Оновлення старого гірського велосипеда. Коли ви відкрили свій магазин?

Оновлення гірських велосипедів: Які деталі вам слід придбати Модернізація По-перше?

Але з такою великою кількістю компонентів, що підвищують продуктивність на ринку, ви можете задатися питанням, які модернізації гірських велосипедів варті ваших важко зароблених грошей.

Модернізація гірських велосипедів може варіюватися від простої заміни компонентів до поліпшення характеристик, що змінюють їзду.

На жаль, з такою великою кількістю варіантів на ринку, важко зрозуміти, куди вкласти свої зусилля.

У цій статті ми розглянемо:

  • Запчастини для гірських велосипедів – і як вони впливають на вашу їзду
  • Які оновлення гірських велосипедів зробити спочатку
  • Проблема зменшення прибутку при модернізації гірського велосипеда
  • Оновлення MTB: Аксесуари, варті ваших зароблених грошей

Готові покрутити гайкові ключі, щоб оновити гірський велосипед?

Давайте почнемо!

Запчастини для гірських велосипедів – і як вони впливають на вашу їзду

Перш ніж ми зможемо розібратися, які апгрейди для гірських велосипедів вам слід зробити, важливо зрозуміти різні частини гірських велосипедів ваш гірських велосипедів, про які ми поговоримо, і чому їх модернізація може бути доцільною.

Точки контакту

Точки контакту на гірському велосипеді – це місця на велосипеді, де ви фізично торкаєтесь велосипеда. Критично важливими точками контакту на будь-якому велосипеді є кермо, винос, педалі, сідло та підсідельний штир.

Точки контакту мають вирішальне значення для ваш як ви їздите, оскільки вони суттєво впливають на ваш контроль над велосипедом, передачу потужності та комфорт під час поїздок. Оновлення контактних точок може бути відносно доступним і кардинально змінити ситуацію оновлення.

Шини та гальма

Шини на велосипеді – це ваш інтерфейс з трасою; гальма мають вирішальне значення для контролю над велосипедом і безпечної їзди.

Шини для гірських велосипедів можуть варіюватися від 1.Від 9 дюймів на кросовому велосипеді до 5 дюймів на маунтинбайку, з різними стилями протектора, що ефективно змінюють ваш контакт з трасою.

Як ви їдете (e.g. Шини для трейлових велосипедів (XC, швидкісний спуск, маунтінбайк) і поверхня, на якій ви катаєтесь, мають велике значення для того, які шини вам підійдуть найкраще.

Звичайно, без гальм шини, на яких ви їдете, не мають великого значення, оскільки ви, швидше за все, злетите з траси, ніж отримаєте задоволення від поїздки.

Не всі гальма для гірських велосипедів однакові, і з огляду на різницю в рівнях, розмірах ротора та широкий вибір гальмівних колодок на ринку, ви можете зробити більше, ніж пару модернізацій гальм!

Трансмісія

Трансмісія складається з усіх частин на ваш гірський велосипед, які змушують велосипед рухатися. Зазвичай вони складаються з кривошипів, ланцюга, касети, перемикачів та перемикачів.

Трансмісія забирає потужність від ваших ніг і передає її на велосипед. Тож не повинно бути секретом, що модернізація цих компонентів може кардинально вплинути на вашу їзду.

Модернізація трансмісії, як правило, коштує дорожче, а робота, пов’язана з модернізацією ваш трансмісія може бути складнішою, вимагаючи більше інструментів і технічних знань.

Які апгрейди для гірського велосипеда зробити в першу чергу

Найбільш важливими є модернізації, які роблять їзду на велосипеді більш приємною. Завжди визначайте пріоритети в оновленні речей, які вас турбують в першу чергу. Найсучасніша машина не допоможе, якщо ви не вмієте на ній їздити!

З цієї причини першочерговою модернізацією гірських велосипедів має бути заміна контактних точок.

Модернізація для МТБ #1: Сідло та підсідельний штир

Коли ви сідаєте на велосипед, майже вся ваша вага припадає на сідло. Їзда на велосипеді з неякісним або погано підігнаним сідлом – один з найшвидших шляхів до дострокового завершення поїздки.

Хороша сторона в тому, що це швидко і легко оновлення. Складність полягає в тому, що існує кілька основних виробників сідел для гірських велосипедів, кожен з яких пропонує кілька моделей сідел. Буває важко зрозуміти, що вибрати!

Різниця між моделями полягає в ширині, м’якій підкладці, формі тощо, а ідеальне сідло часто залежить від ваших уподобань. На жаль, ми не можемо сказати вам, яке сідло вам сподобається найбільше – але ваш місцевий велосипед магазин може допомогти!

Один раз ваш сідло набрано, інше оновлення слід розглянути крапельницю. Підсідельний штир використовує важіль, встановлений на штанзі, для керування підсідельним штирем, який можна опускати та піднімати дистанційно.

Це дозволяє вам сидіти з високим сідлом під час підйому, пересісти на низьке сідло під час спуску або вибрати будь-яку іншу позицію – і все це на льоту.

Амортизаційна стійка – одна з найбільш оптимізованих розробок для гірських велосипедів в історії. Оновлення до дропаутів миттєво покращить якість їзди та продуктивність на підйомах і спусках!

Шини

Якщо ви їздите на гірському велосипеді з будь-якою частотою, ви почнете зношувати шини.

Коли протектор зношується, а гума стоншується, ваші шини також перестають працювати. Або у вас можуть бути не найбільш підходящі шини для ваш стиль їзди, що гарантує оновлення.

Ширина важлива; ширша або тонша шина може мати велике значення, залежно від того, як і де ви їздите. Ширші шини краще справляються з м’якою та вибоїстою місцевістю, тоді як вужчі шини, ймовірно, є кращим варіантом для більш передбачуваних поверхонь, таких як легкий гравій або твердий бруд.

Те ж саме можна сказати і про рисунок протектора: для їзди на північному заході може знадобитися ширший і вищий рисунок, щоб отримати хороші характеристики на пористому суглинку. І навпаки, коротший протектор з більш щільним розташуванням ламелей краще підходить для швидкої та сухої пустельної траси на південному заході.

Ви також можете модернізувати до безкамерних шин. Це може бути більш щільне прилягання до ободів, але ви можете модернізація переобладнання обода безкамерної шини на безкамерну за допомогою комплекту для переобладнання на безкамерну шину. Квартири покинули!

Гальма

Модернізація частин ваш гальма можуть збільшитися ваш контролювати велосипед і допомагати вам їздити більш впевнено.

Сильне натискання на гальмівний важіль може призвести до блокування коліс і заносу, і тоді гальмівна сила залежить від шин – див. вище розділ про оновлення шин, якщо це так ваші турбота.

Модернізуючи гальмівні деталі, ви отримуєте зменшення зусилля важеля, необхідного для блокування ваші колеса. Простіше кажучи, ваші гальма стали більш чутливими.

Перший оновлення вам слід зробити гальмівні колодки.

Гальмівні колодки можуть бути спечені (метал) або органічні (смола). Спечені колодки краще реагують, довше служать і надійніше працюють на високій швидкості та на довгих спусках. Крім того, перехід від органічних до спечених накладок може забезпечити миттєве покращення реакції гальм.

Однак, деякі ротори дискових гальм можуть бути “тільки смоляними” – переконайтеся, що ви не використовуєте спечені колодки на роторі зі смоляним покриттям.

Це підводить нас до наступного найкращого гальма оновленняротори дискових гальм. Більший ротор збільшує важелі впливу на колесо, що дозволяє легше зупинитися.

Загальний стандарт рекомендує ротори близько 160 мм для XC і до 200 мм для DH; трейлові велосипеди часто знаходяться десь посередині.

Однак, якщо вам потрібна додаткова гальмівна сила, модернізація до більшого ротора разом із спеченими гальмівними колодками може забезпечити її. Переконайтеся, що ви отримали правильний адаптер для вашого гальмівного супорта, щоб відповідати більшому ротору!

Оновлення для MTB #3: Трансмісія

Останнє, але, безумовно, не менш важливе – це модернізація трансмісії.

Що таке “вінтажний байкер”?

Це гарне питання… Насправді я сам ще не з’ясував, і мені це подобається. VB – це постійний процес, платформа, на якій я можу виражати і показувати свою творчість. В основному VB дає мені можливість поєднати різні інтереси, такі як (вінтажний) гірський велосипед, природа, музика, графічний дизайн тощо. Я дозволяю собі творити, вільний від обмежень. У більш глибокому сенсі, VB є терапевтичним для мене.

Як і коли ти почав займатися маунтинбайком?

У 2014 році, після дещо неспокійного періоду в моєму житті, я знову зайнявся гірським велосипедом. Я витер пил зі свого Merlin XLM 2001 року і просто почав рухатись. Шукаючи запчастини, я виявив, що мене більше приваблюють деталі велосипедів 90-х років, ніж звичайні сучасні компоненти. Я почав кататися на МТБ в 90-х, і (як і Баррі) був зачарований глянцевими журналами.

Тож я почав збирати вінтажні деталі для гірських велосипедів. Спочатку з’явилася рама GT Zaskar, потім Xizang… і з цього моменту я загубився 😉

апгрейд, свій, магазин

Звідки ви берете запчастини?? Звідки все це береться?

Мені часто задають це питання. в основному мої “джерела” доступні для всіх. Зазвичай я торгую на Ebay (насправді) і на кількох інших онлайн-майданчиках, як національних, так і міжнародних. Я витрачаю багато часу на пошук запчастин і навчився знаходити діаманти серед бруду. Мені також пощастило, що люди пропонують мені старі деталі через мою стрічку в Instagram.

Це складно. Взагалі велосипед, над яким я зараз працюю, є моїм улюбленим. Однак, якби мені довелося обирати щось одне, то це був би GT Xizang, з його сексуальним гладким титановим дизайном потрійного трикутника. Справжній Xizang уособлює все, чого я прагнув у 90-х, коли мова йшла про велосипеди. Збирати Xizang – це завжди свято!

Чи є у вас процес для твій збірки?

Зазвичай я починаю з фреймсету – комбінації рами, вилки, коліс, покришок і кокпіту, яка мені подобається. Звідти я додаю, одну за одною, деталі та компоненти, які, на мою думку, підходять до конструкції. Переконатися, що конструкція відповідає тому періоду, важливо, але це ще не все. Рама середини 90-х з вилкою або колесами кінця 90-х: Звичайно, чому б і ні? Це те, що ми робили колись. Ми купили собі нормальну базу, а коли з’явилися гроші, то модернізували, так?

Моя мета – ніколи не будувати велосипед якомога швидше, звідси і хештег #loveunfinishedbikes, який я часто використовую.

Перетворення старого гірського велосипеда 26 на дорожній або гравійний велосипед

У мене є багато запасних частин для велосипедів, які валяються в майстерні. Вони в хорошій формі, але не варті того, щоб їх продавати. Нещодавно у мене виникла ідея знайти дешеву гібридну дискову раму і зібрати її з цих компонентів. Тоді я міг би продати весь велосипед і позбутися деяких речей. На жаль, однак, дискових гібридних рам мало і далеко між ними. Але.

Старих рам гірських велосипедів багато, особливо кінця 90-х та початку 2k з 26 колесами. Вони застаріли у світі гірських велосипедів, але чому б не перетворити стару раму гірського велосипеда на придатний для використання гравійний велосипед? Знайдіть такий з кріпленнями для дискових гальм ззаду, і ви в шоколаді.

Рама та геометрія

Насправді, єдиною перешкодою для цього є геометрія велосипеда. Гірські велосипеди довші, ніж відповідні дорожні велосипеди. Це здебільшого через довжину верхньої труби, оскільки положення керма розраховане на плоскі труби. Щоб проілюструвати це, розглянемо хардтейл Karate Monkey від Surly:

Невелика рама має ефективну довжину верхньої труби 590. Це означає, що він, ймовірно, підійде на дорожню раму 57 або 58 см. Це була б велика рама для дорожнього велосипеда. Майте це на увазі, вибираючи гірський велосипед для використання в якості гравійного велосипеда. Трохи довжини можна врахувати, але, скажімо, якщо ви вибрали велику раму, то довжина верхньої трубки становитиме 640. Це було б важко пристосувати для більшості людей зростом менше 6 футів 5 дюймів.

Додавання дроп-барів до рами гірського велосипеда, як правило, забезпечує справді розтягнуте положення, оскільки охоплення знаходиться далеко попереду. Вам доведеться враховувати це при виборі деталей, таких як підсідельний штир та винос.

оновити, свій, магазин

Ці гірські велосипеди також, як правило, мають коротші головні трубки, що ще більше збільшує охоплення. Ви можете додати додаткову висоту до головної трубки за допомогою подовжувача. Щось на кшталт цього від Wolf Tooth.

Вибір рами від нового гірського велосипеда, який побудований для використання вилки з підвіскою 100 мм або 120 мм, трохи допоможе з рульовою трубкою, оскільки вони призначені для того, щоб сидіти вище спереду. Жорстка вилка 700c або 29’er має майже правильну довжину, щоб відповідати довжині тих старих підвісних вилок.

Ви можете скоригувати довші верхні труби, використовуючи менший розмір рами. Зазвичай я їжджу на дорожньому велосипеді 54 та гірському велосипеді 19. Наприклад, використання рами 17 MTB дало б мені кращу посадку як гравійного велосипеда. Ви також можете виправити це, встановивши підсідельний штир з нульовим заднім упором, коротший дроп-барабан і коротший винос. Я б рекомендував, однак, не опускатися на стебло коротше 90 мм, інакше ви ризикуєте отримати справді смиканий гравійний велосипед.

Ця фотографія була взята зі списку Amazon

Я купив цю раму для гірських велосипедів на Amazon за 136 з доставкою. Це фірмовий Full Dynamix. Я купив його, бо це була найдешевша рама з дисковими гальмами, яку я міг знайти. На цьому велосипеді встановлено як кріплення для дискових гальм, так і стійки для гальм з лінійною тягою або консольних гальм. Це 19 розмір рами, чого б це не коштувало. Колеса 700c ідеально вписуються в цю раму, незважаючи на те, що вона розрахована на 26 коліс. Можливо, для мене це занадто велика рама для такого переобладнання, але я слідував за своїм гаманцем.

Спочатку я використовував 105-міліметровий шток, але досяжність була занадто великою. Ви можете бачити, наскільки далеко вперед висунуті важелі. Вони добре сидять перед передньою віссю.

Я замінив його на 90-міліметровий шток. Я також встановив короткохідні дропаути і прямий підсідельний штир. Все це поєдналося, і велосипед відчуває себе майже як будь-який інший дорожній велосипед, яким я володію. Майже комфортно.

Розгляд компонентів

Гравійний велосипед дійсно має три визначальні характеристики, принаймні, з моєї точки зору. Винос, колеса 700c та шиповані шини.

Я використовував поєднання деталей дорожнього та гірського велосипеда. Винос, перемикачі передач, нижній кронштейн і вилка – дорожні. Нижній кронштейн на цій рамі – 68.

Вилка, яку я використовував, від Trek Boone, конічна, 1 1/8 зверху, 1 1/2 знизу. Ця рама має пряму головну трубу 44 мм. Я зміг використати вилку Zero-Stack 44мм x 28.6-міліметрова верхня чашка гарнітури та зовнішня 44мм х 1.5 зовнішніх нижніх чашок гарнітури, що дозволило конічній вилці поміститися в прямій виносній трубі.

Стебло від електронного велосипеда. Я обрав її, бо вона має незвичайний контур, який дуже добре поєднується з профілем вилки.

Я використовував кривошип гірського велосипеда та перемикачі Deore. Ланцюг для 8-швидкісного, а касета – 7-швидкісна, яку я виготовив, використовуючи деякі запасні шестерні та розпірки, надруковані на 3D-принтері. 7-швидкісні велосипеди потребують 3.20-міліметрові прокладки між зубцями з шириною зубців 2 мм. Я вибрав 7-швидкісну, оскільки саме такою була трансмісія Tourney, і я не хотів витрачати багато грошей на перемикачі, принаймні, не зараз.

Я використовував колеса Shimano RS. 700c з внутрішньою шириною обода 21 мм. Вони також були 12-міліметровими наскрізними осями з відстанню між маточинами 142 мм ззаду. Ця рама має відстань між задніми дропаутами 135 мм і використовує швидкознімні дропаути. Мені довелося модифікувати колеса, щоб вони підійшли, включаючи виготовлення адаптерів для осей та модифікацію задньої втулки, щоб зменшити її з 142 до 135. Якщо ви робите це, просто купіть правильні колеса і заощаджуйте проблеми.

Я використовував шини CST Cultivator, 700c x 32mm. Це були чи не найдешевші шини крос-типу, які я міг знайти. Вони дивовижні, чесно кажучи. Я цілком задоволений тим, як вони їздять. Я настійно рекомендую їх.

У мене була пара Avid BB5, які я зняв зі свого останнього Schwinn Circuit, коли розлучався з ним. Це версія MTB, і вони справді смокчуть яйця! Вони не дуже сумісні з важелями Tourney, які я використовував. Гальмівний важіль має занадто великий хід перед гальмівним зчепленням. А ці BB5 постійно потребують регулювання колодок. Подивіться на них неправильно, і колодки вирівняються. Виберіть гальмівний супорт для конкретної дороги, наприклад, кращі BB7 або TRP Spyres, якщо ви можете їх знайти.

Я зняв стійки для лінійних гальм і надрукував на 3D-принтері кришку, щоб закрити отвори.

Загалом, це було дуже легко побудувати. Шиповані шини дозволяють весело їздити по бруду та багнюці, а занижені шини роблять його схожим на справжній гравійний велосипед. Винос трохи довгий, але я очікую, що я або звикну до цього, або трохи вкорочу шток, щоб повернути шини назад.

Якщо у вас є старий гірський велосипед 26 з дисковими гальмами і ви хочете зробити з ним щось конструктивне, я рекомендую пройти цей маршрут. Я отримую задоволення від їзди на цьому велосипеді місцевими гравійними дорогами, і це тип їзди, який я б не став робити в іншому випадку. Це дає мені новий досвід і дає велосипеду нове призначення. Це благородно, так?!

радар

Майстер на всі руки, інженер і самопроголошена людина епохи Відродження.

Старовинні велосипедні хаки: Рецепт перетворення безкамерних гірських велосипедів 1980-х та 90-х років

Коли минулого тижня я включив шини Ultradynamico Mars до своєї десятки найкращих продуктів, я отримав кілька повідомлень в IG, а також електронних листів з проханням поділитися “рецептом”, як встановити їх на 30-річні ободи безкамерними. Хоча я не задокументував процес на фотографіях, я можу дати вам короткий опис нижче у вигляді простого для відтворення рецепту, тож читайте далі, щоб дізнатись більше.

Що вам знадобиться – витратні матеріали:

-Стрічка горили.Безкамерна стрічка WTB TCS (ширина залежить від ваших ободів).Клапани Стенса Шредера.Знімач сердечника клапана Stans Valve.Медичний спирт.Викрутка та пропановий пальник.Плоскогубці з голчастим кінцем.Герметик для безкамерних покришок, я використовував Orange Seal.Мильна вода або проста зелена піна для знежирення.Високопродуктивний компресор.

Процедура:

Суть цієї процедури полягає в тому, щоб створити ложе обода за допомогою стрічки Gorilla Tape і безкамерної стрічки WTB TCS, щоб безкамерні шини “влізли” на гачок обода. Вінтажні обода мають дуже глибокий поперечний переріз з глибоким ложем. Вам потрібно побудувати це ліжко, щоб вирівняти його з боковиною обода.

Я почав це перетворення зі зняття ободової стрічки та очищення ободового ложа спиртом. Це видалить будь-який клей, жир або інші забруднення, які можуть перешкоджати встановленню безкамерного велосипеда. Після того, як він був чистим, я зняв 1 ″ смужку стрічки Gorilla Tape і намотав близько 6 шарів на обод. Це нарощує ліжко і готує його до стрічки TCS. Переконайтеся, що ви натягнули його туго!

Потім я використовував стрічку TCS шириною 1 дюйм для ободів Araya. Звідси ви можете намотати два шари стрічки TCS, щоб допомогти шинам “заскочити” у відповідне гніздо для бусини. Обов’язково потягніть стрічку якомога сильніше, щоб створити ущільнення. Після цього нагрійте викрутку за допомогою пропанового пальника до червоного кольору і занурте викрутку в шари стрічки через отвір клапана.

Негайно встановіть сердечник Шредера, щоб коли клей стрічки охолоне, він з’єднався з сердечником. Затягніть сердечник та його стопорне кільце плоскогубцями з голчастим кінцем.

Тут частково везіння, частково магія. Обприскайте всю поверхню обода і внутрішню частину покришки мильною водою або піною для знежирення (про це трохи пізніше). Зніміть сердечник клапана за допомогою знімача сердечників і надіньте шину на обід. Вдарте по ній високопоточною насадкою компресора, і шина повинна стати на місце. Швидко закрийте клапан Шредера пальцем і огляньте шини. Ви хочете, щоб борт був правильно посаджений, тому переконайтеся, що шина повністю лежить на ободі. Якщо не вийшло, повторіть цю процедуру.

Вийміть палець з сердечника клапана і накачайте шину нормальною кількістю герметика для ваших умов їзди. У Санта-Фе дуже сухо, тому я використав цілу 8-унційну пляшку на колесо.

модернізуйте, свій, магазин

Вставте серцевину назад і вдарте по ній компресором. Пам’ятайте, що в цьому налаштуванні не варто підривати 50 фунтів на квадратний дюйм. Спробуйте 20-30psi. Якщо ви використовували знежирювальну піну для змащування шин та ободів, витріть надлишки піни ганчіркою та очистіть гальмівну поверхню. Якщо ви використовуєте мильну воду, розпиліть трохи знежирювача на ганчірку і протріть гальмівну поверхню обода та боковини шини. Останнє, що вам потрібно – це безкамерний герметик на гальмівній поверхні.

Перевірте, чи немає протікання на сердечнику клапана, і за необхідності затягніть його.

Після того, як колеса будуть чистими, встановіть їх на велосипед і прокрутіть колеса. Тепер ви захочете проїхатись на них хоча б навколо кварталу, щоб допомогти герметику потрапити у всі куточки та щілини.

Якщо все зробити правильно, шини будуть тримати тиск, і ви зможете їздити на вінтажному велосипеді з сучасною технікою оновлення.

Гірський козел майже готовий. Я просто чекаю на тросову підвіску для переднього гальма… слідкуйте за новинами!

  • Джон Ватсон
  • Написання
  • Фотографії
  • Слідкуйте за @johnprolly в Instagram
  • Слідкуйте за @johnprolly на radavist_site_icons
  • Продукція
  • Відгуки
  • #хаки
  • #mountain-goat
  • #MTB
  • #безкамерні
  • #vintage

Чи варто вам апгрейд вашої підвіски для MTB?

Для переважної більшості райдерів простіший варіант завжди кращий. З мого досвіду, налаштування прогину та відскоку – це 95% шляху до ідеального налаштування. Базові амортизатори коштують дешевше, і як тільки ви відрегулюєте прогин та відскок, ви будете готові до катання. Більшість райдерів, ймовірно, будуть задоволені демпферами початкового рівня Grip та Motion Control. Але якщо ви більш просунуті і регулярно долаєте траси з рейтингом “чорний діамант” або вище, вам підійдуть демпфери середнього рівня оновлення щоб допомогти вам впоратися з більш нерівним рельєфом. Для райдерів, які прагнуть отримати останні 5% ефективності, існують висококласні амортизатори з регульованим демпфуванням на високих і низьких швидкостях. Вони варті того, щоб придбати їх для професійних гонщиків, які змагаються за частки секунд і мають достатню чутливість, щоб виявити найменші зміни. Але більшість з нас не є професійними гонщиками, і вичавити ці останні 5% просто вимагає занадто багато терпіння і часу. Ви також можете помітити, що в топових підвісках XC та трейлових велосипедів для коротких подорожей не передбачено регулювання демпфування на високих та низьких швидкостях. Це тому, що чим менший хід вашого велосипеда, тим менше значення має демпфування на високих і низьких швидкостях. Ці тонкі налаштування помітні лише на велосипедах з ходом понад 130 мм, велосипедах, призначених для нерівних, складних трас. Придбання вилки з демпфером Grip2 загнало мене глибоко в кролячу нору тюнінгу. Чи було воно того варте? Не зовсім так. Якщо ви вважаєте, що готові зануритися в складний світ налаштування підвіски, “брекетинг” – найкращий метод для початку. Так роблять професійні гонщики, але це досить нудно. Я так загубився у власному тюнінгу, що зрештою заплатив експерту з підвіски, щоб він допоміг мені з системою збору даних. Якщо ви не готові виконати таку детальну роботу з тюнінгу, ви можете не отримати своїх грошей від висококласного демпфера. Висококласні амортизатори з високим рівнем налаштування мають сенс, тільки якщо ви задовольняєте більшості з наступних умов:

  • Ваш велосипед має більше 130 мм ходу.
  • Ви змагаєтесь в ендуро або даунхілі.
  • Ви знайомі (або хочете навчитися) з брекетингом або іншими просунутими методами налаштування підвіски.
  • Ви випробовуєте свої сили на екстремально пересіченій та технічній місцевості і хочете витягнути останні 5% продуктивності.
  • Ви терплячий та аналітичний майстер, який готовий витратити час на налаштування своєї підвіски.

Я встановив багато PR Strava з вилкою Fit4 та DPX2. З вилкою Grip2 і Float X2, що краще налаштовуються, я більше возився, але не їхав швидше.

Особисто я перейшов з топової вилки Fox 36 Grip2 і амортизатора Float X2 на простішу вилку Fox 36 Fit4 і амортизатор DPX2, які мають набагато менше регулювань. Для мене це було добре, тому що тепер я не хвилююсь про те, чи оптимально налаштована моя підвіска. Це просто працює. І судячи з моїх результатів на Strava, “пониження класу” не дуже сповільнило мене на моїх місцевих трасах.

Віддаєте перевагу більш простим або більш настроюваним амортизаторам підвіски? Чи є у вас підвіска апгрейд або поради з тюнінгу, про які я не згадав? Дайте мені знати в Коментарі та думки власників!

https://biketips.com/mountain-bike-upgrades/
https://www.bikegeardatabase.com/stories/makers/vintage-mountain-bikes
https://radare.net/2021/04/converting-a-26-mountain-bike-to-a-gravel-bike
https://theradavist.com/vintage-mtb-tubeless-wheels/
https://www.theproscloset.com/blogs/news/upgrading-у вашій-mtb-підвіска-є-простішою-кращою [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top