Пожежі на електровелосипедах. Мама, дочка їдуть крізь густий дим, полум’я до…

Вбито в останній пожежі на електронному велосипеді в Нью-Йорку, оскільки чиновники попереджають про небезпечні батареї

Щонайменше чотири людини загинули і ще двоє отримали важкі поранення після пожежі, що спалахнула в магазині електровелосипедів у Нью-Йорку у вівторок вранці, за словами офіційних осіб, що додає занепокоєння з приводу літій-іонних акумуляторів – основної причини загибелі людей від пожеж у місті – які використовуються в пристроях.

Ключові факти

Пожежа почалася в майстерні з ремонту електровелосипедів на першому поверсі шестиповерхового житлового будинку на Манхеттені незабаром після півночі, як повідомляє пожежна служба Нью-Йорка, хоча причина пожежі не була одразу зрозуміла.

Пожежна служба Нью-Йорка пізніше встановила, що причиною пожежі стала несправна літій-іонна батарея на першому поверсі.

електричний, велосипед, пожежі, їзда, дим

Червоний Хрест заявив, що надає тимчасове житло восьми постраждалим від пожежі домогосподарствам, в яких проживають 23 дорослих і двоє дітей.

Велика цифра

Саме стільки пожеж було спричинено літій-іонними акумуляторами в електровелосипедах або електросамокатах у місті минулого року, за даними міської влади, що на 116 більше, ніж у попередньому році.

Літій-іонні акумулятори є основною причиною загибелі людей під час пожеж у Нью-Йорку, за даними New York Times. Дев’ять людей загинули і 64 отримали поранення у 92 році пожежі цього року до пожежі у вівторок. 19-річна дівчина та її 7-річний брат загинули в результаті “вибуху вогню”, спричиненого електровелосипедом у квітні, повідомляє New York Times. У травні 94-річна жінка та її син загинули, отримавши опіки від пожежі, спричиненої акумулятором електровелосипеда, повідомляє New York Daily News.

Пожежі акумуляторів електровелосипедів цього року забрали більше життів у Нью-Йорку, ніж у 2022 році: FDNY

Літій-іонні акумулятори від електровелосипедів та подібних пристроїв стали причиною 92 пожеж, 64 людини отримали поранення і дев’ять смертей в цьому році – майже стільки ж, скільки 10 смертельних випадків у 2022 і 2021 роках разом узятих, свідчать дані поліції штату Нью-Йорк.

Чотири людини загинули минулого місяця, коли 7 травня пожежа охопила багатоквартирний будинок у Верхньому Манхеттені.

Далі: пожежі

У квітні 7-річна дитина і підліток загинули під час пожежі в будинку в Квінсі, спричиненої акумулятором на електровелосипеді, повідомили чиновники.

У цьому випадку люди були змушені вистрибувати з вікон, щоб врятуватися від пекла, яке спалахнуло в під’їзді двоповерхової будівлі за адресою 25-71 46th St. в Асторії і швидко поширився вгору по сходах, повідомили пожежники.

На січень. 20-річний Модесто Колладо, 63 роки, був убитий і 10 інших постраждали після того, як батарея, що заряджалася на електровелосипеді, спричинила швидку пожежу, яка прорвала будинок у Східному Елмхерсті, Квінз.

Літій-іонні акумулятори також забрали життя однієї людини в Бронксі та ще однієї в Брукліні.

У 2021 році чотири людини загинули і 79 отримали поранення в результаті 104 пожеж на літій-іонних батареях в будинках, повідомили представники пожежної служби.

Минулого року ці цифри стрімко зросли: шестеро людей загинули і 142 отримали поранення в результаті 220 пожеж, пов’язаних з акумуляторами пожежі.

Депутат Роберт Холден (D-Queens) вніс законопроект про заборону використання електричний скутерів та велосипедів, доки не будуть введені відповідні заходи безпеки.

“Безрозсудний поспіх легалізувати пристрої електронної мобільності без регулювання викликав жахливу хвилю пожеж, травм і трагічних смертей”, – сказав Холден в інтерв’ю The Post. “Дуже боляче спостерігати за наслідками непродуманих дій попередньої міської ради, оскільки такі інциденти стають все більш поширеними.”

Холден хоче електричний скутери та електровелосипеди повинні бути “зареєстровані, ліцензовані, перевірені та застраховані, як і будь-який інший транспортний засіб”. Якщо ми не вживемо заходів, ми будемо продовжувати спостерігати за втратою дорогоцінних життів.”

Міські орендодавці повинні були розмістити посібник з безпеки FDNY до 30 квітня, попереджаючи мешканців квартир про пожежі спричинені батареями електронних велосипедів.

Електровелосипеди не можна заряджати на ніч або коли мешканців немає вдома, а також зберігати їх біля вікон або виходів, попередили у FDNY.

Вони також повинні мати затверджені сертифікаційні маркування.

Минулого тижня власники одного розкішного 44-поверхового будинку на Західній 57-й вулиці повідомили його мешканців, що “з сьогоднішнього дня, електричний пристрої мікромобільності, включаючи, але не обмежуючись ними електричні скутери, електровелосипеди, персональні пристрої електронної мобільності, легкі електромобілі та будь-які інші пристрої з літій-іонним акумулятором більше не можна зберігати в приміщеннях для зберігання велосипедів.”

“Це розумний крок, тому що ці літій-іонні акумулятори страшні”, – сказав орендатор будівлі в інтерв’ю The Post. “Якщо один вибухне, вони всі можуть спалахнути.”

Як уникнути пожежі акумулятора Ebike? Виконайте ці важливі кроки!

Майже у всіх сучасних електричні велосипеди працюють на літій-іонних акумуляторах. Ці батареї використовуються в багатьох електронних пристроях, таких як телефони, ноутбуки та інші електронні транспортні засоби.

На жаль, хоча ця технологія має численні переваги, дозволяючи зберігати велику кількість енергії в невеликому пристрої, вона також несе в собі підвищений ризик пожежі, якщо з нею не поводитися належним чином.

За останні рік-два сталося багато гучних пожеж акумуляторів для електровелосипедів, які призвели до загибелі кількох людей і поранення багатьох інших.

Через ці інциденти зросла обізнаність про небезпеку літій-іонних акумуляторів при неправильному поводженні або неякісному виготовленні.

Як наслідок, регулятори зараз наполягають на впровадженні законів, які забороняють продаж небезпечних акумуляторів та забезпечують безпечні зарядні станції для власників.

У цій статті ми розповімо про те, як працює електровелосипед пожежі і що ви можете зробити, щоб запобігти цьому, щоб залишатися в безпеці і продовжувати насолоджуватися своїм електровелосипедом.

Чому почастішали випадки загоряння електровелосипедів?

Вибух використання електровелосипедів за останні кілька років, особливо у великих містах, призвів до того, що багато людей намагаються знайти дешеві альтернативи купівлі, ремонту чи втручанню в електроніку велосипеда.

Аналогічно, чим більше людей користуються цією технологією, тим більша кількість цих продуктів в обігу неминуче призведе до збільшення кількості акумуляторів для електровелосипедів пожежі від неправильного поводження.

Що спричиняє загоряння акумулятора електровелосипеда Пожежі?

Літій-іонні акумулятори зберігають багато енергії і складаються з легкозаймистих хімічних речовин. Ознайомтеся з нашим повним посібником про акумулятори для електровелосипедів, щоб дізнатися, як вони працюють.

Якщо акумулятор пошкоджений або перегрітий, енергія, що міститься в ньому, може спалахнути і спричинити швидку та агресивну пожежу, яку важко контролювати. Крім того, хімічні речовини, які займаються в цих батареях, не можна гасити водою.

Більшість смертельних пожеж трапляється, коли батарея заряджається і залишається без нагляду. Існує кілька причин, через які виникають ці пожежі. На щастя, якщо ви знаєте, що це таке, ви можете вжити відповідних заходів, щоб уникнути цього.

Однією з найпоширеніших причин загоряння акумулятора електровелосипеда є перегрів. Це може статися, якщо батарею залишити заряджатися біля джерела тепла або під прямими сонячними променями.

Якщо це відбувається в приміщенні, а батарея знаходиться поруч з іншими легкозаймистими матеріалами, сильна і часто смертельна пожежа може швидко поширитися будівлею.

Якщо акумулятор пошкоджено внаслідок аварії або падіння, енергія всередині нього може стати більш летючою, що збільшує ймовірність загоряння електровелосипеда, якщо акумулятор навіть трохи перегріється.

Акумулятори інших брендів, які не сертифіковані незалежними джерелами або не проходять суворого контролю якості, мають більшу ймовірність загоряння.

Так само зарядка наявного акумулятора дешевим запасним зарядним пристроєм або зарядним пристроєм неправильної марки може призвести до пожежі пожежі.

Фальсифікація також може призвести до пожежі електричного велосипеда. Це включає проникнення в пластиковий корпус, його розбирання або спроби модифікації акумулятора будь-яким способом.

електричний, велосипед, пожежі, вогонь, їзда, дим

Як запобігти пожежі акумулятора електровелосипеда?

Знову ж таки, запобігання електричний Пожежа велосипеда можлива, якщо ви дотримуєтесь рекомендацій щодо догляду та найкращих практик, встановлених виробником та регуляторними органами.

Заряджайте акумулятор лише у вашій присутності

Більшість смертельних пожеж акумуляторів електровелосипедів трапляються, коли батарею залишають заряджатися без нагляду. Наприклад, якщо ви залишаєте його на ніч, поки спите, або виходите з дому і залишаєте увімкненим.

Джерело: Поліція Хантінгтон-Біч

Ці пожежі швидко поширюються, тому кожна секунда важлива для боротьби з ними.

Заряджайте батарею лише у вашій присутності, в ідеалі – в тій самій кімнаті.

Використовуйте зарядний пристрій, що постачається з вашим електровелосипедом

Не використовуйте сторонні зарядні пристрої або зарядні пристрої інших виробників електричний велосипеди. Якщо ваш зламався, купіть заміну у виробника велосипеда або безпосередньо у виробника системи електровелосипеда. Перед покупкою перевірте, чи він підходить для вашого велосипеда.

Джерело: Лондонська пожежна бригада

електричні, велосипед, вогонь, водіння, куріння

Заряджайте акумулятор подалі від легкозаймистих матеріалів

Коли ви залишаєте акумулятор заряджатися, ставте його подалі від легкозаймистих матеріалів і предметів, які можуть швидко спалахнути в разі пожежі електровелосипеда.

Наприклад, не заряджайте його на килимі, поруч з диваном або на столі, заваленому паперами чи книгами.

Уважно вибирайте місце зарядки

Ставте електровелосипед і заряджайте батарею подалі від виходів, щоб можна було швидко евакуюватися, якщо почнеться пожежа акумулятора і ви не зможете впоратися з нею за допомогою вогнегасника.

Ніколи не заряджайте ебайк в місці, яке знаходиться між вами та виходом.

Шукайте акумулятори, які мають сертифікат UL (Underwriter Laboratories)

Контроль якості та сертифікація є важливими для акумуляторів, оскільки вони гарантують рівень ретельності в конструкції та дизайні, що означає меншу ймовірність загоряння електровелосипеда (якщо ви поводитеся з акумулятором належним чином).

Дешеві немарковані акумулятори, як правило, не мають цих сертифікатів або високого рівня контролю якості.

Оцініть свій акумулятор після аварії

Внутрішні елементи акумулятора можуть бути пошкоджені в разі аварії. Пошкодження акумулятора не завжди помітні ззовні.

Ретельно перевірте акумулятор, якщо ви розбили свій електровелосипед, і будьте обережні, замінивши його, якщо є якісь помітні пошкодження, оскільки це може значно збільшити ймовірність загоряння акумулятора електровелосипеда.

Не використовуйте запасні акумулятори та зарядні пристрої інших виробників

Знову ж таки, заміна акумуляторів, не призначених для вашого електровелосипеда, є однією з найпоширеніших причин загоряння акумуляторів електровелосипедів.

Електричний велосипед пожежі рідко трапляються в системах відомих виробників, таких як Bosch та Shimano, оскільки контроль якості є надзвичайно високим.

Завжди замінюйте старі або зламані компоненти на компоненти того ж виробника.

Заряджайте у вогнетривких контейнерах

Щоб звести до мінімуму ймовірність поширення пожежі на електровелосипед, якщо батарея все ж таки загориться, потрібно заряджати та зберігати її у вогнетривкому контейнері або приміщенні. Прикладами можуть бути гриль-барбекю, вогнище, ящик для боєприпасів, протипожежна ковдра, металевий сміттєвий бак або глиняний горщик.

Ніколи не торкайтеся акумулятора

Дружина, сестра та зять Раміреса також працюють механіками на електровелосипедах. За сім років, що вони працюють над велосипедами, у нього ніколи не було жодних проблем з акумуляторами. Усі проблеми, за словами Раміреса, виникають через недобросовісних механіків, які псують батареї, або через погану практику заряджання, що призводить до електричних розрядів пожежі які потім поширюються на акумулятори, пожежі, які пожежники класифікують як пожежі акумуляторів, але мають іншу першопричину.

Ринок дешевих електровелосипедів має власну екосистему ремонтних майстерень, саморобних модифікацій та хакерів, які роблять велосипеди швидшими, легальними або просто лагодять зламані деталі. Ключова проблема, за словами Раміреса та інших експертів, полягає в тому, що коли акумулятор пошкоджується під час аварії або починає втрачати заряд, недобросовісні механіки пропонують полагодити батарею за зниженою ціною – близько 100 доларів, що є привабливою пропозицією для працівників доставки, які отримують менше мінімальної заробітної плати, порівняно з купівлею нового акумулятора за 500 доларів і більше, особливо з огляду на те, що працівники платять за весь ремонт та обладнання.

Але “гонщики не повинні намагатися модифікувати свої електровелосипеди та самокати”, – каже Фредеріксон, навіть для електровелосипедів від відомих брендів, які мають сертифікати безпеки. “Це складні системи з акумулятором, що працюють у поєднанні з двигуном і зарядним пристроєм, сертифікація стосується всієї системи, і якщо ви модифікуєте двигун, то керувати автомобілем, це може мати каскадні ефекти та наслідки для безпеки в майбутньому.” Найнебезпечніше те, що модифікації можуть здаватися “працюючими” протягом короткого періоду часу, перш ніж критична несправність призведе до вибуху. Батареї також більш схильні до теплової втечі, якщо вони пошкоджені. Так само Рамірес ніколи не рекомендує нікому ремонтувати батарею електровелосипеда або платити комусь за це.

Безпечна практика зарядки проти. Реальність

Більшість кур’єрів у місті працюють по 10-15 годин на зміну без перерви на туалет, перерви на їжу чи мінімальної заробітної плати. Навіть якщо вони знають про найкращі галузеві практики завжди заряджати акумулятор від зарядного пристрою, що надається при покупці, у них немає часу слідувати їм.

“Більшість робітників живуть у Квінсі, Бронксі, Манхеттені і працюють в центрі Манхеттена, в центрі міста, в Боро-Холі”, – каже Рамірес. “Їм дуже важко повернутися, щоб дістати іншу батарею і повернутися до роботи. І магазини це знають. Тож вони починають стягувати плату за зарядку акумуляторів.”

По всьому Мангеттену та в центрі Брукліна невеликі ресторани та паркінги надають послуги зарядки для працівників доставки. За плату близько 50 доларів на місяць працівники доставки можуть заряджати акумулятори своїх електровелосипедів там, де їм зручніше. У багатьох таких місцях є місця для 50 батарей і більше, що означає круті 5000,500 на місяць у вигляді прибутку.

Заковика в тому, що ці заклади рідко практикують безпечні методи зарядки. Зазвичай це порожні приміщення зі стелажами та стійками зарядних пристроїв, подовжувачами та подовжувачами, що тягнуться вздовж стіни – чи не найнебезпечніше розташування, яке може перевантажити подовжувачі чи подовжувачі та спричинити пожежу, яка згодом пошириться на батареї. Багато з цих приміщень також є підсобними або підвальними приміщеннями без вентиляції, що робить будь-яку потенційну пожежу ще більш небезпечною. У червні пожежники знайшли понад 100 батарейок під час пожежі на розі 51-ї вулиці та 11-ї авеню.

Типовий зарядний хаб для кур’єрів. На стійках стоять зарядні пристрої, підключені через подовжувачі та подовжувачі. Фото: Manny Ramirez

За словами Раміреса, Los Deliveristas Unidos працюють над тим, щоб перетворити деякі місця на безпечні місця для зарядки, що вимагає співпраці з ліцензованим електриком і компанією Con Edison. Небагато ресторанів і паркінгів, які надають такі місця, готові йти на такі витрати і клопоти.

Короткострокова, довгострокова перспектива

Досі офіційна реакція на пожежі здебільшого зводилася до наголосу на освіті. Але нещодавно чиновники почали переслідувати ідею заборонити електровелосипеди в певних місцях. Наприклад, Житлове управління Нью-Йорка запропонувало заборонити використання електровелосипедів у своїх будинках, що може мати катастрофічні наслідки для мешканців, які потребують велосипедів, щоб заробляти на життя.

Деякі експерти покладають великі надії на освіту, вважаючи, що навіть з неякісними акумуляторами можна поводитися безпечніше. “Цьому можна запобігти, – сказав Фредріксон, – і це можна зробити за допомогою освіти”. Це насамперед пов’язано з тим, як використовуються та неправильно використовуються батарейки.” Але він додав, що існує також “спільна відповідальність” за обмеження кількості неякісних продуктів на ринку.

Але регулювання часто може мати непередбачувані наслідки, коли існує чіткий попит на продукт. І не можна заперечувати, що ці електровелосипеди задовольняють потребу в Нью-Йорку, чи то для того, щоб дозволити працівникам доставки виконати все більш екстремальні квоти, щоб досягти прожиткового мінімуму, доставляючи їжу для мільярдних додатків, чи то для того, щоб забезпечити доступним засобом пересування малозабезпечених нью-йоркців, які живуть у транзитних пустелях.

Одна з пропозицій полягає в тому, щоб місто забезпечило дотримання будівельних норм, які забороняють зберігання або продаж літій-іонних акумуляторів без сертифікатів безпеки, гарантуючи, що вони походять від надійних виробників. Це може вирішити проблему якості, а може просто загнати ці об’єкти в переносному чи буквальному сенсі під землю, що робить проблему складнішою для вивчення і більш небезпечною, коли пожежа все ж таки трапляється.

Проте, на горизонті з’являються деякі рішення. Проект Equitable Commute Project сподівається подолати цей розрив, зробивши 5 000 високоякісних велосипедів доступними для малозабезпечених жителів Нью-Йорка за допомогою грантів і безкредитних фінансових угод. У довгостроковій перспективі підпільну економіку зарядних станцій і зон відпочинку, які кур’єрам доводиться створювати самостійно, можуть замінити компанії на кшталт Zoomo, які надають в оренду сертифіковані електровелосипеди зі змінними батареями та ремонтом, включеним у вартість. Такий бізнес існує в країнах Азії, де ринок електровелосипедів є більш розвиненим. І Фріц сподівається, що твердотільні батареї, які не мають легкозаймистого електроліту, як літій-іонні батареї, одного дня стануть домінуючою технологією.

Зі свого боку, Рамірес сподівається, що низка нещодавно прийнятих законів, спрямованих на боротьбу зі зловживаннями працівників служб доставки, допоможе. З гарантованою мінімальною погодинною заробітною платою працівникам може не знадобитися працювати такі довгі зміни і заряджатися вдома на ніч. І з більшою зарплатою на руки, вони, швидше за все, заплатять за нову батарею, якщо стара буде пошкоджена, а не намагатимуться її відремонтувати.

електричний, велосипед, пожежі, їхати, дим

До цього часу Рамірес не сумнівався в акумуляторах для електровелосипедів. Він готовий поставити на кін життя своєї сім’ї. Батареї для електровелосипеда він тримає у своїй квартирі, поруч зі спальнею своєї сім’ї.

“Якщо я думаю або відчуваю, що батарея дійсно є проблемою, – сказав він в інтерв’ю Motherboard, – я ніколи не ставлю її близько до кімнати моєї дитини”.”

Схожі історії

Електросамокати, прокат електровелосипедів нарешті отримали зелене світло в Берклі

Цього тижня в Берклі відкривається перший (легальний) прокат електросамокатів

Триповерховий будинок у кварталі 3400 на Хаст-стріт загорівся вдень 12 березня. Всі, хто був усередині, вибралися назовні і запалили біле світло дим Пожежа йшла з першого поверху. Пожежники виявили задимлення в гуртожитку університету на вулиці Даррел-стріт електричні скейтборду на другому поверсі, повідомила Дафіна Дейлі, прес-секретар департаменту, в електронному листі. Ніхто не постраждав, оцінка збитків не повідомляється.

Пожежники виїхали на пожежу сміття на розі Гаррісона і 9-ї вулиці незабаром після 22:00 23 березня.m. 23 березня, виявивши сміттєвий бак всього в 6 футах від будівлі з електричним самокатом всередині. Будівля не зазнала структурних пошкоджень, але вогонь пошкодив фарбу. За словами Дейлі, ніхто не постраждав, і “триває подальше розслідування підозрілих обставин”.

Менш ніж через 12 годин, о 9:11.m., пожежники приїхали на сигнал тривоги в університетський гуртожиток у кварталі 2400 на Дюрант-стріт. “Через розмір і складність будівлі до висотки було направлено шість пожежних машин”, – сказав Дейлі. Пожежники евакуювали сьомий та восьмий поверхи та виявили робочу пожежу, спричинену електричним скейтбордом у кімнаті гуртожитку на сьомому поверсі. Спринклер будівлі допоміг контролювати вогонь, і пожежники загасили те, що залишилося. Постраждалих не було.

Схожі історії

Начальник пожежної охорони Берклі був затверджений на постійній посаді

Вогонь знищив автофургон на безпечній стоянці в Західному Берклі

18 квітня на плавучому будинку в марині Берклі біля 100 кварталу Сіволл загорівся електровелосипед Поїхали невдовзі після 21:30.m., сказав Дейлі. Вони зняли велосипед з човна і, зумівши від’єднати акумулятор, занурили його у воду. Постраждалих немає.

Того ж вечора, одразу після 22:00.m., Пожежники виїхали на виклик у квартал 1600 на Кейнс Авеню. За словами Дейлі, у будинку, що горів, жив літній чоловік, але пожежники не знайшли його на місці. Ніхто не постраждав під час пожежі за двома викликами, яка завдала збитків на суму близько 150 000 доларів США. Пожежники вважають, що джерелом займання була літієва батарея, але розслідування все ще триває.

Потім 27 квітня пожежники повернулися до кварталу 2400 на Дюрант-авеню, цього разу до багатоквартирного комплексу, і виявили дим і полум’я, що виходило з третього поверху будівлі. “Пожежа була ліквідована завдяки активації двох спринклерних головок безпосередньо над місцем пожежі”, – сказав Дейлі, але через сильне задимлення це не вдалося зробити дим, третій поверх будівлі був евакуйований, поки спринклерна система не була перезавантажена і дим очищено. Пожежники вважали, що причиною пожежі став акумулятор електричного скейтборду.

Запобіжні заходи при зарядці

Пожежна служба Берклі опублікувала низку порад, щоб допомогти власникам пристроїв уберегтися від загоряння акумулятора:

  • Використовуйте оригінальні зарядні пристрої, акумулятори та запасні частини від виробників
  • Заряджайте пристрої лише стільки часу, скільки потрібно для повної зарядки – потім відключайте їх.
  • Під час заряджання тримайте акумулятори подалі від сильної спеки, холоду та інших легкозаймистих предметів
  • Ізолювати батареї одна від одної та від інших легкозаймистих або вибухонебезпечних матеріалів, щоб запобігти хімічним реакціям
  • Визначте несправні акумулятори – роздуті, вм’яті або іншим чином пошкоджені – і безпечно викиньте їх у пункті прийому, а не у сміттєвий бак
  • Підключайте пристрої безпосередньо до розеток, а не до подовжувачів

Пожежна служба попереджає, що під час заряджання літієвих батарей можуть виникати спонтанні пожежі.

“Перегріта батарея може видавати дивні звуки, такі як булькання, шипіння, тріск і шипіння, або виділяти хімічні чи газові випаровування і запахи”, – йдеться в рекомендаціях департаменту. Власники повинні стежити за батареями, які змінюють розмір, форму або колір, видають дивні звуки, стають надзвичайно гарячими, протікають або мають дивні запахи, дим, іскри або полум’я під час заряджання.

У відомстві порадили, що при загорянні акумуляторів важливо швидко евакуюватися і зателефонувати 911, якщо.

Електричні велосипеди, скутери та інші пристрої важливі для побудови сталого транспорту в нашій громаді”, – сказав начальник пожежної охорони Девід Спрэг у заяві, що додається до рекомендацій. “Оскільки ці та інші пристрої стають дедалі більшою частиною нашого життя, ми хочемо бути розумними в тому, як ми використовуємо їх і піклуємося про них.”

Перш ніж ви підете… Чи можете ви допомогти нам змінити ситуацію??

Репортери та редактори Berkeleyside присвячують себе висвітленню нашого міста та наданню вам інформації, необхідної для того, щоб бути поінформованим громадянином. Якщо ви цінуєте те, що отримуєте від Berkeleyside, будь ласка, приєднуйтесь до нас, зробивши пожертву, що підлягає оподаткуванню, щоб ми могли продовжувати робити місцеві звіти, які мають значення для вас.

Чи будете ви підтримувати Berkeleyside сьогодні?

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top