Перемикання передач на велосипеді Nishiki. Як щодо 18-дюймових велосипедів?

Перший велосипед, який я по-справжньому полюбив: Мій Nishiki Olympic 88 року

Старий дорожній велосипед відчував себе чужим, незграбним і незручним. Це також змінило моє життя.

ВЛІтку, коли мені виповнилося 15 років, я нарешті виріс із блискучого рожево-фіолетового дитячого велосипеда, на якому пересувався нашим маленьким пляжним містечком на озері Мічиган. Тоді тато пішов до нашого сараю і відкопав стару річ, яку зберігав там, подалі від очей.

Коли він під’їхав до мене на дорожньому велосипеді, я подумала, що він виглядає дурнуватим і старим. Він мав тонку червону раму. Винос, обмотаний білою тканинною стрічкою, відходив від руля і скручувався донизу у формі, яка здавалася мені незграбною. Тато тримав його поруч зі мною, нахилившись набік і дивлячись на висоту. Він опустив для мене сидіння і викрутив кермо вгору, щоб, як я тепер розумію, мені було легше дотягнутися до гальм. Я сів і об’їхав тупик, зупинився, опустив ноги і примружився, дивлячись на тата в променях літнього сонця.

Він мені не сподобався. Я не хотіла. Їзда була чужою, незграбною, незручною, нахиленою вперед і вибоїстою. Тато сказав, щоб я проїхався на ньому кілька разів, щоб я звик до нього. Він пояснив, що два сріблясті важелі на рамі між моїми колінами призначені для перемикання передач.

Три сучасні сталеві велосипеди

Bianchi Eroica

ІнформаціяОсучаснена ностальгія з перемикачами передач і елегантно інтегрованою гарнітурою, сліпучим покриттям Bianchi celeste і, звичайно ж, груповим гарнітуром Campy.

Masi Gran Criterium Classico

Masi відтворив свій чудовий шосейно-кільцевий велосипед 70-х років, аж до культового набору хромованих наконечників.

Stoemper Taylör

5000,399 (frameset) | stoemper.com

Ця сталева рама має ретро-плавний хід, але її можна налаштувати за допомогою сучасних компонентів, включаючи дискові гальма та eTap перемикання передач.

Я не пам’ятаю, куди я хотів поїхати того дня – можливо, на пляж, або на музичну репетицію, або на тренування з плавання, але я точно знаю, що я не торкався важелів перемикання передач (і не буду торкатися їх ще близько року). Я також знаю, що врешті-решт я їздив на цьому велосипеді в усі ці місця. І я їздила на ньому до друзів, до молодіжної групи, додому до мого хлопця, коли його батьків не було вдома, всюди, куди мені хотілося поїхати.

І я приїхав у всі ці місця спітнілий, тому що мені подобалося розганяти велосипед так швидко, як тільки міг.

Моя мама їздила на “Нішікі” поруч з татом, коли він бігав, коли він щойно повернувся з морської піхоти і пробігав 6-мильну дистанцію за 6 хвилин. Він купив його для неї новим, у 1988 році, коли делікатна біла стрічка і відповідні гумові гальмівні ковпаки були шикарними, коли шестишвидкісне перемикання передач Shimano і масивні гальмівні супорти та петлеві важелі були останнім словом техніки. Вона їхала поруч з ним, сміючись і радіючи, жартуючи і підколюючи мого батька, коли він біг, занадто швидко, щоб відповісти.

Навіть коли вона завагітніла моєю сестрою, вона продовжувала їздити на велосипеді, аж поки не почали боліти стегна. Вона почала трохи кульгати, а також мала проблеми з тим, щоб з’їсти більше, ніж кілька шматочків їжі, тож про їзду верхи не могло бути й мови. І хоча це було влітку, мій тато повісив для неї велосипед. У жовтні у неї почалися такі сильні болі в спині, що вона була прикута до ліжка. У листопаді вона народила мою сестру, а через чотири тижні у неї діагностували рак, який дав метастази зі шлунку в яєчники. У лютому вона померла. Їй було 28. Мені було 2 роки.

Я ніколи по-справжньому не знала свою маму. Я її не пам’ятаю. Мені розповідали багато історій, найперша з яких про те, як вона брала мене з собою на пробіжки в дитячому біговелі, а остання – як я, дворічна, сиділа в її лікарняній палаті, смикала за трубки та шнури, прикріплені до неї, і кричала: “Вони мені не подобаються”!”

Я завжди шукав способи познайомитися з нею ближче. Я зберігав її фотографії в шухляді, її водійське посвідчення та кілька весільних фотографій. У мене було кілька майок, які вона носила в коледжі, і я берегла їх, наче вони були чарівними. Я смакував реальні факти про неї, такі як її улюблена квітка (гарденії) та улюблене печиво (шоколадне безе). Я відчувала їх запах і їла їх, як вона.

Як перемикати передачі на велосипеді

Перш ніж ми почнемо, ми рекомендуємо вам перевірити стан деяких компонентів трансмісії, щоб уникнути будь-яких розчарувань у майбутньому. По-перше, перевірте, чи не винна в цьому зігнута вішалка перемикача перемикання передач (докладніше див. нашу покрокову інструкцію про те, як діагностувати та випрямити погнутий вішак).

Якщо ваш трос перемикання передач виглядає так, ви не зможете далеко просунутися в цьому процесі. Садівник Каден / Наші ЗМІ

Вкрай важливо, щоб троси були в хорошому стані. Кінці тросів не повинні бути перетираними, а зовнішній корпус не повинен мати тріщин або розколів. У будь-якому випадку, краще замінювати їх приблизно раз на рік. Також варто переконатися, що болти кріплення перемикача, кривошипа та касети затягнуті з рекомендованим виробником моментом затягування. Також перевірте стан перемикачів та манеток, якщо вони старі. Перемикачі з часом можуть розвинути люфт або нахил в шарнірах або зв’язках. Варто потримати клітку перемикача і перевірити, чи не має вона надмірних бічних рухів.

Варто перевірити, чи правильно затягнуті перемикачі та касета, перш ніж перемикати передачі. Kaden Gardener / Наші ЗМІ

Храповик всередині перемикача передач також може з часом зношуватися. Симптомом цього часто є нечітке або мертве відчуття перемикання передач. Деякі перемикачі, такі як багато варіантів Campagnolo, можна обслуговувати, тоді як храповий механізм у перемикачах Shimano є еквівалентом швейцарського годинника і потребує заміни. Якщо це так, вам потрібно буде замінити ці деталі. Якщо ви встановлюєте новий перемикач, перед індексацією шестерень вам потрібно буде встановити обмежувальні гвинти та відрегулювати зазор B. Ви можете прочитати, як це зробити в кінці цього посібника.

Що потрібно для індексації передач

  • Шестигранний ключ, щоб підібрати болт кріплення троса перемикача, зазвичай розміром 4 мм або 5 мм
  • Динамометричний ключ і торцева головка для затягування болта кріплення троса (необов’язково, але рекомендується)

Крок 1

Переведіть задній перемикач на найменшу шестерню.

Обережно і повільно рухайте задній перемикач вручну, крутячи педалі, щоб переконатися, що ланцюг не зіскочить з обох кінців касети. Якщо це так, вам потрібно буде перевірити вирівнювання підвіски та обмежувальні гвинти.

Якщо ваш привід має передній перемикач, переведіть його на середнє або найменше ланцюгове колесо.

Крок 2

Регулятор натягу троса дозволяє точно відрегулювати натяг троса. Каден Гарденер / Наші медіа

Закрутіть регулятор ствола повністю за годинниковою стрілкою, а потім викрутіть на один оберт.

Регулятор натягу троса – це механізм, який вносить невеликі зміни в натяг троса, ефективно збільшуючи або зменшуючи довжину зовнішньої частини шестерні.

Регулятори перемикачів зазвичай зустрічаються на перемикачах на гірських велосипедах. Кейден Гарденер / Наші ЗМІ

Зазвичай він розташований на задній частині перемикача або на перемикачі швидкостей. Деякі шосейні велосипеди мають вбудовані регулятори, які інтегровані в корпус троса.

Крок 3

Відпустіть болт кріплення троса на задній панелі перемикача.

Крок 4

The cable retention bolt is torqued to 5Nm on this Shimano Sora rear derailleur. Каден Садівник / Наші ЗМІ

Натягнувши ланцюг на найменшу шестерню, натягніть трос перемикача передач і знову затягніть фіксуючий болт до потрібного рівня.

Крок 5

Плавно крутіть педалі та натисніть один раз на перемикач, щоб перевести ланцюг на другу найменшу шестерню.

Якщо ланцюг не переключився на другу передачу, вам потрібно збільшити натяг троса, повернувши регулятор проти годинникової стрілки.

Продовжуйте обертати кривошипи і збільшуйте натяг ланцюга до тих пір, поки він не переключиться на другу передачу.

Якщо вам довелося сильно розкрутити регулятор перемикача, варто відкрутити болт кріплення троса, протягнути більше троса і почати все спочатку. Якщо ви залишите регулятор ствола без змін, він не залишить місця для майбутніх налаштувань.

Якщо ланцюг плавно переключився на другу передачу і немає надмірного шуму, це хороша ознака.

Встановлення обмежувальних гвинтів перемикача

Обмежувальні гвинти контролюють діапазон руху перемикача. Обмежувальні гвинти зазвичай розташовані на B-образних або паралелограмних пластинах.

Гвинти впираються у виступ, вбудований в паралелограмні пластини, зупиняючи перемикач на своєму шляху.

Якщо вони не встановлені належним чином, ваш ланцюг може зіскочити з касети або ланцюгових кілець, що може бути небезпечно – як для вас, так і для вашого велосипеда.

Що вам знадобиться

  • Невелика викрутка з хрестовою головкою або шестигранний ключ. Багато перемикачів Shimano використовують головку JIS. Викрутка JIS рекомендована, але не обов’язкова.
  • шестигранний ключ на 4 або 5 мм, щоб зафіксувати затискний болт троса
  • динамометричний ключ і торцевий ключ для затягування болта кріплення троса (необов’язково, але рекомендується)

Як відрегулювати обмежувальні гвинти перемикачів

Хоча існують різні методи, найкраще встановлювати обмежувальні гвинти при від’єднаному тросі. Це пов’язано з тим, що натяг троса не враховується в рівнянні.

Для регулювання сучасних перемикачів потрібен шестигранний ключ, хоча деякі користуються хрестоподібною або хрестовою викруткою. Старі перемикачі Shimano використовують головку JIS для кінцевого гвинта, але, з належною обережністю, у вас не повинно виникнути проблем з використанням будь-якої викрутки з хрестовою головкою.

Крок 1

Вручну направте ланцюг на найбільшу шестерню та відрегулюйте обмежувальний гвинт. Kaden Gardener / Наші ЗМІ

Встановіть перемикач на найбільшу шестерню та відрегулюйте обмежувальний гвинт “L.

Спочатку ми встановимо нижній обмежувальний гвинт на задньому перемикачі, який запобігає потраплянню ланцюга на спиці.

Знайдіть нижній обмежувальний гвинт, який зазвичай позначений літерою “L.

Натисніть на перемикач, щоб вручну переключитися на найвищу передачу.

Продовжуючи вручну натискати на перемикач, плавно поверніть кривошипи та закрутіть нижній обмежувальний гвинт, доки касета не перейде на найбільшу шестерню без стрибків та клацань.

Якщо перемикач не новий, ми рекомендуємо альтернативний метод.

Встановіть обмежувальний гвинт так, щоб ланцюг потрапив на другу за величиною шестерню.

Потім, натискаючи на перемикач, повільно розкручуємо обмежувач, доки ланцюг не потрапить на найбільше зубчасте колесо і не почне рухатися плавно.

Це означає, що допуск межі перемикання перемикача не зміщується в неправильний бік шкали.

Крок 2

Тепер ми встановлюємо гвинт верхнього обмеження, щоб запобігти зсуву ланцюга з касети в дропаут з боку приводу.

Закрутіть регулятор високої передачі (H) і дозвольте ланцюгу рухатися до дна касети, плавно крутячи педалі.

Закручуйте регулятор висоти, доки ланцюг не повернеться на найменше кільце/найвищу передачу і не почне рухатися плавно, без стрибків і клацань.

Як і з гвинтом нижньої межі, ми рекомендуємо налаштовувати вживаний задній перемикач, спочатку встановивши верхню межу так, щоб ланцюг потрапляв на другу найменшу шестерню.

Потім повільно викручуйте гвинт, доки ланцюг не перейде на найменше зубчасте колесо.

Тепер слід встановити задні високі та низькі межі.

Крок 3

Тепер ми відрегулюємо зазор B (також відомий як B-натяг, кут нахилу кузова або “dangle-angle”).

Коли велосипед на найвищій передачі, верхнє перемикання повинно проходити впритул до касети. Обертання за годинниковою стрілкою збільшує зазор, проти годинникової стрілки – закриває його.

Більшість перемикачів більшості виробників вимагають зазор B від 5 до 6 мм. Відрегулюйте, поки не досягнете такого зазору. Ви можете використовувати шестигранний ключ 5 або 6 мм в якості орієнтира.

Зазор B є особливо важливим параметром на новітніх 11- та 12-швидкісних гірських велосипедах.

SRAM постачає інструмент, який ви можете встановити на одну лінію з колесом шківа перемикача та шестернею касети, щоб допомогти вам досягти правильного регулювання.

Якщо ви регулюєте зазор B на гірському велосипеді з повною підвіскою, майте на увазі, що вам потрібно налаштувати амортизатор під необхідний прогин.

Як діагностувати поширені проблеми з трансмісією

Проблема: Шестерні добре відрегульовані, але ланцюг продовжує зісковзувати з обох кінців касети або ланцюгових кілець

  • Рішення: Найчастіше це пов’язано з погано відрегульованими обмежувальними гвинтами перемикачів, і їх потрібно відрегулювати. Причиною також може бути погнутий кронштейн перемикача

Проблема: Задні шестерні правильно проіндексовані, але ланцюг зміщується занадто далеко в одному напрямку

  • Рішення: Якщо ланцюг не опускається на дно касети, а зміщується через велике зубчасте колесо на спиці (або навпаки), це означає, що погнутий задній підвіс потребує випрямлення або заміни. Якщо ви потрапили в аварію або якось пошкодили велосипед, ймовірною причиною може бути саме це. Також можливо, але менш імовірно, що причиною цього є обмежувальні гвинти

Проблема: Перемикання на нижчу передачу відбувається добре, а на вищу – повільно або з заїданням

  • Рішення: Коли востаннє замінювали кабелі? Брудні кабелі та корпус можуть спричинити повільне або неточне перемикання передач

Проблема: Ланцюг ковзає, стрибає і взагалі погано поводиться

  • Рішення: Перевірте знос ланцюга за допомогою ланцюгової шашки. Залежно від того, наскільки вони зношені, вам може знадобитися також заміна касети та ланцюгових кілець
  • Whatsapp
  • Reddit
  • Написати другу

Соціальні мережі

Оскар Хакл – технічний автор BikeRadar. Він був завзятим велосипедистом з підліткового віку, спочатку захопившись шосейним велоспортом і виступаючи за місцевий клуб. З тих пір він захопився гравійною їздою, а нещодавно захопився темним мистецтвом гірського велосипеда. Його улюблені поїздки – це епічні дорожні або гравійні маршрути, і він також підхопив велосипедну заразу після проходження Шляху короля Альфреда та Західного Керноу. Оскар має ступінь бакалавра з англійської літератури та кінознавства і має майже десятирічний досвід роботи у велосипедній індустрії, спочатку працюючи на різних посадах в Evans Cycles, а потім приєднався до Carbon Bike Repair. Він особливо захоплюється екзотичними інструментами для майстерні та є прихильником наборів інструментів Campagnolo. Оскар віддає перевагу легким дорожнім та гравійним рамам з простими формами труб, а не останнім тенденціям аеродинаміки та повної інтеграції. Він одержимий ідеєю бути в курсі всіх новітніх технологій, зациклений на найдрібніших деталях і відомий своїми унікальними думками.

Спонсорські пропозиції

Журнал Cycling Plus

Підпишіться на журнал Cycling Plus та отримайте Lezyne Super Pro GPS (вартістю £135)!) в якості вітального подарунка! Крім того, заощаджуйте 16% від ціни передплати.

nishiki, велосипед, перемикання, передачі, дюйм

Журнал MBUK

Підпишіться на MBUK та отримайте шолом Scott Supra Plus в якості вітального подарунка! Плюс, заощаджуйте 35% від магазинної ціни!

Кращі 20 дюйм Відео-демонстрація велосипедів

Хочете побачити ці велосипеди в дії? Подивіться наш відео-обзор наших улюблених 20-дюймових велосипедів. Ви побачите кожен велосипед в дії, а також дізнаєтесь, чому вони нам подобаються.

  • MSRP: 289
  • ВИСОТА СИДІННЯ: 21.4″ – 27.1″
  • ВАГА: 21.3 фунта.
  • ВИДАТНІ ОСОБЛИВОСТІ: Запатентована гальмівна система SureStop від Guardian дозволяє дітям гальмувати швидше, безпечніше та з меншими зусиллями!
  • ПОВНИЙ ОГЛЯД: 20-дюймові велосипеди Guardian

Від дизайну з низьким центром ваги та легкої рами до дивовижної гальмівної системи SureStop – велосипеди Guardian’s Bikes пропонують унікальний та веселий досвід їзди. Запатентована гальмівна система Guardian не тільки робить гальмування безпечнішим, але й веселішим!

Гальмівна система SureStop працює, запобігаючи випадковому натисканню дитиною лише переднього гальма (що може призвести до занадто швидкої зупинки переднього колеса і збити дитину з велосипеда). Подумайте про SureStop як про антиблокувальні гальма для велосипедів!

Як додатковий бонус, велосипеди Guardian Bikes мають чудову якість, їх надзвичайно легко збирати, вони мають веселий та барвистий дизайн, який подобається дітям.

Guardian 20″ малий пропонується лише з однією швидкістю, і він трохи менший за 20″ великий.

Retrospec Koda 2 Plus 20

Подвійні ручні гальма та гальмо без підставки за надзвичайно низькою ціною

  • MSRP: 179
  • ВИСОТА СИДІННЯ: 21.5″ – 27.5″
  • ВАГА: 23.7 фунтів.
  • ВИДАТНІ ОСОБЛИВОСТІ: Якісні подвійні ручні гальма та НІ гальмо підставки!
  • ПОВНИЙ ОГЛЯД: Ретроспектива Koda 2 Plus

Подвійні ручні гальма та БЕЗ гальма підставки для велосипедів до 200 років? Це диво! Гальмівна система Retrospec Koda 2 Plus 20 пропонує гальмівні важелі, які досить легко тягнути маленькими руками, і досить пристойну гальмівну силу. Ми були чесно шоковані, знайшовши таку надійну гальмівну систему за такою ціною.

Пропонований у кількох яскравих кольорових комбінаціях, цей Koda має ретро-стиль, на якому круто і комфортно їздити. На меншому кінці обов’язково поверніть кермо вниз, щоб полегшити доступ до них маленьким дітям. Але навіть у цьому випадку їм може знадобитися трохи часу, щоб пристосуватися до широкого керма.

Примітка: Хоча гальма працюють чудово після налаштування, нам довелося відрегулювати переднє гальмо, перш ніж воно запрацювало належним чином.

REI Co-Op REV 20 одношвидкісний

Легкий велосипед з 1 роком безкоштовного базового обслуговування

  • MSRP: 279
  • ВИСОТА СИДІННЯ: 21.9″ – 27″
  • ВАГА: 22 фунтів.
  • ВИДАТНІ ОСОБЛИВОСТІ: Легкий велосипед, що пропонує чудову якість за свою ціну
  • ПОВНИЙ ОГЛЯД: REI Co-Op REV

ВАЖЛИВЕ ЗАУВАЖЕННЯ З БЕЗПЕКИ: Ми НЕ рекомендуємо використовувати цей велосипед з тренувальними колесами. Кілька клієнтів нещодавно залишили відгуки на сайті REI, в яких вказали, що тренувальні колеса можуть ослабнути і відірватися під час їзди дитини. Хоча це був не наш досвід, ми віримо, що це був їхній досвід.

Одношвидкісний велосипед REI Co-Op REV – чудовий вибір для їзди по сусідству в середньому ціновому діапазоні. Значно легший за інші велосипеди в своєму ціновому діапазоні та без складних передач, одношвидкісний велосипед REV має легку алюмінієву раму з куленепробивною гарантією REI. Завдяки вузьким вуличним шинам з мінімальним протектором, REV не підходить для неасфальтованих доріжок.

Оновлена модель 2022 року має руль зі стояком, який можна повертати до або від велосипедиста, щоб точніше підігнати його під менших і вищих дітей. Як результат, він набагато краще підходить, ніж попередня модель цього велосипеда. Майте на увазі, що, як і більшість дитячих велосипедів у ціновому діапазоні до 200 доларів, REV має гальмо підставки, але він також має якісне заднє ручне гальмо Tektro, яке працює досить добре.

REI пропонує 1 рік безкоштовного базового обслуговування для будь-якого велосипеда, придбаного в своїх магазинах або онлайн.

Polygon Premier Ultralight 20

Відмінна продуктивність для асфальтованих або легких доріжок – 7 швидкостей

КРАЩИЙ РАЙОН 20 ДІАМЕТР ВЕЛОСИПЕД

Що ми шукаємо в дитячому велосипеді

Велосипед для дітей, які в основному їздять по сусідству, повинен бути легким, простим в управлінні та забезпечувати зручне положення для водія. Середньостатистичній дитині не потрібно багато передач, підвіски чи інших додаткових елементів, які потребують обслуговування та значно збільшують загальну вагу велосипеда велосипед.

Тут все просто – вашій дитині потрібен надійний, довговічний і веселий велосипед, який допоможе їй досліджувати околиці. Чи потрібні їм шестерні? Багато дітей цього віку навіть не користуються передачами, якщо вони є, тому, якщо ви не збираєтеся часто долати пагорби, велосипед з передачею – це бонус, але, звичайно, не обов’язково.

Велосипеди Guardian Bikes 20 дюймів 6-швидкісні

Інноваційна гальмівна система SureStop

  • MSRP: 319
  • ВИСОТА СИДІННЯ: 22.5″ – 28.5″ (обидві моделі)
  • ВАГА: 22.9 фунтів.
  • ПЕРЕДАЧІ6-швидкісний
  • ВІДМІННІ ХАРАКТЕРИСТИКИ: Фірмові гальмівні системи допомагають дітям гальмувати з більшим контролем
  • Повний огляд: Guardian Bikes 20

Велосипеди Guardian Bikes, що фінансуються Shark-Tank, оснащені фірмовою гальмівною системою SureStop, яка запобігає небезпечному гальмуванню. При гальмуванні лише переднім ручним гальмом на високій швидкості велосипед може нахилитися вперед і збити дитину з велосипеда та перекинути через кермо.

Система SureStop на велосипедах Guardian запобігає цьому, оскільки лише один гальмівний важіль задіює переднє та заднє гальма. Це не тільки найбезпечніша система на ринку, але й набагато простіша у використанні, ніж більшість традиційних дворучних гальм.

Ці 20-дюймові велосипеди пропонують неймовірну якість та досвід їзди за ціною, яку дійсно неможливо перевершити, і пропонуються в декількох дитячих кольорах та дизайнах. 20-дюймова модель Large пропонується лише з 6-швидкісною передачею і трохи більша за одношвидкісну 20-дюймову модель Small.

Пріоритетний старт 20

Спрощена 3-швидкісна передача перемикання передач, Сучасний дизайн, ремінний привід, що не потребує обслуговування

  • MSRP: 379
  • ВИСОТА СИДІННЯ: 22 ″ – 28.5″
  • ВАГА: 19.5 фунтів.
  • ПЕРЕДАЧІ: 3-швидкісні
  • ВИДАТНІ ОСОБЛИВОСТІ: 3 передачі для легкого вступу до перемикання передач, ремінний привід з низьким рівнем обслуговування
  • ПОВНИЙ ОГЛЯД: Пріоритетний старт 20 дюймів

Залишаючись вірним своїм інноваційним принципам, Priority Start 20″ пропонує простоту та легкість в обслуговуванні одношвидкісного велосипеда, але з можливостями перемикання передач традиційного велосипеда з шестернями.

Завдяки лише трьом передачам, розміщеним в інноваційній втулці з внутрішнім зачепленням, Priority Start 20 має передачі, але без традиційного громіздкого та вибагливого перемикача. Це також набагато простіший вступ до перемикання передач на першому велосипеді дитини!

У поєднанні з легкою рамою та ремінним приводом, що не потребує змащення, Start 20 є ідеальним “золотим” велосипедом для середньостатистичного щоденного велосипедиста – не надто простим, не надто складним, але саме тим, що потрібно.

Спеціалізований джет

Тонни місця для зростання, перемикачі тригерів

  • MSRP: 500 (ціна продажу 399)
  • ВАГА: 17.6 фунтів.
  • КОЕФІЦІЄНТ ПОСИЛЕННЯ: 1 – 6.2
  • ВІДМІННІ ХАРАКТЕРИСТИКИ: Комфортна, плавна їзда, зручні для дітей перемикачі передач, вбудований простір для росту
  • ПОВНИЙ ОГЛЯД: Specialized Jett (24-дюймовий огляд)

На додаток до того, що Specialized Jett надзвичайно веселий та комфортний у їзді, він створений з урахуванням природного швидкого росту дитини. Як батьки, ви знаєте, як це може розчаровувати, коли ваші діти за кілька тижнів виростають зі свого нового взуття, не кажучи вже про новий велосипед! Спеціально розроблений для того, щоб витримувати різкі стрибки росту, велосипед Jett пропонує великий діапазон висоти сидіння, кермо зі стояком, а також шатуни з регульованою довжиною.

Окрім розширеного діапазону посадки, Jett створений виключно для того, щоб забезпечити комфортне катання для дітей. Його шини з плавним ходом мають додаткову ширину для забезпечення додаткової амортизації, а система перемикання передач оснащена простими у використанні тригерними перемикачами, які роблять перемикання передач легким і невимушеним. На додачу до всього, чуйні ручні гальма Jett зупиняються на копійці.

НАЙКРАЩИЙ 20-ДЮЙМОВИЙ ВЕЛОСИПЕД ДЛЯ АВАНТЮРНИХ ГОНЩИКІВ

Що ми шукаємо в багатоцільовому велосипеді

Багатоцільові велосипеди ідеально підходять для авантюрних та агресивних дітей. Вони досить універсальні, щоб їздити по сусідству, долати довгі асфальтовані дороги, а також компактні ґрунтові стежки та базові одноколійні траси.

Більшість дітей на 20 дюйм діти тільки починають досліджувати, які пригоди вони можуть пережити на велосипеді, тому наявність велосипеда, пристосованого до різних умов, ідеально підходить для впевнених у собі юних гонщиків.

На багатоцільовому велосипеді бажано використовувати легкі рами та високоякісні дворучні гальма з перемикачами швидкостей. Одношвидкісні велосипеди можуть підійти дітям, для яких перемикання швидкостей швидше заплутує, ніж допомагає.

Polygon Ultralight MTB

Легкий, 1x трансмісія, амортизаційна вилка

  • MSRP: 269
  • ВИСОТА СИДІННЯ: 22 ″ – 27.5″
  • ВАГА: 22.7 фунтів.
  • ПЕРЕДАЧІ7-швидкісний
  • ВИДАТНІ ОСОБЛИВОСТІ: 2.Шини Kenda з шипами шириною 1 дюйм, амортизаційна вилка Suntour 40 мм, м’яке сідло
  • Повний огляд: Polygon Ultralight

З виглядом справжнього гірського велосипеда, але без зайвих витрат, Polygon Ultralight – ідеальний велосипед для молодих гонщиків, які хочуть їздити по ґрунтових стежках (або просто хочуть виглядати так, ніби вони теж їздять). У стандартній комплектації з 40-міліметровою амортизаційною вилкою, 7 швидкостями, широкими шипованими шинами та потужними гальмами, цей Polygon, безумовно, не просто для показухи, а цілком здатний підкорити базові ґрунтові стежки.

Ще однією відмінною рисою Polygon є його легка вага. Хоча 22.7 фунтів. не такий легкий, як інші велосипеди в цьому списку (але все ж легший за REI), він дуже легкий, враховуючи його нижчу ціну, а також його підвісну вилку. Оскільки молоді гонщики самі по собі мають невелику вагу, важливо забезпечити їх достатньо маневреним велосипедом, який би працював разом з ними, а не працював проти них через велику вагу.

У порівнянні з Prevelo, Polygon не такий тонко налаштований. Хоча Prevelo має лише на одну передачу більше, ніж Polygon, він має набагато ширший діапазон передач, який краще підходить для підйому на пагорби або набору швидкості на прямих ділянках. Prevelo також має трансмісію вищого класу зі спеціально розробленими для дітей компонентами Microshift.

нішікі, велосипед, перемикання, передачі, дюйм

REI Co-Op REV Plus

Шини середньої товщини для міцного вигляду, який подобається дітям

  • MSRP: 399
  • ВИСОТА СИДІННЯ: 22 ″ – 27.2″
  • ВАГА: 24.5 фунтів.
  • ПЕРЕДАЧІ: 6-ступінчаста
  • ВИДАТНІ ОСОБЛИВОСТІ: Механічні дискові гальма Tektro, шини великого розміру, якісні компоненти за чудову ціну
  • ПОВНИЙ ОГЛЯД: REI Co-Op REV 20 Plus

Завдяки шинам великого розміру, механічним дисковим гальмам та дизайну, який випромінює крутий фактор, лінійка REI Co-Op REV Plus пропонує чудові характеристики за розумну ціну. Якщо ваша дитина просто хоче найкрутіший велосипед, щоб кататися по сусідству, або якщо ви шукаєте бюджетний гірський велосипед початкового рівня для проходження базових трас, REV 20 Plus – чудовий вибір.

Незважаючи на те, що важча вага та компоненти нижчого класу не дозволяють йому бути справжнім гірським велосипедом, це наш улюблений велосипед середнього класу для молодих гонщиків, які хочуть крутий “гірський велосипед”, який дійсно може їздити в горах!

Prevelo Alpha Three

Впевненість у собі для трейлерів, що розвиваються

  • MSRP: 529
  • ВИСОТА СИДІННЯ: 20.75″ – 25.75″
  • ВАГА: 17.8 фунтів.
  • ПЕРЕДАЧІ: 8-ступінчаста
  • ВИДАТНІ ОСОБЛИВОСТІ: Легкий і маневрений, перемикачі передач для агресивних гонщиків
  • Повний огляд: Prevelo Alpha Three

Для тих молодих людей, які прагнуть легкого, маневреного велосипеда, який може легко перенести їх від великих пригод по сусідству до базових стежок, Prevelo Alpha 3 – це ідеальний велосипед.

Створений, щоб допомогти розвиватися велосипедисту-початківцю, Prevelo оснащений зручними для дітей тригерними перемикачами Microshift, вузькою трансмісією для оптимізації ефективності педалей, широким 8-ступінчастим діапазоном передач, а також ручними гальмами Tektro з коротким радіусом дії.

ПОЧЕСНА ЗГАДКА 20 ДЮЙМ ВЕЛОСИПЕДИ

Ми протестували десятки 20-дюймових велосипедів протягом багатьох років, тому не всі з них можуть потрапити до нашого списку улюблених. Ось ще кілька, які ви можете розглянути.

Ясна сова

Міцна рама для агресивних райдерів по сусідству

  • MSRP: 430
  • ВИСОТА СИДІННЯ: 20.5″ – 26.1″
  • ВАГА: 20.3 lb.
  • ПЕРЕДАЧІ: одношвидкісні та 3-швидкісні варіанти
  • ВІДМІННІ РИСИ: Агресивна геометрія для авантюрних райдерів
  • Повний огляд: Cleary Owl

Розроблений з більш нахиленим вперед положенням тіла та низьким коефіцієнтом підсилення, Cleary Owl – це міцний, веселий велосипед для тих амбітних дітей, які готові подолати будь-який трамплін чи бордюр, який може підкинути їм сусідство, і які не хочуть зайвих клопотів з перемиканням передач. Низька передача Owl особливо ідеальна для дітей, які регулярно долатимуть пагорби або пандуси.

Добре обладнаний для базової їзди по стежках, Cleary дозволяє дітям легко переносити свою вагу, але його єдина швидкість обмежує його використання базовими стежками. Сталева рама Owl допомагає поглинати деякі вібрації від доріжки, а також збільшує довговічність цього витривалого маленького поні.

Pello Rover

  • MSRP: 559
  • ВИСОТА СИДІННЯ: 22.5″ – 27.5″
  • ВАГА: 20.3 фунта.
  • ПЕРЕДАЧІ: 8-ступінчаста
  • ВІДМІННІ РИСИ: Механічні дискові гальма, широкі шини з плоскими ручками, які підходять як для стежок, так і для асфальту
  • Повний огляд: Pello Rover

Pello Rover – ідеальний транспортний засіб для юних гонщиків, готових вперше спробувати свої сили на трасах (асфальтованих і ґрунтових). Завдяки широким високоякісним шинам K-RAD Kenda, Pello має додаткове зчеплення для подолання пересіченої місцевості, а також пласкі ручки для плавного перемикання передач на асфальтованих поверхнях.

Завдяки чудовій гальмівній здатності механічних дискових гальм, перемикачі передач легше освоїти шестерні, Легка та якісна конструкція, Rover готовий прийняти все, що може кинути в нього ваш юний розбишака.

Pello Reddi

Дизайн, що вселяє впевненість, високий коефіцієнт підсилення для більших швидкостей

  • MSRP: 439
  • ВИСОТА СИДІННЯ: 21.25″ – 26″
  • ВАГА: 17 фунтів.
  • КОЕФІЦІЄНТ ПІДСИЛЕННЯ: 4.11 (одношвидкісний)
  • ВИДАТНІ ОСОБЛИВОСТІ: Зручне вертикальне розташування, високий коефіцієнт підсилення для більш високих швидкостей
  • Повний огляд: Pello Reddi

Pello Bikes – це дитя мрії батька, який просто шукає чудовий велосипед за чудовою ціною. Йому це вдалося! Pello Reddi – ідеальний велосипед для щоденних поїздок по сусідству, які шукають веселу, стабільну їзду з комфортним вертикальним положенням.

Маючи найвищий коефіцієнт підсилення серед одношвидкісних велосипедів, він потребує трохи більше зусиль, ніж інші, щоб почати рух, але може розвивати більшу швидкість і проїжджати більшу відстань з кожним натисканням педалей. Це робить його фантастичним вибором для довгих сімейних поїздок.

Decathlon Btwin Rockrider ST100 та Original 100

Найкращі бюджетні велосипеди для райдерів – одношвидкісні

  • MSRP: 199 (Rockrider ST100 – характеристики нижче для Rockrider), 199 (оригінал)
  • ВИСОТА СИДІННЯ: 23.25″ – 30.25″
  • ВАГА: 24.3 фунти.
  • КОЕФІЦІЄНТ ПОСИЛЕННЯ ОДНІЄЇ ШВИДКОСТІ: 3.6
  • ВИДАТНІ ОСОБЛИВОСТІ: Якісна збірка за таку ціну, виняткові гальма для бюджетного велосипеда
  • Повний огляд: Btwin Rockrider ST100 20 дюймів, Btwin Original

Велосипеди Btwin Rockrider ST100 та Original 100 від Decathlon пропонують високу якість збірки та загальну продуктивність при бюджетній ціні. Від їх плавного керування та високоякісних, чуйних ручних гальм (які рідко потребують регулювання)!) до довічної гарантії на рами, велосипеди Decathlon більше схожі на велосипеди середнього класу, замасковані під бюджетні велосипеди.

Нішікі Посібник та огляд брендів велосипедів

Велосипедний бренд Nishiki має величезну пропозицію високоякісних гірських велосипедів, однак перед тим, як ми зануримося в це, ми вважаємо за доцільне дати нашим читачам детальну історію про велосипеди Nishiki. Цей легендарний бренд велосипедів існує з 1960-х років, і цілком справедливо, що ми віддаємо данину поваги одній з найвпливовіших фігур у велосипедній індустрії Говарду С. Редді, який заснував цю марку. Коен, один з найважливіших людей у велосипедній компанії Nishiki.

Кар’єра Гові у велосипедному бізнесі почалася ще в дитинстві, коли його батьки, Лео Коен-старший і РозаБелль Коен. заснували компанію West Coast Cycle та переїхали до Лос-Анджелеса у 1946 році. Ця авантюра призвела до пристрасті до їзди на велосипеді, якою Гові володів протягом усього свого життя, і над чим він працював щодня. Коли батько Гові помер у 1963 році, керівництво West Coast Supply Company перейшло до Гові, який розпочав довгі пошуки по всій японській сільській місцевості в пошуках високоякісного виробника велосипедів, який міг би конкурувати з потужними велосипедними компаніями Сполучених Штатів та Європи. Врешті-решт Гові зупинився на виробничій компанії Kawamura Cycles, яка раніше працювала в США та континентальній Японії.

нішікі, велосипед, перемикання, передачі, дюйм

Зверніть увагу, що як партнер Dick’s Affiliate ми можемо отримувати комісію від кваліфікованих покупок – дякуємо за вашу підтримку!

Зростання Нішікі

Після партнерства з Kawamura, Гові розмістив своє перше замовлення на велосипеди в компанії і почав просувати свій новий бренд American Eagle bikes в США. Хоча American Eagle був успішним, деякі клієнти Howies скаржилися, що використання такої американізованої назви для велосипеда японського виробництва вводить в оману, що стало початком нових пошуків: цього разу для назви, яка б втілювала історію виробника велосипедів в Японії. Шукаючи легке для вимови, але автентичне японське ім’я, Гові, провівши конкурс назв з виробничими працівниками в Японії, зупинився на імені, яке ми всі знаємо сьогодні – Nishiki. Велосипеди Nishiki згодом стали брендом велосипедів West Coast Cycles номер один і з тих пір є одним з найбільш продаваних брендів у Сполучених Штатах та в усьому світі.

Побудова особистого бренду Гові

З ростом особистого бренду та іміджу Гові зростала і популярність його велосипедних брендів, таких як велосипеди Nishiki та професійні велосипеди BMX, що випускалися його виробником Kuwahara. Ці велосипеди BMX виросли настільки великими, що до Гові звернулася студія Universal з пропозицією використати їх у майбутньому фільмі Стівена Спілберга “Позаземне”.T. позаземне”. Після деяких дебатів Гові погодився дозволити використовувати його велосипеди, і таким чином легенда про любителя велосипедів Гові Коена стала ще більшою. У день, який запам’ятається як один з найсумніших в історії велоспорту, 11 липня 2013 року у віці 74 років помер Говард “Гові” Коен (Howard “Howie” Cohen). Хоча минуло вже більше восьми років з моменту смерті одного з найвпливовіших людей у світі велоспорту, пам’ять про Гові Коена живе завдяки його улюбленій родині, друзям та шанувальникам велоспорту, яких він створив за все своє життя, присвячене цьому виду спорту.

Присвята

Цей посібник по бренду велосипедів Nishiki присвячений містеру. Коен, тому що без таких людей, як він, наша команда Mountain Bikes Lab не змогла б займатися улюбленою справою – їздити на гірських велосипедах. Тож великому Гові Коену, де б ви не були, ми хотіли б подякувати за все, що ви зробили для світу велосипедів, а тепер давайте зануримося в деякі з наших улюблених гірських велосипедів Nishiki і дамо вам кілька найкращих оглядів велосипедів Nishiki.

Огляди кращих гірських велосипедів Nishiki

Як і у випадку з усіма велосипедами, які ми оглядаємо, ми особисто придбали і покаталися на всіх велосипедах в цих оглядах Nishiki і зробимо все можливе, щоб дати найбільш об’єктивний і неупереджений погляд на всі гірські велосипеди Nishiki.

Наш номер 1: чоловічий гірський велосипед Nishiki Pueblos 26″ Mountain Велосипед Огляд

Гірський велосипед Nishiki Men’s Pueblo 26″ доступний в діапазоні розмірів рами від 14″ до 22″, на нашу думку, є беззаперечним лідером серед гірських велосипедів Nishiki. Наша команда була дуже вражена його розумною ціною, міцною рамою, а особливо його комфортними та плавними характеристиками їзди. Як і у випадку з GT Aggressor Pro. чоловічий велосипед Nishiki Pueblo – це ексклюзивний гірський велосипед Dick’s Sporting Goods, і тому він відповідає вищим стандартам, ніж звичайний гірський велосипед з біг-боксу.

Протягом нашого огляду велосипедів, що продаються в Dicks, ми помітили, що їхня якість просто краща, ніж те, що ви можете отримати за ту саму ціну в іншому місці. Це, безумовно, пов’язано з тим, що їхній власний веломеханік збере та відрегулює ваш щойно придбаний велосипед, однак ми вважаємо, що є ще дещо, що також грає роль. Nishiki – це високоякісний бренд, і ми вважаємо, що Dicks просто встановлює вищу планку для компаній, які хочуть продавати свої велосипеди в Dicks. Це дуже добре, тому що це дозволяє нам і вам їздити на високоякісних, але доступних гірських велосипедах, таких як чоловічий Pueblo від Nishiki.

Ми взяли цей велосипед на кілька різних тестових поїздок, проте лише дві з них були гірськими. По всьому місту Nishiki Pueblo показав себе чудово, і досвід їзди на рівній, рівній місцевості був чудовим. Однак виїзд на траси Південної Каліфорнії був зовсім іншою історією. Хоча це і не страшно, у нас було кілька проблем, з якими ми зіткнулися з чоловічим гірським велосипедом Nishiki Pueblo, але, на щастя, ми змогли їх вирішити. Нашою головною проблемою з цим гірським велосипедом був перемикач. Хоча Nishiki надає вам перемикачі Shimano, вони не були відрегульовані належним чином, коли ми вперше взяли наш велосипед для тест-драйву. При їзді по рівних дорогах це не було проблемою, про що свідчить наш успішний міський досвід, але після кількох поїздок по трейлеру ми чітко помітили різницю в продуктивності. Бідні перемикання передач з якими ми стикалися, були пов’язані з переднім перемикачем, який не був належним чином відрегульований і спричиняв серйозні проблеми. Добре, що ця проблема не має нічого спільного з власне гірським велосипедом Nishiki, і після того, як ми повернули його для налаштування, наші проблеми були вирішені.

Nishiki mens Pueblo – чудовий, доступний варіант для тих, хто хоче почати кататися на гірському велосипеді. У ньому є все, що потрібно новачкові, від міцної та довговічної рами до пристойно якісних компонентів, таких як перемикачі Shimano. Крім того, як на міських вулицях, так і на вибоїстих ґрунтових стежках Nishiki чоловіча підвісна вилка Pueblo забезпечила великий опір та підтримку на пересіченій місцевості. Загалом ми б поставили цьому велосипеду тверду оцінку 8 з 10 і поставили б 9, якби не трохи незручне сидіння, яке йде в комплекті з велосипедом. Це сідло чоловічого гірського велосипеда Nishiki Pueblo велосипед це, безумовно, його найменш сприятливий атрибут, однак після дотримання деяких наших порад щодо того, як зробити велосипедне сидіння більш зручним, ми змогли вирішити цю проблему за допомогою високоякісного гелевого чохла для велосипедного сидіння. Ми рекомендуємо цей велосипед всім, хто шукає багатоцільовий велосипед початкового рівня, який також може функціонувати як повсякденний велосипед для таких речей, як прогулянки або поїздки на роботу.

Найкраща жіноча: Огляд жіночого 26-дюймового гірського велосипеда Nishiki Pueblo

По суті, гірський велосипед Nishiki Men’s Pueblo 26″, як і гірський велосипед Nishiki Women’s Pueblo 26″, зберігає всі відмінні риси чоловічої версії цього велосипеда, змінюючись лише настільки, щоб врахувати різницю в типах статури між жінками та чоловіками. Як правило, жінки нижчі на зріст і мають менший радіус дії, ніж чоловіки, і через це, коли такі бренди велосипедів, як Nishiki, не можуть підійти для них Nishiki гірські велосипеди випускають продукцію, призначену для чоловіків, іноді жінок залишають без уваги. На щастя, для гірських велосипедів Nishiki це не так, оскільки вони розробили жіночий гірський велосипед пуебло, який має всі чудові характеристики чоловічого пуебло Nishiki, але цілеспрямовано сконструйований так, щоб краще відповідати жіночому типу фігури. Наш провідний редактор Джейн займається гірським велосипедом вже більше 10 років, і вона буде ділитися своєю думкою про жіночий 26-дюймовий гірський велосипед Nishiki pueblo протягом решти цього огляду гірських велосипедів Nishiki.

Наші останні думки про Гові Коена та гірські велосипеди Nishiki

Досліджуючи історію гірських велосипедів Nishiki та Гові Коена, ми дізналися багато цікавого про людину, яка надихнула багатьох людей у світі гірських велосипедів. Звичайно, Гові Коен був відомий нам задовго до того, як ми вирішили зробити огляд його бренду гірських велосипедів Nishiki, проте в цій чудовій людині було набагато більше, ніж ми могли собі уявити. Історія сім’ї, яка виросла під час Великої депресії, переїхала до Лос-Анджелеса і заробляла на життя продажем велосипедів, не часто закінчується тим, що ваші велосипеди потрапляють в один з найвідоміших фільмів усіх часів, але саме в цьому і полягала сила Гові Коена. Він був людиною, одержимою своєю улюбленою справою – велосипедом; і завдяки цій любові та відданості він зміг виростити бренд, який витримав випробування часом і став одним з найвідоміших імен у світі гірських велосипедів.

Хоча ця стаття називається “Nishiki Bikes, путівник та огляд бренду”, насправді це наш спосіб подякувати пану. Говард Коен. Ви надихнули кілька поколінь гірських велосипедистів, і якщо ця стаття, яка стала можливою завдяки вашій відданості своєму ремеслу, зможе надихнути хоча б одну людину зайнятися велосипедом, ми будемо дуже вдячні за те, що ви та інші люди в світі велоспорту дозволили нам зробити. Ми сподіваємось, що вам сподобався цей огляд гірських велосипедів Nishiki, і як завжди, якщо є щось конкретне, що ви хотіли б розглянути наступним, будь ласка, залиште коментар нижче, і ми зробимо це якомога швидше!

Поширені запитання

Чи є Nishiki хорошим брендом гірських велосипедів?

Nishiki вже багато років є високоякісним брендом гірських велосипедів початкового рівня і відомі у всьому світі своїми доступними, але високопродуктивними гірськими велосипедами.

Чи виробляються гірські велосипеди Nishiki в США?

Ні, гірські велосипеди Nishiki вперше з’явилися на ринку США в 1960-х роках після того, як Гові Коен поїхав до Японії в пошуках високоякісних, але доступних за ціною виробників велосипедів, які могли б конкурувати з європейськими виробниками. Відтоді гірські велосипеди Nishiki продаються в США, але ніколи не виробляються тут.

Який найкращий гірський велосипед Nishiki?

На нашу професійну думку, найкращим гірським велосипедом Nishiki є чоловічий гірський велосипед Nishiki Pueblo 26″, який розділив першість з жіночим гірським велосипедом Nishiki Pueblo 26″. Обидва ці велосипеди є високоякісними гірськими велосипедами початкового рівня, які чудово підійдуть для тих, хто шукає велосипед, який відкриє для них світ гірських велосипедів за розумною ціною.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top