Dream mtb build. Mason Bokeh Ti GRX Di2

Banshee Titan Рашида Найела

Dream Builds копається в проектах пристрасті серед наших колег-райдерів. Ці велосипеди не обов’язково наймодніші чи найновіші, але їхні власники вибрали кожну деталь не просто так, а з великою метою. Надішліть власну збірку (надсилайте нам на адресу submissions@nsmb.com), щоб розглянути можливість включення в серію, а також шанс виграти продукт від RideWrap!

Насосна станція “Титан” на задньому дворі Рашида

Рашиде, розкажіть трохи про себе? Ваш досвід катання та деякі велосипеди, які ви згадуєте з особливою любов’ю.

Я 38-річний батько 3 хлопчиків віком 3, 4 та 6 років. Я переїхав до Британської Колумбії з Оттави у 2007 році, щоб зустрічатися з прекрасною жінкою з Північного Ванкувера. Через два роки ми одружилися, а решта – історія. Я бухгалтер і працюю у фінансовій фірмі в центрі Ванкувера. З кінця 2009 року. 2015 року я працював скарбником у правлінні NSMBA. За цей час я познайомився з мережею стежок, землевпорядниками та тонкощами нашої спільноти любителів верхової їзди. Це також дало мені розуміння всієї роботи, яка потрібна для підтримки нашої мережі стежок, і того, наскільки важливо відстоювати доступ до них.

Я катаюся на велосипеді з дитинства, але по-справжньому захопився цим на другому курсі університету, приблизно в 2002 році, коли я купив Giant XTC і почав їздити мережею стежок на пагорбах Гатіно та навколо озер Каната в регіоні Оттави. Незадовго до переїзду у Ванкувер у 2007 році. Моя перша поїздка на північному узбережжі відбулася наприкінці вересня 2007 року. Я зупинився в Лінн-Веллі, і мені сказали, що в Cove Bikes є Iron Horse, тож я поїхав до бухти під дощем, щоб забрати вішалку для перемикачів, а потім піднявся гірським шосе до 7th Secret, спустився до 7th до маслянки і вийшов на Баден-Пауелл. Мене зачепило. На початку 2010-х і до того, як у мене з’явилися діти, я проводив 10-15 днів, катаючись на велосипедах у Whistler Bike Park. Це було весело. Потім я відкрив для себе стежки долини приблизно в 2016 році, коли взяв Knolly Endorphin. Це був веселий велосипед.

Моїм найбільш пам’ятним велосипедом був Transition Preston FR. Це був велосипед, на якому я навчилася їздити Ladies Only, і на якому я поїхала на перший Toonie, ще в ті часи, коли ними керували Ілана Вапнярські та Ендрю Хьюїтсон.

Озираючись назад, найкумедніші велосипеди, які у мене були, були з вилками. Де задня частина була приблизно на 20 мм менша за передню.

Яка ідея стояла за Banshee збірка?

Моїм останнім велосипедом з подвійною підвіскою був S-works Enduro 2017 року з котушковою підвіскою Ohlins. Я хотів чогось іншого. Це було частиною рішення перейти з алюмінієвої на карбонову раму. Мені дуже сподобався мій минулий досвід роботи з котушковими амортизаторами, тому перше, що я зробив при налаштуванні Titan, це замінив задній амортизатор Fox Float X2 на котушку Cane Creek Kitsuma, з божевільним перепродажем 2020 року через обмеження поставок, я продав амортизатор на Pinkbike і зміг вийти на нуль на обміні.

Я хотів великий гірський велосипед, який добре крутить педалі. Мій інший велосипед – Chromag Primer, і я хотів велосипед, який би доповнював хардтейл і мав достатню диференціацію, щоб зменшити перекриття. Тому велосипед був побудований з деякими надміцними деталями, з котушковим заднім амортизатором, покришками Maxxis DH та вилкою 180 мм. Потім дефіцит запчастин через COVID 19 мав до цього відношення, тому я придбав трансмісію Eagle XX1 AXS, тому що її було легше знайти, ніж механічну трансмісію X01 або XT, яку я спочатку очікував. Він тримається напрочуд добре. Коли справа дійшла до керма, я хотів повернутися до 31.8 рулів для зменшення жорсткості, я використовував Race Face SIXC 35 протягом попередніх 5 років і хотів спробувати щось менш жорстке. За рекомендацією Брайана Ерла, відомого на NSMBA 5er, я підібрав дві карбонові планки Terrain Component Industry з нахилом назад 10°. Наразі встановлені на Titan та Primer. Дуже подобаються бари.

Що стосується кольору, то коли я купив Hope Tech3v4, єдині гальмівні ротори, які були доступні, були фіолетовими, тому я вирішив зробити акцент на фіолетовому кольорі на всьому велосипеді, від втулок до кінців руля, до виносу та підсідельного штиря.

Скільки проблем ви вирішили за допомогою цього збірка?

Проблемою для мене був біль у спині на нерівних трасах з хардтрейлом. Кожного разу, коли я звертався до Коліна Міллера, мого фізіотерапевта і колишнього гонщика команди NSMB, за допомогою зі спиною, він казав мені, що треба купити щось із задньою підвіскою, поки моя спина повністю не відвалилася.

155 мм заднього ходу вирішили мою проблему дуже ефективно. Проїхавши на Titan протягом року, я насправді зіткнувся з новою проблемою, бажанням отримати легший велосипед з повною підвіскою. Тож у липні 2021 року я замовив Banshee Prime, 135-міліметрову версію Titan. Та ж знайома схема підвіски, легша комплектація.

Яку сферу їзди ви хотіли б покращити або доповнити за допомогою налаштування?

Я шукав байк для швидкого катання, а отримав велосипед, який не злякається великих влучень і помилок на трасі. Додатковою перевагою є те, що він досить добре крутить педалі, щоб дістатися до вершини гори без виснажливих зусиль.

Manitou Mezzer Pro на 180 мм

Найкращі гравійні велосипеди 2023 року

Найкращі вуглецеві гравійні велосипеди

Гравійні велосипеди з вуглецевого волокна легкі, жорсткі та призначені для ефективного поглинання вібрацій.

Еластичність вуглецевого волокна зробить багато роботи, щоб звести до мінімуму будь-який шум від поверхні під ним, водночас дозволяючи вам передавати велику потужність через кривошипи.

Багато гравійних гоночних велосипедів виготовляються з карбону, але є багато карбонових гравійних велосипедів, пристосованих для велопакування та більш технічної їзди.

Нижче наведено добірку протестованих нами вуглецевих гравійних велосипедів, які охоплюють більшість з вищезазначених характеристик. Перейдіть до нашого повного посібника покупця про найкращі карбонові гравійні велосипеди, щоб отримати повну інформацію про кожну модель, яку ми протестували.

Canyon Grizl CF SL 8 1by

Canyon Grizl має гарний вигляд з усіма можливими кріпленнями мріяти для крил, пляшок та сумок. Метью Ловерідж / Immediate Media

  • £2,949/5000,849/€2,699/AU4,249 на момент тестування
  • Плюси Універсальна карбонова рама; чудові технічні характеристики; продумана геометрія
  • Мінуси: передача може бути недостатньо низькою для деяких; специфічні для каньйону кріплення бризговиків

Canyon Grizl – це більша версія Canyon Grail, яка також є одним з найкращих гравійних велосипедів. Grizl має кліренс для 50-міліметрових шин, кріплення для крил та сумок, а також подовжену геометрію – все це разом робить його ультрауніверсальним велосипедом.

Велосипед має гарне співвідношення ціни та якості, оснащений груповим набором Shimano GRX, швейцарськими колесами DT, підсідельним штоком Canyon VCLS з пружинним амортизатором та сідлом Fizik Terra Argo.

Grizl щасливий на асфальті, але по-справжньому блищить на бездоріжжі, особливо на ґрунтових стежках та гравійних синглтреках.

Можливо, трансмісія 1x не є бажаним вибором для всіх, але в асортименті Canyon є 2x Grizls.

Одним з недоліків цього велосипеда є те, що кріплення бризговиків специфічні для Canyon.

Giant Revolt Advanced Pro 0

Giant Revolt Advanced Pro 0 оснащений новою вилкою та рамою бренду. Рассел Бертон / Our Media

  • 4 999 фунтів стерлінгів / 6 400 євро / 5 599 австралійських доларів / 6 699 австралійських доларів на момент тестування
  • Плюси: Захоплююча та приємна їзда; чудова комплектація; швидкі колеса
  • Мінуси: шини не підходять для мокрої або брудної місцевості

Giant Revolt Advanced Pro 0 – наш велосипед року 2022 року, вперше гравійний велосипед переміг у загальному заліку. Оснащений груповим набором GRX Di2 2x від Shimano, Revolt перемикає передачі та гальмує майже бездоганно.

мріяти, будувати

The збірка вага 8.3 кг не передбачають жвавості, але легкі колеса CRX від Giant та гостріша геометрія роблять Revolt жвавим на дорогах та бездоріжжі.

Нова вилка дозволяє Revolt використовувати шини шириною до 53 мм.

Revolt також має багато кріплень та багажників для перевезення багажу під час велоподорожей.

мрія, збірка

Giant Revolt X Advanced Pro 1 схожий на Advanced Pro 0, але має вилку з гравійною підвіскою для більш технічної їзди.

Останні пропозиції

Liv Devote Advanced Pro

Liv Devote Advanced Pro – перший жіночий гравійний велосипед від Liv. Філ Холл / Immediate Media

  • 4,699 фунтів стерлінгів/5,500 євро/5,000 австралійських доларів/7,299 австралійських доларів за результатами тестування
  • Плюси: Жіноча геометрія; сумісність з підсідельними штирями дропаутів
  • Мінуси: шини погано тримають дорогу на мокрій дорозі

Liv Devote Advanced Pro – перший гравійний велосипед бренду та один з найкращих жіночих гравійних велосипедів.

Як і в інших моделях лінійки Liv, геометрія/розміри рами та карбонове покриття були обрані спеціально для жінок-велосипедисток.

мріяти, будувати

Амортизаційний підсідельний штир дуже ефективно зменшує вібрацію під час їзди. На велосипед також можна встановити винос, якщо ви хочете покращити керованість велосипеда на спусках.

Цей велосипед надзвичайно комфортний на довгих дистанціях, має кріплення для бризковиків, багажу, пляшок та аксесуарів, тож він готовий до пригод, на які ви тільки здатні.

Останні пропозиції

Trek Checkpoint SL6 eTap

  • 3 850 фунтів стерлінгів / 4 300 євро / 4 300 австралійських доларів / 5 500 австралійських доларів
  • Плюси Зручний і досить швидкий; варіанти кріплення; відмінне кермо
  • Мінуси: може бути деренчливим

Хочете отримувати останні новини, огляди та новинки велотехніки прямо на свою поштову скриньку?

У розсилці BikeRadar ви отримаєте нашу добірку найкращих новин про велосипедні технології, огляди, характеристики та багато іншого з усього сайту. Просто введіть свою електронну адресу нижче, щоб почати.

Дякуємо, що підписалися на розсилку новин BikeRadar!

Ви можете відписатися в будь-який час. Для отримання додаткової інформації про те, як ми зберігаємо ваші персональні дані, будь ласка, ознайомтеся з нашою політикою конфіденційності.

Що таке гравійний велосипед?

Гравійний велосипед – це велосипед з амортизатором, призначений для їзди по різноманітних поверхнях, а не тільки по гравію – навіть якщо саме на ньому і виникла їзда по гравію.

мріємо, будуємо

Найкращі гравійні велосипеди дуже схожі на традиційні дорожні велосипеди, але є чотири ключові особливості, які зазвичай їх відрізняють.

Ширші шини

Перш за все, гравійні велосипеди мають ширші шини. Оскільки ці велосипеди призначені для подолання кілометрів ґрунтових доріг, їхні шини значно більші. Крім того, кліренс в таких умовах також є важливим фактором.

Ширина шин варіюється від 30 мм до 48 мм. На додаток до коліс 700c, також часто зустрічаються колеса меншого діаметру 650b, які використовуються з шинами більшого об’єму. Багато з найкращих шин для гравійних велосипедів мають швидкий центральний протектор з рифленням або бічними ламелями для покращення проходження поворотів на змішаних поверхнях.

Безкамерні шини також часто зустрічаються на гравійних велосипедах, оскільки латексний герметик для безкамерних шин забезпечує певний ступінь захисту від проколів.

Геометрія

Враховуючи тип місцевості, по якій мають їздити гравійні велосипеди, геометрія рами часто знаходиться десь посередині між шосейними та гірськими велосипедами для крос-кантрі. Рассел Бертон / Immediate Media

Окрім ширших шин, гравійні велосипеди мають геометрію, яка сприяє стабільності та комфорту.

Найкращі гравійні велосипеди мають довшу колісну базу, ніж більшість шосейних велосипедів, завдяки довшим ланцюговим стійкам та меншим кутам між виносною трубою та головкою.

Головні труби, як правило, також вищі, що дозволяє водієві сидіти у більш розслабленому, вертикальному положенні. Нижні кронштейни часто нижчі, що дає водієві відчуття, ніби він їде в велосипеді, а не на ньому.

Кінцевим результатом цих відмінностей у геометрії є більш комфортна, впевнена та поблажлива їзда, ніж на звичайному шосейному велосипеді.

Найкращі жіночі гравійні велосипеди дотримуються тих самих принципів з точки зору геометрії, але часто пристосовані для того, щоб краще підходити жінкам-райдерам.

Особливості рами

Гравійні велосипеди часто мають точки кріплення для сумок на рамі та навіть на вилках. Рассел Бертон / Immediate Media

Ще одна річ, яку ви зазвичай знайдете на гравійних велосипедах, якої немає на шосейних, – це додаткові точки кріплення для багажу. Це дозволяє використовувати їх для велопоходів або просто додавати третю пляшку води для довгих поїздок у сільській місцевості, де джерел води може не вистачати. Також на верхній трубі часто є кріплення для сумки для корму.

Гравійні велосипеди також зазвичай мають кріплення для багажника та бризковиків/крил, тому вони можуть виконувати подвійну функцію дорожніх велосипедів для поганої погоди.

Існує більш нова категорія гравійних гоночних велосипедів, таких як Pinarello Grevil F та Cervélo Áspero, які відмовляються від претензій на велопакування і мають досить стандартний набір кріплень дорожнього типу, можливо, з додатковими кріпленнями для пляшок під виносною трубою. Вони мають більш виразну геометрію, більше схожу на шосейний велосипед, і часто включають аеродинамічні елементи та профілі труб.

Кермо та винос

Гравійні велосипеди зазвичай мають коротший винос і ширше кермо, ніж дорожні дропбайки. Геометрія повторює геометрію гірського велосипеда і дозволяє легше маневрувати велосипедом на пересіченій місцевості.

Зазвичай кермо має винос, який розширюється від верхньої частини до нижньої. Це дає вам більше контролю під час спуску по спусках. Це також означає, що якщо ви вирішите встановити сумку на руль, то у вас буде більше простору для збору крапель, а сумка не буде заважати.

Передача

Передача – ще одна область, де гравійні велосипеди відрізняються від інших.

Зростання популярності гравійних велосипедів, в свою чергу, супроводжувалося появою спеціальних групових наборів для гравію. У той час як ранні гравійні велосипеди могли мати дорожні велосипедні групи з компактними кривошипами, останні гравійні групи – включаючи Shimano GRX, Campagnolo Ekar та SRAM XPLR – забезпечують більш підходящий та пробачливий вибір передач.

Dream Build Подробиці про електровелосипед JAM²

Focus каже, що вони довели свій кастомний різдвяний JAM² до меж агресивного електровелосипеда з приблизно таким же преміум-класом збірка специфікація, яку ви могли собі уявити. Починаючи з одноразової кольорової гами, натхненної “класичним Порше Перської затоки”, вони прикручують двигун Bosch Performance CX та інтегровану батарею Powertube на 625 Вт-год до 150-міліметрової рами JAM² з гідроформованого сплаву 7005. Підвіска – повністю Fox Factory, з вилкою 150 мм Float 36 Orange Line, амортизатором Float DPS 170 мм Transfer крапельниця. Трансмісія – Shimano XTR 1×12 з тринадцятьма карбоновими кривошипами, 200-міліметрові гальма XTR, що зупиняють легкосплавні диски DT HX1501, взуті в колісні диски 29×2.Шини 5 ″ Maxxis Minion DHF. OneUp розбирається з кокпітом з ручками, штоком EDC з прихованим карбоновим кермом з інструментами.

Цей електронний велосипед – лише перша частина. Наступної неділі, схоже, до вечірки приєднається гірський велосипед Raven carbon XC з хардтейлом. Потім 15 грудня з’явиться аерокарбоновий Izalco Max. І, нарешті, те, що, здається, є вуглецевим ЗРК, готовим до експлуатації в парках, на неділю перед Різдвом. Більше подробиць поки що немає, але кожен з цих тижнів, ймовірно, буде додавати нову благодійну організацію, на яку можна буде пожертвувати кошти, щоб взяти участь у розіграші. Фокус-байки.com

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top