Гравійні велосипедні прогулянки. Девід С. Стежка Аммермана

Потрібно проїхати гравійні велосипедні доріжки в Пенсільванії, щоб змусити вас рухатися

Приготуйтеся відчути себе Індіаною Джонсом, коли цієї весни ви будете шліфувати гравій під колесами свого велосипеда! У Пенсильванії є безліч дивовижних позашляхових стежок, які можна дослідити з неймовірною кількістю історії, яку можна поглинути по дорозі. Візьміть свій велосипед і подорожуйте дорогами, якими менше їздять, щоб отримати мальовничі та пригодницькі враження.

Округи Камбрія та Індіана

Як “Стежка року 2020” у Пенсильванії та федеральний національний рекреаційний об’єкт Стежка, 46-мильна Стежка міста-примари просто вражаюча, сповнена красивих пейзажів та історії. До “Залізної дороги”, що веде до південна частина стежки має велику кількість гірських потоків, рододендронів, десятки видів польових квітів та прибережних лісів, а також численні залишки видобутку вугілля та нині покинуті шахтарські містечка, які свідчать про багату промислову історію регіону. Складена з щільно упакованого вапняку, стежка стежка має легкий ухил, що обіцяє чудову поїздку.

Стежка МакКлінток

Округ Венанго

Стежка МакКлінток – це унікальний 1.8-мильна гравійна дорога загального користування на Уайтц Роуд в окрузі Венанго. Приєднуйтесь до стежки на виїзді зі свердловини МакКлінток біля свердловини МакКлінток №1, найстарішої нафтової свердловини у світі. Примикає до стежкаУ південній частині стежки ви можете побачити повільний залізничний рух Західної залізниці Нью-Йорка і Пенсильванії, все ще діючої залізниці третього класу.

Траса Юніон-Канал

Графство Беркс

The 6.5-мильна стежка Юніон-Канал – це чудова прогулянка вздовж струмка Тулпехокен, що проходить повз залишки легендарного Юніон-Каналу в Пенсильванії. Це 82-мильне інженерне диво та його 93 шлюзи з’єднували річку Шуйкілл у Редінгу з річкою Саскеханна в Мідлтауні, створюючи можливість транспортувати вугілля та деревину з внутрішньої частини Пенсильванії до Філадельфії. Розбита гравійна стежка це легка поїздка, яка пролягає повз Центр спадщини графства Беркс, де ви знайдете вагонобудівний завод Грубера, національну історичну пам’ятку, а також Червоний міст, найдовший однопролітний критий міст у Пенсильванії.

Нідерланди

Золота траса Неда Грейвела

Я читав про перегони Неда Грейвела – там є три дистанції: Срібна, Золота та Вольфрамова, і вирішив проїхати Золоту самостійно. Мої цифри трохи відрізняються від “офіційних”, і мій Karoo 2 сказав мені, що я проїхав 38 миль з 3,875 футами підйому.

Поїздка була трохи надуманою, намагаючись поєднати шматочки гравію там, де їх можна було знайти, і я знайшов деякі з них набагато грубішими, ніж я очікував від класичної гравійної їзди. Зокрема, маршрут спускається південною гілкою швейцарської стежки від Sugarloaf Road до Sunset, а потім піднімається північною гілкою від Sunset до дороги Gold Hill, обидві з яких були набагато скелястішими та грубішими, ніж я хотів. Ось посилання на мою поїздку на RideWithGPS, а ось посилання на поїздку Ned Gravel.

Я припаркувався в Park-n-Ride в Нідерландах і поїхав звідти. Я думав дати вказівки на цій сторінці, але ближче до кінця на CR 126 вказівки стають досить складними, тому краще завантажити файл GPX і слідувати йому. Моя улюблена частина поїздки була вниз по CR 103. На фотографії вище показана частина поїздки по Швейцарській стежці.

Парк Естес

Стара дорога Фолл-Рівер-Роуд

Це майже не гравійний велосипед, оскільки 9 миль гравію легко проїхати на дорожньому велосипеді. Але ось воно все одно. Це чудова поїздка вгору по односторонній дорозі Old Fall River Road до Альпійського центру відвідувачів на Trail Ridge Road, з прекрасними видами у верхній частині. Це популярна поїздка, тому повз вас буде проїжджати досить багато транспортних засобів, але вони рідко дратують. Вся петля становить близько 30 миль і 3,800 футів підйому. Відчуття довше, ніж реальний пробіг.

В даний час (липень 2021 року) вам потрібно зарезервувати в’їзд до національного парку Скелясті гори, якщо ви не ввійдете в парк до 9 години ранку.m. Почніть з парковки біля озера Лоун Лейк, яка знаходиться майже на перетині шосе 34 та Олд Фолл Рівер Роуд. Їдьте на захід по асфальтованій дорозі, потім приблизно через 1.6 миль вона перетворюється на гравійну і продовжує цей шлях до Альпійського центру для відвідувачів, до якого ви доїдете приблизно за 10.5 миль після виїзду з парковки.

Звідси поверніть ліворуч і піднімайтеся, спускайтеся і піднімайтеся (можливо, 700 футів загального підйому), поки ви нарешті не почнете робити довгий і вражаючий спуск назад. Якщо вам пощастить, то на спуску вас не сповільнить трафік. Зрештою, внизу в долині, після короткого підйому, ви повернете ліворуч на Hwy 34 і ще трохи спуститесь до своєї машини.

Зимовий парк

Кривий гравій

Це скорочена версія гонки Roll Massif, і я скоротив її ще більше, стартувавши у Фрейзері, а не у Вінтер-Парку, тож для мене вона склала 59.1 миля з підйомом на 4,425 футів. Було 42 милі гравію та 17 миль асфальтованої дороги.

Це нормальна поїздка, перші 19 миль з чудовим відчуттям віддаленості, наступні 11 миль по дуже швидкому гравію, майже асфальтованому, потім 9 миль по бруківці через суворий каньйон Байєрс і маленьке містечко Хот-Сульф-Спрінгс.

В кінці HSS ви повертаєтесь назад на гравій, і наступні 4 милі жорстокі, дуже круті з великими шматками гравію. Я був виснажений вершиною підйому. На щастя, наступні 6 миль проходять швидко і легко.

Потім ви доїжджаєте до Hwy 40 і рухаєтесь по ній близько милі, повертаючи праворуч на більше гравію. Наступна частина складна, і я помилився. Незабаром ви повернете ліворуч на асфальтовану дорогу, потім дуже швидко повернете праворуч на чудову гравійну стежку (яку я пропустив і до якої мені довелося спускатися пізніше).

Врешті-решт ви повертаєте праворуч на CR 5, красиву шовковисту асфальтовану дорогу з невеликим трафіком. Насолоджуйтесь цим близько 6 миль, поки не доїдете до Фрейзера.

Гаразд, де припаркуватися. Я припаркувався у Фрейзері на Eisenhower Drive, недалеко від Hwy 40. Тут є кілька спеціально відведених місць для паркування, але якщо вони заповнені, є багато парковок за рогом, на станції Amtrak на Railroad Ave. Якщо ви хочете завантажити файл GPX для поїздки, ось моя поїздка (але пам’ятайте про поворот на гравійну доріжку, яку я пропустив), або ви можете завантажити файл Roll Massif.

Чи гарні гравійні велосипеди для подорожей?

Коротка відповідь: так. Справжня відповідь: це, звичайно, залежить від багатьох факторів. Почнемо з переліку деяких особливостей гравійних велосипедів, які роблять їх схожими на туристичні спеціалізовані велосипеди.

Однією з таких характеристик є довша колісна база, яка зустрічається у багатьох гравійних велосипедів, це фундаментальна характеристика туристичного велосипеда.

Мета довгої колісної бази – зробити велосипед більш стійким як на асфальті, так і на ґрунті, забезпечити додатковий комфорт на довгих дистанціях і впоратися з середніми та важкими вантажами. Це функція, яка чудово підходить для багатоденних велоподорожей поїздки.

Дискові гальма, товстіші шини, люверси та точки кріплення, які ви не знайдете на шосейних велосипедах, роблять більшість гравій велосипеди – ідеальні машини для дедалі популярнішої дисципліни велоподорожей.

Похила верхня труба забезпечує більшу висоту стояння, що корисно при з’їзді, в той час як більш високі виноси, ніж на кросових або гоночних велосипедах, забезпечують більший комфорт у більш вертикальному положенні велосипедиста. Нижній кронштейн зазвичай трохи нижчий, ніж у велосипедів для циклокросу, але достатньо високий, щоб не наїжджати на нерівності на більшості кам’янистих доріжок.

Більшість гравій на велосипедах встановлюються дроп-бари, але на гравії все частіше зустрічаються плоскі бари та альтернативні керма, такі як Jones Loop H, що дають більше місця для MTB-комп’ютерів, кріплень для телефонів або GPS-навігаторів.

Передачі також досить унікальні, в той час як циклокрос вимагає вужчого діапазону передач (короткі кола не можуть мати великих довгих підйомів), гравійна їзда відбувається на більш різноманітній місцевості: круті гори, рівний і гладкий асфальт, фермерські дороги, одноколійка… це вимагає набагато ширшого вибору передач. Вибір зазвичай зупиняється на 2×11 або 1×10, часто з більшою зірочкою до 36 або навіть 42T.

Хоча початкове призначення гравійних велосипедів – змагатися у велосипедній дисципліні, яка називається гравійне шліфування (довгі перегони на різноманітній місцевості, здебільшого поза асфальтованою дорогою), їхня універсальність робить їх справді чудовим рішенням для різноманітних велосипедних занять, включаючи тривалі велосипедні тури подорожі.

Вони підходять для всіх, крім найшвидшої їзди по дорозі, в той час як ширші шини та ширший діапазон передач роблять позашляхові стежки, гравій і керовані одноколійні велосипеди. Купуючи грейвл, ви отримуєте міський, гоночний, туристичний та кросовий байк в одному – звісно, з відповідними компромісами.

Мінуси гастролей на гравійних велосипедах

З того, що ми сказали в попередньому досить технічному параграфі, здається, гравійні велосипеди настільки ж хороші, як і туристичні велосипеди для подорожей. Але, звичайно, це не так, подорожі на гравійних велосипедах чомусь обмежені певним видом пригод, давайте подивимось чому.

Гравійні велосипеди не призначені для тривалого перевезення вантажів, вони можуть витримати легкий велопакет, але ми будемо страждати під чотирма завантаженими багажниками плюс, можливо, сумка в багажнику, майже до втрати керованості.

Туристичний велосипед дійсно показує найкращі результати з навантаженням, саме тоді його стабільність досягає максимуму, а отже, і контроль. Велосипеди, які не призначені для перевезення багажників, дуже погано поводяться при боковому навантаженні.

Кліренс шин – ще один фактор. Він, звичайно, ширший за дорожній, але не такий товстий, як сучасний туристичний велосипед. Великі шини покращують зчеплення на нестійких поверхнях, таких як каміння та пісок, де гравійний велосипед буде мати свої обмеження.

Ще одна річ, яку слід врахувати – це кількість коліс та спиць. Для тривалих подорожей та велоподорожей потрібні міцні колеса, можливо, щонайменше 36 спиць та суцільні обода.

Більшість гравійних велосипедів орієнтовані на продуктивність, вони легші, з меншою кількістю спиць та іноді з карбоновими ободами. Відмінні гравійні колісні пари не обов’язково означають, що вони підходять для подорожей.

Тож для яких подорожей підходять гравійні велосипеди?

Гравійні велосипеди ідеально підходять для легких велоподорожей, завантажених обтічними велосумками, такими як рама, верхня труба, сідельна сумка та вантажні клітки.

Якщо ви не збираєтесь їхати далеко і вам не потрібно нести багато речей, подібна установка буде чудово працювати і приносити задоволення від їзди по гравію велосипед.

гравій, велосипед, поїздки, стежка

Також подумайте, які типи доріг ви будете долати. Якщо ви плануєте більшу частину часу їздити по гудрону, то гравій підійде чудово, а також легке бездоріжжя буде вітатися і приносити задоволення від їзди.

Якщо натомість ви очікуєте піщаних або кам’янистих доріг, або взагалі жахливих умов, то гравійний велосипед принесе вам лише біль і стрес. Візьміть щось з більш товстими шинами і геометрією, більш пристосованою до їзди по бездоріжжю.

Що визначає велосипед, який чудово підходить для гравію?

Як бачите, існує багато способів визначити гравійний велосипед. Як не дивно, у Східному Массачусетсі ми не дуже хочемо їздити на класичному гравійному велосипеді, тому що у нас немає гравію. Отже, зводячи це до найпростішої форми, ось якості велосипеда для пересування по пересіченій місцевості гравійний велосипед.

гравій, велосипед, поїздки, стежка

Велосипед для змішаної місцевості зі Східного Массачусетсу:

Пункти, які слід враховувати в порядку того, що ми вважаємо найважливішим. Дещо з цього очевидно, а дещо може бути контрінтуїтивно зрозумілим.

  • Розмір шини та розмір колеса. Очевидно, що це два пункти, об’єднані в один, але ми вважаємо, що вони тісно пов’язані між собою. Для гравію ви не можете говорити про розмір шини та малюнок протектора, не враховуючи розмір колеса. Існує два основних розміри коліс і десятки моделей шин та підходів. Існує дилема трубчастих або безкамерних велосипедів. Не вірте рекламі. Прочитайте нижче про те, як ми підходимо до вибору шин та нескінченної загадки розміру колеса, щоб переконатися, що ви їдете на найкращому велосипеді для будь-яких умов.
  • Керування. Найпоширеніший велосипед, який використовується для їзди по гравію – це переобладнаний велосипед для циклокросу. Хоча цей тип велосипед може добре працювати в деяких ситуаціях, ви побачите, що спеціально побудований велосипед майже у всіх відношеннях перевершує кросовий велосипед. Найпростіший спосіб описати ідеальний гравійний велосипед – це протиставити його “кросовому велосипеду”. Ось кілька способів, якими вони відрізняються:
  • 2 години їзди: Це може бути найбільшим фактором. Добре продуманий кросовий велосипед розрахований на 50 хвилин повної їзди. Велосипед для їзди по пересіченій місцевості або гравію повинен бути розрахований на багатогодинне перебування в сідлі. Це означає, що велосипед, який запобігає факторам, що спричиняють втому. Сюди входить все, починаючи від зусиль, необхідних для утримання велосипед їзда по прямій лінії – наскільки сильно тіло велосипедиста відчуває тряску від нерівностей місцевості.
  • Сходження: Їзда по гравію в реальному світі означає короткі, круті підйоми в Новій Англії. Важлива низька передача. Велосипед, який забезпечує зчеплення на пухкій місцевості на крутих підйомах, пропонує набагато приємніший досвід їзди. Це також швидше, коли шини залишаються зчепленими з землею, таким чином, дозволяючи силі велосипедиста рухати велосипед вгору.
  • Спуск: Спуск по різній місцевості може бути жахливим, якщо велосипед не був розроблений для стабільного спуску. Наявність впевненого велосипеда під час навігації по крутому, пухкому спуску коштує лише вартості велосипеда. Невдалий спуск може призвести до травм або страху, яких не варто було б переживати. Спускайтеся з упевненістю і гра змінюється. Ви отримуєте набагато більше задоволення від їзди, не турбуючись про наступний спуск.
  • Проходження поворотів: Ви, напевно, хочете велосипед, який не буде занадто швидко входити в повороти. Можливо, ви також виграєте від велосипеда, який не буде боротися з вами, коли ви намагаєтесь увійти в крутий поворот. Геометрія рами та вилки, посадка та положення велосипедиста, вибір шин і навіть тиск в шинах – все це впливає на поведінку велосипеда, коли ви вижимаєте з нього максимум. Ми спеціалізуємось на налаштуванні велосипедів, що оптимізує положення гонщика, забезпечуючи ідеальний баланс велосипеда під вами. Якщо ви ще не відчули цього, то на вас чекає справжнє задоволення. Ми можемо досягти цього, тому що співпрацюємо з найдосвідченішим виробником рам на замовлення у світі: Seven Cycles. Вони розуміють, що таке посадка і як вона впливає на керування велосипедом таким чином, що багато велосипедистів називають її магічною. Поговоріть з нами, і ми пояснимо, як це можливо.
  • Загалом: Ваша позиція буде трохи далі назад.
  • Обладнання для довших поїздок: Баланс велосипед дозволяє перевозити спорядження, і ви майже не помітите його ваги. Це один із сюрпризів завантаження добре збалансованого, правильно спроектованого велосипеда велосипедвелосипед відчуває себе стабільно, і приємна їзда на ньому зберігається.
  • Передаточні числа. Існує безліч способів досягти ідеального перемикання передач на вашому велосипеді для гравію або змішаної місцевості. Прийняття стандартних передаточних чисел, що підштовхуються великим запасом велосипед компанії – це бліда пропозиція того, що можливо. Прочитайте нижче про наш підхід і про те, чому варто функціонально дослідити торгівлю за роки розвідок на стежках.
  • Тип гальма. На даний момент майже кожен позашляховий велосипед має дискові гальма. Це хороший початок. Однак, чи підійдуть вам 140 роторів, 160, 160/140 або навіть 180?? Чи є гідравлічний найкращою відповіддю? Не завжди. Ми пояснимо чому.
  • Довговічність: Ваші компоненти повинні бути довговічними, як і ваша рама. Ваш велосипед буде їздити в різних умовах, і ви будете їздити на ньому важче, випробовуючи кожен його компонент набагато більше, ніж на дорожньому велосипеді. Неприємно, коли компонент виходить з ладу під час їзди. Майже однаково боляче, коли якась деталь шумить або не працює так, як ви очікуєте. Використання повного діапазону передач особливо важливе при їзді по пересіченій місцевості, так само як і бездоганна робота гальм.
  • Перевезення обладнання. Коли ви їдете по бездоріжжю або далі від протоптаних доріг, вам захочеться взяти з собою більше речей. Наявність велосипеда, пристосованого для сумок, і такого, що правильно розподіляє вагу речей, які ви можете взяти на велосипед, є важливим для вашого досвіду. Не недооцінюйте кількість речей, які ви хочете мати на своєму велосипеді, і місце, де ви хочете їх розмістити.

Рекомендації щодо передаточних чисел

Чому запасні шестерні не найкращі?

Якщо запасні гравійні велосипеди поставляються з цією передачею, чому б це не було найкращим? Існує ряд причин, чому стандартні велосипедні шестерні можуть не підходити вам ідеально. Деякі з важливих причин включають:

  • Переважна більшість стандартних велосипедів призначені для їзди на західному узбережжі.- швидкі швидкісні дороги та довгі стабільні підйоми або їзда на Середньому Заході.- довгі ґрунтові дороги з повільними пагорбами. Shimano North America та Specialized розташовані в Каліфорнії. Trek і SRAM – на Середньому Заході. Не дивно, що на пропозиції галузі сильно впливають ці два регіони та місцевості. Передаточні числа для такого типу їзди неоптимальні для їзди на східному узбережжі штату Массачусетс, де є стрімкі короткі підйоми зі скелястими, вкритими корінням стежками та дорогами, а також вузькі технічні синглтреки, які вимагають нескінченних низькошвидкісних прискорень. Ми вже згадували про погоду? Зовсім інше. У нас є бруд, сльота, дощ та ожеледь. Всі ці фактори впливають на оптимізацію зачеплення та компонентів. Ви їздите так, ніби ви на західному узбережжі? Тоді ваші готові шестерні можуть підійти.
  • Стокові велосипеди зосереджуються на ціні. Вірте чи ні, але ціни на касети сильно відрізняються залежно від розміру та довжини. Чим більше зубів, тим вища ціна. Довші перемикачі також коштують дорожче, як і довші ланцюги. Великі велосипедні компанії зосереджуються на ціні, а не на оптимізації компонентів. Ціна може легко перевищувати 100. Не економте на важливих речах.
  • Великі компанії-виробники компонентів не виготовляють прогресивні комплекти деталей Smart. Ви можете побачити це майже в кожній деталі, яку вони виготовляють. Іноді є варіанти, а іноді ні. Коли є кращі варіанти, ми їх пропонуємо.
  • Сток-велосипеди купують комплекти запчастин оптом, щоб отримати кращі ціни.
  • Для того, щоб отримати кращу ціну, вони купують повні комплекти деталей, які пропонують великі бренди. Великі бренди сильно зацікавлені в тому, щоб купувати повні трансмісії з одного джерела, замість того, щоб вибирати оптимальну деталь для конкретного велосипеда.

Яку передачу ми рекомендуємо і чому?

Наші рекомендації адаптовані до вашого стилю катання, вподобань, основних планів на сезон тощо. Кілька хвилин оцінки вашої їзди дадуть нам все необхідне для того, щоб дати правильну рекомендацію.

Як досягти ідеального діапазону передач?

Просто поставити більшу касету на ваш стандартний велосипед не спрацює. Якщо ви змінюєте розмір касети, вам також доведеться змінити задній перемикач та ланцюг, як мінімум. Це набагато складніше, ніж здається. Існує десяток способів підібрати ідеальний діапазон передач для вашого стилю їзди. Завітайте до нас, щоб дізнатися, що ми порекомендуємо і чому.

Існує три елементи визначення діапазону передач та дюймів шестерень:

Підбір спорядження дуже специфічний для потреб кожного велосипедиста. Що важливо для ефективності перемикання передач? Чи будете ви в захваті від того, що у вас більше немає переднього перемикача?

Зараз існують такі речі, як кривошипи Adventure. це означає, що субкомпактна передача доступна для нижчої передачі, але не відмовляючись від більш тонкого перемикання, доступного з подвійними кривошипами.

Завітайте до нас, щоб дізнатись більше інформації про перемикання передач. Ми порахуємо за вас і покажемо, які варіанти у вас є, та пояснимо, як ці варіанти вплинуть на ваш досвід їзди на ґрунтових дорогах, ґрунтових стежках та у всьому, що між ними.

Рекомендації щодо розміру колеса та типу шин

Чому б просто не їздити на тому, що йде в комплекті з велосипедом? Хіба не найкраще використовувати стандартні шини та колеса?

Ну, не так вже й багато. Як і в будь-якому іншому випадку, правильний вибір обруча залежить від того, як, де і скільки ви будете їздити по гравію. Переважна більшість запасних велосипедів поставляються з колесами 700c. Але ви помітите, що останнім часом багато гонщиків віддають перевагу колесам 650b. Так що ж краще? Можливо, навіть більш важливим, ніж діаметр колеса, є розмір та протектор шини. Існують буквально десятки гравійних шин, які компанії хочуть вам продати. Яка ширина, протектор, система утримання повітря та тиск в шинах найкращі?

Великі компанії обирають колеса та шини так само, як і все інше, що вони вирішують. Зазвичай це комбінація ціни, можливості отримати знижку та спроби переконати вас, що те, що ви купили минулого тижня, вже не годиться. Ви не бачите нічого про орієнтацію на певні види їзди або зосередженість на ваших інтересах.

гравій, велосипед, поїздки, трейл

Більшість великих велосипедних компаній пропонують один гравій конкретний велосипед з кількома рівнями комплектації. Деякі великі бренди все ще перепрофілюють свої велосипеди для велокросу, сподіваючись, що ніхто цього не помітить.

Не варто також брати велосипедні сумки зі швейцарським армійським ножем. Це може бути правильним велосипед для вас, але якщо ви шукаєте велосипед, який змусить вас полюбити гравій і бруд, універсальний велосипед не підійде. У кращому випадку він буде посереднім у всьому. До речі, якщо вам потрібен найкращий у своєму класі універсальний велосипед, ми вважаємо, що у Seven and Honey є найкращі у своєму класі.

Які колісні системи ми рекомендуємо і чому?

Існує багато видів коліс, розмірів коліс, шин та шинних комплектів. Найцікавіше гравій велосипедів – це те, що ви можете використовувати стільки або стільки велосипедів, скільки захочете. Ви і ваш велосипед можете рости разом, оскільки ваша їзда змінюється і розвивається. Колеса та шини на ринку дозволяють багато експериментувати. Колеса та шини дуже сильно впливають на якість їзди велосипеда та ваш досвід. Заходьте до нас, щоб побачити варіанти коліс та шин, а також обговорити, які з них найкраще підходять саме вам. Базова лінія та відправна точка: легкі та міцні колеса забезпечать найприємнішу їзду. Знайдіть баланс між вагою та об’ємом повітря в шинах, і ви отримаєте виграшну комбінацію.

Санта-Моніка, Каліфорнія

Південна Каліфорнія – перевірений спосіб втечі для велосипедистів, які шукають теплу погоду, щоб покрутити педалі. Типових туристів з Каліфорнії приваблюють такі місця, як Голлівуд та Беверлі-Хіллз, але байкерів вабить Санта-Моніка, завдяки чудовій їзді, яку вона пропонує мотоциклістам усіх дисциплін, включаючи деякі з найнадійніших та найдоступніших гравійних трас в районі Лос-Анджелеса. За словами Олексія Вермеулена, Санта-Моніка має “чудові умови для катання, чудову погоду та багато смачної їжі.”

Гори Санта-Моніка – це дім для кілометрів одноколійних та пожежних доріг з численними стежками, що з’єднують їх між собою. Більшість маршрутів вимагають трохи асфальту та житлової їзди, щоб з’єднати ґрунтові доріжки та мати здорову кількість підйомів та спусків. Гонщики можуть розраховувати на високоякісний гравій, а також на епічні види на навколишні гори, Лос-Анджелес та Тихий океан. Райдерам також слід планувати натовпи; в той час як ґрунтові дороги піднімають вас над містом і розростаються, вони не повністю уникають інших стежка користувачів – зрештою, це південна Каліфорнія, і гравійні байкери не єдині люди, яких приваблюють гори.

У горах Санта-Моніки є кілька встановлених петель, хоча багато маршрутів включають одні й ті ж популярні стежки – до них відносяться Dirt Mulholland, Canyonback, Sullivan Ridge і Westridge. Не пропустіть стару ракетну базу Nike, це лише коротке відхилення від Дірт Малхолланд і Вестрідж Трейл, і є візитною карткою гравійних атракціонів у цій місцевості. Авантюрні гонщики та сильні велосипедисти захочуть перевірити Стежка хребта67-мильний маршрут, який проходить через всю довжину гір Санта-Моніки. The стежка в основному відкрита для велосипедистів – велосипеди не дозволені на території державного парку в дикій природі в Пт. Державний парк Мугу – і ділянки стежка часто включають тих, хто шукає більш технічну їзду.

Helen’s Cycles проводить групову поїздку в першу суботу кожного місяця, і якщо ви не можете зробити це, вони мають ряд запропонованих атракціони на їхньому веб-сайті.

Сонома, Каліфорнія

Надійне сонце і приємна температура – відмінні риси гравійного відпочинку, але, як каже ветеран гравійних гонок Елісон Тетрік, “гравій завжди буде цілорічною пригодою”.”

Для Тетрік її будинок в окрузі Сонома, Каліфорнія, є головним велосипедним напрямком, незалежно від місяця. Зима в північній Каліфорнії не є м’якою і теплою, однак, “пригоди розливаються по гравійній чаші гарних краєвидів, одноколійних і незайманих доріг” – і, незважаючи на бруд, є нескінченні можливості “для дослідження вздовж нерівних узбереж і виноградників”.”

Пітер Стетіна, ще один житель округу Сонома, застерігає велосипедистів, які відвідують цей район взимку, не очікувати веселощів на сонці, але вони можуть розраховувати на виняткові дорожні, гірські та гравійні велосипедні прогулянки. Список професіоналів, які називають цей регіон своїм домом, вражає і підкреслює різноманітність велоспорту в регіоні – разом зі Стетіною і Тетріком, гравійний гонщик Тед Кінг раніше ділив свій час між Сономою і Вермонтом (як і його дружина, колишня тріатлоністка і професійна велосипедистка Лора Кінг), відставний шосейний гонщик Леві Лейпхаймер називає цей регіон своїм домом, а дворазова переможниця Leadville 100 Лариса Коннорс народилася в цьому регіоні.

Сонома також є домом для Grasshopper Adventure Series-гравійна серія OG, яка цього сезону святкує 25 років поспіль. Поїздки описуються як “веселі, часто дуже довгі і важкі, чарівні таємничі тури через різноманітні, складні і еклектичні пагорби округу Сонома і за його межами”.” Зазначимо, що події серії відбуватимуться в січні, лютому та березні. Вона також публікує свої маршрути в Інтернеті, пропонуючи гарне натхнення для відвідувачів:

Решта світу може знати його як “країну вина”, але багато велосипедистів називають Соному “країною їзди”.” Хоча відвідувачів може не потішити чудова погода, не бракує виноробень світового класу, які можна відвідати, та пляшок на будь-який смак.

Інші гравійні напрямки

Це лише кілька місць для вас та ваших гравій Велосипед, щоб втекти цієї зими, і справжню пригоду часто можна знайти самостійно – тож обирайте місце з теплою погодою, пакуйте велосипед і вирушайте на пошуки ґрунтових доріг. Якщо ви знайдете маленький шматочок зимового гравійного раю, дайте нам знати!

Дякуємо, що прочитали 10 статей цього місяця Приєднуйтесь зараз для необмеженого доступу

Насолоджуйтесь першим місяцем всього за £1 / 450 / €1

Читайте 5 безкоштовних статей на місяць без підписки

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top