Порівняння люменів велосипедних ліхтарів. XS LITESET

Найкращі велосипедні ліхтарі 2022 року – наші улюблені ліхтарі, щоб бачити і бути побаченими!

Подібно до того, як різні типи велосипедів відповідають різним потребам, так само і правильний велосипедний ліхтар для кожного типу їзди має величезне значення. Незалежно від форми променя, яскравості, часу роботи або частоти миготіння, існує “найкращий” велосипедний ліхтар для поїздок на роботу і для їзди по дорозі.

Там є багато світильників, і ми протестували більшість з них. Тут ми перераховуємо наші варіанти велосипедних ліхтарів для кожного типу їзди та гонщика ..

Навіщо потрібне заднє світло на велосипеді?

Причина №1 – Це закон

У всіх 50 штатах U.S. Зокрема, велосипедисти повинні мати білі ліхтарі, вони потрібні від заходу сонця до світанку та в умовах поганої видимості. Зокрема, велосипедисти повинні мати білі світло спереду і червоне світло або відбивач ззаду, і щоб їх було видно збоку, від заходу до сходу сонця або в будь-який інший час, коли видимість погана.

Тому, щоб відповідати вимогам закону, якщо ви їдете в сутінках, на світанку або в темний час доби між ними (або в темний похмурий день), велосипедисти повинні мати передні та задні ліхтарі, щоб бути помітними. Ви можете ознайомитися з вимогами кожного штату в цій книзі.

Причина №2 – Велосипедні ліхтарі роблять їзду безпечнішою

Існує 2 категорії ліхтарів – для того, щоб бачити або для того, щоб бути побаченим. Задні ліхтарі в основному призначені лише для того, щоб вас було видно, а от передні фари можуть бути або… або і тими, і іншими. Ось коротке пояснення різниці:

Світло, яке потрібно бачити: Подібно до денних ходових вогнів автомобіля, ліхтарі на велосипеді повинні бути постійно увімкнені.навіть у яскравих сонячних умовах – підвищує безпеку водія в геометричній прогресії (див. чому в цьому відео). Ось чому ми особисто постійно їздимо з ліхтарями, навіть якщо вони не потрібні вдень. Простіше кажучи, вони привертають до вас більше уваги і роблять вас більш помітними для водіїв.

Як правило, ліхтарі, призначені для того, щоб бути помітними, легші, менші, мають кілька варіантів спалахів/послідовностей і загалом меншу кількість світлового потоку. Вони часто заряджаються від USB і дуже легко монтуються на кермо, підсідельний штир та/або підсідельний штир (зазвичай за допомогою гумки або липучки). Ми виявили, що найбільше уваги привертають більш нестабільні, імпульсні моделі заднього миготіння.

Вогні, щоб побачити: Для фар вам потрібно щось досить яскраве, щоб висвітлювати шлях попереду. Це залежить від того, де ви їдете, наприклад, у місті з яскравим вуличним освітленням або на темних дорогах. Широкий промінь ближнього світла забезпечує хорошу видимість на повільних швидкостях, але любителі швидкої їзди захочуть щось, що розсіює світло далі по дорозі.

Тут вам знадобиться принаймні один режим блимання, який можна використовувати для денної їзди, а також кілька рівнів яскравості, які можна налаштувати відповідно до навколишнього оточення. На щастя, все, що перераховано нижче, має саме це.

Найкращі велосипедні ліхтарі

Ось наш вибір найкращих велосипедних ліхтарів для поїздок на роботу та їзди на велосипеді по дорозі або гравію. Для гірських велосипедистів менші ліхтарі чудово підходять для їзди до та від початку маршруту, але для нічної їзди по одноколійці вам знадобиться щось інше (ми скоро опублікуємо цей посібник). Для цього ви побачите деякі комбіновані передні і задні фари, але не бійтеся змішувати бренди, щоб отримати правильне світло для вашого типу їзди..

НАЙКРАЩИЙ ЗАГАЛЬНИЙ – Фара: Niterider Lumina Dual 1800

Багато хто з нас любить Niterider і використовує широкий спектр їхніх фар для всього, від поїздок на роботу до їзди по дорогах і гірських велосипедів. Бренд також існує вічно. Але в їхній лінійці є один ліхтар, який добре справляється з усіма трьома завданнями – Lumina Dual 1800.

Це дорого – 169 MSRP, але найбільша причина інвестувати в цей ліхтар – це те, що він виробляє 700 люмен протягом 3 годин, але максимальна потужність 1800 люмен (хоча і лише протягом 45 хвилин). Швидкознімна конструкція означає, що ви можете залишити кріплення на велосипеді та зняти ліхтар, щоб використовувати його як 100-люменний ліхтарик … чудово підходить для ремонту на дорозі або стежці.

Два режими потужного спалаху розроблені спеціально для денного використання, а режим блокування запобігає випадковому ввімкненню, коли ви кидаєте ліхтар у рюкзак. Бонусні бали за наявність окремого кріплення у стилі GoPro.

  • Вихідний промінь: 1800 / 1500 / 700 / 350 / 1500 імпульс / 1500 спалах / 100 ходовий
  • Час роботи: 45m / 1.5h / 3h / 6h / 10h / 16.5 год / 20 год
  • Час зарядки: 3:00 години
  • Водонепроникний / пилонепроникний: IP64
  • Вага: 258 г
  • MSRP: 180

ПЕРЕВАГИ: Надзвичайно яскравий, швидкознімне кріплення, режим ліхтарика, швидке заряджання

МІНУСИ: Дорогий, трохи громіздкий

НАЙКРАЩИЙ ЗАДНІЙ ЛІХТАР: Garmin Varia 510

Garmin підняв безпеку задніх ліхтарів на новий рівень, випустивши задній ліхтар з радаром, який здатний виявляти транспортні засоби, що наближаються ззаду, на відстані до 460 футів (140 м)!

Спочатку ми думали, що це якийсь трюк. Тоді ми їздили з ним, а тепер рекомендуємо його всім. При синхронізації з сумісними пристроями Garmin (або Wahoo, Bryton тощо).) GPS велосипедні комп’ютери, Garmin Varia RTL 510 lightradar комбо забезпечує звукові та візуальні попередження, коли транспортний засіб наближається ззаду вас, зі збільшенням сповіщень зі збільшенням швидкості або близькості транспортного засобу. Це дає вам попередження про те, що автомобіль наближається ззаду, і якщо він їде швидко, у вас є шанс повернути праворуч або навіть з’їхати на узбіччя.

З часом автономної роботи до 15 годин, він витримає ваші найдовші поїздки. Сподіваємось, Garmin незабаром додасть модель, оснащену камерою, пропонуючи триєдину безпеку – камеру, світло та радар. Незважаючи на це, для велосипедистів, які мають тенденцію до зонування або широкої їзди, це додає безцінної ситуаційної обізнаності.

Єдиним недоліком (окрім високої ціни) є те, що він майже 4 дюйми заввишки, тому низькорослим велосипедистам або тим, у кого підсідельний штир буде дуже відкритим, буде важко знайти для нього місце. Поєднайте його з фарою Varia, якщо ви хочете автоматичне регулювання яскравості залежно від швидкості та навколишнього освітлення, а також у парі з головним пристроєм Garmin.

  • Вихідний світловий потік: 20 постійний / 29 нічний спалах / 65 денний спалах
  • Час роботи: 6 год / 6 год / 15 год
  • АНТ: Так
  • Водонепроникний / пилонепроникний: IPX7
  • Кут огляду: 220°: 220°
  • Вага: 71.0 g
  • MSRP: 199

ПЕРЕВАГИ: Вражаюче корисні ранні сповіщення, якісні патерни миготіння, виглядає набагато краще, ніж дзеркало на шоломі

МІНУСИ: дорогий, потребує сумісного велокомп’ютера для роботи радара, може не працювати на коротких підсідельних штахетах

НАЙКРАЩЕ ПІДХОДИТЬ ДЛЯ ВАГОВИХ СОСИСОК: Bontrager Ion 200 / Flare RT

Нехай вас не вводить в оману їхній розмір, вони вражаюче яскраві, працюють від батареї та мають серйозні технології. Комплект важить лише 72 г, проте задній ліхтар видно на відстані до 2 км!

Ми використовували ці фари на світлодіодах CREE, щоб спуститися вниз по кривому гірському перевалу в Словенії після того, як трохи засиділися на заході сонця, і не могли повірити, наскільки добре Flare’s 200 світить люмен освітлює дорогу попереду. Вони буквально врятували нас.

Ці маленькі ліхтарики мають вбудовані датчики, які регулюють яскравість залежно від навколишнього середовища світло. Вони навіть можуть підключатися бездротово (ANT або Bluetooth) до сумісного пристрою Garmin або Bontrager, що дає змогу керувати ними та перевіряти рівень заряду акумулятора з головного пристрою. Ось деякі з наших ліхтарів, які ми беремо з собою на кожну поїздку.

Найкраща загальна велосипедна фара

Bontrager Ion Pro RT (120)

Тип: Налобний ліхтарМакс. люмен: 1,300Час роботи: 1.5-26 годинЩо нам подобається: Яскраве світло, яке універсально підходить як для поїздок на роботу, так і для гірських велосипедів.Чого у нас немає: Батареї довго заряджаються.

Завдяки яскравому світлу, якісній конструкції та сучасним функціям, які чудово працюють як на дорозі, так і на синглтреку, фара Ion Pro RT від Bontrager займає наше перше місце. Універсальність конструкції дійсно виділяє його серед інших: світловий потік у 1300 люмен чудово підходить для всіх видів нічної їзди, кріплення на кермо, що входить до комплекту, просте у використанні та дуже надійне, а потужний, універсальний промінь добре збалансований між точковим та заливним світлом. А враховуючи, що це універсальне рішення для всього, від щоденних поїздок на роботу до серйозних гірських поїздок на велосипеді, ціна Ion Pro у 120 доларів США є дуже вигідною.

На додаток до своєї всебічної світлової продуктивності, Ion Pro RT має повний набір корисних функцій. Почнемо з того, що це один з небагатьох варіантів в нашому огляді, який підтримує пристрої з Bluetooth (наприклад, велосипедний комп’ютер GPS), що чудово підходить для перевірки заряду акумулятора та регулювання режимів на ходу. Bontrager також має помаранчеві бічні маркери, які допоможуть вам виділитися на перехрестях доріг. Якщо ми будемо прискіпуватися, то ліхтар трохи важкуватий для кріплення на шоломі для нерівних гірських велосипедних трас, а час його перезарядки досить довгий – від 7 до 15 годин. В іншому, він відповідає всім критеріям, які ми шукаємо в якісному налобному ліхтарі.Дивіться Bontrager Ion Pro RT

Найкращий бюджетний велосипед Легкий

NiteRider Swift 300 (25)

Тип: Налобний ліхтарМакс. люмен: 300Час роботи: 2-27 годинЩо нам подобається: Надзвичайно універсальний і низька ціна.Недоліки: недостатньо яскраве світло для швидкої їзди в темний час доби.

Swift 300 від NiteRider – це яскравий приклад того, як швидко за останні кілька років змінився світловий дизайн і світлодіодна технологія. За дуже розумні 25 доларів ви отримуєте якісний 300-люменний промінь, який знаходиться між точковим і ближнім світлом, акумуляторну батарею і безпеку, яку забезпечує авторитетний бренд. Нам особливо подобається цей пристрій за його невеликий розмір, який легко кинути в сумку, п’ять режимів, між якими легко перемикатися, і відносно довгий час роботи від батареї (2 години на високій потужності). Простіше кажучи, це ідеальний компаньйон для поїздок за продуктами або по помірно освітлених дорогах.

Не дивно, що менша потужність Swift 300 обмежує його привабливість для навігації в непроглядній темряві на дорогах і бездоріжжі. Тому ми не рекомендуємо використовувати його як єдине джерело світла для серйозних нічних поїздок. Цей ліхтар ідеально підходить для ситуацій “про всяк випадок”, коли ви запізнюєтеся, а також для велоподорожей або туристичних поїздок. Для аналогічного дизайну, але з невеликою додатковою потужністю, зверніть увагу на більш потужний на 200 люмен Swift 500, який коштує всього на 10 дорожче.Подивіться NiteRider Swift 300

Найкраще заднє велосипедне світло

Cygolite Hotshot Pro 150 (39)

Тип Заднє світлоМакс люмен: 150Напрацювання: 2-210 годинЩо нам подобається: Забезпечує чудову видимість для наближення автомобілістів.Чого немає у нас: Не підтримує з’єднання Bluetooth, як інші варіанти.

Якісні задні ліхтарі, такі як Cygolite Hotshot Pro 150, можуть бути помітні зустрічним водіям за півмилі (або більше) і є чудовим способом забезпечити вашу безпеку під час ранкових та вечірніх поїздок на роботу та з роботи. Багато хто вибирає дешеві варіанти в цій категорії, але ми вважаємо, що варто витратити до 39 Cygolite через його дуже яскраве світло, яке добре працює навіть у сонячні дні, довговічну конструкцію та зручну систему підзарядки від USB (багато дешевих задніх ліхтарів працюють лише на одноразових батарейках). Крім того, Hotshot включає в себе шість різних режимів спалаху і стаціонарного світла, щоб зробити вас максимально помітними.

Як ми вже згадували вище, Cygolite досить дорогий для заднього ліхтаря. Доступно багато дешевих варіантів, в тому числі 23 Planet Bike Superflash нижче, але це світло не може наблизитись до яскравості Cygolite, яка становить лише 65% люмени. Крім того, Hotshot має кріплення як для підсідельного штиря, так і для спинки сидіння, тому ви можете розмістити його там, де він буде найбільш ефективним. Зважаючи на те, що кількість відволікаючих водіїв на дорогах постійно зростає, ми вважаємо, що варто зупинити свій вибір на такій добре продуманій моделі. Для максимальної безпеки задніх ліхтарів зверніть увагу на Garmin Varia RTL510, який використовує радарну систему, щоб попередити вас про наближення автомобілів.Дивіться Cygolite Hotshot Pro 150

Найкращі ліхтарі для гірських велосипедів

Найкращий ліхтар для маунтинбайку Легкий: Light Motion Seca 2000

Вага: 7.6 унцій

Люмен: 2000

Кількість основних ліхтарів: 3

Кількість режимів: 4

Час роботи від акумулятора (заявлений виробником): 1.5 годин

Час заряджання: 4 години

Розмір акумулятора: 6400 мАг

Тип зарядки: USB

За загальною корисністю та яскравістю, нашим фаворитом став 2000-люменний Light Motion Seca 2000. Це далеко не найтехнічніший і найфункціональніший з доступних ліхтарів, але ціна, набір функцій, довговічність, простота використання і можливість швидкої зарядки через USB стали переконливими факторами для вибору Seca 2000 як найкращого ліхтаря в цілому.

ПОРІВНЯННЯ LIGHT MOTION SECA 2000 З ІНШИМИ ЛІХТАРЯМИ

Це єдиний акумуляторний ліхтар, який ми протестували, який досягає яскравості 2000 люмен, що виразно видно на стежці. У нашому тестуванні ліхтар працював на найяскравіших налаштуваннях протягом 3 годин 45 хвилин – значно довше, ніж заявлені 90 хвилин.

Обидва ці фактори були достатніми, але нам також подобається, як легко Seca 2000 встановлюється і знімається за допомогою товстого прогумованого ремінця, схожого на лижний ремінь. Він поєднує промені прожектора і прожектора в одному пристрої, забезпечуючи як ширококутне, так і спрямоване освітлення для пригод під час зоряних ночей.

Хоча нам подобається гнучкість, яку пропонують деякі інші ліхтарі з точки зору декількох варіантів кріплення та можливості заміни батарейок для продовження терміну служби, якщо вам потрібен надійний, яскравий ліхтар для велосипеда MTB, цей ліхтар – саме той, що вам потрібен.

Червоні та зелені світлодіоди на головній кнопці ввімкнення пропонують прості та зрозумілі вказівки щодо тривалості роботи акумулятора, а додаткова кнопка активує два жовтогарячі бічні світлодіоди для їзди по дорозі, що робить його придатним для використання як ліхтар на приміському або шосейному велосипеді. Нам також сподобалась його здатність до швидкої зарядки через USB – він повністю заряджається за чотири години. Ми вважаємо, що він пропонує найкраще співвідношення ціни та якості серед усіх ліхтарів у нашому огляді. Так, він не зовсім дешевий, але порівняно з Gloworm XS 2.0 це – він пропонує найкращі переваги та цінності серед ліхтарів, які ми тестували, а також на основі відгуків інших користувачів, таких як GearJunkie, які прийшли до такого ж висновку.

Тим не менш, Seca 2000 має деякі недоліки. Seca 2000 не пропонує наскрізної зарядки, що дозволило б байкерам продовжити час використання ліхтаря за допомогою зовнішнього акумулятора. Крім того, це ліхтар тільки для керма. Більш дорогі ліхтарі Seca Race і обидва Gloworm можуть використовуватися як ліхтарі для кріплення на шину або на шолом, але всі вони мають зовнішні акумулятори, з’єднані шнуром, який може зачепитися, якщо не буде належним чином закріплений. Загалом, вбудований акумулятор Seca без додаткових кабелів, простота у використанні та яскравість зробили його нашим фаворитом.

Найкраще підсвічування для шолома: Light Motion Vis 360 Pro

Вага: 4.9 унцій

Люмен: 600

Кількість головних вогнів: 1

Кількість режимів: 5

Час автономної роботи (заявлений виробником): 2 години

Час підзарядки: 6 годин

велосипед, світло, люмен

Розмір акумулятора: 3200 мАг

Тип зарядки: USB

У той час як Light Motion Vis 360 Pro є технічно єдиним шоломом, призначеним для шолома світло ми протестували, нам дуже сподобалося, як легко можна зняти і надіти ліхтар на шолом. Кріплення встановлюються одноразово – вам доведеться протягнути їх через вентиляційні отвори шолома, але ви не відчуєте їх, як тільки вони будуть встановлені, і вам більше ніколи не доведеться про них думати.

Почесні згадки

Виносний передній ліхтар Niterider Pro 4200 Enduro

Якщо ви намагаєтесь відтворити сонце, дистанційний передній ліхтар Niterider Pro 4200 Enduro – це те, що вам потрібно. Він був фаворитом багатьох сайтів з оглядами, але при 4200 люменах це може бути перебором. Він також продається в роздріб за понад 500 гривень, тож зрештою перевищив ціновий ліміт, який ми встановили для себе в цій історії. У нас не було можливості протестувати його самостійно, але на нього варто поглянути, якщо для вас важливе найяскравіше світло.

Bontrager Ion Pro RT

Bontrager Ion Pro RT був майже нашим вибором найкращого ліхтаря за вигідною ціною. Але коли ми знайшли ліхтар Bright Eyes за 50 доларів, він не міг з ним зрівнятися.

Bontrager Ion Pro RT – чудовий ліхтар, але трохи вибагливий. Це не найінтуїтивніший світло використовувати. Один з наших тестувальників зазначив, що не побажав би його найлютішим ворогам, тому що у нього виникли проблеми з його ввімкненням. Ви повинні двічі натиснути на перемикач, щоб він не ввімкнувся випадково. Звичайно, як ми вже говорили йому, читання інструкції допомагає.

Lezyne Mega Drive 1800i

Lezyne Mega Drive 1800i – це чудовий виносної ліхтар, але Light Motion Seca 2000, який виграв наш загальний вибір, має трохи більше потужності в плані люменів. Нам також більше сподобалася діаграма спрямованості променя.

Тим не менш, Lezyne Mega Drive – чудовий барний ліхтар, який пропрацював довше, ніж очікувалося під час численних тестів. Підключення до додатків і можливість додати додатковий акумулятор теж чудові.

NiteRider Lumina

NiteRider Lumina – це ліхтар з інтегрованим акумулятором, як і Bontrager Ion Pro, який також потрапив до нашого розділу “Почесні згадки.

Niterider Lumina можна носити як підшоломний ліхтар, але додаткова вага батареї на передній частині шолома збільшить навантаження на шию. Він отримав деяке визнання, але ми вирішили, що Light Motion Vis 360 Pro краще підходить для підшоломного ліхтаря. Bontrager Ion Pro також має 1300 люменів проти. NiteRider’s 900.

Як почати нічні катання на гірському велосипеді

Їзда на шосейному велосипеді вночі може здатися досить складним завданням. Їзда на гірському велосипеді вночі додає ще більше складнощів, оскільки ви їдете звивистою стежкою, скелями, деревами, падіннями, трамплінами та іншим. Ось кілька порад для ваших перших поїздок вночі і кілька порад для отримання максимального досвіду, і, до речі, ми не рекомендуємо починати нічну їзду або більш небезпечні траси вночі, якщо ви тільки починаєте кататися на гірському велосипеді.

Їдьте з кимось, хто має досвід катання вночі

Перш за все, для першої поїздки ми рекомендуємо їхати з кимось, хто вже їздив вночі, та/або з групою, яка їздила вночі раніше. Також, в ідеалі, обирайте трасу, якою ви їздили раніше вдень, не надто складну. Потрібен певний час, щоб звикнути до їзди вночі з ліхтарями, тому вам захочеться помилитися на легкому шляху, поки ви не освоїтеся.

велосипед, світло, люмен

Переконайтеся, що ви бачите кнопки на вашому ліхтарі

Якщо це ваш перший ліхтар для гірського велосипеда, переконайтеся, що кнопки легко побачити і натискати. Це полегшує зміну режиму освітлення під час їзди, а також вмикання та вимикання ліхтаря.

Кнопки на ліхтарях, які ми протестували, були легко помітними та зручними для використання, коли вони встановлені на кермі. Очевидно, що трохи складніше побачити кнопку, коли ліхтар закріплений на голові, але ці кнопки також були легкодоступними. Завдяки можливості дистанційного керування, Gloworm X2 надзвичайно простий в управлінні, оскільки ви можете змінювати його яскравість з керма.

Ознайомтеся з батареями

Ліхтарі із зовнішніми акумуляторами трохи складніше встановлювати, ніж ліхтарі з вбудованим акумулятором, оскільки вам потрібно максимально надійно закріпити акумулятор і шнур. Всі зовнішні акумулятори, які ми використовували, були оснащені ремінцями на липучках, щоб закріпити акумулятор на рамі велосипеда, коли він використовується як кермо світло.

Додаткові ремінці дозволяють також закріпити шнур на рамі. Однак переконайтеся, що шнур має достатню довжину, щоб дозволити вам повністю обертати кермо, інакше ви можете висмикнути шнур на різких поворотах або змінити те, що світиться на фарах. Якщо ви використовуєте дротовий ліхтар як підсвітку для шолома, сховайте акумулятор і додатковий шнур в рюкзаку, де він не буде заважати або трястися під час їзди.

Будьте розумні щодо того, коли використовувати світло на високому рівні

Не тримайте фари увімкненими на повну потужність весь час їзди, особливо на рівнині або підйомах. Така яскравість потрібна лише під час швидкого спуску, і ви розрядите акумулятор набагато швидше, якщо весь час залишатимете його на найвищому рівні.

Багато ліхтарів для гірських велосипедів запам’ятовують останнє налаштування, яке ви використовували, і повернуться до нього наступного разу, коли ви ввімкнете світло. Тому, коли ви вперше вмикаєте ліхтар для їзди, добре було б перебрати всі налаштування освітлення, щоб переконатися, що для початку ви не вибрали найяскравіший режим освітлення. Ми рекомендуємо починати з найнижчого рівня яскравості на легкій місцевості, щоб дати вашим очам час адаптуватися. Потім, коли ви потрапите на більш пересічену місцевість, ви можете переключитися на більш яскраве світло, якщо вам це потрібно.

Зберігайте простір, коли їдете з іншими

Коли ви їдете з друзями, залишайте достатньо місця між собою. Занадто близьке розташування до того, хто їде попереду, може заплутати вас обох, особливо якщо ви використовуєте лише ліхтарі на шоломі і промені перекривають один одного. Якщо ви будете їхати на невеликій відстані, у вас не виникне цієї проблеми.

Чи потрібен мені задній ліхтар?

Вам не потрібен задній ліхтар. Так, дійсно. Задній ліхтар необхідний у містах, де світло вашого велосипеда може бути заглушене іншими ліхтарями світло джерела – заднє світло велосипеда гарантує, що машини можуть вас бачити. Але на трасі гірського велосипеда це може відволікати інших велосипедистів, які вже бачать ваш шолом або ліхтарі на кермі, що виступають перед вами.

Однак, якщо ви плануєте їздити по дорозі або пішохідній доріжці, щоб дістатися до своїх гірських велосипедних маршрутів, важливо мати задній ліхтар або світловідбивач. Вимикайте їх лише після того, як виїхали на трасу. Якщо ваш задній ліхтар світловідбиваючий, подумайте про те, щоб сховати його під час їзди.

Що робити з акумулятором велосипедного ліхтаря на морозі

При їзді в холодну погоду тримайте акумулятор в теплі. Літій-іонні акумулятори втрачають значну кількість енергії, коли стають занадто холодними. Інтегровані ліхтарі, такі як Seca 2000, мають перевагу: потужні світлодіоди можуть виробляти значну кількість тепла, що допоможе зберегти ліхтар теплим. Якщо ваш ліхтар має зовнішній акумулятор, подумайте про те, щоб загорнути його в ізоляцію або тримати під курткою в холодну пору року.

Що робити з акумулятором велосипедного ліхтаря, коли він перегрівся

З іншого боку, під час їзди в теплу погоду не допускайте перегріву речей. Світлодіоди виділяють багато теплової енергії, але надмірне нагрівання може пошкодити електроніку або схему. Більшість ліхтарів (і всі рекомендовані нами) трохи зменшують потужність, коли стають занадто гарячими. Деякі з них переходять на нижчий рівень освітлення, тоді як інші можуть непомітно зменшити його до нижчого рівня. Коли ви відпочиваєте на трасі в спекотну погоду, зменшіть яскравість світла, щоб зменшити ймовірність перегріву.

ЯКЕ СВІТЛО ПІДХОДИТЬ МЕНІ?

Тип світла, який вам потрібен, повністю залежить від ваших умов їзди. Читайте далі, щоб дізнатись, які саме світло ідеально підходить для ваших умов їзди.

При їзді в містах у вас не буде особливих проблем з видимістю. Більшість вулиць добре освітлені. Однак набагато важливіше бути видимим. “Лампи безпеки” ідеально підходять для таких ситуацій, як ця. Ці типи ліхтарів забезпечують вашу видимість завдяки опціям миготливого режиму та широкому куту огляду. Миготливі режими можуть здатися надмірними, але вони привертають увагу і надають вам додатковий рівень безпеки. Хорошим прикладом такого заднього ліхтаря може бути неймовірно потужний LEZYNE STRIP DRIVE PRO. З вражаючими 300 Люмени, Lezyne Strip Drive Pro – це відмінне співвідношення ціни та якості.

Будь-яка фара вище 150 люменів досить добре в межах міста. Ви повинні забезпечити свою видимість. Також було б непогано носити світловідбиваючий жилет, якщо ви їдете через погано освітлені ділянки на роботу або вночі.

НІЧНІ ПОЇЗДКИ ПО ДОРОГАХ

Небагато людей їздять вночі, якщо тільки вони не їдуть на роботу, але якщо ви катаєтеся просто для розваги або берете участь у групових поїздках вночі, то вам потрібно переконатися, що вас добре видно. Такі поїздки, як правило, швидкісні і можуть складатися з поїздок по автомагістралях або інших погано освітлених ділянках. Тут більш потужна комбінація фар і задніх ліхтарів може допомогти по-іншому. Подивіться на фари потужністю 200-800 люмен. Це дозволить заздалегідь помітити будь-які вибоїни або перешкоди та уникнути їх.

Бреветна їзда також вимагає хорошого освітлення та засобів видимості. Більшість спільнот велосипедистів в Індії вимагають, щоб ваша фара випромінювала не менше 150 люменів. Ми рекомендуємо залишатися на безпечній стороні і вибирати трохи більш потужне світло. Все, що вище 200 Люмени це чудово. Ніколи не знаєш, з чим зіткнешся під час їзди в темряві, особливо на індійських дорогах.

Довговічність – ще один важливий фактор, який слід враховувати при виборі світла для бревету. Бревет на 300, 600 і більше кілометрів вимагатиме від вас більш тривалої їзди вночі. Зверніть увагу на ліхтарі з великою тривалістю роботи – вам доведеться використовувати ліхтар в режимах з низькою потужністю, щоб отримати максимальну віддачу від батареї. Ще одним чудовим варіантом для велосипедистів, що їздять бреветом, є лужні ліхтарі на батарейках. Вони прослужать довше, ніж ліхтарі, що заряджаються від USB. Якщо ви все ще бажаєте користуватися ліхтарями, що перезаряджаються, зверніть увагу на ліхтарі, які можуть працювати під час заряджання. Це дозволить вам їхати далі, одночасно заряджаючи ліхтар.

Задні ліхтарі з різними режимами миготіння будуть ідеальними і тут. Щось між 50-300 люменів було б добре звернути увагу при покупці заднього ліхтаря для більш серйозних нічних поїздок.

ПОЗАШЛЯХОВІ ЛІХТАРІ ДЛЯ ЇЗДИ ПО БЕЗДОРІЖЖЮ

Немає нічого кращого, ніж адреналінове катання гарною стежкою до пізнього вечора. Їзда на трасі досить складна вдень. Спробувати покататися стежкою вночі слід лише за умови належного освітлення. Для їзди по бездоріжжю вночі вам знадобиться хороша потужна фара десь в діапазоні 800-1500 люмен. Важливо вибрати ліхтар з широким рівномірним світловим потоком, а не з центральною точкою. Гаряча точка означає, що ви не зможете нічого чітко бачити за межами гарячої точки. Це зробить ваше поле зору дуже вузьким і обмеженим – це катастрофа, яка чекає, щоб статися.

велосипед, світло, люмен

Задні ліхтарі не є найважливішими при їзді на трейлових велосипедах, але вони повинні бути обов’язковими, якщо ви їдете в групі. Потужні позашляхові ліхтарі мають можливість “перемикання” рівня яскравості; таким чином, ви можете освітлювати шлях на технічних спусках і заощаджувати заряд акумулятора на довгих підйомах.

Як ми тестуємо велосипедні ліхтарі

Кожен з ліхтарів, представлених в цьому посібнику, пройшов серію тестів, щоб визначити, наскільки добре вони відповідають цим чотирьом категоріям: Яскравість, простота використання, універсальність і вартість. Ось як кожна категорія конкретно вплинула на вибір ліхтарів, які потрапили до цього посібника:

Яскравість: Яскравість велосипедного ліхтаря залежить не тільки від його світлового потоку або фактичної яскравості, а й від якості світла і від того, які налаштування він пропонує. Як згадувалося в розділі про те, як купити велосипедний ліхтар, якісні велосипедні ліхтарі можуть мати світловіддачу від 200 до 1000 люмен, хоча це залежить від того, де ви плануєте їздити. Щоб перевірити це, ми подивилися, наскільки ефективно світло робить нас видимими, не засліплюючи зустрічний транспорт, а також забезпечує деяке освітлення навколишнього середовища.

Простота використання: Велосипедний ліхтар, який важко встановити, або навіть важко ввімкнути і перемикати між його налаштуваннями, не буде особливо захоплюючим для використання знову і знову. Якщо ліхтар простий у використанні, ви будете більш схильні його використовувати. Простий і зрозумілий. Також бажано, щоб світло не вимагає багато перемикань під час їзди (або, принаймні, простий у використанні).

Універсальність: Можливість використання одного набору велосипедних ліхтарів на декількох велосипедах не є чимось надзвичайним, але приємно мати таку гнучкість, якщо це необхідно. Крім того, ліхтар, який пропонує кілька налаштувань яскравості або різні режими освітлення, набагато цінніший, ніж просто стандартний однопроменевий ліхтар.

Цінність: Цінність велосипедного ліхтаря – це не тільки ціна на наклейці, але й комбінація трьох вищезгаданих категорій, а також те, як вона співвідноситься з його вартістю. У діапазоні 15-40 є багато цінних ліхтарів, здатних відповідати різним бюджетам, не жертвуючи при цьому якістю.

Як купувати велосипедні ліхтарі

Вибираючи велосипедний ліхтар, зверніть увагу на кількість люменів, яку він здатний виробляти, оскільки це показує, наскільки яскраве світло. Багато моделей дають вам це число прямо в назві, і, виходячи з нашого тестування, рекламований люмени рейтинг є точним для найкращих пристроїв, хоча яскравість може зменшуватися, коли батарея розряджається.

Кількість люменів у фарах залежить від того, де ви будете їздити на велосипеді. Для їзди вночі вам потрібно не менше 1 000 люмен. Для міських доріг, де є вуличне освітлення, 200 люмен підійде. Задні ліхтарі повинні видавати від 40 до 100 люменів, оскільки вони в основному там, щоб інші могли вас бачити.

Будьте обережні і не використовуйте дуже яскраві блимаючі фари під час їзди на велосипеді. Це може дезорієнтувати водіїв і ускладнити ваше бачення.

Крім того, все, що перевищує 300 люмен, потенційно може засліплювати учасників зустрічного руху. Отже, подумайте про те, щоб зменшити яскравість, коли наближаються машини – так само, як ви можете використовувати дальнє світло на своєму автомобілі. Якщо ви стурбовані тим, що водії бачать вас ззаду, подумайте про встановлення двох задніх ліхтарів: Один, що блимає, і один, що горить постійно.

Поширені запитання

Скільки люменів мені потрібно для велосипедного ліхтаря?

Точна кількість люменів, необхідна для велосипедного ліхтаря, залежить від того, де і коли ви будете їздити. Для їзди по місту краще використовувати передній ліхтар потужністю до 200 люмен, в той час як задній ліхтар повинен мати яскравість від 40 до 100 люмен люмени. Якщо в місті, де ви їздите, не так багато вуличних ліхтарів, шукайте ліхтар з більшою світловіддачею.

Якщо ви збираєтеся кататися вночі по стежках або на гірському велосипеді, вибирайте щось яскравіше, в діапазоні приблизно 1000 люмен люмени. Найкращі гірські велосипедні ліхтарі

Також важливо не використовувати занадто яскраве світло. Вони можуть дезорієнтувати учасників зустрічного руху і принесуть більше шкоди, ніж користі. Лампи зі світловим потоком всього 300 люмен можуть частково засліплювати глядачів, тому не варто прагнути до яскравішого, ніж краще. Я також рекомендую вибрати ліхтар, який можна затемнити одним натисканням кнопки. Це дозволяє уникнути засліплення тих, хто наближається до вас, залишаючись при цьому видимим.

Чи є велосипедні ліхтарі водонепроникними?

Не всі велосипедні ліхтарі водонепроникні, хоча існує великий вибір ліхтарів, які. Наша найкраща водонепроникна фара Light and Motion Urban 500 Headlight – відмінний варіант, який також має бічні ліхтарі та кілька налаштувань яскравості.

Варто зазначити, що велосипедні ліхтарі, які не є водонепроникними, все одно повинні витримувати невеликий дощ (хоча проливна злива або повне занурення під воду світло слід уникати, якщо це можливо).

Вам потрібне світло на велосипеді вночі?

Так. Немає сумнівів, що вам потрібна хоч якась кількість світло на велосипеді під час їзди вночі. Це також стосується їзди в умовах недостатньої освітленості, наприклад, в сутінках або на світанку. Ви також можете використовувати менший ліхтар (як наш бюджетний варіант) як підсвітку на колесо, щоб збільшити видимість.

Їзда без ліхтаря на велосипеді вкрай небезпечна і може призвести до серйозних травм або смерті.

Як далеко повинен світити велосипед світло світити?

Передні ліхтарі велосипеда повинні бути видимими на відстані не менше 500 футів, а задні – не менше 600 футів.

велосипед, світло, люмен

Однак не всі велосипедні ліхтарі продаються з точки зору відстані, на яку вони світять, тому важливо розуміти рейтинг люмена ліхтаря (пояснений вище) і використовувати його, щоб визначити, який велосипедний ліхтар є найкращим.

Як ще можна покращити видимість під час їзди?

Велосипедні ліхтарі – не єдиний спосіб бути більш помітними для оточуючих під час їзди на велосипеді – ви також можете носити світловідбиваючий одяг або використовувати ліхтар на велосипедному шоломі (я рекомендую для цього главу з “Тисячі”). Ви навіть можете накинути кілька ліхтариків або світловідбиваючу стрічку на рюкзак і використовувати менші ліхтарики як підсвітку для велосипедних коліс.

Рік Стелла – редактор фітнес-технологій в команді Insider Reviews. Він оглядає та пише статті про всі види носячих пристроїв, таких як трекери активності та смарт-годинники, а також про різноманітні інші носячі пристрої, пов’язані з фітнесом. Рік має більш ніж восьмирічний досвід роботи у сферах оздоровчого фітнесу, активного відпочинку та споживчих технологій. Коли він не пише цифровою ручкою на цифровому папері, Рік любить слухати живу музику, грати у футбол, дивитися серіали Netflix та їздити на велосипеді. Більшу частину свого життя Рік проживає в Орегоні, зараз він живе в Брукліні. З ним можна зв’язатися за адресою rstella@insider.com або на @RickStella. Дізнайтеся більше про те, як наша команда експертів тестує та оглядає продукти на Insider тут. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо товари для здоров’я, фітнесу та активного відпочинку.

Підпишіться на щотижневу розсилку Insider Reviews, щоб отримати більше порад щодо купівлі та вигідних пропозицій.

Придбати ліцензію на логотип та похвалу до цього сюжету можна тут.

Розкриття інформації: Написано та досліджено командою Insider Reviews. Ми висвітлюємо товари та послуги, які можуть вас зацікавити. Якщо ви купуєте їх, ми можемо отримати невелику частку доходу від продажу від наших партнерів. Ми можемо безкоштовно отримувати продукцію від виробників для тестування. Це не впливає на наше рішення щодо того, чи буде продукт показаний або рекомендований. Ми працюємо незалежно від нашої рекламної команди. Будемо раді вашим відгукам. Пишіть нам на reviews@insider.com.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top