Змагання з електросамокатів. Boaz Bikes: Власність чорношкірих та фінансування громади

Чемпіонат eSkootr (eSC) – це перше у світі змагання з електросамокатів. Заснований з метою просування культури сталої мікромобільності, він стартував у 2022 році і буде проходити у великих містах по всьому світу.

Автоспорт визнаний потенційним інкубатором і прискорювачем для соціально значущих технологічних інновацій та передачі технологій. Ось чому ми в Helbiz дуже пишаємося тим, що беремо участь у цій революції.

S1-X – це спеціальна гоночна машина, розроблена та виготовлена командою з багаторічним досвідом у сфері автоспорту на найвищому рівні. Разом ми працюємо пліч-о-пліч, щоб створити новий електросамокат у стилі Формули-1, здатний розвивати швидкість до 100 км/год. Як і в будь-якому іншому змагання, основним елементом є безпека. З цієї причини транспортний засіб оснащений найсучаснішими технологіями. для того, щоб захистити кожного гонщика, який також буде оснащений уніформою, розробленою спеціально для цих видів перегонів.

Наші гонщики

Від днів, проведених з батьком під час перегляду Валентино Россі, до перегонів на своєму першому міні-мотоциклі, Сара має понад 10 років гоночного та механічного досвіду. Для неї немає секретів на треках.

Джаміль, відомий як “The Yes Man”, – швейцарський ентузіаст екстремальних видів спорту. Паркур, фрістайл скутер, стрибки зі скелі, сноуборд, скейт, ролики… Джейм почав кататися на своєму першому самокаті, коли йому було два роки.

Найбільш багатогранна команда. Американська модель Джордан Ренд була найшвидшою з усіх пілотів на гоночних тестах. Обдарована неймовірним спортивним талантом, вона завжди приймає виклики. Від модельної кар’єри до світу спорту, її місія полягає в тому, щоб “привнести інклюзивність та різноманітність у нові та інноваційні галузі”.”

Статистика команди

Spin йде з міст, які не регулюють використання електросамокатів

Spin, яка управляє електричними скутерами та мотоцикли по всій Північній Америці та Європі, скорочує виробництво. На січень. 7, генеральний директор Spin Бен Бір оголосив про вихід компанії з усіх своїх ринків у Німеччині, Іспанії та Португалії, а також із семи місць у США з “відкритими ринками”, де місцева влада не встановлює жодних обмежень на кількість компаній, що займаються мікромобільністю, яким дозволено працювати. Компанія йде з 21 ринку і звільняє чверть свого персоналу.

Конкуренція на таких переповнених ринках, каже Беар, означає, що для Spin майже неможливо отримати прибуток. Рішення компанії з мікромобільності, що належить Ford, надсилає чіткий сигнал міським лідерам по всьому світу: будь ласка, регулюйте нашу галузь.

Чому компанії, що виробляють електросамокати, прагнуть регулювання

Коли у 2017 році електросамокати без док-станцій вперше з’явилися на вулицях міст, вони викликали хвилю інтересу, а також негативну реакцію через те, що захаращують тротуари і травмують водіїв і пішоходів. У відповідь такі міста, як Лос-Анджелес. Сан-Франциско та Вашингтон почали регулювати діяльність цих компаній, встановлюючи обмеження не лише на те, як вони можуть працювати, але й на те, скільки постачальників можуть працювати в межах міста, видаючи дозволи на основі конкурсного процесу.

самокат, конкуренція, boaz, велосипеди

Виявляється, ці обмежені дозволи корисні для самих компаній, що виробляють самокати, оскільки вони допомагають регулювати попит і пропозицію. Там, де численним виробникам електросамокатів дозволено виходити на ринок без обмежень, це створює “невизначене операційне середовище” і “гонку цін”, за словами Беара.

скутер, конкуренція, boaz, велосипеди

Spin стверджує, що за останні два роки компанія збільшила частку свого бізнесу в містах, які обмежують діяльність постачальників послуг мікромобільності, з 35% до 75%. Компанія ще більше концентрується після виходу з цих 21 гіперконкурентних відкритих ринків. Рішення вийти з міст з відкритим ринком, за словами керівництва компанії, дозволить їй сконцентрувати свої ресурси на містах, де вона вже має сильну присутність, як на найкращому способі зростання.

“У такій незрілій галузі, як мікромобільність, має бути взаємовигідне партнерство між містами та приватними компаніями”, – сказав представник Spin у заяві, надісланій електронною поштою. “Оператори, яким потрібно отримувати прибуток, повинні бути збалансовані із задоволенням потреб міста, таких як транспортна справедливість”.”

Компанії, що займаються виробництвом електросамокатів, також звертають увагу на місцеве законодавство конкуренція через те, як на попит на самокати впливає географія. Як пояснює дослідник міської мікромобільності та запрошений науковий співробітник Гарвардської школи Кеннеді Девід Зіппер. робота в менш густонаселених районах обходиться компаніям дорожче: люди їздять рідше, оскільки менша кількість поїздок припадає на “золоту середину” мікромобільності – від однієї до двох миль. а операційні витрати на збір та обслуговування парку самокатів є вищими. За таких умов конкуренція з іншими компаніями за пасажирів часто не має сенсу. Але конкурентний процес видачі дозволів, що обмежує кількість гравців у місті, допомагає вирівняти пропозицію.

“Ми зрозуміли, що ми не можемо інвестувати в міста таким чином, щоб це приносило прибуток, якщо у нас немає обмежених або ексклюзивних ринків, – продовжує Спін у своїй заяві. Обмеженість ринків збуту дозволяє їм наймати кваліфікованих працівників для збирання та ремонту скутерів замість того, щоб покладатися на підсобних робітників – як вони робили раніше і як продовжують робити інші компанії – та інвестувати в технологічний прогрес для своїх скутерів та велосипедів.

Переможці та переможені на ринку електросамокатів-самокат ринок

Індустрія мікромобільності також консолідується. Lime, яка отримала 170 мільйонів інвестицій від Uber і Alphabet в 2020 році, є одним з небагатьох великих гравців в США, поряд з Bird, яка вийшла на біржу через SPAC в листопаді. 2021. Тим часом компанія Skip, яка вийшла на ринок у 2018 році, оголосила про банкрутство у 2021 році. В Європі домінують компанії Voi та TIER, які здебільшого витісняють усіх інших у містах, де вони працюють.

Це лише зробило міські дозволи на експлуатацію електросамокатів більш цінними. Вашингтон, округ Колумбія, скоротив кількість дозволів, які він видавав у 2020 році, а Атланта наслідувала його приклад у 2021 році. У квітні 2021 року Нью-Йорк – жаданий приз, на який так довго чекали компанії, що займаються мікромобільністю, – нарешті вийшов на ринок електротранспорту-самокат після багаторічної заборони на ринку електросамокатів законом штату. У квітні 2021 року вона видала лише три дозволи на пілотну програму компаніям Bird, Lime та Veo.

Voi співпрацює з європейськими конкурентами, щоб підняти планку для е-самокат сталий розвиток

Voi, Dott і TIER, лідери європейської мікромобільності, спільно беруть на себе зобов’язання дотримуватися нових стандартів екологічної та соціальної стійкості протягом усього життєвого циклу е-самокатів, і закликають всі інші компанії, що працюють в Європі, приєднатися до них-самокат постачальників виконати свої зобов’язання на благо міст та їхніх мешканців. У всіх наших інтересах забезпечити прозорість та найвищі практики сталого розвитку в індустрії електросамокатів.

Ми запрошуємо всі інші компанії, які зараз працюють в Європі, приєднатися до руху.

Разом ці десять екологічних та соціальних зобов’язань охоплюють сферу виробництва е-самокатів-електросамокатповного життєвого циклу електросамокатів. Оператори беруть на себе зобов’язання:

Виробництво

Використовувати щонайменше 20% перероблених матеріалів у всіх нових електросамокатах з 2021 року 2. Купувати всі нові електросамокати зі змінними батареями з 2020 року

Жодної нестабільної роботи на жодному ринку та дотримання стандартів прожиткового мінімуму 4. Відповідальне зростання, без затоплення вулиць 5. Перевести всі склади на зелену енергію до кінця 2020 року 6. Використання лише електромобілів для підзарядки та обслуговування автопарку до кінця 2021 року 7. Вжиття заходів для зменшення ризику потрапляння електросамокатів у водойми та об’єднання ресурсів для вилучення електросамокатів з водних шляхів у містах, де ми спільно працюємо

Кінець життя

Ніколи не знищувати електросамокати та переробляти частини, які не можна відремонтувати або використати як запчастини 9. Знайти рішення для другого життя для всіх функціонуючих електросамокатів

Розрахунок викидів вуглецю протягом повного життєвого циклу та компенсація викидів.

Коаліція призначить незалежний орган для моніторингу, оцінки та прозорого звітування про прогрес у виконанні всіх зобов’язань.

“Сталий розвиток лежить в основі нашої галузі та цінності, яку приносить наш сервіс. Важливо, що ми беремо на себе відповідальність за нашу діяльність і дотримуємося найвищих стандартів, щоб споживачі та міста могли повністю довіряти сектору та нашому способу роботи. Ми запрошуємо всі інші компанії, які зараз працюють в Європі, приєднатися до руху і взяти на себе зобов’язання дотримуватися цих стандартів сталого розвитку”, – спільно заявили Фредрік Хьельм, генеральний директор і співзасновник Voi, Анрі Муасінак, генеральний директор і співзасновник Dott, Лоуренс Леушнер, генеральний директор і співзасновник TIER.

Хто переможе у війні електросамокатів у Лос-Анджелесі?

Мейлін Ту – письменниця-фрілансер, яка живе в Лос-Анджелесі.A. Вона пише про скутери, велосипедів та мікромобільність. Знайдіть її біля сиру на наступному місцевому технологічному мікстері.

Лос-Анджелес – це не тільки гарна погода, трафік і голлівудська Алея слави, це ще й найбільший ринок спільного користування мікромобілями в США.S. з шістьма операторами, яким дозволено розгортати до 6,000 транспортних засобів кожен. І, незважаючи на політику відкритого ринку змагання не показує жодних ознак уповільнення. У червні стартап з виробництва самокатів у Санта-Моніці Veo розширюється на схід з Санта-Моніки в Лос-Анджелес.A. Запущено новий сервіс TukTuk у листопаді. Птах, який вийшла на біржу через SPAC в 2021 році оголосила в грудні, що вона злиття з Bird Canada після того, як виявив, що він завищені доходи за останні 2 роки.5 років і може не мати достатньо грошей, щоб вижити. Spin був придбаний Tier у березні та виведений з L.A. до кінця року наступити на п’яти Lyft, який покинув L.A. і Санта-Моніки. Тим часом, Wheels був придбаний Helbiz і вибув з Калвер-Сіті та Західного Голлівуду (він все ще працює в L.A.). З шістьма компаніями, які все ще беруть участь у конкурсі, і стратегією Bird “зростання за будь-яку ціну”, чи можливо, що менший гравець переможе в Місті Ангелів?? Ми представляємо чотирьох претендентів на темну конячку.

Суперпішохід: перевага другого руху

Компанія Superpedestrian з Кембриджу була заснована у 2013 році на базі дослідницької лабораторії Массачусетського технологічного інституту і почала свою діяльність зі створення електрифікованого колеса, яке перетворює будь-який велосипед на електровелосипед. Компанія вперше запустила свої електросамокати у 2020 році, а в Лос-Анджелесі – у 2021 році. Приватна компанія підкреслила міські відносини та безпека над швидким зростанням. Хоча навряд чи можна назвати його маленьким – він працює в 60 містах США.S. і Європі – компанія приєдналася до галузі в кінці гри, що вона називає “перевагою другого гравця”.” Зосередившись на технології, яка вирішила деякі з найбільших проблем спільної мікромобільності, наприклад, їзду по тротуару, Superpedestrian може рухатися зигзагами Птах і Лайм загнув. Хоча поки що Superpedestrian розгорнула свою технологію захисту пішоходів тільки в Чикаго. “З мікромобільністю пов’язані великі імена – від Uber і Lyft до Ford”, – сказав Зак Вільямс, директор з питань політики та урядового партнерства компанії Superpedestrian. “Але я думаю, що реальність така, що за своєю суттю ці бізнеси є або повинні бути дещо нудними та закулісними. Це логістичні бізнеси, де ви переміщуєте речі по містах максимально ефективно та раціонально.” Вільямс відмовився сказати, чи досягла компанія прибутковості в L.A., але сказав, що він “обережно оптимістичний” щодо майбутнього.

скутер, змагання, боаз, велосипеди

Boaz Bikes, яка базується в Далласі і наразі працює на шести ринках, збирає кошти для запуску в L.A. у квітні. “L.A. це місто, на яке дивляться інші міста”, – сказав генеральний директор Еміль Ннані в інтерв’ю dot.ЛОС-АНДЖЕЛЕС. “Що абсолютно божевільно. Але вони дивляться на “L.A. і вони кажуть: “Гаразд, що робить L.A. робить??'” Компанія Nnani, заснована Boaz Bikes у 2018 році після того, як побачив, наскільки небезпечними можуть бути електросамокати. “Я знав, що безпека буде величезною проблемою. І, маючи механічну освіту, я просто знав, що можу створити безпечнішу модель.” Boaz переважно використовує сидячі самокати, які, на думку деяких операторів, є безпечнішим варіантом порівняно з традиційними стоячими самокатами через нижчий центр ваги, хоча існує обмежена кількість досліджень, що порівнюють безпеку сидячих та стоячих самокатів. І замість того, щоб розгортатися лише в заможних центральних частинах міст, Boaz зосереджується на транзитних пустелях, де варіантів мобільності може бути небагато. “Я відчуваю, що у нас є перевага в цій сфері, оскільки… у нас не було іншого вибору, окрім як побудувати модель з позитивним грошовим потоком через брак фінансування”, – сказав Ннані. Додаючи, однак, що компанія має позитивний грошовий потік протягом напружених літніх місяців, але працює зі збитками через повільніші зимові місяці. Тим не менш, Прабін Джоел Джонс, колишній технічний директор Bond Mobility і засновник Freshkart, сказав dot.LA, що він сумнівається, що хтось із нинішніх гравців на ринку досягнув прибутковості. “Для будь-якого нового підприємства, такого як спільний прокат електросамокатів, на початку вам абсолютно необхідно спалити готівку, щоб розширитися”, – сказав він. “. Але це не може тривати дуже довго. Вам обов’язково доведеться якомога швидше знайти свій шлях до прибутковості.” На відміну від конкуренція, Boaz збирає на краудфандингу наступну суму в 450.94 за акцію. Щодо конкуренції з більшими гравцями, Ннані зазначив, що Spin залишив не тільки Лос-Анджелес.A. але також Детройт Минулого року один з найсильніших ринків Boazз найсильніших ринків. “Ми вже працюємо на рівні досконалості порівняно з нашими конкурентами, тому ми вже знаємо, що випередимо наших конкурентів [у L.A.]. І, знаєте, сподіваюся, змусимо їх також піти з ринку.”

TukTuk: Саморобний Скутер Entrepreneur

Нове прибуття TukTuk, повністю профінансований засновником і генеральним директором Ях’я Даббахом, може ознаменувати нову еру саморобного власника-оператора, який не покладається на фінансування з боку венчурних фондів. Хоча компанія була вперше заснована у 2019 році з тестовими запусками в Лондоні.A. і округу Вентура, TukTuk взяв довгу паузу під час пандемії і лише в листопаді знову запустився в Лос-Анджелесі з 2 000 скутерів. Новий оператор може бути невеликим, але Даббах сказав, що.Л.А. бачить можливість на ринку в районах, які мають менше конкуренція. “Тож ми обов’язково поїдемо в деякі райони [міста], які будуть низькими” конкуренція або ніхто – максимум один-два, – каже він. Оператори, як правило, скупчуються в більш прибуткових районах, таких як Венеція та Голлівуд, а це означає, що в деяких районах TukTuk може мати перевагу. Крім того, на відміну від Bird або Lime, компанії не потрібно турбуватися про те, що роздутий штаб-квартира знижує доходи. TukTuk працює з вітринного складу в Палмс і не має 100, 1 000 або навіть 10 співробітників, що допомагає йому скоротити накладні витрати.

Але що, якби ви могли піти ще менше? Зростання моделі незалежного оператора, коли одна людина володіє та керує парком із 100 незалежних електромобілів-велосипедів або електросамокати можуть бути майбутнім. За словами Вінса Чіфані, генерального директора та співзасновника платформи мікромобільності Joyride, його компанія звертається до Менеджери пташиного парку кожен день, які хочуть перейти на модель незалежного оператора. Менеджери флоту класифікуються як незалежні підрядники і не є власниками транспортних засобів, а це означає, що вони також отримують лише частку прибутку. Так чому ж менеджер автопарку, який вже керує власним автопарком, не може просто купити і брендувати свої скутери і забирати весь прибуток додому?? Джойрайд пропонує незалежним операторам інструменти для цього, надаючи підприємцям доступ до технологічного компоненту і навіть допомагаючи існуючим клієнтам фінансувати їхні транспортні засоби. “Ніщо не може зрівнятися з досвідом експлуатації”, – каже Сіфані. “Ви повинні бути на землі… переміщати важкі транспортні засоби, завантажувати їх у вантажівки. Отже, в кінці кінців, це оперативна гра.” За оцінками Сіфані, незалежним операторам потрібно від 200 000 до 300 000 для запуску власного бізнесу. Може Менеджери пташиного парку – які вже керують невеликим автопарком і платять частину свого прибутку Bird – просто володіють і керують власними електросамокатами? Можливо.Хоча Лос-Анджелес може бути важким ринком для менших операторів, щоб конкурувати з платою, яку вимагає місто L.A. та високою вартістю страхування. Так чи інакше, у 2023 році в Лос-Анджелесі з’являться нові переможці та переможені, що спричинить хвильові ефекти на всьому глобальному ринку спільної мікромобільності. “[Лос-Анджелес] – це такий випробувальний полігон”, – сказав Зак Вільямс з Superpedestrian. “Ми просто знаємо, що якщо ми можемо зробити це там, ми можемо зробити це будь-де.”

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top