, велосипед, рама

L’Eroica Gaiole Tour 2023

L’Eroica Gaiole Tour 2023 – приватні екскурсії з гідом 5 днів – 4 ночі 28 вересня – 2 жовтня Дата проведення 30 ВЕРЕСНЯ 2023 – 01 ЖОВТНЯ 2023 Ця велосипедна подорож розрахована лише на 6 осіб або більше, ми можемо повністю налаштувати приватну групу для поїздки Eroica 2023 до 12 осіб

У Тоскані потрібен лише велосипед? Перевірте все велосипед пункти прокату в Тоскані ПРОКАТ ВЕЛОСИПЕДІВ ТОСКАНА

Велосипедний тур L’Eroica 2023 на велосипеді з гідом дорога велосипед

Гайоле – невелике мальовниче село посеред регіону К’янті. Це прекрасне село розташоване між Флоренцією та Сієною. Щороку в першу неділю жовтня здається, що час зупиняється на чарівні вихідні, і ми всі повертаємось у минуле на велосипедний вінтажний захід L’Eroica. Велосипедна подорож Eroica у 2023 році є дуже особливою. Він включає багато унікальних особливостей та багато основних моментів! У ці 5 днів поїздка L’Eroica 2023 буде закрита лише для 12 осіб, тому бронюйте заздалегідь.

Їзда на велосипеді в Італії – це чудово, особливо в прекрасному регіоні Тоскани та К’янті. Відкрийте для себе тихі сільські дороги з дуже невеликим трафіком, коли ми піднімемося на пагорби К’янті. Не забудьте відвідати стенди з вінтажними велосипедами під час L’Eroica Gran Fondo. І останнє, але не менш важливе … ви поїдете на велосипеді Gran Fondo L’Eroica в Гайоле. Gran Fondo L’Eroica – одна з найвідоміших велосипедних подій Італії. У неділю, 2 жовтня 2023 року, ви можете вибрати найбільш підходящий маршрут. Не забувайте, що Eroica – це не перегони, а свято тих, хто любить їздити на велосипеді.

Ця велосипедна поїздка L’Eroica дійсно чудова! Основні моменти:

  • Гарантований вхід на Gran Fondo Eroica 2023 в Гайоле К’янті
  • Насолоджуйтесь їздою на велосипеді по пагорбах Тоскани/К’янті
  • Довгий маршрут довжиною 212.5 км – 207 км охоплює 3,700 метрів підйому метрів
  • 30 ВЕРЕСНЯ 2023 – 01 ЖОВТНЯ 2023; L’ Eroica – це “обов’язкова велосипедна подія”
  • Панорамні види на шляху через К’янті
  • Гайоле в К’янті – тихе село між Флоренцією та Сієною
  • Фантастичні краєвиди, ідеальні дороги та вишукана їжа
  • Італія – це дорога Велосипедний рай зі “Strade Bianche”
  • Відвідування ринку винтаж велосипеди в Гайоле в К’янті

Заселення в 4 готелі в Радді. Це прекрасне місто стане вашою відправною точкою для майбутньої подорожі Ероікою. О 19 годині.30 Керівник туру пояснить майбутні заходи та маршрут. Вітальний напій та вечеря будуть надані. О 16:00 ви отримуєте велосипеди. Вечеря включена.

Радда в К’янті – це ваша постійна база перед початком Eroica. Вранці ви проїдете північним кільцем Ероїки, що відповідає першій і останній частині маршруту довжиною 207 км. Ви перетинаєте область К’янті Класико з її всесвітньо відомими виноградниками. Перед вами відкриються приголомшливі краєвиди. Остання дорога з білого гравію приведе вас до Вертіне через виноградники, а потім до Гайоле. Гайоле завжди був місцем старту і фінішу Еротики. Останній підйом через парк скульптур, щоб дістатися до Вальяджі, а потім повернутися в Радду ін К’янті.

  • Прогулянка на велосипеді з одним із гідів по маршруту Панцано в К’янті
  • Просто розслабтеся у спа-центрі готелю
  • Відвідайте “Tempio Della Bistecca” (“храм м’яса”) в Панцано
  • Відвідування ринку Флоренції вінтаж велосипеди в Гайоле ін К’янті
  • ПРОГУЛЯНКОВИЙ МАРШРУТ 46 КМ ДОЛИНА К’ЯНТІ НАБІР ВИСОТИ 755М
  • КОРОТКИЙ МАРШРУТ 81 КМ ГАЛЛО НЕРО НАБІР ВИСОТИ 1 612М
  • СТО МАРШРУТ ВАЛЬ-Д’АРБІЯ 106 КМ НАБІР ВИСОТИ 1 793 М
  • СЕРЕДНІЙ МАРШРУТ 132.6 КМ НА ГРЕЦЬКОМУ ОСТРОВІ СЕНЕСІ З НАБОРОМ ВИСОТИ 2,235
  • ДОВГИЙ МАРШРУТ 212.5 КМ НАБІР ВИСОТИ 3 887 М
  • ПОСТІЙНИЙ МАРШРУТ 207КМ НАБІР ВИСОТИ 3 380

На жаль, це ваш останній день! Час прощатися, вдалого перельоту додому, або ж приємного перебування в Італії. За запитом: трансфери до аеропортів Флоренції або Пізи

  • Міжнародний аеропорт Флоренції названо на честь одного з найвідоміших італійців: Амеріго Веспуччі. З аеропорту до міста немає залізничного сполучення. Із залізничного вокзалу Флоренції є гарне сполучення з усіма містами Італії. Аеропорт знаходиться всього в чотирьох кілометрах від Флоренції. Автобуси відправляються кожні 30 хвилин. Аеропорт Флоренції знаходиться всього в 80 км від аеропорту Пізи, Галілео Галілей.
  • Аеропорт Пізи знаходиться в двох км від Пізи і в 80 км від Флоренції. Ви можете знайти залізничну станцію безпосередньо біля терміналу. Аеропорт Пізи розташований безпосередньо на трасі Флоренція-Піза-Ліворно. Оскільки аеропорт знаходиться так близько до міста, поїздка до центру Пізи не займе більше десяти хвилин. Обидва аеропорти є воротами до Тоскани, одного з найпопулярніших туристичних регіонів Італії.
  • ПРОГУЛЯНКОВИЙ МАРШРУТ 46 КМ ДОЛИНА К’ЯНТІ НАБІР ВИСОТИ 755 М
  • КОРОТКИЙ МАРШРУТ 81 КМ GALLO NERO НАБІР ВИСОТИ 1 612 М
  • СОТЕННИЙ МАРШРУТ VAL D’ARBIA 106 КМ НАБІР ВИСОТИ 1 793 М
  • СЕРЕДНІЙ МАРШРУТ 132.6KM CRETE SENESI НАБІР ВИСОТИ 2,235
  • ДОВГИЙ МАРШРУТ 212.5 КМ НАБОРУ ВИСОТИ 3 887 М
  • ПОСТІЙНА ТРАСА 207 КМ, НАБІР ВИСОТИ 3 380

L’Eroica Gaiole Tour 2023

L’Eroica Gaiole Tour 2023 – приватні екскурсії з гідом 5 днів – 4 ночі 28 вересня – 2 жовтня Дата проведення 30 ВЕРЕСНЯ 2023 – 01 ЖОВТНЯ 2023 Ця велосипедна подорож розрахована лише на 6 осіб або більше Ми можемо повністю налаштувати приватну групу для поїздки Eroica 2023 до 12 осіб

У Тоскані потрібен лише велосипед? Перевірте всі пункти прокату велосипедів у Тоскані BIKE RENTALS TUSCANY

Екскурсія на велосипеді L’Eroica 2023 на велосипеді дорога велосипед

Гайоле – невелике мальовниче село посеред регіону К’янті. Це прекрасне село розташоване між Флоренцією та Сієною. Щороку в першу неділю жовтня здається, що час зупиняється на чарівні вихідні, і ми всі повертаємось у минуле на велосипеді L’Eroica вінтажний подія. Велосипедна подорож Eroica у 2023 році є дуже особливою. Він включає в себе багато унікальних особливостей та безліч яскравих моментів! У ці 5 днів поїздка L’Eroica 2023 буде закрита лише для 12 осіб, тому бронюйте заздалегідь.

Їзда на велосипеді в Італії – це чудово, особливо в прекрасному регіоні Тоскани та К’янті. Відкрийте для себе тихі сільські дороги з дуже невеликим трафіком, коли ми піднімемося на пагорби К’янті. Не забудьте відвідати вінтаж велосипедні стенди під час L’Eroica Gran Fondo. І останнє, але не менш важливе … ви проїдете на велосипеді Gran Fondo L’Eroica в Гайоле. Gran Fondo L’Eroica – одна з найвідоміших велосипедних подій Італії. У неділю, 2 жовтня 2023 року, ви можете вибрати найбільш підходящий маршрут. Не забувайте, що Eroica – це не перегони, а свято тих, хто любить їздити на велосипеді.

вінтаж, дорога, велосипед, рама

Ця велоподорож L’Eroica справді чудова! Основні моменти:

  • Гарантований вхід на Gran Fondo Eroica 2023 у Гайоле К’янті
  • Насолоджуйтесь їздою на велосипеді по пагорбах Тоскани / К’янті
  • Довгий маршрут 212.5 км – 207 км охоплює 3,700 метрів підйому метрів
  • 30 ВЕРЕСНЯ 2023 – 01 ЖОВТНЯ 2023; L’ Eroica – “обов’язкова велосипедна подія”
  • Панорамні краєвиди на шляху через К’янті
  • Гайоле в К’янті – тихе село між Флоренцією Сієною
  • Фантастичні краєвиди, ідеальні дороги та вишукана їжа
  • Італія – це дорога Велосипедний рай зі “Strade Bianche”
  • Відвідування ринку Радда в К’янті вінтаж велосипедисти в Гайоле ін К’янті

Заселення у ваш 4 готель у Радді. Це прекрасне місто стане відправною точкою для вашої майбутньої подорожі Ероікою. О 19 годині.30 Керівник туру розповість про майбутні заходи та маршрут. Вітальний напій та вечеря будуть надані. О 16:00 ви отримуєте велосипеди. Вечеря включена.

Радда в К’янті – ваша постійна база перед заходом Eroica. Вранці ви проїдете на велосипеді північним кільцем Eroica, що відповідає першій та останній частині маршруту довжиною 207 км. Ви перетинаєте район К’янті-Класико з його всесвітньо відомими виноградниками. Ви отримаєте приголомшливі краєвиди. Останній білий гравій дорога веде вас до Вертіне через виноградники, а потім до Гайоле. Гайоле завжди був місцем старту та фінішу Eroica. Ви проїдете на велосипеді останній схил через парк скульптур, щоб дістатися до Вальяджі, перш ніж повернутися назад до Радди в К’янті.

  • Велосипед з одним із гідів на трасі Панцано в К’янті
  • Просто розслабтесь у спа-центрі готелю
  • Відвідайте “Tempio Della Bistecca” (“храм м’яса”) в Панцано
  • Відвідування ринку старовинних велосипедів у Гайоле в К’янті
  • МАРШРУТ ДЛЯ ВІДПОЧИНКУ 46 КМ ДОЛИНА К’ЯНТІ НАБІР ВИСОТИ 755 М
  • КОРОТКИЙ МАРШРУТ 81КМ GALLO NERO, НАБІР ВИСОТИ 1 612М
  • СТО МАРШРУТ ВАЛЬ Д’АРБІЯ 106 КМ НАБІР ВИСОТИ 1 793 М
  • СЕРЕДНІЙ МАРШРУТ 132.6 КМ КРЕТЕ СЕНЕСІ НАБІР ВИСОТИ 2 235
  • ДОВГИЙ МАРШРУТ 212.5КМ НАБІР ВИСОТИ 3 887М
  • ПОСТІЙНИЙ МАРШРУТ 207КМ НАБІР ВИСОТИ 3 380

На жаль, це ваш останній день! Час прощатися, гарного перельоту додому, або ж приємного перебування в Італії. За запитом: трансфер до аеропортів Флоренції або Пізи

  • Міжнародний аеропорт Флоренції названо на честь одного з найвідоміших італійців: Амеріго Веспуччі. З аеропорту до міста немає залізничного сполучення. Із залізничного вокзалу Флоренції є гарне сполучення з усіма містами Італії. Аеропорт знаходиться всього в чотирьох кілометрах від Флоренції. Автобуси відправляються кожні 30 хвилин. Аеропорт Флоренції знаходиться всього в 80 км від аеропорту Пізи, Галілео Галілея.
  • Аеропорт Пізи знаходиться за два км від Пізи та за 80 км від Флоренції. Залізнична станція знаходиться одразу за терміналом. Аеропорт Пізи лежить безпосередньо на автомагістралі Флоренція-Піза-Ліворно. Оскільки аеропорт знаходиться так близько до міста, поїздка до центру Пізи не займе більше десяти хвилин. Обидва аеропорти є воротами до Тоскани, одного з найпопулярніших туристичних регіонів Італії.
  • ПРОГУЛЯНКОВИЙ МАРШРУТ 46 КМ ДОЛИНА К’ЯНТІ НАБІР ВИСОТИ 755М
  • КОРОТКИЙ МАРШРУТ 81 КМ GALLO NERO НАБІР ВИСОТИ 1 612 М
  • СТО МАРШРУТ VAL D’ARBIA 106 КМ НАБІР ВИСОТИ 1 793 М
  • СЕРЕДНІЙ МАРШРУТ 132.6 КМ КРЕТЕ СЕНЕСІ НАБІР ВИСОТИ 2 235
  • ДОВГИЙ МАРШРУТ 212.5 КМ НАБІР ВИСОТИ 3 887 М
  • ПОСТІЙНИЙ МАРШРУТ 207 КМ НАБІР ВИСОТИ 3 380

Електронні гаджети

Сучасні велосипеди, як правило, оснащені комп’ютером (зазвичай GPS) для вимірювання швидкості, відстані, часу тощо. Мій Garmin також містить карти та покрокові інструкції. Якщо у вас немає велокомп’ютера, ви можете використовувати смартфон і такі програми, як Strava, щоб записувати свої поїздки. Використання вимірювачів потужності також набуває популярності як інструмент для тренувань.

Хоча ці гаджети не були доступні у 1980-х роках, сьогодні це не є проблемою, оскільки багато з цих пристроїв можна легко встановити на ретро-велосипед! Такі речі, як педалі для вимірювання потужності, комп’ютери та GPS можуть бути додані без проблем. Цікаво, що згідно з Вікіпедією, перший циклометр був винайдений у далекому 1895 році і міг вимірювати пройдені милі. На початок сторінки.

Довговічність

Який велосипед ймовірно, витримає випробування часом? На момент написання статті Colnago Master виповнилося 35 років, а Cervelo – 6 років. 30-річна різниця у віці не обов’язково є відповіддю на це питання. Судячи з оригінальної фарби майстра, я не вірю, що цей Colnago пройшов багато важких миль. Але я впевнений, що є багато сталевих велосипедів, які пройшли.

Я проїхав 45 000 км на Cervelo в дощ, град і сонце. Більша частина цієї їзди відбувається на прибережних дорогах біля моря. Для мене краса карбонових рам в тому, що вони не іржавіють. Звичайно, є також варіант титану.

Хоча ви можете подумати, що вуглецеве волокно рама за довговічністю будуть поступатися сталевим рама, Я знайшов цю цікаву статтю, в якій обговорюється довговічність карбонових вилок, але відволікається на довговічність вуглецевого волокна в цілому. Обидва матеріали можуть прослужити дуже довго, якщо ви доглядаєте за ними і не розбиваєтесь.

Швидше за все, я продам Cervelo в найближчі кілька років за частину його вартості, і я сумніваюся, що Cervelo R5 коли-небудь стане предметом колекціонування. Однак, карбонові рами, безумовно, будуть цінуватися колекціонерами і через 30 років у майбутньому. Наддорогі та лімітовані Cervelo RCA або RC5A можуть бути серед них? На початок сторінки.

Підсумок

Виходячи з усього, що ви прочитали, може здатися, що сучасний велосипед – це беззаперечний переможець. Ну, так, це так, і я завжди буду використовувати сучасний велосипед для 90% моєї їзди, але якщо у вас є місце і ви можете дозволити собі ретро шосейний велосипед. ЗРОБИ ЦЕ! Я люблю кататися на своєму ретро-велосипеді прекрасним ранком, коли червона фарба, срібні та хромовані деталі виблискують на сонці. Задоволення від ідеального перемикання передач. Неймовірно тиха їзда. Інтерес викликає спілкування з іншими гонщиками.

Є щось особливе у їзді на італійському “супербайку” з минулої епохи. На відміну від більшості сучасних велосипедів, колекційний ретро-велосипед з роками також зростатиме в ціні. Подумайте про це як про інвестицію. На початок сторінки.

Коментарі та думки власників

Будь ласка, не соромтеся залишати свої коментарі та думки власників нижче. Пам’ятайте, що ця стаття базується виключно на моїй власній думці як гордого власника, механіка та водія обох цих чудових велосипедів. На початок сторінки.

Мій єдиний велосипед – це Peugeot PH10LE 84 року, який я купив новим. Перемикання фрикційного перемикання вниз по трубі схоже на гру на тромбоні – ви просто знаєте, де воно знаходиться. Колеса – Rigida 27×1 1/4. Я використовую шини Kenda зі шкіряними стінками @90 psi. Вони плавно їздять і чуйні, і у мене не було спущеного колеса вже більше 2 років. Це тиха їзда. Задній привід – це Helicomatic, з яким він прийшов. 13-28 6-швидкісний. Я поставив на нього потрійну (26-42-50) приблизно 25 років тому. Очевидно, що обидва перемикачі довелося змінити. Бічні гальма Winemann 500 були лайном з самого початку і були замінені близько року тому на двошарнірні Ultegra (безкоштовно від друга). Як я вже згадував, це мій єдиний велосипед, тому я не маю з чим порівнювати сучасні моделі. Все, що я можу сказати, очевидно, мені подобається велосипед, це комфортна та чуйна їзда, і я завжди отримую комплімент або два про це, коли їду. Він все ще виглядає і працює так само добре, як і в день, коли він був новим. Просто мій 02 коштує. Йоне

Забув згадати, що педалі – це оригінальні односторонні педалі Lyotard з клітинами та ремінцями Крістофа. Я все ще ношу взуття Detto, яке купив, коли придбав велосипед. У них навіть є 84-літровий.A. Логотип Олімпійських ігор збоку. Я б опублікував фотографії, але Photobucket все ще тримає всі мої фотографії на викупі. Йоне!

Привіт, Джоне, звучить фантастично – ти катаєшся на цьому велосипеді вже 35 років? Ого, це дивовижно. Ви повинні спробувати переключитися на сучасний велосипед. Дякую, що поділилися.

Близько 6 місяців тому я спробував сучасний велосипед з бріфтерами, який мені позичили на вихідні мої фунти. Все, що я можу сказати про це, це те, що я був менш ніж вражений усім. Я дуже хотів, щоб він заговорив зі мною і сказав: “Ти повинен отримати мене”, але, на жаль, цього не сталося. Мене цілком влаштовує мій олдскул. Як каже стара приказка: “Якщо він не зламаний, не потрібно його лагодити”. До того ж, якби я купив сучасний велосипед Мені довелося б купувати нове взуття без кліпс, а в 64 роки мені не потрібно і не хочеться вчитися їздити на велосипеді заново. Йоне

Гаразд. Радий чути, що у вас була можливість спробувати покататися на новій школі. Ніколи не хотів купувати нові велотуфлі. Я вважаю, що завжди потрібен час, щоб їх одягнути.

Так, повністю згоден з вашими думками, як покращилися велосипеди. Мої Ciocc 83-го і Concorde 90-го років. Обидва були модернізовані до перемикачів STI або Ergo, вони мені подобаються. Ciocc має 10-швидкісний привід Shimano. Concorde все ще 7-швидкісний. але з трійкою Campy. Крім того, шини перейшли від 21 мм, 23 мм, тепер у всіх є шини 25 мм. Всі велосипеди мають педалі без затискачів. теж. Минулого року я придбав свій перший велосипед CF, з дисковими гальмами. Має 28-міліметрові шини. Дійсно зручний велосипед. Але я продовжую повертатися до старих сталевих велосипедів. На всіх весело їздити, просто відчуваєш себе по-іншому.

Привіт Кен, дякую за твої коментарі та думки власників. Мій наступний велосипед, швидше за все, буде з дисковими гальмами і, можливо, навіть з електронним перемиканням передач, щоб я міг навчитися чомусь новому. Приємно чути, що у тебе в автопарку є кілька ретро-байків. Здається, ви живете в найкращому з двох світів з цією колекцією.

Так, електронне перемикання передач, але це далеко за межами мого бюджету. Але, без сумніву, це одна з найкрутіших розробок у велоспорті.

О, забув додати, всі велосипеди зараз мають масив датчиків (як сучасний автомобіль), потужність, швидкість, каденс. HR та головний пристрій Garmin.

Ви зробили набагато краще, ніж більшість тих, хто намагається реалізувати подібні проекти. Вітаю. У Colnago завеликий корпус гальмівного троса. Здебільшого це естетична річ. У 1984 році ніхто б не обрізав їх так довго. Винос ТТТ, мабуть, буде вищим. Рекомендується бути обережним, оскільки вони не всі однакові. Виміряйте перо. Якщо у вас є 6 см всередині керма, ви в порядку. Якщо ви консерватор, вам може знадобитися 7 см. Безумовно, є старовинні педалі TTT та Cinelli, які піднімуть вас вище. Ранні максимальні позначки були скрізь. Конуси розширювачів час від часу застрягають, це не повинно бути проблемою. Безкліпсові педалі, дуже схожі на сучасні, були представлені Look у 1984 році. Не будемо обговорювати попередні спроби. Перші педалі Look були трохи незграбними, але вони працювали. Дуже мало хто знайде трохи пізніше Подивіться на шаблон педалей, невідповідний для Colnago 1984 року. Шини Continental зазвичай встановлюються трохи ширше, ніж номінально, що є значною мірою їхнім комфортом. Залежить від обода, точної моделі шини і навіть серії. Багато покришок з боковинами, схожими на Veloflex, мають коричневі боковини. Доступно багато ширших італійських шин. Якщо вони вписуються у ваш рама використовуйте широкі. Вузькі шини були нормою у 84-му році, до 73-го року лише трекові шини були настільки вузькими, наскільки це стане нормою пізніше. Сучасні трубки не згинаються так, як у 1984 році. Вони й досі виглядають як у 1984 році. Після кількох невдалих пробігів з поганим контролем якості на фірмових внутрішніх трубках я повернувся до трубок і за останні п’ять років у мене була одна плоска трубка. Їзда в місті Чикаго. QR Campy не вимагають надмірних зусиль. Неможливо діагностувати на відстані, якщо вони не змикаються щільно з помірним зусиллям, щось не так. Якщо вони не працюють належним чином, застосування сили нічого не дасть. Згинання гальмівних важелів було обов’язковим у ті часи. Ніколи не було гарною ідеєю. До 84-го року колодки з орбітальним регулюванням були широко доступні і широко використовувались. Навіть якщо ви хочете бути tutti Campy, коли гальма Campy скрипіли?? Мій ніколи не працював. І досі не використовують. 12-зубчасті шестерні існували в 1984 році, тоді це було дуже новим, і мало хто їх використовував. Ми всі колись тренувались на високі оберти. Старі велосипеди дуже добре реагують на обертання, і навряд чи хтось досі знає, як людське тіло реагує на сильне обертання. І ми також повинні були вміти долати підйоми, тому що низькі передачі просто не робилися. Період Campy дозволить зменшити розміри до 41×28, ніхто ніколи цього не робив. Більшість “проблем” з вінтажний велосипеди швидко вирішуються, якщо робити все так, як було зроблено. Звучить так, ніби ви вже багато чого з цього зробили. Вінтаж вимагає від гонщика гнучкості, адаптивності. Психічно і фізично. Старовинні гоночні велосипеди припускали, що лише одиниці захочуть їх, і що ці одиниці будуть навчені, ініційовані. 84-й рік був початком зовсім іншого ринкового підходу. Для масового ринку сучасні велосипеди кращі. Вінтажні велосипеди все ще мають багато переваг для тих, хто хоче з ними працювати.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top