Ретро одношвидкісний маунтінбайк. Чому хтось використовує вінтажну раму?

Перетворення гірського велосипеда на дорожній Одношвидкісний “Дорожній воїн”

Джеремі – інженер з 10-річним досвідом роботи за фахом, має ступінь BSME Університету Клемсона. Поза роботою він завзятий майстер та експериментатор, який будує все, що спадає йому на думку!

Сучасні гірські велосипеди – це справді неймовірні винаходи. Як і дорожні велосипеди. Якщо ж вам потрібен простий, невибагливий в обслуговуванні велосипед для тренувань або поїздок на роботу по пересіченій місцевості, то вам підійде ретро-велосипед одношвидкісний Велосипед чудово впорається з цим завданням.

ретро, одномісний, швидкість, вінтаж, рама

Заслужено чи ні, але мені важко довіряти велосипедам з тонкими шинами утримувати мою раму зростом 190 см і вагою 250 фунтів, особливо коли я люблю іноді підстрибувати або з’їжджати з бордюру. Моє рішення полягало в тому, щоб перетворити гірський велосипед на одношвидкісний для переважно дорожнього використання.

Це перетворення перетворило старий велосипед Cannondale на одношвидкісний, знявши зайву вагу та загалом почистивши все. Я отримав одну-швидкість натягувач ланцюга, щоб утримувати ланцюг в натягнутому стані, і одношвидкісну задню шестерню, що була у вжитку, від друга. Я також зняв два зайвих передніх кільця ланцюга, залишивши тільки середнє кільце недоторканим. Я розглядав можливість залишити зовнішнє колесо як “башгард”, але це не зовсім той вид їзди, який я планував робити з цим велосипедом.

Крім того, я додав спеціальний сингл-швидкість ланцюг, педалі без затискачів, які можна використовувати в звичайному взутті, коли це необхідно, і взути дорожні шини. Як перевірено тут, це має велике значення на асфальтованих дорогах. З особистого досвіду, на пожежних дорогах потрібно бути дуже обережним, коли звик до “ручок”.” На цьому велосипеді мені вдалося досить сильно витерти сипучий гравій, але, можливо, ця втрата зчеплення могла статися з будь-яким типом шин.

Перше відео нижче показує проміжок часу мого базового перетворення, а друге показує мої тести нових шин Michelin Country Rock. Інженер у мені просто не міг терпіти, щоб задатися питанням, чи справді вони були кращими за продуктивністю.

Якщо є щось, що мене розчаровує в цьому велосипеді, то це те, що немає хорошого способу додати дискові гальма. Спереду можна було б поставити нову вилку (можливо, більш ніж удвічі дорожче, ніж я витратив на велосипед), але поставити їх на задню частину було б дуже складно.

Якщо вас цікавлять дерев’яні ручки на кермі, які ви бачите на другому фото, то вони були встановлені тимчасово, і інформацію про них можна знайти тут.

думки про “Перетворення гірського велосипеда на одношвидкісного “дорожнього воїна””

Як професійний велосипедний механік з більш ніж 12-річним стажем (у дощовому Портленді, штат Орегон), я б не радив встановлювати дискові гальма на цей велосипед. Навіть для велосипедів, які призначені для дискових гальм, приріст продуктивності, який обіцяють ентузіасти дискових гальм, схоже, не виправдовує себе. Якщо дисковий гальмівний супорт гарний, має чудове регулювання, чудові колодки, з’єднаний з ідеально рівним ротором і повністю відрегульований, так, він працює добре, але коли ротор трохи зігнеться, тому що на нього наїхали, коли він був заблокований, або на ротор потрапить трохи дорожнього бруду/мастила/масла/мастила і забруднить колодки, або колодки почнуть кумедно зношуватися, то на цьому робота супорта закінчиться. Більшість дешевих дискових гальмівних супортів/роторів, навіть коли вони абсолютно нові, ніколи не працюють так добре, навіть якщо ви витратили багато часу на налаштування. Вони часто шумлять і нестабільно працюють, коли ви нарешті думаєте, що налаштували їх правильно, а потім, після кількох поїздок, ефективність гальмування вже зникає. Є люди, які клянуться дисковими гальмами, але коли я розмовляю з ними і ділюся своїм досвідом роботи в магазині зі звичайними дисковими гальмами, вони завжди кажуть: “О, вам потрібні хороші гідравлічні, механічні дискові гальма не варті того, щоб їх встановлювати”. Але навіть з дорогими гідравлічними дисковими гальмами часто виникають ті самі проблеми з регулюванням/шумом/довготривалою роботою. Пристойні (читай під 40 за штуку) консольні гальма з пристойними колодками (читай, під 15), в парі з пристойними (читай, під 40 за комплект) важелями працюють чудово, коли набрані. З мого досвіду, встановити пристойні консольні гальма набагато простіше і набагато стабільніше, ніж дискові, які коштують втричі дорожче, а довгостроковість їх роботи набагато вища.

Яка користь від збереження натягувача? Чи не можна отримати відповідну щільність, видаливши деякі ланки ланцюга??

Тоні, я випадково побачив цю публікацію. Причина натягувача в тому, що важко точно виставити довжину ланцюга. Можливо, можна змусити напівланцюг працювати без натягувача, але з часом ланцюг буде зношуватися і подовжуватися, і може знадобитися подальше регулювання. З цих причин на велосипедах з перемикачами зазвичай додають натягувач, щоб компенсувати неможливість ковзання колеса вперед-назад, як у більш традиційній одношвидкісній конструкції.

Обговоріть цю статтю з рештою спільноти на нашому сервері Discord! Позначений велосипед велосипед одиночний Швидкісне транспортування

ВЕЛОСИПЕДИ | НАЙБІЛЬШИЙ АСОРТИМЕНТ ВЕЛОСИПЕДІВ В АВСТРАЛІЇ НА ПРОДАЖ

На 99 велосипедів Ми маємо в наявності величезний асортимент чоловічих, жіночих та дитячих велосипедів онлайн від найбільших австралійських та міжнародних велосипедних брендів. З більш ніж 800 доступних моделей ви можете бути впевнені, що знайдете ідеальний велосипед. Купуйте наш повний асортимент гірських, дорожніх, приміських та дитячих велосипедів онлайн або в місцевому магазині 99 Bikes Store. Якщо ви новачок у велоспорті або хочете поставити запитання про вибір велосипеда чи наявність товару на складі, зателефонуйте до нашої служби продажу велосипедів за номером 1800 990 523 або завітайте до місцевого магазину 99 bikes.

Усі наші велосипеди на продаж мають безкоштовне професійне налаштування, а також гарантію бездоганної їзди, тож ви можете їхати додому з упевненістю! Не чекайте, організуйте продаж велосипедів з 99 велосипедами вже сьогодні!

НАШ АСОРТИМЕНТ ВЕЛОСИПЕДІВ НА ПРОДАЖ

ПРИМІСЬКІ ГІБРИДНІ ВЕЛОСИПЕДИ

Міський велосипед – це не зовсім дорожній велосипед, не зовсім гірський велосипед, а скоріше щось середнє між ними. Цей універсальний стиль велосипедів чудово підходить для їзди по місту або для поїздок на роботу. Гібридні велосипеди, як правило, мають розслаблене вертикальне положення для їзди, хороший діапазон передач, а також безліч точок кріплення для аксесуарів, таких як багажники та ліхтарі. Ви можете переглянути наш повний асортимент приміських та гібридних велосипедів онлайн тут.

ГІРСЬКІ ВЕЛОСИПЕДИ

Гірські велосипеди – найбільш універсальний тип велосипедів на ринку. Вони дозволяють легко їздити по бездоріжжю, а також підходять для рекреаційних та приміських поїздок. Гірські велосипеди мають міцну конструкцію, більшість моделей мають передню та задню підвіску, а також ширші позашляхові шини та довговічніші компоненти. Гірські велосипеди початкового рівня, такі як Silverback Stride, є чудовим варіантом для тих, хто час від часу їздить на роботу і хоче почати кататися на трейлових велосипедах.

ШЛЯХОВІ ВЕЛОСИПЕДИ

Як випливає з назви, шосейні велосипеди призначені для використання на дорогах і, зокрема, для поїздок на великі відстані. Дорожні велосипеди легкі і призначені для максимальної ефективності педалювання. Більшість шосейних велосипедів поставляються без підвіски, з колесами 700c і передачами, які підходять для їзди на більш високих швидкостях. Шосейні велосипеди популярні серед багатьох типів гонщиків: від тих, хто хоче покращити свою фізичну форму, до соціальних гонщиків та серйозних гонщиків. Ознайомтеся з нашим асортиментом шосейних велосипедів на продаж вже сьогодні.

ДИТЯЧІ ВЕЛОСИПЕДИ

У нас є широкий асортимент молодіжних велосипедів для продажу, від балансових велосипедів для малюків до дитячих гірських велосипедів та BMX. У нашому асортименті велосипедів є щось для дітей будь-якого віку та зросту, від немовлят до старших дітей до 160 см. У нас є широкий вибір яскравих кольорів, розмірів та стилів на вибір, щоб задовольнити навіть найвибагливішу дитину, а з провідними брендами, такими як Mongoose, Merida, Vuly та Cruzee, ви можете бути впевнені, що знайдете ідеальний велосипед. Якщо ви хочете придбати дитячий велосипед, ми рекомендуємо вам прочитати наш блог про розміри дитячих велосипедів

ВЕЛОСИПЕДИ BMX

Велосипеди BMX були в моді у 70-х та 80-х роках, особливо у Великій Британії, де вони стали найпопулярнішим велосипедом для дітей та підлітків. Ця тенденція продовжується і сьогодні: лише в Австралії щорічно продається понад 1 мільйон велосипедів BMX. Велосипеди BMX легші за вагою та менші за розміром, що робить їх ідеальним велосипедом для виконання трюків або катання в скейт-парку. Купуйте наш широкий асортимент велосипедів BMX для продажу в Інтернеті.

ЕЛЕКТРИЧНІ ВЕЛОСИПЕДИ

Електричні велосипеди стають дедалі популярнішими для пересування найбільшими містами Австралії та мережами стежок. Електровелосипеди можуть дати вам до 340% додаткової потужності при педалюванні, що дозволяє легко долати пагорби та їздити довше без зайвого поту! Перегляньте наш вибір електричних велосипедів на продаж по всій Австралії або завітайте до місцевого магазину 99 bikes, щоб випробувати електричний велосипед вже сьогодні.

ПЕРЕВАГИ ЇЗДИ НА ВЕЛОСИПЕДІ

Чому варто купити велосипед? Ось найпоширеніші причини, з якими наші клієнти звертаються до нас:

ЗАЛИШАТИСЯ АКТИВНИМИ ТА ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ

Незалежно від того, чи прагнете ви розвинути свою витривалість і витривалість, чи прагнете розслабитися і відпочити, їдучи вздовж доріжок. їзда на велосипеді дозволяє обрати власний темп та інтенсивність. Всі наші велосипеди на продаж чудово підходять для цих цілей, але, зокрема, ви можете звернути увагу на наш асортимент дорожніх, гірських та приміських велосипедів для відпочинку.

В Австралії безліч доріжок, парків і треків, які створені для чудових велосипедних пригод для всієї родини. Діти захочуть крутий дизайн і швидку їзду, а ви хочете знати, що вони в безпеці і що велосипед правильно підібраний для їхнього розміру. Хоча всі наші велосипеди задовольнять ваші потреби, ви можете почати пошук з гірських та дитячих велосипедів.

Приєднання до місцевого велосипедного клубу – це чудовий спосіб отримати мотивацію, відкрити для себе нові маршрути та завести нових друзів. Кожен клуб відрізняється, але ви можете почати з огляду нашого асортименту шосейних та пригодницьких дорожніх велосипедів.

ЇЗДИТИ НА РОБОТУ ТА ЗАОЩАДЖУВАТИ ГРОШІ НА ТРАНСПОРТІ

Ви знаєте, що це означає. Пожвавите свої поїздки на роботу, рідше заправляйте машину та заощаджуйте гроші на громадському транспорті, їздячи на роботу на велосипеді. У нас є широкий асортимент приміських велосипедів, які допоможуть вам розпочати та закінчити робочий день бадьорим та з ясним розумом.

Наші співробітники відомі тим, що є найбільш привітними, обізнаними та професійними експертами з продажу велосипедів, і допоможуть вам з будь-якими питаннями, які у вас можуть виникнути. Ось деякі з найпоширеніших:

Найшвидший і найпростіший спосіб – виміряти свій зріст у сантиметрах, а потім звернутися до таблиць розмірів велосипедів, доступних на всіх наших велосипедних сторінках. Вони підкажуть вам, які розміри, виміряні в XS (Extra Small), SM (Small), MD (Medium), LG (Large) і XL (Extra Large), можуть вам підійти.

При купівлі нового велосипеда ви отримаєте безкоштовне професійне налаштування, щоб переконатися, що велосипед відповідає вашим потребам.

Розмір рами велосипеда визначається довжиною підсідельної труби. Виміряйте відстань від центру нижнього кронштейна до виносу підсідельного штиря – це і буде розмір вашого велосипеда. Як правило, розміри шосейних велосипедів вказані в сантиметрах, а гірських – в дюймах.

Велосипеди мають два набори передач. По-перше, передня передача на вашому кривошипі контролюється важелем під лівою рукою. По-друге, задня передача на задньому колесі контролюється важелем під правою рукою. Чим більша передача спереду, тим важче буде натискати на педалі. Чим більша передача на задньому колесі, тим легше буде натискати на педаль.

Перемикання передач допоможе вам підтримувати комфортний каденс (швидкість крутіння педалей) при їзді під ухил або при бажанні збільшити швидкість швидкість. Під час перемикання передач підтримуйте рівномірний темп і плавно перемикайте відповідний важіль перемикання передач, даючи можливість ланцюгу перейти на наступну передачу, перш ніж знову перемикати передачу. Завжди дивіться на дорогу попереду, і якщо ви наближаєтесь до нахилу, сплануйте, на якій передачі вам потрібно бути.

Уявіть, що ваш кривошип (або ланцюг) схожий на годинник, а педалі – на стрілки годинника. Коли ваша права п’ята стоїть на педалі в положенні “6 годин”, ваша нога повинна бути абсолютно прямою, без жодного згину в нозі. Повторіть для лівого боку.

Якщо у вас згинається нога, відрегулюйте висоту сидіння вгору. Якщо ви не можете торкатися п’ятою педалі, відрегулюйте висоту сидіння в бік зменшення. Це дасть вам відправну точку для визначення правильної висоти сидіння.

Недоліки

Біль

Натискання педалей в гору на занадто високій передачі спричинить біль у м’язах і може призвести до болю в колінах. Немає нічого поганого в болях у м’язах, але біль у коліні може бути ознакою того, що ви занадто рано почали їздити або що вам потрібно підігнати велосипед під себе.

Брак швидкості

Виїжджайте на дорогу або більш гладкі стежки, і ви можете закрутитися, не маючи змоги їхати швидше. Це очевидний недолік одношвидкісних велосипедів, і ви навчитеся ефективно крутити педалі, щоб подолати цей недолік. Поки ви не станете швидшим, ви можете дратувати своїх товаришів, затримуючи їх на швидких і рівних ділянках, а потім проноситись повз них на пагорбах.

Технічні траси

Поки ви не розвинете ці навички, відсутність легшої передачі може стати перешкодою на більш технічних трасах. Це найбільш помітно на повільних і технічних підйомах, де майже завжди перевага надається низьким передачам.

Як почати їздити на одношвидкісному велосипеді

Існує тимчасовий метод і більш постійний метод перенастроювання велосипеда на одношвидкісний. Швидкий спосіб – просто не перемикати передачу під час їзди. Однак вам знадобиться дисципліна, як у ніндзя, щоб не перемикати передачі! З цієї причини, а також через те, що велосипед все ще має всі висячі частини, які обтяжують вас, краще повністю переобладнати велосипед або купити одношвидкісний.

Якщо ви хочете переобладнати існуючий велосипед з перемикачем, то варто зазначити, що зазвичай найкраще використовувати хардтейл або іншу жорстку раму. І часто для забезпечення максимальної надійності найкраще починати з нового ланцюга, задньої шестерні та ланцюгового кільця.

Щоб розпочати перехід, вам знадобиться одинарний-комплект для перемикання швидкостей. Ці комплекти часто включають в себе задню шестерню, проставки та натягувач ланцюга.

Процес встановлення буде відрізнятися від велосипеда до велосипеда, але загальний підхід полягає в тому, щоб почати зі зняття існуючої трансмісії. Встановіть нове ланцюгове кільце (часто з більш короткими болтами) та заднє зубчасте колесо за допомогою прокладок, що додаються – не поспішайте, щоб заднє зубчасте колесо сиділо на ідеально прямій лінії до переднього ланцюгового кільця. Тоді настав час зменшити розмір ланцюга якомога коротше. Якщо вам пощастить, ви зможете з’єднати ланцюг без провисання (так звана “чарівна шестерня”), але, швидше за все, вам доведеться використовувати натягувач ланцюга, щоб прибрати зайвий люфт.

Вибір передачі може бути складним, і для цього може знадобитися кілька спроб і помилок, або, принаймні, порада від місцевого одношвидкісного велосипедиста. Традиційно найпоширеніше передавальне число використовується на одношвидкісний-на гірських велосипедах зі швидкістю 2:1, популярним прикладом цього є ланцюг на 32T та задня шестерня на 16T. Це співвідношення зазвичай підбирається індивідуально для кожного велосипедиста, залежно від рельєфу місцевості, фізичної підготовки, розміру коліс і навіть типу велосипеда, що диктує точне передавальне число. Якщо ви їдете по крутій місцевості з 29-дюймовим колесом, вам знадобиться щось легше, в той час як більш рівнинна місцевість може вимагати більш високої передачі. А якщо ви їдете по дорозі, вам, безумовно, захочеться знову переключитися на вищу передачу.

Почніть крутити!

Для деяких велосипедистів одношвидкісна передача є частиною тренувань, оскільки підвищена сила ніг і більш плавний каденс роблять їх швидшими на велосипедах зі звичайною передачею. Інші райдери цінують, як це змушує їх думати перед гальмуванням і вчить їх краще тримати швидкість на крутих одноколійних ділянках. У той час як більшість просто віддає перевагу радості (включаючи насолоду від болю) і простоті, які приносить їзда на одношвидкісному велосипеді.

Якщо ви вирішили їздити на одношвидкісному велосипеді, швидше за все, ви не будете швидшими за своїх товаришів на велосипедах з перемикачами, особливо на технічно складних або крутих трасах. Однак, поїздіть з ним кілька місяців, і ті ж самі товариші, які їдуть у вашому пилу, можуть незабаром наслідувати ваш приклад.

Цю статтю написав запрошений автор, Джей Ті Лайонс. З любов’ю до велосипедів, яка почалася з катання на одношвидкісному Huffy на пагорбах Сан-Дієго в дитинстві, та інженерною освітою в автомобільній та аерокосмічній галузях, Джей Ті заснував Moment Bicycles, магазини велосипедів преміум-класу в Сан-Дієго, Каліфорнія.

Підвіска заднього перемикача

Деякі старі рами не мають заднього перемикача, або мають, але він пошкоджений і не підлягає відновленню.

Якщо ви хочете встановити більш сучасний задній перемикач з прямим кріпленням на рама без вішалки, вам знадобиться адаптер для вішалки заднього перемикача:

Висновок – чи варто відновлювати старий велосипед?

Старі рами можна повторно використовувати для створення чудових велосипедів. Як для поїздок на роботу, так і для відпочинку. І ні, вам не потрібен гірський велосипед для поїздок до лісу, незважаючи на те, що кажуть маркетологи.

Для зручності обслуговування буде простіше, якщо ви налаштуєте раму так, щоб використовувати наявні компоненти (задні втулки, нижні кронштейни і т.д.).). Звичайно, не варто викидати старі деталі, поки вони ще працюють. Просто переконайтеся, якщо ви вкладаєте певний час і гроші, що у вас є платформа, яку можна підтримувати в довгостроковій перспективі (щоб вам не довелося “відправити велосипед на пенсію”, коли, наприклад, зносяться підшипники нижнього кронштейна).

На мою думку та досвід, сталеві рами з британською стандартною різьбою нижнього кронштейна є ідеальним кандидатом для легкої реставрації, з мінімальними змінами.

Що стосується велосипедів із сентиментальною цінністю, не дозволяйте жодній із вищезазначених проблем зупинити вас! Як це добре показано в Історії одного велосипеда та 40 років.

Відео-демонстрація цієї історії

10 думок про “Вінтаж велосипедні рами з сучасними деталями”

я їжджу на сталевому велосипеді з кромомолі, виготовленому в 1992 році, трек гонщик.цей велосипед ніколи не підводить мене, і мені подобається той факт, що його дуже легко налаштувати та відремонтувати, коли речі зношуються, ще одна причина, чому мені подобаються старі велосипеди, полягає в тому, що вони виглядають краще, коли їх перебудовують, вони також зроблені для вищих або нижчих гонщиків.ці велосипеди практично безвідмовні.вони трохи важчі за сучасні гоночні, але не набагато, якщо ви переобладнаєте їх сучасними деталями та колесами.я хотів би, щоб вони все ще робили ці велосипеди абсолютно новими, оскільки я купив би ще шість.зараз їх стає все важче знайти, особливо той, за яким доглядали. Відповісти

Сумно бачити, як зараз розвивається велосипедна індустрія, дуже дорогі велосипеди, які занадто складно і дорого ремонтувати, велосипеди з вуглецевого волокна підходять для перегонів, але для пересічного велосипедиста це поганий вибір, велосипеди завжди мали бути дешевим видом транспорту, і вони завжди будувалися так, щоб пересічна людина могла їх відремонтувати, ось чому ми купували велосипеди в першу чергу, сучасні велосипеди навіть не підходять для високих велосипедистів, деякі компанії зараз виробляють велосипеди ретро велосипеди з хромомолієвими рамами, але вони рідкісні, я думаю, що велосипедна індустрія йде неправильним шляхом, вони робили хромомолієві рами протягом багатьох років, оскільки ця система працювала дуже добре, і це була безвідмовна система, і ви могли купити велосипед будь-якого розміру. Відповісти

ретро, одномісний, швидкість, вінтаж, рама

Саме так я і думав, Майку! Я зібрав близько десяти старих велосипедів здебільшого 80-х та 90-х років, деякі з них також пізніше, але досить базові та прості у своїй категорії, нічого надто вигадливого чи крихкого. Вони все ще досить ремонтопридатні, є деякі проблеми, але дуже мало критичних. Я розмовляв з деякими майстрами з ремонту велосипедів, або, швидше за все, фантазував про “стандартний велосипед”, замість цих сучасних, які все частіше стають одноразовими. Рами можуть бути різних форм і розмірів, але найважливіші компоненти мають бути старих і перевірених стандартів, якими користується кожен “стандартний велосипед”, будь то гарнітура, шпиндель нижнього кронштейна, дропаути, колеса, втулки, осі, гальмівні кріплення на рамах, діаметр підсідельного штиря і т.д. і т.п., щоб не було проблем з придбанням цих деталей, їх змішуванням і підбором відповідно до ваших уподобань, і щоб велосипед працював, як новенький, довгі роки і роки. Але чи є в цьому бізнес – це вже інше питання. Велосипедна індустрія все більше і більше і, чесно кажучи, протягом десятиліть була однією з індустрій, керованих “останнім хайпом”, яка знаходиться в постійному замкненому колі (каламбур) винаходу колеса, щоб змусити продажі злетіти щороку знову і знову. Хотілося б, щоб знайшлися сміливі підприємці, які кинули виклик трендам велоіндустрії і вирішили зробити дійсно “чесний” велосипед, без хитрощів з метою створення власних та ексклюзивних нестандартних компонентів та інших рішень, що підривають будь-яку конкуренцію та права споживачів (згадайте, наприклад, безлад з кріпленням перемикачів, який в наш час залишить по собі шлейф велосипедних рам, придатних лише для того, щоб їх використовували) одношвидкісний або внутрішні втулки, якщо навіть вони є, через постійний потік стандартів ширини втулки/осі). Велосипеди повинні бути розраховані на довгий термін служби, навіть на десятиліття, якщо не на століття, тому що рама, якщо вона зроблена правильно, не так сильно зношується, але рухомі частини зношуються, і в більшості випадків вони потребують лише заміни. У будь-якому випадку, це мої два копійки на цю тему.

ретро, одномісний, швидкісний, вінтажний, рама

Якщо трапиться найгірше, і різьба на оболонці BB буде знята з вінтажна сталь раму, чи існує якесь відоме лікування, яке насправді працювало б у цьому випадку? Наші слюсарі не дуже добре працюють з металом, вони можуть зробити легке постукування по різьбі, щоб очистити її, але не можуть виправити будь-які пошкодження серйозними засобами. В одному з магазинів я купив ремонтну BB, але вона проїхала менше 50 км, перш ніж ліва бічна чашка розрізалася на дві частини, ось так просто. Рама – Peugeot середини 80-х років, 103 карболітові трубки (зручно, що з французькою метричною різьбою 35х1 мм, і новачок не знав, як виявити таку стару дивину, навіть отримав допомогу від дужого юнака, який вбивав сталевий нижній кронштейн з різьбою стандарту ISO 34,8х1,06 мм у цю BB-оболонку. Здавалося б, JIS BB буде працювати досить довго, навіть тисячі кілометрів, поки перехресна різьба не почне здавати свої позиції, роблячи затягування BB не дуже надійним. Підсумовуючи питання, чи є якийсь можливий спосіб, який не передбачає серйозних металообробних робіт, наприклад, повна заміна BB-оболонки або розточування існуючої та нарізання нової різьби, щось, що дійсно спрацює, щоб полагодити BB-оболонку та зберегти BB? Або я спостерігаю гарний шматок металобрухту в цьому прекрасному рама? Чи знаєте ви випадки, коли знята різьба на оболонці BB рама воскресла у своїй новій славі без відновлення всього рама? Я знаю, що шанси невеликі, судячи з інформації, яку я знайшов в інтернеті, але якщо хтось може підтвердити, що ремонт нижніх кронштейнів – це марна трата часу і грошей, або що хімічний метал (він же епоксидна смола, посилена металевими частинками) може бути нарізаний різьбленням з певними шансами, щоб змусити його працювати хоча б деякий час, щоб мати час знайти заміну рами. На щастя, це не єдиний мій велосипед, але дуже дорогий для мене, як я вже казав, і заслуговує на ще багато веселих і приємних кілометрів. Відповісти

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top