Самобалансуючий мотоцикл. Галерея

Honda представляє технологію “Riding Assist-e себе-балансуючий електричний мотоцикл

На майбутньому 45-му Токійському автосалоні (27 жовтня – 5 листопада) Honda представить свій новий мотоцикл з функцією самобалансування “Riding Assist-e. Як випливає з назви, це мотоцикл орієнтований на мотоциклістів, які тільки починають і все ще звикають до їзди на двох колесах. Щоб полегшити роботу мотоцикліста, Honda опустила сидіння, знизила центр ваги і додала само-технології балансування без використання гіроскопа. Погляньте на відео нижче, щоб побачити, яку різницю це дає.

Технологія “Riding Assist-e” від Honda

Honda’s само-технологію балансування, яка, очевидно, походить від робота ASIMO та його сам-балансуючий самокат під назвою UNI-CUB, працює лише на дуже низьких швидкостях. На більш високих швидкостях ви захочете мати можливість нахиляти велосипед в поворотах і в будь-яких сам-технології балансування більше не потрібні, якщо тільки це не допоможе запобігти аваріям. Технологія Honda Riding Assist не використовує традиційні гіроскопи для своєї самбаланс оскільки вони, як правило, додають великої ваги. Натомість система Honda використовує хвилинні рухи керма для баланс the мотоцикл.

Поки що дуже мало відомо про цей захоплюючий мотоцикл, і якщо це залежить від Honda, то, ймовірно, так і залишиться до 25 жовтня, коли вони покажуть мотоцикл представникам ЗМІ на Токійському автосалоні.

Однак, уважно придивившись до фотографій, ми можемо дізнатися кілька речей:

  • Міцний каркас решітки
  • Односторонній маятник
  • На приладовій панелі відображається режим 4, що вказує на те, що буде щонайменше 4 різних режими допомоги або їзди.
  • На приладовій панелі також відображаються градуси кута нахилу.
  • Зарядний пристрій, здається, J1772, але ми не можемо бути повністю впевнені.
  • Гальма Nissin
  • Звичайна вилка
  • Світлодіодні фари
  • Шини Bridgestone
  • Дросельна заслінка

Lit Motors та BMW’s self-балансування двоколісних транспортних засобів

Раніше ми писали про те, що Lit Motors та BMW представили само-балансування двоколісного транспорту. Від Lit ми знаємо, що технологія складається з двох гіроскопів контролю імпульсу (CMG), які використовують гіроскопічний крутний момент, щоб утримувати двоколісний транспортний засіб у вертикальному положенні при повній зупинці, автоматично нахилятися в поворотах і навіть врівноважуватись у разі зіткнення. На жаль, компанія BMW не розповіла про технологію, на якій працює себе-система балансування.

self, баланс, мотоцикл

Загалом, мотоцикл Honda “Riding Assist-e” – це досить особливий на вигляд мотоцикл. Можливо, трохи більше, ніж просто навчальний велосипед. Ми відзначили 25 жовтня у своєму календарі і з нетерпінням чекаємо, що ж приготувала для нас Honda.

Honda Riding Assist дебютує на CES: Самобалансовий мотоцикл Self-Балансуючий мотоцикл

Раз на рік виробники демонструють свої останні технологічні досягнення і поспішають на виставку споживчої електроніки (CES) в Лас-Вегасі. Хоча CES не є мотоциклетним заходом, для нас, двоколісних ентузіастів, завжди знайдеться кілька ласих шматочків. Цього року Honda скористалася нагодою на CES, щоб оголосити про свою нову експериментальну технологію “Riding Assist”.

Сучасний мотоцикл – досить складна машина, але це дещо інше. Хоча назва “Riding Assist” розпливчаста, вона утримує мотоцикл у вертикальному положенні – з водієм чи без нього. Цікаво, що він досягає самобалансування балансування без використання гіроскопів, які можуть додати значної ваги.

На перший погляд, це схоже на якесь чаклунство чи, можливо, відьомство. Як людина розсудлива, я потягнувся за вилами. Однак пояснення набагато простіше, і поки що мої вила відкладені вбік.

Honda фокусується на стабільності на низьких швидкостях за допомогою технології “Rider Assist”, яка допомагає мотоциклістам під час руху зі швидкістю менше 3 миль/год. Технологія автоматично збільшує задній хід, надаючи мотоциклу нижчий центр ваги і подовжену колісну базу. Для підтримки баланс, мотоцикл Honda Riding Assist повертає вліво і вправо за лічені хвилини. Подумайте, як гонщик Trials або як велосипедист підтримує баланс під час зупинки.

Honda стверджує, що ця технологія була відгалуженням Honda AISMO та самобалансуючого скутера, відомого як Uni-Cub. Неважко помітити, що ці дві платформи стали для інженерів відправною точкою.

Ще одна цікава функція – режим “слідування”. Я завжди хотів вигулювати свої мотоцикли, і, можливо, в недалекому майбутньому я зможу це зробити. Я підозрюю, що це буде захоплюючий досвід зближення для нас обох.

Honda не повідомила, чи вийде мотоцикл Riding Assist на споживчий ринок найближчим часом. Варто зазначити, що для ілюстрації цієї нової технології було обрано платформу NC700X. Цей тип технології, здається, дозрів для мотоциклів і скутерів з меншим робочим об’ємом, але поки що нам доведеться почекати.

2023 Посібник покупця електромотоциклів від А до Я [30 брендів]

Якщо у нього є два колеса, Ultimate Motorcycling знає все про нього зсередини. Від останніх оглядів мотоциклів та одягу до результатів MotoGP та звітів про продажі OEM, Ultimate Motorcycling охоплює все. Наша невелика, але пристрасна команда працює безперервно, щоб надавати якісний та цікавий контент про мотоцикли.

Привіт усім і ласкаво просимо знову на “Мото і друзі”, до нас завітала вражаюча Yamaha R7 – нове покоління суперспортивних мотоциклів.

Harley-Davidson щойно анонсував останні CVO версії своїх моделей Street- та RoadGlide. Сказати, що ці класичні машини зазнали значних змін, було б применшенням. Нік де Сена нещодавно їздив на обох мотоциклах у Мілуокі і розповідає нам про те, що змінилося в кожному з них, а також ділиться своїми думками про те, чи потрібно знайти близько 45 тисяч доларів, щоб поставити одного з цих цуценят у своєму гаражі.

Цього тижня ми розповідаємо про жилет Alpinestars Tech Air 5. Ті Джей Адамс натрапив на Аріана Факура в магазині Rock Store в Південній Каліфорнії, який витратив власні зароблені гроші на найсучасніші технології цієї захисної білизни.

У нашій другій частині Ті Джей Адамс розмовляє зі Стівом Пілом (Steve Piehl). Стів має довгу та цікаву кар’єру маркетолога в мотоциклетній індустрії, а зараз він працює на ряд брендів Tucker.

Тож від усіх нас тут, на Ultimate Motorcycling, ми сподіваємось, що вам сподобається цей епізод!

Неточність та проблеми з калібруванням в автономних транспортних засобах

Датчики є найважливішими компонентами сучасного парку автомобілів. Датчики мають вирішальне значення для увімкнення багатьох функцій автомобіля, наприклад, від існуючих сучасних систем допомоги водієві (ADAS) до автоматичного утримання смуги гальмування. Для високоавтоматизованих транспортних засобів точність датчиків стає більш важливою. Задовільна безпека та висока точність є надзвичайно важливими, а калібрування гарантує, що датчики транспортного засобу працюють з найвищою надійністю.

Датчики часто виходять з-під калібрування через щоденне використання, стандартні вібрації, заміну деталей автомобіля або зміни умов навколишнього середовища, таких як температура. Хоча вихід транспортних засобів з калібрування є досить серйозною проблемою, на сьогоднішній день не існує загальних показників, які могли б виміряти похибку калібрування, а також не існує конкретних стандартів, яких компанії могли б дотримуватися. Всі виробники мають власні ексклюзивні набори датчиків і додатковий набір унікальних процедур калібрування, що ще більше ускладнює завдання. Крім того, типова процедура калібрування ADAS може тривати від 15 хвилин до 2 годин і потребує дорогого обладнання. Крім того, сам автомобіль потрібно підготувати до ретельного тестування та перекалібрування. Наприклад, шини повинні бути належним чином накачані, паливний бак повинен бути повним, а транспортний засіб повинен стояти абсолютно рівно на збалансованій поверхні. Більшість гаражів і технічного персоналу недостатньо підготовлені і мають незадовільну кваліфікацію для виконання виснажливого і складного методу. Це в кінцевому підсумку призводить до невідповідного калібрування, що загрожує життю пасажирів транспортного засобу. Таким чином, неточність і проблеми з калібруванням самокерованих транспортних засобів, як очікується, перешкоджатимуть зростанню світового ринку самобалансуючих транспортних засобів протягом прогнозованого періоду.

Дізнайтеся більше про цей звіт: Запросити зразок сторінки

Безперервний розвиток продукту дає конкурентну перевагу

Малий мобільний транспортний засіб – це нове покоління персональних рішень для поїздок на роботу і набирає обертів у різних країнах по всьому світу. Очікується, що зростаюче проникнення електромобілів і зростаючий попит на індивідуальні рішення для поїздок на роботу і назад будуть набирати обертів у наступному десятилітті. Моноколеса, сегвеї та гіроборди набирають популярності з останнього десятиліття і продовжують набирати популярність в нинішню еру зеленої мобільності.

Понад те, самобалансуючі велосипеди-самокати все ще проходять безперервну діяльність з НДДКР, щоб задовольнити мінливі вимоги кінцевих продуктів. Виробники повинні більше інвестувати в науково-дослідницьку діяльність, щоб розробляти повністю інтегровані та високотехнологічні пристрої з високою технологічною підтримкою. Постійна розробка продуктів та задоволення мінливих вимог кінцевих споживачів створюють конкурентну перевагу.

Отримайте більше інформації про цей звіт : Запросити зразок сторінки

самокат, баланс, мотоцикл

Аналіз впливу Covid-19

  • Криза COVID-19 створює невизначеність на ринку, сповільнюючи ланцюги поставок, перешкоджаючи зростанню бізнесу та посилюючи паніку серед сегментів споживачів.
  • Уряди різних регіонів оголосили про повну ізоляцію і тимчасову зупинку промисловості, що негативно вплинуло на загальний обсяг виробництва і продажів.
  • Перспективи світового бізнесу кардинально змінилися після кризи у сфері охорони здоров’я, спричиненої COVID-19.
  • Загалом, загальна виробнича діяльність гравців ринку знизилася через обмеженість робочої сили та неналежні заходи з охорони здоров’я, а також через поточну динаміку попиту на скутери для пересування.
  • Згідно з поточним сценарієм, світ повільно повертається на правильний шлях завдяки новим обмеженням та політиці підтримки економічної діяльності в усіх галузях.
  • Зростаюча схильність до електричної мобільності та портативності самообслуговування-балансування транспортних засобів, кінцеві користувачі створюють попит на самокат-збалансування мобільності в найближчі дні.

Ключові переваги для зацікавлених сторін

  • У цьому дослідженні представлено аналітичне зображення глобального самообслуговування-Аналіз ринку балансування мобільності разом з поточними тенденціями та майбутніми оцінками, щоб зобразити неминучі інвестиції в.
  • Загальна ринкова можливість визначається розумінням прибуткових тенденцій, щоб закріпитися на ринку.
  • У звіті представлена інформація щодо ключових драйверів, обмежень та можливостей ринку з детальним аналізом впливу на нього.
  • Поточний ринок кількісно проаналізовано з 2020 по 2030 рік для порівняння фінансової спроможності.
  • Аналіз п’яти сил Портера ілюструє потенціал покупців і постачальників у галузі.

Ключові сегменти ринку

  • За типом продукту
  • Одноколісні
  • Двоколісні
  • Напівавтономний
  • Повністю автономні
  • Особисте користування
  • Комерційне використання
  • Моноколесо
  • Segway
  • Ховерборд
  • Скутерні велосипеди
  • Північна Америка
  • U.S.
  • Канада
  • Мексика
  • Німеччина
  • Франція
  • ВЕЛИКОБРИТАНІЯ
  • Італія
  • Решта Європи
  • Китай
  • Японія
  • Індія
  • Південна Корея
  • Решта Азійсько-Тихоокеанського регіону
  • Латинська Америка
  • Близький Схід
  • Африка

Ключові гравці ринку

  • IO Hawk Invest
  • Fosjoas
  • UBoard
  • Halo Board
  • INMOTION TECHNOLOGIES CO., LTD
  • Inventist, Inc
  • Oxboard B.V.
  • Eswingsports
  • Airwheel Holding Limited
  • Zhejiang Aerlang Technology Co., Ltd
  • Razor USA LLC
  • Hangzhou Chic Intelligent Technology Co., Ltd.
  • SEGWAY INC.
  • Freego High-Tech Corporation Ltd
  • HoverRobotix

1.1.Опис звіту 1.2.Основні переваги для зацікавлених сторін1.3.Ключові сегменти ринку1.4.Методологія дослідження

1.4.1.Первинне дослідження1.4.2.Вторинні дослідження1.4.3.Аналітичні інструменти та моделі

РОЗДІЛ 2: РЕЗЮМЕ

Я, баланс, мотоцикл

3.1.Визначення та обсяг ринку3.2.Основні висновки

3.2.1.Основні фактори впливу3.2.2.Найбільші інвестиції s3.2.3.Найкращі виграшні стратегії

3.3.Аналіз п’яти сил Портера

3.3.1.Переговорна сила постачальників від низької до високої3.3.2.Загроза появи нових учасників від низької до високої3.3.3.Загроза появи замінників від низької до високої3.3.4.Помірна та висока інтенсивність конкуренції3.3.5.Помірна та висока переговорна сила покупців

3.4.Позиціонування ключових гравців, 20203.5.Динаміка ринку

3.5.1.1.Швидка урбанізація та місцеві вимоги до поїздок на роботу3.5.1.2.Схильність до використання електричної мобільності як екологічного ефективного рішення3.5.1.3.Висока мобільність у порівнянні з іншими персональними електромобілями

Самобалансуючий мотоцикл з використанням Arduino Engineering Kit Rev 2

Цей приклад показує, як за допомогою Arduino® Engineering Kit Rev 2 створити та запрограмувати бота-мотоцикл, який самостійно балансує та маневрує за допомогою маховика. Проєкт моделює мотоцикл за допомогою динаміки перевернутого маятника та виконує інерційне зондування, щоб збалансувати мотоцикл, керуючи маховиком, розташованим у центрі мотоцикла.

Мотоцикл управляється за допомогою плати Arduino Nano 33 IoT, яка з’єднана з Arduino Nano Motor Carrier, двигуном постійного струму для переміщення заднього колеса, двигуном постійного струму з енкодером для управління інерційним колесом і стандартним сервомотором для керування ручкою мотоцикла.

Необхідні продукти

Перед тим, як почати досліджувати Самостійно-Балансування мотоцикла, виконайте ці кроки:

Розуміння основ Arduino Engineering Kit Rev 2 та встановлення інструментів, як описано в розділі Розпакування та встановлення. Оскільки ви вже встановили надбудову Simulink для обладнання Arduino (Simulink Support Package for Arduino Hardware), ви можете приступити до встановлення інших інструментів.

Дізнайтеся, як почати роботу з середовищем Arduino та інструментами, як описано в Arduino, MATLAB та Simulink.

Вивчіть основи роботи двигунів постійного струму, серводвигунів, IMU (Inertial Measurement Unit) та системи керування двигуном, як описано в розділі “Основи мехатроніки”.

Зберіть мотоцикл

Щоб зібрати мотоцикл з компонентів, що входять до складу Arduino Engineering Kit Rev 2, подивіться відео в розділі “Огляд проекту” в розділі “Проект” Самостійно-Балансування мотоцикла.

Необхідні файли для Самостійно-Проект балансування мотоцикла завантажується та встановлюється як частина пакету підтримки MATLAB для встановлення обладнання Arduino. Ви можете знайти ці файли у теці aekrev2projectfiles.instrset. Використовуйте цю команду MATLAB для перегляду та доступу до файлів:

self, balance, motorbike

fullfile(matlabshared.supportpkg.getSupportPackageRoot, ‘3P.instrset’, ‘aekrev2projectfiles.instrset’)

Підпапка Motorcycle у цій головній папці ( aekrev2projectfiles.instrset ) містить файли, описані у детальному робочому процесі на сторінці Project Self-Балансування мотоциклу.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top