Нахил сідла дорожнього велосипеда. Висота

Дорожній велосипед нахил сідла

Кожен велосипедист хоче мати зручне сідло. Що не так очевидно, так це те, що являє собою зручне сідло.

Щовесни, велосипед магазини продають безліч сідел для велосипедистів, які приходять, бо їхнє старе сідло стало незручним після того, як вони перестали їздити на велосипеді восени. Вони проїхалися раз чи два, і виявили, що це набагато менш комфортно, ніж вони пам’ятали з минулого року. Вони чули про останні модні новинки в області сідел і хочуть собі таке ж!

Вони купують нове сідло, ставлять його на велосипед, проїдьте ще кілька разів, і ви побачите, що вони набагато зручніші. Вони розповідають усім своїм друзям про своє чудове нове сідло і про те, що їм воно теж потрібне.

Але чи справді це було нове, високотехнологічне сідло. або ж ви просто відвикли від їзди на велосипеді за час зимової перерви? У багатьох випадках, якщо у вас є якісне та правильно відрегульоване сідло, достатньо кількох коротких поїздок з поступово зростаючою довжиною, щоб навчитись їздити на ньому. Якщо вам раніше було комфортно на вашому теперішньому сідлі, не поспішайте міняти його.

Зауважте, що я називаю їх сідлами, а не сидіннями. На це є причина. Сідло – це те, на чому ви сидите, і воно призначене для того, щоб витримувати практично всю вашу вагу. У лежачих велосипедів є сидіння, але у звичайних вертикальних велосипедів є сідла. Сідло призначене для того, щоб нести частину, але не всю вашу вагу. Решта вашої ваги в основному припадає на ноги, а також на руки та кисті.

Велосипедист, який втратив велосипедну форму через те, що не їздив на велосипеді кілька місяців або більше, буде сильним на початку сезону, але ноги швидко втомлюватимуться. Коли ноги втомлюються, вершник сильніше впирається в сідло, і тоді починаються проблеми. Багато скарг на сідло насправді пов’язані з втомою, спричиненою початком сезону з більш тривалих поїздок, ніж ви готові.

Якщо ви не їздили на велосипеді кілька місяців або більше, ви можете очікувати болю при проходженні серйозних відстаней.

Якщо ви виходите з багатомісячної або багаторічної перерви, почніть з дуже коротке проїжджає, можливо, милю чи дві, не більше. Збільшувати відстань слід лише поступово. Це може здатися розчаруванням, але для того, щоб знову звикнути до їзди на велосипеді, потрібен певний час. Будь-хто в пристойній формі може сісти на велосипед і проїхати 15-20 миль, але після цього ви будете розбиті, якщо попередньо не привчите своє тіло до їзди на велосипеді.

Це не означає, що не існує реальних відмінностей між сідлами, або що ви повинні їздити на чому завгодно. Насправді, сідла з оригінальної комплектації велосипедів часто значно поступаються кращим сідлам, які можна придбати на вторинному ринку.

Жорстке чи м’яке?

Коли велосипедисту здається, що сідло незручне, першим бажанням часто є пошук м’якшого сідла. Це часто є помилкою. Так само, як найм’якший матрац не обов’язково найзручніший для сну, так і найм’якше сідло не найзручніше для їзди на велосипеді.

Проблема двох горбків

Уявіть, що ви сідаєте на журнальний столик. Ваша вага зосереджена на двох горбках ваших сідничних кісток, також відомих як сідничні бугри. Це частини вашого тіла, призначені для того, щоб витримувати вашу вагу сидячи. Більшість випадків дискомфорту, пов’язаних із сідлом, виникають через те, що навантаження припадає на м’які тканини між сідничними кістками.

Уявіть, що ви поклали м’яку подушку на журнальний столик. Тепер, коли ви сідаєте на неї, сідничні кістки стискають подушку, яка піддається, поки сідничні кістки знову не опиняться майже на поверхні столу. Різниця полягає в тому, що тепер ви відчуваєте тиск між сідничними кістками з боку середньої частини подушки.

Так само сідло з надмірно м’якою, товстою підкладкою може зробити вас менш комфортним, збільшуючи тиск між сідничними кістками.

Багато велосипедистів не знають про це, і багато сідел зроблені так, щоб сподобатися покупцеві, який вибирає сідло на основі того, наскільки легко великий палець може зануритися в м’яку верхню частину. Цей тип сідла зручний лише для дуже коротких поїздок (хоча недосвідчений велосипедист часто вважає його більш зручним, ніж краще сідло, якщо поїздки не перевищують однієї-двох миль).)

сідла з надмірною підкладкою також є поширеною причиною хворобливого натирання внутрішньої частини стегна, оскільки поїздки стають довшими.

Широке чи вузьке?

Ширина сідла має вирішальне значення для комфорту велосипедиста і повинна відповідати відстані між сідничними кістками велосипедиста. Якщо сідло занадто вузьке, сідничні кістки будуть звисати з боків, а м’які тканини будуть нести навантаження. Якщо нахил сідла сідло занадто широкий, це може спричинити натирання внутрішньої частини стегна, особливо в спекотну погоду.

дорога, велосипед, сідло, нахил, висота

Багато симптомів невідповідної ширини сідла пов’язані з неправильним регулюванням, тому не обов’язково відкидати сідло як таке, що не підходить, якщо ви не поекспериментували з його положенням.

[Примітка від Джона Аллена.- Занадто вузьке сідло особливо ймовірно, якщо кермо занадто далеко висунуте вперед, або сідло занадто далеко відкинуте назад, тому ви не сидите на ньому до кінця.

Також.- загальноприйнято вважати, що сідничні кістки у жінок розташовані далі одна від одної, тому чоловіки повинні їздити на вужчих сідлах, ніж жінки. Це загалом вірно, але існує велика індивідуальна варіативність та перекриття.

Ви можете знати з інших моїх статей, що, як і Шелдон, я віддаю перевагу шкіряним сідлам. І оскільки я чоловік, вузькі шкіряні сідла повинні працювати для мене, так?? Неправильно. Мій друг Брюс Інгл мав дуже гарне, попередньо пом’якшене сідло Brooks Swift з титановими рейками, яке кілька років тому продавалося на блошиному ринку за вигідною ціною. Я розглядав його, коли Брюс попередив мене, що продає його, бо воно йому завузьке. Я поклав сідло на край столу на блошиному ринку, спираючись на його рейки, носом назовні. Я сидів на сідлі так само, як на велосипеді. Дійсно, це сідло було занадто вузьким, і Брюс позбавив мене від марної трати грошей на нього. Продаж мені сідла приніс би йому гроші, але дружба безцінна. ]

Гелеві

Поширеним модним словом у виробництві сідел є гель, який часто рекламують як панацею від усіх бід. Матеріал, відомий як гель – це особливий тип піни з закритими порами, в якій бульбашки повітря знаходяться під тиском, що перевищує нормальний. Той факт, що на сідлі великими літерами написано GEL, не має ніякого відношення до того, наскільки воно комфортне. це в основному ажіотаж.

Пластикові або шкіряні

Існує два основних типи конструкції сідла, що використовуються в даний час: м’який пластик або натягнута шкіра.

М’які пластикові сідла

Типове сучасне сідло складається з чотирьох частин: рами, основи, набивки та чохла:

  • Металевий каркас, зазвичай виготовлений зі сталевого або титанового прута, у формі літери V вістрям вперед.
  • Пластикова основа сідла кріпиться до рами в трьох точках. Основа може бути виготовлена з твердого або гнучкого пластику. Кращі основи розроблені таким чином, щоб прогинатися під вагою велосипедиста, і часто є тоншими під сідничними кістками, щоб зробити їх більш амортизаційними. Основа повинна відповідати анатомічним особливостям конкретного вершника, а між людьми існують значні відмінності. Це означає, що сідло, зручне для одного велосипедиста, може стати тортурами для іншого.
  • Набивка зазвичай виготовляється з піни із закритими порами, іноді з гелевого різновиду. Якщо вона занадто м’яка або занадто товста, це може спричинити проблеми, або чинячи тиск на м’які тканини, або викликаючи натирання.
  • Покриття, яке повинно бути гладким, але не надто слизьким, піддатливим, але не надто крихким, і, якщо можливо, повинно трохи дихати:
  • Шкіра, яка використовується на кращих сідлах і має всі бажані якості;
  • Лайкра®, яка добре пропускає повітря, але іноді занадто слизька і досить крихка. Кращі сідла з покриттям Lycra® часто мають пластикові підсилювачі в місцях, найбільш схильних до пошкоджень (3 кути).) [Лайкра також може бути абразивною і швидко зношувати одяг.- Джон Аллен].
  • Вініл, або тканина з вініловим покриттям, зазвичай має текстуру, що наближає зовнішній вигляд і консистенцію до шкіри. Вініл гладкий, слизький і погано пропускає повітря. Він довговічніший за лайкру® і дешевший за шкіру.- але на відміну від шкіри, він не пористий.

Натягнуті шкіряні сідла

До середини 1970-х років більшість якісних велосипедів мали шкіряні сідла з натяжкою. Вони мають каркас, схожий на каркас пластикового сідла з м’якою підкладкою, але з вигнутим металевим мостом, що з’єднує дві задні точки V-подібного сідла. Товстий шматок шкіри приклепаний до цього мосту та до регульованого кріплення на носі сідла. Шкіра підвішена на зразок гамака.

Шкіряне сідло Brooks B17

Шкіряне сідло правильної форми – чудовий вибір для велосипедиста з великим пробігом, який не проти того, що воно трохи важче, ніж пластикове сідло.

дорога, велосипед, сідло, нахил, висота

Шкіряні сідла забезпечують пружність при розтягуванні та згинанні, не потребуючи пінопластових прокладок. Тепло і піт можуть виводитися через пористу шкіру, що значно покращує комфорт у спекотну погоду.

Шкіряні сідла також підлаштовуються під конкретну фігуру велосипедиста, так само, як бейсбольні рукавички.

Вони вимагають більшого догляду, ніж пластикові сідла. Більше на цю тему читайте в моїй статті про шкіряні сідла.

Чому важлива посадка сідла

Пошук правильного сідла для вас – це ціла подорож, і ми тут, щоб допомогти вам на цьому шляху. Робін Фуртадо / Immediate Media

Існує небагато інших аспектів їзди на велосипеді, які є настільки індивідуальними, і ідеальне сідло для одного велосипедиста може бути схожим на знаряддя тортур для іншого.

Не тільки наші індивідуальні форми та розміри визначають, що нам найкраще підійде, але й стиль їзди, дисципліна та загальний рівень гнучкості.

дорога, велосипед, сідло, нахил, висота

Маючи стільки всього, про що варто подумати, знайти правильне сідло велосипед вибір сідла може бути складним завданням, особливо з такою великою кількістю різних моделей, розмірів і форм сідел.

A велосипед сідло – це не лише місце, на якому ви сидите, але й одна з трьох найважливіших точок контакту з велосипедом, яка може вплинути на загальне сприйняття якості їзди.

Правильно підібране сідло повинно дозволяти вам отримувати максимальну віддачу від їзди, незалежно від того, чи це тривалі силові зусилля, їзда протягом декількох днів поспіль, чи виїзд на вершину гори – ви повинні мати змогу робити все це без дискомфорту. Якщо ви знайшли правильне сідло для себе, воно може відчувати себе по-справжньому потужним.

Слово попередження

Поширеним міфом є те, що велосипедні сідла незручні за своєю суттю, що, на жаль, може відштовхнути людей від їзди на велосипеді взагалі.

Відповідне сідло не повинно викликати жодного дискомфорту: ніякого оніміння, болю, натирання чи защемлення.

Як і хороші шорти з нагрудником, хороші велосипедні шорти сідло для вас – це те, якого ви не помічаєте.

Якщо ви відносно новачок у велоспорті, важливо підкреслити, що вашому тілу може знадобитися деякий час, щоб звикнути до тривалого перебування в сідлі.

Подібно до того, як ниючі відчуття, які ви можете відчути після першого відвідування тренажерного залу через деякий час, ви повинні створити певний рівень міцності та еластичності, щоб відчувати себе комфортно.

Хороша новина полягає в тому, що за умови, що ваше сідло підходить саме вам, ваше тіло швидко адаптується до нового положення в сідлі.

Однак, якщо ви все ще страждаєте від болю в сідлі після перших кількох тижнів, можливо, варто пошукати альтернативне сидіння.

Як працює сідло (або як повинно працювати сідло)

Як і при сидінні на стільці, саме сідничні кістки в найнижчій точці тазу підтримують вагу тіла, і вони мають вирішальне значення для правильної посадки в сідлі.

У положенні верхи на сідлі може також знаходитися область промежини у чоловіків і лобкова дуга у жінок.

Хоча ці зони можуть витримувати невелику вагу, зниження тиску тут є критично важливим, щоб уникнути оніміння та болю, які виникають у цій багатій на нерви та кровоносні судини зоні.

Ширина сідничних кісток у різних людей різна, і тому сідло виробники часто випускають моделі різної ширини. Крім того, за статистикою, жінки мають ширші стегна, ніж чоловіки, тому вони в середньому також мають ширші сідничні кістки і потребують ширшого сідла.

Якщо ваше сідло занадто вузьке, ви можете відчувати надмірний тиск на сідничні кістки або нерівності в сідлі. Якщо ви їдете занадто широко, ви ризикуєте натерти.

Дорога vs гірський велосипед чоловічі та жіночі сідла, сідла для гравію – які відмінності насправді існують?

Відмінності між сідлами для різних дисциплін здебільшого стосуються положення під час їзди, яке залежить не лише від типу велосипеда, на якому ви їдете, але й від того, як ви на ньому їдете.

A дорога велосипедист, який змагається в шосейній гонці, швидше за все, матиме набагато агресивнішу позицію в порівнянні з велосипедистом, який змагається в шосейній гонці дорога велосипедист у турі на довгі дистанції, наприклад.

Сідла доступні в різних формах, причому найкраща форма для вас залежить від вашого положення під час їзди. Пролог

Це положення пов’язане з кутом нахилу стегон велосипедиста, який впливає на взаємодію тазу з сідлом, а отже, на те, яка форма сідла буде найкращою.

Для більш швидких зусиль та більш аеродинамічних положень, таких як ті, що зустрічаються в дорога для верхової їзди та тріатлону, краще підходять плоскіші та довші сідла.

З іншого боку, сідла з вигнутим профілем часто надають перевагу гонщикам, які перебувають у більш вертикальному положенні на витривалість, частіше використовуються гравійними гонщиками, пасажирами або трейловими гонщиками.

Окрім форми сідла, ви можете виявити, що деякі сідла, призначені для верхової їзди та триатлону, мають-дорожнє сідла мають особливості, призначені для зменшення вібрацій під час їзди, такі як гнучкі панелі крил або більш гнучкі оболонки.

Чим відрізняються жіночі сідла?

Хоча деяким жінкам комфортно на сідлах унісекс (або навпаки!), багато жінок надають перевагу сідлам, призначеним для жінок.

Жіночі сідла мають дещо іншу форму, включаючи центральні пази або вирізи, а також різну щільність і площу набивки, що відповідає жіночій анатомії.

Мета тут – бути підтримкою там, де це важливо.e. зменшуючи тиск у місцях, де його краще уникати – навколо м’яких тканин.

Затискайте правильно

Якщо ви переходите на сідло з овальними рейками замість круглих або навпаки, переконайтеся, що ви встановили правильні затискачі для підсідельного штиря. Кожна стійка PRO поставляється в стандартній комплектації з адаптером 7×7, який використовується для алюмінієвих та тиноксових підсідельних шин, а також з адаптером 7 x 13 мм для карбонових підсідельних шин. Використання неправильного затискача може або пошкодити рейки, або неправильно закріпити сидіння на підсідельному штирі з рекомендованим моментом затягування, тому зверніть увагу на цю важливу деталь

Визначте нейтральний нахил сідла

Використовуйте рівень, щоб встановити нове сідло в нейтральному положенні нахил положення. Саме під таким кутом інженери PRO спроектували сідло, щоб забезпечити найкращу підтримку та комфорт, а також уникнути небажаних точок тиску для більшості райдерів.

Сідла PRO Falcon, Griffon та Volture мають нейтральне положення 0 градусів нахил положення, тоді як PRO Turnix та Stealth мають.1 градус (нахил трохи вперед) нейтральне положення. Цифровий вимірювач може допомогти отримати точну цифру.

Використовуйте рівень з будівельного магазину та плоский шматок матеріалу (обрізки фанери, обробну дошку або довгий рівень), щоб визначити нахил кут. Пам’ятайте, що фото з попереднього налаштування? Зверніть увагу на це, якщо ви замінюєте те саме сідло або сідло з такою самою нейтральною точкою нахил кут.

Встановіть нове сідло

Тепер, коли ви готові до заміни сідла, зніміть старе сідло з підсідельного штиря та встановіть нове. Акуратно затягніть нове сідло, щоб запобігти хитанню або зісковзуванню під час точного налаштування. Перевірте висоту сідла та відрегулюйте його відповідно до вашого попереднього сідла висота (центр кривошипа до центру сідла). Пам’ятайте, що кожне сідло може відрізнятися висота через різні профілі основи, конструкцію, форму рейки та набивання зверху. Отже, вам може знадобитися відрегулювати підсідельний штир вгору або вниз при встановленому новому сідлі.

Після того, як ви встановили потрібну висоту сідла, злегка послабте болти кріплення сідла і перемістіть сідло вперед або назад, щоб точно налаштувати правильний винос (від центру сідла до центру керма). Потім затягніть все з правильним моментом затягування, щоб забезпечити міцне з’єднання, не пошкодивши при цьому підсідельний штир. На підсідельних штирях та сідлах PRO цей показник, як правило, становить близько 13 Нм.

Перевірте свої розміри, включаючи сідло нахил кут, сідло висота, і винос, щоб переконатися, що все розташовано так, як ви хочете. Тепер, час їхати.

Пробна поїздка

Почніть з короткої прогулянки, наприклад, проїхавшись по околицях або неспішної поїздки за кавою, щоб переконатися, що сідло знаходиться там, де йому належить бути. Уникайте випробовувати нове обладнання позицій у важливі дні поїздок, перегонів або великих пригодницьких поїздок.

Під час тестової їзди обов’язково використовуйте замшу та вашу звичайну пару взуття, оскільки зміна висоти підошви та замшевих накладок, навіть незначна, може суттєво вплинути на відчуття та посадку під час їзди. Візьміть з собою багатофункціональний інструмент, щоб зробити мікрорегулювання за необхідності або підтягнути все, що ви могли пропустити в хвилюванні від набору цього блискучого нового сідла.

На всі сідла PRO надається 30-денна гарантія припасування, тому не бійтеся дати своєму тілу кілька поїздок, щоб адаптуватися до нового сідла.

Розташування спереду назад

Розташування сідла спереду та ззаду – наскільки близько чи далеко воно знаходиться від керма – також має значний вплив на потужність, оскільки впливає на те, скільки сили ви витрачаєте або витрачаєте під час натискання на педалі. Як сідло висота, це також пов’язано з дискомфортом в передній частині коліна.

Якщо ваше сідло занадто далеко вперед, ви будете штовхатися назад протягом більшої частини ходу, що не є ефективним. Якщо воно занадто далеко назад, ви будете штовхатися вперед, що також не є ефективним. Ви хочете в першу чергу штовхати вниз і трохи вперед, де сила ваших ніг застосовується найбільш ефективно, особливо під час підйому.

І тут Дерріл знову прагне до точності. Коли ваші педалі розташовані на дев’ять і три на годиннику (паралельно землі), ваше переднє коліно повинно бути на позначці 1.5 сантиметрів – приблизно шість десятих дюйма – позаду центру шпинделя вашої передньої педалі. Іншими словами, якщо ви опустите схил від канавки коліна (де внутрішня частина наколінника знаходиться біля кістки ноги) до місця, де знаходиться ваша передня педаль, відстань від схилу до педалі має становити 1.5 сантиметрів.

Якщо цей параметр вимкнено, ваш сідло потрібно рухатися вздовж його напрямних далі вперед або назад, поки воно не стане правильним. Майте на увазі, що вам може знадобитися менша відстань, ніж 1.5 сантиметрів, якщо ви нижчі на зріст, і більша відстань, якщо ви вищі.

Нахил носової частини сідла

Нахил вашого сідла описує, чи воно рівне, чи ніс трохи нахилений вгору або вниз порівняно з задньою частиною. Тут є суттєва різниця між сідлами Selle Anatomica та іншими.

Для більшості сідел

Більшість велосипедистів знайдуть сідло рівним або з нахилом дуже злегка вниз біля носа найзручніше. Важливо підкреслити, що кут нахилу вниз повинен бути тільки дуже незначний, якщо взагалі є. Занадто низько, і ви будете чинити занадто сильний тиск на м’які тканини.

дорога, велосипед, сідло, нахил, висота

Для сідел Selle Anatomica

Коли ви переходите на сідло Selle Anatomica, це критично важливе налаштування сідла, яке потрібно виконати правильно. Насправді ви повинні прагнути до протилежного нахилу, ніж той, до якого ви звикли. Для сідла Selle ніс повинен трохи нахилятися вгору. Це допомагає натуральній шкірі сідла натягуватися, створюючи комфортний гамак для ваших сідниць.

Щоб зробити це правильно, найпростіше використовувати цифровий рівень або пряму лінійку, щоб виміряти вертикальну різницю від висоти носа до однієї з ямок в найширшій точці по обидва боки від задньої частини сідла. Для більшості людей ніс повинен бути приблизно на 2-3 градуси вище, ніж ямочка – різниця в висота приблизно 10 міліметрів (чотири десятих дюйма).

“Це, безумовно, найважливіший вимір на сідлі Selle Anatomica”, – каже Дерріл. “Коли воно правильно налаштоване, всі кажуть: “Вау, це набагато зручніше”.'”

Кут нахилу з боку в бік

Тут ми знову розглядаємо кут нахилу носа, але цього разу мова йде про те, куди він спрямований зліва направо. Зазвичай ви хочете, щоб ніс був спрямований прямо вперед. Якщо ви проведете пряму лінію від центру спинки сідла через центр носа сідла до верхньої центральної точки рульової труби, вона буде ідеально прямою.

Це, як правило, вірно для більшості велосипедистів, але не для всіх. У деяких випадках вам може знадобитися, щоб ніс був трохи зміщений вправо або вліво для більш комфортної їзди. Наприклад, якщо одна з ваших ніг трохи коротша за іншу, ви можете направити ніс трохи в бік довшої ноги, щоб скоротити відстань для коротшої ноги. Крім того, через особливості жіночої анатомії деякі жінки вважають, що невеликий нахил в обидва боки є більш зручним.

Натяг шкіри (для сідел Selle Anatomica)

Цей остаточний вимір є унікальним для сідел Selle Anatomica, всі вони оснащені болтом, який ви можете повертати, щоб відрегулювати натяг шкіри. Ви побачите, що вам потрібно відрегулювати його кілька разів протягом перших 100 миль, потім ще кілька разів протягом наступних 200 миль і ще раз протягом наступних 400 миль або близько того. Після перших 1,000 або 1,500 миль вам потрібно буде лише зрідка регулювати натяг, щоб підтримувати максимальний комфорт. Все, що вам потрібно для регулювання натягу – це 6-міліметровий шестигранний ключ, щоб повернути болт (поворот проти годинникової стрілки, якщо дивитися на болт з передньої частини велосипеда, затягне його).

Окрім відчуття, існує простий візуальний тест, який ви можете виконати, щоб перевірити, чи правильно ви натягнули шкіру. У найвужчому місці щілини, що проходить по центру сідла, зазор повинен бути близько 6 міліметрів. Найпростіший спосіб перевірити це – вставити ще один 6-міліметровий шестигранний ключ в центр отвору. Воно повинно підходити рівно настільки, щоб зачепитися в найвужчому місці, не застрягаючи там.

Якщо ви будете дотримуватися цих рекомендацій, а також інших налаштувань сідла, ви будете готові до комфортної їзди в будь-який час, коли ви вийдете на вулицю. Як завжди, не соромтеся звертатися до нас з будь-якими питаннями щодо правильного позиціонування велосипедного сідла.

Шукайте більше інформації від тренера Дерріла на його сайт .

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top